sobota, 5 kwietnia 2014

Rozdział 151.

Harry's POV:

- Nie pisnę ani słówka - uśmiecha się Jamie.
- Dzięki... - przestaję mówić, gdy widzę migotanie złota parę metrów dalej.
Jej oczy są szeroko otwarte, a dolna warga drży.
Kurwa, musiała mnie usłyszeć. Tessa zbiega w dół po schodach.
- Tessa, zaczekaj! - krzyczę za nią.
Jak na kogoś, kto jest tak pijany, prawie frunie w dół stopni.
Dlaczego ona zawsze musi ode mnie uciekać?
- Tess! - krzyczę ponownie, przepychając ludzi ze swojej drogi.
Wreszcie, gdy jestem już tylko kilka metrów za nią, robi coś co prawie zwala mnie z nóg. Blond dupek, który wcześniej ją obserwował gwiżdże, gdy Tessa przebiega obok niego, co powoduje, że zatrzymuje się w połowie drogi. Uśmiecha się szeroko i przyciąga go do siebie za koszulkę. Co ona robi do jasnej cholery? Czy ona ma zamiar...
Odpowiada moim myślom, kiedy patrząc w tył na mnie, przyciska swoje usta do jego warg. Mrugam gwałtownie, usiłując sprawić, by ta scena zniknęła. To nie dzieje się naprawdę. Ona by tego nie zrobiła, nie Tessa, nie ważne jak bardzo jest wściekła.
Blondyn jest ewidentnie zaskoczony jej nagłym pokazem, ale szybko dochodzi do siebie i owija swoje ręce wokół jej talii. Tessa otwiera usta i przesuwa dłoń do jego włosów, ciągnąc za nie. Nie mogę zrozumieć, co się właściwie teraz dzieje.
- Harry! Przestań! - krzyczy Tessa.
Przestań co?
Gdy mrugam ponownie, jestem na blondynie i jego usta są zakrwawione Już go zdążyłem uderzyć?
- Proszę, Harry! - krzyczy znowu.
Złażę z niego w pośpiechu, zanim wszyscy zbiorą się wokół nas.
- Co do diabła? - jęczy blondyn.
Mam ochotę skopać mu jego jebany łeb, ale staram się panować nad sobą. Musiała to kurwa zrobić. Sprawiła, że wszystko, nad czym do tej pory pracowałem poszło na marne. Zmierzam w stronę drzwi, nie tracąc czasu na to ,by zobaczyć czy za mną podąża.
- Dlaczego go uderzyłeś? - jej głos woła zza mnie, gdy docieram do mojego samochodu.
- Jak myślisz dlaczego, Tesso? Może dlatego, że właśnie patrzyłem, jak się z nim kurwa całujesz! - wrzeszczę na nią.
Już prawie zapomniałem jak to jest, ten przypływ adrenaliny i znajome ukłucie w kłykciach. Uderzyłem tylko raz... Chyba co najmniej raz... więc nie jest tak źle, chcę więcej.
- Dlaczego cię to właściwie obchodzi? Pocałowałeś tamtą dziewczynę! Pewnie nie tylko to! Jak mogłeś? - zaczyna szlochać.
- Nie! Nie będziesz teraz kurwa płakać. Właśnie pocałowałaś kogoś na moich oczach! - uderzam głową w maskę mojego samochodu.
- Ty zrobiłeś gorszą rzecz! Słyszałam jak mówisz tej dziewczynie, żeby nie mówiła nikomu, o tym, że byłeś z nią w pokoju Louisa!
- Nie wiesz nawet o czym mówisz! Nikogo kurwa nie pocałowałem!
- Właśnie, że pocałowałeś, jestem tego pewna! Przecież powiedziała, że nie piśnie ani słowa! - krzyczy, wymachując rękoma jak idiotka.
Kurwa, jak ona doprowadza mnie do szału.
- Tak się kurwa mówi. Miała na myśli, że nie powie nikomu o naszej rozmowie, czy o tym, że paliliśmy trawę! - wrzeszczę.
- Paliłeś trawę? - wytrzeszcza oczy.
- Nie, właściwie nie paliłem, ale kogo to w ogóle obchodzi! Ty właśnie mnie kurwa zdradziłaś! - ciągnę za swoje włosy.
- W takim razie, dlaczego zostawiłeś mnie, żeby spędzać z nią czas, a potem powiedziałeś jej, by nic nie mówiła, przecież to nie ma sensu!
- Ona jest siostrą Dana! Prosiłem ją, żeby nikomu nic nie mówiła, bo próbowałem ją przeprosić, za to co jej zrobiłem. Miałem zamiar ci o tym powiedzieć jutro, jak nie będziesz już taka napastliwa! Wszyscy byli w pokoju - ja, ona, Louis i Niall. Palili jointa, a jak sobie poszli, poprosiłem ją, żeby na chwilę została, bo chciałem wszystko wyjaśnić między nami, dla ciebie. Nie zdradziłbym cię do jasnej cholery, powinnaś o tym wiedzieć!
Tessa nie wie jak się zachować. I bardzo dobrze. Jest kurwa w błędzie, a ja jestem kurwa wściekły.
- Cóż... - zaczyna.
- Co? To ty jesteś w błędzie, ja nie. Nie dałaś mi szansy się wytłumaczyć, zamiast tego zachowałaś się jak dzieciak. Impulsywny, mały dzieciak! - drę się, waląc znowu pięścią w maskę. Tessa podskakuje od hałasu, ale mam to gdzieś.
Powinienem po prostu wrócić do środka, znaleźć blondyna i skończyć to, co zacząłem. Walenie pięścią w mój samochód nie daje mi takiej satysfakcji.
- Nie jestem dzieciakiem! Myślałam, że coś z nią robiłeś! - odkrzykuje mi.
- Otóż, nie robiłem! Po tym wszystkim co przeszedłem, by sprawić, żebyś ze mną została, myślisz, że zdradziłbym cię z przypadkową laską na imprezie, albo z kimkolwiek innym? Kurwa!
- Nie wiedziałam, co myśleć – znowu wznosi ręce do góry.
- To już twój problem. Nie wiem, co u diabła mam jeszcze zrobić, żebyś zobaczyła, że cię kocham - przeczesuję ręką swoje włosy.
Pocałowała kogoś, pocałowała innego faceta na moich oczach... Czuję się jeszcze gorzej, niż wtedy, gdy mnie zostawiła - przynajmniej mogłem winić za to siebie.
- Co miałam myśleć? Powiedziała to w taki sposób, jak byście robili coś innego – mówi, jej ciepły oddech formuje chmurę dymu na zimnym powietrzu.
- Powinnaś była mnie po prostu zapytać, zamiast uciekać jak zawsze!
- Cóż, może gdybym nie była tak bardzo przyzwyczajona do twoich sekretów, nie byłoby z tym problemu! - krzyczy.
- Jesteś niemożliwa! Szczerze, nie mogę teraz nawet na ciebie patrzeć – mówię to, co mam na myśli.
Obraz Tessy całującej go nie przestaje odtwarzać się w mojej głowie setki razy.
- Przepraszam, że go pocałowałam, przecież to nic wielkiego - wzdycha.
- Żartujesz sobie, prawda? Proszę, powiedz mi, że żartujesz, bo jeśli to ja bym zrobił coś takiego, pewnie już nigdy byś się do mnie nie odezwała! Ale zapomniałem, że jeśli robi to księżniczka Tessa to wszystko jest w porządku! Nic złego się nie stało! - drwię.
- Księżniczka Tessa? Serio, Harry?
- Tak, serio! Zdradziłaś mnie, na moich oczach! Zabrałem cię tu, żebyś zobaczyła jak bardzo mi na tobie zależy; chciałem, byś wiedziała, że nie obchodzi mnie to, co inni o nas myślą. Chciałem, byś spędziła ten wieczór najlepiej jak można i wtedy ty robisz coś takiego!
- Harry... Ja...
- Nie! Mam dość. Zachowujesz się, jakby nic się nie stało! Dla mnie się stało! Widzieć usta innego faceta na twoich... To... Nawet nie potrafię wytłumaczyć jak niedobrze mi się robi, gdy o tym myślę.
- Powiedziałam...
- Przestań mi przerywać chociaż raz w twoim cholernym życiu! - krzyczę.
- Wiesz co... dobra. Możesz tam wrócić i zapytać swojego nowego chłopaka, czy nie odwiezie cię do domu – prycham i otwieram drzwi od samochodu.
- Swojego nowego chłopaka? Zachowujesz się absurdalnie.
- Taa... W sumie jest w twoim typie, wygląda bardzo podobnie do Noah. Może dlatego przede wszystkim to zrobiłaś. Tęsknisz za nim, nie?
- Słucham? Co Noah ma z tym wspólnego? I jest to chyba oczywiste, że nie mam żadnego typu, chociaż może powinnam – warczy, wskazując na mnie.
- Pierdol się! - spluwam i wdrapuję się do samochodu, odpalając silnik, a następnie odjeżdżam, zostawiając ją samą na zimnie.
Kiedy dojeżdżam do znaku stopu, nie mogę się powstrzymać i uderzam kilkakrotnie w kierownicę.
Jeśli Tessa nie zadzwoni do mnie w przeciągu godziny, będę wiedział, że wróciła do domu z kimś innym.

Tessa's POV:

Dziesięć minut później w dalszym ciągu stoję na chodniku. Straciłam już zupełnie czucie w rękach i nogach, a do tego trzęsę się z zimna. Harry wróci w każdej chwili, nie ma możliwości, że naprawdę zostawiłby mnie tutaj, samą. Pijaną i samą.
Gdy chcę do niego zadzwonić przypomina mi się, że ma mój telefon. Świetnie.
Co do cholery sobie myślałam? No właśnie - nie myślałam, to jest problem. Szło nam tak dobrze i nawet nie próbowałam dać mu przywileju wątpliwości. Zamiast tego pocałowałam innego gościa. Na samo wspomnienie chce mi się wymiotować na chodnik.
Dlaczego on jeszcze nie wrócił?
Muszę wejść do środka, tutaj jest zdecydowanie zbyt zimno i mam ochotę na następnego drinka, szum w mojej głowie zaczyna się uciszać. Nie jestem gotowa, by zmierzyć się z rzeczywistością. Gdy wchodzę do środka, kieruję się prosto do kuchni i nalewam sobie drinka. Właśnie dlatego nie powinnam pić alkoholu, nie mam zdrowego rozsądku, gdy jestem pijana. Było tak zabawnie do momentu, aż ta zdzira z migocącymi włosami musiała wszystko zniszczyć.
Nie, Tesso, ty to zniszczyłaś, przypomina mi moja podświadomość. Jestem zbyt pijana, by przejmować się jej opinią.
Kładę głowę na blacie i próbuję poukładać sobie myśli. Cały czas powtarzał, że go zdradziłam, technicznie rzecz biorąc, chyba tak było, ale wcale tego nie chciałam. Byłam taka wściekła, pijana i wściekła, że chciałam, by poczuł to, co ja czułam. Zbyt szybko założyłam najgorsze i popełniłam wielki błąd.
- Tessa? - słyszę za sobą głos Zayna.
- Hej – jęczę i podnoszę głowę z zimnego blatu, a następnie odwracam się do niego przodem.
- Uhm... co robisz? - na wpół się śmieje.
- Ja... ja, właściwie to sama nie wiem – próbuję wydobyć z siebie uśmiech.
- Och... wszystko w porządku? - pyta.
- Taa... okej – kłamię.
- Gdzie jest Harry?
- Wyszedł.
- Wyszedł? Wyszedł z imprezy?
- Tak – upijam drinka z kubka.
- Bez ciebie?
- Taa.
- Dlaczego?
- Bo jestem idiotką – odpowiadam szczerze.
- Wątpię w to – uśmiecha się.
- Nie, naprawdę, tym razem jestem.
- Chcesz o tym pogadać?
- Nie, niezupełnie – wzdycham.
- Okej... W takim razie zostawię cię samą - mówi i zaczyna się oddalać.
- Nie, nie odchodź, po prostu nie chcę o tym rozmawiać – staram się uśmiechnąć.
W każdej chwili Harry może wrócić, by mnie odebrać.
- W porządku, zgoda. To nie powinno być takie skomplikowane, wiesz?
- Co? - pytam go, a następnie za nim podążam i siadam przy stole do gry w karty.
- Miłość, związki i cała reszta. To nie musi być takie trudne.
- Ale czy takie właśnie nie jest? Czy zawsze tak nie ma? - nie mam żadnych odniesień poza Noah, ale my nigdy się tak nie kłóciliśmy. Sprzeczaliśmy się, ale nie było to bliskie kłótniom pomiędzy mną i Harrym.
Wylewam swojego drinka do zlewu i sięgam po szklankę, by nalać do niej wody.
- Nie, przynajmniej ja tak myślę. Nigdy wcześniej nie widziałem, żeby ludzie kłócili się tak jak wy.
- To dlatego, że bardzo się różnimy, to wszystko.
- Taa, pewnie masz rację. Jesteś dla niego bardzo dobra – uśmiecha się.
- On też jest dla mnie bardzo dobry, zazwyczaj – śmieję się.
Gdy znowu patrzę na zegarek, okazuje się, że minęła godzina odkąd Harry mnie tu zostawił. Może ostatecznie wcale po mnie nie wróci.
- Wybaczyłbyś komuś, gdyby pocałował inną osobę? - pytam w końcu Zayna.
- Nie, nie wydaje mi się, ale to chyba zależy od szczegółów.
- Co, jeśli ta osoba zrobiłaby to na twoich oczach?
- Jasne, że nie. Takie coś jest niewybaczalne – mówi z obrzydzeniem.
- Och.
- On to zrobił?
- Nie, ja.
- Ty? - Zayn jest wyraźnie zaskoczony.
- Tak... Mówiłam ci, że jestem idiotką.
- Taa, głupio przyznać, ale jesteś.
- Dokładnie – zgadzam się.
- Harry nie będzie zadowolony - mówi mi.
- Myślisz, że mi wybaczy?
- Nie wiem. Jest wściekły nawet wtedy, gdy jakiś facet się do ciebie tylko odezwie. Nie mogę sobie wyobrazić jaki musiał być wkurwiony.
- Wystarczająco wściekły, by mnie tu zostawić.
- Jak zamierzasz wrócić do domu? - pyta.
- Cały czas mam nadzieję, że po mnie wróci, ale najwyraźniej to się nie stanie – przygryzam wargę.
- Ja mogę cię podrzucić, jeśli chcesz.
- Nie chcę cię w to wszystko wciągać.
- Jak w takim razie chcesz się tam dostać?
Rozglądam się wokół, w poszukiwaniu jakiejś znajomej twarzy, ale nikogo nie widzę.
- Steph i Tristan są pewnie na górze... No wiesz.
- Możesz mnie teraz zabrać? - pytam.
Nie chcę się jeszcze bardziej pogrążać, jednak nie mam innej możliwości podwózki. Dzięki Bogu, że zaczynam powoli trzeźwieć. Chcę się już tylko znaleźć w domu i spróbować porozmawiać z Harrym.
- Okej, chodźmy – mówi Zayn, więc wypijam resztę wody przed pójściem do jego samochodu.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

191 komentarzy:

  1. Pozdrawiam Patrycje i Ole

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, oni muszą się pogodzić. Tessa ty suko! Przeproś go!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę miała co czytać w nocy xd pozdrawiam Ole i Patrycje

    OdpowiedzUsuń
  4. Tessa ;ooo Ale i tak się pogodzą, hahah <3 Dziękuję, za tłumaczenie i czekam na nexta <3333

    OdpowiedzUsuń
  5. *o* takie zajebiste <3 omg omg omg .

    ej. ale oni się pogodzą?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem... W szoku? To chyba dobre określenie. Oni nie mogą się rozstać

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo, ja cie..... Tessa...
    mam przeczucie, że ktoś powie Harremu, że Tessa pojechała z Zaynem :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskii....
    Jak ja cię kocham za to tępo dodawania tłumaczeń :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się porobiło.

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG NIE MG ŚWIETNY *-*
    CHCE JUŻ NEXT!
    Mam nadzieję że pojawi się jeszcze dziś
    To najlepsze ff jakie kiedykolwiek czytałam
    Podziwiam cię. x

    OdpowiedzUsuń
  11. tess idiotka :D
    jestem ciekaawa następnego rozdziału ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. jasna cholera zostawil ja na imprezie fajnie ze dodaliscie dzisiaj rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  13. boski rozdzial, nie wiem co mam myslec, musze ochlonac

    OdpowiedzUsuń
  14. jezuuu<3 tesso, ty wariatko, jak mogłaś ? xD oby Harry jej wybaczył xD a wgl, dziękuję zę te rozdziały są teraz tak często, chociaż wiem, że to tylko z twojej dobrej woli <3 kocham cię, i wszystkie inne tłumaczki <3 co każdy rozdział, coś mnie w nim zaskakuje :) a mam pytanie, kto teraz tłumaczy After'a ? Sorki, ale ja po dłuższej przerwie :/ pozdrawiam xx / ppp69

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezuuu biedny Harry :( Boję się, że już się nie pogodzą, że ze sobą zerwą :( Oni muszą być razem, są za idealni, zeby nie być ze sobą :(

    Dziękuję x

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny, czekam na nexta :))

    @lesformiley

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu jakie zajebiste <3 dodaj szybko kolejny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  18. Głupia Tess och głupia i Harry tez jest dupkiem bo wiem że ona jest pijana i nic nie pamięta :/ o LOL

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie! Nie! Nie! Oni nie moga sie rozstac ! Ona nie moze byc z Zaynem! A tak po za tym to super :) Dzieki, ze tlumaczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuje za tlumaczenie <3 ten blog jest wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super! szybko next bo nie wytrzymam! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Spójrzmy na to z innej strony -ile razy Harry ranił Tessę?
    A co do tego, że tak szybko wstawiasz rozdziały... Wow, dziekujemy! Jesteś cudowna, ale weź zrób sobie przerwę, zasłużyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O JOOO O.o
    Ale się porobiło ...

    OdpowiedzUsuń
  24. No to Tessa narobiła.
    Powinna najpierw pogadać z Harry'm, zamiast od razu rzucać się na innego kolesia.
    Mam nadzieję, że Harry jej to wybaczy, chociaż znając jego, trochę długo to może potrwać.
    Pozdrawiam i czekam nn xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. omg świetny rozdział, ale myśle że chociaż przez chwilę Harry nie powinnien jej wybaczac tylko po to aby Tessa zrozumiała swoje głupie zachowanie i troche dojrzała i bardziej w ten sposób zaufała Harremu, z drugiej strony Harry jest naprawde wsciekły ale bardzo ją kocha i to widać nawet po tych słowa które wypowiada podczas kłótni że specjalnie ją tu zabrał bo tego chciała aby udowodnić jak bardzo ją kocha i nie zwraca uwagi na innych (tak apropo to było słodkie *__*) kontynuując uważam że Tessa powinno dostać nauczkę i postarać się trochę o wybaczenie
    Dziękuje za kolejny rozdział, nie spodziewałam się go tak szybko, jesteś świetna, uwielbiam cię ;*
    ~Ewelka
    Ps. Przepraszam że nie zawsze komentowałam, ale postaram się to zmienic, tylko nie zawsze się podpisuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Tessa jest strasznie denerwująca... (ładnie mówiąc)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieeee !!! To nie tak mialo byc !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. ZAJEBIOZA Awww;**

    OdpowiedzUsuń
  29. DLACZEGO ICH ZWIĄZEK TO JEDNA WIELKA ZDRADA??:(

    OdpowiedzUsuń
  30. o matko, tego sie nie spodziewalam ;o
    omg omg omg
    czekam z niecierpliwością na kolejny rozdzial :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Wkurwiony Harry...nie dobrze,nie dobrze..
    Rozdział >>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  32. ale mnie wkurwiła, ale juz jestem ciekawa co bdz jak wróci do domu

    OdpowiedzUsuń
  33. OMG ...
    nie wierze w to !
    jak Tessa mogła zrobić to Harry'emu?

    OdpowiedzUsuń
  34. o matkoo :(
    co ta Tessa
    co ten Harry
    załamują mnie :(
    szczerze to sie tego po tess nie spodziewałam,ale no coż

    I ZASKOCZYŁYŚCIE MNIE TYM ROZDZIAŁEM! NAPRAWDE WIELKIE DZIĘKI! KOCHAM WAS <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Xhsgajdakfkakcmalfkdj - to moje emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie no Tessa co ty zrobilas mysle ze Harry tak ja kocha ze jej wybaczy dodasz dzisiaj jeszcze nowy? Proszę nie moge sie doczekac co bedzie sue dzialobw domu :**

    OdpowiedzUsuń
  37. Tessa zrobiła takie coś Harremu :o
    widać że przez niego się zmienia :o
    ale on zrobił gorsze rzeczy więc Harry musi jej wybaczyć c:
    Doma808

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam to .!! <3 bardzo ci dziękuje że przez kilka dni dodajesz codziennie rozdział *-* <33

    OdpowiedzUsuń
  39. O, Boże..TESS?! TESS POCAŁOWAŁA JAKIEGOŚ KOLESIA, NA OCZACH HARR'EGO?! Co tam się wyprawia, xD Dziękuję za rozdział, czekam na kolejny. ♥ Jakoś nie przepadam za Tess ( sama nie wiem czemu, chyba chodzi o charakter ) i Hazz miał rację, gdyby to On kogoś pocałował na jej oczach, obraziłaby się na wszystkie możliwe sposoby. Także niech ją trochę 'przetrzyma', a nie sex na zgodę i dalej sielanka. Nie chodzi mi o to, aby się rozstali, ale niech trzyma ją na dystans..zapewne i tak nikt nie zrozumie o co mi chodzi, ale co tam. xD ~Pozdrawiam Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialny rozdział :D
    Tessa jest czasami walnięta i strasznie irytująca.
    Szkoda mi teraz Harry'ego.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jezus. Maria. Kurde. Ty naprawdę chcesz żebym padła na zawał?
    Rozpieszczasz nas ostatnio :D

    Kia x

    OdpowiedzUsuń
  42. Harry sie niezle wkurzyl, ale co sie dziwic :D Lubie pijana Tesse. Dziekuje, ze tak szybko tlumaczysz rozdzialy Xx

    OdpowiedzUsuń
  43. Mogę się szczerze zgodzić, że Tassa narazy jest idiotką ;D Serio, coraz dziwniejsza się robi;D Szkoda mi Harr'ego mam ochotę go tak bardzo mocno przytulić ;/ Aż mi się smutno zrobiło po tym rozdziale...;( Dzięki za niego i BARDZO Ci dziękuje za tlumaczenie ;D Kocham.. xxx

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zajebiście że teraz tak zajebiście często są tak zajebiste rozdziały. ale " nic nie może wiecznie trwaać" xd co do zajebistości kolejnych rozdziałów to nie mam wątpliwości ale do częstotliwości dodawania.. w końcu nie jesteś robotem. Przeczytałam przed chwilą dwa rozdziały pod rząd bo wczoraj byłam na noc tam gdzie niestety nie było wi-fi ;-; Bo czytam After chyba tylko na telefonie xd Ok.
    Pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeju.. działo sie! Nie no, Tessa ty kretynko, napraw to ! ;DD Emocje są i troche smutku, ogólnie rozdział jest bfjdsbfsdbfdk ;***

    OdpowiedzUsuń
  46. Tessa no... serio?....ehhh.... cóż Harry nieźle się wkurzył... a coś czuję że wkurzy się jeszcze bardziej jak zobaczy że do domu przywiózł ją Zayn... mam nadzieję że jakoś się dogadają....
    ps. chciałabym ci bardzo podziękować za te części każdego dnia.... jestem taka szczęśliwa... wiedz że dodając części na prawdę sprawiasz że dzień staje się o wiele lepszy.... bardziej kolorowy kiedy w życiu pojawia się Tessa i Harry.... jesteś kochana <3
    czekam na nexta :*
    Mrs.Horan

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja pierdole jaka akcja o.O Kurwa nie dziwię się Harry'emu XDDD

    OdpowiedzUsuń
  48. KURWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TESSA JEST JEDNĄ WIELKĄ CIPĄĄĄĄĄĄ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAA I JESZCZE WRACA DO DOMU Z TYM ZAYNEM!!!!!!!!!!!!!11 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KURWA MAĆ KURWA MAĆ KURWA MAĆ JURWA KAĆ MURWA KAĆ MURWA KAĆ DBBFBDNJBCHBLHXBCLJXHVXJCHV OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO /\__________________________________________________________________ CZAS ZGONU: 18:36

    OdpowiedzUsuń
  49. OMG ,ale Tessa przywaliłam ,pocałowała go o.o czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowne! Jejku już sie nie moge doczekać nexta !

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale pizda z niej kurwa! Muszą pogadać! ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. O bożżż nie no nie spodziewałam się tego.. aż mnie zatkało. Czekam na next!!

    OdpowiedzUsuń
  53. omg co za emocje xd

    OdpowiedzUsuń
  54. *O* Boski!!
    OMG ta akcja *O*
    Czekam z niecierpliwością na NEXT'A!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. O kurwa. Pocałowała innego chłopaka. Tzn., czytałam sb po ang., więc wiedziałam, że tak będzie, ale mimo wszystko i tak jestem w szoku. Czekam na następny (chociaż go już sobie przetłumaczyłam... xd) Zgon.

    OdpowiedzUsuń
  56. Nasza Tessa zaczyna sie rozkręcac:-/

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie spodziewałam się czegoś takiego ;o Mam nadzieje, że się pogodzą :)
    Rozpieszczasz nas tymi rozdziałami ;3 Ale fajnie tak codziennie poczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  58. boże jak Tessa mogła się tak zachować omg a teraz jeszcze pewnie Harry zobaczy Tesse z Zaynem i dopiero zacznie się piekło

    OdpowiedzUsuń
  59. Omg nie moge doczekać się nexta :***

    OdpowiedzUsuń
  60. Szczerze to Tessa coraz bardziej mnie irytuje. Wkurza mnie. Cholernie.

    OdpowiedzUsuń
  61. O bosz co za idiotka... nie mogę no... czekam na next :(

    OdpowiedzUsuń
  62. Boze Tess really ;-; a tak wgl dziekuje ze dodalas tak szybko rozdzial <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Zachowała się jak kurwa. Szkoda mi Harry'ego -,-'. Zajebie ich. Ale jest powiedzenie : "ci ludzie co się często kłócą tym najbardziej na siebie zależy" sorry za moją polszczyznę ale kiepska jestem z polskego :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Tessa ty idiotko , cos Ty zrobila ? I bd. wielkie problemy jak Harry zobaczy Zayn'a

    OdpowiedzUsuń
  65. o masakra aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
    codzienie po rozdziale jestem w niebie <333333333
    głupiutka tesa ;(

    OdpowiedzUsuń
  66. TO OPOWIADANIE NISZCZY MI ZYCIE

    OdpowiedzUsuń
  67. Woow... Co Tessa zrobiła?! Ciekawe czy Harry jej wybaczy. :))

    OdpowiedzUsuń
  68. coś czuje że Harry bardziej sie rozwścieczy że Zayn podwiezie Tesse !

    OdpowiedzUsuń
  69. Oni ciągle mają jakieś problemy... Ale i tak ich kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Powiem tylko tyle, że obydwoje są siebie warci.
    Tessa zawaliła sprawę po całości. Ma racje, że jest idiotką. Prawdziwą idiotką. A Harry powinien jej wybaczyć, bo skoro ona wybaczyła mu cały ten zakład to on powinien to dostrzec i no cóż wybaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  71. O boze, ale klotnia... :D Dziekuje ci ze tlumaczysz i to jeszcze codziennie sa nowe, czekam na next'a i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Bdjdudkdjxhjxjxjxjh nie wierze *o* dziekuuuje ze dodajesz tak czesto <3<3 czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam nadzieje że wszystko się ułoży czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  74. Mega mega mega ja zyje tylko tym ff !!

    OdpowiedzUsuń
  75. Tess jest idiotką, że tak zrobiła, ale z drugiej strony ile razy Harry ją ranił?
    Ciekawe czy jej wybaczy i jak zareaguję, że ją Zayn odwozi. uhuhu szaleństwo XD

    OdpowiedzUsuń
  76. kurde .... co parę rozdziałów i już kłopoty i kłótnie

    OdpowiedzUsuń
  77. Jezu nie miga sie rozstać ani nic djfbejg kocham cie bo dodajesz dla nas tak szybko podziwiam cie i szybko prosze o następny bo nie wytrzymam rkjejeifdjh

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny!
    Oby Harry wybaczył Tess , w końcu ona mu wybaczała za każdym razem :/

    OdpowiedzUsuń
  79. Biedny Harry! Głupia tessa! Powinna najpierw pomyśleć! Thx za tłumaczenie :* kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  80. Boże ja myślałam że Harry i ta dziewczyna ....a tu Tessa całuje innego...
    Jeszcze brakuje tego żeby się rozstali .....TESSA ZABIJE CIĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. to tak dziekuje za nowy cudowny rozdzial . Niespodziewalam sie go tak szybko . Mile mnie zaskoczylas . Oj tesso . Tessa postapila bardzo pochopnie . Nie przemyslala tego a zrobila . Harry jej wybaczy to jest pewne . Tesssa zasluzyla na nauczke . Harry sie do niej dostosuwuje . Tessa musi nauczyc sie mu ufac patty

    OdpowiedzUsuń
  82. niech sie pogodzą :(((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  83. Kocham cię, serio <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Ale ty Tessa głupia jesteś :c

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetny! Dziękuje za to że tak szybko tłumaczysz, kochamy Cię za to! xx

    OdpowiedzUsuń
  86. Jejuu to jest cudowne opowiadanie, dziękuje, że postanowiłaś go tłumaczyć *o*
    Jestem ogromnie ciekawa co będzie dalej, czekam na nn :P
    PS. Przepraszam, że tak krótko, ale nie potrafię pisać długich komentarzy ;c
    na asku poprosiłaś żeby wszystkie osoby, które czytają aftera skomentowały więc proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  87. BOŻE JAK JA CIE KOCHAM, TAK CZĘSTO DODAJESZ ROZDZIAŁY ŻE JA NIE MOGĘ NOOO... świetny rozdział jeny, oby Harry nie zauważył Zayna pod domem czy coś...

    OdpowiedzUsuń
  88. Aaaale się porobiło..

    OdpowiedzUsuń
  89. Tessa i Zayn ! ;) Coś się szykuje.

    OdpowiedzUsuń
  90. Było tak pięknie, prawie idealnie i chuj :/ Tym razem Tessa zjebała :/
    Boże Tess jak mogłaś, jestem w szoku i mam załamkę, oby jej wybaczył...
    Jezu, rozrywa mnie od środka OMG :(

    OdpowiedzUsuń
  91. hgacvjsdhas! nie spodziewałam się w ogóle takiego rozwoju akcjixd Dziękuję, że tłumaczysz;** Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ale mnie Tessa wkurwiła -,- nawet nie porozmawiała z Harrym... co za idiotka. Lubię ją ale mnie wkurzyła ..... mam nadzieję że się pogodzą: (((

    OdpowiedzUsuń
  93. Kocham kocham kocham Was :) Super rozdzial czekam na nexta .. :) Pozdrawiam mojego Głodka <3 Mam nadzieje ze przeczytałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  94. O>M>GG> zawsze gdy jest dobrze musi się coś spieprzyć no jasna cholera aż mnie nosi nooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! prosze no niech Harry jej tylko wybaczy prosze prosze :(:(:(:( dziękuje bardzo za tłumaczenie tego bloga kocham was :D

    OdpowiedzUsuń
  95. omg zaskoczył mnie ten rozdział, nie spodziewałam się takiego scenariusza, jest mi tak przykro, trakie emocje, rozumiem Harry'ego każdy by się wściekł coś takiego robiąc. Na pewno się pogodzą ale ciekawe kiedy, nie mogę się doczekać następnego

    OdpowiedzUsuń
  96. Boski jak zwykle. Oby się pogodzili <3 :c

    OdpowiedzUsuń
  97. Szczęśliwego Nowego Roku...
    O ja pierdole...

    OdpowiedzUsuń
  98. Tesso muszę ci powiedzieć tylko jedną rzecz... jesteś IDIOTKĄ! Jak mogłaś to zrobić? Kurde ale jestem wściekła! Nie dziwię się dla Harry'ego. Ja w sumie zachowałabym się tak samo... no nic czekam na następny. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  99. czemu jak zacznie im się układać i jest dobrze musi się coś zepsuć ? a ja to odczuwam ze zdwojoną siłą ; (( WHY ?!

    OdpowiedzUsuń
  100. Ona pocalowla tego chłopaka!! zawsze mówiłam że Harry to idiota ale teraz zmieniam zdanie :/

    OdpowiedzUsuń
  101. JEZU... Przyznaję, przeczytałam wczoraj kilka rozdziałów oryginału, bo bym nie wytrzymała. ALE DAWAJ NEXT BO ROZUMIAŁAM TYLE CO NIC. esrdtfyguhijokpl; KOCHAM CIĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  102. mogłę tylko napisać, że nie myślałam, że Tessa to taka świnia^^
    @nala292

    OdpowiedzUsuń
  103. Jezu w tym momencie? Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  104. serio Tessa?? Nie powinnaś pić, już nigdy. Wstąp do AA

    OdpowiedzUsuń
  105. Tessa dobijasz mnie kobieto
    prosze o następny bo nie wytrzymam xx

    OdpowiedzUsuń
  106. Jak vna mogla !!!!!!!!!!??????????? Harry ma racje ! Gdyby to vn sie calowal z inna Tessa zostwila bym go a ona nawet nie czula sie na poczatku winna !! ;/
    Super rozdzial ILY xxx

    OdpowiedzUsuń
  107. Aa! niech oni będą razem! <3 Cudny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  108. Kurwa, ryczę.
    No ja pierdole, Tessa, zachowałaś się jak dziwka na poziomie Molly, gratuluję -,-''
    Ale wciąż Cię kocham...i Harry też Cię kocha...
    Harry...błagam, powiedz, że ją kochasz. P O W I E D Z T O, B O C H Y B A TU, K U R W A, N A Z A W A Ł P I E R D O L N Ę.

    Dalej ryczę...czemu to tak na mnie działa? Chyba mam jakąś zapaść czy inną chujozę. Chyba umieram.
    Plz, przyjdźcie na mój pogrzeb. Oficjalnie, czujcie się zaproszeni.
    A już było tak pięknie...No, czerwona czcionka nawet była, a tera co? DUPEN BLADEN.
    To wszystko mnie przerasta, zbyt dużo emocji.
    Kocham was
    Bye bye x
    Red♡

    OdpowiedzUsuń
  109. o jesus, wiedziałam, że coś pójdzie nie tak ;-;

    OdpowiedzUsuń
  110. Wydaje mi się, ze Harry okłamał Tesse. bo jak we wcześniejszych rozdziałach było "Harry's POV" to było że Harry myslał że to, że palili trawkę byłoby najmniejszym zmartwieniem, gdyby Tess dowiedziała się co jeszcze się tam działo. I na pewno nie chodziło mu o to, że przepraszał tą dziewczynę. Po drugie dlaczego Harry ją prosił, zeby nikomu nie mowiła? Czy gdyby naprawdę ją przepraszał, to nie chciałby aby Tessa sie dowiedziała? A co innego mogłaby powiedzieć ta dziewczyna skoro Harry niby nie palił trawki? Myślę, że tu chodziło o coś znacznie więcej a Harry teraz zrobił dramę Tessie żeby odwrócić uwagę od tego co on robił w tym pokoju i zeby choć raz wyszło że to Tessa zjebała a nie on.

    OdpowiedzUsuń
  111. głupia Tessa :/
    co ona sobie myślała?!
    głupia :c i Harremu jest przykro.

    OdpowiedzUsuń
  112. o jezu nie, żeby się nie rozstali..

    OdpowiedzUsuń
  113. Drama *-* cudownie przetlumaczony ♡

    OdpowiedzUsuń
  114. Super rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  115. OMG!!! Czegoś takiego to się nie spodziewałam!!!! Nie mogę się doczekać nexta. Mam nadzieję, że się pogodzą...

    OdpowiedzUsuń
  116. Tess to idiotka, ugh

    OdpowiedzUsuń
  117. Ale sie podzialo w tym rozdziale!szok!naprawde swietny!jestescie genialne!dzieki za tlumaczenie i do uslyszenia xxxx

    OdpowiedzUsuń
  118. Oj...dzieje się, tyle emocji w tym rozdziale:).Pozdrawiam Kamila♡

    OdpowiedzUsuń
  119. O ja pierdole!!!!! :O

    OdpowiedzUsuń
  120. Tessa co ty najlepszego zrobiła...
    Mam nadzieję, że wyjaśnią to sobie Genialny rozdział, czekam na nn :*

    A.

    OdpowiedzUsuń
  121. Od paru rozdziałów Tessa zaczęła mnie wkurzać i powiem szczerze że wcale mnie nie zdziwiła tym że pocałowała tego chłopaka.

    OdpowiedzUsuń
  122. I teraz bd drama ze pojechala z Zayn'em

    OdpowiedzUsuń
  123. Tessa cos ty najlepszego zrobila? Rozpieszacie nas tymi rozdzialami, ale podoba mi sie. ;p czekam na nastepne ;*

    OdpowiedzUsuń
  124. świetne! czy to dziwne, że ja pomimo tego wszystkiego nadal kocham Tessę? haha x

    OdpowiedzUsuń
  125. Łoooo, al akcja ! Tak szczerze mówiąc, brakowało mi tych ich kłótni. l tym razem Tess'a przesadziła, al ja też bym tak zrobiła ;// Ciekawe jak sie pogodzą *__* Czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Super opowiadanie ♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  127. Boże! Jak Tessa mogła coś takiego zrobic?!? ;o
    Nie wierze w to co przed chwilą przeczytałam...
    A teraz idę się położyc i troszkę popłakac bo wiem że znowu sie pokłócą :c
    Dziękuję za tlumaczenie, jestes najlepsza ;)
    Do następnego! <3

    OdpowiedzUsuń
  128. super rozdziaaal

    OdpowiedzUsuń
  129. Boże, ale cudowny rozdział!
    Kocham jak się kłócą

    OdpowiedzUsuń
  130. ja pierdole poryczałam sie. Tessa kurwa mać coś ty zrobiła?
    o w dupe biedny Harry:( co musi teraz czuć eh. Tak sie starał. no ja pierdole mają sie pogodzić, muszą. to jest tak bardzo idealne no!!!♥ jdhjfduvhvugi
    co sie ze mną kurwa dzieje. jest 2.05 a ja tu załamanie przezywam. aaaaaa
    moze chora jestem na cos. afteroza O_o
    ja pierdole kocham Was tak bardzo, dziekuje za to tłumaczenie. After zyciem doiskjihv♥
    ~ lips x

    OdpowiedzUsuń
  131. Łoł Tessa, nie spodziewałabym się tego po tobie. Chyba rzeczywiście nie powinnaś pić xD
    Dziękuję, że codziennie znajduję tu nowy rozdział. Jestem uzależniona :o
    <3

    OdpowiedzUsuń
  132. co za głupota ze strony Tessy, mam nadzieje , ze Harry jej wybaczy <3

    OdpowiedzUsuń
  133. Ale się porobiło. Tessa głupio zachowała się całując tego kolesia. Mam nadzieje że Harry jej wybaczy.
    Fajnie, że tak często dodajecie rozdzíały. Jesteścíe kochane.

    OdpowiedzUsuń
  134. COoooooooooooooooooooooooooooo!!!! Ale się dzieje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  135. to się porobiło... nie no serio... szkoda mi Harry'ego ;D Tessa powoli zaczyna przesadzać i zaczyna mnie coraz baqrdziej denerwować ;D ;*** ale i tak są słodccy ;*

    OdpowiedzUsuń
  136. Oho czuje ze Harry nie będzie zadowolony ; p
    Tees coś Ty zrobiła? :oo

    OdpowiedzUsuń
  137. Cudowna historia <3 Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  138. kajdhfhsjdjjf jak tak mogłaś tessaaaaaa
    nie dziwię się harry'emu, że sie wkurwił, ale i tak mam nadzieję, ze jakos się ułoży i się pogodzą
    uwielbiam ten fanfic, dzieki za tlumaczenie xx

    OdpowiedzUsuń
  139. Super, zajebiste. Czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  140. ale emocje! moze zayn bedzie chcial podrywac tesse? albo zgwalcic ja?! aaa! nie mam pojecia, juz nie moge sie doczekac kolejnego odcinka! dopiero od niedawna czytam twojego bloga, nadrobilam wszystko s ciagu weekendu ;) gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  141. swietne! czekam na nastepny z niecierpliwoscia!

    OdpowiedzUsuń
  142. no nieeeee ;(( zayn idz do domuuuuu;( ( sostaw tesse bo to sie zle skonczy;(

    OdpowiedzUsuń
  143. genialny rozdział *_*

    OdpowiedzUsuń
  144. Tessa, Tessa...coś ty narobiła? Jeszcze teraz Zayn...o boże, czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  145. Kurwa Tessa! Pieprzona idiotko! Coś ty najlepszego zrobiła?! Zdajesz sobie sprawę, że jeśli pojedziesz z Zaynem to między tobą i Harry'm koniec? Powodzenia życzę.....
    Czekam na nn <3333

    OdpowiedzUsuń
  146. Tessa nie poznaję cię! ty mała ździro dlaczego go nie wysłuchałaś?! asidufadsougvag jestem na nią zła teraz Harry się jeszcze bardziej wkurwi jak sie dowie że Zayn ją przywiózł

    OdpowiedzUsuń
  147. Oj Tessa, Tessa...
    Harry miał totalna racje co do tego jak stara się dla niej...
    Kochana dziękujemy za tak częste rozdziały ♡♡♡ @patumblr

    OdpowiedzUsuń
  148. Serio tessa jest idiotka XD Zazwyczaj bylam po jej stronie ale jej bezmyslnosc w tym rozdziale ugh pod wzgledem fabuly jest na prawde swietny

    OdpowiedzUsuń
  149. co się stało z naszą grzeczną Tessa? och, oby harry sie wyżył i wszystko bedzie w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  150. mam taki mały problem, może nie do rozwiązania poprzez komentarz: gdy wchodzę na oryginalną stronę After, to umiem przejść tylko do 99 odcinka... dalej nie wiem co robić, by przejść do II lub III części ...

    OdpowiedzUsuń
  151. jksdblfvh czekam na następny rozdział szybko! *.....*

    OdpowiedzUsuń
  152. Ale głupia dziwka! Chociaż w sumie jej się nie dziwię.
    H. F. S.

    OdpowiedzUsuń
  153. No tak z jednej strony tessa była pijana a po tym co przeszła z Harrym wszystko mogła sobie wyobrazić w głowie no ale i tak glupio ze go pocalaowala bo to na maksa zdenerwowało Harrego ale co się dziwić jak teraz tylko czekać na astepny rozdział i juz widzę reakcje Harrego na to ze Tessa wróciła z Zaynem mam nadzieje ze to sie bardzo złe nie skończy dla Zayna oczywiście i w sumie dla trasy ;) dzięki za tlumaczenie jesteś wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Tessa, idiotko głupia
    Pierwszy raz jestem na nią taka wściekła, najczesciej jej współczułam i zazdrościłam jednocześnie. A teraz zachowała sie jak bezmyślny dzieciak, ale mimo tego jak zraniła Harrego mam nadzieje, że ułoży się między nimi, przecież nie mogą bez siebie żyć! Są dla siebie stworzeni.
    A ty Zayn... Odejdź od niej, albo osobiście Cie pogryze. Uważaj lepiej, bo Harry tez potrafi byc agresywny.
    ROZDZIAŁ MIAZGA! Poryczalam sie, bo tak wpływa na mnie cierpienie Harrego. Przeciez on poświęca sie dla niej, stara sie.. A ona takie cos :(
    Harry, pamiętaj, masz mnie!
    -arctic xx

    OdpowiedzUsuń
  155. Szoooooo. Tessa.... jak ona mogła! Nie wierze!
    Ps przecudowny rodział, czekam na nexta. Pozdrawiam ^·^

    OdpowiedzUsuń
  156. sie porobiolo. Teraz Harry mozepoczyc sie jak Tessa gdy on jej to robil. czekqm na nexta

    OdpowiedzUsuń
  157. :ooo no tego przyznam się nie spodziewałam :O
    w sumie zasłużyła sibie ta głupia krowa -.- Harry sie stara a ta odpieprza farmazony... ugh! No nic! Dziękuję za kolejny rozdział <3
    /D.

    OdpowiedzUsuń
  158. Okej... Co się właśnie stało? Boże! Tessa.. O boże!! Nie mogę się doczekać nexta!!

    OdpowiedzUsuń
  159. Super rozdział tak w ogóle, zresztą wszystko związane z tym opowiadaniem jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  160. chyba pierwszy raz to Harry strzelił focha a nie Tessa XD.

    OdpowiedzUsuń
  161. Super kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  162. nie wiem jak ci dziękować że dodajesz tak szybko nowe rozdziały jesteś wspaniała <3 Oj Tessie alkohol nie służy najpierw rzuciła sie na Miley nie to żeby sobie nie zasłużyła hahah to było coś ale to co zrobiła haremu było ….. wiem że to jak on ją skrzywdził jest bez porównania lecz postąpiła zbyt pochopnie całując tamtego blondyna i w pełni się z nią zgadzam jest idiotką. A Haz powinien się trochę na nią po obrażać i powiedzieć jej jak bardzo go to zabolał ;-; ……… ale jedno jest pewne wybaczy Tess :D
    Nie mogę doczekać się nn ….
    A tak Worgule zastanawia mnie co tak naprawdę harry robił w pokoju Louisa bo mam wrażenie, że nie powiedział całej prawdy Tess

    OdpowiedzUsuń
  163. "Taa, głupio przyznać, ale jesteś" hahahaha [z czego ja się śmieję?] hahaha
    no i Harry by mógł zacząć myśleć, może jeszcze zacznie myśleć, że pojechała z kimś innym, a on sam ma jej telefon ._.
    a w ogóle kocham tego bloga i kocham Ciebie za to, że tak szybko dodajesz o=rozdziały, 4 dni tu nie wchodziłam i muszę nadrabiać 4 rozdziały (nie żebym narzekała, o nie, dodawaj dalej)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  164. Omg wspaniale xx

    OdpowiedzUsuń
  165. Yy.. Chwilowy szok... Lol :ooooo

    OdpowiedzUsuń
  166. Theresa Young! Co ty wyprawiasz?!
    Boję się teraz trochę o Zayna....:(

    OdpowiedzUsuń
  167. Co za kurwa xD Niech no ja ją tylko spotkam xD

    OdpowiedzUsuń