niedziela, 6 kwietnia 2014

Rozdział 152.

- Mogę pożyczyć twój telefon, żeby spróbować do niego zadzwonić? - pytam Zayna.
Ściąga jedną rękę z kierownicy i wkłada ją do kieszeni, a następnie wyciąga swoją komórkę. Jesteśmy jakieś dziesięć minut drogi od naszego mieszkania, więc wpadam w panikę, ponieważ boję się, jak Harry zareaguje na podwózkę Zayna. Robię wszystko, by wytrzeźwieć, ale kompletnie nic nie pomaga. Jestem o wiele mniej odurzona, niż godzinę temu, ale w dalszym ciągu pijana.
- Proszę... Cholera, rozładował się – mówi, naciskając guzik na wierzchu, gdzie w odpowiedzi dostaje symbol pustej baterii.
- W porządku – wzruszam ramionami. Dzwonienie do Harry'ego z telefonu Zayna nie byłoby raczej najlepszym pomysłem.
Co prawda, nie aż tak złym, jak mój pomysł z całowaniem przypadkowego chłopaka na oczach Harry'ego, ale w dalszym ciągu nie najlepszym.
- Co jeśli go tam nie ma? - mówię.
- Masz przecież klucz, prawda?
- Nie... Nie sądziłam, że będę go potrzebować.
- Och... Cóż, jeśli go nie ma, mogę cię zabrać gdzieś indziej... albo możesz zostać ze mną. Tylko dzisiaj... Jeśli chcesz – proponuje.
Harry by go dosłownie zamordował, jeśli znalazłby mnie w mieszkaniu Zayna. Kiedy dojeżdżamy na miejsce, chłopak parkuje samochód, a ja rozglądam się po parkingu w poszukiwaniu auta Harry'ego. Jest zaparkowany na swoim zwyczajnym miejscu, dzięki Bogu. Nie mam pojęcia, co bym zrobiła, gdyby go tu nie było. Zayn wysiada z samochodu i nalega, by odprowadzić mnie na górę. Pomimo tego, że wiem, iż nie skończy się to dobrze, nie jestem pewna, czy dam radę wejść do mieszkania sama, biorąc pod uwagę mój stan.
Niech to szlag, że Harry zostawił mnie na imprezie.
Niech to szlag, że jestem impulsywną idiotką.
Niech to szlag, że Zayn jest cudowny i nieustraszony, w momencie gdy nie powinien taki być.
Niech jasny szlag trafi Waszyngton za bycie tak cholernie zimnym.
Gdy docieramy do windy, moja głowa zaczyna pulsować razem z moim sercem. Muszę sobie przypomnieć, co mam powiedzieć Harry'emu; będzie na mnie taki wściekły. Potrzebny tu jest dobry sposób na przeprosiny, oczywiście bez seksu. Nie jestem przyzwyczajona do przepraszania za cokolwiek, bo to on jest tą osobą, która zawsze wszystko psuje. Wcale nie czuję się z tym dobrze, czuję się fatalnie.
Idziemy przez korytarz i nie mogę powstrzymać się od uczucia, jakbyśmy przygotowywali się do przejścia przez kładkę. Nie wiem tylko, czy to Zayn czy ja, będę osobą, która się utopi.
- Jesteśmy – przełykam ślinę i pukam do drzwi.
Zayn stoi kawałek za mną, gdy czekamy aż drzwi się otworzą. To był fatalny pomysł, powinnam była po prostu zostać na imprezie.
Pukam ponownie, tym razem głośniej. Co jeśli nie odpowie?
Co jeśli zabrał mój samochód i nawet go tu nie ma? O tym nie pomyślałam.
- Jeśli się nie odezwie mogę przenocować u ciebie? - próbuję powstrzymać łzy napływające mi do oczu.
Nie chcę spać u Zayna i zdenerwować Harry'ego jeszcze bardziej, ale nie daje mi innego wyboru.
Co, jeśli mi nie wybaczy? Nie potrafię bez niego żyć. Dla niego przeszłam przez emocjonalne piekło, więc musi mi wybaczyć. Ręka Zayna dotyka moich pleców i gładzi mnie, by mnie uspokoić. Nie mogę płakać; muszę być spokojna, gdy pojawi się w drzwiach... jeśli się pojawi.
- Oczywiście – Zayn w końcu odpowiada.
- Harry! Proszę cię, otwórz drzwi – cicho błagam i opieram głowę o framugę.
Nie chcę krzyczeć i robić scen, gdy jest prawie druga w nocy, nasi sąsiedzi i tak już mają problem z naszymi wrzaskami.
- Zdaje się, że nie ma zamiaru odpowiedzieć - wzdycham i podnoszę się.
W momencie, gdy odwracamy się, żeby odejść, drzwi się otwierają.
- Proszę, proszę, patrzcie państwo, kto postanowił się pokazać – mówi Harry.
Jego ton sprawia, że przechodzi mnie dreszcz. Gdy obracam się, by na niego spojrzeć, jego oczy są przekrwione i ma różowe policzki.
- Zayn! Kumplu! Tak dobrze cię widzieć – Harry mamrocze.
Jest pijany.
- Harry... Piłeś? - nagle moje myśli się krystalizują.
- Co cię to obchodzi? Masz nowego chłopaka.
- Harry... - nie wiem, co powiedzieć.
Jest ewidentnie nawalony. Ostatni raz, kiedy widziałam go w takim stanie, miał miejsce, gdy Liam zadzwonił do mnie, bym przyjechała do domu Kena. Historia jego ojca z alkoholem i sposób, w jaki Anne była przerażona, że Harry znowu zacznie pić, sprawia, że moje serce tonie.
- Dziękuję, że przywiozłeś mnie do domu. Myślę, że powinieneś już iść – zwracam się uprzejmie do Zayna.
Harry jest zbyt pijany, by być blisko niego.
- Niee... - Harry wyolbrzymia.
- Wejdź do środka! Napijmy się razem! - chłopak łapie Zayna za ramię i wciąga go przez drzwi.
- Nie, to nie jest dobry pomysł. Jesteś nawalony – protestuję.
- Spokojnie – mówi mi Zayn. To prawie tak, jakby prosił się o śmierć.
- Taa, Tessa, wyluzuj do kurwy nędzy – Harry potyka się w drodze do stolika i chwyta butelkę ciemnego alkoholu, po czym nalewa go do szklanki.
Chce mi się na niego krzyczeć za to, że tak się do mnie odzywa, ale nie mogę odnaleźć swojego głosu.
- Proszę bardzo, pójdę po drugą szklankę. Dla ciebie też, Tesso – rozwodzi się Harry, a następnie wychodzi do kuchni.
Zayn siedzi na krześle, a ja siadam na kanapie.
- Nie zostawię cię tu z nim samą, popatrz jaki jest pijany. Myślałem, że on nie pije? - szepcze Zayn.
- Nie pije... przynajmniej nie tak. To moja wina – chowam głowę w dłoniach.
Nie mogę znieść tego, że Harry jest upity przez to, co zrobiłam. Chciałam, żebyśmy porozmawiali po ludzku, bym mogła przeprosić go za wszystko.
- Wcale nie – zapewnia mnie Zayn.
- To dla ciebie – Harry podaje mi szklankę w połowie wypełnioną alkoholem.
- Nie chcę już. Wypiłam dzisiaj wystarczająco dużo – biorę od niego szklankę i kładę ją na stole.
- Rób jak uważasz, będzie więcej dla mnie – uśmiecha się do mnie. Nie jest to jednak ten sam uśmiech, który tak uwielbiam.
Tak naprawdę jestem trochę przestraszona. Wiem, że on nigdy by mnie fizycznie nie skrzywdził, ale nie podoba mi się ta strona Harry'ego. Wolałabym, żeby na mnie krzyczał albo walił pięścią w ścianę, niż siedział tu pijany i taki spokojny.
Zayn zbliża drinka do swoich ust i upija łyk.
- Jest jak za dawnych czasów, czyż nie? Wiesz, zanim jeszcze chciałeś przelecieć moją dziewczynę - mówi Harry, na co Zayn wypluwa alkohol z powrotem do szklanki.
- To nie tak. Zostawiłeś ją tam, więc przywiozłem ją do domu – ton Zayna brzmi ostrzegająco.
- Nie mówię tylko o dzisiejszym wieczorze i dobrze o tym wiesz. Chociaż jestem dość zirytowany, że wziąłeś na siebie odstawienie jej do domu. Jest już dużą dziewczynką, mogła poradzić sobie sama.
- Nie powinna robić wszystkiego na własną rękę – odparowuje Zayn.
- Nie od ciebie to zależy! - Harry krzyczy, aż podskakuję.
- Choć pewnie byś chciał, czyż nie? - rzuca głupawy uśmiech w kierunku chłopaka.
Czuję się, jakbym była w centrum strzelaniny. Chcę się przesunąć, ale moje ciało mi na to nie pozwala... Patrzę w przestrachu jak mój pan Darcy zaczyna znikać.
- Nie – odpowiada Zayn.
Przez cały czas Harry siedzi obok mnie, skupiając swoje błyszczące oczy na Zaynie. Spoglądam w dół na butelkę wódki i dostrzegam, że nie ma już przynajmniej jednej czwartej alkoholu. Modlę się z nadzieją, że Harry nie pochłonął tego dzisiaj w nocy, w przeciągu ostatniej półtorej godziny.
- Jasne, nie jestem głupi. Pragniesz jej, Molly mi powiedziała wszystko, co mówiłeś wcześniej.
- Daj spokój, Harry – Zayn warczy, podpuszczając Harry'ego.
- Och, Tessa jest taka piękna; Tessa jest taka słodka! Tessa jest za dobra dla Harry'ego! Tessa powinna być ze mną – drwi Harry.
Co?
- Zamknij się kurwa – Zayn unika mojego wzroku.
- Słuchaj tego, kochanie: Zayn myślał, że naprawdę może cię mieć- śmieje się Harry.
- Harry, przestań - podnoszę się z kanapy.
Zayn wygląda na poniżonego. Nie powinnam była się godzić na podwózkę. Naprawdę mówił o mnie takie rzeczy? Przypuszczałam, że sposób, w jaki zachowywał się w stosunku do mnie, był spowodowany zakładem, ale teraz już nie jestem tego taka pewna.
- Popatrz na nią; założę się, że myślisz o tym teraz, prawda? - Harry szydzi z niego.
Zayn piorunuje go wzrokiem, a następnie odkłada swoją szklankę na stół.
- Nigdy jej nie będziesz miał, Zayn, więc daj sobie spokój. Nikt nie będzie jej miał, oprócz mnie. Jestem jedyną osobą, która będzie ją pieprzyć. Jedyną, która będzie wiedzieć, jakie to jest wspaniałe uczucie mieć ją...
- Przestań! - krzyczę.
- Co z tobą nie tak? - dodaję.
- Nic, po prostu mówię mu jak jest – odpowiada Harry.
- Jesteś okrutny – mówię mu.
- No i?
- Naprawdę myślę, że powinieneś już iść – mówię do Zayna.
Zayn patrzy na Harry'ego, a potem znów na mnie.
- Nic mi się nie stanie – zapewniam go.
Nie mam pojęcia co się wydarzy, ale wiem, że nie będzie aż tak źle, jak może być, gdy zostanie.
- Proszę - błagam, na co kiwa głową.
- Słyszałeś ją, wynoś się kurwa. Nie smuć się zbytnio, mnie też nie chce. Ona lubi tych wymuskanych chłoptasiów – Harry wypija kolejny łyk alkoholu.
Moje serce tonie jeszcze głębiej i jestem świadoma tego, że to będzie długa noc. Nie wiem, czy powinnam się obawiać, ale nie odczuwam strachu. Cóż... może odrobinę, ale nie mam zamiaru stąd wychodzić.
- Wypad – powtarza Harry, więc Zayn zmierza w stronę drzwi.
Gdy chłopaka nie ma już w mieszkaniu, Harry zamyka drzwi, a następnie odwraca się do mnie twarzą.
- Masz szczęście, że nie skopałem mu tyłka za to, że cię tu przywiózł. Wiesz o tym, prawda? - pyta.
- Tak - przytakuję. Kłócenie się z nim nie jest najlepszym pomysłem.
- Dlaczego właściwie tu przyjechałaś?
- Mieszkam tu.
- Nie na długo – wlewa więcej alkoholu do swojej szklanki.
- Co? - powietrze opuszcza moje płuca.
- Czy oprócz twoich marnych opinii pogorszył ci się też słuch? - szydzi.
- Masz zamiar mnie wyrzucić?
- Nie. Sama odejdziesz, prędzej czy później.
- Nie prawda.
- Może twój nowy kochanek ma miejsce w swoim mieszkaniu. Ładnie razem wyglądacie – nienawistny sposób, w jaki do mnie mówi, sprawia, że spoglądam wstecz na sam początek naszego związku i wcale mi się to nie podoba.
- Harry, proszę, przestań mówić takie rzeczy. Nawet go nie znam i przepraszam za to, co zrobiłam.
- Będę mówił co mi się podoba, tak jak ty robisz, to co chcesz.
- Popełniłam błąd, przepraszam. Byłam taka pijana i naprawdę myślałam, że coś się wydarzyło między tobą i tą dziewczyną, nie wiedziałam co myśleć. Przepraszam, nigdy nie zraniłabym cię celowo - mówię, ale wiem, że mnie nie słucha.
- W dalszym ciągu coś gadasz? - prycha.
Wzdycham i przygryzam policzek. Nie płacz. Nie płacz.
- Idę spać. Porozmawiamy, jak ochłoniesz.
Nic nie mówi, nawet na mnie nie patrzy, więc ściągam buty i wchodzę do sypialni. Gdy tylko wstaję, by zamknąć drzwi, słyszę tłuczone szkło. Tuż po tym, jak dobiegam do salonu, widzę mokrą ścianę i kawałki szklanki, zaśmiecające podłogę.
Patrzę bezradnie, jak łapie dwa inne kieliszki i trzaska nimi o ścianę. Bierze ostatni haust z butelki i używa całej swojej siły, by rzucić nią o mur.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

299 komentarzy:

  1. ale macie tempo z tymi rozdziałami omg xd
    normalnie nie nadążam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc nigdy nie umiałam komentować rozdziałów ale jeśli o to prosisz to mogę się trochę postarać, szczególnie jeśli tak dużo pracy wkladasz w tłumaczenie. Więc rozdział jak zwykle świetny tak samo jak ty XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo matko... Harry, ogarnij się!

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja cię nie wierzę
    Tessa co ty najlepszego zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju dziekuje <3 nie moglam wytrzymac !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne. Bardzo sie ciesze że ostatnio jest tu tak dużo rozdziałów. Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham te emocje :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. jestes swietna, ze tak czesto dodajesz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jezu jezuu cudny *.* czekam z niecierpliwoscia na nastepny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Omg*-* niewiem jak mam ci dziękowac ze znowu dodałaś rozdział....
    Zessa- Zayn i Tessa nawet do sb pasują <3
    Oby to do niego wyniosła się Tess

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej nie ona ma być z Harrym

      Usuń
  11. Harry tak bardzo wkurzony.......

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko oni nie mogą się rozstać !
    Ale z Harrego huj serio ...
    To co on jej robił wcześniej w porównaniu do tego co ona zrobiła to jej wyczyn to pikuś
    A on się zachowuje jak ostatni skurwiel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. True story :D

      ale małe rozstanie może dobrze by im zrobiło ;d

      Usuń
  13. Jezu jezu jezu, mam nadzieje ze Harry wybaczy Tessie, a Zayn niech wypierdala, nie lubie go w tym ff :/ czekam na nexta, dzięki ze tak szybko dodajesz :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne. Ostanio często dodajece rozdziały. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że się pogodzą! Muszę się pogodzić. <3 Pozdrawiam. x

    OdpowiedzUsuń
  16. O bożeeeeee!

    W sumie powinnam czuć niechęć do Zayna bo się pcha między nich e jakoś nie potrafię...

    Dziękujemy za tak częste rozdziały kochanie! ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Tess wszystko spieprzylas, a Harry moglby sie ogarnac, choc troche. Super rozdzial *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra Harry troche przesadza i Tessa tez, rozmawial z dziewczyna a ta od razy idzie calowac sie z innym, oni nie roznia sie bardzo oboje sa cholernie zazdrosni.
    Szkoda mi Zayna, Harry oczywiscie musial go upokorzyc. Az sie boje co Harry zrobi w kolejnym rozdziale

    OdpowiedzUsuń
  19. -Are you drunk?
    -No,I'm Harry.

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDOWNE :)
    KIEDY NEXT?

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie chce nikogo urazić ale widziałam pod ostatnim nawet rozdziałem, że wszyscy mieli coś do Tessy. Popełniła błąd. Ten jeden jedyny i teraz jej to wspominają, Harry wcześniej wszystko spierdolil ale komentarze były w większości ,,on ją kocha,, bla bla bla. Nawet w poprzednim rozdziale Harry chciał żeby ona zadzwoniła i daje jej na to godzinę. Tylko Harry zabrał jej telefon. Cokolwiek Harry zrobi, powinien się zastanowić pare razy, bo ona cierpiała dłużej i bardziej. I jest z nim pomimo, mimo i wbrew. A on o jeden dupny pocałunek [ no Sorry jak facet chce coś ukryć ] robi aferę. Będzie żałował jeśli zrobi coś w jej stronę złego. A Tessa żałuje. I to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się ;) Dobrze powiedziane ;*

      Usuń
    3. dokadnie tak samo bym napisala lo thy za tumacyenie

      Usuń
  22. O jeju jaki bad Harry!!. Huhu jaki zły!!! Świetnie tłumaczysz, dzięki xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Harry jest takim kutasem, omg

    OdpowiedzUsuń
  24. mogłam nie czytać po ang, byłabym w niepewności ;d a tak wiem co będzie dalej :( ale dla innych - czekajcie cierpliwie, warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wiadomo ze Tessa przesadziała, Wciekły i agresywny Harry powrócił ciekawy co wydarzy się dalej

    OdpowiedzUsuń
  26. Na następny dzień będzie lepiej. Harry przeprosi Tesse, Tess Harry'ego i będzie love 4 ever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pisz spoilerów! nie każdy chce wiedzieć co będzie dalej przed przeczytaniem. Angela może nie dodawaj komentarzy jak jest jakiś spoiler? Ja też wiem co będzie dalej, ale też wiem że lepiej poczekać i niż przeczytać ;)

      Usuń
    2. wiem, przez przypadek go dodałam, bo zwykle usuwam spoilery.

      Usuń
  27. Jezu jakie świetne!!Szybko dodaj następny!!! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej jej . Tak szybko :o Jestes kochana . Co sie z tym harrym dzieje . Zal mi tessy . Nie zasluzyla na takie traktowanie nawet po tym co zrobila . A postapila strasznie . Ja na miejscu tessy strasznie bym sie bala . Taka odwazna . Mam nadzieje ze sobie wyjasnia to wszystko ale cos czuje ze szybko sie nie pogodza . Zycze im szczescia . Harry strasznie , okrutnie potraktowal zayna . Choc lubie harrego kiedy jest zazdrosny . Teraz stanowczo przesadzil . Z tego co zrozumialam zayn cos czuje do tessy . To by bylo dopiero ciekawe . Jesli sie okaze ze tak wlasnie jest szkoda mi bedzie zayn bo tessa kocha tylko i wylacznie harrego i mysle ze to sie nie zmieni . W tym rozdziale jednak wymienila zalety te ktorych harry nie posiada . Czekam na nastepny rozdzial . Nadal nie moge uwierzyc ze tak szybko je dodajesz . Jak ty to robisz ? szacun . Patty

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciesze sie ze tak szybko dodałas ten rozdzial jest cudowny <3 Czekam na nastepny! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    (nic innego nie moge napisać)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jezuu.. Świetny, dajcie dzisiaj nexta :) !

    OdpowiedzUsuń
  32. ja na miejscu Tassy to bym od razu spieprzyła ile sił w nogach..podziwniam ją za odwagę ;D serio ;*** a rozdział niesamowity i sporo się ostatnio dzieje...aż boje się co bedzie dalej ;***

    OdpowiedzUsuń
  33. Oni chyba nie umieją wytrwać chwili w spokoju, lol.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przeczytany ;)).

    OdpowiedzUsuń
  35. o jprd....ale się dzieje! zaczynam się coraz bardziej bać Harry'ego a Tessie współczuje...;**** Szczerze, to życzę jej powodzenia w przeprosinach Harry'ego ;DDD Dziękuję za rozdział! ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Biedna Tessa ;c
    Biedny Harry ;c
    Cholera, dlaczego on się tak zachowuje? Kiedy wytrzeźwieje i dowie się o czym mówił, będzie tego wszystkiego żałował.
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  37. 1OMG!! Ale rozdział!! Wspaniały! +_________+ :*****

    OdpowiedzUsuń
  38. O kurcze ;o Dzieje się
    Mam nadzieję, że się pogodzą i Harry jej wybaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. CUDO CUDO CUDO

    OdpowiedzUsuń
  40. boże,kocham cie<3
    a co do rozdziału jak zawsze idealny

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow swietny czekam na dalsze czesci , Harry sie wkurzyl ;/

    OdpowiedzUsuń
  42. Biedna Tess, Harry jest tu taki oziębły, zimny :( boje się co będzie w następnych rozdziałach :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jezuuu niech się już pogodzą xD Kocham :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. omg,ale zapierdzielasz z tłumaczeniem xd Kocham cię nooo..
    Rozdział zajebisty i może to chamskie ale szczerze nie chce,żeby się pogodzili xd

    OdpowiedzUsuń
  45. tess jest pojebana, a harry to skurwiel

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mam jak się rozpisać o zachowaniu Tessy i Harry'ego, ponieważ jestem na telefonie na dodatek z zepsutym wyświetlaczem... Prosiłaś o komentarz więc jest taki jaki jest no cóż. STRASZNIE SZYBKO PRZETŁUMACZYŁAŚ TEN ROZDZIAŁ WOOOW czekam na kolejny ;**

    OdpowiedzUsuń
  47. Super . Jestem totalnie oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  48. Superr rozdział <3 Fajnie że dodajecie tak szybko *.*

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo szybko są rozdziały co mnie cieszy <3 Tak bardzo chce by Harry wybaczył,nie cierpię gdy się kłócą już przez trzy rozdziały płaczę ;_; Ale to co Zayn powiedział Molly o Tessie mnie zamurowało to jest takie słodkie <3 Ale i tak sądzę jak prawie każdy że Tessa będzie z Harrym i on sam to wie a i tak jest zazdrosny.Chyba nie trzeba przypominać że Harry zrobił gorszą rzecz a Tessa i tak mu wybaczyła więc chce by Styles też wybaczył Tessie <3 Pozdrawiam xx.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jedyne co umiem teraz powiedzieć to : JA PIERDOLE!!!
    Hazz jest pijany.
    Hazz powtarza słowa Zayna.
    Hazz się po raz kolejny wkurwia.
    Hazz mówi Tess że bd z nim mieszkać 'nie na długo'.
    Hazz rzuca kieliszkami o ścianę.

    Za duszo tego wszystkiego jak dla mnie, może jak ochłonę to napiszę coś sensownego.
    ~Bee xx

    OdpowiedzUsuń
  51. *O* OMG! *O*
    :") Boże genialny rozdział :")
    <3 Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Jejku, ale mi szkoda Zayna :oo Mam nadzieje, że Harry nic nie zrobi Tessie. Chce już kolejny xd

    OdpowiedzUsuń
  53. no to będzie sie działo w następnym, on kompletnie pijany, ona ciągle nie wytrzeźwiałą. Pozabijają sie w cholerę

    OdpowiedzUsuń
  54. dzięki za rozdział..
    trochę smutno mi z powodu Zayna to było chamskie, powinna go przytulić czy coś

    OdpowiedzUsuń
  55. A bylo tak pieknie ale oni nie potrafia zyc bez klotni a rozdzial piekny jak zwykle :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. o matko! mam nadzieje że harry jej wybaczy chociaż tessa zachowała sie jak idiotka ale oni muszą być razem!
    dzieki za rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. OMG ...
    to się porobiło :(
    Hessa musi być razem

    OdpowiedzUsuń
  58. wow, Harry zachowuje się całkiem nie fair mam tylko nadzieję że się między nimi ułoży.
    Kocham i dziękuję <3
    @mysweetloouis

    OdpowiedzUsuń
  59. Matko.... szkoda mi Zayna... i Harrego też... nie wiem dlaczego ale jest mi tak przykro.... nie wiem co mam powiedzieć..brak mi słów :/ czekam na nexta z niecierpliwością :) jestem pewna że Harry nie zrobi krzywdy Tessie i że szybko się pogodzą.... zbyt się kochają żeby to spieprzyć :) czekam ,czekam i dziękuję ci bardzo za kolejną część :*
    Mrs.Horan

    OdpowiedzUsuń
  60. ;o nie wiem co tu mam napisać.
    Mam tylko nadzieje że Harry się ogarnie i jej nie wywali... Ani ona nie będzie musiała sie wynies.

    OdpowiedzUsuń
  61. O M G :OOOOOO Tessa , Harry , Zayn ! FLKJEFK <3 Czekam na następny , jeju tyle emocji *-*

    OdpowiedzUsuń
  62. ciekawe co zrobi Tessa :o matko czekam na kolejny rozdział :))

    OdpowiedzUsuń
  63. Oj tereska tereska, coś ty narobiła

    OdpowiedzUsuń
  64. Boje sie... Jak ona mogla tego typa pocalowac?!

    OdpowiedzUsuń
  65. Biedna Tessa.
    Biedny Harry.
    Biedny Zayn.
    Dziękuję że to tłumaczysz i tak szybko ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. OMG nie wiem jak zachowalabym sie na miejscu Tessy. Pewnie rozplakalabym sie na w tym salonie. To nie może być prawda. Oni musza sie pogodzic! Ale na miejscu Harry'ego pewnie tez bylabym wkurzona. Zayn naprawde czuje cos do Tessy? Myślałam ze to wszystko bylo tylko zakladem. A tu prosze. Takie cos. Świetne tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  67. O matko ile sie działo w tym rozdziale :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Kocham, kocham, kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudowny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  70. Biedny Zayn :c Boję się o Harrego, przecież on tak kocha Tasse ...

    OdpowiedzUsuń
  71. O Boze .. Nie moge sie doczekac kolejnego .. Jak ja Ci dziekuje za tlumaczenie tego <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Już nie moge się doczekać nexta. Jejuu

    OdpowiedzUsuń
  73. Kochana, dziękuję za tłumaczenie <3 Od 5 dni codziennie jest nowy rozdział, rozpieszczasz nas :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Ohh wow!
    TESS STWORZYŁAŚ POTWORA!!!
    Nie no Hazzy ogarnij się!
    Zayn misiaczku nie smutaj kochanie! Masz mnie xD
    Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  75. Biedny Zayn.. :(
    boję się trochę o ich związek, ale mam nadzieję że wszystko będzie ok heh :))

    OdpowiedzUsuń
  76. dziękuje ci bardzo że dodajesz tak szybko
    (* .*) jakbyś dodała dzisiaj to kurde... nwm co powiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  77. o kurde ;o Tessa popełniła błąd, ale oni tyle razem przeszli ;) czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne...Ale Harry jest nie miły dla Zayna i Tessy.. :D <3 Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  79. Jedyny blog z tłumaczeniem, który czytam i w którym rozdziały się pojawiają codziennie! Super jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. ojej się porobiło ;c czekam na kolejny !

    OdpowiedzUsuń
  81. Kocham to *.* czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  82. no nareszcie się coś dzieje! świetny rozdział ; )))

    OdpowiedzUsuń
  83. omg harry :((((( naprawdę mi go szkoda, ale teraz jest straszny i to co zaczął mówić no ugh
    omg tessa :((((( jestem na nią zła, a jednocześnie jest mi jej szkoda ugh
    omg zayn :((((( też mi go szkoda lol. serio mu zależy na tessie... to co powiedział do molly. no zamurowało mnie!
    dziękujemy, że tak szybko dodajesz rozdziały aw :) już się boję co się stanie w następnym. obydwoje są pijani, a do tego harry stał się bardzo agresywny :(

    OdpowiedzUsuń
  84. Dziekuje ze dodajecie tak szybko. Jestem naprawde za to wam wdzieczna. Wczoraj nawet zaczelam czytac po angielsku bo nie moglam wytrzymac. No ale niestety nie wyszlo mi to zbytnio.
    Dziekuje jeszcze raz. Jestescie wspaniale.
    Ach no i cos na temat rozdzialu. Kurde no Harry ogarnij dupe. Okey przesadzila.zrobila blad ale kurde zaluje. No i przypominam ze to Harry zrobil z jej zyvia pieklo. I przechodzila przez wiele trudnycj momentow.
    Mam nadzieje ze sieogarna. No ale wiem tez ze to opowiadanie do spokojnych nie nalezy. Oni musza sie klocic. :)
    Dziekuje <3
    @Just_to_dream_

    OdpowiedzUsuń
  85. Jej tak bardzo chce kolejny cały rozdzial siedzialam smutna maja tyle problemow w zwiazku i wg to jest dziwny zwiazek ale tez bym tak chciala. Oni sie tak bardzo kochaja zawsze beda razem. ♥

    OdpowiedzUsuń
  86. Harry! ty się kurwa ciesz, że ona cię naprawdę kocha do kurwy nędzy! Bo gdybym to np ja była Tessą to już być sobie mieszkał na ulicy:) I nieważne, że to twój dom:)
    Chuj ci w dupę:)
    Ale jestem wkurwiona:)
    Kurwa...

    OdpowiedzUsuń
  87. BOŻE TAK CZĘSTO DODAJESZ ROZDZIAŁY BOŻE NO KOCHAM CIE

    OdpowiedzUsuń
  88. Dziękujemy, że tak często dodajesz rozdziały! ♥ ten rozdział był taki trochę smutny, trzeba przyznać. I nie wiem czemu, ale chce żeby Harry szybko jej nie wybaczył heh ~K

    OdpowiedzUsuń
  89. troche sie boje... mam nadzieje ze bedzie wszystko okey

    OdpowiedzUsuń
  90. Nie no, on oszalał. Dziekuję, że teraz tak często dodajesz <3
    Tak mnie ciekawi, co bedzie dalej, że pójde czytac angielską wersje XD Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  91. OMG to jest mega!
    Czekam na nn :*

    A.

    OdpowiedzUsuń
  92. Dziekuje ze tak szybko dodajesz rozdziały :)
    Wrescie jest kłótnia taka jak była na początku tylko ta monk zdaniem jest bardzo ostra. Harry uwielbiam cię, ale po pijaku jestes takim palantem. Ale wiem że Tess się nie podda bo ho kocha po mimo tego co on jej zrobił.
    Boję sie tylko tego że nas przyzwyczajsz do dodawania rozdziałów codziennie, a później będą na ciebie najezdzac że ich nie dodajesz
    @MegustaVas96

    OdpowiedzUsuń
  93. swietny rozdzial kocham cie za to ze to tlumaczysz

    OdpowiedzUsuń
  94. Harry co ty do kurwy nędzy robisz? :o

    OdpowiedzUsuń
  95. kochamy Cie! <3 dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  96. tessa zachowala sie jak suka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, tessa nie zachowała się jak suka. to harry zachował się jak chuj

      Usuń
    2. Za te przekleństwa Harrego w stronę tessy na jej miejscu ja juz dawno bym mu w twarz strzeliła :))

      Usuń
  97. Tym razem szczerze jestem po stronie Harry'ego. Co sb kurwa Tessa myślała? KUrwa jestem pijana więc pocałuję go a potem może jeszcze jego?

    OdpowiedzUsuń
  98. Angie. Jesteś cudowna! tyle rozdziałów pod rząd! coś pięknego! podziwiam Cię i dziękuję za tak świetny prezent!
    Tessa, zaskoczylas mnie. Harry... ehh.. rycze... zobaczymy co dalej...
    jeszcze raz dziekuje <3
    @xforxyoux

    OdpowiedzUsuń
  99. Tessa to wszystko przez nią dlaczego oni cały czas muszą się kłócić :(

    OdpowiedzUsuń
  100. Oh nie lubie takiego Harry'ego :c czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  101. Shippuję Zessę. Chyba ... Dobra nie ważne. Przeczytałam.
    @RusherMuffin

    OdpowiedzUsuń
  102. KURWA - w tej sytuacji mówi wszystko

    OdpowiedzUsuń
  103. Omg…boje się co będzie dalej

    OdpowiedzUsuń
  104. Tyle sie dzieje,czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  105. chyba pierwszy raz tyle hejtów na tesse nie na harrego hahahah, jezu nie moge się doczekać następnego kjhdvjfhcgjghj

    OdpowiedzUsuń
  106. kocham to opowiadanie. Dziękuje ci.

    OdpowiedzUsuń
  107. Wszyscy teraz jeżdżą na Tessie, że jest pojebana, jak mogła to zrobić Harremu,a tak naprawdę to Tess cierpiala bardziej po tym co harry jej zrobił,ale widzicie? TESSA NADAL JEST Z HARRYM I WYBACZA MU WSZYSTKO,a on robi wielką awanture ,że Tessa pocałowała jakiegos gościa, bo po prostu to co mówił Harry i siostra Dana dziwnie zabrzmialo. Myślę,że między nimi najlepszą odpowiedzią jest odpoczynek od siebie.
    POZDRAWIAM I ŻYCZĘ WENY ;))
    #Martix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo myślę
      Wielce co zrobiła tylko pocałunek a on na nią z ryjem
      A ON KURWA ŚWIĘTY -.- ON ZROBIŁ COŚ TAK NIEWYBACZALNEGO ZE SZOK
      Ale dobra........

      Usuń
  108. Ale tak troche dziwnieeee noooo ja nie chce żeby się kłócili ;-;
    Ohhh Angii lov ja te rozdzialy tak szybko że nie nadążam hahahaha xD
    <333

    OdpowiedzUsuń
  109. Kurcze oby wszystko się ułożyło :* z niecierpliwością czekam na next ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  110. Moge powiedzieć tylko K.U.R.W.A

    OdpowiedzUsuń
  111. Odpowiedzi
    1. jak było mieszkanie opisywane, było powiedziane, że ściany są z cegieł. wystarczy czytać ze zrozumieniem.

      Usuń
  112. nawet nie wiem co napisać... omg po prostu dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  113. To opowiadanie jest z każdym rozdzialem coraz lepsze:). Dziękuję za to że je tłumaczysz :) Pozdrawiam Kamila ♡

    OdpowiedzUsuń
  114. płaczę ;c nie lubię takiego harrego, ani takiej Tessy ;<

    OdpowiedzUsuń
  115. Ja wale.... BOSKI <3 naprawdę dziękuję za tak szybko dodawane rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  116. Dzieki za szybkie dodawanie rozdziałów!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. Jezus Maria...
    Boski *-*
    Dziękuję, za tak częste dodawanie rozdziałów! *-*

    OdpowiedzUsuń
  118. Wow,jestem pod wrażeniem, nareszcie jakieś osoby DBAJĄ o bloga!
    Dziękujemy :)
    Co do opowiadania
    ...
    KURWA JEGO MAĆ, JA PIERDOLE
    ON MA CZELNOŚĆ SIĘ OBRAŻAĆ BO TYLKO POCAŁOWAŁA KOGOŚ?????
    TEN JĄ KURWA OKŁAMYWAŁ W ŻYWE OCZY I BZYKAŁ ZA KASĘ NA ZAKŁAD...
    TO JEST NIEWYOBRAŻALNE TO CO ZROBIŁ...
    Ale mimo tego się obraża bo pocałował kogoś -.- nieświadomie,przez alkohol ze złości..

    ALE NIEEE BO ON ŚWIĘTY KURWA
    Ha haaa haaaaa pocałunek - zdrada
    Pierwsze kurde słyszę hahahahaha
    ALKOHOL ŹLE WPŁYWA NA JEGO UMYSŁ I POZIOM IQ!!!!!!
    Ja PIERDOLE to co ona zrobiła to jest PIKUŚ do tego co on zrobił... -.- "ŻAL PL" XD
    Oto moje zdanie, pozdrawiam
    Ps.dziękuję ze tak dodajesz rozdziały cud malina. Mam nadzieje ze jutro też dodasz ;) kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  119. o Boże........ nie mam po prostu słów. boję się o ten związek.
    [no i przez ten związek nie mam własnego życia towarzyskiego bo żyję Hessą]

    OdpowiedzUsuń
  120. I love You so much ! boski rozdzial. Mam nadzieje ze sie pogodza <3

    OdpowiedzUsuń
  121. taki Harry jest przerażający...

    OdpowiedzUsuń
  122. Dziekuje, ze tlumaczysz na biezaco :) Po prostu Cie za to kocham!!!

    OdpowiedzUsuń
  123. Typowo czytając teren rozdział myslalam o tym jak to Harry ranił Tess i by on tez mógł o tym pomyśleć i wziąć pod uwagę ze ona mu wybaczyła może i tessa impulsywnie zareagowała ale no jej raczej gorsze swinstwa zrobił niż ten pocałunek a teraz zachowuje sie jak dupek ja bym mu jebla jakby do mnie wyklnal wiec podziwiać Tess :) jesteś świetna ze tak szybko dodajesz rozdziały :))

    OdpowiedzUsuń
  124. tak bardzo Harry jest dziwny, kurde, sama jakbym była na miejscu Tessy to bym się rozpłakała a później chyba zabiła, tyle zwrotów akcji w jednym opowiadaniu :O

    Kia x

    OdpowiedzUsuń
  125. jezu boje sie co stanie sie dalej!!!! kurde teraz jestem po stronie Harrego bo wiem ze tessa zareagowałaby tak samo jesli chodziłoby o Harrgeo

    OdpowiedzUsuń
  126. Boję się, że Harry ją uderzy...ale nie zrobi tego. Prawda? Boję się, że się mylę. A co z ich związkiem? Aż mi się płakać chce :(
    Czy tylko mi przez cały ten rozdzial serce biło mi jak szalone?

    OdpowiedzUsuń
  127. Boję się coraz bardziej o to, że Tessa i Harry ze sobą zerwą, a jeszcze bardziej o to, że on ją uderzy. Serio.
    Tessa popełniła błąd, fakt, ale nie tak wielki jak Harry, więc powinien jej wybaczyć.
    No ale cóż... Rozdział jak zwykle świetny x
    jak doknolalilasi nadal doskonałość swój angielski ze jesteś w stanie przetłumaczyć After? Naukaq szkole wystarcza czy robisz coś dodatkowo?

    OdpowiedzUsuń
  128. O KURWA CO TU SIĘ DZIEJE! ZWEXRTDCVFGNYHUKBGNH HARRY POWINIEN JĄ TERAZ OSTRO WYRUCHAĆ I POWIEDZIEĆ ŻE JEST JEGO, I NIKOGO INNEGO, O JA PIERDOLĘ! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ NASTĘPNEGO ROZDZIAŁU!

    OdpowiedzUsuń
  129. WoooW, to się porobiło!

    OdpowiedzUsuń
  130. Boze świety !!!! Nie nie nie nie nie mogą się rozstać. Kurcze :(((( . Nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie ,że Tessa zejdzie na dół, Harry ją uderzy i znowu będą się kłócić :/

    OdpowiedzUsuń
  131. nie no Harry ogarnij się proszę :( Przyjdzie do Zayna i znowu się zacznie :(

    Hessa <3

    OdpowiedzUsuń
  132. O mój bosz!!! matko przenajświętsza! kocham to! <3
    ja nie mogę! jaką aferę zrobił przez ten pocałunek!
    co za debil!
    teraz robi aferę, a przecież mógł jej nie zostawiać!
    wtedy by się nie upiła,
    wtedy on by nie musiał gadać z tamtą laską,
    wtedy nie musiałaby całować Niall'a,
    wtedy nie musiałby demolować domi i rozkurwaiać szklanek o ściany!!!
    O JA PRDL!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona nie pocałowała Nialla, pocałowała innego blondyna.

      Usuń
  133. OMG NA POCZĄTKU CHCĘ POWIEDZIEĆ, ŻE CIESZĘ SIĘ, ŻE TAK SZYBKO TŁUMACZYCIE BARDZO WAM ZA TO DZIĘKUJĘ :) UZALEŻNIŁAM SIĘ OD ICH HISTORII JESTEM CAŁKOWICIE POCHŁONIĘTA.
    CO JAK CO ALE WYDAJE MI SIĘ, ŻE CO CO HARRY ZROBIŁ TESSIE BYŁO O WIELE GROSZE TYM BARDZIEJ, ŻE TESSA BYŁA PIJANA A W PRZYPADKU HARRY'EGO ON BYŁ CAŁY CZAS W PEŁNI ŚWIADOMY TEGO CO ROBIŁ . TYLKO BOJĘ SIĘ TEGO, ŻE HAZZ ZACZNIE ZNOWU PIĆ. Taka jest moja opinia. I jeszcze raz dziękuję za świetne i szybkie tłumaczenie. Ily <3

    OdpowiedzUsuń
  134. Dzięki za rozdział, ale się porobiło ,burzliwy ten związek ale miłość wygra ,mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  135. O kurcze.. ale się podziało! Dzięki ze tak szybko tłumaczycie :)

    OdpowiedzUsuń
  136. A ja uważam, że Tessa wiedziała na co się piszę będąc z Harry, poza tym całowanie się z obcym chłopakiem na jego oczach- to gruba przesada, a zrobiła to świadomie żeby go zranić i się zemścić. Więc proszę zastanówcie się chwile jakbyście się wy poczuli, gdyby osoba którą kochacie zrobiłaby wam takie świństwo.Ok, rozumiem Harry zrobił jej o wiele gorsze rzeczy, wcześniej. Ale czasami mam wrażenie że Tessa zachowuję się zbyt dziecinnie, jakby nie dorosła do końca. Poza tym, wiadomo Harry popełniał wiele głupot, jak i ona, ale oboje powinni jakoś sobie ufać, żeby zbudować zdrową relacje, I mówię tu o postaciach w tym opowiadaniu, to jest jedynie moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  137. o nie nie nie nie nie nie. co oni wyprawiają? jakie emocje, umieram oki pa nie wierze, niech będzie w porządku już ew

    OdpowiedzUsuń
  138. Haha fajnie by było jakby Tessa poszła do Zayna :D Wiem że to ff o Harrym, ale kurcze można ten wątek jakoś dłużej pociągnąć xd

    OdpowiedzUsuń
  139. Jejku! Haz ma rację! Tessa zachowało się głupio i, o jejku, mogła z nim o tym pogadać czy coś, a nie odrazu całować innego, wtf. Jestem całkowicie po stronie Harry'ego, chociaż nie podoba mi się to, że jest taki niemiły w stosunku do Tes, bo mógłby się troszkę opanować, ale chcoiaż też widać, jak bardzo jest za nią, prawda?
    Dziękujemy za tłumaczenie x

    OdpowiedzUsuń
  140. Angie, jak szybko tlumaczysz, dzieki skarbie za prace jaka w to wkladasz ❤ Tess przesadzila bardzo calujac tego kolesia, nie dziwie sie, ze Harry jest wkurzony, ale picie na pewno mu nie pomoze. Zayn jest fajny, ale jako PRZYJACIEL. Hessa forever ❤

    OdpowiedzUsuń
  141. suuuuuper rozfzial

    OdpowiedzUsuń
  142. Jezu!! Jakie zajebiste!!! Dziękuje, że tak często dodajesz rozdziały <3 Kocham cię <3 I nie mogę się doczekać nexta! bshfzgjdhgfksgdfsg

    OdpowiedzUsuń
  143. głupio zrobiła, nie dziwię się Hazzie. świetny rozdział <3333

    OdpowiedzUsuń
  144. Jezu.... boże..... nie wiem nawet co mam napisać.... czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  145. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa super ! Mam nadzieje , że jutro następny ;**

    OdpowiedzUsuń
  146. HUUUUU to się Heri Wkurwił:)

    OdpowiedzUsuń
  147. Ciekawe co dalej BOSZ dlaczego te rozdziały kończą się w takich momentach !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  148. pewnie i tak będą razem hah mam nadziej przynajmniej
    dałabyś rade chociaż raz w tyg tłumaczyć po 2 rozdziały dziennie ?

    OdpowiedzUsuń
  149. Fenomenalny ! Ciekawe jak się potoczy relacja między Tessa a Zaynem ...

    OdpowiedzUsuń
  150. Harry psychopata hahahah

    OdpowiedzUsuń
  151. o mój boże co tam się dzieje

    OdpowiedzUsuń
  152. żal mi tessy ; /

    OdpowiedzUsuń
  153. dzięki za tłumaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  154. Nie jest dobrze :c miałam nadzieje , że w tym rozdziale się pogodzą a tu rozczarowanko

    OdpowiedzUsuń
  155. Boze dziekuje ze tak szybko dodajesz <3
    Rozdzial genialny jak zawsze *.*
    Do nastepnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  156. Nareszcie ktoś tu dba o bloga i dodaje codziennie :) DZIĘKUJEMY !!!! <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  157. Dzięki za rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  158. Rozdział jak zwykle mega :P nie bede oryginalna, ale musze Ci PODZIĘKOWAC za tak szybkie dodawania rozdziałów, codziennie po kilka razy sprawdzam czy sa nowe rozdziały :P uzalezniłam sie normalnie :]
    Co do rozdziału to rozumiem złosc Harolda, pocałowała innego chłopaka na oczach Harego i to nawet nie wiedzac co tak na prawde on robił z ta dziewczyna. powinna bardziej mu ufac. Ale mimo tego złósc Hazzy jest przesadzona w koncu Tessa troche wypiła i to był TYLKO POCAŁUNEK z kolesiem,ktory dla niej nic nie znaczy.

    Harry ogarnij dupę, pogadajcie ze sobą szczerze i wybaczcie sobie :P :P

    Kocham t opowiadanie i jescze raz dziekuje za tłumaczenie :]
    Pozdrawiam :* <3

    OdpowiedzUsuń
  159. Oni mają być razem !

    OdpowiedzUsuń
  160. no i znowu ten piękny moment pozostawiający w niepewności ah ja chce kolejny rozdział : D

    OdpowiedzUsuń
  161. do łóżka i wszystko bd git majonez hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  162. Co tam się dzieje o matko.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  163. świetny , czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  164. o mój boze, tessa po co całowałąs tego chłopaka, co teraz sie dzieje omg, ale w sumie ich burzliwa miłość to temat przewodni after.
    dziekuje za tlumaczenie xx

    OdpowiedzUsuń
  165. O Boże ...
    Pijany Harry to zbyt szczery Harry
    Szczerze aż mi szkoda Tessy boje się pomyśleć co będzie dalej ...
    Ydbjfvkgdtrvkig rozdziały często są dziękujemy ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń