piątek, 2 sierpnia 2013

Rozdział 11.

Gdy jego wzrok napotyka, mój zauważam, że jego oczy są zielone. Właściwie nie nawiązał ze mną kontaktu wzrokowego, aż do teraz. Szybko odwraca spojrzenie, a ja omijam go, wychodząc z łazienki. Mocno chwyta mnie za ramię i przyciąga.
- Nie dotykaj mnie! - krzyczę i wyszarpuję rękę.
- Płakałaś? - pyta. Ton jego głosu jest nadzwyczaj interesujący. Gdyby nie był to Harry, pomyślałabym, że jest zaniepokojony.
- Po prostu mnie zostaw w spokoju - staje przede mną i opiera się o framugę, blokując moje ruchy. Nie mam zamiaru znosić jego gierek. - Harry, proszę. Błagam cię, jeśli masz w sobie krztę dobroci, zostaw mnie. Po prostu odłóż swoje wredne komentarze na jutro. Proszę - błagam go, i to dosłownie. Błysk zdezorientowania miga w jego oczach, zanim się odzywa.
- Na końcu korytarza jest pokój, w którym możesz spać. Steph już tam jest - oznajmia. Czekam chwilę uznając, że powie coś jeszcze, jednakże tego nie robi.
Gapi się na mnie.
- Okej - odpowiadam, a on usuwa się z drogi.
- Trzecie drzwi po lewej - mówi, gdy kieruję się na koniec korytarza. - Dobranoc, Thereso - słyszę jak znika w swojej sypialni.
Co to, do cholery, było? Harry bez żadnej ciętej riposty? Wiem, że gdy jutro go zobaczę, znowu będę jego celem. Prawdopodobnie już wymyśla wszystkie komentarze, którymi mnie zaszczyci.
Trzecie pomieszczenie po lewej jest zwykłym pokojem, jednak dużo mniejszym niż sypialnia Harry'ego, z dwoma niewielkimi łóżkami. Bardziej mi to przypomina pokój akademicki. Może Harry jest liderem czy coś? Najprawdopodobniej ludzie się go boją, a swoją sypialnię otrzymał poprzez zastraszanie. Steph leży na jednym z łóżek, więc ściągam swoje buty i przykrywam ją kocem, zanim zamykam drzwi i kładę się na drugie posłanie. Podczas zasypiania moje myśli są rozproszone. Jaskółki i zielone oczy przebiegają mi przez sny.



• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

31 komentarzy:

  1. Uzależniam się od tego *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 Boze uwielbiam to <3 Dziekuje Ci za tlumaczenie, jestes boska <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochana ? ;D ~ Wera

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczełam czyać. Myślę że szybko będę na bierząco

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmmmmmm Harry ma uczucia:) ?? hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. BOŻE A LEKCJE CZEKAJĄ.........
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  7. "Jaskółki i zielone oczy przebiegają mi przez sny" ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. <3 <3 dobra szybkoo to leci, i to czytanie tego tylko 3 minuty ehh :D // Maggie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gxjgxhcjgj ciekawe czy bedxie lepsze od darka,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dark cudowny, ale to może być równie zajebiste :)

      Usuń
  10. ZA KRÓTKIE, TY WGL CZYTAŁAŚ KIEDYŚ INNE OPOWIADANIA? ONE NIE MAJĄ PO KILKA ZDAŃ TAK JAK TE TWOJE -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest moje opowiadanie, to tłumaczenie. no i co z tego, że są krótkie? tylko ty masz z tym problem.

      Usuń
  11. Śliczne i jest niespodzianka Harry jest po raz pierwszy miły dla Tess wow, coś nowego.. :3 pozdrawiam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Harry z rozdziału na rozdział coraz bardziej mnie intryguję
    Juls

    OdpowiedzUsuń
  13. Harry bardzo mnie ciekawi, nie mogę się doczekać kiedy poznam tą jego czułą stronę, którą na pewno tam w sobie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  14. [..] zielone oczy przebiegają mi przez sny" :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Woow Harry umie czasami powstrzymać ten swój język za zębami. O_O
    luki_liku

    OdpowiedzUsuń
  16. czytam After po raz drugi i te rozdziały są takie króciutkie w porównaniu z ostatnimi <333

    OdpowiedzUsuń
  17. Jefnak Harry umie się powstrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja pierdolę. Podoba mi się to ff, ale te rozdziały to okropność. Za krótkie... :(
    Ten rozdzialik czytam w 30 s i już muszę przełączyć na następny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz co? To opowiadanie jest tak zajebiste, że pod każdym rozdziałem musiałabym w komentarzu pisać 'O KURWA! ♡' , ale zdecydowałam, że będę to robić tylko wtedy, gdy będzie inny - lepszy niż pozostałe. Nie chcę tu nikogo demoralizować xD
    Także tego...
    O KURWA! ♡
    ~Anoma Noma ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się ❤️😭😭😁
    Lece dalej xx

    OdpowiedzUsuń