poniedziałek, 21 października 2013

Rozdział 81.

Uwaga! Rozdział zawiera sceny erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich. Czytając, robisz to na własną odpowiedzialność. Jeśli nie, możesz spokojnie ominąć notkę.


Mimo tego, że zirytowało mnie nastawienie Harry’ego, nie spodziewałam się, że wyjdzie, a teraz, kiedy to zrobił, chciałabym sprawić, żeby ze mną porozmawiał o tym, co go nurtuje. Czasami jestem tak samo uparta, jak on. Rozczesuję kołtuny w moich wilgotnych włosach i zakładam jasnoróżową bieliznę, którą dziś kupiłam. Wciągam koszulkę przez głowę, po czym przeglądam rzeczy na jutro. Jedyne, o czym jestem zdolna myśleć, to to, gdzie poszedł. Wiem, że to obsesyjne i nieco nienormalne, ale nie mogę przestać. Mam nadzieję, że nie jest z Molly.
Gdy zastanawiam się, czy nie zadzwonić do Harry’ego, dostaję sms-a od Steph, mówiącego, że nie zamierza wrócić na noc do pokoju. Mogłaby równie dobrze wprowadzić się do Tristana i Nialla, skoro i tak zostaje tam na 5 nocy w tygodniu, a Tristan absolutnie ją uwielbia. On prawdopodobnie opowiedział jej o swojej pracy na drugiej randce, więc pewnie nie traciłby panowania nad sobą i wychodził bez powodu.
- Szczęściara – mówię do siebie, po czym biorę pilot do telewizora. Moje palce wciskają przyciski w roztargnieniu, w końcu zatrzymuję się na powtórce sezonu 'Przyjaciół', który widziałam już przynajmniej sto razy. Nie mogę sobie przypomnieć, kiedy ostatnio tak po prostu oglądałam telewizję, zazwyczaj mój czas był spędzany z Harrym, na nauce albo czytaniu. Miło tak zwyczajnie leżeć w łóżku i oglądać prostą komedię, by uciec od tej całej bezsensownej walki z Harrym.
Po kilku odcinkach czuję, że moje powieki robią się ciężkie. W tym sennym stanie moja złość od razu znika, więc wysyłam Harry’emu wiadomość na dobranoc, ale on nie odpowiada, nim ogarnia mnie sen.
- Cholera! – głośny łomot wyrywa mnie ze snu. Zrywam się i włączam światło, by zobaczyć potykającego się Harry’ego, usiłującego nawigować po ciemnym pokoju.
- Co ty robisz? – pytam go. Gdy podnosi na mnie wzrok, jego oczy są zaczerwienione i lśniące. Jest pijany. Świetnie.
- Przyszedłem tu zobaczyć się z tobą – odpowiada, opadając na krzesło.
- Dlaczego? – marudzę. Chcę go tutaj, ale nie pijanego i nie o drugiej nad ranem.
- Bo za tobą tęskniłem.
- Więc dlaczego wyszedłeś?
- Bo mnie denerwowałaś – odpowiada. Ałć.
- Wracam do łóżka. Jesteś pijany i oczywiście zamierzasz być znów niemiły – informuję go.
- Nie jestem wredny, Tessa. I nie jestem pijany, okej, dobra, jestem, ale co z tego?
- Nie obchodzi mnie, że jesteś pijany, ale to jest noc w tygodniu, więc muszę się wyspać – mówię. Mogłabym zostać na nogach całą noc, jeśli wiedziałabym, że nie będzie mówił mi przykrych rzeczy przez cały ten czas.
- Noc w tygodniu – przedrzeźnia mnie. – Mogłabyś być jeszcze większym kujonem? – śmieje się.
- Powinieneś po prostu iść – mówię, a następnie kładę się spać, obracając twarzą do ściany. Nie lubię takiego Harry’ego, chcę mojego ‘pół-słodkiego’ Harry’ego z powrotem. Nie tego pijanego idiotę, wpadającego do mojego pokoju o drugiej nad ranem.
- Aww, skarbie, nie bądź na mnie zła.. - mówi Harry, ale ignoruję go.
- Naprawdę chcesz, żebym poszedł? Wiesz, co się dzieję, gdy śpię bez ciebie.. - niemal szepcze.
Moje serce tonie. Wiem, co się dzieje, gdy śpi beze mnie, ale to nie fair z jego strony, żeby używać tego przeciwko mnie, gdy jest pijany i drwi ze mnie.
- W porządku. Możesz zostać, ale ja wracam do łóżka.
- Dlaczego? Nie chcesz spędzić ze mną czasu?
- Jesteś pijany i wredny! – w końcu obracam się, by spojrzeć mu w twarz.
- Nie jestem wredny, jedyne co powiedziałem, to to, że byłaś irytująca – jego wyraz twarzy jest neutralny.
- To jest tak jakby niemiłe, mówić to komuś. Zwłaszcza, kiedy jedyne, co zrobiłam, to zapytanie o twoją pracę.
- O Boże, tylko nie znów to. Daj spokój Tessa, po prostu odpuść sobie. Nie chcę teraz o tym rozmawiać – jego głos jest marudny, gdy mamrocze te słowa.
- Dlaczego dzisiaj piłeś? – pytam. Nie obchodzi mnie to, że pije, nie jestem jego matką, a on jest dorosły. To, co mnie w tym dotyka, to fakt, że za każdym razem, gdy Harry pije, kryje się za tym jakiś powód. On nie pije tylko dla zabawy. Chłopak odwraca ode mnie wzrok i kieruje go na drzwi, jakby planował drogę ucieczki.
- Ja.. Ja nie wiem, po prostu miałem ochotę na drinka.. Cóż, kilka drinków. Proszę, możesz przestać być na mnie zła? Kocham cię – mówi, a jego oczy napotykają moje.
Jego proste słowa rozpraszają większość mojej złości i łapię się na tym, że chcę, by otoczył mnie ramionami.
- Nie jestem na ciebie zła, po prostu nie chcę cofać się w naszym związku. Nie lubię, gdy denerwujesz się na mnie z byle powodu, a potem wychodzisz. Jeśli jesteś zły z jakiegoś powodu, chcę, byś mi o tym powiedział.
- Po prostu nie lubisz nie mieć nad wszystkim kontroli – mówi.
- Proszę?!
- Masz obsesję na punkcie rządzenia innymi – wzrusza ramionami, jakby to był powszechnie znany fakt.
- Nie, nie mam. Po prostu lubię rzeczy w określonym porządku.
- Taa, skoro tak mówisz.
- Więc, skończyliśmy już się kłócić? Coś jeszcze chcesz z siebie wyrzucić, skoro już przy tym jesteśmy? – rzucam.
- Nie, tylko to, że lubisz rządzić ludźmi i to, że naprawdę chcę, żebyś ze mną zamieszkała – mówi. Co?! Jego zmienne humory dosłownie smagają mnie jak batem.
- Powinnaś ze mną zamieszkać, znalazłem dziś mieszkanie. Nie podpisałem jeszcze niczego, ale to ładne miejsce.
- Kiedy? – pytam. Ciężko nadążyć za pięcioma obliczami Harry’ego Stylesa.
- Po tym, jak wyszedłem.
- Zanim się spiłeś? – pytam, a on przewraca oczami. Światło lampy odbija się od kolczyka w jego brwi, próbuję ignorować to, jak atrakcyjnie to wygląda.
- Tak, zanim się upiłem. Więc, co powiesz? Zamieszkasz ze mną?
- Wiem, że jesteś nowy w tym całym randkowaniu, ale ludzie zazwyczaj nie obrażają swoich dziewczyn i nie pytają ich, czy z nimi zamieszkają w tym samym zdaniu – mówię mu, przygryzając dolną wargę, by ukryć uśmiech.
- Cóż, czasami wspomniana dziewczyna powinna się rozpogodzić – uśmiecha się Harry. Nawet gdy jest pijany, jest czarujący jak cholera.
- Więc cóż, wspomniany chłopak powinien przestać być palantem – biorę odwet. Uśmiecha się i przenosi z krzesła na moje łóżko.
- Próbuję nie być palantem, naprawdę się staram. Czasami nie daję rady – siada na skraju łóżka.
- Wiem – wzdycham. Pomijając ten epizod dzisiejszego wieczoru, Harry naprawdę próbował być dla mnie miły, bycie idiotą przychodzi mu naturalnie. Nie chcę go usprawiedliwiać, ale naprawdę radził sobie lepiej, niż się spodziewałam.
- Więc zamieszkasz ze mną? – uśmiecha się.
- Jezu, pomału! Na razie przestanę być na ciebie zła – mówię mu, siadając.
- A teraz chodź do łóżka – instruuję. Kiwa głową i wstaje, by ściągnąć dżinsy. Gdy zdejmuje koszulkę, podaje mi ją. Kocham to, że chce, bym nosiła jego używane koszulki tak bardzo, jak ja.
- Połóż swoje dżinsy na szafce, proszę – proszę go, a on unosi brew, jakby chciał powiedzieć 'Widzisz, masz obsesję'. Gdy chłopak obraca się, zdejmuję swoją koszulkę i wsuwam jego przez głowę.
- Cholera! – wyrywa mu się, a ja spoglądam w górę. Jego oczy są ciemne i rozszerzone. – Co ty masz na sobie?
- Ja.. Kupiłam dziś jakąś nową bieliznę – czerwienię się, po czym odwracam wzrok.
- To widzę. Ściągaj tą koszulkę – Harry żąda. Trzęsącymi się palcami zdejmuję ją i odkładam na łóżko.
- Cholera! – mówi znów.
- Już to powiedziałeś – chichoczę. Blask w jego oczach lśni dla mnie i to sprawia, że przechodzą mnie dreszcze.
- Wyglądasz niesamowicie – przełyka ślinę. – Zawsze wyglądasz, ale to jest po prostu..
Czuję suchość w ustach, gdy spoglądam w dół do jego bokserek i widzę, że materiał napina się pod wpływem rosnącego wybrzuszenia. Energia między nami ulega zmianie jakiś piąty raz tego wieczora.
- Miałam zamiar powiedzieć, pokazać ci wcześniej, ale byłeś zbyt zajęty byciem palantem.
- Mhmm – mruczy, nie zwracając najmniejszej uwagi na to, co mówię. Klęka jednym kolanem na łóżku i mierzy mnie wzrokiem z góry na dół, po czym wspina się na mnie. Jego usta smakują jak whisky i mięta, ta mieszanka jest niebiańska. Nasze pocałunki są delikatne i pełne droczenia się, usta spotykają się, a następnie oddalają, jego język figlarnie ślizga się po moim. Dłoń Harry’ego wplata się w moje włosy, a na brzuchu mogę odczuć jego erekcję, gdy zbliża swoje ciało do mojego. Puszcza moje włosy, by podtrzymać się na łokciu, podczas gdy jego drugiej ręki używa, by mnie dotykać. Jego długie palce błądzą po brzegach mojego koronkowego stanika, wsuwając się do środka i wysuwając. Oblizuje usta, gdy ujmuje mnie swoimi dużymi dłońmi, pocierając w górę i w dół.
- Nie umiem zdecydować, czy chcę, żeby to zostało.. - wzdycha. Nie mogłoby to obchodzić mnie mniej, jestem zbyt zahipnotyzowana jego smukłymi palcami na mojej skórze.
- Jednak nie – mówi, rozpinając stanik. Wyginam plecy w łuk dla niego, by mógł go ściągnąć, a Harry jęczy, gdy jego krocze dotyka mojego.
- Co chcesz robić, Tess? – jego głos jest trzęsący i niekontrolowany.
- Już ci mówiłam – mówię, gdy odsuwa moje majtki na bok. Chciałabym, żeby nie pił tego wieczoru, ale może jego na wpół pijany stan sprawi, że będę wydawać się mniej dziwna.
Krzyczę, gdy jego palce wchodzą we mnie, po czym owijam jedno ramie wokół niego, pod jego ręką. Drugą ręką sięgam pomiędzy nas, by chwycić go. Jęczy, a ja ściskam delikatnie i kontynuuję swój masaż.
- Jesteś pewna? – Harry dyszy. Widzę niepewność w jego czystych, zielonych oczach.
- Tak, jestem pewna. Przestań się nad tym zastanawiać – odpowiadam. Role się zamieniły, teraz to ja jestem tą, która mówi to do niego.
- Kocham cię. Wiesz o tym, prawda? – pyta Harry.
- Tak – mówię, przyciskając swoje usta do jego. – Kocham cię, Harry.
Jego palce nadal ruszają się we mnie powoli, a usta przenoszą się na moją szyję. Harry zasysa moją skórę boleśnie, po czym przesuwa językiem po bolącym miejscu, by je ukoić. Powtarza to w kółko i w kółko, a całe moje ciało płonie.
- Harry.. Ja.. - próbuję powiedzieć, a on szybko wysuwa ze mnie palce. Całuje mnie, a ja skomlę.
Chłopak siada i zaczepia palcami o brzeg moich majtek, ściągając je. Kładzie obie dłonie na moich udach i ściska delikatnie, a potem zaczyna schodzić pocałunkami w dół mojego brzucha i dmucha na moją kobiecość. Moje ciało mimowolnie unosi się z łóżka, a jego język sprawnie porusza się w górę i w dół, podczas gdy ręką przytrzymuje moje uda, utrzymując je rozłączone. W mgnieniu oka moje nogi zaczynają się trząść, więc chwytam się prześcieradła, gdy on krąży językiem wokół mnie.
- Powiedz mi, jakie to przyjemne – mówi.
Zduszone słowa wyrywają mi się z ust, gdy próbuję mu powiedzieć, jak sprawia, że się czuję. Harry nadal mówi mi sprośne rzeczy, liżąc mnie między słowami, tworząc smakowity wzór, a moje ciało drży, natomiast palce u stóp podkurczają.
Gdy odzyskuję świadomość, jego usta, które nabrały dziwnego smaku, znów spotykają moje. Moja klatka piersiowa jest ciężka, a oddech urywany.
- Czy ty.. - Harry zaczyna.
- Ciii.. Tak, jestem pewna – mówię i całuję go namiętnie. Moje palce drapią skórę na jego plecach, zanim ściągam jego bokserki w dół bioder. Harry wzdycha, gdy przeszkoda znika; jęczymy oboje, gdy nasze ciała stykają się.
- Tessa, ja..
- Ciii.. - powtarzam. Chcę tego bardziej niż czegokolwiek i nie chcę, by dalej mówił.
- Ale Tessa, ja muszę ci coś powiedzieć..
- Shh. Harry, proszę, przestań gadać – błagam, po czym znów go całuję. Chwytam jego erekcję, a następnie poruszam ręką w górę i w dół. Jego oczy zamykają się i chłopak łapie ostry, urywany oddech. Instynkt przejmuje kontrolę nad moimi działaniami – przesuwam kciukiem po jego czubku, usuwając stamtąd wilgoć i czuję, jak pulsuje w mojej dłoni.
- Dojdę, jeśli zrobisz to jeszcze raz – Harry z trudem łapie powietrze.
Podnosi się i schodzi z łóżka. Nim zdążę zapytać, gdzie się wybiera, wyciąga małą paczuszkę z kieszeni spodni. Och. To się naprawdę dzieje. Wiem, że powinnam być przejęta albo zdenerwowana, ale jedyne co czuje, to moja miłość do niego i jego do mnie.
Oczekiwanie na to, co się stanie, wypełnia mnie, a czas wydaje się zwalniać, gdy czekam, aż Harry wróci do łóżka. Zawsze myślałam, że mój pierwszy raz będzie z Noah, w czasie naszej nocy poślubnej. Bylibyśmy w wielkim łóżku, w jakimś fantazyjnym bungalowie na tropikalnej wyspie. Ale oto jestem tu, w moim małym pokoju w akademiku, na moim małym łóżku, z Harrym, i nie zmieniłabym w tym najdrobniejszego szczegółu.


~ jeśli przeczytałeś/aś zostaw komentarz :)

138 komentarzy:

  1. omommomomomoomomom genialny rozdział!
    dodaj szybko, bo nie mogę się doczekać kolejnego! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza! :D swieetny rozdzial *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże cudo. Przeczytałam ten rozdział ale mam zamiar przeczytać wszystko od początku xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam to z 5 razy xd
      ORGAAAAAAAAAZM ^^ :3

      Usuń
  4. Proszę dodaj dzisiaj następny rozdział.
    Kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodaj jeszcze dzisiaj następny prooosze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaj jeszcze dzisiaj następny rozdział prooosze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę przeżyć, co on chciał jej powiedzieć. męczy mnie to odkąd czytam ten rozdział już 6969696969 raz. z niecierpliwością czekam na kolejny ! <3 kocham was za to, że macie chęć do tłumaczenia tego <3 bardzo wam za to dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też !!!! Jestem tak cholernie ciekawa że nie wyrabiam ciekawe czy to było coś ważnego ???

      Usuń
    2. Niee nie nic.

      Usuń
  8. Kocham Cie za tak czesto dodawane rozdzialy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. awwww.. prosze... dodaj następny...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie wierzę rospieszczasz nas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widac, ze ten Anonim dodal|a kilka kom na raz, niee?

      Usuń
  11. Next proszę o następny. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny rozdział <333 Z niecierpliwością czekam na kolejne. :3 Kocham wasze tłumaczenie :) xx./ @Victoria_Moskwa

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha uwieelbiam to czytac! Te jej wszystkie przemyslenia.. noc poslubna i to jak liczyla sruby i deski na suficie
    Dzieki, ze tak wspaniale tlumaczycie;-)
    Kocham Was, pamietajcie o tym!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ohh kocham to i was. Kto przetlumaczyl dzis ten rozdzial??

    OdpowiedzUsuń
  15. ooooooooo <3
    ale on jej chciał coś powiedzieć... ciekawe co...



    dzięki ze tłumaczycie, jesteście kochane :*

    OdpowiedzUsuń
  16. gelkdrlshls,jhdfsljakd Czekam *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. lkihougyigqoHWSPEJRGOHDIFUSADF *_______*

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG 81 będzie omg brak słów aaaaaaaaa :O !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. super *_* czekam na dalszą część...będzie dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  20. O Jacie świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatni akapit aka adhuyewadhfsj *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny!!! Jestem ciekawa co Harry chciał jej powiedzieć? Pewnie dowiem się w następnym rozdziale. Kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze mówie ''jak można kączyć w takim momęcie?!'' albo ''jak kurwa można kończyć w takim momentcie!?'' albo '' jak kurwa jego pierdolona mać można kończyć w takim momencie?!!??'' ale dziś nie mam słów. Mogłabym zabić autorke, ale kto wtedy będzie dla mnie pisał?! xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnyy <3
    NEXT <3

    OdpowiedzUsuń
  25. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA............... ale się dzieje i jeszcze w takim momencie koniec rozdziału ! przecież to jest tortura ;/ czekam na następny ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany boskie , po prostu brak slow . Kocham AFTER ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka miła niespodzianka biorąc pod uwagę iż mamy durny poniedziałek i moje dzisiejsze oceny...
    Ciekaw co Harry chciał jej powiedziec.. hm/
    Cóż awwwww! Będzie gorąco!
    Mrrr dawaj szybko następny..

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiem czemu ale wydaje mi się że Harry chciał jej powiedzieć że ją zdradził czy coś w tym stylu ;OO mam nadzieje ze nie ;))
    A tak wgl to rozdział świetny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. dalej dalej dalej *.* @xforxyoux

    OdpowiedzUsuń
  30. BOŻE NIESAMOWITE! MIALAM SIE UCZYC DO SPRAWDZIANU SKARBIE KOCHAM CIE!!!!DZIEKUEJE ZE TLUMACZYSZ <33 KIEDY NN?

    OdpowiedzUsuń
  31. kocham was :D od początku mi się wydawało, że Harry miał jakiś zakład o Tessę z Zayn'em i boję się, że chciał jej o tym powiedzieć ale ona no wiecie...

    OdpowiedzUsuń
  32. boże jaki cudowny <333 nie mogę przestać się uśmiechać :D

    OdpowiedzUsuń
  33. OMG kocham jejjjjju *__* <3 dziękuję, wgl nie mogę się otrząsnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. jezusie, co ona chcial jej powiedziec? :O djsagdksagfjsgf @olinees1

    OdpowiedzUsuń
  35. noooo proszę, weszłam sobie z ciekawości, zupełnie nie licząc na rozdział, a tu znowu niespodzianka! zadziwiacie mnie dziewczyny *,*

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny rozdział. <33333

    OdpowiedzUsuń
  37. OMG snacjdscfde *.*
    Jezuuu jakie to kochane, nie moge ♥!
    Aaaaa.... Kocham ten ff i was, za to, że to tłumaczycie <33
    I wgl. no w takim momencie xDD
    UGH Haha nie wytrzymam do next`a xDD

    OdpowiedzUsuń
  38. Aaa! Jak mogl sie zakonczyc w takim momencie? :O Kocham! Jestem strasznie ciekawa kolejnego rozdzialu oraz tego co Harry chcial jej powiedziec :-D

    OdpowiedzUsuń
  39. AAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ LLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JJJJJJJJJJJJUUUUUUUUUUUUUUU

    OdpowiedzUsuń
  40. OMG fdsvfsvfdzvz *.*
    Bożee, zgon, umarłam <3
    Haha i nie no w takim momencie?! xDD
    Aaaa kocham ten ff i was, za to, że to tłumaczycie ♥!
    UGH... Nie wytrzymam do nexta, normalnie ciekawość mnie zżera! ;x

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny rozdział! ; )
    I wgl. mam jakieś dziwne przeczucia, że to o coś z Zaynem chodziło ;(
    Oby nie, bo normalnie... ugh ;(

    OdpowiedzUsuń
  42. Woww mega ,dziekuje ze tak szybko <3

    OdpowiedzUsuń
  43. ŚWIETNY , GENIALNY , MEGA !!! <3
    Czekam na next'a :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Po tym rozdziale mogę stwierdzić, że Harry ma PMS. Nie ważne, że jest mężczyzną. Jemu zmieniają się humorki nawet szybciej niż mojej mamie w ciąży. Ale Tessa mnie dzisiaj zadziwiła. Jej pewność siebie, i Harry ma rację, ona lubi rządzić ludźmi. No i najważniejsze ... Harry chce z nią zamieszkać, i nie kryje się z tym. Po prostu wszystko świetnie. I ta noc przed nimi. Wszystko idealnie jak na razie, ale mam dziwne przeczucie, że coś się popsuje, może jakaś osoba 3 wejdzie im w drogę. Nie wiem, czas pokaże. XDD Dziękuję za takie małe odstępy czasu między rozdziałami. Jesteście WSPANIAŁE. ILYSM ♥ xx

    OdpowiedzUsuń
  45. no zabije w takim momencie przerwac . -.- !!

    OdpowiedzUsuń
  46. omg!!!!!!! jezuu nie wierze że to się dzieje!!! o matko!!! harry pijany i jeszcze ten seks! wow

    OdpowiedzUsuń
  47. P MÓJ BOŻE CHOLERA JASNA JAK TO KURWA.... JAPIERDOLE !! ALE ŻE... HARRY I TESS ONI... CO HARRY CHCIAŁ JEJ POWIEDZIEĆ....MIESZKAĆ RAZEM BĘDĄ! ALE CO ON KURWA CHCIAŁ JEJ POWIEDZIEĆ?! O ZAKŁADZIE Z ZAYN'EM (TAAAAK MYŚLĘ ŻE ZAŁOŻYŁ SIĘ Z ZAYN'EM KTÓRY PIERWSZY ZDOBĘDZIE TESS) NO CHOLERA JASNA W TAKIM MOMENCIE PRZERWAĆ?!?!?!?! UGHHHH..... PROSZĘ!! KIEDY NASTĘPNY ??!?!?!?! JESZCZE DZISIAJ ! BŁAAAAGAAAM !!
    @1D_and_ROOM94

    OdpowiedzUsuń
  48. Ommmg :o
    Najlepszy rozdział eveeeeer. Hahaha
    Pozdrawiam
    G xx

    OdpowiedzUsuń
  49. OMG♥Nie mogę uwierzyć że to się stanie.Tak!Oni muszą to zrobić!Czekałam całe 81 rozdziałów na to!Mam nadzieje że dodasz dzisiaj jeszcze jeden.Prooooooszę!Ja nie wytrzymam do jutra!!Kocham Cię!

    OdpowiedzUsuń
  50. jejku wiem , że to jest scena erotyczna, ale kurde co on jej chciał powiedzieć?! O.o


    @LittleCatter

    OdpowiedzUsuń
  51. dtrfyguyijoifbhj omg oni to zrobią cyvgubhijnok *-* ale z drugiej strony co on chciał jej powiedzieć ?! O.O

    OdpowiedzUsuń
  52. asdfghjkjhgfds jezuuuuu czekałam na to no ale kurde musiała skończyć pisać w takim momencie?! kjhgfdszaaZXCVB KOCHAM I CZEKAM NA NEXT X

    OdpowiedzUsuń
  53. Serio ? W takim momencie ? xD Rozdziaaaaaał boskiiii ♥

    // Kicia xx

    OdpowiedzUsuń
  54. Czemu w takim momencie !!!!!!!! :D :D uwielbiam jak tak szybko dodajesz rozdziały aż lepiej się komentuje ! :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Kooooooooocham was za to jak często dodajecie rozdziały <3 Wiem że macie też swoje sprawy i obowiązki ale to jak to ff uzależnia jest nie do opisania więc mam nadzieje że nie denerwujcie się za bardzo że tak ciągle wymuszamy nowe rozdziały :D Jesteście niesamowite i dziękuję wam za wszystko xx

    OdpowiedzUsuń
  56. Powtórzę się troche no ale kurde CO ON JEJ CHCIAŁ POWIEDZIEĆ ??? To pytanie zasługuje na to aby było powtarzane przez tyle osób no bo LOOOOL CO ON JEJ CHCIAŁ POWIEDZIEĆ???? Mam takie głupie uczucie że przez to co on jej chciał powiedzieć chamsko się pokłócą :( Ale to tylko moja głowa jest taka żeby w takich momentach myśleć nad tym czy się pokłócą czy może jednak nie

    OdpowiedzUsuń
  57. A Harry taki niby pijany, a jednak czujny xD "Jesteś pewna..." <3 ROZDZIAŁ CUDOWNY <33

    OdpowiedzUsuń
  58. Co on chciał jej powiedzieć.... omg O.O
    ZAJEBISTE! ♥

    OdpowiedzUsuń
  59. czekałam a ten moment!
    ale co on jej chce powiedzieć?
    czyżby zdradził Tess po pijaku? :<
    nie zniosłabym tego.

    OdpowiedzUsuń
  60. Co on chce powiedzieć? Jak ją zdradzil to mu cos zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  61. ASBddhsfjdfbggjk!!!!
    A tak właściwie to co on chciał jej powiedzieć?
    Niestety nie zawsze mogę komentować każdy rozdział gdyż mój tel. jest trochę stary mam go dwa lata, dobra nie będę rozpisywać się dlaczego bo to nikogo nie interesuje.
    Czekam z niecierpliwością na następny rozdział
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  62. OMG <3 Czkam na nastepny z nie cierpliwościa

    OdpowiedzUsuń
  63. W takim momencie ?!!! No proszę !... Rozdział genialny....

    OdpowiedzUsuń
  64. Coś mi się wydaję że Harry chciał powiedzieć, że zdradził ją z Molly i pewnie tak będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  65. Taki tam kolejny rozdział After na poprawę wieczoru *-*
    Ja po prostu kocham to opowiadanie i kocham was za to, że to tlumaczycie! :D DODAJCIE SZYBKO KOLEJNY ROZDZIAŁ, BO CIEKAWOŚĆ MNIE ZŻERA.. CO ON CHCIAŁ JEJ POWIEDZIEĆ? uhh

    OdpowiedzUsuń
  66. Niewierzę że oni to zrobią !!!! To jest takie pjfdducwgdovhbfywcb.ckhj !!!!!! Czekam nn ;)
    Pozdrawiam @JustynaJanik3

    OdpowiedzUsuń
  67. Boze co chciał jej powiedzieć? Czuję ze się pokłócą w następnym rozdziale

    OdpowiedzUsuń
  68. Genailny! A najlepsza końcówka! "i nie zamieniłabym zadnego szczegółu" awwww czekam na następny bdcnbhjznbisrukedfn @5IdiotsInHead

    OdpowiedzUsuń
  69. Awwwwwwwwww *.* kocham too!!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. omamomamomamomamo! błagam o następny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  71. WooooW! nfjidlvmgjfrikldfkvmgjifroeldc,kmvj!!!!!!!!!!!!!!!!!! *o*

    OdpowiedzUsuń
  72. aqswdefgrtb umarłam

    OdpowiedzUsuń
  73. JEZU JEZU JEZUUUUUU CO ON CHCIAŁ JEJ POWIEDZIEĆ ? :oooo omg ALEŻ SIĘ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ... X DDD I WGL I SZEEEKSZENIA AHHAHAH XDD

    OdpowiedzUsuń
  74. Nic jej nie chcial powiedziec poprostu caly czas sie upewnial czy ona tego chce.

    OdpowiedzUsuń
  75. Jak moglas skonczyc w takom momencie? Kocham cie! :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Jeeju jaka ja jestem dziwna wiem, ze nie bedzie teraz nowego rozdzialu, a wchodze co chwile i jak glupia patrze...;-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Hahaha Zajebisty! ;) dzięki za tłumaczenie, pozdrawiam. xx

    OdpowiedzUsuń
  78. Super ♥ Najlepszy blog ! :DD

    OdpowiedzUsuń
  79. Przeczytalaaaaam!
    O matkoo, co się dzieje :D
    Ja mam 2 pomysły, co chciał powiedzieć Harry :D
    1. Ma HIV (wiem, jestem okrutna ale zdarza się)
    2. Jest prawiczkiem, ooooo, wtedy to by było dobre, hueguehue :D
    Dodaj szybko następny rozdziaaaal! CzekaMY! :D <3 ~jolka

    OdpowiedzUsuń
  80. A ja uważam, że się z kimś założył oto czy zaciągnie ją do łóżka albo (!) nie dziwiłabym się gdyby Molly maczała w tym wszystkim palce w jakiś swój zdzirowaty sposób :D
    Jednakże... Czekam na nowy rozdział, bo normalnie wybuchnę z niepewności <3
    To nic, że przeżywają najpiękniejszy moment w życiu, ja chcę wiedzieć jaką bombę na nią zrzuci, gdy w końcu powie, to co mu po głowie chodzi! ^^ Podejrzewam, iż będzie to mega bomba! ;))

    Całuję,
    Sorbecik

    OdpowiedzUsuń
  81. BOSKI ROZDZIAŁ !! *.* Awwww kiedy next ? ;** xx

    OdpowiedzUsuń
  82. Jeeejkuuuuuuu czytam to chyba 1000 raz i jeeejuuuuuu <3 dziekuje, i za każdym razem te same emocje i te fajne uczucie(: KC

    OdpowiedzUsuń
  83. Jejuuuuu, cudowny rozdziaaaaaaaaał !! *__* omommooommm <333
    Ciekawe co Harry chciał jej powiedzieć !!! Cały czas myślę, że może on jest prawiczkiem czy coś hahahahahaha xDD ale jaja by były ;D

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetnee i .. Nie wiem, co powiedzieć . :DD
    Czekam na nn . :))

    OdpowiedzUsuń
  85. hue hue next jest jeszcze lepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  86. OMG!!!!! on(blog XDD) jest boskiiiiiii. czekam na nexta!!! :**** <3333

    OdpowiedzUsuń
  87. Ejj TO PRAWDA , ŻE AFTER MA JUŻ 222 ROZDZIAŁYY ?
    PROSZĘ ODPISZ .. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heej;-) Mam pytanie, mam nadzieje, ze odpiszecie, bo rzadko to robicie;-) czy po tych 222 rozdziałach After jest dalej pisany, czy konczy sie na nim??

      Usuń
    2. after nadal jest pisany :)

      Usuń
    3. A kiedy dodacie nowy? ;-)

      Usuń
  88. Prosze dodajcie dzisiaj rozdział, miałam ciężki dzień w szkole i chętnie bym się odpężyła przy zajebistym tłumaczeniu Aftera <3 Pozdrawiam i kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  89. CIEKAWE CO HAZZ CHCE JEJ POWIEDZIEĆ!? :ooo

    OdpowiedzUsuń
  90. Odpowiedzi
    1. zgodze się z tym :D
      Prosze o nexta moje uzależnienie od tego nie daje mi żyć

      Usuń
  91. Sorry. Wiem ze tego nienawidzisz ale ja tu umieram dawaj dalej plz :D

    OdpowiedzUsuń
  92. czekam na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  93. Ohh... No blagam.. Kiedy kolejny? Juz wariuje :-D XD

    OdpowiedzUsuń
  94. Jezuuuu piękne !!!!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  95. o jejjejejejjejeuuuu *-* Jednak radziłabym Tessie posłuchać, co takiego do powiedzenia miał jej Harry. Pierwszy raz jest bardzo ważny. A moze Harry ma AIDS xDDD

    OdpowiedzUsuń
  96. Rozdział mega, a następny pewnie jeszcze lepszy będzie.. :D no, no, no szok i brak słów normalnie..heh :D

    OdpowiedzUsuń
  97. Aww. Świetny rozdział <3

    A.

    OdpowiedzUsuń
  98. przeczytalam taki spoiler,ze teraz to chce sie tylko zabic i juz tego nie czytac...

    OdpowiedzUsuń