poniedziałek, 13 stycznia 2014

Rozdział 119.

Gdy z Harrym wchodzimy do salonu, jego matka siedzi na kanapie z mokrymi włosami związanymi w kok.
- Więc co zwykle robicie przez cały dzień? – pyta, a ja spoglądam na Harry’ego.
- Cóż… po prostu oglądamy telewizję – wzrusza ramionami.
Nie mogłoby być bardziej niezręcznie.
- Powinniśmy wypożyczyć jakieś filmy, a oprócz tego zrobię nam kolację. Nie tęsknisz za moją kuchnią? – uśmiecha się do Harry’ego, na co wywraca oczami.
- Pewnie. Najlepsza kucharka na świecie – rzuca sarkastyczną uwagę.
- Hej! Nie jestem, aż taka zła – śmieje się, a ja kręcę się niekomfortowo.
Nie wiem, jak się zachowywać w pobliżu Harry’ego, skoro nie jesteśmy razem. Nie jest to dobre miejsce do emanowania uprzejmością, zwłaszcza, że jego matka jest przekonana, iż wciąż jesteśmy parą. Jest to dla nas spore wyzwanie. Ken i Karen sądzili tak samo, ale zanim w ogóle zaczęliśmy się spotykać.
- Potrafisz gotować, Tesso? Czy Harry się tym zajmuje? – pyta mnie Anne.
- Uhm, oboje gotujemy – odpowiadam. Pali mnie w klatce piersiowej od wspomnień, kiedy sobie nawzajem przygotowywaliśmy dania.
- Cieszę się, że opiekujesz się moim chłopcem, a do tego mieszkanie wygląda przyjemnie. Zakładam, że Tessa zajmuje się sprzątaniem – droczy się z Harrym.
- Taa… Harry to niechluj – odpowiadam, a chłopak spogląda na mnie z małym uśmieszkiem na ustach. Nie ‘opiekuję się jej chłopcem’, ale robiłabym to, gdyby mnie nie zranił.
- Żaden ze mnie niechluj, po prostu Tessa jest totalną czyścioszką – wtrąca komentarz, na co wywracam oczami.
- Tak, jest niechlujem – stwierdza Anne, więc przytakuję głową.
- Wybierzemy w końcu jakiś film czy będziemy jechać po mnie przez całą noc? – Harry robi kwaśną minę.
Podchodzę do kanapy i siadam przed Harrym, by uniknąć niekomfortowej decyzji w związku z wyborem miejsca. Widzę, jak obserwuje mebel i mnie, cicho rozważając, na jaką odległość usiąść. Usadawia się tuż obok mnie, więc odczuwam znane mi ciepło od jego bliskości.
- Co chcecie oglądać? – pyta nas Anne.
- Obojętnie – odpowiada Harry.
- Możesz wybrać – próbuję złagodzić jego odpowiedź.
Uśmiecha się do mnie, zanim wybiera ‘Pięćdziesiąt Pierwszych Randek’. Jestem pewna, że Harry’emu się on nie spodoba.
- Ten film jest stary jak cholera – jęczy chłopak, gdy zaczynamy oglądać.
- Ciii – mówię, a ten się naburmusza, ale siedzi cicho.
Widzę, jak gapi się na mnie za każdym razem, gdy z Anne śmiejemy się i wzdychamy podczas filmu. Właściwie to całkiem świetnie się bawię i muszę przyznać, że zdarzają się takie momenty, w których kompletnie zapominam o tym, co się między nami wydarzyło. Ciężko jest trzymać się od niego z daleka, nie dotykać jego rąk, czy włosów, kiedy opadają na jego czoło.
- Zgłodniałem – mówi Harry, gdy film dobiega końca.
- Może przygotujecie coś z Tessą, skoro miałam tak wyczerpujący lot? – uśmiecha się.
- Cały czas będziesz o tym przypominać, prawda? – mówi Harry, na co potakuje.
- Mogę coś przyrządzić, mi to nie przeszkadza – proponuję, a następnie wstaję.
Wchodzę do kuchni i pierwsze co opieram się o blat. Ściskam krawędzie o wiele bardziej, niż to potrzebne, próbując złapać oddech. Nie wiem, jak długo mogę to ciągnąć i udawać, że jesteśmy z Harrym parą. Udawać, że nie zniszczył wszystkiego, że go kocham. Tak, kocham go, jestem nieszczęśliwie w nim zakochana. Problemem nie jest mój nadmiar uczuć ku temu humorzastemu, egoistycznemu chłopakowi, lecz to, że dałam mu już tyle szans, zawsze zapominając o tych nienawistnych rzeczach, które mówił i robił. Tym razem jest to dla mnie za dużo. A zwłaszcza jego sypianie z Molly.
- Harry, bądź gentlemanem i jej pomóż – słyszę jak przemawia głos jego matki. Podbiegam do zamrażarki, udając, że nie mam chwilowego załamania.
- Uhm… Pomóc ci? – jego głos niesie się przez kuchnię.
- Jasne… - odpowiadam.
- Lody na patyku? – pyta, a ja patrzę na opakowanie w moich rękach. Miałam wziąć kurczaka, ale byłam zbyt rozproszona.
- Taa, wszyscy je uwielbiają, prawda? – mówię, na co się uśmiecha.
Dam radę, mogę być z Harrym w mieszkaniu, które teoretycznie wciąż jest nasze. Mogę być dla niego miła i wszystko będzie się dobrze układać.
- Powinieneś zrobić kurczaka po florencku, tego, co mi przygotowałeś – proponuję.
- To właśnie chcesz jeść? – pyta.
- Tak, jeśli to nie kłopot.
- Oczywiście, że nie, w porządku – odpowiada.
- Zachowujesz się dziwnie – szepczę, by nie słyszał nas gość.
- To nieprawda – wzrusza ramionami i do mnie podchodzi.
Serce zaczyna mi walić, kiedy się nade mną pochyla. Wykonuję unik, by się od niego odsunąć, a chłopak łapie za uchwyt od zamrażarki i ją otwiera. Myślałam, że zamierzał mnie pocałować. Co jest ze mną do cholery?
Przygotowujemy kolację w prawie kompletnej ciszy, gdy żadne z nas nie wie, co powiedzieć. Obserwuję go przez cały czas; to jak jego palce przytrzymują nóż, podczas krojenia kurczaka i warzyw, czy jak zamyka oczy, gdy kropelki gotującej się wody, ochlapują jego twarz; to jak jego język oblizuje kąciki ust, po spróbowaniu sosu. Wiem, że to nie jest dla mnie dobre, ale nic na to nie poradzę.
- Nakryję do stołu, kiedy pójdziesz po nią i powiesz, że kolacja gotowa – oznajamiam mu.
- Po prostu ją zawołam.
- Nie, to nieuprzejme. Pójdź po nią – mówię, na co wywraca oczami, ale chwilę potem wychodzi z pomieszczenia.
Po kilku sekundach wraca sam.
- Zasnęła – mówi.
- Że co? – słyszałam go, ale i tak pytam.
- Taa, odleciała na kanapie. Powinienem ją obudzić?
- Nie, zostaw ją. Miała długi dzień. Odłożę dla niej porcję, a kiedy się obudzi, będzie mogła w każdej chwili zjeść. I tak jest już późno.
- Jest dopiero ósma.
- No właśnie… to późno.
- Jak uważasz – mówi beznamiętnie.
- O co ci chodzi? Wiem, że nie jest to komfortowe i w ogóle, ale zachowujesz się dziś dziwnie – pytam, kiedy bezmyślnie nakładam jedzenie na dwa talerze.
- Dzięki – sięga po jeden, przed podaniem go do stołu.
Biorę widelec z szuflady i postanawiam jeść przy blacie.
- Zamierzasz mi odpowiedzieć?
- Na co niby? – pyta, a następnie przykłada widelec do ust.
- Dlaczego jesteś taki… cichy i… miły? To dziwne.
Połyka jedzenie i otwiera swoje usta, by odpowiedzieć.
- Po prostu nie chcę palnąć czegoś głupiego – jego słowa kompletnie mnie zaskakują. Nie tego się spodziewałam.
- Och – tylko na tyle mnie stać.
- Więc dlaczego jesteś taka cicha i miła? – powtarza moje słowa.
- Ponieważ twoja matka tu jest i nie mam zamiaru się kłócić. Co się stało, to się nieodstanie i nic na to nie poradzę. Nie mogę dusić w sobie tego gniewu – wyjaśniam, opierając się łokciami o blat, by utrzymać niespodziewany ciężar na moich barkach.
- Czyli co to znaczy?
- Nic. Mówię tylko, że nie chcę, byśmy dłużej się kłócili, jednak nic to między nami nie zmienia – gryzę się w policzek, aby powstrzymać łzy.
Nic nie mówi. Zamiast tego wstaje i rzuca mocno talerz do zlewu. Porcelanowe naczynie roztrzaskuje się na pół, a głośny dźwięk powoduje, że podskakuję. Harry’ego nic to nie rusza i nawet się nie odwraca, kiedy opuszcza pomieszczenie i przenosi się do sypialni.
Zaglądam do salonu, by upewnić się, że impulsywne zachowanie chłopaka nie zbudziło jego matki. Wciąż śpi z lekko otwartymi ustami, co sprawia, że podobieństwo między nimi jest o wiele bardziej widoczne.
Oczywiście sprzątam bałagan po Harrym, jak zwykle zresztą. Załadowuję zmywarkę i odstawiam danie dla Anne, zanim wycieram blat.
Jestem wyczerpana psychicznie bardziej, niż fizycznie, jednak muszę wziąć prysznic i położyć się spać. Gdzie do cholery zasnę? Harry znajduje się w sypialni, a Anne zajęła kanapę. Może powinnam po prostu wrócić do hotelu? Najpierw wezmę prysznic, a potem zadecyduję. Nieco podkręcam ogrzewanie i wyłączam światło w salonie.
Kiedy wchodzę do sypialni po piżamę, Harry siedzi na skraju łóżka z łokciami opartymi na kolanach i twarzą schowaną w dłoniach. Nie podnosi na mnie wzroku, więc sięgam po spodenki, koszulkę i majtki z torby, zanim opuszczę pokój. Gdy docieram do drzwi, słyszę jakby stłumiony szloch. Czy on płacze? Niemożliwe, nie mógłby.
Nawet jeśli jest na to najmniejsza szansa, nie mogę stąd wyjść. Zawracam w stronę łóżka i przed nim staję.
- Harry? – pytam cicho i wyciągam ręce, by odciągnąć jego dłonie od twarzy.
Opiera się, więc używam więcej siły.
- Spójrz na mnie – błagam go.
Wstrzymuję oddech, kiedy robi to, o co go poprosiłam. Oczy ma przekrwione, a jego policzki są całe przemoknięte łzami.
Próbuję wziąć jego dłonie w swoje, ale zabiera je.
- Po prostu odejdź, Tessa – mówi.
Słyszałam to już zbyt wiele razy.
- Nie – klękam między jego nogami.
- To był zły pomysł. Rano powiem wszystko mamie – odzywa się, a następnie wyciera oczy wierzchem dłoni.
- Nie musisz – widziałam już go wcześniej na skraju załamania, ale nie w pełnej okazałości, trzęsącym się ciałem, łzami spływającymi po jego twarzy czy płaczem.
- Tak, muszę. To jest dla mnie męka – być blisko ciebie, a jednocześnie tak daleko. To jest najgorsza, możliwa kara. Nie, żebym na nią nie zasługiwał, ponieważ wiem, że mi się należy, ale to za dużo, nawet jak dla mnie – szlocha.
- Kiedy się zgodziłaś zostać na noc… myślałem, że może… może wciąż troszczysz się o mnie tak, jak ja o ciebie. Jednak widzę to, Tess. Widzę, jak teraz na mnie patrzysz. Widzę ból, który ci spowodowałem. Widzę w tobie zmianę, jaka zaszła przeze mnie. Wiem, że to wszystko moja wina, ale patrzenie jak cię tracę mnie zabija – łzy pojawiają się teraz o wiele szybciej i spadają na jego czarną koszulkę.
Chcę coś powiedzieć, cokolwiek i wszystko, tylko by to powstrzymać. By pozbyć się jego bólu, jednak gdzie on był, kiedy to ja wypłakiwałam noce?
- Chcesz, żebym sobie poszła? – pytam go, na co kiwa głową.
Jego odrzucenie boli, nawet teraz. Wiem, że nie powinnam tu być, że nie powinniśmy tego robić, ale potrzebuję więcej. Potrzebuję z nim więcej czasu. Nawet jeśli jest niebezpieczny i bolesny - lepsze to, niż nic. Gdybym tylko go nie pokochała. Gdybym go nie spotkała. Jednakże jest inaczej i jestem w nim zakochana.
- Okej – wstaję.
Jego dłoń owija mój nadgarstek, żeby mnie zatrzymać.
- Przepraszam cię. Za wszystko, za to, że cię zraniłem. Naprawdę za wszystko – pożegnanie jest wyraźne w jego głosie.
Gdzieś w głębi wiem, że nie jestem jeszcze na to gotowa. Nie chcę, żeby przestawał o mnie walczyć. Z drugiej strony nie jestem jeszcze skłonna mu tak łatwo wybaczyć. Przez wiele dni byłam zdezorientowana, ale ta sytuacja przewyższa wszystko.
- Ja… - powstrzymuję się.
- Co?
- Nie chcę iść – mówię tak cicho, że nawet nie jestem pewna, czy mnie usłyszał.
- Że co? – pyta ponownie.
- Nie chcę iść, wiem, że powinnam, ale po prostu nie chcę. Przynamniej nie dzisiaj – przyrzekam, że potrafię dostrzec, jak kompletnie rozbity mężczyzna łączy się w całość, kawałek po kawałku.
- Co to znaczy?
- Nie wiem, ale nie jestem jeszcze gotowa, żeby się tego dowiedzieć – odpowiadam i widzę, jak wyciera twarz koszulką.
- Okej. Możesz spać w łóżku, ja położę się na podłodze – jego wcześniejszy szloch zniknął bez śladu. W mojej głowie pojawia się myśl, że to wszystko było na pokaz, ale jakoś wiem, że było to prawdziwe.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

247 komentarzy:

  1. Omg cdcigajkogs *.*
    masakra ;o
    @berry_bluexo

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. O rany, byłam druga i to po tym jak dopiero przeczytałam rozdział..

      Usuń
  3. jee chyba jestem pierwsza!! niesamowite...kocham toooo !! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza!!! Hihi Ola usta xd

    OdpowiedzUsuń
  5. UWIELBAIM TO ! bardzo dziekuje za twluczanie. mam nadzieje, ze sie pogodza

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w pierwszej ddziesiątce <3 chyba xD

    OdpowiedzUsuń
  7. supeeer ! :) mam nadzieję, że się pogodzą

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaa pierwsza *__* cudowny ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak w ogóle to dzięki bardzo,że tak szybko.I tak poczekamy jeszcze trochę aż sie pogodzą ale ja się tego już doczekać nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG! Pierwsza! Zajebiste <3333

    OdpowiedzUsuń
  11. Awww *__* Piękny <3 Błagam o następny, chcę żeby już się pogodzili :)))
    + Bardzo dziękuję za nowy rozdział ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurde. Mialam lzy w oczach jak on plalal. Jejuu czy to musi byc takie trudne. Ja juz nie moge jak oni tak sie zachowuja. Dobra rozumiem. Harry zranil Tesse i to w bajgorszy sposob. Ciezko jest wybaczyc. No ale oni sie kochaja.
    Jejuu no w ktorym rozdziale sie pogodza. Czekam czekam :)

    Dziekuje za tlumaczenie. Jestescie wielkie dodajac tak szybko.
    Lovciam was. <3 <3 <3 <3 <3 <3
    @Just_to_dream_

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa! ... Harry naprawdę żałuje i cierpi. I jest taki szczery. Mam nadzieję, że Tessa pozbiera się w sobi i będzie w stanie mu wybaczyć. :) Na to liczę.
    Dziękuję, za to, że tłumaczycie, że poświęcacie swój cenny czas dla nas - czytelniczek :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak Harry płakał, ja miałam łzy w oczach, dosłownie. Cieszę się, że Tess sobie nie poszła i go nie zostawiła. Myślę, że nie powiedzą jego matce o wszystkim, a dzięki temu pogodzą się :) Ale by było fajnie :) Już nie mogę się doczekać tego momentu, gdy wszystko będzie dobrze :)
    Dziękuję za wspaniałe tłumaczenie dziewczyny :)
    ~G.

    OdpowiedzUsuń
  15. jej kolejny rozdaiał wspaniały Hazza płacze to widac, że on cierpi kocham cię za to, że to tłumaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O mój Boże!
    Taki Harry jest po prostu mega uroczy. Kocham go takiego, ale uwielbiam również tą złą stronę. Cóż, po prostu nie da się go nie kochać.
    Mam nadzieję, że wszystko w końcu wraca do normy i niedługo znów będą razeeeem! Jej, jak się cieszę, że Tess nie wyszła i go nie zostawiła.
    sjaiosdhaiudhaoudh
    @ILooveCurlyHair

    OdpowiedzUsuń
  17. Nareszcie!! Cudowny, jak kazdy inny zreszta. dzieki za tlumaczenie kochana C=

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny rozdział, nie mogę doczekać się następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rawrr, świetny jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Taaak bardzo ale to taaaaaak bardzo PRAGNĘ aby oni do siebie wrócili *.* .
    .
    .
    .
    .

    chociaż z drugiej strony to co wydaje się ciągnąć w nieskończoność powoduje te całe napięcie i podekscytowanie i to nadaje temu ff takiego słodko- gorzkiego dreszczyku xd Uwielbiam to tłumaczenie- klikam skrót na ekranie phona po kilka razy dziennie żeby sprawdzić czy jest nowy rozdzial!! I cieszę się jak głupia jeśli okazuje się że jednak jest :)) Wtedy nawet nauka ( co ja piszę. xd szczególnie nauka) schodzi na daaaalszy tor! Serdecznie pozdrawiam całą ekipę! Kocham was skarby! Xx @dianee2805

    OdpowiedzUsuń
  21. zawal na miejscu....kochany Harry...Tessa musi mu juz wybaczyc

    OdpowiedzUsuń
  22. JEZU. Od kilku rozdziałów moje komentarze ograniczały się do ''super'' czy ''extra'' ale nie dzisiaj. Normalnie zapierdzielam z pisaniem jak mała motorówka, i nie moge przestać się uśmiechać. Jeny.. kurdee.. no jest super!!! No może nie całkiem, ale jest. Pamiętam jak pisałam wam, że jest za dobrze, i wiem.. że nagle wszystko się zawali.. cóż, tak się stało. Ja wtedy się nawet nie spodziewałam jak bardzo się stanie. Ludziu... ale.. jak można nie kochać Tessy? Przecież ona.. Ok, może wy (tłumaczki) wiecie więcej na jej temat, ale.. w obecnej chwili.. ja też nie mogłabym tak szybko mu wybaczyć... a wiecie co jest najśmieszniejsze? W kilku ostatnich rozdziałach, kiedy były dialogi Tessa- Harry to nieraz zanim przeczytałam jej odpowiedź odpowiadałam sama, dokładnie tak jak ona. Po prostu rozumiem tą dziewczynę, i musze wam powiedzieć.. no.. doskonale tłumaczycie. Po prostu nie ma żadnej skazy, bez względu na to, która z was tłumaczyła ten rozdział, i będzie tłumaczyć następny. Jesteście zajebiste, i może ''kocham was'' to za dużo powiedziane, ale spokojnie moge stwierdzić, że bardzo się ciesze że istnieją takie osoby jak wy, bo nie każdy zechciałby umilić nam chwile ♥ No więc.. to by było tyle..
    A JESZCZE JEDNO!
    Chciałabym powiedzieć autorce tłumaczenia, że moocno trzymam za nią kciuki :D
    Niech te wszystkie lata Twojej determinacji, poświęcenia,
    nauki, okiełznanych stresów, zwalczonych przeciwności i braku snu zaowocują spełniającą się w szybkim tempie, wymarzoną przez Ciebie karierą.
    No.. teraz już koniec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku, dziękuję kochana! i za komentarz, i za ostatnie słowa, dla takich osób jak ty właśnie piszę ♥

      Usuń
  23. Jezu , to jest takie cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. ekstra <33333 / ola.r

    OdpowiedzUsuń
  25. O Boże!!
    Beczałam razem z Harrym & ona nie chce odejść od niego
    Już nie mogę się doczekać co się stanie w 120 :)
    Dziękuję.
    Pozdr. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  26. FDNGJDNGFJKNKD CUDOWNY JEJU ! ♥ :*
    BĘDĄ RAZEM, BĘDĄ<3

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG!!!! CUDOWNY PO PROSTU!!! <3 I jaki Harry jest teraz wrażliwy, awww<3

    OdpowiedzUsuń
  28. Oni jeszcze do sb wrócą!! tak musi być

    OdpowiedzUsuń
  29. boże ryczałam razem z Harry'm ;-; i niech teraz mi ktoś powie że on jej nie kocha to nw co mu zrobię! nie mogę się doczekać już kiedy się pogodzą!
    DZIĘKUJE ZA SZYBKIE DODAWANIE ROZDZIAŁÓW! xo

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejciu! Tak Harry płakał to mi też się chciało płakać. Szczerze? Tak bardzo się wkręciłam i obwiniałam Harr'ego. Skupiłam się na bólu Tessy i nie myślałam co czuł on. Odstawiłam jego uczucia i żywiłam do nadzieję, że będzie się starał o nią. Ale kiedy dowiedziałam się o zakładzie to byłam nie samowicie wkurzona na niego. Szkoda mi Hazzy, ale przecież sam naważył sobie soku i sam musi to wypić. O boże, właśnie sobie uświadomiłam jak bardzo tęsknię za Hessą. Błagam na kolanach! Niech oni się pogodzą! Wiem, że pewnie się rozpisałam. Pewnie nie będzie Ci się chciało tego czytać, ale co tam. Bywa, po prostu piszę z telefonu i tu nie mam wyczucia ilę piszę. Rozdział jak zwykle świetnie przetłumaczony. Cieszę się, że rozdziały pojawiają się tak często to jest wieelki plus! Um.. przepraszam od razu za pierdoły w tym komdntarzu, ale nic na to mie poradzę. Tak samo z błędami. Do następnego i miłego tłumaczenia! +dziękujemy za tłumaczenie! :) ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będzie mi się chciało czytać? kochana! ja czytam wszystkie komentarze ♥

      Usuń
  31. Ten rozdział tak jakoś dziwnie rozbił mnie na kawałki, nie wiem dlaczego ;/
    Trafił do mojego serca, jestem po prostu pod ogromny wrażeniem.
    Jest świetny tak jak każde, jednak jak dla mnie bije pozostałe je na głowę.
    Cudowny, mój ulubiony.
    Nie wiem co jeszcze mogłabym powiedzieć, um... kocham go całym moim serduszkiem.
    Oddałabym wszystko, by znaleźć kogoś takiego jak Harry. Pomimo tego, co zrobił Tessie, myślę, że jest naprawdę uroczy i załamany całą tą sytuacją. To boli.
    Mam cichą nadzieję, że znajdę kogoś takiego, chociaż w małej części, jak on

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku nawet ja się poplakalam chociaż jak Tessa płakała to ja też jestem zbyt wrażliwa.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny roździał.Znowu się wzruszyłam.

    OdpowiedzUsuń
  34. O mój Boże! Harry płakał, on naprawdę płakał. To był taki smutny rozdział ja nie wiem czemu teraz przy każdym ff się wzruszam, jak nie Dark to Chills, to teraz jeszcze After. Jesteście wspaniałe, że to tłumaczycie i tak szybko dodajecie rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki cudowny! Kocham! Kocham! Kocham! Widać że Harry nie może już wytrzymać bez Tessy sam fakt że się popłakał i że chciał powiedzieć to swojej mamie. Na prawdę widać. Jak sam powiedział 'Tak, muszę. To jest dla mnie męka - być blisko ciebie ale wciąż tak daleko' przy tym momencie się popłakałam. Widzę też że Tessa już niedługo wybaczy Harry'emu. Widać że się o niego troszczy.
    Kocham was dziewczyny. Jesteście boskie.
    @1DStoryOfMyLif_

    OdpowiedzUsuń
  36. Super! Niedawno zaczęłam czytać After więc wchodziłam kiedy chcę i czytałam tyle ile tylko się dało, a teraz musze sie podporządkować, ale i tak się mega z nowego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. PŁACZĄCY HARRY... TO ZŁAMAŁO MI SERDUSZKO </3
    CIEKAWE CO DALEJ?! :O
    DZIĘKUJĘ BARDZO ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuję, znowu płacze...
    Chcę więcej..

    OdpowiedzUsuń
  39. Super. Czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie wiem czemu, ale zaczęłam sobie wyobrażać Mile Kunis jako Tess...

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwszy moment gdy Tessa usłyszała szloch... Bezcenne <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Boze zajedwabiste , wspaniale dziekuje ze tag szybkie tłumaczenie . <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ojejku, jak się cieszę za ten kolejny rozdział *.* Jesteście naprawdę cudowne :)
    HARRY WRESZCIE PŁAKAŁ! CZEKAŁAM NA TO 119 ROZDZIAŁÓW!

    OdpowiedzUsuń
  44. ooooo:) skrucha Harrego jest rozbrajająca:( czekam na kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyobraziłam sobie Harre'go, jak płacze. Jezu, też bym tak zareagowała, nawet jeśli byłby moim największym wrogiem, to rozczuliłabym się. Te przekrwione zielone oczy i mokre policzki, dodatkowo ten szloch..

    OdpowiedzUsuń
  46. Och.
    To jest... no Boże no, roztopilam się i tyle.:)

    OdpowiedzUsuń
  47. OMG płacze ♥ jakie piękne ♥ @thanksforlove69

    OdpowiedzUsuń
  48. Matko matko <3 CUDOWNY ♥ Harry płacący jej jej jej chciał bym to zobaczyć *,*

    OdpowiedzUsuń
  49. JA PIERDOLE TEN ROZDZIAŁ JEST TAKI ZAJEBISTY ŻE NIE MA NA NIEGO SKALI UEUDEHUHWDDYRGF93DH3EUHCBXIJRDCLSHSUFHIVHSIDFV

    OdpowiedzUsuń
  50. Mamusi ale to piękne jest <3 Ehh czekam na następny :)
    Całuski :***

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudo !! popłakałam się jak przeczytałam ten moment kiedy Harry zaczął płakać

    OdpowiedzUsuń
  52. O boże niesamowity rozdział jak każdy tu chyba :) Szczerze mówiąc to poroniłam parę łez czytając końcówkę. To zajebiste opowiadanie. Mam nadzieję, że kolejny rozdział pojawi się lada chwila <33

    OdpowiedzUsuń
  53. Och gaasz! Uwilebiam ten blog. Jest cholernie wciągający. Ten rozdział i ten Harry. hdksfladkfo brak słów. Jeszcze wasze tłumaczenie. Odwalacie kawał wielkiej roboty. :) Już czekam na następny! :*

    OdpowiedzUsuń
  54. AAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWW <3
    NO JA KURWA KOCHAM TEN ROZDZIAŁ !!
    BOŻE I HARRY PŁAKAŁ ..... NIE DO OPISANIA :"(
    PŁAKAŁAM CZYTAJĄC TEN ROZDZIAŁ !
    TO TAKIE KOCHANE ..... <3
    ŻYCZĘ IM WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE !
    MUSZĄ BYĆ RAZEM
    #WZRUSZONA PŁACZĄCA ROZCZULONA I ROZKOJARZONA DO GRANIC MOŻLIWOŚCI
    Tuśka <3

    OdpowiedzUsuń
  55. AAA wspaniały <3
    i Hazz płakał...;c
    mam nadzieje że niedługo do siebie wrócą ponieważ teraz niszczą siebie od środka....
    czekam na nn x

    OdpowiedzUsuń
  56. Jezu !!! Normalnie ten rozdział jest tak ZAJEBISTY , że aż nienormalny !
    No prosze zaczynam świrować więc powiem tyle - dzięki że tłumaczycie , kocham to tłumaczenie a rozdział jak zwykle PERFECT <3
    Czekam na next'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. O boże Harry...
    super rozdzial♥ nie ma słów żeby,to opisac

    OdpowiedzUsuń
  58. O jeju... :'( az sama zaczelam plakac wyobrazajac sobie zalamanego Harrego :( tak strasznie chce zeby w koncu pomiedzy nimi bylo dobrze <3 czekam z niecierpliwoscia na nastepny rozdzial :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Melancholia. To jest to co wpadałam po tym rozdziale, ale nie mogę doczekać się następnego rozdziału.
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  60. Whoooow! Ile się działo :-S:-()*_* doceniam to baaardzo ze znalazłaś czas aby to przetłumaczyć. To mila niespodzianka ze pojawil sie tak szybko mimo tego że masz duuuuuuzo nauki.dziekuje calym sercem i życzę miłego dalszego tłumaczenia <3<3<3<3<3:* :*

    OdpowiedzUsuń
  61. to jest zarąbiste czytam to z wielką chęcią jest to najlepszy ff, który czytam <33
    dziękuje ze chce ci sie to tłumaczyć :) muszę przyznać że masz talent bo mimo wszystko to tłumaczysz a to wymaga dużej znajomości języka obcego :)
    I'm very very praud of you <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Jeju jeju jeju!
    Mam nadzieję, że będą razem, ale niech nie wybacza mu tego narazie! Przez to, co zrobił, ja nie dałabym kolejnej szansy, ale to jest opowiadanie, więc niech będą razem! :D Uważam jeszcze, że Harry jakoś specjalnie nie wysilił się z przeprosinami. Od razu założył, że jest u niej stracony..

    OdpowiedzUsuń
  63. Ryczę po tym rozdziale :') Normalnie zajebisty ! <3 Dziękuję wam <3

    OdpowiedzUsuń
  64. TLENU, GDZIE JEST TELEN?!

    na twitterze nagle dziewczyna zaczęłam fangirlować na punkcie aftera, myślę sobie 'yhmm pewnie jest na 250 rozdziale" a potem tak czytam i skądś to znam..hm... I NOWY ROZDZIAŁ TUTAJ! <3 czytałam po angielsku więc wiedziałam mniej więcej co się będzie działo, jednak i tak jestem zaskoczona, bo po polsku jak wszystko słowo w słowo zrozumiem to robi to na mnie większe wrażenie niż po angielsku. co prawda chyba przestanę czytać oryginał bo potem tak sztywno sie czyta, nie wiem czemu :o

    w ogóle muszę zrobić sobie kiedyś tego kurczaka, no bo Harry w Afterze go je no to pewnie jest dobry xd
    wydaje mi się, że o tym opowiadaniu mogę mówić cały czas, nawet jakby mnie obudzono w środku nocy to na ten temat zawsze mogłabym rozmawiać. żałuje, że moje przyjaciółki nie lubią 1D i nie chce im sie czytać takiego cuda świata jakim są fanfiction. bo nie oszukujmy się, ale są one boskie, często lepsze niż książki, przynajmniej dla mnie.

    Czuję, że Tessa chce mu wybaczyć.. że tak naprawdę mogłaby się na niego otworzyć, ale chce się trochę zemścić. wiadomo, że długo nie wytrzyma i się podda, no bo to Tessa, a to Harry - nieziemski chłopak, w którym jest zakochana, a on w dodatku to odwzajemnia. tak, Harry ją kocha. Harry Edward Styles kocha Tesse Young. kocha ją. k o c h a.

    jak on się popłakał to myślałam, że zejdę.. przepraszam co? to była najpiękniejsza i najsłodsza rzeczy na świecie. jego łzy, to jaki był roztrzęsiony.. to jak ona próbowała zabrać jego ręce, a on nie chciał. a potem jak powiedział, że powie prawde swojej mamie to skojarzyli mi się z małymi dziećmi bo to takie dziwne, że nie dość, że Harry płacze i w ogóle. i to na 10000% procent nie było na pokaz!! bo taki niegrzeczny Harry nigdy nie zniżyłby się sam do takiego poziomu (oczywiście nie mówie że to złe jak ktoś płacze ale wiesz Harry taki buntownik i w ogóle badboy). to musiało być bardzo głęboko w nim, musi naprawdę cierpieć skoro no.. rozpłakał się. jego przepraszam było w sumie takie.. ugh, nigdy nie lubie jak ktoś przeprasza za wszystko.. no bo przepraszam nie wystarczy nigdy, jednak on tak się stara.. kurde widzę to i trzymam za niego kciuki, tylko jak jeszcze raz podpadnie to nie wiem co mu zrobię, oj nie wiem.

    och, ja bym nie pozwoliła mu spać na podłodze, wciągnęłabym go do łóżka i mocno przytuliła, oh biedny Harry. zwykle szkoda mi jest dziewczyny, ale tym razem to on potrzebuje pomocy.. biedny taki, a zarazem idiota, że ją tak zranił, bo zachciało mu się zakładu. kurde, składamy się na nowy mózg dla Stylesa? XD
    chciałabym aby miał koszmary na tej podłodze, żeby krzyczał i w ogóle i najlepiej żeby przybiegła jeszcze jego mama i razem by jakoś o tym gadali.. nie wiem czemu, ale lubię te wątki z koszmarami Hazzy (chyba już to mówiłam kiedyś xd)
    znów się rozpisuje, ale tak smutno mi kończyć. bo mam tak dużo do powiedzenia zawsze, jestem tak strasznie pod emocjami i w ogóle, ale chyba czas na zakończenie. więc dziękuje za ten rozdział bo jest cudny i jeden z moich ulubionych chyba. dobra robota dziewczyny! jak ja was kocham, no po prostu mega! :*
    do następnego, @ejhazza

    OdpowiedzUsuń
  65. WOW super rozdział, dzięki za cudowne tłumaczenie i za to, że tak szybko dodajecie nowe rozdziały :)
    @justhorseriding

    OdpowiedzUsuń
  66. załamany harry to najsłodszy harry. w tamtym momencie moje serduszko się rozpadło, jejku.

    OdpowiedzUsuń
  67. WOW super rozdział
    dzięki za tłumaczenie i za to, że robicie to tak szybko i wiarygodnie :D
    @justhorseriding

    OdpowiedzUsuń
  68. Czy może być coś lepszego . ? <3
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
  69. jest to najlepszy i najwspanialszy ff ,który czytam
    chciałabym ci podziękować że chce ci sie to tłumaczyć muszę przyznać że masz talent do tłumaczenia jeszcze raz bardzo bardzo dziękuje ci z całego serca <33

    OdpowiedzUsuń
  70. czy tylko ja jestem taka beksa i się poryczałam ??

    OdpowiedzUsuń
  71. Wooow ja chcę następny Hessa foreva <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Neeexxtt !!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!

    OdpowiedzUsuń
  73. Wowow kocham!<3 Czytałam już to po ang., ale to nie to samo:) Harry płacze:(

    OdpowiedzUsuń
  74. Oooooo wzruszający rozdział :'( :-)

    OdpowiedzUsuń
  75. Pisząc ten komentarz... oczy mam we łzach... OMFG...... tyciuśko.. tyciuteńko brakowało.. kiedy to się stanie?! kiedy oni się pocałują!!! <3
    Harry płakał.......... jak?.. jaaak?!... :o.. Piękne ;'')
    DZIĘKUJĘ ♥

    OdpowiedzUsuń
  76. No i sie znow poryczałam. Nie ma takiego rodziały zebym nie płakała <3 to jest takie cudowne! Dziękuje ze tłumaczysz :*. I nadal płaczę. To co on jej powiedział poprostu..ohh nie mam słow <3

    OdpowiedzUsuń
  77. JEZUU KOCHAM WAS! DZIĘKUJĘ, ŻE TAK SZYBKO TO TŁUMACZYCIE!
    PORYCZAŁAM SIĘ. ;CCCCCCCCCCCCCCC
    ONI SĄ TAKN IDEALNI, ŻE JA NIE MOGE...... JEZUU
    NIECH ONI WRÓCĄ DO SIEBIE!
    CZEKAM NA NASTĘPNY ;D

    OdpowiedzUsuń
  78. To jest idealne :3 Do wszystkich tych, którzy płakali; czuję wasz ból, serio ♥x

    OdpowiedzUsuń
  79. Booooże! Błagam! To jest męka :((( To znaczy nie opowiadanie. Ono jest zajebiste. Ale to, że oni tak długo się schodzą. Ja chce, żeby byli razem noo :(

    OdpowiedzUsuń
  80. Ją chcę następny o ranh to jest coś pięknego <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  81. Chce żeby byli razem i świetnie tłumaczenie Xxxx

    OdpowiedzUsuń
  82. Booożeee !! Błagaam !!! To jest coś w rodzaju męki !!!
    Aż nie wystarczyło mi chusteczek !!
    Jakim cudem no ?!
    Dlaczego oni muszą aż tak długo ze sobą schodzić.
    ja chce już następny !!

    OdpowiedzUsuń
  83. guhdfghudfghff niech już się pogodzą, bo to, że Harry cierpi nie jest fajne eh.
    no cudny rozdział awwww *o*

    OdpowiedzUsuń
  84. AWW... Płaczący Harry. To jest nie możliwe :) LOVE :-*

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudowny spaniały ! już następnego doczekać się nie mogę !

    OdpowiedzUsuń
  86. o jejka jaki on biedny!!!!! jezuuuu!

    OdpowiedzUsuń
  87. OMG ryczee *.* neeext <3

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękny rozdział, nie mogę doczekać się następnego <3 Dziękuję, że tak szybko tłumaczysz, jesteś wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  89. Powiedzmy, że w tym rozdziale a dokładnie w ostatnim zdaniu wiem jak czuje się Tess... jeju wspomnienia... rozdział cudowny... wiem, że Harry kocha Tess chce żeby już byli razem tak jak kiedyś... nie wiem co z matka Harry'ego.. nie chce aby Harry ja zranił.. nie chce aby w jakiś sposób " tracił" druga kobietę w swoim życiu.... dziękuję za tlumaczenie.jesteście wspaniałe. ♥

    OdpowiedzUsuń
  90. Więc, nie chcę cię okłamywać, piszac, że jestem i obserwuje ten blog od początku. Szczerze? Natrafiłam na niego przypadkiem, i zaczełam go czytać, napoczątku czytałam go od 23 do 7:30 mając nadzieje, ze zdaże przeczytać wszystko, ale się myliłam dzisiejszej nocy znowu go kontynuowałam, ale czytałam go do 3 w nocy, bo musiałam iść do sql. Wiem, że to dziwne, ale jestem bardzo wrażliwa i kiedy Tessa płacze przez Harrego ja płaczę wraz z nią. Czuje podobieństwo pomniędzy mną, a Tessą, chodzi mi o jej matkę mam tak samo, moja tak samo chcę, żebym była perfekcyjna, żebym była ''kujonem'' przez co często się kłócimy. Wciągnął mnie ten blog i to nie zmiernie mocno. Jedyne o czym myśle to co się dalej stanie. Jestem wam bardzo wdzięczna za to tłumaczenie, w pełni rozumiem, to, że macie szkołe i prywatne życie. Czekam na nexta, ale wiem, że robicię to dla nas, chodź nie musicie. Chciałabym wam zadać tyle pytań, wiem, że podałaś asks i tt, ale nie chcę was przesladować, jeżeli dokopiesz się do tego koma, co pewnie do tego nie dojdzie, ale chciałabym wiedzieć jaki jest twój ulubiony moment. Jeszcze raz dziękuje za tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku, to słodkie! ♥
      po pierwsze czytam wszystkie komentarze na blogu, więc jak mogłabym nie trafić na twój? dzięki akceptowaniu wpisów mam okazję przeczytać dosłownie wszystkie komentarze.
      mam mnóstwo ulubionych momentów, w tym te które się jeszcze nie pojawiły, ale najbardziej w pamięci trzyma mi się moment, w którym Harry po raz pierwszy powiedział Tess, że ją kocha i wszystkie jego żarciki w tym ten, który niedługo się pojawi :D
      pozdrawiam i cieszę się, że jesteś razem z nami :) x

      Usuń
    2. Dziękuje ci, że przeczytałaś ten komentarz i na niego odpowiedziałaś. Kocham was i jeszcze raz dziękuje za to cudowne tłumacenie i chęć odpowiedzenia na mój komentarz, czekam na nexta. Pozdrawiam was <3

      Usuń
  91. jejku to takie cudowne! Kocham too! Biedny harry ;cc
    please-niall-horan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Cudowny !! Kocham Was !!!

    OdpowiedzUsuń
  93. OMG!! Świetne <3 Poryczałam się ....

    OdpowiedzUsuń
  94. uwielbiam tę historię <3

    OdpowiedzUsuń
  95. OMG rozdział genialny! Mam nadzieję że Tessa wróci do Hazzy *-*

    OdpowiedzUsuń
  96. Omg aż się popłakałam.
    To takie piękne.
    Ale niech śpią razem i niech ona założy jego koszule i niech się w niego w tuli i powie 'kocham cię Harry'. Umarłabym.
    Tak bardzo czekam na rozdział, bo ostatnio są one jakieś krótkie, może późniejsze będą dłuższe :)
    Dziekuje wam za wspaniałe tłumaczenie, pozdrawiam, całuje kocham xx

    OdpowiedzUsuń
  97. boże ;c
    to było takie ugh mam łzy w oczach
    powiedział prawde, żałuje tego co zrobił i widzi że ją to męczy ...
    to takie słodkie i smutne jednocześnie
    :c

    OdpowiedzUsuń
  98. Dlaczego sprawiasz, że płaczę jak małe dziecko? ;c/ :*
    Nie zmienia to faktu, że rozdział jest boski, ale... masz może husteczkę? c:

    OdpowiedzUsuń
  99. Ooooo. końcówka - brak słów.
    Liczę na to, że w następnym się pogodzą. *.*

    OdpowiedzUsuń
  100. Mam pytanie.Czy jak będą ferie,będą rozdziały tak jak kiedyś np po 2 ?
    Bo już się doczekać nie mogę,aż oni się pogodzą.Próbowałam po angielsku czytać,ale lepiej czyta się po polsku.Pamiętajcie,że nie wymagam tego żebyście całe dnie przy komputerze czekały,tylko no ciekawość nie daje mi spać no ;c
    Po angielsku jest już 3 część i ciekawi mnie co się stanie dalej między nimi ;D
    Kocham was za to tłumaczenie <3.!

    OdpowiedzUsuń
  101. Nie wiem co napisać! Powiem tylko tyle: Wow!! :D
    CZEKAM NA NEXT! :*

    OdpowiedzUsuń
  102. RYCZĘ , RYCZĘ I RYCZĘ. TO JEST TAKIE UGH! NIE MOGĘ PO PROSTY ŁZY MI LECĄ Z OCZU JAK GŁUPIE I NIE CHCĄ SIĘ ZATRZYMAĆ! Czekam na kolejny bo ja tu odchodzę od zmysłów ! :C

    OdpowiedzUsuń
  103. krótkie dlaczego takie krótkie? :c ale wciąż kocham ten ff.

    OdpowiedzUsuń
  104. jejku,lol C: Harry płacze C: oni się pogodzą na stówę,chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  105. OMG *o*
    Harry jest slodki <3
    Niech Tessa wraca juz do niego noo..
    Dziekuje,ze tak szybko tlumaczycie. To duzo dla mnie znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Ten rozdzial jest taki piekny!nie wyobrazam sobie piekniejszej takiej sceny!Tessa musi mu wybaczyc bo jak nie to po nim,ciekawe co bedzie dalej!uwielbiam ten ff i was za to ze go tlumaczycie.macie wielki dar.do uslyszenia i dziekuje za tlumaczenie xx

    OdpowiedzUsuń
  107. bomba!!!!!!!!!!!!!! zostaną^^ jak nie w jednym łóżku, to w jednym pokooju :D

    OdpowiedzUsuń
  108. Harry płakał?! On płakał?! Jezuu nie, Harry nie płacz, no ;c Jak sobie wyobraziłam, takiego Harrego płaczącego to miałam wielką ochotę go przytulić ; c I wgl. to końcówkę, przepłakałam razem z Harrym ; (

    OdpowiedzUsuń
  109. jejku jejku jejku chcę kolejny rozdział ^.^
    uhuhuhuhu może wreszcie będą razem ♥

    OdpowiedzUsuń
  110. Cudowny. Harry płakał omg. .. ;c

    OdpowiedzUsuń
  111. Ojeeeej! Cudowne. Bardzo dziękuję za tak szybkie tłumaczenie. Rozdzial jak zwykle piękny i wzruszający :)

    OdpowiedzUsuń
  112. OMG iuwehsdjxzhiuwas coś czuję że w następnym rozdziale do czegoś dojdzie i się pogodzą <3333
    @BerryOfficial_

    OdpowiedzUsuń
  113. Jejku...to jest C.U.D.O.W.N.E! *.* jeśli miłość można wyrażać w kilometrach to moja miłość do ciebie, za tak wspaniałe tłumaczenie, i do Harry'ego i Tessy i ogólnie do After jest mniej więcej jak z Krakowa do Gdańska....to duuuuużo miłości :)
    Czekam niecierpliwie na następny rozdział ;*
    Red♡

    OdpowiedzUsuń
  114. awwww coraz blizej do pogodzenia *.* @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
  115. aww.. cos czuje ze sie pogodza <3 /Alex

    OdpowiedzUsuń
  116. OMG gdy czytam to ff rycze śmieje sie itd. Wg. Mnie to jest najlepsze ff na swiecie i nigdy go nie opuszcze a pozatym zrobiłam napis na mojej ścianie a obok są plakaty 1D ale nie o tym chciałam pisac
    Dziękuje za wasz trud czas poświęcony temu opowiadaniu i wg ze jesteście tu z nami a ja z wami
    Pewnie głupio to brzmi ale musiałam to napisać
    DZIĘKUJE WAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli to czytasz to wyślij zdjęcie ściany z napisem na angiescupcake@gmail.com z chęcią zobaczę ♥

      Usuń
  117. O ja pierdziele... Moim zdaniem max 3 rozdziały i się pogodzą.. On go kocha, on ją kocha, więc w czym problem. Muszą być razem. Po prostu muszą. Najlepsze fanfiction ever.. Kocham Was za to, że to tłumaczycie ♥

    OdpowiedzUsuń
  118. Brak mi słów... <3

    OdpowiedzUsuń
  119. Mam łzy w oczach i nie wiem dlaczego. Czy dlatego, że Harry płakał czy może dlatego, że jest coraz bliżej ich zejścia się.
    Dziękuję za to, że to tłumaczysz.
    Do następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  120. O matko ! *.* za chwilę się pogodzą !!! *.* <3 bdjkshwuuoeobbdnosbwisowyvwbdsjdihxvdbahsbsbnsnsjjjxj msuuwhbdbdbndbxjj

    OdpowiedzUsuń
  121. Moje kochane! aww! <3

    OdpowiedzUsuń
  122. najlepszy prezent na urodziny ever <3 bardzo wam za to dziękuje. A co do opowiadania jeju Hazza ;'(( kuźwa no niech oni sie już zejdą bo nie wytrzymam ! nie mogę się doczekać nn kc <3

    OdpowiedzUsuń
  123. OMG!!!!!
    Poplakalam się!
    To takie piękne !
    Wiem, że to opowiadanie pewnie i tak skończy się tym, że bedą razem ale kiedy wiem, że będzie mialo jeszcze baaaaardzo duzo rozdzialów to boję się co się jeszcze wydarzy!!!
    Kocham to opowiadanie nie moge bez niego zyc co chwilę sprawdzam czy aby nie ma kolejnego rozdziału. Dziewczyny dzięki za tlumaczenie, zwariowanej stodniiówki!

    OdpowiedzUsuń
  124. o jeju wzruszyłam się :')
    piękny rozdział. ich miłość jest tak cholernie mocna a zarazem trudna.. harry pokazał, że nie jest takim dupkiem i ma uczcia.. to chyba mój ulubiony rozdział <3
    kocham tego bloga i świetnie tłumaczycie!

    OdpowiedzUsuń
  125. Ooooooi cud cud malina :*

    OdpowiedzUsuń
  126. To jest genialne ♥ proszę dodawajcie częściej rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  127. Płakałam (właściwie to dalej płacze ale teraz z uśmiechem) razem z Harrym. Jego słowa były takie... no nie wiem... takie awwwwww ♥. On ją na prawde kocha i znów to udowodnił :). Niech Harry jeszcze troszeczkę o nią powalczy to na pewno będą razem :D

    A tak w ogóle to wchodze na twojego bloga i patrze dwa nowe rozdziały. Momentalnie zaciesz..
    Kocham to tłumaczenie. Kocham to że to tłumaczysz i dziękuję ci za to.
    Normalnie to się życzy weny a ja ci pożyczę wolnego czasu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  128. holy shit *-*
    PERFECT! TYLKO CZEKAĆ AŻ SIĘ POGODZĄ *o*

    OdpowiedzUsuń
  129. Omg wyję jak debil razem z Hazzą :c
    Mam nadzieję że się pogodzą ♥

    OdpowiedzUsuń
  130. KOCHAM TO!!!! kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  131. O kurczaki !! Nie mam pojęcia co napisać ... OMG nie mogę po prostu nie mogę.. To było wow o_O czekam na następny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  132. MATKO HARRY PŁAKAŁ TESSA ZJEBIE WYBACZ MU TY.... BSJJSJSJDJSJ HDJWJSJSHDJWJENEJEJENDNE JUTRO SZKOŁA JAK JA MAM SIE PO TYM POZBIERAĆ? Bsjjzjjajs

    OdpowiedzUsuń
  133. Aw to jest wspaniałe, harry'emu sie nalezy, ale jest mi go tak szkoda
    On jest taki słodki jajsjaj
    Nawet nie macie pojecia jak mi porawiłyscie humor tym rozdziałem, dzięki wielkie za szybkie tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  134. będą razem, będą razem, będą razem, będą razem !
    wiedziałam! ♥
    boskie c:
    xxx :*

    OdpowiedzUsuń
  135. Szkoda, ze rozdziale takie krótkie
    Nie czytam orginału bo czekanie na kolejny przetłumaczony rozdzial tutaj jest duzo fajniejsze xx
    Uwielbiam hesse, dzieki xx

    OdpowiedzUsuń
  136. Aww ona nie chce isc, nie chce, NIE CHCE!! *-* <3 mam nadzieje ze sie juz niedlugo pogodza .. strasznie tesknie za ich momentami, za ich zwiazkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  137. Wchodze i patrze czy nie ma rozdzialu, ale w glowie mowie sobie ze nie... bo za krotko itd. A tu takaaaa niespodzianka!!! ♡.♡
    Idealnw, swietne, wooow....
    Dziwkuje za tempo w jakim tlumaczycie.
    Oczywiscie rozumiem ze mavie prywatne sprawy alw i tak prosze o jak najszybszy rozdzial. Serdecznie dziękujemy ;)
    mam nadzieje ze niedlugo sie pogodza i Tessa zrozumie co sie miedzy nimi dzieje :D

    Pozdrawiam
    Angel. ♡

    OdpowiedzUsuń
  138. Nie no masakra *-* Hazz Tess. Eh eh ja umieram. To jest takie aww ;-; kckckckckck tłumaczke, after, Tesse, Harrego lolz nie zwracajcie na mnie uwagi xd te emocje mnie kiedyś wykończą :c

    OdpowiedzUsuń
  139. jeeeeeezu! jaki piekny rozdzial!! sama sie poplakalam i az sie trzese... z niecierpliwoscia czekam na 120 ♡

    OdpowiedzUsuń
  140. Och. Harry, <3
    Dziękuje za kolejny rozdział i już nie mogę się doczekac kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Awww <3 Super rozdzial. Wzruszylam sie gdy Hazz plakal :(

    OdpowiedzUsuń
  142. jeju *-* niby wiedziałam że i tak nie mogą bez siebie żyć, ale żeby Harry ryczał, a ona go nie zostawiła ^^ to jest zajebiste ♥

    OdpowiedzUsuń
  143. dziękuję wam *o*
    miałam łzy w oczach jak to czytałam to jest boskie po prostu jejjuuuu *o*
    @Laurka_sb

    OdpowiedzUsuń
  144. Cudowne!!! Mam nadzieję, że się pogodzą, albo chociaż normalnie porozmawiają i wyjaśnią sobie niektóre sprawy... Kocham ich <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  145. Świetny rozdzial !! :))

    OdpowiedzUsuń
  146. Kiedy kolejny????????

    OdpowiedzUsuń
  147. Jeeejku.po prostu cudoooo !! Podziwiam was ze rozdziały pojawiają się tak szybko. Codziennie czytam 1 rozdział przynajmniej dwa razy 💙taaaak strasznie dziekuje Ci bardzo za tłumaczenie. Jest naaajlepsze.jesteś świetna tłumaczką i życzę miłego tłumaczenia 💜💛💚💙

    OdpowiedzUsuń
  148. Mają być razem..
    Gdy są osobno zabija mnie to... ;(
    Chcę zeby się pogodzilii ;(
    Czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  149. jejku *-* ten rozdział jest cudowny <333 popłakałam się ;( już nie mogę doczekać sie kolejnego :)))

    OdpowiedzUsuń
  150. Blog jest cudowny, trafiłam na niego przez przypadek zupełnie, kiedy zaczęłam go czytać było może 67 rozdziałów. Ja nie wiem jak to możliwe że przeczytałam je niemalże w 2 dni, jestem uczuciowa więc często płaczę razem z Tessą chociaż szkoda mi Harrego ;c na początku nie domyśliłabym się że to był tylko zakład, a tu taka niespodzianka. Dodajecie rozdziały bardzo często, więc widać że wam zależy nie wiem czy akurat przeczyta ktoś mój komentarz ale czasem mam ochotę komuś przyłożyć że lecą na was hejty bo rozdział jest dodany po 3 dniach.
    Pozdrawiam was mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  151. OMFG!!! NIECH ŚPIĄ RAZEM!!!!!!!! :D :D JARAM SIĘ!!! <33333

    OdpowiedzUsuń
  152. Aaaaaaaaaw!!!! ciesze sie ze rozmawiają i płacze jednocześnie...Płaczący Harry WOW.. Kiedy oni do siebie wrócą. Kieedy next <3

    OdpowiedzUsuń
  153. Awww *.* Harry ^^ kochany

    OdpowiedzUsuń
  154. Harryy.....kocham to!!!!!!!!!!!!! Dziekuje Wam dziewczyny!!:)

    OdpowiedzUsuń
  155. Kocham! Blagam niech oni do siebie wroca <3

    OdpowiedzUsuń
  156. Dlaczego rozdzialy sa takie krotkie a dodawane w takich dlugich odstepach czasowych? Do dupy troche...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zmuszam cię do siedzenia na tym blogu, skoro ci to nie pasuje.

      Usuń
    2. Kocham to opowiadanie. Poprostu chcialabtm szybciej to przeczytac bo jest wspaniale. Np. Czytam bronx i posty dodawane sa co jakis tydzien ale sa dlugie i genialnie tlumaczone.dluzsze jakos 4razy od tegi. Poprostu czy nie da sie troche szyciej? Bo chce przeczutac ze oni sie pogodza i wgl jdhsh ale nie jestem tak dobra w ang zeby przetlumaczyc orginal

      Usuń
    3. jestem w klasie maturalnej i skupiam sie na nauce. to jest dodatkowe zajecie i robie to dla przyjemnosci, wiec prosze wez to pod uwage. to ze rozdzialy sa krotsze, nie znaczy ze nie potrzeba do nich pracy. to nie jest kop siup. przekonalabys sie gdybys sama prowadzila bloga.

      Usuń
  157. Ffxxbhugcbnig o jejku :'(. Przykro mi z powodu Harry'ego, ale zasłużył sobie na to. I tak mam cicha nadzieje, że jednak będą razem. Muszą!!!

    OdpowiedzUsuń
  158. o jejku.. na początku tak siw usmiechalam jak glupia do telefonu a pod koniec az przestalam oddychac, bałam sie że oboje odpuszczą :O piekne to jest, jejku *.*

    OdpowiedzUsuń
  159. urzekające, przy okazji pozytywne zaskoczenie w postaci rozdziału ☺
    @loffe13

    OdpowiedzUsuń
  160. Jebana Tess -,- Sorki, ale te emocje! Nie do wytrzymania! Rozumiem ją, ale z drugiej strony nie mogę patrzeć bezczynnie na bidulka Hazzę... asdfghjkl
    Lenaya

    OdpowiedzUsuń
  161. Jezuuu *______* Jak słodko *__* To jest genialnee! <333

    OdpowiedzUsuń
  162. Może sie pogodzą w święta, jejku chyba bym się posikała za szczęścia! To naprawdę mnie boli, to że tak bardzo się kochają, ale nie mogą być razem, ponieważ Tessa nie jest gotowa :( Byłoby cudownie gdyby pogodzili się w święta, omg, płaczę <3

    OdpowiedzUsuń
  163. Bosheee ale mi ulżyło ,że Tess w końcu coś takiego powiedziała , w końcu! Oby wrócili do siebie , czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  164. JEJGU! omg, oby jak najszybciej się pojawił rozdział <3333 *o*

    OdpowiedzUsuń
  165. Jezuuu *,*


    Nie wiem co powiedzieć ;d
    Naprawdę bardzo dobrze tłumaczysz <3
    Czekam na następną część ;D

    OdpowiedzUsuń
  166. Uuuuuuuu.... Hazzus sie poplakal :/ kiedy nn?

    OdpowiedzUsuń
  167. JEZUS, WYCZUWAM, ŻE WRESZCIE DO SIEBIE WRÓCĄ, OMG EFBRGUWEHISJADNFBRGEBUIWHEISDNKFBGHTIOIESDF GDJRIOEJODK FANGIRLING

    OdpowiedzUsuń
  168. Świetny rozdział :) czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Normalnie az sama sie poplakala.. A rozdzial mega! *0* z reszta jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  170. O matko płaczący Harry ja nie moge! Dla niej będzie spał na ziemi ooo..ww... Chce dalej zecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  171. Mega rozdział taki dujffjuxhfdhufdmyddkfj !!/Mika

    OdpowiedzUsuń
  172. O MATKO ! PŁAKAĆ MI SIĘ CHCIAŁO JAK HARRY PŁAKAŁ !
    BŁAGAM O NASTĘPNY ROZDZIAŁ !
    ŚWIETNIE TŁUMACZYCIE !
    NWM CO NAPISAĆ ZATKALO MNIE !

    OdpowiedzUsuń