piątek, 28 marca 2014

Rozdział 147.

- Dawno się nie widzieliśmy, Harry – uśmiecha się Molly.
- Taa – chłopak upija łyk drinka z kubka, a jej spojrzenie przenosi się na mnie.
- Och, nie zauważyłam cię, Tessa – zauważa złośliwie. Ignoruję ją, a Niall podaje mi nowego drinka – stało się jasne, że tego poprzedniego nie odzyskam.
- Tęskniłeś za mną? – pyta różowowłosa. Ma na sobie więcej ciuchów, niż zazwyczaj, ale i tak jest ledwie ubrana. Jej czarny top ma rozdarcie z przodu, celowo, jak rozumiem, a jej czerwone spodenki są niewiarygodnie krótkie, w dodatku miejscami przetarte, by odsłonić bladą skórę.
- Nie – mówi Harry, nawet na nią nie patrząc. Unoszę kubek do ust by ukryć uśmiech.
- Jestem pewna, że tęskniłeś.
- Odpieprz się – warczy chłopak.
- Jeeezu, ktoś tu jest marudny – Molly wywraca oczami.
- Chodź, Tessa – Harry łapie moją dłoń i odciąga od dziewczyny. Idziemy do salonu, zostawiając irytującą Molly i śmiejącego się Nialla w kuchni.
- Tessa! – Steph piszczy, podskakując z jednej z kanap. – Cholera, dziewczyno! Wyglądasz seksownie, wow! Sama bym to ubrała! – komplementuje mnie.
- Dzięki – uśmiecham się. To nieco dziwne, widzieć się ze Steph, ale w żadnym stopniu nie tak złe, jak widzieć Molly. Szczerze brakowało mi Steph i mam nadzieję, że dzisiejszy wieczór przebiegnie na tyle dobrze, że będziemy mogły pomyśleć o odbudowaniu naszej przyjaźni.
- Cieszę się, że przyszłaś – przytula mnie.
- Idę pogadać z Louisem, zostań tutaj – instruuje Harry, po czym odchodzi.
- Widzę, że niegrzeczny jak zawsze – śmieje się dziewczyna, przekrzykując głośną muzykę i głosy imprezowiczów.
- Taa… Niektóre rzeczy się nie zmieniają – uśmiecham się i dopijam resztę słodkiego drinka. Nienawidzę myśleć o tym, ale smak wiśni przypomina mi o pocałunku z Zaynem. Jego usta były zimne, a język słodki. To wszystko wydaje się jak z innego świata – inna Tessa dzieliła z nim pocałunek. Steph klepie mnie w ramię, co najmniej jakby czytała mi w myślach:
- Tam jest Zayn, widziałaś się z nim od… no wiesz? – pyta, wskazując ozdobionym wzorem zebry paznokciem w stronę czarnowłosego chłopaka.
- Nie… Nie widziałam się z nikim. Poza Harrym.
- Zayn czuł się po tym wszystkim jak dupek. Niemalże było mi go szkoda – mówi dziewczyna.
- Możemy pogadać o czymś innym, proszę? – błagam, a gdy jego wzrok napotyka moje oczy – odwracam głowę.
- Och, tak. Cholera, przepraszam. Chcesz następnego drinka? – pyta.
- Tak, zdecydowanie – uśmiecham się, by zmniejszyć napięcie. Zerkam na miejsce, w którym widziałam Zayna, ale już go tam nie ma. Przygryzam wnętrze policzka i wracam wzrokiem do Steph, która wpatruje się w swój kubek. Żadna z nas nie wie, co powiedzieć.
- Chodź, poszukamy Tristana – proponuje Steph.
- Harry… - już mam powiedzieć, że poprosił, bym się stamtąd nie ruszała, ale on nie prosił, on zażądał. Wlewam resztkę zimnego drinka do ust. Czuję, że policzki mam już gorące od alkoholu, który płynie w moich żyłach. Jestem nieco bardziej spokojna, sięgając po kolejny kubek i idę za Steph do salonu.
Dom jest zatłoczony bardziej, niż kiedykolwiek, a Harry’ego nie ma nigdzie w zasięgu wzroku. Połowę dużego pokoju zajmuje długi stół karciany, na których ustawiono rząd czerwonych kubków. Pijani studenci wrzucają do nich coś, co wydaje się być piłeczką pingpongową – nigdy nie zrozumiem tej potrzeby, by po pijaku grać w gry. No, przynajmniej ta nie zawiera opcji całowania. Zauważam Tristana, siedzącego na kanapie obok chłopaka o rudych włosach – pamiętam, że widziałam go tu wcześniej. Wtedy palił skręta z Jacem. Zayn, siedzący na oparciu kanapy, mówi coś do grupy, sprawiając, że Tristan wybucha śmiechem. Gdy chłopak zauważa podchodzącą Steph, uśmiecha się. Zawsze lubiłam współlokatora Nialla, odkąd go tylko poznałam. Jest miły i wydaje się, że naprawdę zależy mu na Steph.
- Jak tam sprawy między wami? – pytam dziewczynę.
- Świetnie. Myślę, że go kocham – uśmiecha się.
- Myślę? Jeszcze sobie tego nie powiedzieliście? – otwieram usta w zdziwieniu.
- Nie, Boże, nie. Umawiamy się dopiero trzy miesiące – śmieje się Steph.
- Och… - Harry i ja powiedzieliśmy to zanim w ogóle zaczęliśmy się spotykać.
- Ty i Harry jesteście inni – Steph chyba naprawdę czyta mi w myślach. – A co z wami?
- W porządku, z nami w porządku – mówię i jestem tego pewna. Chociaż raz jest dobrze.
- Wy dwoje jesteście naprawdę najdziwniejszą parą.
- Taa, to prawda – przytakuję.
- Ale to dobrze! Wyobrażasz sobie co by było, gdyby Harry znalazł dziewczynę podobną do siebie? Nigdy nie chciałabym jej poznać, to na pewno – śmieje się Steph.
- Ja też nie – przyłączam się.
- Oto i moja dziewczyna – Tristan macha do Steph, a ona podchodzi i siada mu na kolanach.
- Jak tam, Tesso? – chłopak przelotnie całuje swoją dziewczynę w policzek, po czym zwraca się do mnie.
- Dobrze, a u Ciebie? – pytam. Brzmię jak polityk. Tessa, wyluzuj!
- Spoko, jestem pijany jak cholera, ale spoko – śmieje się.
- Gdzie jest Harry? Nie widziałem go – pyta mnie chłopak z rudymi włosami.
- On… Cóż, nie mam pojęcia.
- Na pewno jest gdzieś w pobliżu. Nie wyobrażam go sobie z dala od ciebie – Steph stara się mnie uspokoić.
Nie bardzo przejmuję się tym, że nie widziałam Harry’ego już dłuższą chwilę, bo alkohol generalnie sprawia, że jestem spokojniejsza, ale chciałabym, by chłopak już wrócił i spędził ze mną trochę czasu. Oni wszyscy są jego znajomymi, nie moimi. No, poza Steph, bo w jej przypadku wciąż nie mogę się zdecydować, ale w tej chwili jest osobą, którą znam tutaj najlepiej i nie chcę stać sama, jak dziwaczka.
Ktoś wpada na mnie i przechylam się lekko w przód, na szczęście mój kubek po trzecim drinku jest już pusty i gdy spada na poplamiony dywan, tylko kilka kropel różowego napoju ląduje na podłodze.
- Cholera, sorry – bełkocze pijana dziewczyna.
- W porządku, serio – odpowiadam. Jej czarne włosy są tak lśniące, że dosłownie mrużę oczy. Jak to w ogóle możliwe? Muszę być dużo bardziej pijana, niż sądziłam.
- Chodź, siadaj tu, zanim cię stratują – Steph droczy się ze mną, więc śmieję się, po czym siadam na krawędzi sofy.
- Więc, słyszałaś, co się stało z Jacem? – pyta mnie Tristan.
- Nie, co z nim? – wspomnienie jego imienia sprawia, że skręca mnie w żołądku.
- Aresztowali go, wyszedł wczoraj – wyjaśnia chłopak.
- Co? Serio? Co zrobił? – pytam.
- Zabił kogoś – odpowiada rudowłosy.
- O mój Boże! – otwieram usta w zdziwieniu, a wszyscy zaczynają się śmiać. Cóż, jestem dużo głośniejsza, gdy jestem wstawiona.
- Robi sobie z ciebie jaja, Jace został zatrzymany i miał przy sobie trochę trawki - wyjaśnia Tristan.
- Jesteś takim idiotą, Ed – rzuca Steph i szturcha go w ramię, a ja nie mogę powstrzymać śmiechu – tak szybko mu uwierzyłam!
- Powinnaś zobaczyć swoją minę! – śmieje się chłopak.
Mija kolejne trzydzieści minut bez znaku życia od Harry’ego. Zaczyna mnie to pomału irytować, ale czym więcej piję, tym mniej mnie to wszystko obchodzi. Głównie dlatego, że mam na oku Molly, która na tę noc znalazła sobie jakąś blond zabaweczkę. Jego ręce wędrują po jej udzie. Uch. Ale lepiej on, niż Harry.
- Kto teraz? Kyle ma ewidentnie już dość – mówi chłopak w okularach, wskazując na swojego pijanego przyjaciela, który zaległ na dywanie. Spoglądam na stół pełen kubków i dodaję dwa do dwóch.
- Ja zagram! – woła Tristan, usuwając Steph ze swoich kolach.
- Ja też – włącza się dziewczyna.
- Wiesz, że nie jesteś w tym dobra – Tristan droczy się z nią.
- Jestem. Jesteś po prostu zły, że jestem lepsza niż ty. Gram w twojej drużynie, więc nie masz po co się stresować – Steph zalotnie trzepocze rzęsami, a Tristan kręci głową.
- Tess, powinnaś zagrać! – dziewczyna przekrzykuje muzykę.
- Ummm, nie, spoko – nie mam pojęcia, w co będą grać, ale wiem, że byłabym w tym okropna.
- Och, no daj spokój, będzie fajnie! – dziewczyna składa ręce w błagalnym geście.
- Co to w ogóle jest?
- Piwny ping pong, nie? – wzrusza teatralnie ramionami, po czym wybucha pijackim śmiechem. – Nigdy w to nie grałaś, prawda?
- Nie, nie lubię piwa.
- W takim razie możemy wziąć wiśniówkę. Serio, mają tutaj tego na litry! Wezmę jedną z lodówki, poukładaj kubki – nakazuje Tristanowi dziewczyna.
Chcę zaprotestować, ale z drugiej strony – chcę się dobrze bawić. Muszę się wyluzować i niczym nie przejmować. Piwny ping pong może nie być wcale taki zły. Nie może być gorszy niż siedzenie samemu na tej sofie i czekanie, aż Harry wróci stamtąd, gdzie teraz jest.
Tristan zaczyna układać kubki w kształt, który przypomina mi kręgle.
- Będziesz grać? – pyta.
- Tak myślę, chociaż nie wiem, jak.
- Kto chce być jej partnerem? – woła Tristan. Czuję się głupio, gdy nikt się nie odzywa. Świetnie, wiedziałam, że…
- Zayn? – głos Tristana przerywa moje myśli.
- Yyy, nie wiem… - Zayn odpowiada, nie patrząc na mnie. Unikał mnie przez cały czas, odkąd tylko weszłam.
- Tylko jedna runda – chłopak próbuje go przekonać. Zayn rzuca na mnie krótkie spojrzenie swoich karmelowych oczu, po czym wraca uwagą do Tristana.
- Okej, jedna gra – poddaje się.
Zayn i ja stoimy w ciszy po jednej stronie stołu, gdy Steph napełnia kubki alkoholem.
- One były używane całą noc? – pytam jej, próbując ukryć obrzydzenie na myśl o tym, ile ust ich dotykało.
- Jest okej – śmieje się dziewczyna, a ja się krzywię. Zauważam kątem oka, jak Zayn się uśmiecha, ale gdy obracam się, by na niego spojrzeć – ucieka wzrokiem.
To będzie długa gra.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •


Notka od tłumaczki: Domyślam się, że pewnie większość z Was tego nie przeczyta, ale z całego serca chciałabym Wam podziękować za 3 miliony wejść na blogu! Nadal w to nie mogę uwierzyć, zresztą jak przy każdym kolejnym milionie. Cieszę się, że tutaj jesteście bez względu na to, czy od sierpnia, czy od wczoraj. Wiem, że to dziwnie zabrzmi, ale chciałabym podziękować mediom, bo to dzięki nim poznałam chłopców z One Direction i gdyby mnie nie oczarowali, nie byłoby tego bloga. Oprócz tego poznałam masę niesamowitych ludzi, więc również i za to jestem wdzięczna. Tym razem nie będzie żadnego 'świętowania', bo co za dużo to nie zdrowo, dobra, a tak naprawdę - brakuje mi na to czasu. Także jeszcze raz DZIĘKUJĘ wszystkim, którzy tu zajrzeli, a w szczególności tym, którzy stale komentują. Ściskam i przesyłam buziaki! :)

274 komentarze:

  1. świetny :# z teg miejsca pragnę pozdrowić mame i tate i cygana i wiepsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahhahahahahaha jezu miszcz
      tak wgl to rozdział świetny i cieszę się że pomimo braku czasu jednak znajdujesz te chwilę zeby przetłumaczyć :)

      Usuń
  2. No powiem tak per~fect ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OO CIEKAWE JAK ZAREAGUJE HARRY!!
    świetny rozdział!
    Pozdrawiam
    G xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo jak zawsze tylko gdzie wywialo Harrego ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny. Mało się dzieje, ale lepsze to niż nic :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle świetny rozdział! Jestem ciekawe jak potoczy się ta gra ;33 Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  8. krótki rozdział i trochę denerwujący, bo gdzie do jasnej cholery podział się Harry? :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo ! 3 miliony to dużo , ale nie dziwię się świetny !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny. !!! Kiedy następny ??

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe co wyniknie z tej imprezy :D
    XOXO
    Youshiburi

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie Harry, mam nadzieje że nic się znowu nie stanie. chociaż w sumie jakby wszystko u nich bylo spokojnie, to nie byliby sobą, dzięki za rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju co z Harrym...? ciesze się że tak często dodajesz rozdziały, kocham Cie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny rozdział, ciekawe co robi harry i jak będzie grała tess, kocham cie i dziekuje za tlumaczenie aw

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny ale Hazza będzie zły :/ To ja Dziękuje i zawsze czytam "ogłoszenia parafialne " Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny rozdział XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie jest Harry. Nie wiem, mam przeczucie, że coś się stanie złego o.O
    Czekam na następny rozdział :**

    OdpowiedzUsuń
  18. ohohohohoh beedzie sie dzialoo

    OdpowiedzUsuń
  19. Robi sie ciekawie <3 Tylko szkoda, że Harry gdzieś polazl ... mam dziwne przeczucia, że sie pokloca ;( Oby Niee

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG! GENIALNY! <3 *u*
    Czekam na next'a <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeny! Jestem ciekawa gdzie się podział Harry, że nie ma czasu dla Tessy... -.-
    Jak tak to karze jej być blisko niego i być "grzeczną" a sam ucieka...
    Rozdział jak zawsze boski! Nawet nie wiem co napisać! ♥

    ilysm ♥
    @Harry_Love_You_

    OdpowiedzUsuń
  22. shxhwhgah <3 cudowny
    ale gdzie Harry ?!
    Daria xx

    OdpowiedzUsuń
  23. wowowo 3 miliony omg przed chwilą 2 byly!!!!!!!!
    WAIT...
    GDZJE DO CHOLERY JASNEJ JEST HARRY?

    OdpowiedzUsuń
  24. Upssss Harry będzie zly :D Rozdział CUDOWNY czekam na nastepny :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie do cholery jest Harry? Wracaj tu kurwa. A po za tym świetny rozdział i czekam na next ~Madzia

    OdpowiedzUsuń
  26. rozdział jest genialny! już nie mogę doczekać się następnego! :) xx @xxhemmings69

    OdpowiedzUsuń
  27. Trololol, coś się stanie. Tylko gdzie do kurwy nędzy się Hazz? :o

    OdpowiedzUsuń
  28. jeju uwielbiam *.*
    Tozdecydowanie jedno z najlepszych ff jakie kiedykolwiek czytałam. :D
    No i jest co świętować! xx
    @bemybabemaybe

    OdpowiedzUsuń
  29. oho, ciekawe co harry robi że tak długo go nie ma. jedyne co mi na mysl przyszło to to że pieprzy się z jakąś laską, ale oby nie..

    OdpowiedzUsuń
  30. ojej super! jestem tu od niedawna, ciekawe gdzie jest Harry! gratuluje 3 milionów! ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne! Jak mnie tam Molly denerwuję, sucza jedna! xD Dziękuję, za ten wspaniały rozdział. ;) Nie mogę się doczekać następnego, weź ta gra mnie zaciekawiła. ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. omg jestem ciekawa bardzo reakcji harrego na ten widok bo cos czuje ze bedzie sie dzialo!jestescie wspaniale za tlumaczenie tego ff !!

    OdpowiedzUsuń
  33. Spoko rozdział, ciekawe co się dzieje z Harrym... Zayn speszony jest taki uroczy Aww *.* Chcę już następny rozdział! :)
    Ściskam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  34. Super! Nie chcę końca! ;(
    Ann;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Notka dla tłumaczki:
    To ja ja dziękuję Ci że poświęcasz swój wolny czas na tłumaczenie. Wiem że masz masę innych obowiązków i życie towarzyskie także dziękuję Ci że mimo wszystko znajdujesz czas na tłumaczenie, i dodajesz regularnie :-)
    Komentarz do rozdziału:
    Boże Harry gdzie jesteś? Tess jest już pijana a ty znikłeś na samym początku. Pewnie Tess albo ty coś zrobisz i co najmniej się pokłócicie.
    Wracaj do niej natychmiast!
    XOXO
    Youshiburi

    OdpowiedzUsuń
  36. Boski *.*
    Po prostu cud miód malina <3
    Z niecierpliwością czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  37. dzięki za rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. To już 3 miliony, dopiero co były świętowane 2 miliony :O Ciekawa jestem reakcji Harrego :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Cos czuje, ze to cale znikniecieHarrego nie bedzie dobre :) Jak zawsze cudowne :* Dziekuje, ze tlumaczysz, jestem Ci mega wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny <3 mam dziwne wrażenie, że ten sylwester nie skończy się dobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zajebistyyyy. Tylko gdzie wywiało Stylesa? Oby nie był z jakaś laską.

    OdpowiedzUsuń
  42. Hmm już się boje co z Harry'm, oby nie zrobił nic głupiego! xx
    Rozdział oczywiście świetny!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniały! Per-fect! Dzięx za tłumaczenie! ♥ /@KATE__XX

    OdpowiedzUsuń
  44. Coś czuję że będzie jakaś nieciekawa akcja xD kocham ich i cb ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. jejku jesteś kochana <3 A co do rozdziału super (jak zawsze) I nie mogę doczekać się następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Nowy rok.. Yay :D

    OdpowiedzUsuń
  47. WoW, super *-*

    OdpowiedzUsuń
  48. suuuuuuper tylko gdzie jest hazz?

    OdpowiedzUsuń
  49. no teraz się działo troszkę, ale jestem pewna, że w następnym rozdziale będzie bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  50. gdzie ten Harry...? O.o
    będzie grubooo : D

    OdpowiedzUsuń
  51. Haroldzie gdzie się podziałeś?

    OdpowiedzUsuń
  52. Boskości i świetności *-*

    OdpowiedzUsuń
  53. Co sie dzieje z Harrym cos czuje ze nie bedzie zachwycony faktem ze Tessa gra w tego ping ponga :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Czuje że szykuje się coś niedobrego ;//
    Byle tylko ze sobą nie zerwali!

    Dziękuję x
    @klaudiaaaax

    OdpowiedzUsuń
  55. omg już kolejny milion wyświetleń, gratuluję ;d
    a rozdział super

    czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  56. Boże Kocham <3
    A ty znów mnie zachwycasz :) Super przetłumaczone !!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Wyczuwam bojke a przynajmniej niezła kłótnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Swietny. kocham to!

    OdpowiedzUsuń
  59. Boże czuję, że nie będzie ciekawie....
    CZEKAM JUŻ NA KOLEEEJNYYY

    OdpowiedzUsuń
  60. Boooski <3
    Hazz będzie wściekły...
    Wow, po raz pierwszy trafiłam na rodział kiedy jest na nim tylko 6 komentarzy.. dziwne xD
    Dziękuję, że tłumaczycie dla nas to opowaiadanie/fanfiction! <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Boski.... Juz nie mg się doczekać następnego ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow wow wow kocham i rozdzial jest na prawde dobry :-*:-*:-*:-*:-*:-*

    OdpowiedzUsuń
  63. Hardry gdzie ty się szlejasz? Tessa tam siedzi bez Ciebie. Jestem ciekawa co będzie daleej :D xoxo

    OdpowiedzUsuń
  64. rozdział cudny. Nie musimy świętować ^^ może przy kolejnym milionie? ;)
    @RusherMuffin

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny! <3
    Ciekawe gdzie zniknął Harry.
    Oby Tess nie opiła się za bardzo i nie zrobiła nic głupiego ;D
    Czekam nn ;)
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapowiada się ciekawie ^^ pijana Tessa uuuu xd

    OdpowiedzUsuń
  67. HARRY WRACAJ DO NIEJ DEBILU!
    TESS JEST PIJANA I JAK SIĘ PRZELIŻE Z ZAYN'EM TO BĘDZIE TYLKO I WYŁĄCZNIE TWOJA WINA!
    HURRY!
    GO GO GO!

    +

    A JA DZIĘKUJĘ ZA TO ŻE TŁUMACZYSZ <333

    /@1D_and_ROOM94

    OdpowiedzUsuń
  68. oomg, Harry, idioto gdzie jesteś :// A JAK ONI SIĘ ROZSTANĄ ALBO POKŁÓCĄ TO OBIECUJE ŻE KOGOŚ ZASTRZLE

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny jak zawsze:) Ciekawe gdzie podziewa się Harry...:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ciekaw, co z Harrym :o
    Łaaał! Już 3 milion?! Szybko liczba rośnie :D gratuluję bloga i dobrego wyboru opowiadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny jak zawsze,jestem tylko ciekawa gdzie ten Hazz się podział i jak zareaguje na to ,że Tess gra w piwnego ping-ponga z Zaynem <3 Pisz szybko następny bo oszalejee xd

    OdpowiedzUsuń
  72. ZAYN ! AAA.... ! TESSA I ZAYN ! OHOHOHO !
    HARRY NIE BĘDZIE ZADOWOLONY !

    OdpowiedzUsuń
  73. Huhuhu będzie się działo. Gdzie jest Harry ?

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny! My też dziekujemy ze dzieki Tobie mozemy to czytac w naszym jezyku ;)x
    @middleofmyworld

    OdpowiedzUsuń
  75. Harry będzie złyyy xd

    OdpowiedzUsuń
  76. Coraz bardziej niepokoje sie o Harry'ego i pijana Tesse
    Cudny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  77. no i znowu murowana kłótnia xD

    Kia x

    OdpowiedzUsuń
  78. Mam dziwne przeczucie, że Harry będzie się bił z Jacem.. Mam tylko nadzieję, że się mylę!Ty nie masz nam za co dziękować. To my powinniśmy Tobie dziękować cały czas. To dzięki Tobie to wszystko się zaczęło. Moja przygoda z Tessa i Harrym i te sprawy. Także zdecydowanie zasłużyłaś sobie na te 3 mln wyświetleń.
    Na koniec jeszcze jedno wielkie DZIĘKUJĘ.
    Uwielbiam i do następnego. xx
    @wrciia6

    OdpowiedzUsuń
  79. akcja <3 !
    niech bd następny szybko !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  80. Cholera! Tyle wejść, nie mogę uwierzyć. Gratulacje kochanie :D

    OdpowiedzUsuń
  81. juhuu nawet nie wiesz jak się jaram gdy przeglądam se internety
    a tu nagle...
    NOWY ROZDZIAŁ BICZKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  82. Awwww uzależniłam się od tego <3 czekam kolejnego :3

    OdpowiedzUsuń
  83. Awwww uzależniłam się od tego <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Harry coś Ty o dziewczynie zapomniał xd żeby tylko coś nie nabroił xd

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja tak samo. Na dodatek dzięki ludziom, którzy piszą i tłumaczą ff jeszcze bardziej zakochałam się w chłopcach i osobach takich jak ja!

    OdpowiedzUsuń
  86. Where is Harry? I miss you!
    Wracaj do Tessy, bo się wkurzę! Ha ha...
    Nie no ja tak powarznie. Widać, że będzoe drama - ale to dobrze! Zalerzy dla kogo. Tylko mają się nie rozstać!
    Pozdrawiam :)
    -Olivia

    OdpowiedzUsuń
  87. WOW!! Cudenko! Zayn cos kreci. Boje sie ze Hazz ja zdradzi (grzecznie mówiac). Albo to ona cos zrobi. Yey nie moge sie doczekac! Gratuluje 3 milionów, dziekuje ze tlumaczysz i pozdrawiam ;)
    Oliwkaa <3

    OdpowiedzUsuń
  88. Ohh, gdzie tym razem jest Hazza ..
    Fantastyczny i dziękuję Ci za ten blog X

    OdpowiedzUsuń
  89. Zdzira Molly wreszcie dostała to co powinna! Brawo Harry! :) Swoją drogą gdzie on się podział?
    Czekam na nexta :**

    OdpowiedzUsuń
  90. Ciekawe ;) czekam na next :3 pozdro dla wszystkich :*

    OdpowiedzUsuń
  91. Woow już trzy miliony ... ale szybko. mam nadzieję ze 4 już świętować będziemy hah. I gdZie sie podział Harry oby tylko sie nie okazało ze wywinal jakis numer albotessa bo jest pijana @MyBooBear_xx

    OdpowiedzUsuń
  92. gdzie Harry??? matko, gdzie on jest??? zaczynam panikować serio... mam nadzieję że nic nie przeskrobie i zaraz wróci i zamiast Zayna będzie grał w tą grę :) czekam na nexta.... a i przeczytałam notkę pod rozdziałem... to ja dziękuję tobie :D Kocham cię <3
    Mrs.Horan

    OdpowiedzUsuń
  93. Strasznie mnie ciekawi gdzie jest Harry. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  94. Swietny nie mogę się doczekać następnego rozdzialu

    OdpowiedzUsuń
  95. Im ciekawsze rozdziały tym wydaje mi sie ze sa krótsze xd :3

    OdpowiedzUsuń
  96. NEXT NEXT NEXT!!

    OdpowiedzUsuń
  97. HARRY SKARBIE WRACAJ

    OdpowiedzUsuń
  98. pozdrawiam.mame XD whwer is Hazz ??

    OdpowiedzUsuń
  99. Dziękuję za to tłumaczenie, uwielbiam was. Jesteś niesamowita i dziwię Ci się jak ty możesz mieć na to czas, bo to nie jest łatwe, a jeszcze masz maturę jak się nie mylę. :)
    Jeszcze raz, dziękuję. / Polish_Crazy_

    OdpowiedzUsuń
  100. Mam przeczucie, że będzie jakaś afera z HARRYM
    Nieeee!
    *Sara*

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetnie Cat !! <3 Nie ma za co ;3 kochamy was i wasze tłumaczenie ;3

    OdpowiedzUsuń
  102. cudowny rozdział nie trzymaj nas zbyt długo w niepewności dalszych wydarzeń:* love:*

    OdpowiedzUsuń
  103. Cudowny ;)
    Haroldzie ?
    Gdzie jesteś ?

    OdpowiedzUsuń
  104. Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  105. Super. Dziękuję Ci za wszystko ,co dla nas robisz ♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  106. Oooo kurwa jsk Harry zobaczy Zayna z Tessa :o <3. Moze byc ostro <3 czekam na NEXT .<3 cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  107. Miałam dziś taki beznadziejny dzień. Tak strasznie dziękuję za poprawienie mi humoru tym wspaniałym rozdziałem xo

    OdpowiedzUsuń
  108. Oby Hazz nie spierdolił wszystkiego! Aaaa wypluj to! Dobra sorry! Czekam z niecierpliwością na next! ^^

    OdpowiedzUsuń
  109. :(( krótki... no nic. Czekam w takim razie na next bo nie mogę sie doczekać co bedzie dalej :P

    OdpowiedzUsuń
  110. świetne, może ze względu na 3 miliony dodasz trochę więcej rozdziałów pod rząd? :) to tylko taka sugestia. wiem, mówiłaś, że nie masz czasu, ale gdybyś choć tylko trochę go znalazła, to byłby najlepszy prezent
    xx

    OdpowiedzUsuń
  111. Brakowało mi Hazzy.. :c



    jestem cholernie ciekawa o co chodzi z tą grą !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  112. Przeczytałam notkę i Jestem dumna ~^^~
    Cieszę się razem z Tobą!
    A co do rozdziału
    Heheszki....
    Super jak zwykle!!! *o*
    Boje się, co to za gra bo zayn i Tessa...
    BŁAGAM NIECH NIC SIĘ NIE STANIE XD
    Ale znając życie, będzie coś konfrontującego i nagle kurde z dupy wejdzie Harry i będzie kłótnia w..
    Mówię. Wam.
    ....Ah...
    ALE NADAL MAM NADZIEJE ZE TAK SIĘ NIE STANIE ;__; ;D
    Heheszki
    No to super, jeszcze raz gratuluję wozów
    3 miliony!!!!
    To nie mało!! :D

    OdpowiedzUsuń
  113. OMG! Gdzie jest Hazz??? <3
    Niesamowite!!! :****

    OdpowiedzUsuń
  114. coś czuje że Harry wróci w nieodpowiednim momencie!! Tessa szaleje!!!

    OdpowiedzUsuń
  115. Gdzie jest Harry? Niech wraca! Swietny jak zwykle i my tez bardzo dziekujemyyyyy ;*

    OdpowiedzUsuń
  116. I kolejny świetny rozdzał :D
    Pytanie : co będzie dalej ? Gdzie jest Hazz?
    Do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. gdzież ten Styles się podziewa... kurde nie mogę doczekac się następnego ! coś czuje że nie będzie kolorowo, ale obym się myliła :D
    mega mega mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  118. Super. Ciesze się, że tak szybko dodałaś kolejny rozdział ! I to my dziękujemy tobie za to, że poświęcasz nam czas. Bo to właśnie dlatego już ponad 3 mln wyświetleń :) DZIĘKUJE ! i czekam na nexta (:

    OdpowiedzUsuń
  119. świetny rozdział ! xd

    OdpowiedzUsuń
  120. Uwaga, uwaga! Nadchodzi nowa drama! Yaaay! ♥

    OdpowiedzUsuń
  121. Uwielbiam tego bloga. Ciesze sie, ze poszli na tego sylwestra, bo nareszcie zaczelo sie cos dziac. Przez kilka rozdzialow, moim zdaniem, byylo troszeczke nudno. Czekam na cos miedzy Zaynem a Tessa ;)

    OdpowiedzUsuń
  122. Mam złe przeczucia dotyczące tej zabawy *.* czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  123. Super rozdział <3 czekam na następny xx

    OdpowiedzUsuń
  124. O to ja dziekujexx robicie dla nas tak wiele, rozdzialy sa tak szybko i przetlumaczone swietnie, ze pozostaje mi tylko pisac komentarze w tej wdziecznosci. Jestescie swietne ! X

    OdpowiedzUsuń
  125. Świetny rozdział, dziękuję za to ff<3

    OdpowiedzUsuń
  126. Gdzie jest Harry? ;o ;_; Bałam się że będzie z Molly ale kamień spadł mi z serca jak przeczytałam że jest z jakimś blondynem! xd

    OdpowiedzUsuń
  127. coś czuje że będą kłopoty xD świetny rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  128. Zajebisty *.* Już nie mogę się doczekać kolejnego :)) Pijana Tessa zawsze wymiata XDDD

    OdpowiedzUsuń
  129. Boże ciekawe co będzie potem ghbmjfcjhvf jakie to o jeju nie moge tego opisać

    OdpowiedzUsuń
  130. Man nadzieję że Harry się nie wkurwia
    Rodził boski nie mogę się doczekać na następny

    OdpowiedzUsuń
  131. WOWOWOWOOWOWOW GENIALNE^^

    Gratuluję 3 milionów ;)

    Z niecierpliwością czekam na kolejny^^

    OdpowiedzUsuń
  132. Zgaduję, że Harry jak wróci będzie wkurzony tym, że Tessa się oddaliła i gra w drużynie z Zaynem. Wyczuwam dramę :( Obym się myliła.

    OdpowiedzUsuń
  133. nie tak dawno był milion ... ja nie wiem jak to jest, że ten czas tak szybko leci xd Rozdział jak zwykle cudowny co nowego mogę napisać ? Dziękuje serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  134. Brakowało mi trochę Hazzy w tym rozdziale.. Mam nadzieję że niczego nie wymyśli i się nie pokluca.. a jeżeli tak to żeby się zgodzili tak jak ostatnio haha
    Jestem zboczona.. xdd wiem hahaha 😁😁
    Pozdrawiam
    @malpunia

    OdpowiedzUsuń
  135. Gdzie Harry? Błagam niech nie zrobi nic głupiego :/ A Zayn mi wgl nie przeszkadza także jest spoko <3

    OdpowiedzUsuń
  136. jestem ciekawa co się wydarzy dalej,bo mam pewność że coś napewno haha

    OdpowiedzUsuń
  137. Zapowiada się ciekawie, mam nadzieje, że Harry jest grzeczny

    OdpowiedzUsuń
  138. Gdzie jest Harry?! :o
    Dziękuję Ci za tłumaczenie xx

    OdpowiedzUsuń
  139. Uuhhh gdzie jest Harry? Mam nadzieje że nie zrobi nic głupiego.... Wogóle dzieki że tłumaczysz, totalnie uzależniłam sie od AFter <3

    OdpowiedzUsuń
  140. A jak Harry zrobi coś Zaynowi ? ;oo Albo jak Harryego jednak omiota Molly, bo Tess gra, więc jak ma ją mieć na oku ? ;oo
    Omgf czekam na nastepny <3

    \\ @loukeey

    OdpowiedzUsuń
  141. Wow ;3 Świetny <3 Czekam na następny xD

    OdpowiedzUsuń
  142. Cudowny jak zawsze. Dziękuję ci za tłumaczenie <3
    @glamphofie

    OdpowiedzUsuń
  143. wycztwam ze Harry sie wkuuurzy XD
    uuuuuuu ;d
    czekam az przetlumaczysz nastepnygo :D
    + 3milony.. WOW :o
    buziaczki @fl4tlin3

    OdpowiedzUsuń
  144. Omg, nie wierzę, że to już 3 miliony wejść. Pamiętam każdy nowo zdobyty milion i jego świętowania, choć jestem tutaj od końca września? Tak, coś takiego.
    Rozdział jest w porządku, ale wiadome jest, że jak Tess bierze udział w jakiejś pijackiej zabawie, a Harry;ego nie ma to skończy to się jak zawsze.
    Tak czy siak, dziękuję za ten rozdział Angie, jest idealnie przetłumaczony. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  145. Jezu.. Czadowy rozdział! <3 Jak zwykle xD

    OdpowiedzUsuń
  146. Kocham <3 Gdzie Harrego wcięło ? Nie mogę się doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  147. omg świetny !
    ale gdzie jest Harry?
    Tessa sie upije :(

    OdpowiedzUsuń
  148. A zakręconego gdzie wywiało? :3

    OdpowiedzUsuń
  149. OMG dodaj jak najszybciej następny! *.*
    Gratuluje 3 milionów! :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Zajebiste, szybko tłumaczcie! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  151. świetny rozdział *.* Harry jak zwykle gdzieś poszedł, Tessa musi radzić sobie sama jak zwykle. Na pewno zaraz przyjdzie Harry i to zobaczy i będzie miał do niej pretensje, tak mi się wydaje
    Czekam na kolejny :>

    OdpowiedzUsuń
  152. No, ja rzeczywiście, czytam od niedawna, ale zakochałam się w tym i teraz sobie nie wyobrażam życia bez tego FF. Rozdział wspaniały
    Gratuluję tylu wejść <3
    Kocham Cię i dziękuję <3
    @mysweetloouis

    OdpowiedzUsuń
  153. Fenomenalny rozdział! Już się nie mogę doczekać następnego! :)))

    OdpowiedzUsuń
  154. Jestem z siebie mega dumna bo przeczytałam najpierw rozdział po angielsku a dopiero potem tutaj i wszystko dobrze przetłumaczyłam XDD zabieram się za 148. Czekamy na 4 milion woohooo

    OdpowiedzUsuń
  155. Cudo! Kocham to tłumaczenie <33 Ciekawe gdzie jest Harry? Hmm..? Ok, czekam na next'a z WIELKĄ niecierpliwością :3
    Pozdrawiam ~Demi Lovato

    OdpowiedzUsuń
  156. ZAJEBISTE !!

    OdpowiedzUsuń
  157. Już 3 mln wejść? Wow, zresztą nie dziwię się skoro mamy taką genialną tłumaczkę <3 Nie mogę się doczekać następnego, bo nie mam pojęcia co się wydarzy ale coś czuję ze jak Harry się znajdzie będzie zły na Tessę xD

    OdpowiedzUsuń
  158. KOCHAM CIĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  159. To będzie naprawdę długa gra no i gzdie jest Harry ? Świetny rozdział ciekawe co się w następnym będzie działo♡

    OdpowiedzUsuń
  160. cudo cudo cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  161. Gdzie jest Haz? Mam naprawdę złe przeczucia! Ugh tak bardzo nie mogę się doczekać następnego rozdziału, Angie!
    Tak poza tym to skoro to jest już te 3 mln. to pasuje też podziekować tobie, bo to ty założyłaś tego bloga i z szczerego serca zaczęłaś tłumaczyć to opowiadanie, aby inne osoby, które nie koniecznie są dobre z angielskiego, mogły je przeczytać. Poza tym podziwiam cię za to, że jeszcze nie zrezygnowałaś, przez niektórych fanów, którzy niewdzięcznie domagają się kolejnych rozdziałów. Naprawdę cię podziwiam, pozdrawiam Angie <3

    OdpowiedzUsuń
  162. Wyczuwam ból dupy Harry'ego w kolejnym rozdziale... oł noł ;c
    Będzie kłótnia... tak mi się wydaje
    3mln wyświetleń, cieszę się razem z tobą no i też dziękuję mediom hahaha co <3 cudny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  163. Rozdzial świetny <3 gratuluję 3 milionów

    OdpowiedzUsuń
  164. Kocham cie ,kocham tego bloga .
    Dzięki z tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  165. ideaaaaalny :))))I

    OdpowiedzUsuń