środa, 2 kwietnia 2014

Rozdział 148.

- Po prostu rzuć to przez stół do któregokolwiek z tych kubków, a my musimy wypić jego zawartość. Wygrywa ta drużyna, która trafi we wszystkie kubki przeciwników – wyjaśnia mi Tristan.
- Wygrywa co? – dopytuję.
- Nic, po prostu nie upija się tak szybko, bo nie musi wypić tyle drinków – śmieje się chłopak.
- My zaczniemy – rzuca Steph. Żartobliwie wyciera małą, białą piłeczkę o koszulkę Tristana, po czym chucha na nią i rzuca. Piłka odbija się od krawędzi pierwszego kubka i wpada do kolejnego, stojącego za nim.
- Chcesz pić pierwsza? – pyta Zayn.
- Spoko – wzruszam ramionami i unoszę kubek.
Następny rzut należy do Tristana, ale chłopak pudłuje – piłka spada na podłogę, więc Zayn podnosi ją i wrzuca do stojącej po naszej stronie szklanki z wodą. A, więc to do tego służy. Trudno powiedzieć, że to higieniczne, ale to studencka impreza, czego ja oczekiwałam?
- Taa, i to ja jestem w tym kiepska? – Steph zaczepia swojego chłopaka, a ten odpowiada uśmiechem.
- Zaczynasz – instruuje mnie Zayn. Moje pierwsze podejście do gry w piwnego… Cóż, wiśniówkowego ping-ponga wydaje się być dobre, zwłaszcza, że trafiłam cztery razy z rzędu. Szczęka mnie boli od ciągłego uśmiechania się i chichotania z przeciwników, a krew wręcz śpiewa mi w żyłach od wypitego alkoholu i w związku z faktem, że uwielbiam, gdy mi się udaje – nawet jeśli chodzi o studenckie, pijackie gry.
- Grałaś w to już! Wiem, że grałaś! – oskarża mnie Steph, opierając rękę na biodrze.
- Nie, po prostu jestem sprawna! – śmieję się.
- Sprawna? – przedrzeźnia mnie.
- Nie bądź zazdrosna o moje zabójcze zdolności! – odpowiadam, a wszyscy w promieniu metra wybuchają śmiechem.
- Och, Boże! Nie używaj znów słowa 'zdolności'! – mówi Steph, a ja przytrzymuję się za brzuch, próbując powstrzymać śmiech. Ta gra była lepszym pomysłem, niż sądziłam. Ogromna ilość wypitego alkoholu pomaga mi i czuję się beztroska. Młoda i beztroska.
- Jeśli teraz ci się uda, to wygramy – dopinguję Zayna. Czym więcej szotów wypija, tym bardziej swobodny jest przy mnie.
- Uda mi się! – odpowiada uśmiechem. Mała piłeczka przecina powietrze i ląduje dokładnie w ostatnim kubku po stronie Steph i Tristana.
Piszczę i podskakuję jak idiotka, ale nie mogłoby mnie to mniej obchodzić. Zayn klaszcze w dłonie, a ja, niewiele myśląc, oplatam ramionami jego szyję w ekscytacji. Chłopak zatacza się lekko, ale jego ręce odnajdują drogę na moją talię, nim odrywamy się od siebie. To był nieszkodliwy uścisk, po prostu wygraliśmy grę i jestem podekscytowana. Nieszkodliwy. Spoglądam na Steph i widzę, jak jej oczy rozszerzają się, co sprawia, że oglądam się i szukam wzrokiem Harry’ego.
Nie ma go nigdzie w pobliżu, ale co by było, gdyby był? Ale to on zostawił mnie samą na tej imprezie. Nie mogę nawet do niego zadzwonić, ani napisać, bo ma mój telefon w kieszeni.
- Żądam rewanżu! – krzyczy Steph.
- Chcesz zagrać jeszcze raz? – pytam Zayna. Chłopak rozgląda się po pokoju, zastanawiając się nad odpowiedzią.
- No, tak. Zagrajmy – uśmiecha się.
Zayn i ja wygrywamy ponownie, co sprawia, że Steph i Tristan zaczynają żartobliwie oskarżać nas o oszustwo.
- Dobrze się czujesz? – pyta Zayn, gdy cała nasza czwórka odchodzi od stołu. Dwie partie pijanego ping-ponga to dla mnie wystarczająco, jestem tak jakby pijana. Okej, bardziej niż ‘tak jakby’, ale czuję się świetnie. Tristan prowadzi Steph do kuchni, pewnie po kolejnego drinka.
- Tak, w porządku. Naprawdę. Świetnie się bawię – odpowiadam, a on się śmieje. Sposób, w jaki jego język chowa się za zębami, gdy chłopak się uśmiecha, jest taki czarujący.
- Dobrze to słyszeć. Idę zaczerpnąć świeżego powietrza – mówi.
Powietrze. Dobrze byłoby pooddychać czymś, co nie jest gęste od dymu i zapachu potu. W tym domu jest gorąco, zdecydowanie za gorąco i potrzebuję tlenu.
- Mogę iść z tobą? – pytam.
- Uh, nie wiem, czy to dobry pomysł – odpowiada, nie patrząc na mnie.
- Och. Okej – czuję, jak policzki mi płoną. Obracam się, by odejść, ale chłopak delikatnie łapie mnie za ramię.
- Możesz iść ze mną. Po prostu nie chcę wywoływać żadnych problemów między tobą i Harrym.
- Harry’ego tu nie ma, a ja mogę się przyjaźnić z kim chcę – bełkoczę. Mój głos brzmi śmiesznie i nie mogę się powstrzymać od chichotu.
- Jesteś nieco pijana, nie? – pyta Zayn, otwierając drzwi.
- Troszeczkę – śmieję się. Zimowe powietrze jest rześkie i niesamowicie przyjemne.
Razem z Zaynem idziemy przed trawnik i siadamy w końcu na zniszczonym, kamiennym murku, który był zawsze moim ulubionym miejscem podczas tutejszych imprez. Ze względu na zimno, na dworze jest tylko kilka osób, jedna z nich wymiotuje w krzakach kilka metrów dalej.
- Uroczo – grymaszę.
Zayn tłumi śmiech, ale nic nie mówi. Kamienie, na których siedzę, są zimne, ale nie jest tak źle, jak myślałam. W razie czego mam kurtkę w samochodzie Harry’ego. Nie, żebym miała pojęcie, gdzie on jest. Auto dalej tu stoi, ale chłopaka nie widziałam ponad godzinę. Spoglądam na Zayna, który wpatruje się w ciemność. Dlaczego to wszystko jest takie dziwne?
Jego ręce przenoszą się na brzuch i widzę, że jakby drapie się po swędzącej skórze. Gdy lekko unosi koszulkę, zauważam biały bandaż.
- Co to? – pytam wścibsko.
- Tatuaż. Zrobiłem go tuż przed przyjazdem.
- Mogę zobaczyć?
- Taa… - chłopak ściąga marynarkę i odkłada ją obok, po czym ściąga folię i bandaż.
- Ciemno tu – mówi, wyciągając telefon, by użyć wyświetlacza jako źródła światła.
- Mechanizm zegarowy? – pytam Zayna. Bez zastanowienia przesuwam palcem wskazującym po wzorze z tuszu. Chłopak wzdryga się, ale nie odsuwa. Tatuaż jest duży, zakrywa większość skóry na brzuchu, reszta pokryta jest mniejszymi, wydawać by się mogło – przypadkowymi, tatuażami. Nowy wzór to zbiór przekładek i trybików, które wydają się ruszać, ale wiem, że to tylko wina wypitej wódki. Mój palec wciąż błądzi po jego ciepłej skórze.
- Przepraszam! – piszczę i cofam rękę.
- W porządku… Ale tak, wygląda to na mechanizm. Widzisz, jak skóra wydaje się być tutaj rozdarta? – pyta Zayn, wskazując na krawędzie tatuażu, a ja kiwam głową.
- To tak jakby skóra była rozerwana, by ukazać, to co mechaniczne pod spodem. Jakbym był robotem, czy coś – mówi lekko.
- Czyim robotem? – pytam, choć sama nie wiem, dlaczego.
- Społeczeństwa, tak sądzę.
- Och – nie umiem zdobyć się na inną reakcję. To dużo bardziej skomplikowana odpowiedź niż ta, którą oczekiwałam uzyskać.
- To naprawdę super, głębokie, ale świetne – uśmiecham się, a w głowie szumi mi alkohol.
- Nie jestem pewny, czy ludzie zrozumieją cały ten pomysł. Jesteś jak na razie jedyną osobą, której się udało.
- Ile jeszcze tatuaży chcesz zrobić? – pytam.
- Nie wiem. Nie mam więcej miejsca na ramionach, a teraz na brzuchu też nie, więc myślę, że przestanę wtedy, gdy zabraknie miejsca – śmieje się Zayn.
- Powinnam zrobić sobie tatuaż – wyrywa mi się.
- Ty? – chłopak śmieje się głośno.
- Tak! Dlaczego nie? – przyłączam się do niego. W tej chwili zrobienie sobie tatuażu brzmi jak dobry pomysł. Nie wiem, co bym sobie zrobiła, ale to brzmi zabawnie. Ryzykownie i zabawnie.
- Myślę, że wypiłaś zdecydowanie za dużo – Zayn droczy się ze mną, jednocześnie poprawiając taśmę, by ponownie schować skórę pod bandażem.
- Myślisz, że nie dałabym rady? – pytam wyzywająco.
- Nie, to nie o to chodzi. Po prostu… Nie wiem. Nie mogę sobie wyobrazić ciebie z tatuażem. Co w ogóle chciałabyś zrobić? – chłopak próbuje się nie śmiać.
- Nie wiem… Słońce? Albo uśmiechniętą buźkę?
- Buźkę? No to teraz na pewno wódka przez ciebie przemawia!
- Pewnie tak – chichoczę. - Myślałam, że będziesz na mnie zły…
Nagle wyraz twarzy chłopaka staje się neutralny.
- Dlaczego tak myślałaś? – pyta cicho.
- Bo unikałeś mnie aż do momentu, gdy Tristan zmusił cię do zagrania ze mną.
- Och… Nie unikałem cię, po prostu nie chciałem wywoływać problemów.
- Z kim? Z Harrym? – pytam, chociaż znam już odpowiedź.
- Tak. Wyraźnie dał mi do zrozumienia, że mam się od ciebie trzymać z daleka, a nie chcę znów się z nim bić. Nie chcę więcej problemów między nami, albo z tobą. Po prostu… A, nieważne.
- On radzi już sobie lepiej, no wiesz, z agresją – bronię Harry’ego. Nie wiem, czy to tak do końca prawda, ale wolę myśleć, że fakt, iż jeszcze nie zabił Trevora, musi o czymś świadczyć.
- Serio? – pyta Zayn i czuję, że mi nie wierzy.
- Tak, naprawdę. Tak myślę.
- Swoją drogą, gdzie on w ogóle jest? Byłem zaskoczony, że spuścił cię z oka.
- Nie mam pojęcia. Zniknął z Louisem, nie wiem, czy w ogóle nadal tu jest – mówię.
- Dziwne – odpowiada chłopak.
- No, dziwne – śmieję się. Cieszę się, że wódka sprawia, że to wszystko jest dużo łatwiejsze.
- Steph naprawdę cieszyła się na spotkanie z tobą – mówi Zayn, wkładając papierosa do ust. Szybki ruch kciuka budzi do życia płomień zapalniczki i niedługo potem zapach tytoniu dociera do mojego nosa.
- Brakowało mi jej, ale nadal jest mi przykro z powodu tego wszystkiego, co się stało – wyjaśniam. Ten temat nie wydaje się taki trudny, jak jeszcze dzień wcześniej. Świetnie się bawię, nawet biorąc pod uwagę, że Harry’ego nie ma w pobliżu. Śmiałam się i żartowałam ze Steph i po raz pierwszy czułam, jakbym mogła zostawić to wszystko za mną i ruszyć naprzód.
- Jesteś odważna, przychodząc tutaj – mówi Zayn, posyłając mi uśmiech.
- Głupia i odważna to nie to samo! – żartuję.
- Naprawdę, po tym wszystkim… Nie ukryłaś się gdzieś. Ja bym pewnie tak zrobił.
- Ukryłam, na krótką chwilę. Ale znalazł mnie.
- Zawsze cię znajdę – głos Harry’ego zaskakuje mnie i muszę przytrzymać się kurtki Zayna, by nie spaść z murka.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz • 


Notka od tłumaczki: Oby Was moje notki nie nudziły. Tym razem chciałabym Wam podziękować za wygraną 1D Awards w kategorii 'Najlepsze Tłumaczenie'! Szczerze mówiąc w ogóle nie spodziewałam się zwycięstwa, bo przypuszczałam, że otrzyma je inny blog. Jest to dla mnie miłe zaskoczenie i po raz kolejny stwierdzam, że jesteście niemożliwi w dobrym znaczeniu tego słowa. Nie będę wyliczać wszystkich rzeczy, które dokonaliście dla tego bloga, ale wiedzcie, że jesteście wielcy! Przesyłam wszystkim ciepłe uściski! :)

203 komentarze:

  1. oficjalnie mowie, ze nigdy mi sie to opowiadanie nie znudzi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znudziło mi się jakieś 20 rozdziałów temu

      Usuń
    2. To wypierdalaj od aftonators ;)

      Usuń
    3. ANONIMKU POWYŻEJ
      TO PO CHUJ TO W OGÓLE CZYTASZ SKORO TAKIE NUDNE?
      POZDRAWIAM, AFTERONATOR HAHA XX

      Usuń
    4. pojebało cie ?!! jak to sie może znudzić ?!!!!!!!!

      Usuń
  2. rozdział super i szkoda ze taki krotki :c
    gratuluję zwycięstwa :)
    YOU DESERVE IT <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ugh, znowu kłopoty i znowu kończy się na takim ciekawym momencie.... Kto by się spodziewał? :D

    Kia x

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownozajebistodobry rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To opowiadanie jest mega ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG ! Cudo ! Gdzie zniknął Harry ? ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. PIERWSZA cudownee :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie powinnaś być zdziwiona, w ogóle. Od poczatku wiedziałam, że ten blog wygra, ponieważ jesteś najcudowniejszą tłumaczką <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebistee !! Uwielbiam tego bloga i bardzo wam dziękuje że go tlumaczycie :D Ciekawe jak Harry zareaguje na to że Tessa jest z Zaynem ! Nie wiem czy dobrze mi się wydaje , ale wyczuwam bójkę !! Haha // Mery

    OdpowiedzUsuń
  10. Tessa pijana hahahaha :D świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  11. no jak zwykle rozdział kończy się w najlepszym momencie ugh ciekawe co na to wszystko harry
    juz sie nie mogę doczekać dalszej części :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jezu, codziennie wchodziłam po kilka razy bo nie mogłam się doczekać:) cieszę się, że dałas radę:) bardzo ci dziękuję za tłumaczenie, jesteś wspaniała:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahahahhahahahhaha dobrze, że Harry wrócił :D Kocham Afteraaa ! <3 Nwm co jeszcze napisać ... Jest najlepszy i koniec <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. harry i jego poczucie czasu
    jejjjuuuuu co się będzie działo :oooo

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne !
    boskie!
    genialne !
    kocham cie za to tłumaczenie i za to że jesteś ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje :) kiedy kolejny ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej ciekawe czy Harry będzie chciał coś zrobić Zayn'owi XD ale tak jakoś powiedział to jakby podsłuchiwał ich od dłuższego czasu,więc chyba nie ma się o co bać :DD To my Ci dziękujemy, że tłumaczysz tego bloga,bo gdyby ty nigdy bym go nie 'znalazła' <3

    OdpowiedzUsuń
  18. boski. ciekawe czy harry będzie zły na tesse mam nadzieje ze nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej ona powinna być zła na niego że ją zostawił ._.

      Usuń
  19. Fajny rozdział :D Gratuluję zwycięstwa ;* To opowiadanie jest cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny rozdział. Ciekawe co Harry robił w tym czasie... -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co jak pie*rzył molly...? nie....

      ...... tak nie może być ....... ;-;

      Usuń
    2. Czytanie ze zrozumieniem. Molły była zajęta jakimś gościem już. ;)

      Usuń
    3. Pati hey nawet mnie nie wkurwiaj! :p

      Usuń
  21. OOOO tak bardzo czekałam na ten rozdział. Jest świetny i nie mogę doczekać się kolejnego!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozdziału jest genialny! :) xx @xxhemmings69

    OdpowiedzUsuń
  23. super rozdziaaal i w koncu hazz sie znalaz haha

    OdpowiedzUsuń
  24. końcówka *.* omom <3

    OdpowiedzUsuń

  25. I teraz zagadka, czy Harry jest zdenerwowany, czy może po prostu mówi, że
    zawsze ją znajdzie.:D Gratuluję wygranej! Jak zawsze świetnie
    przetłumaczony rozdział. ~P

    OdpowiedzUsuń
  26. Marta!!!!!!!!!!!!!!!!! Agaxx

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogłam się doczekać nowego rozdziału ^[ Super...szkoda że przerwany w takim momencie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję zasłużonego zwycięstwa i dziękuję, że tłumaczysz dla nas After :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To my powinniśmy Tobie dziękować za to co dla nas robisz. Za to, że tłumaczysz takie świetne ff. DZIĘKUJĘ!!!
    W ogóle co to było w tym rozdziale? Japierdziele jak się Harry wkurzy, za to że Tessa siedziała z Zaynem. Aż boję się pomyśleć co on mu zrobi.
    Myślę, że albo zaczną się znowu bić, albo normalnie pogadają. Chociaż sądząc po Harry u niego nie istnieje coś takiego jak normalna rozmowa, więc może być ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aaaaaa Harry jakie wejsci jdjsksjfjks kurdeee!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratki kochana <3 Czemu zawsze przrywasz w takich momentach?!xd Czekam na kolejny i liczę,że będzie szybko :-) Awww chyba nigdy nie rozstanę się. Z tym blogiem <3

    OdpowiedzUsuń
  32. MEGA NA POCZATKU TROCHE NUDNE ALE POTEM TA KONCOWKA Z HARRYM KFJSJWKKF CHYBA MAM ZAWAL

    OdpowiedzUsuń
  33. cieszę się z wygranej, bo to moje ulubione tłumaczenie<3
    co do rozdziału, to końcówka wygrała!!:o

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mogłam się doczekać tego rozdziału! ^^ Szkoda że tak mało Harr'ego ale rozdział jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejjj w końcu Harry back hahah

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku Rozdział cudowny po prostu nie moge się doczekac kolejnego ! Gratuluje wygranej ! <3 Za tak wspaniałe tłumaczenie należała Ci się ta nagroda <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny rozdzial sbfseinz *-*
    ~ Stylesowa

    OdpowiedzUsuń
  38. admsdjfhgvfujwhnfj po prostu brak słów *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. Harry zawsze pojawi się w dobrej chwili i w dobrym czasie haha

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudo <3333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  41. jak ja kocham tego bloga! Aww :3 Ciekawe co będzie się działo w następnym rozdziale <3 Kochaaam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  42. boże, dawaj dalej jklfljher

    OdpowiedzUsuń
  43. Boskie *O* <3
    Czekam na next'a <3
    xx

    OdpowiedzUsuń
  44. wow *.* Harry co za wejście! nareszcie się pojawił! ups...coś czuję że będzie trochę zły... część jest cudowna! i to my dziękujemy tobie że tłumaczysz to cudne opowiadanie <3
    Mrs.Horan

    OdpowiedzUsuń
  45. oj , super rozdział *.*

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje z wygranej :) a już nie moge sie doczekać następnego rozdziału, bo kończą sie w najlepszych mometach

    OdpowiedzUsuń
  47. jej jej jej <333 w końcu wszystko wraca do normy i oby z tego spotkania nie wynikło nic głupiego, bo naprawdę szkoda by było zniszczyć to co już zostało odbudowane c'nie? Jejciu i te wejście Harry'ego na końcu takie awwwwww <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytasz mi w myślach xd chyba dodałam już 5 komentarzy do tg rozdziału..... faza XDXD <3 ;*

      Usuń
  48. Wreszcie Harry :D

    OdpowiedzUsuń
  49. jejjj zajebisty kazdy rozdział kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne! Kocham, kocham I jeszcze raz kocham! Czekam z niecierpliwością na next.
    Love,
    Martina xx.

    OdpowiedzUsuń
  51. ale sie wystaszyłam Harrego :o xD

    dziękuję x

    @klaudiaaaax

    OdpowiedzUsuń
  52. No nareszcie przyszedł Hazz :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kocham moment gdy Harry powiedział że zawsze ją znajdzie *,* to takie słodkie Jeeju :3

    OdpowiedzUsuń
  54. Ooo, Harry się łaskawie pojawił. Gratulacje dla tego pana. :D
    Szkoda, że Tess nie zrobiła sobie tatuażu. Fajnie by było.
    W każdym razie rozdział krótki, ale świetny, rozbawił mnie trochę i w ogóle zawsze się cieszę jak to czytam.
    Także dziękuję. I czekam na więcej. ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do Twojego komentarzu chciałam napisać że czytasz mi w myślach nie do tamtego ;-; zignorujcie tamten xd 6 kom........

      Usuń
  55. O jaki słodki! Znalazł ją!
    Szkoda tylko, że tak długo go nigdzie nie było...

    OdpowiedzUsuń
  56. Niewiele się dzieje, ale rozdział i tak jest super <3
    Czekam na więcej ;)
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  57. Aaaaa co powie Hazz??? Co powie Hazz??
    cudny rozdział
    i cudnie przetlumaczony, jak zwykle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Tak z ciekawości pytam o jakim blogu myślałaś że wygra?

    OdpowiedzUsuń
  59. Mrr.. Mroczne zakończenie :D Dlaczego te rozdziały są takie krótkie? :c

    OdpowiedzUsuń
  60. co tak długo !? ;((((
    omomomoom <3
    więcej akcji ;*

    OdpowiedzUsuń
  61. Końcówka najlepsza <3 Już się nie mogę doczekać kolejnego!

    OdpowiedzUsuń
  62. Bd. ostro .. Nie moge sie doczekac kolejnego <3

    OdpowiedzUsuń
  63. O jak słodko! Dobrze, że się "pogodziła" z Zaynem i Steph no i wgl :D
    Czekam na następny ;) Ciekawe co zrobią! <3

    OdpowiedzUsuń
  64. niesamowity!!! :* już się nie mogę doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Jeju kocham to :*
    I to 'zawsze cię znajdę' *-*

    OdpowiedzUsuń
  66. Chciałabym wiedzieć co robił Harry!!! Lubie pijaną Tessę :D dzięki za tłumaczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  67. To dlatego, uwielbiamy tego bloga. Super rozdział. Wreszcie Harry szanownie się pojawił. Ciekawe co wymodził podczas swojej nieobecności .

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie ma za co to my tobie dziekujemy za to ze go tak dobrze tlumaczysz !! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  69. Ciekawe czy Harry zrobi Tess jakąś awanturę ;> Zayn jest taki dobry dla niej a był takim chujem
    Przesyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  70. jaki cudowny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. Dlaczego koniec w tym momencie kggshjsfjjdd

    OdpowiedzUsuń
  72. świetny rozdział! A jak Harry powiedział że zawsze znajdzie Tessę to to było takie słodkie. Ale ona musiała się wystraszyć XD Pozdrawiam i czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Najlepsza jesteś po prostu,mam nadzieje że jak najszybciej wstawisz nexta, czekam;)))

    OdpowiedzUsuń
  74. Mmmmmm... *u* nie moglam sie go doczekac! ♥

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetnie tłumaczysz dlatego wcale się nie dziwię, że wygrałaś! :)) czekam na kolejny rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  76. Hohoho znalazł ją :D gratulacje wygrania nagrody, zasłużyłas xx

    OdpowiedzUsuń
  77. mam nadzieję, że bardzo nie będzie krzyczał... I moze ja porwie i brzydko mówiąc przerżnie xD przepraszam za słownictwo.. :(

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluję! Zasłużyłas! :3 Dzięki, że tłumaczysz! <3

    OdpowiedzUsuń
  79. Super!
    @RsherMuffin

    OdpowiedzUsuń
  80. super jak zwykle, czekam na dalsza czesc :))

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetne tłumaczenie, jak zawsze zresztą :-)
    ~SuperOliwak

    OdpowiedzUsuń
  82. Jeny jaki cudowny rozdzial ajbzujsjsj nie mogę się doczekać co będzie dalej ._.

    OdpowiedzUsuń
  83. omg Mam wielki uśmiech na twarzy ! Mam nadzieję że nie będzie krzyczał na nią ani nic. Na pewno nie będzie ! Kocham to !

    OdpowiedzUsuń
  84. Jej, wspaniały! Cieszę się, że jej relacja z Zayn'em ma się dobrze. ;) Oby tylko Harold zbytnio nie krzyczał. Gratuluję wygranej, pamiętam jak mnie ręka bolała od głosowania, ale było warto! Dla tak wspaniałego fanfiction, oraz jakże zdolnej tłumaczce. Nie zapominajmy o autorce, oczywiście. ♥

    OdpowiedzUsuń
  85. Super! Ciekawe co Harry robił gdy go nie było i ciekawe czy się wkurzy, że Tess'a jest z Zayn'em :D

    OdpowiedzUsuń
  86. Woah! Znalazł ją, ale w sumie to co on robił z Lou?! :O
    Gratuluje wygranej Angie <3

    OdpowiedzUsuń
  87. EJ A mogłabyś określić co ile dodasz rozdzial?

    OdpowiedzUsuń
  88. Boze jak ja czekałam na ten rozdział. A na następny będę jeszcze bardziej czekać. Ciesze się ze Steph i tessa się pogodzily. Tessie ba pewno przyda się prawdziwa przyjaciółka. A nie wątpliwe Steph taka właśnie jest. Harry wkracza do akcji. W następnym rozdziale chyba się dowiemy czy jest zły czy nie. Mam nadzieje ze nie będzie zły. Nie chce żeby Harry się bił z zaynem. Tessa będzie zla ns niego i będzie miała focha. Paaatty

    OdpowiedzUsuń
  89. Da mu w pysk czy nie da oto jest pytanie? :pp

    OdpowiedzUsuń
  90. no nie miał kiedy się pojawić? Nie mogę się doczekać następnego rozdziału :) Codziennie sprawdzam, czy nie masz dla nas nic nowego :)
    Zwycięstwo całkowicie zasłużone :)
    pozdrawiam
    @nala292

    OdpowiedzUsuń
  91. nie moge sie doczekać co stanie sie dalej :)
    swietny jak zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  92. 'zawsze cie znajde' awww chce już następny *-*

    OdpowiedzUsuń
  93. Jak ja sie ucieszylam pod koniec :D czm przerwalas w takim momencie? Czekam na next oby szybko

    OdpowiedzUsuń
  94. Super !! Juz chce następny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  95. Życie mi się wali, a ja czytam aftera. Dobrze, że dodałas dziś rozdział. Przynajmiej trochę poprawiałaś mi humor.

    OdpowiedzUsuń
  96. co za wspanialy rozdzial!po ciezkim dniu taka niespodzianka!xx

    OdpowiedzUsuń
  97. ciekawe, czy harry bedzie zły czy normalny o przyjsciu do zayna i tess? oby krotki odcinek, czekam z niecierpliwością na nastepny!

    OdpowiedzUsuń
  98. Gratuluję wygranej :*
    Przeczytałam już wiele blogów i muszę Ci powiedzieć, że żaden nie bł prowadzony w taki dobry sposób :D Chodzi mi o to, że rozdziały pojawiają się często (na niektórych blogach rozdział pojawia się raz na miesiąc), blog jest "schludny" łatwo się w nim odnaleźć i szybko się czyta ;)
    Jeszcze raz gratuluję, zasłużyłyście i życzę kolejnych milionów odwiedzin ;D

    OdpowiedzUsuń
  99. To jest chyba moje ulubione opowiadanie ! Kiedy sobie myślę o pierwszych rozdziałam , chce mi sie plakac bo czuje jakbym ja sama przezyla te chwile. To takie magiczne i jednoczesnie wspaniale ! <3

    OdpowiedzUsuń
  100. a ja wiem co harry robił w tym czasie gdy tess była z zaynem heheheheheh

    OdpowiedzUsuń
  101. Dlaczego w takim momencie?!
    Ciekawe czy bedzie jakas awantura miedzy Harrym a Zaynem, mam nadzieje, ze.nie ;)

    Czrkan na nn xx

    OdpowiedzUsuń
  102. Kocham tooo <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  103. Super opowiadanie !!

    OdpowiedzUsuń
  104. aaaaaaaaa trochę nudny ale spk! CZekam na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  105. Jejuuu jak ja kocham tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  106. Zajebisty jak zawsze *.*
    Dzięki, że tłumaczysz, jesteś najlepsza :*

    OdpowiedzUsuń
  107. i teraz wyjdzie jak bardzo zmienił się, lub też nie, Harry..

    OdpowiedzUsuń
  108. O moj boze, co teraz, ale tk bylo slodkie i seksowne mam nadzieje ze za bardzo sie nza tessę sie nie wydrze xd
    Gratulacje nagrody i dziękujęęę x

    OdpowiedzUsuń
  109. ostatnia scena >>>>>>>>>>>> jezu zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  110. Ty dziekujesz, a my dziekujemy Tobie ;) 'zawsze cie znajde' - harry <3

    OdpowiedzUsuń
  111. Super rozdział ! Ale Harry jak mówił " zawsze cię znajdę " to tak milo to mówił , czy tak jakby mieli się zaraz poklocic ? Nie umiem wyczuć jakby znaczenia . Mam nadzieję, że w dobrym . Dziękuję , że tłumaczysz :*
    . A.

    OdpowiedzUsuń
  112. Aaaaa a na końcu tak się jaralam heheh

    OdpowiedzUsuń
  113. To jest cudowne!! Chcę więcej!!

    OdpowiedzUsuń
  114. Rozdział jak zwykle niesamowity:). Pozdrawiam Kamila ♥

    OdpowiedzUsuń
  115. Harry w końcu się pojawiles xd gdzieś ty był przez całą imprezę? ! Xd

    OdpowiedzUsuń
  116. Ciekawe czy Harry bedzie wkurzony xD Ej może pogodzi się z Zaynem xD

    OdpowiedzUsuń
  117. Super rozdział czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  118. o kurczę świetne, genialne, a zakończenie, to już w ogóle :) szybko następny, kochanie! x

    OdpowiedzUsuń
  119. Czemu zawsze konczy sie w najciekawszym momencie ?? :-) a i gratuluje wygranej :-D

    OdpowiedzUsuń
  120. Ojej kocham! Taki sweeeeeeet <3

    OdpowiedzUsuń
  121. Mam nadzieję, że Harry nie jest zły <3 gratuluję wygranej bardzo Ci się należała <3

    OdpowiedzUsuń
  122. Ciekawy roźdzíał, czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  123. Nie dziwię się że dostałaś tą nagrodę! Ten blog jest cudowny! To tłumaczenie jest cudowne! Kocham cie!

    OdpowiedzUsuń
  124. O mój boże!!! A skąd tam Harry? Tylko żeby nie przywalił Zenowi... błagam!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  125. rsdtfgybuhnijmk

    OdpowiedzUsuń
  126. O mój boże <3 czekam na next *.* Gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
  127. Ale zakończenie ;oo DAWAJ SZYBKO ! :))

    OdpowiedzUsuń

  128. Końcówka najlepsza.. Harry zawsze wie kiedy się pojawić hahaha<3 Wyczucie czasy.. <3

    OdpowiedzUsuń
  129. Rozdział jest supeeer, tak jak pozostałe.Tłumacz dalej tego bloga, bo jak nie to: "zawsze cie znajdę" hahaha czekam na następny :**

    OdpowiedzUsuń
  130. omg Harry to idiota, że ją został samą!!! już myślałam, że stanie się coś złego i znowu drama

    OdpowiedzUsuń
  131. omg końcówka>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  132. Aww, ta końcówka <3
    Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Świetny rozdział *.*
    Harry na końcu 'zawsze cię znajdę' akdvdhszhuwbdjahdus słodkoo!
    @raspberrix

    OdpowiedzUsuń
  134. czemu to się kończy w tak ekscytujących momentach ??!! genialnee <333 czekam NN <3333333

    OdpowiedzUsuń
  135. o DŻIZAS Harrremu pewnie zaraz odjebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  136. Boski rozdział *.*
    Dzięki, że tłumaczysz ;)
    Do następnego! ;*

    OdpowiedzUsuń
  137. Końcówka ♡♥♡ "zawsze cię znajdę" ♡♥♡
    Wspaniała historia, wspaniała tłumaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Świetny rozdział, jak zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  139. Super!!! Ciekawe co zrobi Harry???
    Pozdro Kefirek ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  140. Genialny rozdział, z resztą jak zawsze :D
    Czekam na nn :*

    A.

    OdpowiedzUsuń
  141. nie zdziwię sie jak Zayn albo Tristan oberwa w nast. rozdziale
    Zayn - bo grał z Tessa i jeszcze siedział z nią na murku
    Tristan - bo to przez niego Tessa grała z Zaynem
    i pewnie jeszcze by Tessa dostała za trzymanie się kurtki Zena ale to ona więc za to również dostanie Zayn :D

    OdpowiedzUsuń
  142. Rozdział świetny ! I nie dziwie się, że After wygrałoo ! <3

    OdpowiedzUsuń
  143. hehe zd ile emocji *--* fajny rpzdzial xd boje sie trpche co bd w nastepnym ;o no nic.. Dziekuje bardzo <3
    /D.

    OdpowiedzUsuń
  144. Fajny rozdział, cieszę się, że Tess i Zayn wyjaśnili sobie wszystko i ogólnie, że narazie wszyscy z wszystkimi sobie wyjaśnili, tak jakby :) Pozdrawiam również :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  145. AAAAAAA Zajebiiiiiiste! AAAAAAAAAA!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  146. Ciekawe jak Harry zareaguje
    Rozdział jak zwykle cudny
    Cieszę się, że to tlumaczycie
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  147. Genialny i tak końcówka <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  148. Niesamowity :) Proszę o next ;)

    OdpowiedzUsuń
  149. Wspaniały rozdział, ciekawe co dalej zrobi Harry <3 xd ;)

    OdpowiedzUsuń
  150. Kooocham <3 Szybko next <3

    OdpowiedzUsuń
  151. Też jesteś wielka :D Twoje notki nigdy nas nie znudzą :) Będę je czytała nawet gdyby miało mi to zając całe życie :)
    Gdzie był Harry? A on się wścieknie, że zauważył go z nią? Mam nadzieje że nie :/ Ale Tessa dała popalić w tej grze xD

    OdpowiedzUsuń
  152. rozdział jest
    W S P A N I A Ł Y

    OdpowiedzUsuń
  153. dziękuje za tłumaczenie było jak zwykle super <3

    OdpowiedzUsuń
  154. świetny rozdział, Harry come back jeszcze tak pięknie <3 kocham was

    OdpowiedzUsuń
  155. Harry pewnie przywali Zaynoei :-(
    Rozdzial boski jak zwykle KOCHAMMM

    OdpowiedzUsuń
  156. Kocham za to ze tlumaczysz i to tak szybko :))))

    OdpowiedzUsuń
  157. Ohh ta Teresa:) super:* dzieki:*

    OdpowiedzUsuń
  158. o jezu harry tak nagle się znalazł? ;o

    OdpowiedzUsuń
  159. ''Zawsze cie znajdę'' aww, jejky, boże, orgazm. Najlepsze opowiadanie ever.

    OdpowiedzUsuń
  160. Uważam, że Zayn i Tess swoją drogą byliby uroczą parą :) awwwwww I Harry... ,,zawsze cię znajdę'' *o* <3 ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  161. ''Zawsze cię znajdę''. Hmm... Miało być romantycznie, czy strasznie? Bo zważając na okoliczności to raczej to drugie

    OdpowiedzUsuń