poniedziałek, 23 grudnia 2013

Rozdział 112.

- Jezu, już idę! – krzyczę, kiedy ruszam w stronę drzwi.
Spoglądam na zegarek, stojący na biurku - jest prawie czwarta nad ranem. Kto to do cholery? Nawet gdy jestem pijana, przez mój umysł przebiega masa możliwości. Co jeśli to Harry? Minęły ponad trzy godziny odkąd do niego zadzwoniłam, ale jakim cudem by mnie znalazł? Gdy otwieram drzwi, przed moimi oczami ukazuje się postać Trevora. Rozczarowanie kłuje mnie w pierś. Przecieram oczy, czuję się tak samo pijana, jak w momencie, gdy runęłam na łóżko.
- Przepraszam, że cię budzę, ale masz może mój telefon? – pyta. Co?
- Huh? – odpowiadam, cofając się w głąb pokoju, aby mógł wejść do środka.
- Myślę, że zamieniliśmy się telefonami, ponieważ mam twoją komórkę i pomyślałem, że może ty masz przez przypadek moją – mówi, wyciągając dłoń, w której trzyma urządzenie.
- Miałem poczekać do rana, ale twój telefon nie przestaje dzwonić – wyjaśnia.
- Och – to wszystko, na co mnie stać. Podchodzę do torebki i ją otwieram. Komórka Trevora leży w niej na moim portfelu.
- Przepraszam, musiałam ją zabrać w samochodzie – podaję mu.
- W porządku. Naprawdę przepraszam, że cię obudziłem. Jesteś jedyną kobietą, która wygląda tak pięknie, budząc się, jak wyglądała… - przerywa przez walenie w drzwi.
- Co to do cholery? Impreza u Tessy? – drę się i podchodzę do drzwi. Prawdopodobnie jest to pracownik hotelu skarżący się na hałas, jaki wywołał Trevor przez pukanie o tak wczesnej godzinie… Chociaż w sumie nie wydaje mi się, żeby dobijał się do mnie tak głośno, jak myślałam.
Ktokolwiek to jest, musi być zły, ponieważ mocno wali pięścią o wejście.
- Tessa! Otwórz te cholerne drzwi! – głos Harry’ego dociera do mnie przez dzielącą nas barierę, aż zatrzymuję się w połowie kroku.
Twarz Trevora nieco blednie i jest mi z tego powodu przykro. Gdy Harry go zobaczy, nie skończy się to dobrze, bez względu na to, po co przyszedł.
- Schowaj się w łazience – mówię do chłopaka, na co wytrzeszcza oczy.
- Co? Nie mogę – odpowiada, a ja uświadamiam sobie, jak idiotycznie to brzmi.
- Otwieraj te pieprzone drzwi! – Harry ponownie krzyczy i w tym samym momencie słyszę, jak zaczyna wielokrotnie uderzać kopniakiem w wejście.
Ponownie spoglądam na Trevora, zanim otwieram drzwi, zapamiętując jego piękną twarz tuż przez okaleczeniem.
- Już idę! – krzyczę i nieco uchylam wejście, po czym odnajduję kipiącego ze złości Harry’ego, który ubrany jest cały na czarno. Zamiast swoich ciężkich butów, założył tym razem zwykłe, czarne conversy. Muszę przyznać, że podobają mi się jego nowe trampki. Przestaję się koncetrować.
Popycha drzwi i kieruje się prosto w stronę Trevora, jednak łapię go za koszulkę, powstrzymując go.
- Myślisz, że możesz ją upić i przychodzić do jej pieprzonego pokoju! – Harry drze się na niego i próbuje do niego podejść. Wiem, że nie siłuje się tak bardzo, jakby mógł, ponieważ od razu znalazłabym się na podłodze.
- Ja wcale… Ja… - zaczyna Trevor.
- Harry, przestań! Nie możesz tak po prostu tłuc ludzi! – krzyczę, szarpiąc go za koszulkę.
- A właśnie, że mogę! – mówi głośno.
- Trevor, wracaj do swojego pokoju, bym mogła mu przemówić do rozsądku. Przepraszam cię za jego zwariowane zachowanie – odzywam się, a chłopak prawie się śmieje na moje słowa, ale jedno spojrzenie Harry’ego go totalnie ucisza.
- Zwariowane zachowanie? – zwraca się do mnie, kiedy Trevor opuszcza pokój.
- Tak, zwariowane! Nie możesz się tu tak po prostu pokazywać i wtargać do mojego pokoju, by włoić Trevorowi! – odpowiadam.
- Nie powinien był tutaj przychodzić. Dlaczego się tu zjawił? Dlaczego jesteś wciąż ubrana? I kurwa mać, skąd masz tę sukienkę? – pyta, skanując moje ciało. Ignoruję ten rosnący żar w moim brzuchu.
- Przyszedł po swój telefon, ponieważ przed przypadek go mu zabrałam. I… nie pamiętam reszty pytań, które mi zadałeś – przyznaję.
- Cóż, może nie powinnaś była tyle pić – karci mnie.
- Będę pić co i kiedy tylko chcę, dzięki za troskę – mówię, na co wywraca oczami.
- Jesteś taka nieznośna, kiedy jesteś schlana – stwierdza, po czym siada na krześle.
- Jesteś taki nieznośny, kiedy jesteś…  czymkolwiek. I kto pozwolił ci usiąść? – parskam, krzyżując ręce.
- Nie mogę uwierzyć, że zjawił się w twoim pokoju – mówi Harry.
- Nie mogę uwierzyć, że tu jesteś – prostuję.
- Pieprzyłaś się z nim?
- Co? Jak śmiesz się w ogóle o to pytać! – drę się. Boże, ale on wygląda teraz seksownie.
- Odpowiedz na pytanie.
- Nie, dupku. Oczywiście, że nie.
- A zamierzałaś? Chcesz się z nim przespać?
- O mój Boże, Harry! Jesteś szalony! – kręcę głową.
- W takim razie, dlaczego wciąż jesteś ubrana?
- Ponieważ nie chce mi się przebierać… I nie sądzisz, że gdybym z kimś uprawiała seks, nie byłabym całkowicie ubrana? – wywracam oczami.
- A poza tym, to nie twój interes czy z kimś sypiam czy nie. Może uprawiałam seks z nim, a może z inną, przypadkową osobą? Nigdy nie wiadomo – kąciki ust unoszą się w zadowoleniu, ale staram się zachować obojętność.
Moje słowa wywarły zamierzony efekt, a Harry odwraca się na krześle, by rzucić mi spojrzenie.
- Co ty powiedziałaś? – odszczekuje.
Jest o wiele zabawniej, niż przypuszczałam, że będzie. Podoba mi się bycie pijaną w pobliżu Harry’ego, ponieważ mówię bez zastanowienia i wszystko wydaje się być śmieszne.
- Słyszałeś mnie… Może pozwoliłam kolesiowi w klubie na to, by zaciągnął mnie do łazienki – mówię, po czym wstaję z łóżka i podchodzę do Harry’ego. Jego klatka piersiowa unosi się i gwałtownie opada. Jeśli samo spojrzenie mogłoby zabić, już byłabym martwa.
- Może Trevor przespał się ze mną na tym łóżku – odzywam się, spoglądając na nie.
- Zamknij się. Po prostu się zamknij, Tessa – ostrzega mnie, na co się śmieję. Czuję się niesamowicie silna.
- Coś nie tak, Harry? Nie podoba ci się wizja rąk Trevora na moim ciele? – nie wiem czy to jego złość, alkohol czy fakt, że za nim tęsknię, sprawia, że nie kontroluję tego, co robię i siadam na jego kolanach. Nogi spoczywają na jego udach. Jest kompletnie zdezorientowany moim zachowaniem i potrafię zauważyć, że się trzęsie.
- Co ty… Co ty wyprawiasz, Tessa? – jąka się.
- Powiedz, Harry. Podoba ci się wizja Trev…
- Przestań, przestań to powtarzać! – błaga.
- Och, rozchmurz się, przecież wiesz, że bym tego nie zrobiła – obejmuję ramionami jego kark. To uczucie, które towarzyszy mi w tej chwili, praktycznie odbiera mi powietrze.
- Jesteś pijana, Tessa – mówi, próbując usunąć moje ręce.
- No i… Pragnę cię – zaskakuję nie tylko siebie, ale także i jego. Próbuję uciszyć swoje myśli.
Biorę dwie garści jego włosów, stęskniłam się za tym dotykiem między moimi palcami.
- Tessa… Nie wiesz, co robisz. Jesteś zalana – odzywa się, jednak w jego głosie nie ma jakiegokolwiek przekonania.
- Harry… Za dużo myślisz. Nie stęskniłeś się za mną? – mówię w zagłębie jego szyi, delikatnie je ssąc. Moje hormony totalnie buzują i nie wiem, czy kiedykolwiek go bardziej pragnęłam.
- Tęssskniłem… - posykuje, na co ssę mocniej, upewniając się, że zostawiam znak. – Nie mogę, Tess… proszę – błaga mnie, bym przestała, ale odmawiam i zamiast tego kręcę swoimi biodrami, a on jęczy.
- Tessa. Nie – marudzi, a następnie łapie mnie za biodra, powstrzymując moje ruchy.
- Masz wybór. Albo się ze mną pieprzysz, albo robisz wypad. Decyduj – parskam. Co do cholery ja właśnie powiedziałam?
- Znienawidzisz mnie jutro, jak zrobię ci to w tym… stanie – mówi, spoglądając mi w oczy.
- I tak cię nienawidzę – odpowiadam, a on krzywi się na moje słowa. – W pewnym sensie – dodaję.
- Możemy na początek o tym wszystkim porozmawiać? – pyta się, rozluźniając uścisk na moich biodrach.
- Nie, przestań zgrywać z siebie taką Debbie Downer – narzekam i ocieram się o niego.
- Nie możemy tego zrobić… Nie w taki sposób – powtarza. Od kiedy on jest taki święty?
- Wiem, że tego pragniesz, Harry. Odczuwam to przez twoją męskość – mówię mu na ucho.
Nie mogę uwierzyć w swoje słowa, które właśnie wypowiedziałam. Usta Harry’ego są takie różowe, natomiast oczy ma szeroko rozwarte i czarne od rozszerzonych źrenic.
- No dawaj, Harry. Nie chcesz mnie posiąść na tym biurku? A może łóżku? Czy raczej na umywalce? Tyle różnych możliwości… - szepczę i lekko gryzę jego płatek ucha.
- Kurwa mać… Okej. Pieprzyć to – mówi, po czym wplata dłonie w moje włosy, przyciskając swoje usta do moich warg.


~ jeśli przeczytałeś/aś zostaw komentarz :)

279 komentarzy:

  1. Aaaaaaaa, zakwbiste <3

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAA, ZAJEBISTE <3

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW, takiego rozwoju sytuacji to ja się nie spodziewałam. Z rozdziału na rozdział robi się coraz ciekawiej... Z niecierpliwością czekam na nastęny

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaw booooski nie mogę się doczekać następnego Pierwsza <33333

    OdpowiedzUsuń
  5. pieeerwsza od tych 112 rozdziałów ;) !!!
    Rozdział cudowny musiałaś tu skonczyć ? I czekam na nn ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieerwsza od 112 rozdziałów 1!!!
    Swietne i czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne !!!! Oby się pogodzili !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. 1!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieziemski rozdział. Proszę, żeby dzisiaj się ukazał nowy rozdział. Bardzo, bardzo ale to bardzo proszę.
    ~ pisałam to już, ale nie wiem czy opublikowałam, więc piszę jeszcze raz ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG !!!! Się dzieję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. huraaaaaaa !! Harry i Tessa :*

    OdpowiedzUsuń
  12. huraaaaaaa !! Harry i Tessa :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham tooooo ♥ uhuhu ale się dzieje ♥ @thanksforlove69

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, świetny i jeszcze raz świetny ten rozdział !! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę pierwsze ;) kocham, kocham, kochm

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne! już czekam na nexta! Wesołych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  17. uhuhu !! cos czuje ze jutro Tessa bedzie chciala go zabic :P rozdzial zajebistyy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza !! Zajebisty jest ten rozdział tak samo jak cały blog

    OdpowiedzUsuń
  19. ROZDZIAŁ NIESAMOWITY! uwielbiam go! nie moge sie doczekac koljnego!jesteście wspaniałe,że tłumaczycie ten ff!WESOLYCH SWIAT KOCHANE!

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku znowu tak szybko dodałaś rozdział i w najlepszym momencie przerwałaś ale i tak jak zwykle wspaniały rozdział

    OdpowiedzUsuń
  21. OMFG !! Ale swietne i idealne i niesamowiiite ! I wgl.. Aaaaaaaaaa. Nie umiem nic wiecej powiedziec przepraszam *-* Dziekujeee<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha kocham to opowiadanie. Next proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. łoo się dzieję *-* ja chcę 113 nie wytrzymam *-* czemu ona tak kończy, w takich momentach ; /

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak tak tak !
    Yslam z ni nie bedzie sprawdzalam juz zisiaj 5razy a tu taka niespodzianka . Kocham was <3 ale nieznosnie krotki ten rozdzial xc

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę, dodajcie dziś kolejny rozdział *-*

    OdpowiedzUsuń
  26. lfdklfglkfdglhgklhhkghkjghjkfggkh cudowne

    OdpowiedzUsuń
  27. WOOOW *.*
    Co za rozdział
    Kurde Tessa co się z tobą dzieje od kiedy jesteś taka odważna

    OdpowiedzUsuń
  28. omgggg! jesteście niesamowite, tak szybko dodajecie rozdzialy! :) dziekuje za dostarczanie mi tych wszystkich emocji :*

    OdpowiedzUsuń
  29. o jacież piernicze o.O ale emocje awwww słodko ! Harry jest seksowny :* a Tessa zalana mam nadzieję że będą razem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Omg Tessa jaka ty niegrzeczna gdy dostaniesz alkohol w ręce, żebyś tego nie żałowała następnego dnia :)
    @ewelina_697

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedy następny ? ;> a tak wgl to agzjshagsjvs boskie *-*

    OdpowiedzUsuń
  32. Yay! Pierwsza! Ale Tessa mnie za skoczyła :O Nie spodziewałam sie tego :D
    Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny rozdział, kiedy będzie next?
    Ula xx

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie, że dla nas to tłumaczysz <3 next.. <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Woah ale się porobiło !!! Jesteście wspaniałe za to tłumaczenie, na prawdę! Dziękuję z całego serca<3

    OdpowiedzUsuń
  36. O matko Harry wkroczył do akcji *_* czekałam na to :) mam nadzieje ze Tessa wreszcie mu wybaczy, bo nie wiem czy wytrzymam ich kolejna kłótnie
    Boski jest :) KOCHAM TO TŁUMACZENIE
    DZIEKUJE <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Super!! Nie mogę doczekać się 113 rozdziału *-*

    OdpowiedzUsuń
  38. UUUUuuuuuu jestem pierwsza !? <33 super świetne <33! *o* | weronika sowa
    czekam na next błagaaaam oby szybko koijuhgytfrd ;* Xx

    OdpowiedzUsuń
  39. Mrrr seks na umywalce . Chyba jeszcze raz przeczytam to mój ulubiony rozdział od dawna moje serducho skacze z radości. No i zakończyło się w tak kiepskim momencie. Buuuu !!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak na razie najlepszy rozdział Aftera2, hahaha. Po prostu najlepszy rozdział jaki może być opublikowany w poniedziałek!

    OdpowiedzUsuń
  41. Omg !!!! Boskie kocham !! Dawaj next plisss <333333

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny *__* Tessa jest taka odważna xd
    Wiedziałam, że Harry ulegnie xd
    Pozdrawiam ; 33

    OdpowiedzUsuń
  43. Omg...co to było? Tessa + alkohol....uhu...
    Zawsze musi kończyć się w takich momentach...ah...
    Czekam na next !

    OdpowiedzUsuń
  44. superr !!! <3 extra tłumaczeniee :* KOCHAM WASSS <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham <3
    To cudowny rozdział, ale jestem ciekawa jak Tessa zareaguje na to wszystko... rano :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Słodki Jezu... kocham zalaną Tessę :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Awwwww zajebisty, ale Tessa serio trochę przesądziła

    OdpowiedzUsuń
  48. O boże pierwsza :*** lece czytać/ Jula

    OdpowiedzUsuń
  49. o boże ŚWIETNY !! czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Aaaaaaaaa. Zajebiście!!

    OdpowiedzUsuń
  51. jezu nie mogę z nich hahah

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny rozdział boże awdijdfzf *.*
    czekam na next'a :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  53. O KURWA!!!!! NAJLEPSZY ROZDZIAŁ EVER KOCHAM CIĘ KOCHAM TO OPOWIADANIE KOCHAM HARRY'EGO I KOCHAM TAKĄ TESSĘ PO PROSTU LBFCOEUCVBEHVNOA <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Boże co o się dzieje, ale mi się wydje, że później go jeszcze bardziej znienawidzi ;//
    @MomentLikeYou

    OdpowiedzUsuń
  55. Pierwsza !!! weee !! boże kocham cię dziewczyno <33 wspaniały rozdział i w głębi duszy mam nadzieje ze pogodzą się na drugi dzień, chociaż wątpię ;c będę niecierpliwie czekała na następny ;**, chyba jeszcze nie dodałam żadnego kom ale od dzisiaj postanowiłam to zmienić ;**/.P

    OdpowiedzUsuń
  56. Pierwsza !!!. Cudowny czekam na następny :*****

    OdpowiedzUsuń
  57. Blagam nie.. przetlumacz dzis jeszcze jeden...

    OdpowiedzUsuń
  58. ooo kurwaaa *.* zajebisteee; ) czekam na nn ;3

    OdpowiedzUsuń
  59. orgazm :O zajebisty rozdzial <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Pierwsza :D genialne c: next! 8))

    OdpowiedzUsuń
  61. o mój Boże, czy oni się teraz prześpią? iudfehaw9fwhfaboaihaeo *______*

    OdpowiedzUsuń
  62. Pierwsza! Kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Pierwsza :D genialne c: next! 8))

    OdpowiedzUsuń
  64. Super muj kom jest pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  65. Rozdział jest niesamowity! Serio świetny! :) xx @PollKlaudia

    OdpowiedzUsuń
  66. Jestem pierwsza?! Wow!!! xD Roooozdział boooski!!! Takii aaaaa nie moge!! Hmm ciekawie będzie rano gdy Tessa się obudzi a tu Harry hahahahha TO BĘDZIE DOBRE!!! Jaaa chcee już kolejny rozdział!! Aaa <33 Nie moge się doczekać xD Twoja @Baska69 xx

    OdpowiedzUsuń
  67. Boże chcę już następny ! Hyhy xd
    Wesołych Kochani ;*

    OdpowiedzUsuń
  68. haha a uż myślałam,że nie ulegnie... ojj Harry ty mój!
    dzięki za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  69. Pierwsza :D genialne c: next! 8))

    OdpowiedzUsuń
  70. To jest cudowne! Przeczytałam wszystkie rozdziały w jedną noc!
    ~Zocha

    OdpowiedzUsuń
  71. łuhuhu rozdział mnie trochę bawił, ale jest świetny :D Ciekawe czy Tessa będzie pamiętała wszystko następnego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Boski rozdział :) mam nadzieje że dodasz szybko next :D

    OdpowiedzUsuń
  73. O moj Boże świetny rozdzial *0* + jutro swieta a ty dodajesz nowy rozdzial kocham cie <333

    OdpowiedzUsuń
  74. Oo szit Kanada !! Wiedziałam, że to on przyjdzie. Jestem taka błyskotliwa... ;) hah. Wizja pijanej Tessy jest bardzo, bardzo ciekawa ;d czekam na next ! Dodaj dziś jeszcze z okazji moich urodzin. To będzie dla mnie prezent xx

    OdpowiedzUsuń
  75. Pierwsza ?
    Boże świetny po raz pierwszy to komentuje xDD
    Taki omomomo *____________* <3

    OdpowiedzUsuń
  76. O moj Boże świetny rozdzial *0* + jutro swieta a ty dodajesz nowy rozdzial kocham cie <333

    OdpowiedzUsuń
  77. OMG *O*
    KIEDY NEXT ? <33333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  78. A świetne ♥ czekam na następny ♥ i chyba jestem pierwsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  79. aaaaaaa super rozdział ;*** nie moge się doczekać następnego rozdziału<33
    dodacie jutro?

    OdpowiedzUsuń
  80. OMG *.* Ja chcę następny <33 Zajebisty *O*

    OdpowiedzUsuń
  81. o matko sdhjgjgsjhsgdfjgsjfgsgsf *o*
    TO JEST CUDOWNE AWWWWWWW
    coś czuje że na następnym rozdziale dostane zawału. :o <3

    OdpowiedzUsuń
  82. I wiadomo czerwona czcionka w następnym rozdziale :D

    OdpowiedzUsuń
  83. Boski *______________* pierwsza ??? Ale bedzie jazda w nastepnym rozdziale

    OdpowiedzUsuń
  84. własnie wszystko przeczytalam i omgnngnjgngn

    OdpowiedzUsuń
  85. :o nie wierze... nie zrobi tego! omg, omg, omg...

    OdpowiedzUsuń
  86. świetny rozdział *,*
    bardzo szybko dodałas nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Hdcheekigncxwgjb nie mogę się doczekać następnego

    OdpowiedzUsuń
  88. Pierwsza! Cudowny! Wiedziałam, że Harry tam przyjdzi <3

    OdpowiedzUsuń
  89. O kurwa. :oo
    Podoba mi sie taka Tessa ^^
    Ciekawe gdzie będą sie seksić...

    Sorry jak czytałam ten rozdział to mi mózg wypłynął. Ale nie no zajebiste. nareszcie !!!1

    OdpowiedzUsuń
  90. OŻESZKURWAMAĆJAPIERDOLEZGON *_________*
    WIEDZIAŁAM ŻE PRZYJEDZIE!
    WIEDZIAŁAM ŻE BĘDZIE SEKS!
    WIEDZIAŁAM TO JUŻ OD POPRZEDNIEGO ROZDZIAŁU!
    FIDJSGVFYUSDIO CZEKAM NA NN! <3 xx
    KOCHAAAM WAS!

    OdpowiedzUsuń
  91. OMG !! To jest po prostu genialne ;)) Harry jest taki słodki. Troszczy się o Tessę ogólnie widać że ją tak bardzo kocha ;)) Końcówka najlepsza :*

    OdpowiedzUsuń
  92. omg omg omg. Pijana Tessa - lubię to! Nawet kocham! :D

    OdpowiedzUsuń
  93. *____________________* O mój Boże! nie jestem w stanie powiedzieć nic więcej niż djfdjjfjkwef

    OdpowiedzUsuń
  94. dead. jest pięknie. to ta chwila. o boziu. asdfghjkl <3

    OdpowiedzUsuń
  95. knjvkahiudnksdsjofdud . Jezu KOcham To aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. <3

    OdpowiedzUsuń
  96. no i pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  97. Jezuu.. Tessa!! Pogrzało ją! Potem będzie żałować! Harry błagam ty się ogarnij >.< Świetny rozdział dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Omg nsxosbxlsnlsbdkskxnxkznxksnxksnxksnslswnlsbxownxjskowjbdnspsbsiwvei kocham kocham kocham. TESSA POD WPLYWEM ALKOHOLU TO PRZECIWIENSTWO TESSY W REALU

    OdpowiedzUsuń
  99. Udjsjsvsjdidkbsns. Tessa zznienawidzi go jeszcze bardziej. Pieprzyć to xd

    OdpowiedzUsuń
  100. hshsjshscdusvvsjxhd ja chce next ! <3

    OdpowiedzUsuń
  101. O KURWA. TO JEST MOCNE.
    ALE NIE CHCE CZYTAĆ, JAK SĄ BA SIEBIE TACY ŹLI :CC
    TO MNIE RANI.
    KOCHAM ICH JAK SĄ POGODZENI, A JAK SIE KŁÓCĄ I ZACHOWUJĄ WŁAŚNIE TAK, TO MI SMUTNO
    KURDE, TO BRZMI JAKBYM BYŁA ROZWYDRZONYM DZIECKIEM.

    ROZDZIAŁ JAK ZWYKLE - WSPANIAŁY.
    DZOEKUJE ŻE TŁUMACZYCIE TO FF. BARDZO DZIEKIJE.
    JESTEŚCIE BARDZIEJ BIZ KOCHANE AHEVDHJWBDHSH
    KOCHAM WAS.

    @luoeh

    + taki dodatek xd

    Niech Louis z marchewkami przyjdzie w koszulce z paskami. Niech Liam odda ci żółwia swego, ale musisz go karmić dnia każdego. Niech Niall rozwali ci lodówkę, zje ci wszystko nawet parówkę. Niech Zayn się w twoim lustrze przejrzy. Paul przez twoje okno wejrzy. Niech wszyscy wyskoczą Ci spod choinki zaśpiewają kolędy dla twojej rodzinki. Niech Horan dopadnie się do kolacji. Niech Zayn powie, że jest pełen gracji. Niech Harrego ogarnie na prezenty pokusa, a Louis zrobi ci psikusa. Niech Liam ucieka przed łyżkami, a Paul będzie gonił za wszystkimi Wami. Wszyscy potem zjecie żelki. To są życzenia dla Directionerki. <3
    WESOŁYCH ŚWIĄT życzy luoeh <3 <3 <3
    ilysfm <333

    + SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU <:3333333

    JESZCZE RAZ KOCHAM WAS <3

    @luoeh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, Twoje życzenia wymiatają po całości! ♥

      Usuń
  102. Foch, forever. W takim momencie ???? Super :-P

    OdpowiedzUsuń
  103. Super rozdział, oczywiście tak jak wszystkie inne ;) Nie mogę się doczekać następnego ;*

    OdpowiedzUsuń
  104. jezu świetny *o*
    hahah jak ja kocham jak Tessa jest pijana :D
    oby na następny dzień nic złego się nie stało!
    czekam na next <3
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  105. O KUR-WA!!! oni sie będą pieprzyc!! aaa .. tylko jeszcze brakuje zeby sie pogodzili.i będzie suuuper!! koch.cie za to tłumaczenie :*

    OdpowiedzUsuń
  106. wow pijestem
    rozdział supcio

    OdpowiedzUsuń
  107. KOCHAM TO O BOŻE KWEJHGFHDJ

    OdpowiedzUsuń
  108. Pierwsza. Tessa zachowuje się jak suka. Jestem pewna, że jak będzie po wszystkim zacznię ranić Harry'ego, albo powie mu, że ją wykorzystał. Jestem ciekawa, kiedy się pogodzą...

    OdpowiedzUsuń
  109. Jezu... cudowny ! *_____*

    OdpowiedzUsuń
  110. Cudowny <3 ciekawe ja Tessa zareaguje na to na następny dzień :) /Katy xx.

    OdpowiedzUsuń
  111. OMG! To jest niesamowite! W następnym rozdziale będzie scena 18+?
    Ronnie <3

    OdpowiedzUsuń
  112. omg cudowny rozdział <3 lubię jak Tessa jest pijana xd

    OdpowiedzUsuń
  113. Dalej, kiedy ten sex?

    OdpowiedzUsuń
  114. Dodacie w zakładkę linka do drugiej części oryginału?
    Tessa może być częściej pijana :P
    Świetne tłumaczenie :)
    A no i oczywiście wesołych świąt, i szczęśliwego nowego roku!
    Bawcie się dobrze w sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  115. OMFG ten rozdział i w ogóle cały te opowiadanie jest zaj... yyy... bardzo bardzo fajne :) . Czekam na nn.

    OdpowiedzUsuń
  116. oszalałam.
    nigdy nie byłam tak ciekawa jakiegokolwiek bloga jak tego.
    jest niesamowity,idealny..!
    Z wielką niecierpliwością czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  117. O rany boskie , alez fantastyczny rozdział. Harry -- uwielbiam Cie !!

    OdpowiedzUsuń
  118. Hahahha Tessa wszystko w porzadku? XD
    To jest dziwne jak na Tesse no ale jest pijana hahaha
    Ciekaweee czy sie pogodza !! :D
    Oby !

    Dzieki za rozdzial!
    Wesolych Swiat! :)

    OdpowiedzUsuń
  119. OOOOOOOOOOOOOOOOOO!
    BĘDĄ SIE RUCHAĆ ^^
    Dominika xx

    OdpowiedzUsuń
  120. O matko. Oni teraz sie bd pieprzyc?? Nie moge uwierzyc w zachowanie Tessy. O rany! Jeju ja chce nastepny. Musze wiedziec co sie stanie

    OdpowiedzUsuń
  121. Jeju... cudowny... oby się to dobrze skończyło i by byli razem..!czekam na nexta !:-D

    OdpowiedzUsuń
  122. Tak bardzo dziękuję wam, że tłumaczycie i że teraz rozdziały są tak często! Najpiękniej ! Mam nadziejeeeję, że uda im się wszystko przezwyciężyć, mam nikła pewność, że tak :) Te opowiadanie ukazuje na mnie tak skrajne emocje że sama nie byłam pewna, że jestem do tego zdolna. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  123. Dajcie dziś następny plis <3 kocham was

    OdpowiedzUsuń
  124. omg:ooooooooooooo coś czuję, że Tess będzie tego żałowała

    OdpowiedzUsuń
  125. wow ,nie spodziewałam się :o nie mogę doczekać się następnego rozdziału jjhgvjhg.. <33

    OdpowiedzUsuń
  126. Dziękuję Wam że tłumaczycie tego ff i teraz rozdziały są tak często! xx

    OdpowiedzUsuń
  127. O ja pierdziele :o To jest genialne! <3 Pijana Tessa jest świetna, można się pośmiać :) Ja już chcę nowy :D

    OdpowiedzUsuń
  128. OMG xD
    Mam nadzieje że się pogodzą. I nie chcę aby Tessa tego żałowała.
    Chcę żebyy byli razem ;c
    Mam nadzieje że na święta sprawicie nam jaką niespodziankę było by pięknie <3
    NARKOTYK ♥
    Czekam na szybki nn xxxxxxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  129. TESS TU TAKA CHETNA, A POZNIEJ PEWNIE WYZWIE HARREGO OD KUTASOW -.- WKURZA MNIE ONA W TYM ROZDZIALR BSODJDKDNDLDJDODKDP

    OdpowiedzUsuń
  130. Ekhmm.. Spodziewałam się raczej, że się pogodzą, no ale... No cóż... Autorka zawsze musi mnie zaskoczyć. ^^

    OdpowiedzUsuń
  131. Nieeeeeeeeeeee, niech on sie wycofaaaa! Przecież ona zwali winę na niego po tym wszystkim! Niech oni już do siebie wrócą....

    OdpowiedzUsuń
  132. Hahah pijana Tess = rozrywkowa Tess <3 /Megg

    OdpowiedzUsuń
  133. ZAWALISTY <3 ALE TAKI KRÓTKI :c
    ~Halfatwin

    OdpowiedzUsuń
  134. BOZE! :o piękne! :3
    Sekkkkkkkkkkks, ahhhh :o

    OdpowiedzUsuń
  135. O moj boze *___*
    Czytalam to kilka razy xd
    Szkoda , ze krotki.
    Mam nadzieje , ze szybko pojawi sie next i dziekuje za tlumaczenie ;*

    OdpowiedzUsuń
  136. Ale kabaret :D a pozniej zapewne będzie żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Jezu słodki jshdgjkswsjkldcgh kocham, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  138. boże kocham! niech tess częściej pije haha

    OdpowiedzUsuń
  139. OMG Tessa i Harry proszę dodawaj szybciej nastepny

    OdpowiedzUsuń
  140. MATKO BŁAGAM DAJCIE KOLEJNY ROZDZIAŁ BO MAM HEART ATTACK

    OdpowiedzUsuń
  141. Hahah uwielbiam pijaną Tessę. Rozwala system XD

    OdpowiedzUsuń
  142. Kurde genialny i co też ludzie po pijaku robią

    OdpowiedzUsuń
  143. Hahaha, kocham ten rozdział, jest świetny ! Dawać nexta :D <33

    OdpowiedzUsuń
  144. Idealny rozdział na początek świąt! *o*

    OdpowiedzUsuń
  145. o matko jaka koncowka, tessa powinna byc czesciej pijana *.*

    OdpowiedzUsuń
  146. O M G Chcę następny!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  147. 169 przypadek nie sądze

    OdpowiedzUsuń
  148. ooo kurde hehehehehe:) Tessa:) jednak jest tak samo szalona jak Harold:)

    OdpowiedzUsuń
  149. boże proszę wstawcie dziś kolejny ;-; kocham ♥ prosze ;------;

    OdpowiedzUsuń
  150. coś czuje że chyba jednak tego nie zrobią... nie wiem czemu.. coś mi z harrym przeszkadza... on chce tylko by mu wybaczyła a nie przelecieć ją... HAZZ! BĄDŹ SILNY! XD

    OdpowiedzUsuń
  151. Pijana Tessa jest moją idolką.
    Ogólnie bardzo emocjonujący rozdział. , brakowało mi perspektywy Hazzy :c
    A teraz niepohamowane emocje, które muszę z siebie wyrzucic:
    NO ZAJEBISCIE PO PROSTU
    PÓJDĄ DO ŁÓŻKA A TESSA MU RANO WPIERDOLI. NA PEWNO TAK BĘDZIE, BO TO W KOŃCU TESSA.
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt i worka chęci do dalszego tłumaczenia pod choinką! Xx

    OdpowiedzUsuń
  152. Płakałam kiedy zobaczyłam że rozdział się skończył, niee nie martwcię się to nie uzależnienie wcale:)

    OdpowiedzUsuń
  153. niech Tessa częściej pije xd rozdział super :) czekam z niecierpliwością na następny <3 @Rebel_kj xx

    OdpowiedzUsuń
  154. Serio w takim momencie ?? Ja taka napalona, że ją zerżnie na podłodze i takie buuummmm... koniec teraz tylko czekac na dalszy rozdział. Pieknie no <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  155. jejku, mam nadzieje ze jak sie przespia to nie pogorszy to sytuacji! Oby bylo przeciwnie,brakuuuuje mi ich :( rozdzial jest wspanialy,ostatnio probowalam czytac po angielsku ale to nie to samo. Jakbyscie teraz przestaly tlumaczyc, to bym sie zalamala. Jestescie cudowne i doceniam wasza na prawde trudna prace! GENIALNY BLOG, NA PRAWDE! :* + WEEEEEESOLYCH SWIAT! <3

    OdpowiedzUsuń
  156. Kocham te ff, chciałbym wam bardzo podziękować za tłumaczenie, rozdział cudowny :) Wesołych świąt kochane!

    OdpowiedzUsuń
  157. O M G ! Ale odjazd! czekam na następny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  158. genialny
    Hesssa!
    mam nadzieję, że znów będą razem!

    OdpowiedzUsuń
  159. dodawajcie nastepnyy <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  160. Świetne! uwielbiam was za to , ze to tłumaczycie :D
    Wesołych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  161. AAAAAAAAAAMENO !
    I Nastepne rozdział bedzie "uwaga rozdział zawiera sceny..." ahhaha kocham te czerwone napisy hahaha ^^

    OdpowiedzUsuń
  162. jesuuu chyba popuscilam *O*

    OdpowiedzUsuń
  163. Niech oni już będą razem!! Dodajcie next, bo mam ZAWAŁ *-*
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  164. no w takim momencie!!! serio?!!!! jezu jaka Tessa zboczona po pijaku!!! no nie wierze!!!!! nie moge sie doczeac kolejnego!

    OdpowiedzUsuń
  165. Wchodzę i patrzę a komentarzy 169. Jej ale by było tak na 69 hazza z tessa...

    OdpowiedzUsuń
  166. ło mamuniu *_*
    czło ona wyrabia... no czubek :D
    ale podoba mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  167. zajebiste ! nareszcie się pieprzą ;d

    OdpowiedzUsuń
  168. wooow !!! właśnie na to czekalam :-D

    OdpowiedzUsuń