niedziela, 15 grudnia 2013

Rozdział 107.

Harry’s POV:

- Gdzie jesteś, Styles? – męski głos bombarduje moje uszy.
- Widziałem, że wychodził z baru – wiem, że tu jest – odzywa się ktoś inny.
Czuję, że podłoga jest zimna, gdy wyczołguję się z łóżka, by zobaczyć, kto tam jest. Najpierw myślałem, że to tatuś i jego przyjaciele, ale teraz już tak nie sądzę.
- Wyłaź, wyłaź, gdziekolwiek jesteś! – niższy głos wrzeszczy i słyszę uderzenie.
- Nie ma go tu – mówi moja mamusia, gdy docieram do ostatnich schodów.
- Och, zobacz kogo my tu mamy! Kto by pomyślał, że Styles ma taką seksowną żonkę! – mówi wysoki pan i łapie moją mamę za ramię, żeby zmusić ją, by wstała z kanapy.
- Proszę… Nie ma go tutaj. Jeśli jest wam dłużny pieniądze, oddam wam wszystko, co mam. Możecie wziąć cokolwiek z domu, nawet telewizor – mama mówi panu z dużym kuku na głowie.
- Telewizor? Nie chcę cholernego telewizora!
- Mam biżuterię, niewiele, ale błagam… - mówi mama.
- Zamknij się, kurwa! – krzyczy ten pan i uderza mamusię.
- Mamo! – wołam i biegnę do salonu.
- Harry… Idź na górę! – mówi mi, ale nie zostawię mojej mamusi z tymi niemiłymi panami.
- Zabieraj się stąd, gówniarzu – jeden z nich mówi do mnie.
- Widzisz, suko, problem polega na tym, że twój mąż zrobił to – pokazuje na swoje ‘kuku’. – A skoro go tu nie ma, ty nam za to odpowiesz – uśmiecha się, a mama kopie go.
- Harry, skarbie, idź na górę… Teraz! – mama krzyczy na mnie. Dlaczego jest na mnie zła?
- Myślę, że on chce patrzeć – wyższy pan mówi i popycha ją na kanapę.


***

Budzę się gwałtownie i siadam. Kurwa. Nadal są, każdej nocy gorsze niż poprzedniej. Byłem tak przyzwyczajony, że już nie przychodzą, gdy śpię. Dzięki niej, to wszystko było dzięki niej. Ale oto jestem, o cholernej czwartej rano, z zakrwawioną od poranionych kłykci pościelą i morderczym bólem głowy, wywołanym koszmarem i brakiem snu. Z prześcieradłami poradzę sobie później, teraz chcę tylko zamknąć oczy i udawać, że ona jest tutaj – może wtedy sen przyjdzie. 

Tessa’s POV:

- Tess, skarbie, obudź się – szept Harry’ego brzmi w moich uszach, gdy dotyka ustami skóry tuż pod moim uchem.
- Wyglądasz tak pięknie, gdy się budzisz – komplementuje mnie, a ja się uśmiecham, przyciągając go za włosy, bym mogła spojrzeć mu w oczy. Pocieram swój nos o jego, a chłopak chichocze.
- Kocham cię – mówi i przyciska usta do moich, tylko, że ja tego nie czuję.
- Harry? – pytam, gdy zaczyna blaknąć.


***

Otwieram nagle oczy i jestem wrzucona na powrót do rzeczywistości. W pokoju jest ciemno i na chwilę zapominam, gdzie jestem. W pokoju hotelowym, sama. Biorę telefon ze stolika nocnego i orientuję się, że jest dopiero czwarta rano. Ocieram łzy z kącików oczu i zaciskam powieki, żeby spróbować wrócić do Harry’ego, nawet jeśli był tylko snem.
Gdy w końcu budzę się ponownie, jest siódma. Idę pod prysznic i staram się cieszyć gorącą wodą, która działa na mnie jak zawsze relaksująco. Suszę włosy i maluję się –  to pierwszy dzień, kiedy czuję, że chcę wyglądać odpowiednio. Muszę wydostać się z tego… bałaganu, który jest we mnie. Muszę zrobić to, co zrobiłaby moja matka – namalować idealną twarz, żeby ukryć to, co jest w środku. Gdy jestem gotowa, oceniam, że wyglądam całkiem ładnie i jakimś cudem na wypoczętą. Kręcę włosy i wyciągam z torby moją białą sukienkę. Całe szczęście, że w pokoju jest żelazko. Na zewnątrz jest zimno, zbyt zimno na tę sukienkę, która nawet nie sięga mi do kolan, ale nie będę długo na dworze. Decyduję się na dobranie do niej czarnych, prostych szpilek i modlę się, żebym nie poślizgnęła się na lodzie. Układam sukienkę i buty na łóżku.
Zanim się ubiorę, ponownie pakuję swoje torby. Mam nadzieję, że moja matka zadzwoni z jakimiś dobrymi wieściami o akademiku. Jeśli nie, będę musiała tu zostać do czasu, aż to zrobi, a to szybko pozbawi mnie wszystkich pieniędzy. Może powinnam poszukać własnego mieszkania… Byłoby mnie stać na malutkie lokum niedaleko wydawnictwa, daleko od kampusu. Właśnie, muszę zabrać się za zadania dla moich wykładowców, po tym jak wrócę dziś z pracy, niemalże zapomniałam. Moje myśli są ostatnio poplątane. Nawet nie pisałam nic w swoim terminarzu, od dwóch dni. Muszę włączyć telefon, żeby zobaczyć, czy mama dzwoniła, ale boję się, że zamiast tego usłyszę głos Harry’ego. Z całych sił postarałam się wczoraj nie zostać, więc muszę iść do przodu, a nie się cofać.
Biorę torby i otwieram drzwi. Śnieg w większości stopniał pod wpływem porannego słońca. Dzięki Bogu. Gdy tylko otwieram samochód, Trevor wychodzi ze swojego pokoju, dwoje drzwi od moich.
- Pomógłbym ci z tym – wita się ze mną. Ma na sobie czarny garnitur i zielony krawat, wygląda bardzo przystojnie.
Poprzedniej nocy zjedliśmy pizzę, oglądaliśmy telewizję i opowiadaliśmy sobie historie ze studiów. Trevor miał ich dużo więcej, bo w końcu skończył już studia, więc naprawdę podobało mi się słuchanie o tym, jak moje studenckie doświadczenia mogłyby i powinny wyglądać. Nie powinnam była chodzić na imprezy z ludźmi pokroju Harry’ego, powinnam była znaleźć sobie małą, ale szczerą grupkę przyjaciół. To by było takie inne, o wiele lepsze. Trevor wyszedł około dwudziestej pierwszej, a ja zmusiłam się, by spać.
- Dobrze spałaś? – pyta i wyciąga z kieszeni pęk kluczy. Stojące na parkingu BMW odpala po kliknięciu. Oczywiście, że Trevor ma BMW.
- Twoje auto odpala samo? – śmieję się.
- Cóż, to go włącza – chłopak unosi klucz.
- Nieźle – uśmiecham się.
- Wygodnie – kontruje Trevor.
- Ekstrawagancko?
- Troszeczkę – teraz on się śmieje. – Ale wciąż bardzo wygodnie.
- Wyglądasz dziś uroczo, jak zwykle – komplementuje mnie, gdy wkładam torby do samochodu. Nie licząc reakcji Harry’ego, gdy nosiłam tę sukienkę, ta stała się moją ulubioną.
- Dziękuję. Zamarzam! – odpowiadam i wdrapuję się na siedzenie kierowcy.
- Do zobaczenia w pracy – mówi i wsiada do swojego auta, gdy ja próbuję odpalić moje. Przekręcam kluczyk i klik… klik… klik… Próbuję ponownie, ale jest tak samo.
- Mogłabym prosić o cholerną przerwę?! – mówię na głos i uderzam dłońmi w kierownicę.
Próbuję odpalić samochód po raz trzeci, ale znów nic się nie dzieje, nie ma nawet tego klikania. Rozglądam się i na szczęście Trevor nadal siedzi w swoim aucie. Chłopak otwiera okno, a ja nie mogę powstrzymać się od śmiechu z powodu mojego pecha.
- Myślisz, że mógłbyś mnie podrzucić? – pytam, a on kiwa głową.
- Oczywiście, przecież jedziemy w to samo miejsce – śmieje się, a ja wysiadam z auta.
Nie mogę powstrzymać się od włączenia mojej komórki w czasie krótkiej jazdy do Vance’a. Zaskakujące – nie mam żadnych nowych wiadomości od Harry’ego. Mam kilka nieodsłuchanych wiadomości na poczcie głosowej, ale nie wiem, czy są od niego, czy od mojej matki. Decyduję się nie odsłuchiwać ich, zamiast tego wysyłam mamie wiadomość i pytam o akademik. Trevor podrzuca mnie do samych drzwi, więc nie muszę iść w zimnie. Dziękuję mu i życzę miłego dnia, po czym wchodzę do środka.
- Wyglądasz lepiej – Kimberly uśmiecha się, gdy biorę pączka.
- Czuję się nieco lepiej. Tak jakby – odpowiadam i nalewam sobie kubek kawy.
- Jesteś gotowa na jutro? Nie mogę się doczekać wyrwania się stąd na weekend, Seattle jest niesamowitym miejscem na zakupy i wiem, że gdy Christian i Trevor będą mieli te ich spotkania, my będziemy mogły porozglądać się za jakimiś rzeczami dla nas. Czy… Umm, rozmawiałaś z Harrym? – pyta.
- Nie, zabrałam swoje rzeczy wczoraj – odpowiadam, a ona się krzywi.
- Przykro mi… Będzie łatwiej z czasem – pociesza mnie Kim i mam nadzieję, że ma rację.
Dzień mija mi szybciej, niż oczekiwałam, i kończę rękopisy na ten tydzień wcześniej. Jestem podekscytowana wyjazdem do Seattle i mam nadzieję, że to pozwoli mi przestać myśleć o Harrym, nawet jeśli tylko na krótko. W poniedziałek są moje urodziny, ale wcale na nie nie oczekuję. Gdyby wszystko tak szybko się nie popsuło, we wtorek byłabym razem z Harrym w drodze do Anglii. Nie chcę też spędzać świąt z moją matką, mam nadzieję, że do tego czasu wrócę do akademika – może wtedy będę miała wystarczająco dobrą wymówkę, by do niej nie jechać. Wiem, że to Gwiazdka i to okropne z mojej strony, ale nie jestem w świątecznym nastroju. W ciągu dnia dostaję wiadomość od matki, że nie dostała żadnych wiadomości o akademiku. Świetnie. Przynajmniej mam jeszcze jedną noc przed wyjazdem do Seattle. Bycie bezdomnym wcale nie jest zabawne…
Gdy zbieram się do wyjścia, uświadamiam sobie, że nie przyjechałam sama. Mam nadzieję, że Trevor jeszcze nie wyszedł. Mogłabym co prawda iść piechotą do hotelu, ale na zewnątrz jest tak strasznie zimno…
- Do zobaczenia jutro! Spotykamy się tutaj i kierowca Christiana zawiezie nas do Seattle – informuje mnie Kimberly. Christian ma kierowcę? Ależ oczywiście, jestem pewna, że jest milionerem. Jeśli nie, wiele mu nie brakuje. Wydawnictwo jest wielkim sukcesem i szybko się rozrasta.
Gdy wychodzę z windy, widzę, że Trevor siedzi na jednej z czarnych kanap w holu. Kontrast między czernią kanapy i jego garnituru, a błękitem jego oczu jest bardzo wyraźny.
- Nie byłem pewny, czy potrzebujesz podwózki, ale nie chciałem ci przeszkadzać w biurze – mówi mi.
- Dziękuję, naprawdę to doceniam. Jak wrócę do hotelu, to zadzwonię do kogoś w sprawie mojego auta – odpowiadam. Na zewnątrz jest cieplej, niż było rano, ale wciąż jest lodowato zimno.
- Mogę z tobą poczekać, jeśli chcesz, hydraulika u mnie jest już naprawiona, więc nie będę zostawał w hotelu, ale posiedzę z tobą, jeśli… - Trevor nagle przestaje mówić, a jego oczy rozszerzają się.
- Co? – pytam i podążam za jego wzrokiem, by zobaczyć Harry’ego, stojącego przy jego samochodzie, wpatrującego się wściekle we mnie i Trevora. Ponownie oddech zostaje zduszony gdzieś w środku mnie. Jakim cudem to może być jeszcze gorsze? Tak bardzo, jak boli mnie widzenie go, tak bardzo jestem wściekła. Dlaczego on tu jest?!
- Harry, co ty tu robisz? – pytam, gdy idzie w naszą stronę.
- Cóż, nie odpowiadałaś na moje telefony, więc nie bardzo miałem wybór, prawda? – krzyczy.
- Nie odbierałam, bo miałam powód, nie możesz po prostu pojawiać się u mnie w pracy! – odkrzykuję. Trevor wygląda niepewnie i jest zakłopotany obecnością Harry’ego, ale zostaje u mojego boku.
- Gotowa? – pyta mnie Trevor.
- Gotowa na co?! – oczy Harry’ego są szalone.
- Zabiera mnie z powrotem do hotelu, moje auto nie odpala.
- Do hotelu! – Harry praktycznie wrzeszczy.
- O Boże, nie w tym sensie. Nocowaliśmy oboje w tym samym hotelu poprzedniej nocy  - mówię, ale orientuję się, że to wcale nie brzmi lepiej. Zanim mogę go zatrzymać, Harry ma już ręce wczepione w kołnierz marynarki Trevora i wręcz rzuca go o czerwoną ciężarówkę stojącą obok.
- Harry! Przestań! Daj mu spokój! Nie byliśmy w tym samym pokoju! – wyjaśniam. To, że tłumaczę się przed nim jest jakby poza mną, ale nie chcę, by skrzywdził Trevora. Chłopak puszcza jego ubrania, ale wciąż jest tuż przy nim.
- Odsuń się od niego, proszę – łapię go za ramię, a Harry rozluźnia się lekko.
- Trzymaj się od niej z daleka – spluwa. Jego twarz jest centymetry od twarzy Trevora, bladego jak ściana. Po raz kolejny wciągnęłam kogoś w ten cały bałagan, kogoś, kto na to nie zasłużył.
- Tak mi przykro – zwracam się do Trevora.
- W porządku. Nadal potrzebujesz podwózki? – pyta.
- Nie, nie potrzebuje – Harry odpowiada za mnie. Rozważam możliwości i wiem, że jeśli wsiądę do auta Trevora, Harry na pewno wywlecze z niego któreś z nas, prawdopodobnie mnie.
- W porządku, ale dziękuję mimo wszystko – wzdycham i wkurzona idę w stronę samochodu Harry’ego.


~ jeśli przeczytałeś/aś zostaw komentarz :)

255 komentarzy:

  1. PIERWSZA! O MATKO! Jeszcze nie przeczytałam rozdziału, ale i tak wiem, że będzie świetny, także.. ŚWIETNA ROBOTA, DZIECZYNY! Jestem ciekawa, czy skoro pod poprzednim rozdziałem pobiliśmy rekord, to teraz mamy pobijać tamtem.. alee... Mam nadzieje że będę pierwsza :D to takie głupie, ale szczerze to jeszcze nigdy nie byłam, i to będzie takie wyróżnienie :P Dobra, to publikuje ten komentarz, bo znając życie zaraz mnie ktoś wyprzedzi.. xD
    AAA! I jeszcze jedno! Naprawdę super wymyśliłyście te świętowanie! Nie mogę się doczekać 2 milionów wyświwtleń :) Cóż, trzeba się brać za nabijanie, tak jak poprzednim razem ... ale ciiiiiiiiiiiiiiii o tym miałyście nie wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! BYŁAM PEWNA ŻE będę pierwsza XD Napisałam go wcześniej, potem zostało tylko wkleić. Cały czas dawałam ''odśwież'' i jestem PEWNA że w pierwszej sekundzie po dodaniu ''biegłam'' wkleić komentarz! Przeżyłam zonka, ale widać nie tylko ja jestem taka walnięta, na tym punkcie xD

      Usuń
    2. Chyba jednak nie jesteś pierwsza. cóż, przykro mi....

      Usuń
    3. no ;<

      XD
      to miało być chamskie, czy coś? Bo nie jestem dobra w odczytywaniu ''uczuć'' ze słów pisanych.. :/

      Usuń
  2. ide czytać <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszaaaa !! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. DB BIORĘ SIĘ ZA CZYTANIE *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. zabieram się do czytania *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Idę czytać ♡ kocham OMG ♥ @thanksforlove69

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG Harry się wkurwił xd koooocham toooo ♥ @thanksforlove69

      Usuń
  7. pierwsza!! ide czytac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza! Zabieram sie do czytania ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. zabieram się za czytanie ponownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. omomomomo0mo pierwszaaaa <3
    Idę czytać <3
    Mój Narkotyk ♥♥♥
    Buziaki xxxxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Lece czytac! @gochillout

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja pierdole! Myślałam, że Trevor'a zabij! OMG! TESS WEŹ DO NIEGO WRÓĆ, CO? :) TE JEGO SNY NIE DADZÀ MU SAPĆ :(

      Usuń
  12. duvsdbjvnisdnsdis <33 kochaam to <33

    OdpowiedzUsuń
  13. dodaj jeszcze jeden proszę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Umieram wewnętrznie. Biedna Tessa. Harry, przyhamuj emocje. Nie mogę się doczekać następnego :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ej no LoL no! Szybkie jesteśmy!!! Komentarz nade mną nie istnieje - tak sobie wmawiajmy:D Przepraszam, że nie skomentowałam poprzedniego, ale byłam u dziadków i źle się też czułam, jak wiecie... I takie tam:) Wiem, że byłybyście w siódym niebie, gdyby pod każdym rozdziałem pojawiało się tyle komentarzy:} Coś czuję, że niedługo Tess zmięknie=] Co ja mówie? Już zmiękła, kiedy całowała się z Harrym, kiedy śniła o nim, kiedy mu się tak pięknie tłumaczyła z nocy w hotelu, kiedy zgodziła się na niego podwózkę... O Boże! Ile tego jest!!! Zobaczymy jak będzie na wyjeździe, a przede wszystkim co zdarzy się między nią, a Hazzą w tym zajebistym hotelu^^ Proszę, napisz kiedy będzie następny, bo inaczej umrę w Lou rodziny:S Pozdrawiam:* Weny życzę C: I oczekuję z niecierpliwością szybkiego dodania kolejnego rozdziału:3 - Ziallka

      Usuń
  16. Jaaka akcja <33 Kocham !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfekcyjny rozdział <3 //@luvmyblake

    OdpowiedzUsuń
  18. boski :D nie mogę się doczekać kolejnego :D ta złość harry'ego :D

    OdpowiedzUsuń
  19. No i kurcze w takim momencie koniec , Harry , trzymaj się , błagaj o wybaczenie !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Perfect <3 Axx

    OdpowiedzUsuń
  21. 1 <3 Łoło ale jazda ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Popłakałam się. Znowu. To jest piękne. Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału. Dziękuję Wam za dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  23. hihih świetny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwsza!!!! suuper rozdział naprawdę bardzo dobry *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zaraz nie przeczytam kolejnego rozdziału to wyjdę z siebie.. hbjhdjsbcja

    OdpowiedzUsuń
  26. boze to takie piekne czekam na nastepny dziekuje ze tlumaczycie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ok...wiec lecę czytać :P

    OdpowiedzUsuń
  28. dodaj jeszcze jeden prosimy!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(ten był taki krótki,nie zasniemy,nie pojdziemy do szkoly,nie rob nam tego!!!prosimy tak ładnie zrob nam niespodzianke i dodaj jeszcze jeden!:*:*:*:kochamy cie

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham <3 uwielbiam momenty wściekłego Harrego !

    OdpowiedzUsuń
  30. O mój boże najlepsze! <3 <3 Trochę krótkie ale zajebiste ;3 ;3 Czekam na nn :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwukle super rozdzial. Dziekuj eze tlumaczycie tak doskonale opowiadanie. ! Kocham was xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda,że taki krótki i że to ostatni dziś:( Ja już chcę kolejny, to jest genialne, po prostu kocham to! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Łołołołołoło!! Się porobiło! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne <3 kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne!!! czekam na następny i mam nadzieje że pobijemy dzisiaj ten rekord!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Hahahahh ostatnia akcja jest zajebista hehehe nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału i mam nadzieje że będzie równie dobry jak tan zresztą co ja mówię wszystkie rozdziały są zajebiste

    xx Andzia

    OdpowiedzUsuń
  37. Ooo Hazza, przegiął zły o Trevora, nie wie nic co się stało a już krzyczy, ma humorki jak jakaś baba no. Ale widać, że nadal mu zależy, głupek.

    OdpowiedzUsuń
  38. oioooo mój boże dajcie mi 108:(:(

    OdpowiedzUsuń
  39. Haha, ojj będzie się działo w nastepnych rozdziałach :>

    OdpowiedzUsuń
  40. Mtgatmdj mega *o*
    Nie mogę się doczekać następnego

    OdpowiedzUsuń
  41. niech oni sie pogodzą :(((

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojejku kiedy kolejny *_____* Kocham tooooo <3 <3 Biedna Tessa ;c

    OdpowiedzUsuń
  43. O matko.. świetnie przetłumaczony rozdział *___* . Ja już nie moge doczekać się następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Omg!! TO jest ekbshsownsbsjsmsn *___* @yepiamabatman

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam nadzieje że niedługo następny uzależniałam sie od tego <3 KOCHAM TO I KOCHAM CB ZA TO ŻE POŚWIĘCASZ NAM SWÓJ CZAS <3

    OdpowiedzUsuń
  46. O kurwa ! Płakałam, fajnie. Najgorsze były ich sny

    OdpowiedzUsuń
  47. Kocham!!! Jestem pierwsza!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Sny były przerażające... mam ciarki
    Ale tak się cieszę że Harry przyjechał, on tak walczy o nią ce,jghesgkegwhgws meeeega <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Boski !!! Czekam nn *_*
    Xoxo @JustynaJanik3

    OdpowiedzUsuń
  50. Super roździał *-* Mam nadzieję, że Harry i Tess się pogodzą :) Dziękuje wam za ten dzień i za tłumaczenie roździałów! Mam nadzieję, że nowy roździał pojawi się jak najszybciej... Kocham was!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepraszam za przekleństwo w drugim zdaniu. HARRY TO JEBANY KUTAS. Po prostu on oczekuje, że Tess będzie mu nadal posłuszna po tym co zrobił. Zaborczy dupek. Ale nic..... chyba w pierwszym rozdziale dodanego tego dnia mialyscie czterysta coś komentarzy :-) gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Prosze dodaj jeszcze jeden bo umreeeeeeeee ✖🔫

    OdpowiedzUsuń
  53. Omg nie moge sie doczekac tego co bedzie dalej !

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie moge sie doczekać następnego<3 ta złość Harrego <3Troche krótki ale ogólnie był BOSKI *___*

    OdpowiedzUsuń
  55. O moj boze kochamm chce wiedziec co bedzie w tym samochodzie !! dawaj nn !!

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak ja kocham kiedy Harry jest taki niegrzeczny. Ciekawe co sie wydarzy w kolejnym rozdziale. ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Blagam teraz nieh sie pogodza albo przynajmniej niech sie postraja nie zabic. Mam nadzieje ze w tym tygodniu beda pojawiac sie rozdzialy. Jeju ten dzien byl taki wspanialy. Dziekuje wam za wszystko. A teraz zabieram sie do pieczenia ciasteczek. Troche to przeciagnelam. Jeszcze raz dziekuje i tak sie ciesze ze tluamczycie. Mam nadzieje ze bedziecie do konca calego opowiadania xd @Just_to_dream_

    OdpowiedzUsuń
  58. Dziękuje za ten rozdział i w ogóle za ten dzień rozdział fantastyczny jak zawsze ;***

    OdpowiedzUsuń
  59. Harry jaki zazdrośnik - to seksowne xD Jejku nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  60. Harry powoli zaczyna przesadzać :x

    OdpowiedzUsuń
  61. aaaaaa zajebiste <3 nie lubilam tego Trevora od poczatku xd

    OdpowiedzUsuń
  62. Boże!!!!! Już chcę wiedzieć co sie stanie w samochodzie! Z jednej strony Styles zachowuje się głupio, ale przynajmniej o nią walczy:D

    OdpowiedzUsuń
  63. Zajebisty , prawie się poryczałam :***

    OdpowiedzUsuń
  64. Omg kocham<3 nie moge sie doczekac nastepnego ;-) @SandraJakubows3

    OdpowiedzUsuń
  65. JEZU

    TERAZ NAPEWNO DO SIEBIE WRÓCĄ!

    ;c

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowny! Brak mi słów! Aaaaaa..!!!! Nie mogę sie doczekać następnego!!!! ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  67. nosz kurnaaa jaki harry byl chamski!!! chyba jestem pierwsza xd chialabym jeszcze jeden dzisiaj b o zostawilyscie mnie w cholernej nie pewnosci ale i tak baaaardzo was kocham za to ze sie tak poswiecacie dla nas :* @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
  68. no to sie narobiło ale z jednej strony bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  69. dodaj nowy,prosze!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. zakończenie tego w takich momentach powinno być zakazane przez prawo!
    rozdział świetny,czekam na nastepny *______*

    OdpowiedzUsuń
  71. dodaj nowy,prosze!!!

    OdpowiedzUsuń
  72. O ja *.* rozdział niesamowity. widać, że Harry kocha naprawdę Tessę. mam nadzieję, że w końcu się pogodzą

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak zawsze w takim momencie :( Jestem mega ciekawa co dalej,, szkoda, że zbliża się koniec After Day!! Było świetnie i dziękujemy za poświęcenie nam waszego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  74. dodaj nowy,prosze!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Jest świetny! No normalnie... takie kasd,mclksdhfkdfjnlkjckfklj.. ♥♥♥ Kocham, kocham, kocham!!!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Super czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  77. niech ona mu nie wybacza jeszcze nie teraz no kurde minęło 3 dni za wcześnie na zgodę a wogóle to jestem za tym żeby była z Trevorem albo kimś innym niech Harry trochę pocierpi ! i chce kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  78. cudowny *.* czekam z niecierpliwością na nowy Xx jesteście cudowne <33

    OdpowiedzUsuń
  79. I TY TAK POPROSTU WSIĄDZIESZ DO JEGO AUTA ???!?!?!?!? NO DŻIZAS

    OdpowiedzUsuń
  80. To wywołuje u mnie takie emocje że masakra!
    Po przeczytaniu rozdziału ręce mi się trzęsą.Jestem tak bardzo ciekawa nowego rozdziału.Chyba oszalałam.To mnie uzależniło.Kocham to! <3
    Tak bardzo chcę żeby oni się pogodzili.Ciekawe jak potoczy się ich rozmowa w samochodzie.Podoba mi się to,że Harry walczy o Tessę.Mam nadzieję że Tessa wybaczy ten Harremu.

    OdpowiedzUsuń
  81. Omg kocham to <3 Jezu dziękuję za tłumaczenie tego wspaniałego opowiadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Wkurzają mnie osoby, które zamiast najpierw przeczytać piszą jakieś "hwih" żeby być pierwszymi... :)
    rozdział PER-FECT!

    OdpowiedzUsuń
  83. Dlaczego znowu w takim momencie ? Nie rozumiem tego ! Idealny po prostu, mam nadzieję, ze dodacie szybko następny i nie każecie nam długi na niego czekać:)
    ~G.

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie wierzę, że w takim momencie właśnie skończył się rozdział! Ale mam nadzieję, że w następnym będzie trochę więcej Tess i Harry'ego - nawet, jeśli mieliby się kłócić cały rozdział, tak ja w tym na samym początku.:)

    OdpowiedzUsuń
  85. hfjksdhfjsg świetnyyy <3
    Kur** ja chce wiedzieć co się stanie w samochodzie !!! Proszę dodajcie jeszcze jeden błagam błagam !!

    Czekam z niecierpliwością na nexta :D
    @Liam_my_angel15

    OdpowiedzUsuń
  86. CUDOWBE !!!!! CHCIAŁABYM ABY SIĘ POGODZILI ;) - @luvmyniall93

    OdpowiedzUsuń
  87. Please ... Next .... A tak poza tym to ona tak poprstu wsiadła do jego auta ?! No @#%^* ! Jestem za tym żeby się pogodzili ale moim zdaniem po 3 dniach to troche za szybko ... Ciekawe jak on jej zrekompensuje te prześcieradła ...

    OdpowiedzUsuń
  88. CZemu w takim momencie???! Bardzo emocjonująca końcówka, naprawdę. Nie możecie dodać dzisiaj jeszcze kolejnego??

    OdpowiedzUsuń
  89. no nieeeeeeeee! a to był ostatni rozdział dzis! chyba sie popłaczę... proszę! dodajcie jeszcze jeden!

    OdpowiedzUsuń
  90. Jeszcze .....dajcie wiecej rpzdzialow.!!!!!! Prosze

    OdpowiedzUsuń
  91. super pierwsza !

    OdpowiedzUsuń
  92. Hihihi w następnym będzie się dużo działo <33 mam nadzieję że niedługo się dowiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  93. Kur**a co ten Harold sobie wyobraża:) ehhh:) będe czekać:) na kolejny dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  94. OMG! OSTATNI ROZDZIAŁ DNIA I AKURAT W TYM MOMENCIE?!?! ;-;
    MOŻE JAKIŚ BONUS?
    ZA DOBRE SPRAWOWANIE ? XD

    OdpowiedzUsuń
  95. nie moge sie doczekać następnego rozdziału!!! uwielbiam ten ff i was za to ze tlumaczycie to!dzisiaj jest swietny dzien przez to ze dodajecia tyle !!

    OdpowiedzUsuń
  96. O Boziu ! Jaki świetny rozdział !! Nie no brawa :* pozdrawiam
    I mam jedno pytanko - jak dzisiaj były 3 rozdziały to kiedy następny ??.

    OdpowiedzUsuń
  97. dlaczego skończyłas w takim momencie?? chce next blagam nie zabijaj mnie tym czekaniem xx

    OdpowiedzUsuń
  98. TAK TAK TAK TAK!!!!
    Tylko proszę, Hazz, ogarnij się bo tylko ją do siebie zražasz.. :'( #AfterDay
    @Irydda

    OdpowiedzUsuń
  99. Genialny!!! A już myślałam że Harrego w tym rozdziale nie będzie no ale widocznie myliłam się. :) <3 <3 <3 Czekam na następny rozdział. Dodasz jutro?

    OdpowiedzUsuń
  100. Oooo tak ! Jedź z nim Tessa ! Harry wywlecz ją do jakiegoś lasy czy cuś i się pogódźcie ! Hahahah, moje pomysły xd ♥

    OdpowiedzUsuń
  101. tak bardzo kocham to opowiadanie !!!!!!!!! szaleję za tym <3333333 to nie do pomyślenia że przerwane jest w TAKIM momencie !! o boziu mam nadzieję że im się ułoży bo mimo że z Harry"ego taki skurwysyn to mam do niego słabość !!
    Biedna Tessa :(
    modlę się zeby im się ułozyło i czekam na nexta !!
    LOVE YA :*
    TUŚKA !

    OdpowiedzUsuń
  102. Dadacie dzisiaj jeszcze jeden na dobranoc ???? Proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  103. OMFG.... Jak to sir teraz moze potoczyc ? :o

    OdpowiedzUsuń
  104. Świetny ! Po prostu ... no nie ma słów !
    I pyt. - to jest 3 rozdział w tym dniu to kiedy następny ??

    OdpowiedzUsuń
  105. #BRUTALNYHARRYSIEWLACZYL

    OdpowiedzUsuń
  106. kiedy kolejne rozdziały? mam nadzieję, że nie każecie nam długo czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. Boże ten blog jest wspaniały. Tyle emocji, tyle wrażeń. STRASZNIE WAM DZIĘKUJĘ ŻE ZROBIŁYŚCIE TEN DZIEŃ. Będzie jeszcze dziś jeden rozdział, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  108. Sytuacjo napraw sie! Cholera to dziala chyba tylko w bajkach..;( czekaj czekaj niedaleko pada ff od bajki nie? W kazdym badz razie chyba cos jednak sie naprawi! Phii samo to raczej nie.oj harry harry duzo pracy przed toba!!! Baaardzo dziekuje za dzisiejszy dzien:*** @dianee2805

    OdpowiedzUsuń
  109. Omg super rozdział

    OdpowiedzUsuń
  110. czy ktoś mi wyjaśni jak można skończyć w takim momencie ?! cudowne opowiadanie uwielbiam was za nie <3 może jakiś bonusik i jeszcze jeden rozdział ? hahahahha :*

    OdpowiedzUsuń
  111. ten ff jest po prostu przeboski <33

    OdpowiedzUsuń
  112. Ojacie, początek rozdziału ;( !
    Co tu się dzieje *.* Tyle emocji! ;o
    I NIECH ONI SIĘ JUŻ POGODZĄ!

    OdpowiedzUsuń
  113. OMG!!! Dodaj następny, proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  114. Aww *.* Świetny .! Dodajcie dzisiaj jeszcze jeden :) Prooooosimyyy.! ;** <33

    OdpowiedzUsuń
  115. Woa, Woa, woa.Pierwszy akapit. Cudo, aż się zatrzęsłam z emocji. Ogółem rozdział cudownie przetłumaczony, dziękuję <3 przyszły tydzień będzie odrobinę lepszy dzięki waszemu tłumaczeniu i dzieki naszym zdolnościom. Dostałyśmy się do trendów! Yay! xx.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  116. O Boże.... Agresywny Harry to seksowny Harry. Rozdzial meega. Szkoda ze nie będzie jeszcze jednego bo w 108 jest zapewne wiecej Harry'ego :c

    OdpowiedzUsuń
  117. Nie ! Nie teraz...w takim momencie ;_;.... Boże.. ja tu przeżywam zawał..w tak młodym wieku :C

    OdpowiedzUsuń
  118. Awww... Co to będzie?! :o już nie mogę się doczekać xD

    OdpowiedzUsuń
  119. LOL Tessa bedzie z nim jechała mogliby się pogodzić XD

    OdpowiedzUsuń
  120. Cudowne ! ♡♡♡♡ A teraz gdy jesteśmy już w pl trendach na 1 miejscu to możemy jutro doczekać się następnego rozdziału ?

    OdpowiedzUsuń
  121. OMG naprawdę Boy LM opisuje tą sytuacje :D HAHA
    Dziękuję za te 3 piękne rozdziały są zajebiste *_*

    OdpowiedzUsuń
  122. G-E-N-I-A-L-N-E!

    OdpowiedzUsuń
  123. omg umieram. początek był taki że ugh serce mi się łamało. zwłaszcza przy śnie harry'ego. a potem trevor znowu był taki miły i w ogóle supi, ale to podejrzane:/// i potem agfdhsj zazdrosny harry czyli to co lubię haha. no i tessa poszła za nim, więc na pewno kolejny rozdział będzie pełen emocji :D nie mogę się doczekać. ah i ten pomysł z świętowaniem miliona odsłon był naprawdę świetny! :) x

    OdpowiedzUsuń
  124. Prosze niech oni w tym aucie sie pogodza !! Blagam !

    OdpowiedzUsuń
  125. omg tak strasznie zajebiste jhbndfsmjhvbnkljhfdcbhgtdsfcvghytrstfgfhgytdfcgff kocham

    OdpowiedzUsuń
  126. KOCHAM TO FF, KOCHAM WAS, AUTORKĘ, ONE DIRECTION! NIE WIERZĘ, ŻE TO JUŻ 107 ROZDZIAŁ, KIEDY TO MINĘŁO?

    OdpowiedzUsuń
  127. Aghh harry -,- tessa przebacz mu ;.; i niech sie nie spotyka z Trevorem

    OdpowiedzUsuń
  128. Jak zwykle super, zakochałam się w tym opowiadaniu. Tak szczerze, to nie lubię Trevora. Czekam na kolejny rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  129. nie no chyba się tak szybko nie pogodzą.

    OdpowiedzUsuń
  130. Kocham to opowiadanie <3<3 Proszę dodaj jeszcze jeden rozdział ..

    OdpowiedzUsuń
  131. No niech tessa mu wybaczy bi brakuje mi ich miłości!!!

    OdpowiedzUsuń
  132. Już myślałam że Trevor będzie wyglądać tak jak Zayn po spotkaniu z Harry'm ... Nie mogę może i Harry jest egoistą dupkiem idiotą debilem i mogłabym wymieniać tak dalej ale jest mi go cholernie żal te jego koszmary .... :cc
    Czekam na kolejny
    / Julie ;***

    OdpowiedzUsuń
  133. Tak tak tak tak ! niech ona z nim jedzie proszę i niech się nie kłócą tylko pogodzą !! :)
    Rozdział świetny nie mogę doczekać się nn

    OdpowiedzUsuń
  134. o kurde.. Harry znów się rządzi. btw świetny rozdział ♥ szkoda że taki krótki :(
    @pazasia

    OdpowiedzUsuń
  135. WOW WOW WOW nie wiem co mam napisac błagam dodaj szybko nastepny

    OdpowiedzUsuń
  136. Kocham dramy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  137. Czy tylko według mnie Tessa źle robi jadąc z Harry'm? ;D

    OdpowiedzUsuń
  138. Może się pogodzą?! :o ♥

    OdpowiedzUsuń
  139. chcialabym zeby w tym aucie cos sie stalo i byli razem, oni musza byc!!! rjglhlrlef

    OdpowiedzUsuń
  140. Nie jedz ! Niech sb cierpi ! Phi

    OdpowiedzUsuń
  141. No niech oni się w końcu zejdą no. Ciekawe by było jakby Harry okazał się kierowcą Vansa :)

    OdpowiedzUsuń
  142. O mój boże ja tu nie wytrzymam!Jest CUDOWNY *.*
    Chce wiedzieć co dalej!BŁAGAM dajcie następny :'(

    OdpowiedzUsuń
  143. Jezu ZAJEBISTE!!!! Zajebiste !!!
    Next PLEASE !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  144. o jezu kocham to. harremu chyba serio zalezy lol omgomgomg !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  145. UGHHHHH Jak ona tak mogła

    OdpowiedzUsuń
  146. o Boże, o Boże, o Boże! Nie! Nie możecie zostawić nas po takim rozdziale... :( Ja potrzebuję jeszcze jeden :( Proszę?

    OdpowiedzUsuń
  147. jestem taka wkurzona na Harry'ego z niego to taka świnia coś nie mogę się do niego przekonać ale chcę aby Tessa i on byli razem...i jak tu mnie zrozumieć haha

    OdpowiedzUsuń
  148. ORGAZM XD
    I don`t know why ...

    OdpowiedzUsuń
  149. oooo shit... Ciekawe co zrobi z Nia w samochodzie, razem, w jednym. Moze potem hotel razem? i te koszmary... Oni musza byc razem! Nawet ja zaczynam wierzyc Hazzie ze ja kocha noo.
    Wspaniala robota Kochani x dziekuje za dzisiejszy wspanialy dzien #AfterDay i czekam na nastepne rozdzialy dosc szybko! x
    Lots of Love xx
    @xforxyoux

    OdpowiedzUsuń
  150. Hahaha harry jaki zły xd

    OdpowiedzUsuń
  151. po co on się pojawia w jej życiu. bez niego byłoby jej w tej chwili o wiele łątwiej ugh

    OdpowiedzUsuń
  152. Kocham to ! ♥ *.*

    OdpowiedzUsuń
  153. Ale super!! Mam nadzieję, że się pogodzą. <333

    OdpowiedzUsuń
  154. Prosimy o jeszcze jeden rozdział dziś !

    OdpowiedzUsuń
  155. genialne, proszę dodajcie jeszcze dziś jakieś rozdziały bo ja nie wytrzymam XD

    OdpowiedzUsuń
  156. Harry ma humory jak baba w ciąży xdd
    a co jak Harry zgwałci albo zabije Tessę w tym sanochodzie? ;oo
    Co ja pieprzę, na jego miejscu przywiązałabym ją do grzejnika i trzymała ją tak długo jak nie zgodzi się do niego z powrotem wrócić.
    Tak poza tym to kocham i kurcze czekam na następny no, ciekawość mnie zżera. To chyba mój pierwszy komentarz w tym ff, nie wiem czemu nie pisałam żadnego, byłam wciągnięta opowiwdaniem. Także autorka jest po prostu boska, tłumaczki kocham za to, że udostępniają nam to opowiadanie w wersji polskiej dla lepszego zrozumienia. Więc kocham, kocham, kocham, kocham, kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  157. OMG !!!!!!! ALE CZAAAAAD !!!!!! :D :D :D :D NIE MOGE SIE DOCZEKAĆ 108 !!!!!!!!!!!!!!! NIE ZASNE !!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  158. Jupi ! <3 Genialny ! <3 Czekam na next <3 /Katy xx.

    OdpowiedzUsuń
  159. swietny, jeju ona mu wybaczy? matko takie napiecie

    OdpowiedzUsuń
  160. Awww cudowny !!! *________*

    OdpowiedzUsuń
  161. jeszcze jeden dodajcie błagam <3 taki prezent dla nas

    OdpowiedzUsuń
  162. awwww kocham takiego zazdrosnego Harry'ego ♥

    OdpowiedzUsuń
  163. BŁAGAM O KOLEJNY SZYBKO, BO JA TU UMRĘ, JA MUSZE WIEDZIEĆ CO BĘDZIE W NASTĘPNYM, KOCHAM TO OPOWIADANIE. <333333

    OdpowiedzUsuń
  164. CHCE WIECEJ! CO SIE STANIE DALEJ? OMG. KIEY NOWY ROZDZIAL?

    OdpowiedzUsuń
  165. @#$%^&*()(&&*%%#$@#%$@$#@$@%%
    STARCZY ? XD
    Dominika xx

    OdpowiedzUsuń
  166. Super rozdział, akcja zaczyna sie porządnie rozkręcać :) czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  167. jezu to jest najzajebistsze opowiadanie ever

    OdpowiedzUsuń
  168. Milusio fajnie ze wpadl hahaha do nastepnego

    OdpowiedzUsuń
  169. awwww *o* czekam nn. <3 @Rebel_kj x

    OdpowiedzUsuń
  170. OMG uwielbiam te opowiadania , ale załame się jak Tess nie wróci do Hazzy

    OdpowiedzUsuń