środa, 31 lipca 2013

Hello, beautiful world!

Witajcie!

Założyłam tego bloga, aby udostępnić Wam tłumaczenie fanfiction w języku polskim. Zgodę na prowadzenie strony otrzymałam. Mam nadzieję, że w miarę szybko ogarnę się z udostępnieniem wszystkich rozdziałów. Znajdziecie tu kontakt z autorką oryginału opowiadania, jak i ze mną. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania. Byłabym wdzięczna za zostawienie komentarza pod przeczytanym postem. Miłego czytania! :)


Uwaga! 'After' zawiera sceny erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich. Czytając, robisz to na własną odpowiedzialność. Jeśli nie, możesz spokojnie ominąć oznaczone rozdziały.

23 komentarze:

  1. co to za piosenka?;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj sorki , piosenka Coldplay'a jest w drugim tlairerze XD

      Usuń
  3. Jezuu Jaki bosko sie zapowiada *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada :) Mam nadzieję, że będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja teraz po przeczytaniu tego wszystkiego oglądam trailer i czytam pierwsze rozdziały to nie umiem przestać płakać bo tyle się wydarzyło...

    Dziękuję, za to że zaczęłaś tłumaczyć, tłumaczysz i będziesz tłumaczyła to cudo. Wiem że tobie czasami też może się nie chcieć i cię w 100% popieram bo robisz to dla nas, jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się nazywa ta dziewczyna??

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej tu są urywki jakiego filmu co ta blondynka występuje?



    Uwielbiam ten blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi Ci o błękitną lagunę? :)

      Usuń
    2. Nie, to jest chyba z tej bajki, z tych syrenek... Tak myslę :)

      Usuń
    3. Indiana Evans (: Chodzi o H2O Wystarczy kropla, gdzie Indiana grała Belle tak?

      Usuń
  8. Chodzi mi o tą scenę na plaży co się całują i nie mogę odgadnąć z jakiego to filmu a tak bardzo chciałabym obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. H2o wystarczy kropla xd

    OdpowiedzUsuń
  10. No to dzięki dzięki :-* a mógłby mi jeszcze ktoś napisać który to odcinek o ile się tym interesujecie? :)
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nadal nie bierzesz mojej wypowiedzi pod uwagę. mówię, że sceny z plaży są z błękitnej laguny, bo to oglądałam. to nie jest h2o.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaa dziękuję Angie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O.o Fajnie się zapowiada... i Tessa jest ładna :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż zapomnialam co było w pierwszych rozdziałach więc poczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja przygoda z fanfictions zaczela sie 2 lata temu, tak naprawde od Dangera. Moze to smieszne, ale kocham to opowiadanie calym sercem. Tego ff nigdy nie zapomne, wiaze z nim wiele niesamowitych chwil, wspomnien, masy godzin spedzonych na szczerzeniu sie do monitora, mnostwa wzruszen, a takze dolow, smutkow, zlosci, jednym slowem silnych emocji. Pamietam jakby to bylo wczoraj, kiedy zaszywalam sie w swoim pokoju i DOSLOWNIE calymi dniami (bo byly to chyba wakacje) zatapialam sie w tamtym swiecie. Bylo to tak...Magiczne...Nawet w tej chwili przechodzi mnie dreszcz...Najlepsze jest to, ze wtedy bylo to dla mnie zupelnie nowe...Pomijajac nawet fakt, ze ja nigdy wczesniej nie spotkalam sie z czyms takim jak 'fanfiction', pierwszy raz naprawde dowiedzialam sie o tej gorszej,brutalnej stronie swiata. Nie zdawalam sobie z tych wszystkich rzeczy sprawy. Ponadto pierwszy raz tez spotkalam sie z czyms tak niesamowitym,pieknym, ekscytujacym jak milosc opisana w tych wszystkich opowiadaniach, te wszystkie zwiazki i ich poczatki... Czytajac cos takiego, odczuwalam tak wiele roznych emocji, pierwszy raz spotkalam sie z czyms takim i, zaczelam marzyc o czyms takim w prawdziwym zyciu, wyobrazac to sobie. To stalo sie moja codziennoscia, moim narkotykiem, nie wyobrazam sobie mojego zycia, mojego dnia, bez przeczytania nowego rozdzialu ff. Dla mnie bylo w ogole szokiem to, co sie ze mna dzieje. To, jak moze wplynac na kogos opowiadanie o jakims celebrycie umieszczone w internecie przez zwykla nastolatke taka jak ja. Zmienilo sie moje zycie,moje usposobienie, moje poglady,wartosci, wszystko.Wszystko wywrocilo sie do gory nogami. Znalazlam swoj wlasny, zamkniety swiat, w ktorym pograzam sie kazdego dnia, odcinajac sie od rzeczywistosci, zapominajac o tym co jest tu i teraz w prawdziwym zyciu, o rodzinie,przyjaciolach, szkole... Wiem, to niewytlumaczalne. Ale tak jest. I kocham to. A wracajac do Dangera...To zawsze bedzie dla mnie to najwazniejsze, najlepsze, najpiekniejsze ff...To...pierwsze. To pierwsze i magiczne ff, ktore rozpoczelo to wszystko, od czego nie moge sie juz uwolnic. Zawsze bede do tego wracac i czuc to niewytlumaczalne uczucie w sercu.
    Caly ten moj wywod na temat zupelnie innego opowiadania (a wiec nie na temat xd) ma na celu wyrazenie tego co czuje jesli chodzi o tego bloga. Oczywiscie jeszcze nie zaczelam go czytac. Wiele razy 'after' obilo mi sie o uszy, ale jakos, nie wiem, nie mialam okazji go przeczytac. A tu nagle co sie okazuje? To opowiadanie ma juz 3 czesc! I musze powiedziec, ze serce mi stanelo, bo z tego co widze, to opowiadanie to naprawde cos, a ja nigdy wczesniej tak naprawde o nim nie slyszalam. No i obejrzalam zwiastun. I nie wiem co powiedziec. W sumie moge spokojnie powiedziec, ze widzialam mnostwo lepszych zwiastunow, ale w tym cos mnie poruszylo. I sama nie wiem dokladnie co. Cos rozsadza mnie od srodka z nadmiaru emocji jakimi zareagowalam na tego bloga. Od czasu Dangera, nie mialam okazji spotkac sie z blogiem o dokladnie tej tematyce, wzorze...No nie wiem jak to okreslic. Oczywiscie przewinelo sie w tym czasie wokol mnie mnostwo niezapomnianych ff takich jak "love-is-not-easy-baby", "B.R.O.N.X" a szczegolnie "the-other-side-jb"mojej ukochanej polskiej autorki, ktore bylo poczatkiem nowej niesamowitej przygody i ciagu kolejnych blogow jej autorstwa, ktore trwale wyryly sie w mojej pamieci. Ale ten blog... Nie wiem jak to wytlumaczyc. Po prostu wiem, ze to jest to. Ze to jest to, na co czekalam od czasu Dangera. Czuje cos co umacnia mnie w przekonaniu, ze tego opowiadania rowniez nie zapomne. Ze rowniez bedzie wazna czescia moich wspomnien. Ze bedzie niezapomnianymi chwilami, odczuciami. Ze to bedzie nowa niesamowita przygoda. Ze to, bedzie poczatek czegos wielkiego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeczytałam 2 pierwsze sześć w formie papierowej a trzecia czytam tu u Ciebie na blogu. Musze Ci bardzo za to podziękować. Kocham After i historię Harrego i Tessy :) Z przyjemnością przeczytam go od początku żeby zobaczyć jak bardzo ta wersja różni się od tego co jest w książkę. Pozdrawiam Cię serdecznie ;)
    P.S. Masz może link to jakichś fajnych ff do poczytania? Z przyjemnością bym poczytałam ale nawet nie wiem gdzie szukać :(

    OdpowiedzUsuń