czwartek, 13 marca 2014

Rozdział 142.

Gdy mieszkanie jest już dostosowane czystością do moich, a nie Harry’ego standardów, idę do sklepu po tampony i kilka innych rzeczy na wypadek, gdyby Ken, Karen i Liam do nas wpadli. Harry próbował do mnie dołączyć, ale wiedziałam, że będzie mi dokuczał o te tampony, więc zmusiłam go, by został w domu. Chłopak upewnił się jednak, żeby wystarczająco mnie zawstydzić, zanim wyszłam.
Mały sklepik wielobranżowy na naszej ulicy, Conner's, zazwyczaj jest pusty, ale dziś jest w nim pełno klientów. Starsza pani przy kasie wydaje się zirytowana, gdy wykładam na taśmę swoje zakupy. Skanuje produkty, a ja podaję jej kartę kredytową.
- W tej kasie można płacić tylko gotówką – fuka kobieta.
Spoglądam w górę i widzę mały znaczek nad jej głową, mówiący ‘płatność tylko gotówką’. Świetnie.
- Czy mogłaby pani pozwolić mi zapłacić kartą, tylko ten jeden raz? – błagam. Stałam w tej kolejce przez dwadzieścia minut, naprawdę nie chcę robić tego ponownie.
- Nie mogę, przepraszam – odpowiada siwowłosa kasjerka.
- Och, daj spokój, Gloria, to tylko raz – odzywa się z sąsiedniej kasy młody, opalony chłopak o czarnych włosach. Posyła jej czarujący uśmiech, a kobieta wzdycha.
- Tylko raz – poddaje się, więc dziękuję i podaję kartę ponownie. Odwracam się, by podziękować czarnowłosemu, ale nie ma go już przy jego stanowisku.
Zimne powietrze uderza mnie, gdy tylko wychodzę na zewnątrz. Nie mogę doczekać się wiosny, mam nadzieję, że tegoroczna zima nie będzie długa.
- Ona czasami traktuje swoją pracę zbyt serio – słyszę czyjś głos. Odwracam się i widzę chłopaka ze sklepu. Plakietka mówi, że ma na imię Jonah, a na plecach ma grubą, czarną kurtkę.
- Nie da się ukryć – śmieję się. – Dzięki, stałabym w tej kolejce cały dzień.
- Nie ma sprawy. Cieszę się, że mogłem pomóc – uśmiecha się i zakłada kask.
- Dzięki jeszcze raz – odpowiadam i patrzę, jak wsiada na motor. Nie wiem, czy to mądre jeździć na motorze w taką pogodę, ale w sumie śnieg nie pada. Jego pojazd rusza z głośnym rykiem, a ja wślizguję się do swojego samochodu.
Kiedy wracam do domu, Harry siedzi na kanapie, ze swoją roboczą teczką na kolanach i długopisem w ustach. Uwielbiam widzieć go takiego, w tym jak wygląda podczas pracy jest coś pociągającego. Wszystko, co z nim związane jest pociągające, ale to jest na szczycie listy.
- To wszystko, czy jest więcej siatek? – pyta, odkładając teczkę na stolik.
- To wszystko – mówię i idę do kuchni, by odłożyć zakupy.
- Dzwoniłeś do swojego ojca? – wołam z pomieszczenia.
- Nie… Czekałem na ciebie – odpowiada Harry. Pojawia się w kuchni chwilę po mnie i siada przy stole.
- Zadzwonię teraz – wzdycha. Kiwam głową i siadam naprzeciwko, podczas gdy chłopak wybiera numer.
- Uh, cześć – mówi. Włącza tryb głośnomówiący i kładzie telefon na stole między nami.
- Harry? – zdziwienie w głosie Kena jest oczywiste.
- Taa… Uh, słuchaj, zastanawiałem się, czy macie ochotę wpaść, czy coś.
- Wpaść? – pyta Ken.
Harry spogląda na mnie i muszę przyznać, że widzę, jak jego cierpliwość sięga kresu. Układam dłoń na ręce i kiwam głową na zachętę.
- Taa. Ty, Karen i Liam. Możemy wymienić się prezentami, skoro nie zrobiliśmy tego wczoraj. Mamy nie ma – informuje chłopak.
- Jesteś pewny, że to okej? – Ken pyta syna.
- Przecież właśnie was zaprosiłem, nie? – odszczekuje Harry, a ja ściskam jego dłoń.
- Znaczy… Tak, spoko – poprawia się, a ja posyłam mu uśmiech.
- Okej, cóż… Pozwól, że zapytam Karen, chociaż wiem, że będzie zachwycona. O której wam pasuje?
Harry spogląda na mnie, więc bezgłośnie przekazuję mu ‘o drugiej’, a on powtarza to ojcu.
- Dobrze, do zobaczenia o drugiej.
- Tessa wyśle Liamowi adres – dodaje Harry i rozłącza się.
- Nie było tak źle, prawda?  - pytam chłopaka.
- Jasne – wywraca oczami.
- Co powinnam ubrać?
- To – chłopak wskazuje na moje dżinsy i koszulkę WSU.
- Absolutnie nie. To nasze Święta.
- Nie, to dzień po świętach, więc powinnaś ubrać dżinsy – uśmiecha się Harry, a jego palce bawią się kolczykiem w wardze.
- Nie założę dżinsów – śmieję się i idę do sypialni, by zdecydować, co ubrać.
Przykładam do siebie białą sukienkę i przeglądam się w lustrze, gdy Harry wchodzi do pokoju.
- Nie sądzę, żeby ubranie czegoś białego było dobrym pomysłem – uśmiecha się.
- Och, na miłość boską, przestań już! – jęczę.
- Jesteś urocza, gdy się wstydzisz – droczy się ze mną, a ja wyciągam z szafy bordową sukienkę.
Ta sukienka przywołuje wiele wspomnień, byłam ubrana w nią na mojej pierwszej imprezie studenckiej ze Steph. Brakuje mi jej, mimo tej całej złości, którą wobec niej czuję. Czułam. Czuję się przez nią oszukana, ale zarazem miała rację, mówiąc, że to nie było w porządku wybaczyć Harry’emu, a jej nie – to właśnie on spowodował we mnie najwięcej szkód.
- Co ci chodzi po głowie? – pyta Harry.
- Nic… Myślałam o Steph.
- Co z nią?
- Nie wiem… Tęsknię za nią, tak jakby.
- Och.
- A ty, tęsknisz za swoimi znajomymi? – pytam. Nie wspomniał o żadnym z nich od czasu listu.
- Nie, wolę spędzać swój czas z tobą niż z nimi – wzrusza ramionami. Lubię tego szczerego Harry’ego.
- Mógłbyś wciąż spędzać czas też z nimi – odpowiadam.
- Może. Nie wiem, i tak mnie to nie obchodzi. Chciałabyś w ogóle byś blisko nich… No wiesz, po tym wszystkim? – jego oczy wbite są w podłogę.
- Nie wiem… Ale mogłabym przynajmniej spróbować i zobaczyć, jak to będzie. Ale nie z Molly – krzywię się.
- Przecież byłyście takimi dobrymi koleżankami! – uśmiecha się Harry.
- Ugh, wystarczy o niej. Jak myślisz, co będą robić w Sylwestra? – pytam. Nie wiem, jakby to było być w ich pobliżu, ale brakuje mi kolegów, albo przynajmniej ludzi, których za takich miałam.
- Pewnie będzie impreza. Louis ma fioła na punkcie Nowego Roku. Jesteś pewna, że chciałabyś iść?
- Taa. Jeśli okaże się katastrofą, to zostaniemy w przyszłym roku w domu – uśmiecham się.
Oczy Harry’ego rozszerzają się, gdy wspominam przyszły rok, ale decyduję się to zignorować. Potrzebuję spokoju, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że robimy kolejne podejście do Świąt, a te prawdziwe były kompletną porażką.
- Muszę przygotować coś do jedzenia dla wszystkich! Mogłam powiedzieć, żeby przyszli na trzecią, jest już południe, a ja jestem w proszku! – pocieram twarz dłońmi.
- Śmiało, szykuj się, przygotuję coś. Tylko upewnij się, że jesz tylko to, co nałożę Ci na talerz – uśmiecha się Harry.
- Żarty o truciu twojego ojca, jak uroczo – droczę się, a chłopak wzrusza ramionami i wychodzi z sypialni.
Myję twarz i nakładam delikatny makijaż, po czym związuję włosy w kucyk i podkręcam końcówki. Gdy kończę przygotowania i ubieram się, czuję już zapach czosnku dochodzący z kuchni. Pachnie cudownie. Zabieram z szafki paczkę tamponów i krzywię się na myśl o dziwnej nazwie, jaką dał im Harry.
Gdy dołączam do niego w kuchni, widzę, że ma już przygotowaną tacę z owocami i warzywami, którą kupiłam w Conner's, a na stole leżą już talerze i srebrne sztućce. Jestem pod wrażeniem sposobu, w jaki nakrył stół i walczę z chęcią zmienienia kilku rzeczy. Raduje mnie fakt, że Harry chciał zaprosić swojego ojca do naszego mieszkania i czuję ulgę widząc, że wydaje się być w naprawdę dobrym humorze. Nasi goście powinni dotrzeć za pół godziny, więc sprzątam niewielki bałagan, który zrobił Harry podczas przygotowywania posiłku i nasze mieszkanie znów wygląda idealnie.
- Dziękuję za to wszystko – oplatam ramionami jego talię i przytulam go, gdy stoi przodem do kuchenki.
- To nic takiego – wzrusza ramionami chłopak.
- Wszystko w porządku? – pytam i puszczam go, by obrócić Harry’ego twarzą do mnie.
- Taa, jest okej.
- Jesteś pewny, że nie jesteś odrobinę zdenerwowany? – pytam. Widzę, że jest.
- Nie… Cóż, może trochę. To cholernie dziwne, on przychodzący tutaj, wiesz?
- Wiem. Jestem naprawdę dumna, że go zaprosiłeś – przytulam policzek do jego torsu, a dłonie chłopaka ześlizgują się na moją talię.
- Jesteś?
- Oczywiście, że tak, kocha… Harry.
- Co chciałaś powiedzieć?
- Nic – chowam twarz. Nie wiem, skąd wzięła się we mnie ta potrzeba, by zwrócić się do niego w ten sposób, ale to krępujące.
- Powiedz mi – grucha i unosi moją brodę, bym nie mogła się schować.
- Nie wiem dlaczego prawie powiedziałam do ciebie 'kochanie', po raz kolejny – przygryzam dolną wargę, a jego uśmiech rośnie.
- Śmiało, nazwij mnie tak – mówi.
- Będziesz sobie ze mnie żartować – uśmiecham się słabo.
- Nie będę. Mówię do ciebie ‘kochanie’ cały czas.
- Taa. Ale to co innego, gdy ty tak robisz.
- Jak to?
- Nie wiem… To bardziej seksowne, czy coś. Bardziej romantycznie… Nie wiem – rumienię się.
- Jesteś dzisiaj okropnie nieśmiała – uśmiecha się Harry i składa pocałunek na moim czole.
- Mimo wszystko, podoba mi się to, więc nie wstydź się i powiedz tak do mnie – mówi.
- Okej – przytulam go mocniej.
- Okej co? – słyszę w odpowiedzi i wiem, że uśmiecha się do mnie.
- Okej... kochanie. – To zdrobnienie brzmi w moich ustach dziwnie.
- Jeszcze raz.
Piszczę zaskoczona, gdy sadza mnie na zimnym, kuchennym blacie i staje między moimi nogami.
- Okej, kochanie – powtarzam. Jego policzki są bardziej różowe, niż zazwyczaj.
- Naprawdę mi się to podoba. To… Jak to powiedziałaś? Seksowne i romantyczne? – uśmiecha się Harry. Nagły przypływ odwagi sprawia, że odzywam się ponownie.
- Naprawdę, kochanie? – uśmiecham się i ponownie przygryzam wargę.
- Tak… Niesamowicie seksowne – przyciska usta do mojej szyi, a ja drżę, gdy czuję, jak jego dłonie wędrują w górę po moich udach.
- Nie myśl sobie, że to mnie powstrzyma – palce Harry’ego zataczają kółeczka na moich czarnych rajstopach.
- One może nie, ale… sam-wiesz-co już tak – odpowiadam, odnosząc się do mojego okresu.
Pukanie do drzwi sprawia, że podskakuję, a Harry się uśmiecha.
- Och, kochanie… To też nie – puszcza mi oczko i idzie do drzwi.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

155 komentarzy:

  1. omg kocham cię tyle na to czekałam ! lece czytać :*

    OdpowiedzUsuń
  2. omgf dodałaś nowy <3 czekam na nn PS.pierwsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh... Wy i te wasze ,,wyścigi'' ;P

      Usuń
    2. P.S. jednak druga

      Usuń
    3. I co chcesz jakąś nagrodę za to, że jesteś pierwsza ?

      Usuń
    4. Arleta Styles sama wyżej napisałaś "omg kocham cię tyle na to czekałam ! lece czytać :*" ahh czyli sądzisz, że te wyścigi ciebie nie obejmują? to po jaką cholerę najpierw komentujesz, a dopiero potem czytasz?? sory, ale ie wtrącaj się w te sprawy gdy sama postępujesz identycznie kotku ;)

      Usuń
    5. Te anonimek wyzej stul pysk, bo tak sie składa że to nie jest to samo !
      Wiesz pisanie tego co się uważa o rozdziale i jak bardzo sie nie moglo doczekać to nie to samo co pisanie o "jestem pierwsza,druga ... blah blah blah" !
      I nastepna razą nie sraj tak bo se krzesło ujebiesz -.- Dziewczyna normalnie na luzie powiedziała bez żadnych pretensji a ty do niej z bulwersem -.-

      Usuń
    6. kto tu wyskakuje z bulwersem i "sra się", lmao

      Usuń
  3. Rozdział po prostu awwww <3 :) Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kooooocham ♥ jwbsosh cudowny rozdział ♥ @thanksforlove69

    OdpowiedzUsuń
  5. O Boże nareszcie jest <3
    Cudowny rozdzialik,niemogę już się doczekać nexta .!
    Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  6. uuuu nareszcie nowy!!! <3
    biegnę czytać c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju uwielbiam takiego Harrego c: kocham, kocham, kocham i jego żarty też hihi :)
      super przetłumaczony, jak zawsze

      Usuń
  7. nie moge z żartującego Harry'ego XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. sfkjlkerjere jakie to świetne. *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uhu już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)) Może potem bd czerwona czcioneczka?? XDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Harry jest boski! i te jego żarty hahaha! Świetny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej cudowny! czekałam na niego, nie mogłam się doczekać ^^ dziękuje Ci za tłumaczenie ^^ czekam na kolejny <333 ciekawe jak potoczą się te święta ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. boże kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Slodki rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  14. To było świetne kochanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgol ten koper synu

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeeju ! ale nas trzymałaś w niepewności! Uwielbiam to ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny rozdział. Nie mogłam się doczekać.
    Nazwała go kochaniem ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. super kocham naprawde kieyd kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  19. Supeer rozdzial genialny.

    OdpowiedzUsuń
  20. cudo poprostu *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Więc tak. Zawsze marzyłam o tym, aby się rozpisać i choć piszę opowiadania, na których potrafię się rozpisać to w komentarzach trudno jest mi napisać coś tak długiego, po za tym zajęłoby Ci to dosłownie całe życie, aby przeczytać komentarz ode mnie co wolę Ci oszczędzić. Nie mniej jednak pragnę Ci podziękować z całego mojego 17-letniego serduszka za to, że jesteś i tłumaczysz to cudne dzieło. Uwielbiam to i choć nie byłam z After'em od samego początku, ale jakoś od setnego rozdziału, to czytałam to z zapartym tchem i nie mogłam oderwać oczu od monitora. Autorka tego wspaniałego opowiadania z pewnością jest świetną dziewczyną, którą szczerze pokochałam, mimo że nie miałam okazji z nią porozmawiać, co raczej tak czy siak byłoby niemożliwe.
    Każdy rozdział jest tak wspaniały, że zastanawiam się jak można mieć AŻ TAK OGROMNY talent i nigdy nie znajde na to odpowiedzi. Tak bardzo Ci dziękuję, że to tłumaczysz, ponieważ dajesz nam szansę na przeczytanie czegoś, co być może kiedyś okażę się PRAWDZIWYM I FENOMENALNYM dziełem i wyjdzie w kilku tomach ;D z pewnością to Twoje tłumaczenie wykorzystaliby do zrobienia z tego książki w polskim języku.
    Jeny, no i się rozpisałam. Może nie aż tak bardzo, ale jednak <3
    Jeszcze raz wielkie dzięki, kocham Cię za to co robisz i za to jaka jesteś, przynajmniej za to jaka jesteś na asku, bo niestety nie znam Cię osobiście, nad czym naprawdę ubolewam. ;'c
    Uwielbiam <3 xx
    http://fifth-harmony-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. w końcu ♥♥♥
    ten koleś ze sklepu wydaje się uroczy :D
    Ciekawe czy coś się z nim zdarzy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
  23. Woow wreszcie mogę dodać kom, kiedy nie ma ich jeszcze 4677905322 :D
    Harry zawsze napalony, ale to w sumie seksowne i romantyczne ^^
    Oby to spotkanie nie zakończyło się klapą :o
    Luv ya ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku jakie ton jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  25. kochanie nareszcie ¡¡ /Alex1DLOvEXX

    OdpowiedzUsuń
  26. jeju świetny rozdział
    a ta końcówka taka awww

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejka zajebisty rozdział.. I ta końcówka .. Awww.. Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne tłumaczenie ! :D <3333 Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  29. jejcu jaki ten rozdziała jest super a zwłaszcza końcówka <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny jak zawsze <3
    Kocham takiego Harry'ego i to jak się stara o Tesse.
    Po prostu aejdnsksnaianhqshdidnsjs

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochanie kochanie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. czytałam tą końcówkę 4 razy XDD awwwhhh *o*

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny! Oni są tacy słodcy *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniały! <3 'To też nie' xD

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestescie wspaniale za tlumaczenia tego ff!nie moglam sie doczekac tegi rozdzialu,a jest bardzi przyjemny.do uslyszenia xxxx

    OdpowiedzUsuń
  36. przeczytane! nie mogę doczekać się kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam! <3 :D
    Ann:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku świetny rozdział i te zrobienia kochanie Aww czekam na,next jak zwykle bardzo nie cierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  39. genialny *-* ♥ a końcówka *będzie sex będzie sex* a tu dupa.. XD

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej to było takie słodkie...kochanie <3 Awwww ^^ Chce tego więcej!! <3 Mam tylko nadzieje,że Harry nic nie odwali...
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  41. Swietnyyyy <3
    PS: ostatnia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  42. zarąbiste opowiadanie, ubóstwiam je!
    a ty wspaniale tłumaczysz! <3

    Kia x

    OdpowiedzUsuń
  43. Aaaaaaaaaa! Kocham tego bloga! Niesamowicie przetłumaczona! Podziwiam. Z niecierpliwością czekam na następny!

    Michalina. :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Harold zboku opanuj się się:) hehehe super:*

    OdpowiedzUsuń
  45. jezu ''kochanie'' takie słodkie :3 awwwwwww

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeju świetny rozdział!
    Tak od połowy rozdziału mam wielki uśmiech na twarzy *-*
    @bemybabemaybe

    OdpowiedzUsuń
  47. świety , wspaniały jak zawsze ♥ kocham cie i to ♡

    OdpowiedzUsuń
  48. dlaczego tak krótko ?? po za tym boski rozdział . kiedy nastepny ?? Harry mnie normalnie rozwalil :-):-):-)<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny, normalnie świetny

    OdpowiedzUsuń
  50. Genialny :) Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  51. KOCHAM CIEBIE I TO OPOWIADANIE HAHAHA <3 SDFGHJ <3 CZEKAM NA NASTĘPNY ROZDZIAŁ <3

    OdpowiedzUsuń
  52. haha koniec najlepszyszy :D dziekuję za to że tłumaczysz. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  53. DŻIZAS KRAJZAS
    myślałam że umrę czekając na kolejny rozdział, a jednak, nadal żyję i podoba mi się to co przed chwilą przeczytałam;). Jednak mam nadzieję że następny rozdział pojawi się szybciej ;c

    OdpowiedzUsuń
  54. jejku jaki zajebisty :D :D :D mam takiego banana na ryju ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. jejka jak ja kocham takiego Harrego!!!!!! słodziak!!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. HAhah to było urocze kochanie :D
    Czekam na kolejny
    @RusherMuffin

    OdpowiedzUsuń
  57. Harry jest uroczy <3 świetny rozdział ;) @patatajka_

    OdpowiedzUsuń
  58. aaaaaaaaaaaaaaaaa < 333 opłacało się czekać tak długo !!! jest niesamowity ♥

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie wiem jak wy ale ja dalej leje z tych "zatyczek" hahahaha
    Swoją drogą to...omg, uwielbiam takie rozdziały...bitch plz, wielbię każdy rozdział After hihi
    Kurde, kocham taką Hessę, ich teksty i zachowania uwkgksnflsjf #fangirling
    #Redbiegaposuficie
    Kurdaczki, jutro mam test z historii, a zamiast się uczyć to wymyślam alternatywną treść następnego rozdziału...trudno, pfff ;3
    Hessa rozłożyła mnie swoją zajebistością. Ej, jeśli oni się kiedyś pobiorą, to plz, niech mnie adoptują hihi jestem """"bardzo grzeczna"""", dużo czytam, zajmuję mało przestrzeni (jestem zbokiem #ooops), uwielbiam muzykę i no ogólnie...dobra, nevermind.
    Ok, bo ta historia jednak mnie telepatycznie wzywa(((muszę się podciągnąć z 3 na 5 do końca semestru))).
    Kocham was kociaki ;*
    Bye bye xx
    Red♡

    OdpowiedzUsuń
  60. Super !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. awwwww jedyne co powiem *.* @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
  62. Warto bylo czekac, naprawde. Mega romantyczna koncowka awww, dziekuje !

    OdpowiedzUsuń
  63. Dzisiaj mam urodziny ..rozdział cudowny dziekuje hehe za tak cudowny Prezent <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Taki spokojny rodzial i normalny harry uwielbiam :) dzeki za tlumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. zajebisty jak zawsze ^^ ;* SZYBKO NEXT !!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Ej ej ej a co z tym typem ze sklepu? Pojawi się jeszcze czy coś? :D
    A ten rozdział był taki aw i jak Tessa powiedziała do Harryego kochanie aw aw aw :D
    Coś czuje ze następny rozdział lub jeszcze następny będzie +18 hahahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny rozdział. Dużo się uśmiechałam czytając go. Dziękuje za tłumaczenie kolejnego rozdziału i z niecierpliwością czekam na następny. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Rozdział mega słodki. Ten moment kiedy Harry powiedział żeby powiedziała do niego ,,kochanie" awwww

    OdpowiedzUsuń
  69. chwila, czy on chce z nią ten teges podczas gdy ona ma sam-wie-co? XDDD jezu harry, jak ja cię uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Awww to jest takie słodkie <3 tak bardzo ciesze się że między nimi jest już tak dobrze :) ~ Madzia

    OdpowiedzUsuń
  71. Rozdział jak zwykle niesamowity :). Czekam na następny. Dziękuję że tłumaczysz :) Pozdrawiam Kamila ♥

    OdpowiedzUsuń
  72. Hahahah te żarty harrego :D ale rozdział bardzo fajny , oby jesze dzisiaj był !

    OdpowiedzUsuń
  73. Codziennie od 8marca wchodziłam i patrzyłam czy jest rozdział. Nawet kilkanaście razy dziennie! Piękny rozdział, takie spokojne, z uroczym Harrym lubię najbardziej. Dziękuję za tłumaczenie, odwalasz kawał niezłej roboty:*

    OdpowiedzUsuń
  74. nsswrcsruvcaeryrhxnd CUDOWNY *_*

    OdpowiedzUsuń
  75. czekam na następny awww ♥

    OdpowiedzUsuń
  76. Mało co wylewu nie dostałam, jak zobaczyłam, że jest next. Cuuuuudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  77. Dalej <3 PROSZĘ !

    OdpowiedzUsuń
  78. ojej ojej ojej... *_*
    jak słodko <3
    uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Mam prośbę do ciebie ......... Ostatnio nie miałam internetu i chciałabym abyś wysłała rozdziały mi na e-mail od 135 rozdziału do tego . Mój e-mail to olikoham@interia.pl . Bardzo byłabym ci wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  80. Jeeeeejaaaaa cudowny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudownyyy *--*

    OdpowiedzUsuń
  82. Awww piękne *-*

    OdpowiedzUsuń
  83. Rozdział jak za każdym razem fenomenalny, a tłumaczenie fantastyczne, miłego dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  84. To jest cudowne!!! Dziekuje że tłumaczysz , KC ;***

    OdpowiedzUsuń
  85. To też nie ? Hahahaha fajny, spokojny rozdział... tak jak lubię :D dzięki za tłumaczenie xD

    OdpowiedzUsuń
  86. uf. w końcu jestem na bieżąco!!:))
    taki krótki rozdział i w zasadzie nic się w nim nie dzieje ale czuje, że następny będzie mocny ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Aww nie mogę się doczekać next'a
    <333

    OdpowiedzUsuń
  88. jeeeeej <3 uwielbiam <333 czekam NN

    OdpowiedzUsuń
  89. Kocham każdy rozdział ale rozmowa o okresie wygrała wszystko xD

    OdpowiedzUsuń
  90. Rozmowa na końcu the jest ;3 /BlueRasberry

    OdpowiedzUsuń
  91. Genialny *O* Boski *O* Piękny *O* Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  92. super!!!!!!!- CZEKAM NA JAKAŚ SCENĘ POD PRYSZNICEM

    OdpowiedzUsuń
  93. Kocham kiedy są tacy szczęśliwi. Czekam na nn xoxo

    OdpowiedzUsuń
  94. Niech jej sie juz okres skonczy haha uwielbiam to <3

    OdpowiedzUsuń
  95. Awww, uwielbiam ich!
    Szczególnie gdy są tacy słodcy i gdy Harry mówi do niej kochanie i gdy jest taki jak w tym rozdziale. Mam nadzieję że obiad pójdzie gładko :)
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  96. ha ha ha fajny rozdział jak zwykle Tess musi mieć wstydliwe sytuacje xd
    fajny rozdział:) czekam na następny xd

    OdpowiedzUsuń
  97. Czekam. I czekam i czekam na kolejny rozdział i zaraz zwariuje

    OdpowiedzUsuń
  98. Wiem, że powinnam co napisać, ale nie do końca wiem co, więc zacznę od początku.

    Trafiłam na to tłumaczenie przez całego hashtaga #After. Zważywszy, że na większości blogów, które czytam, coraz rzadziej pojawiają się nowe posty, więc postanowiłam zacząć czytać to. Nie wiedząc, ile to ma rozdziałów, czytałam i czytałam. Moja znajoma chciała mi nawet zabrać telefon, bo "nie odzywam się do niej od dwóch dni i siedzę tylko z nosem w telefonie."

    Przez chwilę zastanawiałam się czy nie zostawiać pod każdym rozdziałem komentarza, ale biorąc pod uwagę to, że nie potrafię napisać tylko " Super, czekam na nn!", dałam sobie spokój z 141 postami. Teraz w tym jednym chcę napisać to wszystko co czułam?!
    Uwielbiam ff, w których można i śmiać się i płakać i tak właśnie robiłam czytając After, ale nie wiem czy to was obchodzi.. W każdym bądź razie miałam styczność z wieloma tłumaczeniami, które były.. nie były ( lepiej nie komentować), a tutaj? Naprawdę genialnie tłumaczycie. Nie dość, że poprawnie gramatycznie, ortograficznie i tak dalej to tłumaczycie to z sensem a nie tylko słowo w słowo. Po prostu ubóstwiam was za to.

    Co do Harrego i Tess to są wręcz genialni. Szczególnie z tymi zatyczkami. I jeszcze jak się dowiedziałam/przeczytałam, że będzie 3 i 4 część to takie.. łał.. Nołlajf dalej Kinga!

    Dobra chyba wystarczająco się rozpisałam. Trudno. Pozostaje mi czekać na ciąg dalszy!
    Luv ya! xxx

    OdpowiedzUsuń
  99. świetny rodział, na piątkową mantrę! :D czekam z niecierpliowścią na kolejny, jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  100. Chcecie mnie zabić tymi rozdziałami, prawda? Uwielbiam takiego Harry'ego.

    OdpowiedzUsuń
  101. WOW *_*
    Cudowny roździał, zresztą jak wszystkie inne xD
    Uszanowanko dla was dziewczynki ! Dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Jak ja kocham takiego Harry'ego *-------------* Cudownie tłumaczysz *----------* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  103. Harry żartujący o okresie :') Hahahahaha <3

    OdpowiedzUsuń
  104. Jejku nareszcie nowy rozdział *.* szkoda tylko,że krótki ale i tak booski <3

    OdpowiedzUsuń
  105. Świetny rozdział jeśli Harr'ego nie powstrzyma nawet okred Tessy to spodziewajmu się niedługo juniora :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  106. Suuuuuuuper, kiedy kolejny rozdzialik???? :D <33

    OdpowiedzUsuń
  107. kocham to.! moglabym te rozdzialy czytac po 10 razy kazdy :3

    OdpowiedzUsuń
  108. Hahahaha nie no, padaaam, mam taką polewke z żartów Harry'ego , że po prostu boki zrywać, hahaha oni tak do sb pasują , że po prostu nie moge haha :D zajebisty rozdział kobito! Kocham te tłumaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  109. omg harry w tym rozdziale jest taki boski, taki jaki wlasnie powinien byc w tym fanficu, jkajshdjad
    swietny rozdzial, nie moge sie doczekac nastepnego
    dziekujeeeeee xx

    OdpowiedzUsuń
  110. Świetny, dobrze, że Harry się przełamał i zaprosił ojca. Czekam na nn, dodajcie go szybciutko *_*

    A.

    OdpowiedzUsuń
  111. Zaj*bisty rozdział, tylko krótki!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  112. O>M>G cudowny rozdział !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dzięki za tłumaczenie jesteście kochaneeeeeeeee <3 rozdział jest no cudowny jak zawsze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  113. kocham kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  114. ohhhhhhhhhhhhhh <#

    OdpowiedzUsuń
  115. Ooo Harry był w tym rozdziale taki miły uprzejmy po prostu kochany czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  116. omg kocham kocham kochaaaaam :(:

    OdpowiedzUsuń
  117. Boże tak bardzo uwielbiam, gdy mówią do siebie kochanie... so sweet <3

    OdpowiedzUsuń
  118. Sram ich szczęściem... Bonus dla samowystarczalnych na walęwdymki?

    OdpowiedzUsuń
  119. No mamy 2019 a ja nadal tu wracam <3 uwielbiam jak ta książka wchłania i sprawia, że nie przysypiam pół nocy czytając, czego nigdy nie żałuję mimo, że następnego dnia zasypiam na lekcjach. Pamiętam kiedy pierwszy raz to czytałam bodajże w 2015 roku. I nagle nakręcili film a z nim wróciły wszystkie wspomnienia więc wróciłam i ja 🙋 I proszę, kilka dni i 142 rozdział. Wątpię, że ktoś jeszcze przeczyta ten komentarz haha ale i tak pozdrawiam i dziękuję. Lecę zarywać noc dalej ;)

    OdpowiedzUsuń