sobota, 18 stycznia 2014

Rozdział 120.

Harry bierze z łóżka dwie poduszki, a ja ściągam kołdrę, by mu ją dać.
- Nie, weź dla siebie. Pójdę po koc z garderoby w przedpokoju – oznajmia, a następnie opuszcza pomieszczenie.
- Okej – cicho odpowiadam mimo, że jestem sama.
W mojej głowie ciągle pojawia się obraz Harry’ego w rozsypce. Nigdy nie przypuszczałam, że coś takiego wydarzy się na moich oczach.
Był taki rozbity, taki wrażliwy. Nasza relacja nieustannie się zmienia, któreś z nas zawsze ma przewagę nad drugim. Tak się składa, że akurat tym razem to ja jestem tą osobą, jednak nie ufam sobie i wiem, że nie dam rady utrzymać wszystkiego pod kontrolą. Kilka godzin temu miałam w głowie wszystko poukładane, ale odkąd zobaczyłam jego rozpacz, moje myśli są zagmatwane.
Harry wraca z dwoma kocami w rękach i kładzie je na podłodze. Czuję się nieco winna za to, że będzie spał na betonowej posadzce naszego… tego mieszkania, ale biorąc pod uwagę wszystko, co zrobił, nie wydaje się to być, aż takie złe.
Miałam wziąć prysznic, ale skorzystam z niego dopiero rano. Po prostu chcę się przebrać i położyć. Nie mam na nic siły. Wstaję z łóżka i sięgam po małą stertę ubrań leżących na końcu pościeli. Jestem obserwowana przez Harry’ego, gdy wchodzę do garderoby i zamykam za sobą drzwi. Kiedy jestem ubrana w koszulkę i spodenki, żałuję, że nie zabrałam ze sobą długich, dresowych spodni. Oczywiście Harry widział mnie w skąpych ubraniach, czy nawet nago, ale czuję się dziwnie obnażona w bawełnianych spodenkach.
Biorę głęboki oddech, a następnie otwieram drzwi i pakuję się z powrotem do łóżka. Harry leży na swoim prowizorycznym posłaniu. Jego długie ciało zajmuje większość wolnego miejsca powierzchni. Czuję na sobie jego wzrok, póki nie znajduję się w łóżku. Owijam się grubym kocem, a tuż po tym wypuszczam oddech, który wstrzymywałam.
- Chcesz, żebym włączył telewizor? – pyta po kilku minutach ciszy.
- Nie, jeśli chcesz to możesz, ale jest w porządku jak dla mnie – odpowiadam.
Żałuję, że nie wyciągnęłam z torby czytnika, mogłabym czytać tak długo, aż w końcu bym zasnęła. Może historia Catherine i Heathcliffa* sprawiłaby, że moje życie zaczęłoby się wydawać łatwiejsze, mniej traumatyczne. Catherine spędziła całe swoje życie na tym, żeby wywalczyć miłość tego mężczyzny, aż do dnia, w którym błagała o jego wybaczenie. Oświadczyła, że nie potrafiłaby bez niego żyć, tylko po to, by umrzeć kilka godzin później. Mogłabym żyć bez Harry’ego, prawda? Chyba nie spędzę całego swojego życia na walce o niego, bo jest to tylko tymczasowe? Nie zrzucimy na siebie i innych nieszczęścia przez nasz upór, racja? Nie jestem co do tego pewna i myśli zaczynają mnie nękać. Nic na to nie poradzę, że porównuję Trevora do Edgara.
- Tess? – mój własny Heathcliff wyrywa mnie z rozmyśleń.
- Taa? – bąkam.
- Nie pieprzyłem… spałem z Molly – mówi, poprawiając swoje słownictwo.
Nie odzywam się. Chcę mu uwierzyć, ale nie mogę pozwolić sobie na to, by zapomnieć o tym, że jest mistrzem w oszukiwaniu.
- Naprawdę – dodaje.
- To dlaczego tak powiedziałeś?
- Żeby cię zranić. Byłem po prostu wkurzony, ponieważ wygadałaś, że kogoś pocałowałaś i powiedziałem to, co zaboli cię najbardziej – nie widzę go, ale jakoś wiem, że leży na plecach ze splecionymi rękoma za głową i gapi się w sufit.
- Naprawdę pocałowałaś jakiegoś kolesia? – pyta, zanim zdążam odpowiedzieć.
- Taa – przyznaję.
Słyszę jak bierze głęboki oddech i wzdycha.
- Tylko raz – próbuję to złagodzić.
- Czemu? – mówi jednocześnie zimnym i ciepłym głosem. Jest to dziwny dźwięk.
- Szczerze mówiąc, nie mam bladego pojęcia… Byłam zła za to, jak zachowywałeś się podczas rozmowy przez telefon, a do tego byłam nieźle upita, więc zatańczyłam z nim, a on mnie pocałował.
- Tańczyłaś z nim? Jak? – pyta.
Wywracam oczami na to, że musi znać każdy szczegół tego, co robię, nawet jeśli nie jesteśmy razem.
- Nie chcesz znać odpowiedzi.
- Owszem, chcę – znów czuć napięcie w powietrzu.
- Harry, po prostu tańczyliśmy tak, jak wszyscy w tamtym klubie, a potem on mnie pocałował i próbował zaciągnąć do swojego domu – gapię się na wiatraczek wentylatora i wiem, że jeśli będziemy tak dalej rozmawiać, to nie wytrzyma tego napięcia.
- Dziękuję za czytnik. To był bardzo przemyślany prezent – staram się zmienić temat.
- Próbował zaciągnąć cię do domu? Poszłaś z nim? – słyszę jak się wierci, przez co wiem, że teraz siedzi. Nadal leżę nieruchomo wzdłuż materaca.
- Nie, musisz w ogóle o to pytać? Wiesz, że nigdy bym tego nie zrobiła – parskam.
- Cóż, nigdy też nie myślałem, że będziesz tańczyć i całować się w klubie – odszczekuje, na co wywracam oczami i się nie odzywam.
Po kilku chwilach przerywam ciszę.
- Nie sądzę, że chcesz być gotowy na cokolwiek z tych rzeczy – mówię i ponownie słyszę jego wiercenie się.
- Powiedz mi, proszę, powiedz, że z nim nie poszłaś – jego głos jest tuż obok mnie. Siada na łóżku, a ja się od niego odsuwam.
- Wiesz, że nie.
- Muszę to od ciebie usłyszeć. Powiedz, że pocałowałaś go tylko raz i od tamtego czasu z nim nie rozmawiałaś – mówi ostrym głosem, ale słychać w nim błaganie.
- Pocałowałam go tylko raz i od tamtego czasu z nim nie rozmawiałam – powtarzam to tylko dlatego, że wiem, iż desperacko tego potrzebuje.
Skupiam wzrok na tatuażach wystających spod niskiego kołnierza koszulki. Bycie z nim w jednym łóżku łagodzi i wypala mnie zarazem. Nie potrafię znieść mojej wewnętrznej rozterki.
- Czy jest coś jeszcze, o czym powinienem wiedzieć? – pyta miękko.
- Nie – kłamię. Nie powiem mu o randce z Trevorem. Do niczego nie doszło, a poza tym to nie jego interes. Lubię go i chcę go utrzymać z dala od tykającej bomby, jaką jest Harry.
- Jesteś pewna?
- Harry… Naprawdę nie sądzę, że masz prawo mnie przesłuchiwać – mówię i patrzę mu w oczy. Nic na to nie poradzę.
- Wiem – zaskakuje mnie tym.
- O której jutro wyjeżdżasz? – pyta.
- Nie wiem, krótko po tym, jak się obudzę. Na początek wezmę prysznic i resztę. Chcesz, żebym wcześnie stąd wyszła?
- Nie, nie. Wcale, tylko się zastanawiałem.
- Okej – wzdycham. Jestem wyczerpana.
- Co jest? – troska w jego głosie dźga mnie w serce.
- Nic, jestem po prostu zmęczona.
- Och, przepraszam – mówi i schodzi z łóżka.
Ignoruję tę natychmiastową pustkę, która pojawia się z braku jego nieobecności.
Gdy tylko zamykam oczy, ponownie się odzywa.
- Naprawdę spodobał ci się czytnik?
- Taa i to bardzo. To miłe z twojej strony – odpowiadam mu, a moje powieki stają się ciężkie.

Harry’s POV:

- Cieszę się, że ci się spodobał. Nie byłem co do niego pewien, bo wiem, że nie lubisz nośników, ale pomyślałem, że może zmienisz zdanie po konferencji – mówię.
- Jak…  Dlaczego tak stwierdziłeś? – pyta. Słyszę po jej głosie, że zaraz zapadnie w sen.
- Znam cię – wyjaśniam.
- Taa… Zgaduję, że masz rację – przestaje mówić, więc zerkam na łóżko i widzę, jak jej oczy się zamykają.
Dzisiejszy dzień był totalnym piekłem. Piekłem, które przywitałem z otwartymi ramionami. Nigdy bym nie przypuszczał, że zobaczę ją po odebraniu mamy z lotniska. Wymyśliłem proste kłamstwo – moja dziewczyna nie będzie w stanie spotkać się z moją matką, ponieważ w tym czasie będzie poza miastem na święta. Była nieco zawiedziona, ale nie zadawała za dużo pytań, ani nie naciskała na rozwinięcie historii. Widziałem, że zaskoczyła ją nowina o tym, że mam kobietę w swoim życiu. Podejrzewam, że razem z moim ojcem myśleli, że będę samotny do samego końca. Zresztą ja także. Wydaje się to być dla mnie zabawne i pokręcone, że nie potrafię choćby na sekundę przestać o niej myśleć, a trzy miesiące temu chciałem być sam. Nie wiedziałem, co traciłem, a teraz skoro wiem, nie mogę pozwolić temu odejść. Chodzi mi tylko o nią i nie ważne co robię, nie mogę pozbyć się jej z mojej głowy.
Próbowałem się powstrzymać. Próbowałem przestać o niej myśleć, ruszyć dalej z życiem, jednak skończyło się to porażką. Miła blondynka, którą zabrałem w sobotni wieczór nie była Tessą i nikt nigdy nie mógłby nią być. Wyglądała jak ona, a nawet się tak samo ubierała. Rumieniła się, kiedy przeklinałem i chyba się mnie nieco bała podczas kolacji. Muszę przyznać, że była miła, ale za nudna. Nie miała w sobie tego czegoś, co Tessa. Nie skarciła mojego słownictwa, nawet nic nie powiedziała, gdy położyłem rękę na jej udo w środku kolacji. Wiem, że zgodziła się ze mną wyjść tylko po to, żeby nacieszyć się fantazją związaną z niegrzecznym chłopakiem, a następnego ranka pójść do kościoła, jednak ja też ją wykorzystywałem. Próbowałem zapomnieć o Tessie i nie zwracać uwagi na to, że przebywała w Seattle z pieprzony Trevorem. Czułem się winny, kiedy chciałem pocałować dziewczynę, a następnie się wycofałem. Zażenowanie było wyraźne na jej niewinnej twarzy, kiedy praktycznie uciekłem do auta, zostawiając ją w restauracji.
Siadam i spoglądam na kobietę, w której jestem desperacko zakochany. Gdy ją tu zobaczyłem z ubraniami w pralce, czystym mieszkaniem, czy nawet z jej szczoteczką do zębów w łazience, dało mi to nieco więcej nadziei. Zresztą sami wiecie, co o niej mówią.
Wciąż trzymam się na włosku z małą szansą na wybaczenie. Gdyby się teraz obudziła, z pewnością zaczęłaby krzyczeć na mój widok, ponieważ stoję tuż nad nią. Te zachowanie i uczucia są dla mnie tak obce, że nie mam pieprzonego pojęcia, jak się z nimi obchodzić. Odsuwam pasmo miękkich włosów z jej twarzy i staram trzymać się z dala od łóżka. Wracam do stosu koców, znajdujących się na betonowej podłodze. Może uda mi się zasnąć.

Tessa’s POV:

Gdy się budzę, jestem nieco zdezorientowana przez ceglasty sufit nade mną. Jest to dziwne uczucie po tygodniu spędzonym w hotelach. Po wygrzebaniu się z łóżka zauważam, że podłoga jest pusta. Koce są złożone i ustawione koło garderoby. Sięgam po kosmetyczkę i kieruję się do łazienki.
- Nie może dzisiaj zostać, mamo. Jej matka na nią czeka – słyszę głos Harry’ego, dobiegający z salonu.
- Nie moglibyśmy zaprosić tutaj jej mamy? Z przyjemnością bym ją poznała – odpowiada Anne. Och, nie.
- Nie, jej matka… za bardzo za mną nie przepada – mówi.
- Jak to?
- Sądzi, że nie jestem wystarczająco dobry dla Tessy, przynajmniej tak zgaduję. Albo może przez to jak wyglądam.
- Jak wyglądasz? Harry, nie pozwól nikomu na to, by sprawił, że poczujesz się niepewnie w swojej skórze. Myślałam, że uwielbiasz swój… styl?
- Bo tak jest. Chodzi mi o to, że gówno mnie obchodzi, co ludzie sobie o mnie myślą, z wyjątkiem Tessy – szczęka mi opada.
- Kim ty jesteś i co zrobiłeś z moim chłopcem? – śmieje się Anne.
- Nawet nie pamiętam naszej ostatniej rozmowy, w której mnie nie wykląłeś. Minęły lata, miłe uczucie – słyszę radość w jej głosie.
- Okej… okej… - jęczy Harry, a ja chichoczę, wyobrażając sobie sytuację, w której Anne próbuje uściskać swojego syna.
- Tessa? -  woła mnie Anne. Jak widać nie jestem dobra w podsłuchiwaniu.
- Uhmm… Idę tylko pod prysznic i niedługo wyjdę – mamroczę, a następnie zamykam drzwi od łazienki.

* mowa o 'Wichrowych Wzgórzach'.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •


Notka od tłumaczki: Na blogu nie zostaną naniesione żadne zmiany :)

171 komentarzy:

  1. pierwsza !!!! rozdziały są boskie nie mogę się doczekać następnego rozdziału:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwwww pierwsza ^^ Rozdział cudoooooo <333 Uwielbiam to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko!! Lecę czytać! Może będę pierwsza :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNY, KIEDY NASTĘPNY?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział jak zawsze zajebisty, kocham to opowiadanie najbardziej na świecie :) Bardzo, ale to BARDZO dziękuje za jego tłumaczenie. <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  6. MATKO MATKO ♥ KOCHAM TOOOOOOO <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza! Swietny rozdzial! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jestem pierwsza :)
    Super rozdział!
    Świetnie tłumaczycie.

    OdpowiedzUsuń
  9. rozdział wspaniały!czekamałam na niego długoo,ale warto było!ciekawa jestem co bedzie jak tessa wyjdzie z pod prysznica...do uslyszenia kochane!xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku *o*
    Świetny!
    Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odnajduje w sobie Tesse. To yroszke dziwne..
    Oh. Tak bardzo mam ochote sie poplakac.. Wszystko idzie w dobrym kierunku :)
    Pozdrawiam, Charlotte.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne!!! Kocham was i to opowiadanie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny rozdział! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja to uwielbiam, aww
    Niech oni się już pogodzą, bo nie wytrzymam dłużeeeej!
    Uwielbiam takiego Hazze<3
    A Trevor niech sie wypcha, nie lubie go
    @ILooveCurlyHair

    OdpowiedzUsuń
  15. Ochhhh Tessa, proszę zostań jeszcze z Harrym ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super dziękuje naprawde dziękuje wam dziewczyny za tak częste dodawanie.
    Rozdział jak zawsze cudowny
    Pozdro Tomuś

    OdpowiedzUsuń
  17. omg *.* tak bardzo chce, żeby Harry był z Tessą znowu.. żeby ona mu w końcu wybaczyła. Dziekuję, że tłumaczycie xx

    OdpowiedzUsuń
  18. oh czekam na kolejny rodział ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest takie słooodkie. Szkoda, że oni jeszcze nie sa razem, to mój pierwszy kom dodany tak szybko po opublikowaniu rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeeej nowy rozdział nareszcie <3 Myślę, że Tess zostanie :D
    Dziękujemy za tłumaczenie xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę się doczekać kiedy się pogodzą ^.^

    OdpowiedzUsuń
  22. Aw jeju cudny rozdzial <33 niech juz tessa wybaczy harremu jeju tak bardzk za nimi tesknie:(( a i dziekuje za tlumaczenie, nie wiem co bym ze soba zrobila bez tego ff jeju kocham was

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mogę sie juz doczekac nastepnego *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. ryczę jak wyobrażam Go sobie w tej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak bardzo pragnę by się zeszli. "z wyjątkiem Tessy" aaaw. Albo jak stał nad jej łóżkiem... *.* Kiedy 121? ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. OMG błagam niech ona zostanie i nie wyjezdza blagam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mogę już umierać czy coś? @biebzwifi

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeeeeejku <3 Świetny rozdzial a podbircenie rosne xd haha xd nie no... After aka moje zycie !

    OdpowiedzUsuń
  29. bylabym ci bardzo wdzieczna jeslibys przetlumaczyla nastepny rozdzial jeszcze w ten weekend :) /Alex

    OdpowiedzUsuń
  30. Stojący Harry nad Tessa to trochę wyglądało jak scena z horroru. Wszystko zmierza w dobrym kierunku . Harry zrobił się strasznie uroczy jejku kocham go takiego w opowiadaniu. :* rozdział jest uroczy i bez napiętej atmosfery. :) kocham to. Do następnego.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne!!! Dziękuje że poświęcasz swuj cenny czas by dla nas to tłumaczyć jeszcze raz za to dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  32. Tess nie wyjeżdżaj błagam Cię!!! ;c

    OdpowiedzUsuń
  33. Niech się pogodzą!

    OdpowiedzUsuń
  34. JHEFJKWEHJK FKOCHAMKOCHAMKOCHAM!*-* Dziękuję ci bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  35. mam nadzieję, że mu wybaczy! ♥ powodzenia w tłumaczeniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. bhdubchubwehucwencifeuhvbu super nie do opisania czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny rozdział :) czekam na next:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziekuje za tak szybkie przetłumaczenie tego rozdziału. Jestem Ci niezmiernie wdzięczna💜💛💚💙 rozdział jak zawsze niesamowity. Wasza praca tyle dla mnie znaczy. Po prostu tak wiele serca wkładacie i to tłumaczenie ze nie mam pojęcia jak się odwdzięczyć 💕 życzę Wam udanego weekendu i miłego tłumaczenia 😊😃 serducho mi się raduje jak widzę kolejne rozdziały . 💝 poozdrawiaaam <3<3

    OdpowiedzUsuń
  39. W przeciągu trzech dni przeczytałam te 120 rozdziałów i jestem pod ogromnym wrażeniem! Straaaasznie mnie wciągnęło to tłumaczenie i baardzo mi się podoba :)
    Już się nie mogę doczekać aż Tessa mu wybaczy. Uśmiechnęłam się, jak mama Harry chciała go uścisnąć i wyobraziłam sobie tą sytuację :')
    Nie mogę się doczekać następnego,
    Anita Xx

    OdpowiedzUsuń
  40. bhdubchubwehucwencifeuhvbu super nie do opisania czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziekuje za rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny jest ten rozdział ♥
    Na początku tego bloga wcale nie wyobrażałam sobie zakochanego na zabój Harry'ego, a teraz gdy jest taki moje serce mięknie jak to czytam i krzyczę w głowie do Tessy: Wybacz mu, on tak bardzo cię kocha !
    Cóż, powodzenia w dalszym tłumaczeniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Czekam na Ich pogodzenie . Kocham After !!

    OdpowiedzUsuń
  44. zarąbiste j,cmkvbh ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. cudnie
    i bardzo dobrze ze nie zmieniasz nic na blogu ;)
    chce szybkiego nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  46. KOCHAMTOKOCHAMTOKOCHAMTO!
    Mam nadzieję że Tessa wybaczy Harremu i wszystko skończy się Heppy Endem.
    Czekam na kolejny ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Niech ona mu już wybaczy ! Niech już wrócą do siebie ♥ kooocham ♥♥ @thanksforlove

    OdpowiedzUsuń
  48. O jezuniu! Niech Tessa mu wybaczy w końcu, ale rozumiem ją tak jak każda z nas. Czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń
  49. mega! chcę częściej rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny rozdział :D Jak ja to uwielbiam i was też uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  51. awwwww *.* TESSA WYBACZ JUŻ MU NOO!!! @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
  52. Rozdział jest świetny. Coraz bardziej widać, że Tessa i Harry nieświadomie naprawiają swoje relacje. Mam nadzieję, że im się to uda i znów będą razem.
    Tęsknię za Hessą.
    Do kolejnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  53. boski rozdział <333 może przez to, że Tessa podsłuchała rozmowę szybciej mu wybaczy :))

    OdpowiedzUsuń
  54. O MATKO ZGON *o*

    OdpowiedzUsuń
  55. nie chce zeby tessa wyjezdzala do matki, ma sie pogodzic z harrym ! xx

    OdpowiedzUsuń
  56. awwwwww cudoo!!
    harry jest taki słodki omg ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. o boże wspaniały rozdział *o* z niecierpliwością czekam na następny ;**

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak zawsze cudowny <3
    @IkaKlimek

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem uzależniona !!!.Codziennie po kilka razy sprawdzam czy jest nowy rozdział! Jesteście niesamowite! Dziękuję wam bardzo ! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  60. Awww *__* Dajcie nexta, błagam :** I dziękuję za nowy rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. kocham♥ proszę, desperacko proszę o następny:*

    OdpowiedzUsuń
  62. Przyznam, że coraz bardziej podoba mi się taki słodki Hazza, naprawdę. Nie sądziłam, że to się stanie, bo zdecydowanie kręcą mnie raczej... bardziej ostre wersje facetów. No ale cóż, pokręconego umysłu się nie wybiera :c
    Kurdę, Tessa naprawdę mogłaby się już zdecydować - coraz bardziej irytuje mnie ten jej stan zawieszenia. Wkurza mnie to prawie tak bardzo jak Trevor, czego się nie spodziewałam, bo naprawdę wpadłam, jeśli chodzi o Iana. Boże, co za ciacho...
    Ale do rzeczy - naprawdę czekam na kolejny rozdział i, przyznam szczerze, wchodzę tu codziennie ze złudną nadzieją, że coś się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Szybko next!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Fantastyczny rozdział *-* Już się nie mogę doczekać następnego<3

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam to opowiadanie ! ;) Niech oni się pogodzą ! Pasują do siebie ;) I przepraszam że dopiero teraz komentuje...Czekam na z niecierpliwością na następny rozdział :D <3 Mam prośbę mogłabyś mnie informować na TT o Nowych rozdziałach ? Proszę . Z góry dziękuje ;*
    @Minkaaa6

    OdpowiedzUsuń
  66. Prawie sie poryczałam! Gdyby nie to, że jestem w gościach.. *tak, czytam After będąc na imieninach, za bardzo to kocham. Nie moge opuscić nawet jednego powiadomienia* co do rozdziału, to jest per-fect, z resztą jak reszta <3 tradycyjnie czekam na next :) xxxx :*

    OdpowiedzUsuń
  67. Powiedziałabym boski! Ale to za mało!... *o* UBUSTWIAM WAS! Za to, że to tłumaczycie! DZIĘKUJĘ! :*

    OdpowiedzUsuń
  68. Super , myślę ze to cisza przed burza, oni już dużej nie wytrzymają bez siebie. x oxo czekam na kolejny!! :* dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Cisza przed burza cos czuje! Do oslyszenia xx

    OdpowiedzUsuń
  70. uuuu.. xd
    dziękujemy za kolejny rozdział!!!! :D
    słodko <3
    czekam na nexta xx

    OdpowiedzUsuń
  71. ohhh z niecierpliwością czekam na następny i na rozwój wydarzeń :) love:*

    OdpowiedzUsuń
  72. W KOŃCU SIĘ DOCZEKAŁAM !
    ROZDZIAŁ ŚWIETNY , JAK ZAWSZE Z RESZTĄ
    DZIĘKUJĘ BARDZOOO ŻE TO TŁUMACZYCIE
    Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NA NASTĘPNY JEJUŚ HVJFCJGC <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak zawsze niesamowite <3 Kocham tę historię i chciałabym, aby posty pojawiały się częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. W końcu jakiś dłuższy rozdział. Awww <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Jeju nareszcie cały dzień dzisiaj sprawdzałam i się doczekałam x

    OdpowiedzUsuń
  76. wspaniały hdfj,s,serfw <3
    kochaaaam to opowiadanie xx

    czekam na nn x

    OdpowiedzUsuń
  77. jak zawsze świetny rozdział :) kiedy następny ?

    OdpowiedzUsuń
  78. Zakochalam sie ... w 3 dni przeczytalam wszystko od nowa ♥ 2 raz ♥

    OdpowiedzUsuń
  79. Jezu przecież oni są tacy sami!! To jak Harry opwiadał o randec tak samo jak Tessa!!!! Jezu uwielbiam to!

    OdpowiedzUsuń
  80. Czyzby powoli zblizamy sie do ich pogodzenia?? Aaaa no prosze. Jeszcze ze 2 rozdzialy i niech sie pogodza bo nie wytrzymam.
    Ejj Harry byl z jakas laska?? Dobrze ze jednak zrezygnowal. To bylo slodkie jak on o Tessie opowiadal.
    Dziekuje za rozdzial i nie mogesie doczekac kolejnego :)
    @Just_to_dream_

    OdpowiedzUsuń
  81. Och.. to takie słodkie! Harry w takim wydaniu to zdecydowanie mój ulubiony Harry i mam nadzieję, że będzie taki jeszcze długo i że między nim i Tessą znowu się ułoży. To byłoby fbdunswimsedrfgfrdesw fantastyczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  82. Ludzie oswiece was komentarze sa dodawane po zaakceptowaniu dlatego wam wszystkim wydaje sie ze jestescie pierwsi chcoiaz przed wami jest juz 20 komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Jejku muszą być razem! no muszą fjorhgiure boże uzależniłam się
    @zayncrakers

    OdpowiedzUsuń
  84. GENIALNE!
    MATKO TESSA WEŹ MU JUŻ PRZEBACZ!
    HARRY JEST STRASZNIE KOCHANY TERAZ!
    MAM NADZIEJĘ, ŻE JUTRO BĘDZIE KOLEJNY ;) POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  85. BOSKIE! *.* NEXT < NEXT < NEXT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.MÓJ.BOŻE! Zaczelam czytac w czwartek i stwierdzam, ze jest to jeden z moich ulubionych blogow!! Czekam na next!!/Torii K.

      Usuń
  86. Kocham After! <3

    OdpowiedzUsuń
  87. jeeej cudowny <3 niech ona nie wyjezdza :-C jak ta nocna rozmowa z Harrym ani poranna rozmowa Harrego z jego mama jej nie przekonala to wkurze sie na Tesse :):)

    OdpowiedzUsuń
  88. KOCHAM *-* ♥
    Pozdrawiam ;))
    /Nathalie ^^

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudowny *_____* czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ile jeszcze rozdziałów do końca ich kryzysu, hyym?

    OdpowiedzUsuń
  91. awstsrjgifeuvipvg *.* jejku Hariet ty słodziaku ;3

    OdpowiedzUsuń
  92. Jeśli się nie mylę to jestem 103!.;*
    Po pierwsze dziękuję Wam z całego serduszka za to że tłumaczycie i znajdujecie na to czas. Po drugie dziękuję wam za to że macie taki dar do tłumaczenia. Po trzecie czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  93. Popieram wszystkie komentarze powyżej :* i powtarzam: Czekam. Na. Nexta! ^^

    OdpowiedzUsuń
  94. ashauhsdfheuifh ciekawe co matka Harrego wymyślii ;D

    OdpowiedzUsuń
  95. Tak długo czekałam na ten rozdział! NEXT! :D

    OdpowiedzUsuń
  96. Heejka to znowu ja, nwm czy pamętasz, ale pisałam, że czytałam wasze tłmaczenia po nocach, a ty bardzo miło mnie tutaj powitałaś <3 Co to Części, bardzo długo na nią czekałam, te kilka dni, wydawały się tak dłużyć, co godzinę sprawdzałam czy jest next, nawet dodałam sobie tego bloga to zakładek, jest on ciągle u mnie otwarty. W szkole na okrągło opwoiadam o tym mojej przyjaciółce, która ma mnie już dość, a ja nie mogę przestać o tym myśleć. Kiedy jestem w szkole, zastanawiam sie co będzie w kolejnym rozdziale, jak potoczą sie ich losy. Rozdział naprawdę jest boski, To było słodkie, jak Harry Stał nad Tessą. Jestem wam bardzo wdzięczna za to, co dla nas robicie, i jest mi naprawdę wstyd za nie które dziewczyny, które nie potrafią docenić tego co mają, nie potrafią zrozumieć, że macie prywatne życie, że macie szkołe i naukę. wiem, że do testów maturalnych jeszcze daleko, ale trzymam za was kciuki, żebyscie zdały jak najlepiej. Naprawdę nie wiem jak dziękować za te tłumaczenie, chodź macie prywatne zycie, znajomych, to staracie sie dla nas, dziękuje <3 <3 To naprawdę miłe z waszej strony. Nie mogę sie doczekać kolejenego rozdziału. Kocham was <3

    OdpowiedzUsuń
  97. Myślę że nadszedł już czas na przebaczenie XD

    OdpowiedzUsuń
  98. BOŻE!!! DAWAJCIE SZYBKO NEXTAAA!!!!! :DDD <3333

    OdpowiedzUsuń
  99. Kocham.to opowiadanie! z niecierpliwością czekam aż sie pogoddzą w koncu! czekam na nexta
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  100. Xsfhiohvcfdfbjiyrrfbbv genialny !!!!!!!! :* kocham Was!

    OdpowiedzUsuń
  101. Super czekam na next. ;) :D :# boskie :)
    .

    OdpowiedzUsuń
  102. Super czekam na next. ;) :D :# boskie :)
    .

    OdpowiedzUsuń
  103. Ohhhhh next ! To jest takie suuper !!!

    OdpowiedzUsuń
  104. O Boże, przeczytalam wszystkie rozdziały w przeciągu kilku dni. Zaczęłam płakać w 101 rozdziale, czuje jakbym przeżywała to samo co Tessa, nawet teraz jak to pisze to płacze, tak bardzo dziękuję ci za to tłumaczenie teraz tylko czekam na kolejny rozdział z ogromna niecierpliwością. Siedziałam po nocach i czytałam, mowilam sobie " ok juz koncze, resztę przeczytam jutro" ale zawsze konczylo się na dodatkowych 10 rozdziałach. Przy tym ostatnim rozdziale czuje jakby skończyło mi się życie, serio byłam tak zafascynowana tym opowiadaniem, ze zapominalam o własnym życiu. To najlepsze tłumaczenie jakie kiedykolwiek czytałam :")

    OdpowiedzUsuń
  105. To jest genialne ! Jeju miałam prawie łzy w oczach czytając ten rozdział *_*

    OdpowiedzUsuń
  106. Opowiadanie jest niesamowite! Zaczęłam czytać dopiero nie dawno i właśnie przed chwilą skończyłam. Tyle emocji! Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział. A i przepraszam że nie zostawiałam komentarzy. @heloveesher

    OdpowiedzUsuń
  107. TESSA WYBACZ HAROLDOWI! Nie no proszę "( Dziękuję za rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  108. to takie cudowne, matko.
    zastanawiam się kim bym teraz była i co bym teraz robiła gdyby nie After. to tak bardzo zmieniło wszystko, pomimo, że jest tylko fanfiction....
    czytałam ten rozdział dziś o 2 w nocy. moje oczy wręcz się same zamykały, ale wiedziałam, że jak go nie przeczytam to nie zasnę o.o bo tak bardzo zawsze mnie do tego ciągnie.

    Harry oczywiście musiał przeprowadzić z Tessą dokładny wywiad co, gdzie i z kim robiła. już mnie nie dziwi ta jego nadopiekuńczość i ciekawość. przecież on jest gotowy zabić wszystkich, którzy zbliżą się do Tess. właśnie, zabić, pobić.. przez tą jego histerie i ogólnie słabość zapomniałam, że z niego taki niegrzeczny chłopak... kurde Harry, teraz z ciebie taka owieczka się zrobiła?
    ale fajnie, że stał się taki bardziej grzeczny.. bo nie robi tego od tak, tylko ma powód. cierpi i my to widzimy, a Tessa chyba jest nieco zakłopotana i niezdecydowana. sama nie wie co ma o nim teraz myśleć.
    eh, Tess jakbym mogła ci dać radę to mu wybacz, bo on na to zasługuje. uwierz, że jest cudowny, ah, wiem to.
    brakuje mi Steph, Nialla, Tristiana, Zayna... mało ich ostatnio przez to całe zamieszanie... kurde, niech szybko wracają, no bo tak bardzo tęsknie!

    Styles był na "randce"? nie wierze, no nie wierze, że się na coś takiego zgodził. i to jeszcze z taką zwykłą dziewczyną? co? rozumiem jakby poszedł z jedną z tego "gangu tatuaży", ale z taką zwykłą? że niby podobną do Tess? oj ciesz się, że z tego nic nie wyszło, bo bym sama ci strzeliła w mordkę, Harry. czepia się Tessy, a sam nie lepszy.

    Kiedy mama Harrego powiedziała, żeby nigdy nie pozwolił nikomu na to, aby poczuł się niepewnie w swojej skórze, to było takie... nie wiem no, po prostu podoba mi się. to kolejne co możemy wyciągnąć z tego opowiadania. niby jedno, nieważne zdanie, a jednak dużo może nas nauczyć.

    dziękuje za ten rozdział, bo jest piękny <3 czytałam go po angielsku i tłumaczenie serio mi się podoba. naprawdę, genialnie :) czekam do następnego! :)) kocham was!

    OdpowiedzUsuń
  109. Ojojoj supe, już sie doczekałam <3 uwielbiam ten blog, ale myślałam ze harry poloży sie obok niej :D i sie pogodzą <3 ale i tak super

    OdpowiedzUsuń
  110. Genialne ;333! Czekamy na następny. A tak w ogóle to moja siostra ( grafik ) pochwaliła wasz szablon. Bardzo jej się podoba ;).

    OdpowiedzUsuń
  111. Pozdrawiam Ole ^.^ Ciekawe czy mnie zauważysz ;* ? xD A task wogule rozdział jak zawsze świetny i czekam na CD <333
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  112. o ja Pewnie wrócą do siebie hary i ta rozmowa z mamą wow <3
    Rodział piękny jak zawsze życzę ci wenny przy tłumaczeniu

    OdpowiedzUsuń
  113. Jesteście najlepsze! Mam nadzieję, że w końcu się pogodzą. :*

    OdpowiedzUsuń
  114. Rozdział jak zawsze NIEZIEMSKI. Kocham tego bloga ♥ Dodawaj szybko nn. Nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  115. czytam po angielsku i jestem na 154, łoł ile tam się dzieje :DDD
    ale i tak wolę twoje tłumaczenie :*

    OdpowiedzUsuń
  116. matulo, jakie to jest wciągające.
    Kocham ich, bardzo liczę, że tess mu wybaczy.
    zmienił się dla niej, stał się posiadaczem czegoś takiego jak uczucia, których był pozbawiony.
    Czekam na następny rozdział, z niecierpliwością x

    @_swag_g

    OdpowiedzUsuń
  117. Ohh god!!! co wy ze mną robicie!? Kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  118. Dlaczego moja sytuacja tak bardzo przypomina tą, w której znajduje się Tessa ? ;c

    OdpowiedzUsuń
  119. KOCHAMY <3
    chcemy następny *o*

    OdpowiedzUsuń
  120. Harry, jakie to było słodkie wyznanie. ♥

    Kia x

    OdpowiedzUsuń
  121. ojej! to już zaraz! czekam na next'a! są cudowni! dziękuje za tłumaczenie x
    @xforxyoux

    OdpowiedzUsuń
  122. Świetny :)
    Ale brakuje mi zajec na uczelni i starych znajmonych :)

    OdpowiedzUsuń
  123. czekam na dalsze rozdziały ♥

    OdpowiedzUsuń
  124. Uwielbiam ten ff ... co ja gadam ... KOCHAM go ! Tylko niech oni sie w końcu pogodzą ;) Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Dlaczego tłumaczysz After, chociaż nie masz pozwolenia od autorki?

    OdpowiedzUsuń
  126. Jak zawsze boskie. Nie mogę się doczekać aż do siebie wrócą :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  127. JAK ZAWSZE BOSKIE ! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ AŻ DO SIEBIE WRÓCĄ :) POZDRAWIAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  128. Fantastyczny jak zawsze, dziękuje że tłumaczycie <3 Kocham was i błagam o nowy rozdział :) Uzależnienie nadeszło *o*

    OdpowiedzUsuń
  129. Kiedy następny ????!!!!!! Proszę szybko

    OdpowiedzUsuń
  130. cos cudownego, jak zawsze <3
    @loffe13

    OdpowiedzUsuń
  131. O jejku to jest fantastycznee....!!!!! Ja chce dalej po prostu nie da się wytrzymać bez tego!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  132. To dziwna historia ^^ Czytałam to tłumaczenie od 1 rozdziału a dopiero teraz ma konto i piszę, że po 1 :
    -DZIĘKUJE, ŻE TŁUMACZYCIE, BO TO FF JEST ZAJEBISTE!!! ;DD
    -ROZDZIAŁ JEST ZAJEKURWABISTY
    -KOCHAM HESSE
    I TO TYLE <3333 piszcie dalej czekam na nextaaaaa ;) Mrs.Karo

    OdpowiedzUsuń
  133. Hessa jest słodka...kocham ten związek ale jak Harry mógł iść z inną na kolacje i łapać ją za udo?Rozumiem Tessa też nie jest bez winy i poszła na kolacje ale ją przynajmniej Trevorl jej nie obmacywał...zawiodłam się na nim :(

    OdpowiedzUsuń
  134. Myślałam, że ją przytuli czy coś gdy będę spała a tu nie :(
    @zaynismyangelx

    OdpowiedzUsuń
  135. Matko, przepraszam że powtarzam się ale ja już tęsknię za tym że się przytulali, całowali i uhmm..takie tam..hehe :D czy ja sie doczekam w końcu pogodzenia się Tessy z Harry'm.. :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Oooo, nie obchodzi go zdanie ludzi na jego temat, oprócz zdania Tessy... AWWW

    OdpowiedzUsuń
  137. po prostu brak mi słów super jak każdy inny rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  138. Tessa, zostań z nimi!

    OdpowiedzUsuń
  139. Super uczucie czytać to na początku 2016, kiedy mogę czytać rozdział za rozdziałem bez żadnej przerwy :) A opowiadanie może nie do końca w moim stylu, aczkolwiek wciągnęłam się i w wolnym czasie tylko leżę i czytam, zapominając o jedzeniu, czy spaniu :D gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń