wtorek, 15 października 2013

Rozdział 76.

Harry zamyka z hukiem drzwi od swojej sypialni, gdy ja docieram do szczytu schodów. Naciskam klamkę, na pół oczekując, że drzwi będą zamknięte, ale jestem zaskoczona, gdy ustępują pod moją dłonią.
- Harry, w porządku? – pytam, niepewna, co jeszcze powiedzieć. Jego odpowiedzią jest złapanie za lampę stojącą na nocnej szafce i roztrzaskanie jej o ścianę. Szklane elementy tłuką się pod wpływem uderzenia. Odskakuję, a krótki pisk wyrywa się z moich ust wbrew mojej woli. Chłopak idzie w stronę biurka, łapie małą klawiaturę i wyrywa z komputera stacjonarnego, po czym rzuca ją za siebie.
- Harry, proszę, przestań! – krzyczę, ale on nawet na mnie nie patrzy.
- Dlaczego? Dlaczego, Tessa?! To nie tak, że go nie stać na nowy, cholerny komputer! – wrzeszczy, a następnie kopniakiem zrzuca monitor na ziemię.
- Masz rację – mówię i depczę po klawiaturze, niszcząc ją jeszcze bardziej.
- Co? Co ty robisz? – Harry pyta, gdy podnoszę urządzenie z ziemi, po czym ponownie rzucam nim o podłogę. Nie jestem pewna, po co to robię, skoro klawiatura już jest połamana i niezdatna do użycia, ale to wydaje się być w tej chwili dobrym pomysłem.
- Pomagam ci – mówię. Widzę zmieszanie w jego wypełnionych wściekłością oczach, a później ustępuje ono miejsca uśmiechowi. Podnoszę monitor i rzucam nim o podłogę. Harry podchodzi do mnie z lekkim uśmiechem na ustach, a gdy ponownie podnoszę urządzenie, jego ręce zatrzymują mnie, odbierają ode mnie sprzęt i odstawiają go na biurko.
- Nie jesteś na mnie zła, że darłem się na mojego ojca w taki sposób? – pyta Harry i ujmuje moją twarz w dłonie. Jego kciuki delikatnie gładzą moje policzki, a intensywnie zielone oczy przeszywają mnie na wskroś. 
- Nie, miałeś wszelkie prawo wyrazić siebie. Nie mogłabym być o to zła – odpowiadam. Właśnie kłócił się ze swoim ojcem, ale martwi się o to, czy nie jestem na niego zła?
- Chyba, że jesteś wredny bez powodu, ale tym razem tak nie było – dodaję.
- Wow – odpowiada krótko. Ta malutka przerwa między jego wargami jest zbyt kusząca. Pochylam się nieco i przyciskam moje usta do jego, na co natychmiast rozchyla wargi, pogłębiając pocałunek. Moje palce wplatają się w jego włosy, a on jęczy, gdy wkładam w to więcej siły. Jego złość znika jak fala w czasie odpływu. Obraca mnie tak, że moje plecy zderzają się z biurkiem. Dłonie Harry’ego wczepiają się w moje biodra, gdy podnosi mnie i sadza na meblu. Jestem jego rozproszeniem. 
Myśl o tym, że jestem tym, kogo on potrzebuje, sprawia, że motylki w moim brzuchu trzepoczą. Odchylam głowę, kiedy nasze języki walczą ze sobą, podczas gdy Harry stoi między moimi nogami.
- Bliżej – jęczy mi w usta. Dłońmi chwyta tył moich kolan, po czym przyciąga mnie na skraj blatu. Zaciskam palce na jego jeansach, na co przerywa pocałunek.
- Co..? – unosi brew, patrząc na mnie. Musi myśleć, że jestem szalona – najpierw przychodzę tu, pomagam mu niszczyć rzeczy, a teraz próbuję go rozebrać. Może jestem szalona? W tej chwili mnie to nie obchodzi. Jedyne, o co teraz się troszczę, to obraz obojczyków Harry’ego, spowitych cieniem, gdy nie dosięga do nich blask księżyca, widoczny w oknie wykuszowym. Sposób, w jaki jedną ręką przytrzymuje moją twarz, jakbym była krucha, jakby przed chwilą nie próbował zniszczyć wszystkiego w tym pokoju.
Odpowiadam mu bez słów, oplatając nogi wokół niego i przyciągając go bliżej.
- Naprawdę myślałem, że wpadniesz tu i objedziesz mnie – Harry uśmiecha się, a następnie opiera się czołem o moje.
- Byłeś w błędzie – przypominam mu z dumnym uśmiechem.
- W wielkim. Nie chcę już wracać na dół.. - mówi, kiedy jego wzrok szuka mojego.
- W porządku. Nie musisz – odpowiadam. Harry odpręża się i chowa twarz w zagłębieniu mojej szyi. Jestem zaskoczona tym, jak łatwo jest teraz między nami. Oczekiwałam, że wyładuje się na mnie, może nawet będzie próbował mnie wyrzucić, gdy przyszłam do jego pokoju, ale oto jest, przytula się do mnie. Muszę przyznać, że Harry naprawdę stara się jak najlepiej prowadzić nasz związek, pomijając fakt, że jest jedną, wielką huśtawką nastrojów.
- Kocham cię – mówię mu i czuję, jak jego kolczyk w wardze przesuwa się po mojej szyi, gdy chłopak się uśmiecha.
- Kocham cię – odpowiada po prostu.
- Chcesz o tym porozmawiać? – pytam, a on kręci przecząco głową, wciąż wtulony we mnie.
- Okej, w takim razie może pooglądamy jakiś film? Może coś śmiesznego? – sugeruję.
Po długim milczeniu Harry spogląda w stronę łóżka.
- Przyniosłaś swój laptop? – kiwam głową, na co kontynuuje. - Obejrzyjmy 'I że cię nie opuszczę', jeszcze raz! – chłopak proponuje, a ja wybucham śmiechem.
- Masz na myśli ten film, którym podobno gardzisz?
- Tak.. Cóż, 'gardzisz' to trochę ostre. Po prostu myślę, że to kiepska, sentymentalna historia miłosna – broni się.
- Więc dlaczego chcesz to oglądać?
- Bo chcę patrzeć na ciebie, gdy to oglądasz – odpowiada z rozmysłem. Pamiętam, jak obserwował mnie cały czas, kiedy oglądaliśmy to w moim pokoju. Ta noc wydaje się tak odległa, nie miałam wtedy pojęcia, co nadejdzie. Nigdy bym nie przypuszczała, że dojdziemy do tego.
Mój uśmiech jest jedyną odpowiedzią, jakiej Harry potrzebuje.
- Opleć mnie nogami – komenderuje, łapie mnie w talii i zanosi do łóżka. Kilka minut później leży już przytulony do mnie, obserwując moją twarz, gdy oglądam film. Mniej więcej po połowie seansu zaczynam czuć, że moje powieki stają się ciężkie.
- Robię się śpiąca.. - ziewam.
- Oboje umrą, nie stracisz zbyt wiele – odpowiada Harry, na co szturcham go łokciem.
- Masz jakieś problemy? – drażnię się z nim.
- Jesteś urocza, gdy jesteś senna – mówi, po czym zamyka mojego laptopa i podciąga mnie bliżej szczytu łóżka.
- A ty jesteś wtedy osobliwie miły! – śmieję się.
- Nie, jestem miły, bo cię kocham – Harry odpowiada, a ja niemal mdleję.
- Śpij, piękna – chłopak szepcze i cmoka mnie w czoło. Jestem zbyt zmęczona, by próbować uzyskać więcej.
Rankiem światło jest jasne, zdecydowanie zbyt rażące. Gdy przewracam się na bok, by ukryć głowę w ramionach Harry’ego, on wzdycha przez sen i przyciąga mnie bliżej. Gdy ponownie się budzę, już nie śpi, leży i wpatruje się w sufit. Jego oczy są przysłonięte, a z wyrazu twarzy nie potrafię nic wyczytać.
- Wszystko z tobą w porządku? – pytam, wtulając się w niego.
- Tak, jest okej – Harry odpowiada, ale mogę stwierdzić, że kłamie.
- Harry, jeśli cokolwiek jest nie tak.. - zaczynam.
- Nie, jest w porządku.
Decyduję się odpuścić. Układało nam się przez cały weekend, to dla nas rekord. Nie chcę tego psuć. Unoszę głowę i zostawiam na jego szczęce pojedynczy pocałunek, a on obejmuje mnie ciaśniej ramionami.
- Mam dzisiaj kilka rzeczy do zrobienia, więc jak będziesz gotowa, możesz podrzucić mnie do domu? – pyta. Słyszę dystans w jego głosie, na co mój żołądek fika koziołka.
- Pewnie – mamroczę i wysuwam się z jego objęć. Harry próbuje złapać mój nadgarstek, ale jestem szybsza. Biorę swoją torbę, a następnie idę do łazienki, by przebrać się i umyć zęby. Byliśmy w naszej małej bańce mydlanej cały weekend i boję się, że bez ochrony ze strony tych ścian, on nie będzie taki sam.
Czuję ulgę, gdy nie wpadam na Liama czy Danielle w holu, a jeszcze większą, gdy zastaję Harry’ego w pełni ubranego, kiedy wracam. Chcę z tym skończyć. Harry zdążył posprzątać potłuczone szkło z podłogi, a lampę, klawiaturę i monitor wrzucić do kosza na śmieci.
Żegnam się z Karen i Kenem, podczas gdy Harry wychodzi bez słowa. Zapewniam ich, że Harry wciąż wybiera się na wesele, pomijając całą tą kłótnię z poprzedniego wieczoru. Mówię im także o komputerze i lampie, ale nie wyglądają na bardzo przejętych.
- Jesteś zła, czy coś? – pyta Harry po dziesięciu minutach ciszy.
- Nie – odpowiadam. To nie tak, że jestem zła, bardziej.. zdenerwowana, tak przypuszczam. Czuję napięcie między nami, a nie oczekiwałam, że coś się zmieni względem tego, jak było w weekend.
- Wydaje mi się, że tak.
- Ale nie.
- Musisz mi powiedzieć, jeśli jesteś zła – naciska.
- Po prostu jesteś taki zdystansowany,  prosisz o odwiezienie do domu, a myślałam, że między nami wszystko było dobrze.. – w końcu przyznaję.
- Jesteś poddenerwowana, bo mam dzisiaj coś do zrobienia? – dopiero, gdy Harry to mówi, zdaję sobie sprawę jak śmiesznie i obsesyjnie to brzmi. To dlatego jestem zła? Bo nie spędza ze mną czasu?
- Może – śmieję się z własnej głupoty. – Po prostu nie chcę, żebyś był taki.. odległy ode mnie.
- Nie jestem. Przynajmniej nie celowo. Przepraszam, jeśli się tak poczułaś – Harry wyciąga rękę i kładzie ją na moim udzie. – Nic się nie zmieni, Tessa.
Jego słowa uspokajają mnie, ale wciąż za moim uśmiechem kryje się jakaś nutka niepewności.
- Chcesz iść ze mną? – pyta w końcu Harry.
- Nie, w porządku. I tak muszę się dzisiaj pouczyć – odpowiadam.
- Dobrze.. Musisz pamiętać, że to dla mnie nowe. Nie miałem w zwyczaju brać pod uwagę innych osób, gdy robiłem plany – chłopak mamrocze.
- Wiem.
- Mogę przyjść do twojego pokoju, kiedy skończę, albo możemy iść na obiad, czy coś – proponuje.
- Nie, w porządku, jest okej. Po prostu daj mi znać, jak skończysz i możemy wtedy zdecydować – odpowiadam.
Gdy podjeżdżamy pod jego dom, pochyla się i daje mi szybkiego buziaka, nim wysiada z auta.
- Wyślę ci sms'a – mówi, po czym wchodzi po schodach.


~ jeśli przeczytałeś/aś zostaw komentarz :)

135 komentarzy:

  1. Pierwsza . Jeaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3
    Świetne to <3
    Czekam na nn : )
    Przeczytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham to <3 Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym to czytać cały czas<3 Już chcę następne i następne:) Fajnie jak byś mogła jeszcze dodawać częściej, chociaż wiem że wydaje się to niemożliwe bo dodajesz codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciąż
    Mi
    Mało
    umieraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow nie spodziewałam sie dzisiaj rozdziału :D Świetny rozdział ;3 Życzę weny i czekam na next x

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham to tłumaczenie!!!!Czekam na nexta! Szybko dodawaj kolejny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział ! Kurde,tak fajnie im się teraz układa ... :) oby było tak dalej ! Nie mogę doczekać się nn ! ;3

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. U W I E L B I A M !!
    Czekam na nn i w głębi siebie liczę, że to będzie jeszcze dziś :P
    Chyba się uzależniłam xd
    cóż trudno, od czegoś trzeba <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeeeej się nie spodziewałam kompletnie! dziś wtorek a rozdział jest, jesteście niesamowite <3 uroczy Harry>>>>>zycie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  10. a tum tum tum, przeczytałam i boże teraz będe chodziła aż do nowego rozdziału z uśmiechnietą buzią bo Hazz i Tessa się kcohają i są szczęsliwi, awwwwwww!

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuuuuuuuupeeeeeeer !!!!! <3 <3 Kocham :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle emocji na początku xD rozbijanie monitora, lampy i klawiatury fajna zabawa pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Vbjdndjbdiebdjebdudbue kocham ich są niesamowici no i sie nie kłócą awwwwwww
    *.* @EachDayIsDrive

    OdpowiedzUsuń
  14. omniomniom *.* kocham kocham koooocham i czekaaaam na next <33 ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. O Boże! o Boże! O Boże! Jesteście wspaniałe, myślałam że dzisiaj nie bedzie rozdziału, a tu taka niespodzianka. Nie moge sie doczekać następnego ; *

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju,jeju,jeju,jeju,jeju...! Nie mogę sie już doczekać kolejnego! UZALEŻNIŁAM SIĘ OD TEGO BLOGA. Dziękuję? xD xx

    OdpowiedzUsuń
  17. OOOOJEJU TO JEST MEEGA NORMALNIE CAŁY CZAS SZCZERZĘ SIĘ TO MONITORA HHAHAHA CHCE TAKIEGO HARREGO !!! CZEKAM NA NASTĘPNY :) DZIĘKUJĘ ZA TŁUMACZENIE TAK WSPANIAŁEJ HISTORII !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest świetne przeczytałam wszystkie w 2 dni <3 Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Awwwww, ale ja to kocham <3 czekam na nastepny! *-*
    @ejmi33233

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozdrawiam ahmeda, rozdział świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest boskie <3 dziękuje wam za tłumaczenie :** jedno z najlepszych opowiadań <333

    OdpowiedzUsuń
  22. czekam na następny... Kocham twojego bloga :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Zajebisty jak zawsze. Już myślałam, że się pokłócą, ale jednak nie. To dobrze. Uwielbiam jak Harry jest taki słodki w stosunku do Tessy. Czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  24. Super rozdział!!!!!!! Co ja mogę jeszcze napisać po prostu super.

    OdpowiedzUsuń
  25. ajajajja. Harry dark - sweet Harry <3
    Słodko. a Ta ich wspólna rozruba mnie rozpierdoliła xD
    Serio, nie powiedziałabym żę Tessa tak zrobi.
    CZekam na następny ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteście wspaniale, ze tak szybko tlumaczycie. Najlepsze tlumaczki ever- forever! Czuje sie dziwnie po przeczytaniu tego rozdzialu, tez czuje zdystansowanie...ale w wiekszosci niedosyt;-) dzieki wielkie po raz setny

    OdpowiedzUsuń
  27. TAK BARDZO MI SIE TO PODOBA! <3

    @FindYaZayn

    OdpowiedzUsuń
  28. Krótki ale przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mogę się doczekać kolejnego. Nigdy nie przypuszczałam, że tego typu opowieści mnie wciągną, ale to miłe zaskoczenie. Nie chcę nawet myśleć, że to się kiedyś skończy. After rządzi !! x

    OdpowiedzUsuń
  30. Super rozdzial ;-)
    No i oczywiscie czekam na nastepny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Per-fect <33 / Styles ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Uroczy, starający się Harry *______*

    OdpowiedzUsuń
  33. awww <33
    Ten rozdział jest taaaki słodki!! :D
    Taki Hazza jest fajny : )
    Pozdrawiam
    G xx

    OdpowiedzUsuń
  34. aww kocham ich takich ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne, nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału. Nie spodziewałam się, że tego typu opowiadanie jest w stanie wciągnąć mnie do takiego stopnia, że kilka razy dziennie sprawdzam czy pojawił się nowy wpis, ale to miłe zaskoczenie. After rządzi !!! x

    OdpowiedzUsuń
  36. aaasss cudowne ! ciesze się że tak szybko pojawiają się nowe rozdziały a teraz razem DZIEKUJEMY !

    OdpowiedzUsuń
  37. Aaaaaaaaaaaa najlepsze opwiadanie jakie czytałam! Jesteście cudowne ,świetnie tłumaczycie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny jak zawsze. ♥
    Podziwiam was za to co robicie.
    Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham <3
    Czytam caly czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. O jej przez chwile myślałam że cos się stało i się rozejdą ale na szczęście NIE :D
    Cudowny jak zwykle
    szkoda tylko że taki krótki ale to nie wasza wina
    uwielbiam to że prawie codziennie wrzucacie kolejny rozdział uwielbiam was :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Zamiast uczyć się do testu z matmy ja czytak Aftera.... KOCHAM TO TŁUMACZENIE I TO ŻE NIE TRZEBA CZEKAĆ NA ROZDZIAŁY DŁUGO...

    POWODZENIA <3 JESTEŚCIE GENIALNE <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialnie to tlumaczysz. !!!
    Juz czekam na nn.
    Tak wiec hmmmm nwm kocham cie ze to tlumaczysz :D xoxo

    OdpowiedzUsuń
  43. drugaaa hahahhaa :D świetne, świetne, świetne. Czekam na następny, pozdrawiam. xx

    OdpowiedzUsuń
  44. Super nie moge doczekac sie kolejne czesci mam nadzieje ze wszystko bd dobrze juz do konca

    OdpowiedzUsuń
  45. spodziewalam sie klotni miedzy nimi po incydencie z rodzicami a tu proszee... Ale milo! Tylko cos czuje ze znowu bedzie zle przez ten dystans. Ale pewnie to tylko moje przeczucia ktore sie nie sprawdzaja jak widac po ostatnim xd slodko strasznie, oby tak dalej z nutka dramaturgii i to wesele! Mmm! Ojjc, wena mnie zlapala xd dalej, dalej, dalej bo sie boje o ich los. Fajnie ze codziennie jest rozdzial, dziekujemy za to i doceniamy was :) @xforxyoux

    OdpowiedzUsuń
  46. ŚWIETNY! Kocham to! awww *o* brak słów!

    OdpowiedzUsuń
  47. To opowiadanie jest fascynujące !! Kocham Was , kocham AFTER!!

    OdpowiedzUsuń
  48. To jest takie jsuejajhsjavsjausvdjw
    Kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  49. ale ekstra rozdział, tylko takie dziwne napięcie, nie wiem czemu:((

    OdpowiedzUsuń
  50. Jest cudny ! Mam nadzieję że między nimi już zawsze będzie tak jak teraz. Są słodcy !!! Mam też nadzieję że kiedyś Hazza wybaczy ojcu :-) tymczasem do następnego :-P

    OdpowiedzUsuń
  51. kocham, kocham, kocham! ;)
    cóż więcej mogę napisać? jaram się tym, jaki Harry stał się dzięki Tessie ;)
    buźka dziewczyny
    @katie_only

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeeej, rozdział jest cudowny!! *_* XOXO

    OdpowiedzUsuń
  53. Ojeeeejuuuu uroczeeee *-* Hessa powraca !!! <3 <3 swietny rozdzial ;3

    OdpowiedzUsuń
  54. after, after, after <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny, idealny, mój ulubiony XD jak ten ser XD czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  56. Super!!!! czekam na nexta!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Kocham!!!!!!!!! Boże, Dziękuję ci za takich cudownych ludzi!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ygfurjkewjui i tyle <3 najlepsze tlumaczenie i opowiadanie everr :D @MeowWikk

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny !! Oni są tacy słodcyyy :) świetnie tłumaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudownym!!! Dawaj szybko next !!! ;* <3/Kąty xx.

    OdpowiedzUsuń
  61. Przeczytałam komentuję kochaaam

    OdpowiedzUsuń
  62. DZIĘKUJĘ KOCHAM WAS ŻE DODAŁYŚCIE DZIŚ ROZDZIAŁ JAK ZAWSZE ŚWIETNY I W OGÓLE NIE MOGĘ SIĘ NASTĘPNEGO DOCZEKAĆ <3

    OdpowiedzUsuń
  63. CUD MIÓD *.* ROZDZIAŁY SĄ TAK CZĘSTO ŻE..AJDHSAKGDKHFG KOCHAM WAS ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Awww *__* Boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  65. o matko świetna była ta scena jak Tessa pomagała mu niszczyc rzeczy!! kocham to opowiadanie i was za to, że je tsłumaczycie!! xx

    OdpowiedzUsuń
  66. o mój boże! świetne! rozdział genialny! Haha Tess mnie rozwaliła, gdy pomogła Hazzie rozpierdzielić te rzeczy xD Awh, jacy oni są słodcy <3
    Ja jak zwykle na koniec mojego komentarza, dziękuje wam bardzo, że tłumaczycie! :) Co my bez was byśmy zrobiły? Kochamy was! xx

    OdpowiedzUsuń
  67. Kocham to <3


    Sandra♥

    OdpowiedzUsuń
  68. Coś się już psuje, coś się dzieje... ;D
    Dziękuję za kolejne tłumaczenie ;3

    OdpowiedzUsuń
  69. Oni są tacy słodcy odkąd się dogadali, że to szok! Jak czytałam ten moment kiedy Tessa zaczęła też rozwalać tę klawiaturę to nie mogłam się przestać śmiać. Czekam na następny<3

    OdpowiedzUsuń
  70. wow nie spodziewalam sie dzisiaj rozdzialu. to mile zaskoczenie :) cfhcfbcfhcb nie moge sie doczekac kolejnego. pozdrawiam i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Awwwww rozdział boski !!!
    Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  72. Moja miłość :* jednym słowem cudny

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziękuję z całego serca za tłumaczenie! Czekam na następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten rozDzial jest per-fect <3 z reszta jak kazdy xD

    OdpowiedzUsuń
  75. Ale nas rozpieszczacie :)) nie przestawajce hahah! Xx

    OdpowiedzUsuń
  76. wowowowoowowowowowoow! <3
    CUDOWNE! CUDOWNIE TŁUMACZYCIE *o*
    PER-FECT ♥
    @1DMyDreaaam

    OdpowiedzUsuń
  77. Znalazłam tego bloga jakieś 2 dni temu i baaaaardzo się wciagnelam! :D miłość może bardzo zmienić ludzi, jak to widać po Harrym :)) muszę Ci powiedzieć, ze świetnie tłumaczysz :) pozdrawiam ciepło :) x ~jolka

    OdpowiedzUsuń
  78. Wchodzę na bloga .. I widzę 76 rozdział . xx
    I TAKI WYSZCZERZ ;DD
    Kurde , dziękuję .
    Świetnee , dawajcie nn . ;>

    OdpowiedzUsuń
  79. Albo śnie albo to kolejny rozdział! Matulu jak ja was kocham- to jest niesamowite jak często pojawiają się te boskie rozdziały. Nie przyzwaczajajcie nad do takich luksusow- albo zmienilam zdanie przyzwyczajajcie! Kocham @dianee2805

    OdpowiedzUsuń
  80. ahhh..kolejny świetny rozdział .. oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  81. Jak zawsze świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  82. Jak Tessa zaczela zucac tymi rzeczami z Harrym to bylo takie dhhfuredxggyfhs slodkie<3

    OdpowiedzUsuń
  83. Co rozdzaial to ciekawszy... Serio po prostu nie wiem czego sie spodzewac, nie wiem czy harry bd mily czy nie, nue wiem czy mam sie spodziewac zlego czy dobrego. I to w tym lubie, wszystko jest takie nieprzewidywalane, takie. Zajebiste *_* to wszystko sprawia ze chce to czytac w nieskonczonosc co prowadzi do tego, ze zaczynam tym zyc, po prostu kochac to za malo <3 czekam na nastepny rozdzial z coraz wiekszym zapalem, dziekuje wam ze to tlumaczycie :*

    @stacha4

    OdpowiedzUsuń
  84. Dziekuje że dodajecie tak szybko rozdzialy. A co do rozdzialu to jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  85. BARDZO BARDZO BARDZO MOCNO WAM DZIĘKUJE, ZE TO NAM TŁUMACZYCIE I TAK CZĘSTO DODAJECIE ROZDZIAŁY.
    BARDZO MOCNO WAS KOCHAM!
    JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI <33

    OdpowiedzUsuń
  86. to takie cudowne takie nieprzewidywalne <333 wspaniale <33 naprawde ZAJEBISTE kocham was, czekam na next :** P.S. sporo komentarzy *_*

    OdpowiedzUsuń
  87. to tak uzależnia :D nooo<333 KOCHAM TO I WAS

    OdpowiedzUsuń
  88. kocham to <3 o Jezuuu <33 no dlaczego to takie cudowne i wspaniale? :**

    OdpowiedzUsuń
  89. Harry jest w tym wszystkim taki nowy, ale bardzo dobrze sobie radzi. Tessa też zachowuje się dobrze wspierając go i prowadząc przez związek :D Dziękuję za rozdziały w tak krótkim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  90. WoW. Kocham. Więcej nie muszę nic mówić. <3 Czekam na kolejny :P /Magda

    OdpowiedzUsuń
  91. dodasz dzis rozdzial. pytam z ciekawosci

    OdpowiedzUsuń
  92. miałam motyle w brzuchu jak to czytalam sdhalfhdslfhlsahfldshglafl @olinees1 cuudowny rozdzial ♥

    OdpowiedzUsuń
  93. Przekochany rozdział! Nie mogłam sie powstrzymać i przeczytałam następny,będzie sie działo,ale kolejnego już nie ruszylam haha. Dziękujemy za częste rozdzialy:)

    OdpowiedzUsuń
  94. jeju, jeju, jeju, jeeeeeejuuu ! <3
    dodajcie dzisiaj jeszcze rozdział <3 proszę :333333333333
    uwielbiam to tłumaczenie za wszystko.. tutaj rozdziały są dodawane często i są długie. Na innych blogach się zawiodłam ale wasz jest po prostu wspaniały ! codziennie tutaj wchodzę i patrzę czy jest nowy rozdział :) zazwyczaj jest :D To wspaniałe, że tak dużo czasu tutaj poświęcacie na tłumaczenie i wgl. :) A macie szkołę, swoje obowiązki, rodzinę i ogółem. Jeeeeej ! Kocham Was <3 i do następnego :D

    OdpowiedzUsuń
  95. w końcu dojechałam do tego momentu hihi po prostu uwielbiam to opowiadanie i pod każdym względem jest perfekcyjne. pozdrawiam autorkę i tłumaczki :)xx

    OdpowiedzUsuń
  96. OMG !!! Jakie piękneeee !!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  97. Juz nie moge sie doczekac nastepnego!!

    OdpowiedzUsuń
  98. Swietne *.* Harry jest taki dsfshdjgg <3 @Rebel_kj

    OdpowiedzUsuń
  99. czo ten Harry?XDD
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  100. oooo genialne nie moge przestac czytac normalnie jak narkotyk xDD

    OdpowiedzUsuń
  101. to takie elektryzujące ;D xDD//Maggie

    OdpowiedzUsuń
  102. uwielbiam ten fan-fiction *-*

    OdpowiedzUsuń
  103. "[...] Zerwałeś ze mną przez SMS-a! [...]"
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    nie nic... moja reakcja na ostatnie słowa Harrego...
    a tak wg to jestem tu nowa...
    czytam After od piątku?
    taak.. od piątku...
    lecę czytać, chciałam tylko żebyście wiedziały że czytam XD

    OdpowiedzUsuń
  104. Świetne i jakie zmiany w zachowaniu Harry'ego, widac że mu zależy, ciekawe, ciekawe.. :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Wyjątkowo spokojny rozdział, pomijając rzucanie lampą i taniec hula na klawiaturze.

    OdpowiedzUsuń
  106. Kocham!! Dzisiaj nie przespalam całej nocy, żeby czytać haha :D

    OdpowiedzUsuń