czwartek, 3 kwietnia 2014

Rozdział 149.

Harry's POV:

- Zawsze cię znajdę - mówię.
Moje słowa są prawdziwe, zawsze ją znajduję; dosłownie i w przenośni.
Nie mogę kurwa uwierzyć, że wyszedłem tu po to, by znaleźć Tessę i Zayna rozmawiających o jej ukrywaniu się przede mną. Chrzanić to. Tessa podtrzymuje się Zayna, by utrzymać równowagę, a ja przechodzę przez zmarzniętą trawę i znajduję się bliżej nich.
- Harry - Tessa piszczy, wyraźnie zaskoczona moją obecnością.
- Taa, Harry - powtarzam jej słowa.
Zayn w pośpiechu odsuwa się od niej, a ja próbuję zachować spokój. Dlaczego ona u diabła jest z nim tutaj sama? Wyraźnie powiedziałem jej, żeby została w środku, w kuchni. Gdy spytałem Steph, gdzie do cholery jest Tessa, jedyne co powiedziała to 'Zayn'. Po pięciu minutach przeszukiwania całego pierdolonego domu, postanowiłem sprawdzić na zewnątrz i oto są. Razem.
- Kochanie, miałaś zostać w kuchni - dodaję to słowo, by złagodzić mój szorstki ton.
Jeśli teraz wybuchnę Tessa może spróbować z nim odejść, a to już miało miejsce zbyt wiele razy. Nie pozwolę, by stało się to dzisiaj. Starałem się ostatnio jak mogłem, żeby utrzymać swój temperament na wodzy.
- A ty miałeś być zaraz z powrotem - odparowuje Tessa.
Wzdycham i biorę głęboki oddech zanim znowu zacznę mówić. Zawsze reaguję zbyt impulsywnie i staram się już do tego nie dopuścić. Ale, kurwa, ona tylko sprawia, że jest to jeszcze trudniejsze.
- Chodźmy do środka - mówię jej i sięgam po jej dłoń.
Muszę zabrać ją z dala od Zayna i szczerze, sam też muszę znaleźć się z dala od niego. Już raz skopałem mu porządnie tyłek i nie mam nic przeciwko, żeby zrobić to jeszcze raz.
- Zrobię sobie tatuaż, Harry - odzywa się Tessa, gdy odciągam ją od murka.
- Co? - czy ona jest pijana?
- Taa... Powinieneś zobaczyć nowy tatuaż Zayna. Jest taki ładny. Pokaż mu, Zayn - uśmiecha się.
Dlaczego do diabła Tessa oglądała jego tatuaże i ile z ich rozmowy przegapiłem? Co jeszcze robili? Co jeszcze jej pokazywał? Zawsze jej pragnął od momentu, gdy ją poznał, tak samo jak ja. Różnica była taka, że ja chciałem ją przelecieć, a on rzeczywiście ją lubił. Ale to ja wygrałem, wybrała mnie.
- Ja nie... - zaczyna Zayn. Widzę jak niekomfortowo się czuje, Tessa też.
- No dalej, pokaż mi - instruuję.
Ku mojej zgrozie i absolutnej jebanej irytacji, podwija swoją koszulkę do góry i widzę bandaż. Tatuaż sam w sobie jest całkiem fajny, ale dlaczego czuł potrzebę, by pokazywać mojej Tessie to gówno za moimi plecami.
- Czyż nie jest świetny? Ja też chce jeden. Myślę, że uśmiechniętą buźkę - rozpromienia się.
Ona nie może mówić serio. Przygryzam zębami mój kolczyk w wardze, by powstrzymać się od śmiechu. Część mojej irytacji znika, gdy słyszę jej absurdalny pomysł zrobienia sobie tatuażu.
- Jesteś pijana? - pytam jej.
- Może - chichocze.
Świetnie.
- Jak dużo wypiłaś? - pytam się jej. Sam wypiłem dwa drinki i mogę stwierdzić, że ona pochłonęła więcej.
- Nie wiem... Ile ty wypiłeś? - droczy się i unosi koniec mojej koszulki do góry. Jej zimne ręce spoczywają na mojej gorącej skórze i wzdrygam się zanim przyciska głowę do mojego torsu. Widzisz Zayn, ona jest moja. Nie twoja, ani nikogo innego, tylko moja.
- Ile ona wypiła? - pytam go.
- Nie jestem pewien ile wypiła wcześniej, ale właśnie rozegraliśmy dwie rundy piwnego ping-ponga, tylko zamiast piwa użyliśmy wiśniówki.
- Zaraz... 'my'? Razem graliście w piwnego ping-ponga? - pytam przez zęby.
- Nie, to się nazywa wiśniówkowy ping-pong - poprawia mnie Tessa, śmiejąc się.
- Wygraliśmy, dwa razy. Ja trafiłam większość rzutów. Steph i Tristan też byli nieźli, ale ich pokonaliśmy. Dwa razy - przypomina mi znowu.
To jest właśnie Tessa, dziewczyna, która jest przyzwyczajona do bycia najlepszą i najmądrzejszą we wszystkim, a do tego przechwala się swoją wygraną i muszę przyznać, że to uwielbiam.
- Zwykła wódka? - pytam go.
- Nie, to był mix z małą ilością wódki, ale Tessa wypiła tego dość dużo.
- A ty przyprowadziłeś ją tutaj po zmroku gdy wiedziałeś, że jest pijana? - podnoszę głos.
- Harry, musisz wyluzować. To ja go poprosiłam, żeby ze mną wyszedł na zewnątrz. Najpierw mi odmówił, bo wiedział, że tak się będziesz zachowywał - Tessa marszczy się i próbuje
zdjąć ręce z mojego nagiego brzucha, ale delikatnie kładę je z powrotem na miejsce. Owijam ręce wokół jej talii, przyciągając ją jeszcze bliżej siebie.
Wyluzuj? Czy ona naprawdę właśnie kazała mi wyluzować?
- I nie zapominajmy, że jeśli nie zostawiłbyś mnie, ty mógłbyś być moim partnerem w grze - dodaje, lekko mamrocząc.
Wiem, że ma rację, ale działa mi na nerwy. Jak mogła grać z Zaynem ze wszystkich możliwych ludzi? Wiem, że on dalej coś do niej czuje, nie jest to nic w porównaniu z moją miłością, ale mogę stwierdzić po sposobie w jaki na nią patrzy, że zależy mu na niej.
- Mam rację, czy mam rację? - Tessa pyta.
- Dobra, Tesso - burczę, próbując ją uciszyć.
- Pójdę do środka - mówi Zayn, rzucając swojego papierosa na ziemię przed odejściem.
- Jesteś taki zrzędliwy, może powinieneś wrócić do robienia tego, cokolwiek to było, co przerwałeś. Znowu próbuje się ode mnie uwolnić.
- Nigdzie się nie wybieram - odpowiadam, z zamierzeniem pomijając jej komentarz odnośnie mojej nieobecności.
- W takim razie przestań być zrzędliwy, bo się świetnie dzisiaj bawię - patrzy na mnie. Jej oczy zdają się być jeszcze jaśniejsze, niż zwykle, z czarnymi kreskami, które namalowała wokół nich.
- Jak miałem być szczęśliwy, skoro nie mogłem cię nigdzie znaleźć i okazało się, że byłaś sama na zewnątrz akurat z Zaynem?
- Wolałbyś, żebym była tu z kimś innym? - jest okropnie dociekliwa, gdy jest pijana.
- Nie, nie pojmujesz o co mi chodzi - parskam.
- Tu o nic nie chodzi. Nie zrobiłam nic złego, więc przestań być zrzędą albo nie chcę spędzać z tobą czasu - grozi.
Chce mi się na nią krzyczeć, chcę powiedzieć jej, że jest irytująca jak diabli, i wrócić z powrotem na górę, ale muszę przyznać, że ta pyskata, pijana Tess jest przezabawna. Jej dobór słów, gdy próbuje mnie obrazić nazywając mnie zrzędą, jest słodki. Poza tym wypiła zdecydowanie za dużo i nie ma możliwości, że zostawię ją samą, nawet na minutę, przynajmniej nie tym razem. Chcę, żeby się dobrze bawiła, szczególnie dlatego, że obawiałem się, iż ktoś powie coś głupiego i będę musiał mu skopać tyłek. Do diabła, jeśli to by miało miejsce dwa tygodnie temu, wpierdoliłbym Zaynowi, znowu.
- Dobra, nie będę zrzędą - przewracam oczami.
- Żadnego przewracania oczami - beszta mnie, a ja zabieram ręce z jej talii.
- Okej, żadnego przewracania oczami - uśmiecham się.
- Tak też myślałam - próbuje powstrzymać się od chichotu.
- Strasznie się dzisiaj rządzisz.
- Wódka sprawia, że jestem odważna - informuje mnie.
Czuję, że jej ręce przesuwają się niżej na moim brzuchu.
- Mówisz, że chcesz zrobić sobie tatuaż? - pytam, przesuwając jej ręce z powrotem w górę, ale ona sprzeciwia się moim działaniom i dotyka mnie jeszcze niżej.
- Tak, może pięć. Sama nie wiem.
- Nie będziesz robić sobie tatuażu - śmieję się, ale tak naprawdę jestem bardziej niż poważny.
- Dlaczego nie? - jej palce bawią się szwem moich bokserek.
- Porozmawiamy o tym jutro jak będziesz trzeźwa - wiem, że ten pomysł się jej nie spodoba, gdy nie będzie pijana.
- Chodźmy do środka - mówię jej, próbując przesunąć się z miejsca, w którym stoimy.
Tessa wślizguje swoją rękę do moich bokserek i staje na palcach. Zakładam, że pocałuje mnie w policzek, ale zamiast tego przysuwa usta do mojego ucha. Syczę, gdy ściska mnie delikatnie w swej dłoni.
- Myślę, że powinniśmy tu zostać - szepcze.
Kurwa.
- Wódka zdecydowanie sprawia, że jesteś odważna - mój głos łamie się, zdradzając mnie.
- Taa... i sprawia, że jestem napal... - zaczyna, zbyt głośno. Zakrywam jej usta, gdy mała grupka pijanych dziewczyn przechodzi obok.
- Musimy wejść do środka, jest zimno i nie sądzę, by docenili mnie, gdybym pieprzył ciebie w krzakach - uśmiecham się, a jej źrenice się rozszerzają.
- Ja bym to bardzo doceniła - mówi w momencie, gdy moja dłoń odkrywa jej usta.
- Chryste, Tess, parę drinków i masz bzika na punkcie seksu - zanoszę się śmiechem, przypominając sobie Seattle i brudne słowa, które wypływały z jej pełnych ust.
Muszę zabrać ją do środka zanim wykorzystam jej ofertę i zaciągnę ją w krzaki.
- Tylko dla ciebie - puszcza mi oczko i nie mogę powstrzymać śmiechu.
- Chodźmy - kładę rękę na jej ramieniu i ciągnę ją przez podwórze do wnętrza domu.
Tessa dąsa się przez całą drogę, co sprawia, że moje genitalia bolą jeszcze bardziej, szczególnie gdy wypycha swoją dolną wargę na zewnątrz. Mógłbym z łatwością nachylić się i złapać ją między zęby. Kurwa, jestem tak samo ordynarny jak ona, a nawet nie jestem pijany, może trochę zjarany, ale nie pijany. Tessa byłaby taka wkurzona, gdyby znalazła mnie na górze. Nie paliłem tak naprawdę, ale byłem w tym pokoju, a oni specjalnie dmuchali mi dymem w twarz. W jakiś dziwny sposób wiem, że palenie trawy byłoby ostatnim z jej zmartwień, gdyby weszła do tego pokoju.
Ciągnę ją przez tłum i prowadzę do najmniej zatłoczonego pokoju na dole, który okazuje się być kuchnią. Tessa opiera swój łokieć na blacie i spogląda na mnie do góry. Jak to jest możliwe, że wygląda tak samo pięknie, jak wyglądała, gdy wychodziliśmy z naszego mieszkania, podczas gdy inne dziewczyny prezentują się koszmarnie? Po pierwszym drinku ich makijaż zaczyna się rozmazywać, włosy się kołtunią, i wyglądają niechlujnie. Ale nie Tessa, Tessa wygląda jak jebana bogini w porównaniu do nich. W porównaniu do kogokolwiek.
- Chcę jeszcze jednego drinka, Harry - jej głos jest niski.
- Nie sądzę, żeby to był dobry pomysł.
- Proszę? Tak dobrze się bawię, nie bądź sztywniakiem - wystawia język jak małe dziecko.
- Okej, jeszcze jeden, ale musisz przestać mówić jak dziesięciolatek - docinam jej.
- Dobrze, proszę pana. Serdecznie przepraszam za mój niedojrzały język, nie powtórzę moj...
- Albo jak stary dziadek - śmieję się.
- Kurwa, dobra. Przestanę kurwa mówić jak jebany... - nie kończy swojej obrzydłej wypowiedzi, bo obydwoje zanosimy się śmiechem.
- Jesteś dzisiaj niemożliwa - mówię jej.
- Wiem, jest zabawnie - chichocze.
Cieszę się, że Tessa się dobrze bawi, ale nie mogę przestać czuć irytacji, że świetnie spędzała czas z Zaynem, nie ze mną. Będę jednak trzymał język za zębami, bo nie chcę zepsuć jej wieczoru.
- Chodźmy znaleźć Steph - wstaje, upijając łyk swojego drinka.
- Między wami już wszystko w porządku? - pytam jej. Nie wiem co o tym myśleć. To chyba dobrze. Tak przypuszczam.
- Tak myślę. Tutaj są! - wskazuje na Tristana i Steph siedzących na kanapie.
Gdy wchodzimy do salonu małe grono chłopaków siedzących na podłodze odwraca się patrząc na Tessę. Ona jest całkowicie nieświadoma ich pożądliwych spojrzeń, ale ja nie jestem. Rzucam im ostrzegające spojrzenie i prawie każdy z nich odwraca wzrok oprócz blondyna, który lekko przypomina Noah, i kontynuuje gapienie się, gdy przechodzimy obok. Zastanawiam się nad tym, czy kopnięcie go w twarz będzie dobrym wyjściem czy nie, ale zamiast tego chwytam dłoń Tessy, przynajmniej na ten moment.
Tessa spuszcza głowę by spojrzeć na nasze złączone dłonie i jej oczy się powiększają. Dlaczego jest taka zdziwiona, że trzymam ją za rękę? Mam na myśli, okej, to nie jest coś z czym czuję się komfortowo, ale robię to okazjonalnie, czyż nie?
- Tu jesteście! - Steph woła, gdy do nich dołączamy.
Molly siedzi na ziemi obok gościa, który ma na imię Jason, tak mi się wydaje. Jestem prawie pewny, że jest pierwszoroczniakiem i jego ojciec jest właścicielem ziemi w Vancouver, co czyni go bachorem z funduszem powierniczym. Obydwoje, wyglądają zajebiście głupio razem, ale jestem zadowolony, że Molly dała mi na razie spokój. Jest niezwykle irytująca i wiem, że Tessa jej nie znosi.
- Byliśmy na zewnątrz - mówię jej.
- Nudzi mi się - odzywa się Niall, mieszając palcami w swoim piwie.
- Czy w dalszym ciągu wychodzimy gdzieś po tej imprezie, czy nie? Jest już prawie jedenasta - pyta Louis.
- Możemy iść po północy, albo możemy po postu wszyscy wyjść jutro wieczorem - proponuje Niall.
- Kogo to obchodzi, ta impreza i tak jest do bani - mówi Molly, przewracając oczami.
- Zostańmy po prostu tutaj, i tak zaraz będzie północ - rzuca Steph, ignorując swoją przyjaciółkę, nieprzyjaciółkę.
Siadam na końcu kanapy i wciągam Tessę na swoje kolana. Kilka par oczu kieruje się w naszą stronę, ale mam to gdzieś. Niech ktoś się tylko odważy powiedzieć coś na ten temat. Chwilę później, wszyscy odwracają wzrok oprócz Steph, która przesyła mi uśmiech. Nie odwzajemniam go, ale też nie pokazuję jej środkowego palca, co miałem w zamiarze zrobić.
- Zagrajmy w prawda czy wyzwanie - proponuje głos i zabiera mi to sekundę, nim zdaję sobie sprawę do kogo należy.
Co do diabła? Podnoszę głowę, by spojrzeć na Tessę, w dalszym ciągu siedzącą na moich kolanach.
- Jasne, i ty niby chcesz grać - drwi z niej Molly.
- Dlaczego to zaproponowałaś? Przecież nie znosisz tych gier - mówię cicho.
- Nie wiem, myślę, że dzisiaj może być zabawnie - patrzy na mnie z uśmieszkiem.
Podążam za jej oczami, które spoglądają w stronę Molly i nawet nie chcę wiedzieć co miesza się w tej ślicznej główce Tessy.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

195 komentarzy:

  1. Pierwsza! Idę czytać ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. PIERWSZA! dedykuję ten komentarz Tobie najlepszej tłumaczce, wszystkim czytelnikom, mamie, tacie i no. Xd lece czytać <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje życie legło w gruzach :c

      Usuń
    2. Hahaha wy wszyscy jesteście zajebiście powaleni z tym pierwsza, druga, trzecia...:D
      pozdro dla was :*

      Usuń
    3. HAHAHAHAHAH TY JESTEŚ POJEBANA :*

      Usuń
  3. KOCHAM.... O 1?

    OdpowiedzUsuń
  4. POZDRAWIAM RUDĄ I MARI

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosski! Ciekawe co Tessa kombinuje??? Czekam na nexxta :& Love you girls <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O Matko, jaki świetny rozdział! Kocham Cię za to tłumaczenie! Jestem ciekawa co się wydarzy później. Pozdrawiam. x

    OdpowiedzUsuń
  7. Aww..;3 Tessa pijana = słodka, odważna ;D
    Super rozdział ;) Tak szybko dodałaś, nie spodziewałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo będzie wesoło w następnym rozdziale xdd
    Jak szybko dodałaś nowy :O nie spodziewałam się a tu taka miła niespodzianka Dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!! Dzięki za tłumaczenie!!
    pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  10. Yeey, nowy after! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Omomom świetny rozdział
    Ciekawe co takiego siedzi w głowie tessy
    Świetne tłumaczenie
    Kocham

    OdpowiedzUsuń
  12. super się zapowiada, nie powiem ;D

    Kia x

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam! ^^
    Boże!Uwielbiam to opowiadanie *,*
    Hmm ciekawe coś się stanie jak będą grać w prawdę i wyzwanie? xd
    Pozdrawiam ; 33

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! Niesamowite!!! :D nie mogę się odczekać nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuuuuuu, nie mogę się doczekać następnego! Świetny! Czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super <3 dziękuję ci że rozdział pojawił się już dziś. Jesteś wielka :) czekam na nn xx

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG, już nie mogę się doczekać co zrobi!
    Martina xx.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudo
    Dziękuję ze tak często dodajesz ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. awwwww <3
    Tessa taka odważna ;) kocham ją taką :) rozdział cudowny

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju, ależ mnie uszczęśliwiłaś dzisiejszym rozdziałem! ♥ Angelika jesteś najlepsza! ;) ~Karolina

    OdpowiedzUsuń
  21. Szybko dodałaś, nie powiem bardzo miła niespodzianka ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Lololo ciekawe co skubana wymyslila,!

    OdpowiedzUsuń
  23. prawda czy wyzwanie? nieźle Tessa :D na prawdę Tessa i alkohol to mieszanka wybuchowa! nie mogę się doczekać następnego ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejeje ale mnie After wciaga hehe kocham to ff ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. jejciu, jejciu jejciu.... ciekawe co wymyśliła pijana Tessa haha..... serio część świetna... nie wiem jak wytrzymam do kolejnej *.*
    Mrs.Horan

    OdpowiedzUsuń
  26. aaaaaaaaaaaaaaaaaa.. niespodziewalan sie rozdzialu dziekuje XD czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  27. O boże jak ja to kocham !

    OdpowiedzUsuń
  28. Aaa pijana Tessa <3 Będzie zabawnie !! Haha + Dzieki że tak szybko dodałaś :*// Mery

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham odważną Tessę <3

    Ale nie jestem pewna czy dobrze się to skończy (Molly) :c

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbią taką Tessę <3
    Rozdział jak zawsze genialny!
    Bardzo się cieszę, że teraz tak szybko dodajesz te rozdziały *.*
    WIELKIE DZIĘKI ZA TO!
    Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szykuje się zacieta walka miedzy Tessą a Molly XD

    OdpowiedzUsuń
  32. aa! swietny!! coś mi się wydaje że następny bedzie jeszcze lepszy. Pijana Tessa jest boska <3
    Dziękuję za tłumaczenie!
    ~halfatwin

    OdpowiedzUsuń
  33. właśnie przeczytalam od razu 150 po ang i wow. czekajta niecierpliwei, bedzie sie dzialo ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aww *.* Tessa :)
    świetne tłumaczenie c;

    OdpowiedzUsuń
  35. COŚ SIĘ KROI!!
    HAHAH :D
    Świetny rozdział! Tessa jest śmieszna, kiedy jest pijana hahah
    G xx

    OdpowiedzUsuń
  36. hahah uwielbiam Tesse! :D
    W sumie na pewno coś złego wyniknie z tej gry...

    OdpowiedzUsuń
  37. Ohoho pijana Tessa to jest to :D
    Oj co ona w tej końcówce wykombinowała. Może być ciekawie. Haha
    Rozdział perfecto :P
    @Just_to_dream_

    OdpowiedzUsuń
  38. Boski boski boski .... <33
    Haha ciekawe co Tessa wymyslila :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. to bedzie gorąco xd

    OdpowiedzUsuń
  40. jezu jaki zajebisty mój ulub. jak do tej pory jest na równi z rozdziałem z zatyczkami <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy Tessa jest pijana to jest taka super czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  42. CO? TESSA I GRA W PRAWDĘ I WYZWANIE.. SERIO MUSIAŁA SIĘ UPIĆ XD
    Boże Harry łapię Tess za rękę w towarzystwie i sadza ją na kolanach awwwwwh ♥
    HESSA >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Wczoraj 148, dzisiaj 149 ♥ jezcze jutro 150 i będę w niebie i przeczekam z 2 tygodnie na rozdział!

    ilysm ♥
    @Harry_Love_You_

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest nowy. Jee. ! Jestem ciekawa co wymyśliła Tessa. Coś odpierdoli na pewno i będzie faza. :D Harry jak jest zazdrosny jest najlepszy i jak tesa jest pijana to jest dopiero czad. Niby taki zwykły rozdział a jednak dla mnie jest bardzo ciekawy i mi się podoba. Chce więcej takich rozdziałów!

    OdpowiedzUsuń
  45. pjana Tessa jest świetna kocham ją *.* nie spodziewałąm się tego po niej <3 aaaaaaaaaaa czekam na kolejny :>

    OdpowiedzUsuń
  46. aaaa super dodawaj szybko nn!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Pijana Tess = głupia Tess= odważna Tess :D KOcham To <33333333333 Rozdział genialny <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  48. Jezu to jeden z najlepszych "pijackich" rozdziałów XDD już nie mogę się doczekać kolejnego <333

    OdpowiedzUsuń
  49. Booosko ! Dziękuje, ze tak szybko pojawił się nowy rozdział. Oj ta gra będzie bardzo ciekawa, więc czeka na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  50. Aaaaa megaa !!!

    OdpowiedzUsuń
  51. o nie!! mam przeczucie ze to sie dobrze nie skonczy czekam na nxt

    OdpowiedzUsuń
  52. Czytać lecę za chwileczkę, ale chciałam Ci tylko powiedzieć, że baaardzo Ci dziękuje, za przetłumaczenie tego rozdziału dzisiaj! <3 Lepszego prezentu na urodziny nie mogłaś mi zrobić :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. O nie, nie, nie ! Tylko żeby to się źle nie skończyło :o bo ten rozdział jest taki kochany i jdjdsbdksnid *.*

    OdpowiedzUsuń
  54. Tessa zaszalała :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Oooooo Zabawna pijana Tessa :D TA gra zapowiada się ciekawie ^^

    OdpowiedzUsuń
  56. dziękuję, że dodałaś tak szybko nowy :*
    kurde tessa i alkohol ........ coś czuję, że w następnym rozdziale będzie sie działo :3
    zastanawiam sie cały czas nad jednym gdzie był harry i co robił ???
    z nie cierpliwością czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  57. A ja chyba wiem Harry hahahahah kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Odważna Tessa jest wspaniała ciekawe co ona wymyśliłam tym razem :D <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Pijana Tessa, jest genialna ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. Oh no!
    Znowu skończyło się w tak ważnym momencie ;c

    OdpowiedzUsuń
  61. Omg hahahahhahaha już sobie wyobrażam tą grę XDD
    Molly się wkurwi uuu XDD
    / @mercinialler

    OdpowiedzUsuń
  62. OMG znowu w takim momencie kocham to <3333

    OdpowiedzUsuń
  63. Super !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Jest super.. a ta wzmianka o krzakach.. hahaha jestem ciekawa co będzie w następnym, bo na coś się szykuję. :*
    To do następnego :DDD

    OdpowiedzUsuń
  65. omg hahhahahahhaha Tessa jaka odważna wow

    OdpowiedzUsuń
  66. O JA CHE WIĘCEJ ! BO CHE WIEDZIEĆ CO BĘDZIE DALEJ ! <3 Poza tym pozdrawiam Tłumaczy i czytelników :P

    OdpowiedzUsuń
  67. W najfajniejszym momencie koniec!
    Super rdz :*
    @RusherMuffin

    OdpowiedzUsuń
  68. przez cały rozdział się śmiałam haahah ;d jesteś taka kochana że przetłumaczyłaś to w tak szybkim czasie, aww
    Tessa gdy jest pijana >>>>>>>>>>>.
    już nie mogę doczekać się tej gry :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Tessa chce się zemścić ^^ Ciekawe, ciekawe . Zapodawaj szybko next ! Mom Please ! <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam jak Tessa jest pijana *.*
    Dziękuję Ci, że dodałaś tak szybko ;****

    OdpowiedzUsuń
  71. Tessa tutaj jest urocza, lubię ją taką, może być częściej pijana.
    To było słodkie, kiedy Harry posadził ją sobie na kolana.
    Pomimo charakteru i zazdrości Harry'ego, to chciałabym mieć takiego chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. JEJKU! JESTEM MEGA CIEKAWA CO HARRY ROBIŁ W TYM POKOJU NA GÓRZE... MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ TO NIEDŁUGO WYJAŚNI :D I CIEKAWE CO WYNIKNIE Z TEJ GRY XDD TESS JEST TAKA ŚMIESZNA I PERWERSYJNA, GDY JEST PIJANA :PP

    OdpowiedzUsuń
  73. Mvahahahahaha !!! Ciekawe jakie myśli są w Tessy głowie , pewnie szykuje niezłe zadanie dla Tessy

    OdpowiedzUsuń
  74. jeeeeeeeeeeeeeeeeeej <333333333333333333333333! :**************
    ale bd akcja <33333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  75. Awgh świetny rozdział :D Dziękuję, bardzo, bardzo, bardzo <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  76. Z tego miejsca chciałabym serdecznie pozdrowić moją mamę, tatę, moje przyjaciółki i rodzinę XD cieszmy się bo jest nowy rozdział na after! Hahahaaa kocham sposób w jaki tłumaczysz i mam nadzieję że będziesz to robiła nadal bo chyba bym umarła z ciekawości gdybyś przestała :')

    OdpowiedzUsuń
  77. O jejku, chcę kolejny, albo nie, chcę już dwa następne, albo trzy, ewentualnie 17 ;D

    OdpowiedzUsuń
  78. Haha Już wiem jak będzie wyglodać prawda i Wyzwanie o matko.Harry tymi tesksami mnie rozwala.

    OdpowiedzUsuń
  79. Hahaha pijana Tess jest niesamowita XD

    OdpowiedzUsuń
  80. O kurde ! A jak ktoś da za zadanie Tess pocałować jakiego innego chłopaka ? I co ona ma na Molly ? Boże tylko mam pytań ! Rozdział super ! Wreszcie jest Harry , bo wcześniej , mało było sytuacji związanych z nim. Ciekawe jak będą grać i jakie będą zadania czy pytania . Nie mogę się doczekać kiedy będzie czerwona czcionka ! Myślałam , ze juz teraz będzie , ale się pomyliłam . Fajna jest piana Tessa , taka właśnie odważna i może powiadziec wszystko co ma na myśli . Tak chyba jest łatwiej , bo nie jest skrepowana . Dziękuję , ze tłumaczysz i poświęcasz swój czas na to , żeby tłumaczyć . Na prawdę bardzo dziękuję ! Nie mogę doczekać się następnego !
    . A.

    OdpowiedzUsuń
  81. Uwielbiam ten rozdział <3 Cholera, nmg doczekać się następnego :o

    OdpowiedzUsuń
  82. Angie jesteś kochana <3 Tessa jaka ty jesteś odważna ;p hahah :) uwielbiam ich po prostu i czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Będzie fajnie w następnym rozdziale :))

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie spodziewałam sie ze juz dzisiaj dodasz nowy ale mnie zaskoczylas i to bardzo mile rozdzial swietny <3

    OdpowiedzUsuń
  85. W następnym będzie się działo! Co ona kombinuje... niech dopiecze tej dziwce zwanej MOLLY. Harry się nie wściekła, że spędzała czas z Zayn'em! Trzeba ten dzień zapisać w kalendarzu! xD

    OdpowiedzUsuń
  86. Hłehłehłe... w Tess wstąpił dzisiaj diabeł, już myślałam że zaciągnie Hazza siłą w te krzaki :p I co ta nasza "niewinna " istotka może planować ? Hahaha już się boję xdd Next

    OdpowiedzUsuń
  87. Awww hahahahahahaha zajebisty ;D Będzie się działo, YOLO kurwa! <3333333

    OdpowiedzUsuń
  88. Lalala, ale czad... nie moge się doczekać nexta! ;***

    OdpowiedzUsuń
  89. ddfyughiougyftdrfyguihj

    OdpowiedzUsuń
  90. KOCHAM! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  91. Ojeeeeeeeej *-* Czekam na kolejny!!!

    OdpowiedzUsuń
  92. super :D z niecierpliwością czekam na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  93. o jej, co ta Tessa wymyslila?!

    OdpowiedzUsuń
  94. jak często dodajesz nowe rozdziały ?
    bo ostatnio to chyba codziennie :D
    za to ci dziękuje :D
    i czekamy na następny :*:*

    OdpowiedzUsuń
  95. hahahahahhahaha uwielbiam pijaną Tessę!!!! Aż się boje myśleć co może zdarzyć się dalej!

    OdpowiedzUsuń
  96. super
    kocham
    to
    opowiadanie
    bardzo
    ale
    to
    bardzo
    bardzo
    mocno!

    OdpowiedzUsuń
  97. Jejciu...perwersyjna Tessa jest dosyć ciekawa! XD
    Szkoda, że skończyłas w takim momencie. Jestem ciekawa co za zadanie dostanie Tess . Czuję ze cos związane z Zayn'em..a potem będzie kłótnia i Harry się wkurzy. Tak coś czuję :/ oby tak sie nie stało

    OdpowiedzUsuń
  98. OMG *.* Genialny *.* Czekam NN <3

    OdpowiedzUsuń
  99. Hahahaaha Tessa jak jest upita to ale zabawna, ale jej odwala :P
    Ann:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Czuje szatanski plan hahaha :-) Harry jaki spokojny jak nie on :-)

    OdpowiedzUsuń
  101. Pierwsza!
    I chuj!
    Pozdrawiam pana listonosza, babcię, dziadka Henia, kota azora, plemniki Harrego, mamę tłumaczyki i doktora etkera.

    OdpowiedzUsuń
  102. O moj Boze! Jaka jestem ciekawa co sie teraz wydarzy! Rozdzial bardzo mi sie podobal :) jak kazdy w sumie, ale co sie dziwic. Na ta nagrode o ktorej pisalas w notce pod poprzednim rozdzialem w 100% zasluzylas. Czekam na nexta i gratuluje wygranej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  103. O matko ale supeeer!!! blagam dodaj szybko kolejny rozdział!!! musze wiedzieć co będzie dalej @MyBooBear_xx

    OdpowiedzUsuń
  104. To może być dobre >D

    OdpowiedzUsuń
  105. Dziękuję za nowy rozdział :) to opowiadanie jest niesamowite. Czekam na następny rozdział :). Pozdrawiam Kamila ♥

    OdpowiedzUsuń
  106. Hahaha pijana Tessa jest najlepsza ! XD ciekawe co wydarzy się dalej :P czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  107. cudowne:) nie mogę doczekać się następnego rozdziału. będzie beka z Molly, czuję to
    x

    OdpowiedzUsuń
  108. Ahh kocham to !

    OdpowiedzUsuń
  109. A ja chce wiedzieć co się miesza w tej ślicznej główce! <3 Rozdział Boski ;*

    OdpowiedzUsuń
  110. jejku super rozdzial, zachowanie Harrego mnie w sumie zdziwilo. I jeszcze te jego slodkie i zarazem pociagajace mysli awww nie moge sie doczekac co Molly i Tessa wywysla hahahha one we dwie sa lepsze niz kabaaret hahahahha podobny do Noah'a no niezle moe to on a moze nie, i pewnie jak bedzie polnoc to oni sie pocaluja i bedzie romantycznie, fajerwerki wleca w nich wbijajac sie w ich ciala i wszedzie bedzie duzo miesa hahah xd achh te moje mysli konczac czekam na nastepny rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  111. Hahahahah pijana Tessa jest mistrzem! :D ciekawe co ona sobie zaplanowała hahaha czekam do następnego rozdziału nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  112. uwielbiam to że dodajesz tak często rozdziały! potrafię sprawdzać kilka razy dziennie czy jest nowy xd Pijana Tessa, Boże hahahahha Kocham Cie dziękuję że to tłumaczysz ♥

    OdpowiedzUsuń
  113. Zgadzam się z kilkoma komentarzami! Pijana Tessa - to super Tessa <3
    nie mogę się doczekać kolejnego, bo jestem tak bardzo ciekawa jak potoczy się ta gra !! ^^

    OdpowiedzUsuń
  114. Pijana Tessa >>>>>>>>>>>>>>
    Ciekawe co wymysliła z Molly :)

    OdpowiedzUsuń
  115. ciekawe co Harry robił w tym pokoju oprócz palenia hm

    OdpowiedzUsuń
  116. Hahahahahha pijana Tessa <3 Ale i tak wolę tą uporządkowaną i skromną :3 Ciekawy sylwester... XD

    OdpowiedzUsuń
  117. Hahahahhaha nie mogee jakie to jest... hahhahaha brak mi słów żeby to określić :D Tessa.. hahahah no nie mogę po prostu nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  118. Pijana Tess rządzi ! :D Ciekawe co ona kombinuje ?!

    OdpowiedzUsuń
  119. Świetny. Nie sądziłam, że Tessa aż tak się opije :-D Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  120. Jest na prawde swietny es

    OdpowiedzUsuń
  121. Extrasne!! :) Kocham Tesse jak jest pojana hehe

    OdpowiedzUsuń
  122. ona jest taka świetna xDD no i co ona tam knuje?;d ojej czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  123. jeej, jak szybko dodałaś, nie spodziewałam się w ogóle! rozumiem, że masz teraz maturę i nie masz czasu tłumaczyć, więc to miła niespodzianka ^u^
    myślałam, że Harry się wkurzy, ale rozdział był miły i jak zwykle genialny.
    Dzięki za tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  124. hahah XD genialne xDD Ale trochę niepokoi mnie co Harry robił w tym jebanym pokoju na górze..

    OdpowiedzUsuń
  125. hehe ciekawa jestem co wykombinuje Tessa :D

    OdpowiedzUsuń
  126. Pijana Tessa jest zajebista :D

    OdpowiedzUsuń
  127. Pijana Tessa to genialna Tessa :)
    Kapitalny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  128. HAHA juz sie nie moge doczekać co będzie dalej
    :D

    OdpowiedzUsuń
  129. Hhahahahaahah nie mogę! świetna Tess aaaa! Harry tak się stara dla Tessy ^^ uwielbiam cię... co ja gadam, ja cię kocham!! Czekam na dalsze ciągi <3

    OdpowiedzUsuń
  130. Świetny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  131. świetne! czekam jak najszybciej na nexta:*

    OdpowiedzUsuń
  132. Jesteś wspaniała! Poświęcasz nam tyyyyyyyleeeee czasu <3 DZIĘKUJEMY :*

    OdpowiedzUsuń
  133. Co Tessa wymyśliła? Haha boże uwielbiam ją pijaną xdd

    OdpowiedzUsuń
  134. Super rozdział. Pijana Tessa jest świetna, ale boję się co się wydarzy dalej.;D

    OdpowiedzUsuń
  135. Prawie cały rozdział się śmiałam, zajebisty był. Pijana Tessa i jej niecne plany, haha.
    W każdym razie... Noo, ten tego. Dziękuję! I czekam na następny.❤

    OdpowiedzUsuń
  136. Geniakn5 rozdział, taki jak za starych czasów ake duzo lepszy , dziekujeeee

    OdpowiedzUsuń
  137. druga? hahah :D swietny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  138. Kocham ta dzika strone Tess kiedy jest pijana!' Czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  139. Wow! Jestem pozytywnie zaskoczona, że tak szybko dodałaś! I uśmiechnięta buźka rozwala mnie :D I prawda czy wyzwanie... Będzie ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  140. Pijana Tessa wygrywa ze wszystkimi !! hahaha i ta gra wow wow ciekawe jakie pytania bede haha

    OdpowiedzUsuń
  141. Kocham Cię za tłumaczenie tego ♥

    OdpowiedzUsuń
  142. super boskii haha Tessa w prawda czy wyzwaniee ... :PP

    OdpowiedzUsuń
  143. o jaaa ale niemogę doczekać sie następnego roździałuuu ... <33 KOCHAM TESSE I HARREGO

    OdpowiedzUsuń
  144. pijana Tessa moim miszczem
    rozdział świetny, ciekawe co się będzie dziać bo na pewno będzie jakiś odpał z tą grą <3

    OdpowiedzUsuń
  145. Mmmmm, bardzo fajny *__* Czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  146. BOŻĘ TESSS! COŚ TY ZNOWU WYMYŚLIŁA?
    POWODZENIA HARRY...

    OdpowiedzUsuń
  147. NA BANK PO TEJ IMPREZIE HAZZ I TESS SIĘ POKLÓCĄ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  148. Genialny , nie mogę się doczekać następnego !! Trasa gdy jest odważna ma niezle pomysły xx@TediBetii

    OdpowiedzUsuń
  149. Pijana Tessa to jest to co lubię :D Już się nie mogę doczekać kolejnego! Ciekawe co wymyśli. Mam nadzieję, że ma jakiś niezły plan żeby dopiec Molly!

    OdpowiedzUsuń
  150. O bosze a myślałam że będzie +18 kocham doma808

    OdpowiedzUsuń
  151. hahaha cudoo ;D

    OdpowiedzUsuń
  152. błagam żeby się nie wydało, że Harry robił ZNOWU coś głupiego.
    nie zniosę tego i Tessa pewnie też...
    @nala292

    OdpowiedzUsuń
  153. Kocham pijaną Tesse jest taka śmieszna czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  154. Podoba mi się pijana Tessa! To jest tak boskie, że nawet jakbyś dodała 100 rozdziałów na raz to byłoby mi mało <3 Czekam na nexta :**

    OdpowiedzUsuń
  155. mam nadzieję że będzie dużo części z sylwestra bo jest baardzo ciekawy lkmfslmdf
    ogólnie to jestem bardzo niecierpliwa :(

    OdpowiedzUsuń
  156. hahahah Tessa:) ma dryg towarzyski jak jest pijana:)

    OdpowiedzUsuń
  157. Jestem zjarany a nie pijany hahahahah to wygrało wszystko xd ta suka Molly coś znowu zepsuje...

    OdpowiedzUsuń
  158. dziękuję ci z całego serducha za tłumaczenie tego świetnego ff <3

    OdpowiedzUsuń
  159. Super! Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  160. Tess jesteś taka idiotką xd

    OdpowiedzUsuń
  161. O bony kocham pjaną Tess <3
    Rozdział boski :*

    A.

    OdpowiedzUsuń
  162. Pijana Tessa>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    coś czuję, że to się dobrze nie skończy.

    OdpowiedzUsuń