sobota, 30 listopada 2013

Another beginning!

Kochani, na sam początek pragnę podziękować wszystkim czytelnikom za masę wsparcia i ciepłych słów, bez Was nic bym nie zdziałała. Uczucie, że nie piszę tego dla siebie, tylko dla kogoś, kto z niecierpliwością czeka na rozdział, jest niesamowite! Z ręką na sercu mogę przysiąc, że przeczytałam dosłownie wszystkie komentarze, a jest ich niecałe sześć tysięcy! Gdy zobaczyłam, że pod jednym rozdziałem jest ich ponad trzysta, to aż prawie spadłam z krzesła! Nawet nie wiecie, ile to nam radości i motywacji przyniosło. Liczy się dla mnie każdy komentarz, ponieważ oznacza to, że dobrze wykonuję swoją 'robotę'. Ogromnie dziękuję za ponad osiemset tysięcy wejść! Po prostu nie mogę uwierzyć, że wielkimi krokami zbliżamy się do miliona! Pamiętam, jak po założeniu bloga, cieszyłam się z tysiąca wejść, a tu taki szok. Jeszcze raz dziękuję za wszystko! Wiem, że powtarzam to już po raz setny, ale ten blog bez Was by nie istniał!

Moment, na który wszyscy czekali. Oficjalnie została zakończona część pierwsza, więc nadszedł czas na drugą! Mam nadzieję, że nadchodzące rozdziały przyniosą Wam tyle emocji, co poprzednio. Buziaki!

Uwaga! 'After' zawiera sceny erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich. Czytając, robisz to na własną odpowiedzialność. Jeśli nie, możesz spokojnie ominąć oznaczone rozdziały.

88 komentarzy:

  1. O boze :o
    Płacze :'c
    Pokochalam to opowiadanie i czekam z niecierpliwością na kolejne :**

    OdpowiedzUsuń
  2. To my wam dziękujemy ze tłumaczycie ten wspanialy blog.
    Przynosicie nam wiele radosci tłumacząc kolejne rozdziały i to wam należą sie podziękowania że poświęcacie dla nas swój czas

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże płacze :( od samego początku czytam Aftera i po prostu brak słów kocham<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo dziękuje że tłumaczycie tego bloga :** Najlepszy ever !! <3


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane dziekujemy wam za to ze jestescie ale przede wszystkim za to ze tlumaczycie .. :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny Dziękuje że tłumaczyłyście pierwszą część Kocham Was <3 Czekam na drugą <3 Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością <3 Widzę że 2 część to będzie niezła drama.
    Cudownie to tłumaczycie ! Kiedy można spodziewać się pierwszego rozdziału ? Będzie on na tym samym blogu czy może założycie nowy ? Proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy pojawi się 1 rozdział 2 części?

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju nie mogę uwierzyć że to już koniec pierwszej części...
    trochę przeraził mnie trailer drugiej... kłamstwo?
    o co chodzi? :o już się nie mogę doczekać
    chciałabym jeszcze dodać, że kocham Was za to, że to tłumaczycie :) x

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny Trailer <3
    Nie moge sie doczekac az przetlumaczycie ;*
    Boje sie trochee.. tej nastepnej czesci.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa, wiedziałam z tym 'kłamstwem'. Oglądam trailer i myślę, żeby tylko nie było "(..)was based on a l i e" i kurde musiało być!
    Ode mnie - nawet nie zdajecie sobie sprawy jak wielką radość sprawiacie tym, że tłumaczycie tę historię. Wielkie, wielkie dzięki, że poświęcacie nam i blogowi swój czas, który mogłybyście przeznaczyć na coś innego! <3
    O.

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER SUPER SUPER czekam na 1 rozdział a wiecie może ile 2 cz. ma rozdziałów ?

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 część ma 101 rozdziałów ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję Wam bardzo za wszystko co robicie, za to tłumaczenie, które jest niezwykle dobre i pisane w bardzo szybkim tempie. Pamiętam jak odkryłam Aftera - jakaś dziewczyna spytała Nialla na tt czy Tessa jest w ciąży. Ktoś dodał linka do polskiego tłumaczenia, i oto jestem. Od drugiego tygodnia września. After bardzo szybko dogłębnie mnie wciągnął i podczas trzech dni chorowania, nadrobiłam rozdziały, by być na bieżąco. Wtedy "świeży" był rozdział 57. Mamy koniec listopada, a Wy przetłumaczyłyście ponad 40 rozdziałów! Wow!
    Czekam na tłumaczenie 2 części, bo zapowiedź w filmiku jest niezwykle obiecująca.
    Skwarek xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję Wam za tłumaczenie . Blog jest fantastyczny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. co to za piosenka?
    nie mogę się doczekać nowej serii! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja ukochana piosenka *o*
      coldplay the scientist

      Usuń
  17. Nie mogę obejrzeć trailer :c (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdz ns yt i napisz after harry styled fanfiction trzeba poszukac ale latwo sie znajdzie

      Usuń
  18. matko! Dacie palec, to chcem całej ręęki! Jestem megaaa ciekawa dalszego rozwoju akcji, a zwiastun od połowy mnie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuje wam 3 za tłumaczenie które jest mega super ekstra świetne i obejrzałam zwiastun i normalnie łzy mi lecą!!! już się nie moge doczekac aż sie boje po obejzeniu!!

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko, kłamstwo? Nie nie nie. Czyli będę siedzieć, czytać i płakać? :( Haha :) Kocham was za to że tłumaczycie :) Ile cz.2 ma rozdziałów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nawet coś w tym płakaniu jest, że miło go wspominam. Oczywiście jeżeli chodzi o to opowiadanie :)

      Usuń
  21. Okropnie wam dziękuję za każde tłumaczenie :* Obyście dodawały rozdziały tak często jak się tylko da :)

    OdpowiedzUsuń
  22. KOCHAM TO! Nie mogę się doczekać następnej części ! Jest to jedno z moich ulubionych tłumaczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy zaczniesz dodawać rozdziały do drugiej części ? To opowiadanie jest Cudowne *_*
    @lovju69

    OdpowiedzUsuń
  24. o mamo... Nw czemu, ale popłakałam się oglądając zapowiedź :'( <3 dziękuję wam za aż 99 przetłumaczonych tekstów :* Jesteście wspaniałe :') <3 Mam ogromną nadzieję, że część 1 drugiego sezonu wyjdzie jutro,pojutrze, a nawet i dzisiaj :* czekam z niecierpliwością <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. już nie moge sie doczekać! kocham to i kocham WAS!

    OdpowiedzUsuń
  26. nie moge sie doczekać kochane! do uslyszenia! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję wam , że zaczynacie drugą część jesteście świetne , czekam na każdy rozdział z niecierpliwością i jeszcze raz naprawde dziękuję !! Kocham was <333

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mogę się doczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. jak szybko przeleciała pierwsza część, jejku :( cudowny trailer i dziękuję wam bardzo za tłumaczenie opowiadania, jesteście wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jupi kolejna część jednego moich z ulubionych tłumaczeń :3 Kiedy można doczekać sie nowego rozdziału?
    JA :*

    OdpowiedzUsuń
  31. To ja wam dziękuje bo kocham czytać to opowiadanie i nie mogę się doczekać emocji związanych z dalszym czytaniem ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo bardzo wam dziękuje za tłumaczenie. Jest to najlepszy blog jaki kiedykolwiek czytałam a czytałam ponad 20 różnych. Ten jest perfekcyjnie przetłumaczony *.* Czekam ze zniecierpliwieniem na następne rozdziały. :* <33

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak bardzo Was kocham za to że tłumaczycie poświęcacie swój wolny czas i że jesteście z nami . My Wam dziewczyny wszystko zawdzięczamy . Mówicie że to dla Was ważne że zostawiamy komenmtarze że dziękujemy i chwalimy . Ale z czystym sumieniem mogę powiedzieć że na to ZASŁUGUJECIE !! Naprawde !! Podziwiam to co robicie i z całego serca Wam za to dziękuj . Nie macie pojecia jak my czytelnicy sie czujemy wchodząć na stronę i widząc nowy rozdział . Mi znczyna serce szybko walić i poprostu momentalnie nie wiem co mam ze sobą zrobić, Leżeć czy siedzieć , skakać czy nie wiem co jeszcze robić już nie mówiąc o tych rozdziałach, gdzie jest ''czerowna czcionka na początku'' . A to wszystko dzięki WAM !!
    Mam nadzieję że nigdy nie przestaniecie nas uszczęśliwiać :D
    Wiem że sie bardzo rozpisałam ale to wszystko wypłyneło z serca i mam nadzieje, że nie popłaczecie sie tak jak ja jak bedziecie czytać :*
    Jeszcze raz chciałam powiedzieć że dziękuje Wam Angie, Cat i Kinia :* :*

    Czekam na dalsze rozdziały mam nadziej że będą tak samo świetne jak do tej pory :*V <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za to wszystko, co robicie dla nas wszystkich. Jesteście wspaniałe, kochane, cudowne nie ma słów by to wszystko opisać. Mimo, iż na początku uważałam ff pt. "Dark" za najlepszy, i jako że jest on teraz nazwanym najlepszym ff na świecie, muszę przyznać że After jest najlepszy ( na tę chwilę :) ) . Jeszcze raz chciałabym Wam za wszystko podziękować. @Kate_Offical

    OdpowiedzUsuń
  35. nie można tak kończyć! kiedy 2 część?? devtedhunbh uwielbiam, dzięki, że to tłumaczycie

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo wam dziękuje , kocham t opowiadanie i was , bo wkładacie w to serce i swój wolny czas i wiele i innych rzeczy . Gdy tu wchodzę i widzę nowy rozdział to odrazu humor mi się poprawia . Normalnie zazdroszczę wam talentu . A co do opowiadania to po obejrzeniu zwiastunu odpłynęłam . Jestem podekscytowana tym co będzie dalej i nie mogę się doczekać . Dziekuje wam za to i życzę wam jak najlepiej ;]

    OdpowiedzUsuń
  37. To my Wam dziękujemy z całego serca za to, że tłumaczyłyście pierwszą część i że jeszcze chcecie tłumaczyć następne <33 !
    Jejku, naprawdę strasznie Wam dziękuje! <3
    I nie mogę się doczekać 2 części! Xx
    KOCHAM Was normalnie <3
    Już za NIEDŁUGO będzie milion wyświetleń <3 I zapewne będzie o wiele więcej, zasłużyłyście na to! ; 3

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham Was za to tłumaczenie ♥ świetnie sobie radzicie i dziękuję za tą część xx
    a co do zwiastunu.... coś czuję że nie będzie sielanki :C ale Hazz i Tessa zawsze mają masę problemów więc to tak jakby nic nowego ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. błagam tłumaczcie już tą drugą część aftera bo nie mogę się doczekać jak zobaczyłam zwiastun
    PS. chcę wam podziękować za przetłumaczenie pierwszej części, tłumaczenie było bardzo dobre, rozdziały były dodawane regularnie. dziękuję . <3

    OdpowiedzUsuń
  40. o boże nie wytrzymam, chcę kolejne rozdziały! od tego nie można się oderwać. 2 część chyba bd inna niż pierwsza coś czuję że harry i tessa się rozstaną ;c ale to tylko moje przypuszczenia, kocham was bardzo za tłumaczenie i wszystko co dla nas robicie <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteście niesamowite nie ma słowa żeby to określić!Naprawdę ! Czekam na pierwszą część After Part 2 <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Codziennie wchodze na tego bloga majac nadzieje ze bedzie nowy rozdzial *-* czesto jestem zawiedziona ze go nie ma ;c ale rozumiem, sama nie mam czasu i jedyny moment to wieczor kiedy moge poczytac, odetchnac po prostu odpoczac od tego wszystkiego co dzieje sie w moim zyciu. Kocham after od czasu kiedy moze miesiac temu przyjaciolka mi o tym powiedziala ♥po prostu uzakeznilam sie od czytania i dziekuje wam za tlumaczenie after za to ze poswiecacie nam czas nam czytelniką i faną ;* dziekuje za wszystko czesto mi sie chce plakac gdy to czytam po prostu after jest cudowne. Nie znam innego ff tak dobrego dziekuje rowniez autorce ktora wciaz pisze <333
    T.

    OdpowiedzUsuń
  43. boże. asdfghjkl. znowu. boże. jesteście boskie! ja ie mogę. czekam już tylko na nowe rozdziały. a tak z ciekawości kiedy zaczną się pojawiać? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. PORYCZAAŁAM SIĘ !!! OMG *_______* JEŻELI PRZECZYTAŁAŚ WSZSTKIEM KOMENTARZE TO ZNACZY ŻE PRZECZYTAŁAŚ TAKŻE TE MOJE OPÓŹNIONE XD XD HAHAHA CAŁONOCNE CZYTANIE AFTER I BEZSENNOŚĆ KIEDY Z RANA TRZEBA IŚĆ DO KOŚCIOŁA XD #ONLYME
    SOŁ....A TERAZ
    1. DZIĘKUJĘ ZA TŁUMACZENIE!
    2. CODZIENNIE PO KILKA RAZY NACHODZĘ TEGO BLOGA SPRAWDZAJĄC CZY JEST NOWY ROZDZIAŁ XD
    3. OMG *_______* NIE MOGĘ SIE DOCZEKAĆ!
    4. FHFWEUFBWE MAM NADZIEJĘ ZE BĘDĄ RAZEM BO ICH SHIPPUJĘ !
    5. CZEKAM NA NN! <3
    @1D_and_ROOM94

    OdpowiedzUsuń
  45. Czekam z niecierpliwością na kolejną część. I to my powinniśmy podziękować za tłumaczenie tego pięknego opowiadania. KOCHAM <3
    DZIĘKUJE

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniale że ktoś tłumaczy! ;****
    A że robicie to fantastycznie to już inna historia ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  47. o jezu, nie wierzę że to koniec 1 części. :o
    kiedy pojawi się 2 część ? i czy będzie na tym samym blogu czy zakładasz inny ? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. super ! kiedy 1 rozdzial ?

    OdpowiedzUsuń
  49. Boże, kocham Was za to że tłumaczycie to opowiadanie. KOCHAM WAS <3 poryczałam się na tym trailerze <3 KC ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo wam dziekuje, ze to tlumaczycie kochane :** Czekam niecierpliwie a 2 czesc :) kocham xoxo

    OdpowiedzUsuń
  51. Już się nie mogę doczekać 2 części.
    Zwiastun bardzoo mnie zaciekawił :)

    CZEKAMMMM !! <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Kiedy pojawi się 1 rodzial 2 cz? Kocham to tlumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  53. To my wam dziękujemy <3
    Gdyby nie wy nie przeżylibysmy tych 'przygód' harrego i tessy
    Koniec części pierwszej ... Boże
    Ale będzie druga i niedługo już 100 rozdział ;)
    Chciałam też napisać że dziękuję za to jak die staracie w weekend 3 rozdziały nowe na innych blogach trzeba czekac tygodniami :/
    Dziekujemy za wszystko :3

    OdpowiedzUsuń
  54. Czekam na następną część i już nie mogę się doczekać. Jestem ciekawa jak to wszystko się potoczy. <3 I jeszcze chciałabym wam powiedzieć że bardzoo wam dziękuje za to że to tłumaczycie. Na prawdę dziękuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. mam nadzieję że również będziecie tłumaczyć część drugą bo robicie to wspaniale KOCHAM WAS !! ;** xx

    OdpowiedzUsuń
  56. To my wam strasznie dziękujemy za to ile pracy w to włożyłyście i niemożemy się doczekać następnej części kochamy was <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Jejku *.* Juz 2czesc. Uzaleznilam sie od tego opowiadania. Dziekuje wam ze go tlumaczycie. Ciekawe co sie stanie dalej. Mam do was pytanie. Ile lat ma dziewczyna ktora pisze After? I kiedy zaczela go pisac. Moze wy wiecie. Kocham was -Duśka

    OdpowiedzUsuń
  58. AAA Nie mogę się doczekać ^.^ Nawet nie wiecie jaką mi zrobiłyście niespodziankę tymi kilkoma rozdziałam. Bardzo dziękuję za wasz wysiłek xoxo

    OdpowiedzUsuń
  59. A ja dziękuje, że wy jesteście ! :D bez was nie ma After ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. supppper . ej a tu bedą dodawane?

    OdpowiedzUsuń
  61. Jezu płacze :'( Nie wiem nawet czemu... Kocham was <3 Czekam na 1 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. DZIĘKUJĘ!

    jejku, zaczęłam czytać po angielsku, ale i tak wolę jak Wy to tłumaczycie.
    Kochamy Was!
    Sophie

    OdpowiedzUsuń
  63. Bożeee ;c
    DZIĘKUJE ! wam ze z nami wyczymaliście <3
    Kocham was <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Z jednej strony mi smutno, że pierwsza część sie kończy, bo pokazuje to, że wszystko co dobre się kończy, ale z drugiej strony wiem, że już pewnie pracujecie nad następną częścią. :)
    Życzę Wam satysfakcji z tego co robicie, dziesięciokrotnie większej liczby komentarzy i weny! :3

    OdpowiedzUsuń
  65. Jejku to naprawde koniec :o (tzn pierwszej cz) xd. Czekam na 2 <3 kc was @Rebel_kj

    OdpowiedzUsuń
  66. WOW trailer <333 Jezu, wszystko oparte na kłamstwu *O*
    Jeju, teraz to bd się zastanawiała co się stanie *O*
    Czekam na 1 rozdział <33

    OdpowiedzUsuń
  67. dziękuję za tłumaczenie pierwszej części i poświęcenie swojego czasu <3 <3
    czekam na drugą cześć jspenkbpdnefgfrdr

    OdpowiedzUsuń
  68. Jak ja kocham After'a.. ;c <3 Nie wiem czy potrafiłabym bez niego teraz przeżyć, to teraz moje największe uzależnienie.

    OdpowiedzUsuń
  69. przeczytałam 2 pierwsze rozdziały z II części i ... WOW
    O matko, teraz to Harry stracił w moich oczach. Biedna Tessa :c

    OdpowiedzUsuń
  70. Dziękuję Wam za to tłumaczenie!!! To jest takie supeer, że...!!!! Loffciam Was really!! Do nastepnego!;-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Czyta jeszcze więcej ale po prostu nie komentuje. Więc ja robię to pierwszy raz na tym blogu na którym wszystkie moje uczucia były poruszone złość, nienawiść, miłość, szczerość.., To było moje pierwsze opowiadanie które znalazłam i bez żadnych wątpliwości mogę powiedzieć że jest NAJLEPSZY, i takim już zostanie! Bardzo jest mi ciepło na sercu widząc jaki uczynek robicie dla innych ludzi którzy nie znają angielskiego lub po prostu nie mają na to ochoty lub czasu na tłumaczenie go. Kiedy myślę że na tym świecie nie ma już dobrych oddanych ludzi mogę śmiało stwierdzić że są, są właśnie tu,tu na tej stronie robiąc mały dobry uczynek tylko po to by innym sprawić radość a sobie świadomość dobrego uczynku co jest najlepszym z uczuć. Wielu ludzi może uznać że to gówno dla nastolatek jarających się 1D i tylko śmieci w internecie, ja jestem jedną z tych co nie ma obsesji na nich, co ma 20 lat jest 'stara' :D i szuka czegoś bardziej ciekawszego niż zwyczajne książki czegoś co wychodzi prosto z serca i powstaje inaczej niż zwyczajna książka z okładką i stertą kartek. Zwykła Książka różni się między innymi tym że ona się kiedyś skończy a takie opowiadanie może cały czas tworzyć dalszy ciąg. Gdybym miała być na miejscu Tess-y bez żadnych wątpliwości zgodziła bym się na to, nawet wiedząc co czeka ją w kolejnym "sezonie" mogłam bym cierpieć tak jak ona tylko po to by znać te wszystkie uczucia i słyszeć te słowa, być tylko jego.

    Anna R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękny jest Twój komentarz :) dziękujemy i ciepło pozdrawiamy x

      Usuń
    2. ;* <3

      Anna R.

      Usuń
  72. Serio ? Szczerze? Czytałam angielską wersje i po prostu gotuje się we mnie nie przypuszczałam nawet że mógłby coś takiego zrobić !

    OdpowiedzUsuń
  73. Podoba mi się nowy wygląd bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  74. Wspaniały! <3 Nie mogę się doczekać nowych rozdziałów xx

    OdpowiedzUsuń
  75. POPŁAKAŁAM SIIĘ ! JEEJU KOCHAM CIĘ I TWOJE OPOWIADANIE..
    JESTEM OD NIEGO UZALEŻNIONA .. PRZEZ CAŁY WEEKEND JE CZYTAŁAM DO 4 RANO. NIE WYCHODZIŁAM ZE ZNAJOMYMI BO WOLAŁAM CZYTAĆ <33 !

    OdpowiedzUsuń
  76. kocham tw opowiadania <3
    jestem od nich uzależniona.. <3

    OdpowiedzUsuń
  77. Omg, lecę czytać, bo to jest cholernie ciekawe! Obejrzałam dwie zapowiedzi i cholernie szkoda mi Tessy... Lecę czytać!

    OdpowiedzUsuń
  78. Swietne, kocham to tłumaczenie <3
    Mmm... ile After ma części?

    OdpowiedzUsuń
  79. czekam na kolejny rozdział 192 -serdecznie dziękuje za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń