sobota, 8 lutego 2014

Rozdział 126.

Soundtrack do rozdziału:

• Ed Sheeran - Where We Land
• Miranda Lambert - Love Your Memory
• Chris Young - Tomorrow
• The Fray - Fall Away
• Eli Young Band - Everything Is You
• Andrew Belle - In My Veins


- W porządku? – pyta Harry, gdy znikają.
- Taa… okej – odpowiadam.
- Co powiedziała?
- Nic takiego… Po prostu chce, żebym jej wybaczyła – wzruszam ramionami.
Muszę przemyśleć wszystkie słowa Steph. Nie wierzę, że Harry pobił Jace’a w sobotę. Pewnie był na jednej z imprez bractwa, zanim przyjechał do Seattle i musiała być też tam Molly. Nie zaprzeczę, że odczułam ogromną ulgę, gdy Steph powiedziała mi, że Harry odrzucił różowowłosą dziewczynę, kiedy ta zaczęła się do niego kleić. Jest to nawet zabawne, ponieważ twierdził, że się z nią przespał, a tak naprawdę ją spławił. Ulga zostaje szybko zastąpiona przez poczucie winy za pocałowanie obcego faceta w klubie, ponieważ w tym czasie Harry odtrącał Molly.
- Tess? – macha ręką przed moją twarzą.
- Hm?
- Co jest? – zatrzymuje się.
- Nic. Po prostu zastanawiałam się, co kupić twojemu tacie. Lubi sport? Lubi, prawda? Oglądaliście mecz futbolu, pamiętasz? – mówię o wiele szybciej, niż zamierzałam.
- Packersi*, lubi Packersów – oznajmia, a tuż potem znajdujemy sklep sportowy. Wiem, że chce dowiedzieć się więcej na temat Steph, ale cieszę się, że nic nie mówi.
Robię to samo, gdy Harry wybiera kilka rzeczy dla swojego ojca. Zabrania mi wydawać na nie pieniądze, więc szybko kładę breloczek na kasę i płacę tylko po to, żeby go wkurzyć.
Wywraca oczami, więc wystawiam mu język.
- Oczywiście wiesz, że wybrałaś breloczek ze złą drużyną, nie? – pyta, gdy wychodzimy ze sklepu.
- Co? – sięgam do siatki i wyciągam przedmiot.
- To są Giganci**, a nie Packersi – uśmiecha się głupawo, a ja chowam brelok z powrotem do torby.
- Cóż… dobrze, że nikt nie będzie wiedział, iż te znakomite prezenty są tak naprawdę od ciebie.
- Skończyłaś już zakupy? – jęczy.
- Nie, muszę coś kupić dla Liama, pamiętasz?
- Ach, wspominał, że chciałby wypróbować nowy odcień szminki. Może łososiowy?
- Zostaw go w spokoju! Może to tobie powinnam sprezentować szminkę, skoro tak dobrze znasz się na kolorach? – droczę się z nim. Dobrze jest się z nim posprzeczać dla zabawy, a nie w stylu ‘chcę cię zabić’.
Wywraca oczami, ale zauważam niewielki uśmiech, zanim zaczyna mówić.
- Powinnaś mu kupić bilety na mecz hokeja. Łatwe i nie za drogie – proponuje.
- Właściwie to świetny pomysł.
- Wiem – mówi. – Szkoda tylko, że nie ma żadnego przyjaciela, który chciałby z nim pójść.
- Ja bym poszła – bronię go.
Sposób w jaki Harry żartuje o Liamie sprawia, że się uśmiecham, ponieważ za jego słowami nie ma żadnych złośliwych podtekstów.
- Chciałam też kupić coś twojej mamie – mówię mu.
- Czemu?
- Ponieważ są święta.
- Po prostu wybierz dla niej sweter czy coś.
- Jestem okropna w kupowaniu prezentów. A ty co dla niej zdobyłeś? – pytam go.
Czytnik, który dostałam od niego na urodziny był bardzo przemyślanym podarunkiem, więc wyobrażam sobie, że prezent dla jego matki musi być równie dobry.
- Bransoletkę i szalik – wzrusza ramionami.
- Bransoletkę? Jakąś grawerowaną? – pytam.
- Nie, tak w ogóle to chodziło mi o naszyjnik. Zwykła biżuteria, na której jest napisane ‘mama’ czy jakieś tam gówno.
- Jakie to miłe z twojej stony – mówię, gdy wracamy do Macy’s.
- Poszukam tutaj coś dla niej. Zauważyłam, że lubi dresy – oznajmiam.
- O Boże, tylko nie kolejny dres. Nosi je codziennie.
- No i?... Powód, dla którego kupić jej kolejny – uśmiecham się na jego kwaśną minę.
Naprawdę chcę wiedzieć, co takiego Jace powiedział, że Harry mu przywalił. Ledwo pamiętam poobijane kłykcie Harry’ego z zeszłego tygodnia, pomimo tego, że zawsze takie są. Nawet teraz strupy wyglądają na świeże. Świadomość ta uspokoiła moje szalone myśli i teraz wiem, że Harry nie spał z Molly, gdy byłam w Seattle.
- Musimy dziś porozmawiać – nagle się odzywam.
Kasjerka spogląda na Harry’ego, a potem na mnie, gdy kładę na ladę miętowy dres. Widzę w jej oczach dezorientację. Chcę jej zwrócić uwagę, że to niegrzeczne, lecz Harry mnie ubiega, zanim zdążam znaleźć w sobie odwagę.
- Porozmawiać?
- Taa… Po tym, jak ubierzemy choinkę, którą twoja mama kupiła.
- A o czym?
- O wszystkim – wyjaśniam.
- Och – wygląda na przerażonego.
- Pójdę po samochód – mówi i zostawia mnie przy kasie, gdy kobieta pakuje prezent dla Anne.
Zgadzam się z Harrym, że dresy nie są na czasie, jednak kim ja jestem, by dyktować komuś styl, skoro sama nie mam żadnego. Poza tym, Anne wygląda bardzo dobrze, jak na swój wiek i nie chodzi cały czas w dresach. W przyszłym roku postaram się o wiele lepsze prezenty, by odpokutować tegoroczne porażki. Przyszłym roku? Nie wiem, skąd mi to przyszło do głowy.
Oboje siedzimy cicho podczas jazdy powrotnej do mieszkania. Ja – dlatego, że myślę o czym powinnam dzisiaj wspomnieć, a on… cóż, mam przeczucie, że robi to samo.
- Czekaj, zapomniałam o papierze na prezenty! – mówię, gdy wjeżdża na parking.
- Moja mama go wczoraj kupiła.
- Och, dzięki Bogu. Pomógłbyś mi dzisiaj znaleźć bilety na mecz hokeja dla Liama, bym mogła je wydrukować?
- Jasne – mówi i zaczesuje swoją grzywkę do tyłu.
Wszystko byłoby takie proste, gdybyśmy zachowywali się tak na zawsze. Żadnego wspominania o problemach jakie mamy, jednak rzeczywistość jest inna i to się nie stanie. Proste czy nie.
Sięgam po torby z wyjątkiem zestawu do pieczenia dla Karen, po czym szybko biegnę do lobby, by uniknąć zamarznięcia na deszczu. Wolałabym już śnieg. Harry pospiesznie do mnie dołącza w przeciągu kilku minut.
Gdy wchodzimy do winy, burczy mi w brzuchu.
- Zgłodniałam – odpowiadam, gdy spogląda w dół.
- Och – wygląda, jakby chciał rzucić sarkazm, jednak się powstrzymuje.
Kiedy wchodzimy, w mieszkaniu roznosi się woń czosnku, przez co cieknie mi ślinka.
- Zrobiłam kolację. Jak zakupy? – pyta Anne.
Harry bierze ode mnie torby i znika w sypialni.
- Nie było aż tak źle. Spodziewałam się większego tłumu – wyjaśniam.
- To dobrze. Pomyślałam, że może moglibyśmy ubrać tę choinkę? Wątpię, że Harry chciałby pomóc, ale jeśli nie masz nic przeciwko, to mogłybyśmy ją przystroić razem?
- Nie ma sprawy – uśmiecham się.
- Na początek powinnaś coś zjeść – odzywa się głos Harry’ego, gdy ten z powrotem wraca do kuchni.
Rzucam mu gniewne spojrzenie i ponownie skupiam swoją uwagę na Anne. Po rozłożeniu choinki, czeka nas przerażająca rozmowa, więc się nie spieszę. Oprócz tego, muszę zapakować prezenty, które kupiłam i nabyć bilety dla Liama. Nienawidzę dezorganizacji. Nigdy nie czekam na ostatnią chwilę, ponieważ jest to stresujące. Czuję się także pospieszana przez rozmowę, która mnie czeka. Potrzebuję co najmniej godziny na zebranie wystarczającej ilości energii do powiedzenia tego, co chcę powiedzieć. Prawdopodobnie nie jest to najlepszy pomysł, mając tu jego matkę, jednak nie mogę już dłużej czekać. Wszystko co ma być powiedziane, musi być powiedziane i to teraz. Nie możemy tego ciągnąć w nieskończoność.
- Jesteś głodna? – pyta mnie Anne.
- Tak, jest – odpowiada za mnie Harry.
- Taa, jestem – mówię, ignorując jej nieznośnego syna.
Danie, które przygotowała to zapiekanka z kurczakiem, szpinakiem i czosnkiem. Pachnie wybornie, a jeszcze lepiej wygląda. Nakładam sobie jedzenie na talerz, a następnie siadam przy stole.
- Mógłbyś powyciągać za nas rzeczy z pudełek, ułatwiłoby nam to całe zadanie – mówi Anne do Harry’ego.
- Okej – odpowiada i podchodzi do małego kartonu. Otwiera górę i wysypuje wszystko na podłogę.
- Kupiłam też trochę ozdób – uśmiecha się.
Harry łączy części choinki w jedno, a gdy kończę jeść, drzewko jest już zmontowane.
- Nie było aż tak źle, co? – Anne pyta Harry’ego, a ten zabiera się za pudełko z ozdobami i je otwiera.
- Pomożemy ci – oznajmia mu, na co wstaję od stołu.
Nigdy nie przypuszczałam, że będę ubierać choinkę z Harrym i jego matką. Przenigdy. Ozdoby są wieszane przypadkowo na miniaturowym drzewku, a Anne wydaje się być zadowolona, kiedy kończymy.
- Powinniśmy sobie zrobić przed nią zdjęcie! – proponuje.
- Nie, żadnych zdjęć – narzeka Harry.
- Och, przestań, są święta – mruga powiekami, na co chłopak po raz setny wywraca oczami, odkąd jego matka przyleciała do Ameryki.
- Nie dzisiaj – odpowiada.
- Chociaż jedno? – pytam go, wiedząc, że to nie w porządku, ale robię to dla jego matki.
- Dobra, kurwa. Tylko jedno – staje koło Anne przed choinką, a ja sięgam po swój telefon, żeby zrobić im zdjęcie.
Harry ledwo się uśmiecha, ale pozytywne nastawienie Anne wszystko naprawia. Odczuwam ulgę, że nie każe mi zrobić wspólnego zdjęcia z chłopakiem. Musimy rozpracować co się między nami dzieje, zanim będziemy sobie robić rodzinne zdjęcia na tle świątecznego drzewka.
Wpisuję numer Anne do kontaktów, a następnie wysyłam kopię zdjęcia jej i Harry’emu, który wraca z powrotem do kuchni i nakłada sobie talerz jedzenia.
- Idę zapakować prezenty, zanim zrobi się późno – oznajmiam.
- Okej. Do jutra, kochanie – mówi Anne i ściska mnie, zanim opuszczam pomieszczenie.
Harry umieścił w sypialni pudełko papieru, kokardek, taśmy i wszystkiego, czego potrzebowałabym do zapakowania prezentów. Spieszę się, żebyśmy mogli przeprowadzić ‘rozmowę’ jak najszybciej. Naprawdę chcę to już mieć za sobą, ale jednocześnie boję się, jak to wszystko się potoczy. Wiem, że już podjęłam decyzję, jednak nie jestem pewna, czy jestem gotowa ją wyznać. Domyślam się, jakie to idiotyczne, ale byłam głupia odkąd go poznałam i nie zawsze oznaczało to coś złego.
Słyszę odgłosy dochodzące z kuchni, więc przypuszczam, że Harry pojawi się tu w każdej chwili. Wchodzi do sypialni, gdy kończę pisać imię Kena na etykietce od prezentu.
- Skończyłaś? – pyta.
- Taa… Muszę tylko wydrukować bilety dla Liama, zanim zaczniemy rozmowę.
- Czemu?
- Ponieważ potrzebuję twojej pomocy, a w czasie kłótni zbytnio się nie przydasz.
- Dlaczego sądzisz, że zaczniemy się sprzeczać? – pyta.
- Ponieważ to my – w połowie się śmieję, na co przytakuje.
- Wezmę drukarkę z garderoby – odchodzi, więc uruchamiam laptopa.
Dwadzieścia minut później mamy wydrukowane i zapakowane w małym pudełeczku dwie wejściówki do The Seattle Thunderbirds***.
- Okej… Jest jeszcze coś, zanim przejdziemy… no wiesz, do rozmowy? – pyta Harry.
- Nie – odpowiadam.
Oboje siedzimy na łóżku. Harry opiera się o zagłówek z nogami rozciągniętymi przed sobą, a ja swoje mam na skraju posłania. Nie mam pojęcia jak zacząć, lub co powiedzieć.
- Więc… - zaczyna Harry.
Jest niezręcznie.
- Więc… - skupię paznokcie.
- O co chodzi z Jacem? – pytam.
- Steph ci powiedziała – prostuje.
- Taa, dlaczego się z nim biłeś? Myślałam, że się przyjaźniliście? – nie zawahał się pobić Zayna, z którym jest o wiele bliżej.
- Ponieważ jest chujem i już ci mówiłem, że nie jest moim kumplem.
- Czemu do tego doszło?
- Za bardzo kłapał gębą.
- Harry, musisz ze mną rozmawiać, albo do niczego nie dojdziemy.
- Przecież rozmawiam.
- Harry…
- Okej, okej. Planował cię zdobyć – mówi, a mi w żołądku przewraca się na tę myśl.
- No i? Dobrze wiesz, że do tego by nigdy nie doszło.
- Nie widzę żadnej różnicy. Sama myśl o tym, że mógłby cię dotykać… - wzdryga się, po czym kontynuuje. – I to właśnie on, a także Molly, stali za tym, by powiedzieć ci o całej sprawie przy ludziach. Wszyscy powiedzieli, że będą milczeć, a te dwa jebańce musieli wszystko spieprzyć!
- Ty to zrobiłeś, oni tylko mi o tym powiedzieli – przypominam mu.
- Wiem o tym, Tesso – zaczyna się denerwować.
- Czyżby? Ponieważ w ogóle o tym nie wspomniałeś.
- Oczywiście, że tak. Płakałem przez następny dzień do kurwy nędzy.
- Po pierwsze, przestań przeklinać, a po drugie to był tylko raz. To był jedyny raz kiedy coś powiedziałeś.
- Próbowałem w Seattle, ale nie wysłuchałabyś mnie. Ignorowałaś mnie, więc jak miałem to zrobić?
- Jeśli mamy z czymś ruszyć, potrzebuję byś otworzył się na mnie. Muszę dokładnie wiedzieć, co czujesz – mówię mu.
- A kiedy usłyszę, jak ty się czujesz, Tesso? Jesteś tak zamknięta w sobie, jak ja – nawiązuje ze mną kontakt wzrokowy.
- Nie… Wcale, że nie – wypieram się.
- A właśnie, że tak! Nie powiedziałaś mi, jak się przez to wszystko czujesz. Ciągle powtarzasz, że ze mną skończyłaś, a jednak wciąż tu jesteś – macha na mnie ręką.
Potrzebuję chwili, żeby przemyśleć to, co właśnie powiedział. Miałam tyle pogmatwanych myśli w głowie, ale zapomniałam o nich wspomnieć.
- Nie wiedziałam, co myśleć – mówię.
- Nie czytam w myślach, Tesso. O czym dokładnie?
- O tym. O nas. Nie wiem, co zrobić – gula w gardle rośnie. Dopiero co zaczęliśmy rozmowę, a już jestem na skraju płaczu.
- Co chcesz zrobić?
- Nie wiem.
- Wiesz – wywołuje mnie.
- A co chcesz, żebym zrobiła? – chcę usłyszeć od niego tyle rzeczy, zanim zrobię to, co chcę.
- Chcę żebyś ze mną została. Chcę żebyś mi wybaczyła i dała kolejną szansę. Wiem, że prosiłem cię już zbyt wiele razy, ale błagam cię byś dała mi jeszcze jedną. Nie mogę bez ciebie żyć. Próbowałem i wiem, że ty również. Nie ma nikogo innego, dla żadnego z nas, jeśli to nie my sami i wiem, że jesteś tego świadoma – jego oczy są zaszkolne, a gdy kończy swoją wypowiedź, wycieram swoje łzy.
- Zraniłeś mnie i to bardzo.
- Wiem, kochanie. Wiem, że zraniłem. Oddałbym wszystko, żeby to cofnąć, właściwie to nie. Nie cofnąłbym niczego, oprócz tego, że powiedziałbym ci o tym wcześniej – mówi, więc spoglądam na jego twarz.
- Nie cofnąłbym niczego, ponieważ gdybym nie zrobił tak jebniętej rzeczy, nie bylibyśmy razem. Nawet jeśli zniszczyło mi to życie, bez tego niemiałbym żadnego. Jestem pewien, że nienawidzisz mnie za to jeszcze bardziej, ale taka prawda.
Nie wiem co powiedzieć, ponieważ kiedy tak naprawdę o tym myślę, nie sądzę, że też bym coś zmieniła.

* The Packers - zespół futbolu amerykańskiego.
** The Giants - zespół futbolu amerykańskiego.
*** The Seattle Thunderbirds - amerykański klub hokejowy z siedzibą w Seattle.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

537 komentarzy:

  1. Wow chyba pierwsza
    ide czytac *__* !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lecę czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham, kocham.lece czytac ale bd napewno genialny tak jak zawsze !

    OdpowiedzUsuń
  4. tak się cieszę! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty rozdział #HessaParty ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju coś czuje, że dzisiaj do siebie wrócą! Taki świetny rozdział jak każdy! #HessaParty /Jolka ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuper rozdział czekam na następny !! dobrze że będzie dzisiaj bo inaczej bym nie wytrzymała !! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. mam wielką nadzieję,że się w końcu pogodzą i będzie tak jak wcześniej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko cudowny rozdzial jaram sie cjdlcnfjfkfjg

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAAWWW ! *,* Muszą się pogodzić , no po prostu muszą ! Czekamy dalej ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju genialny rozdział *o*

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie moge doczekać sie kolejnego rozdziału. HESSA POWRACA AWWWW

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny rozdział. Mam nadzieję że do siebie wrócą. Czekam niecierpliwie na następny ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Rany.... Nie mogę się doczekać następnego! Byle do 15.00 ♥ Kocham Cię za to tłumaczenie, a Hazzusia mi trochę żal, ale dobrze mu tak!

    M.

    OdpowiedzUsuń
  15. woo. mam nadzieje ze w końcu sie pogodzą. aww

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny , boskii i ....po prostu jest MEGa CUDny !!! <3
    Czekam na next'a

    OdpowiedzUsuń
  17. O mój boże. Harry płacze? Nie jestem chyba w stanie sobie tego wyobrazić, ale cieszę sie że wkońcu się otworzył i powiedział co czuje. dobrze że nie chciałby nic cofnąć bo jakby cofnął to nic między nimi by się nie stało. pierwszy raz chyba się z nim zgadzam. zdziwiło mnie tylko to że Tessa nic by nie zmieniła. widać ze go kocha. mam nadzieję że do siebie wrócą <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny rozdział !!!! :D Ja już chcę kolejny ! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. zarąbisty! Kocham Hessę! Na 100 % wrócą do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Akurat urwany w tym momencie. Ugh, Tessa wybacz mu słońce!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny rozdział! mam nadzieję, że w końcu im się ułoży! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. GENIALNY <3 CZEKAM NA NEXT <3 :3 /Katy xx.

    OdpowiedzUsuń
  24. Awww <3 swietne zakonczenie :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny rozdział omg muszą być ze sobą #HessaParty

    OdpowiedzUsuń
  26. Ugh już myślałam, że nigdy nie nadejdzie sobota ;( Ale nareszcie jest! I bardzo się cieszę. Kocham to odpowiadanie i mam nadzieję, że Tessa wybaczy Harremu choć tak bardzo ją zranił...

    OdpowiedzUsuń
  27. Matko boska *.* rozdział jest taki hf djdnxjebfjebxje błagam niech oni będą razem

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny rozdział !!!! ;D Ja już chcę kolejny !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Na to właśnie czekałam! Rozmowa! Otwarta, szczera rozmowa. Mam nadzieję, że po niej wszystko się ułoży.
    Czekam na kolejny rozdział :)
    #HessaParty

    OdpowiedzUsuń
  30. Oni sie muszą pogodzić noooo xx

    OdpowiedzUsuń
  31. Rozdział jak zwykle genialny. Ciekawe jak potoczy się dalsza rozmowa, i jak spędzą święta :)

    Kia x

    OdpowiedzUsuń
  32. Aaa! oni w koncu będą razem! woohoo! kocham Cię, dziekuję, ze tlumaczysz <3 jestes najlepsza. ale ej, czemu ona nie ma prezentu dla Harrego? Mam nadzieję, że jeszcze o tym pomyśli. :* Kocham czekam na 15:00 :*

    OdpowiedzUsuń
  33. aaaaaaa BOSKIE :****

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny rozdział! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Rozdzial super jak zawsze zresztą ! Czekam na kolejny xx

    OdpowiedzUsuń
  36. Aaaa ! Tessa musi mu wybaczyć ! To jest taka idealna para . <3
    Teraz czekam do 15 . :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jejku poplakalam sie *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. Akurat w takim momencie musiało się skończyć:( Ale przynajmniej w końcu ze sobą rozmawiają:*

    OdpowiedzUsuń
  39. rozdział piekny, mam nadzieję że Tessa i Harry się pogodzą i będą razem. X

    OdpowiedzUsuń
  40. Super rozdział. Czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mogę się doczekać następnego rozdzialu! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Noo oni muszą być razem kulfa no musza /Julka

    OdpowiedzUsuń
  43. Addhshs cudowny rozdzial. Wspolne zakupy i te ich male sprzeczki aww. I to co Harry mowil na koncu rozdzialu >>>>> Tessa juz nie powina miec zadnych watpliwosci.

    OdpowiedzUsuń
  44. wspaniały !

    OdpowiedzUsuń
  45. muuszą się pogodzić! prosze niech sie pogodzą i spędzą razem cudowne święta <3

    OdpowiedzUsuń
  46. popłakałam się, cudowny rozdział, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  47. Super . Mam nadzieję że będzie piękny powrót . Jestem cała happy !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Jest perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń
  49. jesteś wspaniałą tłumaczką ! lubię czytać After.

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochammm, uwielbiam..... wspanialy czekam na next... ale sie ciesze ze to dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Pobijamy liczbę komentarzy :))
    Oby byli ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Już się pogodzą ! jeeej ;) !

    OdpowiedzUsuń
  53. Bijmy rekordy :D
    Rozdział świetny, wspaniałe tłumaczenie.
    Próbowałam ogarnąć o co chodzi w kolejnym i... omg! Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Tyle emocji jest niesamowity !! *_*

    OdpowiedzUsuń
  55. Cały tydzień na to czekałam <3
    Mam nadzieję, że wszystko się między nimi ułoży.
    Z niecierpliwością czekam na next <3
    *Pati

    OdpowiedzUsuń
  56. Rozdział jak zwykle zajebisty ! :D Mam nadzieję, że w końcu będą razem :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nooo w końcu zaczynają gadać o tym co ich boli... NARESZCIE!!
    Mam nadzieje że wszystko się ułoży i słodko będą świętować Boże Narodzenie :D
    Cudny rozdział czekam na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  58. Tłumaczenie jak zwykle świetne!Już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału :)
    #HessaParty - @ilysm_kidrauhl

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowny *………* kiedy Next?

    OdpowiedzUsuń
  60. AAAAAA boski :*** xdddd czekam na następny ;p

    OdpowiedzUsuń
  61. OMG ten rozdział jest zarabisty <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Omg jaki genialny!

    OdpowiedzUsuń
  63. Jaki cudowny, w następnym się może pogodzą *,* Czekam na następny <3 #HessaParty

    OdpowiedzUsuń
  64. W końcu porozmawiali. Mam nadzieję że do siebie wrócą

    OdpowiedzUsuń
  65. Piosenki z soundtracku <3 Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  66. soundtrack jak zawsze świetny <3 dzięki temu FF poznałam wiele świetnych piosenek ^^ mam nadzieję, że wrócą do siebie :* <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Tess wybacz mu już, noo... Zobacz jak się stara. Rozdział i tłumaczenie genialne *_* . Kocham sposób w jaki tłumaczycie. Teraz czekam do 13.30 na rozyrzygnięcie konkursu!!! Aaaa!!! Czy ten dzień może być jeszcze lepszy??

    OdpowiedzUsuń
  68. Hazza jest idealny *.*
    #HessaParty

    OdpowiedzUsuń
  69. Ciekawe jak spędzą święta :))

    OdpowiedzUsuń
  70. Myślę że po takim rozdziale rekord mamy w kieszeni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo dokładnie :D
      Nie ma się o co martwić bo rozdział genialny :)) !

      Usuń
  71. super ,żeby tylko sie pogodzili :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Super jak zwykle :) dziekuje za tlumaczenie :*

    OdpowiedzUsuń
  73. Wszystko zaczyna się układać :D !

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie zapominajcie tweetować #HessaParty

    OdpowiedzUsuń
  75. o jezu jaki piękny omgomgomgomg

    OdpowiedzUsuń
  76. TESS prosze wybac mu powiedz ze go kochasz

    OdpowiedzUsuń
  77. To przestępstwo kończyć tak wspaniały rozdział...w tak wspaniałym momencie ! haha :D <3 ale na serio świetne świetne świeetnee!!! <3 To już jest tak blisko.. vhfjvdajwgvdadgvajdgvasjdgavsjdavsgdjagdv ♥
    DZIĘKUJĘ :** /D.

    OdpowiedzUsuń
  78. Mam nadzieję,że będą wreszcie razem.Cieszę się z tej rozmowy na końcu,Harry był w końcu szczery z Tessą.Już nie mogę doczekać się następnego rozdziału.No cóż muszę jakoś wytrwać do 15.#Hessa Party

    OdpowiedzUsuń
  79. Ughhhhh czemu się tak skończył?!? Czemu tak szybko?!? Awwww będą razem hdhdkcgnsj *-* jdudnishsudhdnxigdbdjgdbsjsudnjdgdkbjvvsjxbekbbfwihdkedkbekxxhiegckebxiegkdhdkebxke

    OdpowiedzUsuń
  80. Ooooo suuper rozdzial :)) Tessa błagam cię wybacz mu jest taki kochany <3

    OdpowiedzUsuń
  81. najlepsze opowiadanie jakie dotąd czytałam ! :** jesteś super.

    OdpowiedzUsuń
  82. OMG cuuudowny rozdział ... mam nadzieję że się w następnym już pogodzą ♥ @thanksforlove69

    OdpowiedzUsuń
  83. Ten rozdział to ahshdgfjshs !
    Jest świetny !
    Opłacało się czekać !

    OdpowiedzUsuń
  84. napewno sie pogodzą
    omg. czemu sie rozdział skończył akutrat w takim momencie,
    ech. nie moge sie doczekać kolejnego :D

    OdpowiedzUsuń
  85. Awww... Jak najszybciej kolejny <33333

    OdpowiedzUsuń
  86. Oni są tak uroczy !

    OdpowiedzUsuń
  87. Ojojoj!! Oni się pogodzą <3 Tess musi mu wybaczyć! :D Świetny rozdzia. BIJEMY REKORD LUUUDZZZZIEEEEE

    OdpowiedzUsuń
  88. Niesamowity<3 Oby się pogodzili :D

    OdpowiedzUsuń
  89. Kochany Harry. :) Tessa musi mu wybaczyć chociaż to trudne niech spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Oooo tak . Ciekawe co ona mu powie czy mu wybaczy . Czekam na kolejny . :)

    OdpowiedzUsuń
  91. JEZUS IDEALNY ROZDZIAL ZACZYNA SIE IM UKLADAC BOZE SA IDEALNI O MATKO CUDOWNE PLACZE

    OdpowiedzUsuń
  92. cudo
    ideał
    perfekcja
    piękno

    czyli after

    OdpowiedzUsuń
  93. Cudowny <3 Czekam na kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  94. Mama Harrego - troche dziwne te dresy .... haha :D

    OdpowiedzUsuń
  95. Nareszcieee <3 . Dziekujee :* uwielbiaam to :***

    OdpowiedzUsuń
  96. omgomg !!! bardzo fajny rozdział :DDoni będą razm i jeszcze sie beda dzisiaj kochac/ pieprzyc :DD cokolwiek ;p @One_PlusOne

    OdpowiedzUsuń
  97. :")) Tyle emocji, mam nadzieję, że się w końcu pogodzą<3
    A Ty jesteś taka kochana, że robisz to dla nas! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  98. Niesamowite *.*

    OdpowiedzUsuń
  99. Kochana Dziekuje <3

    OdpowiedzUsuń
  100. Pięknie zaczynam weeekend !
    Rozdział świetny !

    OdpowiedzUsuń
  101. Koooochaam too <3

    OdpowiedzUsuń
  102. Kolejny rozdział !!!!
    Ciekawe co bd dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  103. O boze. To jest piekne . Niesamowite. Czekam na Next ! ! o boziu. #HessaPoland

    OdpowiedzUsuń
  104. Jesteś wspaniała że to tłumaczysz <3 zazdroszczę znajomości języka

    OdpowiedzUsuń
  105. Byle do 15 ! <3

    OdpowiedzUsuń
  106. awwww boże ile czasu ja czekałam na to! kocham kocham! x

    OdpowiedzUsuń
  107. O MÓJ BOŻE.. Niech Tess i Harry będą razem, błagam! On bez niej wkroczy na złą ścieżkę a Ona bez niego będzie pusta, tak jak bez serca. I na odwrót, Tessa jest strasznie ważna dla Harry'ego. Nie Oni do siebie wrócą..

    OdpowiedzUsuń
  108. Jejkaaaaaaa !! Oniii są przesłodcy !<3 Muszą być dziś razem !<3

    OdpowiedzUsuń
  109. Omg omg nareszcie, uwielbiam hesse

    OdpowiedzUsuń
  110. Ja już chce 15 !! xx

    OdpowiedzUsuń
  111. Zajebisty *.*

    OdpowiedzUsuń
  112. ojej świetny rozdział! wreszcie rozmowa... mam nadzieję, że wrócą do siebie ;) tylko na to czekałam xx

    OdpowiedzUsuń
  113. Jejka Harry płacze!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  114. Czy tylko ja czuję, że już niedługo się pogodzą? nie mogę sie tego doczekać
    Hessa wróć! <3 rozdział świetny jak zawsze i czekam do 15.00 :))

    OdpowiedzUsuń
  115. Niech oni się nareszcie pogodzą, plz

    OdpowiedzUsuń
  116. Niech Oni do siebie wrócą, błagam! Wypełniają swe serca jak puzzle a gdy brakuje jednego puzzla to obraz jest nie dokończony..

    OdpowiedzUsuń
  117. Dlaczego rozdział kończy się w takim momencie? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  118. After to jedno z moich ulubionych FF !

    OdpowiedzUsuń
  119. WSPANIAŁY *O*

    OdpowiedzUsuń
  120. Świetny czekamy do następnego. Pamiętajcie #HessaParty @bumbumbumxx

    OdpowiedzUsuń
  121. Jej wreszcie ruszają z miejsca !

    OdpowiedzUsuń
  122. OMG !! ONI SIĘ POGODZĄ! YEEEEEA

    OdpowiedzUsuń
  123. cudowny rozdział *___*
    oni muszą się pogodzić.
    nie ma innej opcji.

    OdpowiedzUsuń
  124. o mój boże to jest genialne,oni już się muszą pogodzić *_*


    @ciastecz_kowa

    OdpowiedzUsuń
  125. TESSA NIE SPIEPRZ TEGO!! MASZ MU WYBACZYĆ! :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Oooooo rodzinna fotka :D !

    OdpowiedzUsuń
  127. KOOOOOOOOCHAM <33

    OdpowiedzUsuń
  128. OMG <3 kocham After <3 btw uwielbiam tą piosenke Ed'a co jest w soundtrack :)

    OdpowiedzUsuń
  129. To jest takie meeeeeeeeeeega !

    OdpowiedzUsuń
  130. AFTER JEST BOSKI :*

    OdpowiedzUsuń
  131. Wiem, że w kolejnym rozdziale mu wybaczy, czuję to! JESTEŚCIE NIESAMOWITE, TAK BARDZO DZIĘKUJĘ ZA TO TŁUMACZENIE! <3

    OdpowiedzUsuń
  132. jezu oni teraz już się muszą pogodzić *_*


    @ciastecz_kowa

    OdpowiedzUsuń
  133. Oni muszą być dziś razem ! x

    OdpowiedzUsuń
  134. NIE DŁUGO NASTĘPNY :))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  135. LOL CIESZE SIĘ JAK GŁUPIA! *O*

    OdpowiedzUsuń
  136. zapewne da mu drugą... znaczy kolejną szansę bo go kocha... Ja też tak miałam. Może nie taka sytuacja, ale też daję kolejne szanse tym osobom, co już powinnam nie dawać i o nich zapomnieć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  137. To powrót Hessy, jestem tego pewna! <33

    OdpowiedzUsuń
  138. HESSA FOREVER ;DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  139. ahh.. ta wypowiedź Harry'ego pod koniec <3

    OdpowiedzUsuń
  140. HESSA MA BYĆ NOOOOOOOOOOOOOO...........

    OdpowiedzUsuń
  141. Coś mi sie wydaje ze galabeczki do siebie wrócą!! no ba muszą do siebie wrócić!!

    OdpowiedzUsuń
  142. chciałabym spędzić święta z Harrym i Anne ^^

    OdpowiedzUsuń
  143. Omg *.* cudowny!! a jeśli będziemy na pierwszy miejscu w terenach to ile dostaniemy rozdziałów!

    OdpowiedzUsuń
  144. Piękny rozdział płakać mi się chce cudny rozdział. AFTER RZĄDZI!!!! <33

    OdpowiedzUsuń
  145. CZEKAM NA NASTĘPNY!! <3

    OdpowiedzUsuń
  146. Hessa powraca <3

    OdpowiedzUsuń
  147. Płacze....
    Mam nadzieje że się pogodzą<3

    OdpowiedzUsuń
  148. Super rozdział!! już nie mogę sie doczekać kolejnego dzisiaj!

    OdpowiedzUsuń
  149. a te piosenki kiedy sb puszczać?
    Rozdział jak zawsze świetny i świetnie przetłumaczony :* Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  150. Cudowny rozdział *_* awww, moze w końcu się pogodzą *_* i może nawet razem pójdą na święta do Kenaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  151. Awww! Tyle emocji!
    Jesteś niesamowita i bardzo Ci dziękuję za to, ze poświęcasz swój czas, tłumacząc Aftera. Wielkie pokłony dla autorki i dla Ciebie za to, że tak świetnie to tłumaczysz!
    Opowiadanie jest dla mnie wyjątkowo specjalne, bo wczuwam - zresztą pewnie jak większośc z nas - się w Tesse, odczuwajac wszystko tak jak ona. Kocham Cię za to!
    @iluvya_grossa

    OdpowiedzUsuń
  152. TEN ROZDZIAŁ JEST GENIALNY *O*

    OdpowiedzUsuń
  153. Wroca do siebie! No musza po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  154. Czekalam na tą ich rozmowę tak dlugo aww
    Chciałabym zeby byli razem i nie moge sie doczekać nastepnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  155. OMG!!!!!!!!!!!!! Nie moge sie doczekać dzisiejszego nexta xx

    OdpowiedzUsuń
  156. Jeeej cudowny .
    Nie moge się opanować ♥

    OdpowiedzUsuń
  157. Łał! cudowny rozdziuał :D już się nie mogę doczekać kolejnego *_*

    OdpowiedzUsuń
  158. Cuuuuudowny.

    OdpowiedzUsuń
  159. Cuuudooo <3 Kurwa Kocham nw co napisac poprostu bez tego ff chyba bym umarla!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  160. BOSZE PŁACZĘ ;; ROZDZIAŁ N I E S A M O W I T Y *O*

    OdpowiedzUsuń
  161. Ganilny, extra... Mam pytanie : Czy w nagrode za pobicie rekordu komentarzy mogłabyś w zamian w następnym tygodniu dodać 4 rozdziały ? Plisss, moja koleżanka się uparła ;***

    OdpowiedzUsuń
  162. mam nadzieje że się pogodzą i będą ze sobą szczęśliwi ;))

    OdpowiedzUsuń
  163. ojej, świetny rozdział! :) byle się tylko pogodzili ;)

    OdpowiedzUsuń
  164. O matko ;o To jest.. po prostu nie mam słów, żeby opisać to cudo! Tak bardzo chcę Was przytulić i powiedzieć, że kocham Was, bo jesteście najlepszymi tłumaczkami pod słońcem. I szanuje Was tak bardzo, bo przecież mogłybyście rzucić to w cholerę, ale nie robicie tego i to pozwala Nam myśleć, że Wy Nas też kochacie:)
    Eh.. mam takie pytanko, ile jest tłumaczek, bo aż wstyd, ale nie mam zielonego pojęcia, dzięki ilu osobą mogę chodź przez chwilę poczuć się jak w niebie:(

    OdpowiedzUsuń
  165. Tessa wybacz mu !! Nie spieprz tego ;p ! <3

    OdpowiedzUsuń
  166. mam nadzieję że Tessa mu wybaczy, on teraz zachowuje się tak słoodko <3

    OdpowiedzUsuń
  167. Jak ja się cieszę, że dzisiaj będą jeszcze 2 rozdziały ♥ Oczywiście popłakałam się na końcu, na to wyznanie Harry'ego. To oczywiste, że to Tessa go zmieniła, na lepsze. Wreszcie powiedział jej co czuję, jak źle mu jest z tym co zrobił. W sumie ma rację, gdyby nie przyjął tego zakładu, nie byliby razem, nic nie byłoby takie same, oni nie byliby razem, a to ff nie miałoby sensu! Więc Tessa, mimo tych przykrych momentów, zapamiętaj te dobre, pomyśl jak się przy nim czułaś!
    Bardzo wam dziękuję za nowy rozdział. I za kolejne dwa dzisiaj.
    Dziękuję za ten wspólny dzień :)
    To przejdzie do historii.
    I przez takie ff, mam za duże wymogi na mojego chłopaka!!
    ~zdesperowana, rozryczana Magda

    OdpowiedzUsuń
  168. Cudo , kocham *.*

    OdpowiedzUsuń
  169. Jej! Genialny :O jestem prawie pewn że się pogodzą ;) kocham ich :*

    OdpowiedzUsuń
  170. Tess musi do niego wrócić. xhkzsdhbf gtrgr jak zawsze cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  171. Rozdział cudowny zresztą jak każdy ! Dziękuję ci kochana że tłumaczysz to wspaniałe FF <3 Jesteś na prawdę super że poświęcasz tyle czasu na tłumaczenie ! Jeszcze raz dziękujemy ! To dla nas wiele znaczy ! xx

    OdpowiedzUsuń
  172. Omfg, genialny. Coś tak czuję że do sb wrócą <3

    OdpowiedzUsuń
  173. cudowne ajofipsag

    OdpowiedzUsuń
  174. miód malina *.*

    OdpowiedzUsuń
  175. Najlepszy, ale niech oni się w końcu dogadają :(

    OdpowiedzUsuń