czwartek, 17 kwietnia 2014

Rozdział 160.

Uwaga! Rozdział zawiera sceny erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich. Czytając, robisz to na własną odpowiedzialność. Jeśli nie, możesz spokojnie ominąć notkę.


Harry's POV:

Gęsia skórka pojawia się na jej skórze, gdy koniuszkami palców przesuwam w dół jej ramion. Wiem, że jest jej zimno, ale wolę myśleć, że pojawiły się z mojego powodu.
Owijam palce wokół jej ramion z większą siłą, kiedy przenosi się na moje kolana, pocierając o mnie biodrami, dokładne w taki sposób, w jaki tego potrzebuję. Nigdy wcześniej nie pragnąłem kogoś tak bardzo, tak często. Tak, przeleciałem dość dziewczyn, ale wtedy chodziło tylko o dreszcz emocji, o przechwalanie się swoją racją, nigdy skupiałem się na byciu bliżej nich, tak jak teraz z Tessą. Co do niej, chodzi o doznanie, sensację, o sposób, w jaki drobne ciarki pojawiają się na jej skórze pod wpływem mojego dotyku; sposób, w jaki będzie narzekać na gęsią skórkę, ponieważ stwierdzi, że musi się częściej przez nią golić, a ja przewrócę oczami, nawet jeśli mnie to bawi. Chodzi o sposób, w jaki kwili, gdy łapię jej wargę między zęby i gdy wydobywa się ten dźwięk, gdy ją puszczam; i najważniejsze -sposób, w jaki robimy coś, co tylko my dzielimy. Nikt nie był i nigdy nie będzie blisko niej jak ja.
Jej małe palce przesuwają się, by odpiąć biustonosz, gdy ssę skórę zaraz nad miseczką stanika, więc powstrzymuję ją.
- Nie mamy dużo czasu – przypominam i widzę jej nadąsaną minę, co powoduje, że pragnę jej jeszcze bardziej.
- W takim razie pośpiesz się i ściągaj ciuchy – delikatnie nakazuje.
Uwielbiam jak z dnia na dzień czuje się przy mnie coraz bardziej komfortowo.
- Wiesz, że nie trzeba mi powtarzać dwa razy – komentuję, oplatając ręce wokół jej bioder, po czym kładę ją na wolne miejsce na kanapie.
Ściągam tylko moje spodenki i bokserki, zanim wskazuję jej, by się położyła, a następnie wyciągam kondom z mojego portfela, leżącego na stole. Ściąga swoje spodnie, te cholerne spodnie. Nigdy, przez dwadzieścia lat mojego życia, nie widziałem czegoś tak seksownego. Nie mam cholernego pojęcia, co w nich takiego jest, może chodzi o sposób, w jaki na niej leżą, ukazując jej każdą niebiańską krągłość, albo może dlatego, że doskonale ukazują jej tyłek. Tak czy inaczej uwielbiam je i chyba będę musiał zmusić ją, by ubierała je w domu przez cały czas.
- Naprawdę, musisz przejść na tabletki antykoncepcyjne. Nie chcę więcej używać kondomów – narzekam, na co kiwa głową, wpatrując się w moje palce, gdy nakładam na siebie prezerwatywę.
Mówię całkiem poważnie i mam zamiar jej o tym przypomnieć jutro rano.
Tessa zaskakuje mnie, gdy ciągnie za moją rękę, próbując zmusić mnie, bym usiadł na poduszce obok niej.
- Co jest? - pytam, orientując się, o co jej chodzi, ale chcę usłyszeć jak to mówi.
Uwielbiam niewinność jaką w sobie ma, ale w tym samym czasie jest dużo bardziej zbereźna niż po niej widać. Kolejna cecha, o której tylko ja mam pojęcie.
Wpatruje się we mnie, więc postanawiam jej nie prześladować, zamiast tego siadam i od razu przyciągam ją do siebie, wplatając palce w jej włosy i przyciskając usta do jej warg.
Wdycham jęki i krzyki wychodzące z jej ust, a gdy opuszczam ją na siebie, obydwoje wzdychamy. Tessa natychmiast wywraca oczami, zakreślając koła swoimi pełnymi biodrami.
- Mmhmm... - jęczy.
Odczytuję to jako znak, by przyspieszyć tempo. Moje ręce spoczywają na jej plecach, więc przyciągam ją blisko siebie tak, że nasze klatki piersiowe się stykają. Gdy unoszę biodra, w odpowiedzi porusza swoimi. Uczucie to jest nie do opisania; ledwo mogę oddychać, gdy oboje poruszamy się coraz szybciej.
Nie mamy dużo czasu i chociaż raz jestem zdeterminowany, by skończyć to szybko.
- Mów do mnie, Tess – błagam, wiedząc, że będzie nieśmiała, ale mam nadzieję, że jeśli wejdę w nią wystarczająco ostro i pociągnę za jej włosy, to zyska odwagi, by przemówić do mnie w sposób, w jaki robiła to wcześniej.
- Okej... - dyszy, a ja poruszam się coraz szybciej.
- Harry – jej głos drży i przygryza swoją wargę, by się uspokoić, nakręcając mnie jeszcze bardziej.
Nacisk zaczyna budować się w moim brzuchu.
- Harry, tak mi z tobą dobrze – zdobywa się na odwagę, a ja przeklinam pod nosem.
- Już skomlesz, a jeszcze nawet nie zdążyłam nic powiedzieć – przechwala się, a jej zadowolenie stawia mnie na skraju wytrzymałości.
Jej ciało dygocze i sztywnieje, a ja patrzę jak dochodzi. Jest tak urzekająca, jeśli nie bardziej, jak za każdym razem, gdy dzielimy intymny moment. Właśnie dlatego nie mam jej nigdy dość i nigdy nie będę miał.
Pukanie do drzwi sprowadza nas obydwoje na ziemię, z naszego stanu po orgazmie. Tessa od razu ze mnie zeskakuje i chwyta za swoją bluzkę, która leży na ziemi, gdzie w tym czasie ja ściągam zużytą prezerwatywę i podnoszę swoje ubrania.
- Proszę chwilę poczekać – wołam w stronę drzwi, a pukanie ustaje. Tessa zapala świeczkę zapachową i zaczyna układać ozdobne poduszki na naszej kanapie.
- O co chodzi z tą świeczką? - pytam jej.
Teraz, gdy jestem już ubrany, zmierzam w stronę drzwi wejściowych.
- Czuć seks w powietrzu – mówi szeptem, pomimo faktu, że pracownik obsługi nie może nas usłyszeć.
Gorączkowo przeczesuje palcami swoje włosy. Moja jedyna reakcja to chichot i potrząśnięcie głową, zaraz przed tym, gdy otwieram drzwi. Mężczyzna po drugiej stronie drzwi jest wysoki, wyższy ode mnie i ma długą brodę. Jego brązowe włosy dotykają ramion i wygląda na co najmniej pięćdziesiątkę.
- Padło wam ogrzewanie, tak? - pyta z chrypą w głosie. Spalił zdecydowanie za dużo papierosów.
- Tak, a co innego? – odpowiadam i widzę jak jego wzrok ląduje na mojej Tessie.
No oczywiście, schyla się teraz, by odszukać swoją ładowarkę w koszyku pod stołem. I oczywiście, ma na sobie te pieprzone legginsy od jogi. I oczywiście, ten oślizgły facet z cholerną brodą obczaja jej tyłek. No i oczywiście, ona się podnosi i jest całkowicie nieświadoma tego, co się właśnie wydarzyło.
- Tess, powinnaś iść do pokoju, póki ogrzewanie nie będzie naprawione – proszę.
- W porządku, zostanę tu z tobą – wzrusza ramionami i siada na krześle.
- Tam jest cieplej – próbuję ją przekonać. Moja cierpliwość coraz bardziej się kończy. Gdy przenosi ręce za głowę, by związać swoje włosy, praktycznie robiąc temu dupkowi przedstawienie, muszę się bardzo kontrolować, by nie zaciągnąć jej do pokoju.
- Okej... - jest wyraźnie zdziwiona i na pewno będzie kazała mi się później wytłumaczyć, jak zawsze zresztą.
Jej szkolne książki tkwią w jej rękach, gdy przechodzi do sypialni i zamyka za sobą drzwi.
- Napraw ten jebany grzejnik – prycham na zboczonego starucha.
Nie odzywa się, co znaczy, że jest sprytniejszy niż myślałem. Telefon Tessy wibruje na stole, więc postanawiam go odebrać. Na ekranie wyświetla się imię Kimberly.
- Halo? – mówię do słuchawki.
- Harry? - jej głos jest niezwykle wysoki. Nie mam pojęcia, jak Christian może to znosić. Zapewne jej wygląd wszystko rekompensuje.
- Tak. Zawołam Tessę – gdy otwieram drzwi od sypialni, leży na brzuchu ze stopami wymachującymi w powietrze i długopisem w zębach.
- Kimberly dzwoni – tłumaczę, rzucając telefon na łóżko obok niej.
- Cześć, Kim! Wszystko w porządku? - pyta.
Parę sekund mija zanim mówi:
- Och, nie! To okropne.
Podnoszę na nią brew, ale mnie nie zauważa.
- Och... Dobrze... Poczekaj, porozmawiam o tym z Harrym. To zajmie sekundkę, jestem pewna, że wszystko będzie w porządku.
Odsuwa telefon od ucha i zakrywa słuchawkę ręką.
- Christian złapał grypę żołądkową i Kim musi go zabrać do szpitala. To nic poważnego, ale ich niania nie może przyjechać – mówi do mnie szeptem.
- No i? - wzruszam ramionami.
- Nie mają z kim zostawić Smitha.
- I... mówisz mi to, ponieważ? - pytam.
- Chce wiedzieć czy możemy... – przygryza wnętrze swojego policzka.
- Co możemy? - nie mówcie mi, że chce się opiekować tym dzieckiem.
- Zająć się nim, Harry – Tessa wzdycha.
- Nie, wykluczone.
- Dlaczego nie? To fajny dzieciak – broni się.
- Nie, Tesso, to nie świetlica. Nie ma możliwości. Powiedz Kim, żeby kupiła mu Tylenol* i jakiś rosół - koniec rozmowy.
- Harry... To moja przyjaciółka, a on jest chory. Myślałam, że ci na nim zależy? - pyta, a mi przewraca się w żołądku.
Oczywiście, że go lubię, był przy mnie i mojej mamie, gdy mój ojciec wszystko pieprzył, ale to nie znaczy, że chcę pilnować jego dzieciaka, tym bardziej, że muszę jutro iść na mecz hokeja z Liamem.
- Powiedziałem 'nie' – nie poddaję się.
Ostatnia rzecz jakiej potrzebuję, to jakiś denerwujący, zasmarkany dzieciak, który bałagani w moim mieszkaniu.
- Proszę, Harry? Nie mają nikogo innego - błaga.
Powinienem był odejść, gdy nie zgodziłem się za pierwszym razem.
- Proszę? - pyta jeszcze raz, a ja wzdycham pokonany i patrzę jak uśmiech rośnie na jej twarzy.

* tabletki działające przeciwbólowo, przeciwgorączkowo.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

419 komentarzy:

  1. Uuuuuuuuuuuu i ta czerwona czcionka <3 I like it :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww... Hazza i dziecko *.*
    Nie moge doczekać się nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaah "pachnie tu seksem "
    Hahahaahha xD
    Będą pilnować dziecka trallalalalalal ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo ciekawe jaki to zapach xD ~Mila

      Usuń
    2. żaden zapach, w takim dosłownym znaczeniu. Po prostu w powietrzu czuć jeszcze taką 'elektryczność' którą wyczuwa tylko w tym przypadku Tessa i Harry, po za nimi nikt, ale zawsze ma się wrażenie, że ktoś zauważy że coś jest na rzeczy, choć to prawie nie możliwe

      Usuń
  4. Chce kolejny ahahaha jestem uzależniona ^.^ <3
    Dzięki, że to tłumaczysz i że nie masz jeszcze nas dość haha
    kc ;3 x

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAJEBISTE *_______*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie <3 Kocham :3

    OdpowiedzUsuń
  7. DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwona czcionka należąy do moich ulubionych :D Mrrrr :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Koooooooooooocham! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohhhhhh, uwielbiam perspektywę Harrego *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. stary zboczuch ahaha <3 Harry niańką, może się przkona do dzieci XDD

    OdpowiedzUsuń
  12. wiedziałam że będzie +18 :D ide czytać *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. omomom <3 *-* To niesamowite, że tak szybko są rozdziały, naprawdę cieszę się z tego powodu xx <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Aww, Harry i opieka nad dzieckiem! Nie mogę się doczekać następnego rozdziału!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. wiedziałam, że bedzie czerwona czcionka <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szybko dodjecie! Kocham Cię za to

    OdpowiedzUsuń
  17. cholera czego one są takie krótkie :(
    czemu mam wrażenie, ze Tess będzie w ciąży?

    OdpowiedzUsuń
  18. aghfhsdgfcsdghcfsdf czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny!!! <33 Już nie mogę się doczekać Harr'ego z dzieciaczkiem ^__^ How cute!!! Hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  21. o matko jesteś cudowna! dziękuję ci bardzo za te wszystkie rozdziały cbnfs dnhfnsdnbf przez ciebie nie uczę się do testów! ale i tak cię kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś CUDOWNA !! wstaje rano a tu taka niespodzianka !!

    OdpowiedzUsuń
  23. omoomomomomomo
    kocham ich ! <3
    ja chce takiego Harrego ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Super . Dziękuję Ci za to tłumaczenie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo Harry o dziecko. No jestem ciekawa jak to sie skonczy ;***

    OdpowiedzUsuń
  26. kocham kocham kocham kocham x10003920957438563475436573563765
    BŁAGAM SZYBKO NEXT <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Szalejesz z tymi rozdziałami ! nie nadążam czytać ;) dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerwona czcionka,szybko dodany rozdział? Czego trzeba więcej do szczęścia?

    OdpowiedzUsuń
  29. Już nie mogę doczekac się następnego rozdziału, harry i opieka nad dzieckiem? ... będzie ciekawie:). Dziękuję że tak szybko dodajesz nowe rozdziały. Jesteś niesamowita :). Pozdrawiam Kamila ♡

    OdpowiedzUsuń
  30. O moj boze to bylo genialne. Wchodze ka bum i jest rozdzial. Kocham was dziewczyny <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham rozdziały gdy jest dobrze, nie kłócą sie ani nie ma płaczu, jest tak dobrze Hahha
    Czekam na następny xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Hahah dobre :) Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeeja, założę się, że Harreh przekona się do tego dzieciaka i będzie chciał mieć własne, ale dla Tessy będzie to za wcześnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo super drugi w tym samym dniu kocham cie a co do rozdzialu jak zawsze swietny :D

    OdpowiedzUsuń
  35. jejkuu Harry zajmujący sie dzieckiem awasxfgj *o*
    dziekuje za tak szybki pojawiające sie rozdziały, matko! wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny rozdział :) jejku Harry i Tess będą opiekować sie dzieckiem *-*

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny rozdział! Czekam na Harrego aka niańka :D

    OdpowiedzUsuń
  38. ohhh..... bedzie dziecko w domu i mówiłam że będzie seksik i był XD świetny czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  39. super rozfzial i fajnie ze tak szyvko"!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Uhuhuhu uwielbiam zazdrosnego Harryego ^^
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa to będzie genialne *.* <3 x

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteście boskie ♡♡♡♡ uwielbiam ten rozdział i uwielbiam Was za to, że tak szybko tłumaczycie ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  42. haha! stary zbok! to jest na prawde szczere! nie umiem się doczekać co bądą z tym dzieckiem robić! wow czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  43. Uhuhhuhuh jak gorąco XDDD Ale potem tak przy dziecku nie bd XDDD

    OdpowiedzUsuń
  44. No jej u Harrego jaka zmiana z rozdziału na rozdział ! ;d czekam na kolejny, wspaniały <33

    OdpowiedzUsuń
  45. omg omg omg omg *_* Nexttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt <3
    Jeju czemu Harry nie lubi tak dzieci ;_;
    A co Jak Tess będzie w ciąży ?
    Też się z tym nie pogodzi kurwa i się rozstaną nie ważne haha
    cudowny <3 Mam nadzieję że dziś będzie następny <3

    OdpowiedzUsuń
  46. TAAAKIE CUDOWNE ŻE NIE MOOOOGE! NAWET NWM CO NAPISAĆ, CAŁY CZAS SIE POWTARZAM, ILY ANGIE <3
    @DameMixioner

    OdpowiedzUsuń
  47. Aaa next !!! <3 <3 <3 dziekuje za tak szybko dodany rozdzial <3 !

    OdpowiedzUsuń
  48. Oo, jestem ciekawa czy ten dzieciak namiesza. xd

    OdpowiedzUsuń
  49. kolejny może być całkiem ciekawy :D dziekuje za ten który pojawił się szybko xx

    OdpowiedzUsuń
  50. Harry będzie pilnować dziecko awww!
    Czuję że to będzie słodki rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  51. nie mogę się doczekać następnego

    OdpowiedzUsuń
  52. Omg to jest tego nie da się opisać pachnie seksem XD kocham ich haha tłumacz dalej bo warto hsbxbjdnx @sulinbitch:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow świetny rozdział :D Czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mimo, ze nigdy wcześniej tego nie robiłam postaram się teraz komentować każdą notkę :) Nie mogę się już doczekać Harrego jako niani ksafjhsajkjfbakehbd czekam na następny x

    OdpowiedzUsuń
  55. OMG jakie zajebiste <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Haha "pachnie tu seksem"xD świetny rozdział i jestem pewna że następny z dzieckiem będzie mega zabawny! :D

    OdpowiedzUsuń
  57. ooooooo jak słodko ale nie potrafię wyobrazić sb tego byłego bad boya i dziecko koło niego.... *_________* a jeśli Tessie się spodoba to niańczenie i będzie chciała mieć dzieci ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Ahahaha nie ma to jak szybki seks xDDD Wyczuwam, że Tessa manipuluje Harrym.... tak trzymaj Tess xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  58. haha najelpszy to było z tą swięczką!do uslyszeniaxxxx

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudo, dzięki, że tłumaczysz!!

    OdpowiedzUsuń
  60. to będzie ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  61. Jezuuu *o*
    Czekam na nn!
    Boże nie mogę się doczekać!
    Harry i dziecko. W jednym domu. To może być ciekawe....

    OdpowiedzUsuń
  62. Swietny!! ;*
    'pachnie tu seksem' haha to mnie rozwalilo
    Harry i dziecko mam nadzieje ze ten dzien go przekona do dzieci
    Z niecierpliwoscia czekam na next !!
    Lots Of Love ~Wiki xx

    OdpowiedzUsuń
  63. Troche krótki no ale spokoo ;)) cos mi sie wydaje ze Tessa bd kazac sie Harremu zajac dzieciakiem ;)), a Harry sie nie bd chciał zgodzic. bd sie działooo ;D

    OdpowiedzUsuń
  64. JESTEŚ FANTASTYCZNA ! :D I TO TWOJE TĘPO DODAWANIA I W OGÓLE ! :3
    ROZDZIAŁ ŚWIETNY JAK ZAWSZE , DZIĘKUJE ! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  65. znowu nic dodać nic ująć :D po prostu exstra !

    OdpowiedzUsuń
  66. Cos mi soe zadaje ze Harry ulegnie xd Genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie komentowałam nigdy , bo na telefonie nie mogę(nie wiem dlaczego) ale teraz specjalnie czytam na komputerze, żeby komentować. Rozdział jak zwykle przetłumaczony genialnie. Kocham twoje tłumaczenia. Tak łatwo się je czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  68. mmm... Harry i dziecko = będzie ciekawie xD

    OdpowiedzUsuń
  69. Hhahahaha harry i dzieciak będzie ciekawie :D
    nie mogę się doczekać nexta
    Doma808

    OdpowiedzUsuń
  70. GENIALNY ! Tessa zaczyna być coraz bardziej śmiała "w tych sprawach"

    OdpowiedzUsuń
  71. Harry i dziecko? Aż będę się bała czytać następny XD Od kilku rozdziałów After to czysta komedia i po prostu to kocham!

    OdpowiedzUsuń
  72. Faaaaajnie, fajnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  73. Kocham cię dziewczyno *.*
    Jesteś naprawdę niesamowita z tym tłumaczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam jak Harry jest zazdrosny o Tessę. Jeszcze chwila i rzuciłby się na tego faceta od ogrzewania z pięściami.

    OdpowiedzUsuń
  75. o matkoo!! Harry zawsze jej ustępuje ;))
    czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ciekawe co by zrobił Harry jakby Tessa zaszła w ciąże

    OdpowiedzUsuń
  77. <3 KOcham was, ten rozdział, ogl aftera i tego bloga !!!

    OdpowiedzUsuń
  78. Hah, super rozdział. Czekam na next. ~ Martyna x

    OdpowiedzUsuń
  79. POWINNAM ZOSTAĆ MEDIUM XD MÓJ KOMENTARZ POD POPRZEDNIM ROZDZIAŁEM "ALE BĘDZIE BEKA JAK KTÓREŚ Z NICH BĘDZIE DOCHODZIĆ A TU IM OBSŁUGA IM DO DRZWI PUKA" TAK BLISKO BYŁAM XD

    OKEJ.

    HARRY I DZIECI >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ŻYCIE

    FHUEIMSDIONHIOSGNVOEIP JAK TO NIE LUBI DZIECI?! PRZECIEŻ W MOIM UMYŚLE ONI JUŻ SĄ MAŁŻEŃSTWEM I MAJĄ GROMADKĘ DZIECI! HARRY PRZEJDZIE CI SKARBIE! NA PEWNO BĘDZIECIE MIEĆ DZIECI!

    TAKI MAŁY HARRY DIOFNOINFPVWEIOSU *__________*

    /@luvmy1D_5SOS

    OdpowiedzUsuń
  80. Harry i dziecko. Ciekawie, ciekawie, ciekawie i przede wszystkim zajebiscie :) Jestem pelna podziwu dla was, ze tak szybko piszecie super. Czekam z niecierpliwoscia na kolejny :* xxx

    OdpowiedzUsuń
  81. Harry jako niania! to będzie zabawne!

    OdpowiedzUsuń
  82. O kurwa xDD
    Harry i dziecko :DD

    OdpowiedzUsuń
  83. Nie mogłam się doczekać tego rozdziału!
    I o jeeeeejkuuuu... jakie to słodkie! Harry zgodził sie przypilnować malca, bo Tessa go poprosiła! Awww...
    Znowu będę odświeżać tego bloga co 15 min czekając na nowy rozdział!
    Dziękuje za tłumaczenie! ♥♥♡

    OdpowiedzUsuń
  84. będą opiekować się dzieckiem!! aaaw chcę to zobaczyć
    i jestem ciekawa tego meczu z Liamem
    meega

    OdpowiedzUsuń
  85. Harry zgodził się przypilnować dziecka, bo Tessa go poprosiła! Awwww... Słodko!
    Dziękuje za tłumaczenie! Nie mogę się doczekać nowego rozdzialłu! Znowu będę odświeżać co 15 min bloga! ♥♡

    OdpowiedzUsuń
  86. Swietny rozdzial :D

    OdpowiedzUsuń
  87. awww *-* kiohsdigpajio *-* Harry i Tess z dzieckiem hahahahaha ♥

    OdpowiedzUsuń
  88. Awww Harry będzie zajmować się dzieckiem <3

    OdpowiedzUsuń
  89. świetny rozdział. Czekam na next. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  90. Jeju kocham was ze dodajecie tak często rozdzialy myślę ze dzisiaj pojawi sie następny oby kocham ten blog

    OdpowiedzUsuń
  91. Ooooojooooj jakie słodziuuuuuuusie . Moja bezcemma mina gdy zobaczyłam czerwoną czcionkę XD
    Jak fajnieee Tess zaopiekuje sie,dzidziusiem! :D Już nie mogę się doczekać na następny rozdział 💜💜💜💜💜 dziekujemy Angie! Ciesze sie ze to tłumaczysz!!!!!:** gdy czytam inne bloogi to łatwo sie pogubić przez błędy i nie wiesz o co chodzi :/ a tu to po prostu jak u pana Boga za piecem!!! Jesze raz DZIĘKUUUJĘ !!!! :)) ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  92. Jej tak słodko ! Harry niańka Nooo nie mogę się doczekać ! Będzie zabawnie a rozdział świetny! :**

    OdpowiedzUsuń
  93. Aaaaaaaaaaaa.... Nie mogę doczekać się następnego rozdziału!!! Ten był genialny, jak wszystkie zresztą :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  94. Hahaha "pachnie tu seksem" ten tekst mnie rozwala ; D
    Oj coś czuje że będzie się sporo działo w następnym ff
    Harry i opieka nad dzieckiem hahahah nie widzę go w tej rolli będzie śmiechowo :p XD
    A tak po za tym jestem wam bardzo wdzięczna, że dodajecie tak szybko nowe rozdziały KOCHAM WAS ♡ :*

    OdpowiedzUsuń
  95. Jeny... przeciez mowil, ze nie lubi dzieci c'nie? Hahah o pliz... ale eobrze, ze sie zgodzil. A tez.stary zboczuch mnie wkurzyl. Btw nie moglam wczoraj dodac komentarzy pod rozdzialami :/ nwm czemu :(
    @_MyLovelyNiall

    OdpowiedzUsuń














  96. awwwwww słodki i taki mrałł :D ♥ kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  97. cuudny <3 oby szybko następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  98. Jak szybko ja cię kocham ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  99. Hahaha... Harry i dziecko. xddd

    OdpowiedzUsuń
  100. chcę następny Jezu! *-*

    OdpowiedzUsuń
  101. Hahaha stary zboczeniec :P Ale fajnie harry i Tess bd się opiekować dzieciaczkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  102. wow wow, mam nadzieje, że Harry jednak polubi dzieci xd

    OdpowiedzUsuń
  103. Jesteś najlepszą tłumaczką na świecie i dziękuję ci za to bardzo xx

    OdpowiedzUsuń
  104. awwwww
    Harry, Tessa i dziecko <3
    nie mogę się już doczekać kolejnego rozdziału :)
    Jesteś cudowna że to tłumaczysz <3
    kochana jesteś<3333
    buziaki ;********
    hahaha

    OdpowiedzUsuń
  105. Super. Nie mogę się doczekać kolejnego

    OdpowiedzUsuń
  106. ciekawe co by było gdyby Tessa przez przypadek w ciąże zaszła XD

    OdpowiedzUsuń
  107. Harry, Tessa i dziecko? Połączenie idealne ♥

    Dziekuję x

    OdpowiedzUsuń
  108. Zajefajny , mam nadzieję ze Harry jednak polubi dzieci i będzie chciał z Tessą mieć malutkiego Harrego ,to by ich złączyło na zawsze , hi hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Harry i dzieci
    "o panie, szykuje się jebana katastrofa"

    OdpowiedzUsuń
  110. cuuuuuudo <3 KC :*

    OdpowiedzUsuń
  111. Awww haha piekne

    OdpowiedzUsuń
  112. HAHAHA Hazza i dziecko jestem ciekawa jak to będzie xd Nie mogę się doczekać nowej :) Dziękuje za tłumaczenie kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  113. Kocham kocham kocham kocham! *____*
    Dziękuję bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  114. Zazdrosny Harry jest uroczy ♥
    Harry i dziecko w jednym mieszkaniu.?
    Mam przeczucie,że będą z tego niezłe kłopoty.

    OdpowiedzUsuń
  115. kocham, kocham, kocham! :**

    OdpowiedzUsuń
  116. Świetny ! <3
    Oj myślę, że ta wizyta Smitha, źle się skończy dla Harry'ego xDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  117. jejkuuu Hazz <3 Taki idelany kldlkdmkl
    dziękujemy Angie, jesteś niesamowita, tak szybko tłumaczysz!

    OdpowiedzUsuń
  118. aaaaaaa ruchali się *.* aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa XD

    OdpowiedzUsuń
  119. cudowny aww !.* .*
    chce nastepny :* : )

    OdpowiedzUsuń
  120. jejkuuu.. hazz jest takie slodki..tess ma zajebisty wplyw na niego..jak on nie znosi dzieci, a jej ulegl..to wooow

    OdpowiedzUsuń
  121. Tralalala .. jak szybko rozdział . Kocham!

    OdpowiedzUsuń
  122. genialne! z zupełnie inną energią i nastawieniem wchodzi się na bloga wiedząc i widząc że nie będzie trzeba czekać kilku kolejnych dni na rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Stary zboczeniec hahaha xd rozdział świetny. Mam nadzieję że kolejny pojawi się równie szybko!

    OdpowiedzUsuń
  124. Idjejfjsnnf "pachnie tu seksem">>>>>
    Hessa forevah!
    Hazz i dziecko? Hahahaha będzie się działo w następnym xp
    Ogólnie, to lubię dzieci, ale błagam, żeby tylko Tess nie zaszła w ciąże, bo jak główni bohaterzy zaliczają wpadkę to potem cały fanfic się robi taki dziwny, no choćby w Chills.
    A tak btw, to chciałabym zobaczyć Tess w tych spodniach od jogi ahahaha
    Nie, nic...
    Kocham Cię Angie ♥
    Pozdro xx
    Red♡

    OdpowiedzUsuń
  125. Kocham tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  126. Fajny podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  127. No to tak. Na początek pragnę podziękować wspaniałej, niesamowitej i najlepszej tłumaczce w Polsce - Angie. Dziewczyno jesteś niesamowita, wiesz o tym? Tłumaczysz dla nas takie świetne ff i dzięki Tobie możemy przeżywać przygody Tessy i Harrego.
    Co do rozdziału. Tak właśnie myślałam, że będzie czerwona czcionka na początku.
    Harold jaki zazdrośnik :)
    Harry i dziecko to nie skończy się dobrze, mówię Wam.
    A Tess w ogóle nie zdaje sobie sprawy tego jak działa na facetów, a najbardziej na naszego bad boya :)
    KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  128. super rozdzial c:

    OdpowiedzUsuń
  129. nie mogę się doczekać aż Harry będzie zajmował się tym dzieckiem, hahahahhahahahhahahahaha, najlepiej jak Tess będzie musiała gdzieś wyjść i zostawić ich samych, hahahahahaha
    nie mogę się doczekać następnego rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  130. Dziękuję, że to dla nas tlumaczysz ♥ nie wiem ci bym bez cb zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Genialny !! Kinuec najlepszy, ciekawi mnie kolejny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  132. jest genialny, hihi :)
    Harry zazdrośniak hahha
    uwielbiam te jej legginsy od jogi
    o matko hhha tyle z nimi smiesznego xd

    OdpowiedzUsuń
  133. jak oni sie zmienili od 1 rozdziału xx tak szybko dorastaja xd Harry będzie niańką ? Od razu przypominają mi sie zdjęcia tego realnego Harolda z małą Lux na rączkach awwwww :* a potem niech sie okaże, że Tess jest w ciąży, urodzi im sie córeczka którą nazwą oczywiście Darcy, hahahaha chciałabym :p rozdział cuuuudoooooowny, jak każdy, ciesze sie niezmiernie że jednak nadal rozdziały pojawiają się w ekspresowym tempie xx

    OdpowiedzUsuń
  134. Kochana tłumaczka :3
    to czekamy na nexta :3
    Super rozdział ;)
    @patumblr

    OdpowiedzUsuń
  135. świetny mam nadzieje ze harry się zgodzi

    OdpowiedzUsuń
  136. Rozdział jak zawsze cudowny! xx. Wyobrażam sobie już rozdział 161. :D Mały Smith, Tessa i Hazza XD haha JEJCIU :) Będzie się działo :)
    Bardzo ci dziękuję, że tłumaczysz After'a. Moje życie nie miałoby chyba sensu :D HEHE <3 Czekam niecierpliwie na następny <3 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  137. Tak myślałam, że będzie czerwona czcionka :d xd
    Znowu rozdział ! *___* Jesteście niesamowite <333 KOCHAM WAS :* :* :3

    OdpowiedzUsuń
  138. LFJKLFJKLSDF,MVNXCM,VNCJKLRIOKLFJLDSJKLFJ VBNLDFJGLDFKX1010101010101101010 o em dzi harry jako opiekunka xDDD dobry zart...........O MAJ GODNES JA NIE MOGE XD DAWAJ SZYBKO NASTEPNY CZEMU JA SIE CALY CZAS Z TEGO NABIJAM?serio nie moge sie doczekac jak to harry z dzieckiem ALE SIE ZAPUSCILAM KURDE XD JARAM SIE JAK FIKS cio xdddddd

    OdpowiedzUsuń
  139. Hihihi mój mózg podpowiada mi że Harry zobaczy jak świetnie Tessa opieluje się dziećmi i będzie chciał z nią mieć małego Harolda lub malutką Tesse :D
    Kocham ♥

    ~ OlciaXX

    OdpowiedzUsuń
  140. dfjopihjsdfiodfjksdf SUPER ROZDZIAŁ <3333333

    OdpowiedzUsuń
  141. kocham cię, za te tłumaczenie. Genialny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  142. dziekiujeeeeeeeeee że tłumaczysz :) najlepsze opowiadanie ever

    OdpowiedzUsuń
  143. pachnie tu seksem hahahahaahaha kocham tego ff <3

    OdpowiedzUsuń
  144. będzie dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  145. rozdział jest genialny! jesteście kochane że dodajecie tak szybko rozdziały! :) xx @xxhemmings69

    OdpowiedzUsuń
  146. Coś za bardzo nas rozpieszczasz codziennie nowy rozdział, ale nie przeszkadzami to ani trochę xD super rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  147. Cudddoooo i nie ma czo piękne to <3

    OdpowiedzUsuń
  148. cudowny *-* awwww dziękuję za tłumaczenie ♥ kocham was xoxo

    OdpowiedzUsuń
  149. Jej jakie tempo nie mogę się doczekać jak harry będzie niańczyl dziecko! Następny będzie napewno śmieszny i ten gościu zboczeniec jeden :** ja na miejscu Tessy bym tam jeszcze tyleczkiem powywijala tak dla Harry'ego żeby go wkurzyc. Dziękujemy :***

    OdpowiedzUsuń
  150. Mężczyzna opiekujący się dzieckiem to takie podniecające lol

    OdpowiedzUsuń
  151. Harry i dziecko uhuhu, cudowny *-*

    OdpowiedzUsuń
  152. Wspaniały rozdział xx nie mogę się doczekać następnego . Jesteś kochana ze tłumaczysz to w tak szybkim tempie .@TediBetii

    OdpowiedzUsuń
  153. klsdjisdj ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  154. Czerwona czcionka <33333

    OdpowiedzUsuń
  155. :o czemu Harry nie lubi dzieci?

    OdpowiedzUsuń
  156. Hihihihi słodcyyyyyy w kit!! *o*
    Ps.MÓWIŁAM ZE BĘDZIE SIĘ DZIAŁO KABUM
    Ćśś...
    Wczuwam się xd
    DzirkujeMY ze tłumaczycie <3
    Kocham
    Czekam z niecierpliwością na następny. :)

    OdpowiedzUsuń
  157. ja chcę jeszcze. jsdoifheruifgrcuiehsidhweufhsdjfchuidshcuihdiusc.

    OdpowiedzUsuń
  158. O mój boziuuu ten pedofil hahaha tzn ten facet XDD
    .
    .
    .
    .
    Harry taki sexi i Tessa kljvgijsdk *-*

    OdpowiedzUsuń
  159. Jezusie Chrystusie!
    SEKS
    S E K S
    S E K S
    Boże, zachowuję się jak napalona kuna
    cóż, jestem nią
    ok
    rozdział akfbadjbfdbgaadbs
    SEKS
    no i ten... Heri się robi taki bezbronny przy Tess..
    znaczy... ulega jej, o !
    Boże a Harry to taki zazdrosny skurwysyn się zrobił!
    Jezu ciągle tylko 'nie gap się' 'napraw ten jebany grzejnik' jezu wyluzuj stary
    co ma powiedziec ta biedna tessa kiedy widzi jak te suki obczajaja Heriego?
    Ok, dośc.
    Przetłumaczony bazbłędnie
    Jezu, jak zwykle :))

    OdpowiedzUsuń
  160. jak ja bym chciała takiego Harrego w domu

    OdpowiedzUsuń
  161. Ooo nastepny rozdzial bedzie wyjatkowy, czuje to xd swietne tlumaczenie, dziekuje xx

    OdpowiedzUsuń
  162. Uu scena ! <3 Kocham ! ♥ Harry, Tessa i opieka nad dzieckiem ... :D Hahahahhahahahhaha może być zabawnie ;)
    Oni powinni mieć konieczne dziecko xD Byłoby czadowo ♥
    Dziękuję, że tak szybko tlumaczysz ... nie mogę sie doczekać następnego rozdzialuuuu :D

    OdpowiedzUsuń
  163. Każdy zazdrosny o każdego, ale sie do tego nie przyznają. Rozdział świetny, rozwalił mnie tekst o tym ze pachnie seksem(hahaha). Angie najlesza tłumaczka i tak szybko są rozdziały, dziekujeMy
    @MegustaVas96

    OdpowiedzUsuń
  164. Niech Harry się zgodzi! <3 chce przeczytać już następny ;d

    OdpowiedzUsuń
  165. Kocham czerwoną czcionkę na początku 😉

    OdpowiedzUsuń
  166. Cudo *-* Świetnie tlumaczycie. :)

    OdpowiedzUsuń
  167. Wow harry i dzieci . ; o Rozjebalo by mnie to gdyby tessa byla w ciazy ale sadze ze harry moglby jej kazac nawet usunac dziecko . tessa by do tego nie dopuscila . trzymam kciuki za ciebie i za nich . czekam na nastepny rozdzial zaloze sie ze bedzie zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  168. prawdziwa sielanka:D

    OdpowiedzUsuń
  169. Cudowny. Nie mogę się doczekać Harry'ego i dziecka XD

    OdpowiedzUsuń
  170. Awww<3 Harry i dziecko ciekawie sie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Ciekawe jak pachnie sex. Nie ważne. To ciekawe ze Harry zawsze był taki nie zwyciężony a teraz zgadza się nawet na pilnowanie dziecka. Oboje się zmieniają. Kocham ich!

    OdpowiedzUsuń
  172. Cuuuudooo <3
    Dzięki że to tłumaczysz. Jesteś świetna <3
    Kocham xx
    Andzia

    OdpowiedzUsuń
  173. eudhftudhfuh kolejny rozdzial bedzie maa ja juz to wiem! *.* dziekuje ze tak szybko dodajecie rozdzialy! jestescie nieopisane ;) @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
  174. Cudny *.* Harry i małe dziecko <3 już się nie mogę doczekać reszty :D

    OdpowiedzUsuń
  175. Aww, Harry i dzieci... jak słodko

    OdpowiedzUsuń