poniedziałek, 10 lutego 2014

Rozdział 129.

Soundtrack do rozdziału:

• Matt Nathanson - Come on Get Higher
• Kings of Leon - Closer
• Kings of Leon - Sex on Fire
• Lifehouse - You and Me
• John Mayer - Assassin
• John Mayer - Edge of Desire


Uwaga! Rozdział zawiera sceny erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich. Czytając, robisz to na własną odpowiedzialność. Jeśli nie, możesz spokojnie ominąć notkę.


Ciastka wyparowują z talerza w przeciągu pierwszych dziesięciu minut filmu i muszę przyznać, że jestem dumna ze swoich nowo nabytych umiejętności kucharskich. Anne chwali mnie, a Harry zjada swoją porcję, co już jest w sobie uznaniem.
- Czy to źle, że te ciasteczka są jak dotąd moją ulubioną rzeczą, która przytrafiła mi się w Ameryce? – śmieje się Anne i bierze ostatni kęs.
- Tak, to bardzo smutne – Harry się z nią droczy, na co wydaję chichot.
- Możliwe, że będziesz musiała je robić dzień w dzień, póki nie wyjadę – oznajmia matka chłopaka.
- Brzmi świetnie – uśmiecham się, a następnie opieram się o Harry’ego.
Jedna z jego rąk wędruje za mną, na moją talię. Podkulam nogi, aby być jeszcze bliżej niego.
Anne zasypia pod koniec filmu, więc Harry ścisza telewizor pilotem, żebyśmy mogli dokończyć go bez budzenia jej.
Po upływie czasu totalnie się rozklejam, a Harry nie próbuje ukryć swojego rozbawienia przez moją rozpacz. To był najsmutniejszy film, jaki kiedykolwiek widziałam, nie mam bladego pojęcia, jakim cudem Anne udało się zasnąć.
- To było okropne, świetne, ale okropnie smutne – szlocham.
- Wiń moją mamę. Mówiłem, żeby wybrać komedię, ale jakimś cudem skończyliśmy na ‘Zielonej Mili’, ostrzegałem cię – mówi, a następnie obejmuje mnie swoim ramieniem, przyciągając mnie bliżej siebie. Zostawia na moim czole delikatny pocałunek.
- Powinniśmy byli obejrzeć komedię – pojękuję i wycieram nos ręką.
- Jak wrócimy do pokoju, możemy włączyć ‘Przyjaciół’, żebyś zapomniała o jego śmier…
- Harry! Nie przypominaj mi! – jęczę, na co chichocze, zanim wstaje z kanapy i ciągnie mnie za rękę, bym za nim podążała.
Gdy wchodzimy do sypialni, Harry włącza lampkę i telewizor. Patrzę, jak zamyka drzwi. Aż drżenie rozchodzi się po moim ciele.

Harry’s POV:

- Idę się przebrać – oznajmia i wyciera chusteczką nos.
Oczy ma czerwone przez rozpacz podczas filmu. Wiedziałem, że się rozklei, a poza tym muszę przyznać, że czekałem na jej reakcję. Nie dlatego, że chciałem zobaczyć jej łzy, tylko dlatego, że uwielbiam to, jaka jest emocjonalna podczas takich najmniejszych rzeczy. Jest w pełni otwarta na fikcyjne wydarzenia, nie ważne czy to film, czy książka. Pozwala by ją wciągnęły i to jest właśnie zniewalające.
Wychodzi z garderoby ubrana w spodenki i biały, koronkowy stanik. Cholera jasna. Nawet nie staram się być subtelny, gdy się na nią gapię.
- Może mogłabyś założyć… no wiesz, moją koszulkę? – pytam jej.
Nie jestem pewien jak na to zareaguje, jednak tęsknię za wieczorami, w których nosiła moje ubrania do spania.
- Z przyjemnością – uśmiecha się i sięga po moją zużytą koszulkę z kosza na pranie.
- Okej – prostuję, starając się nie brzmieć na zbyt podekscytowanego.
Obserwuję, jak jej piersi wylewają się z górnej części koronki, gdy unosi ręce do góry. Przestań się gapić. Zwolnij, ona chce zwolnić. Potrafię to zrobić… potrafię wolno… wchodzić i wychodzić z niej. Jezu, co do chuja jest ze mną nie tak? Kiedy tylko chcę odwrócić wzrok, sięga pod koszulkę i ściąga stanik, wyciągając go przez luźny rękaw, a następnie umieszcza go w koszu na pranie… Chryste.
- Coś nie tak? – pyta, wspinając się na łóżko.
- Nie – przełykam ślinę i ze strachem oglądam, jak ściąga gumkę z włosów. Pasma opadają na jej ramiona piękną, blond falą, kiedy lekko potrząsa głową. Na pewno robi to specjalnie.
- Okej… - mówi. Usadawia się na kołdrze. Szkoda, że nie weszła pod nią, nie byłaby aż taka… wyeksponowana.
- Kładziesz się? – jest nieco zdezorientowana.
Nie zdałem sobie sprawy, że wciąż stoję przy drzwiach.
- Taa…
- Wiem, że to teraz nieco dziwne, no wiesz, przyzwyczajanie się do tego, że znów jesteśmy razem, ale nie musisz… utrzymywać dystansu między nami – mówi nerwowo.
- Wiem – odpowiadam i dołączam do niej, próbując ukryć moją dolną strefę.
- Tak naprawdę to nie jest, aż tak dziwnie, jak myślałam – mówi prawie szeptem.
- To prawda.
Ulżyło mi na jej słowa, że nie odczuwa dyskomfortu w moim pobliżu. Martwiłem się, że nie będzie jak dawniej. Że będzie ostrożna i nie będzie tą samą Tessą, którą kocham. Minęło tylko kilka godzin, ale mam nadzieję, że wszystko zostanie tak, jak teraz. To jest takie proste, a jednocześnie trudne.
- Dziwnie się zachowujesz. Powiedz co ci chodzi po głowie – żąda.
Kładzie swoją małą rękę na mojej i opiera się o moją klatkę piersiową.
- Po prostu cieszę się, że wciąż tu jesteś, to wszystko – i nie mogę przestać myśleć o kochaniu się z tobą, dodaję w myślach. Nie chodzi mi tylko o seks, jak wcześniej, chodzi o więcej. O wiele więcej. O to, żeby się z nią połączyć i żeby w pełni na mnie polegała. Boli mnie w piersi, jak pomyślę o zaufaniu, którym mnie darzyła, a ja je zniszczyłem.
- To nie wszystko – mówi, na co kręcę głową.
Unosi swoją dłoń, a następnie palcem wskazującym naznacza linię na mojej skroni, by potem skierować go na metal w brwi.
- To co myślę jest okropne – przyznaję. Nie chcę, by uważała, że jest dla mnie jedynie przedmiotem, czy że chcę ją wykorzystać. Nie mam ochoty mówić jej o tym, co myślę, jednak nie mogę przed nią zatajać sekretów. Od teraz muszę być z nią szczery.
- Powiedz mi – jej przestraszona mina mnie dobija.
- Ja… cóż, rozmyślałem o… pieprzeniu… znaczy, kochaniu się z tobą.
- Och – mówi delikatnie, a jej oczy się rozszerzają.
- Wiem, chuj ze mnie – jęczę. Szkoda, że nie skłamałem.
- Nie… nie, nie jesteś. Po części myślałam o tej samej rzeczy – jej policzki się rumienią, gdy przygryza swoją dolną wargę.
- Naprawdę? – ta kobieta nigdy nie przestanie mnie zadziwiać.
- Taa… Chodzi o to, że było tak dawno… cóż, nie licząc Seattle, kiedy byłam totalnie zalana.
Oczekuję, że na jej twarzy ujrzę to, jak osądza mój brak kontroli sprzed tygodnia, jednak nic nie dostrzegam. Widzę jaka jest zażenowana, gdy odtwarza sobie wspomnienia. Bokserki stają się ciaśniejsze, kiedy robię to, co ona.
- Nie chcę, byś myślała, że cię wykorzystuję… – wyjaśniam.
- Harry, to na pewno nie jest jedną z rzeczy, o których teraz myślę. Co więcej, powinno być, ale nie jest.
Strasznie się bałem, że zniszczę nasze intymne momenty przez moją głupotę.
- Jesteś pewna? Bo nie chcę znowu wszystkiego spieprzyć – mówię.
W odpowiedzi bierze mnie za dłoń i umieszcza ją między swoimi udami. Kurwa mać. Drugą ręką chwytam ją za talię i przyciągam do siebie. W przeciągu kilku sekund wiszę nad jej ciałem, klęcząc jednym kolanem między jej nogami. Na początek całuję jej szyję. Moje usta szybko się nagrzewają, śledząc jej delikatną skórę. Podnosi koszulkę do góry i nieco unosi swoje plecy, bym mógł ją za nią ściągnąć. Językiem zostawiam mokre ślady, gdy całuję jej obojczyk i nabrzmiałe piersi. Rękoma sięga po moją koszulkę, więc pomagam jej usunąć zbędny materiał i spodnie dresowe, zostawiając same bokserki.
Pragnę dotknąć każdą część jej ciała, każdy cal jej skóry, każdą krągłość, każdy kąt. Boże, jest taka piękna. Kiedy się zniżam, by pocałować jej brzuch, jej palce zanikają w moich włosach, ciągnąc za końcówki, więc szczypię ją w skórę. Jej majtki i spodenki lądują na podłodze. Językiem pieszczę miejsce wokół jej bioder.
- Harry… proszę… - popędza mnie, gdy przemierzam jej ciało, jakby miał być to pierwszy lub ostatni raz.
Przywieram ustami do jej najwrażliwszego miejsca i powoli wsuwam w nią swój język, delektując się jej smakiem, który pochłania me zmysły.
- O, Boże – dyszy i ciągnie mnie mocniej za włosy.
Jej biodra unoszą się nad pościel, co powoduje, że napiera swoje ciało na mój język. Odsuwam się, na co jęczy. Cieszę się, że jest tak bardzo zdesperowana, jak ja wobec niej. Szybko się pochylam i otwieram szufladę w stoliku nocnym, sięgając po foliową paczuszkę, by następnie otworzyć ją zębami.
Patrzy się na mnie, a ja na nią. Obserwuję, jak jej klatka piersiowa szybko się unosi i opada w oczekiwaniu. Ściągam z siebie bokserki, a następnie pochylam się, by złożyć pocałunek na jej policzku, zanim założę prezerwatywę.
- Połóż się – naprowadzam ją.
Robi to, co mówię, więc z powrotem znajduję się między jej nogami. Oczekiwanie jest ekscytujące. Jestem tak twardy, że aż boli.
- Zawsze jesteś na mnie taka gotowa, kochanie – stwierdzam, zbierając jej wilgoć na swoje palce, by następnie przyłożyć je do jej ust, aby mogła siebie spróbować. Jest nieśmiała, ale się nie sprzeciwia, gdy owija swój język wokół mojego palca. Biorę to jako okazję, żeby w nią wejść. Uczucie, które mi towarzyszy jest rozkoszne, tak bardzo za tym tęskniłem.
- Chryste – klnę, gdy jęczy w uldze.
Wszystkie moje problemy sercowe nagle się rozpływają, kiedy się zagrzebuję, całkowicie ją wypełniając. Wywraca oczy, a ja celowo kręcę biodrami, natarczywie wchodząc i wychodząc z niej.
- Więcej… proszę, Harry – kurwa mać, uwielbiam, kiedy mnie błaga.
- Nie, kochanie… Tym razem chcę zwolnić – mówię, na co kiwa głową. Wydobywa z siebie jęk, gdy ponownie kręcę biodrami.
Pragnę rozkoszować się każdą sekundą tego momentu. Chcę rozegrać to wolno, żeby poczuła, jak bardzo ją kocham, jak bardzo jest mi przykro za to, że ją zraniłem i to, że jestem w stanie zrobić dla niej wszystko.
Przyciskam swoje usta do jej warg, pieszcząc ją językiem. Jęczę, gdy wbija paznokcie w moje bicepsy, zostawiając odciski półksiężyców.
- Kocham cię… Tak bardzo cię kocham – mówię, lekko zwiększając tempo. Wiem, że torturuję ją swoimi wolnymi ruchami.
- K-Kocham cię – pojękuje, a jej nogi zaczynają się trząść. Już prawie szczytuje.
Z przyjemnością zobaczyłbym teraz jak wyglądamy. Spleceni ze sobą, a jednocześnie tak odseparowani. Jej gładkie, czyste ciało a tatuaże, pokrywające niemalże każdy cal mojej skóry, tworzą kontrast, który widoczny jest, gdy swoją dłonią dotyka moje ramię.
Ciemność spotyka jasność, tworząc chaotyczną perfekcję. Moja obawa, pragnienie i potrzeba.
Jej jęki stają się coraz głośniejsze, więc przykładam dłoń do jej ust.
- Ciii… Daj temu upust, kochanie – mówię, utrzymując ją w ciszy.
Pchnięcia stają się coraz szybsze, gdy jej ciało sztywnieje pod moim. W przeciągu kilku chwil również szczytuję, nasycając się nią najbardziej jak to możliwe. Jest ona idealnym narkotykiem.
- Spójrz na mnie – oddycham. Gdy jej oczy napotykają mój wzrok, dochodzę. Napełniam prezerwatywę, a jej ciało odpręża się, zostawiając nas w kompletnym nieładzie.
Kiedy chcę z niej zejść, powstrzymuje mnie, łapiąc za ramię. Uśmiecham się i zostaję w bezruchu. Podpieram się na łokciu, aby zrzucić z niej chodź część ciężaru mojego ciała. Tessa dotyka dłonią mojego policzka, a opuszkiem kciuka rysuje kręgi na wilgotnej skórze.
- Kocham cię, Harry – mówi szeptem.
- Kocham cię, Tess – odpowiadam i kładę głowę na jej klatce piersiowej.
Moje oczy stają się ciężkie, gdy czuję jak wolno oddycha. Zasypiam, wsłuchując się w rytm stałych uderzeń jej serca.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

193 komentarze:

  1. Jeej jestem pierwsza super rozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygralas zycie i orgazm w zestawie :)

      Usuń
    2. hahhahhahha omg, nie moge! Genialny tekst, polac bo dobrze gada dziewczyna ! x

      Usuń
    3. zgadzam się xd polać jej ! <3

      Usuń
    4. Fajnyy xD

      Usuń
  2. O MOJ BOZE
    Nareszcie, jezuuuuuu jak ja ich uwielbiam!
    po prostu są idealni
    a ich seks był taki sjaishauishdauidjsanzxkz
    Genialnie, ah
    @ILooveCurlyHair

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham to *.* !. .

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny rozdzial ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O boże jakiee to pięknee *.* zabija mnie x dziękuję za tłumaczenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza chyba <3 kocham kocham kocham zarówno cb jak i bloga :* pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny rozdział, idealnie przetłumaczony <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jego słowa w końcowe, o cholera rozpłynęłam się w nich. Są piękne i już wiem, że będę wracała do 129 rozdziału dość często. Gratuluje autorce dobrania słów, a Tobie Angie tłumaczenia.
    Kocham to, kocham te słowa, kocham ten rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG!!!! No tego sie nie spodziewalam..... Rozdzial cudowny jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Sjdkgksiodif tak dlugo czekalam na ten moment !! <3 aww tak sie ciesze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten rozdział jest genialny ! Już się nie mogę doczekać następnego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże, super rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Już bym chciała przeczytać następny,a co do rozdziału to jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  15. *o*
    Harry...on się bał.Bał się że znów ją skrzywdzi <3 On jest taki uroczy <3 Tylko boję się co o nich powie np. Zayn lub Molly.Mam nadzieje że Harry już niczego nie odpieprzy(za przeproszeniem)
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  16. Już się nie mogę doczekać następnego,a co do rozdziału to jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham, kocham, kocham ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój pieprzony boże... kocham to ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezus kocham kocham kocham kocham !! <3 Nareszcie do siebie wrocili !

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG kolejny i kolejny poproszę nie przejmuj się hejtami chociaż napewno żadnych nie dostawałaś pisz dziewczyno dalej masz talent :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. nawet nie wiesz jak to cudownie jest zobaczyć nowy rozdział, kiedy to w ogóle się go nie spodziewasz. to jak gwiazdka z nieba!

    tak, Tessa, mi też możesz piec ciasteczka! (albo oddać Harrego, tylko mówię). podobało mi się jak Harry przyznał, że kocha to, że Tessa otwiera swoje emocje nawet na najmniejsze rzeczy. szkoda że tylko fikcyjni chłopcy (albo tacy którzy mieszkają 2989469378km odemnie) są tak cudowni i potrafią zauważać takie rzeczy.

    lubię jak rozdział zawiera punkt widzenia Harrego. "myśle o pieprzeniu się z tobą" - brakowało mi tego jego nieopanowanego języka, ah! co prawda nie sądzę, że komentowanie scen +18 jest czymś w czym jestem dobra i w czym lubie się zagłębiać, ale powiem, że te sceny w Afterze da się przetrawić. przykładowo, sceny w Darku są ohydne i niesmaczne, tutaj są krótsze i bardziej do przeżycia.

    "kocham cie"
    "kocham cie"
    jak pięknie, że żadne z nich nie mówi nadal "ja ciebie też", nie przytakują! to jest cudowne! <3

    kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja liczylam na mapie to mieszkam 3,500km od 1D

      Usuń
    2. W sensie trzy i pol tysiaca kilometrow :-)

      Usuń
  23. Ajć! Mega! Boskie! Uwielbiam! <3 :*
    Nie mogę się doczekać kolejnego! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże jaki afgfghy !! awww kocham ich !!! kocham ciebie <3 awww taki cudowny <3
    czekam na next <3
    pozdrawiam
    Avalon <3

    OdpowiedzUsuń
  25. O. MÓJ. BOŻE.
    Wariowałam, gdy zobaczyłam czerwoną czcionkę! Aż moja mama wparowała do pokoju z pytaniem czy wszystko ok i cy dobrze się czuję.
    TO, JEST. NIESAMOWITE. Na prawdę staram się napisać ten komentarz jakoś.. w ładzie,ale nie daje rady. Rządzą mną emocje w tym momencie.
    Taki delikatny Harry, niegrzeczna Tessa. Oh, uwielbiam ich,
    I uwielbiam Ciebie!
    Dziękuję,że tłumaczysz dla nas After ! Jesteś najlepsza !
    Kochamy Cię,wiesz? / Charlotte

    OdpowiedzUsuń
  26. AWWW :) Rewelacyjny rozdział, nie mogłam się doczekać momentu w którym będzie między nimi jak dawniej.. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. o moj boze ! jakie to bylo piekne *.* wreszcie Hessa wrocila ! bozee oni są tacy perfect !

    OdpowiedzUsuń
  28. Zajebisty jak zwykle.
    Hahaha te rozterki Harrego xD

    OdpowiedzUsuń
  29. O mój Boże!!! To jest przegenialne, normalnie nie da się tego opisać:) Tak się cieszę, żę są razem:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeden z moich ulubionych blogów <3 KOCHAM WAS !! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. dsadfhfsdfdgrdkgosdfpatr W końcu się doczekałam <3 KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jezuuuuu, nie macie pojecia jak sie ciesze, ze znowu sa razem gjurriewidhksnbdrguit4hbnefjkdbnkergnioehsdiknhdfirghnd

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeden z najlepszych blogów <3 KOCHAM !! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Aww *.* Ten seks był magiczny haha :) Poza tym pierwszy z perspektywy Harry'ego, a te jego wyznania i przemyślenia, że chce pokazać, jak bardzo mu zależy...♥ O takim chłopaku można tylko pomarzyć, ale po to są opowiadania :) Chciaż w sumie nikt z nas tak naprawdę nie zna Harry'ego Stylesa, więc...
    + jak zawsze brawa dla Angie, ukłony do samej podłogi :))
    Ściskam, Aga ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Awwwww *-* To jest Cudowne! Nie wiem co mogę napisać, bo nie umiem opisać tego słowami... Kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  36. w o w
    haha świetny rozdział, zawsze się zastanawiałam jak się tłumaczy takie sceny....xD

    czekam na nn x

    OdpowiedzUsuń
  37. Awwww cieszmy się xd

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojejku... Taki prezent na urodziny to ja rozumiem. Świetny rozdział jak zawsze. Proooszę o więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. To . Bylo. Piękne. Awwwww . Nastepszy proszę <3
    @LouowoNiallowa

    OdpowiedzUsuń
  40. Awww cudne jeju aklsddlsjakds <3 czekam na nowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. WIEDZIAŁAM! NO WIEDZIAŁAM, ŻE BĘDZIE CZERWONA CZCIONKA. ^^
    W SUMIE TO TĘSKNIŁAM ZA NIĄ. HEHE ^^
    MEGA MEGA MEGA X724580280475
    <3333333333333333333333333333333

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach.... to jedyne co mi wyszło z ust po tym rozdziale. Cudo. Wiecej nie potrafie napisac.

      Siedze i czekam na powrot chlopaka z Londynu, a takie cos tylko potrafi umilic czas. Slodycz sama w sobie. <3

      Usuń
  42. OMG AJNJNCDJNDVBHVFB TAK BARDZO IDEALNE *-*

    OdpowiedzUsuń
  43. Omg *....* Kocham ten rozdział matko ^.^ JESTEM TAK TWARDY, ŻE AŻ BOLI XDDDDD COOOO XDDD AHAHAHAHS

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeju, Harry jest mega słodki.... kocham, cieszę się że tak często dodajesz rozdziały ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Emejzing ♥ haha kocham te tłumaczenie jest cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  46. No i stało się . Oficjalnie, definitywnie, niezaprzeczalnie się uzależniłam. Jedyne czego tak bardzo pragnę to chyba właśnie taka miłość . Gwałtowna, z pasją, tak pięknie nie idealna. I może dlatego, że jestem podobna do głównej bohaterki albo że łatwo wciąga mnie tak dobra opowieść, to czytając to, wierzę (jestem naiwna xd), że ta historia wcale nie musi pozostać tylko fikcją. Dziękuję :) xx

    OdpowiedzUsuń
  47. rozdział zarąbisty! dodatkowe umilenie tego pięknego poniedziałku :D

    Kia x

    OdpowiedzUsuń
  48. Jajuuu <3 Kocham kocham kochammm <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Awwww w koncu razem i nie chodzi mi tu o ten tego...
    Ach nasza Hessa. FOREVER
    Kocham to opowiadanie i serio ja chce ksiazke After :)
    Dziekuje za tlumaczenie
    @Just_to_dream_

    OdpowiedzUsuń
  50. to on z niej wyszedł czy nie? hahahah ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. OMG wiedziałam, no po prostu wiedział, że długo nie wytrzymają. No cóż co tu dużo mówić/pisać zajebisty rozdział i taki słodki XDDD

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie mogę! Uzależniłam się od tego opowiadania! Świetny rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Boże... To jest takie piękne :"")

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowny !!! Przepraszam że to powiem : nie moglam się doczekać kiedy znowy będą się ruchac !!! Rozdział hsgsvdhzbgjfshgshvxtjv *.*

    OdpowiedzUsuń
  55. no w końcu!! :D
    tyle czekałam! się doczekałam :D
    bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Tego nie da się nie kochać! <3

    OdpowiedzUsuń
  57. hahahah ...no to zwolnili - pierwszego dnia zgody xD rozdział świetny, oby tak dalej, czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak długo trzeba było czekać na ich POŁĄCZENIE!<3 W końcu są tak już całkowicie razem :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Halo, mama. Nie wrócę do domu na obiad, bo szukam faceta podobnego do Harry'ego z After o wyglądzie Zayn'a. Nie czekaj też z kolacją XD

    OdpowiedzUsuń
  60. Wkońcu yey nie mogłam się doczekać tego momentu wszystko teraz wróci do normy

    OdpowiedzUsuń
  61. JPRDL TO JEST TAKIE HSHDHDBJSSJBDJSJDJDHSI

    OdpowiedzUsuń
  62. Może to dziwne, ale ucieszyłam się na czerwoną czcionkę, bo wiedziałam,, że będą razem <3. Muszę przyznać, że dopiero nie dawno zaczęłam czytać to ff. Wiele o nim słyszałam, ale jakoś nie mogłam się zebrać :D. Teraz trochę żałuję, że tak późno się spiełam do przeczytania, ale lepiej późno niż wcale prawda? ;D Chciałabym też bardzo pogratulować i podziękować wam za to, że odwalacie tak dobrą, pracochłonną i niesamowitą robotę, jaką jest tłumaczenie tego opowiadania. <3. Dzięki wam poznałam niesamowitą historię. Mam jedną wspólną cechę z Tess, uwielbiam wczuwać się w fikcyjny świat <3. After jest wspaniałą opowieścią, która urzeka mnie miłością Hessy, a także tym jak różni i podobni zarazem są. Bardzo się cieszę, że Tessa przebaczyła Harremu, ale coś czuję, że w kolejnych rozdziałach znowu coś przeskrobie xD. Mam nadzieję, że nie zabraknie również ich kłótni. Bez nich byłoby nudno :D.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję, że tłumaczycie <3.
    Pozdrawiam, @4ever4Justin <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Osz ty w dupe (hahahha nie wiem co mnie napadlo) Aaaaaaaa to było takie ahdhwjxjdjejxjajchsj!
    Tęskniłam za tymi scenami! Jezu *.*

    OdpowiedzUsuń
  64. OMG mina mojej Mamy jak na teloefonie zobaczylam czerwoną byla najlepsza. Dziecko ty nic dzis nie bralas?No to mnie rozwalilo....ale jej...tesknilam za tym.....ja chce juz nn

    OdpowiedzUsuń
  65. Super <3 x45362782828387372626515263783937261551

    OdpowiedzUsuń
  66. hahaha, nareszcie <3 kochamy czerwoną czcionkę

    OdpowiedzUsuń
  67. jeju *____________________*
    uwielbiam jak wyznają sobie miłość, dzięki dziewczyny, że tłumaczycie x

    OdpowiedzUsuń
  68. Aaaa ahaha no niezle :) dziekuje po raz 317278 Angiee za to, ze nam to tlumaczysz
    Kochana jestes takkka <3

    OdpowiedzUsuń
  69. o mój Boże, no nareszcie. ;)

    już myślałam, że nie doczekam takiego momentu w tym opowiadaniu, a tu prosze. jest. cieszę się, że rozdział jest tak szybko. dziękuję, za poświęcenie czasu itd. pozdrawiam. M. <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam ^-^
    Dziewczyny kocham was za to tępo tłumaczenia ^-^

    OdpowiedzUsuń
  71. Zaskoczylyscie mnie tym rozdzial bo nie spodziewalam sie go dzisiaj,ale to wielka niespodzianka dla mnie!jestescie wspaniale ze tlumqczycie ten ff a jest on genialny! Do uslyszenia xx

    OdpowiedzUsuń
  72. hahhahaha jak tylko zobaczyłam 129 rozdział zaczęłam piszczeć jak jakaś nienormalna :o
    Rzucałam się na łóżko i ryczałam ze szczęścia :D
    Nie powiem co się działo jak zobaczyłam czerwoną czcionkę na górze ahahah ♥
    Czytam cały czas ter rozdział! Takie idealne *-*
    Hazzuś bał się o nią jejusiu kochany :")
    kocham was dziewczyny! dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Czy jeśli powiem, że jesteś w pierwszej 10 moich ukochanych osób na świecie. I czerwona czcionka też! <3 Oni tak idealnie do siebie pasują. Choć i tak najlepsza jest mama Hazzy, bo tak ich zrozumiała i wogóle ciągle mi się zdaje, że to dzięki niej do sb wrócili... To znaczy i tak by wrócili, ale tak szybko i wogóle... Kurcze! No nie umiem tego opisać. Po prostu to kocham. I Harrego, i Tessę, i mamę Hazzy, i Kena, i Liama, no kur... nawet Molly kocham! A najbardziej cb <3

    @NataliaTrzcianka

    OdpowiedzUsuń
  74. OMB uwielbiam te ich "zabawy"
    Wiedzialam że będzie czerwona czcionka przeczuwałam to xd

    OdpowiedzUsuń
  75. jejka jak dobrze czytac taki rozdział!!!!!!1 wiedziałam ze długo nie wytrzymają!!! mega mega

    OdpowiedzUsuń
  76. Aaa.. To bylo boskie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  77. Brakowało mi Hessy tak dawno ich nie było. Rozdział cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  78. Moje najukochansze opowiadanie . Dziękuję Ci za cudowne tłumaczenia. Kocham After . Kocham Angie. ♡♡♡♡♡♡♡♡
    .

    OdpowiedzUsuń
  79. Och ... piękne.

    OdpowiedzUsuń
  80. To jest takie.. takie.. niesamowite. Brak mi słów by opisać to szerzej :*

    OdpowiedzUsuń
  81. Boskie *-* Boskie *-* Boskie *-* <3

    OdpowiedzUsuń
  82. Idealne na dobry początek dnia! Po takim rozdziale mogę iść do szkoły! Uwielbiam Cie <3 Następny proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  83. JEZU JEZU IDEALNE JDJDVSBOWFSAVQK <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Ojej wkońcu *--* tak długo wszystkie czekałyśmy ;)) Hessa wróciła i niech zostanie jak najdłużej !!!

    OdpowiedzUsuń
  85. Nareszcieee !!!!!!!! JUPIIII !!!!!
    JEDYNE NA CO CZEKALAM to ten sex !!!!!
    TAAA WIEM ZBOCZENCOW PELNO WSZEDZIE ALE I TAK TO JEST SWIETNE !!!!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  86. genialny rozdział *-*

    OdpowiedzUsuń
  87. Tak długo czekam na kolejny rozdział.... Jest takie wyciągające :)
    KOCHAM KOCHAM KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  88. Uhuhuhuhu czerwona czcionka

    OdpowiedzUsuń
  89. O M G gyhfejkmxndh Oni są perfekcyjni i tak się cieszę że już się pogodzili ♥
    @I_Kill_You69

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetne! Jesteś genialna! !Uwielbiam cię! Ciesze się że Harry i Tess się pogodzili!
    Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału!
    Kocham !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  91. WOW !!! Wiedziałam, że tak będzie!!! Jesteś niesamowita! Nie mogę doczekać się następnego rozdziału !!!
    KOCHAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  92. Niech będzie, że jestem zboczona, ale czekałam na czerwoną czcionkę :D

    OdpowiedzUsuń
  93. AAwww ;* Jezu Nareszcie się doczekałam kiedy znowu są razem <3
    Ich sex był jezuu brak słów :*
    Harry taki delikatny <3 Widać że się stara dla niej omomomomomom *.*
    Też Tęskniłam za czerwoną czcionką :D Mam nadzieje że teraz będzie jej więcej :D Zboczona ja ^^
    Kocham Was za Wszystko ;*
    Czekam na nn :)
    Pozdrawiam xxxxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  94. Czerwona czcionkaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  95. OMG<3Boże jak sie cieszeze znowu sa razem <333333333333
    ŚWIETNE TŁUMACZENIE...XD
    #LOVELOVELOVE

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetne *.* nie spodziewałam się tego :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudowny <3333 kocham ich <3333

    OdpowiedzUsuń
  99. Aww końcówka jest taka słodka ... hahah A Harry to niegrzeczny chłopiec z brudnymi myślami :) hahaha i zgadzam, się a anonimem powyżej ..Też tęskniłam :) hahah i nawet się nie zdziwiłam gdy zobaczyłam czerwoną czcionkę :) rozdział fajny :) ciekawe czy mama Harrego nic nie usłyszała :P Zboczeniec ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  100. SSSSSSSSSSSSSSUUUUUUUUUPPPPPPPPEEEEERRRRRR <3

    OdpowiedzUsuń
  101. awwwww jaki boski i kochany rrrr wiedzialam, że będą się sexić xD ♥

    OdpowiedzUsuń
  102. Wreszcie! Dziękuję, że tak szybko dodałyście :*

    OdpowiedzUsuń
  103. omom ^^ tak długo na to czekałam xD ciekawe czy Anne się obudziła... :p

    OdpowiedzUsuń
  104. czaderskie *-*

    OdpowiedzUsuń
  105. tęskniłam za tymi nockami Harrego i Tess ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Chociaż po tym rozstaniu i powrocie dziwnie czyta mi się takie rozdziały, to tęskniłam za nimi. Cholera, chciałabym mieć takiego Harry'ego...

    OdpowiedzUsuń
  107. cudowne!! czekamy na więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  108. O Boże ueshfduxhu <3 Słowa nie są w stanie opisać jak zajebisty jest ten rozdział.

    Kocham Was, dziewczyny x
    @BerryOfficial_

    OdpowiedzUsuń
  109. Boże.... To jest takie piękne, aż miałam motylki w brzuchu jak to czytałam :')
    Dziękuje ci z całego serca, ze tłumaczysz te FF ♥ To jest zdecydowanie mój ulubiony, kochany blog.. Nigdy tak nie płakałam.. A jak czytam ten blog, to aż łzy same napływają do oczu :')

    OdpowiedzUsuń
  110. To takie słodkie *o* ♥

    OdpowiedzUsuń
  111. OMG!!!!!!!!!!!!!!! ZAJEBISTE!!!!!!!!!!! Wiedziałam, że będzie czerwona czcionka xD Już z przyjaciółką czekałyśmy na ten rozdział xD I czekamy również zniecierpliwieniem na następny <3 Jakoś tak dziwnie myśle, że któreś z nich kiedyś umrze... Boże... Oby nie.. :(( I ta końcówka "Zasypiam, wsłuchując się w rytm stałych uderzeń jej serca." Boże... <3

    OdpowiedzUsuń
  112. boże jakie to było urocze matko kochana!
    wiedz, że wybralas najwspanialsze ff, a tłumaczysz je równie perfekcyjnie
    nie moge się doczekać nexta! <3

    OdpowiedzUsuń
  113. Jeju, jakie cudowne. Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Gdbjvdfjnvfhnbcfn

    OdpowiedzUsuń
  115. AWWWW
    TO JEST CUDOWNE <3

    OdpowiedzUsuń
  116. *o* brak s ł ó w !

    OdpowiedzUsuń
  117. genialny rozdział czekam na next :) x

    OdpowiedzUsuń
  118. Jejuu tak to kocham ! <3
    Che takiego CHŁOPAKA ♥♥
    mruuu taki pikantny <3 !

    OdpowiedzUsuń
  119. Umm... cholera! Gdy zobaczyłam czerwoną czcionkę zaczęłam piszczeć ze szczęścia i dziwnie tańczyć taniec szczęścia. Nawet nie wiesz jak bardzo cieszę się, że jest nowy! To takie mega fajne uczucie. Boli mnie ręka, ale i tak napiszę komentarz. Zauważyłam, że chyba tylko u Ciebie piszę takie długie komentarze. Teraz leci w radiu piosenka "Because i'm Happy" świetnie opisuje to co teraz czuję! Hahaha wyobraź sobie teraz taką mnie: piszę komentarz bujając się na boki i śpiewając "Bikoz ajm hapiiiii". Współczuję sąsiadom. Ja też chcę ciasteczka! Jestem głodna i chętnie zjadłabym coś słodkiego, a tu jak na złość tylko kakao... gorzkie. Ughh.. muszę spiąć tyłek, bo za pare minut teleexpress i mają coś o 1D mówić. Dobra może ja napiszę o rozdziale. Był słodki... mimo, że się kochali ( aww.. tak słodko to brzmi). Cholera teraz leci "Merci". O matko..! Ja też płakałam na Zielonej Mili. A to co Harry myślał o Tessie było bardzo urocze! Dajcie mi takiego Harrego, a z chęcią go zaadoptuję. Brakowało mi ostrego słownictwa Hazzy. Tessa z nieśmiałej, która chętnie przebrałaby się w łazience zamieniła się w "dziką" dziewczynę, która przebrała się obok niego. A może ona zrobiła to specjalnie? Mhhmm.. Harry na pewno nie narzekał. Szczerze? Od poprzedniego rozdziału czekałam na ich kochanie XD Haha.. może jestem jasnowidzem? Wydaje mi się, że taki krótki był, ale taki też zadowoli! :D Znowu będzie krótki komentarz, ale po prostu tracę wenę na komentowanie. Miejmy nadzieje, że to minie. Pozdrawiam, czekam do kolejnego i chęci do tłumaczenia! :D Cholera! Znowu zapomniałam:
    - Gdzie chciałabyś wyjechać? (chodzi o kraj lub miasto np. Londyn)
    To tyle :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  120. OMG! TAK OKROPNIE SIĘ CIESZE ICH SZCZĘŚCIEM OMG KJLJSKLJSLSKLSLSL

    OdpowiedzUsuń
  121. Awww *__* ! To było coś ! Mam nadzieję, że chociaż przez krótką chwilę będzie im się układało zanim któreś z nich coś spieprzy. Do następnego. x

    OdpowiedzUsuń
  122. BOSKI !!! <3 Ale to już wiesz ;)
    Czekam na next'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  123. Jeju zaczęłam czytać i kiedy pod koniec jest napisane że Harry na niej zasnął...to ciekawe czy jak np.: rano wparuje mam Herre'go do pokoju to czy oni bedą leżeć no..ten..goło xd/ Aleksandra R :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Koooocham ♥ jeju kocham Hesse ♥ @thanksforlove69

    OdpowiedzUsuń
  125. jezu taki cudowny rozdział omg asdfghjk

    OdpowiedzUsuń
  126. HAHAHAHAH, aż widze ich miny, jak Anne wparowuje do pokoju a oni nadzy. HAHAHAHA, kocham Hesse. ♥ Czekan na nn ^^ Gorąco pozdrawiam i całuje:* xxx

    OdpowiedzUsuń
  127. O Jeju ! perfekcja <3 dziekuje ze tłumaczysz :3

    OdpowiedzUsuń
  128. AJSSHCGTAGSJDJ TEN ROZDZIAŁ
    HARRY MNIE ROZWALIŁ Z TYM POWSTRZYMYWANIEM SIE A POTEM W KONCU TO ZROBILI X
    DZIĘKUJĘ ZA TŁUMACZENIE

    OdpowiedzUsuń
  129. kocham kocham kocham <33333 after rządzi

    OdpowiedzUsuń
  130. O mój boże jakie zaległości miałam. Musiałam nadrobić kilka rozdziałów...
    No ale w końcu pogodzili się.
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  131. JEEEEEEEJ wiedziałam,że będzie scena 69. :3.Wiedziałam,wiedziałam,wiedziałam!!! Kocham Hessa moments. <333 uwielbiam ich.Są stworzeni dla siebie i cieszę się jak szalona,że w końcu między nimi się układa. Jej super rozdział. <333

    OdpowiedzUsuń
  132. Taaak! Chyba kazdy na to czekał od dawna :) Códowne!
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  133. Jej !!!!!! Omg !!!!! Omfg!!!!!! Awwwwwww

    OdpowiedzUsuń
  134. O. Mój. Boże
    Ryczę ze szczęścia.
    Oni...After...czerwona ...czcionka...mokro...oni...kochali...się...Jezu...czerwona!
    Przez ten rozdziłl nie mogę normalnego zdania jakoś poprawnie sklecić. To jest czysta perfekcja
    *.*
    After przejął władzę nad moi życiem.
    After jest moim życiem.
    Ryczę dalej.
    Bye bye ;*
    Red♡

    OdpowiedzUsuń
  135. w końcu już nie mogłam się doczekać aż się ułoży między nimi *.* Kocham ich <3 dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  136. Genialny *_* hahdysuwkpxpwpqnxueuspbdwyoabekis xD

    OdpowiedzUsuń
  137. O jej jak ja to kocham rozdział jest świetny <33!

    OdpowiedzUsuń
  138. Matko strasznie mi sie podobał ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  139. świetny rozdział <3
    uwielbiam czerwoną czcionkę przed rozdziałem ^^

    OdpowiedzUsuń
  140. Kiedy następny rozdział? Dalej będzie tylko po jednym rozdziale? ;)
    btw rozdział cuudowny <3 nareszcie doczekałam się czerwonej czcionki ^^ #zboczeniec :D

    OdpowiedzUsuń
  141. cudowny jak zawsze! pamiętaj jesteś wielka za to że chce ci się to dla nas tłumaczyć!!

    OdpowiedzUsuń
  142. Rozdział jak zwykle wspaniały:).
    Czekam na następny:).
    Pozdrawiam Kamila ♥

    OdpowiedzUsuń
  143. Ten moment gdy ujrzałam czerwoną czcionkę, bezcenne *.* kocham tego ff

    OdpowiedzUsuń
  144. Aaaaaaaaa !! Wrcili do sb !" spali razem !! Omg !!" neexxtt !!

    OdpowiedzUsuń
  145. Ej czy tylko mi się wydaje że oni zasneli w takiej pozycji ŻE ON NADAL MA SWOJEGO FIUTA W NIEJ ?! Czy Ja już czytam nie tak xD - bumbum

    OdpowiedzUsuń
  146. Czerwona czcionka ;D
    Uwielbiam <3
    Tak strasznie się cieszę, że Harry i Tess znowu są razem ;)
    Uwielbiam ich jako parę *__*

    OdpowiedzUsuń
  147. OMG!!! Taaaak znów są razem!!!!! Wreszcie!!!!! Zbyt długo to trwało ale warto było czekać!!! Kocham Cię za to tłumaczenie !! ;*****

    OdpowiedzUsuń
  148. ja pierdolę
    perfekcja
    czysta
    perfekcja
    scena
    +18
    genialna
    boże
    kocham
    after

    pierwszy
    raz
    to
    był
    "waniliowy sex"
    kocham
    to
    <3

    OdpowiedzUsuń
  149. aaaaaaaaa<3 świetne<3

    OdpowiedzUsuń
  150. omg.. rozdzial jak zwykle zajebisty. juz czekam na next. *-* czulam sie jakbym ich podgladala w TEJ scenie wiec zakrywalam twarz koldra. ten rozdzial jest taki asdfghjklpoiuytrewqzxcvbnm xD dziekuje ci ze to tlumaczysz i wgl <3

    OdpowiedzUsuń
  151. ,,...Jestem tak twardy, że aż boli...'' <----rozwaliło mnie to hahahahahahahahahahaha zboczona ja xD ♥ A tak wgl to rozdział jak zawsze zajebisty choć jest w nim coś takiego....innego...takiego specyficznego.... lecz jeszcze nie jestem pewna co.. :* NAPRAWDĘ Z CAŁEGO SERCA CI DZIĘKUJĘ ZA TO ŻE TAK ŚWIETNIE TŁUMACZYSZ ♥♥♥ JESTEŚ NAJWSPANIALSZA, NAJWYBITNIEJSZA, NAJCUDONIEJSZA PO PROSTU KOCHAM CIĘ ♥♥ :*
    Do następnego :* Nmg się doczekać :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaha mnie też to rozwaliło xD

      Usuń
  152. Heeej Kochana czytałam że się źle czujesz przez jakąś osobę. Nie będę wnikać o co chodzi, ale wiedz, że my Ci zawsze pomożemy cokolwiek by się działo. Mam nadzieję że szybko wrócisz do siebie. Teraz odpocznij sobie i nie zmuszaj się do pisania kolejnego rozdziału. Jak będziesz miała dobry humor to wtedy tłumacz. Nikt Cię nie więzi i nie zmusza do pisania. Pisz dla siebie nie dla nas. To ma Ci sprawiać radość. Masz ferie więc jeśli się da to spróbuj się uśmiechnąć. Kochamy Cię i z wszystkimi problemami możesz się do nas zwracać. W tej chwili chcę,Cię mocno uściskać i powiedzieć parę miłych słów. Wiem wiem, to nie jest miejsce na taki komentarz ale niestety nie mogę założyć aska z powodu rodziców. Nie zatwierdzaj tego koma bo wiem że nie ma tu na takie rzeczy miejsca ale wystarczy że to przeczytać i doda Ci choć troszeńkę otuchy <3. Tylko chcę abyś zawsze wiedziała że nie jesteś tylko tłumaczką, ale osobą która doradza, wspiera i pomaga💜💙 Kocham Cię i mam nadzieję że już niedługo będziesz w dobrym stanie :** ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam zatwierdzić ten komentarz, bo aż zasługuje on na odpowiedź. dziękuję za tak ciepłe słowa, naprawdę dodają mi dużo otuchy i ciepła na sercu. kochana jesteś :)

      Usuń
  153. Przeczytałam to w poniedziałek i czekam już dwa dni na następny. Boziuuuuuu kiedy 130 to jest takie uzależniające lol nie moge bez tego żyć to działa jak narkotyk. Jesteście boskie <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  154. o moj bosz mam orgazzzzzzm plisss o nexta jak najszybszego

    OdpowiedzUsuń
  155. Po prostu ;') te ich wyznania miłości, uczuć... ;''') taaak, ryczę w walentynki przed komputerem :D i dobrze mi z tym XD KOCHAM TEGO BLOGA. KOCHAM HESSĘ I KOCHAM WAS, DROGIE, KOCHANE TŁUMACZKI "AFTER" ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  156. Ha! Wiedziałam że będzie +18.. :Di nareszcie sie pogodzili, Hessa back!! JUUUPI! :P :)

    OdpowiedzUsuń