niedziela, 16 lutego 2014

Rozdział 132.

- Ostatnim razem? Widzisz, Thereso! Właśnie dlatego powinnaś trzymać się od niego z daleka. Robił to już wcześniej, wiedziałam! Książę z bajki znów atakuje – wyje matka.
Spoglądam na Harry’ego. Tylko nie to. Nie zniosę tego ponownie. Nie przez niego.
- To nie tak, jak myślisz, mamo – w końcu się odzywa.
- Jednak na to wygląda, Harry. Szczerze mówiąc wcale ci nie wierzę. Kocham cię, synu, ale nie mogę ci pomóc. To jest takie złe – mówi Anne, wycierając oczy.
Nigdy nie potrafię się odezwać w tego typu sytuacjach. Chcę coś powiedzieć, bo muszę, jednak słowa Anne o ostatnim razie ciągle odtwarzają mi się w głowie, kradnąc mi głos.
- Powiedziałem, że to nie tak, jak myślisz! – krzyczy Harry.
- Myślę, że powinna pójść ze swoją matką – odzywa się Anne, a mi rośnie gula w gardle.
- Że co? – chłopak mówi grubym głosem, w którym słychać zdziwienie.
- Powinna iść. Nie jesteś dla niej wystarczająco dobry, Harry. Myślałam, że byłeś, że się zmieniłeś, ale najwidoczniej nie. Kocham cię nad życie, ale nie mogę pozwolić, by te rzeczy znów miały miejsce. Przylot do Ameryki miał ci pomóc, jednak ty zrobiłeś to samo.
- Thereso, uważam, że już wystarczająco dużo usłyszałaś. Czas na nas – odzywa się moja matka, a następnie łapie mnie za ramię.
Harry rusza w jej stronę, na co cofa się, wciąż trzymając mnie za rękę.
- Puszczaj ją, teraz – mówi przez zęby.
Jej śliwkowe paznokcie wbijają się w moją skórę, gdy odtwarzam sobie chwile z ostatnich dwóch minut. Nie spodziewałam się wizyty mojej matki, która wparowała do sypialni, a także tego, że Anne zdradzi kolejny szczegół z życia Harry’ego. Zrobił to już wcześniej? Komu? Kochał ją? Czy ona kochała jego? Wspominał, że nigdy wcześniej nie był z dziewicą, a także, że nigdy nikogo nie kochał. Czyżby kłamał?
Wściekły wyraz jego twarzy nie pomaga mi tego rozszyfrować.
- Nie masz już dłużej prawa decydować o jej życiu – odgryza się.
Wyrywam się z jej uścisku i chowam się za Harrym. Anne i moja matka mają tę samą, zszokowaną minę, gdy owijam palce wokół jego przedramienia.
- Thereso, nie bądź głupia. Chodź tu – instruuje mnie matka.
Stoję za Harrym, nawet nie wiem dlaczego. Powinnam odejść z matką lub wymagać od niego, by wyjaśnił mi o czym, do cholery, Anne gada, jednak naprawdę pragnę, żeby moja matka odeszła. Potrzebuję kilku chwil, minut, może nawet godzin, by rozwikłać, co Harry mógł uczynić. Dopiero co mu wybaczyłam i zdecydowałam się ruszyć z nim dalej. Dlaczego zawsze musi się kryć jakiś pominięty sekret, który pojawia się w niewłaściwym czasie?
- Thereso – moja matka robi kolejny krok ku mnie, lecz Harry owija mnie z tyłu swoim ramieniem, izolując mnie od niej.
- Odsuń się – ostrzega ją chłopak.
- Harry, to jej córka. Nie masz prawa, by je rozdzielać – mówi Anne.
- Nie mam prawa? To ona nie ma prawa wchodzić do naszego mieszkania i pakować się prosto do naszej pieprzonej sypialni bez zaproszenia! – krzyczy, na co mocniej ściskam jego ramię.
- To nie jest jej sypialnia, ani jej mieszkanie – mówi moja matka.
- Owszem, jest. Powiedz mi, za kim teraz stoi? Tworzę dla niej osłonę przed tobą – dostrzega Harry.
- Jest głupia i nie rozumie, co jest dla niej najlepsze.
- Przestań mówić, jakby mnie tu nie było! Stoję tu i jestem dorosła, mam dziewiętnaście lat, matko. Jeśli chcę tu zostać, to tak zrobię – oznajmiam.
Nie jestem pewna, czy rzeczywiście chcę tu być, ale wiem, że nie mam zamiaru z nią wychodzić.
- Tessa, skarbie. Myślę, że powinnaś posłuchać swojej matki – zdradza mnie Anne.
Odczuwam przez to ból w klatce piersiowej.
- Dziękuję! W końcu ktoś rozsądny w tej rodzinie – wdycha matka, na co Anne gromi ją spojrzeniem.
- Nie pochwalam tego, jak traktujesz swoją córkę, więc nie myśl, że skoro chcę, by wyszła, to oznacza to, że jestem po twojej stronie, bo tak nie jest – przypomina jej Anne.
- To bez znaczenia. Obie się zgadzamy, że musisz iść, Tesso. Musisz opuścić ze mną to mieszkanie i już więcej tu nie wracać. Przepiszemy się do innego college’u, jeśli jest taka potrzeba. Grałaś w jego gierki już wystarczająco długo.
- Może podjąć własną decyzję – broni mnie Harry.
- On zatruwa twój zdrowy rozsądek, Tesso. Spójrz na rzeczy, które ci zrobił. Czy ty go w ogóle znasz? – pyta.
- Znam go, matko – odzywam się przez zęby.
Kobieta skupia swą uwagę na Harrym. Nie rozumiem, dlaczego się go nie boi. Jego klatka piersiowa szybko się unosi i opada, a twarz pokryta jest rumieńcem od gniewu. Swoje pięści zaciska tak mocno, że jego kłykcie stają się białe.Te rzeczy powinny ją onieśmielić, lecz tak się nie dzieje.
- Jeśli troszczysz się o nią, nawet trochę, pozwolisz jej odejść. Nie zrobiłeś nic, tylko ją rozbiłeś na kawałki. Nie jest tą samą dziewczyną, którą zostawiłam w college’u trzy miesiące temu i to jest właśnie twoja wina. Nie musiałeś patrzeć na jej łzy, gdy płakała dniami przez to, co jej zrobiłeś. Prawdopodobnie załatwiłeś sobie kolejną dziewczynę, gdy Tessa wypłakiwała się do snu. Zniszczyłeś ją, jak ty w ogóle możesz ze sobą żyć? Wiesz, że znów ją zranisz prędzej czy później, więc jeśli masz w sobie choć krztę dobroci, powiesz jej, żeby odeszła – mówi moja matka.
W pokoju następuje cisza.
Anne stoi i wpatruje się w ścianę, pogrążona w swoich myślach. Przypuszczam, że przypomina sobie rzeczy z ‘ostatniego razu’. Moja matka natomiast gapi się na Harry’ego, czekając na jego odpowiedź. Oddycha tak szybko i ciężko, jakby miał się zaraz przegrzać. Pośród nich stoję ja i próbuję zdecydować, jaka część mnie wygra tę bitwę. Serce czy rozum?
- Nigdzie z tobą nie idę – w końcu się odzywam.
Anne przekręca głowę, by na mnie spojrzeć, a matka wywraca oczami.
- Jesteś… - zaczyna.

Harry’s POV:

- Nie jesteś tu mile widziana, nawet tu nigdy nie wracaj. Myślisz, że kim ty jesteś, by ot tak tu wparowywać i odzywać się do niego takim tonem! – krzyczy Tessa, wcinając jej się w wypowiedź. Przeciska się przeze mnie i rusza w kierunku swojej mamy.
Nie wiem, co zamierza zrobić, jednak lepiej, żeby jej matka nie wymierzyła jej znowu policzka.
- Nie chcę mieć z tobą nic wspólnego! Nikt nie chce! Właśnie dlatego jesteś sama po tylu latach. Jesteś okrutna, zarozumiała i nigdy nie będziesz szczęśliwa! – wydziera się na kobietę.
Jej twarz jest cała czerwona, a w oczach zaczynają się zbierać łzy. Dlaczego jej matka zawsze musi przyczynić się do jakiegoś kurestwa? Nie mogę jej teraz za to winić, ani się z nią kłócić, bez względu na to, jak bardzo jej nienawidzę. Zraniłem Tessę, ale nie sądzę, że ją zniszczyłem, racja?
- Jestem samotna, ponieważ chcę być. Nie mam potrzeby bycia z kimś, nie jestem taka jak ty – spluwa jej matka.
Tessa ściska swoje pięści i bierze głęboki oddech. Jest taka wściekła, taka zdenerwowana, ale nie wygląda na ani trochę przerażoną. Patrzę na swoją mamę, prosząc ją o pomoc. Nie wiem, co robić. Spojrzenie, które mi wysyła, daje mi znać, że mnie nienawidzi. Nie chciałem, żeby dowiedziała się o tym, co zrobiłem Tessie. Wiedziałem, że to ją zniszczy, zwłaszcza po tym, co stało się wcześniej. Nie jestem tą samą osobą, którą byłem. Teraz jest całkiem inaczej. Kocham Tessę.
- Jak ja?! Nie mam takiej potrzeby! Praktycznie zmusiłaś mnie do bycia z Noah, nigdy nie miałam w niczym wyboru! Przez cały czas mnie kontrolowałaś i już mam tego dosyć. Mam kurwa dość! – Tessa zaczyna płakać, gdy przysuwa się do swojej matki.
Dobrze wiem, że jeśli jej teraz nie odciągnę, kobieta wymierzy jej siarczysty policzek i będę musiał zainterweniować, lub zamiast tego, Tessa powie coś, czego będzie naprawdę żałować, a nie chcę, by miała siebie na sumieniu.
- Oczywiste jest dla mnie, że masz ze sobą jakiś problem, skoro angażujesz się w związek, który wyniszcza cię od środka i utrudnia ci jakikolwiek rozwój. Najwidoczniej jesteś wystarczająco głupia, że znów do niego wracasz. Czy to przez twojego ojca? – głos jej mamy nie jest serdeczny, jest przepełniony sarkazmem i oczywiście kpi z córki.
- Nienawidzę cię. Naprawdę cię nienawidzę. Prawdopodobnie dlatego ojciec się upił i cię olał! Zostawił cię, bo nie mógł z tobą wytrzymać! Nie winię go za to, szkoda, że mnie ze sobą… - chwytam Tessę i zakrywam jej usta dłonią. Przyciągam ją do siebie, po czym przyciskam do swojej klatki piersiowej.
Krzyczy w moją rękę i próbuje mnie odepchnąć, lecz nie jest wystarczająco silna.
- Myślę, że czas na panią – mówię do jej matki.
Tessa rzuca się pod moim uściskiem, kopiąc mnie w goleń.
Puszczam ją, a ona zwraca się do mnie ze wściekłym grymasem na swej delikatnej twarzy. To jest zawsze takie niepokojące, wiedzieć ją niesamowicie zdenerwowaną, zwłaszcza taką, jak teraz. Jestem samolubnie zadowolony, że tym razem jej gniew nie jest skierowany do mnie. Wkrótce będzie, wiem to. Jestem świadomy, że jej matka ma co do mnie rację, jestem dla niej okropny. Nie jestem mężczyzną, za którego mnie uważa, jednak za bardzo ją kocham, by znów pozwolić jej odejść. Dopiero co ją odzyskałem i nie dopuszczę do tego, by mnie zostawiła. Mam tylko nadzieję, że mnie wysłucha, pozwoli opowiedzieć całą historię, zanim opuści to mieszkanie. Z drugiej strony, nie wiem, czy to ma jakiekolwiek znaczenie. Wiem, że tak nie będzie. Nie ma mowy, że ze mną zostanie, po tym jak to usłyszy. Kurwa mać, po co moja mama się w ogóle odzywała?
- Dlaczego to zrobiłeś?! Ty…
- Ponieważ mówisz rzeczy, które potem będziesz żałować. Chodź tu – mówię i wprowadzam ją w głąb sypialni.
Obraca się, po raz ostatni rzucając swojej matce piorunujące spojrzenie, zanim zamykamy drzwi i zostawiamy kobiety w drugim pomieszczeniu.
- Dlaczego to zrobiłeś?! Dlaczego mnie powstrzymałeś?! Mam tyle do powiedzenia tej szmacie, to nie jest… Ja nawet! – krzyczy na mnie, popychając moją klatkę piersiową.
- Ej… ej… uspokój się – mówię, powstrzymując się od śmiechu na jej gniew.
Chwytam jej twarz w swoje dłonie i delikatnie, kciukami pocieram jej kości policzkowe, upewniając się, że ciągle nawiązuje ze mną kontakt wzrokowy. Powoli zwalnia swój oddech.
- Po prostu się uspokój, kochanie – powtarzam. Czerwoność znika z jej policzków, gdy potakuje głową.
- Idę ją wyprosić, okej? – mówię niemalże szeptem.
Znów potakuje i siada na łóżku.
- Pospiesz się – żąda, zanim opuszczam pokój.
Kiedy wchodzę do salonu, matka Tessy jest jedyną osobą w pomieszczeniu.
- Gdzie ona jest? – pyta.
- Nie wyjdzie, a ty robisz wypad i nigdy więcej tu nie wracasz, zrozumiano? – mówię przez zęby.
- Grozisz mi? – unosi brew.
- Możesz to sobie odebrać, jak tylko chcesz, ale masz się od niej trzymać z daleka.
- To wszystko to twoja wina. Zrobiłeś jej pranie mózgu, nie myśli już realnie. Wiem, co ty wyprawiasz, byłam z mężczyznami podobnymi do ciebie. Wiedziałam, że przyniesiesz same kłopoty, gdy tylko na ciebie spojrzałam. Powinnam była zmienić Tessie pokój, by uniknąć tego wszystkiego. Żaden mężczyzna nie zechce jej po czymś takim… po tobie. Spójrz tylko na siebie! – wymachuje ręką w powietrze, kierując się w stronę drzwi.
Wychodzi na korytarz, więc za nią podążam.
- Właśnie o to chodzi, prawda? Żaden mężczyzna jej nie zechce, żaden oprócz mnie. Nie będzie z nikim innym, tylko ze mną. Zawsze wybierze mnie zamiast ciebie, zamiast kogokolwiek.
- Jesteś złem wcielonym i wiedz, że tak łatwo nie odpuszczę. To moja córka i jest dla ciebie za dobra – grozi mi i robi krok ku mnie.
- Spróbuję sobie o tym przypomnieć, gdy będę się dziś zatapiał w twojej córce.
Zamiera na moje słowa i wyciąga rękę, by mnie spoliczkować. Łapię ją za nadgarstek i delikatnie odpycham. Nigdy bym nie skrzywdził jej, czy żadnej innej kobiety, ale nie mam zamiaru pozwalać na tego typu rzeczy.
Rzucam jej najlepszy uśmiech, na jaki mnie stać, zanim wracam do mieszkania i zamykam jej drzwi przed nosem.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

235 komentarzy:

  1. Uhuh pewnie cudowny lece czytac

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurwa ! Przestańcie z tym pierwsza ! Kogo to Kurwa obchodzi..tak robią dzieci w podstawówce -.-szkoda słów na takie bezmozgi ^^

      Usuń
    2. OŁ EM DŻI BYLAS PIERWSZA JU DONT FAKIN SEJ KDDJSNSNSHJ NAGRODA BY CI SIE ZA TO NALEZALA CHYBA! O G R O M N Y SZACUN ZA TO.
      PS, haz i tak cie nie wyrucha

      Usuń
    3. Ej, halo
      Każdy pisze co chce. Nie musicie być od razu takie niemiłe.

      Usuń
    4. A mi szkoda słów na kogos, kto obraża innych komentujących a nawet nie wygłasza swojej opinii na temat tego co się skomentowalo (czytaj rozdział pod którym kogoś obrażasz) rozdział oczywiście cudowny i czekam na nn! :*

      Usuń
  3. Pozdro dla pati XD

    OdpowiedzUsuń
  4. "Spróbuję sobie o tym przypomnieć, gdy będę się dziś zatapiać w twojej córce." To wygrało wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha to mnie rozwalilo xdd

      Usuń
    2. Buqhahahah chyba kazdego ciagle sie brechtam xd

      Usuń
  5. O Boże zakończenie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ło rzesz kurwa.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te słowa mówią wszystko... heh :D
      Cudoo zwłaszcza ostatnie słowa Hazzy :D

      Usuń
  7. WOOOOOAH! :o ostro! :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha będę sie niej zatapiać XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Okey... Tessa? BRAVO! STOP! TERAZ TESSA, PATRZCIE ŚWINIE, CHCE HARREGO, NIE INNEGO, MATKA ROZJ*BANA, JUŻ WYPIE*DALA NA NA NA NA NA NA NA! ♥ Wybaczcie przekleństwa, ale późna godzina źle na mnie działa. Nadal jestem wkurzona na jej matke, bo była beszczelna! I nadal nie wiemy co to było ostatnim razem! Mam nadzieję, że to się wyjaśni, bo jestem cholernie ciekawa tego. Kto nie? Znając życie nie jestem pierwsza XD Trudno, nie to się liczy w życiu. Jejuu.. tak strasznie umiliłaś mi dzień! Skaczę jak idiotka i jak Tessa jeździła po swojej matce to zaczęłam się turlać na łóżku ze śmiechu i aż z niego spadłam. Oops? Jestem niezdarna. Pierwszy raz Harry był opanowany. Role się odmieniły! Jak ja czekałam aż ona powie co myśli. Ona powiedziała najszczerszą prawdę! Jestem z niej dumna! Brak mi słów normalnie, nie wiem co napisać! Na początku płakałam, bo bałam się, że to koniec, ale potem się śmiałam. I strasznie podobała mi się Tes. Taka odważna! Dużo tu wykrzykników. Yay! OMFG no nie mogę! *FANGIRLING* UŁUUUŁUŁUŁUŁUŁU! UŁUŁUŁUŁUŁUŁUU! UŁU UŁU UŁUŁUŁU! UŁU UŁU UŁU. *KONIEC FANGIRLINGU* Przepraszam na prawdę, ale jaram się jak pochodnia. Pozdrawiam i jeszcze raz pytam XDD
    - Jak spędziłyście walentynki? :)
    Kocham was ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahahaha! Nie wiem dlaczego ciągle chichocze, może nie powinnam ale to jest śmieszne jak Harry rozmawiał na końcu z matką Tessy :D świetny, czekam na kolejny !

    OdpowiedzUsuń
  11. o m g
    ale kłótnia :o
    jak można się zachowywać tak jak jej matka!?
    i ta ostatnia wypowiedź Hazzy - hahaha mistrzostwo xd

    czekam na nn x

    OdpowiedzUsuń
  12. Uzaleznilam sie ! Przeczytalam wzytskie rozdzialy w dwa dni i poyrzebuje nastepnego !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulala... Haroldzie!
    Pojechałeś na maxa!
    Kocham Wasze tłumaczenie dziewczyny!
    Kuffa już nie mogę się doczekać next :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Harry aka mistrz rozdziału, a matka Tessy ma kurwa jakieś AD/HD, lol

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Ciekawe co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O_o to jest cudowne. Cudeńko!!! Kocham was!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Omg. To się znowu podzieje....

    OdpowiedzUsuń
  18. Weszłam przypadkiem na bloga... Patrzę a tu rozdział- świetny rozdział... <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Co tyle emocji końcówka Harry leje ze śmiechu ale jej powiedziałeś :D dzięki ze tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojeeeeju <3 Ale się ucieszyłam na nowy rozdział! Nienawidzę matki Tessy! Kocham Was za to, że tłumaczycie tego bloga <3 Czekam na następny rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudooo. Chcę next :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hfsyvdyhdbsjdu..... "ostatnim razem..." o co c'man xd już się nie mogę doczekać ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  23. KURRRWAAAAA !!!
    KSKWOXKDKZJX A BYŁO TAK CUDOWNIE.
    I WSZYSTKO POSZŁO SIĘ JEBAĆ!
    PRZEPRASZAM ZA SŁOWA ALE TO JEST LXKAKXJAJQJDISJWJS :((((( BŁAGAM NIECH TO CO ON SKRYWA NIE BĘDZIE CZYMŚ PRZEZ CO ZNÓW SIĘ ROZSTANĄ BŁAGAM , NIE PRZEŻYJE TEGO :((( CZEAM NA NEXT

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahhhahah ale jej dojebal! Rozdzial znakomity! Nienawidze matki Tessy i bolą mnie slowa Anne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozdział cudownie przetłumaczony, jak każdy *-*
    "Spróbuję sobie o tym przypomnieć, gdy będę się dziś zatapiać w twojej córce" A z tego fragmentu leje jak głupia xd. Kocham cie za to ze tak czesto dodajesz rodzualy nie wiem co juz pisac wiec napisze jeszcze raz ze cie KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  26. O! Nowy rozdział. Super lece czytać ;**

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeeep teraz zam wyjasnien Hazzy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie emołszyns XD

    @lola_hej

    OdpowiedzUsuń
  29. Ej no chwila.. Hazza powiedzial matce Tessy, ze bedzie z dzisiaj "wypelnial" Tesse? A jak jej matka jej o tym powie to Tessa znowu odbierze to jako wykorzystanie :( Dzieki za tlumaczenie rozdzial wspanialy!
    Powiesz mi kiedy bedzie kolejny? :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahaha to zdanie mnie rozwalilo XD 'spróbuje sobie o tym przypomnieć gdy będę się dziś zatapiac się w twojej córce XD to takie podniecajace

    OdpowiedzUsuń
  31. OMG. Zajebisty i czekam na next<3 xx

    OdpowiedzUsuń
  32. O rany !
    Co tu sie dzieje
    Aby Tessa wybaczyla Harry'emu
    Sa dla siebie stworzeni
    Dziekuje ze tlumaczycie
    Kocham Was za to <3
    Czekam z niecierpliwoscia na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju <3 Dziękuję Ci z całego serca za tłumaczenie :)
    Rozdział jest genialny ^^
    Nie mogę się doczekać następnego. Kocham x

    OdpowiedzUsuń
  34. Omg !! SPRAWDZAM AFTERA CO PIEC MINUT I NIE MA I TAK BEZ NADZIEJI PIEC MINUT TEMU SPRAWDZAM I JESZCZE NIE MA I TAK STWIERDZAM A JESZCZE PRZED SNEM SPRAWDZE ..
    I TAKIE O KURWA MAC JESTTT !! AA JPR !! CUUUDDOOOWWNNYY !! NEEEXT kiedy ? !! to jest takie perfect !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy oni musza miec caly czas jaks problemy? Biedna tess, ale harry jaki stanowczy ;p swietnie przetlumaczony jak zwykle ;* trzymajcie sie ;**

    OdpowiedzUsuń
  36. O Bożeeee!!!!! Co teraz będzie??!? Kocham to!

    OdpowiedzUsuń
  37. kiedy następny? ;_; <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Super <4
    Niby te słowa Hazzy są śmieszne,ale moim zdaniem nie powinien tego mówić,bo to zabrzmiało tak jakby ją wykorzystywał.No,ale to tylko moja opinia.Nw jak wasza.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem co powiedzieć a raczej napisać matko z ojcem co za rozdział dobrze że z nim została ale nie podobał mi się ostatni tekst Harrego, co się stało w tym Londynie?nie mogę się doczekać kontynułacji mam ciężki tydzień przed sobą ferie mi się skończyły ale cierpliwie poczekam na kolejny rozdział ♡

    OdpowiedzUsuń
  40. O Boże <3 Najlepszy! CHCĘ NASTĘPNY <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  41. wow!!! nigdy bym nie pomyslała ze harry powie cos takiego!!!!! mega rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  42. omg, co tu się dzieje? :o

    OdpowiedzUsuń
  43. BRAWA DLA TESSY!!! W końcu powiedziała tej suce co o niej myśli. Ostatnie zdanie które powiedział Harry pomimo że hamskie to roz*ebało system, do tej wstrętnej baby chyba inaczej przemawiać nie można. Ciekawi mnie tylko o co chodzi z tym co Harry zrobił kiedyś??
    A tak poza tym to jak zawsze wspaniałe tłumaczenie ^-^

    OdpowiedzUsuń
  44. Ostatnia riposta Harry'ego jest po prostu nieziemska. Kocham tą postać !!

    OdpowiedzUsuń
  45. nie no to Haz mnie rozjebał z tym co jej powiedział XD

    OdpowiedzUsuń
  46. ej tekst harrego o zatapiaiu byl mega chamski :/ przeciez matka tessy po tym jeszcze bardziej sie nakreci!! kurcze po cholere on to mowil zmaterializowal tesse noo!!! :c procz tego rozdzial fajnie emocjonalny xD @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "zmaterializował"? chyba uprzedmiotowił ...

      -trudne słowo na dziś-

      Usuń
  47. Brak słów żeby opisać rozdział..

    OdpowiedzUsuń
  48. Hhahahahah xd Jaki Harry ;)

    Nie no rozdział świetny ;>>

    OdpowiedzUsuń
  49. Omg. Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Oby mu wszystko wybaczyła, oby wybaczyła... zbyt dużo juz przeżyli, żeby teraz to niszczyć. Boże, chyba niedługo stracę paznokcie przez ich skubanie w wyczekiwaniu na kolejny rozdział... ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. OAH! Ale akcja!

    OdpowiedzUsuń
  52. O KURWA nie moge to jest poprostu mega nie wierze że Harry mógł jej to zrobic znowu, ale dobrze że sie od niego nie odwróciła czekam na następny nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  53. ooo kurdę:) i jak ja się teraz skupie na czymkolwiek:) Kocham:) cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kurwa, zajebisty ! <3 Kocham cie i tego bloga <3 Jak najszybciej next ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. dziewczyny, chcecie mnie wykończyć? nie dość, że prawie dostaje zawału widząc nowy rozdział, to jeszcze te emocje.. matko święta! kto nie czyta aftera niech żałuje, żyje w totalnej nieświadomości, że takie cudo świata istnieje.

    Anne musi być bardzo, a to bardzo zawiedziona. nie dziwie się, że Harry nie chciał jej mówić, jednak myślę, że jakby dowiedziała się prawdy w innym momencie byłoby o wiele lepiej.. Tessa w sumie także nie mogła mieć zaufania do matki, nie powinna jej mówić niczego, chyba ma teraz nauczkę i nigdy więcej tak nie zrobi. jej matka to żywa bomba i potrafi wybuchać w najmniej dobrych momentach..ugh, ona wręcz idzie po trupach do celu.

    jednak cieszy mnie ciągle fakt, że Tessa nie chciała odejść. nie chciała tam iść, bo byłoby to okropne. matka skrzyczałaby ją i nie dała spokoju, a Harry to osoba którą zna. tak ona go zna, i to przy nim jest prawdziwa. on jej nie zmienił, on ją otworzył i pokazał, że może mieć też swoje zdanie, nie musi nikomu się podporządkowywać, że w życiu istnieje też coś takiego jak zabawa i wolność. nie musi już dalej siedzieć w tej klatce, z matką, która na siłę próbuje znów odnowić jej kontakt z Noah i wmówić, że Harry jest okropny.
    w sumie tutaj ma też prawdę, Harry jest okropny. ale oprócz tego jest całym światem dla jej córki i osobą, która potrafi zapewnić jej bezpieczeństwo. dać coś, czego nikt nie może jej dać.

    podobało mi się, że troszczy się o Tesse w każdej sytuacji. to jak zakrył jej usta i zabrał do sypialni, świadczy tylko i wyłącznie o jego inteligencji.. no możliwe, że po protu nie chciał potem słuchać marudzenia Tess i jej wyrzutów sumienia xd

    nikt nie zechce Tessy po Harrym, bo nie będzie takiej potrzeby. on kocha tylko ją i tylko ją będzie kochał. nie potrafi poczuć tego do innej osoby, a Tessa nie potrafi otworzyć się na kogoś innego. nie potrafiłabym o nim zapomnieć, bo ciągle wracałaby w ramiona Harrego. tacy już są; okropni, a zarazem idealni i nikt nie może ich rozdzielić, nigdy.

    zastanawiam się teraz co z tym wszystkim. matka Tessy to już mniej istotne, ale Anne? jak ona się po tym trzyma? będzie chciała wrócić do Anglii? jak Harry jej to wytłumaczy? jak zmienią się jej kontakty z Tessą? boże, tyle pytań, na które jeszcze nie znam odpowiedzi!

    kocham was! xx

    http://only-half-a-pink-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham czytać Twoje spostrzeżenia! ♥

      ps mogłabym prosić o nie zostawianie linków? bo potem inni też zaczną i zrobi się spam, dziękuję x

      Usuń
  56. JEJU ONI SĄ DLA SIEBIE STWORZENI!

    UMARŁABYM CHYBA GDYBYM CZYTAJĄC OSTATNI ROZDZIAŁ OPOWIADANIA DOWIEDZIAŁA SIĘ ŻE NIE SĄ ZE SOBĄ.
    ZGON NA MIEJSCU.
    :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Mam nadzieję, że będą razem już na zawsze! :D

      Kia x

      Usuń
  57. "Had the best time
    Now is the worst time"

    OdpowiedzUsuń
  58. Jakie emocje! Matka Tessy jest strasznie wkurzająca . A ten tekst Harry`ego na koniec - ŚWIETNY! Przez cały rozdział się śmiałam i byłam wkurzona. Hahahaha .. <3
    Czekam na następny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  59. Hahahah mistrzowskie zakończenie XD

    OdpowiedzUsuń
  60. ale jej Harry pocisną.. uuuuuuu XD pozdro i do nn/ Alex

    OdpowiedzUsuń
  61. wow tego to sie nie spodziewałam łał :)

    OdpowiedzUsuń
  62. co ten harry znowu zrobil :|||||||||||||||||||||||| zal :|||||||||||||||||| to jest takie agdkfldusjdifjkd ze nawet nie wiem co napisac . genialne , niesamowite i wg . dziekuje wam za to ze to tlumaczycie ♥ kocham was po prostu ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  63. jezu, co się dzieje :O mam mnóstwo pytań :
    Gdzie wyszła matka Harrego?
    Czy kiedykolwiek dowiem się co jego matka ma na myśli mówiąc 'ostatnim razem'?
    Czy wszystko dobrze się zakończy?
    Czy matka Harrego wybaczy swojemu synowi, to co zrobił?
    Przecież oni kochają się nawzajem, matka Tessy powinna to zrozumieć.. Miłość przede wszystkim! <3

    Kia x

    OdpowiedzUsuń
  64. Biedna Tessa! :"c ~ @sweet_fruit1

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny rozdział :D Harry dobrze jej powiedział, tak samo Tessa:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale z tym zatopieniem to chyba troeczke przesadził, reszta spoko! Ja pitole zarąbis!

    OdpowiedzUsuń
  67. ZAJEBISTY !!! Mam tylko nadzieję , że Tessa nie odejdzie od Harrego
    Czekam z niecierpliwością na next'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. jejciuuuu! ostatnie zdanie wypowiedziane przez Harry'ego totalnie mnie zamurowało hahhaha

    OdpowiedzUsuń
  69. blagam musi dzisiaj wyjsc kolejny rozdzial bo umre >........< <333333333 Harry jest tak boski *-*

    OdpowiedzUsuń
  70. hahaha Harry pocisnął matce ;p Mam nadzieję, że Tessa od niego nie odejdzie i da mu wszystko wyjaśnić, ale znać życie znów coś sie wydarzy.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  71. Jejku <3 cudowny <3 nie mogłam się nie zaśmiać jak matka Tessy wychodziła a Harry jej tym tekstem walnął hahahahah :D czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  72. hahaha dobrze jej powiedział kurwa ! :D mam nadzieje ze spełni tylko swą obietnice :DDD

    OdpowiedzUsuń
  73. Robi się coraz ciekawiej! *_* Tylko niech Tessa zostanie z Harrym :C

    OdpowiedzUsuń
  74. Pocisk Harry'ego trochę chujowy taki poniżej pasa. No ale cóż nie mogę się doczekać kolejnego. Jak zawsze chyba XDD Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  75. Wow ! Co za rozdział ! Jest genialny! Dobrze, że Tessa nie poszła ze swoją matką. Teraz mam tylko nadzieję, że nie zostawi Harrego po tym co usłyszy...
    Nie mogę doczekać kolejnego rozdziału. Dziękuję, że tłumaczycie :) <3
    /@Malwina1D

    OdpowiedzUsuń
  76. Niesamowite, ze mnie tak wciągnęła ta historia... Dzisiaj dopiero się dowiedziałam o tym blogu i dzisiaj przeczytałam WSZYSTKIE rozdziały. Zalamana byłam jak się zorientowałam, ze to ostatni dodany, wiec z niecierpliwością czekam na następny. Ale widzę, ze są dodawane dość często, wiec chyba nie bede musiała czekać długo ;) pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj wszystkie? Wow... ja wszystkie w tydzień czytałam :D Naprawdę zajebist*

      Usuń
  77. WOW;) Niech Tessa mu wybaczy;(!

    OdpowiedzUsuń
  78. OMG.. to było takie hdgtebcjd.. Mam tylko nadzieje że Tessa nie odejdzie od Harrego bo chyba się załamie psychicznie hahahaha... Oni muszą być razem.. MUSZĄ.. M U S Z Ą ...

    OdpowiedzUsuń
  79. oooo ale ją zgasił ;p Oby tak dalej Hazzuś <3 Ja chce wiedzieć co będzie dalej!!! Ale co sie stało ostatnim razem?! O.o

    OdpowiedzUsuń
  80. ja pierdole co harry znowu zrobił???

    OdpowiedzUsuń
  81. Dziękuję Angie za wszystko. Twoje tłumaczenie jest bezkonkurencyjne !!!

    OdpowiedzUsuń
  82. kurw*, kurw*, kurw*, kurw* *O*

    OdpowiedzUsuń
  83. OMG zajebisty !
    mam tylko nadzieje ze ani Tessa ani matka Harrego tego nie słyszała co powiedział matce Tessy

    OdpowiedzUsuń
  84. O M G!zaskoczylyscie mnie tym rozdzialm!wczoraj sprawdzalam i nic nie pojawilo sie wieczorem,chyba musialam polozyc sie spac.jestescie neisamowity ze tlumaczycie ten ff!jestem abrdzo ciekawa co zrobi Tessa i o co chodzi z tym c jeog mam tak powiedziala?!nie wytrzymam do nastpenego!do uslyszenia xxxx

    OdpowiedzUsuń
  85. Ojej aż mnie brzuch boli ze śmiechu.
    Harry rozwala system.
    Rozdział świetny.
    Pozdrawiam i czekam na nn ♥
    OlciaXX

    OdpowiedzUsuń
  86. najpierw: kurwa kurwa kurwa, jak?!
    potem: kurwa kurwa kurwa owww *w*
    na koniec: kurwa kurwa kurwa hahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  87. HARRY! AHAHAHAHA >>>>>>>>>>>>>>. CÓŻ ZA AKCJA XD

    OdpowiedzUsuń
  88. Gdybym wiedziała, że będzie tak późno to nie poszłabym spać ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. ooooo :) kochany <3
    A końcówka... hahahhahaha
    nadal nie mogę przestać się śmiać.
    To było takie słodkie jak Tessa powiedziała,, że zostaje z Harrym.
    Oni są dla siebie stworzeni i niech jej matka wreszcie to zobaczy. -.-
    Bo już mnie wkurza. :D
    świetne tłumaczenie jak zwykle, booskiee
    Jesteście super. :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Cudny !!! <333

    OdpowiedzUsuń
  91. to się podziało wow next

    OdpowiedzUsuń
  92. O MÓJ BOŻE. CUDOWNY JEST ADKJJFAKDFLAJLFJ PRAGNE WIECEJ

    OdpowiedzUsuń
  93. mógł sobie darować już te zatapianie
    zabrzmiało jakby Tessa serio go nie obchodziła
    i co z mama Harrego??? gdzie ona jest??

    OdpowiedzUsuń
  94. "- Spróbuję sobie o tym przypomnieć, gdy będę się dziś zatapiał w twojej córce." Pozbawiło mnie dziewictwa...

    OdpowiedzUsuń
  95. Wow jaki koniec ! Bardzo mnie ciekawi co się stanie dalej i jaka będzie prawda :O

    OdpowiedzUsuń
  96. Ojejkuu tak się ciesze że wygonił te wiedzme!!!!. i tez dlatego ze dzien po dniu czytam rozdział, bardzo ciesze się ze chcesz ciagle tłumaczyc ten blog. dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  97. Ostatni tekst Harrego mnie rowalił :D śmiałam się jak głupia :DD czekam na kolejny rozdział :))

    OdpowiedzUsuń
  98. Matka Tessy wkurza mnie od samego początku. Już nie mogę znieść tej kobiety! Ona potrafi się tylko drzeć i rozkazywać. Nie wytrzymałabym z taką kobietą.
    Ciekawe co Harry ukrywa przed Tess. W sumie chyba popieram to, że powinna od niego odejść. Chociaż sama bym tego nie zrobiła. Był dla niej dupkiem i pewnie jeszcze będzie, ale mimo wszystko to miłość. A miłość wybaczy wszystko.
    Toczę bitwę sama ze sobą XD

    OdpowiedzUsuń
  99. o maatko! ile się dzieje, jestem pod wrażeniem postawy Tessy, wow.
    mam tylko nadzieję, że nie będzie to koniec Hessy i dziewczyna wybaczy Harry'emu. zbyt wiele dla siebie znaczą, aby teraz to wszystko zaprzepaścić. aczkolwiek Harry powinien się wytłumaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  100. ughhhh znowu w takim momencie hahahaha ♥

    OdpowiedzUsuń
  101. Zajebistyyyy x ale co będzie z mamą Harrego? Tessa musi jej to wytłumaczyć. Ja wiem że im się to uda <3 kocham to tłumaczenie i bardzo ci dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń
  102. Ooo! Rozdział świetny, oczy miałam przy samym monitorze.
    Nawet kilka razy przeczytałam go. Harry dobrze powiedział matce Tessy, tylko mam nadzieję że Tess i Anne nie słyszały tego.
    Dziękuję za tłumaczenie :)
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  103. Ooooooo ja pierdziele !!! Ale się porobiło i to ostatnie zdanie Harrego ale jej powiedział blahah :)) ciekawe o co chodzi z tym co mówiła mama Hazzy.. Mam nadzieję że wytłumaczą sobie wszystko na spokojne i Tessa nie odejdzie..
    @malpunia

    OdpowiedzUsuń
  104. BOZIU!! BOSKI!! nie mogę się doczekać następnej! <3

    OdpowiedzUsuń
  105. Osatnie zdanie w tym rozdziale jest zajebiste :p Dobrze jej tak.. Jak mnie taka suka wkurza.. ;/ Mam nadzieję, że Tessa nie odejdzie od Stylesa... Ponownie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Rozdział cudowny :) Ale Tess jest biedactwem :"( Koniec jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  107. CUDO KOCHANA CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  108. Hihi. Akcja jak zawsze się zajebiscie rozkręca ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. Ale Harry jej dowalił!!Kocham to <3 A tak się bałam nexta ale nie potrzebnie :D Jest super,tylko co Harry zrobil ostatnim razem??Mam nadzieje że Tessa go za to nie zostawi.Już jest po wszystkim i nie chce aby znów nie byli razem.Ale okłamał ją.Podobno nigdy nie spał z dziewicą a to nie prawda skoro już raz tak zrobil...zawiodłam się na nim.Jakie jeszcze kłamstwa on ukrywa??

    OdpowiedzUsuń
  110. Harry i jego końcowe teksty XD
    ale teraz czeka go dłuuuga rozmowa z tess :| rozdział genialny :))))

    OdpowiedzUsuń
  111. Koniec najlepszy! :D
    Czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  112. ja bym się chyba zabiła.
    nie wiedziałabym czy wrzeszczeć na Harry'ego czy na matkę.

    OdpowiedzUsuń
  113. "Spróbuję sobie o tym przypomnieć, gdy będę się dziś zatapiał w twojej córce."
    To mnie powaliło na kolana xd
    Rozdział oczywiście jest świetnie przetłumaczony :)
    Bardzo mi się podobają te zwroty akcji , ale nie będę ukrywać tego , że matka Tess mnie strasznie wkurwia ( przepraszam za przekleństwo )
    Życzę powodzenia w tłumaczeniu dalszych rozdziałów :3
    Nie mogę się doczekać następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  114. idealny rozdział hessa ładnie razem działa, harry rozwala system <3

    OdpowiedzUsuń
  115. OMG!!!!!! Boże telepie sie normalnie na krześle!! xD Boże kocham to <3 Nie mohe sie doczekać na nexta!! suihdhguyvshd

    OdpowiedzUsuń
  116. Tessa musi byc z Harrym ! :d
    Omg . Uwielbiam to!

    OdpowiedzUsuń
  117. ostatnia wypowiedź Hazzy aka najlepszy tekst z całego Aftera <3

    OdpowiedzUsuń
  118. Mam pytanko . Co ile są rozdziały bo licze i mi rurznie wychodzi :)
    A i standardowo
    Weny , zdrowia i mam nadzieje że się napiłaś na tej stufniuwce :p
    ( soory za błendy tel nie ma polskich znakow ) caluski :*

    OdpowiedzUsuń
  119. Cieszę się, że Tessa wygarnęła wszystko swojej matce. Szkoda tylko, że do tej wstrętnej, upartej baby nic nie dociera. Trochę tak, jakby jej ograniczony umysł nie przyjmował nowych wiadomośći.
    Zachowanie mamy Harry'ego trochę mnie zasmuciło. Owszem, rozumiem, że jest zła na swojego syna po tym, co się dowiedziała, ale mimo wszystko powinna go wspierać.
    Mam nadzieję, że Tess pozwoli teraz Harry'emu wyjaśnić wszystko i że po wszystkim go nie zostawi. Oni muszą, muszą być razem. Nie widzę innej możliwości.
    Końcówka strasznie mi się podoba! Zwłaszcza to, jak Harry zgasił matkę Tess. Zasłużyła sobie na to, za to, że traktuje go jak śmiecia, tylko dlatego że nie jest tak idealny jak Noah.
    Czekam na następny!
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  120. Oooo szit!!! Jprdl co Harry za chamski w końcówce. Jprdl nawet w stosunku do tej suki, matki Tessy to było ostroooo chamskie. Jakby tylko na seksie mu zależalo a nie na Tessie. Lol Harry nygdy więcej nie mów takich rzeczy bo się wkurwiam. Wczesniej był slodki a pod koniec z tym tekstem WKUUURIWIŁ. LOL ale i tak chce w następnym pieprzenie.
    Lol ta matka jest niereformowalna. A Anne też jest jakas nie ten tego. Tak się od syna odwrócic? Harry musial zrobic cos cholernie zlego skoro jego własna mama się tak zachowala. Wow ALE EMOCJE. Ja chce już Wigilie i Liasia. Uwielbiam go. Niech Hessa nie zerwie na święta bo to będzie taaaaakie smuutneee.
    Pozdrawiam i czytam @MyDirection14

    OdpowiedzUsuń
  121. Łoooo Hazza :D

    OdpowiedzUsuń
  122. I die..... ♥ Boże! Tess, wsyłuchał Harreh, i go nie zostawiaj bo się rzuce z okna. Taaa, mieszkam na 2-im piętrze, za dużo by mi się nie stało, ale no ugh! Kocham Hesse, i nie pozwolę, żeby nie byli razem, rozumiecie to?! *groźnie się robiXD* Nie ważne, kończąc tę żenująca wypowiedź *ech, nauka* czekam na następną część, bo ja już tutaj umieram. Lecę przykleić nowe plakaty *uhuhu; podjara* z chłopakami *u* KOCHAM WAS I ŻYCZĘ WENY! :* xxx

    OdpowiedzUsuń
  123. Hazz aka mistrz ciętej riposty :D boże kocham to opowiadanie !
    Masz teraz ferie ?
    Dziękuje za tłumaczenie i doceniam Twoją pracę <3

    OdpowiedzUsuń
  124. Ciekawa jestem opowiesci Harrego ;3 czekam na nastepny <3

    OdpowiedzUsuń
  125. koniec rozwalił ! :D mam nadzieję że Harry nie zrobił czegoś takiego przez co znowu się rozstaną :c
    czekam na next ! <3

    OdpowiedzUsuń
  126. po polsku brzmi to milion razy lepiej.. dzieki ;) cudny rozdzial *.*
    @xforxyoux

    OdpowiedzUsuń
  127. boski *,* i to ostatnie zdanie Harrego xd :D

    OdpowiedzUsuń
  128. O ja jego :ooo świetny !!!!<3333

    OdpowiedzUsuń
  129. O matko jaka końcówka <33!

    OdpowiedzUsuń
  130. Świetne! Nie mogę się doczekać żeby dowiedzieć się co to było ostatnim razem :D

    OdpowiedzUsuń
  131. a teraz Hazz tłumacz prosze to "ostatnim razem"....

    OdpowiedzUsuń
  132. Jjezuu dlaczego akurat w takim momencie się kończy ten rozdział. Zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  133. Joj ja chce rozdzial! NOW!

    OdpowiedzUsuń
  134. Aż sie boje następnego rozdziału . jak zawsze bylo super mega zajebiaszcze xd

    OdpowiedzUsuń
  135. Megaaaa *_* Ciekawe o co chodzi z tym ostatnim razem...

    OdpowiedzUsuń
  136. Cudowny, jak zawsze <3 ale mam nadzieję, że nie będzie następnej kłótni ;P

    OdpowiedzUsuń
  137. Czytając to ciągle miałam uśmieszek pod nosem, że Tess wybrała Harrego ;3

    OdpowiedzUsuń
  138. NIE!!
    a miało być tak pięknie! :C Pogodzili się, mieli spędzić święta wszyscy razem!
    A tu takie bagno :O Boże a jeżeli okaże się że Harry już kiedyś kogoś kochał? albo gorzej wykorzystał jakąś dziewczynę tak jak Tess!
    To jest po prostu straszne, nieziemskie! *.* Ja chce kolejny BŁAGAM!
    czytam sobie czytam a tu nagle nie ma następnego posta, i ja takie CO???
    RATUNKU! ja chce czytać :C

    OdpowiedzUsuń
  139. Koniec boski <33333

    OdpowiedzUsuń
  140. Hahahaha :D Nie wiem czemu scena z matką Tess mnie tak rozbawiła, ale umieram.
    Nie wspominając już o tym, że jestem wściekła na Harry'ego za to, że znowu coś przed wszystkimi ukrywa. Mam jedynie nadzieję, że Tessa nie zostawi go ponownie. To by było tak przykre jak jeszcze nic w tej historii.

    OdpowiedzUsuń
  141. Zajebisty czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  142. Jeju *O*
    to jest epickie przez wielkie 'E'.
    Dziękuję Wam za to tłumaczenie, jesteście genialne.
    Ale uważam, że Hary nie powinien powiedzieć tego, co powiedział na końcu... oby nikt tego nie słyszał XDD
    @BerryOfficial_

    OdpowiedzUsuń
  143. Ma może ktoś linka do orginalnej 2 części After?
    Bo jak wchodze w zakładkę to mi pokazuje tylko pierwsza część.

    OdpowiedzUsuń
  144. Tak bardzo to kocham *-*
    Świetny rozdział! xox
    @bemybabemaybe

    OdpowiedzUsuń
  145. mmmmmmmmmmmm <3
    aż boję się pomyśleć co Harry zrobił wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
  146. Ja bym na miejscu Tess tak dowaliła tej szmacie , zwanej jej mamuśką, że by nigdy więcej sie tu nie pokazała
    No jak ona mnie denerwuje. xd
    kbndhkb vmvshghfhjfl
    Hessa forever xd

    OdpowiedzUsuń
  147. Końcówka mnie rozwaliła :D
    Coś czuję, że na następnym rozdziale będę płakać .x

    OdpowiedzUsuń
  148. Czy to Niagara? Nie, to tylko moje łzy...
    Proszę państwa, a nagroda za bycie największą suką tego świata wędruje do Carol Young! Carol, zapraszamy po statuetkę! Masz tą jebaną nagrodę ale dalej jesteś ździrą i wszyscy cię nienawidzą ;-;
    (Przepraszam za ordynarne słownictwo ale After uwalnia we mnie skrajne emocje i muszę jakoś je rozładować)
    Harry aka mistrz ciętej riposty!
    *kłania się Harry'emu*
    Dobra, dalej mam beke z jego tekstu, po prostu mnie rozwalił haha
    Czy Hessa może mnie adoptować? Plzzz, jestem """"""grzeczną"""""" dziewczyną ;)
    Kocham After.
    Kocham tłumaczki.
    Kocham was wszystkich.
    Bye bye xx
    Red♡

    OdpowiedzUsuń
  149. Ma ktoś linka do drugiej orginalnej części After?
    Bo jak wchodzę na zakładki to jest tylko pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  150. Ja no wchodzie tu co 5 minut z nadzieją, że juz dodałas nowy rozdział. Szczeże mówiąc to myślałąm, że po tym co powiedziała Anne to Tessa pujdzie z mamą, a tu zdziwko wybrała Harr'ego. <33333
    Podziwiam sama siebie bo przeczytałam ten blog w 24h dosłownie. Kocham CIe i twoje tłumaczenie masz jeszcze jakies to jak będzie mi się nudziło to se wejde i inne poczytam też twoje bo powiem Ci szczeże, że to jest pierwszy blog który mnie naprawde zacekawił. Jeszcze nigdy nic mnie tak nie wciągneło. Czuje się jak bym to ja była w ciele Tessy jak bym to ja wszystko to przeżyła z Harrym czuje jej ból, gniew, radość, smutek wszystko.
    Wow to się rozpisałam. Podziwiam Cię jestes wspaniała, podziwiam to co tu tłumaczysz i wszystko inne, żałuje, że nie byłam na tej akcij co była niedawno ale na następnej bede napewno oiecuje <33333333333333
    CZekam na nexta z niecierpliwością :3 :*

    OdpowiedzUsuń
  151. harry bardzo dobrze zrobił!prawidłowo co ta sb matma wyobraża boze co za babsztyl... mam nadzieje ze się tess z harry'm nei pokłóci bo dopiero co sie pogodził i znowu coś musi sie wydarzyć,nie byli by to przecież oni haha

    OdpowiedzUsuń
  152. MUSISZ TO PRZECZYTAĆ!!
    Słuchaj ostatnio napisałaś że jeśli będziemy wysyłać ci na asku pytania typu : Kiedy następny rozdział ?
    To rozdział będzie opóźniony o dwa dni.
    NIE MOŻESZ TEGO ZROBIĆ!!! Mój wróg robi mi na złość, bo wiesz walczymy, która znajdzie lepszego bloga i który blog częściej dodaje rozdziały. Narazie wygrywam.!! Ona też wchodzi na twojego bloga i właśnie ona to przeczytała, i dzisiaj mi powiedziała że będzie ci zadawać dokładnie te pytania.!!!
    Twoje najwierniejsza fanka. Mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze nic takiego nie zostało powiedziane, a po drugie nie ja to napisałam.

      Usuń
  153. :*** Nexaa poproszee i dziękujee za rozdziałł :** kochanaa

    OdpowiedzUsuń
  154. Nexta poprosze i dziękujee za te część ! KOCHANA JESTEŚ!

    OdpowiedzUsuń
  155. Proszę państwa, a nagroda za bycie największą suką tego świata wędruje do Carol Young! Carol, zapraszamy po statuetkę! Naciesz się nią bo dalej jesteś ździrą i wszyscy cię nienawidzą!
    (Przepraszam za ordynarne słownictwo ale After wyzwala we mnie skrajne emocje ;-;)
    Harry aka mistrz!
    *kłania się*
    ...
    Dalej mam beke z jego tekstu, no po prostu mnie rozwalił haha
    Kocham After.
    Kocham tłumaczki.
    Kocham was wszystkich.
    Z lekka mi odwala lulz
    Bye bye xx
    Red♡

    OdpowiedzUsuń
  156. Matka tessy jest pierdolnięta, taka niedojrzala i denerwujca, ugh
    To jak harry z tesaa bronili siebie na wzajem było słodkie
    Ciekawa jestem co harry kiedys zrobil
    Dzieki za tlumaczenie xoxo

    OdpowiedzUsuń
  157. Świetny, świetny, świetny, świetny rozdział *-*

    OdpowiedzUsuń
  158. 20 lutego są moje urodzinki, fajnie byłoby gdyby był kolejny rozdział ;)Jestem Waszą fanką od samego początku, fajnie byłoby dostać taki prezent typu nowego rozdziału...

    OdpowiedzUsuń
  159. blagam dodajcie dzisiaj kolejny rozdzial, ja tylko tym zyje *-*

    OdpowiedzUsuń
  160. WOW.... SERIO. WOW.
    MASAKRA.
    WOW USZANOWANKO KURDE. ;O
    JEDEN ZERO DLA HARRY'EGO SUKOOOOOOO

    OdpowiedzUsuń