niedziela, 22 grudnia 2013

Rozdział 111.

Trzymam telefon między ramieniem i uchem, biorę papier z podajnika na ścianie i wrzucam go do kosza pod umywalką. Woda nie zaczyna lecieć dopóki nie poruszam ręcznikiem, nienawidzę automatycznych zlewów. Eyeliner rozmazał mi się trochę pod oczami, ale biorąc pod uwagę to, jak spocona jestem, wyglądam dużo lepiej niż zakładałam. Po trzecim sygnale rozłączam się i kładę telefon na umywalce. Czemu nie odbiera? Tak, to dzwoni do mnie cały… Telefon zaczyna wibrować i prawie wpada mi do wody, na co wybucham śmiechem. Nie wiem czemu, ale uważam to za zabawne. Imię Harry’ego pojawia się na ekranie, więc przesuwam po nim mokrym palcem.
- Harold? – mówię do telefonu. Harold? O Panie, naprawdę za dużo wypiłam.
- Tessa? – dyszy lekko. Brzmi zabawnie. 
- Wszystko w porządku? Dzwoniłaś do mnie? – pyta. Jego głos jest niebiański.
- Nie wiem, a wynika tak z twoich ostatnich połączeń? Ponieważ jest duża szansa, że byłam to ja – śmieję się.
- Piłaś coś? – jego ton się zmienia.
- Może – kwiczę i wyrzucam papier do kosza. 
Dwie pijane dziewczyny wchodzą do łazienki, po czym jedna potyka się o własne nogi, co powoduje śmiech u mnie i jej przyjaciółki. Wtaczają się do największej kabiny, a ja znów skupiam się na telefonie.
- Gdzie jesteś? – pyta oschle.
- Och, mógłbyś wyluzować? – mówię do telefonu. Zawsze mówi mi, żebym się 'uspokoiła', więc teraz moja kolej.
- Tessa… - wzdycha. Wyczuwam, że jest zły, ale moje myśli są teraz zbyt niewyraźne, by się tym przejmować. – Ile wypiłaś? – pyta.
- Nie wiem, jakieś pięć. Może sześć, tak myślę – odpowiadam i opieram się o ścianę. Czuję się cudownie, kiedy zimne płytki chłodzą mi plecy przez cienki materiał sukienki.
- Czego?
- Sex on the Beach. Wiesz, nigdy nie uprawialiśmy seksu na plaży… Mogłoby być zabawnie – mówię z uśmiechem. Chciałabym widzieć teraz jego głupią minę. Nie głupią, piękną… Ale głupia brzmi o wiele lepiej.
- O Boże, jesteś zalana – mówi. Jakimś cudem wiem, że teraz przeczesuje palcami włosy. – Gdzie jesteś? – pyta ponownie.
- Tam, gdzie cię nie ma – odpowiadam dziecinnie.
- Oczywiście. Teraz powiedz mi, jesteś w klubie?
- Oooch, ktoś tu jest zrzędliwy – śmieję się. Wiem, że słyszy muzykę w tle.
- Wiesz, że z łatwością mogę cię znaleźć – grozi.
- Czemu dziś nie zadzwoniłeś? – pytam, zanim zdążam się powstrzymać.
- Co? – widać, że jest zbity z tropu przez moje pytanie.
- Nie próbowałeś się dzisiaj do mnie dodzwonić – brzmię żałośnie.
- Nie sadziłem, że chciałaś.
- Bo nie chcę, ale jednak…
- Cóż, zadzwonię więc jutro – mówi spokojnie.
- Nie rozłączaj się jeszcze.
- Nie rozłączam. Powiedziałem tylko, że zadzwonię, nawet jeśli nie masz zamiaru odebrać – wyjaśnia, a moje serce wręcz podskakuje.
- Okej – staram się brzmieć obojętnie. Co ja wyprawiam?
- Więc, czy teraz możesz powiedzieć mi gdzie jesteś?
- Nie.
- Czy Trevor też tam jest? – brzmi poważnie.
- Tak, ale Kim też jest… I Christian – bronię się. Nie wiem czemu się przed nim tłumaczę.
- Więc taki był plan? Zabranie cię do Seattle na konferencję, zalanie w trupa i zabranie do pierdolonego klubu? – podnosi głos. – Musisz wrócić do hotelu.
- Nie masz prawa mówić mi co mam robić! – krzyczę do głośnika. Cóż, jak widać - szybki obrót akcji.
- Nie przywykłaś do picia, a teraz jesteś poza pokojem, a Trevor… - rozłączam się, zanim zdąża dokończyć. Za kogo on się uważa? Ma szczęście, że w ogóle do niego zadzwoniłam, pijana czy nie. Zepsuł mi całą zabawę, potrzebuję następnego drinka. Mój telefon wciąż wibruje, ale ignoruję go. Masz za swoje, Harry. 
Znajduję drogę do sekcji dla VIPów i proszę kelnerkę o kolejny napój.
- Wszystko w porządku? Wyglądasz na wkurzoną – pyta Kimberly.
- Taa, wszystko okej – kłamię i opróżniam drinka, jak tylko dostaje go do rąk. Co za palant z Harry'ego! To przez niego nie jesteśmy razem, a teraz ma jeszcze czelność na mnie krzyczeć, kiedy do niego dzwonię? Gdyby nie jego występek, byłby tu teraz ze mną. Zamiast niego, mam słodkiego i niezwykle przystojnego Trevora.
- Co? – pyta chłopak, kiedy przyłapuje mnie na gapieniu się.
- Nic – śmieję się i odwracam wzrok. 
Gdy kończę kolejnego drinka, jesteśmy w trakcie rozmowy o jutrzejszym dniu, a chwilę potem znów wstaję.
- Idę zatańczyć! – wołam do nich. Trevor wygląda jakby chciał coś powiedzieć, może nawet zaproponować mi wspólny taniec, ale oblewa się rumieńcem i nic nie mówi. Kimberly wygląda, jakby miała dość tańczenia, ale nie mam nic przeciwko pójściu na parkiet sama.
- Bądź ostrożna - mówi Christian, a ja się uśmiecham. Idę na parkiet i zaczynam się ruszać. Pewnie wyglądam śmiesznie, ale świetnie się czuję dając się ponieść muzyce i zapominając o wszystkim innym, a zwłaszcza o moim durnym telefonie do Harry'ego.
- Mogę się przyłączyć? – pojawia się za mną wysoka postać. Ma na sobie czarne, sprane spodnie i białą koszulkę.
- Uhmm... jasne – alkohol przemawia za mnie. 
Ma brązowe, zgolone włosy, a jego uśmiech sprawia, że jest wystarczająco przystojny. Nie wygląda jak Harry, jednak nikt nie jest jak on. Przestań myśleć o Harrym, przypominam sobie, podczas gdy mój partner, kładzie mi ręce na biodrach.
- Jesteś naprawdę piękna – mówi mi do ucha i zamyka przestrzeń między nami, przyciągając moje plecy do swojego torsu. Nie czuję się tak niekomfortowo, jak myślałam, właściwie jest fajnie. Ruszam się obok niego, nie będąc pewna, czy dobrze wykonuję ten cały seksowny taniec, ale kiedy przyciąga mnie nawet bliżej, myślę, że tak. Kiedy kończy się piosenka, odwraca mnie twarzą do siebie.
- Jeszcze jedna? – pyta z uśmiechem. Potakuję, a jego uśmiech rośnie. 
Brzmienie tej piosenki jest spokojniejsze i bardziej zmysłowe, więc poruszam wolniej biodrami. Przyciąga moją dłoń do swoich ust, po czym ją całuje. Jego oczy spotykają moje, a następna rzecz, jaką zauważam, jest jego język w moich ustach. Moje serce krzyczy, żeby go odepchnąć, prawie blokując się na ten nieznany smak jego ust, ale mózg mówi mi całkiem co innego. Całuj się z nim, żeby zapomnieć o Harrym. Całuj go. Zamykam oczy i poruszam językiem razem z nim. Przez trzy miesiące na studiach całowałam się z większą ilością facetów, niż przez całe życie. Dłoń obcego przesuwam się na moje plecy i zaczyna zjeżdżać w dół.
- Chcesz pójść do mnie? – mówi, odrywając usta od moich warg.
- Co? – usłyszałam go, ale mam nadzieję, że źle zrozumiałam.
- Do mojego mieszkania, chodźmy do niego – rzuca oszczerstwem.
- Och, nie sądzę, że to dobry pomysł.
- A mi się podoba – chichocze, więc czuję się urażona.
- Co sprawia, że myślisz, iż z tobą pójdę? Nawet cię nie znam! – przekrzykuję głośną muzykę. Kolorowe światła odbijają się na jego twarzy, sprawiając, że wygląda dziwnie i bardziej przerażająco niż wcześniej.
- Ponieważ migdaliłaś się do mnie i całowałem cię kilka chwil temu? – mówi, jakby to było oczywiste. 
Podczas przygotowywania się do krzyku, czy kopnięcia go w krocze, zaczynam myśleć jasno. Ma całkowitą rację, rzeczywiście tak było. Co do cholery jest ze mną nie tak? Właśnie całowałam się z obcym facetem w klubie, to do mnie nie podobne. Dobrze się bawiłam tańcząc z Kim, ale pocałunek z przypadkowym gościem, to za dużo.
- Przepraszam, ale nie – mówię i odchodzę od niego. Kiedy wracam do sekcji dla VIPów, Trevor wygląda, jakby miał zasnąć na kanapie. Nic nie mogę poradzić na to, że uśmiecham się, kiedy widzę tę jego cudowność. Jest w ogóle takie słowo? Boże, za dużo wypiłam. 
Siadam i biorę butelkę wody z pojemnika na lód.
- Dobrze się bawiłaś? – pyta Kim, a ja potakuję.
- Tak, właściwie to świetnie spędzam tu czas – mówię, pomimo tego, co zaszło kilka minut temu.
- Jesteś gotowa, kochanie? Musimy wcześnie wstać – pyta Christian Kim.
- Tak, zawsze, kiedy ty jesteś – posyła mu promienny uśmiech, kładąc dłoń na jego udzie. Odwracam się i czuję, że moje policzki płoną.
- Idziesz z nami, czy masz zamiar tutaj spać? – dokuczam Trevorowi. 
Śmieje się i prostuje.
- Jeszcze nie zdecydowałem, ta kanapa jest bardzo wygodna – uśmiecha się.
- Zadzwonię po kierowcę – mówi Christian, na co wszyscy wstajemy. 
Kimberly zamawia ostatniego drinka, gdzie również się nad tym zastanawiam, ale stwierdzam, że to byłoby już przegięcie. Jeśli wypiłabym kolejnego, mogłabym zwymiotować, albo urwałby mi się film. Żadna z tych opcji nie wchodzi w grę.
- Będzie tutaj za kilka minut – oznajmia Christian, więc wszyscy kierujemy się do wyjścia. 
Z radością witam zimne powietrze na swojej gorącej skórze, jednak cieszę się, że jest to tylko delikatny powiew. 
Kiedy docieramy do hotelu jest trzecia nad ranem, a ja jestem pijana i umieram z głodu. Po okupacji mini lodówki, znajdującej się w moim pokoju i zjedzeniu prawie wszystkiego, co się w niej znajdowało, potykam się o łóżko i padam na nie bez zdejmowania ubrań. 
- Shhh – narzekam głośno, kiedy nieznośny odgłos budzi mnie z moich pijackich majaków. Po chwili uświadamiam sobie, że ktoś dobija się do drzwi.


~ jeśli przeczytałeś/aś zostaw komentarz :)

160 komentarzy:

  1. Cudowny rozdział *-*
    i ta nikła nadzieja, że to będzie Harry :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No i wreszcie jestem pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeej kocham to <3 Pierwsza! :) /LovatoMyHero

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo...... nowy rozdział na moje urodziny :3

    OdpowiedzUsuń
  6. o bozeeeee!!!!! GIVE ME MOOORE!
    teraz! już! Harry! wbijaj tam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejejejeje zajebisty! To pewnoe harry xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jejku, jejku!! Mam ogromną nadzieję, że to Harry się dobija, ale z drugiej strony to może być ten facet z klubu, jest wkurzony, bo Tessa go olała i chce się zemścić. Jejku!! Czy autorka zawsze musi kończyć w takich momentach? Pozostawia mnie samą z emocjami z rozdziału i niepewnością co dalej. Nie mogę się doczekać co będzie dalej, a wam ogromnie dziękuje, że tłumaczycie. Jesteście wspaniałe :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No Harry, dajesz swoje wielkie wejście XD

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko cudowne!!! chce next, dzieki ze to tlumaczysz skarbie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wreszcie pierwsza :) pewnie to Harry ;***

    OdpowiedzUsuń
  12. BOOski !!!!!!!! <3
    Czekam na next'a :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jejciu! jejciu! jejciu!
    Chyba polubiłam pijaną Tess. Za ten telefon.
    Błagam niech do tych drzwi dobija się Harry. Proszę.
    Czekam zniecierpliwiona na next.

    OdpowiedzUsuń
  14. czyżby to Harry ? *.* cudowny rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. O MAMUSIU! ŻEBY TO BYŁ HARRY, ŻEBY TO BYŁ HARRY, ŻEBY TO BYŁ HARRY....

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś czuję, że to Harold :D
    A rozdział boski jak zawsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. o jaaaa ta rozmowa wow może Harry przyjechał?? Choć to byłoby coś nie z tej ziemi gdyby tak było! czekam na kolejny bo już teraz dużo się dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Woah ale się porobiło XDDDDDDDDDDDDD
    Harry
    ty
    nerwusie
    zadziorny
    ahahahahahahah XDDD
    Kocham was i dziękuję za tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ich rozmowa przez telefon była ciekawa :D
    To prawdaa Harry jest strasznym nerwusem :*
    Mam nadzieje że to on się dobija do tych drzwii xD
    Czekam na nn xxxx
    NARKOTYK ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze prosze dzisiaj o jeszcze jeden! Plissssssssss... bardzo. Mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Awwwwwwwwwww!
    Rozdział świetny, nie spodziewałam się, że dodacie tak szybko, więc sie ciesze <3
    P.S. mam wielką nadzieje, że to Hazz XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny mam nadzieje ze to Harry się dobija do drzwi <3333 :** :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki sobie :)
    Fajna była rozmowa z Harrym i taniec z facetem.
    PO za tym NIC SPECJALNEOGO.
    HAHAHAH
    HAHAHAHAH
    HAHAHAHAHHAHA
    ŻARCKI :*
    ZAJEBISTE JAK ZAWSZE KOCHAM BARDZOOOO <3
    DOMINIKA XX

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie jest za krotki xc

    OdpowiedzUsuń
  25. Superasny! :-D
    I do tego koncowka dajaca nadzieje ze to Hazz *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Hazza, nareszcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Boze dajcie dzis jeszcze jeden nie wytrzymam do jutra proszeee *___* :** !

    OdpowiedzUsuń
  28. jezu, ale się cieszę, że już nowy <333
    rozdział cudowny + mam wielką nadzieję, że to Harry dobija się do drzwi . hahah już wyobrażam sobie minę Tessy . jezu kocham to opowiadanie :**

    OdpowiedzUsuń
  29. Kooocham! Jak.najszybciej, jeszcze przed.świętami nowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny .*-*. <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny , cudowny , cudowny rozdział! Nie mogę doczekać się kolejnego , ja już to czytam nałogowo ;) Mam tylko jakąś nadzieje ,że to właśnie Harry dobija się do drzwi , oby tak było *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. ludzie ktorzy myska ze to harry, zycze niezawiedzenia sie xd tez jak sie schlam dzwonie do ludzi nwet jesli jestenmn z nimi poklocona, so ja jestem tessą a tessa jest mną haha xd swietny rozdzial, gratki za znajomosc jezyka bo czytalam w orginale i na serio swietnie oddany tekst :) ale nadal czekam na pieprzyszalbowychodziszznapalonąschlanątessąwroliwglownej haha xd

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne...Nie mogę doczekać się następnego rozdziału... xD

    OdpowiedzUsuń
  34. O boze... Mam nadzieje, ze to Harry dobija sie do niej ❤️ Nie wytrzymam dłużej... Zasuwam na angielską wersję i czytam początek rozdziału hahah xd

    OdpowiedzUsuń
  35. Super!!!!!! Proszę dodaj next <3

    OdpowiedzUsuń
  36. mam nadzieje że rozdział pojawi się jutro lub niebawem jestem ciekawa kto się dobija do drzwi to będzie ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  37. niemowę się doczekać kiedy będzie następny rozdział mam nadzieje ze nie długo :D :) np jutro ??? plisss jestem ciekawa kto jest za drzwiami <33 <33333 :d

    OdpowiedzUsuń
  38. autorka opowiadania jest okropna, zawsze kończy w takich zajebistych momentach ugh

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialny rodział! Mam nadzieję że to Harry się tak dobija do drzwi! Czekam nn :**"

    OdpowiedzUsuń
  40. Aaaaa, kocham to ! <3 Proszę, proszę niech to będzie Harry ;) czekam na next. :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Aaaa chce szybko 112, oby to był Hazza <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny!
    Wydaje mi się że to Harry dobija się do drzwi XD Wyobrażam sobie wtedy Tessę :D
    Mam nadzieję że jeszcze dzisiaj dodasz następny <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Awwww na prawde niesamowity rozdzial !!! :)
    To pewnie Hazzzz przyszedl po Tesse !!! <3
    Przewiduje drame !!!!. <3
    Kocham cie za to tlumaczenie !!!!!!!!
    Love ya !
    Tuśka !

    OdpowiedzUsuń
  44. chce juz nowy rozdział dfhsdjkds *-*

    OdpowiedzUsuń
  45. No mam nadzieję że tym kimś będzie Harry :)))

    OdpowiedzUsuń
  46. cały rozdział czekałam aż może jakimś magicznym cudem Harry pojawi się w klubie i doprowadzi Tess do pionu. A teraz? Teraz pozostała mi tylko nadzieja, że do drzwi puka właśnie on, a nie ten typek, do którego Tess się kleiła.:o

    OdpowiedzUsuń
  47. za drzwiami jest Harry..... no przynajmniej mam taką nadzieję *o* jesteście najlepsze i rozdział jest cudowny!! Z niezierpliwością czekam na next <3! mam nadzieję, że dodacie już niedługo :3

    OdpowiedzUsuń
  48. WOW ile emołszyn kocha to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie mogę się doczekać kolejnego, jeju czemu tak szybko to przeczytałam teraz nie wiem co mam czytać xd

    OdpowiedzUsuń
  50. Matko oby jutro był następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Matko oby jutro był następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawe kto taki :D dzięki za rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeju.. Niesamowity! Z każdym kolejnym rozdziałem, coraz bardziej kocham to opowiadanie :D Dodaj szybko kolejny :D
    <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Uuuuu boski *.*

    OdpowiedzUsuń
  55. oj Tessa, Tessa xD mam jednak maluśką nadzieję, że to Harry się dobija :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Jej! Harry na 100% przyjdzie do Tessy! Błagam o następny rozdział !!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Oooooo, jak to bd Harry to łohohoh :D kocham to i czekam na next xD <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  58. ŚWIETNE! SZYBKO KOLEJNY! <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Harry nadchodzi !!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. czy to Harry sie dobija? ^^ świetne jak zawsze! ;) wesołych świąt kochane :*

    OdpowiedzUsuń
  61. O rany.. Tak jak wszyscy myślę, że to Hazz. O rany, ona jest taka niepodobna do siebie kiedy jest pijana..

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow rozdział jak zawsze cudowny nie mogę się doczekać kolejnego Miłego tłumaczenia niunia :)

    OdpowiedzUsuń
  63. OMG Tessa się uchlała. Moim zdaniem to Harry się dobija, ciekawe jak się to wszystko potoczy dalej. Niecierpliwie czekam na nexta, mam nadzieję, że szybko dodacie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. cudowny kochana♥dziekuje♥

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawe czy to Harry czy Trevor ale mam cichą nadzięję ,że Hazza <3
    Czekam na następny <33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  66. oby to byl Harry...:D haha ;) CUDOWNY jak zawsze ♥ a i dziekuje ze poswiecasz swoj wolny czas ♥ kc i wesolych swiat ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam nadzieje , ze jeszcze dzis bbedzie next , bo rozdzial krotki :( ale wspanialy :) mam nadzieje , ze to bedzie Hazz. Wiem, ze to , o co teraz zapytam nie bedzie normalne , ale cooozz..........za ile rozdzialow bedzie scenka +18 ? XD

    OdpowiedzUsuń
  68. PROSZĘ ŻEBY TO BYŁ HARRY,PROSZĘ PROSZĘ.
    JEZU.
    GIVE ME MORE! <3

    OdpowiedzUsuń
  69. Kolejny wspaniały rozdział <3333333333 mam nadzieje, ze to będzie harry.

    OdpowiedzUsuń
  70. Mr. Hazza wkracza do akcji :*

    OdpowiedzUsuń
  71. BOŻE BOŻE BOŻEEEEE może to Harry!!!!! ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  72. cholernie bardzo nie mogę doczekać się już nowego rozdziału. kurde.
    to opowiadanie jest tyuhjgfdghjhgf, tak zdecydowanie!
    dziękuję, że tłumaczycie :)
    świetnie Wam to wychodzi ~@ilysm_kidrauhl (twitter)

    OdpowiedzUsuń
  73. sdf;l;vjh boski :D !
    to będzie na pewno harry
    ta jego zaborczość xD
    hahahahaha proszę a raczej błagam wstaw jutro następny <3
    zlituj się <3333

    OdpowiedzUsuń
  74. omg to będzie coś niesamowitego :D
    wyczuwam DRAMA TIME jeżeli to będzie Harry :D
    oby się pogodzili :D
    i wiesz scenką też nie zachańbie xD
    hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  75. jejku dzięki że tak szybko dodałaś rozdział a co do niego to jest taki ascfbfbgkfkhlp

    OdpowiedzUsuń
  76. OMFG! Nie mogę się doczekać następnego!!

    OdpowiedzUsuń
  77. TAAAKKKK <3 O BOŻE JAK TO HARRY TO PEWNIE ONA SIĘ NA NIEGO RZUCI XD HAHAHAH CHCĘ JUŻ NN

    OdpowiedzUsuń
  78. musicie to robić, nie?
    zawsze najlepszy moment?
    wiem, że święta ale błagam was dajcie mi żyć i dodajcie jak najszybciej następny :D
    A tak ogólnie to Wesołych Świąt, zdrowia, szczęścia, pomyślności, spełnienia marzeń i szczęśliwego nowego roku! <3 / @Maagdalenkaax

    OdpowiedzUsuń
  79. HARRY PRZYJEDZIE. Może to nie on puka w drzwi, ale niedługo też to zrobi. Ja to wiem. Dziękuję za kolejny rozdział. Czekam na następny. Kocham Was!xx

    OdpowiedzUsuń
  80. SUPERRR <3 To napewno Harry :* super tłumaczycie :* kocham !! :*

    OdpowiedzUsuń
  81. Boże jeszcze niegdy nie widziałam żeby ktoś tłumaczył tak tekst.Jesteś niesamowita a ten gość to na 100%Harry albo na 99,9% haha

    OdpowiedzUsuń
  82. OOO nie i w takim momencie przerwałaś:) to pewni Harold się dobija:) pisz słoneczko, pisz:)

    OdpowiedzUsuń
  83. hcvjbkgfds,xmcnv hgfjreksl.x,cvmngjtk *___*
    Boskie! <3
    Wesołych Świąt! ♥
    @1DMyDreaaam

    OdpowiedzUsuń
  84. ŚWIEEETNY <3
    czekaaam na nn *o* jaaa ale jestem ciekawa kto to przyszedł *oby Hazz xD <3*

    OdpowiedzUsuń
  85. to albo Harry albo ten facet z klubu. to nie istotne. Nieważne który z nich to będzie Tess się nie ucieszy na jego widok. Chociaż przyjazd Harry'ego sama sprowokowała....ojejku ale się rozgadałam! rozdział cudowny jak zawsze zresztą! nie wytrzymam do następnego normalnie! xx

    OdpowiedzUsuń
  86. Uuuuy Harry przyjechał !!!! Rozdział cudowny ! Nie spodziewałam się, że Tessa będzie się całować z jakimś przypadkowym facetem :(
    Czekam nn ;*
    Xoxo @JustynaJanik3

    OdpowiedzUsuń
  87. Nie mogłam się doczekać i przeczytałam kilka rozdziałów do przodu ale i tak najlepiej czytać po polsku haha czekam na następny. wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Cu-dow-ne!!! Czekam na nastepny rozdzial <3

    OdpowiedzUsuń
  89. oooooo super , coś czułam , że ona pójdzie na całość xD Dziękuję za tłumaczenie i proszę o następny rozdział . Pozdrawiam . ....

    OdpowiedzUsuń
  90. Nie mogłam wytrzymać i zajrzałam do oryginału i... OMG, to będzie jazda! (Wiesz, o co mi chodzi ;))
    Lenaya
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  91. pijana Tessa jest zajebista XD

    OdpowiedzUsuń
  92. Mam obsesje na punkcie tego ff. W 2 dni przeczytalam wszystkie czesci i teraz trzeba czekac na kolejne tlumaczenia. Na sczescie pojawiaja sie regularnie :) cudoo <33
    Tylko, zeby to byl Harry.

    OdpowiedzUsuń
  93. Czekam na NEXT . Napisałabym że jest niesamowity ale ty to już wiesz . :D

    xx.

    OdpowiedzUsuń
  94. awww świetny rozdział, skoro ktoś dobija się do drzwi to moja pierwsza myśl to Harry *-*

    OdpowiedzUsuń
  95. Och kochana jak się zalałaś nie ładnie xd

    OdpowiedzUsuń
  96. pijana Tess >>>>>>
    może częściej xd

    jakiś chuj ją całował nie lubie go ona nie jest na jedną nocke

    pewnie to Harry sie do niej dobbija do drzwi albo ... nie wiem aaaaa zaraz oszaleje xd

    OdpowiedzUsuń
  97. kiedy dodasz nastepny? to nie tak że sięnarzucam czy coś, ja tylko chce wiedziećnjeśli już wiesz<3

    OdpowiedzUsuń
  98. Oby to był Harry <3

    OdpowiedzUsuń
  99. Tak baaaaardzo bym chciała, żeby to Harry był tym, który się dobija do drzwi. Niestety to fizycznie niemożliwe. Tessa, Vance, Trevor i Kim jechali długo do Seattle. Harry nie zdążyłby w tak krótkim czasie przyjechać do Tess. Tym bardziej, że on nawet nie wie, gdzie ona się dokładnie znajduje.
    To nie jest także facet z klubu. Nie znał Tessy, nie wie jak ona ma na imię i w ogóle. Więc jakim cudem miałby się nagle znaleźć pod jej pokojem w hotelu?
    Jak dla mnie to trochę za późna pora dla obsługi hotelowej. Z klubu przyszli przecież o trzeciej nad ranem. Tess chyba nie spała wystarczająco długo, żeby dotrwać do ranka.
    Nie wydaje mi się też, żeby to byli kim lub Vance. Kim stwierdziła, że to pierwszy raz od dawna, gdy mają opiekunkę dla dziecka, więc pewnie będą chcieli wykorzystać wspólny czas bardziej... konstruktywnie *znacząco porusza brwiami* niż na pukaniu do pokoju Tess. xD
    Pozostaje mi już tylko Trevor. No ale jemu strasznie chciało się spać...
    Dobra, czekam na ciąg dalszy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  100. Awww...Wyczuwam Harrego :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Aaa genialne! Jak ja to kocham <3 Oby to był Harry, tak to z pewnością będzie on :D

    OdpowiedzUsuń
  102. Boże. Będę Cię kochać wiecznie, jeżeli jeszcze dzisiaj dodasz ten 112 rozdział.. TO MUSI BYĆ HARRY,...EWENTUALNIE OBSŁUGA HOTELOWA,KTÓRA JĄ POWIADAMIA O HARRY'M DEMOLUJĄCYM HOL, PONIEWAŻ RECEPCJONISTKA NIE CHCE MU POWIEDZIEĆ, KTÓRY POKÓJ NALEŻY DO TESSY... ,, Narkotyk. Uzależnia, wciąga, sprawia, że wchodzisz kilka razy dziennie z na stronę z wewnętrznym głosem mówiącym ,, może jest... może został dodany,co w nim będzie ? '' ..Przynajmniej tak mam ja. Więc błagam, zlituj się i dodaj jeszcze dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Chciałabym żeby to był Harry... niech się w końcu pogodzą!

    OdpowiedzUsuń
  104. Jezuuuu chcę następny awwww zakończyć w takiej chwili xD no zawał xD @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
  105. boski *O* kocham,kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  106. Haha pewnie będzie wejście smokaw wykonaniu Harry'ego :)
    chce już następny bo nie wytrzymam !

    OdpowiedzUsuń
  107. Chcę następny!!! Nie umiem się doczekać. Zrobisz nam prezent pod choinke (albo nie pod choinke (jak wolisz) ) i napiszesz następny rozdział w Wigilię ?? **
    ~
    Teraz Hazza musi wbić do jej pokoju !!!!

    OdpowiedzUsuń
  108. o mamo mam nadzieję, że to Harry!
    świetny rozdział- czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń
  109. Świetny rozdział!
    Dziewczyny dzięki, że to tłumaczycie i Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Proszę niech będzie jutroooo <3333

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja nie moge dlużej czekać! Umre z tej niepewności! Błagam powiedzcie że to Harry i że wrócą do siebie z Tess! Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  112. Naprawdę świetne! :O

    OdpowiedzUsuń
  113. Kocham, mam nadzieje, że to Harry, ale jak chyba wszyscy tutaj, błagam NEXT <3
    ~Halfatwin

    OdpowiedzUsuń
  114. Ooo dalej :D to było taki mrauh.Ciekawe czy to Hazza, bo jeżeli on to znaczy że się o nią martwi <3 /Meeg

    OdpowiedzUsuń
  115. Oby to był Harold, oby to był ON!!!!!! Plzzzzzz <3

    OdpowiedzUsuń
  116. To pewnie ten koleś z klubu albi Trevor, ale jak będzie to Harry to chyba się popłaczę :D love

    OdpowiedzUsuń
  117. zaloze sie, ze to harrry, tak jestem na 100% pewna. poza tym jak zwykle swietny rodzial. @stylinlow

    OdpowiedzUsuń
  118. To jest cudowne !! <3
    Ommmoommn mam nadzieję że to Hazz *.*
    Żyć bez tego now mogę !! <3 aws *.*

    OdpowiedzUsuń
  119. JEZUUUUUU !!!!!!!!!! BYLE ŻEBY TO BY HAZZ... BYLE ŻEBY TO BYŁ HAZZ... !!!!!! BOŻE... Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NA NEXTA !!!!! <3333

    OdpowiedzUsuń
  120. HARRY ! Jedź do niej !
    Maaatko, jak sie wczułam. Prawie sie poryczałam !
    Jeju, czekam na next <3
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  121. A mi się wydaje że to będzie Trevor. Sle trzymam kciuki by to był Harry xx

    OdpowiedzUsuń
  122. Mam nadzieje że to ten gość z klubu i będzie chcial jej cos zrobic a nagle harry sie pojawi czekam na next super rozdział♥♡♥♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  123. Dziękuję za świetny prezent urodzinowy znaczy miałam je 21, ale też się zalicza ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  124. Boże prosze niech to bedzie Harry,niech się pogodzą...Cudownie ze zniecierpliwieniem czekam na next :)
    Ps.Cudownie tłumaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Mogę się założyc, że to Harry jest za jej drzwiami. Bynajmniej mam taką nadzieję! :D
    Ohh, oby mu już wybaczyła :C

    OdpowiedzUsuń
  126. omfg przez 2 dni przeczytalam wszystko theqcfcasddvayjkydvwd kocham to <3 dwfvdfvfnhgndghnhgnfdvsbfgnhdgjmr

    OdpowiedzUsuń
  127. O tak mam nadzieje ze to Harryyy *.*

    OdpowiedzUsuń
  128. Jeejuu kiedy kolejny rozdział ? Nie mogę się doczekać kolejnego !! :D

    OdpowiedzUsuń
  129. Jej co za emocje. Chce juz następny !!!

    OdpowiedzUsuń
  130. Strasznie chciałabym , żeby to był Harry , ale coś mi się wydaje , ze źle przeczuwam . Dziękuję za tłumaczenie :-*

    OdpowiedzUsuń
  131. Super rozdział ! Jak zwykle , czekam na nexta ! :-D

    OdpowiedzUsuń
  132. Fajny ;3 I to pewnie Harry :D

    OdpowiedzUsuń
  133. Moja reakcja: ''aww harry przyjechał i będą się pieprzyć...'' co to opowiadanie ze mną robi ;d

    OdpowiedzUsuń
  134. Ten rozdział a przynajmiej ta scena z dzwonieniem do złudzenia przypomina scene z 50 twarzy Greya jak Anastasia dzwoni do Christiana ! Ale i tak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  135. U la la, czyżby Harry, myślę że tak..heh :) będzie ciekawie na pewno.. :D

    OdpowiedzUsuń
  136. Oj Tess... Haha
    Boski rozdział:*

    A.

    OdpowiedzUsuń
  137. Nieźle się zlała, prawdziwy student xD
    To Harry, prawda? Bo kto inny?
    HARRY! TESSA! OTWÓRZ MU!

    OdpowiedzUsuń
  138. już może to on

    OdpowiedzUsuń