niedziela, 1 grudnia 2013

Rozdział 100.

Poprzednio w After:

Zaczyna padać śnieg, gdy wjeżdżam na autostradę, więc dotarcie do akademika zajmuje mi ponad trzydzieści minut. Wygląda dokładnie tak samo. No oczywiście, przecież opuściłam pokój ledwo tydzień temu, a wydaje się jakby było to o wiele dawniej. Ignoruję wredne spojrzenie tlenionej blondynki, która kiedyś nawrzeszczała na Harry'ego za rozlanie wódki pod jej drzwiami. Ten pierwszy raz, kiedy Harry został u mnie na noc, wydaje się być niezwykle odległy. Czas nie miał wielkiego znaczenia, odkąd go poznałam. Kiedy pukam do moich starych drzwi, nie otrzymuję żadnej odpowiedzi. Oczywiście, że jej nie ma, jak zwykle zresztą. Większość czasu spędza w mieszkaniu Tristana i Nialla, a nie mam bladego pojęcia gdzie to jest. Nawet gdybym wiedziała, pojechałabym tam?
Kiedy prawie odrzucam pomysł nachodzenia mojej starej współlokatorki, mijam Blind Bob's, czyli bar motocyklistów, do którego poszłam ze Steph. Gdy tylko rozpoznaję auto Nialla na parkingu, od razu zatrzymuję samochód. Biorę głęboki oddech, nim wychodzę z pojazdu, a zimne powietrze wypala mi nozdrza. Kobieta w lokalu uśmiecha się do mnie, kiedy wchodzę do środka. Odczuwam ulgę w momencie, gdy zauważam czerwone włosy Steph po drugiej stronie sali. Gdybym tylko wiedziała, na co się zapowiada.

***

Zdenerwowanie opanowuje mnie całą, gdy idę przez zadymiony bar. Dlaczego myślałam, że to dobry pomysł? Harry będzie wściekły na mnie, a Steph pewnie pomyśli, że jestem szalona.
- Tessa, cholera, co ty tutaj robisz? – pyta przyjaciółka i przyciąga mnie do siebie, by przywitać się ze mną uściskiem.
- Ja… Cóż, szukałam cię – odpowiadam.
- Wszystko w porządku? Czy po prostu za mną tęskniłaś? – śmieje się Steph.
- Tęskniłam – mówię, decydując się tym samym na tę wersję wydarzeń.
- Wieki cię nie widziałem, Tessa! Gdzie Harry cię ukrywał? – Niall droczy się ze mną i przytula mnie. Tristan pojawia się za plecami Steph i otacza ją ramionami w talii. Ze sposobu, w jaki dziewczyna opiera się o niego, wnioskuję, że ułożyło im się, mimo tej całej kłótni o Molly.
- Chodź, usiądź z nami, jesteśmy na razie tylko my – Steph uśmiecha się, więc idę za nimi do boksu. Na razie? Zastanawiam się, czy ma na myśli, że Harry będzie tu wkrótce… Decyduję się nie pytać, zamiast tego zajmuję się zamówieniem hamburgera i frytek. Nie jadłam nic przez cały dzień, a jest już po trzeciej.
- Upewnię się, że nie będzie ketchupu – śmieje się kelnerka i odchodzi w stronę kuchni. Musi pamiętać mnie z ostatniego razu, gdy Harry zrobił awanturę o ketchup w mojej bułce. Czas oczekiwania na to, aż kelnerka przyniesie moją colę, zabijam skubiąc lakier na paznokciach.
- Przegapiłaś jedną, wielką imprezę wczorajszego wieczora, Tessa – mówi Niall, po czym unosi do ust kufel i opróżnia go z resztek piwa.
- Ta-ak? – uśmiecham się. Najbardziej irytującym elementem mojego związku jest to, że nigdy nie wiem, co mogę powiedzieć ludziom. Gdybym była w normalnym związku, odpowiedziałabym po prostu: 'Och, tak, a my świetnie bawiliśmy się na ślubie jego ojca', ale w związku z tym, że mój związek daleki jest od normalnego, milczę.
- Taa, było epicko. Poszliśmy do portu, zamiast do domu bractwa. Zaszaleliśmy bardziej niż zawsze, a nie musieliśmy po tym sprzątać! – śmieje się Niall.
- Och, Jace mieszka w porcie, nie? – próbuję utrzymać neutralny ton.
- Co? Nie, to port dla łodzi! – Niall śmieje się jeszcze bardziej, a po chwili kontynuuje. – Nie, Jace pracuje tam w ciągu dnia, a mieszka niedaleko.
- Och… - żuję w zamyśleniu słomkę.
- Było lodowato zimno, ten oto Tristan był pijany w sztok i wskoczył do tej cholernie zimnej wody – fuka Steph, a jej chłopak w żartach pokazuje jej środkowy palec.
- Nie było tak źle, i tak nic nie czułem, jak wpadłem do wody! – śmieje się Tristan. W tym czasie dociera moje zamówienie, a także skrzydełka z kurczaka dla Tristana i kolejka piwa dla całej trójki.
- Jesteś pewna, że nie chcesz piwa? Ona nie sprawdzi ci dokumentów – mówi Niall.
- Nie, nie, prowadzę. Ale dzięki.
- Więc, jak podoba ci się twój nowy akademik? – pyta Steph i podkrada frytkę z mojego talerza.
- Moje co?
- Nowy akademik? – dziewczyna powtarza powoli.
- Nie mam żadnego nowego akademika – odpowiadam. Czyżby Harry powiedział im, że przeprowadziłam się do nowego?
- Uch, masz? Bo nie mieszkasz już w moim? Wszystkie twoje rzeczy zniknęły, a Harry powiedział, że zmieniłaś budynek, bo matka się na ciebie wydarła, czy coś – śmieje się Steph.
- Harry i ja wprowadziliśmy się do mieszkania – odpowiadam. Nie obchodzi mnie to, jak bardzo będzie o to na mnie wściekły, ale nie zamierzam kłamać. Jestem rozwścieczona i jednocześnie zawstydzona, że chłopak wciąż ukrywa nasz związek.
- Co?! – Steph, Niall i Tristan wykrzykują w tym samym czasie.
- Tak, w zeszłym tygodniu. Mamy mieszkanie jakoś dwadzieścia minut od kampusu – wyjaśniam. Cała trójka patrzy na mnie tak, jakby wyrosła mi trzecia głowa.
- No co? – pytam ostro.
- Nic… To po prostu… Wow! Nie wiem. To naprawdę wielka niespodzianka – odpowiada Steph.
- Dlaczego? – rzucam. Wiem, że to nie fair, przelewać na nią moją złość na Harry’ego, ale nie umiem się powstrzymać.
- Nie wiem, po prostu nie umiem wyobrazić sobie Harry’ego żyjącego z kimś, to wszystko. Nie wiedziałam, że wy dwoje to tak na poważnie. Szkoda, że mi nie powiedziałaś – marszczy brwi dziewczyna.
Już mam zapytać, co ma na myśli, ale widzę, jak spojrzenia Nialla i Tristana kierują się w stronę drzwi. Obracam się i widzę Molly, Harry’ego i Jace’a stojących w korytarzu. Harry potrząsa głową, by pozbyć się płatków śniegu z włosów i wyciera buty w słomianą wycieraczkę przy drzwiach. Obracam się szybko, a serce wali mi jak młotem. Za dużo rzeczy dzieje się na raz – Molly jest z Harrym, co szczerze mówiąc wkurza mnie niemożliwie, Jace jest z Harrym, co cholernie mnie dziwi, a poza tym właśnie powiedziałam jego przyjaciołom, że zamieszkaliśmy razem.
- Tessa! – słyszę wściekły głos Harry’ego za swoimi plecami. Zerkam w górę i widzę, że jego twarz wykrzywiona jest w złości. Chłopak stara się kontrolować, ale widzę, że zaraz wybuchnie.
- Musimy porozmawiać – mówi przez zaciśnięte zęby.
- Teraz? – piszczę.
- Tak. Teraz – odpowiada i sięga po moją rękę. Pospiesznie wychodzę z boksu i idę za nim w róg małego baru.
- Co ty tu do kurwy nędzy robisz?! – pyta cicho, jego twarz znajduje się centymetry od mojej.
- Przyszłam spotkać się ze Steph – odpowiadam. To nie do końca kłamstwo, ale również nie prawda.
- Pieprzenie – klnie Harry. Usiłuje trzymać swój głos na wodzy, ale i tak przyciągamy uwagę więcej niż kilku klientów.
- Cóż, musisz iść – informuje mnie.
- Przepraszam? – bezczelnie kradnę jedno z jego hasełek.
- Musisz iść do domu.
- Jakiego domu? A, do mojego nowego akademika? – odparowuję, a Harry blednie.
- Powiedziałam im. Powiedziałam, że mieszkamy razem, jak mogłeś tego nie zrobić?! Wiesz, w jakiej sytuacji mnie to stawia? Myślałam, że etap ukrywania mnie już minął!
- Ja… - chłopak usiłuje skłamać.
- Mam dość tych kłamstw i sekretów, Harry. Za każdym razem, kiedy myślę, że już tak dobrze nam się układa…
- Przepraszam. Nie próbowałem utrzymywać cię w tajemnicy, po prostu czekałem… - jego myśli wydają się być pogmatwane. Niemal jak na dłoni widzę wewnętrzną bitwę, toczącą się w jego zielonych oczach. Jego wzrok w panice skanuje pomieszczenie, a to mnie martwi.
- Nie mogę tego kontynuować, wiesz o tym? – mówię mu.
- Taa, wiem… - wzdycha Harry i chwyta zębami kolczyk w wardze, a dłonią przeczesuje wilgotne włosy.
- Możemy iść do domu i o tym porozmawiać? – pyta chłopak, a ja kiwam głową. Idę za nim do boksu, gdzie zajęli miejsca już nasi znajomi.
- Będziemy szli – anonsuje Harry.
- Tak wcześnie? – Jace wykrzywia się w swoim kpiarskim uśmieszku, a mięśnie ramion Harry’ego napinają się natychmiastowo.
- Taa – odpowiada mój chłopak.
- Do waszego mieszkania? – pyta Steph, a ja rzucam jej sugestywne spojrzenie. ‘Nie teraz!’, mam ochotę krzyczeć.
- Czego?! – Molly rechocze. Mogłabym spokojnie przeżyć resztę swojego życia bez oglądania jej i byłabym bardzo zadowolona.
- Ich mieszkania – mieszkają razem – Steph odpowiada śpiewnie. Wiem, że próbuje tylko wryć tę informację głęboko w Molly, i normalnie bym przyklasnęła, ale jestem zbyt wkurzona na Harry’ego, żeby skupiać się na tej wrednej dziewczynie.
- Tak, tak, tak… - Molly stuka swoimi długimi, karmazynowymi paznokciami o blat stołu.
- Interesujące – dodaje i spogląda na Harry’ego.
- Molly… - ostrzega chłopak. Przysięgam, że przez jego twarz przemknęła panika.
- Naprawdę przeciągasz nieco tę całą sprawę, wiesz? – dziewczyna unosi brew.
- Molly, przysięgam na boga, jak się nie zamkniesz… - Harry usiłuje ją wystraszyć.
- Jaką sprawę? Co niby Harry przeciąga? – nie mogę się powstrzymać od zadania tego pytania.
- Tessa, wyjdź na zewnątrz – żąda Harry, ale ignoruję go.
- Nie! Co przeciąga? Powiedz mi! – krzyczę.
- Czekaj… Jesteś w tym wszystkim, nie? – śmieje się Molly i kontynuuje. – Wiedziałam! Mówiłam Jace’owi, że wiesz, ale nie chciał mi wierzyć. Harry, wisisz Zaynowi naprawdę grubą kasę za to wszystko! – dziewczyna odrzuca włosy i wstaje.
Twarz Harry’ego jest zupełnie blada, wygląda, jakby z jego ciała uciekła cała krew. W głowie mi wiruje i jestem strasznie skołowana. Wodzę wzrokiem od Nialla, przez Tristana do Steph, ale ich uwaga skupiona jest w całości na Harrym.
- Wiem co? – mój głos trzęsie się, gdy zadaję to pytanie. Harry łapie mnie za ramię i próbuje mnie odciągnąć, ale wyrywam się z jego uścisku i staję naprzeciw Molly.
- Nie udawaj głupiej, wiem, że wiesz. Co zrobił? Podzielił się z tobą kasą? – pyta dziewczyna.
- Tessa… - Harry ponownie sięga po moją dłoń, a jego palce są lodowato zimne. Wyrywam się.
- Powiedz mi! O czym ona mówi! – wrzeszczę do niego. Łzy napływają mi do oczu i usiłuję opanować emocje kłębiące się we mnie. Harry zaskakuje mnie – otwiera usta, a po chwili je ponownie zamyka.
- O mój Boże, naprawdę nie wiesz? Jak genialnie! Wszyscy - zajmijcie miejsca! – Molly paple irytująco.
- Molly, nie – przerywa jej Steph.
- Na pewno chcesz wiedzieć, księżniczko? – Molly posyła mi diabelski uśmiech. Dosłownie słyszę krew pulsującą mi w uszach i zastanawiam się, czy inni też to słyszą.
- Powiedz mi – żądam, a ona przechyla lekko głowę.
- Myślę, że Harry powinien jej powiedzieć – chichocze i przesuwa swój kolczyk w języku między zębami, wydając najokropniejszy dźwięk z możliwych, gorszy nawet niż drapanie paznokciami tablicy.


~ jeśli przeczytałeś/aś zostaw komentarz :)

203 komentarze:

  1. Boże ja już chcę wiedzieć o co chodzi z Harrym i Zaynem! Czy oni się założyli o to który pierwszy ja rozkocha w sobie? Boże no! Tyle emocji jest we mnie! Już nie mogę się doczekać następnego<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mysle, ze o to chodzi! Albo ktory pierwszy sie z nia przespi ;__; Oby to nie byla prawda!

      Usuń
    2. Ja tak samo uwazam xd

      Usuń
    3. Mam niestety identyczne przeczusie:(

      Przepraszam, ale się przeliczyłam z tym komentowaniem każdego rozdziału:S Czytam za dużo opowiadań i jeszcze planuje ponowić pisanie mojego! Andrzejki + to, że przychodzę do domu codziennie około 17:00 + to że byłam u dziadków kilka dni i zapomniałam laptopa. Nie to, że jestem aż tak zakręcona - spakowałam go, ale nie zaniosłam na schody, skąd wszystko było pakowane do samochodu:Z Masakra i nuda... Spróbuję opisać te parę rozdziałów:) Ślub Kena i Karen był niesamowity. No może nie on sam, ale ten piękny dzień^^ Wszystko jak z bajki C: Harry z rozdziału na rozdział przeogromnie mnie denerwuje - nie tylko mnie:/ Dlaczego on nie może zrozumieć, że Tess chce wiedzieć gdzie on "pracuje", jeżeli (wtedy) w ogóle to robi:I Ja na jej miejscu nadal byłabym zazdrosna o Molly. Kiedy już się dowie "tego" co przypuszczamy pojechałabym do domu, w którym mieszka Liam. No i nie wiem co bym z nim zrobiła, ale w każdym bądź razie lepiej, żeby ona tego nie robiła o czym myślę... Byłam bardziej niż pewna, że chodzi o ich zakład już czytając ten tekst. Nie sądziłam, że jest to tak oczywiste, iż inni również się domyślą:} Nie pomyślałabym, że Zayn okaże się być takim dupkiem. Do Hazzy też się przekonałam, lecz on ciągle mi nie pasował przez to, że ukrywał tak wszystkie tajemnice. Szczerze dziwie się Tess, że nie przeczytała wszystkich tych sms-ów =] Pomimo, że tak napisałam, jednak liczę troszkę na tego Thiama:> Jestem zboczona, I know I know... No dobra kończę, bo jeszcze zamiast tłumaczyć, będziecie marnować czas na czytanie mojego dłuuuuuuuuugiego komentarza;( Pozdrawiam:* I oczekuję z niecierpliwością szybkiego dodania kolejnego rozdziału:3 - Ziallka

      Usuń
    4. Na 100% to bd to hahaha omg jakie emocje... nie mozna urywac w takich momentach! czekam na następny ♥♥

      Usuń
  2. Pierwsza! OMG OMG CO ONI UKRYWAJĄ!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. CO jest? O CO CHODZI? BOŻE HARRY CO ZROBIŁEŚ, NIE WIEM CZEMU ALE BOJĘ SIĘ ZE ZDRADZIŁ TESSE. OMG, TO STRASZNE.. :(
    + WOW, DZIĘKUJĘ ZE TAK SZYBKO ZACZELYSCIE DRUGĄ CZĘŚĆ <3
    @OLIIFKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow wow wow wow wow wow wow moje serce jezus jezus TAK BARDZO CI DZIĘKUJĘ ZA TŁUMACZENIE !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i teraz nie będę mogła normalnie funkcjonować! Mój mózg będzie cały czas zastanawiał się co takiego stanie się dalej.... Jestem wam ogromnie wdzięczna, że tłumaczycie i zaczęłyście już dzisiaj drugą część. Jesteście wspaniałe <3
    Czekam na następną część, pozdrawiam i życzę wam wiele czasu, siły, energii i chęci na dalsze tłumaczenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh kochana znam ten ból... teraz co 10 minut bd sprawdzać, czy jest kolejny rozdział!! ♥ /m

      Usuń
    2. Boze, mam to samo! :o
      Dodajcie szybko, błagam! :3

      Usuń
  6. O boze . to jakiś zakład ? Ją nie mogę oddychać ..... :-) cudenko

    OdpowiedzUsuń
  7. O m g . Wiedziałam. Jejku dodajcie jeszcze jeden. Błagam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale... Że o co chodzi.? O kurwa.... Przecież ja nie zasne.! Tak dużo myśli... Jprdl..... Ja chcę kolejny rozdział. Kocham was.!

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg, nie w tym momencie

    OdpowiedzUsuń
  10. tak nie mogłam się doczekać kolejnego rozdziału!!!!!! tyle będzie się działo w tej czesci sądząc po zwiastunie! dziękuje za rozdział xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. O Matkooooo Umieram! Boze kochany! Normalnie wziełam sobie to na strone stqrtowa! To jest najpiekniejszy , najboskowszy blog jaki kiedykolwiek czytałam !! Kurwa Kurwa Kurwa . Ozesztykurwajapierdole . Nie no co chwile musze sie odwrocic i wydrzec morde . Moje emocje poprostu siegaja zenitu . Co chile podskakiwałam i krzyczałam cytuje " Ooooo Kurwa Oooooo K U R W A" KOCHAM TOOOOOOO , JEST TO TAK WCIAGAJACY BLOG ZE ŁO JEZU , DOBRA JA CZEKAM ! I kocham to i. Czy ja mowiłam ze to Kocham??? KOCHAM WAS !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite! Tylko tyle jestem w stanie powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow to dopiero będzie afera !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! już nie mogę doczekać się nexta <333

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurde dawaj nastepny bo nie wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  15. o mój boże !!!!!! nie mogę się doczekać co jej owie Molly ! Świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny rozdział ! A teraz ogłoszenie parafialne
    NIGDY NIE PRZERYWAĆ W TAKIM WAŻNYM MOMENCIE ! NIGDY
    czekam na nn ; *.

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie.nie mogę się doczekać nextu

    OdpowiedzUsuń
  18. Moglabys dac link do oryginału 2część ??

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest świetny <3 Nie mogę się doczekać następnego rozdziału :*
    Ciekawość mnie normalnie zżera od środka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham was dziewczyny.. Tylko tyle mogę napisać. Jestem nadal zbyt oszołomiona całą tą SYTUACJĄ i tym, że nie mogę wymyślić racjonalnego wytłumaczenia całej tej sytuacji..
    Nie wiem co myśleć..

    OdpowiedzUsuń
  21. o kurwa co to się dzieje O.o

    OdpowiedzUsuń
  22. No po prostu to jest fantastyczne !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże co on znowu zmalował O.O

    OdpowiedzUsuń
  24. o mój boże :O o co chodzi ??????????? będzie dzisiaj 101 ? proooszę bo ja tutaj umieram

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet nie mam siły pisać długiego komentarza! Ręce mi się trzęsą, matko! Ja muszę wiedzieć co jest dalej!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. o boże.. :oo nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Co on odpierdzielil :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jezu ! nie ,nie nie ! błagam ja chce następny ! o co w tym wszystkim chodzi ?! AAAAAAAAAAA !

    OdpowiedzUsuń
  29. KURWA DZIEWCZYNO!
    BLAGAM!
    Dodaj dziś jeszcze.jeden rozdział!
    Do kurwy nędzy!
    Mam łzy w oczach, że się skończyło teraz! Błagam! :'ccc

    OdpowiedzUsuń
  30. nowy rozdział jest ojhdughuzdvhnygungrhngudhugjdujdudhngujf nie moge sie doczekać nastepnego !!!!!!!! ciekawe o co chodzi z Zayn'em i Harry'm ??? *__* Dziękuje, że tłumaczysz i zycze weny xx

    OdpowiedzUsuń
  31. o matko czuje niedosyt :**** !! BOSKI . *__*

    OdpowiedzUsuń
  32. O MÓJ BOŻE :OOO
    Czemu przerwane w takim momencie
    CHCE DALEJ W TRYBIE NOW !!! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  33. AAAA co oni ukrywają aaa niemogę się doczekać kolejnego rozdziału :D

    OdpowiedzUsuń
  34. O moj bozee!!! Ni moge doczekac sie kolejnego !!

    OdpowiedzUsuń
  35. Co to opowiadanie ze mną robi... Teraz o niczym innym nie będę mogła myśleć jak o tym co Harry ukrywała przed Tessą.

    Dziękuję Wam bardzo, że tak szybko dodajecie rozdziały :) Nie mogę uwierzyć że to już druga część, pamiętam jak dopiero czytałam pierwsze rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojeju *__* Czekam na dalszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  37. błagam. Błagam dodaj dzisiaj. DZISIAJ! D O D A J D Z I S I A J! Proooooooooooosze

    OdpowiedzUsuń
  38. AAAAAAAAAA czemu w taki momencie, no czemu???!! JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ KOLEJNEGO ROZDZIAŁU <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  39. aaaaaaaaaa nie nie nie!!!!!! czemu w takim momencie!? błagam nie trzymajcie nas w niepewności!

    OdpowiedzUsuń
  40. wait, what? ;o

    nie ogarniam. a tyle emocji we mnie buzuje, że oh god. co tam się dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  41. O Boże serce bije mi jak oszalałe !!! Jezuu błagam dodaj to dzisiaj bo trafie do psychiatryka *-* <3

    OdpowiedzUsuń
  42. O MÓJ BOŻE O.O
    WREDNA SUKA MOLLY COŚ WIE
    HARRY UKRYWA
    DLACZEGO NIE CHCE ABY TESSA WIEDZIAŁA ?!
    JAKA KASA ?!
    AAAAAA ZARAZ NIE WYTRZYMAM
    boję się że to grubsza naprawdę wielka sprawa i coś się stanie pomiędzy Harrym a Tessa
    Jeżeli to jest COŚ to nie dziwię się że harry ukrywał to może nie chciał jej stracić ?
    Ajaubslsgsnsouwwks boże proszę dajcie jak najszybciej nowy bo nie tylko i ja zaraz tutaj wykituje <---- dla mnie takie słowo istnieje xd

    OdpowiedzUsuń
  43. NNNNNNNNNNie w takim momencie urwać no nie :c Pewnie chodzi o jakis pieprzony zakład..

    OdpowiedzUsuń
  44. Chce wiedzieć co Molly napapla NEXT <3

    OdpowiedzUsuń
  45. nie moge uwierzyć, ze to już 2 częsc AFTER i 100 rozdział :) SUPER ! byłam z wami od początku i bede do końca !! KOCHAM WAS ! <3 super rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  46. o matko w takim momencie? ale i tak cb kocham <3 coś mi się wydaje że nastąpił ten moment, kiedy tessa i harry się rozstaną ;c

    OdpowiedzUsuń
  47. MOJE SERCE ZARAZ WYSKOCZY ! TYLE EMOCJI ! PROSZE DAWAJ SZYBKO !

    OdpowiedzUsuń
  48. AAAAAAAAAAAa ;c
    Boże co się dziej co Mooly odwala ;c
    Potrzebuje więcej tego narkotyku <3
    Kocham was <3
    Czekam na taki szybki next bo umrę ;c :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Przysięgam, że jak nie dodasz teraz następnego rozdziału, to cię zabiję ;_; Jak mogłaś przerwać w takim momencie ? ... płaczę ;_;

    OdpowiedzUsuń
  50. W takim momencie ? Jak tak można ? Dacie dzisiaj 101? Błagam ;)
    ~G

    OdpowiedzUsuń
  51. Czy tylko ja boję się kolejnego rozdziału ? Mam wrażenie, że Hazz ukrywa coś okropnie ważnego, co definitywnie zakończyło by jego związek z Tess.. przypuszczam, że jest to ,,przyjacielska korzyść'' z Molly , a Zayn dostał rozkaz milczenia, bo pewnie się o tym dowiedział.. Nie wiem, co mam myśleć. Błagam,. jeszcze jeden rozdział.. tylko jeden no ;_;

    OdpowiedzUsuń
  52. CO oni ukrywają? Proszę o następny rozdział dziś. byłabym bardzo wdzięczna. kocham ;)))

    OdpowiedzUsuń
  53. asfaghsgshsggahasha Ja tak bardzo z jednej strony chce wiedzieć co dalej a z drugiej kurewsko sie tego boje!!! DZIĘKUJE ZA TŁUMACZENIE :D

    OdpowiedzUsuń
  54. ciekawe o co chodzi już nie mogę doczekać sie kolejnego rozdziału :))

    OdpowiedzUsuń
  55. błagam was, padam na kolana przed wami! dodajcie nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  56. W takim momencie ?!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ojej *___________* Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  58. O cholera, ale się porobiło. ;o

    OdpowiedzUsuń
  59. G-E-N-I-A-L-N-E
    Dzidkuje za rozdzialy tak szybko kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  60. W takim momencie?
    Ale sie porobiło :O
    Jeżeli jest taka możliwość przetłumaczcie dzisiaj kolejny rozdział ^^
    No kurde uzależniłam się ;_;

    OdpowiedzUsuń
  61. Szybko kolejny, nie zasne jak sie nie dowiem!:(

    OdpowiedzUsuń
  62. Wydaje mi się ,że może chodziło kto się z nią pierwszy prześpi . A Harry dązył do swojego planu a potem pewnie zaczeło mu zależeż na niej haha xd

    OdpowiedzUsuń
  63. eh, miałam nadzieję że w końcu sie dowiemy! :D

    OdpowiedzUsuń
  64. CAytam ten rozdział po raz 3.... O mamusia . Emocje nadal te same... Błagam cie na kolanach . Dodaj dzis kolejny rozdział ... Pewnie wiekszasc z nas nie zasnie jak nie dowiemy sie co dalej bedzie ! BŁAGAM!

    OdpowiedzUsuń
  65. prosze next nie moge się diczekac o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Biedna Tessa :(

    OdpowiedzUsuń
  67. jejku .. nie wiem co napisać nawet :D nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Ojoj, się nieźle porobiło. Chyba się domyślam, co zaraz powie Molly. o_O

    OdpowiedzUsuń
  69. ja już czytałam po angielsku po nie mogłam się doczekać ale i tak czekam na 101 equiheiuw <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Boziuu. Harry ty kretynie. Nie mogę z niego, znowu się robi bipolarny ;_; dzięki za rozpoczęcie 2 części xoxo

    OdpowiedzUsuń
  71. PO PIERWSZE: Bardzo ci dziękuję za tłumaczenie tego opowiadania, Jesteś kochana, Rozdział są tak często tyle czasu poświęcasz temu, massive thank you, uwielbiam cie, kilka razy zabierala sie do czytanie, pierwzzy jak bylo ze 3 r0ozdzialow, potem drugi-60, i trzeci cztery dni temu, i tu patrze a tu koniec czesci ouerwszej a ja wtf jak trafilam xd ale na serio szacun ze potrafisz i 2 rozdzialy dziennie dodac, ily a po drugie to seruo w tym momencie? :( ja chce juz dalej nsbebffjel

    OdpowiedzUsuń
  72. Czy tylko ja myślę że Harry pożyczył kase na mieszkanie od Zayna ???

    OdpowiedzUsuń
  73. Jesteście wspaniałe juz 2 część <3

    OdpowiedzUsuń
  74. O. M.Ó.J B.O.Ż.E !!! no przecież ja tu zawału dostanę! Błagam was dodajcie dzisiaj kolejną część <3 <3 <3 pls pls pls!!!!! :* Jesteście świetne! Kocham was :*

    OdpowiedzUsuń
  75. Boże ale ja jestem ciekawa o co chodzi ludzie tłumaczcie szybko <3 Kocham, Dziękuje i Pozdrawiam :D @mofos_ola

    OdpowiedzUsuń
  76. oprócz tego, że podskoczyło mi ciśnienie i temperatura wzrosła o półtora stopnia po przeczytaniu tego rozdziału, to sądzę, że wszystko ze mną w jak najlepszym porządku....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nam to samo. Jestem jak narkoman . Ćpam to opowiadanie <3

      Usuń
    2. ja dostaje pier**lca jak wiedzę, że dodano nowy rozdział XD

      Usuń
  77. O BOŻE ZABIJAM SIE O CO CHODZI JA TU UMIERAM

    OdpowiedzUsuń
  78. O CHOLERA ALE TO ZAJEBISTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
    Czekam na next'a :)

    OdpowiedzUsuń
  79. HARRY TY CHUJU :C

    OdpowiedzUsuń
  80. Jebłam fsdfgvidkvnfd kocham too !!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Omg *__* umieram <3
    Kocham toooo !!! Kiedy kolejny ?

    OdpowiedzUsuń
  82. jezus!! maria!! umre z ciekawości dosłownie!! ;* ♥ /m

    OdpowiedzUsuń
  83. Jezus Marja !!!! Nie wytrzymam !! Jestescie wspaniałe że tak szybko dodajecie rozdzialy :***

    OdpowiedzUsuń
  84. O Boże dawaj następny bo zaraz tu umrę ze zdenerwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ghjgdjkcdjvcfhd umieram . Kiedy kolejne rozdziały ? :ooo

    OdpowiedzUsuń
  86. stawiam że założyli się o kase że Harry rozkocha w sobie Tess i coś przeczuwam że on moze naprawde sie zakochał ._. ;------------;

    OdpowiedzUsuń
  87. W TAKIM MOMENCIE?!??!

    OdpowiedzUsuń
  88. Wow nie usne z tych emocji dzisiejszej nocy *.*

    OdpowiedzUsuń
  89. O boże dawaj kolejny bo nie wytrzymam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Będzie dzisiaj 101??????????

    OdpowiedzUsuń
  91. JAKI BOSKI JEST TEN ROZDZIAŁ !!!!! kocham <333
    Tyle się będzie działo, ale fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Dawajcie kolejną część!!!! Dzisiaj.Proszę :´/

    OdpowiedzUsuń
  93. OMG jakie emocje ! Jezuu dawajcie następny , bo nie wytrzymam z ciekawości ! :CCC

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten rozdział jest genialny i mówię Wam, że następne będą jeszcze lepsze! Pewnie spytacie skąd wiem?? Udało mi się znaleźć 2 i 3 część AFTERA ....tylko, że po angielsku i trochę wolniej je czytam...ale i tak są genialne.....nie mogę się doczekać tłumaczeń tych rozdziałów!!!!!!!
    A Wy?

    OdpowiedzUsuń
  95. wow wow wow wow !!!! ooo kurwa czuje ze bd niezle :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Oł maj gasz! Co to za sprawa!? Błagam dodaj dziś rozdział. Rozdział taki emocjonujący wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. dodajcie dziś kolejną część, błagam!

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetny! <3 Ale musiałaś przerwać w takim momencie??? Jestem taka ciekawa nawet sobie nie wyobrażasz! <3 Ale dobra zaczekam. <3

    OdpowiedzUsuń
  99. DO KURWY NĘDZY
    JAPIERDOLE
    KURWA
    COOOOOOOOOOOOOOOOOO?
    BŁAGAM O NEXT :(
    Dominika xx

    OdpowiedzUsuń
  100. Jestem taka podekscytowana kolejnym rozdzialem . Masaaaakra. :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Boże to jest niesamowite czekam na nexta


    Sandra♥

    OdpowiedzUsuń
  102. jezu co 5 min sprawdzam czy moze nie dodalas nastepnego :D zaraz mnie rozpierdoli xd !!!

    OdpowiedzUsuń
  103. Proosze next !! Nie zasne jak się nie dowiem. Ps. Jesteście Genialne. x

    OdpowiedzUsuń
  104. To jest zajebiste. Nie mogę przestać myśleć co Harry ukrywa :x

    OdpowiedzUsuń
  105. Kurde.... Kurde... Kurde.... cała się trzęsę ! Kocham was, za to że nowe rozdziały dodajecie w ekspresowym tempie ! Naprawdę nie chcę, żeby oni się rozeszli -,- Zniecierpliwiona czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Jak nigdy się nie udzielałam to teraz BŁAGAM.
    BŁAGAM tylko o jeszcze 1 rozdział w dniu dzisiejszym!

    OdpowiedzUsuń
  107. kocham:) proszę nie katuj nas zbyt długim oczekiwaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  108. To chyba pierwszy z rozdziałów, które zmieniają wszystko. Był tak emocjonujący, że nie mogłam się powstrzymać i przeczytałam 101 po angielsku. Oooch, będzie się działo.

    OdpowiedzUsuń
  109. OMG OMG OMG OMG OMG OMG I CAN'T WAIT! *_____* CZEKAM NA NN!

    OdpowiedzUsuń
  110. o mój Boże. na pewno się o nią założył! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  111. O ja... Co bedzie dalej? Powiedz ze dodacie dzisiaj nastepna czesc bo oszaleje o_O

    OdpowiedzUsuń
  112. Genialny początek :D nie mogę doczekać się kolejnych rozdziałów
    :D

    OdpowiedzUsuń
  113. Jakie emocje czekam na next!<3

    OdpowiedzUsuń
  114. AAAAAAAAAA !!! <3 Dziękujemy wam ze tak szybko tłumaczycie :3 rano weszłam na strone i przeczytałam 98 i 99 weszłam potem wieczoram i jest już 100 ! jesteście niesamowite ;D

    OdpowiedzUsuń
  115. NIENIENIENIENIE ! PROSZE NIE TERAZ! NIE W TAKIM MOMENCIE :((( prosze następny <33 @Rebel_kj

    OdpowiedzUsuń
  116. JA PIERDZIELE !!!
    AŻ SIĘ PORYCZAŁAM !!! XD

    OdpowiedzUsuń
  117. wow! Jak szybko tlumaczenie!
    Boze... Z oryginalu niewiele zrozumialam dlatego jestem tak bardzo niecierpliwa. Oni tak bardzo ja zranili... a Harry zapewne nie raz jeszcze zrani skoro jest nawet trzecia czesc...
    Placze ;cc @xforxyoux

    OdpowiedzUsuń
  118. AFTER JEST TAKI MAGICZNY, DZIĘKUJE WAM ZA TO ŻE TŁUMACZYCIE, ŻE POŚWIĘCACIE TEMU TYLE CZASU, A ROBICIE TO DLA NAS
    DZIĘKUJE

    OdpowiedzUsuń
  119. blagam was przetłumaczcie kolejny rozdzial jak najszybciej :) umieram mam nadzieje ze Harry nie zalozyl się ze zdobędzie Tesse BLAGAM PRZETLUMACZCIE KOLEJNY ROZDZIAL JAK NAJSZYBCIEJ :*

    OdpowiedzUsuń
  120. OMG co bedzie dalej !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  121. JEZU BŁAGAM DODAJ JESZCZE JEDEN DZIŚ ZROBIE WSZYSTKO TYLKO DODAJ DZIŚ ROZDZIAŁ

    OdpowiedzUsuń
  122. JEZU DODAJ DZIŚ ROZDZIAŁ ZROBIE WSZYSTKO TYLKO DODAJ DZIŚ ROZDZIAŁ

    OdpowiedzUsuń
  123. Nie w takim momencie !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  124. zaspoilerowałabym bo wiem co jest dalej ale dobra, nie ;D

    OdpowiedzUsuń
  125. Kurwa... Nie mam pojęcia co to może być. Nie mogę się doczekać nexta ;) Podjarka na maxa z powodu nowego rozdziału. Podrawiam J xx

    OdpowiedzUsuń
  126. omfg... aaa!!! boje sie co bedzie dalej !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  127. uwielbiam te emocje, zobaczycie, będzie niesamowity zwrot akcji - czuję to! :D

    OdpowiedzUsuń
  128. o ja nie mogę *o* Co ten Hazz narobił? Kurde czekam do następnego *o*

    OdpowiedzUsuń
  129. Czy wy naprawdę chcecie doprowadzić mnie do załamania psychicznego??? Ja przecież nie wytrzymam !! Jak ja nienawidzę Molly arrrg ! Zapraszam do mnie allmistakes.blog.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  130. Aaaaaaa już chcę nastepny rozdział ^.^

    OdpowiedzUsuń
  131. Jesteście wspaniałe, w tygodniu nie miałam czasu wejść na komputer, teraz wchodze, a tu zaczyna się już II część o_O
    Kończenie rozdziału w takim momencie powinno być karalne! :P
    Nwm czemu, ale moją pierwszą myślą po przeczytaniu końcówki było "Molly jest w ciąży z Harry'm" ale mam nadzieję ze to nie prawda, no bo co miałby mieć z tym wspólnego Jace i Zayn?
    No nic. Czekam z niecierpliwością do następnego :*

    ~whatever.♥

    OdpowiedzUsuń
  132. OMG Oni się o nią założyli ?!
    Harry i Zayn ?! Kocham ich ale zachowali się jak zwykłe chuje !!!
    Przecież Tessa nie jest żadną rzeczą o którą się zakłada !!!

    Rozdział boooski !!! Czekam nn ;*
    Xoxo @JustynaJanik3

    OdpowiedzUsuń
  133. aaaaa nie wytrzymam ?!!!! dziękuje wam <3

    OdpowiedzUsuń
  134. A ja przeczytałam po angielsku i wiem co jest dalej hehhhe xD

    OdpowiedzUsuń
  135. dacie link do oryginału 2 czesci AFTER ??? PROSZE

    OdpowiedzUsuń
  136. To nie jest szantarz, ale jeśli nie dodacie jutro nowego rozdziału to po prostu umrę. Kocham. Kocham
    Koooocham was za to tlumaczenie Boże.. Sprawiacie że mój nawet najgorszy dzień staję się lepszy. Dziękuję:) / Nicola

    OdpowiedzUsuń
  137. Boże dziewczyno, dlaczego akurat w takim momencie, dlaczegooooooo? :ooooo
    Czy chodzi o to, ze Harry założył się z Zaynem o to, który ja pierwszy rozkocha/pocaluje/przeleci?!?!
    A Harry tak na prawdę jest z Molly?! To wszystko ustawka ?!
    Proszę, dodaj szybko nowy rozdział, bo zwariuję! :P ~jolka

    OdpowiedzUsuń
  138. O kuźwa się narobiłocholera co oni ukrywają mam milion pomysłów i z niecierpliwością czekam na następny :) :*

    OdpowiedzUsuń
  139. Więcej chce więcej! omfg ! Cóż za emocje jestem ciekawa co tym razem się wydarzy było za kolorowo, więc teraz to będzie pewnie coś na pewno okropnego ... Aż nie wiem czy chce czytać kolejny rozdział ;c. (Choć w głębi siebie mam taką malutką nadzieję, że to nie będzie nic złego) . Dziękuje, że tłumaczycie! Pozdrawiam. xx

    OdpowiedzUsuń
  140. ja pierdoooooole o mój boże! dziewczyno! N I E S A M O W I T E! kurwa kurwa kurwa prawie się popłakałam, właściwie to mam teraz łzy w oczach! to jest takie zajebiste. jeejkuuu noo co się dzieje, o co chodzi! uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  141. nie no żeby w takim momencie zakończyć rozdział.. ohhh x

    OdpowiedzUsuń
  142. Błagam dodajcie 06.12.13 dla directioners
    (Nic nie musicie tylko prosze)

    OdpowiedzUsuń
  143. Genialne. Dziękuję wam dziewczyny za poświęcony czas i chęci do tłumaczenia ;) prawdopodobnie bez was większość z nas nie byłaby w stanie czytać "after" w innym języku. Jeszcze raz dziękuję, jesteście cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  144. Nie, nie, nie, nie. Ja po prostu nie mogę długo czekać. Jestem taka podjarana.... <3 KOCHAM WAS! !! ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  145. Noo w takim momencie :D Świetny rodział!!!

    OdpowiedzUsuń
  146. Hahahhaha sprawdzam czyjuzjest nowy co 5godzin

    OdpowiedzUsuń
  147. OMG !! Dzieje się ;)) Ja chce więcej . KOCHAM <33

    OdpowiedzUsuń
  148. Genialne opowiadanie ! *-*
    Najlepsze jakie dotychczas czytałam.
    Już nie mogę doczekac się kolejnego rozdziału ! ;)
    Jestem strasznie podekscytowana.
    W miarę możliwości, dodaj już dzisiaj rozdział :D
    Nie myślę o niczym innym, jak o tym, co może byc dalej..
    O co tak na prawdę chodzi ? Czy Harry i Tessa się rozstaną ?
    Oby nie. Ale żeby miec pewnośc, musi się pojawic rozdział.
    Więc nie każ nam już czekac :D
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  149. podejrzewam o co chodzi ale lepiej nie bede pisała... dzięki za tłumaczenie:)
    aaa tak wg zwiastun jest też fajny, O.M.G. nie wierze, że to już druga część!
    najlepsze tłumaczenie ever!

    OdpowiedzUsuń
  150. After to jeden z najlepszych fanficów jakie czytałam poznałam go dzięki wam bo zaczęłyście go tłumaczyć a teraz czytam już After 3 w orginale i do tego jeszcze na bieżąco wasze tłumaczenie i na prawdę świetnie tłumaczycie podziwiam was normalnie i dziękuję <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  151. OMG :* W takim momencie?! Teraz już na pewno nie zasnę :D

    OdpowiedzUsuń
  152. Chyba już wiem o co chodzi.I nie mogę się doczekać następnego, a poza tym fajnie że tak szybko zaczełyście tłumaczyć część drugą ; )

    OdpowiedzUsuń
  153. WOW świetny rozdział tyle w nim emocji po prostu wow saidhgisafhodshgo ^^
    Jeju jestem taka ciekawa następnego rozdziału !! :DD
    Błagam wstawaj szybko następny :P

    Pozdrawiam!!
    @Liam_my_angel15

    OdpowiedzUsuń
  154. Aaaaa!!! to jest megaa kocham was za tłumaczenie. !!1

    OdpowiedzUsuń
  155. awww całą się trzęsę :O
    tak mi szkoda Tessy i Harrego, bo on ja chyba serio kocha i wg teraz pewnie wszystko się posypie ;(
    ale czekam na 101 !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  156. O.M.G!!! Czekam z utęsknieniem na next!

    OdpowiedzUsuń
  157. asjdsjkefhw co dalej ?! już się nie mogę doczekać !! jest świetny !!

    OdpowiedzUsuń
  158. aww *__* nie mogę się doczekać następnego, czekam z niecierpliwością. pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  159. :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    DAAAAAAAAAALEJ
    omfg :o

    OdpowiedzUsuń
  160. Jprdl !!!!! Vas happening ??!! OMG !!!! Czekam na następny rozdział !!!!! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  161. kiedy next ???!!! Kocham to ! <3 dziękuję że tłumaczysz to całe moje życie a teraz jeszcze 2 sezon OMG i te emocje już jestem podjarana a co potem ????

    OdpowiedzUsuń
  162. O Kur** Przepraszam .. zazwyczaj nie przeklinam ale to jest genialnie i prosze cię tłumacz dalej bo nie wytrzymam ! xD Proszę : )

    OdpowiedzUsuń
  163. Hej dziewczyny , chcialabym wam bardzo podziekowac za to ze poswiecacie swoj czas by tlumaczyc opowiadanie. Chcialabym zebyscie wiedzialy ze czytam to opowiadanie, zaczełam 3 dni temu :) czyta sie je bardzo szybko co wiąże sie z tym ze jest one swietnie tłumaczone
    ♡ uwielbiam was dziewczyny. @styleshul

    OdpowiedzUsuń
  164. musze ci powiedzieć że dopiero wczoraj dowiedziałam się o nim(blog)wciągną mnie tak że aż mama musiała mi zabrać komputer na pare godzin abym ochłonęła :P jest naprawdę super i mam nadzieję że next pojawi się szybko bo jest ten blog czadowy,boski,zaje*isty

    OdpowiedzUsuń
  165. Jestem zakochana w tym blogu. Jestem z Wami od samego poczatku, bardzo Wam dziękuję za tłumaczenie tego, gdyby nie Wy nie odkryłabym tak wspaniałego fanfiction. Nie mogę się doczekać nastepnego rozdziału! Mam nadzieję, że zajrzycie do mnie, pisze własne fanfiction - również z Harrym. :)

    xx.
    M

    OdpowiedzUsuń
  166. Odpowiedzi
    1. Hehehe nic dodac nic ujac xd

      Usuń
    2. Ja pierdole. Doslownie kilka dni temu znalazlam ten blog i jest genialny. Kurde po co ja tak szybko go przeczytalam. Teraz musze czekac. A na dodatek w takim momencie skonczone. O fuck!! Jpl. To jest gnialne. Sprawdzam czy jest nowy rozdzial naprawde co chwile. Nawet probowalam przeczytac troche po angielsku ale jestem za glupia i nic nie rozumiem.

      Usuń
  167. Wy sobie chyba kurwa nie zdajecie sprawy ile wy ludzi trzymacie w garści!
    Ale i tak was kocham. :D

    OdpowiedzUsuń
  168. O KURDE! świetny rozdział! pisz szybko kolejny! ♥♥♥
    @pazasia

    OdpowiedzUsuń
  169. boże boże ten rozdział jest taki dcfvgbhnfg *O*
    świetnie się zapowiada 2 cześć, bd chyba więcej emocji nw czy to wytrzymam hah
    ciekawość mnie zabija,nw czy zasnę dzisiaj haha
    chyba wiem co Molly powie ale się przekonam w następnym. Jeśli to bd prawda to Tess bd cierpieć ;c
    pozdrawiam i całuje! uwielbiam was! czekam na kolejny xoxo

    OdpowiedzUsuń
  170. Mogę przysiąc, że dziś weszłam na bloga przynajmniej 50 razy. Od popołudnia parę razy na godzinę sprawdzam czy czegoś nie dodałyście.

    OdpowiedzUsuń
  171. Ten rozdział tak przyjemnie się czytało!
    Świetnie to tłumaczycie, odwalacie kawał dobrej roboty. Chociaż odwalaniem to tego nie można nazwac, bo każdy detal jest idealnie przetłumaczony! Na prawdę wielkie gratulacje i oby tak dalej.
    Z przyjemnością się czyta każde zdanie, linijkę,akapit,dialog WSZYTKO! Z niecierpliwością czekam na następne rozdziały, jeszcze w takim momencie przerwałyście.. Tylko ta chwila, wchodzę, sprawdzam myśląc że pewnie nie ma i szok, bo JEST! Zawsze uśmiech na twarzy, a to wszystko dzięki Wam :)
    W każdym bądź razie, jedno wielkie D Z I Ę K U J Ę!

    OdpowiedzUsuń
  172. Ten rozdział jest świetny, zresztą jak każdy inny! Czekam z niecierpliwością na kolejne. Super tłumaczenie, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Jezusmariamatkoboskaczęstochowska. O co w tym wszystkim chodzi? O jaką kasę chodzi? WTF?! Jestem tak bardzo ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
  174. O co tu chodzi, czy wszyscy w coś są wplątani nawet Steph, tylko Tessa nie i jaka kasa, matko to jest dziwne o co tu chodzi.. Ale fakt, faktem to musi być coś poważnego, skoro Harry pobladł, matko bomba, normalnie nie mogę się doczekać o co tu chodzi.. :D

    OdpowiedzUsuń
  175. Tak dobrze się im układało ... nie mówcie, że ją zdradził! :( Ale rozdział cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń