wtorek, 29 lipca 2014

Rozdział 201.

- Co ty tu robisz? - pytam Harry'ego, kiedy wchodzę do sypialni po prysznicu.
- Siedzę na łóżku... - odpowiada sarkazmem.
- A dlaczego nie tam?
- Wystarczająco długo przebywałem już z naszym gościem.
- Mógłbyś przestać? Jesteś wredny.
Kładzie się plecami na łóżku, a ja odwieszam swoje ubrania.
- Co się stało, kiedy byłam pod prysznicem? - pytam.
- Nic takiego, zacieśnialiśmy więzy.
- Błagam, powiedz, że nie zachowywałeś się okropnie wobec niego - ledwo go znam i ostatnią rzeczą jaką potrzebuję to jeszcze więcej napięcia między nami.
- Nie zachowywałem. Znaczy, nie byłem do końca miły, ale trzymałem łapy przy sobie - zamyka oczy.
- Idę mu zanieść koc i przeprosić za twoje zachowanie, jak zwykle - parskam i opuszczam pomieszczenie.
Mój ojciec siedzi na podłodze i dłubie palcem w dziurach od spodni. Spogląda na mnie z ciepłym uśmiechem na twarzy od razu, gdy mnie zauważa.
- Możesz siedzieć na kanapie - oznajmiam i kładę koc na oparciu sofy.
- Ja... Cóż, nie chciałem ci jej wybrudzić - jego mina jest pełna zażenowania, na co boli mnie serce.
- O to się nie martw... Możesz tu wziąć prysznic i jestem pewna, że Harry ma jakieś ubrania, które możesz założyć do spania.
- Nie chcę was wykorzystywać - nie patrzy na mnie.
- Nic nie szkodzi, naprawdę. Przyniosę jakieś ubrania, nie krępuj się i weź prysznic. Ręczniki i myjki są w szafce obok drzwi.
- Dziękuję. Cieszę się, że cię znów widzę. Tak bardzo za tobą tęskniłem i patrzcie państwo - lekko się uśmiecha.
- Co tam robiłeś? Przed salonem tatuażu? - nie jestem jeszcze gotowa na przyjacielską pogawędkę.
- Kręciłem się tylko po otoczeniu. Wszyscy moi znajomi tam mieszkają, więc i ja. Wiem, że nie jest to najlepsza część miasta, ale na razie musi mi to wystarczyć.
- Och, tylko się zastanawiałam.
- Możesz mnie zapytać o co chcesz, Tessie. Chcę cię poznać.
- Przepraszam, jeśli Harry był dla ciebie niemiły. On jest...
- Opiekuńczy? - dokańcza za mnie.
- Taa, na to wygląda. Czasem potrafi być bardzo wredny.
- Nic nie szkodzi, jestem facetem, potrafię to znieść. On po prostu się tobą opiekuje i nie mam mu tego za złe. Nie zna mnie, cholera, nawet ty mnie nie znasz. Przypomina mi kogoś, kogo kiedyś znałem - uśmiecha się mój ojciec.
- Kogo?
- Mnie, byłem taki sam jak on. Nie szanowałem nikogo, kto na to nie zasłużył i piekliłem się na tych, którzy wpadali mi na drogę. Miałem taki sam statek na ramieniu, co on, tyle, że Harry ma więcej tatuaży niż ja - chichocze, a dźwięk ten przypomina mi czasy, o których już dawno zapomniałam.
Śmieję się razem z nim, póki nie wstaje z podłogi i nie chowa dłoni do kieszeni w spodniach.
- Pójdę skorzystać teraz z prysznicu.
Daję mu znać, że pójdę po ubrania i zostawię je pod drzwiami od łazienki. Harry nadal leży na łóżku z zamkniętymi oczami i zgiętymi kolanami, kiedy wracam do pokoju.
- Bierze prysznic. Powiedziałam mu, że będzie mógł założyć coś z twoich ubrań.
- Dlaczego to zrobiłaś? - zmienia pozycję na siedzącą.
- Ponieważ sam nie ma żadnych.
- Pewnie, Tesso. Nie krępuj się i daj mu moje ciuchy. Czy powinienem też mu oddać moją część łóżka? - ton jego głosu jest ostry.
- Musisz natychmiast przestać. To mój ojciec i chciałabym zobaczyć jak sprawy się potoczą. Tylko dlatego, że nie potrafisz wybaczyć swojemu ojcu, nie znaczy, że musisz sabotować naprawianie relacji z moim własnym - odpowiadam równie ostro.
Gapi się na mnie, mrużąc swoje zielone oczy i jestem pewna, że obecnie w jego głowie roi się od przekleństw, które rzuca w moim kierunku.
- To nie to, na co wygląda. Jesteś taka naiwna. Ile razy mam ci to powtarzać? Nie wszyscy zasługują na twoją dobroć, Tesso.
- Tylko ty, racja? Jesteś jedyną osobą, której powinnam wybaczyć i dać ten przywilej? Jest to gówno prawda i nieźle samolubne z twojej strony - parskam i przekopuję się do dolnej szuflady Harry'ego, by sięgnąć po parę spodni dresowych.
- I wiesz co? Wolałabym być naiwna i zdolna do widzenia samego dobra w ludziach, niż zachowywać się jak kretynka wobec wszystkich i myśleć, że starają się oni tylko do mnie dobrać - kontynuuję obrażanie go, póki nie zostawiam pod drzwiami ubrań.
Słyszę, jak ojciec cicho nuci przez strumień wody. Przystawiam ucho do drzwi i nie mogę powstrzymać uśmiechu na ten przecudowny dźwięk. Pamiętam, jak moja matka zawsze powtarzała, że jego śpiew jest strasznie nieznośny, jednak moim zdaniem jest uroczy.
Włączam z powrotem telewizor w salonie i odkładam pilot na stolik, by zachęcić go do oglądania tego, na co ma ochotę. Czy ogląda TV? Jak często śpi na ulicy? Sprzątam kuchnię, lecz zostawiam trochę resztek po kolacji na blacie w razie, gdyby nadal był głodny. Kiedy ostatnim razem zjadł prawdziwy posiłek?

***

Harry trzyma na kolanach skórzany segregator, który mu kupiłam, kiedy w końcu wracam do sypialni. Wciąż słychać wodę lecącą strumieniem z prysznica, więc wygląda na to, że się nim naciesza. Przechodzę obok Harry'ego, nie nawiązując kontaktu wzrokowego, a po chwili czuję jak jego palce owijają się wokół mojego ramienia.
- Możemy pogadać? - pyta, przyciągając mnie do siebie tak, bym stanęła między jego nogami. Rękoma szybko odrzuca segregator.
- Nie krępuj się, wyduś to z siebie.
- Przepraszam, że zachowywałem się jak chuj, okej? Po prostu nie wiem, co o tym wszystkim myśleć.
- O czym niby? Nic się przecież nie zmieniło.
- Owszem, zmieniło. Człowiek, który jest nam obu obcy, siedzi w moim domu i chce się do ciebie zbliżyć po tych wszystkich latach nieobecności. Coś mi tu nie gra i dobrze wiesz, że moim pierwszym instynktem jest obrona - wyjaśnia.
- Nie możesz być nienawistny i mówić do mnie takie rzeczy, jak nazywanie go żebrakiem. To naprawdę rani moje uczucia.
Roztwiera moje dłonie i owija palce ze swoimi, po czym przyciąga mnie do siebie jeszcze bliżej.
- Przepraszam, kochanie, naprawdę przepraszam - pochyla się nad naszymi splecionymi dłońmi i powoli całuje każdy z moich kłykci. Mój gniew stopniowo znika z każdym dotykiem jego ust.
- Przestaniesz rzucać te złośliwe komentarze?
- Przestanę - obraca moją rękę w swojej i śledzi na niej linie.
- Dziękuję - oglądam jak jego długi palec jeździ po mojej skórze od opuszków do nadgarstka i z powrotem.
- Bądź ostrożna, dobrze? Ponieważ nie zawaham się...
- Aczkolwiek wydaje się okej, nieprawdaż? Jest taki miły - mówię cicho.
Palce Harry'ego przestają kreślić linie.
- Nie wiem, chyba jest aż za miły.
- Nie był dla mnie miły, kiedy byłam mniejsza.
- Proszę, nie gadaj mi o tym, kiedy jest tak blisko. Staram się jak mogę, więc mnie nie prowokuj - ton głosu ma delikatny.
Wspinam się na jego kolana, a on odchyla się ze mną na jego ciele.
- Jutro wielki dzień - wzdycha.
- Taa - szepczę mu w ramię, wtulając się w ciepło jego ciała.
Wiadomość od Zayna przyprawia mnie lekko o panikę. Prawie o niej zapomniałam po tym, jak wpadłam na mojego ojca przez salonem tatuażu. Telefon zawibrował mi w kieszeni, kiedy czekaliśmy na powrót Steph i Tristana, a Harry gapił się na mnie, gdy odczytywałam wiadomość.
'Musimy jutro rano pogadać. W cztery oczy, proszę?' - wysłał Zayn.
Nie wiem, co mam zrobić w związku z tą wiadomością. Nie mam pojęcia, czy powinnam z nim pogadać po tym, jak powiedział Tristanowi, że wniesie zarzuty przeciwko Harry'emu. Mam nadzieję, że powiedział to tylko po to, by mu zaimponować czy utrzymać swoją reputację. Nie wiem, co zrobię jak Harry wpakuje się w kłopoty, prawdziwe kłopoty. Powinnam wysłać Zaynowi wiadomość zwrotną, jednak nie sądzę, że jest to dobry pomysł, by się z nim spotkać, czy pogadać na osobności. Harry i tak ma wiele na głowie, pomimo mojej osoby.
- Słuchasz mnie? - szturcha mnie, więc na niego spoglądam.
- Nie, przepraszam.
- Co cię boryka?
- Wszystko. Jutrzejszy dzień, zarzuty, wydalenie, Anglia, Seattle, mój ojciec. Po prostu wszystko - wzdycham.
- Pójdziesz ze mną, nie? By dowiedzieć się, jaką decyzję podjęli? - mówi spokojnie, lecz w jego głosie słychać zdenerwowanie.
- Jeśli chcesz.
- Potrzebuję cię tam.
- W takim razie pójdę. Nadal nie mogę uwierzyć, że zrobiłeś sobie ten tatuaż. Pozwól mi jeszcze raz zerknąć - żądam, na co delikatnie mnie z siebie zsuwa i obraca się tyłem.
- Podnieś moją koszulkę do góry.
Robię to, co mówi i podwijam ją, póki nie mam jego całych pleców przez oczami. Palcami odrywam biały bandaż, który zakrywa nowo-wytatuowany napis.
- Na bandażu jest trochę krwi - oznajmiam mu.
- To normalne - słyszę jak się uśmiecha, wypowiadając te słowa.
Skupiam się na zaczerwienionym miejscu i czytam idealne słowa; słowa, które mają dla mnie wielkie znaczenie i najwyraźniej dla niego, jednak zostały one wytatuowane przy zatajaniu przeze mnie informacji. Powiem mu o Seattle jutro, gdy tylko dowiemy się co z wydaleniem Harry'ego. Obiecuję sobie to po raz setny. Im dłużej czekam, tym bardziej się wścieknie.
- Czy to jest dla ciebie wystarczające zobowiązanie, Tessie?
- Nie nazywaj mnie tak.
- Nie znoszę tego zdrobnienia - mówi, podnosząc na mnie wzrok.
- Ja też, ale nie chcę mu tego mówić. A wracając do twojego pytania, tak, jest to dla mnie wystarczające zobowiązanie.
- Jesteś pewna? Bo jak nie, to mogę tam wrócić i zrobić sobie pod tym twoją podobiznę - śmieje się.
- Nie, błagam, nie rób tego! - kręcę głową, a jego śmiech staje się donośniejszy.
- Serio myślisz, że to wystarczy? - prostuje się i obniża koszulkę, by zakryć swoje ciało.
- Bez małżeństwa - dodaje.
- A więc o to ci chodziło? Wymieniłeś małżeństwo na tatuaż? - nie wiem, jak się z tym czuć.
- Nie, nie do końca. Zrobiłem sobie tatuaż, bo chciałem i dlatego, że dawno żadnego nie wydziarałem.
- Jakie to troskliwe z twojej strony.
- Jest on także dla ciebie, by pokazać ci, że pragnę tego - wskazuje ręką na to, co jest między nami, po czym bierze moją dłoń w swoją. - Nie chcę nigdy stracić tego, co jest między nami. Już raz zdarzyło mi się to doświadczyć i nawet teraz, nie odzyskałem tego całkowicie, jednak mogę stwierdzić, że jestem coraz bliżej, by osiągnąć swój cel.
- Po raz kolejny użyte przeze mnie słowa sprawiły, że stałem się o wiele większym romantykiem niż w rzeczywistości jestem i udowodniłem to, co chciałem - szczerzy się jak może, ale gdzieś pod tym widzę panikę.
- Myślę, że Darcy byłby przerażony, gdyby usłyszał jak wykorzystujesz jego sławne słowa - droczę się.
- Moim zdaniem przybiłby mi piątkę.
- Piątkę? Fitzwilliam Darcy przenigdy by czegoś takiego nie zrobił.
- Myślisz, że jest ponad to? A więc się mylisz. Siedziałby tu ze mną i pił piwo. Rozmawialibyśmy o tym, jak nieznośnie uparte nasze kobiety są.
- Szczęściarze z was, ponieważ nawet Pan wie, że żadna inna nie chciałby mieć z wami do czynienia.
- Co ty nie powiesz? - stawia mi wyzwanie, uwydatniając swoje dołeczki.
- A jakże.
- Przypuszczam, że masz rację, jednak wymieniłbym cię na Elizabeth w mgnieniu oka.
Zaciskam usta i unoszę brew, oczekując na wyjaśnienie.
- Tylko dlatego, że ma podobne poglądy co do małżeństwa.
- Ale jest zamężna - przypominam mu.
- Koniec tego! Darcy może sobie wziąć was obie - następuje moment w nie-jego stylu. Chwyta mnie za biodra i przekręca na plecy tak, że głowę opieram na kupce dekoracyjnych poduszek, których Harry nie znosi i za każdym razem mi o tym przypomina. Jego śmiech wypełnia całe pomieszczenie, a mój jest równie głośny, co jego.
Momenty, w których wykłócamy się o fikcyjnych bohaterów, a jego śmiech przypomina śmiech dziecka, są momentami, które pozbywają się wszystkich okropnych wspomnień. Pokazuje to przez co przeszliśmy i jakie przeszkody nadal na nasz czekają.
- Wyszedł z łazienki - mówi obrończym tonem.
- Idę powiedzieć dobranoc - wygrzebuję się z uścisku Harry'ego i składam mu szybki pocałunek na czole, zanim opuszczam sypialnię.
Jego ubrania wyglądają dziwnie na moim ojcu, ale leżą lepiej niż sądziłam.
- Jeszcze raz dzięki za ciuchy, zostawię je tu, gdy będę rano wychodził - oznajmia mi.
- Nie trzeba, możesz je zaprać... jeśli potrzebujesz.
- Już i tak wystarczająco dużo dla mnie zrobiłaś, niż na to zasługuję - siada na kanapie, a dłonie kładzie na swoich kolanach.
- Nie ma problemu, naprawdę.
- Jesteś bardziej wyrozumiała niż twoja mama - uśmiecha się.
- Nie jestem pewna, czy aktualnie wszystko rozumiem, ale nie zmienia to faktu, że chcę zrozumieć.
- To wszystko, o co proszę, trochę czasu, bym miał szansę poznać swoją małą... cóż, dorosłą córkę.
- Z chęcią - przyznaję.
Wiem, że ma przed sobą długą drogę i nie wybaczę mu wszystkiego w jeden wieczór, jednak jest moim ojcem i nie mam tyle energii, by go nienawidzić. Chcę wierzyć, że potrafi się zmienić, ponieważ widziałam to już wcześniej. Na przykład, ojciec Harry'ego wywrócił swoje życie do góry nogami i stał się lepszym człowiekiem, lecz chłopak nie potrafi mu odpuścić.
- Z Harry'ego to będzie twardy orzech do zgryzienia - jego poczucie humoru jest zaraźliwe.
- Tak, wygląda na to, że tak - śmieję się i spoglądam na osobę stojącą w korytarzu, która patrzy na nas piorunującym spojrzeniem z nutą podejrzliwości.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

166 komentarzy:

  1. o Jezu bede pierwsza hahaha xd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy widzę taką liczbę komentarzy, czyli dosyć wcześnie sprawdziłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo wszystko ten ojciec mi się nie podoba. A co do Seattle to jest cisza przed burzą coś czuję..

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko kocham to <3 Nie mogę się doczekać następnego rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny z resztą jak zawsze.
    Dziękuję za twoje tłumaczenie Angie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. JEJKU, ŚWIETNE ♥
    DZIĘKI ZA ROZDZIAŁ :*
    A TATA TESSY JEST DZIWNY O.O

    OdpowiedzUsuń
  7. O jezuuuu genialne
    Chce juz next
    Kurwa Tessa powiedz mu o tym Seattle

    OdpowiedzUsuń
  8. Sądzę. Że jednak nie ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Super opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ♡ świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi sie jej ojciec nie podoba... nie wiem czemu,ale wydaje mi się że on pogorszy sprawę między Harrym a Tesą..

    @AvBPlease

    OdpowiedzUsuń
  12. OMFG, to nie będzie nic dobrego. Myślę,że tata Tess coś jednak kombinuje - Harry dobrze czuje. Ale to tylko moje przypuszczenia :// xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Rajuśku, wkurza mnie jej ojciec no 😱

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahajahaha lilubie jak Harry jest zazdrosny. Ciejawe kiedy ona im powie o wyjezdzie a moze zrezygnuje ? Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mogę uwierzyć, że to już 3 cz. aftera ;---;

    OdpowiedzUsuń
  16. omg omg omg umarłam NIE WIEM JAK WY, ALE JA DALEJ JESTEM Z HARRYM. A TAK BTW OJCIEC TESS TO JACK SHEEPARD Z LOST! :DDDDDD MÓJ ULUBIONY SERIAL! M xx

    OdpowiedzUsuń
  17. ej jej ojciec jest fajny <3!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku kocham ten rozdział.!
    Jest po prostu perfekcyjny ♥
    Dziękuję za tłumaczenie kochana <3.!

    OdpowiedzUsuń
  19. Suuuper <3 ~Justyna :**

    OdpowiedzUsuń
  20. Harry jest taaaki uroczy

    OdpowiedzUsuń
  21. Harry mrr. taki ostrożny i opiekuńczy. Tessa znowu zwleka :c

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś czuje ze niedługo będzie awantura :/ ale mam wrażenie ze Tess na koniec i tak wyjedzie z Harrym albo wyjdzie tak ze będą mieszkać razem ale ani w Seattle ani w Anglii xdd a co do ojca Tessy to jakoś mu nie ufam....w tej sprawie jestem po stronie Harry'go :3 i tak kończąc juz... KC FEST BABY <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Im dłużej Tessa zwleka tym bardziej boje sie reakcji Harrego ;x masakra.
    A tobie dziękuje bardzo za tłumaczenie! <3
    /D.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nareszcie nadrobiłam te 60 rozdziałów :) nie czytałam tego chyba od 3 miesięcy, zapomniałam jak fajne jest to ff :D

    Tess mogłaby się spotkać z Zaynem, kocham każdy rozdział, w którym jest chociaż wspomniany xx wiem, że to nie jest fanfiction o nim, ale to nie moja wina, że on jest taki uroczy, nawet jeśli coś knuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny rozdział *.*
    Czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak widać Harry się rehabilituje :D, czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejny niesamowity rozdział, jak każdy inny z resztą :*!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam jak Harry jest taki opiekuńczy i chce bronić Tessę przed wszystkim .
    Trochę mi się nie podoba z tym ojcem , ale to się jeszcze zobaczy .
    Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. omg jak uroczo *o* aww Angie dziękuję x

    OdpowiedzUsuń
  30. Cóż, #201 najwidoczniej został kolejnym moim ulubionym rozdziałem. ;-)/A

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny !! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Haha ta osoba to pewnie Harry. Hazz ninja pokojowy monitoring xddd

    OdpowiedzUsuń
  33. Już nie mogę się doczekać kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie jak zawsze! xx

    OdpowiedzUsuń
  35. Rozdział Awwww *.*
    Mam pytanie. Czy w całej tej części będzie obecny ojciec Tess?

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny rozdział ;) / @zanetaaa1997

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekam na następny!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. najlepszy moment to kłótnia o fikcyjnych bohaterów, nn :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Omg genialny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  40. rozdział jest super,jak wszystkie inne zresztą :) dziękujemy że tłumaczysz Angie,jesteś najlepsza x

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudo. Im bliżej momentu kiedy mu o tym powie tym bardziej się boje ;(

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny jestem na komórce wiec nie będę się rozpisywać

    OdpowiedzUsuń
  43. super super super super super super super jeju pisze sz wiadowosc ze rodzialy beda zadko a tu nagle bah i jest rozdzial po 2 dniach hahahhahahaha szybka jestes i za to cie kocham czekam na nexta i lepiej zeby Harry zmienil swoje postepowanie, bo nie bedzie zbyt dobrze dla niego

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie wieże Tess tak jakby wspomniała o Seattle, ale Harry tego nie zauważył. Ciekawe czy spotka się z Zayn'em. Ich relacja co raz bardziej jest >>>>>>>>>>>>>>>>>, po prostu jak normalnie siedzą w domu i się wygłupiają. Tess jest co raz bardziej szczęśliwsza, a ojciec Tess moim zdaniem przyniesie kłopoty nie tylko jej, ale jej związkowi również. Rozdział jak zawsze świetnie przetłumaczony teraz jedynie czekać kiedy Angie będzie miała czas i chęć na tłumaczeni następnego i gratulacje przyjęcia do pracy.
    @MegustaVas96

    OdpowiedzUsuń
  45. OMG! Cudo! Boże kocham! ♥ Dziękuję!!! xx

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniały jak zawsze. Nie moge sie doczekać spotkania z Zayn'em.
    Dziękuje ci Angie że to tłumaczysz i powodzenia w pracy ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. Niech powie o sttele!

    OdpowiedzUsuń
  48. Boski rozdział *3*

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny rozdział :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Niech ona mu w końcu powie o Seattle.
    Kochana jesteś za to, że tłumaczysz. Dziękuję Angie, podziwiam Cię x

    OdpowiedzUsuń
  51. idealny
    perfekcyjny x

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeju jak słodko <3
    Dziękuję słońce xx

    OdpowiedzUsuń
  53. woah :D Nieźle xd Kocham takie sceny jak tutaj o tym jak gadają o książkach i wg :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny. Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Błagam, niech ona mu już powie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  56. omg jestem taka ciekawa reakcji Harrego na Seattle że nie mogę no :o
    ja już chcę następny rozdział *-*

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam opiekuńczego Harry'ego <3

    OdpowiedzUsuń
  58. jestem ciekawa czy serio ojciec Tessy ma czyste intencje... mam nadzieje, że w końcu powie Harremu o Seatlle :) dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. o mamusiu *,* uwielbiam radosnego Harry'ego <3

    OdpowiedzUsuń
  60. cudoooo *.*
    Love ya <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Super :) ciekawe jak zareaguje na to że wyjeżdża do Seattle

    OdpowiedzUsuń
  62. Cos za mily jest ten ojciec . No coz okaze sie w praniu ;) KIEDY CZERWONA CZCIONKAAA . hahaha :*****

    OdpowiedzUsuń
  63. Harry taki opiekuńczy *.*
    kocham

    OdpowiedzUsuń
  64. Też nie lubie jej ojca !!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Mega uroczo. Świetny jak zawsze.
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  66. Umm... nie lubię jej ojca, nie wiem czemu :D I widzę że jesteśmy coraz bliżej powiedzenia Harry'emu o Seattle, będzie ciekawie :3

    OdpowiedzUsuń
  67. rozdział genialny! nie moge się doczekać nastepnego

    OdpowiedzUsuń
  68. boje sie co harry zrobi jak dowie sie o seattle :(

    OdpowiedzUsuń
  69. Oooo taki milutki rozdział ^^ ale ja czekam na ten kiedy tess powie harry'emu o Seattle. To będzie ciekawe. Kurka pewnie się strasznie wkurzy. Ale czy pojedzie z nią ?? Tego jeszcze nie wiemy

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajnie że stara się dogadać z ojcem. Ale w połowie mam do tego stosunek jak Harry :d @irwinismyboy

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  72. Tessa powinna powiedziec mu kilka rozdzialow temu haha
    Cos mi sie wydaje ze ten wieczor nie skonczy sie dobrze /@nattyshugs

    OdpowiedzUsuń
  73. Jaj kocham♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  74. Super :) Czekam już na następny rozdział :* i ten ojciec Tessy jest dziwny, bardzo dobrze że Harry go tak traktuje

    OdpowiedzUsuń
  75. Tam dam dam dam! Kocham ten rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetny jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Super :) już czekam na następny :* i ten ojciec Tessy jest taki jakiś dziwny nie podoba mi się . Bardzo dobrze że Harry go tak traktuje :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Bosko jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  79. W nastepnym rozdziale bedzie sie dzialo chyba

    OdpowiedzUsuń
  80. Ech Tess nie mówi nic o Seattle... To się źle skończy. Dziękuję za tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  81. Ojciec Tessy wydaje mi się być ok, ale pewnie coś wywinie...
    Harry w zazdrosnej i opiekuńczej wersji to mój ulubiony Harry 😊

    OdpowiedzUsuń
  82. Rozfzial swietny ! Czekam na kolejny ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  83. uwielbiam takiego opiekunczego harre
    y'ego ;)
    @looksoperfectxo

    OdpowiedzUsuń
  84. omfg, dziekuję za rozdział.
    niesamowity
    nie ma żadnej akcji, ale takie rozdziały sa potrzebne, zeby ostudzić emocje haha
    pewnie w kolejnym (albo jeszcze późniejszym) będzie jakaś akcja/drama
    juz sie nie moge doczekac
    harry pewnie zostanie wydalony
    a wtedy tess bedzie mogla powiedziec tak ''skoro ty wracasz do anglii (bo na pewno wroci) to ja jade do seattle'' omg omg omg :'(
    kocham was dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  85. HIhi Tajemniczy ten ojciec Tess :3 będzie akcja coś tak czuję ^^ rozdział wspaniały jak zwykle Harry i jego romantyczny urok ;) Dzięki za tłumaczenie Xx

    OdpowiedzUsuń
  86. Hahaha jest mój miodzio., mój najukochańszy rozdziałek

    OdpowiedzUsuń
  87. bomba. dziękuje i czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  88. Rozdział jest świetny, uwielbiam to.
    Nie mam pojęcia co mam myśleć o ojcu Tessy, szkoda mi go no ale... no, nie wiem naprawdę. Rozumiem Harrego w tej sprawie.
    Hm, jestem ciekawa kiedy Tessa powie o Seattle, boję się tego haha no bo wszystko pomiędzy nimi wtedy sie zepsuje :c
    No nic, dziękuje bardzo za rozdział i czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Uwielbiam harrego xx
    Rozdzial jak zawsze świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  90. świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  91. Czekam na Seattle tzn na ich rozmowę na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  92. Jejsjdi kiedy ona powie w koncu o Settle!

    OdpowiedzUsuń
  93. Jezu ♡
    Idealne.....
    Nie daje mi spokoju tylko ta liczba komentarzy... o:
    Dziekuje za tlumaczenie Angie ♥
    Kc
    Xx

    OdpowiedzUsuń
  94. Awwwww to jest takie asjndiurguknmg uwielbiam to :) Tak bardzo dziękuję, że dla nas tłumaczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  95. Cudowny 😍 a no i powodzenia w pracy x

    OdpowiedzUsuń
  96. Uwielbiam słodkiego Hazze ♥

    OdpowiedzUsuń
  97. Jejku boję się że jej ojciec ją.zgwałcić w nocy :c
    I.ciekawe.co chce.Zayn ?

    OdpowiedzUsuń
  98. Jeej ,co tak malo komentarzy? ;cc

    Swietne tlumaczenie Angie ;*

    OdpowiedzUsuń
  99. jak zwykle świetny :D

    i Harry <333

    ~@dont_you_say

    OdpowiedzUsuń
  100. o kurde ! Ciekawe czy wydalą Harrego!

    OdpowiedzUsuń
  101. Rozdział wspaniały
    Angie bardzo dziękuję , że tłumaczysz mimo , że pracujesz ;**

    OdpowiedzUsuń
  102. zajebisty rozdział dzięki angie :******8

    OdpowiedzUsuń
  103. zajebisty rozdział dzięki angie ;****

    OdpowiedzUsuń
  104. Aww! Harry jest taki uroczy jak się troszczy o Tess! ^^ Kocham to! <3

    OdpowiedzUsuń
  105. O matko :o <3 rewelacja :) czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  106. OMG !!!!!
    Kocham Aftera ....
    Przez nie cały miesiąc przeczytałam wszystkie rozdziały... nie mogłam oderwać się od czytania ;D...
    Czekam na nexta. xx
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetne! ;*

    OdpowiedzUsuń
  108. Zaczepisty rozdział! Ojciec Tess jest jakiś dziwny nie lubię go mam nadzieję, że Harry i Tess nie rozstaną się po tym jak powie mu o Seattle o ile wogóle mu O tym powie nie wiem co o tym myśleć do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  109. Ojciec Tess jest taki milutki i dlatego mi coś tu nie pasuje .
    A może to tylko moja wyobraźnia ?
    No nie wiem , wiem tylko że Tessa nie powinna spotykać się z Zaynem .
    Wszyscy dobrze wiemy jak reaguje na niego Hazz , no ale znając życie spotka się z nim i impreza chłopaków będzie nieudana a przynajmiej dla Harrego kiedy się o tym dowie .
    Niecierpliwie czekam ns nn <3

    OdpowiedzUsuń
  110. Świetny rozdział, nie mogę się doczekać następnego :)
    Dziękuję, że tłumaczysz ♡

    OdpowiedzUsuń
  111. Ooooo... Suodko :D jest sie czego bac w nastepnych rozdzialach! ;o
    Dzikuje za tlumaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. Czyżbym wyczuwała kłótnię? Chodzi o to co usłyszał Harry. xx

    OdpowiedzUsuń
  113. Awww cudowny rozdział ❤ Harry taki opiekuńczy 😍 / @thanksforlove69

    OdpowiedzUsuń
  114. Omg. Zajebisty. Wgl ja mysle ze jej ojciec chce ja zgwalcic xd. Moj chory umysl. Aaaa... iii bojevsie co Hazz pomysli o Seatlle.

    OdpowiedzUsuń
  115. Nie wiem co napisać, ale nie chcę też nie komentować, bo było by to nie fair.
    uuu Harry się wkurzył ^^
    czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  116. Czekam na omówienie tego że Tessa wyjeżdża!!!!

    OdpowiedzUsuń
  117. Ten ojciec Tessy wydaje mi się trochę podajrzany. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  118. Zapowiada się ciekawie, już nie mogę się doczekać jak powie mu o Seattle :D

    OdpowiedzUsuń
  119. Asdfgh ten ojciec jest dziwny... chce czegos wiecej od Tess... a co do seatlle ... cisza przed burzą?

    OdpowiedzUsuń
  120. Świetny! Dziękuję, że tłumaczysz

    OdpowiedzUsuń
  121. Świetny rozdział! Jestem ciekawa czy Tata Tessie (haha) na prawdę jest taki miły i uroczy.. może Harry co do niego na początku się nie mylił? Może chce po prostu wykorzystać Tesse? Hm, zobaczymy. Jestem bardzo ciekawa!

    Dziękuję Angie za tłumaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  122. azsxdcfvgb zajebisciee x

    OdpowiedzUsuń
  123. początek sezonu zapowiada się bardzo ciekawie! :D

    OdpowiedzUsuń
  124. Obawiam się trochę tego jak zareaguje Harry kiedy Tessa powie mu o Seatlle , ale i tak mam nadzieje że wyjedzie z nim do Angli gdziekolwiek byle by byli razem <3 Rozdział jak zawsze cudowny :* już nie mg się doczekać następnego :)
    /Paula ;*

    OdpowiedzUsuń
  125. Wooow super blog😋
    Wczoraj go znalazłam i przeczytałam wszystko w jeden dzień❤️❤️
    Nie mogę sie doczekać kolejnych rozdziałów 💋💋💋

    OdpowiedzUsuń
  126. Tess powiedz mu o Seattle jak najszybciej, bo nie będzie wesoło. Do ojca Tessy mam uprzedzenia, ale może się mylę idk :)
    świetny rozdział ashsgdgdsjdjs

    OdpowiedzUsuń
  127. mam prośbę czy mogłabyś umieszczać informacje o zamieszczeniu następnego rozdziału?

    OdpowiedzUsuń
  128. jest to mój pierwszy komentarz, który zostawiam tutaj i chciałam cie bardzo za to przeprosić ;c zawsze gdy wchodzę na komputer to najpierw sprawdzam czy nie ma nowego AFTERa ... jestem fanka tego ff juz bardzo długo i dla tego mi wstyd pisząc tu mój pierwsy kom

    OdpowiedzUsuń
  129. Kiedy next ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  130. Kiedy następny? :c
    Kocham too <3 :c
    Masakra, że Tess chce wyjechac.. mam nadzieje, że zmieni zdanie! C:

    OdpowiedzUsuń
  131. Czekam niecierpliwie na następny rozdział <3
    Prawdę mówiąc obawiam się, że Harry może mieć rację co do ojca Tessy, wątpię żeby nagle okazał się troskliwym tatusiem, ale wszystko się jeszcze okaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  132. ciekawe, czy podejrzenia Harryego sa prawdziwe... czy powaznie ojciec Tess cos kreci
    i do jasnej ciasnej, dziewczyno, powiedz mu w koncu o Seattleeeeeee! :D
    czekam na nastepny x

    OdpowiedzUsuń
  133. Co do ojca Tessy mam dziwną nadzieję, że on się zmienił na lepsze.
    Ale, matko, Tessa nie może odkładać informacji o Seattle, ja chyba wybuchnę jak Harry gdy wszystko się wyda;o

    OdpowiedzUsuń
  134. BOSKIE jezu po raz pierwszy pisze kpm pod tym blogiem wiem że dość w czas ale czytam go od niedaena i jestem dopiero tu uwielbiam ten blog kocham cie za to że go tłumaczysz <3 dobra kończe bo się za bardzo rozpisałam ale jeszcze raz dzięki i pby Hessa okazała się Hessą 4ever :)

    OdpowiedzUsuń
  135. jezuu tessa jest taka tępa, że az mi jej żal... Na hazzy miejscu bym ja wykopała razem z tym menelem przez okno

    OdpowiedzUsuń