sobota, 4 stycznia 2014

Rozdział 116.

Harry’s POV:

- Siema – odzywam się, kiedy Liam otwiera mi drzwi i wpuszcza mnie do domu.
- Hej? – pyta zdezorientowany.
Chowam dłonie do kieszeni, nie pewny co zrobić lub powiedzieć.
- Tessy tu nie ma – oznajmia, po czym kieruje się do salonu.
- Taa… wiem. Jest w Seattle – podążam za nim, utrzymując odpowiedni dystans.
- A więc…? – domyślam się, że chce wiedzieć, dlaczego do cholery tu jestem.
- Ja… uhm… cóż, przyszedłem tu pogadać z tobą… lub z tatą, znaczy się z Kenem. Albo z twoją mamą - plączę się w swojej wypowiedzi.
- Pogadać? O czym? – wyciąga zakładkę z książki i zaczyna ją czytać. Chciałbym mu ją wyrwać z ręki i rzucić w ogień, ale zaprowadziłoby mnie to donikąd.
- O Tessie – mówię cicho. Bawię się kolczykiem w wardze, czekając, aż wybuchnie śmiechem.
Spogląda na mnie, a następnie zamyka książkę.
- Wyjaśnijmy to sobie… Tessa nie chce mieć z tobą nic wspólnego, więc przychodzisz do mnie, by o niej porozmawiać? A nawet do swojego ojca, czy mojej matki? – pyta.
- Taa… wygląda na to, że tak – jak on mnie irytuje.
- Okej… Czego właściwie ode mnie oczekujesz? Uważam, że nie powinna się do ciebie odezwać ani słowem i szczerze mówiąc, wciąż nie mogę uwierzyć, że ciągle się o nią starasz. Myślałem, że już dawno ruszyłeś ze swoim życiem.
- Minął tylko tydzień – sapie.
- Taa, tydzień odkąd wyprowadziła się z waszego mieszkania i ukrywała przed tobą w hotelu.
- Wcale się przede mną nie ukrywała – syczę przez zęby.
- Cóż, z pewnością do ciebie nie biegła – parska.
- Przestań zachowywać się jak chuj. Wiem, że jestem popierdolony, ale kocham ją, Liam. I wiem, że ona mnie kocha, po prostu jest teraz zraniona.
Bierze głęboki oddech i pociera palcami swój podbródek.
- No nie wiem, Harry. To, co jej zrobiłeś jest niewybaczalne. Upokorzyłeś ją, a ona ci ufała.
- Wiem… wiem. Kurwa, nie sądzisz, że jestem tego świadomy?
- Cóż, to, że tu przyszedłeś i poprosiłeś mnie o pomoc oznacza tylko, jak bardzo zawaliłeś tę sytuację – wzdycha.
- Więc jak uważasz? Co powinienem zrobić? Nie jako jej przyjaciel, tylko jako mój… no wiesz, pasierb mojego ojca?
- Chodzi ci o przybranego brata? Jako twój przybrany brat? – uśmiecha się.
Wywracam oczami, na co się śmieje.
- Cóż, rozmawiała w ogóle z tobą? – pyta.
- Taa… Właściwie to pojechałem do Seattle ubiegłej nocy i pozwoliła mi ze sobą zostać – mówię mu.
- Że co? – zdziwienie jest u niego oczywiste.
- Taa, była pijana. Chodzi mi, że naprawdę zalana i praktycznie zmusiła mnie do tego, żebym ją przeleciał – zauważam jego kwaśną minę na mój dobór słów.
- Sorry… Zmusiła mnie do tego, żebym się z nią przespał. Cóż, tak naprawdę to nie zmusiła, ponieważ tego pragnąłem, no bo, jakbym mógł jej odmówić… Ona jest po prostu…
- Okej! Okej! Jezu, kumam – wymachuje rękoma w powietrzu.
- Tak czy inaczej, dzisiaj powiedziałem jej jakieś gówno, którego nie powinienem wymawiać na głos. A to wszystko, dlatego że pocałowała kogoś innego.
- Tessa kogoś pocałowała? – widać, że mi niedowierza.
- Taa… jakiegoś kolesia w pieprzonym klubie nocnym – jęczę. Nie chcę więcej o tym myśleć.
- Wow. Jest nieźle na ciebie wkurzona – stwierdza.
- Wiem – odszczekuję.
- Co jej dziś powiedziałeś?
- Że przespałem się wczoraj z Molly – przyznaję.
- A tak było? No wiesz… uprawiałeś z nią seks?
- Nie, Boże, nie – kręcę przecząco głową.
Czemu do cholery ze wszystkich ludzi wybrałem Liama do wyznawania zwierzeń?
- W takim razie, dlaczego to powiedziałeś?
- Ponieważ mnie wkurwiła – wzruszam ramionami. – Pocałowała kogoś innego.
- Okej… Więc powiedziałeś jej, że przespałeś się z Molly, zwłaszcza, że jest to dziewczyna, którą Tess gardzi, tylko po to, żeby ją zranić?
- Taa…
- Cóż za wspaniały pomysł – wywraca oczami.
- Myślisz, że mnie kocha? – pytam go, a on podnosi na mnie wzrok.
- Nie wiem… - marny z niego kłamca.
- Odpowiedz. Znasz ją lepiej, niż ktokolwiek inny, z wyjątkiem mnie.
- Tak, kocha cię. Ale nigdy wcześniej nie miała styczności z tego typu zdradą. Jest przekonana, że jej nigdy nie kochałeś. Ciężko będzie zmienić jej zdanie – wyjaśnia Liam.
- Co mogę zrobić? Pomożesz mi? – nie mogę uwierzyć, że proszę go o pomoc.
- Nie wiem, czy mogę ci pomóc, ale myślę, że mogę z nią porozmawiać. Jutro są jej urodziny, pamiętasz o tym, prawda? – pyta.
- Tak, oczywiście, że pamiętam. Macie jakieś plany? – lepiej, żeby nie mieli.
- Nie, kiedy z nią ostatnio rozmawiałem, mówiła, że zostanie u matki.
- U matki? Czemu? Kiedy z nią gadałeś?
- Napisała do mnie jakieś dwie godziny temu. A gdzie indziej miałaby się podziać? Zostać sama w hotelu i to w swoje urodziny?
Postanawiam zignorować ostatnie pytanie. Gdybym dzisiaj trzymał swoje nerwy na wodzy, pewnie pozwoliłaby mi spędzić z nią kolejną noc. A zamiast tego, wciąż jest w Seattle z pieprzonym Trevorem.
Słyszę, jak ktoś schodzi po schodach. Chwilę później w przejściu wyłania się sylwetka mojego ojca.
- Tak myślałem, że cię słyszałem… - odzywa się, więc na niego spoglądam.
- Taa… Przyszedłem pogadać z Liamem – kłamię. Cóż, jest to w połowie prawda. Zamierzałem porozmawiać z pierwszą osobą, którą tu napotkam. Ale jestem żałosny.
- Tak? – pyta.
- Taa. Uhm, mama przylatuje we wtorek rano – oznajmiam mu.
- Naprawdę?
- Taa, na święta.
- To świetnie. Na pewno za tobą tęskni – mówi. Od razu na język nasuwają mi się cięte odzywki podkreślające to, jaki z niego dupny ojciec, ale szczerze mówiąc, jakoś tego nie czuję.
- Cóż, w takim razie zostawię was samych – wraca w stronę schodów.
- Acha, i Harry? – odzywa się ojciec.
- Taa?
- Cieszę się, że tu jesteś – odpowiada.
- Okej – mówię. Nie wiem, co innego powiedzieć. Cały ten dzień jest kompletnie popieprzony, że aż głowa mnie boli.
- Cóż… myślę, że będę się zbierał… - oznajmiam Liamowi, na co kiwa głową.
- Zrobię co w mojej mocy – obiecuje, kiedy kieruję się do drzwi.
- Dzięki – odzywam się i oboje niezręcznie stoimy w przejściu.
- Wiesz, że nie zamierzam cię przytulić, ani nic z tych gównianych rzeczy, prawda? – mamroczę, wychodząc za drzwi.
Słyszę, jak się śmieje, kiedy zamyka wejście. Muszę odebrać auto Tessy, zanim wróci z Seattle, nawet jeśli jego brak, uniemożliwiłby jej wyjazd do mamy. Kusi mnie ta myśl, jednak wkurzyłaby się na mnie jeszcze bardziej.

Tessa’s POV:

- Masz jakieś wielkie plany na Gwiazdkę? – pyta Trevor.
Unoszę palec, by dać mu znać, że odpowiem, jak skończę przeżuwać. Jedzenie w tym lokalu jest wyborne i jestem niemalże pewna, iż znajdujemy się w pięciogwiazdkowej restauracji.
- Nie, jadę na tydzień do mamy. A ty?
- Zamierzam zgłosić się do wolontariatu, jakoś nie widzi mi się powrót do Ohio. Nic tam mi nie zostało. Owszem, mam kilku kuzynów czy ciotek, ale odkąd moja matka tam zmarła, nie mam po co wracać – wyjaśnia.
- To bardzo miłe z twojej strony – uśmiecham się i biorę ostatni kawałek ravioli do ust.
Kelnerka przynosi nasz rachunek, a Trevor wyciąga z kieszeni portfel.
- Chyba nie jesteś jedną z tych feministek, które tak bardzo pragną płacić za swoją połowę rachunku, co? – drażni się ze mną.
- Nie, chyba że bylibyśmy w McDonald’s – śmieję się.
Śmieje się, jednak nic nie mówi. Harry od razu rzuciłby jakąś sarkastyczną uwagę na mój komentarz odnoszący się do feministek sprzed pięćdziesięciu lat.
Trevor każe mi zaczekać w środku, podczas gdy woła taksówkę, co jest bardzo rozważne i troskliwe z jego strony. Macha do mnie ręką za oknem, więc pospiesznie wbiegam do ogrzanej taksówki.
- Więc co cię skłoniło do pracy w wydawnictwie? – pyta mnie, kiedy wracamy do hotelu.
- Cóż, uwielbiam czytać i jest to jedyna rzecz, którą na okrągło robię i się interesuję, więc był to dla mnie wybór oczywisty. W przyszłości chciałabym zostać pisarką, ale jak na razie świetnie pracuje mi się u Vance’a – odpowiadam.
- To tak samo, jak u mnie tylko z rachunkowością. Nic mnie bardziej nie interesuje. Od małego wiedziałem, że będę miał do czynienia z liczbami i matmą – uśmiecha się.
Nienawidzę matematyki, ale postanawiam się uśmiechać, gdy kontynuuje rozmowę.
- Powiedz, lubisz czytać? – pytam, kiedy kończy.
- Taa, tak jakby. W większości są to książki oparte na prawdziwych faktach.
- Och… Dlaczego taki wybór?
- Po prostu nie przepadam za fikcyjnymi historyjkami – wzrusza ramionami, a następnie pomaga mi wysiąść z taksówki, kiedy znajdujemy się przed hotelem.
- Jak możesz ich nie lubić? Najlepsza rzecz, jaka zdarza się przy czytaniu to ucieczka od własnego życia i możliwość doświadczania emocji setek czy nawet tysięcy innych istnień. Literatura faktu nie ma tej mocy i nie zmieni cię tak, jak fikcja.
- Zmieni? – unosi brew.
- Owszem. Jeśli nie odczuwasz emocji czy nawet najmniejszej przemiany, oznacza to, że nie czytasz właściwie. Chciałabym myśleć, że każda powieść, którą przeczytałam, stała się częścią mnie i wykreowała to, kim teraz jestem.
- Mówisz to z ogromną pasją – śmieje się.
- Taa… na to wygląda – odpowiadam. Harry się by ze mną zgodził, utrzymywałby tę rozmowę przez następne kilka godzin, czy nawet dni.
Kiedy wychodzimy z windy, Trevor rusza za mną w głąb korytarza, odprowadzając mnie do pokoju. Jestem wyczerpana i potrzebuję snu, nawet jeśli jest dopiero dwudziesta pierwsza.
- Spędziłem z tobą niesamowity wieczór. Dziękuję, że przyjęłaś zaproszenie – uśmiecha się, gdy docieramy do drzwi.
- Dziękuję, że mnie zabrałeś – odwzajemniam uśmiech.
- Naprawdę uwielbiam spędzać z tobą czas, mamy wiele wspólnego. Z przyjemnością chciałbym się z tobą jeszcze raz spotkać, poza pracą oczywiście – wyjaśnia.
- Taa, czemu nie – odpowiadam.
Przybliża się do mnie, a ja zamieram. Kładzie swoją dłoń na moim biodrze i pochyla się ku mnie.
- Uhm… Nie sądzę, że to odpowiedni moment – popiskuję.
Jego policzki oblewa rumieniec w zażenowaniu, więc czuję się winna za udaremnienie tego kroku.
- Och, rozumiem. Przepraszam. Nie powinienem był… - jąka się.
- Nie, w porządku. Po prostu nie jestem na to gotowa – wyjaśniam, a on się uśmiecha.
- Rozumiem. Pójdę już sobie. Dobranoc, Tesso – mówi, po czym odchodzi.
Gdy tylko wchodzę do pokoju, zaczerpuję oddech. Nawet nie wiedziałam, że go wstrzymywałam. Rozbieram się i zmywam makijaż, a następnie kładę się do łóżka.

***

Budzę się wczesnym, niedzielnym porankiem. Najpierw piszę sms-a do Kimberly, żeby dowiedzieć się, o której chce wyjść na zakupy. Odpisuje, że planuje opuścić hotel o dziesiątej, a jest dopiero dziewiąta. Postanawiam założyć jeansy i koszulkę, zanim zejdę do lobby po śniadanie. Nie kłopoczę się z makijażem, więc po prostu związuje włosy w kucyk. Jest to przyjemne uczucie, zwłaszcza po tygodniu z sukienkami i szpilkami. Tęskniłam za tomsami.
Dzień z Kimberly mija niezwykle szybko i wychodzi na to, że skupiamy się bardziej na plotkach, niż zakupach.
- Jak ci minął wczorajszy wieczór? – pyta mnie.
Kobieta, która piłuje mi paznokcie, unosi wyżej głowę, na co się uśmiecham.
- Całkiem przyjemnie. Poszłam z Harrym na kolację – odpowiadam, a ona zamiera.
- Z Harrym?
- Trevorem. To znaczy z Trevorem – walnęłabym się teraz w czoło, gdyby nie to, że mam robiony manicure.
- Hmm… - droczy się, więc wywracam oczami.
Po kosmetyczce, wybieramy się do galerii handlowej.
- Myślę, że kupię Christianowi koszulę – oznajmia, a następnie bierze z wieszaka rozpinaną koszulę moro.
- Nienawidzi, kiedy wydaję na niego pieniądze.
- Nie ma ich… no wiesz, dużo? – pytam, mając nadzieję, że nie brzmi to wścibsko.
- Ach, tak. Kurde, ma masę pieniędzy, ale wolę kupować sama. Nie jestem z nim dla majątku, więc lubię płacić z własnej kieszeni – mówi dumnie.
Cieszę się, że poznałam Kimberly. Nie licząc Liama, jest teraz jedyną bliską mi osobą. Christian dzwoni do niej, by powiedzieć, że już czas wracać, więc się cieszę z tego powodu. Spędziłam tu cudowny i jakże okropny czas zarazem. Przesypiam całą podróż powrotną, a oprócz tego mam podwózkę pod hotel. Dziwię się, kiedy widzę na parkingu swój samochód zaparkowany dokładnie w tym samym miejscu, gdzie stał wcześniej, zanim Harry go zabrał. Kompletnie zapomniałam o aucie i nawet nie wspominałam o nim ubiegłego wieczoru. Płacę za kolejne dwie noce i piszę do matki sms-a, że zachorowałam i podejrzewam, iż jest to zatrucie pokarmowe. Nie odpowiada, więc przebieram się w piżamę i włączam telewizję, w której dosłownie nic nie ma. Wolałabym coś przeczytać. Sięgam po kluczyki od samochodu i idę do niego po swoją torbę.
Kiedy otwieram drzwi, jakaś czarna rzecz przyciąga moją uwagę. Czytnik? Podnoszę go i ściągam liścik, który jest na nim przyczepiony.
‘Wszystkiego najlepszego - Harry’ – jest napisane. Serce mi rośnie, a tuż potem kurczy. Nigdy nie lubiłam przenośnych urządzeń do czytania, wolę trzymać książkę w swoich rękach, jednak po konferencji moja opinia się nieco zmieniła.
Podnoszę kopię ‘Wichrowych Wzgórz’ Harry’ego z podłogi samochodu, a następnie wracam do hotelu. Gdy uruchamiam urządzenie, od razu się uśmiecham, a chwilę potem zaczynam szlochać. Na stronie głównej widnieje zakładka o nazwie ‘Tess’, a kiedy naciskam na nią swoim palcem, pojawia się długa lista powieści, o których razem z Harrym rozmawialiśmy, sprzeczaliśmy czy nawet się z nich śmialiśmy.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

243 komentarze:

  1. pierwsza! SUPER ☻

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwww *-* Jakie to miłe ze strony Harry'ego. Zajebisty rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku bdhsiauhofbsaefj;grnsl

    OdpowiedzUsuń
  4. AA już jest! Biegniemy czytac!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa to jest boskie!!!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jak słodko z jego strony ;) Niech ona już mu wybaczy chłopak się stara
    Do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne , po prostu piękne !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny rozdział, jak zwykle nie mogę sie doczekać następnego <3
    Kiedy oni w końcu się pogodzą, no :c
    @BerryOfficial_

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeeezu drogi!!!! Tess wiem, że chcesz do niego wrócić, błagam cię już czas wybaczyć!! :"(

    OdpowiedzUsuń
  10. aaawwwwww.... :D jak słodko

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku mam nadzieje, ze Tessa w końcu mu wybaczy. Nie moge sie doczekać następnego :) dziekuje ze to tlumaczycie
    @my_five_dreams

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny rozdział, jak zawsze. Mam nadzieję, że wszystko zmierzy ku dobremu, bo wiadomo, że oboje są w sobie zakochani :) xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam aż znowu będą razem, jeju *___*

    OdpowiedzUsuń
  14. Całe szczęście, że nie doszło do pocałunku. Jest mi szkoda Harry'ego, a prezent od niego jest naprawdę słodki. Jak zawsze dobra robota dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Awwww to takie słodkie co Harry dla niej zrobił tylko nie wiem po co mówił o Molly -,- wiedziałam że to kłamstwo.
    Świetne tłumaczenie x

    OdpowiedzUsuń
  16. boże taki cudowny prezent !!!!!!!!
    Od razu widać że Harry lepiej pasuje do Tessy niż Trevor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    HESSA HESSA HESSA <333
    tuśka

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny rozdział, jak zawsze zresztą.
    Popłakałam sie :c tak bardzo chcialabym zeby Tessa wybaczyla Harremu, czekam na nastepny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooooo jak słodko *.* Tessa mogłaby już mu wybaczyć mimo tego, że tak ją upokorzył to stara się o nią i nawet gadał z Liamem ;o A ta Molly mogłaby zniknąć już z ich życia, nienawidzę jej :/
    No rozdział cudo :D Wchodziłam dzisiaj chyba z 8 razy i sprawdzałam czy pojawił się nowy rozdział (wiem świruję już) xD
    To do następnego i dziękuję za tłumaczenie :*
    Kasia <33

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój Boże, najsłodszy rozdział ever. Ten prezent od Harry'ego awwwgshshsj. Tak bardzo go kocham. I Tessa też go kocha, a Harry kocha ją, WIĘC OGARNIJ SIĘ MŁODA I WRÓĆ DO NIEGO.
    Nie sądzę, żeby tacy faceci serio istnieli, dlatego też uwielbiam czytać o staraniach Harry'ego, ale jednocześnie się dołuje, bo nigdy nie znajdę kogoś takiego ;___________;
    Harry jest cały czas taki wyrazisty, jak na początku, co widać po jego rozmowie z Liamem. Nie przestał być chamski, czepialski, no i dobrze, bo inaczej nazwałabym go ckliwą kluchą.
    To tyle ode mnie, so życzę Wam mnóstwa chęci do tłumaczenia.

    x

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej pierwszy raz pierwsza . super!!!! pisz szybko nexta

    OdpowiedzUsuń
  21. Aww. ;( niech oni będą już razem

    OdpowiedzUsuń
  22. O jezuniu, ale to słodkie ze strony Harrego ♥ Tessa musi mu już wybaczyć, musi po prostu :( Kocham to opowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojoj, jak słodko <3 Kocham to opowiadanie!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny rozdział *.* harry jest taki awww słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham to opowiadanie, ale ilee można się kłócić. Troszkę mnie zanudził ten rozdział, ale mam na dzieję że niedługo się pogodzą <3

    OdpowiedzUsuń
  26. o boże ten rozdział jest taki słodki
    a ta końcówka
    moje serce ;"")
    mam nadzieję ze do sb wrócą <3

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo juz next jak ja to kocham

    OdpowiedzUsuń
  28. Jezu boskie *.* Harry.. słodko z jego strony :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Prawie się poryczałam na końcówce :(
    To było słodkie ze strony Harrego.
    Wierzę, że do siebie wrócą.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieje ,ze wreszcie się pogodzą ....Rozdzial cudowny *___* Dziękuję ze tlumaczycie ;) /Mrs.Styles

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny!!! Mam nadzieję, że Tessa wybaczy Harremu !

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny rozdział: ) Mogli by się już pogodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Boski rodział :) już się nie moge doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale czad boże kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham kiedy Harry jest taki! ♥ Jak to możliwe, że normalnie rozmawiał z tatą i Liamem? Musi być naprawdę zdesperowany. A ta pomyłka Tessy... oj Trevor zdecydowanie może sie schować :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Awwwwwww Jezu ten trevor mn troszku irytuje mam nadzieje ze dostanie w końcu po pysku xde

    OdpowiedzUsuń
  37. jejujejujeju KOCHAM CIĘĘĘĘ <3
    dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Haha Liam ♥ !
    Oooo Boże jaka końcówka, jakoś tak mi się smutno zrobiło ;c
    Niech oni już do siebie wrócą!

    OdpowiedzUsuń
  39. Boże jak słodko. Nie mogę się doczekać następnego

    OdpowiedzUsuń
  40. Ooo, jaki słodki ;) Czekam na następny rozdział, mam nadzieję że pojawi się niedługo. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. o Boże, Harry jest taki słodki *____*

    OdpowiedzUsuń
  42. Jezu jakie to piekne co harry zrobil dla tessy,ten prezent!jest niesamowity.ciekawy czy mu wybaczy..nie moge sie doczekac nastepnego rozdzialu a wy macie naprawde dar do tlumaczenia!! Do uslyszenia xx

    OdpowiedzUsuń
  43. Awwww ... jaki piękny rozdział ♥ @thanksforlove69

    OdpowiedzUsuń
  44. JEZU, KIEDY ONI SIĘ WRESZCIE POGODZĄ
    NIE WYTRZYMAM TEGO DŁUZEJ

    OdpowiedzUsuń
  45. wspaniały rozdział, wiecie może, w którym rozdziale Tessa i Harry się pogodzą? :) dziękuje za tłumaczenie xx

    OdpowiedzUsuń
  46. Jejku! Harry zrobił taką romantyczną rzecz... jak nie Harry. Musi mu baardzo zależeć :)

    OdpowiedzUsuń
  47. końcówka jest magiczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeeeju<3 kocham to:-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Boski rozdział nie mogę się doczekać następnego !! Kocham ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Chyba najlepsze co mógł dla niej zrobić . <3

    OdpowiedzUsuń
  51. ohhh Boże... dałabym tak wiele, żeby tych dwoje było razem. ale co z Tevorem. On też tu jest. No nic. Pozostaje mi czekać. Dziękuję, że tłumaczysz rozdziały, że Ci się chce i w ogóle. Jesteś świetna. Kocham Cię. M.

    OdpowiedzUsuń
  52. jaki miły prezent od Harrego :D
    i jak dobrze że Tessa odmówiła Trevorovi! kamień z serca :P

    i w ogóle jakoś tak lubie ten rozdział. Przyjemny taki, spokojny :D

    OdpowiedzUsuń
  53. *-* kckckc nie mogę się doczekać następnego rozdziału!! To jest najlepszy blog na świecie!!!! Kocham

    OdpowiedzUsuń
  54. Strasznie długo czekałam na ten rozdział i wiesz co? Opłaciło się ;)
    Dziękuję, jest wspaniały, ale nie mogę się doczekać, aż Tess i Haz się pogodzą, to takie romantyyycznee ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Jakie to słodkie , ojejciu <33
    Hazz jest taki absghxhfjhffh *o*
    Kocham to ff i bez niego po prostu nie mogę żyć .
    Dziękuje dziewczyny za tłumaczenie i to w tak szybkim czasie <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny !! <3 Hazz jest uroczy *.-
    Czekam na nexta <3 <3 :>

    OdpowiedzUsuń
  57. Jezuuu.. Jak ona powiedziała Harry zamiast Trevor i ten prezent.. Awww <3 Kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Mój Boże... No ryczę, no ;-;
    Lenaya
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie dość że moje życie to jeden wielki chuj to jeszcze taka drama w after . Chce aby byli już pogodzeni .

    OdpowiedzUsuń
  60. Hmmm , ale fajnie się zakończyło , po czymś takim mam nadzieję , że zaczną do siebie wracać . Dziękuję za tłumaczenie i czekam na następne . :D

    OdpowiedzUsuń
  61. HDHUDFGHDF HARRY AKA ROMANTYK AWWWW
    takie to słodkie, że aż się wzruszyłam eh :c
    niech się w końcu pogodzą bo lubie ich małe sprzeczki i nooo. xd
    genialny rozdzial ! <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Znalazłam to opowiadanie nie dawno. Zaczęłam czytać wczoraj i tak mnie wciągnęło,że poszłam spać o 4 rano.. nie wiem jak mogłam się tak zasiedziec :D

    OdpowiedzUsuń
  63. jejku jakie to miłe z jego strony :D
    dzięki wielkie że to tłumaczysz, czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  64. GENIALNY! *-*
    Kurde mam nadzieję że Harry z Tessą się pogodzą, a ten prezent awww

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo miły rozdział. Fajnie czytać takiego Harry'ego, który potrafi normalnie gadać z Liam'em. Chcę, żeby się już pogodzili. After bez nich jako pary to całkiem inne opowiadanie. Mam nadzieję, że w najbliższych rozdziałach wszystko wróci do normy :) Dziękuję za takie szybki tłumaczenie :D Kiedy można się spdziewać następnego równie cudownego rozdziału??? <333

    OdpowiedzUsuń
  66. Jaki Harry jest tu słodki i bezbronny :) Ale z prezentem to mu się udało xd Paraz setny dziękuje że to tłumaczycie dziewoje xd :D

    OdpowiedzUsuń
  67. <3 <3 <3 Boże jak ja kocham to opowiadanie...

    OdpowiedzUsuń
  68. o jezzuu jak ja sięw ciągnęłam w tę historię nawet nie wiecie jak bardzo!!! końcówka jak dla mnie zabija!!! dobrze że Harry tak się stara!!

    OdpowiedzUsuń
  69. świetny :) czekam na nowy :))

    OdpowiedzUsuń
  70. boże jakie to słodkie aww on jest taki kochany i jeszcze jego rozmowa z liam'em aw *.*

    OdpowiedzUsuń
  71. Ojeja !!! Jakie to słodkie ! Jak nigdy nie komentowałam tak teraz poczułam taką potrzebe ! hahha głupia jestem :P kocham was za wszytko za tłumacznie pisanie notek no wszytko <3

    OdpowiedzUsuń
  72. przeczytałam całe opowiadanie w jeden wieczór, bo nie mogłam się oderwać :C
    i po 116 rozdziałach nadal chce więcej.

    OdpowiedzUsuń
  73. przeczytałam całe opowiadanie w jeden wieczór i po 116 rozdziałach nadal chce więcej!

    OdpowiedzUsuń
  74. Nawet nie wiecie jaką radość mi sprawiacie, gdy wchodzę na aska Angie a tam notka o rozdziale *-* Kocham Was i dziękuję :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  75. Kocham ... Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Awww to takie słodkie ze strony Harry'ego i ten moment kiedy Tess powiedziała Harry zamiast Trevor no po prostu awwww <3

    OdpowiedzUsuń
  77. O matko!! Jaki koniec
    NIECH ONI SIE W KOŃCU POGODZĄ,!!!!!!
    No błagam cie ja juz dłużej nie wytrzymam!!

    OdpowiedzUsuń
  78. ohh z każdym rozdziałem coraz bardziej wyczekuję na kolejny *-*
    pod sam koniec łzy mi pociekły :') szybko się wzruszam, ale Harry postarał się z tym prezentem ♥
    Niecierpliwie czekam na 117 ♥

    OdpowiedzUsuń
  79. Boziuuuu zapomniałam dodać, że rozdział za******y *O* I no na końcu wgl asdfghjkl *______________* Może w przeciągu 117 i 118 się pogodzą? :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  80. *.* brak mi slow

    OdpowiedzUsuń
  81. uwielbiam to <3

    OdpowiedzUsuń
  82. aaaa świetne :)
    liczę na nowy rozdział hihi <3

    OdpowiedzUsuń
  83. chciałabym mnieć takiego chłopaka jakim jest harry aw

    OdpowiedzUsuń
  84. Dzięki za to tłumaczenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  85. Czekam na moment aż sie pogodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Czekam na moment w którym sie pogodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Jak Hazzuś się stara *__________* Taki kochany ❤️ <3 Chcę już Hessę ! :c Rozdział zaebisty ;3 Czeekam ;*

    OdpowiedzUsuń
  88. how sweet ie moge sie doczekac nexta

    OdpowiedzUsuń
  89. no kieeedy oni w końcu się zejdą? no kiedy noooo?

    OdpowiedzUsuń
  90. cudowne tłumaczenie :))

    OdpowiedzUsuń
  91. nie ma słów żeby opisać jakie to jest cudowne

    OdpowiedzUsuń
  92. Jejku noo. Niech oni już będą razem... Agrr.. Kochany Harry >>>>>>>
    Czekam na kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Genialny <3
    Czekam z niecierpliwością na następny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Jak zawsze boski rozdział.To miłe ze strony Harrego,że kupił Tessie ten czytnik i jeszcze te książki co o nich gadali.Dobrze,że poszedł pogadać z Liamem, nareszcie dogaduje się z nim, a nie tylko kłóci.W końcu tak naprawdę...nie miał się komu wygadać tak szczerze...Dobra ja nie zanudzam komentarzem, dalej tłumaczcie jak tłumaczycie, czyli świetnie.Pozdro!:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Jej, Harry! Jak słodko <3

    OdpowiedzUsuń
  96. Rycze z koncowki ;-; boze moje emocje XD chce zeby juz sie pogodzili. Brakuje mi ich seksu. Ich seks na zgode bedzie NIEZAPOMNIANY XD

    OdpowiedzUsuń
  97. Końcówka płacze :D

    OdpowiedzUsuń
  98. o boże ...
    widać że i Harry i Liam byli zdziwieni ich rozmową :D
    to słodkie jak Harry sie stara o Tess
    awww oni muszą być razem
    i ten prezent af af af *.* #affamy
    hahahaha wymyślam nowe słowa xd

    OdpowiedzUsuń
  99. Kocham to opowiadanie! Znalazłam je parę dni temu i całość przeczytałam w jakieś 2 dni, siedziałam nad nim do 5 rano aż mi się literki zaczęły rozmywać.
    Opowiadanie jest naprawdę świetne! Dawno żadne mnie tak nie pochłonęło.
    Świetnie, że to tłumaczysz i tak często dodajesz rozdziały.
    Dziękuje.

    Myślę, że zacznę częściej komentować, choć robie to bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  100. Niech oni w końcu do siebie wrócą :c

    OdpowiedzUsuń
  101. Nie, przy końcówce wgl nie płakałam, wcale

    OdpowiedzUsuń
  102. Omnomomom... super xx nie vd pisac, ze czeka na nexta bo to raczej oczywiste hahhah. Ba ja sie nie moge doczekac :D dzieki, ze tlumaczysz to dla nas ^^ @_MyLovelyNiall

    OdpowiedzUsuń
  103. Och... Ten Harry :D

    OdpowiedzUsuń
  104. Awwww ;3 jakie to urocze. Nie mogę doczekać się następnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Super!!! Czekam na nexta!!!
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  106. Kocham jak Harry jest taki miły :) I kocham to tłumaczenie oczywiście. :*

    OdpowiedzUsuń
  107. cudowny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  108. ooooo to takie słodkie <33 nie mogę doczekać się już nexta...dzięki temu rozdziałowi uśmiech mam na twarzy,to takie miłe ze strony Harry'ego

    OdpowiedzUsuń
  109. :') ja chce, żeby znowu byli razem i jeszcze ten prezent. Rozdział xhsvjpcsjkbxjncgk *.* Jest tu kilka momentów, których nie spodziewałam się, np tego, że Trevor będzie chciał pocałować Tessę i , że Harry przyjdzie po pomoc do Liama.

    OdpowiedzUsuń
  110. Super:* czekam na kolejny z niecierpliowością:*LOVE:*

    OdpowiedzUsuń
  111. Jejkuuuu ❤️czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  112. Przy ostatnim akapicie to sie normalnie poplakałam
    Dziekuje ci ze to tłumaczysz i widzie ze napewno jest z tym duzo roboty wiec podziwiam twoje chęci,czekam na next :,)

    OdpowiedzUsuń
  113. Śwíetny,końcówka najfajniejsza,czekam na next :-)

    OdpowiedzUsuń
  114. Ciesze zie ze do tego pocalunku nie doszlo.. Ufff
    A to co Harry zrobil bylo takie slodkie. Awwwwww <3
    Dziekuje ci z calego serca ze to tlumaczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  115. Jejku, super <3 czekam na następny rozdział ;) dzięki za tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  116. To jest ndbsferjfhnrhdnvjnkeirhgkjnk *.*
    Harry taki romantyk awww <3
    Mam nadzieję że Tessa wybaczy Harremu i będą w końcu razem xD
    KOCHAM TO OPOWIADANIE *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  117. wow super, że Harry dał jej taki prezent :* dziękuje za tłumaczenie :) kochaaam <3

    OdpowiedzUsuń
  118. piękne <3 czekam na następny i uwielbiam cie za to, że tłumaczysz. c:

    OdpowiedzUsuń
  119. jeju, jakie to słodkie :)) widać, że Harry na prawdę się stara. Dziękuje, że to tłumaczycie, czekam na kolejny rozdział <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm.. tak się zastanawiam czy tylko ja chce,aby Tessa była z Trevorem ? CHYBA TAK. PASUJĄ DO SIEBIE.
      ROZDZIAŁ CUDOWNY :*

      Usuń
    2. Nie! Ona musi być z Harry'm... Musi ♥

      Usuń
  120. Cudowny rozdzial ,a zwlaszcza koniec <3

    OdpowiedzUsuń
  121. Dziękuję, że tłumaczycie! <3

    OdpowiedzUsuń
  122. słodkie zakończenie *o* nie mogę się doczekać aż Tessa i Harry będą znów razem :o czekam nn <3 @Rebel_kj :) xx

    OdpowiedzUsuń
  123. Awh, Harry mnie bardzo zaskoczył. <3

    OdpowiedzUsuń
  124. Pierwszy miło zaskakujący prezent od Harryego. wow. A rozdział genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  125. Świetny rozdział! Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Cudowne, aż się wzruszyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  127. O matko genialny!
    Mam nadzieję ze szybko będzie następny!
    Harry się zmienia jfnsdueifhcnbsgshdndkdjw !
    Piękny prezent na urodziny!

    OdpowiedzUsuń
  128. Nie wiem czemu, ale naprawdę nie jestem w stanie wyobrazić sobie Harrego w roli głównego bohatera. ;p

    OdpowiedzUsuń
  129. O jejku jak słodko! Musiała być zaskoczona mile ^^ czekam na następny <333333333333

    OdpowiedzUsuń

  130. zamierzam się rozpisać.. oj, naprawdę zamierzam dużo napisać na temat tego opowiadania.
    do tej pory myślałam, że fanfiction, które czytam są niezwykłe, są najlepsze i lepszych nie będzie. i co mam powiedzieć kiedy ktoś podsuwa mi pod nos "After"? wtedy wszystko traci zupełny sens, wszystkie inne opowiadania odkładam na bok, idą w niepamięć i zostaje tylko to.. ja, Tess i Harry. nasza trójka, a raczej ich dwójka i ja jako obserwator. niesamowite jest to, że mogę być częścią czegoś takiego, bo w pewnym stopniu jestem "tą częścią", która przeżywa to co oni, płacze, śmieje się czy prawie dostaje zawału serca. nie mam słów, boje się, że zapomnę czegoś napisać, a tak bardzo bym chciała powiedzieć wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  131. po pierwsze to to moje drugie tłumaczenie jakie przeczytałam. nigdy po nie nie sięgałam, nie wiedziałam wręcz o nich. przeczytałam "Changes" o Zaynie, wydawało mi się tak bardzo genialne, ale kiedy usiadłam do "After" to niemalże o nim zapomniałam, nawet nie obchodziło mnie, że dodawane zostały nowe rozdziały.
    ta historia jest zwykła, a zarazem niezwykła. Tessa, która jest grzeczna, z manierami i kulturą, poznaje tego skurwiela Harrego, który pomimo skorupy zbudowanej ze złości, agresji i gniewu, jest mocno, mocno zraniony. tak, Harry jest zraniony. próbuje być twardy, bić się, bluźnić, a prawda jest taka, że gdzieś głęboko chowa siebie. i dzięki Tessie się otwiera.. pokazuje jak bardzo zranił go ojciec, jak dużo przeżył i wycierpiał. moim ulubionym elementem opowiadania (albo jednym z ulubionych) są koszmary Harrego. kto by pomyślał, że taki punk jak on, krzyczy w nocy i boi się czegoś.. a tu proszę. chciałabym żeby pojawiło się jeszcze więcej wzmianek o tych snach, mam nadzieje, że chowają się one w kolejnych rozdziałach.
    nie mogę uwierzyć, że w ogóle zaczęłam czytać opowiadanie, które ma +100 rozdziałów. nigdy bym się na to nie zdecydowała, niedawno nie ruszyłabym takiego który ma 40 rozdziałów. a tu proszę.. przeczytałam w tydzień i teraz niemalże żyje tą historią.
    zakład był dla mnie szokiem.. jednak wiem, że Harry ją kocha i że wcale nie chce jej zranić jeszcze raz... wtedy był głupi, jednak naprawdę nie rozumiem czemu pokazał im prześcieradło?! to było poniżej pasa, gdyby nie to to bym mu wybaczyła prawie że od razu.. teraz niestety, podobnie jak Tess, nie chciałabym mu wybaczać szybko. niech wie co stracił i niech trochę pocierpi.
    w rozdziale 113, kiedy Tessa zmusiła Harrego do seksu.. to było dziwne, bardzo nie lubię takiej jej.. była niesmaczna wręcz. ogólnie irytowały mnie te częste erotyczne sceny, w pewnym momencie pojawiały się naprawdę często, jednak to jakoś mnie nie zniechęciło aż tak.
    nienawidzę Molly. nienawidzę Molly. naprawdę, nienawidzę Molly. psuje wszystkim życie, w tym samej sobie, ugh.. nienawidzę jej!
    Steph natomiast jest bardzo fajna. serio, jak na jedną z tej bandy, jest sympatyczna, przemiła i brakuje mi jej, bo coraz mniej o niej słychać. a jej chłopak Tristian, serio mnie zaskoczył broniąc Tess i w ogóle słodziak.
    Nialla też lubię, w końcu jak można go nie lubić. Liam to cud przyjaciel! <3
    a Zayn.. hm, pomimo kilku wad to uważam, że również jest spoko i nie jest sztuczny, a jeśli okaże się fałszywy to będzie miał u mnie przerąbane!
    Trevora nie lubie, bo to taki... hm przydupas? XD
    Noah pozostaje mi obojętny...... lubie, nie lubie, sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  132. relacje Harrego z Kenem, to jak dużo zmieniła Tess. jejku, mogłabym pisać o każdym momencie tego opowiadania, ale nie mogę ogarnąć słów.. masakra po prostu, cudowna masakra! nakręcić trzeba z tym film.. chyba zostanę reżyserem, żeby się tym zająć, byłoby cudownie. After to niezbędnik każdej directioners, każdej nastolatki, każdej dziewczyny która kocha fanfiction. to jest po prostu boskie. nie umiem się wypowiedzieć, ale chyba nikt kto to przeczytał, nie jest zdziwiony, że na to nie ma się słów.
    chce poznać relacje między Harrym, a jego matką. chce żeby Tess i on się jakoś pogodzili, ale lubię ich kłótnie, więc niech kłócą się dalej.. i naprawdę chcę powstrzymać się od czytania tego opowiadania po angielsku, chce mieć niespodziankę tutaj.
    mogę gadać i gadać o tym opowiadaniu, ale nie mam już siły, bo i tak wiem, że coś pominę... więc może powiem coś na wasz temat?

    OdpowiedzUsuń
  133. więc wyleciało mi aktualnie z głowy jakie macie ksywki, czy imiona, przepraszam :c ale równie dobrze można na was mówić Cudowna, Genialna i Niesamowita. (jesteście 3 prawda?) nie dość, że chce wam się to tłumaczyć i dodajecie rozdziały naprawdę często (to plus tłumaczeń, że rozdziały są serio szybko) to jeszcze dzięki wam weszłam w inny świat. zmieniłam się, dojrzałam? po prostu dzięki udostępnieniu tego opowiadania przez was, ja staje się lepsza.. inna... bardziej rozumiem świat. i pomimo bólu jaki przeżywają bohaterowie tego ff to marzy mi się taka miłość...marzy mi się, aby zabroniono mi mówić "też cię kocham" bo brzmi to jak przytakiwanie.. marzy mi się pójście do collegu, marzy mi się to wszystko.. ah, Tess oddaj życie. kocham was dziewczyny, kocham choćby nie wiem co.

    OdpowiedzUsuń
  134. autorka opowiadania odniosła taki sukces... jejku, zazdroszczę jej i talentu i tego wszystkiego.. jest.. niesamowicie uzdolniona. tylko najsmutniejsze jest to, że wszystko ma swój koniec.. a kiedy After dobiegnie końca to nie wiem co zrobię.. hm, planuje w ogóle sobie kupić koszulkę z napisem "after" bo jestem taką ogromną fanką xd

    co do tego rozdziału to podoba mi się, że Harry rozmawiał z Liamem i że kupił Tess na urodziny czytnik.. i ten folder z książkami. nie muszę chyba mówić, że leże na podłodze i płaczę ze wzruszenia. dajcie mi takiego chłopaka, noooo.

    pewnie nie powiedziałam wszystkiego, ale mam nadzieje, że wystarczająco dużo, abyście się uśmiechnęły.. bo dzięki wam ja uśmiecham się cały czas.. i powiem wam, że Tess i Harry namieszali mi tak, że nieważne z kim Harry się kiedyś ożeni, nawet jeśli ze mną, to ja i tak zawszę będę shippować HESSE.

    DZIĘKUJE!

    OdpowiedzUsuń
  135. *przepraszam za taki spam komentarzami, ale nie mogłam go dodać w jednym, bo był za długi i był błąd*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NAJLEPSZY, NAJDŁUŻSZY I NAJMILSZY KOMENTARZ JAKI W ŻYCIU OTRZYMAŁAM.

      dziękuję ci za tak cudowne słowa uznania. uwielbiam czytać przemyślenia czytelników After, ale Twoje słowa wręcz chłonęłam! Właśnie dla takich komentarzy piszę, ponieważ to one dają mi motywację, dziękuję!

      PS podaj mi swojego twittera, proszę :) x

      Usuń
    2. nie ma za co, można by powiedzieć, że w takich komentarzach się specjalizuję, serio :p zapomniałam napisać kilku ważnych rzeczy, ale zostawię je na kolejne rozdziały :)
      a więc Angie, mój twitter to @ejhazza , a mój świeżo upieczony blog (jeden z kilku :p) to beautiful-kind-of-pain.blogspot.com serdecznie zapraszam ;D

      Usuń
  136. Świetnie tłumaczysz! :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Jejuuu. Awew ten prezent na koncu. Ojeju slodko. Normalnie moje serce juz tak zmieklo.
    Prosze pogodzcie sie juz.
    Dziekuje bardzo bardzo za rozdzial. Jestescie wielkie.
    @Just_to_dream_

    OdpowiedzUsuń
  138. Jaki słodki Harry <3 Widać, że mu zależy . Mam nadzieję że już niedługo znowu będą razem. Pasują do siebie ;)) A Trevor może sobie tylko pomarzyć o Tessie .

    OdpowiedzUsuń
  139. Harry <3 Boże jak ja go kocham w tym opowiadaniu! Tak bardzo bym chciała żeby znowu powróciły te ich kłótnie o głupoty *___* Mam nadzieje, że Liam coś zaradzi na tą sytuacje i oni się pogodzą.
    Dziękuje, że tłumaczycie tego bloga! Uzależniłam się od niego, tak jak i moja przyjaciółka która wczoraj jak zobaczyła, że jest nowy rozdział to się popłakała xD
    Daria.

    OdpowiedzUsuń
  140. Tessa i Harry do siebie wrócą, lalalalalalalalalalal,
    muszą wrócić, lalalalalaalal
    chcę następny :c

    OdpowiedzUsuń
  141. ona go kocha ... on ją
    niech się wreszcie pogodzą wiem , że to trudne dla Tessy ale...

    OdpowiedzUsuń
  142. Cudowny!<3 becze za każdymrazem <3

    OdpowiedzUsuń
  143. Jejku oni muszą do siebie wrócić

    OdpowiedzUsuń
  144. Hmmm, mam nadzieję że Tess nie długo spotka Harrego, nie będą się kłócić i nie będą pijani.
    Świetnie wam idzie tłumaczenie.
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  145. Jejkuuu, Jaki Harry jest kochany :O ♥

    OdpowiedzUsuń
  146. Takii prezenciki od Harry'ego <3
    Mam nadzieje że się nie długo pogodzą :*
    Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  147. Bardzo ciekawy rozdział :)
    Ann :)

    OdpowiedzUsuń
  148. aww świetny rozdział! ♥ Jesuuusiee Harry taki słodki *.* Ciekawa jestem kiedy się pogodzą jdkedoisdhfbfi jak najszybciej!
    Dopiero teraz komentarz dodaję, bo niestety nie miałam internetu, prawię się poryczałam, kiedy koleżanka powiedziała mi, że jest już 116 rozdział xd
    aijeufhuf ale przeczytałam i czekam na next! ♥

    OdpowiedzUsuń
  149. Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  150. Harry idioto, walcz o nią! <3

    OdpowiedzUsuń
  151. Haha 1/5 długości strony to rozdział, reszta to komentarze :) nie mogę się doczekać następnego... i tego, że Li porozmawia z Tess...

    OdpowiedzUsuń
  152. Ale się cieszę z tego, że Tess odrzuciła Trevora i się pomyliła przy rozmowie z Kim.
    AWWWWWWWWW ♥
    Mam nadzieję, że Harry i Tess zejdą się za niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  153. OMFG *-* Minęło tylko kilka dni a ja umierałam z tęsknoty za nowym rozdziałem :)) Dziękuje że nam to przetłumaczyłaś, uratowałaś mi życie po prostu <3 ! Weny w tłumaczeniu ; *

    OdpowiedzUsuń
  154. Aww jahsgats jakie to słodkie : c
    Harry ja kocha i jest taki zdesperowany, a oni , jezu ten fanfic mnie zabija, dziekuje wam za tlumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  155. Po pierwsze rozdzial wspanialy.. Nigdy mie myslalam ze znajde jakikolwiek lepszy ff niz dark. Na dodatek gdy zaczelam czytac after Zapomnialam o darku i o tym ze sa nowe rozdziay. Tak pochlonelo mnue to tlumaczenie ze masakra, bardZO chcialabym czyyac rozdzial po rozdziale ale wiem ze to nie moźiwe jesli czytam na biezaco. Kocham was i wgl naapisalabym wiecej ale jedtem na tel i robie ogromne bledy. PapA 😘

    OdpowiedzUsuń
  156. aww Harry jakiś ty romantyczny

    OdpowiedzUsuń
  157. Zajebisty !!! Czekam na nn :D <3

    OdpowiedzUsuń
  158. Jenki pozarlam do w dwa dni sosbssbdjddjbdudbdus jestem dosłownie uzależniona :')

    OdpowiedzUsuń
  159. Boskie, brak słów ♥
    niech oni będą razem ! kurcze no !
    co więcej, buziakiii <3

    OdpowiedzUsuń
  160. Nie wiem co napisać więc lepiej skończę niż mam palnąć głupotę xD

    OdpowiedzUsuń
  161. Oh! Jak wczoraj patrzałam to nie było nowego rozdziału, dzisiaj patrze dodany wczoraj ugh, ale jest i to najważniejsze!
    Harry porozmawiał o tym z Liamem i on powie to Tessie i może ona się przekona? I jeszcze ten prezent! Jskjssje tak słodziutko!
    Już tylko czekam jak pójdzie do jego do mieszkania myśląc, żego tam nie będzie, a on będzie z mamą isxhxsidsk
    Taką mam wielką ochote dowiedzieć się co jest dalej, że zaraz zaczne czytać po angolu a i tak nic nie bd rozumiała XD

    A teraz ogggromnej weny, abyś miała czas i chęci na przetłumaczenie kochana. Całuje i dziękuje za tłumaczenie xxx

    OdpowiedzUsuń
  162. Hary jest niesamowity!!
    Wierze że na prawdę kocha Tessę!

    OdpowiedzUsuń
  163. dziekuje ze tak szybko tlumaczysz te rozdxialy... ♡.♡
    Nareszciw cos sie zaczyna dziac.
    moje seruuucho rosnie ;*

    dzieki raz jeszcze
    Angel. ♡

    OdpowiedzUsuń
  164. Awww <3 koncowka przeslodka

    OdpowiedzUsuń
  165. *o* to jedyne co mogę napisać pod tym rozdziałem ♥ jak zawsze wspaniały. Możesz mnie informować na bieżąco? @_My_Boo_Bear_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiadomienia zostały wyłączone. zerknij w zakładkę 'odpowiedzi i informacje' :)

      Usuń
  166. Brak mi słów *-* @_My_Boo_Bear_

    OdpowiedzUsuń
  167. Nawet nie wiem jak zacząć pisać ten komentarz. Nie znam się na pisaniu komentarzy przy tłumaczeniach, co innego, gdybym mogła napisać to do autorki.
    Jednak chciałabym się z kimś podzielić tym jak bardzo mną wstrząsnęła ta historia.
    Przez cały czas, od początku, czułam się tak mocno związana z Tessą (btw autorka wybrała jej świetne imię!). Prawie jakbym sama przeżywała wszystko za nią i Harry'ego.
    Nie wiem dlaczego, ale zawsze tak mocno związuję się z fanfikami, a potem mówię do siebie, że jestem głupia, że nic takiego nigdy nie miało miejsca, a oni nie istnieją! Ale jednak wciąż istnieją w nas? Prawda? Mówię jak świruska, przepraszam :c Ale naprawdę zawsze czuję się jak główna bohaterka opowiadań.
    Co dziwne, z Tessą czułam niezwykle ścisłą więź, bardziej niż z jakąkolwiek inną bohaterką. Jej decyzje i emocje szokująco często pokrywały się z moimi.
    Najgorszy dla mnie był rozdział 100. Tego na prawdę się nie spodziewałam. Wiedziałam, że coś jest na rzeczy. Przy tym jak Harry zawsze pytał się jej czy Zayn aby czegoś jej nie powiedział. Jak dziwnie zachowywał się, gdy byli z Jace'm. Ale na pewno nie spodziewałam się takiego skurwysyństwa z jego strony. Nawet nie wiesz jak mnie to uderzyło. A łzy spływały i spływały. Tak, płakałam jak głupia, wyklinając Styles'a.
    Co od razu przyszło mi do głowy to dlaczego, do cholery, nie przeleciał jej na ich pierwszej "randce"? Była chętna, a on mógł mieć już to z głowy. Czy już wtedy coś poczuł i chciał z nią spędzić więcej czasu?
    Muszę się przyznać, że często marzyłam, żeby była z Liam'em. :) Jest taki kochany, taki uroczy i słodki, że po prostu nie mogłam go nie pokochać. Byłaby z nim szczęśliwa. Ale wiem. Lanielle i tak dalej.
    Wiem też że ona nie tego szuka. Nie chce spokojnej przystani. Pragnie gwałtowności i tego ryzyka. Pragnie Harry'ego.
    Przy ostatnich rozdziałach już zaczęłam czuć, że go potrzebuje. Na początku chciałam, żeby go zostawiła. Wyrzuciła, zgniotła, zniszczyła. To co jej zrobił było niewybaczalne i zasługuje na karę najgorszą z najgorszych. Ale ostatnio już czuję się inaczej. Już chcę więcej Harry'ego. Czuję, że muszę. MUSI. ONA! NIE JA! ANKA OGARNIJ SIĘ NIE JESTEŚ BOHATERKĄ! Że musi mu przebaczyć, bo zwariuje. Zwariuje albo przy nim, albo sama. Na jej miejscu wybrałabym Harry'ego. Czy to głupie z mojej strony? Pewnie tak, ale mam/miałabym to gdzieś. :)
    Nie wiem co się stanie dalej, korci mnie żeby wziąć się za oryginał, ale to okropny pomysł z moją znajomością angielskiego :/ Zazdroszczę Ci że wiesz co się dalej stanie :)
    Wiem, że to nie to samo, bo znasz zakończenie, ale chciałabym wiedzieć jakie były Twoje odczucia w tym momencie opowieści :)
    Tak strasznie się cieszę, że jedna dziewczyna na tt poleciła mi tą historię, bo ją pokochałam <33 Tak mocno. 116 rozdziałów w 2 dni haha :D
    Dobra kończę :) Przepraszam, że się tak rozpisałam, ale naprawdę czuję się lepiej po wylaniu tego tutaj xD
    Pozdrawiam.
    I DZIĘKUJĘ STRASZNIE ŻE TO TŁUMACZYCIE! KOCHAM WAS STRASZNIE! <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tłumaczenie to czysta przyjemność dla takich komentarzy :) x

      Usuń
  168. Jej, miałam drobne zaległości, ale już zdążyłam nadrobić :3
    Zdecydowanie za szybko dodajecie rozdziały :P Ale cóż, to nawet lepiej, bo ja zazwyczaj wolę przeczytać kilka rozdziałów na raz.
    W sumie, zaczyna mi się podobać taki czuły Hazz.. Ale Tessa nadal mnie irytuje swoimi bezmyślnymi zmianami nastrojów. Mogłaby się już zdecydować na powrót do Harry'ego. Kurczę, rozumiem, że ją zranił i sama się gubi, ale... Znowu rozpisałam się nie na temat :)
    No i uwielbiam Liama, Jest boski *,*
    I love You, Was <3

    OdpowiedzUsuń
  169. jejku przy końcówce aż mi sie oczy zaszkliły *.* Harry jest taki kochany, prosze, niech oni będą w końcu razem :c @luvmycuteboy

    OdpowiedzUsuń
  170. Kiedy kolejny ? mam nadzieję że zaczniecie dodawać codziennie :p ( wiem że to niemożliwe bo szkoła itp rozumiem ) nawet nie wiecie jak mnie to wciąga :) Jak zawsze piękne tłumaczenie :p czekam z niecierpliwością na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  171. suuuuuupeeeeeeer<3 kiedy kolejna?

    OdpowiedzUsuń
  172. Udało mi się dojść do czytania na bieżąco. Już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Strasznie cię cieszę, że to tłumaczycie! <3 Tylko czekam na kolejny rozdział. :) Straasznie was podziwiam. Cudownie czyta się wasze tłumaczenie. ;)

    OdpowiedzUsuń