sobota, 8 lutego 2014

Rozdział 128.

Soundtrack do rozdziału:

• Chris Young - You
• The Fray - All at Once
• The Fray - You Found Me


- Chyba powinniśmy wrócić do twojej matki – odzywam się po kilku minutach ciszy.
- Nie… zostańmy tak jeszcze chwilę – odpowiada.
- W porządku – mówię z radością.
Wiem, że wciąż mamy kilka spraw do omówienia. Jestem teraz taka zdecydowana, taka spokojna, wiedząc że podjęłam ‘słuszną’ decyzję. Obawiam się reakcji innych, zwłaszcza mojej matki, ale zmierzę się z nią, kiedy nadejdzie na to czas. Mam nadzieję, że fakt, iż po raz pierwszy od osiemnastu lat nie spędzam z nią Świąt Bożego Narodzenia przyćmi jej gniew na temat powrotu do związku z Harrym, a jeśli nie – mam to gdzieś. Cóż, tak naprawdę to nie, ale mam już dosyć tych nieustannych kłótni między nami. Nie może wciąż za mnie decydować, a poza tym ciężko sprawić, by była szczęśliwa. Mam już dość wszelkich starań.
Opieram głowę o klatkę piersiową Harry’ego, a on sięga po koniec mojego kucyka i obraca włosy między swoimi palcami. Cieszę się, że mam już zapakowane wszystkie prezenty. Zdobycie ich na ostatnią chwilę było wystarczająco stresujące. Cholera jasna. Nic nie kupiłam Harry’emu! Ma coś dla mnie? Pewnie nie, ale skoro znów jesteśmy razem… lub w pewnym sensie po raz pierwszy… obawiam się, że mi coś kupił, a ja dla niego nic nie mam. Powinnam była coś mu znaleźć. Co w ogóle bym mu kupiła?
- Co jest? – pyta i łapie mnie za podbródek, przechylając moją głowę w jego stronę.
- Nic takiego…
- Ty chyba nie… Ty nie… No wiesz… Nie zmieniasz swojego zdania? – mówi wolno i niepewnie.
- Nie… nie. Tylko… Nie kupiłam ci żadnego prezentu – przyznaję.
Na jego twarzy pojawia się uśmiech, a do tego nawiązuje ze mną kontakt wzrokowy.
- I o to się właśnie martwisz? – śmieje się.
- Taa… Powinnam była coś dla ciebie znaleźć, ale nie wiedziałam…
- Tessa, szczerze? Dałaś już mi wystarczająco dużo. Niepokojenie się o świąteczny prezent jest w tym momencie niedorzeczne.
- Jesteś pewien?
- Definitywnie – znowu się śmieje.
Wciąż tkwi we mnie poczucie winy. Może kupię mu coś po świętach, jak otworzą sklepy. I tak będę u Liama na Gwiazdkę. Chciałabym, żeby Harry rozpatrzył zaproszenie.
- W takim razie, co ty na to, że kupię ci coś świetnego na urodziny? – wzruszam ramionami, a on z powrotem przykłada dłoń do mojej twarzy. Kciukiem przebiega po mojej dolnej wardze, rozsuwając ją, więc oczekuję, że mnie znów pocałuje.
Zamiast tego, jego usta dotykają mojego nosa, a tuż potem czoła w zadziwiająco uroczym geście.
- Tak naprawdę nie obchodzę urodzin – oznajmia mi.
- Rozumiem… Ja też nie – jedna z niewielu wspólnych rzeczy.
- Harry? – woła głos Anne, gdy przy drzwiach roznosi się ciche pukanie.
Jęczy i wywraca oczami, więc schodzę z jego kolan.
- Nic by ci się nie stało, gdybyś był dla niej bardziej uprzejmy. Nie widziała cię przez rok.
- Nie jestem dla niej wredny – odpowiada, a ja wiem, że szczerze w to wierzy.
- Spróbuj tylko być dla niej odrobinę milszy, dla mnie? – macham przesadnie rzęsami, na co się uśmiecha.
- Jesteś okropna – droczy się, ale przytakuje.
- Harry? – powtarza się i ponownie puka.
- Idę! – mówi, po czym wstaje z łóżka.
Otwiera drzwi, a ja siadam i krzyżuję nogi.
- Chcecie może obejrzeć jakiś film? – pyta go.
Obraca się w moją stronę i unosi brew.
- Taa, oczywiście – odpowiadam i wstaję z łóżka.
- Okej, świetnie, ponieważ nieco mi się nudzi – uśmiecha się i mierzwi włosy syna, kiedy ten przekracza próg.
- W sumie najpierw się przebiorę – mówi, a następnie wraca z powrotem do pokoju.
- Chodź, Tessa. Zrobimy jakieś przekąski – Anne wyciąga do mnie rękę, wiec podążam za nią do kuchni.
Pewnie nie jest to najlepszy pomysł, by oglądać Harry’ego, jak się przebiera, chcę ze wszystkim zwolnić, jednak nie wiem, czy jest to możliwe. Zastanawiam się, czy powiedzieć Anne, że postanowiłam wybaczyć Harry’emu, albo że chociaż spróbowałam.
- Ciastka? – pyta mnie, na co potakuję głową i otwieram szafki.
- Masło orzechowe? – pytam jej i sięgam po mąkę.
- Zamierzasz je przygotować? Chciałam wykorzystać gotowce, ale skoro chcesz je upiec to nawet lepiej!
- Nie najlepszy ze mnie kucharz, ale Karen nauczyła mnie świetnego przepisu.
- Karen? – pyta, na co przewraca mi się w żołądku.
Nie zamierzałam o niej wspominać i wprawić Anne w dyskomfort. Odwracam się, żeby włączyć piekarnik i ukryć zażenowaną minę.
- Poznałaś ją? – nie potrafię stwierdzić, co kryje się za jej głosem, kiedy pyta.
- Taa… Jej syn, Liam, jest moim przyjacielem… moim najlepszym przyjacielem.
- Och… Jaka jest?
Wsypuję mąkę do plastikowej miarki, a uzyskaną zawartość przenoszę do miski, starając się unikać wzroku Anne. Nie wiem, jak na to odpowiedzieć. Nie chcę jej okłamywać, ale też nie wiem, co sądzi o związku Karen i Kena.
- Możesz mi powiedzieć – mówi Anne.
- Jest urocza – przyznaję.
- Tak myślałam.
- Nie zamierzałam o niej wspominać, samo się wymknęło – przepraszam.
- Nie, skarbie. Nie martw się o to. Nie duszę w sobie żadnej nienawiści do tej kobiety. Jednak przyznaję, iż z przyjemnością byłoby się dowiedzieć, że jest okropnym trollem – śmieje się, a przez moje ciało przepływa fala ulgi.
- Cieszę się, że ojciec Harry’ego jest szczęśliwy. Chciałabym tylko, żeby Harry zdusił swój gniew wobec niego i ruszył dalej.
- On… - zaczynam, ale nagle kończę, gdy chłopak wchodzi do kuchni.
- Co on? – pyta Anne.
Spoglądam na Harry’ego, a potem znów na jego matkę. Nie powinnam się wtrącać w nieswoje sprawy.
- O czym gadacie? – pyta Harry.
- O twoim ojcu – odpowiada Anne, na co blednie mu twarz.
Widać, że nie zamierzał wspomnieć jej o odbudowywaniu relacji z Kenem.
- Nie wiedziałam… - próbuję mu wszystko wyjaśnić, jednak unosi dłoń, uciszając mnie.
Nienawidzę, kiedy jest taki tajemniczy. Przypuszczam, że zawsze będzie to naszym problemem.
- W porządku, Tess. Można powiedzieć, że… tak jakby spędzałem z nim trochę czasu – jego policzki się rumienią.
Podchodzę do niego bez zastanowienia. Spodziewałam się, że będzie na mnie wściekły i skłamie swojej matce, ale cieszę się, że udowodnił, iż nie miałam racji.
- Naprawdę? – Anne zamiera.
- Taa… Przepraszam, mamo. Dopiero od kilku miesięcy jestem w jego pobliżu, upiłem się i zdemolowałem mu salon… ale potem kilka razy zostałem tam na noc i poszedłem na jego wesele.
O Boże. Zbyt wiele emocji na jedną chwilę.
- Znowu piłeś? – w jej oczach pojawiają się łzy.
- Harry, proszę, powiedz mi, że nie piłeś?
- Nie, mamo. Tylko kilka razy, nie tak jak wcześniej – odpowiada.
Nie tak jak wcześniej? Wiem, że Harry za dużo pił, ale jej słowa sprawiają, że brzmi to o wiele gorzej, niż myślałam.
- Jesteś zła, że się z nim widziałem? – pyta jej. Kładę dłoń na jego plecach, dając mu odrobinę wsparcia.
- Oj, Harry. Nigdy nie byłabym na ciebie zła za twoją relację z ojcem. Jestem po prostu zaskoczona, to wszystko. Powinieneś był mi powiedzieć – mówi i szybko mruga, by uniknąć łez.
- Myślałem, że się zdenerwujesz.
- Nie, już od dawna chciałam, żebyś mu odpuścił. To były dla nas mroczne dni, jednak przez nie przeszliśmy i chwile te stały się przeszłością. Twój ojciec nie jest tym samym mężczyzną, którym wtedy był, a ja nie jestem tą samą kobietą.
- Jednak nadal to niczego nie naprawia – mówi cicho.
- Wiem, że nie, lecz czasem musisz sobie odpuścić i ruszyć dalej. Cieszę się bardzo, że się z nim widywałeś. Dobrze to na ciebie wpłynie. Właśnie dlatego cię tutaj wysłałam - żebyś mu wybaczył. Wiem, że robiłeś to, co robiłeś ze względu na niego.
- Nie wybaczyłem mu.
- Powinieneś – mówi szczerze. – Ja wybaczyłam.
Harry opiera łokcie o blat, a ja pocieram jego plecy swoją dłonią. Anne dostrzega ten gest i uśmiecha się do mnie porozumiewawczo. Podziwiam ją tak bardzo, nawet bardziej, niż dotychczas. Jest taka silna i czuła, pomijając bagaż emocji, który zostawia jej Harry. Szkoda, że nie ma w swoim życiu kogoś, tak jak Ken.
Harry musiał pomyśleć dokładnie o tym samym.
- Ale on mieszka w tej wielkiej, dupnej chacie i posiada drogie samochody. Ma nową żonę, a ty jesteś sama – mówi.
- Nie obchodzi mnie rozmiar jego domu, czy ilość pieniędzy, jaką posiada – zapewnia go.
- I czemu myślisz, że jestem samotna? – uśmiecha się.
- Że co? – unosi głowę.
- Nie bądź taki zdziwiony! Nadal ze mnie niezła sztuka, synu.
- Spotykasz się z kimś? Z kim?
- Z Robinem – serce mi rośnie, jak widzę, że jej policzki się rumienią.
- Robinem? Tym sąsiadem? – gapi się, niedowierzając.
- Tak, tym. Jest porządnym człowiekiem, Harry, a fakt, że mam go na zawołanie jest dodatkowym plusem – śmieje się.
- Jak długo się już spotykacie? Czemu mi nie powiedziałaś? – słychać ciekawość w jego głosie.
- Kilka miesięcy, nic poważnego… jak na razie. Poza tym, nie sądzę, że to do ciebie powinnam się zwracać o miłosną radę – droczy się z nim.
- A więc Robin? Przecież on jest…
- Nie waż się powiedzieć o nim złego słowa. Nie jesteś aż taki stary, nadal mogę ci sprawić lanie – karci go, na co się śmieje.
- Dobra… dobra… - unosi żartobliwie swoje ręce.
Wygląda na to, że jest teraz o wiele bardziej wyluzowany, niż był rano i mogę przyznać, że czuję się tak samo. Napięcie, które było między nami, w większości zniknęło. Patrzenie, jak śmieje się i żartuje ze swoją matką sprawia, że jestem szczęśliwa.
- Idę wybrać jakiś film. Nie przychodźcie do mnie bez ciasteczek – uśmiecha się Anne i zostawia nas w kuchni.
Podchodzę do miski ze składnikami i kończę mieszkać masę.
- Nie wydaje mi się, że jest to higieniczne – mówi, gdy przyłapuje mnie na zlizywaniu resztek masy z palca.
Zanurzam go z powrotem misce, a następnie podchodzę do Harry'ego.
- Masz, spróbuj – mówię. Unoszę rękę i staram się nałożyć masę na jego dłoń, jednak on otwiera usta i owija swoje wargi wokół mego palca. Zamieram na ten gest. Muszę pamiętać o tym, że Harry tylko zlizuje masę na ciastka, bez względu na to, jak patrzy na mnie swoimi ciemnymi oczami. Nie ważne, jak jego język trzepocze o mój palec. Wydaje się, jakby temperatura w kuchni nagle wzrosła. Serce szybko mi bije i czuję, jak rozpalają się moje wnętrzności.
- Wystarczy – popiskuję i wyciągam palec z jego ust.
- Czyli później? – rzuca swój nikczemny uśmieszek, więc potakuję głową.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

254 komentarze:


  1. Chyba pierwsze, idę czytać <3 <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boziu rozdział cudowny *.* Dziękuję, że to tłumaczycie w tak zajebisty sposób <3 Szkoda, że ten dzień minął tak szybko :// Nie mogę doczekać się kolejnych rozdziałów <3 Kocham was za to, że wkładacie w to tłumaczenie masę czasy,pracy i poświęcenia, żebyśmy my mogli potem to czytać :D Po prostu DZIĘKUJĘ <3 <3
      znowu pierwsza *.*

      Usuń
  2. Poerwsza :D lece czytac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham cię angie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahaha, cóż za ambitny komentarz zrobiłam!
      *czekam na oklaski*
      a i przepraszam za błąd, powinno być 'A' z dużej litery, ale mam nadzieję,że się o to nie obrazisz c'nie?

      mam dla Ciebie małą Story Of My Live:
      po każdym przeczytanym rozdziale 'Aftera' moje mieszkanie nawiedzają ciekawskie sąsiadki. zgadnij dlaczego? dziś na przykład wparowały do mnie z miotłą, ponieważ mój histeryczny płacz {szczęścia}, jak to ujęły "zaniepokoił je". Ciekawa jestem, kogo się spodziewały zobaczyć w moim pokoju? raczej jakiegoś mordercę, bo na pewno nie zwykły, otwarty komputer{muahahahahahahaha, możesz sobie wyobrazić ich miny!}

      aaaaa teraz mam do Ciebie, Andziu, małe pytanie (a raczej pytania) :
      jakie KSIĄŻKI polecasz? moja znajoma cały czas nawija mi o jakiejś serii 'Gone'.Wiesz przypadkiem, czy opłaca się po to siegać? co myślisz o Janoskinas? czytałaś 'Dziennik Narkomanki'? ile masz lat?[jeśli oczywiście możesz mnie o tym poinformować] co chciałabyś dostać na urodziny? jakie jest Twoje ulubione ciasto? iiiiii jakie są twoje ulubione spodnie, zapach {w sensie perfumy}, gumy do żucia, czekolada, danie, zespół {jeśli 1D, to proszę podaj również drugi}

      to tylko pierwsza część pytań! *mwahahahaha!* następna pod następnym rozdziałem!
      i przepraszam, że tak długo nie komentowałam
      jeśli możesz, to bardzo Cię proszę, abyś odpowiedziała na moje pytania, jeśli któreś z nich będzie dla Ciebie krępujące to nie musisz........ w sumie...... w sumie to NIC NIE MUSISZ, ale bardzo by mi było miło i dowiedziałam bym się kilku rzeczy o Tobie

      a na koniec {no mam nadzieję,że już nic nie będę pisać bo się totalnie zbłaźnię} FAKT. Czy wiesz, że cokolwiek by człowiek nie napisał i dodał do tego uśmieszek, to wezmą go za miłego?? przykład: " śmierdzisz : ) "
      całuski!xxxxxxxxx
      p.s.nie pamiętam jak się wcześniej podpisywałam, więc od teraz mój podpis brzmi :
      /żelek xx

      Usuń
    2. - polecam Ci serię szeptem.
      - słyszałam o tej serii, ale jej nie czytałam. {gone}
      - nie interesuje się janoskinsami.
      - nie czytałam.
      - rocznikowo 19.
      - harry'ego stylesa :D
      - babka.
      - rurki.
      - our moment.
      - orbit.
      - podróba kokosowa z żabki :D {milka też}
      - schabowy.
      - one direction, the 1975, little mix i wiele innych.

      Usuń
    3. dziękuję kochana!
      /żelek xx

      Usuń
  4. IDE CZYTAC VVLCHG

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza...♥ zajebisty.

    OdpowiedzUsuń
  6. omg omg.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza ;33 lecę czytać xdd <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze <333333

    OdpowiedzUsuń
  9. już się biorę za czytanie ♡ naj dzień (:

    OdpowiedzUsuń
  10. *-* świetne

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli w następnym rozdziale seksik będzie? :D boziu kocham Hessę <3 /Jolka ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. rozdział świetny, ale rozdziały dziś są krotkie. troche mnie to smuci. ale oczywiście też cieszy że tyle się ich dziś pojawiło

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham czytać to ff
    baaaardzo się cieszę, ze już między nimi dobrze<3
    @ILooveCurlyHair

    OdpowiedzUsuń
  15. dhjfhgfdj najlepszy na świecie <3 omg chce już następny!

    OdpowiedzUsuń
  16. genialnieee
    uwielbiam Hessę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Seks w następnym odc? Coś się szykuje;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaa <3 kocham kocham kocham

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. TRALALALALA, HESSA'S BACK. A CO WY NA TYDZIEŃ Z AFTER . MOŻE ANGIE SIE ZGODZI.

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe, ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiesz że cię kocham prawda?:( jesteś wspaniała 3 rozdziały w ciągu dnia ekfhjke f*-* jak dobrze że oni się pogodzili ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. hahahahaha, ciekawe co będzie się działo w sypialni hahahha xD

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny rozdział <3
    aww słoodko że Anne kogoś ma xd
    czekam na nn x

    OdpowiedzUsuń
  25. UUUUUUUUUUUUUUUUU Wyczuwam czerwoną czcionkę w następnych rozdziałach hihihihihi XDD Genialny *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Awwwww!!!! Too takie fajne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze, że sobie już wszystko wyjaśnili. I jestem pełna podziwu, za to, że Harry śmiał się z nimi :D

    Kia x

    OdpowiedzUsuń
  28. Mogła bym to czytać całymi dniami !xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Rozdział jest niesamowity
    Uwielbiam Hessę
    Są tacy idealni

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe. Heh Harreh :D

    OdpowiedzUsuń
  31. <3 jeden z lepszych <3 #HessaForever

    OdpowiedzUsuń
  32. Oni są tacy jbvkjbsvksbjlsfbjdmfnvbmnfb <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Awwwwww jaram sie <3 jaram sie dzisiejszym dniem, jaram sie Afterem, jaram sie Hessa, jaram sie Toba, jaram sie tym ze zajelam pierwsze miejsce z one shotem chociaz nadal w to nie wierze, jaram sie wszystkim!
    Wiecej takich dni poprosze! <3
    Jestes niesamowita xx
    @iluvya_grossa

    OdpowiedzUsuń
  34. hhgdisuqtdgj świetne wszystko powoli wracać do normy i awww po prostu nie wiem jak mam to opisać ....
    PER-FECT *__*

    OdpowiedzUsuń
  35. BĘDZIE CZERWONA CZCIONKA chyba :D jak ja się cieszę że oni się zeszli boże.... cudowny dzień! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. czemu taki krótki? kiedy następny? mam nadzieję, że szybko nie umiem się doczekać ;) są słooooooooodcy

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudownie że do siebie wrócili. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. "-czyli później"aaa najlepszy ff na świecie x

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudo, kocham to ♡
    Nie mogłam się doczekać kiedy będą razem, a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie przeżyje bez 129 rozdziału :/

    OdpowiedzUsuń
  41. dajcie SEX !! :D Ojejku może jednak jest szansa ze wszyscy razem spedza Święta ! :D I jak teraz będzie ? Kiedy dodasz nowy rozdział ? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. OFG ;') Takie.. takie... takie... idealne ! <3 nic więcej nie mogę powiedzieć <3
    Dziękuję za te 3 rozdziały.. <3 Kocham Cię <3
    /D.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ojejeje jakie to slotkie :)) kocham rok !! Super ze Tess mu wybaczyla <3

    OdpowiedzUsuń
  44. kocham .
    k o c h a m .
    k o c h a m .
    co tu się dzieję . taki tam Hessa moments . ale się jaram . moje odczucia po przeczytaniu hgsuxjhjkds . piękne , cudowne , wspaniałe , wyjątkowe . ;) x
    to jest tak genialne , że aż nie realne .
    cód , miód , malinka . xx
    trzymaj kondycję i trzymam kciuki . xoxo
    *z poważnieniem . buziole . ;) x

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak tak tak! Jezu cudowny rozdział :) moze jeszcze jest szansa na wspólne swieta.
    Dziekuje, ze to tlumaczycie 💕
    @my_five_dreams

    OdpowiedzUsuń
  46. Super rozdział!♡

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny, kiedy next? ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. OMG. <33 JEZUUUUU KOOCHAM WAS DZIĘKUJĘ ZA TŁUMACZENIE!!

    OdpowiedzUsuń
  49. "Czyli później?" Haha leże i nie wstaje. Wydaje mi się że kolejny rozdział będzie ciekawy xdxd zboczona ja :P świetny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  50. Awwwww*.* Jest meeega <3 Moze z powodu, ze pobilismy rekord komentarzy dodasz kolejny rozdzial? Wiesz... tak anagroda dla nas wszystkich ? :) @_MyLovelyNiall

    OdpowiedzUsuń
  51. "Czyli pozniej?" JHDSMUKXDFKRJKCFDWLKSALJMMKHUWASF DWA SLOWA A TYLE EMOCJIII *O*

    OdpowiedzUsuń
  52. "pózniej" no jasne ,ze pozniej :p biedna Anne bd musiala wysłuchiwać wszystko przez sciany xd

    OdpowiedzUsuń
  53. O rany, ale słodki rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Boże jesteście cudowne że zrobiłyście taki dzień i wgl. Dziękuję że to tłumaczycie.
    jezu, cieszę się jak małe dziecko, że Hessa wróciła
    i jeszcze raz dziękuję że to tłumaczycie ilysm

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawe ile będzie komentarzy :)
    Co do rozdziału, brakuje mi słów, niesamowity, tylko tyle powiem.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ahahhahah xD Świetny rozdział! :D oni są.. tacy słodcy <3 hahahhaha, koniec rozdzialu- hahahahah xD uwielbiam ich :d i uwielbiam tez tą wersję Harrego- taki śmieszny ;) cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Okej, okej, okej, ale to jak na zwołanie. Zaledwie kilka minut temu skomentowałam poprzedni rozdział pisząc ze czekam już na kolejny, a tu bum odświeżam stronę, patrzę a tu rozdział 128. Boże jakiego dostałam podjar to normalnie picie prawie rozlałam. Rozdział taki na swój sposób uroczy, tak samo jak Tess podziwiam matkę Harre'ego. Naprawdę silna z niej kobieta, szkoda tylko, że się nie dowiedziała o zaproszeniu, chociaż moze jej powiedzą, bo jakos mi się nie wydaje że Hessa spędzała święta osobno! Hah no luzie! Ale takze nie spodziewałam się, ze Annie spotyka się z kimś. Mam nadzieję, ze ten cały Robin jest jej wart. Rozdział cudowny, tłumaczki sa NBLKRJHGOIRDHOYEHGEO kocham kocham <33 a ja się znowu powtórzę iż czekam na kolejny rozdział z wielką, wielką niecierpliwościa <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Jezus dziewczyno ale ty szybko tlumaczysz ! dziekuje ci za to i jesli moglabym dpytac kiedy nastepny ?? :) / Alex

    OdpowiedzUsuń
  59. ŁAAA ahahah jejku jakie fajne <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Odwalacie kawał dobrej roboty :)) Rozdział genialny, ale nie mogłam się powstrzymać i zaczęłam czytać na wattpadzie. Chyba tam już zostanę, ale wieeelkie dzięki za przetłumaczenie 128 rozdziałów. Jesteście wielkie :**
    Ściskam was mocno, Aga ♥
    + postaram się jak tylko mogę, by pomóc pobić rekord wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Moment w Którym Anne mówi o Robinie jest taki słodki!! Do tego w końcu się pogodzili:D
    Nie dziwię się Tessie, że przerwała ten moment:D

    OdpowiedzUsuń
  62. Jejciu... Długo nie komentowałam rozdziałów bo nigdy nie wiem co napisać a nie chce się powtarzać... nie mogę spamować ;// bo chce pomóc pobić rekord który mam nadzieje że damy rade pobić xd ten fanfiction jest moim najulubieńszym... kocham after! rozdział świetny!! Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  63. aww! jeju tak tak! jak wspaniale że są znowu razem djiowasfetng <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Jakie emocje! "Czyli później".... :D
    Dziękuję za kolejny rozdział
    ~Magda

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudny ten rozdział wyszedł ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. Robin? Xd
    Świetny, czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  67. swietny swieny swietny jezu jak sie ciesze ze sie pogodzili *_*

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale się będzie działo !!! Kocham AFTER !!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Więcej! Angie chce więcej! To było takie... Bark mi słów! Po prostu więcej! Zdecydowanie mi za mało!

    OdpowiedzUsuń
  70. kocham .
    k o c h a m .
    k o c h a m .
    co się tutaj dzieje . ;) takie tam Hessa moments . xx
    to jest tak genialne , że aż nie realne . xXx
    nie dośc , że to rozwala system to jest piękne , wspaniałe , wyjątkowe i przemawiające .
    czuję jakbym tam była . x
    cód , miód , malinka .
    trzymaj kondycję i trzymam kciuki za kolejny . xoxo
    *z poważnieniem . buziole . ;) x

    OdpowiedzUsuń
  71. Kocham to opowiadanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  72. Hahahahahahahahahahaha genialne xd to ,,czyli później?" mnie rozwaliło xd Nie mogę sie doczekać nexta ♥

    OdpowiedzUsuń
  73. Hahahahaha teksty Anne rozwalają! "Nadal ze mnie niezła sztuka, synu." Hahahaha kocham tą kobietę ;')
    NADAL NIE WIERZĘ, ŻE HESSA WRÓCIŁA!
    Oni w następnym rozdziale będą się kochać! *piszczy jak poyebana*
    Moja wewnętrzna boginie z radości skacze jak kangur lub mała dziewczynka z nadmiarem energii!
    Kocham Hessę.
    After moim życiem!
    Bye bye kociaczki ;*
    Red♡

    OdpowiedzUsuń
  74. KOCHAM KOCHAM KOCHAM BOZIU KIEDY NEXT????? LOVKI KOCHAM TŁUMACZENIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Super rozdził
    Cieszę się że to tłumaczysz
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  76. awwww *.* wnbioskujac harry byl przez chwile alkoholikiem??? @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
  77. Błagam uzależnilam sie prosze nexta !!!<3

    OdpowiedzUsuń
  78. jsafkfhdjkfh umieram <3

    OdpowiedzUsuń
  79. WITAJCIE PO RAZ TRZECI DZIS!!! Rozdzial zajebisty!! Harry zartuje z Ann.. no sukces!! :D a to na koncu.... hahahahahahah xd Harry knujesz knujesz :D kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Jaaalkd cuuudooo 💜💙 nareszcie razem. Slodkie ;** chyba niedługo mozemy sie spodziewac czerwonej czcionki xdxd dziękuje,za ten,dzień był piękny i,dobrze,sie,z,tb bawilam. Jesteś kochana Angie dziękuje całym sercem za ten wyjątkowy dzien,💜💛💚💙

    OdpowiedzUsuń
  81. smutno, bo to ostatni rozdział dzisiaj :( oh, nie chce żeby się kończyło!

    pogodzona Hessa jest o wiele weselsza od tamtej ponurej. brakowało mi tego luzu między nimi.
    zdziwiło mnie to jak Anne zapytała Harrego ze łzami, czy znów pije. kolejna tajemnica, jak to było, że kiedyś pił strasznie długo. mam nadzieje, że kolejna z mrocznych historii się między nami otworzy.
    fajnie, że Anne wybaczyła Kenowi. że nie pała do niego taką wielką, wielką nienawiścią. cały czas zastanawia mnie sprawa świąt... spędzą je w trójkę wraz z Keren i Kenem, czy tylko Tessa do nich pójdzie?

    ten ostatni moment z Harrym, hahah, człowieku tak od razu? zwolnijcie trochę :p

    dziękuje za ten dzień! moje komentarze zdecydowanie trochę krótsze, ale 3 rozdziały to dla mnie za dużo emocji i nie wiem już co pisać. zostaje mi czekać na dalsze wydarzenia!

    kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  82. Aaa cudowny *o*

    OdpowiedzUsuń
  83. kiedy nastepny ? <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  84. O jejjj piękny!!! No i ta mamuśka Harrego robi się coraz fajniejsza hehe :D
    Dziękiii za tłumaczenie:** Szkoda że taki krótki ale lepsze to niż nic hihi :)
    Czekam na nn pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. hahahahah awwwwwww. Czy Harry proponuje jej minete? hahahahha coś czuję, że w następnym rozdziale bd czerwone powitanie hahahahaha kocham mocno ♥ //misia

    OdpowiedzUsuń
  86. Boże *-* chyba nie dam rady powiedzieć nic innego nareszcie Hessa back, czekam tylko na pierwszą kłótnie xD

    OdpowiedzUsuń
  87. hah zaczynają się hessa moments *.*

    OdpowiedzUsuń
  88. To napięcie pod koniec. Haha... później . :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Denerwoje mnie "Pierwsza""Pierwsza" choc kom jest ze dwadziescia a te nadal Pierwsza.Super rozdzial 3 jednego dnia wow.

    OdpowiedzUsuń
  90. Zajebistyyy.
    Fajnie że już powoli wychodzą na
    prostą i będą się starać
    by wszystko naprawić :)
    Jeszcze brakuje tylko pogodzenia
    się ze Steph i będzie super jak
    dawniejj <3 !

    Czekam na nastęonyy <3

    OdpowiedzUsuń
  91. ten rozdzial jest swietny!nie moge doczekac sie nastepnego a w szczegolnosci jak ma sie cos w nim wydarzyc!naprawde jestescie genialne a dzisiejszy dzien to szoooktyle rozdzailow <3

    OdpowiedzUsuń
  92. w takim momencie? jestem poszczana ;D

    OdpowiedzUsuń
  93. JESTESCIE SWIETNE!DZIEKUJE ZA TLUMACZENIE XX

    OdpowiedzUsuń
  94. AaaaaAAaAA. Jaki meega rozdział. Kocham. Kocham. I jeszcze raz KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  95. kocham .
    k o c h a m .
    k o c h a m .
    co tu się dzieję . taki tam Hessa moments . ale się jaram . moje odczucia po przeczytaniu hgsuxjhjkds . piękne , cudowne , wspaniałe , wyjątkowe . ;) x
    to jest tak genialne , że aż nie realne .
    cód , miód , malinka . xx
    trzymaj kondycję i trzymam kciuki . xoxo
    *z poważnieniem . buziole . ;) x

    OdpowiedzUsuń
  96. Hmm napisałam już dzisiaj 2 komentarze, a żadnego z nich tu nie ma :((

    OdpowiedzUsuń
  97. Isnidnsosfudbdudkwps ORGAZM *.*
    @Harry_MyGod

    OdpowiedzUsuń
  98. piknnnnnnnny <3 podziwiam was serioo <3

    OdpowiedzUsuń
  99. Wspaniały! Kocham x !

    OdpowiedzUsuń
  100. OMG!
    Ja chce następny!
    Dziwne przeczucie, że może być +18
    Ale to tylko moje dziwne przeczucie.
    Znowu są razem to mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  101. No się będzie dziać coś tak czuje :D

    OdpowiedzUsuń
  102. OMG! Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  103. ale awww rozdział xd

    OdpowiedzUsuń
  104. Ciekawy rozdział. Trochę się wyjaśniło. Szkoda tylko, że nie dowiedzieliśmy się czy Harry i Anne pójdą na gwiazdkę do Karen i Kena.. Zapewne tak :) I ta ostatnia scena.. mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  105. OMG MEGA *.* Kocham to Kocham Harrego i Kocham Tesse xDD
    Czekam na NEXT xPP

    OdpowiedzUsuń
  106. dlaczego w tym momencie sie skonczyl ;((( next please! :)

    OdpowiedzUsuń
  107. OMG MEGA *.* KOCHAM TO KOCHAM HARREGO KOCHAM TESSE.
    CZEKAM NA NEXTA xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  108. Huhuh! Rozdział super! :D
    Ann:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Niektóre sytuację w tym opowiadanie są takie zabawne :)
    Czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. boże, zbyt dużo podtekstów, uczuć i takiego czegoś wyjątkowego w tym rozdziale, dziękuję <3
    ps. dzięki za the fray - you found me, coś czuję, że znalazłam nową miłość xd

    @loffe13

    OdpowiedzUsuń
  111. Ooomg omg chcę więcej, szybko to jest cudowne *~*

    OdpowiedzUsuń
  112. Wow! To już trzecie dzisiaj! Kocham cię normalnie <3 Ale mam pytanie: Dlaczego rozdziały muszą się kończyć zawsze na najciekawszym momencie?! Grrr... Ale i tak jest boski ?<3

    OdpowiedzUsuń
  113. Wspaniały rozdział i wgl dzień . Jaki świat byłby cudowny gdybyśmy codziennie mogli się delektować taką ilością rozdziałów :D
    Dziewczyny z całego serca dziękuje wam za tę ciężką pracę, jesteście wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Jeejku *.* Cudowny rozdział x

    OdpowiedzUsuń
  115. Sprawy rodzinne rozwiązane no prawie do końca bardzo fajny rozdział super:-)

    OdpowiedzUsuń
  116. W ogóle chciałam Ci podziękować za tłumaczenie tego bloga. To trochę czasu zajmuję i czasem pewnie masz dość, bo wiele osób nie umie zrozumieć, że Ty masz swoje życie i truje Ci pytaniami o to kiedy będzie nowy rozdział. Ale Ty dzielnie znosisz te pytania. Gdyby nie ty to byśmy nie znali tej historii Tessy i Harrego która jest GENIALNA.
    Jeszcze raz Ci dziękuję:*
    Ps Takie dni jak dzisiaj są najlepszymi w roku::D

    OdpowiedzUsuń
  117. o jezu jaki slodki rozdzial hessy <3 chce wiecej ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  118. Harry!!O Boże xD Jaki on jest zboczony!!On w przeszłości pił??Chyba na to wygląda :/ Cóż za bardzo to mi się nie podoba ale ważne że z tym skończył :) Cieszę się że nie zrobił awantury Tessie i swojej mamie za to że gadały o nim i o ojcu.Teraz jest taki kochany <33 Jak bd next to dasz mi znać na tt??(@Agata8317)
    @Agata8317

    OdpowiedzUsuń
  119. Jeśli jeszcze dzisiaj dodacie nowe rozdziały to chyba padnę trupem ! GENIALNE ! Uwielbiam ich <3 Cudownie się uzupełniają i darzą takim uczuciem, o którym sama marzę . Piękne . Po prostu piękne . x

    OdpowiedzUsuń
  120. uuu! czy coś się będzie działo po seansie? hahahahahah :) Czekam na kolejny :) jesteś kochana , bardzoo :*

    OdpowiedzUsuń
  121. pierwszy raz komentuję, rozdział jak zawsze cudowny czekam na next:DDD
    czytam po angielsku i nie zawsze rozumiem w 100%, zaczęłam właśnie 3 część, słuchajcie ile się dzieje w tej 2 części, to dopiero początek...
    co do rozdziałów tego i pozostałych, słodko, że Harry i Tessa się pogodzili ale kurcze brakuje mi nadal czarnego charakteru Harry'ego, chociaż kocham jak on sobie tak żartuje z Tessą i ją dobrze traktuje:D
    przepraszam że wcześniej nie komentowałam, od dziś postaram się nadrobić zaległości i pod każdym rozdziałek coś dorzucę od siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  122. Pobiliśmy rekord komentarzy pod rozdziałem na tym blogu, może kolejny rozdział dziś? :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Ahahahaha! Harry XD czekam nn , chce więcej Hessy i ... Xd
    Juz się nie mogę doczekać następnego!

    OdpowiedzUsuń
  124. Najlepszy !!! <333

    OdpowiedzUsuń
  125. Bijemy rekord <333 Dla Hessy !

    OdpowiedzUsuń
  126. Jeeej Harry zrobił się taki kochany <33
    Uwielbiam♥

    OdpowiedzUsuń
  127. Chcę kolejny *.*

    OdpowiedzUsuń
  128. Szału nie ma dupy nie urywa XD

    OdpowiedzUsuń
  129. AWWW świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  130. wiem, że to miało być coś treściwego, ale naprawdę nie stać mnie na nic więcej niż: omg, umieram
    :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Zgaduję,że w następnym (lub jeszcze kolejnym) idą do łóżka?Świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  132. o mój boze jajshdhajjdf uwielbiam ich sjjshdhvjs
    żartobliwy harry wrócił <3

    dzieki xx

    OdpowiedzUsuń
  133. Cudowne! Jaram się jak idiota :DD
    A tak wgl to muszę stwierdzić, że fani After tworzą świetną rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  134. Omg ... Czyli później :D

    OdpowiedzUsuń
  135. Ahahahahh nmg z tego ostatniego zdania xD tak poza tym to hiperupermegafajnie wam wyszedł ten rozdział

    OdpowiedzUsuń
  136. uuulala coś sie szykuje sądząc po konicówce haha xdd
    cudowny rozdział*________*

    OdpowiedzUsuń
  137. oooo . tak . słodka końcówka . zjadłabym ciastko . :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Awwwh harry jaki slodki janbxjslakh

    OdpowiedzUsuń
  139. O Boże!!!! Zajebisty koniec xD Nie moge sie doczekać nexta!!!! I dalszego ciągu końcówki tego rozdziału... xD

    OdpowiedzUsuń
  140. W końcu się wyluzowali! :D
    Kocham momenty Hessy ♥
    Hahah, jakie zdziwienie jak Harry się dowiedział, że jego mama ma kogoś XD
    Czy w następnym rozdziale będzie +18 ? nie nic
    Mega rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
  141. czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  142. To jest więcej niż idealne ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  143. O mój BOŻE XD Przewiduję scenę porno xD

    OdpowiedzUsuń
  144. o kuźwa , nieeeeeeeeeeeeeeeeeee.
    Czemu musiało się skończyć na TYM rozdziale ? Jak zaczyna się coś dziać ?
    Ohhhh .. ta ironia x)
    Kiedy next ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  145. O boże cudowne *-*

    OdpowiedzUsuń
  146. jejku genialne, idealne <3 wyczuwam +18 hahah

    OdpowiedzUsuń
  147. awww kocham ten rozdział xx tak się cieszę że w końcu się pogodzili <3
    @Liam_My_Loves

    OdpowiedzUsuń
  148. o kurcze jak się cieszę ,że w końcu są razem . myślałam , że nigdy nie zluzują xD dzięki za tłumaczenie i czekam na następne .

    OdpowiedzUsuń
  149. o kuhwa!!!!!!!!!!! czemu teraz no!?!?/!?!/

    OdpowiedzUsuń
  150. Kocham to tłumaczenie x dziękuję wam za to <3 teraz after jest dla mnie jak uzależnienie i czasami nawet potrafi mnie tak jakby pocieszyć :3 świetny rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  151. Haha ;d Końcówka najlepsza. Kocham takiego Harrego <33 Czekam na next ;)
    /San

    OdpowiedzUsuń
  152. albo następny, albo następny następny rozdział zacznie się czerwona czcionką ^^ hueheheueuhhueuhuhe... sama końcówka była taka XD'astyczna :P
    jezuuuu za dużo marsjanków wzięłam XD

    ja chce #HESSASEGZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *demoniczny śmiecheł*

    OdpowiedzUsuń
  153. ojej nie moge sie doczekac kolejnego!

    OdpowiedzUsuń
  154. Hahha końcówka mnie rozwaliła :) Świetne *.* ♥

    OdpowiedzUsuń
  155. Omg ona mu wybaczyla hessa come back fhifbehrjhbvbhhgrtihvuitbvukrbt ciesz sie, kocham tego ff jejku. i to ostatnie zdania harrego czyli pozniej chyba wiem co sie bedzie dzialo, wreszcie wszystko powoli sied uklada, nawet mamie harrego. swietnie. Nie moge sie docxzekac nastepnego rozdzialu. Luuuuv
    :-)

    @_swag_g

    OdpowiedzUsuń
  156. cudowny
    wspaniały
    zajebisty
    kocham <3
    *.*
    pozdrawiam
    Avalon

    OdpowiedzUsuń
  157. Perfekcyjny rozdzial!

    OdpowiedzUsuń
  158. boze jak ja go kocham! dziekuje Wam ze tlumaczenie, a rozdzial boski jak on sam *-*

    OdpowiedzUsuń
  159. Jejka! To jest przeboskofantastyczniesuperaśnieboskopiękne! To jest jak narkotyk. I mogę się założyć o 100zł, że będzie seks HAHAHAHA *zboczuch* Tak więc, kontynuując tą żenująca wypowiedź, czekam na next. Całusy♥

    OdpowiedzUsuń
  160. Rozdział jest bardzo uroczy, ale na koniec musiał być ten podtekst, bo jakby mogło być inaczej, haha.
    Wyczuwam w najbliższym rozdziale czerwoną czcionkę i chyba nie wyjdzie im iść w wolnym tępie przez ten związek XD
    Kocham was za to, że to tłumaczycie x

    OdpowiedzUsuń
  161. jezu jak miło czyta sie jak są już razem! a końcówka zabija!!!!

    OdpowiedzUsuń
  162. mam nadzieję, że sie szybko nie pokłócą... ;) Teraz jest cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  163. Tessa wydaje ci sie, że chcesz zwolnić ;p kogo oszukujesz? :p
    świetny rozdział ;**

    OdpowiedzUsuń
  164. OMG *.* Cudowny, strasznei się cieszę, że dziś jeszcze go dodałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  165. BĘDZIE SEKSIOR! :3

    OdpowiedzUsuń
  166. *.* aaaaaaaaaaaaa kocham!!! *.* Juz nie mogę się doczekac następnego, wchodzę co 5 minut ^^ buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  167. Zajebisty! Super rozdział tak jak te 2 ostanie ^^ Z resztą całe opowiadanie jest zajebiste ;) nie mogę się doczekać kolejnego rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń
  168. aww,kocham ;33

    OdpowiedzUsuń
  169. Dzieje się!^^

    OdpowiedzUsuń
  170. Super rozdział ! Super After day ♥ Dziękuję ! Kocham was , haha <3333

    OdpowiedzUsuń
  171. cudowny, cudowny, cudownie masakryczny <3 jesteś świetną tłumaczką :P

    OdpowiedzUsuń
  172. Takie zakonczenie, ze az nie moge sie doczekac nastepnego.. jak ten dzien szybki minal ;) dziekuje za dzisiaj i za wszystk ; ) buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  173. Wspaniałe *.*

    OdpowiedzUsuń
  174. W końcu są razem! Tyle na to czekałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  175. boooooooooooooże, jakie to piękne

    OdpowiedzUsuń
  176. "Czyli później? " hahaha mrr

    OdpowiedzUsuń
  177. matko lkijhugyftdrsedfghj cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń