środa, 18 grudnia 2013

Rozdział 109.

- Wyglądasz cudownie w tej sukience! – mówi Kimberly, a samochód opuszcza hotelowy parking.
- Dziękuję, mam ją na sobie po raz pierwszy – mówię jej, na co się uśmiecha.
- Więc, co stało się z twoim samochodem? – pyta. 
Trevor i Christian pogrążyli się najwyraźniej w głębokiej rozmowie o cenie metra kwadratowego nowego budynku w Seattle.
- Nie mam pojęcia. Nie chciał odpalić wczoraj rano, więc zadzwoniłam do kogoś, aby go naprawił, ale Harry mnie uprzedził i sam zawiózł auto do mechanika – wyjaśniam, wywołując u niej uśmiech.
- Wytrwały jest, prawda? – mówi.
- Tak mi się wydaje. Chciałabym tylko, żeby dał mi trochę więcej czasu na przetrawienie tego wszystkiego – wzdycham.
- Przetrawienie czego? – pyta. Zapomniałam, że nie wie nic o zakładzie, wie tylko, że zerwaliśmy.
- Nie wiem, po prostu wszystkiego. Mam teraz tyle na głowie, a nadal nie mam gdzie mieszkać. Mam wrażenie, że nie traktuje tego tak poważnie, jak powinien. Uważa, że może bawić się mną, jak marionetką. Myśli, iż wystarczy, że się pojawi, powie, że mu przykro i wszystko będzie wybaczone, ale to tak nie działa. Przynajmniej od jakiegoś czasu – mówię z irytacją w głosie.
- Cieszę się, że postawiłaś na swoim – mówi. Jestem jej wdzięczna za to, że nie wypytuje mnie o szczegóły.
- Dziękuję, ja też – odpowiadam jej. Jestem z siebie dumna za postawienie się mu, a nie poddanie się. Ale z drugiej strony, czuję się strasznie z tym, co mu powiedziałam. Wiem, że na to zasłużył, ale wciąż dręczy mnie to, czy faktycznie zależy mu tak, jak deklaruje? Wiem, że gdzieś głęboko w środku tak. Nie jestem jednak przekonana czy aż tak, bym była pewna, że nigdy więcej czegoś takiego nie zrobi, bo w jego naturze leży ranienie ludzi.
- Powinniśmy wyjść dzisiaj wieczorem po konferencji, skoro ci dwaj będą mieć same spotkania. W niedzielę zrobimy jakieś zakupy, a dziś możemy się rozerwać, w sobotę tak samo. Co o tym myślisz? – pyta.
- Wyjść gdzie? Mam dopiero osiemnaście lat – śmieję się.
- To nie ma znaczenia. Christian zna w Seattle mnóstwo ludzi. Jeśli jesteś z nim, możesz wejść wszędzie – mówi. Kocham sposób, w jaki jej oczy się rozjaśniają, kiedy o nim mówi, mimo, że on siedzi tuż obok.
- Okej – odpowiadam. Nigdy nie wychodziłam się zabawić. Byłam na kilku imprezach w bractwie, ale nigdy nie byłam na dyskotece, ani niczym takim.
- Będzie świetnie, nie martw się – zapewnia mnie. – Powinnaś ubrać tę sukienkę – dodaje, na co wybucham śmiechem. 
Resztę podróży spędzamy rozmawiając o pracy, a Trevor w końcu zasypia, leżąc blisko okna. Wygląda tak młodo we śnie.

Harry’s POV:

'Do końca życia będziesz sam i właśnie z tego powodu jest mi ciebie szkoda. Ja ruszę dalej, znajdę mężczyznę, który będzie mnie traktował tak, jak ty powinieneś był. Weźmiemy ślub i będziemy mieć dzieci. Będę szczęśliwa'
Jej słowa wciąż odbijają się w mojej głowie. Wiem, że ma rację, ale nie chcę, żeby tak było. Nigdy nie miałem nic przeciwko byciu samemu, aż do teraz, bo już wiem, za czym tęsknię.
- Wchodzisz w to? – głos Jace’a przebija się przez moje zagmatwane myśli.
- Uch, co? – pytam. Prawie zapomniałem, że prowadzę. Przewraca oczami i bierze bucha ze swojego skręta.
- Pytam czy jesteś za, idziemy do Zayna - powtarza.
- Nie wiem – jęczę.
- Czemu nie? Musisz przestać być taką ciotą. Chodzisz wokół osowiały jak jakieś kurwa dziecko – mówi, a ja rzucam mu pełne wściekłości spojrzenie.
- Nieprawda – bronię się.
- Jasne, że tak koleś. Musisz się dzisiaj schlać i zaliczyć. Jestem pewien, że będą tam jakieś łatwe laski.
- Nie mam potrzeby zaliczać – nie chcę nikogo oprócz niej.
- No dalej, jedź do Zayna. Jeśli nie chcesz pobzykać, to wypij chociaż kilka drinków – mówi.
- Nigdy nie chciałeś czegoś więcej? – pytam, a on patrzy na mnie, jakby wystawały mi z głowy rogi.
- Co?
- Wiesz co mam na myśli. Nie nudzi cię ciągłe imprezowanie i wyrywanie cały czas innej laski?
- Wooooah, jest gorzej niż myślałem. Pogarsza ci się, stary.
- Nie pogarsza, po prostu mówię. Robienie w kółko tego samego gówna się nudzi – nie wie ile radości sprawia leżenie w łóżku i rozśmieszanie Tessy. Nie wie jak zabawne jest słuchać, jak wciąż powraca do swoich ulubionych powieści. Jak to jest, kiedy lekko mnie uderza, a ja po omacku jej szukam. To jest o niebo lepsze od każdej imprezy na jakiej był i na jaką kiedykolwiek pójdzie.
- Ładny ci wykręciła numer. To tylko pieprzenie, nie? – śmieje się.
- Nic nie zrobiła – kłamię.
- Jasne… - wyrzuca końcówkę skręta przez szybę. -  Jest teraz singielką, prawda? -  pyta, a ja mocniej chwytam kierownicę.
- Jaja sobie robię – śmieje się. – Chciałem tylko zobaczyć jak się wkurwiasz – zaczyna się jeszcze bardziej śmiać.
- Odpierdol się – mówię i kieruję się do Zayna.

Tessa’s POV:

- Twój pokój jest w końcu korytarza, tego, w którym jest nasz apartament – mówi Kimberly, kiedy dojeżdżamy do hotelu. Cztery Pory Roku w Seattle, to najlepszy hotel jaki widziałam. Kim praktycznie zaciąga mnie w głąb, kiedy ja staram się pochłonąć wszystkie szczegóły.
- Tutaj jest twój pokój. Jak się rozpakujesz, spotkamy się w naszym apartamencie, żeby przerobić plan na weekend, mimo, że wiem, iż już go masz. Powinnaś się przebrać, bo naprawdę uważam, że powinnaś zostawić tę sukienkę na wieczór – mruga do mnie i zostawia samą w pokoju. 
Różnica między hotelem, w którym mieszkałam a tym jest ogromna. Po pierwsze obrazy, które wiszą tu, w holu są droższe niż cały hotel, w którym byłam ostatniej nocy. Widok z mojego okna jest cudowny, Seattle to piękne miasto. Mogę sobie wyobrazić mieszkanie tutaj na wysokim piętrze, pracę w wydawnictwie Seattle, albo nawet Vance’a, skoro otworzyli tutaj biuro. To byłoby cudowne! Chciałabym móc przyspieszyć czas. 
Przebieram się w czarną, ołówkową spódnicę i liliową koszulę, po rozwieszeniu ubrań na ten weekend. Jestem podekscytowana dzisiejszą i jutrzejszą konferencją, ale denerwuję się wieczornym wyjściem. Wiem, że powinnam się zabawić, ale wciąż odczuwam pustkę po szkodzie, jaką wyrządził mi Harry. 
Kiedy docieram do apartamentu Christiana i Kim, jest już piąta. Wiem, że musimy być przed szóstą na dole, w sali bankietowej.
- Tej pokój jest… wow! – mówię, kiedy Kim wprowadza mnie do środka. Ich apartament ma własny salon i osobne saloniki. Wygląda na większy, niż cały dom mojej mamy.
- Jest w porządku – śmieje się Christian, nalewając sobie szklankę wody.
- Zamówiliśmy jedzenie do pokoju, żebyśmy zjedli tutaj, zanim zejdziemy na dół. Powinno być lada moment – mówi Kim, a ja uśmiecham się i dziękuję jej. Nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak głodna jestem, dopóki nie wspomniała o jedzeniu. Cały dzień nic nie jadłam.
- Jesteś gotowa na zanudzenie na śmierć? – pyta Trevor, kiedy pojawia się w salonie.
- To nie będzie dla mnie nudne – uśmiecham się, a on wybucha śmiechem. – Możliwe, że nie będę w ogóle chciała opuścić tego miejsca – dodaję.
- Ja też – mówi.
- U mnie to samo – mówi Kim, a Christian kręci głową.
- Możemy to zorganizować, kochanie – kładzie jej ręce na talii, a ja odwracam wzrok, widząc ten intymny gest.
- Powinniśmy po prostu przenieść tu główne biuro i się przeprowadzić – żartuje Kim, przynajmniej tak mi się wydaje.
- Smith pokochałby Seattle – mówi Christian.
- Smith? – pytam, a dopiero później przypominam sobie, że ma syna.
- Mój syn, to dziwne imię, wiem – śmieje się i wtula w Kimberly. To musi być miłe, bycie w związku przepełnionym miłością i zaufaniem.
- Jest urocze – naprawdę mi się podoba. Jest inne, ale nie zwariowane.
- Powinniśmy przemyśleć przeprowadzkę – mówi jej, a ona uśmiecha się, po czym całuje go w policzek. 
Trevor wpatruje się w nich z takim samym uwielbieniem jak ja. Zazdroszczę Kim, nie w jakiś zły sposób, ale zazdrość to zazdrość. Ma mężczyznę życia, który wyraźnie się o nią troszczy i zrobi wszystko, by ją uszczęśliwić. Jest wielką szczęściarą. 
Po zjedzeniu, zjeżdżamy na dół i wchodzę do ogromnego pokoju, wypełnionego ludźmi, którzy kochają książki. To jak niebo. Poznaję wiele interesujących osób i robię notatki.
- Sieć, sieć, sieć. Wszystko się do tego sprowadza – mówi Christian i przedstawia mnie prawie każdej osobie w pomieszczeniu. Najlepsze jest to, że nie przedstawia mnie jako swoją stażystkę i traktuje jak dorosłą, wszyscy mnie tak traktują.

Harry’s POV:

- Proszę, proszę, zobaczcie kto przyszedł! – Molly przewraca oczami, kiedy wchodzę z Jace’m do pokoju.
- Już pijana? – mówię do niej.
- Co z tego? Już minęła piąta – mówi, a ja kręcę głową z niedowierzaniem.
- Napij się ze mną – sugeruje, po czym łapie za butelkę z brązowym alkoholem i dwa kieliszki.
- Dobrze. Tylko jeden kieliszek – jęczę, a ona uśmiecha się i napełnia je. Dziesięć minut później przyłapuję się na przeglądaniu galerii w telefonie. Żałuję, że nie pozwoliłem jej robić nam więcej zdjęć, żebym miał teraz na co patrzeć. Naprawdę jest ze mną źle, tak jak powiedział Jace. Czuję się, jakbym powoli tracił przez nią rozum, a najbardziej popierdoloną częścią jest to, że nie obchodzi mnie to, jak bardzo mi odbija, o ile pomoże mi się to do niej zbliżyć. 
'Będę szczęśliwa' - powiedziała. Wiem, że jej nie uszczęśliwiałem, ale mógłbym. Chociaż nie jest z mojej strony fair, ciągłe nachodzenie jej. Zadbałem o to, by naprawiono jej samochód, żeby sama nie musiała się martwić. Cieszę się, że to zrobiłem. Dowiedziałem się, że jedzie do Seattle, gdy zadzwoniłem do Vance’a, aby upewnić się, że będzie miała podwózkę do pracy. Czemu mi nie powiedziała? Ten kutas, Trevor jest tam z nią, a przecież to powinienem być ja. Wiem, że ona mu się podoba i potrafię wyobrazić sobie, jak Tessa się w nim zakochuje. Jest dokładnie tym, czego potrzebuje, oboje są bardzo podobni. Całkowite przeciwieństwo do naszej dwójki. Mógłby ją uszczęśliwić, ale sama myśl wkurza mnie tak niesamowicie, że aż mam ochotę rozbić jego łeb o okno. Ale może powinienem dać jej trochę przestrzeni i szansę na bycie szczęśliwą. Wczoraj wyraziła się jasno, że nie potrafi mi wybaczyć.
- Molly! – wołam z kanapy.
- Co?
- Przynieś mi następny kieliszek – mówię, na co się uśmiecha. 


~ jeśli przeczytałeś/aś zostaw komentarz :)


Notka od tłumaczki: Hessa czy Tressa? Jaką parę wolicie?

194 komentarze:

  1. lece czytac <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza !!! przez przypadek
    xd

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste zajebiste zajebiste ♥ Mam nadzieję, że Tessa i Harry znowu będą razeeem :3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie nie nie harry i molly .. czuję , ze to się źle skończy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czuję :((( Ale nie, nie, nie to nie może się skończyć na sexie Harry'ego z Molly !!! Po tym Tess na pewno mu nie wybaczy... :///

      Usuń
  5. HESSA 100%!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  6. AWWW, TO CUDOWNE ŻE JUŻ JEST LFEKJFW!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Haruś alkochol nie pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne !!! Grr nie moge sie doczekac następnego !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ZDECYDOWANIE HESSA ! JEZU DALEJ DALEJ DALEJ !!!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. CO TO ZA PYTANIEEE!? PRZECIEŻ WIADOMO, ŻE NIE TRESSA! NIE LUBIE TREWORA! jest miły, ale serio nie chce aby zbliżał się do tessy. Ona jest Harrego.

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie hessa, niech się pogodzą no! M.xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Trevor i Tessa i koniec. ;<
    Chcę aby Harry przez dłuższy czas był tak zazdrosny, za to co zrobił, a Tess mogła trochę odpocząć i uszczęśliwić się z Trevorem.
    Może mam do niego słabość, przez to jaki aktor go przedstawia? ;D

    Angie, Kinia, Cat - dziękuję za kolejne wspaniałe tłumaczenia! Mam nadzieję, że się świetnie trzymacie i nie możecie się doczekać świąt, jak ja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną jest dokładnie tak damo ;) Kocham Hessę, ale Tressa ... po prostu podoba mi sie Ian ;D
      To wszystko...
      TO WSZYSTKO...
      TO WSZYSTKO WINA TUSKA! xD

      Usuń
    2. Hahah ja też tak mam.
      A tak btw według mnie, nie powinniśmy tak źle oceniać Harry'ego, bo to wszystko WINA TUSKA XD

      Usuń
    3. No niby by fajnie było, gdyby Hazza był zazdrosny, ale ja bym była zazdrosna razem z Hazzą :( to by przykre było :(

      Usuń
  13. Hessa of cours!!! Kocham to!;-) ciekawe czy zrobi cos glupiego ten przystojniak ( ok wiem mega, mega,mega przystojniak...) o imieniu Harold.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hessa!!! Niech ona mu juz wybaczy!bo to musi sie stac ! a niech ta różową suka sie odpieprzy od Harrego!!! czekam na nn '*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebisty ;3 Wolę Hesse <3

    OdpowiedzUsuń
  16. OCZYWIŚCIE, ŻE HESSA!

    OdpowiedzUsuń
  17. Znowu Molly :/
    Lenaya

    OdpowiedzUsuń
  18. Cholera Harry nie zrób nic głupiego pliss ...
    Oczywiście że Hessa jest lepsza ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Mimo, że Harry jest dupkiem to wierze w jego miłość do Tessy...dlatego Hessa *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Hessa forever! Czytając ten rozdział bolało mnie serce...już nie mogę się doczekać kolejnego.

    OdpowiedzUsuń
  21. HESSA HESSA HESSA <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiscie ze Hessa ;)
    Super tlumaczenie . Dziekuje ze to robicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kuurwa :( mam złe przeczucia :((( ♥ @thanksforlove69

    OdpowiedzUsuń
  24. Hessa!

    fajne tłumaczenie, ale nie chce nic z Molly...

    OdpowiedzUsuń
  25. Hessa, Hessa i jeszcze raz Hessa. Wiem, że wrócą do siebie. Mam tylko nadzieję, że Harry nie będzie zabawiał się z Molly, bo tego to ja chyba nie przeżyję :(
    ~G.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie Hessa 4ever <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Hessa i rozdział zajebisty *-* czekam nn <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Niech Harry i Tessa będą razem :c

    OdpowiedzUsuń
  29. no pewnie że Hesse <3

    OdpowiedzUsuń
  30. aw aw kocham *O* kocham czytać opis uczuć harry'ego <3
    hessa! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Hessa <3
    Rozdzial genialny jak zawsze !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. HESSA !!!!!!!!! jestem pełna podziwu, że tak szybko tlumaczycie dziekuję :* :*

    OdpowiedzUsuń
  33. No ba że Hessa <33

    OdpowiedzUsuń
  34. HA HA HA HA
    ZNAJDZIE SIE KTOŚ KTO WOLI TRESSE?? XDD
    BITCH PLEASE!
    HESSA FOREVER AND ALWAYS! *_*
    CZEKAM NA NN ! xx

    OdpowiedzUsuń
  35. Hessa <3 Rozdział świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Hessa <3 Rozdział adjhdfayftavk ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. hessa (super rozdział )

    OdpowiedzUsuń
  38. musi być Hessa :D nasz Harold zazdrosny o Tesse :D takie słodkie .... i znów ta okropna Molly ...... z wypowiedzi Harry;ego wynika że bardzo kocha Tessę ... tylko że ona mu nie wierzy ... przykre.... widocznie bardzo ją zranił i straciła zaufanie do niego ... ale to nie o tym :D Trevor niech się odwali od Tessy . a różowa Molly od Harry'ego ... oni mają być razem !!!!!! :D piszę o wszystkim i o niczym :D czekam na kolejny rozdział :D papapa

    OdpowiedzUsuń
  39. niech oni sie w końcu zejdą <3

    OdpowiedzUsuń
  40. hessa shipper forever !!!!!!!!!!!!!!!! <3333
    rodział cudowny jak zawsze :)
    love ya !
    tuśka

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam was ! Jesteście chyba jedyne które dodają rozdziały tak szybko :D
    Hmmm... Aktualnie jestem za Tressą bo Trevor jest kochany :>
    Bylabym za Hessa gdyby Harry troszkę myślał XD
    Haha nie no oni wszyscy są świetni! :-)
    No a teraz Harry znów będzie się upijal... No ale cóż mu zrobić przecież to Harry.
    Czekam na następny :-) :-) :-) :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hessa... Trevor to kutas! Sorry, ale tak bardzo chcę, żeby Tessa wróciła do Harry'ego... A Trevor to kolejna osoba, która staje im na drodze... Oh, Trevor pieprz się, razem z Molly!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha jak ostro, przecież nic takiego nie robi, jeszcze! heh :D
      ja nie wyrabiam psychicznie jak oni nie są razem, kocham ich!

      Usuń
    2. oczywiście, że Hessa!
      thx za tłumczenie! <3
      xxx

      Usuń
  43. Dziekuje za czas jaki poświęcacie nam na tłumaczenie :) oczywiście, że Hessa xx

    OdpowiedzUsuń
  44. boze ta Molly mnie wkurza pewnie wykorzysta ten moment ze harry będzie pijany i zaciągnie go do lozka ale tez mis ie zdaje ze ona i Trevorl knuja jakiś spisek bo to trochę dziwne nwm co o tym myslec już mi się nawet w glowie kreci

    OdpowiedzUsuń
  45. hessa! trevor ty [piiiiiiiiiiiiiiiiiip] XD jak ja go nie lubie, harry zrobił coś okropnego, ale wiem że serio kocha tessę i ona jego też ^^. i niech od nigo się odpierdoli molly, a trevor niech się odpierdoli od tessy. i bedzie git :P

    OdpowiedzUsuń
  46. Harry jełopie teraz jak się z nią prześpisz to się wszystko zawali!!!!!!!!!!!!!!!!! I ja to wiem! Myślę, iż jednak masz trochę tego CHOLERNEGO rozumu we łbie!!! I tego kuźwa nie zrobisz...:( Tessa weź się zabaw dziewczyno, bez względu na to jak twoja zabawa się potoczy^^ Ty masz więcej praw niż on:D Równouprawnienie może i jest, lecz na pewno nie w miłości, a ja jestem pewna, że to miłość:> Ciekawe czy Trevor zacznie coś kombinować 0.0 Czas pokaże... Miałam najskrytszą nadzieję, że (jakoś) w tą noc na "imprezach" Hazzy i Tessy (kurde, nigdy nie zauważyłam, ale widzicie? Hazza - Tessa:}) oni jakimś cudem się spotkają, a Tess wreszcie się opije i spędzą upojną noc... Ej, ale nie ma krzty ironii! Mówię całkiem poważnie -_- Mam przez tą chwilę pisania tego komentarza małe ADHD, więc ni8e dziwcie się czytając ten komentarz:/ Pozdrawiam:* I oczekuję z niecierpliwością szybkiego dodania kolejnego rozdziału:3 - Ziallka

    OdpowiedzUsuń
  47. Jezus kolejny rozdział w tym tygodniu normalnie szaleje dziewczyny nawet nie wiecie jaką radość nam sprawicie dodając te rozdziały , mam nadzieję że Harry nie zrobi nic głupiego ale znając GO na pewno odpieprzy coś czego potem będzie żałował :)

    xx Andzia

    OdpowiedzUsuń
  48. Hessa forever <3

    OdpowiedzUsuń
  49. rozdział świetny!nie moge doczekać sie nastepnego!mysle,ze bedziecie dodawac rozdzialy przez swieta bo czytanie tego opowiadania daje mi duzoo frajdy!uwielbiam was i jestescie naprawde uzdolnione,ze potraficie tka dobrze tlumaczyc to opowiadania!trzymam za was kciuki,zebyscie wytrwaly do konca tego opowiadania!i mam taka nadzieje,ze bedziecie tlumaczyc to opowiadania do konca!uwielbiam was,do uslyszenia xx

    OdpowiedzUsuń
  50. kłócą sie i kłócą... ile można? chociaż Harry to kutas, ale przynajmniej żałuje

    OdpowiedzUsuń
  51. hessa oczywiscie!

    OdpowiedzUsuń
  52. bfehibfhi HESSA ♥ Trevor niby jest ok ale nie lubię go bo nie jest Harrym xd

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja chce Hesse :D
    To jest takie słodkie, że się kochają, a są od sb tacy różni ^^

    OdpowiedzUsuń
  54. rozdział jak zawsze super *o* nwm w sumie czy wole Tresse czy Hesse xD czekam nn <3 @Rebel_kj

    OdpowiedzUsuń
  55. Bylam napocztku zeby sie wkurzala na harreho ale pls niech sie pogodza , ale w sumie .. Jak sie cos straci to dopiero to decenia niech harry cierpi zeby potem znow mu cos nie odbilo

    OdpowiedzUsuń
  56. O.M.G. Niech oni do siebie wrócą bo nie wytrzymuję tego już....<33
    .
    .
    .
    .
    dzięki za tłumaczenie <3 :D:D:D
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  57. Boszsz. Ja nie chcę żeby Trevor był z Tessą... Czekam na następnyy *.* +oczywiscie ze Hessa

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudownie tłumaczycie! HESSA!

    OdpowiedzUsuń
  59. Proszę was Powiedzcie jedno- Hazz będzie z Tessą czy nie?! hsgsjduidedihbdnih

    OdpowiedzUsuń
  60. HESSA HESSA HESSA HESSA HESSA

    OdpowiedzUsuń
  61. Genialny <3 No i oczywiście że HESSA <3 /Katy xx.

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudny i wow super że tak szybko <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Hessa forever! Hessa shipper! ♥ boże Harry! Jedź tam! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Hessa :D będzie w następnym się na 100 % działo :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Trevor jest taki za bardzo miły jak na mój gust, wiem, że nigdy nic nie wykręci dla Tess, ale jakoś nie podoba mi się więc zecydowanie Hessa :)

    OdpowiedzUsuń
  66. mam nadzieję, że Harry nie upije się i nie zrobi niczego głupiego...oczywiście mam na mysli Molly ;____:
    oczywiście, że Hessa! wiem, że ciężko coś takiego wybaczyć, ale wydaje mi się, że Tessa w końcu zmięknie i wróci do Harry'ego :)
    @systemsamowolka

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie ma innej opcji niż Hessa ! <3
    Nie wyobrażam sobie Harrego z Molly czy z kimś innym jak nie z Tessą...
    No i nie wyobrażam sobie Tessy z Trevorem !
    Oni muszą być razem, jeny po prostu MUSZĄ ! <3
    Hessa forever <3

    OdpowiedzUsuń
  68. HESSA ZDECYDOWANIE <3 W DWA DNI NA TELEFONIE ORZECZYTALAM CALE 109 ROZDZIALÓW I TERAZ MI SMUTNO,BO NIE MOGE NA RAZ PRZECZYTAC WIECEJ. ALE NO NIC CZEKAM Z NUECIERPLIWOSCIA xx

    OdpowiedzUsuń
  69. Łooooo! JASNE ŻE HESSA! Mam złe przeczucia...ale omg ten rozdział jest taki xjskfkfhdkdjekfjejfid że łooooo ♥ czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Mam nadzieję, że Tessa nie będzie z Trevorem czy jak mu tam... Nudny jest i wg... I niech się szybko pogodzą *.* Świetnie i bezbłędnie tłumaczone KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  71. O boże tak się w to wciągnęłam, że czuję, jakbym to oglądała z boku wszystko, to jest tak cholernie wciągające, jak najlepsza lektura na świecie. Oczywiście, żę HESSA, lubię Trevor'a, ale niech On i Tessa będą tylko przyjaciółmi. :)))

    OdpowiedzUsuń
  72. Hessa hessa hessa!!! Oni jeszcze będą razem!!

    OdpowiedzUsuń
  73. Hessa - więcej by się działo chyba że Harry nigdy by nie odpuścił i ciągle próbował ją odzyskać. Fajny rozdział. Czekam na kolejny pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  74. BOŻE NO HESSA! JAK MOGŁOBY BYĆ INACZEJ?!
    Ja Trevora (to jest tylko i wyłącznie moje zdanie) nienawidzę. Nie cierpię w After tych ''poukładanych'' ''mądrych'' ludzi... Oni mnie straszą... Jak można być takim człowiekiem?! :)
    Tessa przy Harry'm jest bardziej rozrywkowa, pewna siebie, a z Trevorem pilna, poukładana.. Ugh...
    NIE.
    HESSA I KONIEC :)
    Pozdrawiam ;* x

    OdpowiedzUsuń
  75. Harry tylko nie tykaj zadnej laski z tej imprezy!!!! .... czy tylko mi sie wydaje ze on pojedzie do tessy??? i przypadkiem ona bedzie miec klopoty w tym klubie do ktorego pojdzie na impreze???? i sie tam pogodza napewno! xD #Paulinaprorokini xD @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
  76. zdecydowanie wolę Hesse. Uwielbiam ich. A wam mega dziekuje za tak szybkie dodawanie rozdziałów. Nie moge doczekać sie kolejnego. Kocham Was <3

    OdpowiedzUsuń
  77. Jejciu.... Teraz Harry pewnie się upije i zrobi coś głupiego xd.... Rozdział jak zwykle świetny... Ale nawet nie zdajecie sobie jak bardzo bym chciała żeby Tessa i Harry znowu byli razem, tak bardzo mi ich brakuje... Było pytanie Hessa czy Tressa... I to jest oczywiste że Hessa, ponieważ... no po prostu Hessa, nie mam jakiś tam specjalnych powodów :) .... Mam nadzieję że Tessa i Trevor nie będą razem, wtedy się chyba załamie :C :C :C ... Ciągle czekam na powrót Hessy :c :c :c ... Bardzo wam dziękuje za to że tłumaczycie to opowiadanie dla nas <3 <3 <3 myślę że także dla was sprawia to przyjemność... ;) <3 Czekam na następny rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  78. Hessa forever! <3

    OdpowiedzUsuń
  79. HESSA, OCZYWIŚCIE <3
    Chociaż chciałabym poczytać jak Trevor i Tessa sie do siebie zbliżają... ale nie za bardzo :D w odpowiednim momencie wkroczy Harry i rozwali mu łeb o szybę:D

    OdpowiedzUsuń
  80. Hessa ! Co to wgl za pytanie ? xD
    Rozdział boski <3
    Kocham za to tłumaczenie <3

    Mwahh ♥

    OdpowiedzUsuń
  81. Hessa, zdecydowanie. Choć.. jestem też za Tessa i Zayn.. byłoby ciekawie :D Trevor'a nie lubię :) :) :) XD

    OdpowiedzUsuń
  82. aaaaaa NIGDY NIE BD NORMALNEGO ZAKOŃCZENIA.... NIGDY aaaa! :D i to jeden z tysięcznych plusów tego FF :D haha :D... PFFF! Też mi pytanie! HESSA 4EVER! ♥
    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Kocham....Harry musi być z Tess..Nie wyobrażam sb jej z Trevor'em...Hessa <3

    OdpowiedzUsuń
  84. O nie co harry kombinuje!!!!
    oby sie pogodzili!
    czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  85. Hessa <3 kocham to tłumaczenie <3 :-*

    OdpowiedzUsuń
  86. Ha, ja z Aftera najbardziej shippuję Steph i Tristana, czyli Tristeph :3

    OdpowiedzUsuń
  87. o cholera !
    harry kretynie nie pij więcej bo jeszcze coś narozrabiasz ! :ooooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  88. Super , szybciutko dodajesz:* dziękuję:* LOVE:*

    OdpowiedzUsuń
  89. Oooby nie hessa. Harry jest takim dupkiem ! Niech zostawi moja mala !

    OdpowiedzUsuń
  90. Hessa na zawsze. Jeśli Harry ma zamiar odpuścić lub przespać się z inną dla zapomnienia to ma wpierdol idiota. Tak od serca.

    OdpowiedzUsuń
  91. Wy jestescie niesamowite! Codziennie nowy rozdzial! Genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  92. Kocham to opowiadanie i zamiast sie uczyc to czytam. Boze drogi! Jeszcze sie nie godza. Ile to potrwa? Juz wewnetrznie umieram. Ej czy tylko ja czuje az takie emocje. Chyba sie za bardzo wczuwam. Jpl to opowiadabie tak wciaga. O jejujeju dziekuje wam. Naprawde to ze tlumaczycie wiele dla mnie znaczy. Kocham was <3 @Just_to_dream_

    OdpowiedzUsuń
  93. Swietny :* Hessa! <3

    OdpowiedzUsuń
  94. NO HARREGO CHYBA POJEBAŁO. MA WRÓCIĆ TO TESSY HALO!

    OdpowiedzUsuń
  95. Hessa *___*
    Dziekuje , ze tak szybko tlumaczycie .
    To jest hdhfhdvdjcuvdehduh ;**

    OdpowiedzUsuń
  96. Hessa, ale Harry ma przestać być dupkiem zmienił się w połowie, ale nawyk może wrócić.Musi ochłonąć,przestać być zazdrosny chorobliwie, powinien być normalniejszy.. oby mu nie odbiło ;>

    OdpowiedzUsuń
  97. daj nastepny :))

    OdpowiedzUsuń
  98. jezu , teraz pewnie bd cos z molly ;/ eh:C

    OdpowiedzUsuń
  99. O nie! niech Harry nie pije :(

    OdpowiedzUsuń
  100. Wspaniały! *_______*

    OdpowiedzUsuń
  101. Trevor ughhhh -.-

    OdpowiedzUsuń
  102. ŚWIETNY *.* oni muszą być razem!

    OdpowiedzUsuń
  103. HESSA HESSA HESSA HESSA HESSA . Dziekuje Wam za wszystko !!

    OdpowiedzUsuń
  104. tressa, niech harry sie troche pomęczy

    OdpowiedzUsuń
  105. Epopei oby Harry nie zrobił nic głupiego ;(
    Nawzajem się kochają i już chce aby się pogodzili xd
    Jaram się ze codziennie nowe rozdziały xd

    OdpowiedzUsuń
  106. No co ja mam tu napisać .... NIESAMOWITY rozdział
    Hessa !! :*

    OdpowiedzUsuń
  107. Przeczytane :D
    Prooosze, niech Tessa wróci do Harry'ego, oni byli tacy idealni-nieidealni ale to był cudowny związek... Coś czuje, ze Harry coś odwali głupiego na tej imprezie :( a Tessa prześpi się z Trevorem (czy jakoś tak to się pisze xD)
    Do następnego xx ~jolka

    OdpowiedzUsuń
  108. Boskie !!! Uzależniłam się ;D Hessa <3<3<3 Muszą do sb wrócić !!!

    OdpowiedzUsuń
  109. Nwm czemu ale mam nieodparte wrazenie ze tessa i zayn byliby ze sobom szczesliwi chociaz najbardziej podoba mi sie harry choc po tym to nwm juz z kim naprawde bylaby szczesliwa .. -,- alejestem swiadoma tego ze oni napewno sie.pogodza i beda najszczesliwsi na swiecie <3+czekam z niecierpliwoscia na kolejny rozdzial :*+dzieki ze.to. Tlumaczycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. codziennie nowy rozdział SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  111. Hessa! I hazz jest taki słodki jeej <3 ale molly mi się nie podoba ://

    OdpowiedzUsuń
  112. rozdzial pierwsza klasa !!!!!!!!!!!!!!!!! <3 i oczywiście ze Hessa !! <3 ^_^

    OdpowiedzUsuń
  113. Rozdział jak zwykle świetny. Oh Hazza, co Ty wyprawiasz? Muszę przyznać, jest chłopak uparty, nie każdy na jego miejscu potrafiłby tak długo trwać w postanowieniu. On chce ją odzyskać i wierzę, że to zrobi. szystko w swoim czasie. Odpoczynek od siebie mimo wszystko pozytywnie na nich wpłynie, zatęsknią za sobą i uświadomią sobie, że to co ich łączy mimo nietypowości jest piękne i wyjątkowe. Oczywiście dla mnie nie ma innej opcji niż Hessa i żadne, nawet najgorsze zachowanie Harrego nie zmieni mojego zdania. On i Tessa są dla siebie stworzeni, koniec i kropka. Trevor? Miły chłopak i cieszę się, że pojawił się w życiu Tess i trochę jej pomaga bo naprawdę jest dziewczyna w ciężkiej sytuacji. Mam tylko nadzieję, że nie namiesza za dużo, a nawet jeśli to może i lepiej, bo będzie jeszcze ciekawiej! Na koniec dziękuję autorkom bloga za tłumaczenie, wykonujecie naprawdę kawał dobrej roboty i jestem Wam wdzięczna! Do następnego :) x

    OdpowiedzUsuń
  114. spoczko.......czekam na next.......

    OdpowiedzUsuń
  115. HESSA <33333333 + świetny rozdział :***

    OdpowiedzUsuń
  116. Hessa ! 4ever <3
    Alkohol nie pomoże Harry ;c
    Niechh onn się postara a Tessa na pewno mu wybaczy : )
    Czekam na nn xxxx
    Mojegoo NARKOTYKU ♥

    OdpowiedzUsuń
  117. Ovzywiscie ze hessa forever *.*

    OdpowiedzUsuń
  118. Oczywiście, że Hessa! <3

    OdpowiedzUsuń
  119. Oczywiście, że Hessa :D Odcinek Genialny !<3

    OdpowiedzUsuń
  120. Jezuu*q* kocham to opowiadanie! A co do par to oczywiscie Hessa<3 mimo, ze Hazz niezle namieszal;/

    OdpowiedzUsuń
  121. Oczywiście, że Hessa :D

    OdpowiedzUsuń
  122. Jest fantastyczny. Jestem za Hessą. ;*

    OdpowiedzUsuń
  123. Hessa 4ever <3 <3 <3 Oni jeszcze będą razem...ja wam to mówię :3 <3

    OdpowiedzUsuń
  124. HESSA !!!!!!!!!!! <33333 ŚWITNY JAK ZWYKLE ;3 Czekam z niecierpliwością na nexta ;*

    OdpowiedzUsuń
  125. Oczywiście Hessa, nie ma innej opcji. Mam nadzieję, że Hazz nadal będzie walczył. :c

    OdpowiedzUsuń
  126. Co to za pytanie, oczywiście hessa :)
    Czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  127. Zaczęłam czytać to opowiadanie dopiero w tamtym tygodniu albo nawet i w tym tygodniu. Strasznie się wciągnęłam i już jestem na bieżąco! Wszystkie stare rozdziały są już za mną. Naprawdę, opowiadanie jak i tłumaczenie tego opowiadania jest świetne!
    Pomimo, że wiem, że tłumaczenie jest czasochłonne po prostu chciałabym, żeby rozdziały pojawiały się co godzinę. Zwariowane? Chyba tak. To niby tylko opowiadanie, ale strasznie wciągające :)
    ~@ilysm_kidrauhl (twitter)

    OdpowiedzUsuń
  128. Genialny czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Oczywiście: HESSA <3
    Dziękuje wam bardzo za tłumaczenie <3 Zaczełam czytać kilka dni temu i teraz sie odciągnać od tego nie moge <3 Świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  130. o nieeeee on nie może przestać walczyć!!!!! Nie lubie tego, że tam jest Molly oby nie zrobił nic głupiego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  131. zajebisteeee! kocham kocham kocham <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  132. jejku jaki świetny rozdział :) wciąż jestem za tym by tess była z trevorem :(

    OdpowiedzUsuń
  133. Będzie dziś dodany 110 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  134. Nie Nie Nie tylko nie to tylko nie moooly ! :D Czekam już od ich kłótni żeby się pogodzili naprawdę się kochają nie mogą tego tak po prostu zostawić prooosze prooosze proooosze .... :* Cieszy mnie to że bardzo szybko to tłumaczycie Kofffam was za to po prostu jesteście te najlepsze czytałam już nie jedno opowiadanie 1 direction w roli głównej alle to ahhh nie wiem jak to powiedzieć żeby nie zanudzać tak dłuuugim komentarzem mimo ze szybko wstawiacie kolejne rozdziały dla mnie to czekanie jest jak wieczność Czekam na nn ! <3 <3 <3<3 Kocham Was

    OdpowiedzUsuń
  135. harreh ja też :P
    Hazza to chujek tutaj XD
    Ale i tak go kocham xD
    Bd dziś rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  136. świetny rozdział i głupio się pytasz oczywiście że hessa!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  137. świetny rozdział i oczywiście że hessa

    OdpowiedzUsuń
  138. HESSA <333 swietny rozdział *_* xoxo

    OdpowiedzUsuń
  139. daleeeeeeeej <3

    OdpowiedzUsuń
  140. Świetny rozdział <3
    Będzie dziś następny? :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Hessa oczywiście.
    Ale się cieszę, z nowego rozdziału. Dzięki dziewczynki i czekam na kolejny. x

    OdpowiedzUsuń
  142. Jezu, tak bardzo płaczę czytając to opowiadanie.. zaczęłam 3 dni temu i już przeczytałam wszystkie 109 i nie mogę się doczekać następnego. dziewczyny, jesteście niesamowite, odwalacie kawał świetnej roboty. zdaję sobie sprawę z tego że nie jest to waszego autorstwa ale to, jak to tłumaczycie.. nie mogę! tak wszystko odzwierciedlacie że płaczę jak pojebana. teraz będę chodzić jak z zegarkiem w dupie czekając na następny rozdział! xd

    OdpowiedzUsuń
  143. Ale czad XD nie mogłam się doczekać i doczytałam co będzie dalej, nie spodziewałam się TAKIEGO ZWROTU AKCJI CZAD! <3

    OdpowiedzUsuń
  144. Omg, omg, omg,omg !! KOCHANE, JESTEŚCIE NAJLEPSZE! <3
    +Oczywiście, że HESSA <3 <3 <3 <3 <3 !!!
    czekam na 110 <3
    xx ;*

    OdpowiedzUsuń
  145. Hessa!
    CZYSTA ZAJEBISTOŚĆ!

    OdpowiedzUsuń
  146. o mój boże . Oczywiście że HESSA , świetny rozdział i wydaje mi się że wszystko dopiero się rozkręca . Nie mogę doczekać się następnego , a jestem zbyt leniwa żeby czytać po angielsku .
    LUV U xx

    OdpowiedzUsuń
  147. Haroldzie, jeśli prześpisz się z tą szmatą Molly to możesz trzymać mnie za słowo, że urwę Ci jaja. Masz się idioto starać o Tesse i gówno mnie obchodzi co ona Ci powiedziała, dla chcącego nic trudnego, tak?
    PS. jeszcze się pytasz?? oczywiście, że Hessa! tak wgl. to nawet lepiej brzmi. (:
    @gochillout

    OdpowiedzUsuń
  148. Oczywiście, że Hessa! Jeżeli Harry zaliczy znów Molly to osobiście go dorwę i obetnę mu jego męskość.
    BOŻE CZY JA JUŻ JESTEM PSYCHICZNA?

    OdpowiedzUsuń
  149. Super. Chociaż mam nadzieję że nie odpuszczą sobie tego...związku :D Chce żeby do siebie wrócili ale nie tak łatwo. Aww czytam dalej bo nie wytrzymam <3...tylko nie Molly :(

    OdpowiedzUsuń
  150. Oczywiście że Hessa!! <3 co to wql za pytanie :P

    OdpowiedzUsuń
  151. Niech ta cholerna Molly zostanie zgładzona jak najszybciej. ;/

    OdpowiedzUsuń
  152. Oczywiście że Hessa.. :)mam nadzieję że do niczego nie dojdzie między Tessą a Trevorem i między Hazzą a Molly.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  153. Dobrze, że w końcu zrozumiał słowa Tess. :) Doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Rozpacz.... Eh nadal mam nadzieję.
    Hessa<33

    A

    OdpowiedzUsuń
  155. Matko Harry's POV bylo takie zajebiste on zyc bez niej nie moze ja to wiem i mam nadzieje na Hesse Forever

    OdpowiedzUsuń
  156. tressa! Czas bt Harry był zazdrosny.

    OdpowiedzUsuń
  157. nie nawidze tej Molly

    OdpowiedzUsuń
  158. Nienawidzę Molly, ale bardzo chętnie przeczytałabym fanfiction o jej życiu c; Przecież też jest człowiekiem i musi mieć jakieś uczucia i problemy :p

    OdpowiedzUsuń