niedziela, 8 grudnia 2013

Rozdział 104.

Jazda do domu mojego dzieciństwa, jest znajoma i naprawdę prosta, pomimo padającego śniegu. Zmuszam się do wypuszczenia z siebie każdego krzyku, dosłownie krzyku, póki jestem w samochodzie, więc wydzieram się najgłośniej jak potrafię, zanim dojeżdżam do rodzinnego miasta. Krzyk jest znacznie trudniejszy niż przypuszczałam, zwłaszcza, że nie czuję się w nastroju do tego. Chciałabym tylko płakać i zniknąć. Dałabym wszystko, żeby cofnąć się do pierwszego dnia studiów. Posłuchałabym matki i zmieniła pokoje. Chociaż wtedy mama martwiła się o zły wpływ, jaki mogłaby na mnie wywrzeć Steph. Gdybyśmy tylko obie wiedziały, że to nieuprzejmy, kędzierzawy chłopak będzie problemem, że weźmie wszystko co mam, rozrzuci to wokół, rozedrze to na małe kawałki i rozdmucha, zamiast zebrać te kawałki w całość. 
Jestem tylko dwie godziny drogi od domu przez cały ten czas, a wydaje się jakby ta droga była dużo dłuższa. Nie byłam w domu od początku roku akademickiego ze względu na Harry’ego. Gdybym nie zerwała z Noah, pewno wracałabym tutaj o wiele częściej. Próbuję powstrzymać się od myślenia o Noah, zanim znowu zwariuję. Moje oczy są skupione na drodze, kiedy mijam jego dom i wjeżdżam na podjazd domu mojej matki. 
Kiedy docieram do drzwi, waham się czy wejść do środka czy zapukać. Wydaje się dziwne, pukać do własnego domu, ale czuję się bardzo niekomfortowo z myślą, że mogłabym tak po prostu wejść do środka. Jak to jest możliwe, że aż tyle się zmieniło, od kiedy wyjechałam na studia? 
Decyduję się po prostu wejść. Zastaję mamę stojącą przy brązowej, skórzanej kanapie, w pełnym makijażu, sukience i szpilkach. Wszystko wygląda tak samo czysto i w idealnie zorganizowanym porządku jak wcześniej. Jedyna różnica jest taka, że wnętrze wydaje się mniejsze, może dlatego, że zeszłej nocy byłam u Kena. Dom jest ciepły, a znajomy zapach cynamonu pobudza moje zmysły. Mama ma obsesję na punkcie świeczek i w każdym pokoju znajduje się jedna. Zdejmuję buty już w progu, bo wiem, że nie chciałaby śniegu na jej idealnie wypolerowanych, drewnianych podłogach. Dom jest mały i niezbyt zachęcających od zewnątrz, ale w środku jest ładnie urządzony, a mama zrobiła wszystko, żeby ukryć chaos w swoim małżeństwie, dodając wszędzie kwiaty i obrazy.
- Napiłabyś się kawy, Thereso? – pyta przed przytuleniem mnie. Uzależnienie od kawy zawdzięczam matce.
- Tak, poproszę – mówię przez zaciśnięte zęby. Podążam za nią do kuchni, całkiem niepewna jak rozpocząć konwersację.
- Masz zamiar powiedzieć mi co się stało? – pyta i siada przy małym kuchennym stole. Biorę głęboki oddech i łyk kawy, zanim decyduję się odpowiedzieć.
- Harry i ja zerwaliśmy.
- Dlaczego? – zadaje kolejne pytanie.
- Cóż, okazało się, że nie jest tym, za kogo go uważałam – mówię. Oplatam rękoma kubek z parującą kawą, próbując odgonić od siebie pojawiający się ból i przygotowując się na odpowiedź matki.
- A myślałaś, że kim był?
- Kimś, kto mnie kochał – nie jestem pewna co myślałam o Harrym.
- I teraz uważasz, że tak nie jest?
- Nie, ja to wiem.
- Co sprawia, że jesteś tego taka pewna? – pyta spokojnie.
- Ponieważ ufałam mu, a on zdradził mnie w okropny sposób – wiem, że pomijam wiele szczegółów, ale czuję dziwny przymus obrony Harry’ego przed osądem mamy. Karcę siebie za bycie tak głupią, za myślenie o nim, podczas gdy on z pewnością nie zrobiłby dla mnie tego samego.
- Nie sądzisz, że powinnaś byłą to przemyśleć, zanim z nim zamieszkałaś?
- Tak, wiem, nie krępuj się. Powiedz mi, jaka jestem głupia i nie zapomnij dodać, że miałaś rację – mówię.
- Bo miałam, ostrzegałam cię przed chłopakami takimi jak on. Umawiałam się z takimi typami i to nigdy nie kończyło się dobrze. Po prostu się cieszę, że skończyło się to, zanim tak naprawdę się zaczęło. Ludzie popełniają błędy, nie aż tak wielkie, oczywiście, ale jestem pewna, że on ci wybaczy – bierze łyk ze swojego kubka, zostawiając na nim odbicie różowej szminki.
- Kto?
- Noah, oczywiście.
- To, że nie wyszło mi z Harrym, nie znaczy, że znów będę się z nim umawiać – parskam. Jak ona może tego nie rozumieć? Potrzebuję rozmowy z nią po to, żeby mnie pocieszyła, a nie swatała.
- Dlaczego nie? Powinnaś być wdzięczna, że jest skłonny dać ci drugą szansę.
- Co? Czemu po prostu nie możesz sobie darować? Nie chcę się z nikim teraz wiązać, zwłaszcza z Noah  - mam ochotę wyrwać sobie włosy, ewentualnie jej.
- Co masz na myśli mówiąc 'zwłaszcza z Noah'? Jak możesz mówić o nim coś takiego? Od wczesnego dzieciństwa był dla ciebie taki cudowny.
- Wiem, matko i bardzo mi na nim zależy, po prostu nie w ten sposób.
- Nie wiesz nawet o czym mówisz – wstaje i wylewa kawę do zlewu. – Nie zawsze chodzi o miłość. Przeważnie o stabilizację i bezpieczeństwo.
- Mam tylko osiemnaście lat – mówię jej. Nie chce nawet myśleć o byciu z kimś dla samej stabilizacji. Chcę sama być dla siebie stabilizacją i bezpieczeństwem.  
- Prawie dziewiętnaście. I jeśli nie będziesz ostrożna teraz, nikt później cię nie zechce. Teraz idź poprawić makijaż, bo Noah będzie tu lada chwila – zarządza, po czym wychodzi z kuchni. 
Powinnam była się tego spodziewać, a nie przyjeżdżać tutaj po pocieszenie. Na lepsze wyszłoby mi siedzenie cały dzień w aucie. Tak jak powiedziała, Noah przychodzi mniej niż pięć minut później, ale nie kłopoczę się, by poprawić swój wygląd. Kiedy widzę, jak wchodzi do małej kuchni, czuję się jeszcze gorzej niż chwilę temu, a nie myślałam, że to w ogóle możliwe.
- Cześć – mówi ze swoich miłym, krzywym uśmiechem.
- Cześć – odpowiadam. Podchodzi bliżej, więc wstaję, by go przytulić. Jest ciepły, a jego bluza pachnie naprawdę dobrze, tak, jak to zapamiętałam.
- Twoja mama do mnie dzwoniła – mówi.
- Wiem – próbuję się uśmiechnąć. – Przepraszam, że wciąż cię w to wciąga. Nie wiem jaki ma problem.
- Ja wiem. Chce, żebyś była szczęśliwa – broni jej.
- Noah… - ostrzegam.
- Po prostu nie wie, co naprawdę cię uszczęśliwia. Chce, żebym to był ja, mimo, że tak nie jest.
- Przepraszam – mówię.
- Tess, przestać przepraszać. Po prostu chcę upewnić się, że wszystko jest w porządku – zapewnia mnie i znów przytula.
- Nie jest – przyznaję.
- To widać. Może chcesz o tym porozmawiać?
- No nie wiem, na pewno nie masz nic przeciwko? – nie mogę znieść myśli o ponownym zranieniu go, przez rozmawianie o facecie, dla którego go zostawiłam.
- Tak, jestem pewny – mówi i nalewa sobie szklankę wody, zanim siada po przeciwnej stronie stołu.
- Okej… - mówię. I opowiadam mu właściwie o wszystkim. Pomijam tylko szczegóły naszego życia seksualnego, one są zbyt prywatne. Cóż, w sumie nie są, ale dla mnie zawsze takie pozostaną. Wciąż nie mogę uwierzyć, że Harry powiedział o tym wszystkim przyjaciołom, to jest najgorsze. Nawet gorsze od pokazywania prześcieradeł jest fakt, że kiedy mówił mi, iż mnie kocha i uprawiał ze mną seks, chodził i wszystkim o tym opowiadał.
- Wiedziałem, że cię zrani, ale nie miałem pojęcia jak bardzo – mówi Noah. Mogę stwierdzić, że się złości, co jest bardzo dziwne, bo zwykle jest spokojny i poukładany. – Jesteś dla niego zbyt dobra, to szumowina – dodaje.
- Nie mogę uwierzyć jak głupia byłam. Oddałam dla niego wszystko i teraz nie mam niczego. Najgorsze uczucie na świecie to kochać kogoś, kiedy on nie kocha ciebie.
- Nie musisz mi o tym mówić – odpowiada Noah, a ja mam ochotę strzelić sobie w twarz za to, że właśnie do niego wypowiedziałam takie słowa. – Wszystko w porządku – mówi i pociera swoimi kciukami moje dłonie. 
Chciałabym go kochać, kochać go w ten sposób, w jaki kocham Harry’ego. Byłabym z Noah dużo bardziej szczęśliwa, nigdy nie zrobiłby mi czegoś takiego. 
Rozmawiamy o wszystkim, co przegapiłam, od kiedy wyjechałam, a nie jest tego dużo. Mówi mi, że zdecydował studiować w San Francisco, zamiast na WSU i jestem za to naprawdę wdzięczna. Chociaż jedna dobra rzecz wynikła z naszego rozstania – ma potrzebę opuszczenia Chicago. Mama siedzi w pokoju przez cały czas, a kiedy Noah wychodzi do domu jest prawie siódma. Postanawiam wyjść do przydomowej szklarni, w której spędziłam prawie całe dzieciństwo. Wszystkie rośliny i kwiaty są zwiędłe, a wnętrze jest całkiem zabałaganione. W sumie jak ja w tym momencie. 
Mam tyle rzeczy do zrobienia, do przemyślenia. Muszę znaleźć jakieś lokum i znaleźć sposób, aby wziąć moje rzeczy z mieszkania Harry’ego. Naprawdę rozważałam pozostawienie wszystkiego tam, ale po prostu nie mogę. Nie mam żadnych ubrań, a co najważniejsze książek. Muszę wszystko zabrać, kiedy Harry’ego nie będzie w domu. Sięgam do kieszeni i włączam telefon, a w ciągu sekundy, moja skrzynka odbiorcza jest pełna, tak samo poczta głosowa. Wszystkie wiadomości, oprócz jednej, są od Harry’ego. 
*Christian powiedział, żebyś została jutro w domu, bo tak czy siak, wszyscy wychodzą jutro w południe. Daj mi znać, gdybyś czegoś potrzebowała xx* - wysłane przez Kimberly. 
Wolny dzień jest dla mnie naprawdę dużą ulgą. Cieszę się, że pan Vance jest takim świetnym szefem i jest przy tym bardzo wyrozumiały, mimo, że nie wie nawet, co się dzieje. Bardzo kocham mój staż, ale zaczynam myśleć, że powinnam się przenieść z WSU, może nawet opuścić Waszyngton. Kampus nie jest na tyle duży, żebym była w stanie unikać Harry’ego i wszystkich jego przyjaciół, a nie potrzebuję ciągłego przypominania sobie, co mnie z nim łączyło. Cóż, co myślałam, że nas łączyło. 
Kiedy wracam do domu, moje dłonie i twarz są zdrętwiałe od zimna. Mama siedzi w fotelu i czyta gazetę.
- Mogę zostać na noc? – pytam.
- Tak, jutro wymyślimy jak przywrócić cię do akademika – mówi i wraca do lektury. 
Mój stary pokój jest dokładnie taki sam, jakim go zostawiłam. Wyciągam bluzę i koszulkę ze starej komody i przebieram się. Nie zmywam makijażu przed pójściem spać, po prostu chcę zasnąć, by uciec na chwilę od bólu. 
Zmuszam się do zapadnięcia w sen, śniąc o czasach, kiedy moje życie było dużo lepsze, zanim poznałam Harry’ego. 

 ***

Mój telefon dzwoni w środku nocy, ale ignoruję to. Mam nadzieję, że Harry może spać tego wieczoru. Zastanawiam się czy częścią planu było sprawienie, bym przywiązała się do niego tak bardzo. W jakiś sposób, wiem, że nie. 
Następnego ranka, wyjeżdżam, kiedy mama jest w pracy. Powiedziała mi, że zadzwoni i zmusi ich, aby pozwolili mi wrócić do akademika, ale także upewni się, że będę w całkiem innym budynku. 
Kiedy wjeżdżam na kampus, moje myśli pędzą jak szalone. Muszę zabrać swoje rzeczy z mieszkania, mimo, że nawet nie mam gdzie ich umieścić. Zostawię je w aucie, dopóki nie rozpracuję tego, dokąd pójść. Zawracam samochód i jadę do mieszkania, zanim zmienię zdanie. Harry powinien być na zajęciach, a jeśli jego samochód jest na parkingu, niezwłocznie zawrócę. 
Gdy dojeżdżam pod budynek, skanuję parking dwa razy, żeby upewnić się, że jego samochodu nie ma. Następnie parkuję samochód i idę szybko przez zaśnieżony chodnik do środka. Nogawki moich spodni są przemoczone i zamarzam, kiedy docieram do windy. Staram się myśleć o wszystkim z wyjątkiem Harry'ego, ale jest to niemożliwe. Zaledwie tydzień temu jechałam tą windą do naszego nowego mieszkania. 
On naprawdę musi mnie nienawidzić, że posunął się do takich ekstremalnych kroków, aby zrujnować mi życie. Sprawić, że zamieszkałam z nim, tylko po to, by wygrać zakład. Musi być z siebie teraz naprawdę dumny, przez stopień bólu, który mi zadał. Nie wiem, dlaczego wciąż starał się trzymać mnie blisko, pewnie po to, żeby zweryfikować swoje zwycięstwo. Aby przypomnieć mi jak głupia byłam, ponosząc jego, już i tak wybujałe ego. 
Grzebię między kluczami, zanim daję radę otworzyć drzwi. Nowa, wielka fala bólu, rozbija się o mnie, prawie zwalając mnie na ziemię. Kiedy to się skończy? Albo chociaż się zmniejszy? Idę prostu do pokoju i biorę swoją torbę z szafy, pochopnie wpychając wszystkie moje ubrania do środka, bez składania ich. Później to poprawię. Moje oczy kierują się na stolik nocny, na którym leży zdjęcie moje i Harry’ego, zrobione tuż przed ślubem. Oboje się uśmiechamy i kochamy, jesteśmy prawdziwie szczęśliwi. Szkoda, że to wszystko było udawane. Sięgam po ramkę, w której jest zdjęcie i ciskam nią przez pokój, na beton. Rozbija się, a ja wyjmuję spod szkła zdjęcie i rozdzieram je na tyle kawałków, na ile daję radę. Nie zdaję sobie sprawy, że szlocham, dopóki nie dławię się własnym oddechem. 
Biorę swoje książki i kopię 'Wichrowych Wzgórz' Harry’ego. Nie będzie mu jej brakować i szczerze, należy mi się to od niego, po wszystkim co ode mnie zabrał. 
Wychodząc, zatrzymuję się w kuchni i biorę szklankę wody. Siadam przy stole i pozwalam sobie na spędzenie kilku minut, udając, że nic się nie stało. Udając, że za kilka minut Harry wróci z zajęć i uśmiechnie się do mnie, wchodząc przez drzwi. Podniesie mnie na blat z tęsknotą i miłością. Kliknięcie w drzwiach wyrywa mnie z moich patetycznych snów na jawie. Zeskakuję na stopy, kiedy Harry wchodzi do mieszkania.
- Więc oto ono – mówi i zamyka za sobą. Co? Moje i tak złamane już serce, roztrzaskuje się ponownie, kiedy widzę brunetkę w czarnej sukience, wchodzącą za nim do środka.
- Jest ładne – uśmiecha się. Stoję jak zamrożona, a w jego oczach pojawia się szok, kiedy dostrzega mnie, stojącą w kuchni i trzymającą swoje torby.
- Tess? – pyta, jakby nie był do końca pewien czy naprawdę tutaj jestem.


~ jeśli przeczytałeś/aś zostaw komentarz :)

190 komentarzy:

  1. O boże nowy! Lecę czytać!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo Jezu! kocham too ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu jestem pierwsza! Zajebisty jest, poprostu sie od tego uzależniłam sprawzam minimum parenaście razy dziennie czy nie ma nowego rozdziału!Nie moge doczekać sie następnego!<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. omg, ten rozdział jest cudowny, zresztą jak każdy !
    nie mogę się doczekać kolejnego.
    szkoda, że nie dajecie rady tłumaczyć szybciej, ale i tak jestem Wam wdzięczna, że tłumaczycie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! KOCHAAAAM!
    Dominikaxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział, w końcu mi się udało i jestem pierwsza ;D
    Kiedy next?
    Ula xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne *.* Już chcę kolejny! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebiste kurwa kocham twoje opowiadanie , przepraszam Cię że pisze z anonima ale nie mogę sie zalogować na konto ;))
    Kiedy będzie następny rozdział czekam z rodością ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko, w takim momencie, kim jest ta kobieta ??

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezus maria ..to jest zajebiste , dziekuje , ze tak szybko to tlumaczycie . Czekam na nexta bo sie juz niecierpliwie :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Mcxmzckdmxdmfdn BLAGAM DAJ 105 DZIS ALBO JUTRO JEZY ZESRAM SIE NIENAWIDZE HARRYEGO FLDCJXDJD

    OdpowiedzUsuń
  12. jej dziewczyny naprawdę świetnie tłumaczycie... ale mam napięciee omg! o co chodzi, dodajcie rozdział jak najszybciej błagam!!! Irozumeim żemacie mało czasu bo szkołai obowiązki jesteśmy wkońcu tylko i aż ludźmi! Dodaj jak najszybciej będziesz mogła! DZIĘKUJĘ!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rozdzial ciekawe co bedzie dalej?!

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG i co teraz hahah nie mogę się doczekać nastepnego rozdziału ♥ / @ThanksForLove69

    OdpowiedzUsuń
  15. JAGDYADBAJDJABDJA CHCĘ KOLEJNY ROZDZIAŁ *-*
    OMG TO JEST CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  16. O mój Boże !!!!!!! Zaraz nie wytrzymam ! O czyżby była pierwsza XD Świetny rozdział pozdro <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurde!! Musi byc dzisiaj kolejna czesc ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. bhvfcfgbkinjn Harry masz szansę ją przeprosić !!! :D ale Tess pewnie pomyśli że on już znalazł sobie nową dziewczynę itp.... umieram jak oni nie są razem :c

    OdpowiedzUsuń
  19. Musi byc kolejny rozdzial dzisiaj.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. KOCHAM !! Jezu ja chcę już kolejny rozdział ! ♥ xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie moge, tak strasznie bardzo czekałam na ten rozdział, ale na kolejny czekam z jeszcze większym podnieceniem ! Jezujezujezu czy on przyprowadził tą brunetkę, żeby ją zaliczyć, czy żeby (mam nadzieje) pokazać jej to mieszkanie, żeby je kupiła ? I co teraz z Tess//
    Mam nadzieję, że dalsza czesc historii zostanie wstawiona wkrótce!!
    To jest świetne i strasznie bardzo dziekuje za tłumaczenie :D <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest takie....takie... Brak słów!
    Proszę daj kolejny ;x

    OdpowiedzUsuń
  23. ŚWIETNE!!
    Dziękuje za tłumaczenie tego opowiadania :) Xx
    Już nie mogę doczekać się następnego rozdziału ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Super i jestem 1. Mam nadzieję ze mu wybaczy chociaż zachował się jak świnia

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo nieeee
    tylko nie taki moment!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. PIERWSZA. !
    KIEDY NEXT ?
    JESZCZE DZIŚ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny rozdział :) Dziękuję za to ze tłumaczycie to opowiadanie x

    OdpowiedzUsuń
  28. jkshdkajshdkajsdkasjdaksjdhaksjdhaksj JEJKUUU! Końcówkamnie tak poruszyła... sdvhjasdhajvsd aaaa ciekawe co z tego wyjdzie.. aaa!! Jak to się ułoży !!! :OOO I'M SO EXCITED! DZIEKUJĘ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. oj to się popłakałam na tym fragmencie, kiedy rozrywa to zdjęcie... ;c dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie powinnam się cieszyć, że dodałyście rozdział? Przecież cały dzień tylko o tym myślałam. A jednak teraz ryczę, i wcale nie jest mi lżej na sercu. Jest gorzej, i znając życie na tym etapie kończy się mój dzień. Nie mogę uwierzyć, że każdy rozdział jest coraz bardziej męczący, dla mnie. Wręcz nieprzyjemny, a kiedy tylko się kończy, to jak głupia zastanawiam się kiedy dodacie kolejny. Dziwne, nie? Definitywnie uzależniłam się od tego opowiadania, w taki dziwny sposób. Nie mam pojęcia jak to opisać. Kiedy było dobrze (o ile można tak nazwać czasy, w których Tess była ZŁUDNIE szczęśliwa) to brakowało mi tych kłótni, problemów. A teraz się pojawiły, i wręcz wydrapują mi oczy, kiedy jak nawiedzona czytam kolejne rozdziały. To tak, jakby autorka tego opowiadania chciała mnie zniszczyć. Zaczyna opowiadanie które już od początku nie wydaje się banalne. Ale.. z biegiem rozdziałów, które śledziłam.. robiło się lepiej. Było dobrze, zbyt dobrze. I nagle wszystko wybuchnęło mi prosto w twarz. Dziewczyny.. mimo wszystko cieszę się, że to tłumaczycie. Może teraz te opowiadanie nie poprawia mi humoru (przynajmniej nie w taki sposób, jaki bym chciała), ale były momenty, że dzięki waszemu, poświęconemu czasowi wydawało mi się, że jestem przeszczęśliwa. Mimo, iż ciągle towarzyszyła mi ponura myśl, że nie jestem Theresą. Teraz się z tego cieszę. Cieszę się, że nie jestem główną bohaterką, jednak wiem, że przyjdą takie czasy, iż znów będę żałować. Dziękuję wam. Nic więcej nie mogę dodać. Mam nadzieje że szybko dodacie kolejny rozdział. Zresztą, zawsze szybko dodajecie. Problem w tym, iż kiedy da się odgryźć palec żyrafie (tak, porównałam się do żyrafy) to ona będzie odgryzać więcej, i więcej, i więcej.. zaczyna mi odwalać. Zwłaszcza z tą żyrafą. No to.. Pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Twoją opinią w stu procentach! Nawet nie jestem ciekawa jaki ból czuła Tessa gdy ten dupek ją zranił. Te rozdziały są coraz gorsze, w sensie...jest coraz bardziej smutno, już nie jest tak samo jak wcześniej. Mimo to i tak będę czytała dalej, bo to uzależnia.

      Usuń
  31. aghhhh.. mam parę słów na języku ale się powstrzymam ... buuuu .. Harryyy.. jest zły.. bardzoo zły .... :(

    OdpowiedzUsuń
  32. JEFHIWEUBFNIFJ *,*
    Strasznie cieszę się, że rozdział się pojawił, czekałam na niego z niecierpliwością <3
    Jesteście wspaniale, dziewczyny :*
    Rozdział po prostu cudo, mam cichą nadzieję, że jeszcze dzisiaj pojawi się 105, no ale zrozumiem jeśli nie będzie. :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Błagam dodajcie jeszcze jeden !! Proszę !:

    OdpowiedzUsuń
  34. nie no to jest zajebiste, ciekawa jestem kim jest ta dziewczyna ?
    w ogóle ten rozdział jest... brak słów <333

    OdpowiedzUsuń
  35. cały czas płakałam chociaż nie wiem czemu,chyba zżyłam się na tyle z Tess że aż czuje jej ból.Tak mi jej szkoda :c
    Nienawidzę tego napięcia na końcu....zawsze w najlepszych momentach ucinają i normalnie pozostawiają czytelników na "zżeranie się" z ciekawości co będzie dalej
    Swoją drogą mam nadzieje że długo nie będę musiała czekać,jednak zdaje sobie sprawę że wy też macie w końcu jakieś życie anie tylko to opowiadanie i komputer,więc trzymajcie się ciepło (co przyda się w zime) i ogólnie tam nie wiem co xd Czekam z niecierpliwością !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. super dodasz nn jeszcze dzisiaj ?

    OdpowiedzUsuń
  37. W takim momencie naprawdę xd
    A co do rozdziału to BOSKI :*************

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaki durny Harry, jaka biedna Tessa. Co za idioci ta grupka Harrego. Kiedy nn ???

    OdpowiedzUsuń
  39. wow.nie moge się doczekac nextu

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowne :D dodaj następny :**

    OdpowiedzUsuń
  41. Boże! Kocham to! <3 czekam na następny. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. OESU następny chce! Nie wytrzymam! W ttakim momencie się kończy ;_; rly?!?

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta kobieta to będzie jego mama tak myślę, bo gdyby kochał Tess raczej nie zaprosiłby innej do domu. Rozdział extra :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Dodajcie dzisiaj jeszcze jeden. Prosimy!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Noo albo mama, albo chce sprzedać mieszkanie. Dawajcie następny, już nie mogę się doczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Kiedy następny ?????!

    OdpowiedzUsuń
  47. O Boże KOCHAM PO PROSTU NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ NASTĘPNEGO <33333

    OdpowiedzUsuń
  48. jejcia!!! biedna Tess mam nadzieje że mu wybaczy bo wierze że Harry naprawde ją kocha
    Polecam Good Enough Little Mix do słuchania!

    OdpowiedzUsuń
  49. O kurwa co za frajer chcę go zabić za to co robi Tessie ktoś chętny aby mi pomoc??

    OdpowiedzUsuń
  50. O kurde... Kiedy nastepny? Czemu w takim momencie?! :((((

    OdpowiedzUsuń
  51. ZGADUJĘ ŻE HAZZ CHCE SPRZEDAĆ MIESZKANIE XD XD
    BŁAGAM BŁAGAM BŁAGAM BŁAGAM DACIE DZISIAJ NASTĘPNY ?
    JA SPAĆ PO NOCACH NIE BĘDĘ ;-;
    PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ
    http://1.bp.blogspot.com/-IbhXe6Z5GTo/UHCXYpRFoII/AAAAAAAACn4/cK7t2StKeF0/s1600/begging-gif.gif
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_lnopg3lPNx1qm4u7uo1_500.gif

    OdpowiedzUsuń
  52. Blagam dajcie nastepny !!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Swietny next pls !

    OdpowiedzUsuń
  54. Geenialne . Blagam o nastepny bo nie wytrzymam do jtr xc

    OdpowiedzUsuń
  55. Kurwa biedna Tess. Czemu urywacie w takim momencie?? Kiedy następny?? Kocham Was xx

    OdpowiedzUsuń
  56. kto przyłączy się do zabicia tego palanta? musimy tylko wykonac kilka rzeczy. punkt pierwszy: złożyć się na broń huehuehue a tak na serio to kiedy nn?

    OdpowiedzUsuń
  57. O rany , po co on przyprowadził tę babę do domu ????

    OdpowiedzUsuń
  58. Dlaczego w takim momencie ? Jak tak można ? Dodacie jeszcze jeden dzisiaj ? Błagam, co tam dalej będzie i przede wszystkim kim będzie ta dziewczyna. Błagam Was dziewczyny dajcie jeszcze jeden, ja nie wytrzymam.
    ~G.

    OdpowiedzUsuń
  59. cholera :o :c
    Harry jest aż tak podły ? czy może sprzedaję mieszkanie ?
    hę?
    harry ty ,,szumowino"

    OdpowiedzUsuń
  60. Awww......dodasz dzisiaj następny ?? Proszę bo nie wytrzymam !! <333
    PS: Kocham After <333333

    OdpowiedzUsuń
  61. O Jezu... jaki debil! Nową dziewczynę se od razu do domu wprowadzić?! No bez przesady! Współczuję dla Tessy... Musi przechodzić przez takie coś. Ciekawe jak będzie wyglądać ich kłótnia. Ja chcę wiedzieć co będzie dalej teraz!!!! <3 <3 <3 Czekam niecierpliwie na następny rozdział. Powiesz kiedy będzie??? <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  62. o mój boże aż się popłakałam uwielbiam wasze tłumaczenie już nie mogę doczekać się nastęnego rozdziału teraz pewnie cały czas będę się zastanawiać kto to co on zrobi i wgl

    OdpowiedzUsuń
  63. To nie wygląda dobrze ;< Harry nie mógł tak szybko znaleźć sobie nowej dziewczyny. Chyba... Przecież on nie jest aż takim dupkiem, żeby poniżyć Tess w ten sposób . Może on chce po prostu sprzedać mieszkanie a ta brunetka to nabywca ?!

    OdpowiedzUsuń
  64. o kuhwaaa :D czemu akurat teraz. daj jak najszybciej nastepnyy

    OdpowiedzUsuń
  65. Masakra przez ponad 5 dni nie miałam dostępu na neta ale zajebałam mamie telefon i weszłam a tu taka niespodzianka kolejne 3 rozdziały kocham to opowiadanie a jednocześnie kocham was że chcę się wam to tłumaczyć mam wrażenie że nie wiecie nawet ilu ludzi uszczęśliwiacie tym co robicie podczas czytania rozdziałów wyłam niemiłosiernie zdawało mi się że odczuwam o samo co tessa chociaż wiem że tak nie jest bo nie przeżyłam tych cudownych chwil z harrym miłość mojego i nię tylko mojego życia okazała się kompletnym dudkiem nienawidzę go za to ale jednocześnie nadal kocham i ni wyobrażam sobie życia bez niego tak jak i tess jestem w kompletnej rozsypce i nie wiem co mam dalej robić kocham są dziewczyny i czekam na next jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  66. ohhh będe spr codziennie:) cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Rycze... Harry to taki sukinsyn... Czemu to się skończyło w takim momencie.? Kocham was. ~A

    OdpowiedzUsuń
  68. Boże jak ja to kocham! Tak bardzo że ja nie mogę!!

    OdpowiedzUsuń
  69. błagam, żeby była to laska, która chce wynająć to mieszkanie, albo coś.. błagam! niech on nie będzie takim dupkiem, że przyprowadzi następną lasiunię do ICH mieszkania! o boże, on jest taki... okropny. Harry w sensie haha... rozdział mega, tylko skonczony w takim momencie, że za chwilę coś rozwalę chyba. chcę wiedzieć kto to! :D
    czekam do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  70. OMG XD
    Dlaczego w takim momencie ? i Kim jest taaa kobitaaa ; o
    Onii mają być razem bo gdy nie są umierammm ;(
    Jej Matka powala xd Już po Nohan zadzwoniła :D
    Czekam na nn <3
    Lovvvv it <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Blagam dajcie kolejny xc

    OdpowiedzUsuń
  72. Blaaagam dajvie kolejny

    OdpowiedzUsuń
  73. No co za debil !

    OdpowiedzUsuń
  74. W życiu nie uwierzę, że sobie znalazł kogoś innego. Mogę się założyć, że nie spotyka sie z tą laską w czarnej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  75. o boże moje emocje!! Może sie pogodzą!! Kocham ;* życzę weny! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  76. o kurde
    szczerze to mam wrażenie, że chce sprzedać to mieszkanie

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja pierniczę :o

    OdpowiedzUsuń
  78. O mój boże zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  79. O KUR*A KUR*A KUR*A KUR*A KUR*A KUR*A KUR*A KUR*A KUR*A KUR*A KUR*A KUR*A KUR*A KUR*A KUR*A KUR*A KUR*A
    O.o

    OdpowiedzUsuń
  80. jednak ten Harry to świnia mam nadzieję że next pojawi się szybko bo nie wytrzymam

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetne tłumaczenie :) szkoda ze przerwałas w takim momencie

    OdpowiedzUsuń
  82. O BOŻE !!! CZEKAŁAM NA TEN ROZDZIAŁ CAŁY DZIEŃ !!!! <33333 DODASZ DZISIAJ JESZCZE DRUGIEGO ?? PROSZĘ... ?? Ja myśle że on chciał sprzedać te mieszkanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  83. BŁAGAM dodaj dziś kolejny!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  84. hahahaha mama Tessy rozwala, jej córka dopiero co rozstała się z chłopakiem, a ona już podsyła jej Noah. XDD

    OdpowiedzUsuń
  85. ryli?! ; o
    ja chce już następny!

    OdpowiedzUsuń
  86. On na pewno chce sprzedać to mieszkanie!
    No i bardzo dobrze! Nie lubię takiego Harrego...
    Chcę żeby była tak jak dawniej, tak jak wtedy kiedy jeszcze nikt nie wiedział o zakładzie, tak jak by go nie było ; //
    Z niecierpliwością czekam na NEXT pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  87. Bede wam stopy calowac tylko dajcie nastepny ;__;

    OdpowiedzUsuń
  88. Blagam dajcie kolejny .

    OdpowiedzUsuń
  89. Tiaaa.. zawsze koniec w najciekawszym momencie :D

    OdpowiedzUsuń
  90. O fuck !!!!! Dawać mi następny rozdział szybko ( nie pośpieszam c'nie ale nie mogę się doczekac co będzie dalej) :D Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  91. Boże chce dalej. :DDD

    OdpowiedzUsuń
  92. Spr co chwile majac nadzieje z juz dodalyscie ;__;

    OdpowiedzUsuń
  93. Blagam dodajcie ho inaczej dostane zapasci emocjonalnej ;__;

    OdpowiedzUsuń
  94. KOCHAM CIĘ ZA TO CODZIENNE DODAWANIE <333
    MYŚLĘ SB ŻE NIE MA A TU TAKIE ZDZIWO

    OdpowiedzUsuń
  95. Aaaa!! Ja chce juz nowy rozdzial ;) . Ciesze sie ze tlumaczycie to opowadanie . Jestem wam wdzieczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. ja pierdole harry ty chuju.

    OdpowiedzUsuń
  97. Swietny! Do nastepnego xx

    OdpowiedzUsuń
  98. będzie dziś następny ? prosze :c

    OdpowiedzUsuń
  99. O Kuffa... Tłumacz tłumacz <333

    OdpowiedzUsuń
  100. Ojejciu. Dodaj następny jak najszybciej!!!

    OdpowiedzUsuń
  101. jeju *.* dziękuję że dodajesz tak często <3

    OdpowiedzUsuń
  102. O boze bozi juzuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  103. cudowny jak zawsze <3
    już nie mogę się doczekać następnego

    OdpowiedzUsuń
  104. Omg, tak bardzo chcę zeby sie pogodzili!!
    czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  105. OMG Czemu w takim momencie.?!

    OdpowiedzUsuń
  106. No ja kurwa mam nadzieję, że to jakaś baba, która chce kupić to mieszkanie a nie jakaś szmata, którą zaprosił Harry by się z nią przespał bo zabije .-.

    OdpowiedzUsuń
  107. Cud.cud cud *.*

    OdpowiedzUsuń
  108. Ojejciuniu <333333 kocham tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  109. Ojeeeej !!! <3 Moim zdaniem ta kobieta to albo jego matka albo kobieta która chce kupić mieszkanie ! Ale boskie jest to opowiadanie :) Dziękuje że je tłumaczycie :)
    #Ewe.lyn#

    OdpowiedzUsuń
  110. Rozdział boski !!! Mam nadzieję, że Harry nie przyprowadził jakieś swojej nowej laski do ich wspólnego mieszkania :(
    Czekam nn ;d Xoxo @JustynaJanik3

    OdpowiedzUsuń
  111. omg omg omg omg *________*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  112. KURWA HARRY TY............ KURWA NIE MAM SŁÓW ;X

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja pierdole taka koncowka. Jezuuu blagam zeby to nie bylo o czym teraz mysle. Harry chyba nie jest az takim chujem (przepraszam za wyrazenie ja wgl nie przeklinam ale tu nic innego mi nie pasuje). Jejju ja nie wytrzymam do nastepnego. To jest takie boskie. Codziennie sprawdzam czy jest nowy rozdzial. Jak juz jest to sie mega cieszcze ale kiedy koncze czytac to chce mi sie ryczec zwlasza na takich koncowkach. O moj boze. Kocham was za tlumaczenie. Naprawde kocham. A przede wszystkim dziekujeautorce za tak wspanialu blog. Jeszcze raz dziekuje <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  114. TO JEST ZAJEBISTE <3

    OdpowiedzUsuń
  115. Mam nadzieję że Harry sprzedaje mieszkanie tej dziewczynie a nie chce z nią zamieszkać!!!

    OdpowiedzUsuń
  116. Ta końcówka mnie dobiła ;o :c

    OdpowiedzUsuń
  117. przeczytałam wszystkie rozdziały! to jest po prostu świetne! nie mogę się doczekać następnego <3 boże niech to wszystko jakoś się ogarnie.

    OdpowiedzUsuń
  118. Czy on jest az takim idiota.....

    OdpowiedzUsuń
  119. Od tygodnia czytam ten blog i nigdy nie jest mi mało, zarywam noce żeby czytać kolejne rozdziały. Po prostu to jest genialne. Genialne jest to jak to tłumaczycie, i że wam się w ogóle chce. Kocham to. Często jestem na telefonie i nie mogę pisać komentarzy, ale tylko jak wejdę na komputer zostawię po sobie komentarz. :) I z niecierpliwością czekam na następny. Heh, trochę się rozpisałam, bo to mój pierwszy komentarz zostawiony tutaj. Życzę chęci do tłumaczenia tego ff.
    Wera xx

    OdpowiedzUsuń
  120. dziękuję za każdy przetłumaczony rozdział i za tak dokładne tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  121. Harry to chuj, mam nadzieje zebedzie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  122. O mó boże :O ! jakie zakończenie! nie mogę doczekać się następnego! tłumaczenie jak zwykle świetne!

    OdpowiedzUsuń
  123. :) :) :) ŚWIETNY! dacie linka to wersji po angielsku??? nie mogę jej znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  124. Powiem jedno: KURWA HARRY CO TY ODPIERDALASZ?!?! :/
    pzdr x ~jolka

    OdpowiedzUsuń
  125. Co to za laska.?? WTF?! NIE CHCE HEJ TU!

    OdpowiedzUsuń
  126. #beauty #pain #love #broken #heart #crying #new #chapter #after #harry #loser #tessa #poor #i'm #lost #in #this #fucking #paradise #omg #want #more #harry #i #promise #i #kill #you

    OdpowiedzUsuń
  127. Jezus! Jestem ciekawa co to za dziewczyna i jestem ciekawa co zrobi Tessa i Harry. Czekam na następny!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  128. Harry co ty do ch*ja odpie*dalasz?? Hm a może to wcale nie jest to na co wygląda?? muszę cierpliwie poczekać to się dowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  129. O jejku. Hazz ją nakrył. Moje oczy są wielkie jak spodki i trzęsą mi się dłonie (nwm czemu xD) po tym co przeczytałam. Nie mg się doczekać kolejnego.

    OdpowiedzUsuń
  130. O funk marżę już o kolejnym rozdziale jemu ale się skończył... kocham was!!! @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
  131. kilka dni i wszystkie 100 rozdziałów przeczytane!
    zakochałam się w tym...
    wielkie dzięki za tłumaczenie xx

    OdpowiedzUsuń
  132. Po prostu dziękuję ;c

    OdpowiedzUsuń
  133. Szczerze to ja za bardzo nie lubie Harry'ego. Znalazlam Twoj blog chyba na http://furious-fanfiction.blogspot.de
    i weszlam tu ze wzgledu na szablon?,
    bo jest na prawde przesliczny. Potem przeczytalam z jakies moze 6 rozdzialow i
    chcialam juz wyjsc, poniewaz nie za bardzo mi sie one spodobaly po czym przeczytalam rozdzial 20 ktorys
    i dotarlam chyba az do 30 ktoregos rozdzialu. Nie myslalam na poczatku ze tak ladnie potrafisz pisac.
    Nawet nie masz pojecia co sie ze mna dzialo kiedy to czytalam. Pozniej zamierzam przeczytac wszystkie
    rozdzialy jak bd miala na to czas ^^. Chyba jestes pierwsza os. u ktorej widze az tyle rozdzialow.
    Nie wielu os. udaje sie tyle napisac. Niektorzy koncza juz nawet po 20 rozdziale.

    OdpowiedzUsuń
  134. Jesteś genialna. Jestem fanką twojego bloga. KOCHAM. <333

    OdpowiedzUsuń
  135. MATKOBOSKABOŻEŚWIĘTY! *-* Ja już się trzęsę.... Czekam na kolejny <3 x

    OdpowiedzUsuń
  136. :o nwm co napisać :ooooo serio, to jest takie dfsghhfs *o* ciekawe co to za laska :o @Rebel_kj

    OdpowiedzUsuń
  137. oooo jacieżpierdziele!!!next!

    OdpowiedzUsuń
  138. Ja tam bym się od razu ewakułowała stamtąd, a nie piła wodę XD
    Dziękuję wam za tłumaczenie, ilysm xx

    OdpowiedzUsuń
  139. heh :D
    dzięki za tłumaczenie i wg ;)
    nie chciałabym mieć takiej matki jak Tessa.... lol

    OdpowiedzUsuń
  140. OMG świetny czekam na nn <3


    Sandra♥

    OdpowiedzUsuń
  141. o matko! co to będzie?! nie no świetny rozdział jak zawsze ♥
    @pazasia

    OdpowiedzUsuń
  142. OMG!!!! Kim jest ta laska? czy Tess wybaczy Harremu?czy Harry będzie ją nękał????

    OdpowiedzUsuń
  143. Mam nadzieję, że Harry sprzedaje tej niewiadomej lasce mieszkanie, a nie przyszedł się z nią jebać .. ;/ CHCE WIĘCEJ, PROSZĘ WIĘCEJ ! Nie mogę się już doczekać następnego rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  144. o rany, ale palant. Nowa dziewczyna?! Bylby skurwielem. Sprzedaje mieszkanie? niby czemu skoro wie ze sa jeszcze ciuchy Tessy i ona jest wspolwlascicielem? Czyzby tylko po to do niej tak wydzwanial? ;c dajcie szybko nastepny x dziekuje za tlumaczenie x @xforxyoux

    OdpowiedzUsuń
  145. Ta laska to może być jego matka, w rozdziale nie jest opisane jak ona wyglądała lecz jest to bardzo prawdopodobne, wątpię żeby przyszła z nim laska a on powiedział " Więc oto ono" Chyba że sprzedaję mieszkanie. A może chciał ją zaliczyć? Chyba nie! Oby nie! Tessa jeszcze zacznie się ciąć, nie mam pojęcia ;c Kocham Was za to że tłumaczycie After <3 Next!

    OdpowiedzUsuń
  146. o rany, ale palant. Nowa dziewczyna?! Bylby skurwielem. Sprzedaje mieszkanie? niby czemu skoro wie ze sa jeszcze ciuchy Tessy i ona jest wspolwlascicielem? Czyzby tylko po to do niej tak wydzwanial? ;c dajcie szybko nastepny x dziekuje za tlumaczenie x @xforxyoux

    OdpowiedzUsuń
  147. Niesamowity rozdział i oczywiście .....
    Czekamy na następy :DDD

    OdpowiedzUsuń
  148. Next next next !!!! :DDD szybko

    OdpowiedzUsuń
  149. Gdzie znajdę 2 część after w oryginale po angielsku? :)

    OdpowiedzUsuń
  150. O ja pierdole! <3 Dawaj szybko nastepny bo nie wytrzymam!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA1!!! <3 Kocham ciebie za to że tłumaczysz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  151. Love love love, czytając końcówke serce biło mi jak nie wiem!!

    OdpowiedzUsuń
  152. kurwa!! boże boski jest od niedzieli go dopiero czytam teraz skonczyłam prosze dodaj kolejne szybciutko <3

    OdpowiedzUsuń
  153. Tego już nawet nie można nazwać tłumaczeniem.
    To jest coś niezwykłego. To jest drugi najlepszy ff w moim życiu. ( Sory, DARK FOREVER XD )
    Naprawdę z całego serducha dziękuję, że nie jesteście tak leniwe jak ja i to """ tłumaczycie """"


    Uzależniona tą perfekcją
    ja :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Kocham too <333

    OdpowiedzUsuń
  155. Nie dość, że Tessa chciała tylko sobie wsiąść swoje ubrania z "ich" wspólnego mieszkania, to sobie przyprowadza kogoś, jakaś wywłokę do towarzystwa,
    Na zapomnienie tego co zrobił? Raczej słaby, pomysł.Tak jak lubię Hazzę, to zaczyna mnie irytować, dlaczego on musi wszystko zjebać -.-. Biedna Tess, czekam na next, dziękuje, że tłumaczycie //Maggie

    OdpowiedzUsuń
  156. To nie jest panienka do towarzystwa, tylko przyprowadził ją, żeby zobaczyła mieszkanie, ale Tessa też tak pomyśli jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  157. Hej, kiedy kolejny rozdział?:) już się nie mogę doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  158. jest genialne przeczytałam w tydzień całość
    czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  159. kiedy kolejny.. ? ostatnio czekałam chyba tydzień na nowy rozdział mogłyby one pojawiać się częściej? <3 po prostu je kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ;) KIEDYY NASTĘPNYY ?? !!!

      Usuń
    2. No nwm, może sprawdźcie str. główną, tam jest pewne info?!

      Usuń
  160. omg, cholerne dzięki za to, że tłumaczycie. Co to za brunetka? ediwudibnd świetne opowiadanie *-*

    OdpowiedzUsuń
  161. Harry chce sprzedać mieszkanie??? :o

    OdpowiedzUsuń
  162. Widzę że Harry sprzedaje mieszkanie, a Tess chyba pomyślała że przyprowadził sobie dziewczyne, no nieźle nie dziwie jej się, przez to co przeszła ma prawo tak myśleć, ale jestem ciekawa jak to się rozegra.. :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Taa, kocha Tess. Już widać jak Ją kocha tak, że ją zdradza i okłamuje ... Ale rozdział super :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Genialne. Brak mi słów. matko dziękuję za tłumaczenie :****

    OdpowiedzUsuń