sobota, 28 grudnia 2013

Rozdział 113.

Uwaga! Rozdział zawiera sceny erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich. Czytając, robisz to na własną odpowiedzialność. Jeśli nie, możesz spokojnie ominąć notkę.


Moje ciało rozpala się w momencie, gdy usta Harry’ego napotykają moje. Jęczę w jego wargi, a po chwili otrzymuję od chłopaka to samo. Wplatam swoje palce w jego włosy, po czym ciągnę za nie mocniej. Nie jestem w stanie kontrolować ani siebie, ani pragnienia. Wiem, że Harry się powstrzymuje i to właśnie doprowadza mnie do szału w dobrym i złym znaczeniu. Moje dłonie zjeżdżają z jego włosów do brzegu czarnej koszulki, łapiąc za nią i uporczywie ściągając mu ją przez głowę. Kiedy tylko pocałunek zostaje przerwany, Harry lekko się ode mnie odsuwa.
- Tessa… - błaga.
- Harry… - sprzeciwiam się, przechadzając palcami po jego wytatuowanej skórze. Tęskniłam za tym, jak jego mięśnie napinały się pod skórą; za tym, jak czarny tusz ozdabiał jego perfekcyjne ciało.
- Nie mogę ciebie tak wykorzystać – jęczy, a ja przejeżdżam językiem po jego dolnej wardze.
- Bo nie wykorzystasz. Po prostu przestań nawijać – w połowię się śmieję. Wydaje z siebie jęk, kiedy dotykam go ręką przez spodnie.
Wiem, że nie może mi się oprzeć i zadowala mnie to bardziej, niż powinno. Nigdy nie przypuszczałam, że kiedykolwiek zdarzy mi się mieć pełną kontrolę nad Harrym. Jest to niezwykle zabawne, ponieważ nasze role się odwróciły. Jest strasznie twardy i podniecony, kiedy złażę z niego i dobieram się do zamka.
  
Harry’s POV:

Jej małe dłonie sięgają w dół, żeby ściągnąć mi spodnie. Moje myśli nieustannie wirują. Wiem, że jest to niewłaściwe, ale nic na to nie poradzę. Pragnę jej, potrzebuję, a wręcz pożądam. Muszę przy niej być, a dała mi wybór: albo robię wypad, albo się z nią pieprzę, a nie ma takiej możliwości, żebym ją zostawił skoro jest druga opcja. Słowa, które wypłynęły z jej pełnych ust, były takie nienaturalne i dziwne, ale za to niezwykle seksowne.
Kiedy spodnie sięgają moich kostek, potrząsam głową. Nie myślę jasno, a tym bardziej racjonalnie. Jestem nawalony i totalnie zatracony w tej zwykle słodkiej, a teraz dzikiej kobiecie, którą kocham bardziej, niż mógłbym sobie wyobrazić.
- Czekaj… - znowu się odzywam. Nie chcę jej powstrzymywać, ale muszę wszcząć jakąś małą kłótnię, aby uciszyć moje sumienie.
- Nie… nie ma żadnego czekania. Już i tak wystarczająco długo byłam cierpliwa – jej głos jest delikatny i droczący. Chwilę później ściąga ze mnie bokserki i łapie moją męskość w swoją dłoń.
- Kurwa mać, Tessa – nie potrafię jej powstrzymać. Nawet nie jestem pewien czy potrafiłbym, gdybym chciał. Ona tego pragnie, potrzebuje mnie i pijany czy nie, jestem na tyle samolubny, by przyjąć tę okazję, jeśli jest to jedyna możliwość, żeby mnie pragnęła.
Opada przede mną na swoje kolana i bierze moją męskość do swoich ust.
- Ja… - nie potrafię nawet ułożyć zdania.
Kiedy na nią spoglądam, patrzy na mnie, trzepocząc rzęsami. Kurwa, wygląda jak anioł i diabeł w tym samym momencie. Taka słodka i tak cholernie sprośna, gdy oblizuje i kręci swoim językiem wokół mnie.
- Dobrze ci? – uśmiecha się zadziornie, przez co prawie dochodzę na jej słowa.
Kiwam głową, nie mogąc się odezwać. W tym samym czasie wciąga policzki i ssie mocniej, biorąc więcej mnie w swoje słodkie usta.
Nie wiem, kiedy przestanie i tak bardzo, jak nie chcę by przestawała, pragnę ją dotknąć, pragnę ją poczuć.
- Przestań – błagam i delikatnie odpycham ją, trzymając za ramiona.
Kręci głową,  a następnie torturuje mnie poprzez poruszanie ręką w górę i w dół w niebezpiecznej szybkości.
- Tessa… Proszę – jęczę, na co się śmieje, wysyłając przeze mnie głębokie wibracje, ale na szczęście przestaje. Gdyby tego nie zrobiła, doszedłbym w jej gardle.
- Tak dobrze smakujesz – uśmiecha się i wyciera swoje opuchnięte usta wierzchem dłoni.
- Kurwa, od kiedy to posługujesz się sprośnymi słowami? – pytam jej, a ona wstaje na nogi.
- Nie wiem… Zawsze myślę o tego typu rzeczach, tylko po prostu nigdy nie mam jaj by wypowiedzieć je na głos – odpowiada, po czym rusza w stronę łóżka.
Prawie się zaśmiałem, kiedy wypowiedziała słowo ‘jaja’. To jest takie niepodobne do niej, ale tego wieczoru się rozkręciła i dobrze o tym wie. Mogę nawet stwierdzić, że świetnie się bawi, okazując mi swoją łaskę.
Przez tę sukienkę, którą ma na sobie, złapałaby każdego faceta w swoje sidła. Materiał, który uwydatnia jej wszystkie kształty jest najseksowniejszą rzeczą, jaką kiedykolwiek widziałem. Myślałem tak, póki jej nie ściągnęła. Rzuca we mnie sukienką kokieteryjnie. Niemalże czuję, jak mi gałki oczne wyskakują z orbit, kiedy dobieram się do jej ciała. Biała koronka stanika utrzymuje jej pełny biust w miseczkach, a dobrane majtki są tak wycięte, że odsłaniają większą część skóry między jej biodrem a kością łonową. Uwielbia, kiedy się ją tam całuje, nawet jeśli, wiem, że jest zawstydzona swoimi cienkimi, prawie przezroczystymi, białymi liniami na skórze. Nie mam bladego pojęcia dlaczego. Dla mnie i tak jest nieskazitelna, nawet ze znamionami.
- Twoja kolej – uśmiecha się, a gdy dotyka piętami końca łóżka, opada plecami na materac.
Marzyłem o tym od dnia, w którym mnie zostawiła. Nie myślałem, że kiedykolwiek zdarzy się to ponownie, a teraz – proszę bardzo. Muszę zapamiętać każdy, najdrobniejszy szczegół, ponieważ wiem, że to prawdopodobnie ostatni raz.
- Sama mam zacząć? – drażni się ze mną i unosi swoją brew. Chryste, jest teraz taka nienasycona.
Zamiast odpowiedzieć, dołączam do niej na łóżku. Siadam obok jej nóg, a ona niecierpliwie ściąga swoje majtki. Zabieram jej rękę i sam ściągam je za nią.
- Tak bardzo za tobą tęskniłem – mówię jej, a ona łapie mnie ręką za głowę i obniża ją w miejsce, gdzie chce ją mieć. Zaprzeczam, ale po chwili się poddaję i przyciskam usta do jej ciała. Pojękuje i skręca się pod dotykiem mojego języka, kiedy skupiam się najbardziej na jej wrażliwych punktach. Wiem, jak bardzo to uwielbia. Pamiętam, kiedy po raz pierwszy ją dotknąłem, a ona zapytała ‘Co to było?’. Jej niewinność wciąż mnie podnieca.
- O mój Boże, Harry – jęczy. Tęskniłem za tym dźwiękiem. Normalnie powiedziałbym, jak mokra czy gotowa na mnie jest, jednak nie potrafię znaleźć słów. Jestem zbyt pochłonięty jej pojękiwaniem i tym, jak ściska prześcieradło z rozkoszy. Wsuwam w nią jeden palec, po czym go wysuwam i tak w kółko, na co niemalże skowyczy.
- Szybciej, Harry. Proszę, szybciej – błaga mnie, a ja daję jej to, czego pragnie. Kręcę w niej dwoma palcami, póki ich nie wyciągam i nie wprawiam w ruch języka. Zauważam, że sztywnieją jej nogi, w ten sam sposób, kiedy zwykle dochodzi. Odchylam się, by obserwować swoje palce, a gdy je o nią szybko pocieram, krzyczy, dosłownie wykrzykuje moje imię. Dochodzi na moje palce. Gapię się na nią, zwracając uwagę na każdy szczegół. Zapamiętuję to, jak mocno ma ściśnięte oczy; to, jak jej usta układają się w niemalże perfekcyjne O, czy to, jak jej policzki oblewa rumieniec, kiedy jest spełniona. Kocham ją, kurwa mać, ja naprawdę ją kocham. Nic na to nie poradzę, że biorę swoje palce do ust. Smakuje tak dobrze, o wiele lepiej niż ktokolwiek inny.
Gwałtowny oddech ukazuje się na jej klatce piersiowej tak, że nie potrafię oderwać od niej oczu. Po chwili otwiera powieki. Na jej pięknej twarzy utrzymuje się uśmiech, a kiedy ponosi palec i wskazuje bym podszedł bliżej, od razu pojawia się on również i u mnie.
- Masz prezerwatywę? – szepcze mi na ucho, kiedy kładę się na łóżko.
- Taa… - wolno odpowiadam. Grymas zakrywa jej uśmiech, a ja mam nadzieję, że za bardzo o tym nie rozmyśla.
- Taki nawyk – szczerze przyznaję.
- Nieważne – mamrocze, a następnie spogląda na moje spodnie, leżące na podłodze. Prostuje się i po nie sięga, grzebiąc po kieszeniach, aż znajduje to, czego szukała. Rzuca jeansy z powrotem na ziemię, po czym podaje mi kondoma.
Niechętnie go od niej odbieram, nawiązując kontakt wzrokowy.
- Jesteś pewna? – pytam po raz dwudziesty.
- Tak, a jeśli zapytasz o to jeszcze raz, pójdę do pokoju Trevora z twoją prezerwatywą – odszczekuje, a ja mrużę na nią oczy. Jest bezlitosna dzisiejszego wieczoru, a jeśli zacznę się z nią kłócić, wyśle mnie stąd z walizkami.
W sumie wiem, że tak naprawdę by tego nie zrobiła… Cóż, przynajmniej nie uważam. Nie potrafię wyobrazić sobie jej u boku nikogo innego, niż u mojego. Pewnie dlatego, że zabiłoby mnie to. Serce zaczyna mi walić, kiedy w mojej głowie pojawia się obraz Tessy z Trevorem. Czuję, jak krew mnie zalewa.
- Jak chcesz, on… - zaczyna mówić, ale zamykam ją, przyciskając dłoń do jej ust.
- Nawet się nie waż tego kończyć – odwarkuję, a po chwili czuję pod dłonią rosnący uśmiech na jej twarzy. Wiem, że to, jak mnie prowokuje nie jest właściwe, a tym bardziej pieprzenie jej w stanie nietrzeźwym. Nie potrafię jej odmówić, kiedy wiem, że mnie pragnie, zwłaszcza, że istnieje szansa… mała szansa. Jeśli przypomni sobie, jak dobrze nam razem było, wrócimy do siebie. Zabieram rękę z jej ust i odpakowuję prezerwatywę. Gdy tylko wsuwam ją na siebie, siada mi na kolanach.
- Na początek chcę to zrobić w tej pozycji – proponuje, ściskając moją męskość, zanim powoli się na mnie usadawia. Wydaję z siebie świst pełen porażki i rozkoszy, kiedy zaczyna kręcić swoimi biodrami. Rusza sobą wolno, zataczając kręgi i tworząc przecudowny rytm. Wiem, że długo nie wytrzymam, za bardzo byliśmy od siebie odseparowani.
- Mów do mnie, Harry. Mów do mnie, tak jak kiedyś – jęczy, po czym obejmuje mnie za kark, przyciągając bliżej do siebie. Nienawidzę kiedy mówi ‘tak jak kiedyś’. Brzmi to tak, jakby to było dawno temu.
Lekko unoszę się na łóżku, by napotkać jej ruchy, po czym przykładam usta do jej ucha.
- Lubisz, kiedy mówię ci sprośne słówka, co? – odzywam się, na co jęczy.
- Odpowiedz mi – mówię, a ona potakuje głową.
- Wiem, że tak. Zgrywasz świętoszkę, ale wiem lepiej – szczypię ją zębami w szyję. Moja kontrola nad sytuacją została osłabiona, dlatego też ssę jej skórę mocniej, upewniając się, że zostawię po sobie znak, żeby wszyscy go zobaczyli, a szczególnie Trevor.
- Dobrze wiesz, że jestem jedyną osobą, która potrafi sprawdzić ci prawdziwą przyjemność… Wiesz, że nikt inny nie sprawi, że będziesz tak krzyczała… Nikt tak naprawdę nie wie, gdzie cię dotykać – mówię i sięgam dłonią w dół, żeby potrzeć ją w miejscu, gdzie nasze ciała są połączone.
- O Boże… - mruczy.
- Przyznaj, Tessa. Przyznaj, że jestem tym jedynym – pocieram ją mocniej, a przy tym bardziej napieram się na nią biodrami.
- Tak, jesteś.
- Kim jestem? – pytam jej. Muszę to od niej usłyszeć, nawet jeśli skłamie. Moja desperacja mnie przeraża.
Chwytam ją za biodra, a następnie kładę nas na łóżku. Kiedy nad nią góruję, wbijam się w nią, powodując u niej wrzask. Robię to mocniej, niż kiedykolwiek. Jej delikatna skóra lśni od potu i muszę przyznać, że wygląda niezwykle apetycznie.
- Jesteś tym jedynym… Harry… Tym… - mówi, a ja obserwuję jak pode mną dochodzi. Jej słowa są wszystkim, czego potrzebowałem. Przejeżdża swoimi paznokciami w dół mojego kręgosłupa, a tuż po tym wypełniam prezerwatywę i opadam na nią.
- Kocham cię – mówię jej i próbuję nawiązać kontakt wzrokowy, ale odwraca spojrzenie.
- Ciii… - odzywa się, po czym przyciska swoje palce do moich ust.
- Nie możesz tak po prostu mnie uciszać – odpowiadam i zsuwam się z niej.
- Musimy o tym porozmawiać – pojękuje na moje słowa.
- Nie teraz, muszę wstać za trzy godziny. Chodźmy spać – żąda.
- Spać? – pytam jej.
- Tak, spać. Proszę – mówi i obejmuje mnie wokół talii. Jest to przyjemniejsze uczucie, niż seks, który przed chwilą uprawialiśmy, a świadomość spania z nią w jednym łóżku mnie tylko nakręca. Minęło tak dużo czasu.
- Okej – ulegam jej i całuję ją w czoło. Lekko się krzywi, jednak wiem, że nie ma siły na kłótnię.
- Kocham cię – powtarzam się, jednak znów mnie ignoruje.
Nasz związek, lub cokolwiek to jest zakończył się i przybrał totalnie inny kierunek w jedną noc. Nagle stałem się tym, kim bałem się być, a ona przejęła nade mną kontrolę. Mogłaby sprawić, że stałbym się najszczęśliwszym mężczyzną na całej ziemi lub mogłaby mnie zniszczyć tylko jednym słowem.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

203 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeeej udało mi się być pierwszą. Ten rozdział był.. Hmm.. No cóż... Emm.. Fajny! :D Nie no ja się boję jej myśli po tym jak się obudzi i ogarnier co tak właściwie zrobiła. No nie poznaje jej. Była taka niewinna, a w tym rozdziale.. Nie wiem jak to nazwać. W każdym bądź razie dzięki, że juyż dziś był nowy rozdział! Kocham was dziewczyny!

      Usuń
  2. Świetny :D
    Wohoo :D
    Coś się znowu zaczyna dziać :d haha
    Pozdrawiam
    G xx

    OdpowiedzUsuń
  3. o mój Boże ! <3 niech oni w końcu będą razem no :(

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo wreszcie rozdział ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O boże kocham to opowiadanie. Muszę szczerze powiedzieć, że czekałam na tłumaczenie tego rozdziału bo jestem parę w przód po angielsku, hehe ;)
    Pijana Tessa=Dobra w łóżku Tessa
    haha nic nic ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko <3 hahah jfhvsljaddhlajgajfgdcb *-* to jest takie awww no nie mam słów :)))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny rozdział :) z niecierpliwością czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  8. Omgfd sugeugeuveygd TYLE czekania i w końcu Boże jezzzzzuuuuu dzięki za tłumaczenie ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. OMFG tak długo na niego czekałam i jest!!!!!!!! Jak zawsze cudowny xx

    OdpowiedzUsuń
  10. idealny, jak każdy z resztą.

    OdpowiedzUsuń
  11. role się odwróciły xd cudaśny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. OMFG!!!! Proszę Tessa, nie bądź zła na Harry'ego za tą noc. Tak ładnie PLLOSZĘ. x

    OdpowiedzUsuń
  13. *.* cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. o mój boże :Ozawał gwarantowany xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Nareszcie rozdział. Wiecie co? Uzależniłam się od tego opowiadania i pasuje mi to :-) oby był jeszcze jakiś rozdział w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW nie wiem co napisac... po prostu cudowny

    OdpowiedzUsuń
  17. Next, next, next !! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. woow jaki seks. nie no serio nie spodziewałam się tego po Tessie. nie wiedziałam, że jest taką ostrą kochanką po alkoholu. ale oni powinni teraz porozmawiać ze sobą i dojść do jakiegoś wspólnego kompromisu. no ale to pozostaje w kwestii autorki. trzymam za nich kciuki. M.

    OdpowiedzUsuń
  19. CO. TY. ZE MNĄ. ROBISZ? BOŻE TO BYŁO WSPANIAŁE. Tylko się boję jednej rzeczy: jak ona tego nie pamięta i co zrobi jak się obudzi i zobaczy Harry'ego? O cholera...

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham cie *.* kiedy następny??? <33333

    OdpowiedzUsuń
  21. AAA <3 Czekam aż Tessa otrzeźwieje i będzie niezła awanturka :D xx.

    OdpowiedzUsuń
  22. No po prostu nie wiem co mam napisac . Totalny odjazd !!

    OdpowiedzUsuń
  23. O BOŻE ALE BĘDZIE AKCJA JAK SIĘ TESSA OBUDZI
    AHAHA O KURWA
    CO JAK CO, ALE WOLĘ NAJEBANĄ TESSĘ. PRZYNAJMNIEJ NIE ZANUDZA,ALE CÓŻ....
    HAHA PIZGAM
    KOCHAM WAS I DZIĘKUJĘ ZA TO TŁUMACZENIE XXXXXX :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zarąbiste *_* To mój ulubiony rozdział w drugiej części. Czekam z niecierpliwością na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  25. O Jezu *.* To jest genialne! Ja nie mogę no, chcę kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja pierdziele rozdział wow jestem totalnie uzależniona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hhaha uwielbiam! <3 Najlepsze momenty ever! Świetne, też chcę takiego Harrego<3

    OdpowiedzUsuń
  28. O matko.Jestem ciekawa, jaka będzie reakcja Tess kiedy wytrzeźwieje ;D Phahahha :P Mam nadzieję, że nie wykopie go z pokoju :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Haaha świetny ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Haha! Nieźle...

    OdpowiedzUsuń
  31. on ją kocha :* ale wykorzystał to że była pijana :/

    OdpowiedzUsuń
  32. to jest genialne XD czekam na następny :P pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam te rozdzialy z drugiej czesci ;D czekam niecierpliwie na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  34. Sex sex sex. Yeeay. Nareszcie. Omg. Kurde! No Tessa teraz już musisz z nim być. Plissss kolejny. ;**

    OdpowiedzUsuń
  35. NAWET NIE MASZ POJĘCIA JAK SKAKAŁAM Z RADOŚCI KIEDY ZOBACZYŁAM ŻE JEST RODZIAŁ !!!! ♥ JEST CUUUUUDOWNY < 33 POPROSTU KOCHAM CIE ♥ AAAAAAAAAA !

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest dobrze oby było coraz lepiej

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak Ty to robisz skarbie:) kocham twojego bloga:) dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  38. a ja ram nie napisze ze rozdzial swietny, bo z takimi tekstami to do orginalu, tylko ze wspaniale przetlumaczyny ;) btw, nadal sie zastanawiam ja przetlumaczycie np jak tessa kiedys tam przy tym profesorze mlodym powie "i do not" a on ja poprawia na "i don't" no bo w sumie w polskim to za przeproszeniem jeden chuj haha. czekam niecierpliwie na next :) x

    OdpowiedzUsuń
  39. kolejny rozdział to będzie ogień! dziękuję za tlumaczenie xx.

    OdpowiedzUsuń
  40. Biedny Harry, przecież ona mu piekło zrobi, gdy wytrzeźwieje! A w sumie to nie... to jego wina :D Szkoda mi Tessy, bo jakby nie patrzeć została wykorzystana, ale chciała tego. To jest serio pogmatwane. No cóż i tak super :D Dziękuję za rozdział i pozdrawiam :D PS. Taka niewinna a w tym rozdziale taka kocica! ( XDD)

    OdpowiedzUsuń
  41. oj chyba Harry będzie miał kłopoty ;c jejeje nie mogę się doczekać kolejnego *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. O Boże. To były dwa najlepsze rozdziały (112 i 113) Po prostu kocham taką Tess *.* <33

    OdpowiedzUsuń
  43. matko ta druga część jest boska*o* chcę więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. O boże to jest takie idealne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Jedne wielkie... WOOW

    OdpowiedzUsuń
  46. Zaczęłam wrzeszczeć jak zobaczyłam, że jest nowy rozdział.
    Te sceny są zbyt bardzo podniecające :D
    Uwielbiam *-*
    Oni muszą być razem ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. .,mnbvcdrtyuionbvcfdr jezuuu*.* To jest genialne! Martwię się co Tess zrobi kiedy wytrzeźwieje i zobaczy Harry'ego w swoim łóżku... oby go tylko nie wywaliła z pokoju... Tak czy siak rozdział emejzing i czekam na więcej , oby jak najszybciej bo jestem już za bardzo uzależniona żeby czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny :) czekam na nexta :P

    OdpowiedzUsuń
  49. jeezu tego się tylko częściowo spodziewałam :o myślałam że się poruchają i go wyrzuci :3 ale dobrze, niech go nie wyrzuca! Takiego to sama bym przygarnęła *-* uzależnienie afterem level hard <3

    OdpowiedzUsuń
  50. hahaha, ja pitole xd
    potrzebuje szybko nowego rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  51. Niesamowite ;** Ciekawe jak Tessa zareaguje jak się obudzi i możliwe że nie będzie pamiętać co się wcześniej stało ;\
    xx.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jezuu.. najlepszy rozdział ever!!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. ło boże jaki cudowny tak długo na niego czekałam *,* a ten moment jak powiedziała ze pójdzie do Trevora najlepszy haha <3 nie moge sie doczekać nowej !

    OdpowiedzUsuń
  54. O BOŻE!! Kiedy następny?? Bo nie wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  55. To jest zajebiste !! ^^

    OdpowiedzUsuń
  56. ten rozdział jest świetny sam w sobie, a jeszcze to że jest pisany z perspektywy Harrego czyni go niesamowitym!

    Best rozdział ever :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Proszę o następny :) Kocham to!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Xnxnxjjx chce nowy rozdzial laallala <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Jezu świetny. *.* cieszę się strasznie z takiego przebiegu akcji. Hessa <3

    OdpowiedzUsuń
  60. O KURWA ;-;
    TESSA WRACAJ DO NIEGO
    PROSZĘ
    BŁAGAM
    HARRY TEŻ BŁAGA
    NIE RÓB MU TEGO
    PROSZĘ..... ;___________;

    OdpowiedzUsuń
  61. GENIALNY !!! Oni muszą być razem ! ♡ Kiedy będzie następny ?

    OdpowiedzUsuń
  62. O My God!!!! Co to było!!! Jesus maria takiego seksu jeszcze nie było! warto było czekać mam nadzieje że Tessa mu wybaczy!

    OdpowiedzUsuń
  63. Tesknilam za Afterem naprawde teskinlam blagam przetlumaczcie jeszcze ssybciej nastepny rozdzial bo ja nie moge wytrzymac bo Tess obudzi sie i co dalej....

    OdpowiedzUsuń
  64. Aaaaa! Nie moglam sie doczekac tego rozdzialu :-D

    OdpowiedzUsuń
  65. Proszę niech oni do siebie wrócą <3

    OdpowiedzUsuń
  66. TAK BARDZO NIE MOGŁAM SIĘ DOCZEKAĆ, OMG
    DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  67. O Boze , Tessa jaka ty jestes niegrzeczna! :P
    Jak najszybciej musze przeczytac nastepny rozdzial <3

    OdpowiedzUsuń
  68. kochammmmm<3333333333333333
    wszyscy czekamy na nastepny! xx

    OdpowiedzUsuń
  69. Z
    A
    J
    E
    B
    I
    S
    T
    Y
    !
    !
    !
    Czekam na next'a

    OdpowiedzUsuń
  70. niesamowity rozdzial, tessa taka zadziorna a hazz jak baranek ^^ nie mogę doczekać się następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie mam 18 ale to czytałam mam do ciebie pare słów wspaniale tłumaczysz. Możesz się zdziwić ale zaczełam czytać od wczoraj a jestem przy 97 rozdziale boska jesteś ! <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Tessa udusi Harry'ego jak rano się obudzi xD
    jeeeeju uwielbiam to opowiadanie <3
    bardzo dziękuję za tłumaczenie ;3
    dodajcie szybko kolejny.. błagam.. :c

    OdpowiedzUsuń
  73. łoł łoł łoł
    się porobiło XD
    najlepszy moment, 'one nie może mnie tak po prostu uciszać!'
    nie mogłam sie doczekać i jest !
    czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  74. Niech Tessa mu wybaczy :c

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten rozdzial byl niesamowity! Nie wiem co zdarzy sie w nastepnym ale czuje ze to bedzie swietne!

    OdpowiedzUsuń
  76. kurde..
    Tessa głupia baba, obudzi się i będzie się na niego wkurzała
    a on jest taki słodki

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny <33 dziękuję tak bardzo czekałam <3

    OdpowiedzUsuń
  78. Jejku, nie mogłam się doczekać. Rozdział jak zwykle świetny. Niesamowicie przetłumaczony. Pzdr. <33

    OdpowiedzUsuń
  79. tak długo czekałam na ten rozdział ;) opłacało się !!! <3 boskiiiiieee tłumaczenie ;** kocham was :*

    OdpowiedzUsuń
  80. omg!
    kochaam
    C.x

    OdpowiedzUsuń
  81. Naprawde boje sie kolejnego rozdzialu...no..bo...przeciez...Jezu jak pochrzani sie jeszcze bardziej to bedzie ZE MNA ZLE:( Bardzo nie chce zeby to tak sue skonczylo;(((

    Jak spedziliscie swieta ( pytam calej zalogi:* ) ? Mam nadzieje ze byly jak z bajki! Kocham was ! I jeszcze raz pragne serdecznie podziekowac za follow od wszystkich bohaterow ff;)) Moze kiedys 'zasluze' na follow od samej tlumaczki * wyczuj kochanie malenka sugestie hihihi * Spokojnie zartowalam xd :** Dziekuje za wszystko- dobranoc:* @dianee2805

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja spędziłam dobrze, jednak muszę przyznać, że już nie odczuwam świąt :c

      Usuń
  82. omg !
    kochaam
    C. x

    OdpowiedzUsuń
  83. Czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  84. cdbsibjknjnfmd genialny *-*
    ale pewnie Tess jak tylko się obudzi będzie zła na Harry'ego :/

    OdpowiedzUsuń
  85. Aaa neext !! Oo bożee !! Aaa !! Next !!

    OdpowiedzUsuń
  86. Skakałam po ścianach, bo nie mogłam się doczekać tego rozdziału. Perspektywa Harry'ego - omg ajxbsjbsn kocham. Ogólnie uwielbiam jego perspektywę. I mogę się założyć, że Tessa mu rano za to wpierdzieli, jestem pewna.
    Rozwaliły mnie te "groźby" Tessy, że pójdzie do Trevora XD
    Buziaki! xx

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja pierdole to co sie dzieje w mojej głowie po przeczytaniu wszystkich rozdziałow w niecałe 2 dni mnie przeraza. Zwariuje przez to, ale i tak to uwielbiam. Jestem wdzieczna za wasze tlumaczenie iczekam z niecierpliwoscia na nastepne rozdzialy xx

    OdpowiedzUsuń
  88. *O* Tessa jest nie obliczalna po pijaku. Nie mogę doczekać sie next!

    OdpowiedzUsuń
  89. Super rodział. Już wyczuwam awanturę z samego rana xD

    OdpowiedzUsuń
  90. A tu Tess budzi się następnego dnia i zauważa obok siebie Harrego. UPS... Takie "kurwa co on tu robi?" albo "Co ja cholera zrobiłam?". Tego się spodziewam, ale mam nadzieję, że będzie inaczej. W końcu nie to nie tylko wina Harrego, że się przespali. Z jego strony to jest uwarunkowane miłością. Tessa była zwyczajnie nachlana jak świnia i pewnie pomyśli, że drań wykorzystał nadarzającą się okazję.
    Albo zjawią się u Tessy jacyś nieproszeni goście. Na przykład Trevor. To by się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Rozdział świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  92. To jest takie jcsbcjaklam chciałabym być kiedyś na miejscu Tessy xd

    OdpowiedzUsuń
  93. LSDKJFHJALKERJH moje emocje są nie do opisania jezu przeczytalam cale opowiadanie od 20-4 w nocy i aloisudhycsjk kocham to tak bardzo że jeju nie mogę się doczekać następnego jeju alskidjuhjsk

    OdpowiedzUsuń
  94. KURDE to było mega i wgl. mimo tego , co on zrobił jej to i tak szkoda mi harrego i nie chciałabym tessy w roli ''zimnej suki''

    OdpowiedzUsuń
  95. HBSYFBYSGBFY moje serce wali jak nie wiem co.. !!!! OMG !!!! Boże musisz dodać jak najszybciej NEXTA !!! Boże, troche chce mi sie płakać... :'( Bo oni nie są razem... :'( Ale ten rozdział zajebisty :D <3 KC <3

    OdpowiedzUsuń
  96. O M G !!! boziu jakie emocje . Tak mi szkoda Harrego . Nie chce zeby Tess była taka Nie słodka . wolałąm ją taka niewinną i wgl. Tak mi szkoda ze oni juuz nie sa razem . I jak Tessa bedzie sie czepaaić Harrego to pojde do niej i jej tak dogadam ze jej w pięty pojdzie . !!!!
    Prpsze cię dodaj jak najszybcej nexta bo nie wytrzymam .

    OdpowiedzUsuń
  97. Ushdgshuds kocham tess i harry'ego omg
    Mam nadzieję, ze nie wywali go tak od razu XD ciekawa jestem co bedzie dalej
    Przepraszam, ze o to pytam, ale czy udaloby sie, zebyscie tlumaczyly troche czesciej? Uwielbiam, ze w ogole to robicie i dziekuje za to ale to jest takie swietne ze juz nie mogę się doczekać następnego avbhshshsa

    OdpowiedzUsuń
  98. cudowny, ale tessa będzie jutro mega złą na niego

    OdpowiedzUsuń
  99. Boże ... to jest tak cudowne że nie moge tego określić słowami <3333333

    OdpowiedzUsuń
  100. Jezu. Ale tessa mnie wkurwia. Rano na pewno go wyjebie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  101. To jest cudowne!! Mam nadzieję że Tessa będzie z Harrym . Po prostu kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  102. Wooooo *.*
    Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  103. błagam dodajcie już nowy rozdział, bo zwariuję ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  104. Ciekawe jak zareaguje na widok obnażonego Harrego, gdy się obudzi...

    OdpowiedzUsuń
  105. Ymmm ten rozdzial byl....
    Jejuu nie moge znalezc odpowiedniego slowa. Wezcie mi pomozcie.
    A wiec mam nadzieje ze jak sie obudzi i wytrzezwieje nie zrezygnuje z niego. Blagam niech do sb wroca bo ja umree. Jejuu dobra tam.
    Dziekuje za to ze tlumaczycie.
    Kocham was xx

    OdpowiedzUsuń
  106. Omg to jest cudowne! oby byli razem . czekam. na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  107. no, także tego... <3

    OdpowiedzUsuń
  108. Boskie *.* Nie poznaję Tessy :D Czekam na inne rozdziały<33

    OdpowiedzUsuń
  109. nie mogę się doczekać następnego rozdziału:)!

    OdpowiedzUsuń
  110. Jeżeli Tessa wydrze się na Harryego i powie mu że nie chce go znać i po co tu wgl przyszedł to ja zwarjuję!!

    OdpowiedzUsuń
  111. Niesamowity!!! <3 Boki normalnie *o*
    Czekam na next <33

    OdpowiedzUsuń
  112. Jaka niegrzeczna Tessa <3 Kocham to fanfiction. Mam nadzieję że znów będą razem ;33

    OdpowiedzUsuń
  113. Ciekawe czy jak Tessa wstanie to też będzie taka zadowolona? XDDDDD
    Harold *-*

    OdpowiedzUsuń
  114. hmmm. cieksawe co zrobi tessa po tym wszysstkim hmmm @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
  115. Boże...... to było cudowne *gadam jakbym właśnie skoczyła sie pieprzyć*
    Nie ważne..... ONI MUSZĄ BYĆ RAZEM, a Trevor niech zmiata.
    On ją kocha, ona jego CO TU DO GADANIA?!
    Dobra, kończe bo sie porycze. ;-;
    xxx i oczywiście czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  116. O boże, genialny!

    OdpowiedzUsuń
  117. tak bardzo kocham to jak on ją kocha i sobie rycze, nie? :c uwielbiam no kurde nooooo

    OdpowiedzUsuń
  118. omg, ciekawe co Tessa zrobi rano, oby nie była bardzo zła.

    OdpowiedzUsuń
  119. O matko!
    Kocham, kocham, kocham!

    OdpowiedzUsuń
  120. Kocham ten rozdział !!!!

    OdpowiedzUsuń
  121. o Boże ...... matko jakie to świetne szybciutko next proszę cię :* kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  122. OMG !
    Rozdział zajebisty <3
    Boje sie jej reakcji jak się obudzi. Oby Nie zrobiłaaa jazdyy Harry'emu.
    Zbooczuszek ze mnie :D
    Czekam na szybki nn :)

    OdpowiedzUsuń
  123. PIĘKNYYYYYYY <3333333333
    dasz dzisiaj dwa rozdziały? prooszę bo długoo nie dodawałaś :( <3333

    OdpowiedzUsuń
  124. OMFG genialne ale czuje że na następnym rozdziale się popłaczę ;cc

    OdpowiedzUsuń
  125. OOOOOO..pieknie <3 no i wreszccie :D czekam na nexta <3 :**

    OdpowiedzUsuń
  126. CZEMU TAK SIĘ SKOŃCZYŁO ;_______________________; moje życie straciło sens

    OdpowiedzUsuń
  127. oo kurde *.* wczesniej nie komentowałam, bo byłam tak pochłonieta czytaniem, że w dwa dni przeczytałam wszystkie rodziały od 1, aż do teraz i zamierzam czytac dalej. To jest cudowne *.* dziekuję, że tłumaczycie *.*

    OdpowiedzUsuń
  128. Boże genialny! z Tessy robi się niezła zawodniczka :D tylko szkoda że zaczyna go ignorować... mimo że się stara... po prostu nie mogę sie doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Tak bardzo mi się podoba ;D . After jest przepiękny i oni ohhh ... nie ma słów żeby to wyrazić :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Matko tak długo czekałam na ten rozdział, że omg. *o*
    Boje się jak zareaguje Tessa gdy się obudzi :oo
    Cudowny jak zwykle, już się nie moge doczekać następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  131. omg omg omg omg *o* boję się jak Tessa zareaguję rano :o czekam nn <3 @Rebel_kj :)

    OdpowiedzUsuń
  132. jezu cudowny jest ten rozdział. jeszcze te słowa harry'ego na koniec aw. mimo wszystko i tak bym wolała by tessa była z trevor'em

    OdpowiedzUsuń
  133. PER-FECT^^ <3 omg.... kiedy next? @_MyLovelyNial

    OdpowiedzUsuń
  134. cudowny nie mogę się doczekać na następny proszę wstawcię dzisiaj!kocham was <3

    OdpowiedzUsuń
  135. oni muszą być razem! <3

    OdpowiedzUsuń
  136. matko świetny rozdział!
    ciekawe jak to wszystko sie zakończy ;D

    OdpowiedzUsuń
  137. Oni muszą być razem!!!

    OdpowiedzUsuń
  138. Nie odpowiedziała, że go Kocha...
    Ej no! :(
    Chcę następny rozdział...
    Jestem ciekawa co Ona powie gdy się obudzi haha :)
    @zaynismyangelx

    OdpowiedzUsuń
  139. Hazza! asdfghjkl Inteligentny komentarz, aha! :) x

    OdpowiedzUsuń
  140. Zajebisty nie ma co :)))

    OdpowiedzUsuń
  141. Przeczytałam 113 rozdziałów w 5 dni. Blog GENIALNY.Cały czas o nim myśle. Chciałabym zeby Harry i Tessa byli razem. Muszą być. Kocham was ♥

    OdpowiedzUsuń
  142. To jest zajebiste asuhgdybwif XD

    OdpowiedzUsuń
  143. whoah ale butowniczka sie zrobila ;p

    OdpowiedzUsuń
  144. bosz cudny ten rozdział, jestem ciekawa co będzie dalej xx

    OdpowiedzUsuń
  145. Jestem totalnie zauroczona !!

    OdpowiedzUsuń
  146. Łoł. Nie wiem co napisać, naprawdę. To jest takie.. idealne. Nawet pomimo tego, że ciągle się kłócą, to jednak z całego serca im kibicuję i mam nadzieję że jednak będą razem. Specjalnie powstrzymuję się od czytania po angielsku, nie wiem w sumie po co xd
    Tak bardzo Was kocham za to co robicie <3

    OdpowiedzUsuń
  147. Niech sie teraz pogodza...
    Ja nie moge czytac tego, gdy oni sa tak bardzo zranieni....

    OdpowiedzUsuń
  148. kiedy nastepny???

    OdpowiedzUsuń
  149. zarąbisty :) czekam na nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Kocham to opowiadanie i z niecierpliwością czekam na nn ... <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  151. Jeśli mam być szczera..zdarzyło się to o czym myślałam. Jednocześnie jestem przerażona tym faktem. Tessa rano się obudzi i co? Zobaczy jak Harry leży obok niej. Pragnęła GO. Pytanie tylko czy będzie żałować. Spanikuje i każe mu się wynosić czy znajdzie w sobie odwagę i porozmawia z Nim o TYM, O NICH. Rany, czy tylko Ja się tym tak denerwuję co będzie potem..? ughh. Ok, czas się opanować.!
    Czekam na kolejny ! :)

    PS. Przeczytałam 113 rozdziałów w niecałe 48h ;)

    Charlotte

    OdpowiedzUsuń
  152. ORGAZM XD
    P.S.
    GENIUSZ :*

    OdpowiedzUsuń
  153. oh czyli role się odwróciły. niby powiedziała, że on jest jedynym, sorcia no ale to było pod wpływem emocji, zaraz miała dojść, więc nie żeby coś, ale to się nie liczy Harry :(

    Dziękuję za tłumaczenie, cudownie to robicie x

    OdpowiedzUsuń
  154. Nie mogłam się doczekać aż w końcu spotkają się razem! :) Mam nadzieje, że będę parą, bo są dla siebie wprost stworzeni, a wrażliwość harry'ego wprost mnie przeraża. Ciągle zachwycam sie jak jest idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  155. wow, czekam na next :DDD

    OdpowiedzUsuń
  156. Jak zawsze, dobrze przetłumaczone. :D Dzieje się dzieje, brak mi powietrza hahha : D

    OdpowiedzUsuń
  157. zajebistość tego: >>>>>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  158. Przeczytałam wszystkie te przetłumaczone rozdziały i zastanawiam się co to będzie. A niech tylko Tessa biednego wykopie...
    A tłumaczycie świetnie, odwaliłyście kawał dobrej roboty, a następnego rozdziału się boję.
    I w ogóle gdyfgftjdfgfjfgfffgdjjfghsruietcgjigdeel

    OdpowiedzUsuń
  159. O jejciu jej ! W dwa dni przeczytałam całość, a teraz nie mkogę doczekać się kolejnego rozdziału. Czuje, że pod koniec ff będę płakać <3 rozdział jak zwykle niesamowity ! Cieszę się, że go tlumaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  160. Przepraszam *tłumaczycie :*

    OdpowiedzUsuń
  161. OMG!! Mam nadzieję, że tak już zostanie i Tess go nie odrzuci.. Hazz jest taki wrażliwy przy niej.. Kocham to <33

    OdpowiedzUsuń
  162. No, to prawda, że Tess jest w tym rozdziale bardziej dzika i nienasycona, ale mi się w tej wersji podoba dużo bardziej niż wcześniej.
    A Harry. Biedny Hazz jest taką ciotą, odkąd Tessa go zostawiła. To takie... poniżające. Wolałam go wcześniej.
    Czytając ten rozdział słuchałam sobie Miley Cyrus i jakoś tak wpasowałam się w klimacik :D

    OdpowiedzUsuń
  163. Jeden z najlepszych rozdziałów jaki czytałam < 3333

    OdpowiedzUsuń
  164. proszę niech ona mu wybaczy ;c

    OdpowiedzUsuń
  165. Wow to było niesamowite, role się odwróciły i teraz Tess górowała, ciekawe jak to będzie po przebudzeniu.. :D

    OdpowiedzUsuń
  166. Tessa ostra w łóżku kiedy jest piana ? Ooo, zajebisty rozdział :D <333

    OdpowiedzUsuń
  167. Ja już się boję jej reakcji rano!
    Cudowny rozdział :*

    A.

    OdpowiedzUsuń
  168. Oj, Tess... Widzę, że masz kontrolę nad biednym Harrym. W tej sytuacji on jest bardziej bezbronny niż ona i to jest tak cholernie idealne ^^

    OdpowiedzUsuń
  169. ...Ocholeracotobyło...

    OdpowiedzUsuń