piątek, 21 lutego 2014

Rozdział 133.

Harry’s POV:

Gdy się obracam, moja mama stoi w salonie z kubkiem kawy między rękoma i przekrwionymi oczami.
- Gdzie byłaś? – pytam jej.
- W łazience – mówi załamanym głosem.
- Jak mogłaś kazać Tessie wyjść? Kazać, by mnie zostawiła? – odzywam się. Wiedziałem, że będzie zawiedziona, ale kiedy przytaknęła mamie Tessy, przekroczyła wszelkie granice.
- Ponieważ, Harry, nie jesteś dla niej dobry i sam o tym wiesz. Nie chcę, żeby skończyła jak Natalie czy inne.
- Czy ty wiesz, co ze mną będzie, gdy mnie zostawi, mamo? Nie sądzę, że rozumiesz… Nie potrafię bez niej żyć. Wiem, że nie jestem dla niej dobry, a gdy tylko na nią patrzę, cały czas żałuję tego, co jej zrobiłem, jednak potrafię być mężczyzną, na którego zasługuje. Wiem to – chodzę w kółko po salonie.
- Harry… Nigdy nie przywiązywałeś większej wagi do uczuć. Jesteś pewien, że nie zagłębiasz się po prostu w kolejną gierkę?
- Tak, jestem, mamo – próbuję zachować spokój.
- To nie jest dla mnie zabawa, nie tym razem. Kocham ją, naprawdę ją kocham. Kocham ją bardziej, niż mogę ci to udowodnić, ponieważ sam nawet tego nie rozumiem. Nigdy nie myślałem, że potrafię czuć w ten sposób. Jest ona moim całym szczęściem, więc jeśli mnie zostawi, nigdy nie dojdę do siebie. Naprawdę, mamo. To jedyna osoba, dzięki której nie będę sam do końca życia. Nie zasługuję kurwa na nią, lecz ona mnie kocha. Wiesz jakie to uczucie mieć kogoś, kto darzy cię miłością, pomimo tych wszystkich rzeczy, które spieprzyłeś? Jestem niczym w porównaniu do niej. Jest dla mnie za dobra. Nie mam kurwa pojęcia dlaczego, ale tak jest. Zawsze jest przy mnie, mamo. Zawsze mi wybacza, nawet wtedy, kiedy nie powinna. Zawsze mówi właściwe rzeczy, uspokaja mnie, a przede wszystkim stawia mi wyzwania, sprawia, że chcę się stać lepszym mężczyzną. Wiem, że jestem do dupy, spieprzyłem tak wiele spraw, lecz Tessa nie może mnie zostawić. Nie chcę być już dłużej sam, ponieważ nigdy nikogo nie pokocham, tak jak jej. Tylko ona istnieje w mojej głowie. Ona jest tą jedyną i dla niej poszedłbym do piekła – brakuje mi tchu, gdy kończę mówić, natomiast policzki mojej mamy są mokre od łez, a jej wzrok utkwiony jest za moimi plecami.
Kiedy się odwracam, widzę Tessę, stojącą prosto. Oczy ma szeroko otwarte, a policzki dokładnie takie same, jak u mojej mamy.
- Wyjdę na trochę… by dać wam trochę prywatności – mówi mama. Podchodzi do drzwi, a następnie zakłada buty i płaszcz.
- Klucze? – pyta. Wskazuję na pęk wiszący tuż obok jej głowy, na co potakuje.
Nie ma zbyt wielu miejsc, do których mogłaby się udać w Wigilię, zwłaszcza, że śnieży, jednak muszę być sam na sam z Tessą. Gdy tylko moja mama zamyka za sobą drzwi, ruszam w jej kierunku.
- To co powiedziałeś… przed chwilą… mówiłeś serio? – pyta, a łzy spływają się po policzkach.
- Wiesz, że tak – odpowiadam.
Kąciki jej ust unoszą się ku górze, gdy zmniejsza między nami przestrzeń i kładzie dłoń na mojej klatce piersiowej.
- Muszę wiedzieć, co zrobiłeś – odzywa się.
- Wiem… obiecaj mi tylko, że postarasz się zrozumieć…
- Powiedz mi, Harry.
Kiwam głową i podchodzę do kanapy. Muszę usiąść, skoro chcę opowiedzieć jej tę całą pieprzoną historię. Usadawia się niecałe dwa metry ode mnie i krzyżuje nogi.
- Okej… - biorę głęboki oddech. Nie wiem, od czego kurwa zacząć.

Tessa’s POV:

Twarz Harry’ego zbladła. Pociera swoje kolana, zanim zaczyna mówić.
- Miałem paczkę gównianych kumpli, coś pokroju Jace’a… Bawiliśmy się w te rzeczy… w tę grę. Wybieraliśmy dziewczynę… dziewczynę dla każdego, a potem zakładaliśmy się, kto pierwszy przeleci swoją.
W żołądku mi się przewraca, gdy kontynuuje.
- A kto wygrywał, dostawał najgorętszą laskę na następny tydzień, plus kasę…
- Przez ile tygodni trwał zakład? – pytam niechętnie. Nie chcę wiedzieć, ale jednocześnie muszę.
- Tylko przez pięć, aż do tej dziewczyny…
- Natalie – zgaduję.
- Taa… Natalie była tę ostatnią.
- Co jej zrobiłeś? – obawiam się jego odpowiedzi.
- W trzecim tygodniu… James myślał, że Martin kłamał, więc wpadł na pomysł, by zdobyć dowód… - mówi Harry.
W moich myślach pojawia się widok zakrwawionego prześcieradła, co wywołuje ból w mojej klatce piersiowej.
- Nie o tym dowodzie mówię… - wie, o czym myślałam.
- Zdjęcia… - odzywa się, na co szczęka mi opada.
- Zdjęcia?
- I film… - przyznaje, po czym zakrywa swoją twarz dłońmi.
Film?
- Nagrywałeś ją jak uprawialiście seks? Wiedziała o tym? – znam odpowiedź.
Potwierdza to, kręcąc głową.
- Jak mogłeś? Jak mogłeś to komuś zrobić? – zaczynam płakać.
Świadomość, że praktycznie go wcale nie znam, mnie dobija. Przełykam gulę w gardle. Natychmiast się od niego odsuwam i widzę ból w jego oczach.
- Sam nie wiem… Po prostu się tym nie przejmowałem. To była dla mnie… zabawa, cóż nie do końca, nic mnie nie obchodziło – po raz pierwszy od wielu dni jest ze mną całkowicie szczery.
- Więc co się stało z Natalie? – głos mam szorstki. Wycieram łzy z oczu.
- Gdy James zobaczył nagrany film… sam chciał się z nią pieprzyć, a kiedy mu odmówiła, pokazał wszystkim ten dowód.
- O mój Boże. Biedna dziewczyna – tak mi przykro za to, co jej zrobili; za to, co Harry jej zrobił.
- Film rozpowszechnił się bardzo szybko, a jej rodzice dowiedzieli się o tym przed upływem dnia. Byli naprawdę wierzącymi ludźmi i stanowili ważną część swojej społeczności… więc sprawa nie poszła dobrze. Wykopali ją z domu, a kiedy słowa się rozeszły, straciła swoje stypendium na prywatnej uczelni, do której miała iść.
- Zniszczyłeś jej życie – mówię szeptem.
Harry zrujnował życie tej dziewczyny tak, jak zagroził mnie. Skończę tak jak ona? Jestem już do niej podobna?
- Mówiłeś, że nigdy wcześniej nie byłeś z dziewicą… - spoglądam na niego.
- Nie była nią. Spała już z kilkoma facetami.
- Aha.
- Właśnie dlatego moja mama mnie tu wysłała… wszyscy się o tym dowiedzieli. Nie byłem na filmiku… cóż, pieprzyłem się z nią, ale byłem niewidoczny z wyjątkiem kilku tatuaży na moim ramieniu. Jestem po części z tego tam znany… - mówi.
Kręci mi się w głowie. Mdli mnie, gdy pomyślę o tym, że Harry był z kimś innym, a wyobraźnia nie przestaje mi działać.
- Co powiedziała, gdy się o wszystkim dowiedziała?
- Że się we mnie zakochała… i zapytała czy może u mnie zostać, póki czegoś nie znajdzie.
- Pozwoliłeś jej?
- Nie.
- Czemu?
- Ponieważ nie chciałem, nie obchodziła mnie.
- Jak możesz być taki oschły? Czy ty nie widzisz tego, co jej uczyniłeś? Zakochała się w tobie, a ty wyprowadziłeś ją w pole. Uprawiałeś z nią seks i ją nagrałeś, a następnie pokazałeś film swoim kumplom, przez co straciła stypendium i rodzinę! Nawet jej nie współczułeś i nie pozwoliłeś u siebie przenocować, kiedy nie miała gdzie się podziać! – krzyczę i wstaję.
- Gdzie teraz jest? Co z nią?
- Nie wiem. Nie obchodziła mnie, więc się nie dowiedziałem.
Najgorsze jest to, jak spokojnie i oschle wypowiada się na ten temat. Coraz bardziej mnie mdli.
Dostrzegam podobieństwo między mną a Natalie. Też nie miałam się gdzie podziać przez Harry’ego, a oprócz tego straciłam kontakt ze swoją matką. Zakochałam się w nim, gdy wykorzystywał mnie w swojej idiotycznej gierce. Harry również wstaje, ale utrzymuje między nami dystans.
- O mój Boże… Nagrałeś mnie… prawda? – zaczynam się cała trząść.
- Nie! Kurwa mać, nie! Nigdy bym ci tego nie zrobił! Tessa, przyrzekam na Boga, że nie, naprawdę.
Wiem, że nie powinnam, lecz wierzę w jego słowa.
- Kogo jeszcze?
- Kogo co?
- Kogo jeszcze nagrałeś?
- Tylko Natalie… zanim tu przyjechałem.
- Znowu to zrobiłeś! Po tym wszystkim, co uczyniłeś tej biednej dziewczynie, znowu to zrobiłeś?! – krzyczę.
- Tylko raz… siostrze Dana – mówi.
Siostrze Dana?
- Twojego kumpla?
- Taa…
- A więc o to chodziło Jace’owi, gdy się biliście! – teraz ma to sens. Całkowicie zapominałam o bójce Dana i Harry’ego. Jace wspominał o spięciach między nimi, lecz ja nie zwracałam na to uwagi, za bardzo skupiłam się na tym, jak Harry łoił mu tyłek.
- Dlaczego zrobiłeś to swojemu przyjacielowi? Pokazałeś to wszystkim?
- Nie, nie pokazałem nikomu. Usunąłem to wkrótce po tym, gdy upewniłem się, że Dan o tym wie. Szczerze mówiąc, nie wiem czemu to zrobiłem. Gdy ją po raz pierwszy przyprowadził, kazał mi się od niej trzymać z daleka, więc sprawiło to, że chciałem ją przelecieć, by go wkurzyć. I tak jest chujem, Tesso.
- Nie dostrzegasz tego, jak bardzo jest to popierdolone?! Jaki ty jesteś pieprznięty?! – drę się.
- Wiem. Wiem o tym, Tesso!
- Myślałam, że zakład był najgorszą rzeczą jaką zrobiłeś… ale, o mój Boże, to jest o wiele gorsze.
Nie boli to tak bardzo, jak wtedy, gdy dowiedziałam się o zakładzie Harry’ego i Zayna, jednak nie zmienia to faktu, że jest to podłe, oburzające i sprawia, że zastanawiam się nad tym, czy w ogóle znam Harry’ego. Wiedziałam, że nie jest idealny i był daleki od tego, lecz tym razem przesadził.
- To wszystko wydarzyło się przed tobą, Tesso. To jest moja przeszłość. Proszę, niech zostanie tak jak jest. Nie jestem tą samą osobą, którą byłem. Sprawiłaś, że stałem się lepszym mężczyzną – mówi.
- Harry, ciebie nawet nie obchodzi to, co się im stało! Nie czujesz się winny, prawda?
- Czuję.
- Tylko dlatego, że się o tym dowiedziałam.
Nie przeczy.
- Nie obchodziły cię one, nikt cię nie obchodził!
- Masz rację! Szczerze? Gówno mnie wszyscy obchodzą, troszczę się tylko o ciebie! – wykrzykuje.
- Nie wiem co o tym wszystkim myśleć… To jest za wiele, Harry! Nawet jak dla mnie. Zakład, mieszkanie, bójki, kłamstwa, nasz powrót, moja matka, twoja matka, święta, to jest dla mnie kurwa za dużo. Nawet nie mam szansy złapać oddechu między tymi… tymi kłopotami. Kiedy tylko daję sobie radę z jedną rzeczą, natychmiast pojawia się druga. Bóg wie, co jeszcze uczyniłeś!
- W ogóle cię nie znam, prawda? – płaczę.
- Owszem, znasz mnie, Tesso! Znasz mnie. To nie byłem ja, teraz widzisz, jaki jestem. Kocham cię i zrobię dla ciebie wszystko tylko po to, byś mnie dostrzegła. Mężczyznę, który kocha cię bardziej, niż przejmuje się oddechem. Mężczyznę, który tańczy na ślubach i patrzy jak zasypiasz. Mężczyznę, którego dzień zaczyna się od twojego pocałunku. Mężczyznę, który wolałby zginąć, niż bez ciebie żyć. To jestem ja, tym właśnie jestem – w jego oczach zbierają się łzy, a ja jestem poruszona jego słowami.
- Proszę, nie pozwól, by zaprzepaściło to nasz związek, proszę, kochanie – robi krok w moją stronę, na co się odsuwam.
- Nie myślę jasno, potrzebuję czasu. Muszę to wszystko przemyśleć. Jak na razie jest to dla mnie za wiele – mówię.
- Okej… okej… Nie spiesz się – widać, że odczuwa ulgę.
- Z dala od ciebie – wyjaśniam.
- Nie…
- Tak, Harry. Nie skupię się przy tobie.
- Nie, Tesso. Nie możesz mnie zostawić – rozkazuje.
- Nie będziesz mi mówić, co mam robić, a czego nie – parskam.
Wzdycha, a następnie przeczesuje włosy palcami, ciągnąc za końce pasm.
- Dobra… dobra… W takim razie pozwól mi odejść, natomiast ty tu zostaniesz.
Chcę się kłócić, jednak nie mam zamiaru stąd odchodzić. Mam już dość hoteli, a poza tym jutro są święta. Nie mam pojęcia, co się wydarzy, zanim pójdziemy do Kena. Totalna porażka. Jak mam się uśmiechać i normalnie zachowywać, skoro mam teraz na sobie taki bagaż informacji?
- Wrócę rano… chyba, że potrzebujesz więcej czasu – mówi, zakładając buty, a następnie sięga po kluczyki, zanim uświadamia sobie, że Anne zabrała jego samochód.
- Weź mój – odzywam się.
Potakuje, po czym do mnie podchodzi.
- Nawet nie próbuj – unoszę dłonie, na co się krzywi.
Idzie do sypialni, nie podążam za nim. Gdy wraca, jest cały ubrany, a w ręku trzyma portfel.
- Proszę, pamiętaj, że cię kocham i się zmieniłem – mówi ponownie, zanim zostawia mnie samą w mieszkaniu.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

186 komentarzy:

  1. Chyba pierwsza! *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje oraz orgazm gratis -,-

      Usuń
    2. Co to kogo obchodzi?
      .

      Btw rozdział jest bardzo emocjonalny, wypowiedz Hazzy... wow.@bumbumbumxx

      Usuń
  2. Biorę się za czytanie. napewno jest świetny :D ~@Mimi100141

    OdpowiedzUsuń
  3. AAA idę czytać ♥ Na pewno bd świetny jak zawsze ~Vic

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo :) pierwsza dziesiątka chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam po angielski pora na polski :D ♥ Dzięki że dodałaś, lecę czytać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam. Boooski <3 I tak skończą razem :D ♥

      Usuń
  6. ooo mój boziu ! :O
    niech on tam wraca !!!!!!!!
    bo się znowu jeszcze pokłócą :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham to ff ... To tłumaczenie jest idealne ... Dokładnie takie jak oryginał ... ♡.♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się porobiło... Mam nadzieję że Tessa podejmie słuszną decyzję

    OdpowiedzUsuń
  9. o boszz ;oo
    masakra ;______;
    ale i tak beda razem wiec co sie martwic XDD

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jestem w stanie zbyt dużo powiedzieć, ale takiego wyznania jak Tess miałam od Hazzy, każda z nas by chciała

    OdpowiedzUsuń
  11. Jacie to jeste BOSKIE <3. Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  12. O. MÓJ. BOŻE. Jaki natłok informacji... HARRY?! Ale mam teraz załamanie nerwowe i nie wiem, co mam o tym myśleć ._.
    Rozdział jest świetny. Wydawało się, że będzie wszystko w porządku i sobie wyjaśnią i będą dalej się trzymać razem i wgl będą szczęśliwi, a tu Harry wyjeżdża z taką sprawą. uhuh...

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdział świetny zresztą jak zawsze !!! Dziękuje za to tłumaczenie. Też chciałabym mieć takiego Harry'ego ^,^

    OdpowiedzUsuń
  14. Booooziu ! Koocham kocham kocham ! Ja chcem juz nastepny :(:( kckkc

    Natu xx

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG rozdział jest boski!!! Jeny Harry i Tessa znowu mają konflikt :'( oby wszystko sie poukładało. A ta historia z przeszłości Harry'ego, MATKO! To straszne. Biedna Natalie. Mój komentarz chyba nie ma sensu xd Po za tym wspaniale tłumaczysz. Dziękuje ci za to, że poświęcasz nam swój czas <33

    OdpowiedzUsuń
  16. O kuźwa mać! To jest takie bxkskshdhdjsjjsjaah KOCHAM TO! Jejku płakać mi się chciało jak on mówił te wszystkie słowa, o tym jak ją kocha. I nie, nie, nie dlaczego? Pytam się dlaczego znowu nie będą razem?! Kutwa a już było wszystko dobrze i znowu się spierdoliło.... ugh.. mam nadzieję, że szybko do siebie wrócą! Dziękuję, że tłumaczysz i kocham Cię za to! Czekam na kolejne tłumaczenie! <3
    @limonkowaable

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite *-* Najlepsze FF <3 Najlepsze tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. O boże wyznanie Harry'ego... to było takie piękne, nie do opisania

    OdpowiedzUsuń
  19. O KURWA... WOW... Nie wiem co powiedzieć. Nie spodziewałam się że to będzie coś AŻ takiego. WOW... Nie spodziewałam się tego... Mam nadzieje, że Tess szybko sobie wszystko poukłada i pozwoli Hazzie wrócić do domu. To było takie kurwa WOW.PRZEPRASZAM ZA MOJE SŁOWA ALE EMOCJE...
    ~Bee

    OdpowiedzUsuń
  20. Przy ostatnich rozdziałach zawsze mam łzy w oczach :") Cudowny, genialny, świetny rozdział <3 Bardzo was kocham za to ze tłumaczycie <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny. POdziwiam tą dziewczyne! Sama bym sobie nie dała z tym rady, mam nadzieję, ze Harry nie ma więcej takich tajemnic. Inaczej bede za tym, zeby raz, a porzadnie sie od niej odczepił ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. BOSKI <3_<3
    Tylko szkoda że taki krótki...

    OdpowiedzUsuń
  23. co się własnie kurwa stało?! po takich slowach on musi wyjsc?! moje małe biedne serduszko...

    OdpowiedzUsuń
  24. ja pierdole tessa uspokoj się dziecko to jego przeszłość i się zmienił co cię kurwa obchodzi coś co było i się nie odstanie... Modlę się za cb a wiem że nie istniejesz i nie masz wpływu na to jaka jesteś xd ~ justyna tworzydlo

    OdpowiedzUsuń
  25. O jejuuu . Popłakałam się czytając moment , w którym Harry opowiada swojej mamie o tym jak bardzo kocha Tessę . Uwielbiam to opowiadanie . Strasznie się cieszę , że zastałam dzisiaj nowy rozdział . Jest mi smutno z powodu , że dzieje się ostatnio tyle złego , ale wierzę , że będzie jeszcze idealnie <3 Nie mogę się doczekać następnego i życzę jak największej motywacji do tłumaczenia nowych rozdziałów :* KOCHAM WAS I STRASZNIE DZIĘKUJĘ <3 @TediBetii

    OdpowiedzUsuń
  26. O.o Co ty Harry zrobiles? :'(( Jak mogles?


    Bardzo wspolczuje Tessie- ta dziewczyna musi naprawde go kochac, tyle ze czy ich mocno toksyczny zwiazek przetrwa ta probe? Nigdy nikomu !!!nikomu !!! nawet wrogom nie zyczylabym takiego zycia 0.o Jeśli Tessa znowu mu wybaczy to chyba się poplacze tyle ze nie wiem czy to ze szczęścia czy z glupoty (w pozytywnym sensie- może glupio brzmi ale inaczej takiej wieeelkiej miłości nie da się inaczej nazwać:* ) Tessy! Wiem tylko że kolejnej dramy napewno nie przeżyje!!!

    Wiele razy to pisałam i pewnie wiele razy znów napisze, ale KOCHAM TO TŁUMACZENIE!!! You are our angels! Dziękujemy za wszystko! Miłego weekendu i udanego wypoczynku:**** @dianee2805

    OdpowiedzUsuń
  27. Umarłam ! BOŻE... Tess, przemyśl to i nie odchodź od niego! Jezus.. ja rycze.. jak cholera! #Hessa4EVER <3 Szkoda, że taki krótki:c czekam na next. KC <3 xxxxxxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  28. zajebisty rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. aż mi ciepło.. Tass idiotko on ci kocha, tak? Harry dupku ogarnij dupe i sie postaraj.. to ff zapewnia mi więcej zawałów niż realne życie

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały rozdział <3 Moim zdaniem Harry się na prawdę zmienił, i na prawdę bardzo, bardzo mocno kocha Tessę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. NO KURWA JEBANA XD W TAMIM MOMECIE :'(

    OdpowiedzUsuń
  33. Boze cudowny :)) Nie moglam sie doczekac go tak bardzo a teraz czakam na kolejny !!

    OdpowiedzUsuń
  34. Się porobiło czekam na nowy kocham to ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. I znow się wszystko popsuło :/
    Aż się popłakałam on ją tak bardzo kocha a co chwile się coś między nimi psuje....

    OdpowiedzUsuń
  36. Popłakałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  37. nic nie powiem... ;c co dalej? - czekam ;cccc
    @xforxyoux

    OdpowiedzUsuń
  38. jaki smutny..;(

    OdpowiedzUsuń
  39. O Jezuuuu <3 cudowny xd

    OdpowiedzUsuń
  40. Proszę następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  41. Harry gnojuuuu -.- Biedna Tess, ogólnie słodkie wypowiedzi Hazza :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Aaaaaaaa Boże harry byłeś świnią. Ale i tak cie kocham. ♡♥♡♥ Tessa przestań chłopaka zalamywac. Ob się zmienił nie ?? Dobra i tak masz stalowe nerwy, ja bym w takich sytuacjach najprawdopodobniej komuś przywalila xd

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoje opowiadanie jest jak tlen coraz wiecej go potrzebuje xD

    OdpowiedzUsuń
  44. bożee, to w jaki sposób Harry wyznaje uczucia do Tessy >>>>>>>> to było takie idealne, ale nie dziwie się dziewczynie, że tak źle zareagowała na wieść o tym filmiku i wszystkim.. ja już bym mu gonga w ryj zajebała, no ale to jest Tessa - wróci do niego. aczkolwiek to dobrze, lubię Hesse i mam nadzieje, że jeszcze wiele wiele naprawdę wiele przed nami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. o boże, szoking in the look.nadal jestem w szkol x.x

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudo, cudo i jeszcze raz Cudooo! Pomimo tego co Harry robił w przeszłości jego przemowa była taka piękna. O mój boże chciałabym mieć takiego Harrego tylko dla siebie <33 Do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  47. O jejku jaki szok ! :O Tyle emocji i w ogole *_*

    OdpowiedzUsuń
  48. Umieram ;-; Dajcie mi następny rozdział błagam błagam *___* ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. matko jedyna chryste panie co jest do diabła!! :o
    dajcie mi następny rozdział, bo nie zasnę!! *-*
    cudne, dziewczyny kocham Was za to tłumaczenie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Odkupujecie mi telefon . Zalany łzami. Nie wierzę... :'( to nawet dla mnie chyba za wiele .

    OdpowiedzUsuń
  51. Awwwww*-* GeNIALLny! I tyle xD

    @NataliaTrzcianka

    OdpowiedzUsuń
  52. To nie mozee być koniec (prawie nie za czętej) Hessy.. To musi być tragiczny początek!
    Czekam na kolejny ♥
    ~ OlciaXX

    OdpowiedzUsuń
  53. Umieram :_: Te rozdziały zawsze są takie słodkie i smutne xD <3 Nie mogę doczekać się już następnego <3 :D Kocham was xD

    OdpowiedzUsuń
  54. BOŻE JAKIM ON JEST IDIOTOM. JEZU. BŁAGAM CIĘ, NIE BAW W SIĘ W TŁUMACZKĘ DARKA I DODAJ TEN ROZDZIAŁ SZYBKO BŁAGAM.. <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  55. jejciuuuuu! Nie mogę, chce nastepny! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. i znowu wszystko się spierdolilo :-(

    OdpowiedzUsuń
  57. Szuuperr !!! Harry jpr ty dupku !!

    OdpowiedzUsuń
  58. Wspaniałe. ♥

    Martwiłam sie, że postanowiłaś skasować bloga albo siebie stąd usunąć.. Tak długo Cię nie było :(

    Kia x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wstawiałam rozdziału tylko przez 6 dni, a nie pół roku ;)

      Usuń
    2. Ale mimo to.. Za bardzo się troszczę i tyle. 6 dni bez rozdziału to dla mnie dużo, ale wiem, że nie jesteś w stanie dodawać ich bardzo często. Wiem, że tłumaczenie zajmuje długi czas i Cię za to szanuję.

      Pozdrawiam
      Kia x

      Usuń
    3. Tylko,że wiesz Angie, niektóży(czyli ja) są tak uzależnieni, że 6dni to dla jak nich 6lat xd

      Usuń
  59. ale się porobiło :/ niech im się w końcu ułoży i będzie tak jak było jak kupili mieszkanie byli tacy szczęśliwi do momentu aż wszystko wyszło na jaw i się spieprzyło :/ nie moge sie doczekać następnego rozdziału *.*
    Dziękuje że to tłumaczysz ;***

    OdpowiedzUsuń
  60. jaki on jest słodki (prócz tych drobnych szczególików) <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak zobaczyłam imię Natalie to padłam xD Ale ogólnie Hazz zachował się jak dupek.. Jednak i tak sądzę, że Tessa mu wybaczy. Ja bym wybaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  62. RYCZĘ, RYCZĘ I RYCZĘ. Wyobrażam sobie widok Harrego jak mówi to Tessie i po prostu nie wytrzymałam! Niech się wszystko ułoży! Niech mu wybaczy! Jejku no ryczę, no! :C

    OdpowiedzUsuń
  63. jejciu *-* taj czekalam na ten rozdzial i juz sie nie moge doczekac nn a propos to kuedy nn moze taki prezent na weekend ?? / Alex

    OdpowiedzUsuń
  64. Jejku ile tu sie dzieje , najpierw to wyznanie przez Harrego potem przeszlosc Harrego i jeszcze na koniec to :/ czekam na nastepny rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Boże ja ryczę normalnie ryczę. Czy oni nie mogą być razem chociaż przez dwa rozdziały!? Matko mam nadzieję że to co powiedział Harry jest szczere. Co ja gadam! jest szczere!
    Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  66. O CHOLERA :OOOOOOO jdjwweghwjk
    Harry co ty zrobiłeś? ;_;
    jezu oni mają być razem :(((

    OdpowiedzUsuń
  67. Ooooo f*ck it!!No co za sk*rwysyn!!Po tym jeszcze się zabawił Tessą :'( Jak on może tak żyć!?Jprdl to nie do pomyślenia!!No co za idiota...Boję się tylko tego że znów skrzywdzi Tesse,ale chciałabym aby byli razem :'( Nwm dlaczego...według mnie oni się dopełniają tak jak to Harry cytował w niektórych rozdziałach :')
    Pozdrawiam ^^
    Czekam na nexta :D
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  68. To byl chyba najbardziej emocjonalny rozdzial ever, nadal nie moge sie otrzasnac. Wsumie pomimo tego jakim dupkiem jest Harry, chce by byli razem, by Harry sie calkowicie zmienil dla Tessy. Tlumaczycie tak niebiansko dziewczyny, ze nie wiem, jak Wam dziekowac xx

    OdpowiedzUsuń
  69. O jezu ile emocji mam nadzieje że mimo to wszystko będzie dobrze dziękuje za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  70. Boże wiedziałam, ze coś się wydarzy... Kurczę a te święta u Kena zapowiadały się całkiem w porządku...

    OdpowiedzUsuń
  71. Boski rozdzial <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Nienienienienieniemienienienienienienienienienie...
    TESSA OBSRAŁO CIĘ?! NIE WAŻ MI SIĘ GO ZOSTAWIAĆ!!! Mój Boże....

    OdpowiedzUsuń
  73. Kochaam <33 Dalej, wybacz mu Tessa <3

    OdpowiedzUsuń
  74. O MATKO ! Tego to sie nie spodziewałam ;oo Zaczęłam to opowiadanie czytać, od jakiegoś tyg i już stało sie moim ulubionym *___*

    OdpowiedzUsuń
  75. Przeszłość często boli i często do nas wraca, ale to tylko przeszłość. Żyjąc nią można sobie tylko życie zrujnować, mam nadzieję, że Tessa o tym będzie pamiętać.
    Niektórzy się naprawdę zmieniają.

    OdpowiedzUsuń
  76. After najlepszy. Świetnie tłumaczysz. Uwielbiam to czytać. Ale oczywiście wszystko musiało się spieprzyć :/ Mam nadzieję, że Tessa wybaczy postępowanie Harrego. Zawsze jak czytam to sobie wszystko wyobrażam, każdą postać i ich głosy. UWIELBIAM. *___*

    OdpowiedzUsuń
  77. świetny, świetny, świetny !! :))

    OdpowiedzUsuń
  78. No nie ! Znowu... znowu się pokłucili . Mam nadzieje , że szybko do siebie wrócą. Oni są przecież dla siebie stworzeni . Ta przemowa Hazzy do Anne *o* poryczałam się i jeszcze potem jak mówił Tessie o tym , że ją kocha .Harry ja mogłeś to zrobić innym dziewczynom ! Ty gnojku jeden !
    W tym rozdziale było tyle emocji , że WOW .
    Nie mogę się doczekać następnego rozdziału i życzę powodzenia w tłumaczeniu. :) ~ Sylv

    OdpowiedzUsuń
  79. Jesus te jego wyznania to dla mnie za wiele w jednym rozdziale. Placze<3

    OdpowiedzUsuń
  80. Umarłam! <3 BOSKI! <3
    nie mogę się doczekać nexta <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  81. Boże, znowu??? Już się cieszyłam, że się układa i nagle ta pieprzona matka Tessy. Jezus, niechże ta baba znajdzie sobie coś pożytecznego do roboty. Niech Tess uczy się na błędach, a nie! A Harry?! Kocham go, ale to też przesada. Jak on mógł?! Ehh... Chociaż Tessa też jest chyba trochę przewrażliwiona. Ale ja też pewnie bym tak postąpiła.
    Ugh.... ale się zbulwersowałam!
    Dzięki, że tłumaczysz. :) x. To wiele znaczy dla mnie i myślę że też dla innych czytelniczek. Próbowałam sama czytać oryginał, ale nie dałam rady. Po jednym rozdziale bolała mnie już głowa. xD Podziwiam Cię. : ) xo.
    Wyładowałam emocje i teraz mogę spokojnie przemyśleć cały rozdział. :D
    Oby się pogodzili, bo jak nie to nagle się tam pojawię i poustawiam ich do pionu! :D
    Dobranoc wszystkim. :) xx.

    OdpowiedzUsuń
  82. No i kurcze niezły problem . Fantastyczne tłumaczenie !!!

    OdpowiedzUsuń
  83. Kiedy kolejny rozdział? Zajebiste...swietnee omg <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja pierdziele... Ale się porobiło... Czekam nn :))

    OdpowiedzUsuń
  85. Tessa za bardzo wyolbrzymia niektóre sprawy.. To jest przeszłość PRZESZŁOŚĆ i ona nigdy się nie zmieni nawet jakbyśmy mieli stanąć na głowie. Denerwuje mnie ona swoim zachowaniem, bo trochę przesadza . Harry ma tą swoją "ciemną" przeszłość, ale niech go ona kurde zrozumie. On jest tylko człowiekiem, a człowiek popełnia błędy i to się nie zmieni. To jest tylko moja skromna opinia .. :D Napisała bym więcej, ale mam mentlik w głowie przez to wszystko :D Co jak co, ale odcinek super! Tłumaczenie genialne! Dziękuję! :D No to czekam na NN :D #czekam #na #hejty #hejty #hejty :D #joł
    ~Cam<3

    OdpowiedzUsuń
  86. Awwwwwww Boziuuu <333 dfghjkhgfdxcvbmf uwielbiam to ff, to tłumaczenie jest po prostu...nie mam słów! O ja pierdziele! To co zrobił Harry jest przerażające ale mam nadzieję, że Tess zobaczy, że się zmienił, kocha ją i to jego wyznanie! Taaaaaakie słodkie ♥ OMFG! sdfghjkhijk Kooocham <3 Czytając to, popłakałam się! Tłumacz dalej, powodzenia w szkole! <3

    OdpowiedzUsuń
  87. Moge juz plakac? Nie ja juz placze. Serio to co on powiedzial. Te slowa. Jeju ahslbabsnaba. To bylo piekne. Ale nie mogą się rozstac nie!. Dopiero co wrocila do niego. Mam totalny metlik w glowie. Wgl nie spodziewlam sie takiej akcji. Ta Natalie...ugh to tak duzo...
    Ale to co Harry mowil swojej mamie. To bylo cudowne i jejuu dlaczego to nie jest realne. Tez chce takiego chlopaka ktory, dobra no srzywdzil cie i to bardzo no ale kurde zalezy mu i to tak mocno ze nie da sie tego okreslic. Kocham to opowoadanie i nw co tu sie jeszcze wydarzy ale zapewne wiele skoro maja byc 4 czesci a jestesmy dopiero przy drugiej. Tak 4 czesci?? Dobra juz nie wiem.
    Ale wiecie co. To najpiekniejszy rozdzial no oprocz tego w ktorym mowil to 'Nie jesteś dla mnie zdobyczą, jesteś dla mnie wszystkim! Jesteś moim powietrzem, bólem, sercem, moim życiem' tak mam to nawet zapisane bo kocham te slowa. I kurde no. Ja tez chce takie cos uslyszec. Kocham to i dziekuje za tlumaczenie. Dzieki wam mam lepsze zycie. I moge sb troche pomarzyc.
    xoxo
    @Just_to_dream_
    P.S przepraszam za bledy. Pisalam na telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  88. O jaaaa szkoda mi Tessy ale kurde mam nadzieje że go nie zostawi!

    OdpowiedzUsuń
  89. OMG OMG OMG DAFAQ??? OMG OMG OMG OMG OMG BYŁO BOSKO, A JEST...... OMG OMG OMG OMG OMG UMIERAM OMG OMG OMG DO DUPY JEST TERAZ OMG OMG OMG TESSA NIE MOŻE BYĆ IDIOTKĄ, MA Z NIM BYĆ !!! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  90. To co harry mówił o tessie, o jego miłości do niej było takie piękne, mam łzy w oczach. Ale to co zrobił tym dziewczynom jest okroone, nie dziwię się tessie, aczkolwiek chciałabym żeby po prostu byli razem.
    Dziękuję za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  91. O kurwa! Jak bardzo Harry byl popierdolony! To jest straszne!
    Ja bym się go bała...
    Biedna Tessa i Natalie... co to wgl za historia?!
    Ja dzis kurwa nie zasne...
    @MrsKateMellark

    OdpowiedzUsuń
  92. Awww, boże kocham to. Nie zostawi go, wiem, że nie. A nawet jeśli to zgłoszę się do autorki i powiem, że ma mu wybaczyć czy tego chce czy nie

    OdpowiedzUsuń
  93. OMG!
    WOW to to było niesmowite!
    Harry jest, był chamem! Tessa musi mu wybaczyć bo on się zmienił!
    Nie wiem co to ma do tego rozdziału, ale mama Harrego jest the best xd

    OdpowiedzUsuń
  94. O Boże, o Boże. !
    Jeszcze do mnie nie dotarło co się stało...
    Te słowa Harry'ego były piękne ♥.♥
    I co teraz bedzie.?
    Jestesmy dopiero na 1/3 drugiej czesci a tu już tyle się dzieje.
    Nie mogę się juz doczekać następnego, Dziekuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  95. o matko .. to sie narobiło :ooo
    Tessa musi dobrze to wszystko przemysleć

    OdpowiedzUsuń
  96. o m g genialny!
    jak Harry mógł to zrobić tym dziewczynom?! no jak!?
    ehhh dobrze że się zmienił i kocha Tess

    OdpowiedzUsuń
  97. O jacie te słowa Harrego o uczuciach do Tess ;) wspolczuje Tessie, ze tyle ma problemów. Mam nadzieje ze w koncu bedzie mogla byc szczesliwa z Harrym i dostrzec w nim tego mezczyzne ;) chociaz pewnie go widzi tylko sie boi ;) nie moge sie doczekac nastepnego ;* dziekuje za tlumaczenie i trzymaj sie kochana, pamietaj o tych dobrych ludziach ktorzy sa ci wdzieczni z caleho serca za tlumaczenia ;***

    OdpowiedzUsuń
  98. To teraz on juz do tej anglii pojedzie? Bo nie pamietam lulz anyway harry za bardzo oficjalnie gada jak dla mnie xd i mi szkoda troche anne:( a nasza tereska standardowo z tym czasem, dopiero co sie zeszli nosz ile mozna

    OdpowiedzUsuń
  99. Wow to co mówił harry (pomijając jego przeszłość) było seeerio meega ROMANTYCZNE!!!! :* umarłam <3
    Xoxo
    Czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  100. Płakałam jak mówił jak ją kocha, jak mówił to swojej mamie... mu zależy na niej i to bardzo , nie może bez niej żyć , ona jest jego tlenem boże to jest piękne i dziękuję że to tłumaczysz , gdyby nie ty nigdy bym tego nie przeczytała nigdy bym nie dostrzegła że ludzie zmieniają się , że nawet osoba która ma imprezowy tryb życia potrafi kochać i zmienić się dla jednej osoby to jest fkdjdk. Kocham tego bloga, kocham cb , kocham Tessę, kocham Harr'ego , kocham wszystkich dzięki temu blogu zrozumiałam że każdy zasługuje na 2 szanse nie patrząc nawet jaka okrutna była ważne że ta osoba się zmieni. Pierwszy raz opisałam co czuję i płacze gdy to piszę czekam na następny rozdział i kolejny i kolejny i kolejny aż do końca . Zawsze byłam, jestem i będe miłośniczką tego bloga . Kocham was / fanka nr 1 Daria ♥

    OdpowiedzUsuń
  101. ileee emocji w jednym rozdziale.. ale z tego słynie After! :D Co by to było, gdyby w tym FF zabrakło takich nagłych zwrotów akcji to ja nie wiem o.O.. Dlatego tak bardzo to kocham, a Wam dziękuję za tłumaczenie <3 /D.

    OdpowiedzUsuń
  102. No to dlugo byli razem :)))))))) a juz sie cieszylam :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  103. Harry jest totalnym chujem. Jak on mógł coś takiego zrobić? Nie wyobrażam sobie życia z takim kimś. To wszystko.. to jest za wiele jak na jedną dziewczynę

    OdpowiedzUsuń
  104. kurde poplakalam si ;_; on sie naprawde zmienil tylko szkoda ze ma az tak zla przeszlosc :/ @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
  105. Aaaaaaaaaaaaaa...!!!! Nie moge sie doczekac nexa *.*

    OdpowiedzUsuń
  106. Aaaaaaaaa...!!!! Nie moge sie doczekac kolejnego *.*

    OdpowiedzUsuń
  107. Tessa nie zostawiaj Hazzy. Wy jesteście sobie przeznaczeni. Wybacz mu.
    Nie moge doczekać się nn ♡ Kocham After

    OdpowiedzUsuń
  108. Emm.. Znów się skiełbasiło... :/

    OdpowiedzUsuń
  109. Omg. ... Cudowny !!! <3333 ciekawe co będzie dalej ...

    OdpowiedzUsuń
  110. no i znów sie spieprzyło :/

    OdpowiedzUsuń
  111. Dlaczego jak już jest wszystko dobrze to coś się musi spieprzyć?
    Rozdział świetny, bardzo emocjonalny.
    Czekam na next <3
    ~Patty~

    OdpowiedzUsuń
  112. Gdy Harry wyznawał miłość Tessie przy swojej mamie to się popłakałam. Serio
    To jest takie cudowne.Myśle że mu wybaczy ale Hazza nieźle nawywijał z tym wszystkim. Dziekuje za to tłumaczenie. Jeteście wspaniałe
    Nie wiem co mam jeszcze napisać. Do następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  113. Kurde napewno beda ze soba ale to co zrobil jest okropnee!jestescie wspaniale ze tlumaczycie ten ff! Do uslyszenia xxxx

    OdpowiedzUsuń
  114. <3 <3 <3. NAJLEPSZY!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  115. Ten rozdział był cudowny.Rozryczałam się po wyznaniu Harrego :(
    Z niecierpliwością czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  116. Mama Harrego troszkę przegięła z tym, że poparła mamę Tessy. Dobra, wiem, że Harry zrobił dużo złego, bardzo dużo, ale...ugh! Wyznania Harrego, onee... wydają mi się szczere. On naprawdę ją kocha i nie przeżyje bez niej. Tes trochę się głupio zachowała. Dobrze wiedziała, że to co zrobił Harry nie będzie należało to najlepszych rzeczy i może ich to skłócić. Cholera.. jak on mógł zrobić to tej biednej dziewczynie? On jej zniszczył życie. Jeszcze tak spokojnie o niej mówił. Czy on jest normalny?! Mógł nie nagrywać tego jebanego filmiku, a Jace... jezuu mogę mu przywalić? Proszę! Mam ochotę zrobić mu wiele nie do końca dobrych rzeczy. Na prawdę! Jestem wściekła. Wszyscy zachowali się jak dupki, ale on najbardziej! Po grzyba udostępniał ten filmik? A jej rodzice? Zachowali się jak idioci! Jak można zostawić swoją córkę na pastwę losu? To takie nie odpowiedzialne! Ja bym tak w życiu nie zrobiła! Serio Harry? "TYLKO NATALIE, ZANIM TU PRZYJECHAŁEM" On sobie jaja robi? Jestem wkurzona! Najpierw płakałam, a teraz mam ochotę zniszczyć wszystko na swojej drodze bez wyjątków. Dlaczego on był taki oschły, nieczuły? Nie martwił się? Co on sobie w ogóle myśli?! Idiota! Debil! Frajer! Palant! Ughh...! Za raz na serio coś komuś zrobie! Biedne wszystkie dziewczyny, którym coś zrobił. A najbardziej szkoda mi Tessy. Mam nadzieję, że nadal będzie chciała z nim być. Przecież ona mogła się poczuć jak reszta dziewczyn! To takie straszne! Czy oni na prawdę muszą się rozdzielać? ZNOWU? Dobrze, że Harry wyszedł i zostawił Tesse, bo potem by miał problem ze znalezieniem jej i ona nie wiedziała gdzie się podziać i może jeszcze by coś się stało. Tylko zastanawiam się, gdzie zanocuje. Oby nie pojechał do żadnego klubu się upić czy coś, bo ja potem nie chce czytać "Przepraszam Tessa, nie chciałem cię zdradzić."! Nie przeżyłabym tego. I oczywiście już snuję czarne scenariusze. Uwielbiam dramy, ale nie tu! Chce żeby tu był spokój i żeby się kochali ( dwuznacznie xD )! Kolejny krótki komentarz, co się ze mną dzieje? No cóż dziękuję za tłumaczenie. A! I jakiś anonim wspomniał, że się martwił o ciebie, że cię nie było. Też na początku zastanawiałam czemu tak długo nic nie dodajesz. Chcę jeszcze tylko wspomnieć, że jak będziesz chciała zawiesić/usunąć bloga to ja ci obiecuję, że cię znajdę i do tego zmuszę! Muuahahaahhaa.. jestem taka zła. Pozdrawiam i życzę chęci do tłumaczenia :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  117. Jest świetny na prawde <33!

    OdpowiedzUsuń
  118. O cholera......Powiedz że dzisiaj napiszesz next :c

    OdpowiedzUsuń
  119. Fajny rozdział ! Ale zachowanie Harrego wcześnieej ;oo Nwm czy bym wybaczyła ;oo ;c

    OdpowiedzUsuń
  120. Harry jest... straszny. Zabił mnie kurwa. Z jednej strony tak strasznie go kocham za to, że się zmienia, że kocha Tessę bardziej niż kogokolwiek, ale z drugiej... To okropne co zrobił tamtym dziewczynom. Nie wiem co o tym myśleć. Boję się.

    OdpowiedzUsuń
  121. Whaaat again? ;oo jejku kurcze. nie miało tak być. nie kurde nie miało.
    Mieli być razem w swięta, najwyżej potem sie pokłócić. Ale w święta mieli być kurde razem .___.
    Dlaczego Tessa nie może zrozumieć że to już było. Harry był wtedy gówniarzem. Kurde w dupe. Teraz tylko czekać na kolejny rozdział :p

    OdpowiedzUsuń
  122. Ona nie może od niego odejść... nie teraz, nie po tym wszystkim. <3 :( Wybaczyła mu już gorsze rzeczy. Niestety człowiek pod wpływem silnych emocji często podejmuje dziwne decyzje... dlatego nie można przewidzieć co się wydarzy w następnym rozdziale... :( Pozostaje jedynie czekać na kolejny rozdział... Bardzo dziękuję za tłumaczenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  123. bardziej mnie interesuje życie Tessy i Harry'ego niż moje lol świetny rozdział jshshiaxhjajxkck

    OdpowiedzUsuń
  124. Omg... Harry zakochany to najlepszy Harry *.*

    OdpowiedzUsuń
  125. Harold jesteś dupkiem:) że ta Tessa ma do Cb cierpliwośc:) ehh:) super czekam na kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
  126. Awwwwwww te słowa Harrego są takie urocze........Tessa mimo wszystko jest szczesciara bo on naprawde ja kocha :) Z niecierpliwoscią czekam na naxta :)

    OdpowiedzUsuń
  127. błagam cię, tesso, nie zostawiaj go:(

    OdpowiedzUsuń
  128. .... mam doła... czemu wszystko się musiało spiep****?! :'( dopiero ci zaczęło być dobrze i już wszystko się zniszczyło... jestem równocześnie zła i smutna... xx

    OdpowiedzUsuń
  129. szok.. wielki szok ;o
    załamałam się >.<

    OdpowiedzUsuń
  130. A miało być tak pięknie ;_;

    OdpowiedzUsuń
  131. O matko! Co za ! ;O czekam na next! <3 ciekawe co zrobi Tessa..

    OdpowiedzUsuń
  132. Ale mi się lzy w oczch kreca przychadza mi same przeklenstwa jak pomysle co zrobil Harry no ale jego slowa do Tessy wymiataja

    OdpowiedzUsuń
  133. O mój boże. Nie spodziewałam się czegoś takiego. Tak bardzo kocham tę historię, że czekanie na kolejny rozdział płynie dla mnie tygodniami ;) cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  134. Nie spodziewałam się że że Harry nagrał je.
    Oby Tess nie zostawiła go
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  135. Rozdział jak zwykle niesamowity :). Czekam na następny. Dziękuję że tłumaczysz :) Pozdrawiam Kamila ♥

    OdpowiedzUsuń
  136. after chyba będzie mnie zaskakiwać cały czas!
    cieszę się, że Tessa słyszała słowa Harrego. był w tym taki prawdziwy i wiem, że nie kłamał, nie ma nawet takiej opcji. każda chciałaby takiego kogoś jak on, jest przekochany..
    chociaż jak słyszysz takie rzeczy o swoim chłopaku. że zrobił coś takiego dziewczynie, nie pomógł jej, nie obchodziła go, zrujnował jej całe życie. całe! to nienormalne. nie dziwię się, że Tessa miała jakieś podwójne myśli. kocha go, ufa mu i w ogóle.. ale.. to jest straszne! nie dość, że i ją oszukał, to teraz dowiaduje się, że takie rzeczy działy się wcześniej. i to gorsze! jestem ciekawa czego jeszcze dowiemy się o Harrym i jego życiu...

    uh, wszystko jest dziwne. Anne zostawiła ich samych, po czym Harry zostawił Tesse na jej życzenie. teraz Anne wróci do domu i co? ciekawe jakie będą jej kontakty z Tessą po tym wszystkim.. i co z tymi świętami u Kena.. oni wszyscy potrzebują czasu.

    przepraszam, że tak krótko, ale mam zawalony dzień jutrzejszymi urodzinami.. w każdym razie dziękuje za rozdział i kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  137. Wiesz, to całe opowiadanie wzbudza tyle uczuć i tyle nowych myśli. To jest chore zę w tak szybkim tempie się od tego uzależniłam. Kocham Cię za to co robisz ! <3

    OdpowiedzUsuń
  138. O kurdeczka. Co za idiota

    OdpowiedzUsuń
  139. Boże *-* To jest zajebiście perfekcyjne <3 Nie moge sie doczekać nexta! :))x

    OdpowiedzUsuń
  140. Weszłam sobie na tego bloga mając nadzieję, że jest nowy rozdział, ale i tak wiedziałam, ze go nie bedzie, a tu patrze i jest i takka mega podjara jprdl to sie zwie uzależnienie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  141. Zajebisty rozdział.. Mam nadzieje że Tess go nie zostawi.. :D

    OdpowiedzUsuń
  142. Cudowny rozdział wzruszyłam się jak Harry mówił te wszystkie rzeczy o Tess to było piękne <3 Mam nadzieje, że Tessa go nie zostawi szczególnie, że ledwo co się pogodzili. Nie mogę uwierzyć co Harry zrobił tej dziewczynie. :'( Ale tak czy siak Tessa ma mu wybaczyć. Koniec kropka podjełam zdanie i tak ma być xD

    OdpowiedzUsuń
  143. O MÓJ BOŻE *____*
    Kiedy Harry mówił o Tess, myślałam, że się popłaczę. To było takie piękne! Chciałabym, żeby jakiś chłopak o mnie tak mówił <3
    Mam nadzieję, że Tessa pomimo przeszłości Harry'ego, nie zostawi go. Od razu widać, że on naprawdę ją kocha i że zależy mu na niej. I że przede wszystkim zmienił się, odkąd ją poznał.
    Oby wszystko szybko się wyjaśniło ;)
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  144. Te słowa, które Harry wypowiada do swojej matki dobrze że Tessa to wszyatko słyszała. Czekam na nexta jestem bardzo ciekawa czy mu wybaczy i będą razem już bez przeszkód i co będzie na wigili u Kena i Karen czy wogóle tam pójdą w takiej sytuacji. Bardziej interesuje mnie życie HArrego i Trssy niż moje własne ich jest o wiele ciekawsze uzależniłam się od tego opowiadania jestem ciekawa jakie jeszcze tajemnice skrywa Harry. Wychodzi na to że Tessa go wogóle nie znała od tej strony. "To tylko moja przeszłość i niech nią pozostanie, teraz licxysz się tyl ty"♡

    OdpowiedzUsuń
  145. To przeszłość, w której Harry już nie żyje, Tessa jest mądra i mu wybaczy, powinna to zrobić, za dużo już razem przeżyli, żeby teraz to porzucić. Dzięki za tłumaczenie ~ Ola xoxo

    OdpowiedzUsuń
  146. musze powiedziec ze takiego czegosc sie nie spodziwalam, onrobil rozne rzeczy no ale takie cos? przesadzil wtedy ;c

    OdpowiedzUsuń
  147. omg ! wiecej chce wiecej!
    kocham cie <3

    OdpowiedzUsuń
  148. to jest niesamowite! Najlepsze ff jakie czytałam. Każdy rozdział jest cudowny, w ogóle to czytam na bieżąco i sobie tak przy[omniałam że nigdy nie napisałam że bardzo dziękuje za tłumaczenie, na prawdę świetnie tłumaczycie. Dziękuję! xx

    OdpowiedzUsuń
  149. Czemu Harry nie powiedział o tym Tessie ? Znamy już na to odpowiedź. Ponieważ, bał się, że go zostawi. Ale dobrze, żer o tym wspomniał. Kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  150. Jeju. Mam ochotę krzyczeć. Oni 5 minut nie mogą odetchnąć, bo zawsze pojawia się to nowy problem! Załamka
    Hessa <3

    A.

    OdpowiedzUsuń
  151. Hazz jesteś chujem. Ale chcemy żebyś był z Tessą. Ok? Liczę do pięciu.

    OdpowiedzUsuń
  152. I znowu nie wiem co o Tobie myśleć Hazz, jesteś dupkiem.
    Gratuluję wyobraźni i pomysłów autorce xDDDD
    Dziękuję za tłum. :*

    OdpowiedzUsuń
  153. Wypowiedz. Hazzy jest sweet

    Tessa chyba palneła sie w głowe

    OdpowiedzUsuń
  154. ej wkurwiają mnie powoli ich ciągłe kłótnie i ta Tess serio xD jednak kocham ich gavajavaidvsibr

    OdpowiedzUsuń
  155. No nie... Nie w Święta!

    OdpowiedzUsuń
  156. kicha jak ona sobie z tym wszystiim poradzi

    OdpowiedzUsuń
  157. Cudoo <3 Tego się nie spodziewałam ❤❤ Troszkę smutny 😢

    OdpowiedzUsuń
  158. KURWA, TESSA! ON SIE ZACHOWAŁ JAK DEBIL, TO PRAWDA, ALE CIĘ KOCHA. ZMIENIŁ SIĘ... DLA CIEBIE... TEN ROZDZIAŁ JEST TAKI DUDBEJDJEHURBXURBZJEDABDABDABDABDABDURBFURBFIEBXBEUFBEUFBTBDIKDBAFJEJEJRIJRJRJRJEJEJEJJEWIDNEBJDK KOCHAM HARRY'EGO I TESS 😍😊😊👌❤❤❤❤🙌🙆

    OdpowiedzUsuń