czwartek, 24 października 2013

Rozdział 82.

Uwaga! Rozdział zawiera sceny erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich. Czytając, robisz to na własną odpowiedzialność. Jeśli nie, możesz spokojnie ominąć notkę. 


Harry wraca do mnie do łóżka, trzymając malutką paczkę. Dotychczas prezerwatywy widziałam tylko na lekcjach z wychowania do życia w rodzinie, wtedy wydawały się takie onieśmielające, ale teraz chcę mu to wyjąć z rąk i założyć. Jestem wdzięczna, że Harry nie może usłyszeć moich niemoralnych myśli, chociaż w zasadzie jego słowa są bardziej sprośne, niż jakakolwiek moja myśl.
- Jesteś.. - jego głos jest niski.
- Jeśli pytasz, czy jestem pewna, zabiję cię – mówię, a on się uśmiecha.
- Miałem zamiar zapytać, czy planujesz mi z tym pomóc, czy ja mam to zrobić? – Harry śmieje się, obracając prezerwatywę w palcach.
- Och. Chcę, ale musisz mi pokazać jak – przygryzam wargę.
- Okej – Harry siada na łóżku, a ja podnoszę się i siadam obok po turecku. Chłopak pochyla się i całuje mnie przelotnie w czoło, a potem ujmuje moje dłonie w swoje. Rozrywa opakowanie, a ja wyciągam rękę. Harry chichocze i kręci głową.
- Pokażę ci – w ten sposób – mówi i używa naszych połączonych dłoni, by umiejscowić śliskie w dotyku zabezpieczenie nad nim.
- A teraz to idzie w dół – instruuje mnie, a jego policzki oblewają się rumieńcem. Jego oczy rozszerzają się, gdy nasze dłonie suną, rozciągając prezerwatywę na jego twardej skórze.
- To nie było takie złe, jak na dziewicę i pijanego – śmieję się. Harry unosi brwi, patrząc na mnie i uśmiecha się. Jestem zadowolona, że potrafimy być figlarni i nie tak spięci, to sprawia, że jestem mniej zdenerwowana tym, co ma się stać.
- Nie jestem pijany, skarbie, wypiłem tylko kilka drinków. A kiedy przyszedłem tutaj, byłem trochę osłabiony, ale kłótnia z tobą otrzeźwiła mnie, jak zwykle – chłopak znów się uśmiecha i pociera kciukiem moją dolną wargę.
Jestem zadowolona z jego odpowiedzi. Nie chciałabym, żeby zemdlał w połowie, albo zwymiotował na mnie. Śmieję się lekko ze swoich myśli i wracam wzrokiem do Harry’ego. Jego oczy są przytomne, nie szklane, jak jeszcze godzinę temu.
- A teraz co? – pytam, nim zdążę się powstrzymać. Śmieje się, łapie moją dłoń i owija ją wokół swojej męskości.
- Podniecona? – droczy się ze mną, a ja kiwam głową.
- Ja też – przyznaje, po czym poruszam dłonią w górę i w dół. Harry przesuwa się, więc teraz jest nade mną. Używa kolana, wsuwa je pomiędzy moje nogi i rozszerza je, a po chwili czuję dotyk jego palców. Zastanawiam się, czy będzie ze mną delikatny, mam nadzieję, że tak.
- Jesteś wilgotna, więc to dużo ułatwia – Harry bierze wdech. Jego usta napotykają moje. Całuje mnie powoli, jego język drażni się z moim. Jego wargi wydają się być uformowane, zrobione tylko dla mnie. Odsuwa się lekko, cmoka mnie w nos, potem w kąciki ust, by następnie wrócić do warg. Moje ręce wędrują na jego plecy w desperackiej próbie przyciągnięcia go bliżej.
- Powoli, skarbie, musimy zwolnić – szepcze, a jego usta muskają płatek mojego ucha.
- Będzie bolało, więc powiedz, jeśli będziesz chciała, żebym przestał. Mówię poważnie, tak? – ostrzega mnie czule.
- Dobrze – przełykam nerwowo ślinę. Słyszałam, że utrata dziewictw boli, ale to nie może być aż takie złe. Przynajmniej mam taką nadzieję.
Harry całuje mnie ponownie. Czuję delikatny materiał prezerwatywy na swojej skórze, co sprawia, że drżę. Kilka sekund później wciska się we mnie, to takie obce uczucie. Moje oczy zaciskają się i słyszę własny jęk.
- W porządku? – Harry szepce przez pocałunek. Kiwam głową, na co wsuwa się głębiej. Krzywię się na to uwierające uczucie gdzieś we mnie. Jest dokładnie tak źle, jak wszyscy mówią, jeśli nie gorzej.
- Cholera – chłopak jęczy. Jego ciało nie rusza się, a to uczucie jest niezwykle niekomfortowe.
- Mogę się ruszyć? – jego głos jest chrapliwy i pełen napięcia.
- Taa – mówię. Ból trwa, ale Harry stara się go niemal scałować – jego wargi błądzą po moich ustach, policzkach, całuje mnie w czubek nosa, w szyję, gdy łzy zbierają się w kącikach moich oczu. Usiłuję skupić się na ściskaniu jego ramion i jego gorącym języku na mojej szyi.
- O Boże! – chłopak jęczy, odrzucając głowę w tył.
- Kocham cię, tak bardzo cię kocham, Tess.. - czuję jego oddech na policzku. Brzmienie jego głosu nieco uśmierza mój ból, ale on mimo to jest obecny, gdy chłopak zaczyna wolno poruszać biodrami. Chcę mu powiedzieć, jak bardzo go kocham, obawiam się, że jeśli się odezwę, zacznę płakać.
- Czy chcesz.. Kurwa mać.. Chcesz, żebym przestał? – jąka się. W jego głosie słyszę walkę przyjemności, a także obawy o mnie.
Potrząsam głową przecząco, obserwując go w zdumieniu. Jego oczy są zamknięte, szczęka zaciśnięta w koncentracji, a twarde mięśnie spinają się i rozluźniają pod jego wytatuowaną skórą. Ból niemalże całkowicie znika, gdy widzę, jak chłopak dochodzi. Głaszcze moje kości policzkowe i całuje mnie ponownie, a potem wtula twarz w zagłębienie mojej szyi. Jego oddech jest urywany, na skórze czuję jego dzikość oraz gorąco. Harry przysuwa twarz do mojej i otwiera oczy. Mogłabym znosić ten ból w kółko, żeby tylko to czuć, to głęboko zakorzenione połączenie z nim, które przenosi mnie w miejsca, o których nigdy nawet nie myślałam. Emocje w jego oczach sprawiają, że pod powiekami zbierają mi się łzy, krążę między zapomnieniem, a potem powracam do niego. Kocham go i wiem, bez żadnych wątpliwości, że on kocha mnie. Nawet jeśli nie przetrwamy na zawsze, jeśli nie będziemy nigdy więcej ze sobą rozmawiać, zawsze będę wiedziała, że w tej chwili, w tym konkretnym momencie, Harry był dla mnie wszystkim.
Mogę stwierdzić, że robi on wszystko, by się kontrolować, utrzymać dla mnie to wolne tempo, dlatego też kocham go za to jeszcze bardziej. Czas zwalnia i zatrzymuje się, razem z ruchami chłopaka we mnie. Na jego ustach czuję słony smak potu, gdy składa pocałunki. Chcę więcej. Całuję jego szyję i ten punkt pod uchem, o którym wiem, , że doprowadza go do szaleństwa. Harry drży i jęczy moje imię.
- Robisz to tak dobrze, skarbie. Tak bardzo cię kocham – przypomina mi.
Już nie czuję bólu, ale to uczucie jest wciąż nieprzyjemne, tak jak lekkie ukłucia, za każdym razem, gdy Harry wypycha biodra. Wracam ustami do jego szyi, a palce wplatam w ciemne loki chłopaka.
- Kocham cię, Harry – udaje mi się powiedzieć. Harry jęczy, a następnie przenosi spuchnięte usta do moich.
- Och, skarbie.. Zaraz dojdę. W porządku? – mówi przez zaciśnięte zęby.
Kiwam głową, po czym ponownie całuję go w szyję, delikatnie zasysając skórę. Jego oczy nie opuszczają moich, gdy chłopak osiąga swój szczyt. Padają obietnice wiecznej i bezwarunkowej miłości, kiedy chłopak spina się, a potem delikatnie na mnie opada. Mogę wyczuć ciężkie bicie jego serca na swojej klatce piersiowej. Całuję go w czubek głowy, w wilgotne włosy. Przestaję odczuwać jego ciężar, gdy po chwili Harry unosi się i wysuwa ze mnie. Krzywię się na nagłą pustkę, a on ściąga prezerwatywę, starannie odkładając ją do opakowania.
- Wszystko w porządku? Jak było? – jego oczy skanują moją twarz. Wygląda na bardziej bezbronnego, niż bym myślała, że to możliwe.
- W porządku – zapewniam go. Ściskam uda razem, by zmniejszyć ból. Dostrzegam krew na prześcieradle, ale nie chcę się ruszać.
- Czy to.. było to, czego oczekiwałaś? – Harry odgarnia włosy z czoła.
- Było lepiej – odpowiadam szczerze. Nawet z tym całym bólem, całe to doświadczenie było wspaniałe. Łapię się na tym, że zaczynam myśleć o następnym razie.
- Naprawdę? – uśmiecha się. Kiwam głową, a on przysuwa się bliżej, opierając czoło o moje.
- A jak było tobie? Będzie lepiej, gdy nabiorę.. doświadczenia – mówię. Harry pochmurnieje i układając palce pod moim podbródkiem zmusza, bym na niego popatrzyła.
- Nie mów tak, było świetnie, skarbie. Lepiej niż świetnie, to było.. najlepsze – mówi, a ja przewracam oczami. Jestem pewna, że był z lepszymi dziewczynami, które wiedzą co i kiedy zrobić.
Jakby odpowiadając na moje myśli, po chwili się odzywa.
- Nie kochałem ich. To jest kompletnie inne doświadczenie, gdy kochasz tę osobę. Naprawdę, Tessa. To zupełnie inne, nieporównywalne. Proszę, nie wątp w siebie i nie umniejszaj znaczenia tego, co właśnie zrobiliśmy – jego głos jest taki delikatny, a zarazem szczery, aż czuję, jak moje serce rośnie. Całuję go lekko w nos, na co uśmiecha się i owija ramię wokół mojej talii, przyciągając mnie bliżej do swojego torsu. Pachnie tak dobrze.. Harry, nawet spocony, jest moim ulubionym zapachem.
- Boli cię? – chłopak bawi się moimi włosami, oplatając je wokół swojego palca.
- Tak jakby. Boję się wstać – śmieję się, na co ściska mnie mocniej i całuje w ramię.
- Nigdy wcześniej nie byłem z dziewicą – mówi cicho. Spoglądam na niego, ale jego oczy są łagodne, w żadnym stopniu nie szydercze.
- Och.. - w mojej głowie pojawia się setka pytań o jego pierwszy raz. Kiedy, gdzie, z kim, dlaczego? Ale odpycham od siebie te myśli – Harry jej nie kochał. Nigdy nie kochał nikogo poza mną. Już się tym nie przejmuję, kobiety z jego przeszłości są tylko tym. Jego przeszłością. Jedyne, o co się troszczę, to ten piękny, nieidealny chłopak, który właśnie uprawiał miłość po raz pierwszy w swoim życiu.


~ jeśli przeczytałeś/aś zostaw komentarz :)

177 komentarzy:

  1. OMG Pierwsza absfksdfjg!!! Co do rozdziału boski :D


    Sandra♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się im chce marudzić i narzekać że nie ma rozdziału to i powinni się też pomęczyć i komenta napisać:) Mi się rozdział bardzo podobał, świetna robota.
    Kiwi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. PIERWSZA!
    OMGMGMGMGMGM KOCHAM TO I KOCHAM WAS ZA TO TŁUMACZENIE, DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pierdycze, tyle czasu czekałam na ten rozdział. Brak mi słów. Kocham was dziewczyny i dziękuję wam z całego serca za to, że tłumaczycie Aftera. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. o boszz świetny kocham was za wasze poświęcenie,za wszystko co dla nas robicie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM WAS!XX jesteście najcudowniejsze! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Rozdział >>>>>>>>>>>>>>>>> życie

    @Sexy_Animaal

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje Wam za wszystko .Kocham was i podziwiam ,Rozdzialy sa tak cudownie tłumaczone , pierwszy raz Tessy -- opis tego , nie można sobie lepiej wymarzyć . Cudowny blog , tak strasznie się ciesze , ze jesteście . Kocham Harrego , po prostu kocham .

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przeczytałam rozdziału (jeszcze), ale przeczytałam notkę i zgadzam się, co do każdego zdania! Poświęcacie swój wolny czas na to by sprawić komuś radość, a niektóre z tych obdarowanych osób nie potrafią tego docenić- to przykre. Ja osobiście bardzo was podziwiam, bo przyznam szczerze, że mi nie chciałoby się tłumaczyć dla kogoś, kto nie potrafi tego docenić(nie piszę oczywiście o wszystkich czytelniczkach). I podziwiam tym bardziej, że sama będąc w klasie maturalnej, wracając ze szkoły byłam "wypompowana" z życia i nie miałam na nic ochoty, a trzeba było jeszcze się pouczyć, czy odrobić zadania domowe. Gdzieś w odpowiedziach na ask.fm wyczytałam, że to żaden wyczyn- nie zgodzę się z tym. To ogromny wyczyn! I wielki szacun dla Ciebie, Angie! I dla dziewczyn oczywiście też, bo na studiach też nie jest łatwo i zawsze przyjemnie. Pozdrawiam Was dziewczyny i życzę samych sukcesów! ~green

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci i wszystkim którzy są tego samego zdania :)

      Usuń
  10. CUUUUUDO! <3
    co prawda czytałam już ten rozdział po angielsku, ale po polsku z waszym tłumaczeniem czuję się jakbym była tam razem z Harrym i Tess i widziała wszystko na własne oczy ;D
    KAWAŁ ŚWIETNEJ ROBOTY! BUZIAKI!

    OdpowiedzUsuń
  11. Harry byl tu cudowny. Rozumiem was dziewczyny sama mam mase nauki i to ona teraz jest dla kazdego wazna

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdział świetny ;) Uważam że dodawanie rozdział raz na 3-4 dni to i tak często więc nie przejmujcie się tym że niektórym to nie odpowiada. Mam nadzieję że niektórzy następnym razem zastanowią się co napiszą. A rozdział jest taki dobry że opłaca się na niego czekać nawet 2 tygodnie. Pozdrawiam i życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przejmujcie sie hejtami, bo zawsze znajdzie sie ktoś kto nie będzie rozumiał iż macie swoje życie a nie tylko tego bloga. Ja osobiście jestem wdzięczna, że tłumaczycie w takim szybkim tępię, bo na tak świetna pracę warto czekać :)
    Rozdział jak zawsze świetny, Pan Harry zaczyna się zmieniać co mi się bardzo podoba :D

    @jaroflife_

    OdpowiedzUsuń
  14. Afghhxfhh *.*
    Kocham was! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny :D to ja wam dziękuję ze tłumaczenie jesteście wielkie i nie nie rozumiem osób które maja pretensje ze rozdziały nie są dodawane codziennie przecież wy tez macie swoje życie sama jestem w klasie maturalnej i wiem jak to jest a te osoby które tego nie rozumieją niech zbędne komentarze zostawia dla siebie a najlepiej niech czytają sobie po angielsku a i tak wy często dodajecie rozdziały :D a więc jeszcze raz dzięki za tłumaczenie bo po prostu to opowiadanie jest świetne:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwierz mi, że staram się komentować, ale czasem jestem zmęczona [bo czytam o późnych godzinach] i po prostu nie mam siły, ale przysięgam, że się poprawię! xx
    Proszę, nie przejmujcie się tymi negatywnymi komentarzami.. ci ludzie to typowe fejmy, które myślą, że ludzie nie mają swojego życia, a ja to rozumiem, i nie chcę na was naciskać, bo sama nie mam czasu na pisanie, tylko na naukę.
    Wracając do tłumaczenia; tłumaczycie na prawdę wspaniale, podziwiam was. To w jaki sposób oddajecie się każdemu rozdziałowi. Dosłownie mogę poczuć z jakimi emocjami to pisałyście, a uwierzcie.. że w takich rozdziałach jest NAJWIĘCEJ EMOCJI [If you know what I mean xx ]
    I na pewno nikt nie usnął, chyba że te - jak ich ujęłam -fejmy ;) Nie zdziwię się jak przy moim komentarzu ktoś uśnie! xx
    little_naughty_kitty xx

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przejmujcię się takimi :) tłumacznie jest świetne i na prawdę bardzo dziękuję, że to robicie w imieniu wszystkich czytelników xx
    co do rozdziału
    asgbhnjkmnjhbhbnm

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wręcz odwrotnie podziwiam was że dodajecie tak często rozdziały :) rozdział był strasznie piękny, boze Tessa nie jest już dziewicą nie mogę się doczekać nastepnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG !!! TO BYŁO BOSKIE ! ale dalej męczy mnie to co chciał jej powiedzieć xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Więc dziewczyny, Wam też należą się te wszystkie buziaki i uściski, za to co robicie. Ja jestem wyrozumiała, że nie musicie rzucać wszystkiego dla nowego rozdziału After. Bo nie musicie! To i tak wielkie poświęcenie gdy widziałam ostatnio double update, czy trzy dni z kolei dodawane rozdziały. Więc wiedźcie, że ja rozumiem i nie obwiniam. Jestem jak Liam po prostu.

    Nie obwiniajcie też nas o multum pytań na asku, to przez rosnące napięcie! I słowa Harry'ego. No i to co mówiła Ang na asku. Ja czytam każdą odpowiedź i nawet tam dziękuję za rozdziały. Kocham After i dziękuję za świetne tłumaczenia! ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. no nawet lepiej niż niesamowity :D taki ... seksowny :) XD

      Usuń
  22. jejku jaki cudowny rozdział a wy tak cudownie tłumaczycie wszystkie i serio nie warto się przejmować jak ktoś was pośpiesza bo najważniejsza jest wasza nauka bo od tego zalezy wasza przyszłość.Powinnyśmy wam dziękować, za to, że znajdujecie chwilę na tłumaczenie bo to cudowne co robicie i że dzięki wam możemy to czytać dziękuję bardzo!Kocham Was!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny rozdział, czytając go prawie wczułam się w role Tessy. xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej ... Dziewczyny ! Bardzo bardzo bardzo dziekuję Wam za to że tłumaczycie ! To wasze poświęcenie :) Ludzie !!! One nie muszą tego robić . Tworzą to , tłumaczą dla Nas, bo nas kochają. DZIĘKUJE !!! Wspaniały mega rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Zajebiste XD Dziekuje <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem ciekawa ile będzie tutaj komentarzy xD
    A co do notki, bo bardziej do niej chciałam się odwołać, to macie100% rację.
    To nie jest przecież Wasz obowiązek, robicie to z przyjemności, a zmuszanie kogoś do czegoś, albo ciągłe pytania "kiedy nn", są chyba trochę nie na miejscu.
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepsze! Jestescie nie mozliwe. Kocham Was! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Dodajecie rozdziały częściej niż jakikolwiek inny blog, czy tłumaczenie. Zdaję sobie sprawę jak musi was denerwować zachowanie niektórych nadpobudliwych "fanów". :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeju kocham after <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Rozdzial fajny jak zawsze :) i nie martwcie sie hejtami zawsze znajdzie sie osoba hejtujaca wiec spoko na luzie ;) kocham was xD <3

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam to opowiadanie, czytam, zaglądam kiedy nowe i szanuję waszą pracę, doskonale was rozumiem i wspieram. dziękuje wam za tłumaczenie x @luvonedi

    OdpowiedzUsuń
  32. Super rozdział.

    Rozumiem was i nic do was nie mam. Jestem w 3 gim, i mam teraz mało czasu wolnego na cokolwiek.

    Podziwiam was. Zaczęłam czytać oryginał i miałam lekkie trudności ze zrozumieniem tekstu.

    (podpiszę się inicjałami bo nie mam konta w goglach)

    J.G. :*****

    OdpowiedzUsuń
  33. AWWWWWWWWWWWWWWW DHDSVIVHKKZ no fajny rozdział :D
    i przy notce nie zasnęłam :D KOCHAM WAS BAAARDZO! :D @crazy_mofohe

    OdpowiedzUsuń
  34. Rozumiem, doceniam, czytam..

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo Was kocham za to że tlumaczycie to fanfiction!
    Moim zdaniem rozdziały są dodawane w dobrym tempie. Są blogi na których rozdziały są dodawane co miesiąc. I tak szczerze jak zaczynałam czytac to ff to nie spodziewałam się że rozdziały bd dodawane też w tygodniu więc napeawde wam dziękuję za to że poświęcacie swój cenny czas na to tłumaczenie. Kocham was!! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  36. xdrctfvgy to było boskie *-* tylko szkoda że nie powiedział jej tego co zamierzał w poprzednim rozdziale... ale może to nie było nic ważnego :D
    kocham was i nie przejmujcie się hejtami ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziewczyny kocham Was i to jak tłumaczycie. Szanuję waszą pracę i wasze życie osobiste i wiem, że wkładacie bardzo dużo czasu i pracy na tłumaczenie każdego rozdziału, więc mi nie przeszkadza, że rozdziały są co 2-4 dni. Nie rozumiem ludzi, którzy Was za to hejtują. To nienormalne, jak można za takie coś hejtować? Macie własne życie, własną rodzinę, szkołę i swoje problemy, a na dodatek jesteście na etapie dalszego rozwoju waszej przyszłości, więc uważam, że czytelnicy After powinni was po stopach całować. Rzadko się zdarza, żeby ktoś z takimi obowiązkami i z taką masą nauki starał się tłumaczyć rozdziały w tak szybkim tempie. Podziwiam Was dziewczyny, naprawdę.
    Co do rozdziału i tłumaczenia nie mam zastrzeżeń. Jak zwykle dobrze i perfekcyjnie przetłumaczone (nie wliczając w to kilku błędów interpunkcyjnych ale są mało ważne). Harry zachowuje się bardzo miło w stosunku do Tessy, ale wiem, że to się za niedługo zmieni (jak zwykle).
    Mam nadzieję dziewczyny, że nie porzucicie tego bloga, bo naprawdę świetnie tłumaczycie. Kocham Was i wspieram. :)
    Rzesz się nagadałam.
    @swag_kitty_lol

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zawsze wszystko wspaniałe c: Dziękuje wam za tłumaczenie i mam nadzieję, że z nauką wszystko okej + życzę powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Extra tłumaczenie chcialabym abyscie wiedzialy że doceniam waszą prace i ile wysilku wkladacie w to żebysmy mieli co czytac i mogli przeczytac ten ff powodzenia w dalszym tłumaczeniu i bardzo z calego serca wam wszystkim dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  40. Boski jest ten rozdział :D
    Nie martwcie się hejtami. :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Extra rozdzial chcialam wam powiedziec że doceniam to ile dla nas robicie i ile wysilku wkladacie w to abysmy mieli co czytac poprostu gdyby nie wy umarlabym z nudów bardzo z calego serca wam wszystkim dziekuje z tłumaczenie tego ff bo ja jestem z anglika lewa noga thx powodzenia w tlumaczeniach xxx

    OdpowiedzUsuń
  42. Kocham wasze tłumaczenie....

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziewczyny jesteście WSPANIAŁE!!! Chciałam zauważyć, że na innych blogach gdzie są tłumaczenia rozdziały nie pojawiają się tak często jak na After !! Nie wiem dlaczego ludzie nie rozumieją, że macie swoje życie a tłumacząc robicie przyjemność tylko nam osobą, którym ciężko zakumplować się z angielskim xD A kiedy dodajecie po dwa rozdziały jednego dnia to wogóle jest niebo :D Ja już mniej więcej (bo jestem u Was od samego początku) orientuję się kiedy można wejść żeby był nowy rozdział (tak jak np dzisiaj). Szkoda, że nie powiadamiacie o nowych rozdziałach ale to też rozumiem :D I proszę naprawdę nie przejmujcie się osobami, które mają nadmiar czasu i gdy nie mają co z nim robić to czepiają się wszystkiego. Ludzie trochę CIERPLIWOŚCI I WYROZUMIAŁOŚCI !!
    A dla Was dziewczyny motywacji do dalszej pracy ;)
    Kocham Was :)
    @angelia_dudek

    OdpowiedzUsuń
  44. Super jak zawsze :))
    I zwracajcie uwagi na negatywne komentarze ! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja rozumiem was czeka was matura od tego zależy wasza reszta życia. ja no jestem od was młodsza ale czeka mnie egzamin gimnazjalny no i tez jest ważny ..nie wyobrażam sobie ze jeżeli tłumaczyłabym FF mogłabym zawalić naukę bo ktoś chce następny rozdział od tego na prawdę dużo zależy :) .. dlatego nie zadaje pytań 'kiedy następny' bo nie ma to sensu ... wiadomo ze nie będziecie zawalać nauki dla tłumaczenia rozdziałów to jest wiadome .. chociaż nie wiadomo czy to do wszystkich jest do zrozumienia.. :))
    tyle z mojej strony..
    a no i cudowne tłumaczenie czekam na następny, świetna robota :))) pozdrawiam :)
    / @ily_bejbe

    OdpowiedzUsuń
  46. Kocham :) :*to bez nowego rozdziału usycham ale da się przeżyć
    A ch co hejtują to niech spadają na drzewo

    OdpowiedzUsuń
  47. Rozdział fajny, już czekam na kolejny
    Nie przejmujcie się hejtami, nie ma sensu ; )
    Pozdrawiam xx
    http://niemamzadnejnazwy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  48. Rozumiem was ludzie myślą że tłumaczenie to takie hop siup bo niby jest "gotowy tekst" ale zanim przełoży się to na jakieś sensowne zdanie to zajmuję jednak trochę czasu i dziękuje wam za to że to robicie i nie ważne czy codziennie czy tylko 2 razy w tygodniu naprawdę dziękuje bo czytam też angielską wersje ale nigdy nie potrafię przetłumaczyć sobie tego tak dokładnie jak wy to robicie ;)
    Tak wgl to świetny rozdział buziaczki ;* xx

    OdpowiedzUsuń
  49. Tak bardzo dziękuję wam za to, ze tlumaczycie dla nas after, nie przodejmujcie się krytyka, jesteście najlepsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo wam dziękuję za tłumaczenie. Jest świetne ;3 Kocham wam za to <33

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie rozumiem tych wszystkich ludzi. Nieraz na kolejny rozdział czeka się miesiącami, a tu tylko kilka dni! W pełni was rozumiem, i nawet gdyby rozdziału nie było bardzo długo to bym została! Zdaje sobie sprawę, ile pracy kosztuje przetłumaczenie takiego rozdziału, a tym bardziej jeżeli jest rok szkolny. Sama piszę opowiadanie, i po 10 godzinach w szkole nie mam siły nic wydukać. Może wy macie trochę inną sytuacje, bo tłumaczycie, ale to tak samo trudne. Także z mojej strony nie spodziewajcie się hejtów. Co do rozdziału, to przetłumaczony idealnie, jak zawsze zresztą. Mimo że autorka piszę przeeepięknie, to ten rozdział jest średni. Em.. stosunek Harrego i Tessy był nieco zbyt mało szczegółowo opisany.. Nie bierzcie mnie tylko za jakiegoś zboczucha xD! Chodzi mi raczej o to że odpowiedzi na pytanie Harrego tessa odpowiedziała ''było lepiej'' a ja nie mogłam zrozumieć dlaczego. Jestem pewna po wcześnieszych rozdziałach że spodziewała się trochę czego innego, lub ja o prostu nie mogę wyczuć uczuć głównej bohaterki, tak jak już mam w zwyczaju ( i nie jest to moja wina). Ale nie będę przecież ciągle główkować nad tym jednym momentem, bo ogólnie... HARRY KOCHANIE MASZ U MNIE BRANIE! On jest taki uroooczy... znając życie tylko czekać aż coś się zepsuje :( No to cóż ja tu mogę jeszcze napisać... Ah, nwm. No więc formuła końcowa: Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział, KOCHAM WAS!

    OdpowiedzUsuń
  52. Czekam czekam czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  53. brrak słów na rozdział jezuuu nawet nie wiem co powiedzieć!!! ten rozdział jest taki boski moja wyobraznia zadziałała ojj zadziałała! dzikęuje za tłumaczenie i czekam na następy xxxx

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny ten rozdział <3 - tylko tyle jestem w stanie powiedzieć, w tym czasie.
    Więc teraz pozostało nam czekać na to, co on jej tam powie. No, mam nadzieję, że to będzie bomba gigant ^^

    Ja, oczywiście rozumiem, że macie życie poza blogosferą i... Dziękuję. Ogromnie dziękuję! Za to, że zawsze, kiedy macie czas wrzucacie takie ekscytujące rozdziały jak ten ;D

    Całuję,
    Sorbecik

    OdpowiedzUsuń
  55. Czytam wasze tłumaczenie i jest to jedno z moich ulubionych opowiadań! ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Awww powtórzę się po raz 3432432, że Kocham Aftera <3
    I że jestem Wam strasznie wdzięczna, że to tłumaczycie to :**
    I wgl. nie ogarniam ludzi, przecież w porównaniu z innymi tłumaczami ff bardzo często dodajecie rozdziały, wiec nie wiem jak można narzekać jeszcze na to?! Chyba nigdy nie zrozumiem takich ludzi. ; /
    A rozdział jak zwykle sacdscsadv zajebissty <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Jsndjsndjsdjdbd cudowne jestescie ze to tlumaczycie I co ze pisze wam to przy kazdym nowym rozdziale, hahah :* / Nicola

    OdpowiedzUsuń
  58. Komentuje i czytam :* pokochalam to opowiadanie tak samo jak "cold/chills" i "dark" a ja czegos tandetnego nie czytam :) tlumaczenie jest bardzo wazne a robicie to swietnie :) nie lubie pisac kom ale bede sie starac pod kazdym rozdzialem to robic bo rozumiem ze przez to jestescie zmotywowane :) love yaaaa xxx @Edyta27315

    OdpowiedzUsuń
  59. Czekałam na to całe opowiadanie ! Więc jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie przejmujcie się tym co piszą inni. Ja się cieszę, że notki są dodawane mimo wszystko bardzo często :)))
    Co do rozdziału.... Niesamowity ! Uwielbiam postać Harrego. To wszystko co się stało w tym rozdziale było takie kochane...
    Do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Tak więc czytam After od niedawna , około 70 rozdziałów przeczytałam w 1,5 dnia .Jest to mój PIERWSZY komentarz . Czytam już na bieżaco . Bardzo wam dziękuje za tłumaczenie , ponieważ starałam sie bardzo zrozumiec wszystko czytajac oryginał After i pomimo że rozumiałam bardzo wiele nie było to takie jasne jak powinno byc . :C Nie martwcie sie komentarzami narzekajacymi na to ze nie ma rozdziału bo własnie czytajac oryginał uświadomiłam sobie jak wiele musicie w to włożyc i jak trudne to jest.Dziewczyny powinny rozumiec ze macie dużo pracy bo ja jestem dopiero w gimnazjum a sama ciagle siedze przy ksiązkach , więc Powodzenia jezeli chodzi o nauke , i jeszcze raz wielkie dzięki za tłumaczenie : *

    OdpowiedzUsuń
  62. Kocham <3 Jak zawsze świetne ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. rozdział cudny *.* idealnie na poprawe humoru ktorego nie mialam :)
    co do notki od was macie w 100% racje i nie rozumiem ludzi, którzy was nie doceniają bo robicie to dla nas i staracie sie zawsze robić co w waszej mocy. Zdecydowanie powinni mieć do was szacunek wszyscy, bo robicie to z własnej woli, a dzięki wam np ja poznałam wgl to fanfiction a tłumaczenie nie polega na kopiuj, wklej do tłumacz google, do tego potrzeba umiejętności i dopracowania w każdym szczególe, bo chyba nic nie można tłumaczyć dosłowie. Róbcie to co uważacie dla tych wszystkich, którzy was rozumieją, bo dla nich warto. Hejty zawsze się zdarzają kiedy ktoś coś osiągnie. Od takich ludzi wymaga sie coraz więcej, co jest niemożliwe z ich perspektywy. Uwierzcie że warto dla nas i tłumaczcie to do samego końca. Takie jest przynajmniej moje marzenie.
    Czekam na nexta, kocham, dziękuję wam! xxx @xforxyoux

    OdpowiedzUsuń
  64. aww... rozdział super.. czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  65. dodawajcie czesciej rozdzialy. :) proszeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam przeczytanie notki pod rozdziałem.

      Usuń
  66. 1. Rozdzial jest xnsklalnskaldk *-*
    2. Rozumie oczywiscie ze brak czasu bo sama przeciez sie ucze i wiem ze jest to bardzo czasochlonne wiec rozumie ze rozdzialy nie beda pojawiac sie 10 tazy na dzien.
    3. Podziwiam was ze wogole znajdujecie na to czas.
    4. Jestescie wspanialymi tlumaczkami.
    5. Nie przejmujcie sie hejtami ludzi ktorzy nie potrafia docenic waszej ciezkiej pracy.

    Kocham Was ;* xx
    @1D_and_ROOM94

    OdpowiedzUsuń
  67. Rozdział boski. A wam tłumaczki dziękuje z całego serducha za poświecony czas na to tłumaczenia. Czekam CIERPLIWIE na następny rozdział ;-)

    OdpowiedzUsuń
  68. <3 i starczy brak słów DZIEKUJE ŻE TO TŁUMACZYCIE <#

    OdpowiedzUsuń
  69. Rozdział genialnie przetłumaczony :* Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Dziewczyny zgadzam się z wami że jak ktoś nie może się doczekać następnego rozdziału, to niech czyta po ang. A nie miłe komentarze i wiadomości odpuście sobie bo to wcale nie pomaga. Poświęcacie swój wolny czas na tłumaczenie, za co bardzo, ale to bardzo wam dziękuję. Sama czytam wersję ang. gdy nie mogę już wytrzymać, ale zawsze czytam też tłumaczenie, gdyż pomijam część opisowa zazwyczaj. No chyba że tak jak w tym rozdziale to czytam wtedy całość. Wiem że jest weekend, a wy w każdy weekend dodajecie co najmniej dwa rozdziały jeśli uda się wam. Dlatego te os. które narzekają że w dni pracujące nie są dodawane, to niech same spróbują, być w klasach maturalnych uczyć się na lekcje, przygotowywać do matury i jeszcze tłumaczyć bloga. A poza tym jak wracam ze szkoły to chcę tylko zjeść coś i iść spać. Dlatego wszyscy hejterzy zrozumcie je, wykażcie trochę empatii.
    Nie zawsze komentuje wtedy kiedy przeczytam, gdyż jak czytam na tel to komentuje później na komputerze.
    Nie przejmujcie się tymi nie miłymi komentarzami.
    Dobra a teraz co do rozdziału:
    Nawet nie wiem co mam napisać bo brak mi słów. Czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  71. Awww♥ swietny! To jest takie slodkie *.* jaram sieee ♡ sorry za bledy ale jestem na tablece i mi sie spieszy ale daj kom. Dla motywacji super ze to tlumaczycie xD powodzenia przy tlumaczeniu nastepnego☆ ♡

    OdpowiedzUsuń
  72. OMG!
    Jaki cuuudowny rozdział!!!
    Harryyyyyy *.*
    Pozdrawiam
    G xx

    OdpowiedzUsuń
  73. Kochane tłumaczki :)
    Chciałam Wam coś powiedzieć, a raczej napisać. A mianowicie, błagam Was nie przejmujcie się głupimi komentarzami niektórych osób. Jestem pewna, że one nie wiedzą co to studia czy matura. Nawet nie wiecie ile czasu i wysiłku zajmuje przygotowanie się na zajęcia, ja wiem bo jestem na studiach i możecie mi uwierzyć na słowo, że jest ciężko, trzeba poświęcić mnóstwo czasu i nie tylko w to wszystko. Więc kochane moje nie przejmujcie się tym, tylko róbcie to co jest teraz dla Was najważniejsze. Tłumaczenie nie jest tak ważne, a jak niektórzy tego nie rozumieją to zapraszam czytać po angielsku i będziecie wtedy wiedzieć co się dzieje dalej.
    Oczywiście czekam na następny rozdział z niecierpliwością, ale nie naciskam bo Was rozumiem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Rozdział cudowny ! Zgadzam sie w 100% z waszą notką.Bo kurde co? Macie np. oblać sprawdzian żeby napisać nowy rozdział? Denerwują mnie ludzie,którzy nie rozumieją,że macie swoje prywatne życie...Oni najchętniej posadzili by was przed komputerami i kazali tłumaczyć rozdziały,uggh. Takim ludziom polecam czytać oryginalną wersję after :) I po problemie ...
    Moim zdaniem w porównaniu do innych tłumaczeń i tak dość często dodajecie rozdziały,więc nie rozumiem,po co te nieprzyjemne komentarze... np. w jednym tłumaczeniu które czytam,rozdział dodawany jest raz na 2tyg ,więc skoro wy dodajecie co 3-4 dni,a czasem nawet i częściej,to o co im chodzi? WTF?
    Przepraszam,że się tak rozpisałam,no ale po prostu zrobiło mi się was szkoda,bo nie dość,że tłumaczycie to jeszcze ludy mają wąty ..
    Ale jebać takich ludzi,i szczerze mam na nich wyrąbane :) Rozdział cudowny,genialny <33 No więc pozostaje mi czekać na kolejny .. Wielkie dzięki dla wszystkich tłumaczek after za to,że mimo tych głupich komentarzy nadal tłumaczycie <3
    I LOVE YOU ALL ! ♥
    Pozdrawiam,i życzę przyjemnego,łatwego i szybkiego tłumaczenia !
    @HuglovedNiall

    OdpowiedzUsuń
  75. Naprawdę cudowny rozdział . Naprawdę nie przejmujcie się głupimi komenarzami , obelgami , Tłumaczycie to dla waszych fanek którymi jesteśmy my <3 Pozdrawiam Was :*

    OdpowiedzUsuń
  76. JA CHCĘ NASTĘPNY, BO ZEJDĘ NA ZAWAŁ !

    OdpowiedzUsuń
  77. Rozdział, jak zwykle boski
    Uwielbiam Was !!
    Czekam na next i przepraszam że tak rzadko komentuje ale postaram się to zmienić i napisać chociaż dwa słowa bo wiem jakie to dla was ważne ;-)
    ~Ewelka

    OdpowiedzUsuń
  78. miałam przeczucie, że dziś jak wejdę to będzie czekał nowy rozdział *,*
    nie przejmujcie się hejtami kochane ;* większość z nas jest wam wdzięczna za każde przetłumaczone zdanie <3

    OdpowiedzUsuń
  79. Rozdział świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  80. super rozdział. nie martwcie się hejtami nie warto. oczywiście że bee komentowała bo wiem jak to jest gdy ktoś nie komentuje jak się z tym czujecie. czekam na następny ale nie śpieszcie się. trzymam kciuki za waszą naukę xx

    OdpowiedzUsuń
  81. hej super rozdział. nie martwcie się hetam nie warto. co do komentowania komentować będę bo wiem jak to jest ważne bo też prowadzę bloga jednak nie tak znanego i wspaniałego jak wasz. czekam na następny rozdział ale nie śpieszcie się rozumiem że macie naukę wiec trzymam kciuki za wasze oceny xx

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetny + świetnie tlumaczycie i nie przejmujcie się postami innych :) *__*

    OdpowiedzUsuń
  83. Tessa jest taka mało wylewna

    OdpowiedzUsuń
  84. Kocham was dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  85. asdfghjikolkjhgfdsdfghjkjhgfdsdfghjklkjhgfdsdfghjk genialny rozdział! dziękuję wam, że go tłumaczycie! ily <3

    OdpowiedzUsuń
  86. Piekne *.* @MeowWikk

    OdpowiedzUsuń
  87. świetny ♥
    @pazasia

    OdpowiedzUsuń
  88. Czytam takie opowiadanie a znajomi później się pytają czemu jestem taka zboczona XD A co do rozdziału to rtughughhbsafduf *.*

    OdpowiedzUsuń
  89. cudowny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Chciałam bardzo podziękować Wam za tłumaczenie :)
    Rozdział genialnie przetłumaczony . BEZBŁĘDNIE! <3
    Kocham i do następnego ... rozdziału :)
    Baju <3

    OdpowiedzUsuń
  91. Rozdział niesamowity i taki omomomomom ♥ Kocham Was. Gdyby nie wy pewnie nie przeczytałabym tego FanFiction. Dziękuję Wam za to, że tak się staracie i tłumaczycie

    OdpowiedzUsuń
  92. aw jej pierwszy raz. ale przeczuwam, że coś się spierdoli :(

    OdpowiedzUsuń
  93. Zajeeeeeeeeeeebisty oni w końcu to zrobili awww

    OdpowiedzUsuń
  94. hsjfhfdciksidsfdhdiofhd *___* TYLKO JEDNO SLOWO CUDOWNY :****

    OdpowiedzUsuń
  95. Cudowny <3 Znalazłam go przez przypadek i się zakochałam :* Jesteście wspaniałe ^^

    OdpowiedzUsuń
  96. Jakie to słodkie *.* Doczytałam do końca i nie usnęłam xD

    OdpowiedzUsuń
  97. Po prost najlepsze tłumaczenie EVER :3 !!!!!
    Czekam na next'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Uwielbiam to opowiadanie xDDD ♥

    OdpowiedzUsuń
  99. ncoadsbfvsoduv,bdsouflgvbj,AdkHMASUmashvjhdsbghkudsbgvoubsrftjkguhdf nie dam rady nic więcej napisać *.*

    OdpowiedzUsuń
  100. baaardzo wam dziękuję <3 jesteście mega!

    OdpowiedzUsuń
  101. AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW ♥

    OdpowiedzUsuń
  102. szczerze, to myślałam,że ich pierwszy raz będzie jakoś lepiej napisany, no nie wiem,w sumie czego konkretnie oczekiwałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że tylko ja mam mieszane uczucia ;)

      Usuń
  103. wow, jestem ciekawa co dalej!

    OdpowiedzUsuń
  104. Świetny rozdział.. po prostu omomomom.. *.*
    Zapraszam do mnie na tt @karolna9906

    OdpowiedzUsuń
  105. rozdział boski *-* i dziękuje wam za to że dodajecie nie raz nawet po dwa rozdziały dziennie <33 doceniam waszą prace związaną z tłumaczeniem :)) każdy musi się uczyć i cieszę sie w ogóle jak w tygodniu cos dodacie bo wiem że to nie jest takie proste :))))

    @Aniula19

    OdpowiedzUsuń
  106. Omggg, świeeeetnyyyy <3333

    OdpowiedzUsuń
  107. Dziekuje za ten rozdział oczywiscie świetny jak zawsze ;) Pozdrowienia dla tłumaczek ;) Kocham was <3 Czekam na nastepny :-)

    OdpowiedzUsuń
  108. Najlepszy blog jaki czytałam ♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  109. Niektóre osoby mnie dobijają, rozdziału nie ma 3-4 dni i już hejty ? yy .. na kiektórych tłumaczeniach nowe rozdziały są co miesiąc albo nawet dłużej :/
    Jesteści niessamowite, bo szczerze, nie mam bladego pojęcia jak ogarniacie szkołe i tłumaczenie.

    Love.

    ~whatever.♡

    OdpowiedzUsuń
  110. Awww. * . *
    Pierwszy raz Tess . ♥
    akJSKVNsdvnjkvnjkSBJKdhk . Kocham was .

    ^^
    /@kisiellxoxo

    OdpowiedzUsuń
  111. Cudowny <3 Rozumiem Was. Ważne żebyście pisały dalej,nie liczy się kiedy będzie następny rozdział. Dziękuję Wam że to piszecie i dziękuję Ci że to tłumaczysz :* KC Was <3

    OdpowiedzUsuń
  112. omg fnbrhebgfjrhegbj

    OdpowiedzUsuń
  113. KOCHAM! KOCHAM! KOCHAM! ♥
    @1DMyDreaaam

    OdpowiedzUsuń
  114. Jaki on jest tutaj czuły i słodki, jeeeej..

    OdpowiedzUsuń
  115. OMG !!!! To jest piękneee!!!!! Jesus !!!! Ja to kocham <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  116. O JEZUS MARIA ! ;D
    Świetnee . xx Czekam na kolejny , nie śpieszcie się .
    Mam nadzieję , że inni zrozumieją Wasze życie prywatne . ;))
    Trzymajcie się . ;*

    OdpowiedzUsuń
  117. Kocham was i to opowiadanie!!!!!!!!!!!!!! <33 BOSKIEE *____________*

    OdpowiedzUsuń
  118. Uwielbiam to jak bardzo poświęcacie się dla After'a ... I w pełni rozumiem, że nie macie czasu. Mimo to wychodzi wam to świetnie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  119. asdfghjkjhfdssd *___________________* zaczęłam czytać to opowiadanie jakiś tydzień temu i nie mogłam oderwać się od komputera :D Świetne, tłumaczenie, więc za chwilę dołączam do obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  120. Hej :) Wczoraj wieczorem znalazłam waszego bloga... Czytałam już angielską wersję i bardzo podoba mi się wasz sposób tłumaczenia. Jest bardzo naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  121. ach och ech, nowy rozdział, dziewczyno czy ty chcesz żebym zwału dostała? :D jak ja lubię jak oni są tacy słodcyy <3
    nie no wielkie dzięki, naprawdę. Tradycyjnie czekam na nexta :D
    a no i co do waszej notki to w pełni się zgadzam! nie jesteście jakimś maszynami, a i tak dodaje rozdziały bardzo często i za to z całego serca wam dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  122. YAAAY !! Przez tydzien przeczyatalam 82 rozdzialy i na koniec w takim momencie sie skonczylo *.* aww nie moge doczekac sie nastepnego ^^

    OdpowiedzUsuń
  123. Hey :) wasz blog jest na prawdę świetny bardzo szybko od pierwszego rozdziału przeszłam do 82:) utrzymujecie fajny klimat , nie skaczecie po wątkach rozdziały nie są rozległe i nie ma w nich zbędnych opisów :) trzyma w napięciu i naprawdę jest warty uwagi:) super tłumaczycie na bieżąco spr czy coś się pojawiło:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  124. Omg !! ROZDZIAŁ JEST ŚWIETNY !! UWIELBIAM TEGO BLOGA *.* KOCHAM WAS I DZIĘKUJĘ ZA TŁUMACZENIE :) NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ NN

    OdpowiedzUsuń
  125. Rozdzial swietny. W sumie to podziwiam za to ze tak szybko pojawia sie tlumaczenie bo tego jest na prawde sporo :* Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  126. Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤ Kocham ❤

    OdpowiedzUsuń
  127. <3333333333333333333333333
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  128. Uwielviam ten ff

    OdpowiedzUsuń
  129. Świetneee uwielbiam *.*

    OdpowiedzUsuń
  130. świetny rozdział *-* czytam dalej <33

    OdpowiedzUsuń
  131. Wow przez te opowiadanie chodze o 3 w nocy spać mimo że rano musze wstać. Kocham ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥★★★★★★☆★★★★♣♧♣♣♣♧♧♧♧♧☆☆♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  132. Podobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Omg.. bałam się tego rozdziału, myślałam, że będzie opisany w bardziej "drastyczny" sposób. Tym czasem autorka opisała to tak dobrze, że chciałabym, żeby tak właśnie wyglądał mój pierwszy raz, hah :) Nie była to scenka jak z pornola ( bo czasem na blogach można spotkać się z tak opisanymi scenami +18) , można było naprawdę wyczuć miłość między tymi dwojga. Uwielbiam After. ♥

    Co do notki: nie jestem na bieżąco, więc nie wiem jak jest teraz z częstotliwością dodawania rozdziałów, ale jeśli jest tak samo, to powiem wam coś. Nigdy nie olewajcie nauki, nawet jeśli rozdziały miałyby się pojawiać co miesiąc! Nauka jest najważniejsza, tłumaczenie to tylko "urozmaicenie waszego życia", haha :) Jestem z wami i nie rozumiem tych osób, które narzekają. Jestem pełna podziwu, że potraficie pogodzić naukę z prowadzeniem bloga. Czasem rozdziały pojawiają się tak często, że nie potrafię zrozumieć:jak?! hah, kocham was dziewczyny x

    OdpowiedzUsuń
  134. To było świetne i chyba domyślam się co Harry chce jej powiedzieć.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  135. Świetne, matko jaki On czuły i troskliwy.. =3 czy to ten sam Harry??heh :D pozdrawiam.. :*

    OdpowiedzUsuń
  136. To na prawdę jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Cudo, cudo, aż mi szczęka opada. :D

    A.

    OdpowiedzUsuń
  138. Och... Czy ktoś mógłby zadzwonić do Harry'ego i powiedzieć mu, że czeka tu na niego jeszcze jedna dziewica, z którą mógłby uprawiać miłość?
    .
    .
    .
    Dlatego właśnie nie chcę się zakochać w ki ś realnym. To boli. A taki Harry... A takie całe One Direction, czy pieprzeni bohaterowie książek... To jest bezpieczna miłość, choć nieodwzajemniana.
    Tak szczerze... Wiecie co? Boję się miłości, takiej, jak tu. To znaczy... Najbardziej boję się stracić miłość, więc nie chcę czegokolwiek pokochać. Nie wiem, czemu to piszę. Po prostu takie mam skojarzenie. Kurczę, lepiej, jak pójdę spać.

    OdpowiedzUsuń
  139. O mój Boże!! Kocham to!!! 😍😍😍😍
    Więcej takich scenek B] hahaha

    OdpowiedzUsuń