sobota, 8 marca 2014

Rozdział 141.

Nie śpię, gdy Harry wraca do domu z lotniska. Słyszę jak ściąga ubrania i rzuca je na podłogę, a następnie kładzie się do łóżka w samych bokserkach. Po raz kolejny obejmuje mnie swoim ramieniem. Wciąż jestem nieco oburzona przez naszą wcześniejszą rozmowę, lecz ma chłodne ramiona i tęskniłam za jego obecnością.
- Wracam jutro do pracy – odzywam się po kilku minutach, będąc niepewna czy nadal nie śpi.
- Wiem – odpowiada.
- Coś nie tak? – pytam, więc zabiera głos.
- Nie, jestem po prostu zmęczony – mówi.
- Aha… Cieszę się, że wracam do pracy u Vance’a.
- Czemu?
- Ponieważ kocham to co robię, a poza tym miałam tydzień wolnego i się stęskniłam za swoją robotą.
- Cichy pracuś w tobie drzemie – kpi. Wiem, że wywraca teraz oczami, nawet jeśli nie widzę jego twarzy.
- Przepraszam, że uwielbiam swój staż, a ty nie lubisz swojej pracy – rzucam uśmiech.
- Lubię ją, miałem taką samą jak ty, ale rzuciłem ją dla lepszej – przechwala się.
- Podoba ci się tylko dlatego, że możesz pracować w domu?
- Taa, to główny powód.
- A jaki jest ten drugi?
- Czułem, że ludzie myśleli, że dostałem tę pracę tylko dzięki Vance’owi.
Żadna wielka rewelacja, ale jest to o wiele szczersza odpowiedź, niż się spodziewałam. Sądziłam, że rzuci słówko na temat tego, jakże ta jego praca była durna czy irytująca.
- Myślisz, że rzeczywiście tak uważali? – przekręcam się z boku na plecy, a Harry opiera się na łokciu i na mnie spogląda.
- Nie wiem, nikt tego nie powiedział, ale czułem, że tak myśleli, zwłaszcza po tym jak zatrudnił mnie jako normalnego pracownika, a nie jako stażystę.
- Myślisz, że był zły po tym jak zostawiłeś go dla innego pracodawcy?
- Nie, nie sądzę. Jego pracownicy i tak ciągle narzekali na moje rzekome złe nastawienie – jego uśmiech wygląda niezwykle promiennie w ledwo co oświetlonej sypialni.
- Rzekome? – droczę się.
Bierze moją twarz w swoje dłonie, a następnie schyla głowę, by ucałować mnie w czoło.
- Tak, rzekome, jestem bardzo czarujący. Nie ma mowy o złym nastawieniu – śmieje się.
Chichoczę, na co się uśmiecha, przyciskając swoje czoło do mojego.
- Co chcesz dzisiaj robić? – pyta.
- Nie wiem, myślałam, żeby zadzwonić do Liama i skoczyć do sklepu.
- Po co?
- Żeby z nim pogadać i zapytać, kiedy się spotkamy. Chciałabym mu dać te bilety.
- Prezenty są u nich w domu, na pewno je już dawno otworzyli.
- Nie sądzę, że zrobili to bez nas.
- Ja bym zrobił.
- I o tym właśnie mówię – droczę się z nim.
- Czy myślisz… Co myślisz o tym, żebym przeprosił… cóż, nie przeprosił… ale zadzwonił do niego, no wiesz, mojego taty?
- Sądzę, że powinieneś to zrobić. Nie oczekuję tego, że go przeprosisz i pewnie on także, jednak uważam, że nie możesz pozwolić, by to co wydarzyło się wczoraj, zrujnowało twoją dopiero co naprawioną relację z ojcem – wiem, że jest to delikatny temat.
- Tak myślę… - wzdycha.
- Po tym jak go uderzyłem, przez sekundę pomyślałem, że tam zostaniesz i wyrzucisz mnie z ich domu.
- Naprawdę?
- Tak. Cieszę się, że tego nie zrobiłaś, ale to właśnie to, co myślałem.
Podnoszę głowę z materaca i zostawiam mały pocałunek na jego szczęce w ramach odpowiedzi. Muszę przyznać, że prawdopodobnie zrobiłabym to, co przypuszczał, gdyby wcześniej nie wyjawił mi swojej przeszłości, która wszystko zmieniła. Zmieniła to, jak go postrzegam, nie w zły czy dobry sposób, postrzegam go ze zrozumieniem.
- Chyba dziś do niego zadzwonię.
- A może moglibyśmy tam pójść? Naprawdę chcę im wręczyć te prezenty.
- Możemy im po prostu powiedzieć przez telefon, żeby je otworzyli. Wyjdzie na to samo, tylko nie będziesz musiała widzieć ich fałszywych uśmiechów na twoje niewypały.
- Harry! – jęczę.
Chichocze i kładzie głowę na mojej klatce piersiowej.
- Żartuję, kupiłaś najlepsze prezenty. Breloczek do kluczy ze złą drużyną wymiata po całości – śmieje się.
- Idź spać – żartobliwie uderzam go w głowę.
- Co potrzebujesz ze sklepu? – pyta. Zapomniałam, że o tym wspomniałam.
- Nic takiego.
- Powiedziałaś, że musisz skoczyć do sklepu. Potrzebujesz zatyczek czy czegoś?
- Zatyczek?
- No wiesz… żeby sobie zatkać? – że co?
- Nie kumam – odpowiadam.
- Mówię o tamponach.
- Och… nie – rumienię się.
- Czy ty w ogóle miewasz okres?
- O mój Boże, Harry, przestań o tym gadać.
- Co? Wstydzisz się ze mną rozmawiać o miesiączce? – wyszczerza zęby w uśmiechu, kiedy się unosi, by na mnie spojrzeć.
- Nie wstydzę się, po prostu jest to temat nieodpowiedni do rozmowy – wyjaśniam, silnie zażenowana.
- Wiesz, robiliśmy razem kilka całkiem nieodpowiednich rzeczy, Thereso – uśmiecha się.
- Nie nazywaj mnie tak i przestań o tym gadać! – jęczę i zakrywam twarz dłońmi.
- Krwawisz teraz? – pyta, a ja czuję jak jego ręka wędruje w dół mojego brzucha.
- Nie… - kłamię.
Wcześniej było to niezauważalne, zazwyczaj dlatego, że rozstawaliśmy się i schodziliśmy. Byłam na tyle szczęściarą, że nie przyciągałam jego uwagi, gdy nadchodził ten nieszczęsny czas w miesiącu. Teraz, kiedy jesteśmy ze sobą bardziej na stałe, wiedziałam, że to się zdarzy. Miałam po prostu nadzieję, że nadal się nie skapnie.
- Więc nie miałabyś nic przeciwko jeśli bym… - jego dłonie wsuwają się przez górę moich majtek.
- Harry! – piszczę i zabieram jego rękę.
- W takim razie przyznaj, że masz okres – wyśmiewa mnie.
- Nie, nie powiem tego – z pewnością wyglądam teraz jak burak. Udało mi się jak do tej pory sprawić, że nawet o tym nie pomyślał, więc miałam nadzieję, że nadal tak będzie.
- Och, przestań, to tylko trochę krwi.
- Jesteś obrzydliwy.
- Myślę, że jestem zajekrwiście niesamowity – uśmiecha się, oczywiście zadowolony ze swojego idiotycznego żartu.
- Jesteś nieznośny.
- Musisz się rozchmurzyć i dać temu upływ – śmieje się jeszcze bardziej.
- O mój Boże! Okej, jeśli to powiem, przestaniesz prawić żarty na temat miesiączki?
- Nie robię sobie żartów. Tylko okresowo.
Jego śmiech jest zaraźliwy i fajnie jest się z nim pośmiać leżąc w łóżku, pomijając temat rozmowy.
- Mam okres, zaczął mi się przez twoim przyjściem.
- Dlaczego się przez to wstydzisz?
- Nie wstydzę, po prostu uważam, że nie jest to coś, o czym kobiety powinny rozmawiać.
- Nic wielkiego, nie przeszkadza mi trochę krwi – przyciska swoje ciało do mojego.
- Jesteś ohydny – krzywię nos.
- Nazywano mnie gorzej – uśmiecha się.
- Widzę, że jesteś dziś w dobrym nastroju – wytykam.
- Może też byś była, gdyby to nie była ta pora w miesiącu.
Jęczę i zabieram poduszkę spod głowy, a następnie zakrywam nią twarz.
- Możemy porozmawiać o czymś innym? – mówię przez poduszkę.
- Jasne… jasne… Ktoś tu się robi krwiście czerwony – śmieje się.
Zabieram poduszkę z twarzy i uderzam nią go, zanim wstaję z łóżka.
Słyszę jak się śmieje, gdy otwiera komodę, by założyć spodnie, przynajmniej tak przypuszczam. Mamy wczesny poranek, dopiero siódma, a ja już jestem rozbudzona. Robię dzbanek kawy, a następnie otwieram szafkę, by przygotować płatki zbożowe z mlekiem. Nie mogę uwierzyć, że skończyło się Boże Narodzenie, za kilka dni ten rok już będzie za nami.
- Co zwykle robisz w Sylwestra? – pytam Harry’ego, gdy siada przy stole mając na sobie szare, bawełniane spodnie wiązane w pasie.
- Wychodzę, przeważnie.
- Gdzie?
- Na imprezy lub do klubu. Albo to i to. W zeszłym roku tak było.
- Aha – podaję Harry’emu miskę płatków.
- Co chciałabyś robić?
- Nie jestem pewna. Chyba chcę gdzieś wyjść – odpowiadam.
- Naprawdę?
- Taa… A ty nie?
- Gówno mnie obchodzi co będziemy robić, ale jeśli chcesz gdzieś wyjść, to tak będzie – bierze do buzi łyżkę pełną płatków marki Cheerios.
- Okej – nie mam pojęcia gdzie pójdziemy lub co będziemy robić, ale z pewnością chcę gdzieś wyjść.
- Spytasz się swojego ojca, czy możemy dzisiaj wpaść? – pytam i siadam obok niego.
- Sam nie wiem…
- Może mogliby tu przyjść? – proponuje, na co mruży oczy.
- Nie sądzę.
- Czemu nie? Czułbyś się tu swobodniej, prawda?
Na chwilę zamyka swoje oczy, a potem znów je otwiera.
- No chyba. Idę do nich zadzwonić.
- Jest za wcześnie, obudzisz ich.
- No i?
- Po prostu poczekaj do dziewiątej. To niegrzeczne by ich tak budzić – mówię i wstaję od stołu.
- Gdzie idziesz? – pyta.
- Posprzątać, oczywiście.
- Co niby? Przecież mieszkanie jest nieskazitelnie czyste.
- Nie, nie jest i chcę, żeby było tu idealnie, skoro będziemy mieć gości – przepłukuję miskę po płatkach i wsadzam ją do zmywarki.
- A jakżeby inaczej – uśmiecha się.
- Mógłbyś pomóc, skoro jesteś tym, który tu bałagani, wiesz? – proponuję.
- Och, nie. Jesteś o wiele lepsza w sprzątaniu, niż ja.
Wywracam oczami, ale szczerze mówiąc mi to nie przeszkadza. Lubię kiedy wszystko jest na swoim miejscu, a sprzątanie według Harry’ego oznacza upychanie rzeczy tam, gdzie się zmieszczą.
- Nie zapominaj o tym, że musisz skoczyć do sklepu po swoje zatyczki – śmieje się.
- Przestań je tak nazywać! – rzucam w niego ręcznikiem do naczyń, przez co śmieje się jeszcze bardziej na moje zażenowanie.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

199 komentarzy:

  1. Hahaha no nie mogę z tekstów Harry'ego. Rozbawił mnie i szczerzę się do monitora jak głupia.
    Mam nadzieję, że nic takiego się nie stanie na spotkaniu z Kenem lub na tym sylwestrze.
    Czekam na następny rozdział i już nie mogę się doczekać : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha <3 swietny dziekuje <3/D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha...''Nie zapominaj o tym, że musisz skoczyć do sklepu po swoje zatyczki'' hahah.....Hazz <3 Rozdział : smieszny i jak zawsze cudowny

    OdpowiedzUsuń
  4. ŻARTY HARREGO O OKRESIE HAHAHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahahahahahhahaha, zatyczki haahahahahahhahaahhahahahahahaha XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zatyczki hahahahaha
    Jak on coś powie XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahhhhahahahahaahahah , o boże teksty Harryego wymiatają foreva!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebisty rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam after tylko szkoda ze takie krotkie rozdzialy :/ ale dzieki ze je tak szybko tlumaczysz<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Leję z tych zatyczek normalnie xD
    lubię takie rozdziały przepełnione żartami i słodyczy (ale nie za dużo xD).
    @scarsweshare

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahah miły rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez większą część rozdziału się śmiała. Świetny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haroldzie, cóż za niesamowite poczucie humoru. Hahaha.

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha xd genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, super ;D
    Martyna xx.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te zatyczki są świetne hahaha. Harry i te jego teksty :) uwielbiam ich związek <3 @TediBetii

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahhaahah najśmieszniejszy jaki czytałam xd dzięki Ci Angie 💜

    OdpowiedzUsuń
  18. boże hahhahhahhahahahahhahah Harry i jego żarty XDDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Idę czytać *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zajebisty rozdział.. Nie mogę się doczekać kolejnego <3

    OdpowiedzUsuń
  21. O boże, boooski <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahahah jest boski ! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zawsze boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahahhahaha XD Boże kocham go <3 xD
    Nie mogę się doczekać nexta! :D
    Ciągle chce mi sie śmiać xDDD

    OdpowiedzUsuń
  25. zatyczki hahahahhaha

    OdpowiedzUsuń
  26. hahahah ta ich rozmowa o okresie jest zajebista xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahahahahahahahaha
    Rozmowa o okresie xd
    'Zatyczki' >>>>>>>>
    hahaha kocham!
    @bemybabemaybe

    OdpowiedzUsuń
  28. hahahahhahaahahha boże okres XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Hahaha świetny rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ahahahhahahah jejuu. Rozmowa o okresie. Ahahhahahhahahahhahahhahahhahahhahahahhahahha

    OdpowiedzUsuń
  31. Żarty Harry'ego o okresie = ja leże na podłodze, nie wstaje. Chyba się zaprzyjaźniłam z moją podłogą. Szczam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaprzyjaźniłaś się z podłogą czyli to twoja przyjaciółka... leżysz na podłodze i szczasz.... osikałaś swoją przyjaciółkę ? :D :*

      Usuń
  32. hhahahahha Harry hahahaha xD "zajekriwsty" "tak okresowo" "upływ" "robisz się krwiście czerwona" hahhahaha te teksty mnie rozwaliły xDDD a rozdział cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Ha, ha, ha!
    GeNIALLne zatyczki xD
    Super rozdział czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  34. Harry ma tak jak ja. U mnie sprzątanie też oznacza 'upychanie rzeczy tam, gdzie się zmieszczą' XD
    Ogólnie to widzę, że nie jestem sama. Tessa też przechodzi ten obrzydliwy okres -.- ale nie, Harry to mógł se już odpuścić. Ja bym nie zniosła gdyby chłopak zaczął mi mówić o takich sprawach. Spaliłabym się ze wstydu XD
    rozdział jest cudowny *.*
    z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  35. haa beka z zatyczek serio zatyczki hahahahhahaha lol swietny rozdzial
    ilysm

    OdpowiedzUsuń
  36. Zatyczki haha dobre XD Czekam na następny! I kocham cię za to, że to tłumaczysz, choć pewnie masz ciekawsze rzeczy do roboty <3 :* :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cały czas się śmiałam. :-) Dziękuję za rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  38. o bożee xD <3 zajebisty, jak każdy! pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny, szkoda, że króki, ale ważne że jest :)
    @rushermuffin

    OdpowiedzUsuń
  40. Hahahahahha jejku te żarty mnie powaliły, na prawdę :D kocham ten rozdział, taki Harry w dobrym nastroju jest moim ulubionym . Krótki i późno dodany troszkę, ale i tak to uwielbiam :)
    pozdrawiam, Justyna x

    OdpowiedzUsuń
  41. Ku*wa Harry! Zatyczki... Na początku myślałam, ze chodzi o zatyczki do uszu,... Tak samo jak Tessa nie załapałam żartu od razu ;D Lol Dobre to jest <3 Czytam już 3 raz całego Aftera.. tzn.. tylko te najlepsze momenty, więc mogę powiedzieć, że prawie wszystko <3
    @haroldowa175193 ;D Pozdrawiam, Natalia!

    OdpowiedzUsuń
  42. To jeden z tych cudownych rozdziałów, w którym wszystko jest jak być powinno, tak wesoło a zarazem słodko. Dziękuję za tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  43. hahahahha "zatyczki" o boże haha :D
    jak ja ich uwielbiam !
    @BoooBear09

    OdpowiedzUsuń
  44. ZajeKRWISCIE dobry!

    OdpowiedzUsuń
  45. Zajebisty :* Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Kocham to... zatyczki ( każdy o tym pisze ale to jest zaje ), to opowiadanie jest JTGJDWAPGT6TQJGJMWMDHMKPTGKAKTAJ <3 dziękuje że tłumaczysz xd KC ;***

    OdpowiedzUsuń
  47. Hahahhaha xdd
    OMG ta rozmowa na temat miesiączki Tessy jest mega xd
    I te żarciki Harry'ego ;D
    Fantastyczny rozdział ;)
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  48. jeden z najzabawniejszych rozdziałów :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Zatyczki xdddd Genialny <333

    OdpowiedzUsuń
  50. Z A J E B I S T Y <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  51. zatyczki HAHAHAHAHAa

    OdpowiedzUsuń
  52. Hahahaha Hazz wymiata z tymi tekstami hahaha... Rozdział mega zajebisty :-D Czekam nn ;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jezu, Harry, rozjebałeś mnie swoimi tekstami.
    "Zatyczki">>>>>>>>>>>
    Nowy rozdział After aka najlepszy prezent na urodziny ^.^
    Zwłaszcza, że rozdział ten jest taki słodki, wesoły i tak lekko się go czyta!
    Uwielbiam te swobodne i zabawne rozmowy Hessy!
    Tesso, wiedz, że nie jesteś sama. Okres to zło >.<
    Dalej się śmieję z tekstów Hazzy, lol, pozdro z podłogi, leżę i nie wstaję hahaha
    Dobra, bo zaraz się poszczam ze śmiechu omg hahah
    Kocham was ;*
    Bye bye xx
    Red♡

    OdpowiedzUsuń
  54. ZATYCZKI HAHAHAHAJAH

    OdpowiedzUsuń
  55. Myślisz że Tessa będzie kiedyś z Harrym w ciąży?? :)

    OdpowiedzUsuń
  56. cały rozdział oparty na zatyczkach hahahha Xd

    OdpowiedzUsuń
  57. Harry,mistrz żartów hahahha
    Wgl rozdział super ^^

    OdpowiedzUsuń
  58. Hahahahaha mega ♥ Kocham kocham kocham ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  59. hahahaahha cudowny rozdział:)!

    OdpowiedzUsuń
  60. "Myślę, że jestem zajekrwiście niesamowity", "Musisz się rozchmurzyć i dać temu upływ", "Nie robię sobie żartów. Tylko okresowo.", "Zatyczki" >>>>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten rozdzial jest cudowny. *.* Harry oczywiscie zawsze musi coś powiedziec. Ahhaha ;**

    OdpowiedzUsuń
  62. czy tessa będzie kiedyś z Harrym w ciąży ??

    OdpowiedzUsuń
  63. harry nie rozumie kobiet z okresem XD

    OdpowiedzUsuń
  64. Zatyczek, żeby sobie zatkać. hahaha
    o Boże Harry wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Tylko okresowo XDD Uwielbiam ten rozdział *-*

    OdpowiedzUsuń
  66. świetny rozdzial!a zarty harrego na temat miesiaczki powalaja haha bardzo sie usmialam!do uslyszenia xxxx

    OdpowiedzUsuń
  67. Jeej najlepszy prezent na dzień kobiet ;)
    Rozdział jak zawsze świetny. Dziękuję ci że to tlumaczysz. <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudowny *.*
    Czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  69. hahahahha genialny
    ciągle się śmieje przez to ahha
    czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  70. O Boziu żarty o okresie są THE bEST hahaha XDD Dzięki za rozdział <333

    OdpowiedzUsuń
  71. Boże, zajebiste <3 Kochaam <3

    OdpowiedzUsuń
  72. O MÓJ BOŻE!
    Od poniedziałku nie mogłam się doczekać, ale wiesz co? BYŁO WARTO! ♥ tO JEST JEDEN Z MOICH ULUBIONYCH ROZDZIAŁÓW!
    Jest bez kłótni i bójek, taki naprawdę bardzo, bardzo miły. Czytało się go tak miło, że aż za szybko.... :C
    Co mogę jeszcze powiedzieć?
    Kocham to ff ♥♥♥
    ilysm ♥

    @Harry_Love_You_

    OdpowiedzUsuń
  73. haha mój ulubiony rozdział ^^ Hazz wymiata z żartami na temat okresu xD

    OdpowiedzUsuń
  74. Harry najlepszy <33
    Te jego teksty.
    Bardzo pozytywny rozdział ;)
    Czekam z niecierpliwością na new.

    OdpowiedzUsuń
  75. Zajebisty ten rozdział zwłaszcza żarty Harry'ego :D :P :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  76. hhahahahahha Harry >>>>>>>>>>>>>>>
    "Zatyczki" o lool hahah

    OdpowiedzUsuń
  77. leje, jezu hahahhahahahahaha. Okresowo hahaha ♥

    OdpowiedzUsuń
  78. Jezu popłakałam się XD to mój ulubiony rozdział HAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  79. Hahahahha swietnh rozdział, harry i jego zarty haha
    Dziekuje xx

    OdpowiedzUsuń
  80. Zajebisty rozdział :D Harry i jego teksty haha

    OdpowiedzUsuń
  81. jejka hahahhahah zajebisty
    Harry kurwa jest tak zajebiscie bezpośredni <3
    pozdro hahhah cudowny rozdział
    shhnes

    OdpowiedzUsuń
  82. Hahaha... Super

    OdpowiedzUsuń
  83. Hahaaha ! Według mnie, jest to najlepszy rozdział ever ! Teksty Harrego powalają !

    OdpowiedzUsuń
  84. Śmiałam się przez cały rozdział prawie.. : D
    Świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  85. hahahhahaha <3 świetny;))

    OdpowiedzUsuń
  86. Jest genialny haha <333!

    OdpowiedzUsuń
  87. Miałam bekę cały czas ahaha XD Czekam na next x @Elissabetthh <3

    OdpowiedzUsuń
  88. Od 5 min nie mogę się ogarnąć! hahaha xD kocham poczucie humoru Harrego !

    OdpowiedzUsuń
  89. Jaki ten Harry jest złośliwy :D Lubie go takiego.

    OdpowiedzUsuń
  90. Zatyczki xD ja nie mogę...pięć minut się z tego ryłam...zatyczki...świetny rozdział,a najlepsze zatyczki xD czekam na nexta :D zatyczki...

    OdpowiedzUsuń
  91. Jebie xD zatyczki do zatkania. . Kurwa jebie !! Oplulam se fona xDD Czekam nn <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  92. Wow wow tessa ma okres :p hahahaha, supeer

    OdpowiedzUsuń
  93. Hahhahahah o boże sikam najlepszy rozsział ever !!! I te teksty haha

    OdpowiedzUsuń
  94. Rozdzialy w ktorych oni zartuja zdarzaja sie w sumie rzadko, wiec cieszmy sie i radujmy xD

    OdpowiedzUsuń
  95. ha ha ha jaaa te żart Harrego xd

    OdpowiedzUsuń
  96. świetne :D
    Harry serio jest nieznośny haha :D
    czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Zzveoaffwekmbbdjcetkaqqjjrvx megaa! Serio super :)

    OdpowiedzUsuń
  98. BEST ROZDZIAŁ EVER HAHAHAHHA
    ZAJEKRWISTY HAHAHAHHAHA
    TAKIE ROZDZIAŁY SĄ RAZ W MIESIĄCU
    ZDARZAJĄ SIĘ OKRESOWO, OMG HAHAHAHHAHAH LEJE,

    OdpowiedzUsuń
  99. Oj Harry Harry i te twoje teksty hahaha nie moge przestac sie smiac x najlepszy rozdzial no i w koncu w nasze swieto kobitki xx

    OdpowiedzUsuń
  100. Kocham takie rozdziały. Jak się śmieją i żartują xd

    OdpowiedzUsuń
  101. Dopiero co wam dorównałam...z przyzwyczajenia po tym tygodniu nadrabiania wcisnęłam strzałke w górę i szukam kolejnego rozdziału a tu... LIPA nie ma Aniu teraz czekaj :p Więc z powrotem klikam strzałke w dół żeby skomentować. Jezu kocham ten blog i tłumaczenie... I kocham takiego Harry'ego który nabija się z miesiączki... uśmiecham się wtedy tak samo jak Tess :P Kocham po prostu i lepiej sie POŚPIESZ BO POZABIJAM!!!! nie żartuje nioe zabiłabym cię bo ktoś musi tłumaczyć :P w każdymn razie czekam na kolejny rodział i tak dalej... teraz już zawsze będę komentować <3

    OdpowiedzUsuń
  102. Tak na dzień kobiet bardzo kobiecy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  103. BOSKI. ! I TE SUCHARY HARREGO !

    OdpowiedzUsuń
  104. HAHAHAHAHAHAHAHAH no nie moge XD świetny! Jezu HAHAHA :D nie moge przestać sie śmiać!:D

    OdpowiedzUsuń
  105. haha żarty Harryego mnie powalają! On jest świetny! Haha czekam na następny ;) Pozdrawiam i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  106. Super opowiadane !!!

    OdpowiedzUsuń
  107. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, ZATYCZKI, HAHAHAHAHAHAHAHAH, J A P I E R D O L E XDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  108. Hahahah Harry jaki obeznany x
    Cudowny rozdział, dziękuję za tłumaczenie 😊

    OdpowiedzUsuń
  109. W końcu dodaje komentarz, wybacz mi, że dopiero teraz, ale zawsze jakoś tak sama nie wiem zapominałam, tak jakby.. Wracając do rozdziału to kocham ich sprzeczki, ale tym razem poszło o miesiączkę, co jest mega zabawne. Z całego serca, chcę ci podziękować za to, że w przeciągu tego czasu pojawiło się tyle nowych rozdziałów. Słowa nie opiszą mojej wdzięczności do ciebie, rozumiem, że masz szkołę, życie prywatne, ale nadal tu jesteś i nadal tłumaczysz, tłumaczysz dla nas, czytasz te komentarze, za pewnie, nie które z nich przynoszą ci przykrość, ze względu na ich narzekanie, ze 'rozdział pojawia się rzadko' ale dal mnie warty jest czekania nawet miesięcy. Uwielbiam ten czas kiedy przychodzę ze szkoły, odpalam komputer i pierwszą rzeczą jaką robię to sprawdzam czy jest nowy rozdział, a jak jest, cieszę się do komputera jak debil, ale to naprawdę wiele dla mnie znaczy, że tłumaczysz i tak jakby marnujesz swój czas, dla nas, chodź możesz robić inne rzeczy, ty poświęcasz go, żeby tłumaczyć, żeby dzielić się z nami. Pewnie wspomniałam ci to już, ale niezmiernie ci DZIĘKUJĘ. Zwykłe 'Dziękuję' nie opisuje tej wdzięczności, ale sama nie wiem jak to okazać. powtórzę się po raz setny, Dziękuję za to, że tłumaczysz, za to, że rozdziały przez jakiś czas pojawiały się codziennie, dziękuję, że mimo hejtów nadal tłumaczysz. DZIĘKUJĘ ZA WSZYTSKO. Kocham was xx ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, to ja dziękuję za ten komentarz! przyniósł mi dużo uśmiechu na twarzy ♥

      Usuń
  110. Haha jakie to słodkie <3 Harry z tymi wtyczkami haha kocham xx ~Madzia

    OdpowiedzUsuń
  111. Tylko nie zapomnij że musisz skoczyć do sklepu po zatyczki Harry wymiata z okresowymi żartami. Czekam na następny rozdział + ten był świetny♡

    OdpowiedzUsuń
  112. Jaki zabawny ten roździał aż miło się czytało :-)

    OdpowiedzUsuń
  113. Jaki słodki rozdział ;) i te dowcipy Harrego <3 dziękuje Angie, że poświędasz swój czas, żeby nas ucieszyć nowym rozdziałem ;*

    OdpowiedzUsuń
  114. Hahaha co za teksty!!!
    Plus to chyba pierwsze ff w którym był poruszany problem okresu ! Hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  115. rozdzial taki jakis okresowy lol haha xd

    OdpowiedzUsuń
  116. O matko, BARDZO to lubię! Ten rozdział jest miazgą, naprawdę. Kocham ich żarty :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Hahahahaha ' zatyczki' no nie mogę . Uwielbiam rozdziały w których Harry ma dobry humor i wg jeszcze te jego żarty XD

    OdpowiedzUsuń
  118. TEN ROZDZIAŁ PASUJE DO AKCJI #OKRESOWEHISTORIE HAHAHAHA XD
    UWIELBIAM GO HAHA
    CZEKAM NA NASTĘPNY XX
    @lourexx

    OdpowiedzUsuń
  119. Jezus maria hahahhahahahah sram z tego rozdziału już 10 minut ii jezu hahahhahahahahah
    Pozdrawiam serdecznie - @yoirishboy :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Hahaha zatyczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  121. Padłam z żarcików Harry'ego :D
    Jakoś dobry humor ma z rana :3
    Cóż krótki rozdział, więc mogę tylko dodać, że czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  122. Harry hahahahaha ;p on to zawsze jest bezpośredni ;p dziękuje, bo rozdział jak zwykle niesamowity ;*

    OdpowiedzUsuń
  123. Hehe Hazza i te jego żarciki :) Czekamy na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  124. adsfghjhdd chcę już następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  125. O Boże xD Harry xD Momentami się posikałam xD Ten to ma teksty xD Haha xD
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  126. Hahahah Harry :D Świetny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  127. hahahhahahahhahaha jakie on fajnie zdania układał związane z okresem hahahhaha <3 dobry jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  128. Boze kocham takiego Harrego kghkhguihfgbll

    OdpowiedzUsuń
  129. świetny rozdział :)
    uśmiałam sie nieźle :D
    dziękuje ze tłumaczysz

    OdpowiedzUsuń
  130. o matko, a co to za Harry? nie wierze w niego hahaha
    w ogóle przypomniała mi się taka sytuacja, lekko nawiązująca do tego rozdziału. kiedyś na matematyce z koleżanką czytałyśmy sobie tweety "harry to typ faceta" i nagle w klasie cudem ucichło, a ja na głos, na całą sale czytam "Harry to typ faceta, który poszedł by do sklepu po podpaski gdyby jego dziewczyna miałaby okres", miny kolegów z klasy były bezcenne hahah :p

    ale ogólnie, lubię takiego Harrego. brakuje mi w nim trochę tego skurwiela, ale przynajmniej widać, że chce się zmienić na lepsze dla Tessy. mógłby być taki częściej, chociaż przeczuwam, że zaraz znów wybuchnie jakaś kłótnia. taka już magia Aftera, oni nie mogą żyć długo w zgodzie.. ale cieszmy się puki oboje mają dobre humory.

    jestem dumna, że Harry chce przeprosić swojego ojca, zadzwonić do niego i zaprosić go do nich. to będzie kolejne ciekawe spotkanie i mam nadzieje, że nie skończy się tak ostatnio.. hm, może dowiemy się czegoś nowego, ciekawego?

    OdpowiedzUsuń
  131. Harry taki kochany w tym rozdziale ♥ Czekam na następny, ciekawe czy sie z ojcem pogodzi.....

    OdpowiedzUsuń
  132. Harry hahahhaha nie mogę ...
    Harry i te jego dojrzałe żarty :D

    OdpowiedzUsuń
  133. uwielbiam takiego Harrego!!! ten zboczony też jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  134. <3
    a poza tym : hahaahahahh xd
    Czekam na next'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  135. Jeju haha to było śmieszne!

    OdpowiedzUsuń
  136. Boże cały czas się uśmiechałam do monitora hahahahahaha teksty Harryego >>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  137. HARRY HAHAHAHA
    HARRY AKA ŻARTOWNIŚ

    OdpowiedzUsuń
  138. Zajekrwisty 💜 haha jutro w szkole bd miala o,czym rozmawiac z przyjaciółką XX. Dzisiaj z kuzynka z tego bekę mielismy totalna a moja mama nie wiedziala o co chodzi xd dziekujemy Angie!! 💜

    OdpowiedzUsuń
  139. HAHAHHAHA HARRY ROZWALIŁ SYSTEM TYMI " ZATYCZKAMI "
    HAHAHAHA ŚMIAŁAM SIĘ JAK GŁUPIA XD

    OdpowiedzUsuń
  140. awh, świetny rozdział! taki lekki i żartobliwy. to z tamponami znaczy zatyczkami i okresem wygrało wszystko, hahaha.

    OdpowiedzUsuń
  141. Hahahahh XD Swietny rozdzial <3

    OdpowiedzUsuń
  142. ale śmieszne że płacze z śmiechu\

    OdpowiedzUsuń
  143. HAHAHAHHAH :D
    Fajny rozdział!! ;)
    Ann;)

    OdpowiedzUsuń
  144. prosze niech moj chlopak bedzie potraf tak zartowac XDDD zajekrwisty, nie wyrabiam :") jestem nowa, chcialam zebys wiedziala ze ten blog stal sie moim zyciem. nie spalam do 5 bo czytalam xDDD mama byla zla ale blog najwazniejszy<3 naprawde go kocham i nie moge sie doczekac nn <3

    OdpowiedzUsuń
  145. Aww ten rozdział był mega słodki :))
    Nie mogę doczekać się następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Jak zawsze świetny rozdział :D Czekam na nextaa :D :*

    OdpowiedzUsuń
  147. Hahahahahaha ! Harry i zatyczki. Jeju współczuję Tess, ja też byłabym zżenowana poruszając ten temat ze swoim chłopakiem xd Rozdział jak zawsze zajebisty. Czytając te momenty o tych zatyczkach tak się śmiałam, że spadłam z fotela. I leżałam na niej przez dobre 15 minut. ;))) Hahahaha. Poprawiłyście mi chumor ;)))

    OdpowiedzUsuń
  148. Kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię
    I UWAGA!............. Kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię kocham Cię. Co tu innego! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  149. Hahahahaha <3 Zatyczki <3 Kocham cię <3!! czekam na next!!

    OdpowiedzUsuń
  150. Przeczytałam cały After w cztery dni! Mój nowy rekord! Chcę dalej! Zakochałam się! Super, że to tłumaczycie. Bo jest Was 3 nie? xD Kocham Was <3 Jesteście najlepsze! Xx ^_^

    OdpowiedzUsuń
  151. Hahahaha zatyczki ! xD dawno się tak nie naśmiałam przy czytaniu rozdziału :P Rozdział jest super, czekam na next i wgl dziękuję po raz kolejny za to, że to dla nas tłumaczycie <3

    OdpowiedzUsuń
  152. Cud książka.

    OdpowiedzUsuń
  153. Hahaha xD
    Leje xD
    Oni gadają o...zatyczkach xD
    Nie mogę... :D

    OdpowiedzUsuń
  154. kiedy next kochana ?

    OdpowiedzUsuń
  155. JAKA Z TEKO BECZKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHH ZATYCZKI...? HHAHAHAAH
    ODDAŁAM JUŻ DUŻO GŁOSÓW NA 1D AWARDS! HAHHAAHH CO DO ROZDZIAŁU ŚWIETNIE PRZETŁUMACZONY! AAA TAK OGÓLNIE CHYBA WIĘKSZOŚC DZIEWCZYN NIE LUBI GADAĆ O............. ZATYCZKACH :):)): HAHAHAHAH :P DZIĘKI ZA TŁUMACZENIE :P

    OdpowiedzUsuń
  156. Haha ^^ czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  157. boze kocham to tak bardzo fjbvfknvjfdnsdkfjcm
    @jelenawings

    OdpowiedzUsuń
  158. hahaha xD genialne czekam NN <3

    OdpowiedzUsuń
  159. GENIALNE ! <33 czekam NN

    OdpowiedzUsuń
  160. kiedy bedzIe kolejny

    OdpowiedzUsuń
  161. Hahaha zatyczki..... Genialny rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
  162. Hahahahahahaha... Te poczucie humoru Hazza :) zatyczki hahaha!!
    Boskie <3

    A.

    OdpowiedzUsuń
  163. urzekł mnie ten rodział, zdecydowanie idealny Harry. Weny kochaniutka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona tego nie pisze, ona to tłumaczy ;)

      Usuń
  164. Wkurzyłam się na teksty Harrego - Ale to pewnie tylko tak okresowo ;D muszę po prostu dać temu upływ xD

    OdpowiedzUsuń
  165. ZAJEBISTE ale i tak najlepsze są teksty Harrego Hahaha

    OdpowiedzUsuń
  166. Hahahahahah :D Harry rozwalił system! XD Śmieję się jak idiotka xd

    OdpowiedzUsuń
  167. Wreszcie ma ten okres XDD Teraz CZERWONA czcionka będzie cały czas XDDD Żarcik na poziomie 8))

    OdpowiedzUsuń
  168. A juz myslalam ze Tess jest szczęściarą i nie musi męczyc sie co miesiąc a tu bach! Jest w koncu :')
    Teksty Harry'ego >>>>>>>> hahaha jebłam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  169. HAHAHA ❤ CUDOWNY ❤❤OBY WIĘCEJ BYŁO TAKICH 🙈

    OdpowiedzUsuń