sobota, 22 lutego 2014

Rozdział 134.

Wchodzę do sypialni i siadam na skraju łóżka. Co ja do cholery mam zrobić?
Mam dość, jest mi do żywego niedobrze od tego wszystkiego. Wiedziałam, że wcześniej Harry nie był dobrą osobą, wiedziałam, że są jakieś sekrety, których nie chciałabym usłyszeć, ale ze wszystkich rzeczy, do których mogła się odnosić Anne, ta nigdy nie przeszła mi przez myśl. Nagrał swój seks z dziewczyną, która o tym nie wiedziała, pokazał to swoim znajomym. Co gorsza, oni pokazali to wszystkim. Jej rodzice i ludzie z kościoła dowiedzieli się o tym, straciła swoje stypendium i została wyrzucona z domu. Na to wszystko, gdy straciła dach nad głową i poprosiła Harry’ego, by pozwolił jej zamieszkać u siebie, odmówił, chociaż to właśnie on był przyczyną wszystkich jej problemów. Skrzywdził ją w okropny, niewybaczalny sposób i nawet się nie przejął. Nie miał żadnych wyrzutów sumienia i nadal prawie ich nie ma. Niechciane łzy płyną mi po policzkach, gdy próbuję powoli wdychać i wydychać powietrze, uważając, by nie zachłysnąć się własnym oddechem.
Dla mnie najgorszą częścią jest to, że znam jej imię. Gdyby była jakąś anonimową dziewczyną, mogłabym niemalże udawać, że nie istnieje. Gdy wiem, że ma na imię Natalie, to pojawia się we mnie zbyt wiele pytań. Jak wyglądała? Co chciała studiować, zanim Harry pozbawił ją stypendium? Ma rodzeństwo? Czy oni wiedzą? Czy gdyby Anne nie wywlekła tego tematu na światło dzienne, kiedykolwiek bym się dowiedziała?
Ile razy uprawiali seks? Czy Harry’emu się podobało? Oczywiście, że tak – odpowiadam sama sobie. To seks, a ewidentnie Harry robił to często. Z innymi dziewczynami, wieloma innymi dziewczynami. Został z Natalie potem na noc? Dlaczego czuję się o nią zazdrosna? Powinnam jej współczuć, a nie czuć złość, bo dotykała Harry’ego. Odpycham chore myśli w głąb świadomości i wracam do myślenia o tym, jaką osobą jest tak naprawdę ten chłopak.
Mogę mu to wybaczyć? Im dłużej o tym myślę, tym bardziej przekonuję się, że nie mam czego mu wybaczać, nie zrobił tego mnie. Nie tym razem. Nawet go nie znałam, gdy nagrał swój seks z nią na taśmę. Jestem zdegustowana sobą – przez tę zazdrość, która wdrapuje się na powierzchnię moich myśli.
Powinnam była kazać mu zostać, żeby o tym porozmawiać. Zawsze odchodzę albo, jak w tym przypadku, każę jemu wyjść. Problem polega jednak na tym, że on przysłania moje myśli, jego obecność pozbawia mnie resztek rozsądku. Nie mam żadnych ograniczeń, gdy jest obok.
Chciałabym wiedzieć, co stało się z Natalie po tym, jak Harry zrujnował jej życie, pozostawiając ją z niczym. Czy jest teraz szczęśliwa i wiedzie dobre życie? Jeśli tak, czułabym się nieco lżej. Chciałabym mieć przyjaciela, z którym mogłabym o tym wszystkim porozmawiać, kogoś, kto by mi doradził. Jednak nawet jeśli bym miała, nie mogłabym ujawnić tajemnicy Harry’ego, nie chcę, żeby ktokolwiek wiedział, co zrobił tym dziewczynom. Wiem, że to głupie, chcieć go chronić gdy na to nie zasługuje, ale nie mogę inaczej. Nie chcę, żeby ktokolwiek myślał o nim jeszcze gorzej, a przede wszystkim nie chcę, by sam o sobie myślał gorzej, niż robi to teraz.
Kładę się na poduszce i wpatruję w sufit. Doszłam do siebie... Cóż, byłam w trakcie dochodzenia do siebie po tym, jak Harry wykorzystał mnie do wygrania zakładu ze swoimi kolegami, a teraz to? Gdyby chodziło tylko o Natalie, może nie byłoby tak źle, ale już po tym, jak Harry widział zasięg zniszczeń, które spowodował, powtórzył to z siostrą kolegi, a potem zagrał w kolejną gierkę, tym razem ze mną. To dla niego zamknięty krąg, tak właśnie robi – czy będzie w stanie to zatrzymać? Co by się ze mną stało, gdyby mnie nie pokochał?
Wiem, że mnie kocha, naprawdę mnie kocha. Wiem to.
'Wiesz jakie to uczucie mieć kogoś, kto darzy cię miłością, pomimo tych wszystkich rzeczy, które spieprzyłeś?'
Kocham go, mimo wszystkich błędów, które robi i robił w przeszłości. Widzę zmianę, która zaszła w nim odkąd go poznałam, nawet w ciągu ostatniego tygodnia się zmienił. Nigdy nie mówił o tym, co czuje wobec mnie, tak jak zrobił to dziś. Chciałabym tylko, żeby to wyznanie padło w innych okolicznościach. Powiedział, że jestem jego całym szczęściem, jedyną szansą, którą ma, by nie spędzić całego życia w samotności. Cóż za stwierdzenie… Prawdziwe stwierdzenie. Nikt nigdy nie będzie go kochał tak, jak ja. Nie dlatego, że nie jest wart miłości, ale dlatego, że nikt nie pozna go tak, jak ja go znam. Znałam. Nadal znam? Nie umiem zdecydować, ale chcę wierzyć, że go znam, tego prawdziwego Harry’ego. Osoba, którą jest teraz, nie jest tą samą osobą, którą był jeszcze kilka miesięcy temu. 
Zrobił dla mnie wiele, poza wywołaniem tego bólu. Dużo poświęcił, by być osobą, której chciałam i potrzebowałam. Połowa mnie myśli, że to może być czas na wzięcie na siebie części winy – nie za to, co zrobił Natalie, ale za naciskanie na niego. Zgoda, to co zrobił było złe, koszmarnie złe, ale czasami oczekuję od niego zbyt wiele. Zapomniałam, że jest wściekłym, samotnym mężczyzną, który do tej pory nigdy nikogo nie kochał. Wiem, że czuł coś do swojej matki, ale nie w ten sam sposób, jak ludzie zazwyczaj kochają swoich rodziców. Druga połowa mnie jest zmęczona. Wykończona tym cyklem, który powtarza się w kółko i w kółko. Na początku naszego związku Harry był dla mnie na zmianę okrutny, miły, a później znów okrutny. Teraz ten zamknięty krąg jakoś ewoluował, ale jest gorzej. Dużo gorzej. Opuszczam go, wracam, znowu odchodzę. Nie mogę tego ciągnąć, my nie możemy. Jeśli Harry ukrywa coś jeszcze, to mnie złamie. Już teraz z trudem się trzymam. Nie zniosę więcej sekretów, złamanego serca, kolejnego zerwania. Byłam przyzwyczajona do tego, że wszystko miałam zaplanowane, każdy detal mojego życia był dokładnie obliczony, przeanalizowany na dziesiątą stronę – do czasu, aż poznałam Harry’ego. Obrócił moje życie do góry nogami, głównie w negatywnym tego zwrotu znaczeniu. Jednocześnie jednak, uczynił mnie szczęśliwszą, niż kiedykolwiek byłam. Musimy być razem i spróbować przejść nad tymi wszystkimi koszmarnymi rzeczami, które zrobił, albo muszę to ostatecznie zakończyć i trzymać się tego. Jeśli odejdę, będę musiała wyprowadzić się stąd, i to daleko. Muszę zostawić za sobą każde wspomnienie, każdą rzecz, która przypominałaby o moim życiu z Harrym, inaczej nigdy nie będę w stanie ruszyć dalej. Ból, który pojawia się, gdy rozważam opuszczenie go jest dużo gorszy, niż ten, który wywołał chłopak. 
Łzy przestają płynąć, a ja podjęłam decyzję. Nie mogę go zostawić, wiem, że nie mogę. Tak, wiem jak żałośnie to brzmi, ale nie ma takiej możliwości, bym żyła bez niego. Nikt nigdy nie sprawi, że będę się czuła tak, jak przy nim; nikt nigdy nie będzie Harrym. On jest dla mnie, tak jak ja dla niego. Nie powinnam była pozwolić, by wyszedł – potrzebowałam czasu, by pomyśleć, powinnam go wykorzystać, ale już chcę, by do mnie wrócił. Co ze mną nie tak? Miłość zawsze taka jest? Taka namiętna, ale jednocześnie cholernie bolesna? Nie mam doświadczenia ani nawet nie mogę tego do niczego porównać. Mogę mieć tylko nadzieję, że nasz związek nie będzie wyglądał tak już zawsze.
Słyszę, jak otwierają się drzwi wejściowe, więc schodzę z łóżka i pośpiesznie idę do salonu. Jestem rozczarowana, widząc Anne zamiast Harry’ego. Powinnam była wiedzieć, że to będzie ona, Harry daje mi czas, bym mogła pomyśleć. Czas, o który prosiłam, ale teraz chciałabym to cofnąć. Anne odwiesza klucze Harry’ego na wieszak i zdejmuje ośnieżone buty. Nie jestem pewna, co mam jej powiedzieć po tym, jak usłyszałam od niej, że mam jechać z moją matką.
- Gdzie jest Harry? – pyta Anne, wchodząc do kuchni.
- Wyszedł… na noc – wyjaśniam.
- Och.
- Jestem pewna, że jeśli zadzwonisz do niego, powie ci, gdzie jest. Jeśli nie chcesz zostać tutaj… ze mną.
- Tessa, przepraszam za to, co powiedziałam. Nie chcę, żebyś myślała, że żywię do ciebie jakieś chore uczucia, tak nie jest. Starałam się tylko uchronić cię przed tym, co Harry może ci zrobić. Nie chcę, żebyś… - urywa, a jestem pewna, że szuka odpowiednich słów.
- Skończyła jak Natalie?
- Powiedział ci? – pyta Anne.
- Tak.
- Wszystko? – słyszę wątpliwość w jej głosie.
- Tak. O taśmie, zdjęciach, stypendium. Wszystko.
- I nadal tu jesteś? – dziwi się matka Harry’ego.
- Tak. Nigdzie się nie wybieram – decyduję. Siadamy obie przy stole, naprzeciwko siebie. Gdy Anne spogląda na mnie z szeroko otwartymi oczami, wiem, co myśli.
- Wiem, że zrobił niewyobrażalne rzeczy, godne pożałowania, ale wierzę, kiedy mówi, że się zmienił. Nie jest już tą osobą.
- Jest moim synem i kocham go, ale naprawdę musisz o tym pomyśleć. On właśnie zrobił tobie to samo, Tessa. Wiem, że cię kocha, to jest dla mnie oczywiste, boję się tylko, że zniszczenia zostały już zrobione – tłumaczy Anne.
- Nie zostały. Cóż, prawie tak, ale to nie jest nieodwracalne. Nie mogę wykorzystywać tego, co zrobił przed poznaniem mnie, przeciwko niemu. Jeśli będę to robić, jakim cudem Harry będzie w stanie ruszyć naprzód? Wiem, że pewnie sądzisz, że jestem naiwna i głupia, że wciąż mu wybaczam, ale kocham twojego syna i nie mogę żyć bez niego.
- Nie sądzę, że jesteś. Jeśli twoje wybaczenie ukazuje cokolwiek, to tylko dojrzałość i miłosierdzie. Mój syn nienawidzi samego siebie, zawsze tak było, a ja myślałam, że już zawsze tak będzie, dopóki nie pojawiłaś się ty. Byłam zażenowana, gdy twoja matka powiedziała mi, co ci zrobił, i z tego powodu jest mi bardzo przykro, przepraszam. Nie wiem, co zrobiłam źle, wychowując go – starałam się być najlepszą matką, jaką mogłam być, ale to było takie trudne, gdy jego ojca nigdy nie było w pobliżu. Musiałam tak dużo pracować, że nie mogłam poświęcać mu tyle uwagi, ile powinnam. Może gdybym spędzała z nim więcej czasu, miałby więcej szacunku do kobiet – głos Anne jest pełen winy. Wiem, że jeśli jeszcze dzisiaj nie płakała, będzie to robić teraz.
- Nie wierzę, że jest taki przez ciebie. Mam wrażenie, że to ma wiele wspólnego z jego ojcem i typem znajomych, jakich ma, a nad obiema tymi rzeczami staram się pracować. Proszę, nie obwiniaj się, to nie jest twoja wina – mówię matce Harry’ego.
- Jesteś zdecydowanie najbardziej życzliwą, wrażliwą osobą, jaką poznałam w całym moim trzydziestopięcioletnim życiu.
- Trzydziestopięcioletnim? – unoszę brew w niedowierzaniu.
- Hej, cicho. Przeszłabym jako trzydziestopięciolatka, prawda? – uśmiecha się Anne.
- Oczywiście – odpowiadam śmiechem. Płakałam i byłam na skraju załamania dwadzieścia minut temu, a teraz siedzę i śmieję się z Anne. W momencie, w którym zdecydowałam, że przeszłość Harry’ego powinna zostać tylko przeszłością, poczułam jak większość napięcia opuściła moje ciało.
- Czy on wie, co czujesz w związku z tym wszystkim? – pyta kobieta.
- Nie, powiedziałam mu, że potrzebuję czasu by przemyśleć to wszystko, więc Harry zostaje gdzieś na mieście… Ale myślę, że zadzwonię do niego wkrótce.
- Myślę, że może wykorzystać ten czas, by ochłonąć – uśmiecha się Anne.
- Tak sądzę – odpowiadam. Pomysł, żeby torturować go dalej, nie jest kuszący, ale może faktycznie mógłby wykorzystać ten czas by pomyśleć o wszystkim, co zrobił.
- Myślę, że powinien zrozumieć, że są konsekwencje jego złych wyborów. Zrobię obiad, a potem może uratujesz Harry’ego z jego niedoli? – śmieje się kobieta. Cieszę się, że jej podejście pozwoliło mi oderwać się od moich ponurych rozważań nad przeszłością chłopaka i wiem, że Anne ma rację, mówiąc, że powinien zrozumieć, iż musi ponieść konsekwencje. Jestem gotowa przejść ponad tym, albo przynajmniej spróbować, ale Harry musi wiedzieć, że to nie jest w porządku i wciąż mamy dużo do omówienia. Muszę mieć pewność, że nie zrobi tego nigdy więcej i że nie ma żadnych więcej demonów jego przeszłości, które znów mnie zniszczą.
- Co byś chciała zjeść?
- Cokolwiek. Mogę pomóc – proponuję, ale Anne potrząsa przecząco głową.
- Ty sobie odpocznij na tyle, ile możesz. Miałaś długi dzień z Harrym i… z twoją mamą.
- Taa… Ona jest trudna.
- Trudna? Miałam zamiar użyć innego słowa, ale zatrzymam je dla ciebie, skoro ona jest twoją matką – uśmiecha się i otwiera lodówkę.
- Ona jest… Tak jakby słowem na ‘s’ – mówię, nie chcąc używać słowa ‘suka’ przy Anne.
- Jest suką, powiem to za ciebie – śmieje się, a ja się przyłączam.
Anne przygotowuje kurczaka z tacos na obiad i prowadzimy lekką rozmowę na temat świąt, pogody i wszystkiego, poza tym, co aktualnie siedzi w mojej głowie. Harry.
- Jak myślisz? – pyta kobieta.
- Przepraszam, co?
- Pytałam, jak myślisz – jak będzie jutro? Ale sama widzę, że jesteś rozproszona – droczy się ze mną.
- Przepraszam – odpowiadam i biorę łyka wody. Powstrzymywanie się od dzwonienia do niego i proszenie, by wrócił do domu dosłownie mnie zabija.
- Myślisz, że już wystarczająco go to ruszyło? Minęły prawie trzy godziny – pytam, nie przyznając jednocześnie, że odliczałam minuty.
- Nie, ale to nie moja decyzja.
- Muszę… - mówię i wychodzę z kuchni, by zadzwonić do Harry’ego. Zaskoczenie w jego głosie, gdy odbiera, jest ewidentne.
- Tessa?
- Skończyłam się zastanawiać – mówię do słuchawki.
- Już? – głos Harry’ego się załamuje.
- Tak. Mamy wciąż dużo do omówienia, ale chciałabym, żebyś wrócił do domu, byśmy mogli porozmawiać.
- Tak… Tak, jasne. Będę za dziesięć minut – mówi szybko.
- Okej… - rozłączam się. Mam dziesięć minut, by poukładać sobie wszystko w głowie, nim przyjedzie. Muszę bronić swojej pozycji i upewnić się, że wie, iż to co zrobił jest złe, ale i tak go kocham.
Chodzę w tę i z powrotem po zimnej podłodze, czekając na jego przybycie. Po czasie, który wydaje się mi być godziną, drzwi otwierają się, a ja słucham, jak obcasy jego butów łomoczą w malutkim przedpokoju. Kiedy Harry otwiera drzwi do sypialni, moje serce pęka po raz tysięczny. Jego oczy są opuchnięte i przekrwione. Nie mówi nic, tylko wchodzi i umieszcza w mojej dłoni jakąś rzecz. Kartkę?
Spoglądam na niego, gdy zaciska moje palce wokół złożonego papieru.
- Przeczytaj to, zanim zdecydujesz – prosi.
Otwieram dłoń, gdy Harry przelotnie całuje mnie w skroń i opuszcza pokój.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

184 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. o boże umieram ......................

      Usuń
  2. Aaaaaaaaaa jezu cudowny *o*
    @Laurka_sb

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. idę czytać ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudny !!!! <333 Ale ciekawość mnie pożera ... :o co tam może pisać ... ???

      Usuń
  5. kocham cię za tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. rozdział świetny jak zawsze ♥♥♥
    ciekawa jestem co jest napisane na tej kartce ♥♥
    Już chcę następny ♥♥
    ILY ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział jest świetny! Już nie moje doczekać się następnego! :) xx @xxhemmings69

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny jak zawsze <3 dziękujemy za to że poświęcacie dla nas mnóstwo swojego czasu, jesteśmy wam bardzo wdzięczni! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. omg co jest na tej kartce?! muszę wiedzieć, inaczej umrę. jak rozdział będzie za tydzień ja nie wytrzymam

    OdpowiedzUsuń
  10. O co chodzi z tą kartką? ;w;
    Jestem pewna, że Harry się zmienił.
    Jestem pewna co do jego uczuć wobec Tess.
    Jestem też pewna, że Tessa jest zakochana w nim po uczy, a on zrobi wszystko aby jej nie stracić.
    To opowiadanie jest świetne!
    A Ty jesteś najlepszą osóbką jaką znam! Masz wielkie serce, które tak cudownie dla nas otwierasz!:)
    Pozdrawiam, słońce!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże, co na tej kartce pisze? Tessa za szybko zdecydowała i teraz pewnie bd miała wątpliowści, bo nie wiadomo co on tam napisał na tej kartce.. Mam nadzieję, że Tessa sie nie rozmyśli... ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestescie wspaniale ze dodalyscie znowu dzisiaj opowiadanie! Kocham was xxxx

    OdpowiedzUsuń
  13. Co będzie w tej kartce? Harry miał opuchnięte oczy? Płakał?! Nie wyobrażam sobie Harrego, który płacze! Moje serce płacze razem z nim i Tessą! Czekam na następny :) Dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawaj szybko nastepny rozdział bo nie moge sie doczekac...

    OdpowiedzUsuń
  15. Lece czytać ... <3

    OdpowiedzUsuń
  16. dawaj szybko nn <3

    OdpowiedzUsuń
  17. No i cholerna w najciekawszym momencie, przerwano no co to ma być.Jestem ciekawa co się znajduje na tej kartce może coś związane z przeszłością Harrego a może wiersz dla Tessy...Dobrze,że Hazza się przyznał do tych rzeczy ale lepiej by było jakby powiedział Tessie to wcześniej;3.Mam nadzieję,że dodacie nexta w miarę możliwości szybko jak będzie miały czas.I jak zawsze cudnie przetłumaczone i tak wg <3 ARW *o*

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski ^-^
    Coś czuję że Harry wypisał na tej kartce wszystkie swoje "grzeszki".
    NEXT...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i masz absolutną rację ;p

      Usuń
    2. OMG :* KOCHAM CIE ZA TO TŁUMACZENIE PROSZE DODAJ SZYBKO NOWY ROZDZIAL BO NIE WYTRZYMAM | CO JEST NA TEJ CHOLERNEJ KARTCE?! <3

      Usuń
  19. Jejku. Jak mozna zastopowac w takim momencie? O.o omg. Mam motylki w brzuchu przez nich. Ciekawe co jest na tej kartce ?! O.o

    OdpowiedzUsuń
  20. Co jest na tej kartce? Boże proszę dodaj jak najszybciej rozdział! Proszę proszę proszę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham to tak bardzo <3 Świetny rozdział *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. jeju ! ja chcę już wiedzieć co to za kartka !<3

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe co tam pisze :D dzięki za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  24. No kobieto no! Będę myślała o tym przez caaaały dzień i caaaałą noc...
    Co jest na tej kartce??? NO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. BOŻE CO JEST NA TEJ KARTCE? MUSZE WIEDZIEĆ :))

    OdpowiedzUsuń
  26. boże ten rozdział jest idealny hjfejwhu i co jest na tej kartce? hjfhvuheduvgh dziękuję że tłumaczycie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nienawidzę takich zakończeń. Nie robię potem nic innego niż siedzenie i myślenie co będzie dalej. Mimo tego rozdział bardzo dobry! Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  28. ALE SIĘ BOJE! :O PORYCZAŁAM SIĘ!!! MUSZE WIEDZIEĆ CO JESY W TYM ''LIŚCIE'' ...

    OdpowiedzUsuń
  29. on na pewno myśli że jej decyzja jest odejście... :'( i dlatego to napisał :'( (tylko ciekawe co tam jest napisane XD) nie mogę się doczekać żeby się dowiedzieć.
    życzę dużo chęci do tłumaczenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Moge klęknąć, błagać ale dodaj następny rozdział jak najszybciej ! :D <33

    OdpowiedzUsuń
  31. AEASADGHJJD <3
    Cieszę się, że Tess postanowiła nie zostawiać Harry'ego. Oni po prostu muszą być razem. Nie widzę innej opcji ;)
    Niestety mam złe przeczucia co do tego, co jest napisane na tej przeklętej kartce, którą Harry dał Tess.
    Oby wszystko było dobrze, bo inaczej zwariuję.
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  32. O Boże. takie tam małe kropelki zakręciły mi się w oczach.

    OdpowiedzUsuń
  33. raaaawrrr! PRZECZYTAJ PRZECZYTAJ PRZECZYTAJ

    OdpowiedzUsuń
  34. Aaaaaaaaaaa kurcze co tam pisze!????? Next plisssssss

    OdpowiedzUsuń
  35. ojej Harry plakal :'( Ciesze się ze tessa jest nadal z harrym...mam nadzieje ze na tej kartce nie było nic poważnego ;/
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  36. No kurde chce nexta. Teraz nie będę mogla przestac myslec co jest w kartce!! Zycie mi niszczysz :c

    OdpowiedzUsuń
  37. Na koniec miałam łzy w oczach i wiem, że jak przeczytam kolejny to się popłacze po tym obrazie Harrego z przekrowionymi i napuchniętymi oczami w mojej głowie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny *-* jejku zapłakany Harry i ta karteczka już się nie mogę doczekać co on tam napisał i dziękuje za rzdział :***

    OdpowiedzUsuń
  39. Daj next bo zapalenia tyłka dostane! xd

    OdpowiedzUsuń
  40. Serio?! W takim momencie? No nie i ja mam wytrzymać do nwm kiedy?! Matko ja oszaleje! Czy on płakał!? Co tam pisze! Dostaje rozstroju nerwowego.
    ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  41. O mój Boże! Jejciu jak przeczytałam ostatnie linijki to ryczałam! Serio! Tak bardzo ich kocham kdjlkaklsksls
    + Dziękuję, że tak szybko przetłumaczyłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  42. jejku jejku jejku ... co to za kartka ? co tam pisze ? Czy Harry płakał ?! jejku on chyba mśli ze Tessa odejdzie . o jej jej . i zakończyć w takim momencie ?! No jak tak można ?! :D
    jejku dodaj jak najszybciej nexta .! :*

    OdpowiedzUsuń
  43. OMG co jest w tej kartce hwozbwkzbwks kocham cię za to że tłumaczysz ♥ HESSA FOREVER ♥ @thanksforlove69

    OdpowiedzUsuń
  44. o jejuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  45. O ja pierdole Harry ....

    OdpowiedzUsuń
  46. W takim momencie przerywanie opowiadania powinno być surowo zabronione

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaka kartka? Co tam jest napisane? CO? Aaaaaa!
    Świetnie tłumaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  48. dla mnie to drugi rozdział dziś przeczytany, matko, mogę uznać to jako prezent na moje jutrzejsze urodziny? :D
    ten rozdział zdecydowanie zapisze się na mojej liście Top10. ogólnie cieszy mnie fakt, że rozdziały są coraz to dłuższe, bo im więcej tym lepiej, co nie? :D
    zaczęło się od długich przemyśleń Tessy.. kurde rozpisałabym się na ich temat, ale nie wiem jak.. ona wszystko powiedziała. kocha go, ale to okropne co robi... jednak, nie może odejść, bo i tak by wróciła. jej serce nigdy by się nie pozbierało po stracie Harrego! dlatego też, musi przy nim zostać. on musi być dla niej, a ona dla niego.

    jej świat tak bardzo się zmienił.. wszystko jest inne. kto pamięta jeszcze Tesse, która pisała sobie plan na cały dzień? to było tak dawno! teraz wydaje się to wręcz nienormalne. kurde, powiedz mi, ile razy jeszcze After nas zaskoczy? chce się przygotować na kolejne zawały serca xd

    Anne to mega pozytywna osoba! potrafi patrzeć na wszytko tak obiektywnie, jejku. jak przeczytałam to z "trzydziestopięcioletnim życiem" to takie WTF, czy ona jest taka młoda hahah :p myślę, że charakter Harrego to raczej wina jego ojca i znajomych.. wpadł w złe towarzystwo, nie posiadając autorytety u Kena.. cóż, jednak pracując może się z tego otrząsnąć. już jest coraz lepiej, w końcu zakochał się w Tessie, a wcześniej nigdy nie zaznał takiego uczucia. to niezwykłe, jak jedna osoba potrafi zmienić twoje życie. jak dwie osoby potrafią zmienić swoje charaktery. Harry daje trochę siebie Tessie, a Tessa siebie Harremu, razem tworzą najpiękniejszą mieszankę świata!

    ta ostatnia scena.. coś czuje, że Harry płakał. nie no, jak ma przekrwawione oczy to na pewno płakał. matko, on mnie tak zadziwia. czy ktoś na początku tego opowiadania pomyślał że kiedykolwiek on uroni łzę? nie sądzę!
    wydaje się, że on myśli, że Tessa go odrzuci.. był taki załamany i dał jej tą kartkę, na której pewnie wypisał jakieś swoje uczucia... chce jeszcze ją przekonać, chociaż ona jest już zdecydowana - zostaje z nim.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja myślę, że napisał jej jak bardzo ją kocha, co o niej myśli..taki list miłosny. Kocham Cie i maaatko ten rozdział *--------*

    OdpowiedzUsuń
  50. Boże.Harry. Albo płakał, albo pił.
    Co jest napisane na tej kartce?
    Muszę wiedzieć!! ;3
    fnyjgvberyugmcrguiryvgrugijyvb!!!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedy dodasz następny rozdział .
    Kocham <33

    OdpowiedzUsuń
  52. Cjnnjjsssbooxgwlskamx, jezu jestem ciekawa co jest na tej kartce aaaaaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. I że niby w takim momencie? Nieee, błagam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  54. nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału!
    strasznie ciekawi mnie co Harry napisał na tej kartce. coś miłego czy raczej nie.. ech na razie pozostaje to dla mnie zagadką.
    cieszę się że Tessa wybaczyła Harry'emu. są cudowni!

    OdpowiedzUsuń
  55. JEJU <3 Ciekawe co to za kartka.. Nie usiedzę teraz w miejscu bo będę się ciągle zastanawiać co tam jest napisane...
    A rozdział cudowny jak zawsze!;*

    OdpowiedzUsuń
  56. wow ciekawe co to za kartka :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Wcześniej chciałam napisać długi komentarz , ale niestety usunął mi się . Postaram się go odtworzyć .
    Ostatnio jak czytam te rozdziały to się rozklejam . Moim zdaniem Harry sądzi , że Tessa chce go zostawić i napisał jej jak bardzo ją kocha . Oni są dla siebie wszystkim . Harry szczerze ją kocha a Tessa jego . Uwielbiam ten rozdział , poprzednie i następne . Całe to opowiadanie jest boskie . Tłumaczenie również jest idealne i strasznie mocno za nie dziękuję :* Tak co do opowiadania . Ich miłość jest strasznie piękna . Ale też często wystawania na próbę , Jestem pewna , że jeszcze będzie między nimi jakaś sprzeczka , ale oni ją przezwyciężą . Wiem że jest to fikcja , jedynie wymyślone opowiadanie , ale czytając to czuje się jakby , działo się to obok mnie . Uwielbiam to !! Nie mogę się doczekać następnego rozdziału <3 Wiem , że poświęcacie na to opowiadanie swój wolny czas i strasznie dziękuję . Historia w tym opowiadaniu jest lepsza niż we wszystkich książkach , które przeczytałam , a jest ich na prawdę wiele . Dziękuję za to , że tłumaczycie . Moim zdaniem na prawdę warto jest czytać to opowiadanie . JEST ZAJEBISTEEE <3 @TediBetii

    OdpowiedzUsuń
  58. Jezu proszę daaalej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Już nie mogę się doczekać żeby przeczytać co jest w tej kartce*_*

    OdpowiedzUsuń
  60. O ja pierdole nie wyrobie Harry... PROOOOOOOOOOOSZĘ dodaj jutro albo keszcze dzisiaj rozdział bo zwarjuje co on jej tam napisał co chce jej powiedzieć czy jest jeszcze jakiś sekret który przed nią akrywa tyle pytań bez odpowiedzi nie trzymaj nas długo w niepewności ♡

    OdpowiedzUsuń
  61. O kutwa! Wczoraj nie powstrzymalam sie i zaczelam troche czytac po angielsku i przyznam, ze jednak poradzilam sobie z przelotnym tlumaczeniem xd ale i tak cudownie, ze dzisiaj dodalas tlumaczenie i dziekuje ci za to kocham cieeee! Mam nadzieje, ze szybko dodasz kolejny rozdzial, bo wiem ze bedzie emocjonujacy! :D
    @limonkowaable

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowny rozdział. Tak naprawdę do końca nie wiedziałam jak będzie wyglądało ich życie. Co zdecydują? Co się wydarzy? Jak bardzo się tak naprawdę kochają? Odpowiedź jest jasna , kochają się jak nikogo innego. Ona jest tą jedyną, a on tym którego kocha najbardziej. Ale jest też faktem że Harry nie do końca umie mówić o swoich uczuciach. Robi to tylko w chwilach desperacji . Oznaką tej jego małej skłonności do mówienia o uczuciach jest ta karteczka. Z pewnością napisał na niej coś co siedziało gdzieś głęboko w jego sercu. Bardzo prawdopodobne jest, że ta kartka dużo namiesza w ich życiu, ale chyba ponownie potrzebują takiej oczyszczającej rozmowy. Muszą być ze sobą w 100% szczerzy. To podstawa. Jestem pewna, że nie długo będziemy czekać na happy-end.
    ...
    No, to chyba tyle z moich przemyśleń. ;)
    Bardzo chciałabym ci podziękować za tłumaczenie <3 To co dla nas robisz jest tak cudowne *-*
    Z niecierpliwością czekam na następny ;)
    Stała czytelniczka. J. <3

    OdpowiedzUsuń
  63. O mój Boże ;o ten list to chyba wyzbanie miłosne, ale i też jego mroczne sekrety ;o ale się dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziękuję! Awwwww *.*jakie słodkie <3 jak zawsze w takim momencie nooo

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale jestem ciekawa co jest na tej kartce o LOL :* czekam na następny rozdział z bardzo dużą nie cierpliwością chyba jak wszyscy <3 Kocham was <3

    OdpowiedzUsuń
  66. o boze cudowny ciekawa jestem co tam napisał *O*

    OdpowiedzUsuń
  67. genialne!
    aaa ja chce wiedzieć co jest w yej kopercie już, teraz, natychmist XD

    czekam na nn x

    OdpowiedzUsuń
  68. Co jest w tej kartce ? :D Czekam na next x @Elissabetthh <3

    OdpowiedzUsuń
  69. nie daję ciekawwe co się tam znajduję pliss już o next świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  70. Ojej oby się ułożyło, wiem, że się ułoży i będą razem, ale zdaję sobie też sprawę z tego, że przecież jest jeszcze kilkadziesiąt rozdziałów z tej części i następna część więc na pewno coś się jeszcze spie/rd/oli i to pewnie nie raz :) Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny rozdział, jestem ciekawa co jest napisane na tej kartce
    Genialnie tłumaczysz, dzieki xx

    OdpowiedzUsuń
  72. Tvdtbvihrdcjkvfycd niesamowity Jezu nie wytrzymam cudowny nie wiem co powiedzieć. Tak bardzo chce next ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. o matko *-* popłakałam się. Harry płakał :'( jejusiu, ciekawe co to za kartka ;o
    nextnextnext!!! ♥ kocham was xx

    OdpowiedzUsuń
  74. Aaaaa super *,*

    OdpowiedzUsuń
  75. Jeeejku.. Wiedziałam, że Tessa z nim zostanie, ale co jest na tej kartce?? Mam nadzieję, że Hazz znowu wszystkiego nie spieprzy :p

    OdpowiedzUsuń
  76. KOCHAM AFTER !!! po prostu siedzę i ryczę , to opowiadanie jest niesamowite !!

    OdpowiedzUsuń
  77. Wspaniale !!! Ciekawosc mnie zrzera czekam na NEXT !!!!! Boziu uhhhh nie moge sie powstrzymac to jest idealne !!

    OdpowiedzUsuń
  78. O Matko czemu w takim momencie?! Ja tu zaraz umrę z ciekawości *.* Zajebisty rozdział że tak powiem i końcówka THE BEST Proszę dodaj szybciutko kolejny jestem strasznie ciekawa co Harry tam napisał XDD Kocham Cię i dziękuję, że to tłumaczysz <333 Pozdrawiam Jula xx

    OdpowiedzUsuń
  79. O M G !!!! w takim momencie koniec :( juz teraz natychmiast chce NEXT !!! hahaha :)

    A tak powaznie to genialnie tłumaczysz jestem uzalezniona od tego opowiadania i zawsze po przeczytaniu zastanawiam sie co bedzie dalej a znajac Stylesa wszytkiego mozna sie spodziewac :)
    Kocham Kocham Kocham !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  80. kocham cie za to, ze tlumaczysz!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Moja ciekawość tak mnie zżera że po angielsku idę czytać :p

    OdpowiedzUsuń
  82. OMG jak myślicie co jest na kartce ???? Już nie mogę się doczekać następnego :O Kiedy następny ???

    OdpowiedzUsuń
  83. jupi ! nowy rodział i boże harry płacze boże jestem ciekawa co on jej napisał

    OdpowiedzUsuń
  84. OMG! Kocham to tak bardzo, że aż zawsze piszę takie same komentarze xx
    Dzięki, że to tłumaczycie ;))

    OdpowiedzUsuń
  85. Podejrzewam, że mam 6 zmysł... Za każdym razem kiedy myślę, że może pojawił się nowy rozdział..BUM! oto i jest :D
    Zakończyć w takim momencie?! Jak jutro nie będzie kontynuacji to chyba pęknę :o Bardzo mi się podobał, bo był trochę inny niż pozostałe rozdziały (przynajmniej w moim odczuciu). Wciągnęły mnie przemyślenia Tess, to jak miłość do Harrego przezwyciężyła wszystkie pozostałe "demony przeszłości". Cudo. I co jest napisane na tej kartce ?! Mówię wam, nie zasnę tylko się będę zastanawiać pół nocy >.< Jesteście genialne :) xx

    OdpowiedzUsuń
  86. O nie! Jak można przerwać w takim momencie!? To straszne! Umieram...

    OdpowiedzUsuń
  87. Och, Harry jest taki słodki i wrażliwy jak na niego. Chyba myśli, że to koniec ich związku..

    Kia x

    OdpowiedzUsuń
  88. Ta kartka zapewne jest z rzeczami które zrobił (złe)

    OdpowiedzUsuń
  89. ohohohooo ciekawe co na tej kartce *-*
    niecierpliwie czekam na 135 xx

    OdpowiedzUsuń
  90. BOŻE MOJA CIEKAWOŚĆ MNIE ZŻERA OD ŚRODKA !! Nie mogę się doczekać nn

    OdpowiedzUsuń
  91. Dodawaj szybko next bo zwariuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  92. Kocham was za to tłumaczenie ... ♡.♡
    A ja już wiem co tam jest napisane ... :P

    OdpowiedzUsuń
  93. omg on płakał o_O jestem ciekawa co on jej tam napisał na kartce <3

    OdpowiedzUsuń
  94. O qrwa czekam na następny mam nadzieję że dodasz jutro bo nie wytrzymam. Kocham Cię ♥ / fanka nr 1

    OdpowiedzUsuń
  95. Jejku... Jestem ciekawa co jest na tej kartce... pewnie zaraz przeczytam po angielsku, ale ciii xD ahaha
    @RusherMuffin

    OdpowiedzUsuń
  96. OMG *_* Mam nadzieję, że Harry jej nie zostawi, po tym jak miał czas dla siebie i mógł stwierdzić, że rzeczywiście na nią nie zasługuje, ale z drugiej strony to byłoby ciekawe :D Nie mogę się doczekać 135 *_*

    OdpowiedzUsuń
  97. Ohhh w takim momencie :) dręczycielka z Ciebie czekam na kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
  98. jestem za bardzo śpiąca, żeby dyskutować na teamt rozdziału, więc umarłam i czekam na następny rozdział:3 xx

    OdpowiedzUsuń
  99. Jezu ... To jest piękne :')
    Ciekawe co jest na tej kartce :')

    OdpowiedzUsuń
  100. jeju co niby jest na tej kartce? ;o

    OdpowiedzUsuń
  101. Oni są tacy idealni.. Mam nadzieje że na tej kartce nie ma czegoś co zmieni jej zdanie.. Oni muszą być razem,. Są po prostu idealni <3

    OdpowiedzUsuń
  102. Jejj jestem 100 !! :D rozdział zajebisty ciekawe co jest na tej kartce napisane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie: "Żałuję. Kocham Cię."
      Mi by tyle wystarczyło/

      Usuń
  103. Przez to zakończenie z niecierpliwością będę czekać na następny rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
  104. Co to za kartka, co tam jest napisane?
    Nie moge się doczekać kolejnego!
    Serdenie pozdrawiam tłumaczki, nie dajcie się hejtom!

    OdpowiedzUsuń
  105. Pewnie napisał jej wszystko co czujeee...prosto z serca

    OdpowiedzUsuń
  106. Wydaje mi się, że ten list to jednocześnie wyznanie miłosne, jak i historia jego przeszłości ;) cieszę się, że Tessa mu wybaczyła ^_^ ciekawe co będzie po przeczytaniu tej wiadomości ;o oby wszystko się wyjaśniło, ich związek już zbyt często wisi na cienkim włosku, żeby kolejny raz poddać go próbie wytrzymałości... Dzięki za tłumaczenie ;) ~ Ola xoxo

    OdpowiedzUsuń
  107. Mam nadzieję, że na tej kartce nie ma jakiś kolejnych strasznych rzeczy czy coś... błagam. Ja tego inaczej nie przeżyję... :(

    OdpowiedzUsuń
  108. Ooooo ja chce następny *-* co tam może być napisane? ?!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  109. Umrę z niewiedzy co tam pisze!
    Czekam na nn ♥
    ~ OlciaXX

    OdpowiedzUsuń
  110. Cuuuudooowne!
    Nie mam słów, jeżeli chodzi o fenomen tego opowiadania i Ciebie; autorki.
    To niesamowita historia, przepełniona mnóstwem emocji, które odczuwam, jako czytelnik.
    Masz niesamowitą zdolność i umiejętnie wykorzystujesz swój talent! Pięknie. Podoba mi się to, że potrafisz wyczuć moment; wiesz kiedy skończyć rozdział. Teraz, gdy przerwałaś nie ujawniając treści tego, co napisane jest na ów kartce, wiesz, że wiele osób z niecierpliwością będzie wyczekiwać części numer 135! To jest dowodem, że jesteś doświadczona w pisaniu i piszesz z głową. Bardzo mi imponujesz!
    Czapki z głów!
    Czekam na kolejny rozdział.
    Pozdrawiam, Lizzie ;*

    OdpowiedzUsuń
  111. Błagam skarbie dodasz jutro? Prosze kocham cie uwielbiam to tlumaczenie xx

    OdpowiedzUsuń
  112. Mogę tylko powiedzieć :OMG
    Cudowny,cudowny ,jak dobrze,że Tessa mu wybaczyła,oby na tej kartce nie było czegoś co zmieni jej zadanie !!!!
    Kocham i czekam na nexta.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Laurel <3

    OdpowiedzUsuń
  113. Teraz jestem strasznie ciekawa co jest na tej kartce!

    OdpowiedzUsuń
  114. Jezu djxjsjxjwjxjejsjesjxnsjzkqxjrjxisbxjqxjdj umarlam

    OdpowiedzUsuń
  115. Omg omg omg co to za kartka? Co z nia? Co na niej napisane? Omg omg nie moge się już doczekać następnego :D :):D xoxo

    OdpowiedzUsuń
  116. nie moge doczekać sie kolejnego rozdziału ! *o*
    ogólnie After jest zajebisty <3

    OdpowiedzUsuń
  117. Świetny :) prosze dodaj szybko next :)

    OdpowiedzUsuń
  118. nie no zabijcie mnie
    nie wytrzymam
    co jest na tej kartce
    mam nadzieje że Harry niczego nie odjebał
    boże
    boże
    pomocy jdwjhc esd c

    OdpowiedzUsuń
  119. Cudowne! Dziękuję, że tak często dodajesz rozdziały! Swoją drogą... co jest na tej kartce, hm?

    OdpowiedzUsuń
  120. Jezu ! Jezu ! Jezu ! Bzyaianahaiaooaia <3 To jest świetne ! ♥ Ciekawość mine zżera !

    OdpowiedzUsuń
  121. Umieram z ciekawości, co jest napisane na tej kartce!
    Z utęsknieniem czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  122. jeeezuuuuu serio?
    w takim momencie? no nic pozostaje mi czekać na kolejny rozdział, z nadzieję, że pojawi się dziś. ten jest cuuudowny

    OdpowiedzUsuń
  123. Mam nadzieje, ze na tej kartce nie bedzie cos zlego, np. Harry postanowi wyjechac czy cos. Rozdzial świetny i bardzo, bardzo, bardzo dziekuje za rozdzial ;*****

    OdpowiedzUsuń
  124. Ojej teraz to beda tortury xd Moja ciekawosc mnie zzera :D Czekam na next <3 Dziekuje za to tlumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  125. O szit xd boze ja chce wiedziec co to za kartka asdfk <3 dziekuje ci za tlumaczenie koocham cie!

    OdpowiedzUsuń
  126. Także jestem mega ale to mega ciekawa co on tam nabazgrał, biedaczek. :/
    Mam nadzieje ze to tylko umocni przekonanie Tessy o tym ze Harry się zmienił że jeste lepszy, że juz tego nie zrobi, że bardzo żałuje i że zrobi wszystko zeby już nie musiała sie martwic i zastanawiać, żeby nie miala choćby małych wątpliwości co do swojej decyzji :D
    Podpisuje sie pod podziekowaniami ! :D
    Kobieto jesteś wielka ! Znajdujesz dla nas czas i tłumaczysz te opowiadanie specjalnie dla nas . <33333
    @JustNikaPlease

    OdpowiedzUsuń
  127. Jpr !! Jaki cudowny !! Dodasz szybko kochana ?? ;**

    OdpowiedzUsuń
  128. o ja pierdolę *-* genialny <3
    jezu, tyle scenariuszy w głowie, co może być n tej kartce..
    może lista wszystkich dziewczyn które zaliczył dal zakładu.
    albo to wszystkie jego sekrety, o których nie wie nikt inny..
    już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ♡

    OdpowiedzUsuń
  129. BRAWO DLA ANI!!! Wreszcie nie samo "tesso i tesso i tesso" tulko rozluznila sytuacje "tessa"! Zaszalala haha xd

    OdpowiedzUsuń
  130. Jakie cudoooooo , takie emocje !

    OdpowiedzUsuń
  131. W takim momencie agh...
    Już nie wiem czy Harry płakał czy się upił hmm
    W każdym razie nie przeczuwam miłosnego liściku :|

    OdpowiedzUsuń
  132. cos mi sie wydaje ze tam vedze napisane jak ona jest dla niego wazna :) prosze o nn bo nie wyttrzymam

    OdpowiedzUsuń
  133. nie wierze tu co chwile jest jakis zwrot akcji. To co harry zrobił jest naprawde okropne....Mam nadzieje ze juz tak nie bd. Tessa jest kochana <3
    Świetne tłumaczenie! Dziekiiiii <3

    OdpowiedzUsuń
  134. Jejciu ... *__* Kocham !!! ^^ Mam nadzieje to jeszcze daleko do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  135. nie moglam się doczekać i prCzytalam oryginał xd on napisał jej wszystkie rzeczy jakie zrobil w przeszłości. a ona mu wybaczyla hdtudsvjiewzvophtyexvuyijfeaxguih kocham tą parę <3 @oooh_98

    OdpowiedzUsuń
  136. O MÓJ BOŻE! Właśnie pobieżnie przeczytałam następny rozdział po angielsku. I o matko! O.O nie wierzę.
    Nie wiem co mam napisać...
    +tych rozdziałów jest chyba 400 albo więcej, to dopiero ćwierć.
    Nie wierzę w to co przeczytałam.
    Więcej nie zdradzam, ale ...AAAAA! :/
    Czekam na tlumaczonko <3

    OdpowiedzUsuń
  137. Oj ciekawe co bd w tym liście ! :)

    OdpowiedzUsuń
  138. o kurwa! umarłam właśnie! ;o

    OdpowiedzUsuń
  139. OMG!!! Nie moge sie doczekać nexta!!! xD
    To jest takie mdxjfiuhud *_*
    U Hazzik płakał.. Ale dobrze mu tak. Ciekawe co napisał Tessie na tej kartce.. xx

    OdpowiedzUsuń
  140. Świetny rozdział. Czekam na następny. <3

    OdpowiedzUsuń
  141. Teraz będę cały czas myśleć co jest na tej kartce, a musze się uczyć
    Hmm co może być tam zapisane?

    OdpowiedzUsuń
  142. OMG OMG OMG dzięki za to że rozdziały pojawiają się tak często to jest niesamowite <3
    A tak wgl to rozdział super, bardzo lubie te ich przemyślenia na temat ich samych, albo wyznania Harrego wobec Tess, to jest takie super słodkie i wtedy wyobrażam sobie że może kiedyś też ktoś mnie tek mocno pokocha <3

    OdpowiedzUsuń
  143. aaaaaaaaaa jeju kocham kocham kocham ! <3

    OdpowiedzUsuń
  144. Ciekawa jestem co napisał na tej kartce *.*

    OdpowiedzUsuń
  145. Omg... ciekawe co za liscik... mam nadzieje, ze to nie sa jakies nowe takemnice i wgl, bo sie chyba zalamie :/ @_MyLovelyNiall

    OdpowiedzUsuń
  146. uifgryiegrweoy chce wiedzieć co napisał ! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  147. Łołołoł!!! Świetny rozdział jak zwykle :3 I bardzo, bardzo, bradzo,bardzo, bardzo, bradzo,bardzo, bradzo,bardzo, bardzo, bradzo,bardzo, bradzo,bardzo, bardzo, bradzo,bardzo, bradzo,bardzo, bardzo, bradzo,bardzo, bradzo,bardzo, bardzo, bradzo,bardzo, bradzo,bardzo, bardzo, bradzo,bardzo, bradzo,bardzo, bardzo, bradzo,bardzo, bradzo,bardzo, bardzo, bradzo Ci dziękuję za tłumaczenie tego bloga . Powinnam napisać jakieś bzdety że ten blog jest moim ulubionym i wg ale mi się nie chce ;) I jeszcze raz Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  148. okej...
    co jest napisane na tej kartce?!
    Mam wrażenie, że Harry napisał jej tam wszystko, co myśli.
    Czyli, że jest dla niego za dobra,
    nie zasługuje na nią.
    Że boi się, ze ją skrzywdzi, albo że juz to wiele razy zrobił.
    Przewiduję rówież, że będę płakać, serio. xd
    Już przed oczami mam ten list, czytany przez Tessę, oraz Harrego ze smutnymi, opuchniętymi oczami i ten widok mnie chyba zabije.
    I zabije mnie chyba oczekiwanie na nowy rozdział. :D
    No ale...CZEKAM <3

    OdpowiedzUsuń
  149. Meega rozdział :3 Czekam na nexta, bo list :D <3

    OdpowiedzUsuń
  150. Kiedy nastepny ? :D

    OdpowiedzUsuń
  151. Ja pierdziele jakie emocje.!!! *.* Dawaj NEXT bo nie wytrzymam długo.! <3

    OdpowiedzUsuń
  152. Aww!! Boski! <3
    Nie mogę się doczekać następnego <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  153. Oooooo kuzwaaa !! <3

    OdpowiedzUsuń
  154. Jejku boski kiedy next ? / Paula

    OdpowiedzUsuń
  155. umieram jezu chryste. czekam na nexta ♡

    OdpowiedzUsuń
  156. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału. Ciekawa jestem co to jest za kartka :D

    OdpowiedzUsuń
  157. Czego w takim momencie musiałaś skończyć?? Dlaczego??? Co do rozdziału to jest MEGA ZAJEBISTY jak zawsze :** Nie moe doczekąc się następnego rozdziału mam adzię że niedługo się pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  158. ZAJEBISTE *.* Mam nadzieję że nidługo dodasz następny rozdział bo jestem bardzo ciekawa co jest za kartka :D

    OdpowiedzUsuń
  159. Boziu *.* od tego momentu jak Tessa zadzwoniła do Harry'ego mój żołądek świrował *.* matko -.- ja już wiem, że jak ta kartka będzie opisana, to ja będe ryczeć :'( ale rozdział jest przepiękny :) naprawde bardzo dziękuje za to, że tłumaczycie to ff :* jestem wam niezmiernie wdzięczna ¤.¤ xx

    OdpowiedzUsuń
  160. o cie panie! ale na koncu jezuuu awww jaka dramaturgia ide umierac xd kocham was xoxo @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
  161. wow dziekuje <3

    OdpowiedzUsuń
  162. Super! :D
    Bardzo bardzo się cieszę że tłumaczysz :*
    Z ciekawości zajrzałam do oryginału opowiadania i muszę przyznać że WOW!
    Współczuję aczkolwiek mam nadzieję że razem dotrwamy do końca.
    I jestem pełna podziwu że kolejny dzień pod rząd wstawiłaś rozdział.
    Jestem pewna że to nie zajęło ci wcale mało czasu :*
    Kocham Cię <3
    Do następnego :*
    ~Miley

    OdpowiedzUsuń
  163. Liścik z wyznaniem?! Albo z wyjaśnieniami!? Sama nie wiem. Ale wiem jedno, że lece czytać dalej, gdyż zżera (nie wiem jak jest poprawnie) mnie od środka. *_*

    A.

    OdpowiedzUsuń
  164. Idealny dhshhsjsjjdjdjjdjdjdj

    OdpowiedzUsuń