środa, 13 sierpnia 2014

Rozdział 204.

Jazda windą do naszego apartamentu odbywa się w ciszy. Jestem za bardzo rozczarowana Harrym, by się z nim sprzeczać, a on za bardzo wkurzony, by prowadzić konwersację bez krzyku. Przyjął tę wiadomość lepiej niż myślałam, jednak jak może kazać mi wybierać? Wie jak bardzo Seattle jest dla mnie ważne, a on nie widzi problemu, żebym mogła z tego zrezygnować, niezależnie od tego, jak bardzo mnie to rani. Zawsze mówi, że nie może trzymać się ode mnie z daleka, że nie może beze mnie żyć, a pomimo tego stawia mi ultimatum i to nie jest sprawiedliwe.
- Jeżeli zwinął jakąś naszą rzecz... - Harry zaczyna.
- Wystarczy - słychać wyczerpanie w moim głosie.
- Tylko mówię.
Wkładam klucz do zamka i przekręcam. Rozważam przez chwilę, czy mój ojciec nie robi tego, o czym wspomniał Harry. Tak naprawdę nie znam tego człowieka.
Moja mała paranoja znika, kiedy przechodzimy przez próg. Ciało mojego ojca oparte jest na wezgłowiu kanapy, jego usta są szeroko otwarte, a głębokie chrapanie ucieka z jego rozchylonych warg.
Bez słowa, Harry idzie do sypialni, a ja decyduję się najpierw iść do kuchni. Potrzebuję szklanki wody i minutę na zastanowienie się, jaki następny krok mam począć. Ostatnią rzeczą, jaką chcę to kłótnia z Harrym, lecz z drugiej strony mam dość jego samolubności. Wiem, jak bardzo się zmienił i jak ciężko się stara, ale daję mu szansę za szansą w niekończącym się cyklu 'zerwanie-wracanie', na który nawet Catherine Earnshaw by się wzdrygnęła. Nie wiem, jak długo utrzymam głowę ponad powierzchnią wody, walcząc z falą, jaką jest nasz związek. Za każdym razem kiedy czuję, że jestem ponad powierzchnią wody, wracam na dno, by zmierzyć się z innym problemem.
Kiedy nareszcie dopijam wodę, odstawiam szklankę do zmywarki i kieruję się w stronę sypialni. Mój ojciec nadal chrapie. Gdybym nie była zajęta swoimi myślami, uważałabym to za słodkie. Harry leży na plecach, swoje ramiona ma pod głową i patrzy się w sufit.
- Wyrzucili mnie - przerywa ciszę. - Jeśli to cię interesuje.
- Przepraszam, powinnam zapytać wcześniej.
Byłam pewna, że Kenowi uda się wydostać swojego syna z kłopotów.
- Za bardzo byłaś zajęta Zaynem, pamiętasz?
Siadam na krawędzi łóżka, najdalej jak to możliwe i staram się ugryźć w język. Niestety, to zmarnowany wysiłek.
- Próbowałam się dowiedzieć czegoś o zarzutach. Mówił, że jest nadal...
- Słyszałem go, przecież tam byłem - przerywa mi.
- Mam już dosyć twojej postawy. Wiem, że jesteś zdenerwowany, ale musisz przestać być taki pozbawiony szacunku - mówię wolno i mam nadzieję, że te słowa jakoś na niego wpłyną.
Nieruchomieje na moment, ale szybko się ożywia.
- Że co, proszę?
- Słyszałeś mnie, przestań się do mnie odzywać w ten sposób.
- Mam prawo być nieco wkurwiony.
- Tak, ale nie masz prawa być palantem. Miałam nadzieję, że chociaż moglibyśmy dogadać się jak dorośli - mówię.
- Co to ma znaczyć? - siada, ale zachowuje dystans.
- To znaczy, że po sześciu miesiącach spędzonych na ciągłym odchodzeniu i wracaniu do siebie, moglibyśmy choć raz rozwiązać problem. 
- Sześciu miesiącach? - możliwe, że będzie potrzebował pomocy przy pozbieraniu swojej opadłej szczęki z łóżka.
- Tak, minęło sześć miesięcy odkąd się spotkaliśmy.
- Nie zdawałem sobie sprawy, że to tak długo.
- Ale tak jest.
- Nie czuję, żeby tyle minęło.
- Jest to dla ciebie jakiś problem? Widywanie się przez taki okres czasu?
- Nie, Tesso, to zbyt dziwaczne, by o tym myśleć. Nigdy nie byłem w związku, który trwał sześć miesięcy, więc to dla mnie długo.
- Nie spotykaliśmy się przecież przez cały czas. W większości się kłóciliśmy albo unikaliśmy - przypominam mu.
- Jak długo spotykałaś się z Noah? - jego pytanie mnie zaskakuje. Mieliśmy parę rozmów na temat mojej relacji z Noah, ale przeważnie trwało to mniej niż pięć minut i kończyło się wybuchem zazdrości Harry'ego.
- Byliśmy przyjaciółmi odkąd tylko pamiętam, ale zaczęliśmy się umawiać jakoś w połowie szkoły średniej. Myślę, że zaczęliśmy się spotykać, zanim jeszcze zdaliśmy sobie z tego sprawę - patrzę na niego ostrożnie, czekając na reakcję zwrotną.
Rozmowa o Noah sprawia, że zaczynam za nim tęsknić. Nie w 'miłosny sposób', ale w taki, za jaki tęskni się za rodziną, jeśli nie widzisz jej przez jakiś czas. Ciekawe jak rozwinęła się sprawa z Rebeccą. Nadal się widują?
- Aha - opiera ręce na kolanach, co sprawia, że chcę po nie sięgnąć i je potrzymać.
- Kłóciliście się?
- Czasami. Nasze kłótnie opierały się głównie na wyborze filmu albo jego spóźnieniach.
- Nie kłóciliście się tak jak my? - nie patrzy nawet na swoje dłonie.
- Nikt nie kłóci się tak jak my - uśmiecham się, próbując go uspokoić.
- Co jeszcze robiliście? Chodzi mi, że razem? - teraz na miejscu Harry'ego siedzi małe dziecko z jasnymi, zielonymi oczyma i trzęsącymi się rękoma.
- Nie było tego dużo; uczyliśmy się i oglądaliśmy setki filmów. Przypuszczam, że byliśmy bardziej dobrymi przyjaciółmi.
- Kochałaś go - to 'dziecko' mi przypomina.
- Nie w ten sposób, w jaki kocham ciebie - wytykam po raz kolejny.
- Zrezygnowałabyś dla niego ze Seattle?
Więc dlatego rozmawiamy o Noah; niska samoocena Harry'ego po raz kolejny daje we znaki. Porównuje się do wszystkiego, co myśli, że jest mi potrzebne.
- Nie.
- Czemu nie?
- Ponieważ nie powinien mieć wpływu na mój wybór. Zresztą on wiedział o moich marzeniach i planach, więc nawet nie musiałabym wybierać.
- Nie mam nic w Seattle - wzdycha.
- Mnie, miałbyś mnie.
- To nie wystarcza.
Aha.
Odwracam się od niego.
- Wiem, że to popieprzone, ale prawdziwe. Nic tam nie mam. Musiałbym tam szukać nową pracę i znajomych.
- Raczej bez problemu znajdziesz nową pracę, a znajomych poszukamy razem.
- Ludzie, których ty wybierzesz za przyjaciół, prawdopodobnie nie będą tacy sami, których ja wybiorę.
- Przyjaźnie się przecież ze Steph.
- Tylko dlatego, że byłyście współlokatorkami. Nie chcę się tam przeprowadzać, Tesso. Tym bardziej, że zostałem wyrzucony. Sensowniej będzie, jeśli przeprowadzę się do Anglii i skończę tam uniwersytet.
- Nie powinno to mieć sensu tylko dla ciebie.
- Biorąc pod uwagę fakt, że spotkałaś się z Zaynem za moimi plecami, dowodzi, że sama podejmujesz samolubne decyzje.
- Naprawdę? Ponieważ ty i ja nawet nie ustaliliśmy, że wracamy do siebie. Zgodziłam się, a ty obiecałeś traktować mnie lepiej. Poza tym, poszedłeś go pobić, trzymając mnie w niewiedzy, przez co cię wywalili, więc jeśli ktoś podejmuje samolubne decyzje to ty.
- Ty to przede mną ukrywałaś! Miałaś w planach zostawienie mnie bez powiedzenia mi tego - unosi swój głos.
- Wiem! Przepraszam, ale może zamiast zwalania winy na siebie nawzajem spróbujemy to naprawić albo pójść na kompromis?
- Ty... - zatrzymuje się i wstaje z łóżka. - Ty nie...
- Co? - naciskam.
- Nie wiem. Nie mogę nawet myśleć, tak bardzo jestem na ciebie wkurzony.
- Przepraszam, że dowiedziałeś się w taki sposób. Po prostu nie wiedziałam, jak ci to powiedzieć.
- Obiecaj, że tego nie zrobisz.
- Nie mogę...
- Tessa...
- Nie mogę teraz podjąć tej decyzji.
- Więc kiedy? Nie mogę ciągle czekać.
- Co masz zamiar teraz zrobić? Odejść? Co się stało z 'Od dziś nie chcę się z tobą rozstawać'?
- Naprawdę? Nawet do tego się odwołujesz? Nie sądzisz, że idealnym momentem było, zanim zrobiłem sobie ten pieprzony tatuaż? Ironia widocznie mnie nie oszczędza - podchodzi krok bliżej i oskarża mnie.
- Miałam zamiar to zrobić!
- Ale nie zrobiłaś.
- Ile razy mam ci to powtarzać? Możemy się kłócić cały dzień, ale naprawdę nie mam na to siły i jestem ponad to - mówię.
- Ponad to? Jesteś ponad to? - w połowie się śmieje.
- Tak, ponad to - to prawda, jestem ponad to kłócąc się o Seattle. To frustrujące i mam prawie dość.
Łapie swoją czarną bluzę i przeciąga ją przez głowę, zanim zakłada buty na swoje stopy.
- Gdzie wychodzisz? - pytam go.
- Jak najdalej stąd - fuka.
- Nie musisz tego robić - mówię mu, kiedy otwiera drzwi od sypialni.
Ignoruje mnie.
Gdyby mojego ojca nie było w salonie, pobiegłabym za nim, by go zatrzymać. Szczerze jestem tym zmęczona.

Harry's POV:

- Chcesz, żebym cię gdzieś podrzucił? - pytam ojca Tessy.
Już nie śpi. Siedzi na kanapie z rękoma skrzyżowanymi na klatce piersiowej.
- Uhm, tak, nie będzie problemu? - pyta mnie.
Nie jestem zachwycony, by gdziekolwiek go zabierać, ale lepsze to niż zostawienie go samego z nią.
- Nie-e - szybko odpowiadam.
- Okej, tylko się z nią pożegnam - patrzy w stronę naszej sypialni.
- Super, będę w samochodzie - mówię mu i kieruję się w stronę drzwi.
Nie wiem, gdzie mam zamiar dokładnie jechać, ale wiem, że będzie to lepsze dla każdego z nas. Jestem zły na siebie. Wiem, że ona nie jest jedynym winnym tutaj. Utrzymuję wzrok na wejściu do kamienicy czekając na Richarda. Jeśli nie przyjdzie szybko, zostawię tutaj jego tyłek. Co jednak nie jest prawdą, bo zostałby z nią sam. 
Nareszcie wychodzi i opuszcza rękawy swojej koszuli. Byłem pewien, że ubierze moje ciuchy, które dała mu Tessa, ale nie. Z powrotem założył swoją brudną i używaną odzież.
Kiedy otwiera drzwi od strony pasażera, pogłaśniam radio, by uniknąć jakiejkolwiek rozmowy.
- Mówi, żebyś uważał na siebie - oznajmia i zapina pas.
Lekko przytakuję i wyjeżdżam na ulicę.
Pewnie jest kompletnie zdziwiona pomysłem zabrania jej ojca do domu... Cóż, tak naprawdę to nie do domu.
- Jak poszło dzisiejsze spotkanie?
- Serio? - unoszę na niego swoje brwi ze zdziwienia.
- To dobrze, że wybrała się tam z tobą.
- Okej...
- Wydaję się być jak jej matka.
- Do jasnej cholery, ona nie jest jak ta kobieta - czy on chce zostać wyrzucony z auta, prosto na autostradę?
- W dobrym znaczeniu, oczywiście - śmieje się. - Jest bardzo uparta jak Carol. Chce to, co chce, ale Tessie jest słodsza i łagodniejsza.
Znowu wracamy do 'Tessie'.
- Słyszałem waszą kłótnię, obudziła mnie.
- Przepraszam cię za obudzenie w południe, podczas snu na naszej kanapie - przewracam oczami i słyszę jego chichot.
- Rozumiem cię, jesteś wściekły jak nigdy. Też byłem, cholera, nadal jestem, ale kiedy znajdziesz kogoś, kto jest gotów się z tym pogodzić, wszystko wydaje się lepsze.
Więc nie zdajesz sobie sprawy, że przez twoją córkę jestem tak cholernie wkurzony?
- Wiesz, nie jesteś taki zły jak myślałem, ale nie potrzebuję twoich rad.
- Nie chcę ci dawać rad, mówię ci z doświadczenia. Chciałbym zobaczyć was dwóch kończących spór.
Nie chcemy niczego kończyć, kutasie. Po prostu staram się przedstawić mój punkt widzenia. Chcę być z nią i będę z nią, po prostu musi ze mną zostać. Jestem wkurzony, że przywlokła Zayna do tego gówna, niezależnie od uzasadnienia.
- Nie znasz mnie, nawet jej. Czemu cię to obchodzi? - wyłączam to cholerne radio.
- Ponieważ wiem, że jesteś dla niej dobry.
- A ty? - szydzę.
Na szczęście jesteśmy coraz bliżej jego części miasta, przez co ta rozmowa dobiegnie końca.
- Tak, jestem.
Nigdy nie przyznam tego, ale faktycznie miło jest mieć kogoś, kto mówi, że jestem dla niej dobry. Nawet jeśli to jej pijany ojciec.
- Masz zamiar się z nią widywać? - pytam. - I gdzie mam cię podrzucić?
- Podrzuć mnie pod ten salon, gdzie mnie wczoraj spotkaliście. Potem pomyślę co dalej.
Świetnie.
- I tak, mam zamiar ją jeszcze zobaczyć. Mam wiele do naprawienia.
- Owszem, masz - odpowiadam.
Parking przed sklepem jest pusty, nie ma nawet jeszcze południa.
- Mógłbyś mnie podwieźć do końca tej ulicy?
Przytakuję i mijam salon tatuażu. Jedyną rzeczą na końcu ulicy jest bar i zamknięta pralnia.
- Dzięki za podwiezienie.
- Spoko.
- Chcesz wejść do środka? - Richard pyta, wskazując głową na mały bar.
Pójście na drinka z pijanym ojcem Tessy nie jest dobrym pomysłem. Chociaż, nie jestem znany z podejmowania odpowiednich decyzji.
- Pieprzyć to - mamroczę, wyłączam silnik i idę za nim do środka.
W barze jest ciemno, pachnie pleśnią i whiskey. Podążam za nim do małej lady i siadam na stołku, pozostawiając jedno wolne miejsce między nami.
- Jak możesz pozwalać sobie na drinki, skoro nie pracujesz? - pytam, kiedy kobieta w średnim wieku, ubrana w ciuchy swojej nastoletniej córki, pochodzi do nas. 
- Sprzątam to miejsce co drugi dzień, wiec piję za darmo - wstyd jest słyszalny w jego głosie.
- Nie wolisz być trzeźwy?
Kobieta podaje mu szklankę z brązowym alkoholem i lodem.
- A dla Ciebie? - jej głos jest chrapliwy i niższy niż mój.
- To samo - w mojej głowie słyszę wyraźnie głos Tessy ostrzegający mnie. Pozbywam się go, pozbywam się JEJ.
- Nie wiem, próbuję i próbuję. Mam nadzieję, że teraz będzie prościej, jeśli widzę częściej moją córkę - wlepia wzrok w szklankę z przymrużonymi oczyma i przez chwilę przypominają moje, widzę w nich swój cień.
Przytakuję, nie zadając sobie trudu na wymyślenie jakiejś kąśliwej uwagi i owijam palce wokół szklanki. Witam mojego znajomego, jakim jest szkocka. Przechylam głowę do tyłu i umieszczam pustą szklankę na barze, prosząc o następną kolejkę.

Tessa's POV:

- Nie wiem gdzie poszedł, ale zabrał mojego ojca - mówię do Liama przez telefon.
- Twojego ojca?
Nie powiedziałam mu o jego powrocie.
- Tak, spotkaliśmy go wczoraj na zewnątrz salonu tatuażu w tej gorszej części miasta.
- Jaki on jest? Co powiedział?
- On jest... - nie wiem czemu, ale czuję się zakłopotana tłumaczeniem.
Wiem, że nigdy mnie nie osądzi, ale wciąż jestem pełna obaw.
- Czy on dalej...
- Tak. Był pijany, kiedy go zobaczyłam, ale wzięliśmy go do siebie i został na noc.
- Harry mu pozwolił?
- Nie miał nic do gadania, też tutaj mieszkam - prycham. - Przepraszam, po prostu musiałam coś zrobić z myślą, że Harry wszystko kontroluje.
- Chcesz, żebym opuścił kampus i przyjechał do ciebie? - pyta.
- Nie, tylko zaczynam dramatyzować - wzdycham i patrzę na sypialnię.
- Myślę, że pojawię się na ostatnich zajęciach - potrzebuję tylko jogi i trochę kawy.
 - Profesor Soto pytał o twoją dzisiejszą nieobecność i dowiedziałem się od Kena, że podpisał on papier, potwierdzający, że stawia się na świadka po stronie Harry'ego. O co z tym chodzi? - słucham Liama, przygotowując się na jogę. Wydaje się, że jazda na kampus dla jednych zajęć jest stratą czasu, ale nie ma zamiaru siedzieć i czekać aż Harry wróci.
- Zrobił to? Nie wiem. Oferował pomoc, ale nie sądziłam, że serio miał to na myśli. Przypuszczam, że może go trochę lubi czy coś?
- Lubi go? Harry'ego? - Liam się śmieje. Nie mogę nic na to poradzić, ale przyłączam się do niego.
Mój telefon spada do zlewu, kiedy wiążę włosy w kucyka. Przeklinam na siebie i przykładam go do ucha w samą porę by usłyszeć, że Liam zmierza do biblioteki przed jego następnymi zajęciami. Odkładam słuchawkę i piszę do Harry'ego, dając mu znak gdzie idę i wygaszam ekran.
Pewno teraz rozmyśla na temat tej całej sprawy ze Seattle.

***

W czasie, kiedy idę na kampus, wiatr wieje nieustannie, a niebo jest w kolorze brzydkiej szarości. Mam jeszcze trzydzieści minut do rozpoczęcia moich zajęć jogi, a biblioteka jest z drugiej strony budynku, więc nie mam czasu, by tam pójść. Parę minut później, czekam na zewnątrz klasy profesora Soto.
Jego zajęcia powinny się skończyć za... moje myśli przerywają studenci, którzy wychodzą na korytarz. Poprawiłam swoją torbę na ramieniu i przepycham się, by dostać do środka. Profesor stoi odwrócony plecami do mnie i zakłada kurtkę na ramiona.
- Panno Young - wita mnie z uśmiechem na twarzy.
- Witam.
- Co cię sprowadza? Potrzebujesz dzisiejszego tematu do dziennika?
- Nie, Liam mi już go dał. Przyszłam panu podziękować - cholera, niewygodnie mi jest w butach od jogi.
- Za co?
- Za podpisanie się jako świadek dla Harry'ego. Wiem, że nie był dla pana przyjemny, dlatego bardzo to doceniam.
- To nic wielkiego, naprawdę. Każdy zasługuje na wyższe wykształcenie, nawet zazdrośni chłopacy.
- Myślę, że tak - uśmiecham się do niego.
- Poza tym, myślę, że Zayn na to zasłużył.
Że co?
- Co ma pan na myśli?
Mruga parę razy, zanim zbiera się, by coś rzec. 
- Nic, ja tylko... Jestem pewny, że zrobił to z dobrego powodu, to wszystko. Lepiej już pójdę, mam spotkanie. Dziękuję, że przyszłaś mi podziękować, widzimy się w środę.
- Nie będzie mnie w środę, jestem na wycieczce.
- Cóż, życzę miłej zabawy. Widzimy się po twoim powrocie - szybko mówi i odchodzi, zostawiając mnie zmieszaną.
Mam jechać do Seattle dwa dni po wycieczce z rodziną Harry'ego, więc jest to mój ostatni dzień na tym kampusie. Zanim moja uparta podświadomość wejdzie mi w drogę, udaję się w stronę wydziału sportu.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

229 komentarzy:

  1. Jej już jest .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze bardzo fajny rozdzial <3. Ciekawe czy Harry jednak z nią pojedzie ;)
    i pierwsza ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 jestem ciekawa czy harry z nią pojedzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny! Jestem ciekawa jaka decyzje podejmie harry

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze porobilo się... Ale bardzo fajnie przetłumaczone ;D czekam na następny :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej rozdział lecę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie! Bardzo fajny rozdział czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ff zaczyna byc coraz bardziej pojebane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohhh..., profesor Soto coś wie... a ja kurka nie wiem co!
    Harry chcę się upić... pięknie!
    Dziękuje za tłumaczenie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystko Kocham Cię Angie ♡dzięki After wiem kim chcę zostać w przyszłości ^ ^ yaaaay so excited~ Carmen

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam , że będą się na siebie wzajemnie drzeć, ale i tak nie dokończyli tej rozmowy .. To jest takie trudne .
    Ale najlepsze jest to , że Harry poszedł się napić z ojcem Tessy .
    Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki fajny długi rozdział *o*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy rozdzial. :) nie moge sie juz doczekac nastepnego. Bardzo zastanawia mnie co sie z nimi stanie. ;/ czy bede ze soba ..
    Czekam niecierpliwie. :))

    Wiktoria xx.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oby Harry z Tess się dogadali. błagam niech się nie rozstają 💕💔

    OdpowiedzUsuń
  16. Looool profesor soto >>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  17. 2 ! :3 Rozdzial swietny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zayn, ty cipo, co ty odwaliłeś

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozdział fajny ;) czekam na nexta :* pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Boje sie co to dalej będzie :( oby tylko byli razem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. omg! Lecę czytać !!

    OdpowiedzUsuń
  23. Supeeerrrr!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku .. kocham to !! :)
    Harry jakoś w tym rozdziale wydaje mi się bardziej wyrozumiały niż w poprzednich :D
    Fajny ten jej ojciec :3
    Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Tessa nie jedz

    OdpowiedzUsuń
  26. niech on jedzie z nia. prosze !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. To takie uasghnkjg <3
    Świetny rozdział
    Ughh... Harry mam nadzieję że jeszcze się ogarniesz i to wszystko przemyślisz! ;-;
    I wgl, dziękujemy za tłumaczenie, ujsgn <333

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak juz jest ... Wreszcie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny, czekam na nexta!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. założę się, że w następnym rozdziale Harry jest schlany... Ale i tak go uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny *-* . / @zanetaaa1997

    OdpowiedzUsuń
  32. Omg
    Genialne
    Jezuu tessa daruj se seattle
    Chce juz next xxx
    @Faza_Bo_Hazza

    OdpowiedzUsuń
  33. O jejciu!! a się dzieje xd

    OdpowiedzUsuń
  34. harry ciulasie jak zrobisz coś głupiego to oberwiesz po mordzie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny rozdział. Harry mnie wkurza.. Ale i tak go kocham XD chyba nie wyniknie nic dobrego z ojcem Tessy i Harrym w barze. Ale mam nadzieje że będzie ok.. @julakk_94x

    OdpowiedzUsuń
  36. Jjejku
    Jeejku. Lol. Kurde idealny ;3

    OdpowiedzUsuń
  37. Ahh dużo sie dzieje tutaj ostatnio ;o powłóczyste zaczynam sie w tym wszystkim gubić no ale cóż xd Dziękuje bardzo za tłumaczenie 😘👍
    /D.

    OdpowiedzUsuń
  38. Te ostatnie rozdziały są mega tajemnicze... myślę, że niedługo nas coś zszokuje :)
    Czekam na kolejny rozdział. Miłych wakacji życzę wszystkim! :)
    Pozdrawiam :)
    @Oops_Hi_96

    OdpowiedzUsuń
  39. O kuźwa ;* Ale bagno xD
    Mam nadzieję, że do wycieczki się pogodzą i będą tam razem <3
    Ale Soto jest zajebisty :D Noo, Zayn na to zasłużył haha :D Zaczęłam go lubić jeszcze bardziej :D
    Nie mogę się doczekać kolejnego ;***

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie wiem co mam sadzić. Tessa idiotka wyjedzie i znowu sie rozstaną bez sejsu

    OdpowiedzUsuń
  41. Łoooohohohoł Super rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  42. Harry pije z ojcem Tessy wow nie spodziewalam sie. Znowu mamy klutnie... ciekawe jak skonczy sie sprawa z tym calym Sattle.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeeeej... I lov u ! <33

    OdpowiedzUsuń
  44. Szkoda że na razie dość nieciekawe rozdziały ale maniacy Aftera i tak nawet nimi nie pogardzą :)
    Dziękuję że tłumaczysz mimo to że masz swoje obowiązki i nową pracę i tak często dodajesz:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny, jak zawsze *-* Niech Tessa nie jedzie, szkoda mi Harrego.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale trafilam! Huhuhu. Rozdzial super. Mam nadzieje ze oni wyjada do Seattle razem... ale pliz, zadnych spoilerow hahahha @_MyLovelyNiall

    OdpowiedzUsuń
  47. Zastanawiam się co zrobi Harry, gdy Tessa wyjedzie.. Według mnie pojedzie ;D Szykuje się kolejna kłótnia? ;/ / Ali

    OdpowiedzUsuń
  48. muszą się pogodzić! I żeby Harry nic nie palnął głupiego jak wróci pijany do domu... Czekam na kolejny rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
  49. WOW ale się dzieje XDD Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :) Powodzonka w pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Rozdział Świetny jak zawsze *.* . Ciekawe czy Tessa wyjedzie ? ehh oby nie Oni muszą być ze sobą kocham Ich <3 O co chodziło temu nauczycielowi ? hmm .. Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super rozdział <3 kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Uhhh !! Tess zostan z Harrym ;c Swietny rodział ! czekam na next ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  53. Tak! Aaaa! W koncu! :)))

    OdpowiedzUsuń
  54. Cos czuje ze Harry zrobi cos glupiego po pijaku..

    OdpowiedzUsuń
  55. o fajowy rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Harry+szkocka=mega kłopoty :/

    OdpowiedzUsuń
  57. o boże vbhjfdbvxkjhbvjkhbfwdbvjfs matko, co jak bedzie prowadzil popijaku o kurwa hjsbfvgjsbfkdbffge zaraz nie wytrzymam sdsgvdhgsv ily ♥ @luvmybigpayno ps. druga? :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Harry nie zostawiaj jej z tym samej ://

    OdpowiedzUsuń
  59. o kurde, dzieje sie
    @luvmypezzie

    OdpowiedzUsuń
  60. Czyżby Harry zaprzyjaźniał się z ojcem Tessy? xD Ciekawi mnie jak to wszystko dalej się potoczy..

    OdpowiedzUsuń
  61. och jaram się, jestem zszokowana, że już jest <3 zaczęło się dziać, hmm i ciekawe co profesor miał na myśli, och z niecierpliwością czekam na nexta, wierna fanka, Ola!. :)) ;))

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny, fajnie by bylo jakby Tessa zaszła teraz w ciąże, Harry by jej nie zostawił i wtedy razem przeprowadziliby się do Seattel .
    /CarolineB

    OdpowiedzUsuń
  63. Jestem ciekawa co Tessa wybierze, czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  64. OMG zarąbisty !!! Nie mogę z tej kłotni Harry'ego i Tessy, i jescze ta pomoc Harry'ego dla Richarda jezuu. Co to teraz będzie??? Świetnny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  65. OMG zarąbisty !!! Nie mogę z tej kłotni Harry'ego i Tessy, i jescze ta pomoc Harry'ego dla Richarda jezuu. Co to teraz będzie??? Świetnny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  66. pierwsza!!!!!! chce nagrodę
    haha ale to zabawne

    OdpowiedzUsuń
  67. Jej!Lece czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Rozdział jak zawsze super pozdrawiam i dnastępnego:)) Ola

    OdpowiedzUsuń
  69. Nieee samowity ten rozdzial jak wszystkie zresztą !!! :*;* Tyle ze ja juz naprawde mam dosc tych klotni iiiii.... Chciala bym zeby Tessie zostala z Loczkiem ! ;* ;* Hessa Forever ! ! ! ! ! ! :*:*:*:*:*:* <3 I tyle

    OdpowiedzUsuń
  70. omfg Harry idioto ;-; @pervluke

    OdpowiedzUsuń
  71. Coś czuje że będzie sie działo...! Ale super..kolejna drama ;D Ale fajnie że w końcu Tessa zrozumie i zobaczy że Zayn to chuj. ;) Jak miło ;) świetny rozdział, dziękuje Angie ;* xxx

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetny rozdział, dziękuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. O ziemniaczki! Kocham! ☀💚

    OdpowiedzUsuń
  74. Ich sprzeczki wykańczają mnie nerwowo ;)
    Chodź bym chciała , to nie mam pojęcia jak ta sprawa z Seattle się potoczy :(
    Ale jakąś tam teze mam :)
    Wiec nie zostaje mi nic innego jak czekać na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  75. Jeeej :3 Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Matko Harry i tata Tess? Serio xdd haha Wariaty

    OdpowiedzUsuń
  77. Ajdhaajjakkakajj

    OdpowiedzUsuń
  78. Wszystko się znowu pieprzy ehhh :((

    OdpowiedzUsuń
  79. Omfg przeczytałam i umarłam. Jak zawsze zresztą. ..

    OdpowiedzUsuń
  80. Super <3 <3 <3 Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  81. wchodze.. Patrze a tu 1 kom! Wmurowalo mnie, jejku niech oni przestana sie klucic, serio ;(

    OdpowiedzUsuń
  82. O boże kocham i dziękuję że tłumaczysz :**

    OdpowiedzUsuń
  83. jejku fantastyczny już nie moge się doczekać następnego :********

    OdpowiedzUsuń
  84. Ciekawe czy tessa pojedzie do Seattle :/

    OdpowiedzUsuń
  85. boże znowu się kłócą czasami się zastanawiam co z uch związkiem jest nie tak

    OdpowiedzUsuń
  86. O Bosze genailne!! Hdunxjdjssnzhdnskznfkdm dziękuję ze to tlumaczysz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  87. Genialne. Omgdbxjdnjxnsjxndjnjdnxjdndjdnndn czekam na nexta. Ciekawe czy HArry pojedzie czy zostanie omg. Dziękuję za tlumaczenie,;**

    OdpowiedzUsuń
  88. Harry jak zwykle wszystko zepsuje.
    (Druga) Natalia J.

    OdpowiedzUsuń
  89. Ugh, Zayn, Zayn, taki kutas. Nawet jak go nie ma w rozdziale to mnie wkurza :D
    No i Richard. Mimo wszystko, bardzo go lubię.
    Jestem bardzo ciekawa rozwinięcia wszystkich wątków.
    Świetnie przetłumaczony rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  90. jejku! zaraz Tessa wyjedzie. ja bym na jej miejscy wybrala Seatlle, jak Harry bd tego wart i dalej siue bd kochali o do sb wrócą :p

    OdpowiedzUsuń
  91. Ha! Harry powoli się przełamuje i coś mi się wydaje, że pojedzie on za Tess do Seattle jak wierny piesek :D (przepraszam za określenie). No i mam nadzieję, że uwolnią się od głupiego Zayna o!
    Czekam na kolejny rozdział :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  92. Aaa druga! Zajebisty rozdział! (Właściwie to zwykły ale każdy jest zajebisty hahah)

    OdpowiedzUsuń
  93. Hmmm, ciekawe kiedy mu powie o wyjeździe.

    OdpowiedzUsuń
  94. OMG świetny! Co do Harry'ego,w pełni rozumiem jego zachowanie, ma prawi być zły, a do tego Tessa próbuje całą winę zrzucić na niego... Pozdrawiam, i czekam na next'a! <3

    OdpowiedzUsuń
  95. Kocham, czekam na następny.
    Jesteś naprawdę wspaniała, że to tlumaczysz x

    OdpowiedzUsuń
  96. Och... dziękuje. Kocham to opowiadanie. I nie wiem (po raz kolejny) jak Ci dziękować, że je tłumaczysz xxx

    OdpowiedzUsuń
  97. Suuuuuuuuuuuper <3 Niech zostanie z Hazz :-)

    OdpowiedzUsuń
  98. drugikomentarzniemaczasunaspacje :)

    Ps. rozdział jak zwykle świetny

    Paulinka Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  99. omg kocham to ff, ale sie boje uh

    OdpowiedzUsuń
  100. Drugikomentarzniemaczasunaspacje

    Ps. Rozdział jak zwykle świetny :)

    Paulina Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  101. Jezu, niech Tessa pojedzie z Harrym do Anglii, przynajmniej będzie daleko od Zayna. XD

    OdpowiedzUsuń
  102. Ta cała sytuacja mnie z lekka denerwuje. I o co chodziło Soto?

    OdpowiedzUsuń
  103. Dziękuje ślicznie za nowy rozdział :) :***

    OdpowiedzUsuń
  104. Smutno jakoś :(

    OdpowiedzUsuń
  105. Harry to pieprzony egoista!Pff.. Ciekawe o co chodzi prof. Soto. Kurczę, on coś wie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dlaczego? Harry nie chce jechac do z nią do Seattle, a ona nie chce jechac z nim do Angli.. Sa jednakowymi egoistami w tej sytuacji i serio nie rozumiem dlaczego kazdy mowi, ze to Harry jest gorszy teraz..

      Usuń
  106. Świetny i kocham jak zawszę ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  107. Co ten Zen nawywijał, przepraszam bardzo?

    OdpowiedzUsuń
  108. Szkoda mi Tessy i Harrego, bo ich związek to nieustające rozłąki i powroty, mnie by to męczyło. Chciałabym, zeby w końcu skończyli razem tak na dłużej. Ciekawi mnie jak rozwiąże się też sprawa Anglia vs Seattle ;/
    Dzięki za tłumaczenie, kocham was <3

    OdpowiedzUsuń
  109. świetny jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  110. Super rozdział, ale Tessa jest strasznie irytująca. + dziękuję za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  111. Oh Harry, nie :(
    to się źle skończy jeśli Harry zaczął pić :c

    OdpowiedzUsuń
  112. nie, Harry nie pij błagam. jak on sie upije i ją zdradzi to zwariuje... błagam,oby nie odwalił nic głupiego.. czekam na nn...

    OdpowiedzUsuń
  113. boże oby harry nic nie odwalił po pijaku...

    OdpowiedzUsuń
  114. Jeju... czytam to po angielsku na wattpadzie i polecam. Bedxie soe działo:))

    OdpowiedzUsuń
  115. Cudny i szybko next pls :*

    OdpowiedzUsuń
  116. Błagam, niech się pogodzą ;(

    OdpowiedzUsuń
  117. Harry jest niemożliwy! Zauważyłam, że najczęstsze kłótnie wywołuje Harry z powodu Tessy... XD wtf XD haha XD
    Czekam na next i ze sprawą do Seattle :) Chciałabym aby Tessa tam pojechała :) Nie obchodzi mnie czy z Harrym czy bez, ale chce aby była szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  118. świetny jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  119. Aaaa a ♡♡♡♡nie mogłam się już doczekać!! :)

    OdpowiedzUsuń
  120. O boże ale się dzieje *.*
    Chce już 205

    OdpowiedzUsuń
  121. :) spoko rozdział

    OdpowiedzUsuń
  122. super rozdział dzieki ze to tłumaczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  123. no fajny no xD :p

    OdpowiedzUsuń
  124. *o* Czekam na kolejny :3

    OdpowiedzUsuń
  125. Ciekawe czy Tess pojedzie do Seattle. Mam nadzieje., że nie.! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przeczytałam i ciekawa jestem co wyniknie dalej.
      Ogólnie denerwuje mnie fakt, że spora część osób marudzi jaki to z Harrego egoista, ponieważ nie chce jechać z Tessą do Seattle. Szkoda, że zapominacie, że Harry chce wyjechać do Anglii i Tessa nie chce z nim lecieć. Mamy 1:1. Jak dla mnie najlepszym wyjściem dla nich jest rozstanie albo wyjazd do jakiegoś innego miejsca, taki kompromis.

      Usuń
  126. kurde,ciekawe o co chodzi z zaynem/kamila

    OdpowiedzUsuń
  127. cococo? jeden komentarz? czyli.. jestem 2 o.o cudowny i wgl zgon :3 kc i czekam na next:*

    OdpowiedzUsuń
  128. swietny jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Nie mogę doczekać się następnego.

    OdpowiedzUsuń
  130. jeju idk co myśleć, bo jak Tessa pojedzie do Seattle to zostawi Harry'ego, a on się stoczy, ale też na pewno nie zostanie. Hazz raczej się nie zgodzi pojechać... Może oboje przeprowadzą się do Anglii?
    Ciekawe czy Hazz zrobi coś głupiego po alkoholu i co z tym profesorkiem...
    jezu pogubiłam się xD
    czekam na następny ily @ziam__shipper_

    OdpowiedzUsuń
  131. Profesorek ma coś do Zayna no no no :D JEstem ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  132. Nie mogę się doczekać tej ich wycieczki :d

    OdpowiedzUsuń
  133. ojojoj, Harry i ojciec Tessy ;o rozdział naprawdę świetny, dziękuje :) nie mogę się doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  134. czekam na next <333
    ~@dont_you_say

    OdpowiedzUsuń
  135. Dziękuje !
    Mam nadzieje że oboje zostaną na miejscu :O

    OdpowiedzUsuń
  136. Omg :D Dobrze w sumie, że to nie była aż taka straszna kłótnia jak zazwyczaj...

    OdpowiedzUsuń
  137. Najwspanialsza!!! :* to ff to moja pierwsza i ostatnia milosc <3

    OdpowiedzUsuń
  138. świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  139. Jestem zdruzgotana! Ale super i czekam NN ;D

    OdpowiedzUsuń
  140. Oni nie mogą się rozstać :C

    OdpowiedzUsuń
  141. Ehh... brakuje jeszcze tego żeby Harry się upił... Profesor Soto coś wie, mam nadzieję, że wkrótce dowiemy się co.
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń