piątek, 6 grudnia 2013

Rozdział 103.

- Czuję się fatalnie z powodu tej ściany, zaproponowałam, że ją naprawię, ale Ken nie pozwolił mi na to – mówię Liamowi, rozczesując jednocześnie mokre włosy. Prysznic, który właśnie wzięłam, miał pomóc mi zrelaksować się, ale nie dał rady. Nic nie wydaje się być w stanie uciszyć ciągłego bólu gdzieś we mnie. On wydaje się być wieczny.
- Nie martw się tym, dużo się teraz w twoim życiu dzieje – Liam marszczy brwi i miarowo głaszcze mnie po plecach.
- Nie mogę pojąć, jak moje życie stało się takie, jak doszłam do tego etapu. Trzy miesiące temu miałam wszystko poukładane, wszystko miało sens. Miałam Noah, który by nigdy nie zrobił czegoś takiego, byłam blisko z matką i miałam plany na przyszłość, a teraz nie mam nic. Dosłownie nic. Nawet nie wiem, czy powinnam iść znów do pracy, bo Harry albo tam przyjdzie, albo przekona pana Vance’a, żeby mnie wyrzucił – tylko dlatego, że może to zrobić – mówię. Przynajmniej przestałam płakać.
- Nie możesz rzucić stażu, on zabrał ci wystarczająco. Nie pozwól mu odebrać sobie i tego – radzi Liam.
- Dobrą stroną tego życia 'po', życia bez niego, jest to, że możesz je prowadzić tak, jak sobie życzysz, możesz zacząć od nowa – próbuje mnie przekonać i dodać mi otuchy. – Tylko proszę, posłuchaj mnie w sprawie tego stażu.
Wiem, że Liam ma rację, ale to nie takie proste. Wiele rzeczy związane jest z Harrym, nawet lakier na moim cholernym samochodzie. W jakiś sposób stał się on sznurem łączącym wszystko w całość, a w związku z jego nieobecnością, zostałam pozostawiona z bałaganem, który jest moim życiem.
- Dam ci trochę odpocząć – mówi Liam i przytula mnie, po czym idzie w stronę drzwi.
- Myślisz, że to się kiedyś skończy? – pytam, a on odwraca się ku mnie.
- Co?
- Ten ból… - mój głos zmienia się niemal w szept.
- Nie wiem… Chciałbym myśleć, że tak – odpowiada i posyła mi swój najlepszy uspokajający pół-uśmiech. Ja też nie wiem, czy ból minie, czy nie, ale jeśli nie – wiem, że go nie przetrwam.

***

Leżę w łóżku i gapię się w sufit do momentu, aż o piątej rano dzwoni mój budzik. Muszę wyjechać godzinę wcześniej, żebym zdążyła kupić jakieś ubrania i kosmetyki. Muszę też znaleźć jakieś miejsce, gdzie będę mogła umyć zęby, to może być śmieszne. Nie mam bladego pojęcia, jak zabiorę swoje rzeczy z… mieszkania Harry’ego. W tej chwili czuję, że byłoby łatwiej zostawić tam wszystko i po prostu kupić nowe rzeczy, żeby nie musieć się z nim widzieć. Zmuszam się, by wyjść z łóżka i doczłapać się do auta, zostawiam też notatkę dla Kena i Karen, z podziękowaniami i ponownymi przeprosinami za dziurę, którą Harry zrobił w ich ścianie. Krzywię się na widok swojego odbicia w lustrze – moje oczy są przekrwione i otoczone ciemnymi obwódkami. Będę potrzebowała więcej makijażu, niż sądziłam. Idę do Walmartu, jedynego sklepu w pobliżu, który jest otwarty o tej porze, i kupuję wszystko, czego potrzebuję. Nie mam ani siły, ani energii, żeby naprawdę postarać się o swój wygląd.
Gdy docieram do Vance’a, Kimberly zapowietrza się na mój widok. Próbuję wymusić uśmiech, ale ona wyskakuje zza biurka.
- Wszystko z tobą w porządku? – pyta szaleńczo.
- Wyglądam aż tak źle? – słabo wzruszam ramionami.
- Nie, oczywiście, że nie. Wyglądasz na… wyczerpaną – kłamie Kim. Wiem, jak koszmarnie wyglądam.
- Jestem wykończona – odpowiadam. Nie zdecydowałam, czy powiem jej prawdę. Szczerze – jestem zbyt zawstydzona, żeby jej o tym mówić.
- Pokłóciłaś się z Harrym? – pyta, a ja kiwam głową.
- Daj mi znać, jakbyś chciała pogadać. Zostawię cię teraz w spokoju – uśmiecha się.
Jestem wdzięczna, że nie zmusza mnie do rozmowy o tym w tej chwili. Przechodzę koło stołu śniadaniowego i biorę tylko kawę – nie mam apetytu. Myślałam, że nie będę w stanie skoncentrować się na rękopisach z tego tygodnia, ale gdy tylko wspomnienie mnie i Harry’ego na moim biurku znika, skupiam całą swoją uwagę na manuskrypcie. Nie jest ciekawy ani dobrze napisany, więc zajmuje mnie do czasu lunchu i przez większość popołudnia, dopóki ktoś nie puka do moich drzwi. Ściska mnie w środku i wstrzymuję oddech, gdy odpowiadam, by wszedł. Cały dzień miałam wyłączony telefon, żeby uniknąć Harry’ego, próbującego ze mną rozmawiać…
Czuję ulgę, gdy widzę, że w progu stoi Christian Vance.
- Dzień dobry, Tessa – uśmiecha się.
- Dzień dobry – odpowiadam.
- Chciałem tylko złapać cię i dać ci znać, że jak dotąd jestem zachwycony twoją pracą. Wykonujesz swoje zadania lepiej i bardziej szczegółowo, niż większość moich normalnych pracowników – komplementuje.
- Dziękuję, to wiele dla mnie znaczy – odpowiadam.
- A poza tym, chciałbym zaprosić cię na konferencję w Seattle w nadchodzący weekend. Może być trochę nudno, bo tematem jest cyfrowa działalność wydawnicza, ale możesz poznać wielu ludzi i nawiązać kontakty. Otwieram nową filię w Seattle za kilka miesięcy i sam potrzebuję poznać kilku właściwych ludzi – śmieje się mój szef.
- Więc, co powiesz? Wszystkie wydatki pokrywa firma, wyjeżdżamy w piątek po południu. Harry jest oczywiście bardziej niż zaproszony, by dołączył. Nie do konferencji, ale do wyjazdu - wyjaśnia z domyślnym uśmiechem. Gdyby tylko wiedział, co się działo.
- Oczywiście, że chciałabym pojechać, naprawdę doceniam pańskie zaproszenie – mówię. Wreszcie przytrafia mi się coś właściwego.
- Dobrze, cieszę się, że dołączysz. Przekażę Kimberly, żeby podała ci wszystkie szczegóły – uśmiecha się.
Pomysł, żeby jechać do Seattle, nieco uśmierza mój ból – będę jeszcze dalej od Harry’ego. Z drugiej jednak strony, to przypomina mi o tym, jak Harry chciał mnie tam zabrać. Naprawdę zrujnował każdy aspekt mojego życia. Czuję, jak pokój kurczy się, a powietrze gęstnieje.
- Dobrze się czujesz? – pyta Vance, marszcząc czoło.
- Uch, tak. Ja tylko… Nie jadłam dziś nic i nie spałam zbyt wiele w nocy – odpowiadam.
- W takim razie śmiało, jedź do domu, możesz to skończyć w domu.
- Nie, w porządku, zostanę – odpowiadam. Nie chcę, żeby myślał, że wykorzystuję go.
- Nie, jedź. Poradzimy sobie bez ciebie – zapewnia mnie, więc w końcu się zgadzam.
Zbieram moje rzeczy do wyjścia, gdy tylko szef opuszcza moje biuro. Kimberly woła mnie, gdy jestem w drodze do windy.
- Idziesz do domu? – pyta, a ja potwierdzam skinieniem głowy.
- Tak, muszę się wyspać – mówię, chociaż wiem, że tak się prawdopodobnie nie stanie.
- Harry jest w złym nastroju, więc uważaj – Kimberly na poły śmieje się.
- Skąd wiesz?
- Bo wyzwał mnie od najgorszych, gdy nie przełączyłam go do ciebie – uśmiecha się.
- Dzwonił? – płomienie w moim wnętrzu wracają.
- Tak, tylko jakieś dziesięć razy. Pomyślałam, że gdybyś chciała z nim rozmawiać, odebrałabyś komórkę.
- Dziękuję – odpowiadam. Cieszę się, że jest taka spostrzegawcza – ta krucha ściana, którą obudowałam się przez te kilka godzin, runęłaby natychmiast, gdybym usłyszała dźwięk głosu Harry’ego w słuchawce.
Udaje mi się dotrzeć do auta, zanim ponownie się złamuję. Ból wydaje się tylko pogarszać, gdy nie mam niczego, co mnie rozproszy, gdy jestem zostawiona na pastwę swoich myśli i wspomnień. Gdy jestem pozbierana na tyle, by być w stanie prowadzić, robię to, czego cholernie się obawiałam. Dzwonię do matki.
- Halo? – odbiera po pierwszym dzwonku.
- Mamo? – chlipię do słuchawki.
- Co on zrobił? – pyta. To reakcja wszystkich, jakby to był zupełnie logiczny wniosek.
- Ja… On… - nie umiem złożyć zdania. – Mogę przyjechać do domu, tylko na dziś? – pytam.
- Oczywiście, Tessa, do zobaczenia za dwie godziny – mówi i rozłącza się. Było lepiej niż myślałam, ale nie tak miło, jak liczyłam, że będzie.
Mała koperta jest widoczna na ekranie, a telefon w kółko piszczy, dopóki nie zdecyduję się otworzyć jednej z wiadomości.  
*Zadzwoń do mnie, Tessa, nie przestanę, póki nie zadzwonisz* - czytam. Wyłączam telefon, zanim zrobię coś głupiego, jak na przykład czytanie kolejnych wiadomości od Harry’ego.


~ jeśli przeczytałeś/aś zostaw komentarz :)

155 komentarzy:

  1. Awww <3 Świetny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza??? ZAJBEISTY! TO ta niespodzianka, no nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Placze razem z Tess. Jestescie wspaniale :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Te mikołajki zapamiętam do końca życia <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Omm:D jej chce juz next

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje że dałyście juz drugi :D Cudowny jak wy <3 Kocham was Dziewoje xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebiste !!! omfgkiesdkbk boję się :( ;'''''(

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego taki krotki, eh:( czekam na nastepny, uzaleznienie hdjsjsshsnsns

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebisty rozdzial :D z niecierpliwoscia czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  10. płacze :( proszę dalej <3 jest zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Chce jeszce :c <3
    Dominika xx

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ciekawy :* myślę ze wszystko bedzie OK, chociaż Harry bardzo źle się zachował :* ale tłumaczenie super <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na kolejny! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super . Dzięki !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham cie za dodanie aż dwóch nowych rozdziałów <3
    Tak bardzo szkoda mi Tessy ;c nie mogę uwierzyć w to co zrobił :(

    OdpowiedzUsuń
  16. kurde ale się popieprzyło :(( biedna Tess, ale lepiej żeby nie wracała do matki
    tak coś czuję, że oni szybko do siebie nie wrócą ;(((((

    OdpowiedzUsuń
  17. JA CIEEE !!!!! ALE CZAAAD !!! :D Bożeee.. Z niecieprliwością czekam na nexta ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. o mamuniu, dzieje się teraz

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaaaaaaaaaaaaaa ŚWIETNY <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze świetny rozdział. Idealnie przetłumaczone! ;* jejuuu chcę już następny kjjgfhjklhdsfhk :

    OdpowiedzUsuń
  21. jest pierwsza. Cudowny rozdzial czekam na nastepny mam nadzieje że jeszcze sie pojawi w ten weekend :**** <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach...co by tu napisać... Nie wiem dlaczego czuję się tak, jakbym to ja była Tessą. To prawdopodobnie pierwsze oznaki schizofrenii, ale nie obchodzi mnie to. Jesteście absolutnie nieziemskie, wspaniałe, kochane, cudowne! Nie wiem co jeszcze napisać... Tak bardzo Was uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałabym abyś przestała czytać aby tego uniknąć haha ale wiem że było by cholernie ciężko ...

      Usuń
  23. Aww... KOCHAM WAS! Uwielbiam wręcz.. To chyba dlatego nie dodawałyście nic od poniedziałku. Szykowałyście to, co nie? JESTEŚCIE NIESAMOWITE!
    Natomiast mam nadzieję, że Harry będzie ją długo nękał. :D
    Co do jej matki to właśnie tego się obawiałam. Coś się stanie, zostanie sama i teraz będzie "a nie mówiłam" Tylko nie sądziłam, że to się stanie tak szybko. :C

    OdpowiedzUsuń
  24. nienawidzę go, tak bardzo chyba jak ona. no jak mógł to zrobić, do cholery? kocha ją, więc mógł to wszystko odwołać, a nie zachował się jak szczeniak! ugh, za bardzo przeżywam to opowiadanie, ale no... czekam na następny i mam nadzieje, że Harry będzie naprawdę bardzo, bardzo mocno żałował, że tak postąpił

    OdpowiedzUsuń
  25. OMG OMG płacze ... Miłość Harrego i Tessy to takie piękne haha i tak będą razem ♥ KOCHAAAAAAM @ThanksForLove69

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej..... no po poprostu nie wiem co powiedziec po prostu super!!! <3 czekam na nastepny rozdzial!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW, nie jestem w stanie napisać bardziej twórczego komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ZAJEBISTY <3 AWW JESTESCIE KOCHANE ;o 2 ROZDZIAŁY .. BOŻE UWIELBIAM WAS NO I OCZYWIŚCIE NASZĄ AUTORKĘ BO BEZ NIEJ TEGO BY NIE BYŁO :*
    czekam na next :D awwww Jaram się *o* <333

    OdpowiedzUsuń
  29. Jupijupijupi <3 kurde nie wytrzymam jak nie przeczytam następnego :) ciekawe co na to jej mama;) czekam na next <3 /Katy xx.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej..... nie wiem co powiedziec po prostu super!!!! <3 czekam na nastepny rozdzial!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. NAJlepsze mikołajki EVER!!!!! Kocham !!! ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Boskie :D ciekawe czy Harry ją naprawdę kocha czy to znowu jakiś podstęp robi .... błagam dodajcie kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. płaczę odkąd zaczęłam czytać 102 rozdział. moje oczy będą jutro wyglądały okropnie hahah

    OdpowiedzUsuń
  34. KOCHAM WAS. TO SA NAPRAWDE NAJLEPSZE MIKOLAJKI W MOIM ZYCIU. DZIEKUJE ZE DODALYSCIE DWA ROZDZIALY. JEJUU TAK BARDZI DZIEKUJE. CIAGLE PATRZYLAM CZY JEST NOWY ROZDZUAL. A TU BUMM 2. TAK SIE CIESZE A ZARAZEM RYCZE. BOZIUU JA NIE MOGE SIE DOCZEKAC NASTEPNYCH ROZDZUALOW. TO JEST TAKIE BOSKIE. JESZCZE RAZ
    KOCHAM WAS <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  35. ojacie, codziennie po parę razy wchodziłam i sprawdzałam czy jest nowy rozdział a tu nagle wchodzę teraz i nagle dwa! strasznie się ucieszyłam :D
    co do rozdziału to jest taki zajebisty, że, aż brak słów a poprzedni jeszcze lepszy.. po prostu nie wiem sama co myśleć. z jednej strony to co zrobił Harry jest niewybaczalne, ale po prostu w głębi serca jest mi go tak cholernie teraz szkoda bo widać, że coś do niej czuje.. ale ja bym chyba nie umiała wybaczyć :/ chociaż gdybym kochała pewnie inaczej bym na to patrzyła..
    głupio cholernie że wraca do matki po tym wszystkim no ale w sumie nie ma co zrobić.. jak nawet kasy nie ma za bardzo. uwielbiam Liama, tak ją wspiera<3 nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału cholernie i czekam ze straszną niecierpliwością, jesteście niesamowite :*

    OdpowiedzUsuń
  36. cudo, cudo,cudo, cudo, cudo, cudo, cudo, cudo, cudo,cudo, cudo, cudo, cudo, cudo, cudo, cudo,cudo, cudo, cudo, cudo, cudo, cudo, cudo,cudo, cudo, cudo, cudo, cudo, cudo, cudo,cudo, cudo, cudo, cudo, cudo, cudo, cudo,cudo, cudo, cudo, cudo, cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne ;)) Jak każdy rozdział ;>

    OdpowiedzUsuń
  38. OMG rozdziały boskie !!! Szkoda mi Tessy ale mogłaby chociaż porozmawiać z Harrym on ją naprawdę kocha :)
    Czekam nn ;d Xoxo @JustynaJanik3

    Ps. Świetny prezent na mikołajki <3

    OdpowiedzUsuń
  39. J.E.S.T.E.S..I.E N.I.E.S.A.M.O.W.I.T.E !

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham cię, rozumiesz kocham cię kurwa ! Jesteście zajebiste normalnie 2 rozdziały awww *.* znając mnie ja bym mogła przeczytać z 20 i bym nie usnęła dopóki nie przeczytam ale to tam ja ... Ale jak ona pójdzie do matki to nigdy nie wróci do Harrego tylko będzie z Noah chyba że ten nie będzie jej chciał .... Nie mogę no, co on kurwa zrobił ! Jakbym była niedaleko niego i znała tą historie, trzez to bym musiała być któregoś przyjaciółką to bym go normalnie zamordowała ... Z jednej strony to dobrze z tą matka no bo gdzie miała iść... Im i tak już zawróciła dupe a nie mogła długo tam mieszkać ... Ale znowu tak to nie wróci do niego tak szybko ... Już się nie dziwie czemu on nie powiedział im że są razem ... Ale no Seph była znowu jej przyjaciółką chociaż jego też i to jego bardziej ale to i tak ... No miała ją ostrzec ... Mogła się nie wyprowadzać z akademika .. A co będzie z mieszkaniem przecież umowa jest na oboje ..a już myślałam że będzie dobrze .. Jakieś dziecko czy coś haha . Weny życzę i jeżeli to przeczytałaś to mam nadzieję na twój uśmiech ;) kocham was <3 i kurwa czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  41. omfg , nie wiem co napisać. Rozdział ndeibudbkjawkskedn rozumiecie . Dziekuje, że tłumaczycie jesteście kochane ! CHCE WIĘCEJ ! Pozdrawiam. x

    OdpowiedzUsuń
  42. JAK JA TO KOCHAM *-*

    OdpowiedzUsuń
  43. matko biedna Tessa ja wierze że Harry ją kocha na prawdę!!! tylko czy ona mu wybaczy?!

    OdpowiedzUsuń
  44. jesteście cudowne *__*
    co za emocje <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie macie pojęcia jak bardzo was kocham , aż gotuje się w środku od tych wszystkich emocji . Rozdział jest świetny , jak zawsze . Tak bardzo się staracie <33 Czekam na następny rozdział
    NN xxx

    OdpowiedzUsuń
  46. super, mam nadzieje ze dodasz niedługo next *.*

    OdpowiedzUsuń
  47. vggygutfutgjfd *_* ależ akcja się rozkręca xd fajnie by było jakby tes byłam z zaynem :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestescie niesamowite, niespodzianka mysle, ze wszystkim sie podoba :) mam nadzieje, ze wszystko sie ulozy pomiedzy Harry'm, a Tess' a. Czekam z niecierpliwoscia na nastepny rozdzial x

    OdpowiedzUsuń
  49. ncdhusnhcu uwielbiam jak dodajecie po kilka rozdziałów ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Od wtorkowej nocy przygotowuję się do napisania tego komentarza i teraz zdecydowałam się go napisać, choć w dalszym ciągu nie wiem co chcę tu zawrzeć. Może zacznę od tego, że trafiałam na tego bloga niejednokrotnie i zawsze myślałam "Harry? NIE.". Nie było mowy o czytaniu, bo zawsze wszyscy piszą o Harrym. Wtedy nawet nie wiedziałam, że to tłumaczenie.:) Ale kiedy w zeszłą sobotę dowiedziałam się, że jedna z dziewczyn z Tumblra zaczęła czytać Aftera, a ja dzień później - w niedzielę - rozchorowałam się, powiedziałam siostrze: "Albo wrzuć mi to na pendrivea albo kup mi doładowanie. Będę czytała Aftera.". Ostatecznie doszło do tego, że w niedzielę od godziny 13 przeczytałam 52 rozdziały, męcząc się z mega wolnym internetem na moim beznadziejnym telefonie. W poniedziałek przeczytałam resztę rozdziałów. Nie pamiętam, żebym kiedykolwiek cokolwiek przeczytała w takim tempie z tak wielkim zainteresowaniem.:) Fabuły nie będę komentować, bo zajęłoby mi to zbyt wiele czasu i miejsca. Dodatkowo nie chcę Was narażać na uchyłki na mózgach od moich beznadziejnych przeżyć.:) Ograniczę się tylko do ogromnych podziękowań za to tłumaczenie i życzenia Wam powodzenia oraz wytrwałości w dalszej pracy.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awh, cieszę się, że postanowiłaś skomentować! Twoje słowa sprawiły mi usmiech na twarzy (zresztą jak wszystkie inne komentarze) :) Pozdrawiam x

      Usuń
  51. łaaał świetny. Niech Harry się dalej stara :D Chciałabym żeby byli znów razem i żeby Tessa nie jechała do matki

    OdpowiedzUsuń
  52. omg agfwhtjfgasdhjfa cudowny. matka tessy niby zgodziła się na jej przyjazd, ale ciekawe czy w domu też będzie taka wyrozumiała :(

    OdpowiedzUsuń
  53. O MÓJ BOŻE....NAPRAWDĘ SIĘ POPŁAKAŁAM.... ;___;

    OdpowiedzUsuń
  54. Jezuuuuuuu . Dziekuje za dwa rozdzialy . Przezywam to jak Tessa . Matko kocham was . Tak , wiem , ze sie powtarzam , ale no nie da sie inaczej !

    OdpowiedzUsuń
  55. O matko kocham to ♥ jest świetnie ♥ liczę na kolejny rozdział szybciutko :D ciekawe co ten Harry wymyśli...

    OdpowiedzUsuń
  56. Zrobilas nam wspaniały prezent mikołajkowy dodajac dwa rozdziały DZIĘKUJE!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  57. super! <3 czekam na kolejny! byłam w podskokach jak zobaczyłam że dodano 2!
    Ps: Ja czytam dwa razy! hahah jestem jak to powiedzieć na bieżąco i na 98 już dochodzę do końca więc pewnie zacznę czytać od nowa i na bieżąco hahha <3 tak to uwielbiam!

    -Anna R.

    OdpowiedzUsuń
  58. dwa rozdziały jednego dnia >>>>>>>>>>>
    kocham was
    Harry chce z nia porozmawiać, przeprosić ehh jednocześnie chce aby porozmawiali, pogodzili się ale Tessa nie da się tak łatwo i za to ją kocham <3
    Jestem ciekawa reakcji matki tessy, może byc ciekawie xd
    czekam na następny :3

    OdpowiedzUsuń
  59. kocham was!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Z ciekawości zajrzałam do oryginału i patrzę a tam After ciągnie się aż do 3! "sezonu" O.M.G! Ulga niesamowita że tyle przed nami!
    Mam ogromną nadzieje że zostaniecie dalej i będziecie nas uszczęśliwiać ! <3
    Ps: Nie mogłam się powstrzymać i zobaczyć co słychać w 3 sezonie! Nic nie zdradzę ale już jestem w niezłym szoku :D i czekam ! niecierpliwie' -w dobremu tego słowa znaczeniu. :) LOVE LOVE LOVE!

    Anna R.

    OdpowiedzUsuń
  61. Hihi świetny! <3333

    OdpowiedzUsuń
  62. o moj boze... No nie wierze... Bo za ciota z Harrego.. Ja na miejscu Tess rzucilabym wszystko, wyjechala jak najdalej, zmienila nr tel i miala go w dupie... Tak jest mi jej szkoda... Nie ufam tez Zaynowi. Nagle chce jej pomoc? Zalosne...
    Dzieki za dwa cudne rozdzialy! Mam nadzieje ze mikolajki minely wam rownie super co mi czytajac tlumaczenie. Czekam na nastepny rozdzial z niecierpliwoscia x @xforxyoux

    OdpowiedzUsuń
  63. still disgusting, Harry's disgusting. ugh.

    Ale wy tłumaczycie świetnie, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  64. Kurwa, Harry coś ty narobił... zachowałeś się jak totalny chuj, nie pomyślałabym, że aż tak się stoczysz.

    OdpowiedzUsuń
  65. to jest swietneee :D
    dziewczyno, kocham Cie :D <3
    czekam na nastepny rozdzial :) xx ~jolka

    OdpowiedzUsuń
  66. Boze :'( mam nadzieje ze ona mu wybaczy ;( biedna Tessa I biedny Harry ;'( czekam na Next :)

    OdpowiedzUsuń
  67. KOCHAM WAS!! Uwielbiam to tłumaczenie i czekam na następny rozdział ;P

    OdpowiedzUsuń
  68. Kocham tego bloga ! Kocham was ! Naprawdę się ciesze ze go tlumaczycie
    Jest po prostu boski *o*

    OdpowiedzUsuń
  69. Ech ja nawet teraz płacze chcę aby było dobrze. To nie może tak być przez całą drugą część .

    OdpowiedzUsuń
  70. Bożeee <3 love it <3
    Mam nadziej że Harry tak szybko nie odpuści :D
    Narkotyk mój własny narkotyk od którego się totalnie uzależniłam :)
    Kocham Was i Dziękuje za to tłumaczenie że znajdujecie dla nas chwilkę czasu :*

    OdpowiedzUsuń
  71. rozdziały coraz bardziej mi sie podobaja!są świetne!dziekuje ze tlumaczycie je,uwielbiam was!
    nie moge doczekac sie koljnego rozdzialu!
    wczoraj czytalam 102 a tu wchodze tak z rana upewnić sie i jest 103!jesteście wspaniale! co chwile sprawdzam cyz jets dodany nowy rozdzial a gdy juz jest to tak bardzo sie ciesze!uwielbiam was do uslyszenia w kolejnym xoxo

    OdpowiedzUsuń
  72. To jest super cieszę się że trafiłam na tego bloga jaka świnia z Harr'ego omg czuję teraz do niego obrzydzenie

    OdpowiedzUsuń
  73. Super! lepiej żeby się. pogodzili....
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  74. zastanawia mnie to, skąd Tess ma tlefon. Harry jej przyniosl? Czy cos? Chyb nie doczytalam XD
    KURDE TESS PO CO TY DO TEJ MATKI JEDZIESZ NO JA WALE.
    Harry musu ja znalesc, musza byc sam na sam. Musi jej wszystko wyjasnic, bo ja wierze w to, ze on ją kocha. SERIO KOCHA.
    No, bo po co by sie o nia teraz starał?
    .
    .
    .
    .
    JACIECIECIECIEEEEEEEEEEEEEEEE TAK CZEKALAM NA TEN ROZDZIAL, BO SOBIE TLUMACZYLAM I NIE MOGLAM SIE DOCZEKAC KIEDY WY (maj loffe) DODACIE 103 CHAPTER, BO TO HEST DOKLADNE I WGL CHYBA WIEMY O COCHODZI. HAHAHA. NIC.

    wchodze ranoo patrze niebieska czcionka co oznaczq ze nie przeczytane ale potem widze 6 grudnia 2013 mysle "ok czyli nie ma...... zaraz zaraz. 103. aaa kolejny." jestescie kochane i wgl KOCHAM WAS <333

    OdpowiedzUsuń
  75. jesuuuu jakie to smutne ;'(((

    OdpowiedzUsuń
  76. AAAAAA!!!! to jest takie cudowne! nie moge <3 czekam na nexta ;**

    OdpowiedzUsuń
  77. Omg niech ona z nim porozmawia *-* :'(
    Boze juz nie moge wytrzymac !!!! Kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  78. nie wiem co napisać... ja się chyba załamałam, nerwowo i psychicznie i wszystko inne ;__;

    OdpowiedzUsuń
  79. Zaczęłam to czytać przedwczoraj i jestem bardzo szczęśliwa, że zaczęłam:) To opowiadanie jest cudowne, genialne *.*Fajnie, że je tłumaczycie :D Już nie mogę się doczekać kiedy dodacie nowy <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Awww czy już mówiłam jak bardzo kocham to Fanfiction? jhdlb
    Jesteś niesamowita <3
    Dużo miłości xx

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudny rozdział jak każdy poprzedni (: Zakochałam się w tym opowiadaniu ;c Dziękuję wam strasznie za te tłumaczenia :* Pozdrawiam xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten blog tak strasznie wciąga JEST BOSKI tak jak WY !! *.* czekam na next ;** xx

    OdpowiedzUsuń
  83. Jezu ... CUDOOOOOO !!!!!!!!!! X)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ryczeć mi się chce... Ten ff, tak dużo emocji, ech... G-E-N-I-A-L-N-E!

    OdpowiedzUsuń
  85. O boze zadzwoniła do mamy i co teraz?:o

    OdpowiedzUsuń
  86. dobrze zrobiła, niech się pomęczy trochę ten idiota. kocha ją, to niech o nią walczy, nawet gdyby to miało trwać miesiące.. zrujnował wszystko, na miejscu Tessy nie mogłabym już mu zaufać. najgorsze jest to, że wszędzie gdzie Tessa się znajdzie, przypomina jej się o Harrym. Mama jednak Tessy nie jest taka zła jak myślałam. DZIĘKUJĘ PIĘKNIE ZA TŁUMACZENIE xx

    OdpowiedzUsuń
  87. Mam nadzieję, że szybko dodała następny, ten był genialny. Pfff jebany Harry, myśli, że tak po prostu przeprosi i będzie dobrze -.- typowy facet, no nie ważne, mm nadzieję, że Tess jakoś przejdzie przez ten ból.

    OdpowiedzUsuń
  88. BOSKIIIII Nwm co jeszcze mogę napisać. Mam mętlik w głowie i czuję się jakbym ja sama grała w tym opowiadaniu :D Ten blog jest strasznie wciągający XD

    OdpowiedzUsuń
  89. Boooooże , Niesamowity.
    Dziękuję, że tłumaczycie.
    <3333333

    OdpowiedzUsuń
  90. czekam na nexta
    to opowiadanie... boziu dziewczyno to jest coś !
    opowiadanie daje mi reakcje (ok to dziwnie brzmi)
    może inaczej
    kiedy w opowiadaniu jest cooś smutnego - płacze
    kiedy wesołego - mam uśmiech na ustach
    miłość - normalnie czuje jak bym się to ja zakochała ( :P )
    żal - smutna
    inaczej kiedy czyta się to opowiadanie czuje się emocje smutek , miłośc , żal , radość :)
    porostu jesteś niesamowita że zgodziłaś się to tłumaczyć
    czekam na nexta
    (wiem powtarzam się ) >.<
    jestes niesamowita <333

    OdpowiedzUsuń
  91. nie moge sie doczekac next'a *__*

    OdpowiedzUsuń
  92. JIBFIUBRTGIUBGTUIBGTUI ŚWIETNY!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  93. JA PIERDOLE ! BOOOOOOOSKIE ♥ CZEKAM NA KOLEJNY !

    OdpowiedzUsuń
  94. kjdsgfuoieghsbjdknzgbhoaiskjdueisbjdklbfueojsadh błagam o następny ! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  95. Boże już nie mogę się doczekać kolejnego! <3 Dziękuję za to tłumaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  96. Jejejeje, kocham to! Next ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Czekam z niecierpliwością na następne rozdziały! Proszę, aby były jak najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Jejku... oni muszą być razem !!!!!!!!!!!! :( kocham to opowiadanie i dziękuję że tłumaczysz to tak świetnie <3 <3 <3

    M.Ż

    OdpowiedzUsuń
  99. cholera !
    jest najlepszy
    boski :o
    a zarazem tak smutny :c
    dalej
    błagam wstaw dziś ! <3

    OdpowiedzUsuń
  100. Boże święty, to jest okropne ale i genialne! To jest moje ulubione opowiadanie i nie rozumiem dlaczego ten dupek zrobił coś takiego. Bardzo jestem ciekawa co zrobi Tessa, na jej miejscu też bym była taka smutna i wkurzona. Proszę szybko następny, bo zwariuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  101. Boski :o
    Harry to debil ;_;
    Ale wydaje mi się, że coś do niej czuje :D
    Biedna Tessa ;_; Ciekawe czy mu wybaczy...
    Błagam, postarajcie się jeszcze dziś przetłumaczyć następny, a jak nie dzisiaj to fajnie było by, gdyby pojawił się jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  102. #harry #frajer #ide #go #zabić

    OdpowiedzUsuń
  103. Jejciu,chcę nexta! <3

    OdpowiedzUsuń
  104. Będzie dzisiaj nowy rodzial?

    OdpowiedzUsuń
  105. Tessa nie może pojechać do matki!! Bo znowu stanie się małą, posłuszną dziewczynką. Najlepiej niech jej się samochód popsuje albo niech jej ktoś go zabierze XD

    OdpowiedzUsuń
  106. Krociutkie jakies :c . E i tak was kocham <3 next !

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetny czekam na next <3


    Sandra♥

    OdpowiedzUsuń
  108. Wczoraj zaczęłam czytać to opowiadanie i mnie tak wyciągnelo xqcfdcvdcfxffdaedc Harold idioto ;__;

    OdpowiedzUsuń
  109. To jest cudowne *-* Wiem, że macie swoje sprawy, ale jest szansa że jutro pojawi się następny roździał?

    OdpowiedzUsuń
  110. To jest po prostu NIESAMOWITE !!!! <33333

    OdpowiedzUsuń
  111. jfbgjsebvfkadhgvkjdsv NIESAMOWITE <333

    @Liam_my_angel15

    OdpowiedzUsuń
  112. Plakalam przez caly rozdzial, ale kiedy zobaczylam koncowy napis mysle ze sasiedzi slyszeli moj placz. Kocham Was;(;*

    OdpowiedzUsuń
  113. Blog jest niesamowity! nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów w 6 dni przeczytałam wszystkie do tego rzdziału! tłumaczenie jest bardzo dobre, podziwiam, że znajdujecię czas na dodawanie kolejnych rozdziałów, bo wiem jak w dzisiejszych czasach trudno znaleźć czas na cokolwiek! Mam nadzieję, że będziecie dodawać rozdziały do końca:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Co chwile tu wbijam.

    OdpowiedzUsuń
  115. Proszę neext!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  116. Płakałam przy ostatnich słowach tego rozdziału xx kocham najmocniej ♥ ;*

    OdpowiedzUsuń
  117. Super rozdział <3 czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  118. WOW !! Kocham cię i to tłumaczenie <33 Jest coraz lepiej ;)) Harry walczy o Tessę i to mi się podoba. Nie może się tak po prostu poddać . Czekam na kolejny post ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. To tlumaczenie jest genialne ! Dziekuje ze to robicie .
    W 2 dni przeczytalam wszystkie rozdzialy z tym wlacznie. Bardzo wciaga ;)
    Nie moge doczekac sie juz nastepnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  120. nie da się opisać jak bardzo lubię tego bloga. Tłumaczenie jest gjdnfjlhdjfndsjfldksf i dziękuje wam bardzo, że poświęcacie swój czas dla nas. Bardzo to doceniam i uwieeeeeeeeeeeeeelbiam was haha. Dziękuje!
    @1DfromPoland_xo xx

    OdpowiedzUsuń
  121. Kocham, kocham, i będę kochać ! <3 Was i to opowiadanie <3 Dodajecie rozdziały w naprawdę oszałamiającym tempie. Kocham !

    OdpowiedzUsuń
  122. Zajebisty jest ten rozdział! Awww czekam na następne części!
    :* zajebisty Blog! <3

    OdpowiedzUsuń
  123. uwielbiam! dajcie następne :)

    OdpowiedzUsuń
  124. to jest okropne!jak on mógł jej coś takiego zrobić!!! TO STRASZNE!!!ONI MUSZĄ SIĘ POGODZIĆ!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  125. Aż mi się płakać chce, jaka ona teraz jest biedna :c//Maggie

    OdpowiedzUsuń
  126. Biedaczka z tej Tessy. Harry w sumie też biedak, bo Tessa go tak ignoruje, ale zasłużył sobie...Założę się, że jej matka zamiast ją wesprzeć, powie " a nie mówiłam" etc.

    OdpowiedzUsuń
  127. Biedna Tessa i zmartwiony Harry ;c

    OdpowiedzUsuń
  128. Swoją drogą ciekawe jak się zejdą, no pewnie się zejdą, bo after by nie istniał bez głównych bohaterów.. :D tak czy inaczej jestem ciekawa jak się pogodzą.. :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Dobrze, że mama jej "wybaczyła" i przygarnęła. :) Szkoda mi jej. :( Super rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  130. Jeju. Chciałabym bardzo, żeby im się ułożyło. Mam ziarnko nadzieji... Ale szczerze mówiąc bardzo malutkie. Bo gdyby mu na niej nie zależało to by do niej wydźwaniał?! No chyba nie...
    Rozdział boski

    A.

    OdpowiedzUsuń
  131. On na nią nie zasługuje... Rozjebałabym mu tę mordę, a potem żałowałabym tego cholernie, ale należy mu się. Tess, witaj w gronie złamanych serc...

    OdpowiedzUsuń
  132. Harry to skurwiel. Tępy, głupi, bezuczuciowy SKURWIEL!

    OdpowiedzUsuń
  133. super, moje serce krwawi razem z Tess

    OdpowiedzUsuń
  134. kurwa czytając ten rozdział zdałam sobie sprawe z tego ze muusze zadzwwonic do chłopaka

    OdpowiedzUsuń