niedziela, 15 grudnia 2013

Rozdział 105.

Soundtrack do rozdziału:

• The Civil Wars - Poison & Wine


- Tessa, co ty tutaj robisz? – pyta, a ja wycieram swoje oczy.
Wiem, że wyglądam koszmarnie, wliczając w to luźne spodnie i bluzę, a także wczorajszy, rozmazany makijaż i poplątane włosy. Zerkam na dziewczynę stojącą za nim, po czym podnoszę z podłogi swoje torby. Harry natychmiast sobie o niej przypomina, więc obraca się w jej stronę.
- Mogłabyś dać nam chwilę? – zadaje jej pytanie, na co kobieta kiwa głową, zanim opuszcza mieszkanie.
- Nie mogę uwierzyć, że tu jesteś – mówi, wchodząc do kuchni. Ściąga swoją kurtkę, ukazując zwykłą, białą koszulkę.
- Ja… właśnie wychodziłam – udaje mi się powiedzieć. Wygląda tak idealnie, tak pięknie. Niesamowita porażka.
- Pozwól mi wszystko wyjaśnić – błaga. Jego podkrążone oczy są bardziej widoczne, niż u mnie.
- Nie – ponownie sięgam po swoje torby, jednakże chłopak wyrywa mi je z rąk i usadawia na podłodze.
- Dwie minuty, to wszystko o co proszę.
To zdecydowanie za dużo, lecz jest to zakończenie, którego potrzebuję, żebym mogła ruszyć dalej i nigdy więcej go nie zobaczyć.
Wzdycham, a następnie siadam, próbując nie robić jakiegokolwiek hałasu, który mógłby zdradzić moje obojętne nastawienie. Widać, że Harry jest niezwykle zaskoczony moją decyzją, więc siada naprzeciwko mnie.
- Widzę, że szybko się pocieszyłeś – odzywam się cicho.
- Co? – mówi Harry, po czym przypomina sobie brunetkę.
- Pracuje ze mną, cóż znaczy w tym samym wydawnictwie, co ja. Jej mąż jest na dole ze swoją nowonarodzoną córką. Przyszła, żeby obejrzeć mieszkanie, szukają nowego miejsca, więc chciała zobaczyć wnętrze naszego… tego apartamentu – wyjaśnia.
- Przeprowadzasz się? – pytam.
- Nie, nie jeśli zostaniesz, jednakże nie widzę sensu bycia tu bez ciebie. Na razie tylko rozpatruję sprzedaż – mówi.
Odczuwam małą ulgę, że Harry z nią nie sypia, ale to nie znaczy, że nie pójdzie do łóżka z kimś innym w najbliższym czasie. Staram się nie zwracać uwagi na te ukłucie smutku w związku z wyprowadzką Harry’ego, nawet jeśli nie zamierzam tu zostać.
- Myślisz, że przyprowadziłbym kogoś do naszego mieszkania? Minęły tylko dwa dni, więc tak o mnie myślisz? – pyta, na co kiwam głową.
Widać ból przechodzący przez jego twarz, ale chłopak tylko wzdycha.
- Gdzie zatrzymałaś się na noc? Poszedłem do mojego ojca, ale cię tam nie było – mówi.
- U matki.
- Och – opuszcza wzrok na swoje dłonie.
- Doszliście do porozumienia? – pyta.
- Nie twój interes – parskam i dyskretnie spoglądam w jego oczy.
- Tak bardzo za tobą tęsknię – odzywa się, a ja znów tracę oddech.
- Z pewnością.
Pomijając mieszankę emocji, którą właśnie odczuwam, nie ugnę się na jego oczach.
- Naprawdę, Tesso. Wiem, że wszystko spieprzyłem, ale kocham cię.
- Przestań, Harry. Po prostu przestań. Nie marnuj swojego czasu i energii. Nie oszukasz mnie, nie tym razem. Daj sobie spokój. Dostałeś to, co chciałeś, więc dlaczego sobie nie odpuścisz?
- Bo po prostu nie mogę, kocham cię. Musisz dać mi szansę, bym mógł ci to wynagrodzić. Potrzebuję cię, Tesso. Potrzebuję cię tak, jak ty mnie – sięga po moją dłoń, ale ją wyrywam.
- Nie, właściwie to nie. Wszystko było w porządku, zanim pojawiłeś się w moim życiu.
- 'W porządku' nie oznacza szczęśliwie – odpowiada.
- Szczęśliwie? I co, szczęśliwa jestem? – parskam. Jak śmie twierdzić, że mnie uszczęśliwia.
- Byłaś i mogłabyś być znowu, jeśli dałabyś mi tylko kolejną szansę.
- Miałeś już wystarczająco dużo okazji, Harry. Zayn powiedział mi, że im wszystko wygadałeś, każdy szczegół o tym, co kiedykolwiek zrobiliśmy. Powinnam była trzymać się od ciebie z daleka już na samym początku. Nie popełnię znów tego błędu.
- Nie możesz tak siedzieć i mi mówić, że nie wierzysz w moją miłość do ciebie – nie zaprzecza tego, że im o wszystkim powiedział. Już to wiedziałam, a ból nie zmniejszyłby się po otrzymaniu jego potwierdzenia.
- Wiem, że mnie nie kochasz. To wszystko było dla ciebie jedynie grą. Kiedy się w tobie zakochiwałam, ty gadałeś za moimi plecami.
- Proszę, pozwól mi udowodnić, że cię kocham. Zrobię cokolwiek chcesz, Tessa. Cokolwiek – jego oczy stają się zaszklone.
- Już wystarczająco mi udowodniłeś, Harry. Jedynym powodem, dla którego tu siedzę, jest to, że jestem sobie winna twojego wyjaśnienia, bym mogłam potem ruszyć z życiem.
- Nie chcę, żebyś szła dalej – odpowiada. Chciałabym mu uwierzyć i wybaczyć, ale nie potrafię. Nie mogę sobie pozwolić na błędy po porażce z nim związanej.
- Powiedziałaś, że nigdy mnie nie opuścisz – mówi łamliwym głosem. Nie ufam sobie, kiedy widzę go w takim stanie.
- Powiedziałam, że cię nie opuszczę, jeśli nie dasz mi powodu, a stało się wręcz przeciwnie – teraz wszystko jest dla mnie oczywiste pod względem tego, jak zawsze się obawiał o to, że go zostawię. Wiedział, że jeśli się dowiem, to tak zrobię.
- Nie możemy tego dłużyć, a tym bardziej ja sama. Ufałam ci. Harry, ufałam ci całą sobą. Liczyłam na siebie, kochałam, a ty przez cały czas mnie wykorzystywałeś. Masz w ogóle pojęcie, jak się teraz czuję? Wszyscy kpili i śmiali się za moimi plecami, łącznie z tobą, osobą, której ufałam najbardziej.
- Wiem, Tessa, wiem. Nawet nie potrafię powiedzieć, jak bardzo jest mi przykro. Nie wiem, co mi kurwa strzeliło do głowy, kiedy zakład był dla mnie najważniejszy. Myślałem, że pójdzie łatwo, że prześpisz się ze mną i to będzie koniec, ale byłaś taka uparta i… taka intrygująca, co sprawiło, że myślałem o tobie, gdy nie było cię w pobliżu. Siedziałem w pokoju i wymyślałem sposoby, by cię znowu zobaczyć, nawet jeśli miało zakończyć się to kłótnią. Wiedziałem, że nie chodzi mi tylko o zakład od dnia, w którym byliśmy nad strumieniem, jednak nie chciałem się do tego przyznać, nawet samemu sobie. Miałem wewnętrzną rozterkę, ponieważ bałem się o swoją reputację. Wiem, że to pojebane, ale jestem po prostu szczery. A kiedy powiedziałem wszystkim o tym co zrobiliśmy, to właściwie nie zdradziłem im tego, co się tak naprawdę działo… Nie mógłbym ci tego zrobić, nawet na początku. Wymyśliłem jakąś pieprzoną historyjkę, która nie miała miejsca, a oni to kupili – wyjaśnia.
Ronię kilka łez, a Harry wyciąga rękę, żeby je wytrzeć. Zbyt wolno robię unik, więc czuję, jak jego dłoń wypala mi skórę. Robię co w mojej mocy, by się w nią nie wtulić.
- Nie lubię na ciebie patrzeć, kiedy jesteś w takim stanie – mamrocze.
Zamykam oczy, po czym ponownie je otwieram, desperacko próbując powstrzymać łzy.
Siedzę cicho, a on kontynuuje.
- Przysięgam, zacząłem mówić Niallowi i Louisowi o strumieniu, ale sama myśl o uświadomieniu ich przynosiła irytację, a nawet zazdrość. Nie chciałem, żeby wiedzieli co ci robiłem... jak się poczułaś dzięki mnie, więc powiedziałem im, że zrobiłaś mi… cóż, wymyśliłem jakieś gówno.
Nie wiem czy kłamanie o tym, co robiliśmy stanowi jakąś różnicę. Z jakiegoś powodu odczuwam ulgę mając świadomość, że razem z Harrym jesteśmy jedynymi osobami, które naprawdę wiedzą, co wtedy zaszło, cóż przynajmniej znając te istotne szczegóły. Ale z drugiej strony, pewnie teraz kłamie, a ja jestem gotowa mu wybaczyć. Co się ze mną dzieje, do cholery?
- Nawet jeśli bym ci uwierzyła, nie potrafię ci wybaczyć – mówię mu. Mrugam, pozbywając się łez, a on chowa swoją twarz w dłoniach.
- Nie kochasz mnie? – pyta i zerka na mnie między palcami.
- Przeciwnie. Kocham – przyznaję.
-  W takim razie, dlaczego nie potrafisz mi wybaczyć?
- Ponieważ jest to niewybaczalne. Nie tylko skłamałeś. Zabrałeś mi dziewictwo, żeby wygrać zakład i pokazałeś moją krew na prześcieradle. To nie jest coś, co potrafiłabym kiedykolwiek wybaczyć.
- Zabrałem ci dziewictwo, bo cię kocham – mówi, na co kręcę głową.
- Już nawet nie wiem kim bez ciebie jestem – ponownie spogląda mi w oczy, więc odwracam wzrok.
- I tak to by nie wypaliło, oboje to wiemy – odpowiadam, mając nadzieję, że poczuję się lepiej. Ciężko jest siedzieć naprzeciwko niego i patrzeć jak cierpi, jednak z drugiej strony uspokaja to mój ból.
- Niby dlaczego? Dobrze nam szło.
- Wszystko co mieliśmy, było oparte na kłamstwie. Po prostu bądźmy zadowoleni, że skończyło się to teraz, zanim za bardzo się zaangażowaliśmy. Spójrz na nas, nie pasujemy do siebie – mówię to, nawet jeśli nie mam tego na myśli. Nagle stałam się pewna siebie od jego bólu. Jego spojrzenie, kiedy używam największej słabości tego związku przeciwko niemu, mnie zabija, lecz zasługuje na to.
- Chodzi o Noah? Widziałaś się z nim, prawda? – pyta Harry, a mi opada szczęka na jego zuchwałość.
- Owszem, ale nie ma to nic wspólnego z tym, dlaczego ci nie wybaczę. Twoim problemem jest to, że biegasz i robisz to, co chcesz, nie zważając na konsekwencje i oczekujesz, że wszyscy nie będą mieć z tym problemu! – krzyczę i wstaję od stołu.
- To nieprawda, Tessa! – podnosi swój głos, na co wywracam oczami.
- Okej, może trochę, ale tym razem przejmuję się konsekwencjami – wstaje.
- Powinieneś był o tym pomyśleć, kiedy zacząłeś się przechwalać swoim zwycięstwem! – krzyczę na niego.
- Zwycięstwem? Żartujesz, kurwa? Nie jesteś dla mnie zdobyczą, jesteś dla mnie wszystkim! Jesteś moim powietrzem, bólem, sercem, moim życiem! – wykrzykuje i podchodzi do mnie. Nawet jeśli się na mnie wydziera, jest to najbardziej wzruszająca rzecz, jaką kiedykolwiek mi powiedział.
- Cóż, trochę na to za późno! – odpowiadam.
- Myślisz, że możesz tak po prostu… - zaczynam znowu krzyczeć.
Nieoczekiwanie łapie za tył mojego karku, a następnie przyciąga mnie do siebie, łącząc nasze usta w pocałunku.
Znane mi ciepło i smak jego warg uginają pode mną kolana. Mój język porusza się w rytm jego, póki nie uświadamiam sobie, co się właśnie dzieje. Jęczy w uldze, a ja staram się go odepchnąć. Łapie mnie jedną ręką za nadgarstki i trzyma przy swojej klatce piersiowej, kontynuując pocałunek. Próbuję wyszarpać się z uścisku, jednakże moje usta wciąż poruszają się równo z nim. Cofa się, przy czym ciągnie mnie ze sobą, aż jego plecy spotykają się z kuchennym blatem. Drugą ręką wciąż przytrzymuje mój kark. Ból, który odczuwałam w sercu zaczyna znikać, więc uspokajam swoje dłonie w jego uścisku. To jest takie złe, ale jednocześnie dobre. Nie, jest złe. Odrywam się od niego, a chłopak próbuje ponownie złączyć nasze usta, lecz odwracam głowę.
- Nie – mówię, a jego oczy łagodnieją.
- Proszę – błaga.
- Nie, Harry. Powinnam już iść – oznajmiam, na co wypuszcza moje nadgarstki.
- Gdzie?
- Nie wiem jeszcze… Moja matka próbuje przywrócić mnie do akademika.
- Nie… nie… - kręci głową. – Mieszkasz tu, nie wracaj tam – mówi dzikim głosem.
- Nie mogę tu zostać.
- Owszem, możesz. Jeśli ktokolwiek powinien opuścić to mieszkanie, to ja. Proszę, po prostu zostań, żebym wiedział, gdzie jesteś – przeczesuje ręką włosy.
- Nie musisz tego wiedzieć – odpowiadam beznamiętnie.
- Muszę iść – rzucam, kiedy się nie odzywa.
- Zostań – powtarza.
Jeśli mam być ze sobą szczera, to muszę przyznać, że chcę z nim zostać. Chcę mu powiedzieć, jak bardzo go kocham, jednak wiem, że nie mogę. Nie pozwolę sobie na to, żeby stać się dziewczyną, która pozwala chłopakom, by robili z nią, co chcą.
Podnoszę swoje torby i mówię jedyną rzecz, która utrzyma go z dala ode mnie, przynajmniej mam taką nadzieję. Mógłby nawet zbiec za mną na dół i urządzić scenkę.
- Noah i moja matka na mnie czekają, muszę iść – mówię i wychodzę za drzwi. Nie podąża za mną, a ja nie odwracam się, żeby nie ujrzeć tego bólu, który właśnie spowodowałam.


~ jeśli przeczytałeś/aś zostaw komentarz :)

453 komentarze:

  1. JEEEST! IDĘ CZYTAĆ!
    @1D_and_ROOM94

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow pierwsza ! xd Cóż nie przeczytałam rozdziału, ale na pewno będzie boski, jooł ♥ Idę czytać xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza! XD
    @gochillout

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, jednak 5 ale to i tak sukce xd
      Co do rozdziału to....
      O MÓJ BOŻE! TO JEST NIESAMOWITE! ON NIE MOŻE JEJ STRACIĆ! PO PROSTU NIE MOŻE! MATLO KOCHANA! CZEMU ON ZA NIĄ NIE BIEGNIE?!! NIECH PIERDOLI TEŻ ŻE "NOAH I JEJ MATKA NA NIĄ CZEKAJĄ"! NIE MOŻE JEJ STACIĆ ANI ONA JEGO! NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ NASTĘPNEGO ROZDZIAŁU! ON JĄ POCAŁOWAŁ *O*
      MOJE EMOTIONS HAIDYWCAHAHZHJA ;3 <3

      Usuń
  4. Pierwsza <3 mega ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku swietne to jest <33333 czekam na kolejne rozdziały :*** xoxo #AfterDay

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG płacze hahah <3 kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  7. BOŻE .. kocham after ,przeczytałam go w całości 4 razy i napewno przeczytam więcej . Strasznie się wczułam , jak dowiedziałam się że to był zakład nie mogłam sie pozbierać ale Harry napewno kocha Tesse najbardziej na świecie .Niemogę sie doczekać aż się pogodzą . Codziennie po 40 razy sprawdzam czy nie dodałyście rozdziału . Uzależniłąm się . KOCHAM WAS za to , że tłumaczycie , naprawdę świetna robota . <3

    pozdrawiam i oby tak dalej... <3 :) XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdzial swietny!nie moge sie doczekac dzisiaj kolejnego!!

    OdpowiedzUsuń
  9. OMB , jezu ... Tessa nie powinnaś sie z nim całować ! Rozdział jest świetny czekam na kolejny .:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Od samego odświeżania nabije Wam kolejny milion :D
    Taki dzień w moje urodziny uhuhuh <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już chyba 7459384639 razy odświeżałam stronę xD

      Usuń
    2. Wszystkiego Naj!

      Usuń
    3. wszystkiego najlepszego :) x

      Usuń
    4. Wszystkiego najlepszego ;*

      Usuń
    5. Dziękuje :*

      Usuń
    6. Wszystkiegoooooooooooo Najlepszego ! ♥ Życzę spotkania z 1D i żeby dzisiaj był ten rozdział, gdzie Tess i Hazza się godzą ! xd

      Usuń
  11. jdnkjshfdsjfhsjkfhsdkjvujnakjfdvhagutk *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne, czekam na kolejny rozdział! <3
    fdjkhsjkdhsakdjhajkh

    OdpowiedzUsuń
  13. jezu płaczę :ccccc
    tak bardzo kocham ich razem jezus niech się skończy ta drama proszę proszę, czy ja tak dużo wymagam ?

    mam nadzieję, że uda nam się wejść do światowych <3
    nie mogę doczekać się nowego rozdziału.
    strasznie cię kocham za te całe niespodzianki, które dla nas naszykowałaś. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezusie.
    TYLE.
    @Nancy_Stylees

    OdpowiedzUsuń
  15. Ajaj uwielbiam to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. to jest takie hjsdfjsdhijsdhi *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny jak zawsze :D kocham was dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  18. Omg omg omg to jest piekne :******** kocham Tesse. A Harry niech pocierpi ! Niech ma nauczke<3<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne!! Boże przeczytałam to wszystko w trzy dni. Jest cudowne <33

    OdpowiedzUsuń
  20. O mój Boże, o mój Boże...
    Zawsze bardzo mocno reaguję na to co czytam, ale moje serce chyba zaraz wyskoczy mi z piersi lub przyprawi o zawał.
    Nie do pisania :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. Boski no i oczywiscie moj ulubiony cytat to :Nie jesteś dla mnie zdobyczą, jesteś
    dla mnie wszystkim! Jesteś moim
    powietrzem, bólem, sercem, moim
    życiem! :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże , co to opowiadanie ze mną robi ! . Kocha WAs za wszystko co dla nas robicie !

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudoo ! *o* Już nie mogę się doczekać kolejnych! KOCHAM WAS ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja psychika tego nie wytrzymuje... Piękny rozdział, miałam ochotę płakać jak Harry za wszelką cenę próbował zatrzymać Tessę przy sobie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezu tak bardzo kocham, wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  26. omg po prostu cudo !!! *__*
    Czy tylko ja płakałam czytając ten rozdział ?
    Oni muszą być ze sobą !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jezus, poryczałam się jak głupia.
    W tym właśnie momencie moje życie legło w gruzach...

    OdpowiedzUsuń
  28. boże głupia Tessa,wybacz mu:((((

    OdpowiedzUsuń
  29. POPŁAKAŁAM SIĘ. ;________________;
    WRACAJ DO NIEGO!
    ON CIĘ KOCHA!
    PROSZE!

    OdpowiedzUsuń
  30. omb ten rozdział>>>>>
    ale ona i tak mu wybaczy,ale na razie Harry jeszcze musi o nią powalczyć :)
    no ale cóż, świętujmy #afterday

    OdpowiedzUsuń
  31. PORYCZAŁAM SIĘ ;C
    BOŻE ;C
    ONI WRÓCĄ DO SIEBIE, PRAWDA? ;C

    OdpowiedzUsuń
  32. O jejciuuuuu ♥ Myślałam, że się pogodzą, a jednak nie :C Ale czuję, że nie długo się to stanie i będzie dobrze C;

    OdpowiedzUsuń
  33. jezu tyle emocji, chyba umarłam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku, jakie to cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudo *.* Mam nadzieję że nowy rozdział pojawi się jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Omomom... pocałował ją awww *.* ale dobrze, że mu jeszcze nie wybaczyła xD Boski!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jest taki romantyczny ;3

    OdpowiedzUsuń
  38. chcę żeby im się udało <3

    OdpowiedzUsuń
  39. koocham to tłumaczenie, wszystko jest tak świetnie opisane że można czuć się w sytuację, a co do rozdziału świetny, jestem ciekawa co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudo *.* Mam nadzieję że nowy rozdział pojawi się jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  41. mam nadzieję że Tessa tak łatwo mu nie wybaczy !!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Boże. To świetne. Popłakałam się czytając ten rozdział. Nie mogę doczekać się 15.

    OdpowiedzUsuń
  43. omg omg ciekawe co zrobi harryyy ?? raczej jej nie pozwoli jej tak wyjść no nie ? a może ona zostanie w tym mieszkaniu ? ale ponoć nie chciała go juz nigdy spotkac i nie chciałą żęby wiedział gdzie oa jest więęęęccc OMFG samaaa już niewiem xD

    OdpowiedzUsuń
  44. G-E-N-I-A-L-N-E!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ohhh :( czy Oni jeszcze będą razem, czekam na kolejny rozdział:) cudownie piszesz:*

    OdpowiedzUsuń
  46. Kocham Aftera nie umiem bez niego funkcjonować

    OdpowiedzUsuń
  47. O Boże, ten rozdział jest cudowny <3 Wzruszyłam się kiedy Harry jej mówił, że jest dla niego wszystkim. On był taki słodki w tym rozdziale *.*

    OdpowiedzUsuń
  48. Aaaaaaa. Świetne. Czekam na następny. I gratulacje z miliona

    OdpowiedzUsuń
  49. O Kocham! Myślę, że Harry znowu coś ściemnia, nie wiem czemu :/ Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejku, popłakałam się, jeszcze ta muzyka, boze <3
    Pomimo tego, że wiem, że Tessa mu wybaczy to jest mi teraz smutno. Harry ją tak bardzo kocha, boze <3
    Dziękuję za ten rozdział, bo jednak zupełnie inaczej się czyta i co innego przeżywa gdy jest on po polsku, nie po angielsku, buziaki dla wszystkich tlumaczek :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Genialne oby tak dalej .pierwsza <3 ★☆★☆

    OdpowiedzUsuń
  52. OMG hahaha kocham to .. popłakałam się. Tak bardzo kocham After ♥ / @thanksforlove69

    OdpowiedzUsuń
  53. Wspaniały!!! Mam nadzieje, że pobijemy rekord !! :)) @GNIJ_KASZTANIE

    OdpowiedzUsuń
  54. ALEEEE DLACZEGO POZWOLIŁAŚ MU SIĘ POCAŁOWAC NOOO !?!?

    OdpowiedzUsuń
  55. Kocham to opowiadanie! Harry i Tess muszą się pogodzić... Harry wszystko spieprzył, ale wiem, że kocha Tess nad życie! Nie mogę doczekać się następnego roździału! Dziękuje wam za tłumaczenie :* Kocham was <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  56. omg! jejku! cudownie! umrę zaraz! tak długo na to czekałam , ale warto było! mam nadzieję, że uda NAM się pobić wszystkie rekordy! czekam na następny rozdział i wracam tweetować #AfterDay xx


    @oxbiebs

    OdpowiedzUsuń
  57. WPĘDZICIE MNIE DO GROBU! BOŻE!
    To jak ją pocałował, jezu ciary ciary ciaaaaaaaaaaaaaary wszędzie! Ale to bardzo dobrze, że jest taka nieugięta i nie rzuciła mu się na szyję. Jasne, cierpimy bo nie są teraz razem i chcielibyśmy żeby już byli razem ale NIE MA TAK ŁATWO. Niech Haz się trochę pomęczy i my także, dobrze nam to wszystkim zrobi :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Chce następny rozdział nie wytrzymam. Harry leć za nią

    OdpowiedzUsuń
  59. O matko *.* rozdział jest po prostu niesamowity. Mam nadzieję, że Tessa w końcu wybaczy Harremu. Nie mogę się doczekać kolejnego

    OdpowiedzUsuń
  60. O Matko *-* To jest takie jsnfdsjgn dkjfgn *-*
    nie wierzę ..... Czekam na nn ! <3

    OdpowiedzUsuń
  61. nhherjibngrjbn nie mogę się doczekać kiedy oni do siebie wrócą :D rozdział boski ale Tess ma do niego wrócić! czekam na kolejne rozdziały *-*

    OdpowiedzUsuń
  62. CUDO!!! <3 kocham to

    OdpowiedzUsuń
  63. chcem już następny !!! nie wytrzymam do 15 xD

    OdpowiedzUsuń
  64. Jezu1Cudowne1Ja juz chcę ten 106 rozdział.Czemu Tessa nie chce z nim zostać skoro go kocha?Jeszcze raz wspaniały rozdział.Kocham!
    @LuvMySexyHoran

    OdpowiedzUsuń
  65. O jej :( biedni oboje :/ aż ja się popłakałam. :/ ~Martiii

    OdpowiedzUsuń
  66. Aww, no cudowny ten rozdział. ♥
    Harry i jego wyznania są takie szczere. Mam nadzieję, że szybko się pogodzą.

    OdpowiedzUsuń
  67. Jezu, swietny rozdzial*.* czelkalam na niego od rana, ale sie doczekalam! Dziekuje, ze tlumaczysz to opowiadanie, jezu kocham Cie! ♥ zycze weny skarbie♥

    OdpowiedzUsuń
  68. Omg...oni musza byc znowu razem!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. świetny ;* nie moge doczekać się kolejnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. whow..... ale Hazz spieprzył sprawę...

    OdpowiedzUsuń
  71. omg! cudowny! tak długo na niego czekałam ale warto było! mam nadzieję, że uda NAM się pobić wszystkie rekordy! czekam na następny i wracam tweetować #AfterDay xx / @oxbiebs

    OdpowiedzUsuń
  72. Słowa Harrego >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Jezusie *-*

    OdpowiedzUsuń
  73. Omg nie mogę uwierzyć lol chcę żeby byli razem ale jednocześnie nie chce. Czekam na dalsze rozdziały : 3

    OdpowiedzUsuń
  74. WOW! to jest genialne, poryczałam się ;o jeju chce następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  75. teraz kicie czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  76. pierwsza?nie no nie wierze :) rozdział cóż...świetny jak zawsze :) no ale szkoda mi harrego :(

    OdpowiedzUsuń
  77. ja chce żeby była juz 15:00

    OdpowiedzUsuń
  78. Właśnie umarlam @Jamieesy

    OdpowiedzUsuń
  79. świetny rozdział ♥ trzyma w napięciu do końca

    OdpowiedzUsuń
  80. przeczytałam i po prostu nie mogę. gdyby nie makijaż, rozryczałabym się jak idiotka

    OdpowiedzUsuń
  81. TE FF JEST NIESAMOWITE!
    działa jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  82. Po prostu już się nie mogę doczekać następnego a to tylko dlatego że jestem strasznie ciekawa co bd dalej ;-)
    Jejku to jest już uzależnienie

    OdpowiedzUsuń
  83. Aww i to jak ją pocałował *__*

    OdpowiedzUsuń
  84. "Nie jesteś dla mnie zdobyczą, jesteś dla mnie wszytskim! Jesteś moim powietrzem, bólem, sercem, moim życiem!"
    Najpiękniejsze słowa jakie kiedykolwiek były w tym FF <33

    OdpowiedzUsuń
  85. Mega Mega Mega <3
    kocham cię
    tyle czasu poświęcasz na tłumaczenie
    jesteś niesamaowita

    OdpowiedzUsuń
  86. Super rozdział - popłakałam się ;c I to jak Harry powiedział, że Tess jest jego życiem BOŻE :''''C niech się pogodzą , trzęsę się cała ja już chcę następny :d

    OdpowiedzUsuń
  87. boże....... płaczę, tak bardzo

    OdpowiedzUsuń
  88. "Nie jesteś dla mnie zdobyczą, jesteś dla mnie wszystkim! Jesteś moim powietrzem, bólem, sercem, moim życiem. "
    To jest takie piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  89. To było GENIALNE !!! Kocham After <3

    OdpowiedzUsuń
  90. WOOOW *.* Już się nie mogę doczekać kolejnego uhuhu będzie się działo

    OdpowiedzUsuń
  91. OMG!!!! Oni muszą być razem MUSZĄ!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  92. Dlaczego ja zawsze muszę płakać jak czytam takie momenty w After ?
    A rozdział zajebisty jak zwykle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  93. No nie.. Musiała wywlec sprawę z Noah na samym końcu? Smutne to bardzo :( Jak ją pocałował to myślała, że może zastanie ale ona jest taka uparta! Trochę mi szkoda Harry'ego ale trochę też nie przez to co zrobił Tessie. Nie no autorka nieźle namieszała :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Rozdział wspaniały i czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Zajebisty,prawie się popłakałam.Naprawdę to szkoda mi Tess ale Harry'ego trochę też.

    OdpowiedzUsuń
  96. Wspaniały, nie mam słów by to opisać. Po prostu świetny.

    OdpowiedzUsuń
  97. Omg!! To ile do nastepnego rozdzialu? Bede odliczać xD

    OdpowiedzUsuń
  98. Jeeeeejuuuuuu ale świetny!

    OdpowiedzUsuń
  99. Ojej uwielbiam to opowiadanie, a ten rozdział taki hdajldhaiusdai. ;) czekam na następny rozdział xd

    OdpowiedzUsuń
  100. ojeju co tu sie dzieje aż mi się smutaśnie zrobiło :((((

    OdpowiedzUsuń
  101. Szkoda mi trochę Harrego :(

    OdpowiedzUsuń
  102. Rozdział wspaniały. Z utęsknieniem czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  103. z rozdziału na rozdział to co raz bardziej wciąga
    boże święty te opowiadanie co ONE ze mną robi xD

    OdpowiedzUsuń
  104. Harry! Zrób coś! Tessa głuptaku!

    OdpowiedzUsuń
  105. Cuuuudooo *-* Kocham was za to, ze nam to tlumaczycie :*

    OdpowiedzUsuń
  106. Najlepsze opowiadanie Forever. <3 A ten rozdział po prostu nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  107. omg to co powiedział Harry Tessie po prostu .......... "zawał"

    OdpowiedzUsuń
  108. Trzęsę się. Serio. Ledwo co pisze, ale zaraz się uspokoję. Dobra, chciałabym w sumie napisać więcej.. kuźwa. Dobra, nie umiem się uspokoić.

    OdpowiedzUsuń
  109. Wspaniałe.. Serce mi stanęło, gdy czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  110. O boże Harry >>>>>>>>
    Cudowny rozdział już nie mogę doczekać się następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Prosze Harry zrób cos wy musicie być razem dalej :_)

    OdpowiedzUsuń
  112. *.* TYLE EMOCJI W JEDNYM ROZDZIALE WOOOOW ♥

    OdpowiedzUsuń
  113. Rozdział jak zawsze cudowny, dobrze że mu Tessa nie uległa całkowicie pomimo tego że ich to rani.Ale według mnie Harry musi się nauczyć, że zrobił żle. Jakoś udowodnić swoją zmianę, widać już ją powoli. Niestety chyba Tess, to nie starczy bo jest bardzo zraniona, doświadczyła kłamstwa i intrygę od strony osoby, którą nadal kocha. Hazza, nie spał, myślał, to już cóż. Czekamy na dalszy rozdział :3!

    OdpowiedzUsuń
  114. Kocham to opowiadanie <333

    OdpowiedzUsuń
  115. Mam nadzieję, że uda nam się pobić rekord w komentarzach ;)
    Już nie mogę doczekać się następnego rozdziału ;P

    OdpowiedzUsuń
  116. Mam nadzieję, że mu wybaczy. Chociaż cieszy mnie to że od razu sie na niego nie rzuciła tylko trzyma sie swojego. Cudny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  117. WZRUSZYŁAM SIĘ ;C

    OdpowiedzUsuń
  118. efwhfjnejvn, świetny ten rozdział, chce juz kolejny, kocham Cie i kocham to że tak świetnie tłumaczysz aż sie popłakałam. wracając do rozdziału niech oni do siebie wrócą ;-;

    OdpowiedzUsuń
  119. Jeden z najbardziej łamiących serce rozdziałów. Mam ochotę płakać jak głupia...

    OdpowiedzUsuń
  120. O jezu... Już jest, już jest, już jest... No niech ona nie wychodzi, niech ona zostanie, no proszę... no kurde....!!!!!!!!!! To są takie emocje no nie wiem one po prostu mną tak targają, że no nie wiem. Ręce aż mi się trzęsą. xd A ten głupi Harry niech za nią biegnie niech coś zrobi kurwa no!!! <3 Moim zdaniem bez ich związku ten blog nie ma sensu no więc niech ona wróci do niego a on do niej! OMG...! Już nawet nie mam siły przeklinać!!! Nie mogę doczekać się następnego rozdziału! No ale czemu ja muszę tyle czekać?? Ja nawet budzik już ustawiłam. XD Nie będę się rozpisywać bo te emocje mi nie pozwalają! CZEKAM!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  121. Boże... Znowu poryczałam się przy After. Harry zrób coś jeszcze! Walcz o nią! @cherry_dreams98

    OdpowiedzUsuń
  122. OMG BOSKI JAK ZWYKLE ! <3

    OdpowiedzUsuń
  123. O JA CIE ILE SIE DZIEJE KURCZE CZEKAM NA KOLEJNY XXX

    OdpowiedzUsuń
  124. coś czuję, że będzie o WIELE więcej komentarzy niż 330 !! <33
    Kocham was ! <33

    OdpowiedzUsuń
  125. hahhaa,ale by była beka,jakby znowu się zalozył,tylko teraz,ze ja odzyska,NIE LUBIE TESSYXDDDD

    OdpowiedzUsuń
  126. Bosze jaki ten rozdzial naj! Nawet nie wyobrazam sobie jak mocno wkurzyla Harrego jak powiedziala ze Noah i matka na nia czeka. Nie boge sie doczzekac kolejnego chapteru !

    OdpowiedzUsuń
  127. Jesteście wspaniałe! xx

    OdpowiedzUsuń
  128. HARRY jkhsakjs jeju <33 mam nadzieje, ze wszytsko sie ułoży

    OdpowiedzUsuń
  129. AAAAA TEGO NIE DA SIE OPISAC SLOWAMI <3

    OdpowiedzUsuń
  130. Boskie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM xoxoxoxoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  131. OMG! Tak mi szkoda Harrego ;( Ale i tak źle postąpił! Cudowny rozdział. Czekam na kolejny !!!

    OdpowiedzUsuń
  132. wszyscy czekamy na kolejny rozdział, dziękujemy! xx

    OdpowiedzUsuń
  133. O boże. Nie wiem co myśleć, współczuję Tessie i Harremu równocześnie. To jest takie pogmatwane. Teraz mam taki nastrój jak oni. Już nie mogę się doczekać kolejnego. Kocham Was <3

    OdpowiedzUsuń
  134. jezuuuuu boskie .... asdfghjkl
    jestem bardzo ciekawa co dalej zrobią
    omg omg ♥♥♥
    aż miałam łzy czytając ten rozdział
    mam nadzieje że miedzy nimi wszystko sie ułoży :))

    OdpowiedzUsuń
  135. Boooże.. Znowu poryczałam się przy After. Harry walcz o nią dalej! Kocham was za to tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  136. TERAZ PYTANIE DO TŁUMACZKI:
    -CALOWALAS SIE KIEDYS TAK JAK HARRY Z TESSĄ?XD
    HAHAHHAHAHAHHA

    OdpowiedzUsuń
  137. D Z I Ę K U J E M Y! ♥

    OdpowiedzUsuń
  138. Rozdzial jak zwykle swietny :*

    OdpowiedzUsuń
  139. Boże... Znowu poryczałam się przy After. Harry zrób coś jeszcze! Walcz o nią! @cherry_dreams98

    OdpowiedzUsuń
  140. Boskie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOCHAM KOCHAM I JESZCZE RAZ KOCHAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xoxoxoxoxoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  141. uwielbiam to opowiadanie.
    A Harry zasłużył sobie na to..

    OdpowiedzUsuń
  142. To było takie jshd nie do określenia ... Jeju.. oni się POCAŁOWALI!! Omg ... czekam na 106

    OdpowiedzUsuń
  143. O rany co tu sie dzieje?! O masakra !!! Nie moge doczekac sie kolejnego rozdzialu, ciekawość mnie zżera xD

    OdpowiedzUsuń
  144. Omg nie mogę uwierzyć lol chcę żeby byli razem ale jednocześnie nie chce. Czekam na dalsze rozdziały : 3

    OdpowiedzUsuń
  145. Uuuuu ale sie dziejeeee *.* juz sie nie moge doczekac 107 rozdzialuuu <3333 no o 106 xD

    OdpowiedzUsuń
  146. Wow...... Ale akcja :-D
    W życiu nie czytałam tak dobrego fanfiction! :-D
    Dziękuje, za tłumaczenie tego :-)

    OdpowiedzUsuń
  147. No dalej Harry, staraj się bardziej! :D Mam nadzieje że Tessa mu wybaczy :)
    DZIĘKUJĘ za rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  148. ja pierfaker ja już nie wyrabiam

    OdpowiedzUsuń
  149. ghcfsc to jest niesamowite! <3

    OdpowiedzUsuń
  150. Co to sięe dzieje tyle emocji :D dzięki za rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  151. OMG jezu nie mogę Tess ku*wa kochasz go .. Harry jest pieprzonym dupkiem ale wiecie co ?? Wierzę mu. Wierzę w jego cholerną miłość i ... Jestem z tego dumna kurde jestem z tego dumna ....
    / Julie ;***

    OdpowiedzUsuń
  152. Ojj Harry, Harry xD. Nic się nie stało że rozdział tak późna, warto na nie czekać nawet miesiącami :>

    OdpowiedzUsuń
  153. Tessa ogranicza samą siebie... Powinna mu powiedzieć co naprawdę do niego czuje ale że nie może z nim być bo spieprzył sprawę. Czyli powinna być szczera. Czekam na next :)))

    OdpowiedzUsuń
  154. zaraz wybuchne xD

    OdpowiedzUsuń
  155. Tessa czemu powiedziałaś to Harry'emu? :cc Mam nadzieje że Harry sie nie podda i będzie o nią walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  156. To jest takie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  157. bardzo fajny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  158. Boski! Kocham! Ciekawe co dalej! Ciekawość mnie zżera ;D ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  159. Jeden z najpiękniejszych rozdziałów jakie dotąd przeczytałam, przepraszam, ale ja po prostu się rozryczałam. Czekam z niecierpliwością na 106 rozdział. <33333

    OdpowiedzUsuń
  160. Jezu, fyuwkegfshvfwefvw. TYLE EMOCJI!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  161. Uwielbiam to tłumaczenie ! <3 nie mogę się doczekać następnego : ) jesteście świetne ! : **

    OdpowiedzUsuń
  162. o mój boże, myślałam, że już się pogodzą ! mam złamane serduszko :c

    OdpowiedzUsuń
  163. Już się nie mogę doczekać 2 pozostałych kjdufgfhdf ohbidfgbjd;oskz;as AAAAA*.*

    OdpowiedzUsuń
  164. Swietny rozdzial!! Nie moge sie juz doczekac kolejnego :D

    OdpowiedzUsuń
  165. Boże jak ja kocham to opowiadanie! Serio! Z wszystkich które czytam to jest najlepsze! Czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  166. Piękna piosenka. Przez cały czas miałam zaszklone oczy, co trochę utrudniało mi czytanie. Śliczny rozdział. Wierzę Harry'emu. Nie dziwię się Tessie sama nie potrafiłabym mu wybaczyć, ale z mojej perspektywy mogę stwierdzić, że naprawdę ją kocha.

    OdpowiedzUsuń