piątek, 4 kwietnia 2014

Rozdział 150.

Uwaga! Rozdział zawiera sceny erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich. Czytając, robisz to na własną odpowiedzialność. Jeśli nie, możesz spokojnie ominąć notkę.  


Harry's POV:

- Nie wiem, czy to najlepszy pomysł - szepczę do Tessy.
Odwraca się na moich kolanach i przykłada mi palec wskazujący to ust, by mnie uciszyć.
- Coś nie tak, Harry? Boisz się małego wyzwania... czy może to prawda cię przeraża? - pyta Molly z chytrym uśmiechem na twarzy. Co za pierdolona dziwka.
- To ty powinnaś się bać - warczy Tessa, co zbija mnie zupełnie z tropu.
- Naprawdę? - Molly unosi brew.
- Dobra... dobra... Uspokójcie się... obydwie - mówi Niall.
Podobało mi się patrzenie jak Tessa pokazuje Molly gdzie jest jej miejsce, ale nie chcę, żeby różowowłosa posunęła się za daleko. Tessa jest zdecydowanie delikatniejsza i wrażliwsza, a Molly powie cokolwiek, by tylko ją zranić.
- Kto zaczyna? - pyta Tristan.
- Ja – Tessa podnosi rękę.
O Panie, szykuje się jebana katastrofa.
- Myślę, że ja powinnam być pierwsza – wtrąca Steph.
Tessa wzdycha, ale siedzi cicho podnosząc swój kubek do ust. Jej wargi są lekko różowe od wiśniowego drinka i nie mogę się powstrzymać przed zobrazowaniem ich wokół mnie.
- Harry, prawda czy wyzwanie? - Steph przerywa moje brudne myśli.
- Nie gram – mówię jej.
- Dlaczego nie? - pyta.
- Nie chcę, grałem już wystarczająco dużo razy w te beznadziejne zabawy – burczę.
- Czyż nie? – mamrocze Molly.
- Daj spokój, on nie miał tego na myśli – broni mnie Tristan.
Dlaczego w ogóle pieprzyłem się z Molly? Jest seksowna i całkiem przyzwoicie obciągała, ale jest tak cholernie irytująca. Na samo wspomnienie jej dotyku robi mi się słabo, więc szybko zamiast niej wyobrażam sobie Tess.
- Okay, Niall. Prawda czy wyzwanie? - pyta Steph.
- Wyzwanie – odpowiada.
- Hmm... Wyzywam cię, żebyś pocałował tę blondynę w niebieskiej bluzce – Steph wskazuje na wysoką dziewczynę z pomalowanymi na czerwono ustami.
- Mogę zamiast niej pocałować jej kumpelę? - błaga Niall.
Dziewczyna stojąca obok blondynki ma długie, kręcone włosy i ciemnobrązowy kolor skóry. Jest zdecydowanie ładniejsza niż blondynka, więc przez wzgląd na Nialla mam nadzieję, że Steph zgodzi się na zamianę.
- Nie ma mowy, blondyna – śmieje się Steph.
- Jesteś diablicą – jęczy Niall i wszyscy zanoszą się śmiechem, gdy idzie w stronę dziewczyny.
Wyzywanie siebie nawzajem do robienia takich głupich rzeczy jak ta, jest zwyczajnie bezcelowe. Nigdy wcześniej nie miałem nic przeciwko, ale przecież nigdy nie chciałem całować tylko i wyłącznie jednej osoby. Teraz nie chcę całować nikogo innego prócz Tessy.
Gdy Niall wraca usmarowany czerwoną szminką wokół swoich ust, zaczynam rozumieć dlaczego Tessa zazwyczaj się nie maluje.
W momencie, w którym Niall wyzywa Zayna, by wypił piwo z kubka, którego ludzie używali jako popielniczki, wyłączam się zupełnie. Łapię kosmyk miękkich włosów Tessy między palce, wolno oplatając go wokół nich. Tessa zakrywa twarz rękami, natomiast Tristan zaczyna się krztusić, a Steph wydaje z siebie pisk.
Po następnych paru bezmyślnych wyzwaniach, w końcu przychodzi kolej Tessy.
- Wyzwanie – z odwagą mówi do Eda.
- Wyzywam cię, byś wypiła shota – mówi, gdy piorunuję go wzrokiem, ostrzegając, że jeśli wyzwie ją do czegoś nieodpowiedniego, bez wahania przeskoczę przez stół i go uduszę. Ed jest całkiem fajnym i wyluzowanym gościem, dlatego nie myślę, że naprawdę bym to zrobił, ale tak czy inaczej, chciałem go uprzedzić.
- Słabe – wtrąca się Molly.
Tessa ją ignoruje i wypija kieliszek. Już i tak jest nawalona, jeśli wypije jeszcze więcej, zacznie jej się robić niedobrze.
- Molly, prawda czy wyzwanie? - mówi Tessa, wyglądając na zadowoloną z siebie.
Oczy Molly spotykają się ze wzrokiem Tessy i wyraźnie widać, że jest zaskoczona jej śmiałym posunięciem.
- Prawda czy wyzwanie? - powtarza Tessa.
- Prawda – odpowiada Molly.
- Czy to prawda, że jesteś zdzirą? - pyta Tessa. Można usłyszeć kilka westchnięć i stłumionych śmiechów.
Chowam twarz za jej plecami, by stłumić chichot. Chryste, ta dziewczyna jest szalona, gdy się upije.
- Słucham? - Molly wytrzeszcza wzrok.
- Dobrze słyszałaś... Czy to prawda, że jesteś zdzirą?
- Nie - odpowiada, przymrużając oczy.
Niall w dalszym ciągu się śmieje, Steph wygląda jednocześnie na rozbawioną i zmartwioną, a Tessa sprawia wrażenie, jakby była gotowa rzucić się na Molly.
- Nie bez powodu nazywamy to 'prawdą' – Tessa dalej ją podpuszcza.
Delikatnie ściskam jej udo i szepczę, żeby dała spokój. Jeśli Molly zrobi krzywdę Tessie, to wtedy będę musiał zainterweniować.
- Moja kolej – mówi Molly.
- Tessa, prawda czy wyzwanie? - pyta Molly. Znowu to samo.
- Wyzwanie – Tessa uśmiecha się sadystycznie.
- Wyzywam cię, byś pocałowała Zayna – naśmiewa się.
- Nie, kurwa – mówię.
- Dlaczego nie? Przecież robiła to już wcześniej – uśmiecha się Molly.
Podnoszę się lekko na kanapie, pociągając za sobą Tessę.
- Nie ma kurwa mowy – warczę na Molly.
Gówno mnie obchodzi ta durna gra, Tessa nikogo nie będzie całować. Zayn skupia wzrok na ścianie, gdy Molly zmienia zdanie.
- Dobra, w takim razie niech będzie prawda – mówi.
- Czy to prawda, że jesteś skończoną kretynką, bo wróciłaś do Harry'ego po tym, jak przeleciał cię dla zakładu? - mówi radośnie. Ciało Tessy sztywnieje na moich kolanach i mała grupka wygląda dość niekomfortowo.
- Nie, to nie prawda – mówi Tessa przyciszonym głosem.
- Ja myślę, że to jednak prawda, a ty jesteś skończoną kretynką. Wierzysz w każde słowo, które wypływa z jego ust. Nie, żebym cię za to winiła, bo wiem jakie cudowne rzeczy te usta potrafią. Kurczę, na pewno wie jak używać swojego języka...
Zanim zdążam ją zatrzymać, Tessa znika z moich kolan i rzuca się na Molly. Dosłownie ją popycha, mocno trzymając za ramiona, a następnie się na nią wdrapuje. Molly ma szczęście, bo już wcześniej siedziała na ziemi, więc nie upada z wysoka.
- Ty pierdolona dziwko! - krzyczy Tessa, podczas chwytania jasnych włosów Molly. Unosi jej głowę z dywanu, zanim ponownie trzaska nią o ziemię.
Jasna cholera.
Zeskakuję z kanapy i zaczepiam ręce wokół jej talii, tym samym odciągając od Molly. Nigdy w życiu nie pomyślałbym, że to ja będę przerywał walkę pomiędzy Tessą i kimkolwiek innym, a zwłaszcza Molly.
Tessa miota się w moich ramionach przez parę sekund, gdy wyciągam ją z salonu, jednak po chwili się uspokaja. Poprawiam dół jej sukienki, by mieć pewność, że nie podwinęła się z żadnej strony; nie potrzeba nam bójki z mojej strony. W kuchni jest tylko parę osób, więc z salonu dobrze słychać ludzi rozmawiających o awanturze.
- Zabiję ją, kurwa! Przysięgam! - Tessa krzyczy, wydostając się z mojego uścisku.
- Wiem... wiem, że tak zrobisz – nie mogę brać na poważnie tego, co mówi, chociaż sam dopiero byłem świadkiem jej ataku na Molly.
- Przestań się do mnie głupio uśmiechać – fuka, pozbawiona oddechu.
Jej oczy są szeroko otwarte i lśniące, a policzki czerwone ze złości.
- Nie uśmiecham się. Jestem po prostu zdumiony tym, co się właśnie stało – przygryzam dolną wargę.
- Tak bardzo jej nie znoszę! Za kogo ona się w ogóle uważa? - krzyczy, ewidentnie próbując zdobyć uwagę Molly.
- Dobrze Oritz, przyniosę ci wody – mówię.
- Oritz? - pyta.
- Bokser UFC*...
- UFC?
- Nie ważne – śmieję się, napełniając jej szklankę wodą. Sprawdzam salon, by mieć pewność, że nie ma nigdzie Molly.
- Ciśnienie mi skacze jak oszalałe – mówi mi Tessa.
- Biłaś się kiedyś z kimś wcześniej? - pytam mimo, iż znam odpowiedź. Najlepszy w bijatykach jest właśnie skok adrenaliny. Do tego stopnia, że jest to uzależniające.
- Nie, oczywiście, że nie.
- To dlaczego teraz to zrobiłaś? Kogo obchodzi jej zdanie o nas.
- Nie o to chodzi. Nie to mnie rozwścieczyło.
- To co w takim razie? - pytam jej. Podaje mi pusty kubek i napełniam go z powrotem wodą.
- Gdy powiedziała to... o tobie i o niej - przyznaje się, a jej twarz jest wykrzywiona ze złości.
- Och.
- Taa. Powinnam uderzyć ją pięścią w twarz - oddycha.
- Tak, ale myślę, że rzucenie jej na ziemię i trzaśnięcie jej głową o podłogę było też całkiem niezłe - droczę się.
Delikatny uśmiech pojawia się na jej twarzy, a z jej gardła wydobywa się chichot.
- Nie mogę uwierzyć, że właśnie to zrobiłam.
- Jesteś taka pijana – śmieję się.
- Jestem - zgadza się ze mną.
- Wystarczająco pijana, by trzasnąć głową Molly o ziemię – mówi, znowu chichocząc.
- Myślę, że wszystkim podobało się przedstawienie - mówię jej, wślizgując rękę wokół jej talii.
- Mam nadzieję, że nikt nie jest na mnie zły za tę scenę - to jest właśnie moja Tessa. Pijana jak diabli, ale w dalszym ciągu bierze pod uwagę innych ludzi.
- Nikt nie jest zły, kochanie, jeśli już, to będą ci dziękować. To jest ten rodzaj gówna, dla którego dzieciaki z bractwa żyją - zapewniam ją.
- Mam nadzieję, że nie – mówi.
- Nie przejmuj się tym. Chcesz poszukać Steph? - pytam ją.
- Myślę, że możemy porobić coś innego... - mówi, zaczepiając swoje palce o moje jeansy.
- Już nigdy nie będziesz piła wódki, gdy nie będzie mnie w pobliżu - mówię jej, drocząc się, ale tak naprawdę jestem bardzo poważny.
- Jasne... A teraz chodźmy na górę – nachyla się i całuje mnie w szczękę.
- Małe, władcze ziółko z ciebie, czyż nie? - uśmiecham się.
- Nie tylko ty masz prawo do dominacji - śmieje się i łapie za kołnierz mojej koszuli, ciągnąc mnie w dół, do swojego poziomu.
- Przynajmniej pozwól mi coś dla ciebie zrobić – mruczy, szczypiąc płatek mojego ucha.
- Dopiero co wdałaś się w bójkę, pierwszą bójkę w swoim życiu i to jest to o czym myślisz?
Tessa kiwa głową.
- Wiesz, że tego chcesz, Harry – mówi niskim głosem powodując, że moje spodnie wydają się jeszcze ciaśniejsze.
- Dobra, kurwa, dobra – poddaję się.
- Nie było trudno.
- Chodźmy – łapię ją za nadgarstek i prowadzę na górę.
- Czy ktoś już przejął twój stary pokój? - pyta Tessa, gdy jesteśmy na górze.
- Tak, ale jest tu masa innych, wolnych pokoi – mówię jej i otwieram drzwi do jednego z nich. Dwa małe łóżka są przykryte czarną pościelą, a w szafie leżą buty. Nie wiem czyj to jest pokój, ale zamykam drzwi i biorę kilka kroków w stronę Tessy.
- Rozepnij mnie - instruuje.
- Nie tracimy czasu, jak widzę?
- Zamknij się i rozepnij mi tę sukienkę – parska.
Kręcę głową z rozbawieniem, a ona odwraca się i unosi do góry swoje włosy. Moje usta ocierają się o jej kark, gdy rozpinam zamek wzdłuż jej pleców. Na jej delikatnej skórze pojawiają się ciarki, gdy przesuwam palcem wskazującym po linii jej kręgosłupa. Przechodzi ją dreszcz i odwraca się, zsuwając rękawy swojej sukienki w dół, by opadła przy jej stopach. Ma na sobie seksowny różowy biustonosz z koronki i majtki, które kurwa kocham. Po jej uśmiechu mogę stwierdzić, że dokładnie wie, jak bardzo je uwielbiam.
- Nie ściągaj butów – praktycznie błagam.
Tessa zgadza się z uśmiechem i spogląda w dół na swoje buty.
- Najpierw, chciałabym coś dla ciebie zrobić – obwieszcza.
Szybkim ruchem targa za moje jeansy i marszczy brwi, gdy się nie zsuwają. Jej palce zręcznie odpinają guzik moich spodni i opuszcza je w dół. Robię krok do tyłu, w stronę łóżka, ale mnie zatrzymuje.
- Nie, fuj. Nie wiemy, kto i co robił na tym łóżku - robi obrzydzoną minę.
- Podłoga - rozkazuje.
- Uhmm... Okej – siadam na podłodze i Tessa do mnie dołącza, wdrapując się na mnie układając nogi po obydwu stronach moich ud.
Jej usta zaciskają się na skórze mojej szyi, przy czym kręci biodrami, napierając na mnie. Kurwa.
- Tess – oddycham.
- Skończę, zanim ty jeszcze zaczniesz, jeśli dalej będziesz to robić – mówię jej.
Odsuwa usta od mojej szyi i ściąga mi koszulkę przez głowę.
- Co chcesz, żebym zrobiła, Harry? Chcesz mnie zerżnąć czy chcesz żebym ci obcią... - przerywam jej pocałunkiem.
Nie tracę czasu na grę wstępną. Pragnę jej i potrzebuję, teraz. W ciągu paru sekund jej majtki leżą na ziemi obok niej, a ja sięgam do spodni po prezerwatywę. Muszę jej przypomnieć, żeby zaczęła stosować tabletki antykoncepcyjne, nie mogę znieść tego, że muszę używać gumki, chcę ją poczuć, całą.
- Harry... Pospiesz się - błaga i kładzie się na podłodze, podtrzymując się na łokciach, jej długie włosy dotykają ziemi za nią.
Czołgam się w jej stronę, rozsuwam uda i przybliżam się, by w nią wejść. Traci równowagę i upada na ziemię łapiąc za moje ramiona.
- Nie... Ja chcę to zrobić - mówi, pchając mnie na ziemię i wdrapując się na mnie. Jęczy w momencie, gdy się obniża i jest to najprzyjemniejszy odgłos, jaki słyszałem. Jej biodra wolno się poruszają, kręcąc się, obijając i torturując mnie.
Zakrywa usta ręką i wywraca oczami. Gdy wbija paznokcie u dołu mego brzucha, zatracam się. Owijam ramię wokół jej pleców i przewracam nas. Już wystarczająco długo miała nade mną kontrolę, nie mogę tego znieść.
- Co... - zaczyna.
- To ja tu rządzę, ja mam pełną kontrolę. Nie zapominaj o tym, kochanie - jęczę i wbijam się w nią ostro. Poruszam się ze zdecydowanie szybszym tempem niż tym, którym ona mnie torturowała.
Tessa gorączkowo kiwa głową i ponownie zakrywa sobie usta.
- Gdy... wrócimy do domu... zerżnę cię jeszcze raz i nie będziesz zakrywać sobie ust... wszyscy będą w stanie cię słyszeć. Słyszeć co ci robię, co tylko ja potrafię zrobić – grożę, podnosząc jej nogę do mojego ramienia.
Znów jęczy, a ja całuję ją w łydkę, gdy nieruchomieje. Jestem blisko... zbyt blisko, więc wciskam głowę w jej szyję wypełniając prezerwatywę. Moja głowa spoczywa na jej piersi do momentu, gdy nasze oddechy się wyrównują.
- To było... – oddycha.
- Lepsze, niż atak na Molly? - śmieję się.
- No nie wiem, było prawie tak dobrze – droczy się i wstaje, by się ubrać.
Pomagam jej zapiąć sukienkę, a ona przeczesuje palcami włosy, kiedy ja zapinam jeansy.

Tessa's POV:

- Która jest godzina? - pytam Harry'ego, gdy wkłada z powrotem swoje buty.
- Za dwie minuty północ – odpowiada, po tym jak spogląda na zegarek postawiony na małym biurku.
- Och... Cóż, musimy się pospieszyć i zejść na dół – mówię mu.
- Została minuta – informuje mnie.
- W takim razie się pospiesz – uśmiecham się.
Wciąż jestem nieźle upita, ale teraz, dzięki Harry'emu czuję się zrelaksowana i wyciszona – pijana czy nie, nie mogę uwierzyć w to, co się stało z Molly.
- Chodźmy – Harry bierze mnie za rękę, a gdy jesteśmy u szczytu schodów, ludzie zaczynają odliczać.
- 10... 9... 8...
Harry przewraca oczami.
- 7... 6...
- To głupie – narzeka Harry.
- 5... 4... 3... – zaczynam odliczać.
- Zrób to ze mną – mówię.
Próbuje zachować kamienną twarz, jednak ponosi porażkę, gdy szeroki uśmiech pojawia się na jego twarzy.
- 2... 1... – szturcham jego policzek palcem.
- Szczęśliwego Nowego Roku! - wszyscy krzyczą, łącznie ze mną.
- Hura, Nowy Rok – Harry mówi drętwym głosem, a ja śmieję się, gdy przyciska swoje usta do moich.
Część mnie była zmartwiona, że nie pocałuje mnie tutaj, przy wszystkich, ale teraz to robi. Rękoma wędruję po dolnej części jego brzucha, lecz szybko mnie za nie łapie, powstrzymując mnie. Kiedy się odsuwa, jego oczy błyszczą. Jest taki piękny.
- Nie masz jeszcze dość? - żartuje, a ja kręcę głową.
- Nie schlebiaj sobie. Nie narzucałam ci się – uśmiecham się.
- Muszę skorzystać z toalety – mówię mu.
- Chcesz, żebym poszedł z tobą?
- Nie, zaraz wracam – mówię, dając mu małego całusa przed odejściem do łazienki.
Powinnam była wziąć go ze sobą, to jest zdecydowanie trudniejsze, niż wtedy, gdy jestem trzeźwa. Świetnie się dzisiaj bawiłam, nawet pomimo afery z Molly. Harry zaskoczył mnie swoim spokojem, nawet w stosunku do Zayna, i pozostał w dobrym humorze przez cały wieczór. Po umyciu rąk wracam na korytarz, by znaleźć chłopaka.
- Harry! - woła damski głos.
Gdy rozglądam się dookoła widzę znajomą twarz. Dziewczyna z czarnymi włosami, która wpadła na mnie wcześniej, idzie w stronę Harry'ego. Trzymam się blisko, wścibsko podsłuchując.
- Mam twój telefon, zostawiłeś go w pokoju Lou - uśmiecha się, wyciągając telefon Harry'ego ze swojej torebki.
Co? Jestem pewna, że to nic. Byli w pokoju Louisa, co najprawdopodobniej oznacza, że nie byli tam sami. Ufam mu.
- Dzięki – zabiera od niej telefon, po czym dziewczyna odchodzi.
Dzięki Bogu.
- Hej! - woła za nią.
- Mogłabyś mi zrobić przysługę i nikomu nie wspominać o tym, że byliśmy razem w pokoju Louisa? - pyta ją.
- Nie pisnę ani słówka - uśmiecha się szeroko, a korytarz zaczyna wirować.
Czuję ból w klatce piersiowej i szybko podążam w stronę schodów. Harry zauważa mnie w pędzie i widzę jak wszystkie kolory odpływają mu z twarzy; wie, że został przyłapany.

* Amerykańska organizacja mieszanych sztuk walki.



• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

181 komentarzy:

  1. Świetny!!!
    Czyżby pierwsza ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE WIERZĘ W TO, ŻE UDAŁO MI SIĘ SKOMENTOWAĆ PIERWSZY KOMENTARZ. TO DLA MNIE ZASZCZYT!!!!
      Jestem wzruszona, muszę ocierać łzy co kilka sekund... JA KOMENTUJE PIERWSZY KOMENTARZ!!!
      Przede wszystkim chciałabym tutaj pozdrowić niektórych ludzi i nie tylko :
      Pozdrawiam, mamę,tatę, brata, siostrę, dziadka Czesia i Bolka, babcię Wiesie i Honorate, ciotke Elke, Barbarę, Ewę Magdę, Justynę, i wujka Roberta, Kamila i Dariusza i Sylwka i Daniela...Brata ciotecznego Bartka i Maćka. Siostry cioteczne Gabrysie, Hanie, Martyne...
      NIE ZAPOMINAJMY O INNYCH!
      o monitoringu wiejskim czyli pani Torbiak i pani mieszkającej po lewej, i o młodej matce mieszkającej po prawej. Pozdrawiam Marka Skwarka, KarOrke, konia Kubę, mojego kolegę Eryka i koleżankę Magdę! Moją BFF Agatę i nawet panią Łazorczyk tą ze sklepu!
      NIE MOGĘ JUŻ PISAĆ! ŁZY WZRUSZENIA SPŁYWAJĄ PO MOJEJ TWARZY CO JEST SPORYM UTRUDNIENIEM
      POZDRAWIAM NAWET TEGO KTO TERAZ TO CZYTA
      DZIĘKUJĘ

      Usuń
    2. JA PIERDOLE KC LASKA XDD /K

      Usuń
  2. AAA chyba pierwsza! Mniejsza o to! Lecę czytać ^^ na pewno świetny ! aaaaa kurwa emocje we mnie buzują! AAA LEKARZ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAAAAAAAAAAAA KURWA HARRY TY ZJEBANA CIPO!!!!! AAAA wypluj to! DOBRA, dość. Rozdział....... Świetny to mało powiedziane! To jest G-E-N-I-A-L-N-EEEE Ave After! ~ Afternator <3

      Usuń
  3. Jezu naprawdę świetny!!
    Dziękuję Ci, że to tłumaczysz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. CZAWRTA. z tego miejsca chcę pozdrowić mamę, tatę, siostrę, babcię, kota i pana Stasia z naprzeciwka.
    ps. jak zwykle świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. CO, JAK SDFGADSFCASFVSACFSADVSDFVSADFAS HARRY CO TY NAROBIŁEŚ?!

    OdpowiedzUsuń
  6. No ejj czy każdy rozdział zawsze musi się tak kończyć ?! ;c
    Ale rozdział boooski, dziękuję ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno słowo ZAJEBISTY *.* <333

    OdpowiedzUsuń
  8. już nie bedziecie pierwsze dzieciaki

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG JDJCNHDJDNXBDHSKS WSPANIALE NAJLEPSZE CUDOWNE JDNCBFJD

    OdpowiedzUsuń
  10. *.* Jak zawsze brak słów :D I co do cholery znowu zrobił Harry?!?!?!?!?

    OdpowiedzUsuń
  11. Co on znowu zrobił?! Mam nadzieje że nic takiego ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie chciałabym zeby cos zrobił bo będzie ciekawie. ..

      Usuń
  12. Genialny! *O*
    Dziękuje, KC <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny!!!!! Kiedy następny ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no świetny i ciesze sie ze tak szybko dodajesz nowe mam nadzieje ze tak będzie ciagle

    OdpowiedzUsuń
  15. Harry, co ty znowu odpierdalasz?

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny! Ale bedzie teraz afera.. Molly sie nalezalo, straszna suka z niej. A Tess jest taka bezpruderyjna po alkoholu ;-) Harry jak znowu cos odjebales to cie znajde i jebne patelnia! Mam wrazenie, ze ich zwiazek sklada sie glownie z klotni i seksu... jak to w Afterze bywa- zakonczenie trzymajace w napieciu, juz nie moge sie doczekac nn!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu, ona myśli że on ją zdradził o.o

    OdpowiedzUsuń
  18. Harry ty idioto...
    To z punktu widzenia Tess wygląda jakby ją zdradził... Ale on tylko zioło palił xD
    Co do bójki z Molly...nie wierzę że Tessa mogła to zrobić. Alkohol i jego skutki...
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  19. ojj coś czuje że będzie kłótnia :( jestem w ogóle ci wdzięczna że tak szybko tłumaczysz tego sylwestra bo bym chyba osiwiała z niecierpliwości haha
    atak na Molly przez Tesse - mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Było tak pięknie i na koniec.się poplakalam.. Dlaczego? :( rozdział świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże cudo aż brak mi słów to jest takie wspaniałe czekam na następny. błagam szybko bo nie mogę się na niczym innym skupić tylko na tym żeby przeczytać nowy rozdział <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Omg!!!!
    Świetny. Co on znowu mógł zrobić. Przecież tylko palił tak sam powiedział. Jeśli ją zdradził -.- to mu kopa zasadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. omg boże nie wytrzymam ja chce wiedzieć co on robił
    nie nie tylko nie mówcie że ją zdradził boże omg nie !

    OdpowiedzUsuń
  24. rozdział 150 omg <3 tyle się działo wow <3 mój naqjlepszy rozdział *.* końcówka - przyłapanie Harry'ego ups musiało coś być nie tak

    OdpowiedzUsuń
  25. Harry na pewno jej nie zdradził .... wierze w to XD Pewnie chodziło mu o to palenie ...

    OdpowiedzUsuń
  26. Harry, ja cie kiedyś osobiście zabije, obiecuje...

    OdpowiedzUsuń
  27. Angie jesteś taka kochna! rozdział mega! aż sie boje co oni w tym pokoju Lou robili..;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Hdudbjdndksnisn... zajebisty... kocham normalnie, no... został przyłapany... biedna Tessa... i co teraz? Koffam *_* O-O

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem 3567908532! Hura! Chcę pozdrowić całą moją klasę, księdza pedofila, Trynkiewicza i psa sąsiadòw ;) Dziękuję za to wyróżnienie...


    A tak na serio to rozdział jest świetny. Tessa po alkoholu jest taka odważna i w ogóle :oo Ciekawe co znów wyrabia Harry... ;c

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny rozdział! Kocham tego bloga :3 Dziękuję, że dla nas go tłumaczysz! Czekam na następny rozdział. Pozdrawiam. x

    OdpowiedzUsuń
  31. woooooooow Tessa zajebała Molly!!!!! wow!!! jestem z niej dumna! niech częściej się upija!!!!!!! brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. NIE WIERZĘ. NO NIE. MA BYĆ JUTRO ROZDZIAŁ. WIEM ŻE MASZ SWOJE ŻYCIE ALE TO NAPIĘCIE OMG. CHYBA AŻ PRZECZYTAM KAWAŁEK ORGINAŁU. CO ON ZROBŁ?!?! JEZU NO NIE.

    OdpowiedzUsuń
  33. JAK ON MÓGŁ?! JAK?! KURWA ZABIJE GO!
    Tess i napad na Molly xd
    Rozdział super i są 3 DNI POD RZĄD! WOHOO!

    ilysm ♥
    @Harry_Love_You_

    OdpowiedzUsuń
  34. JPDL JDKALGKSK ZARAZ PFFFFF I DOBRZE TAK MOLLY ! KTO OGLADAL TZG? Dawid najlepszyc!

    OdpowiedzUsuń
  35. Idealny! A koncowka omg..tylko boje sie co znowu sie stanie,czy znowu zaczna sie klocic? Dziekuje za tlumaczenie!!

    OdpowiedzUsuń
  36. JEJ! ALE KONIEC! <3.... super super super! zabawa się rozkręca łii <3
    ok Dziękuję strasznie! ♥
    /D.

    OdpowiedzUsuń
  37. ojezuu świetny, już się nie mogę doczekać co będzie dalej...

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochanie moje już mi brakuje słów aby podziękować Ci że to tłumaczysz Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  39. ale długi świetny rozdział <333333

    on jej nie zdradził, prawda? :O

    OdpowiedzUsuń
  40. PIJANA TESSA RZĄDZI !!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Harry ja pierdole
    od razu po nowym roku, serio?
    a tak to świetny

    OdpowiedzUsuń
  42. Najaral się oparami a ta myśli ze bzyknal inna wariatka troszkę zaufania ;p

    OdpowiedzUsuń
  43. BRAWO TESSA! Jestem z niej bardzo dumna :) ale ale, co z Harry'm? co znowu przeskrobał? mam nadzieję, że to nie jest to, o czym myślę...

    OdpowiedzUsuń
  44. Boże, co to będzie, co to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  45. no to będzie ciekawie... wyczekuję następnego ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam to! <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja pierdole xd @patatajka_

    OdpowiedzUsuń
  48. Jpdl Harry coś Ty kutwa znowu zrobił? ! Ugh ten rozdział był cudowny ale końcówka mnie nieźle rozzloscila

    OdpowiedzUsuń
  49. Oooo matko będzie sie działo...!! Ciekawe co oni tam robili xd wogole superowy rozdział kocham Cię *-*

    OdpowiedzUsuń
  50. OMG OMG OMG OMFG!
    Nie mogę przestać się uśmiechać.... Rozdział niesamowity i naprawdę jestem tak strasznie pod wrażeniem, że tak szybko go dodałaś... Wow!
    molly- hehe to było dobre. Pijana Tess rozwala system
    scenka- och, no jak zwykle brak słów ;)
    zakończenie- ??? Co zrobił Harry? Co powie Harry? Co zrobi Tess? Co powie Tess? NO NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ
    Dzięki za kolejny tak wspaniały rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak super 3 dzień z rzędu i jest AFTER ! <3
    Dziękuję Ci za tłumaczenie jestem fanką od soboty ;p i cały weekend czytałam :p jeszcze raz DZIĘKUJĘ CI jesteś wielka !! :*
    Pozdrawiam :) A.

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziekuje bardzo ze dodalas juz 3 dni z rzedu <3 czeeekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Wiedziałam, że nie będzie za długo tak pięknie i kolorowo xd Nie moge sie doczekać, tego co Harry znów zrobił *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. palił trawke

      Usuń
    2. Zapalił zioło z tą laską w pokoju Louisa, tak myślę.

      Usuń
  54. Super !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. genialne, nie mogę doczekać się następnego, by dowiedzieć się, co takiego tym razem Harry nabroił :) x

    OdpowiedzUsuń
  56. ehjdfhjfdhkiwsdjh @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
  57. J apieedole.. ale dojebal :///

    OdpowiedzUsuń
  58. Boże, Harry, ty idioto!!! To wyglądało tak, jakby on ją zdradził.... Już czekam na następny.. :**

    OdpowiedzUsuń
  59. Super! Szybko next, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. To się Harry wyłożył xD

    OdpowiedzUsuń
  61. Jezu, kisiel w gaciach kwkfnsnfmskfmsmfmskfm
    Chyba dostaje ataku serca, ale to nic xd
    PIJANA TESSA NA PREZYDENTA! AMEN.
    No kurwa, jak ja tęskniłam za czerwoną czcionką ♥♡♥♡♥
    No...ta część, która powinna być dla mych oczu zakazana podobała mi się bardziej niż to etycznie dopuszczalne haha
    No nic na to nie poradzę, sorrynotsorry
    Serio, nie wiem czy pozostać hetero dla Harry'ego, czy zostać lesbą dla Tess....
    ....
    ...
    DA FAKKK MÓJ MÓZGU? DOBRA, NEVERMIND. TEGO NIGDY NIE BYŁO.

    AFTER MOIM ŻYCIEM. AMEN.
    Kocham to ♥
    Bye bye xx
    Red♡

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam to tłumaczenie; ).
    Pozdrawiam Kamila ♥

    OdpowiedzUsuń
  63. boze!!! co do cholery sie dzieje?!!?!!!!! :o
    Harry co tym razem odwaliles??
    sie dzieje omg!!! :o
    co będzie w następnym?!
    nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  64. super rozdział, nie moge sie doczekac nastepnego xx dzieki

    OdpowiedzUsuń
  65. O boze .. Nie dosyc ze tak szybko dodajesz to jeszcze tyle sie dzieje *-*

    OdpowiedzUsuń
  66. Boże ale Harry się wkopał *--------------*
    Nie mogę się doczekac następnego <3
    Dzięki że tłumaczysz i dodajesz tak często kc mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  67. Nasza Tess zdecydowanie jest bardzo odwazna ;p nie moge sie juz doczekac nastepgo ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. co to za szmata ! ja pierdolę, harry co ty odjebałeś, ugh
    nie mogę się doczekać następnego rozdziału ::) ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. omg super rozdział
    haha w afterze chyba już zawsze tak będzie
    słodko
    słodko
    afera
    słodko
    słodko
    afera XD

    OdpowiedzUsuń
  70. aaaaaaaa
    Harry co ty znowu zrobiłeś i dlaczego byłeś z tą dziewczyną w pokoju?
    Rozdział jak zawsze świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  71. HAA ! TAK MI SIĘ MORDKA CIESZYŁA JAK TESS PRZYWALIŁA MOLLY !! Dobrze tak tej kurwie ! A Tessa myśli, że zdrada, a on tylko sobie jaarał, albo ćpał :D Świetna robota ! :*

    OdpowiedzUsuń
  72. OMG świetny rozdział+smieje sie jak głupia, bo poprzedni rozdział skomentowałam, że szykuje się walka miedzy Tess i Molly. To miała być przenośnia, a wyszło, jak wyszło XD

    OdpowiedzUsuń
  73. Rozdział tak bardzo pogmatwany, że aż nie do opisania <3 Myśle ze Harry nie przespał się z tą dziewczyna w pokoju Louisa, nie wiem co tam robili (xD) ale nie zdradził Tessy.

    OdpowiedzUsuń
  74. Najlepszy atak na Molly, ale to zakonczenie? Oj nie ładnie nie ładnie :(

    OdpowiedzUsuń
  75. On zawsze musi coś spieprzyć.... Ile razy ona będzie mu dawać szansę...
    Czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  76. Myślę że chodzi o to żeby się nie wydało że Harry palił trawkę czy jakieś tam inne gówna xd rozdział świetny i... jeju szkoda mi Tessy ale uważam że w sprawie z Molly to baaardzooo dobrze postąpiła :) u wiecie co wstałam o 4:30 rano spechalnie żeby przeczytać nowy rozdział xdd nie wiem czemu xdd hahaha czekam z zniecierpliwieniem na nowy rozdział :))))

    OdpowiedzUsuń
  77. Złamie mu CHUJA ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Rozdział chyba jeden z moich ulubionych ;) jak Tessa rzuciła się na Molly miałam ogromnego banana na twarzy ;D ciekawe co Harry robił w tym pokoju oby nic złego bo będzie niefajnie *.* jeszcze raz dziękuję Ci za czas, który poświęcasz na tłumaczenie no i wielkie dzięki za to, że rozdziały pojawiają się tak szybko <3 czytam kilka tlumaczeń i mogę szczerze powiedzieć, że After jest moim ulubionym ;) Jesteś WIELKA i życzę dalszej weny w tłumaczeniu kolejnych rozdziałów ;*

    OdpowiedzUsuń
  79. Harry, coś ty znowu nawywijał? :( A miałam nadzieję, ze teraZ będzię już okej ;___:

    Dziękuje x

    @klaudiaaaax

    OdpowiedzUsuń
  80. genialny <3 nie mogę się doczekać aby dowiedzieć co Harry znów narobił ^^

    OdpowiedzUsuń
  81. Aaawr! <3 akcja z Molly świetna. :) Tessa nie powinna tyle pić xD A Harry nie powinien jej zostawiać tak długo samej. Ależ jestem ciekawa, co działo się w pokoju Louisa! :> jak znowu Tessa będzie przez Ciebie cierpieć, to zabije i nawet Ci te słodkie oczka nie pomogą.. Także bój się. :) Strasznie dziękuję Ci za to tłumaczenie. Jesteś najlepszą tłumaczką ever! <3 widzę, ze znow liczba komentarzy spadła do minimum... :c

    OdpowiedzUsuń
  82. omgggggggggg to takie sdbfjshdbkcjnsdjkfjsadcjadsbchadsbfjdav xd nie moge sie doczekac 151 :O kocham cie dziewczyno xx

    OdpowiedzUsuń
  83. Tessa wymiata jak rzuciła się na Molly to było dobre, nie mogę się doczekać kolejnego. Mam nadzieję że Harry nie zrobił niczego złego.

    OdpowiedzUsuń
  84. Ooo Nowy Rok razem <3 Ale Harry , coś ty zrobił !?

    OdpowiedzUsuń
  85. czy harry znowu zdradził tesse czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  86. ja pierdolę co za emocje szybko next aaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  87. Kocham !!!!!! Przypominaja mi sie nieprzespane noce jak czytalam pierwsze czedvi :')
    Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  88. Nie! Nie!! NIE!! On nie mógł jej zdradzić! Mogłam się domyśleć... za długo było bez problemów. No co za idiota -.- Mam nadzieję, że w następnym okaże się, że to nieporozumienie :/

    OdpowiedzUsuń
  89. Jpr zabije cię Styles!!coś ty znowu narobił?
    Rozdział genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  90. harry czeka cie powazna rozmowa . Albo nawet wpierdol . 😃 Mysle ze harry nie zdradzil tessy . On ja kocha . Nie skrzywdzil by jej znowu . Ale jestem pewna ze harry cos przeskrobal . tessa pobila molly i dobrze . Lubie jak graja w prawda czy wyzwanie . To.fajne . Szkoda ze harry nie gral.

    OdpowiedzUsuń
  91. czuję kłopoty... ale i tak wydaje mi się, że harry po prostu palił trawkę, o czym wspomniał w swoich przemyśleniach, a tessa znowu pomyslała, że ją zdradził.

    OdpowiedzUsuń
  92. Jeej na reszcie Tessa przywaliła Molly :D oby się Tess nie pokłóciła z Harrym :C wiem że masz obowiązki, ale didaj szybko kolejny <3 i dziękuję że ostatnio tak często dodajesz ;** ♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  93. ohhh jednak Heri coś zmalował:) superr:)

    OdpowiedzUsuń
  94. vsghfhtdsfgtdygfth <3 Nie mogę się doczekać nexta hsauyffhdug!! Muszę się dowiedzieć co Harry robił dokładnie w tym pokoju mshfjgyds! Kocham to <3 xD

    OdpowiedzUsuń
  95. Co ten Harry narobił?? Błagam, nie....nie to co ja myślę....nie :( !

    OdpowiedzUsuń
  96. Szalona Tessa garnie w prawda czy wyzwanie, bójka, później ten sex rozkręca się dziewczyna ;P

    OdpowiedzUsuń
  97. Biedna Tessa :( jak Harry mógł jej to znowu zrobić? :(

    OdpowiedzUsuń
  98. O MASAKRA W KOŃCU DOCZEKAŁAM SIĘ AKCJI !!!!!!
    MASAKRAAAA ;CC

    OdpowiedzUsuń
  99. Świetny rozdział tylko co teraz będzie

    OdpowiedzUsuń
  100. nie nie nie Harry nic nie zrobił!! kocha Tess i nie chce nawet dotykać innych lasek! nic się nie działo! nie nie nie nie ;__;

    OdpowiedzUsuń
  101. O cholera !!! :O
    Kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  102. o matko,swietny :) nie moge sie doczekac kolejnego rozdzialu

    OdpowiedzUsuń
  103. IDIOTA. CO ON TAM ROBIŁ?JA NIE MOGĘ. NIE NIE NIE NIE. BYŁO ZBYT IDEALNIE DO TEJ PORY :"(
    @RusherMuffin

    OdpowiedzUsuń
  104. Cdtfxtcsfvg cudowne

    OdpowiedzUsuń
  105. Awww ale świetny. Bójka z Molly najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  106. Jestem strasznie ciekawa co Harry zrobił ;)
    Rozdział standardowo świetny i szybko dodany ;*

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetnie zacząłeś nowy rok, Hazz. Jesteś skończonym kutasem.

    OdpowiedzUsuń
  108. No kobieto jesteś niesamowita! Tyle rozdziałów ostatnio dodajesz:-D dziękuję! No i ciekawe co Harry tym razem narobił:-/

    OdpowiedzUsuń
  109. O NIE ! O NIE ! HARRY TY KUTASIE !
    JAK MOGŁEŚ ! CHOCIAŻ PEWNIE NIC NIE ZROBIŁEŚ. MAM TAKĄ NADZIEJE

    OdpowiedzUsuń
  110. oooo....ups.... Harry no.. a było tak pięknie... mam nadzieję że to nie będzie nic poważnego :) czekam z niecierpliwością na nexta :)
    Mrs.Horan

    OdpowiedzUsuń
  111. Jestem taka ciekawa co znów Harry odwalił ;D Nie no te napięcie, rozdział mega!

    OdpowiedzUsuń
  112. Rozdział świetny, czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  113. O jejku <3 jak słodko, ale Tessa i Molly?! TESSA BIJE MOLLY ZE CO?! I jeszcze ten seks :D jestem ciekawa co zrobi Tess i Harry czy pobiegnie za nia czy co.:) czekam NN

    OdpowiedzUsuń
  114. Harry ogarnij sie!
    Ciekawe co oni w tym pokoju robili...
    Oby nie to o czym myśle..
    Nie to nie możliwe
    Nie mógłby zranić Tessy.
    Chyba..
    Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Zajebjsty rozdział :D
    Mam ogromną nadzieję, że Harry nie zdradził Tess.

    OdpowiedzUsuń
  116. Rozdzial wspanialy! i te mocne slowa Molly o Tessie i Harrym XD czekam na nexta! Dziekuje, ze tlumaczysz!

    OdpowiedzUsuń
  117. o kurwa, niech okażę się co innego niż to o czym myślę :(

    OdpowiedzUsuń
  118. Super! ,3 ZDRADZIŁ JĄ ??? O.O CO ZA KRETYN!

    OdpowiedzUsuń
  119. Nie mogłam z tego jak Tess pokazała Molly koto tu rządzi ;D bójka mistrzostwo !! ;) czekam na next :***

    OdpowiedzUsuń
  120. ja go pobiję normalnie !!! kt się ze mną zgadza ?
    tak myślałam ...
    WSZYSCY !
    harry zły harry głupi harry seksowny zły harry

    OdpowiedzUsuń
  121. OŻESZKURWAJAPIERDOLE
    Harry, chuju jebany! Jak ty możesz?! Ja się pytam do cholery?! Już ci Tessa nie wystarcza?! A w ryj chcesz?! -,-
    Jezujezujezu... ja chcę next!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    OdpowiedzUsuń
  122. Cudowny, czekam na kolejny <3333

    OdpowiedzUsuń
  123. co za sukinsyn -,- tzn. mam nadzieję, że nie zrobił tego, co mam na myśli

    OdpowiedzUsuń
  124. Podziwiam was za to, że pomimodużej ilość nauki dodajecie teraz rozdziały z dnia na dzień, ale pewnie potem niektora część czytelników będzie spinać dupy, że np. pojawi się raz na tydzień. Czytałam kilka rozdziałów na przód w oryginale i w sumie nie ma o co się denerwować na Harry'ego ;)

    OdpowiedzUsuń
  125. Omg! Ciekawe co on tam robił u Lou?!? Aaaaa <3 super rozdział. :*

    OdpowiedzUsuń
  126. ajć, to było mocne.. hahaha, Molly się nie spodziewała ataku Tessy. a ta końcówka? znowu się pokłócą ;/

    Kia x

    OdpowiedzUsuń
  127. wow świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  128. No nie, co ten głupek znowu odjebał noo. Biedna Tess, ciągle przez coś cierpi. Rozdział cudowny jak zwykle z resztą! Czekam na kolejny :*
    Shhnes

    OdpowiedzUsuń
  129. Omg jak czytam już sama notatkę to mi się gęba cieszy ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  130. Najlepszy rozdział ever :) czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  131. O kurde! No to nieźle, już miało być tak pięknie, a tu on coś znów odwala. Normalnie szok!
    Nie mogę się doczekać następnego.
    Kocham i dziękuję <3
    @mysweetloouis

    OdpowiedzUsuń
  132. Rozdział super - atak Tessy na Molly hahahha:D
    Ale Harry! Nie ! Tylko nie mów mi, że on......
    Ann:)

    OdpowiedzUsuń
  133. Przecież on w Tym pokoju niby palił trawkę jezuu nie czytacie dokładnie XDD dobra nie jestem pewna XDD

    OdpowiedzUsuń
  134. JAK ON MÓGŁ?!?!??!?!?!?!?!??! Rycze ;;

    OdpowiedzUsuń
  135. CO ON TAM ROBIŁ?!?!??! BĘDĘ O TYM MYŚLAŁA PRZEZ KILKA DNI!!

    OdpowiedzUsuń
  136. Harry harry xd Genialny rozdział i Tess taka dominująca xd <3333333

    OdpowiedzUsuń
  137. na pewno jej nie zdradził, ale pytanie co innego zrobil, no cóż musi się coś psuć zeby nie było monotonnie :) i tak się będą dalej kochać

    OdpowiedzUsuń
  138. tJak jato kocham :D Suka Molly

    OdpowiedzUsuń
  139. Tak! Szkoda tylko że jej mocniej nie przywaliła. Nienawidzę Molly.
    Ciekawe co robili w tym pokoju u Lou.

    A.

    OdpowiedzUsuń
  140. jeju, najlepsza jesteś po prostu. <3

    OdpowiedzUsuń
  141. Łoł drama time! Lece czytac dalej xx kc Angie

    OdpowiedzUsuń
  142. po pierwsze: TESSA + ALKOHOL = OMG! co te drinki z nią zrobiły?! Dobrze tak Molly
    po drugie: Harry co jak gdzie wtf kurwa jak? HARRY!!! co ty zrobiłeś?!
    mam nadzieję, że to się dobrze skończy..

    OdpowiedzUsuń
  143. Ten rozdzial jest fantastyczny, tak duzo sie dzieje ;) Jestem ciekawa jak Harry wytlumaczy sie Tess w sumie nic zlego nie zrobil... Tlumaczynie tak dobrze, dziekuje xx

    OdpowiedzUsuń
  144. ten chłopak jest straszny

    OdpowiedzUsuń