czwartek, 29 października 2015

Podziękowania.

Szczerze mówiąc, ciężko mi uwierzyć, że to koniec tłumaczenia po dwóch latach prowadzenia bloga. To niewiarygodne, że w tak krótkim okresie udało się przełożyć na język polski aż trzy wattpadowe (cztery książkowe) potężne tomy serii After! Powieści Anny Todd były szczególnym wyzwaniem, ponieważ robiło się to dla przyjemności, rozrywki, bez doświadczenia zawodowego w roli tłumacza.
Z tego właśnie miejsca - a siedzę na łóżku - chciałabym podziękować osobom, które przyczyniły się do tworzenia bloga, czyli Sabinie, Kindze, Ewie, Kamili, Klaudii, Justynie i Martynie, oraz - w szczególności - Oli, która jako jedyna towarzyszyła mi do samego końca tłumaczenia, a nie tylko na chwilę. Dziewczyny, dziękuję, że byłyście przy mnie, kiedy nie tylko nauka, matura, czy studia dawały mi w kość, ale też wtedy, gdy miałam cięższe chwile. Opiekowałyście się blogiem i pozwalałyście mi również na wycieczki, gwarantując spokój i brak zmartwień o regularne jego pielęgnowanie, ponieważ wiedziałyście jaka ze mnie przeklęta perfekcjonistka. Pomagałyście mi, gdy pracowałam miesiącami i nie miałam nawet najmniejszej chwili dla siebie, ale dzięki temu, że przy mnie byłyście, miałam czas na sen. Pomimo, że załoga zmieniała się co jakiś czas, w zależności od sytuacji, i tak zostawiłyście po sobie ślad. Słowa nie wyrażą do końca mojej wdzięczności, bo tak naprawdę, na początku tłumaczenia nie byłam świadoma tego, że After z pięćdziesięciorozdziałowego fanfiction zrobi się grubą, trzytomową serią, którą trzeba będzie pociągnąć do samego końca, bo jak ja zawsze mawiam: ‘Jak się coś zaczyna, to się kończy’.
Chciałabym również podziękować fanom bloga, czytelnikom, którzy wspierali i mnie, i tłumaczenie niezależnie od tego, czy byli tu od samego początku, czy dopiero od wczoraj. Dziękuję za niecałe dwanaście milionów wejść (DWANAŚCIE! Niewiarygodne!), ponad czterdzieści jeden tysięcy komentarzy i przeszło półtora tysiąca zalogowanych obserwatorów. Dziękuję za spędzony razem czas; za to, że mogliśmy świętować różne okazje; za przeróżne akcje na Twitterze; za wszystkie ciepłe słowa, które otrzymałam na wyżej wymienionym portalu oraz na Ask.fm… Byliście przeuroczy, ponieważ od wielu z Was otrzymałam dużo internetowej miłości, troski i wyrozumiałości. Dziękuję również ludziom, którzy bawili się w hejterów, ponieważ bez Was nie miałabym tyle ubawu po pachy ze znajomymi. Ostatnią osobą, której chciałabym podziękować, to oczywiście Anna Todd. Bez niej nie poznalibyśmy tak wspaniałej historii, jaką niesie ze sobą seria After.
Dla tych, którzy jeszcze raz pytają - CZWARTA (KSIĄŻKOWA) CZĘŚĆ ZOSTAŁA WŁAŚNIE PRZETŁUMACZONA. Oprócz tego, odsyłam Was do notki pod rozdziałem 295. Wszystko dokładnie tam wyjaśniłam i sprostowałam wszelkie niejasności.
Czuję, że powinnam już kończyć swoje podziękowania, jednak wydaje mi się, że o czymś zapomniałam. Jeśli tak – najmocniej przepraszam, lecz pamiętajcie, że tak czy inaczej jestem za wszystko wdzięczna. Zapewne wielu z Was zada pytanie typu ‘Czy będziesz jeszcze coś tłumaczyć?’, więc moja odpowiedź brzmi: zobaczymy co przyniesie przyszłość. Jeśli zabiorę się za coś nowego, na pewno dam znać na blogu, więc jeżeli bylibyście zainteresowani, wpadnijcie tu raz na jakiś czas i zobaczcie, czy czegoś nie ogłosiłam. Może również zaskoczę Was nowym szablonem... Jeśli natomiast chodzi o Before – nie widzę w tym żadnego sensu, skoro niedługo książka ta pojawi się w Polsce, w wersji papierowej. Wpisując na Facebooku 'Seria After', znajdziecie oficjalnego fanpage'a pochodzącego od naszego, polskiego wydawnictwa. Będziecie tam na bieżąco informowani o poczynaniach dotyczących premiery Before, czy też znajdziecie różne nowinki ze świata Anny Todd. Pytając 'Co to jest Before?', odpowiadam, że jest to prequel, w którym dowiadujemy się więcej o bohaterach After z punktu widzenia Hardina. Jak już wspomniałam, więcej informacji znajdziecie na fanpage'u 'Seria After' na Facebooku.
Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję, a najbardziej tym, którzy poświęcili swój czas, by przeczytać od początku do końca moją notkę z podziękowaniami. Serce wali mi jak szalone, a szczere łzy cisną się na powieki. Cieszę się, że mogłam Was nazwać moimi czytelnikami, dużo dla mnie znaczyliście i znaczycie. Trzymajcie się ciepło, była to dla mnie czysta przyjemność dla Was tłumaczyć, nawet wtedy, kiedy myślałam, że nigdy nie dotrę do końca. Buziaki! xoxo
- A.

106 komentarzy:

  1. My Tobie tez z calego serca dziekujemy 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też dziękuję ! Dzięki Tobie zaczęłam czytać częściej i odnalazłam gdzieś zagubioną miłość do Harrego, jeszcze.raz dziękuję :) łzy same spływają mi po policzkach jak pomyślę, że to już koniec

      Usuń
  3. Cudownie.. Kochana, jesteś naprawdę niesamowita. Że Ci się chciało, że miałaś motywacje, że chciałaś i poświęcałaś swój czas. To naprawdę pracochłonne. Szczerze dziękuję i do kolejnych tłumaczeń! :DD ~M

    OdpowiedzUsuń
  4. A jednak udalo sie
    Dotrwalas do konca
    I bardzo sie z tego ciesze
    Przykro mi jest ze to juz koniec
    Ale taka kolej rzeczy,cos się konczy żeby cos się mogli zacząć
    Czysta przyjemnością było to czytać
    Uwielbiam cie za ro ze tlumaczylas i sie nie poddalas
    Jesteś wielka
    Dziękuję ❤
    Kocham Cie Skarbie 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ważne co kto mi mówił, ja i tak uważam to za najlepsze ff, kurde tyle chwile spędzonych z tymi bohaterami, co ja teraz bez nich zrobię . Płacze sobie teraz bo bede bardzo tęsknić i cieszę sie ze pomimo licznych (pewnie z pare tysięcy ich będzie) kłótni i rozstań naszej ukochanej pary ff i tak miał happy end . Dziękuje ci ze to tłumaczyłas i miałaś do nas cierpliwość bo wielu z nas nie miało . Kurde nie wiem co mam teraz robić, to uczucie kiedy skończy sie czytać ulubiona książkę lub w tym wypadku ff, no nic teraz wezmę sie za książki after i prównam różnice z ff :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham mocno. Nawet nw jak ci podziękować za to co dla nas zrobiłaś. Nawet jak wyszły wszytkie cz to ty dalej siadalas i tłumaczyłas dziękuję :* kocham, ściskam, całuje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Będe tęsknić za tym opowiadaniem:( Dziękuje za wszystko, trzymaj się: :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje po stokroć za tłumaczenie~❤AF4ever

    OdpowiedzUsuń
  9. to cudowne, że poświęciłaś na to tyle czasu! podziękowania dla dziewczyn za pomoc, aa szczególnie dla Ciebie! odpocznij po tym ciągłym tłumaczeniu i trzymaj sie ciepło. jeszcze raz dziękuję! to naprawde dobrze sie czytało ii niesamowicie uzależniało. jejku aż ciężko uwierzyć, że to koniec. jeszcze raz dziękuję ii mnóstwo buziaków dla Ciebie! trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystko. Nie uwierzysz ale łzy płyną same strumieniami po policzkach. Zrobiłaś/ łyście kawał dobrej roboty. Pomyśleć ze ff znalazłam "przypadkiem" na tt skoro tyle o nim pisano. Przeczytałam jeden rozdział i póxniej poszło jak z górki.
    Dziekuję za tłumaczenie . Teraz pozostało czekać nam na kolejny Tom z serii After o raz film.
    Dziękuje jeszcze raz!! xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wierzę. Byłam tu prawie od poczatku, bo jakoś dwa lata temu zaczęłam czytać after. Bylo to moje drugie poważne ff. Dwa lata pelne rozdziałów, placzu, śmiechu. Może to brzmi tandetnie, ale to bylo niesamowite. Nie mogę sobie wyobrazić skończenia z ta seria. Czuje ze jeszcze nie raz do niej wrócę. Tak bardzo pokochałam Harry'ego, że to prawie niemożliwe. Ahh to zakochiwanie sie w fikcyjnych postaciach. Tak bardzo jest mi smutno. Do ciebie Angie tez się przywiazalam. Kiedy jeszcze twoje konto na asku funkcjonowalo, to sprawdzalam je codziennie i zawsze bylam na bieżąco z tym co u ciebie sie dzieje. Czuje jak zaraz się poplacze, wiec na tym zakoncze. OGROMNE DZIĘKUJĘ! BO BEZ WAS AFTER PRAWDOPODOBNIE NIE BYLBY WYDANY W POLSCE! DZIĘKUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chce mi się płakać :'c
    Jesteś cudowna ^^
    Tak bardzo wam dziękuję a zwłaszcza tobie za prowadzenie tego bloga. Wiele autorek juz dawno zrezygnowało z tak długiego tłumaczenia, ale ty się nie poddałaś. Od dłuższego czasu zastanawiam się co ja teraz zrobię jak nie będzie Aftera. Tak bardzo się zżyłam z tą książką.
    Jeszcze raz serdecznie dziękuję i wszystkiego najlepszego. Buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  13. DZIEKUJE CI Z CALEGO SERCA

    OdpowiedzUsuń
  14. Znalazłam ten ff jakos dwa lata temu i nie sądziłam, że pokocham go od pierwszego rozdziału. Podczas bycia na bieżąco i sprawdzania czy nie ma kolejnego rozdziału czytałam to od początku niezliczoną ilość razy,trudno będzie teraz odzwyczaic się od tego sprawdzania xd jesteś najlepsza, że to tlumaczylas ❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam w sercu pustkę ! Jeju ! Będzie mi tak bardzo brakowało After ! Dziękuje za tłumaczenie , za te dwa super lata bloga i wgl za wszystko ! Jestes najlepsza ! Jeszcze raz bardzo dziękuje !

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłaś świetna :) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. popłakałam się. Tobie też bardzo dziękujemy! <3
    @yourparadisexx

    OdpowiedzUsuń
  18. Z CAŁEGO SERCA DZIEKUJE ŻE TO TŁUMACZYŁAS. NAWET NIE WIESZ JAK WSPANIAŁĄ OSOBĄ JESTES.
    CO PRAWDA JA NIE PRZECZYTAŁAM JESZCZE CAŁEJ HISTORII(SKONCZYŁAM WŁASNIE CZYTAC 190 ROZDZIAŁ. XD WIEC WIELE EMOCJI JESZCZE PRZEDEMNĄ :)) ALE DZIEKUJE JESZCZE RAZ. ZA NIC W SWIECIE NIE CHCIAŁABYM CZYTAC WERSJI KSIĄZKOWEJ-TWOJA JEST JEDYNA I NAJLEPSZA!!!

    PROSZE WYJAŚNIJ MI-TA 4 KSIĄZKOWA CZĘSC ZAWIERA SIE W TEJ TRZECIEJ KTORĄ WLASNIE ZAKONCZYŁAS? CZY JAK TO JEST? :D

    NIE CHCIALABYM TEZ TRACIC Z TOBA KONTAKTU... MASZ TWITTERA CZY COS? PODAJ PROSZE JAKIS KONTAKT DO SIEBIE :333 LICZE NA TO ZE MI ODPISZESZ :")

    ZAL DUPE SCISKA ZE TO SIE WSZYSTKO KONCZY..WIERZE ZE NAM COS JESZCZE PRZETŁUMACZYSZ :)

    COZ POWINNAM KONCZYC BO ZANUDZAM
    JESZCZE RAZ DZIEKI (3 RAZY NA TAK DZIEKUJEMY!:"D )
    KOCHAM CIEBIE I TĄ SERIE
    XX ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dokładnie tak, jak mówisz :) Książkowa 4 część jest zawarta w 3 wattpadowej.

      Wszystkie konta mam prywatne, ale jak będę zakładać coś ogólnodostępnego, to na pewno dam tutaj znać :)

      Usuń
  19. Angie a moze masz snapa co? Podałabys jak cos? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam słońce, ale jak będę zakładać, to dam znać :*

      Usuń
  20. Czemu nie tlumaczysz dalej ? Przeciez na watpadzie sa kolejne rozdzialy : 296 , 297 itd.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw sprawdzaj, czy info, które otrzymałaś jest prawdziwe... ;) After ma tylko 295 rozdziałów.

      Usuń
  21. Dziękuję za wszystko. After towarzyszył mi w najlepszych i najgtszych chwilach w moim żyviu, stąd odznacza się szzególnie w moim sercu. Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja także pragnę Ci podziękować za to że przetłumaczyłaś to dla nas i że się nie poddałaś :) Gratuluję dobrnięcia do końca tłumaczenia :) Niewielu osobom się to udaję szczególnie przy tak długich książkach. Pamiętam jak zaczynałam to czytać. Było już dość sporo rozdziałów. Całe dnie dosłownie spędzałam z telefonem w ręku bo nie mogłam się od tego oderwać :) Dzień w dzień wchodziłam tutaj z myślą " a może jest rozdział?". Najlepszą rzeczą było to jak wchodziłam a tam kilka rozdziałów :D To było jak raj :) Jeszcze raz z całego serca Ci dziękuję xxx

    OdpowiedzUsuń
  23. Ok.. od czego tu zacząć? Może od tego..zaczęłam czytać After mniej więcej w połowie września..i zdarzyły sie może okolo 3 takie dni, kiedy nie przeczytałam chociaż 1 zdania..gdy zaczęłam to czytać nie mogłam skończyć..kładłam sie o 1 w nocy wstawałam przed 6, zeby zdąrzyć przeczytać kilka rozdziałów przed szkolą..Dziękuję Wam Bardzo z Całego Serca, że mogłam przeczytać to właśnie tutaj..nawet nie wiecie jaki mam do Was szacunek..bo kurcze..wow wow wow..nie chce wiedzieć ile spędziłyście na tym czasu..łzy same cisną mi sie do oczu jak myślę,że to już koniec :') ale kurcze..naprawde jaeszcze raz chciałam Wam bardzo podziękować..Pozdrawiam Cieplutko! :* :') :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję <3
    Za wszystko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Nadal nie wierzę, że to koniec .
    Co ja będę czytać...

    Dziękuję za tłumaczenie .
    Jesteście wspaniałe ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, nie moge uwierzyc, ze to juz koniec. Od roku regularnie sprawdzalam tego bloga i czekalam na nowe rozdzialy i nagle koniec. :(

    OdpowiedzUsuń
  27. A my dziękujemy Tobie za czas i trud jaki poświęciłaś blogowi tlumaczeniu i nam czytelnikom. Piękna historia o niebanalnej miłości Harrego i Tessy którą moglysmy poznać dzięki Wam naprawdę z całego serca Wam dziękuję :-) jesteście niesamowite wytrwalyscie do końca :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Krótko i zwięźle - KOCHAM! <3333 <333 <33333 <333333 My też dziękujemy za wszystko :* Byłaś wspaniałą tłumaczką, to jest i zawsze będzie jedyna w swoim rodzaju historia :D Nigdy jej nie zapomne ;) Troche ta końcówka mnie zawiodła, chciałabym jeszcze ten ślub Tess'y i Harry'ego i było by wspaniale jakby jednak mogli mieć dzieci :3 Ale to już nie tłumaczka, a autorka zadecydowała :P Nadal nie moge uwierzyć, że to koniec :o Co ja będę teraz czytać??! :'( Kocham, uwielbiam, podziwiam i wiele, wiele innych <33333 :* <333 :3 <333333 :D <3333333 ;) <3333 Pozdrawiam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdyby nie Ty... Nigdy nie poznalibyśmy teh wspaniałej historii. Tych emocji, wzlotów, upadków. To było wspaniałe, być tu z Tobą ten cały czas i "oglądać" poczynania bohaterów. Szczerze muszę przyznać, że razem z nimi dorosłam. Zrozumiałam, jak ważne są w życiu pewne aspekty. Jeszcze raz wielkie DZIĘKUJĘ! Będę niesamowicie tęsknić, czekam na kolejne wieści! :)
    Jestem pewna, że jeszcze nie raz o Tobie usłyszymy! 💖💜

    OdpowiedzUsuń
  30. Boże co za ciężką chwila. .. sama w to nie wierzę, najlepsze tłumaczenie jakie czytałam , nie boje się tych słów , naprawdę było , jest i będzie najlepsze! Nie wiem co mogę jeszcze napisać, ponieważ jestem szczerze wzruszona, będzie mi brakowało oczekiwania na kolejne rozdziały ... no cóż , ale takie jest życie , wszystko co dobre szybko się kończy . Serdecznie pozdrawiam i przesyłam moc calusów. JS 💕💗😟

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest niewiele rozdziałów,które skomentowałam (sorki) ale tym razem nie mogłabym tego nie zrobić :D Ale nie rozpiszę się, chcę powiedzieć tylko jedno wielkie dziękuję! Jesteś niesamowita Xx @93ZAYNOO

    OdpowiedzUsuń
  32. Serdecznie dziękuję za poświęcony czas na to tłumaczenie. Zapewne dla wszystkich czytelników znaczyło bardzo dużo. I teraz pozostaje pytanie. Co zrobić dalej ze swoim życiem, gdy już nie będzie tego oczekiwania na kolejny rozdział, tych perypetii Harrego i Tessy, tych nieprzespanych nocy, podczas których nadrabiało się czytanie rozdziałów?
    Tego wszystkiego będzie mi strasznie brakować. Ale wiem, że gdy tylko będę chciała to zacznę czytać to od nowa i od nowa jeszcze raz wszystko przeżywać .
    Jeszcze raz za wszystko dziękuje.
    Byłaś świetną tłumaczką. :**
    Pozdrawiam / Wera. ;3

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurcze nie moge uwierzyc ze to juz koniec ;( bede bardzo tesknic i nie ukrywam ze zaczne czytac jeszcze raz od poczatku :D I bardzo bardzo dziekuje za to ze tlumaczylas tak cudowne fanfiction. Kocham i mam nadzieje ze kiedys jeszcze przyjdzie mi zaszczyt czytac cos w co wlozylas cale swoje serce. Dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  34. jejku popłakałam się czytając to :(
    Mimo i ż nie byłam tu od początku, a dopiero od jakichś 2 miesięcy i nigdy niestety nie komentowałam bo byłam tak pochłonięta czytaniem, że tylko dawałam "nowszy post" i czytałam dalej XD
    Ale naprawdę szczerze dziękuję ci za to, że poświęciłaś się tak przy tłumaczeniu tej niesamowitej historii, cieszę się, że zaczęłaś to robić, bo gdyby nie ty, to nie miałabym pojęcia o tym, że jest takie wspaniałe coś jak "After". Na pewno za niedługo kupię też wszystkie książki w papierowej wersji i przeczytam wszystko od nowa, chcę zobaczyć czy dużo się pozmieniało.
    Tak na marginesie nie skończyłam jeszcze całkiem czytać, bo jestem na 257 rodziale, ale musiałam przeczytać i skomentować tą notkę, bo nie mogę uwierzyć, że to już koniec!
    Z ciężkim sercem, żegnam się tu z Tobą oraz innymi dziewczynami, które ci pomagały i życzę wam miłości jak Harry z Tessą!
    Do "zobaczenia", mam nadzieję na jakimś twoim (w przyszłości) nowym tłumaczeniu.
    Magda xoxo

    OdpowiedzUsuń
  35. chociaż ciężko uwierzyć, że to koniec ALE... MEEEGA dziękuję Ci za tłumaczenie After. Jesteś wspaniałą tłumaczką i liczę na więcej twoich prac XD a na dzień dzisiejszy życzę Ci powodzenia na dalsze życie, dużo radości i trzymam za ciebie kciuki aby wszystko Ci się układało :D serdecznie pozdrawiam Ciebie i Twoje pomocnice XD jesteście świetne :**

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczerze, nie potrafię uwierzyć, że to już koniec. Że tak szybko to wszystko się zakończyło.
    Nie potrafię opisać, jak wdzięczna jestem za to, iż przetłumaczyłaś całe TRZY tomy dla nas. Za to, że po prostu tu dla nas byłaś.
    To takie niewiarygodne, że 'After' już się zakończył!
    I ja także, mam łzy w oczach. ♡ Jestem naprawdę wzruszona i trochę mi przykro, iż to koniec. Bo koniec, nawet jeśli to 'happy end', jest zdecydowanie najsmutniejszą częścią.
    Na pewno jeszcze nie raz będę tu zaglądać. Czekać aż ogłosisz, że coś tłumaczysz, bo robisz to naprawdę świetnie. :)

    Have a nice day x

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja chce jeszcze 😭😭😭😭 kocham to i płacze czytając ostatni rozdział po raz 1000 😭😭😭❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuje że tłumaczyłaś dla nas After jestem ci za to ogromnie wdzięczna bo gdyby nie ty to nie poznalabym tak wspaniałej historii :* nie chcę czytać tego ostatniego rozdziału bo wiem że gdy to zrobię to już naprawdę będzie koniec. Koniec czekania z niecierpliwością na kolejny rozdział i skakanie z radości gdy się pojawił :-) to był naprawdę cudowny czas od kiedy znalazłam twojego bloga a było to gdy było przetłumaczone ok 50 rozdziałów pierwszej części :) strasznie się przywiązałam to twojego bloga i historii Harrego i Tessy :) nie mogę uwierzyć że to już koniec :( jeszcze raz dziękuję ci że tłumaczyłaś dla nas i poświęcałaś swój czas :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak strasznie chciałabym przeczytać o ślubie Harrego i Tessy! Ehh... I tak mi będzie brak tego ff, ze nie wiem czy dam radę wytrzymać.. Uwielbiam After i uwielbiam Ciebie! Za przetłumaczenie=pokazanie nam tej pięknej historii! Bardzo Ci dziękuję! ������❤❤❤♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Zostawcie mnie na chwilę samą, muszę sobie popłakać 😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
  41. DZIEKUJE DZIEKUJE DZIEKUJE ZA WSZYSTKO NIE UMIEM TEGO OPISAĆ NIE WIERZE ZE TO KONIEC DZIEKUJE

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie mogę uwierzyć,że to już koniec:( Dziękuję Ci,że to wszystko przetłumaczyłaś, inaczej nie poznalibyśmytej historii:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Aż się popłakałam, dziękuję bardzo za to tłumaczenie, jesteś cudowną tłumaczką, jeden wielki podziw i szacunek należy ci się za tą całą pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Poplakalam się. Kocham Cię za przetłumaczenie tego I włożenie tyle pracy w te fanfiction. Placze

    OdpowiedzUsuń
  45. bede tesknic za tym ff! kocham xx

    OdpowiedzUsuń
  46. KOCHAMY CIĘ 💞💞💖💖💘💘
    NIE WIERZĘ ŻE TO JUŻ KONIEC 😭😭

    OdpowiedzUsuń
  47. Bede tesknic za tym ff jak cholera! Dziekuje ze tlumaczenie jeju zaczelam czytac w wakacje, a teraz mamy 31 pazdziernika...

    Z calego serca dziekuje! xx

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję Ci z całego serca za tłumaczenie tego ff, ponieważ gdyby nie Ty nie przeczytalabym oryginału tak przepięknej historii, dziekinza łzy które tu wylalam i za chwilę pełne śmiechu jak i oczywiście za to.jak mocno wczulam się w tą historie i jak miło było poczuć się jakbym to była Ja. Mam nadzieję.ze kiedyś zaskoczysz nas nowym tłumaczeniem albo własną historia :) będę tęsknić ale wracać nie raz...Anna Todd zrobiła kawał dobrej roboty ale ty kochana również :* życzę Ci wszystkiego co najlepsze, dużo miłości <3
    @middleofmyworld

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie wierzę że to już koniec : ( Dzięki wielkie za to że poświęciłaś swój czas na to tłumaczenie *_*

    OdpowiedzUsuń
  50. DZIĘKUJEMY za wszystko, co dla nas zrobiłaś, muah muah muah x

    OdpowiedzUsuń
  51. nie mogę uwierzyć, że to koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  52. Czy będzie epilog?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma epilogu. Dziewczyny, napisałam przecież, że to ostatni rozdział i jest to koniec ;)

      Usuń
  53. Omojboze
    nie wierze ze to koniec
    jestesm z afterem od pierwszej czesci, tyle czasu, rozdzialow, emocji
    dziekuje wam za to wszystko

    OdpowiedzUsuń
  54. Przeciez na watpadzie jest ciag dalszy . Tessa jest w ciazy , rodzi dziecko itd. Dlaczego nie tlumaczysz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto Ci tak powiedzial...? After ma tylko 295 rozdziałów i to był ostatni.

      Usuń
  55. Nawet sobie nie wyobrażasz jak wdzięczna jestem Tobie i dziewczynom, które Ci pomagały za przetłumaczenie tej niesamowitej historii. Znalazłam to opowiadanie mniej więcej przy 80 rozdziale i nadrobiłam wszystko w jeden weekend. Od samego początku ta historia wciągnęła mnie jak żadna inna. Były momenty, w których przeklinałam autorkę za to jak toczyły się losy Hessy, a były momenty, ze uśmiechałam się do ekranu. Kocham każdy moment tej historii, jest jedną z najlepszych jaką kiedykolwiek czytałam. Od kilku miesięcy wiedziałam, że zbliżamy się do końca, jednak nie mogłam sobie tego uświadomić. Teraz, kiedy jestem tutaj, po przeczytaniu ostatniego rozdziału moje oczy są całe załzawione, a policzki mokre. Cały czas wiedziałam, że jestem zżyta w pewnym sensie z tą historią, ale dopiero teraz uświadomiłam sobie jak bardzo. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak będę prosperowała z myślą, że to koniec. Że już nie przeczytam żadnego nowego momentu z życia Hessy. Nie będę mogła przeczytać jak Harry pięknie myśli o Tessie, jak oni nawzajem siebie kochają. Ta historia jest momentami smutna, ale mimo wszystko chciałabym żeby kiedyś, jakiś chłopak kochał mnie tak jak Harry Tess. Nie mogę znaleźć odpowiednich słów aby opisać co czuję w związku z tym opowiadaniem.
    Był już moment, w którym nie chciałam aby główni bohaterowie skończyli razem. Po tym wszystkim miałam za złe Harry'emu zakład, okrutne słowa i ten moment z narkotykami. Jednak uświadomiłam sobie, że Tessa wcale nie jest idealna i oni razem, tacy jak ich przedstawiła Anna Todd są dla siebie idealni i nie wyobrażam sobie innego zakończenia niż szczęśliwego.
    Od kiedy zaczęłam tylko czytać After byłam z Wami całym sercem, zatracałam się w tym opowiadaniu, nie raz przeżywałam je bardziej niż własne życie i bardzo Wam za to dziękuję.
    Dziękuję autorce i Wam, tłumaczką, a szczególnie Tobie Angie, bo bez Ciebie nie byłoby tego tłumaczenia i nigdy bym nie przeczytała tak wspaniałej historii.
    Czasy z historią Hessy są najlepszymi czasami.
    Jeszcze raz dziękuję z całego serca! ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Już tęsknie za tym blogiem :( Przez te 2 strasznie sie z nim zżyłam i po zakończeniu historii Hessy czuje.... pustke. Kurcze nie wierze, że to już koniec... Kocham tego bloga i fchuj będzie mi go brakować i tego przeżywania wszystkiego z bohaterami:(((( I kocham Ciebie za to, że podjęłaś sie tłumaczenia tego cudeńka, mimo że ma aż tyle rozdziałów. Gratuluje Ci tej wytrwałości i cierpliwości do tego bloga. Życze Ci dalszej wytrwałości w następnych tłumaczeniach, które mam nadzieję, że sie pojawią.
    Lot of love
    Cadi x

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też chciałabym Ci strasznie podziękować!!! Zyskałam masę doświadczenia, rad i ciepłych słów. To wszystko bardzo dużo dla mnie znaczy!!! Nie mogę uwierzyć, że to koniec. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie mogę uwierzyć że to już koniec, przez ostatnie prawie dwa lata byłam przyzwyczajona do zaglądania tutaj co jakiś czas żeby przeczytać nowy rozdział. After zaczęłam czytać kiedy było kilkadziesiąt rozdziałów, a teraz jest prawie 300. WOW
    To ff towarzyszy mi prawie przez cały czas bycia Directioner. 2 lata to naprawdę niewiele w porównaniu do wieczności, ale zarazem kawał czasu. 730 dni.
    Tak czy inaczej dziękuję za to tłumaczenie, dzięki niemu mogłam poznać co to dobre fanfiction i wyrobić swój gust.
    Jeszcze raz dziękuję za towarzyszenie mi przez te wszystkie dni. Będę bardzo tęsknić za nowymi rozdziałami. Pewnie będę co jakiś czas jeszcze wchodzić na bloggera żeby zobaczyć czy nie ma czegoś nowego. Przyzwyczajeń trudno się pozbyć.

    Dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń
  59. Zwyłam się boże kocham to ff

    OdpowiedzUsuń
  60. Ogromne podziekowania!! ;* nie wiem co mam teraz zrobić ze swoim życiem, żyłam z Tessa i Harrym od kiedy tylko odnalazlam to tłumaczenie.Czuje teraz tylko pustke, nie wiem ma co czekac, bo zawsze byly to nowe rozdzialy.Czuje straszny niedostyt, naprawde chce wiecej tej historii ; (

    OdpowiedzUsuń
  61. W tym momencie z jednej strony jest mi tak przykro że to wszystko się już skończyło a z drugiej szczęśliwa że dałaś radę pociągnąć to wszystko do samego końca. Tak jak wiele osób czytających Aftera, nie wiem co zrobić teraz z życiem. Codziennie wchodziłam i sprawdzałam czy nie ma może nowego rozdziału a teraz tego zabraknie. To że znalazłam to ff było jednym z najlepszych rzeczy które spotkało mnie w życiu, było przecudowne. Historia Harrego i Tessy na pewno jeszcze długo będzie siedziała mi w głowie. Pamiętam jeszcze moje początki z tym blogiem, kiedy go znalazłam około powyżej rok temu, od razu mnie wciągnął i musiałam jak najszybciej przeczytać wszystkie rozdziały jakie do tej pory były. Znalazłam go akurat w wakacje i skończyło się na tym że nie mogłam się od niego oderwać przez co czytałam dzień i noc, nie robiąc prawie nic innego.
    Kocham to ff i naprawdę było najlepsze na świecie. Przepraszam że tak się rozpisałam i możliwe że tego nie przeczytasz ale musiałam się z kimś tym podzielić. Kocham Cię i dziękuję Ci bardzo, bardzo, bardzo za wszystko co zrobiłaś na tym blogu. Jesteś najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  62. Najpiękniejsze ff na świecie 😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
  63. Dziękuje Ci bardzo za całą Twoją pracę włożoną w to tłumaczenie, jak i Twoim koleżankom. Jesteście najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziękujee!!♥♥♥
    @blanka1499

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam Cię za to, ze tłumaczyłas to fanfiction! Jestes WIELKA! :* Płakać mi się chce, że to już koniec :( Pozdrawiam i życzę powodzenia, mam nadzieje, ze cos jeszcze fantastycznego przetłumaczysz jestes niesamowita! :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Kurczę ciężko mi w to uwierzyć, że to koniec. To ff stało się moją obsesją. Dziękuję za ogrom pracy włożony w tłumaczenie. Wzruszyłam się niesamowicie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  67. Smutno mi rozstawać sie z tym opowiadaniem:( I dziękuje za wszystkie przetłumaczone rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  68. Brak mi słów... :')
    Robiłaś tutaj przez ostatnie dwa lata coś naprawdę dobrego i ciężko mi jest dopuścić do siebie myśl, że to już serio koniec :'))
    Podziwiam xx
    I czekam na kolejne tłumaczenia, na które z całego serca liczę! :D ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Jaki jest sens rozpisywania sie, skoro żadne z slow nie moga wyrazić tego, przez co przeszłam przez tyle czasu czytania tej historii. Nie moge uwierzyć ze to koniec, będzie mi brakować tego jak cholera, ale to dzieki Tobie poznałam te cudowna historie... Dziekuje z całego serca, za to ze mogłam to zrobic.. I ogólnie za wszystko.
    /D. (@stacha4)

    OdpowiedzUsuń
  70. Byłam tu praktycznie od początku (70 rozdział :D ) i mimo że nie komentowałam zawsze to zrobię to teraz. Kochanie chciałabym Ci podziękować za wspaniałą przygodę, którą każdy z czytelników mógł przeżyć dzięki temu ff a zwłaszcza dzięki Tobie. Pamiętam jak obchodziliśmy rocznice, mieliśmy tu konkursy i to było magiczne! Zżyłam się z tym ff niesamowicie. Jeszcze raz DZIĘKUJĘ ! Nie będzie drugiego takiego ff ani takiej kapitalnej tłumaczki! Czekam na kolejną Twoją "działalność". Kocham Cię i jeszcze raz dziękuję za wszystko!
    Nikt z czytających na pewno nie zapomni o Tobie ani o After. KOCHAM!

    Tuśka

    OdpowiedzUsuń
  71. Jejku szkoda że to już koniec ale z drugiej strony to by się zrobiło nudne gdyby było dłuższe .

    OdpowiedzUsuń
  72. Był by ktoś , może w stanie podać tytuły powieści , o których Harry i Tessa rozmawiali , oprócz : "Duma i przeznaczenie " , " Przeminęło z wiatrem " ?
    Była bym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Kocham ten ff to był jeden z moich ulubionych i szkoda , że się kończy , pewnie będę w szkole gadało o tym i każdy będzie mnie się pytał co to ff :)
    Nie wieżę ,że to już koniec ale dziękuję z całego serca za tłumaczenie tego cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo dziękuję za to tłumaczenie. Nie wierzę że to już koniec. Jesteś wspaniała, że poświęcałas swój czas na tłumaczenie. Kocham ta historie i wrócę do niej zapewne nie jeden raz. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję i osobą, które Tobie pomagały.

    OdpowiedzUsuń
  75. Czuje się dziwnie wiedząc ze after się skończył ahah
    Dwa lata czytania i zaglądania czy dodałas naprawdę trochę uzależnil
    Dziękuję za tłumaczenie i trzymaj się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Kiedyś czytałem co najmniej jedna książkę na tydzień, potem dopadł mnie Rak, i straciłem ochotę na wszystko, a po chemii nie moglem się koncentrować co nie pozwalało na dłuższe czytanie.Jakieś 2 lata temu zacząłem czytać twoje tłumaczenie i choć mam już sporo lat, po raz pierwszy czytałem książkę (właściwie to 4 książki) w internecie i dotarłem do końca. Wielu już ci tutaj dziękowało i ja ci dziękuję, za to ze dzięki tobie powróciłem do czytania, moja koncentracja i chęć do czytania książek powraca. Oprócz tej książki udało mi się tez przeczytać kilka papierowych. Dziękuję ci po stokroć!!! Chris

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie przeżyje bez tego bo to była dla mnie taka niekończąca się historia wszystkie fanfiction które czytałam miały góra 80 rozdziałów a to mamy 295 wydawało mi się że to jakby nie ma końca ponieważ były początki potem były już same kłónie ten czas którym zasrana czekałaś aż się rozwiążą kolejne kłótnie kolejne oczekiwania i tak aż do ślubu mamy Harrego który był kluczowym momentem do ostatecznej kłótni po której wszystko się rozstrzygnie jakoś tak mam niedosyt i chciałbym czytać to w nieskończoność.
    Oczywiście dziękuję ci i wszystkim którzy przyłożyli się do tłumaczenia oraz autorce bez której after by nie powstał. Jesteście najlepsze !!!

    OdpowiedzUsuń
  78. Wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem tego ff! Nie spodziewałam się w ogóle takiego zakończenia! Baaardzo urocze! Chciałam podziękować za te wszystkie chwile i dni, które poświęcałaś na tłumaczenie tego cudownego fanfika! Zawsze zastanawiałam się jak to jest tłumaczyć i teraz widzę, że wymaga to ogromnej koncentracji, czasu i przede wszystkim wysiłku. Cieszę się i jestem przeogromnie dumna 9zapewne nie tylko ja), że doprowadziłaś to opowiadanie do końca, będąc z nami i tym samym nas nie krzywdząc :D Jesteś kochana!
    Myśląc nad tymi wszystkimi kłótniami Tessy i Harr'ego dochodziłam do wniosku, że innego zakończenia niż szczęśliwe nie może być! :D i co? Proszę bardzo!
    Nie spodziewałam się tego...
    W ogóle to współczuję ludziom, którzy odeszli od After, nie doczytali do końca, bo nie wiedzą co stracili. A Ty dzielnie dawałaś radę! Kurde, nie wyjdę z podziwu! Zasługujesz na Oscara, na Nobla i kurde wynajdzie się wiele innych rzeczy, które mogłabyś otrzymać! Być z nami ponad dwa lata... <3 To niesamowite, że okazałaś się tak wytrwała! Nigdy nie zapomnę ile dla nas zrobiłaś, zawsze będę pamiętać, że to tłumaczenie było najlepszym jakie kiedykolwiek mogłam przeczytać.
    Kocham Cię po prostu! Niech każdy to ogarnie xd Bo ja nie ogarniam jak można darzyć kogoś tak ogromną miłością xd Nie licząc miłości Harr'ego i Tessy, oczywiście. <33

    OdpowiedzUsuń
  79. Suodko 😚 ma.sa.kra. nie wierze ze TO JUZ KONIEC!!!! my tez dziekujemy i licze ze potlumaczyc jakies opowiadanie po kilka serii 😃😃😃😃
    Jezu,tyle zawsze czekalam na nowy rozdzial a teraz co JA ZROBIE Z ZYCIEM???? umre ... Soł kochamy ,baj baj 😘😚💟💝

    OdpowiedzUsuń
  80. Pewnie tego nawet nie przeczytasz ale co tam...Wiedz ,że w życiu przeczytałam tysiące książek ale to After pokochałam najbardziej .Przy tej książce wylałam więcej łez niż przy wszystkich razem wziętych.I ludzie mogą mówić ,że ty je tylko tłumaczysz ale dla mnie na pewien sposób ty sama je piszesz.Jestes wspaniała i nigdy w to nie wątp ,masz ogromny talent i wytrwałosc bo tłumaczyłas dla nas do samego końca.Nie napiszę ,że cię kocham bo wiem jak wielką wartosc ma to uczucie na przykładzie Tess i Harrego ale wiedz ,że darzę cię ogromnym szacunkiem i po prostu uwielbiam cię....Sprawiłas ,że ta para zamieszkała w moim sercu i na zawsze w nim pozostanie.Czekam na następne genialne tłumaczenia z twojej strony a może nawet na twój własny pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  81. Nie wierzę że to już koniec!
    Kocham Cię dziewczyno za tłumaczenie tego!!
    Dzięki Tobie pokochałam After..
    Dziękuję jesszcze raz :*

    OdpowiedzUsuń
  82. Tak cholernie dziekuje ci za trud włożony w tę książkę. To naprawdę wiele dla mnie znaczyło że mogłam przeczytać bądź co bądź cudowna książkę dzięki tobie. Nie moge uwierzyć że to już koniec! Byłam tu przez dwa lata może i z przerwami i czuję, że w jakiś sposób zzylam się z tym blogiem.
    Mam nadzieję,że to nie koniec twojej twórczości
    N. :)

    OdpowiedzUsuń
  83. weszłam na tego bloga z ciekawości zobaczyc jak sobie radzisz/cie
    niestety opuściłam ciebie/was jakiś czas temu na rzecz aftera w postaci książki, ale, gdy weszłam tu i zobaczyłam podziękowania to zrobiło mi się okropnie smutno. pisząc ten komentarz mam łzy w oczach, bo czuję jakbyś zakończyła jakiś rozdział w moim życiu. nie jestem o to zła, bo wiem, że tak musiało byc lecz po prostu siedzę przed laptopem wspominając jak to było 'dorastac' z afterem.
    byłam z tobą od początku twojego tłumaczenia i przez to jak bardzo się z tym zżyłam (nie tylko z afterem, ale i z twoim tłumaczeniem) wielokrotnie byłam złą na ciebie (a może bardziej po prostu zła!) na to, że mimo iż dodawałaś kilka rozdziałów dziennie to po przeczytaniu najnowszego nie było jeszcze nowszych. jestem z afterem tak cholernie długo i nie mam pojęcia czemu przerzuciłam się na książkową wersję. kocham czytac ksiązki i kocham to uczucie papieru w dłoniach, ale, gdy teraz myślę o tym jakie uczucia towarzyszyły mi podczas zarywania nocy, bo dodałaś nowy rozdział, a tego, gdy mogłam spokojnie sięgnąc po książkę są stanowczo inne.
    czuję jakbyś ty była częścią tego mojego wspaniałego okresu w życiu.
    jest mi przykro, że tłumaczenie zostało ci odebrane i mimo iż dla ciebie może to nie miec zadnego znaczenia to dla mnie ma!
    myślę, że powinnaś byc nagrodzona jakkolwiek za to, że mimo swojego życia prywatnego i dostawania masy hejtów ty wciąż to tłumaczyłaś.
    nie wiem w którym kierunku zmierza moja wypowiedź i byc może cię już męczy, ale wracając do aftera to mimo iż tego nie skończyłam (to zbyt cudowna opowieśc aby mogła się zakończyc) to czuję jakby ten cudowny okres został mi odebrany.
    tyle się zmieniło od kiedy zaczynałaś tłumaczyc tą książkę. nie tylko w moim życiu, ale i w życiu 1d oraz innych nastolatek i mam wrażenie jakby minęły długie i ciężkie lata. mam 15 lat i byc może powinnam dorosnąc i odciąc się od przeżywania życia 1d, ale wciąz to robię, bo to pozwala mi się oderwac od wszystkiego.
    nieważne.
    znów zboczyłam z tematu.
    chciałam ci po prostu ogromnie podziękowac za to, że tu byłaś. za to, że byłaś tu we dnie i w nocy i zawsze mogłam na ciebie liczyc w postaci zabrania mnie do innego świata.
    mam nadzieję, że wszystko będzie u ciebie dobrze i kiedyś jeszcze do nas wrócisz (oraz, że anna todd nie pozwoli wydac aftera w postaci filmu chociaz patrząc na 4 częsc aftera i to, że postanowiła napisac aftera z punktu widzenia harryego to zrobi wszystko, aby nie byc zapomnianą!)

    oliwia-wierna czytelniczka zakochana w bipolarności lecz i w bezwzględnej miłości oraz fantastycznej historii hardina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za Twoje piękne slowa :)

      Usuń
  84. Dziękuję ci bardzo z całego serduszka. xx :*

    OdpowiedzUsuń
  85. To koniec? Dalej nie mogę uwierzyć. Czuję taką pustkę w moim sercu i ukłucie. Nie będę się powtarzać bo to co chciałam napisać napisałam przy ostatnim rozdziale. Mam wielką nadzieję, że przetłumaczysz coś jeszcze dla nas. Pamiętaj nie jesteś tylko ,,tłumaczką'', jesteś osobą, która wprowadziła nas w ten wspaniały świat historii jaką jest After. Jesteś wielka! Wszystkiego dobrego i gratulację, że dotarłaś do końca!
    - Czytelniczka April

    OdpowiedzUsuń
  86. Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Za każdy przetłumaczony rozdział, za każde przetłumaczone słowo! To niesamowite jak wiele czasu poświęciłaś na przetłumaczenie After. Jesteś kochana!

    OdpowiedzUsuń
  87. Nie wierzę, że to już koniec. After to moje pierwsze fanfiction, jak to możliwe, że czas tak szybko zleciał. Dopiero co siedziałam w kuchni na blacie robiąc naleśniki i czytając 12 rozdział prawie 2 lata temu. Tyle się zmieniło.
    Chcę ci podziękować, że nigdy mnie nie zawiodłaś, nie odeszłaś, tak jak często robią to inne tłumaczki.
    Nie wiem co mam jeszcze napisać, przeczytałam After do końca po angielsku dużo wcześniej, zamierzałam sprawdzać rozdziały też na twoim blogu, ale zupełnie wypadło mi to z głowy.
    Teraz jestem tutaj i przypominają mi się te wszystkie momenty kiedy śmiałam się lub prawie płakałam czytając rozdziały.
    Naprawdę nie wierzę, że minęło tyle czasu.
    Jeszcze raz z całego serca chcę ci podziękować. Za wszystko.
    Weronika x

    OdpowiedzUsuń
  88. Dziękuję za te cudowne rozdziały ! Gdyby nie Ty i twój blog, pewnie nie przeczytałabym serii After. To naprawdę piękna historia i obiecuję Ci, że będę ją polecać. Z resztą jedna osoba już zaczęła to czytać :) Jeszcze raz dziękuję!
    Ilona xx

    OdpowiedzUsuń
  89. Heej. Znalazłam to tłuczenie dopiero parę dni temu. Jest rewelacyjne. Zrobiłyście kawał świetnej roboty. Jestem dopiero na 154 rozdziale. Sama nie wiem kiedy to wszystko przeczytam. Powiem Wam w sekrecie, że ostatnio siedziałam do 4 w nocy albo nad randem

    OdpowiedzUsuń