wtorek, 8 października 2013

Rozdział 71.

Kiedy wchodzimy do domu, Karen i Ken siedzą na kanapie w salonie, oboje podnoszą głowy na nasz widok.
- Harry! Co się stało?! – pyta Ken, nieco spanikowany.
- Wszystko okej – mruczy niezadowolony.
- Co się z nim stało? – z kolejnym pytaniem Ken zwraca się już do mnie.
- Wdał się w bójkę, ale nie powiedział mi ani z kim, ani dlaczego – usiłuję wyjaśnić.
- Stoję tu i właśnie powiedziałem, że wszystko jest zajebiście dobrze! – Harry spluwa.
- Nie mów do niego w ten sposób! – karcę go, a on wytrzeszcza oczy. Zamiast na mnie krzyczeć, chwyta mój nadgarstek w swoją pokaleczoną rękę i niemal wyciąga mnie z pokoju. Słyszę, jak Ken i Karen rozmawiają o cholerycznej aparycji Harry’ego, gdy ten ciągnie mnie po schodach na górę. Gdy tylko docieramy do jego pokoju, obraca mnie, dociska do ściany moje nadgarstki i zbliża się o kilka kroków, tak, że dzielą nas centymetry.
- Nigdy więcej tego nie rób – syczy przez zaciśnięte zęby.
- Czego? Zejdź ze mnie! – mówię, a on wywraca oczami, ale odpuszcza i otwiera drzwi do sypialni. Idzie w stronę łóżka, a ja zostaję wciąż blisko drzwi. Ken i Karen prawdopodobnie zastanawiają się teraz, dlaczego Harry w ogóle przychodzi do ich domu - nigdy wcześniej nie miał zwyczaju się w nim pojawiać.
- Nie mów mi, jak mam rozmawiać z moim ojcem. Martw się o relację z twoim tatą, zanim będziesz próbować wtrącać się w moją – kiedy tylko słowa wychodzą z jego ust, orientuje się, co właśnie powiedział, po czym spogląda na mnie, w momencie, gdy cofam się o krok.
- Przepraszam. Nie chciałem tego powiedzieć, to po prostu samo wyszło.. - próbuje przeprosić.
- To zawsze 'samo wychodzi', nieprawdaż? – nie mogę nic na to poradzić, że łzy zaczynają szczypać mnie pod powiekami. Ten komentarz o moim ojcu to było za dużo, nawet jak na Harry’ego.
- Tess, ja.. - zaczyna, jednak sam się powstrzymuje. Co ja tu w ogóle robię? Dlaczego wciąż myślę, że on kiedyś przerwie ten ciąg obelg na tyle długo, żeby móc ze mną normalnie porozmawiać? Bo jestem idiotką. Właśnie dlatego.
- Nie, w porządku, naprawdę. Taki właśnie jesteś, oto, co robisz. Znajdujesz w ludziach słabości i wykorzystujesz je. Używasz na swoją korzyść. Jak długo czekałeś, żeby powiedzieć coś o moim ojcu? Pewnie dokładnie od momentu, w którym mnie poznałeś! – krzyczę.
- Cholera jasna! Nie! Nie myślałem, kiedy to powiedziałem! Zresztą ty nie jesteś święta, prowokowałaś mnie, celowo! – również wydziera się, jeszcze głośniej, niż ja.
- Prowokowałam? Ja prowokowałam! Proszę cię, oświeć mnie! – niemal wrzeszczę. Wiem, że wszyscy w domu mnie słyszą, ale wyjątkowo nic mnie to nie obchodzi.
- Zawsze mnie drażnisz! Ciągle ze mną walczysz! Chodzisz na randki z Zaynem! Że niby co, cholera, myślisz, że lubię być traktowany w ten sposób?! Że lubię, że masz nade mną tę kontrolę? Nienawidzę sposobu, w jaki wdarłaś się pod moją skórę, nie znoszę tego, że nie mogę przestać o tobie myśleć! Nienawidzę cię, naprawdę cię nienawidzę! Jesteś taką małą, pretensjonalną.. - przerywa i patrzy na mnie. Zmuszam się, by odwzajemnić spojrzenie, pokazać, że wcale nie rozpadam się na drobne kawałeczki z każdym jego słowem. - Właśnie o tym mówię! – Harry przeczesuje włosy, drepcząc w kółko po pokoju. - Ty.. Ty sprawiasz, że wariuję. Dosłownie, szaleję! I na to wszystko masz tupet pytać mnie, czy cię kocham?! Dlaczego miałabyś w ogóle o to pytać? Bo powiedziałem to raz, przez przypadek? Powiedziałem ci już raz, że nie miałem tego na myśli, więc dlaczego pytasz ponownie? Lubisz odrzucenie, prawda? To właśnie dlatego wciąż do mnie wracasz, tak? – krzyczy na mnie, a ja mam ochotę uciec. Uciec z tego pokoju i nigdy, przenigdy się nie oglądać.
- Nie, wracam za każdym razem, bo cię kocham – w końcu przyznaję. Zakrywam usta dłonią, marząc, bym mogła cofnąć te słowa. Harry nie może mnie prawdopodobnie zranić bardziej, niż już to zrobił, a nie chcę zostać w niepewności, co by powiedział, gdybym mu to wyznała. Dla mnie to w porządku, jeśli mnie nie kocha, wpakowałam się w to, wiedząc dokładnie, jaki jest.
- Ty co? – wygląda na zdziwionego. Mruga powiekami, jakby próbował przetrawić moje słowa.
- No dalej, powiedz mi jeszcze raz, jak mnie nienawidzisz. Dalej, powiedz, jak głupia jestem, kochając kogoś, kto nie może mnie znieść – mówię, a mój głos brzmi obco i prawie jak skowyt. Ocieram oczy i patrzę na niego ponownie. - Idę – mówię. Czuję, jakbym odchodziła z pola bitwy - bitwy, w której odniosłam klęskę. Muszę opuścić scenę, by opatrzeć moje wewnętrzne rany.
Gdy otwieram drzwi, Harry jednym susem zamyka przestrzeń między nami. Odmawiam patrzenia na niego, gdy kładzie rękę na moim ramieniu.
- Cholera, nie odchodź – mówi głosem pełnym uczucia. Pytanie – którego uczucia? - Kochasz mnie? – szepcze i układa swoją pokiereszowaną dłoń pod moim podbródkiem, tak, bym uniosła głowę. Uciekam wzrokiem i powoli kiwam głową, oczekując, że mnie wyśmieje prosto w twarz. - Dlaczego? – czuję gorący oddech chłopaka na twarzy. W końcu patrzę mu w oczy i zauważam, że wygląda na.. zmartwionego?
- Co? – pytam delikatnie.
- Dlaczego mnie.. Jak to jest możliwe, że mnie kochasz? – jego głos się łamie, a oczy wpatrują się we mnie. Czuję, że słowa, które mam wypowiedzieć, mają dużo większą wagę, niż sądziłam.
Nie mam na to wyjaśnienia, poza tym, że po prostu go kocham. Sprawia, że szaleję, czyni mnie bardziej rozgniewaną, niż kiedykolwiek wcześniej byłam, ale w jakiś sposób się w nim zakochałam. Mocno.
- Jak mogłeś nie wiedzieć, że cię kocham? – odpowiadam pytaniem na pytanie. Nie pomyślał, że mogłabym go kochać?
- Powiedziałaś mi, że nie. I umówiłaś się z Zaynem. Zawsze ode mnie odchodzisz. Zostawiłaś mnie wtedy na werandzie, gdy błagałem o kolejną szansę. Powiedziałem, że cię kocham, ale ty mnie odrzuciłaś. Wiesz, jakie to było dla mnie trudne? – mówi. Muszę sobie chyba wyobrażać wilgoć zbierającą się w kącikach jego oczu. Jestem za to zbyt świadoma jego szorstkich palców pod moją brodą.
- Cofnąłeś to, zanim zdążyłam przemyśleć, co powiedziałeś. Zrobiłeś wiele rzeczy, żeby mnie skrzywdzić, Harry.. - mówię mu, a on przytakuje.
- Wiem.. Przepraszam. Pozwól mi to jakoś wynagrodzić. Wiem, że na ciebie nie zasługuję, nie mam nawet prawa, by o to prosić.. Ale proszę, tylko jedna szansa. Nie obiecuję, że nie będę się z tobą kłócić, albo denerwować na ciebie, ale obiecuję, że oddam ci się w całości. Proszę, pozwól mi być tym, kogo potrzebujesz – jego niepewność siebie sprawia, że w środku się roztapiam.
- Chcę myśleć, że to może się udać, ale po prostu nie wiem, czy może. Zbyt wiele zostało już zniszczone, Harry – moje oczy zdradzają mnie i pozwalają płynąć łzom. Harry przenosi swoje dłonie na moje policzki, by następnie je złapać.
- Pamiętasz, jak zapytałaś mnie, kogo kocham najbardziej na świecie? – pyta, a jego usta są centymetry od moich.
Kiwam głową. Jakim cudem on to pamięta? Wydaje się, że to było tak dawno i nie sądziłam, że on w ogóle mnie słuchał.
- To ty. To ciebie kocham najbardziej – jego wyznanie zaskakuje mnie, po czym uśmierza ból w piersi.
- To nie jest jakiś element twojej gierki, prawda? – pytam, nim pozwolę sobie mu uwierzyć i znów rozpłynę się w jego ramionach.
- Nie, Tessa. Skończyłem z tymi grami, po prostu chcę ciebie. Chcę z tobą być, w prawdziwym związku. Będziesz oczywiście musiała mną pokierować, bo w zasadzie nie wiem nawet, co to do cholery znaczy – Harry się śmieje, na co dołączam do niego. - Brakowało mi twojego śmiechu. Nie słyszałem go wystarczająco często. Chcę być tym, który będzie sprawiał, że się śmiejesz, a nie płaczesz. Wiem, że jestem trudny do zniesienia.. - mówi, ale przerywam mu w połowie zdania, przyciskając swoje usta do jego. Wargi Harry’ego są pospieszne, a na nich potrafię wyczuć smak krwi z rozciętego kącika. Moje kolana uginają się pod ciężarem napięcia buzującego we mnie. Wydaje się, że minęło tak wiele czasu, odkąd czułam jego usta na swoich po raz ostatni. Kocham tego zniszczonego, nienawidzącego siebie dupka tak bardzo, że boję się, że to mnie zniszczy.
Podnosi mnie z ziemi, a ja oplatam go udami, wplatając palce w jego włosy. Harry jęczy w moje usta i dyszy, pogłębiając pocałunek. Przesuwam językiem po jego dolnej wardze, a chłopak krzywi się, więc się cofam.
- Z kim się biłeś? – pytam, a on się śmieje.
- Pytasz o to w tej chwili?
- Tak, chcę wiedzieć – uśmiecham się.
- Zawsze zadajesz tyle pytań, nie mogę odpowiedzieć na nie później? – grymasi.
- Nie, powiedz mi.
- Tylko, jeśli zostaniesz – przyciąga mnie do siebie i błaga. – Proszę?
- W porządku – wzdycham i znów go całuję, kompletnie zapominając o moim pytaniu.


 ~ jeśli przeczytałeś/łaś zostaw komentarz :)

124 komentarze:

  1. Genialne jak zawsze !!!
    Czekam na next'a :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny !! <3 super tłumaczycie :* xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Pogodzili sie. Czekam na nn rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu Jezu Jezu <3 nie potrafię nic innego napisać. ahdkahfkas nareszcie są razem <3 kocham to *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja się podpisuje pod komentarzem :* cudo !!!!!!!!!!

      Usuń
  5. Niesamowicie cudowne czekam na kolejny. I wszystkiego naj naj naj <3

    OdpowiedzUsuń
  6. akjhasffkasjhvodbsohvogdlfsjvn *o* . nie jestem w stanie nic napisać matko ... awwwwwwwwwwww <3 kocham was *u*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział ! Oby Harry tego nie spieprzył. Dziękuję, że tłumaczycie <3 Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeeeee pierwszy raz moj kom na poczatku <3<3<3 swietny rozdial jak zawsze
    -wierna fanka julia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Rany boskie , dziewczyno , jesteś wielka !!! Rozdział jest po prostu zajebisty , Twoje tłumaczenie --fantastyczne . Kurde , nie wiem co się ze mną dzieje . Dzisiejsza nauka poszła w las .

    OdpowiedzUsuń
  10. Hcsjoskshaiss ojejuuuuu !!! Jak ja to kocham !! Dziekuje Wam bardzo za tlumaczenie :** xx

    OdpowiedzUsuń
  11. już Cię kocham! Rozdział megaaa...!! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Taaak ! Pogodzili sie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. już Cię kocham!
    wszystkiego najlepszego skarbie! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. haudhauheuizeu *.* Powiedziała mu że go kocha i ten pocałunek <3 jestem tylko ciekawa z kim się bił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bił się z jakimis trzema lub czterema chłopakami.. zaczepił ich bo chciał się wyżyć i oderwał?;) to chyba w następnym rozdziale prawie cały dzień Tessa spędzi z Karen w ogrodzie a harry z Kenem, a i Harry będzie się pytał w jakich kolorach ma przyjść na ślub:D biało czarnych;) taki tam spoiler nie wiem czy chronologicznie:P nie ma za co.XD

      Usuń
    2. idiotka -,-

      Usuń
  15. Ooooo ja ich kocham i was dziewczyny <3 dziękuję za aftet

    OdpowiedzUsuń
  16. całe 70 rozdziałów czekałam na ten moment haha, wielkie dzięki za tłumaczenie. mamy szkołę, a wy dodajecie rozdziały częściej niż mogłabym to sobie wymarzyć! jesteście wielkie! przy okazji wszystkiego najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurwa czaicie to ze sie poplakalam ,poprostu ryczalam jak glupia .. :** !

    OdpowiedzUsuń
  18. AAAAA jeszcze raz składam życzenia najwspanialsze <3 ( możesz obchodzić urodzinki codziennie? :D ) noo niesamowita no! ;* dziękuję...
    i to wyznanie miłości, aż się popłakałam :")

    OdpowiedzUsuń
  19. Woah boski jak zawsze niedawno zaczęłam czytać after ale tak bardzo mnie wciągnął że w każdej wolnej chwili czytam to tłumaczenie cieszę sie że jestem już na bierzaco i wogóle świetny super rozdział jeszcze raz wow<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Tsjey boze kocham ataisfyfy

    OdpowiedzUsuń
  21. Huhuhuuhuhu happy birthday jeszcze raz <3<3 dzięki cudownaa jesteś. Już cię kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Poplakalam się ze wzruszenia :") ahhh, piękny :3 czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  23. o matko, tyle na to czekałam! Jesteście niesamowite! I dziękuje, ze to tłumaczycie i dziękuję, że po prostu jesteście! i Kochamy Was! i wszystkiego najlepszego Cat! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Cholera, nareszcie!! XD :D :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojojoj jest idealnie teraz tylko czekać aż się wszystko rozpieprzy xD to jest best rozdział ever <3

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny ... bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. dhfujakljfsdghj ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Boze *.* hdbhdhdsx swietny rozdzial! :)
    )ewnie Harry'ego pobila jakas grupka chlopakow 3/4 chlopakow, bo przeciez w towarzystwie kazdy jest odwazny :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Aaaaaaa nie wierzę *-* ♥ ♥ ♥ KKKKOOOOCCCHHAAAAMMMMM

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie ma za co w końcu to twoje urodziny i nie musisz dziękować za życzenia <3 I ci powiem że to najcudowniejszy prezent jaki dostałam <3 Genialny rozdział :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cat jesteś kochana ♥ dziękujemy i jeszcze raz wszystkiego najlepszego :D co do rozdziału wydaję mi się że to może być Zayn.

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny! SUPER SUPER SUPER! Nie mogę się d niego oderwać, no nie mogę :D awww *o* jaram się że dodałaś kolejny! hah :D awwwwww ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. ojejaa ;d jak słodko <3 ;)
    zapraszaam na mojego bloga ;D http://dreams-come-true-if-you-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wreszcie się Tessa ogarnęła i nie ucieka :)
    Ciekawa jestem co będzie dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Plissssss dodawaj szybko nexta! Kocham to tłumaczenie, buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  36. ojejjj jak milo, dziekuje, ale to raczej my powinnysmy Ci dac ten prezent dlatego tym bardziej jest to wyjatkowe z Twojej strony. Juz Cie uwielbiam Cat xx
    czekam na kolejny z niecierpliwoscia bo jak zwykle sie poryczalam czytajac After ;c teraz juz musi byc dobrze, bedzie dobrze, mam nadzieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. 2 słowa. KOCHAM CIE. nic więcej, znajdź w tym tysiąc słów mojego uwielbienia i radości.

    OdpowiedzUsuń
  38. nawet nie wiesz jak byłam zaskoczona widząc nowy rozdział który jest przecudny!!!! jaki słoidziak Harry jejka ja jej powiedział, że kocha ją najbardziej na świecie o jaaa aż łzy mi się zakręciły w oczach!

    OdpowiedzUsuń
  39. O jejku jejku jejku!! Nie wyobrażasz sobie mojej reakcji jak zobaczzyłam że jest 71! Dostałam takiego ataku że mama chciała dzownić po karekte... i tu mówię to z ręką na sercu XD Naprawdę bardzo czekałam na ten rozdział ze względu na to jak skończył sie poprzedni.. boże.. chyba go sb jeszcze raz przeczytam XD haha ale serioo.. awhdasagasf.. Oby tylko to opowiadanie nie zmieniło się w takie słodziuteńkie gdzie co 5 słowo jest aj lof ju hehe :d Bo to najbardziej mi sie podoba a After.. że jest inny <3 No nicz zobaczymy jak to bd fbjawhjawjaw ALe tobie to dziękuję z całego mojego serduszka i życzę stooo laat ♥
    @stacha4

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!! <3 A rozdział jak zwykle cudowny ;3 Świetnie tłumaczycie xoxo!! Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. CUDO! <3
    To jak tłumaczycie >>>>>
    Luuv ♥
    @1DMyDreaaam

    OdpowiedzUsuń
  42. O boski .... znalazlam go w niedzielę i tak się wyciągnęłam
    Życzę ci weny w tłumaczeniu :**********

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzięki a też mam dzisiaj urodzinki :D rozdział powalił łzy mi leciały jak głupie :D nowy rozdział miły prezent na urodziny :):)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cat jesteś Kochana!! Przepraszam, że nie złożyłam Ci życzeń wcześniej ale nie wiem dlaczego nie mogłam dodać komentarza ;/ W sumie to nawet nie wiem jak teraz udało mi się tutaj wejść.. Przeskakuje mi i nie mogę kliknąć w komentarze.. A co do życzeń to dużo uśmiechu i pogodnych dni.. Samych miłych chwil :)
    Hmm rozdział... Jak zawsze fenomenalny !!! Dziewczyny kocham Wasze tłumaczenie xD I to jak robicie nam niespodzianki dodając kilka rozdziałów :) Wiem, że oryginał jest długi i mam nadzieję, że będziecie tłumaczyły go do końca którego jeszcze nie widać :)
    Buziaki Słoneczka :***
    @angela_dudek

    OdpowiedzUsuń
  45. DZIĘKUJEMY ZA PREZENT .... CHOCIAŻ TO POWINNO DZIAŁAĆ W INNĄ STRONĘ :D KOCHAM WAS WSZYSTKIE ,TAK SAMO , JAK TE OPOWIADANIE <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam, daj szybko następny!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten ich związek jest taki niabgioavgioa. Tego się nie da ująć w słowa. Harry jest może i tym dupkiem, ale wiem, że potrafi kochać. W sumie ile jest ksiąg 3? Więc na pewno będzie się dużo działo. Dziękuje wam bardzo, że to tłumaczycie ♥ Kocham ten uśmiech na mojej twarzy kiedy wchodzę i widzę nowy rozdział c: Życzę jeszcze raz wszystkie najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
  48. boski kiedy następny rozdział ? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cat jestes wspaniałaaaaaa juz cie kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Ooo pogodzili się... jedno co nie daje mi spać to to o co chodzi Zaynowi i Harremu...czy oni mają jakiś zakład? 0.0 wiecie o co mi chodzi nooo- jak ten zawsze sie martwi czy drugi coś jej powiedział.
    dobra mniejsza o to ;) kocham wasze tłumaczenie i was <3 pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Przeczytałam wszystkie rozdziały w 3 godziny hahahah takie OSOM *-* Po prostu jak to czytam to mam takie motylki w brzuchu <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Jezu teraz to ja się rozpływam cudowny jest ten rozdział *_*

    OdpowiedzUsuń
  53. zarąbisty rozdział ! świrtny ! *-* awhrr,jak słodko <333 zakochańce ! Boże,jak się ciesze,że są w końcu razem ! :D oby teraz im się układało! :33 ciekawe,czy Harry nie pobił się z Zaynem,wiem,ze to raczej niemożliwe,ale tak sb pomyślałam ... no nic,czekam na next'a! xx :*

    OdpowiedzUsuń
  54. genialny rozdział !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. OMG genialny , już się nie mogę doczekać następnego. mam nadzieję że będzie jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Czekam na następny, aaa! <3333

    OdpowiedzUsuń
  57. awwwwwww chyba sie porycze :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  58. awwwww *.* cudowny rozdział ♥♥♥ kocham!!
    @pazasia

    OdpowiedzUsuń
  59. mam łzy w oczach <33 o jejku <3 Harry <3

    OdpowiedzUsuń
  60. ZAAAAAAAAAJEEEEEEEEEBIIIIIIIIIIIISTEEEEEEEEEEE !!!

    OdpowiedzUsuń
  61. asdfghjkl cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  62. Jeden z najpiękniejszych rozdziałów,genialny!

    OdpowiedzUsuń
  63. Popłakałam się. Jak zwykle z resztą. Ale coś nie wierzę że cały czas bedzie kolorowo. Po Harrym można się wszystkiego spodziewać.
    Nie wierzę że przeczytałam to wszystko w trzy dni. Tak mi smutno że nie ma jeszcze kolejnego ale poczekam cierpliwie. Dziękuje ze tłumaczycie! Kocham was strasznie! <3 nie chce mi się logować wiec jestem z anonimka ale podpisze się twitterem :)
    @cherlate

    OdpowiedzUsuń
  64. Jej, jej :D Cat się rozkręciła z tłumaczeniem : DD
    Genialnie tłumaczysz, w sumie wszystkie świetnie tłumaczycie ;D
    Rozdział Cudoo *.*
    Awww w końcu się pogodzili <3
    Mam nadzieje, że Harry nie odwali czegoś głupiego xDD

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej, od nie dawna czytam wasze tłumaczenia. I no cóż są bardzo dobre, dziękuję wam że tłumaczycie mimo innych obowiązków.
    Mam nadzieję że wasz współpraca będzie trwała jak najdłużej ;)
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  66. Omfg dziękuje ze tlumaczycie jestescie cudowne kocham was :-* <3

    OdpowiedzUsuń
  67. kocham kocham kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Przeczytałam dwa razy i za każdym razem miałam łzy w oczach,nawet kilka kropel splynelo. Teraz się martwię o tą tajemnicę z Zaynem i w ogóle. Jestem taka ciekawa,co będzie dalej! :*)

    OdpowiedzUsuń
  69. Dnfckfdm kocham to uzaleznilam sie <3 nie wiem czemu zaczelam plakac jak wyznawali sobie milosc

    OdpowiedzUsuń
  70. Szybko dodawaj nexta, pliisssss :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Właśnie tak nie mogłam się już doczekać tego momentu jak się zejdą że aż musiałam przeczytać chociaż oryginał xd Naprawdę świetny rozdział i tłumaczenie ♥ ;*

    OdpowiedzUsuń
  72. Harry. ;) no kocham to ! Rodzial jageveodhwudghsvu <3 pozdrawiam . xx

    OdpowiedzUsuń
  73. Boze pewnie z Zaynem i znów się pokłócą :((

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale piękne! <33 Muszę cie poprosic zebys inoformowała o nowych notkach.
    Masz cudownego bloga a ja dopiero zaczynam może zaobserwujesz mojego bloga lub lajkniesz na facebooku? Odwdzięce się tym samym! Wybacz za spam.
    www.senioritasunshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny :) Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  76. Dzieki za przetlumaczenie <3 kocham:) @MeowWikk

    OdpowiedzUsuń
  77. Super że przetłumaczyłaś! Teraz z zniecierpliwieniem czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  78. KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM! Kurde szaleje! ŚWIETNY ŚWIETNY! DAJESZ NASTĘPNY!

    OdpowiedzUsuń
  79. OMG cudo dajesz następny kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham kocham


    Sandra♥

    OdpowiedzUsuń
  80. juz nie moge doczekac sie nastepnego..... bedzie dzisiaj ? :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Kiedy next? Kocham to tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja chcę kolejny rozdział! Już, teraz, błagam nie rób mi tego i dodaj go już dziś!!!

    OdpowiedzUsuń
  83. OMG!!!
    przeczytałam już dawno ten rozdział ale musze napisać ! DAWAJ NEXTA!
    codziennie sprawdzam czy nie dodałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  84. czytam w oryginale, ale i tak codziennie tu zaglądam, żeby sobie wszystko odświeżyć :) Pozdrawiam dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  85. Matko to jest niesamowite, zamiast się uczyć czytam tego bloga. Kochane podziwiam was za to tłumaczenie. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. Możesz tak w skrócie powiedzieć co się wydarzy w kolejnych rozdziałach. Mam przeczucie że nie będzie tak kolorowo, bo Harry i jego humorki są nie do okiełznania, ale mam nadzieją że wszystko pomiędzy Tess i Harrym będzie ok. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział. Wiem że się powtarzam ale to z podekscytowana. KOCHAM WAS <3 /Wasza wierna czekająca na next' a nieucząca się z ciekawości fanka Magda :*

    OdpowiedzUsuń
  86. To jest zajebiste czekam na next,i mam pytanie kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  87. Nie umiem nic powiedzieć tylko akjjhudfehjfhdhgyuui jesteś ZAJEBISTA!!!!!
    ps.Kiedy next

    OdpowiedzUsuń
  88. No właśnie ! jak najszybciej następny, proszę ! Jest cudowny, niech się zrobi gorąco między Harrym i Tessą. <3 @Emily99_x3

    OdpowiedzUsuń
  89. Zajebiste! Kiedy następny ?

    OdpowiedzUsuń
  90. sxdrctfgvybhu ♥
    omg w ciągu 3 dni przeczytałam całe opowiadanie *-*
    po prostu się w nim zakochałam i nie mogę się doczekać nexta ^^
    kocham was za to że tłumaczycie <3

    OdpowiedzUsuń
  91. lol dlaczego zostawiłam kom pod tym rodziłem a nie pod ostatnim ? xd
    zresztą nie ważne... :D
    i jedno pytanko: dlaczego z prawej strony nie wyświetlają się nowe rozdziały ?

    OdpowiedzUsuń
  92. kiedy będzie next .???

    OdpowiedzUsuń
  93. <33333333333333333333333333333333
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  94. trzy słowa nie spierdol tego hazza.
    cudowne, dziekuje za tłumaczenie *_* :) //Maggie

    OdpowiedzUsuń
  95. O matko wiukhsvduihjc ryczałam jak jej to powiedział, cudo,cudo, cudo <3 Dziękuję z całego serca za to tłumaczenie uiwfehsducixj :''3

    OdpowiedzUsuń
  96. Eh i znowu ryczę x *-*

    Cały czas czekałam na to, aż Harry będzie z Tess w prawdziwym związku, ale coś przeczuwam, że to się nie uda. Za pięknie by było, ehh :D. Co nie zmienia faktu, że wciąż mnie cieszy to, że Hazz chce się zmienić ♥

    OdpowiedzUsuń
  97. YEA!!! I są razem, ale się cieszę, świetnie po prostu, ciekawe czy Harry będzie się starać poprawić siebie i swoje zachowanie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Boże jakie to było słodkie. *.* aż mi się chce płakać :C

    OdpowiedzUsuń
  99. Swietne każdy rozdział jest lepszy od poprzedniego!!!

    OdpowiedzUsuń
  100. Nareszcie sie pogodzili :D

    OdpowiedzUsuń
  101. Gratuluję, ewidentnie się popłakałam, posmarkałam i oplułam :) Będzie seks na przeprosiny?

    OdpowiedzUsuń
  102. Za dużo emocji w jednej notce. Musiałam parę razy przerywać czytanie tego rozdziału, a mimo to i tak parę razy płakałam jak bóbr. ;/

    OdpowiedzUsuń
  103. Nienawidzę tego dupka harrego, niech tessa będzie z kimś innym, a z tym kretynem da se spokój!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  104. Dobra... No kurde niech ją już lepiej przeleci😍 kochają sie, a na razie to kurde tylko sie liżą i sprawiają sobie orgazmy(bez seksu) czekam tylko na ten jeden, jedyny moment. Harry nie spiernicz tego... 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  105. O jaaaaaaaaaa! Hazza się złamał! <333

    OdpowiedzUsuń