sobota, 11 stycznia 2014

Rozdział 118.

- Mamo, daj jej trochę odetchnąć. Jest nieśmiała – Harry kłamie, kiedy jego matka przytula mnie po raz czwarty.
- Masz rację, przepraszam. Po prostu jestem taka szczęśliwa, że w końcu mam okazję cię poznać. Harry mi tyle o tobie opowiadał – mówi z entuzjazmem i potakuje. Na moich policzkach pojawiają się rumieńce, kiedy się odsuwa. Jestem zaskoczona, że w ogóle wie, iż istnieję. Przypuszczałam, że trzymał to w sekrecie jak zwykle.
- W porządku – udaje mi się odpowiedzieć w trakcie tego koszmaru.
- Możemy… uhm… na chwilę porozmawiać w sypialni? – jąka się Harry.
Kiwam głową i rzucam uśmiech w stronę jego matki, zanim podążam do pokoju, który razem dzieliliśmy.
- Co do cholery? – mówię cicho, po zamknięciu drzwi.
- Wiem… przepraszam. Nie umiałem powiedzieć jej tego, co się wydarzyło; tego, co zrobiłem – odzywa się, a następnie siada na łóżku.
- Przyszłaś tu… no wiesz, by zostać? – w jego głosie jej więcej nadziei, niż mogę znieść.
- Nie…
- Och.
Wzdycham i przeczesuję ręką włosy – nawyk, który z pewnością mam po Harrym.
- Cóż, co niby mam zrobić? – pytam go.
- Nie wiem… Nie oczekuję tego, że będziesz to dalej ciągnęła czy coś… Po prostu potrzebuję trochę czasu, żeby jej o tym powiedzieć – odpowiada, a następnie głęboko wzdycha.
- Nie przypuszczałem, że tu będziesz – mówi z bólem w oczach.
- Ja również nie przypuszczałam, że cię tu zostanę. Myślałam, że lecisz do Londynu.
- Zmieniłem zdanie. Nie chciałem wyjeżdżać bez… - urywa.
- Czy jest jakiś powód, dlaczego jej nie powiedziałeś, że już nie jesteśmy razem? – pytam. Nie jestem pewna, czy chcę usłyszeć jego odpowiedź.
- Po prostu była taka szczęśliwa, że sobie kogoś znalazłem. Nie chcę jej tego zepsuć.
Przypominam sobie, jak Ken mi powiedział, że nigdy nie przypuszczał, iż Harry będzie zdolny do uczuć wobec kogoś innego i miał rację. Tak, czy inaczej, nie mam zamiaru zrujnować matce Harry’ego jej czasu z synem. Robię to właśnie dla niej.
- Okej. Powiesz jej, kiedy będziesz gotowy. Nie wspominaj jej o zakładzie – mówię. Szczegóły o tym, jak Harry zrujnował swój pierwszy i jedyny związek, zraniłyby jego matkę.
- Naprawdę? Nie masz nic przeciwko, by myślała, że jesteśmy razem? – brzmi na bardziej zdziwionego, niż powinien. Potakuję.
- Dziękuję. Myślałem, że zaczniesz mnie wyzywać na jej oczach – wypuszcza powietrze z płuc.
- Nie zrobiłabym tego – mówię to, co mam na myśli. Nie ważne, jak byłam na niego zła, nigdy nie wyjawiłabym jego sekretu.
- Muszę tylko skończyć swoje pranie i potem sobie pójdę. Myślałam, że cię nie będzie, więc postanowiłam pomieszkać tutaj, zamiast w tamtym hotelu – wzruszam niezręcznie ramionami. Jesteśmy tu nieco za długo.
- Nie masz gdzie się podziać, prawda? – pyta.
- Mogłabym pojechać do matki, gdybym chciała. Po prostu nie mam najmniejszej ochoty – przyznaję. – Jednak hotel nie jest, aż taki zły, po prostu nieco za drogi - nie miałam z nim takiej przyzwoitej rozmowy przez miniony tydzień.
- Wiem, że się nie zgodzisz tu zostać, ale mógłbym ci dać trochę pieniędzy? – potrafię wyczuć, że się boi mojej reakcji na jego ofertę.
- Nie potrzebuję ich.
- Wiem, po prostu pomyślałem, że zaproponuję – gapi się w podłogę.
- Lepiej tam wracajmy – wzdycham, a następnie otwieram drzwi.
- Będę za sekundę – mówi miękkim głosem.
Nie podoba mi się pomysł, by samej stanąć twarzą w twarz z jego matką, lecz nie mogę zostać w tej małej sypialni razem z Harrym. Biorę głęboki oddech i wychodzę z pomieszczenia.
- Nie jest na mnie zły, prawda? Nie chciałam cię zmiażdżyć – ma naprawdę słodki głos. Niesamowite przeciwieństwo do głosu jej syna.
- Och, nie, oczywiście, że nie. On tylko… chciał omówić kilka spraw na temat tego tygodnia – kłamię. Zawsze byłam marnym kłamcą, dlatego też zawsze unikałam tego typu konwersacji.
- No to dobrze. Wiem, jaki humorzasty potrafi być – rzuca ciepły, przyjazny uśmiech, a ja odwzajemniam się jej tym samym.
Próbuję trzymać swoje nerwy na wodzy, chodząc po kuchni. Napełniam szklankę wodą, a kiedy piję, zaczyna mówić.
- Wciąż nie mogę uwierzyć, jaka z ciebie ślicznotka. Powiedział mi, że jesteś najpiękniejszą dziewczyną, jaką kiedykolwiek widział, ale myślałam, że przesadzał – darzy mnie komplementem, na co wypluwam wodę z powrotem do szklanki.
Harry tak powiedział? Chcę się o to zapytać, ale zamiast tego biorę kolejny łyk.
- Szczerze mówiąc przypuszczałam, że będziesz pokryta tatuażami i miała zielone włosy czy coś – śmieje się, więc do niej dołączam.
- Nie, to nie dla mnie – chichoczę i czuję, że się odprężam.
- Studiujesz anglistykę, jak Harry, prawda? – pyta mnie.
- Tak, proszę pani.
- Proszę pani? Mów mi Anne.
- Właściwie to mam staż w wydawnictwie u Vance’a, więc na razie nie uczęszczam na zajęcia. Pracuję raz w tygodniu.
- U Vance’a? Mówisz o Christianie? – pyta.
Kiwam głową.
- Och, nie widziałam Christiana przez ostatnie dziesięć lat. On i ojciec Harry’ego byli ze sobą w dobrych kontaktach. Właściwie to razem z Harrym mieszkaliśmy u niego przez rok po tym, jak Ken… zapomnij, Harry pewnie nie będzie chciał, żebym o tym mówiła na głos – śmieje się, oczywiście przerażona, że zbyt wiele mi ujawniła.
Nie wiedziałam, że Harry i jego matka zatrzymali się u pana Vance’a, ale widać, że są ze sobą w niezwykle bliskich stosunkach, pomijając jego znajomość z Kenem.
- Wiem o Kenie – oznajmiam, żeby pozbyć się tego dyskomfortu.
- Naprawdę?
- Taa, Harry powiedział mi… - przestaję mówić, kiedy chłopak pojawia się w kuchni.
- Co ci powiedziałem? – podnosi na mnie brew.
- Nic, synu. To tylko dziewczęce pogaduszki – uśmiecha się jego mama i obejmuje go ręką w pasie. Chłopak lekko się odsuwa, jakby przez nawyk. Kobieta wydaje grymas, ale wydaje mi się, że u niego to normalna reakcja.
- Więc, jest tu coś do roboty w pobliżu? – pyta nas.
- Właściwie to nie, nie kiedy panuje zamieć śnieżna na dworze – odpowiada jej Harry.
Napięcie między nami jest wyczuwalne, zastanawiam się, czy ona to widzi.
Suszarka wydaje dźwięk, więc mam idealną wymówkę, żeby opuścić pomieszczenie i dokończyć pranie, a następnie wyjść stąd jak najszybciej.
Wyciągam swoje ciepłe ubrania z urządzenia, po czym siadam na podłodze w małej pralni, aby je poskładać. Matka Harry’ego jest niezwykle urocza i przyłapuję się na tym, że chciałabym ją spotkać w innych okolicznościach, niż te.
- Tess? – głos Harry’ego sprawia, że podskakuję.
- Taa? – spoglądam na niego.
- Ja… upewniałem się tylko, czy wszystko w porządku – mówi, a następnie obraca się i opuszcza pomieszczenie.
Nie odczuwam gniewu wobec niego, byłam zdenerwowana już wystarczająco długo. Odczuwam smutek i tęsknotę za tym, co mogliśmy mieć. Gdy już mam złożone ubrania, wracam do sypialni, aby z powrotem spakować swoje rzeczy. Niepotrzebnie się rozgościłam.
- Potrzebujesz pomocy, kochana? – pyta Anne.
- Uhm, przygotowuję się na tygodniowy wyjazd do mojej matki – równie dobrze mogę tam pojechać, ponieważ hotel jest za drogi, a to mieszkanie jest już zajęte przez Harry’ego.
- Wyjeżdżasz dzisiaj? Teraz? – krzywi się.
- Taa… Powiedziałam jej, że przyjadę na święta – tym razem chciałabym, żeby Harry tu przyszedł i pomógł mi wykaraskać się z tej rozmowy.
- Och, miałam nadzieję, że chociaż zostaniesz na jedną noc. Kto wie, kiedy będę miała możliwość cię znów zobaczyć, a poza tym z ogromną chęcią chciałabym poznać tę młodą kobietę, w której zakochał się mój syn.
Nie chcę wiedzieć, dlaczego się na to zgadzam, więc zamiast tego kiwam głową i uśmiecham się.
- Naprawdę? Zostaniesz? Tylko jedna noc, a potem możesz jechać do swojej mamy. Z pewnością nie chcesz mieć do czynienia z taką śnieżycą – mówi i ponownie mnie przytula.
Zgaduję, że ma rację. Naprawdę nie chcę jechać do matki, a tym bardziej przebywać dwugodzinną drogę przez tonę śniegu. Przynajmniej będzie stanowiła pewnego rodzaju barierę między mną a Harrym. Nie możemy się przy niej kłócić, więc przynajmniej tego unikniemy. Wiem, że prawdopodobnie… a raczej na pewno, jest to najgorszy z możliwych pomysłów, jednak Anne jest ciężko odmówić tak, jak jej synowi.
- Cóż, idę wziąć szybki prysznic, mam za sobą długi lot. Zobaczymy się, kiedy wrócę – uśmiecha się, po czym opuszcza pokój.
Kładę się na łóżku i zamykam oczy. To będą najdziwniejsze i najbardziej bolesne dwadzieścia cztery godziny mojego życia. Nie ważne, co robię, zawsze kończę tam, gdzie zaczęłam – z nim.
Kilka minut później otwieram oczy i widzę Harry’ego stojącego przed szafą, plecami do mnie. Co on robi?
- Przepraszam, nie chciałem cię obudzić – mówi, kiedy się obraca.
- Nie spałam – odpowiadam, a następnie siadam.
Zachowuje się bardzo dziwnie.
- Widzę, że posprzątałaś mieszkanie – mówi miękkim głosem.
- Taa… Nic nie mogłam na to poradzić – uśmiecham się, a on robi to samo.
- Powiedziałam twojej mamie, że zostanę dziś na noc, ale jeśli nie, to mogę sobie pójść. Ona jest taka miła, więc nie mogłam jej odmówić, ale jeśli czujesz się przez to niekomfor…
- Tessa, w porządku. Chcę, żebyś została – ma roztrzęsiony głos.
Nie wiem, co powiedzieć i kompletnie nie rozumiem tego zwrotu akcji. Przebywam w mieszkaniu razem z matką Harry’ego, która wierzy, że jestem dziewczyną jej syna i dobrze nam się układa. Sprawia to, że od razu boli mnie głowa.
- Dobrze spędziłaś wczoraj urodziny? – pyta.
- Och, taa. Liam przyjechał do hotelu – odpowiadam.
- Acha.
Chcę mu podziękować za czytnik, ale za dużo się teraz dzieje w mojej głowie.
- Nie wiem, jak mam się zachowywać – mówi mi, kiedy słyszymy, jak drzwi od łazienki się otwierają.
- Ja też – wzdycham, a następnie dołączamy do jego matki w salonie.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

187 komentarzy:

  1. NEXT!!!!!!!!!!!!
    Pierwsza na reszcie :D
    Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  2. YO! jestem pierwsza hahah nawet po przeczytaniu! KOCHAM CIĘ ANGIE! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. omg ja chcę już nastęęępnyy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow tego się nie spodziewałam
    Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszaaaaaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  6. fkogvjiaewfjaigjvaoidgeoi[rjv ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spodziewałam się tego, odczuwam takie ciepło między nimi, nie mogą się kłócić, ale mam wrażenie, że gdyby mogli i tak nie robiliby tego :)

    Dziękuję wam bardzo za tłumaczenie, ilysm ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!! Super !! Jestem zaskoczona, ze tak szybko jest rozdział, ale bardzo się cieszę!! Dziękuję Wam!! Jesteście niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny:) CZUJE ZE NIEDLUGO SIE POGODZA

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! Fenomenalny rozdział. Troszku słodko było ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyżbym była pierwsza? ;) Rozdział jak zwykle świetny ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) Hazz i Thessa <3 wrócą do siebie ja to wiem x chyba jestem pierwsza hah :3

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne kiedy next ??

    OdpowiedzUsuń
  14. super <3333 kiedy next ??? <333

    OdpowiedzUsuń
  15. SUPER <3 Mam nadzieję że Tess wróci do Hazzy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ouu rozdział emocjonujący Harry i Tessa. Mrrr noc we wspólnym łóżku. ?? Chce następny i dziękuje za ten. x

    OdpowiedzUsuń
  17. Wróżbita Nicole przewiduje wielki powrót :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Huhuhu! Ja tego nie zniosę! Muszą być razem bo sie posram! A to jest świetne! Kckckc

    OdpowiedzUsuń
  19. UUHH ja już chcę następny!!!!! Ja nie mogę ciekawe czy się pogodzą jakoś niedługo. Mam nadzieję, że tak :) Dawajcie szybko kolejny bo umieram z niecierpliwości XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Na początku chcę Ci ogromnie podziękować za to tłumaczenie. Nie spodziewałam się, że dodasz nowy rozdział zaraz na następny dzień. Wiem ile czasu zajmuje tłumaczenie rozdziałów dlatego nie jestem w stanie patrzeć na te komentarze typu "dlaczego nie dodajesz tak długo nowego rozdziału?!" Z tego co widzę rozdziały pojawiają się bardzo, bardzo często. Na niektórych blogach są dodawane np. raz na miesiąc. Jeszcze raz ogromnie, ogromnie dziękuję. Nie mogę się doczekać aż Harry i Tess się pogodzą. XOXO

    OdpowiedzUsuń
  21. Aakskjdallskoeoi - tylko tyle mg powiedzieć ! x

    OdpowiedzUsuń
  22. oooo mam nadzieję, że przez to że spędzą razem czas to do siebie wrócą *.* o mamo... nie mogę sie doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Ci za cudowne tłumaczenie . After jest the gest. Muszą do siebie wrócić !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzieeeekuuuuje bardzo za tłumaczenie <3 :* czekam na next... Oni sie niedługo pogodzą aj noł it kckckckc

    OdpowiedzUsuń
  25. JEJUJEJUJEJUJEJUJEJUJE *-* erghjkerh <3 B O S K I <3

    OdpowiedzUsuń
  26. G-E-N-I-A-L-N-E!

    OdpowiedzUsuń
  27. super:) dziękuję czekam z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  28. chcecie abym dostała zawału? próbujecie mnie wykończyć? wczoraj skakałam ze szczęścia jak pojawił się 117 i dziś robię to samo z powodu tego cudeńka, 118. naprawdę nie wiem jak przeżyje do końca tego opowiadania....

    na początku chciałabym pozdrowić wszystkich którzy spinają dupe, że rozdziały są rzadko dodawane... serio? s e r i o ? boże, ale mi szkoda tych wszystkich ludzi, pamiętajcie, żeby nigdy nie brać ich sobie do serca i się nimi nie przejmować.. nigdy nie kończcie z czymś z powodu nienawiści innych (:

    mama Harrego jest urocza. w rzeczywistym życiu, jak i tu. taka słodka, troskliwa i tolerancyjna kobieta, aw kocham no. to takie ausjikdauj że Harry powiedział jej, że Tessa to najpiękniejsza dziewczyna na świecie i w ogóle, że o niej powiedział. no bo przecież zwykle trzymał wszystko w sekrecie..
    ja na miejscu Tessy czułabym się mega mega niekomfortowo. no bo kurde, jestem pokłócona z Hazzą, przyjeżdża jego mama, która shippuje ich związek i muszą jakoś udawać że wszystko jest ok. ale wiem że sobie poradzą (tak tak nie wytrzymałam i czytałam po angielsku :c)
    i ciekawi mnie ta sprawa z tym, że Harry i jego mama mieszkali u Vance'a. mam nadzieje, że w najbliższym czasie wszystko się rozwiąże.

    czekam oczywiście na kolejny, bo czytanie po angielsku to jednak nie to samo. zdecydowanie wolę wersje przetłumaczoną przez was, lepiej brzmi i wszystko rozumiem :p

    kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. slodki ale tez troche smutny.. harremy tak bardzo zalezy...

    OdpowiedzUsuń
  30. oo swietny. uwielbiam jak tlumaczysz. czekam na nastepny i zycze weny.

    OdpowiedzUsuń
  31. aw swietny. uwielbiam jak tlumaczysz. zycze weny i czekam na nastepny :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. swietby i czekam na nastepny. aw. uwielbiam jak tlumaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  33. O jejku. świetne! Oni dzięki temu ze jego mama jest zbilza sie o ab i Tessa mu wybaczy!! tak musi być

    OdpowiedzUsuń
  34. Juz nie moge się doczekać co dalej. Dziękuję, że tlumaczenie xx

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham was! <3 Jesteście najlepsze! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Super może w końcu się pogodzą:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam i kocham ciebie!
    Kiedy nn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? rozdział został przed chwilą dodany, a Ty od o to pytasz? myślisz, że one są jakimiś robotami, które nie mają nic innego do roboty? -.-

      Usuń
  38. Jejku. Jak szybko pojawił się 118. Chcecie abym zawału dostała tak? :) Naprawdę podziwiam was jak szybko dodajcie rozdziały. I jeszcze takie długie. Nie wiem co powiedzieć. Po prostu was kocham.


    Co do rozdziału jest cudowny. Coś czuję że Harry i Tessa niedługo się pogodzą ale nie wiem. Nie raz miałam ochotę zacząć czytać After po angielsku ale się powstrzymywałam. Harry'emu widać że bardzo zależy aby Tessa mu wybaczyła. Sam fakt że wziął jej samochód do naprawy i kupił jej czytnik. Po prostu można się rozmarzyć że istnieje gdzieś tam na świecie taki chłopak.

    Co do osób które piszą że długo nie dodajecie rozdziałów. To same niech spróbują tłumaczyć tak długie rozdziały i jeszcze w czasie szkoły. (Nie chciałam nikogo urazić, ale taka prawda)

    P.S. Wiem moje komentarze są bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Niech oni się już pogodzą :( Mama Harry'ego jest taka awwww *.* Hazza jej powiedział że Tess jest najpiękniejszą dziewczyną jaką widział <3 @thanksforlove69

    OdpowiedzUsuń
  40. fajnie by było jakby spali w jednym łóżku :D czekam na nastepny proszę dodaj szybko bo zwariuje :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejciu Harremu tak bardzo zależy, że to jest od razu widoczne.
    Nie chciałabym się teraz znaleźć na miejscu Tess.
    Biedna nie dość, że kocha chłopaka który ją tak bardzo zranił to jeszcze będzie musiała wracać do matki no i udawać przed mamą Harrego, że między nimi wszystko ok.
    Do kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jeju jaki cudowny rozdział :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Rozdział jest cudowny. Po tym napewno do siebie wrócą *.* dziękuje że to tłumaczycie i oczywiście czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Harry się bardzoo stara !! :) wie , ze źle zrobił i dalej ją kochaa :) niech oni będą znowu razem <3 ale super super tłumaczenie :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten rozdzial jest taki wspanialy,oboje sa zaklopotani!naprawde swietne tlumaczenie!do uslyszenia i czekam na nastepny xx

    OdpowiedzUsuń
  46. wspaniałe :-) bardzo mi się podoba . nie mogę się doczekać następnego rozdzalu

    OdpowiedzUsuń
  47. kOCHAM WAS PROSZĘ O MORE MORE MORE MORE

    OdpowiedzUsuń
  48. *.* kurde cieszę się, że Tessa zostaje na noc z Harrym. ^.~

    OdpowiedzUsuń
  49. Jej, jej tak szybko nowy rozdział, jesteście kochane! ; ))
    Ojeku, jakie to było słodkie, Tessa została Awww <3
    Cudowny rozdział ♥
    i wgl. tak mi ich szkoda l;c mam nadzieje, że teraz do siebie wrócą już ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Niech Tesia mu wybaczy ( i tak wiem że to robi xd ) on tak się stara :D Genialnie przetłumaczony rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Chcę nowy rozdział :(
    @zaynismyangelx

    OdpowiedzUsuń
  52. TO BYŁ JEDEN Z NAJBARDZIEJ EKSCYTUJĄCYCH ROZDZIAŁÓW! ;') Serio.. cały czas serce miałam ściśnięte.. czekałam tylko aż w jakiś dziwnych okolicznościach lekko się pocałują.. JEJKU! *.* .. jak ja bardzo za tym tęsknie o.O UZALEŻNIENIE rośnie haha :D Okay!! Dziękuję serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. O jejku! Jego mama jest taka kochana, a on nie wie jak się zachowywać co staję się słodkie. Świetny rozdział i czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  54. się porobiło

    OdpowiedzUsuń
  55. Będzie dzisiaj jeszcze jeden ? + Cudny *-*

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny rozdział, tylko szkoda że taki krótki. czekam strasznie na kolejny<3

    OdpowiedzUsuń
  57. Zajebioza xd uzależnienie, hahah xd

    OdpowiedzUsuń
  58. Ojej *.*
    Dzieki za rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  59. BRAWO BRAWO super

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowny, tak jak i poprzedni! Mam nadzieję, że w końcu coś się wydarzy pozytywnego! :) x

    OdpowiedzUsuń
  61. Chciałabym się rozpisać jak cudowny jest ten rozdzíał ałe jestenm na komórce :c kocham dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  62. wspaniały jak zawsze! już od kilku tygodni zbierałam się aby zacząć czytać aftera i w końcu tego dokonałam ;p
    chyba się uzależniłam xd

    czekam na nn xx

    OdpowiedzUsuń
  63. jeju dziękuje wam <3 nie moge sie doczekać nowej! uwielbiam to opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeejaa błagam o następny <333

    OdpowiedzUsuń
  65. Oh, jednak chciałabym, żeby się w końcu zeszli.
    Nic na to nie poradzę, ale czytając to opowiadanie mam takie zmienne zdanie na temat Hazzy i Tess. Nie wiem dlaczego. Ale szczerze? Nie spodziewałam się tego, że Harry przyjedzie do mieszkania ze swoją mamą i wyniknie cała ta sytuacja. No ale cóż, nie jestem jasnowidzem *wywraca oczami*. Mam jedynie nadzieję, że to całe udawanie odrobinę poprawi ich... dziwne relacje.
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Rany dziewczyny nie wiem nawet jak wam dziękować za to, że tak często dodajecie rozdziały :) Jesteście najlepsze!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Jeju, jak zobaczyłam nowy rozdział o mało co nie zaplułam komputera :D . Cudowny rozdział <3 Czuje że oni sie pogodza w następnym rozdziale bo Tessa bedzie spać w jednym łożku z harrym (zapewne) i zaczną gdać i sie pogodza albo mama harrego zauważy że coś jest miedzy nimi nie tak albo.... mam dużo pomysłó.Więc morał z tego taki że nie moge się doczekać następno rozdziału! <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  68. jejuu niech oni będą wreszcie razem *-*

    OdpowiedzUsuń
  69. jejciuuu rozkojarzony Harry awwwwwww :3 ♥ Dziękuję za rozdział ;**

    OdpowiedzUsuń
  70. AAA.. Może poprzez mamę Harryego pogodzą się i zostanie na wigilii z Anne i Harrym.. To było by takie awww. ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. O boszeee !!!
    Juz nie moge sie diczekac nastepnego !!!
    Ma pewno jego mama sie dowie ze nie sa juz ze soba przez ta jeeeebaaaannnnaaaa Molly ktora mam ochote ja rozwalic o drzewo..nie nic..hahaha..

    Juz nie moge sie doczekac nastepnego x

    OdpowiedzUsuń
  72. Ojejku!! Dziękuję że tak szybko dodałaś następny rozdział! Jest cudowny...
    Awww, Harry taki zdenerwowany i w ogóle...
    Ciekawe co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  73. ONI MUSZĄ BYĆ RAZEM.
    ZROZUMIANO?

    OdpowiedzUsuń
  74. Ona ma zostać z nimi na Wigilii <333 bdyuewsgxyz zajebiaszczy rozdział : 3
    @BerryOfficial_

    OdpowiedzUsuń
  75. woho oc to będzie się działo!!już nie mogę doczekać się nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. dziękuje że napisałaś kolejny tak szybko ;D

    OdpowiedzUsuń
  77. O MATKO SDFHGDFJGHDFJKHDFGHDFG *O*
    HARRY KTÓRY NIE WIE CO ZROBIĆ JEST TAK BARDZO AWWWW
    I WGL TEN ROZDZIAŁ >>>>>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  78. NEXT < NEXT < NEXT! Genialny rozdział , oby wrócili do siebie! xx

    OdpowiedzUsuń
  79. I NIBY RZADKO TLUMACZYSZ.
    OBY HARRY MIAL KOSZMARY, TO WTEDY TESS GO POCIESZY I BEDZIE HFGBHYJVHBSGHVFDV

    OdpowiedzUsuń
  80. Rozgryzłam Harrego! :) On ma prezent dla Tessy, dlatego się tak dziwnie zachowuje. <3

    OdpowiedzUsuń
  81. o jaaaaa!!! niech Harry o nią teraz powalczy!!!! trzymam za niego kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  82. Super, że tak szybko jest 117 :) Jesteście boskie dziewczyny <3

    OdpowiedzUsuń
  83. mega, szybko dodalyscie <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Awwww pewnie zaraz niepogodza dzięki mamie harrego :3 i jeszcze raz dzięki foliowe od tessy :* @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetny rozdział :D Nie mogłam uwierzyć, że dodałyście rozdział tak szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Boski rozdział wogóle cały blog jestem uzależniona !! Błagam NEXT :*:*

    OdpowiedzUsuń
  87. Dziękuję wam bardzo ♥
    Za wysiłek w który to wkładacie, za czas, za tak częste notki, za profesjonalizm, za wszystko ♥ Cudowne
    Uwielbiam takiego zamotanego Harry'ego jest taki owww świetny
    ~Magda

    OdpowiedzUsuń
  88. matko jhbajhbhjbcb chcę następny rozdział albo zwariuję xd
    tak dzisiaj wchodzę na after pewna że nie będzie nowych rozdziałów a tu suprajs bo aż dwa , dziękii kocham cię xx

    OdpowiedzUsuń
  89. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :):) Super że już jest rozdział :* OMG ale sie zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  90. jejku, drugi rozdzial dzisiaj! dziekuje ci ze poswiecasz swoj czas dla nas i tlumaczysz tego ff, jesteś wspaniała :) @luvmycuteboy

    OdpowiedzUsuń
  91. Dajcie dzisiaj kolejny błagam !!!!!!!!! :'( <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  92. Nie wiedzą co mają robić... świetne <3. to będą ciekawe 24 godziny :)))

    OdpowiedzUsuń
  93. CHOLERA, tak straszny niedosyt po tym rozdziale :o niedosyt, bo jestem strasznie ciekawa co będzie dalej!
    Może Anne pomoże im się zejść *-*
    NIE UMIEM SIĘ DOCZEKAĆ NN NOOO *o*

    OdpowiedzUsuń
  94. awww jeju jaki on jest słodki nooo! *-* ♥
    będą razem na 94895045476% :)))

    OdpowiedzUsuń
  95. Jak to czytałam to aż czułam jak mnie boli serce i jak mi napływają łzy do oczu. Wspaniały rozdział ;_; <3

    OdpowiedzUsuń
  96. rozdział krótki ale fajny tlumaczenie genialne!
    Harry i Tessa musza byc razem! ich miłosc jest piękna chciałabym kiedys znaleźć taka własnie miłosc :(
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  97. czy oni się kiedykolwiek pogodzą? ughhhhh
    serce mnie boli :c

    OdpowiedzUsuń
  98. świetny rozdział! dzięki, ze wgl to tłumaczysz! z niecierpliwością wyczekuję następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  99. nie moge sie doczekac kiey juz beda razem jejfjsjfsjvj @finialler x

    OdpowiedzUsuń
  100. Piękny rozdział <3 Dziękuję, że tak szybko dodałaś <3 Harry jest taki idealny teraz <3

    OdpowiedzUsuń
  101. wwwwoooooooooooohhhhhhhhhhhhhoooooooo *.* . Będzie się działo nie mogę się już doczekać następnego rozdziału !

    OdpowiedzUsuń
  102. *-* brak mi słów! Informuje mnie na tt proszę @_My_Boo_Bear_
    Czytałam wersję w oryginale i muszę przyznać że niesamowicie tlumaczysz ♥

    OdpowiedzUsuń
  103. Jeju zajebiste :x

    OdpowiedzUsuń
  104. Jezu jakie nudne. I dzieki ze dodajecie szybciej. Czekam na kolejny. Mama nadzieje ze bedzie ciekawzzy bo to to.jakies gowno. I dodawajcie czesciej a niw siedzicie na dupach na fejsusiu bo ja sie tu cholernie niecierpliwie. Jutro ma.byc kolejny. Jak nie to bd zle huehueheu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze? gówno mnie obchodzi twoje zdanie :)

      Usuń
    2. Nie przejmuj się tym <3
      A ty dziewczynko się ogarni,bo ona to tłumaczy z własnej woli a nie z przymusu.Nie potrafisz tego zrozumieć to nie czytaj albo się nie wypowiadaj.I przestań jej grozić,bo nastawiasz przeciwko sobie nas wszystkie After-kowiczki!.

      Usuń
    3. Yyyyyyy... żal!
      tlumacz sobie sama jak ci się nie podoba tempo dodawania rozdziałów!

      Usuń
    4. Straciłam wiarę w ludzi... Są tacy głupi. :D Człowieku nikt Ci nie każe tego czytać, więc po chuj pozostawiasz tu swój bezmyślny. niec nie wnoszący komentarz. Jesteś strasznym człowiekiem, skoro nie szanujesz czyjejś pracy!
      Jestem z Wami i uwielbiam tego bloga. Bardzo dziękuję za to, że tłumaczycie. Nie zwracajcie uwagi na takich CWELI, bo zawsze znajdzie się gdzieś, jakis odłam IDIOTÓW :)
      Kooooooocham i pozdrawiam. :*

      Usuń
    5. Z tobą już niestety jest źle. :/

      Usuń
  105. Świetny rozdzial :))

    OdpowiedzUsuń
  106. o jejciu
    spędzą ze sobą całe 24 godzny *.*
    widać że mama Stylesa polubiła Tesse <3
    oni są słodcy dhndjhdndjd
    obydwoje cos do siebie czują, lecz nie mają odwagi ?
    kocham i czekam na następny x

    OdpowiedzUsuń
  107. Dziękuje ci , że przetłumaczuyłaś dwa rozdziały :) ! I dalej czekam aż oni będą razem#!
    Pozdrawiam i życze sił do tłumaczenia
    :) PS. I love it ! :D

    OdpowiedzUsuń
  108. jakoś tak troche niezrecznie jest pomiedzy nimi.. ale fajnie ze Tess zostanie :) mam nadzieje ze nie pojedzie do matki ani nie wroci do hotelu tylko zostanie u Harrego ;3 szkoda tylko ze ten rozdzial byl taki krotki :( do nastepnego xx

    OdpowiedzUsuń
  109. o matko ! haha xd oglądałam właśnie trailery do tego opowiadania i po obejrzeniu ich mówię na głoś ' niech dodadzą 118 rozdziaał, proszę..' . Wchodzę na stronę AFTER, a tu co ? 118 rozdział !!!!!!!!!!! kocham was za to tłumaczenie, jesteście serio świetne w tym co robicie i czekam z niecierpliwością !
    Harry, który nie wie co zrobić lub co powiedzieć, lub cokolwiek jest taki asiuerhjkd7aisoxkeriiiiiiiiiiiiiiifh wer9iuodgjtay o boże !

    OdpowiedzUsuń
  110. jeezu mam nadzieje ze juz niedlugo sie pogodza :'') nie moge doczekac sie nastepnego rozdzialu! ♡ ✌

    OdpowiedzUsuń
  111. Nice :) nie ma to jak słodki Harry <3.

    OdpowiedzUsuń
  112. Omg omg omg.!!
    Boże co to się dzieje.?Jak długo autorka będzie nas tak męczyć tą niepewnością.?Liczę na to,że w następnym się już pogodzą,bo nie wytrzymam tego dłużej.Harry kocha Tesse,a Tessa Harry'ego niech wkońcu będzie między nimi dobrze.Wydaje mi się,że za jakieś 2 rozdziały zobaczymy czerwoną czcionkę,gdy będą spać w jednym łóżku ;D Tęsknię za Hassy i to bardzo.
    Cudowne tłumaczenie,doceniam wasze starania i DZIĘKUJĘ,ŻE TO TŁUMACZYSZ.! Nw co bym bez ciebie zrobiła <3
    Czekam na nexta,fajnie by było jakby był jeszcze dziś lecz jeśli nie zdążysz lub ci się nie chce to okey,dodasz wtedy kiedy będziesz mogła.Rozumiem i Czekam z niecierpliwością.
    Kocham Cię za to co dla nas robisz <3.!

    OdpowiedzUsuń
  113. Awww to jest wspaniłe , rozdział tak szybko . Czekam na kolejny . Wyczuwam zgode ze strony Tessy . Jesteście wspaniałe ze tag szybko . Nie przejmujcie sie tymi co was poganiaja do pisania wiem co to znaczy , mysle ze inni by przez miesiąc nie dodawali bo by im sie nie chciało .

    OdpowiedzUsuń
  114. O boziuu jest już 118 rozdział, nawet nie śniłam, ze pojawi się tak szybko, kocham Was ! <3 Ja on się pojawił to po prostu się poryczałam ze szczęścia i skakałam z radości :) Naprawdę dziękuję wam, ze tłumaczycie i szczerze powiem wkurwiają mnie te komentarze typu ,, Czemu dodajesz tak wolno rozdziały ,, -,-

    Jeśli chodzi o ten rozdział to jest cudowny ! Może się w końcu pogodzą ? Harry tak bardzo się zmienił, tak bardzo go kocham <3 XD Ja chyba z 10 razy przeczytałam 116, 117, 118 rozdział, są to moje best rozdziały <3333 Kocham je :* i was tez xd Nie chcę się bardziej rozpisywać bo bym tylko wam spamowała o jednym i tym samym ;) XD A i nie wyobrażałabym sobie życia bez after i bez was bo przecież nie byłoby bloga gdyby nie wy <333 :***
    Ja się od niego chyba uzależniłam XD Moja koleżanka mi go poleciła i w szkole mówilyśmy sobie o nim, ale ona potem stwierdziła, że się przez niego zmieniła i przestała go czytać :( Teraz nie mam z nikim o after pogadać :<<< Ja nigdy nie przestanę czytać after i chyba zacznę czytać go od nowa XD Jeszcze raz dziękuję, że jesteście i tłumaczycie dla nas wszystkich :** Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, czy jakiś chłopak czyta after ?

    OdpowiedzUsuń
  115. Jeeeeeeejku...💜 Cudo! Tak strasznie dziekuje za to tłumaczenie. Jest po prostu najlepsze. Oni sie,niedługo pogodzą ajajajajaj ! Jeszcze raz dziękuję Ci bardzo za tłumaczenie 💕💕 życzę wam miłego tłumaczenia. A co do komów typu ' kiedy next? To po co to piszecie?? Kiedy będzie to będzie. One nie spędzają całych dni przed komputerem. One też są ludźmi!zrozumcie 💜 a i tak mnóstwo czasu spędzają na tłumaczenie bo rozdziały są dosyć długie ;) POZDRAAAAAWIAAAAAAM KOCHANE TŁUMACZKI ;*;*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  116. OMG !!
    Chcę żeby Tess wybaczyła Harry'emu ;c
    Tęsknie za nimi ;(
    Kochamm To Tłumaczenie i WAS <3
    Czekam na NEXT <3

    OdpowiedzUsuń
  117. Wy jesteście świetne! Szybko są nowe rozdziały, tłumaczycie to genialnie i poprostu uifduiguyudjfuydfgfudyfdy *.*

    OdpowiedzUsuń
  118. Wielkie dzienksy leca, ze tak dzień po dniu? No, no, no, mam nadzieję ze utrzymasz tempo, bo jestem od tego uzależniona<3

    OdpowiedzUsuń
  119. Pierwszaa *,* kocham tooo <33

    OdpowiedzUsuń
  120. OMG!!!!! Jak zwykle rozdział czadowy!!! :D <333 Oni muszą być znowu razem!!! <3333 CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ NA NEXTA!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Ojej, taki potulny Harry <3 Czekam z niecierpliwością, jesteście kochane ;*

    OdpowiedzUsuń
  122. aww Harry jest naprawdę słodki! :) Nie mogę się doczekać, aż w końcu Tess zrozumie, że on ją naprawdę kocha!

    Dziękujemy dziewczyny za tak szybkie i dobre tłumaczenie! x

    OdpowiedzUsuń
  123. Dziekuje za tak szybkie tlumaczenie, jestescie najlepsze! xx
    @xforxyoux

    OdpowiedzUsuń
  124. uwielbiam to ! x

    OdpowiedzUsuń
  125. WOW! Serio świetny rozdział, ciekawa jestem co będzie dalej, chociaż jak dla mnie to mogliby się w końcu pogodzić. :) kc

    OdpowiedzUsuń
  126. Hessa *.*
    Słodko, że Harry opowiadał o niej swojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  127. to opowiadanie jest wspaniałe :'') jestem wam taka wdzięczna że je tłumaczycie <333

    OdpowiedzUsuń
  128. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  129. Cudowny rozdział! Bardzo mnie to ciekawi jak Harry i Tess będą się zachowywać podczas pobytu mamy Harrego ;) Dziękuje raz jeszcze za tłumaczenie x

    OdpowiedzUsuń
  130. rozdział jest cudowny , bardzo mi się podoba i również podoba mi się to co dla nas robisz . dziękuję ci za tłumaczenie tego bloga xoxo

    OdpowiedzUsuń
  131. niech oni będą razem :) prosze... ;** Kocham to opowiadanie już nie moge się doczekać następnego rozdziału ..KC ;**

    OdpowiedzUsuń
  132. cudowne*-* chce aby oni byli razem tęsknie za nimi ..RAZEM a nie OSOBNO ... KC ;**

    OdpowiedzUsuń
  133. Tęsknie by byli RAZEM !!! :(

    OdpowiedzUsuń
  134. ale wy wiecie ludzie że to tylko tlumaczenie nie? ;dd
    anyway. Dzięki że tłumaczycie :)) czytam oryginał, ale fajnie jest to przeczytać w ojczystym :D <3

    OdpowiedzUsuń
  135. jest to zdecydowanie najlepszy fanfic, który kiedykolwiek wyszedł :) za każdym razem mam niesamowite emocje. od samego początku osobowość bohaterów jest budowana sensownie i wiarygodnie, to największy plus. dziękuję za tłumaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Cudowny ! *_* Jestem strasznie ciekawa co bd dalej :D Najchętniej rzprzeczytałabym wszystko w 1 dzień :D - C

    OdpowiedzUsuń
  137. kocham o opowiadanie!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  138. O moj boze xkhidhdidjdkd moze w koncu sie pogodza

    OdpowiedzUsuń
  139. To jest genialne, uwielbiam ten ff
    Tak niezrecznie z harry'ego mama, biedna tessa XD
    Dziekuje za tlumaczenie xx nie mogr sie doczekac nastepnego

    OdpowiedzUsuń
  140. Kiedy bedzie nastepny rozdzial????
    Czekam niecierpliwie :)

    Przeczytalam 116 rozdzialow w 3 dni <3 I nie mogę sie doczekać kolejnych <3

    OdpowiedzUsuń
  141. Genialne !! <3 czekam na nexta *.*

    OdpowiedzUsuń
  142. W ktorym rozdziale oni pierwszy raz wiecie co robili?

    OdpowiedzUsuń
  143. Mam nadzieję, że ta sytuacja upewni Tesse jak mocno ją Harry kocha i trochę zmadrzeje. Nawet zraniony człowiek przed miłością długo uciekać nie może... Błagam o jak najwięcej optymizmu w nastepnych rozdziałach.
    Wiem że macie swoje zycie i swoje sprawy, ale i tak proszę o jak najszybszy rozdział.
    Kocham to ff ♡.♡

    Pozdrawiam.
    Angel. ♡

    OdpowiedzUsuń
  144. Ooooo czekałam z niecierpliwościś na ten rozdział. Super jak zawsze. Tak bardzk chcę żeby Tessa była z Harrym ♥ Muszą być razem

    OdpowiedzUsuń
  145. SUPER
    WSPANIALE
    Z A J E B I Ś C I E
    TO JEST TAKIE JSKDBSNISJSVDKALSHEIDBDIWHDNSBDJKSBSSSKABBSJSBSJ CZEKAM NA NEXTA IWVSBAJKZBSLADIAISBDKWUIJS

    OdpowiedzUsuń
  146. TO jest Genialne serio <3 next please! ;d

    OdpowiedzUsuń
  147. Przeczytałam bloga w dwa dni! Jest świetny czekam na następne!/Mika

    OdpowiedzUsuń
  148. jedno z lepszych ff, dziękuję za tłumaczenie
    @loffe13

    OdpowiedzUsuń
  149. Wowowowow!
    Czytałam te 118 roździałów przez cztery dni i iw końcu skończyłam!
    Opowiadanie jak i tłumaczenie genialne :-).
    Dziękuję! xx @ColorfulGoose

    OdpowiedzUsuń
  150. WIECIE JAK SPRAWIC ŻEBY ZAWŁADNĄĆ CUDZYM UMYŚŁEM <3 WCHODZE TUTAJ CONAJMNIEJ 20 RAZY DZIENNIE I MAM NADZIEJE ŻE ROZDZIAŁ SIE POJAWI A KIEDY TAK JEST , POPROSTU CIESZE SIE JAK IDIOTKA ♥ HAHAHHA : ** TO FANFICTION JEST TAK CUDOWNIE PIEKNE I PEŁNE WRAŻEŃ I EMOCJII ŻE ZAPOMINAM O MOIM ŚWIECIE I ZATAPIAM SIĘ W PROBLEMY HARRY'EGO I TESSY ♥ JDCFBHDSJKFU ; ***NIE MACIE POJĘCIA JAK WAS KOOOOCHAM AAAAA ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  151. Kocham Twojego bloga i codziennie wchodzę mając nadzieję, że pojawił się nowy rozdział :) . Dzięki temu blogowi się nie nudzę, kiedy mam doła i nie chce mi się o pewnej sprawie myśleć to Twój blog jest dla mnie odskocznią od świata rzeczywistego, dziękuje że piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  152. Te rozdziały są świetnie po prostu.. :) nie mogę się doczekać momentu w którym się pogodzą.. :3

    OdpowiedzUsuń
  153. Lece dalej <3
    Boski rozdział!

    A.

    OdpowiedzUsuń
  154. Jakieś dziwne napięcie jest między nimi...Czy tylko mi się tak wydaje? :///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz sobie z mojej inteligencji, prawda?

      Usuń
  155. pęknie , tak miło

    OdpowiedzUsuń