środa, 31 lipca 2013

Hello, beautiful world!

Witajcie!
Założyłam tego bloga, aby udostępnić wam tłumaczenie fanfiction w języku polskim. Zgodę na prowadzenie strony otrzymałam. Mam nadzieję, że w miarę szybko ogarnę się z udostępnieniem wszystkich rozdziałów. Znajdziecie tu kontakt z autorką oryginału opowiadania, jak i ze mną. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania. Byłabym wdzięczna za zostawienie komentarza pod przeczytanym postem. Jedyne co mi zostaje do powiedzenia to MIŁEGO CZYTANIA! :)

Trailer:


Uwaga! 'After' zawiera sceny erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich. Czytając, robisz to na własną odpowiedzialność. Jeśli nie, możesz spokojnie ominąć oznaczone rozdziały.

21 komentarzy:

  1. co to za piosenka?;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Fray - Never Say Never :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj sorki , piosenka Coldplay'a jest w drugim tlairerze XD

      Usuń
  3. Jezuu Jaki bosko sie zapowiada *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada :) Mam nadzieję, że będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja teraz po przeczytaniu tego wszystkiego oglądam trailer i czytam pierwsze rozdziały to nie umiem przestać płakać bo tyle się wydarzyło...

    Dziękuję, za to że zaczęłaś tłumaczyć, tłumaczysz i będziesz tłumaczyła to cudo. Wiem że tobie czasami też może się nie chcieć i cię w 100% popieram bo robisz to dla nas, jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się nazywa ta dziewczyna??

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej tu są urywki jakiego filmu co ta blondynka występuje?



    Uwielbiam ten blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi Ci o błękitną lagunę? :)

      Usuń
    2. Nie, to jest chyba z tej bajki, z tych syrenek... Tak myslę :)

      Usuń
    3. Indiana Evans (: Chodzi o H2O Wystarczy kropla, gdzie Indiana grała Belle tak?

      Usuń
  8. Chodzi mi o tą scenę na plaży co się całują i nie mogę odgadnąć z jakiego to filmu a tak bardzo chciałabym obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mówię: błękitna laguna :)

      Usuń
  9. H2o wystarczy kropla xd

    OdpowiedzUsuń
  10. No to dzięki dzięki :-* a mógłby mi jeszcze ktoś napisać który to odcinek o ile się tym interesujecie? :)
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nadal nie bierzesz mojej wypowiedzi pod uwagę. mówię, że sceny z plaży są z błękitnej laguny, bo to oglądałam. to nie jest h2o.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaa dziękuję Angie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O.o Fajnie się zapowiada... i Tessa jest ładna :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż zapomnialam co było w pierwszych rozdziałach więc poczytam ;)

    OdpowiedzUsuń