wtorek, 31 grudnia 2013

Rozdział 114.

Budzik piszczy na cały pokój, aż mi zaczyna pulsować w głowie. Kiedy próbuję się podnieść, jestem przyciśnięta przez coś… a raczej przez kogoś. Och, nie. Po otwarciu oczu, napotykam wzrokiem znajomą, wytatuowaną skórę Harry’ego rozłożoną na mnie. Głowę ma ułożoną na moim brzuchu, a jego ramiona obejmują mnie w pasie. O mój Boże. Co do cholery?!
Próbuję go z siebie zepchnąć, bez budzenia, jednak chłopak pojękuje i wolno otwiera oczy. Z powrotem je zamyka, po czym złazi ze mnie, rozplątując nasze złączone nogi. Kiedy jego oczy są ponownie otwarte, nie odzywa się ani słowem, tylko po prostu obserwuje mnie, jakbym była drapieżnikiem. Przez myśli przebiega mi wczorajsza noc i to jak wywoływałam imię Harry’ego. Co ja do cholery sobie myślałam?
Chcę coś powiedzieć, ale szczerze mówiąc nie mam bladego pojęcia, jak zacząć rozmowę. W środku jestem totalnie spanikowana. Gdy dostrzega moją wewnętrzną rozterkę, schodzi z łóżka, biorąc pościel, którą następnie owija swoje nagie ciało. O mój Boże. Siada na krześle i patrzy na mnie, siedzącą na posłaniu, ubraną tylko w stanik.
- Powiedz coś – zaczyna.
- Ja… nie wiem, co powiedzieć – przyznaję. Nie mogę uwierzyć, że do tego doszło, ani w to, że Harry jest tu, w Seattle, w dodatku całkowicie nagi.
- Przykro mi – mówi, po czym zakrywa twarz dłońmi. Głowa pulsuje mi przez nadmierną ilość alkoholu, który spożyłam tylko kilka godzin temu i również przez to, że zeszłej nocy poszłam z Harrym do łóżka.
- Powinno ci być – odzywam się, a on szarpie za swoje włosy.
- Zadzwoniłaś do mnie.
- Ale nie kazałam ci tu przyjeżdżać – odpowiadam. Jeszcze nie zdecydowałam, jak to wszystko znieść. Nie wiem, czy mam się z nim kłócić, wykopać go stąd, czy załatwić sprawę jak dorośli.
- Byłaś pijana i myślałem, że wpakujesz się w jakieś kłopoty, czy coś, a poza tym Trevor tu jest – jego głos niesie się za mną, kiedy idę do łazienki.
Włączam prysznic i spoglądam w lustro. Na mojej szyi widnieje mocny siniak. Cholera jasna. Kiedy dotykam palcami wrażliwe miejsce, myślami powracam do języka Harry’ego na mojej skórze. Muszę być jeszcze nieco odurzona, ponieważ nie myślę jasno. Myślałam, że ruszyłam ze swoim życiem, a okazuje się, że Harry znajduje się w moim pokoju, a w dodatku mam tę nieszczęsną malinkę jak jakaś napalona nastolatka.
- Tessa? – odzywa się i przekracza próg łazienki, kiedy wchodzę pod gorący prysznic.
Nie odzywam się, a ciepła woda spłukuje moje grzechy.
- Czy… Czy wszystko gra po wczorajszej nocy? – przebija się jego głos.
Dlaczego się tak dziwnie zachowuje? Spodziewałam się szyderczego uśmiechu, czy przynajmniej pięciu ciętych uwag, w chwili, gdy tylko otworzył oczy.
- Ja… nie wiem. Nie, nic nie gra – odpowiadam.
- Nienawidzisz mnie… No wiesz, bardziej niż wcześniej?
Ból kryjący się w jego głosie dźga mnie w serce, jednak muszę trzymać na swoim. Z całej tej sytuacji zrobił się kompletny bałagan, dopiero co wyrzucałam go ze swojego życia. Nieprawda - odzywa się moja podświadomość, ale postanawiam ją zignorować.
- Nie, wciąż tak samo – mówię.
- Och – rzuca, a ja po raz ostatni spłukuję włosy, zanim wyłączam wodę.
- Nie chciałem cię wykorzystać, przysięgam – znów zaczyna. Sięgam po ręcznik z małego wieszaka, a następnie owijam nim swoje ciało. Harry opiera się o framugę drzwi, mając na sobie tylko bokserki. Jego klatka piersiowa i szyja pokryte są takimi samymi śladami jak u mnie. Nie piję już nigdy więcej.
- Tessa, przestań mnie ignorować. Wiem, że jesteś prawdopodobnie wkurwiona, ale mamy dużo do omówienia.
- Nie, nie mamy. Byłam pijana i do ciebie zadzwoniłam, przyjechałeś tu, a potem uprawialiśmy seks. O czym tu gadać? – próbuję zachować spokój. Nie chcę, żeby zauważył jaką ma nade mną przewagę przez poprzednią noc.
- Co zrobiłeś sobie w dłonie? – pytam, gdy zauważam strupy na jego kłykciach. Zawsze są popękane, ale wydaje się, że ich nie zauważyłam ubiegłego wieczoru.
- O mój Boże, Harry! Pobiłeś Trevora, prawda?! – krzyczę, a następnie krzywię się przez ból głowy.
- Co? Nie, nie pobiłem – podnosi ręce w geście obronnym.
- W takim razie kogo? – pytam, na co kręci głową.
- Nie ma znaczenia. Mamy ważniejsze rzeczy do omówienia.
- Nie, nie mamy. Nic się nie zmieniło – odpowiadam i otwieram swoją kosmetyczkę. Na początek nakładam na znamię obfite ilości korektora maskującego, a Harry po cichu za mną staje.
- To był błąd. Nie powinnam była do ciebie dzwonić – odpowiadam zdenerwowana tym, że trzecia warstwa korektora nie zakrywa śladu na szyi.
- To nie był błąd. Oczywiste jest to, że za mną tęskniłaś. Dlatego do mnie zadzwoniłaś.
- Co? Nie, zadzwoniłam… przez przypadek. Nie zamierzałam tak naprawdę tego zrobić – kłamię.
- Kłamiesz – zna mnie za dobrze.
- Wiesz co, to nawet nie ma znaczenia, dlaczego zadzwoniłam. Nie musiałeś tu przyjeżdżać – parskam, po czym nakładam na powieki eyeliner.
- Owszem, musiałem. Byłaś zalana i Bóg wie, co mogło się stać, gdybym tu nie przyjechał.
- Och, na przykład co? Mogłam się przespać z kimś, z kim nie powinnam? – mówię, wywołując żar na jego policzkach. Wiem, że jestem nieco za ostra, ale powinien był wiedzieć, żeby ze mną nie spać, gdy byłam pijana. Przeczesuję szczotką swoje mokre włosy.
- Jeśli pamiętasz, nie dałaś mi zbytniego wyboru – odzywa się równie szorstko.
Pamiętam większość wydarzeń - to jak usiadłam na jego kolana czy ocierałam się o niego swoim ciałem. Pamiętam, jak postawiłam mu ultimatum, a on prosił mnie bym przestała. Jestem upokorzona swoim zachowaniem, a na dodatek przypominam sobie moment, w którym pocałowałam go po raz pierwszy, a on powiedział, że się do niego kleiłam. Rośnie we mnie gniew, więc rzucam szczotkę do włosów na szafkę, wywołując o wiele większy hałas, niż chciałam usłyszeć.
- Nie waż się zrzucać na mnie całej winy, mogłeś powiedzieć ‘nie’ – krzyczę.
- Mówiłem! Wielokrotnie! – odgryza się tym samym.
- Nie miałam pojęcia, co się dzieje i dobrze o tym wiesz! – w połowie kłamię. Wiedziałam, czego chcę, tylko nie mam ochoty się do tego przyznać.
- Tak dobrze smakujesz! Mów do mnie tak, jak kiedyś! Harry! – powtarza moje sprośne słowa z poprzedniej nocy, powodując, że znajduję się na skraju cierpliwości.
- Wyjdź, wyjdź z mojego pokoju! Natychmiast! – krzyczę i zerkam na zegarek. Na szczęście nie jestem jeszcze spóźniona. Muszę jeszcze ułożyć włosy, ale mam godzinę na to, by zejść na dół.
- W nocy nie mówiłaś mi, że mam wyjść – odpowiada Harry, a ja obracam się, by spojrzeć mu w twarz.
- Miałam się świetnie jeszcze zanim tu przyjechałeś, Trevor tu był – mówię, bo wiem, jak bardzo go to wkurza. Chłopak jednak zaskakuje mnie śmiechem.
- Co jest takiego zabawnego? – pytam, opierając dłonie na biodrach.
- Och, proszę, oboje wiemy, że Trevor nie jest dla ciebie wystarczająco dobry. Chciałaś mnie, tylko mnie. Nadal chcesz – drwi Harry.
- Nie, nie chcę! Byłam pijana, Harry! Dlaczego w ogóle miałabym cię chcieć, skoro mogę mieć jego? – mówię, ale natychmiast żałuję swoich słów. W oczach chłopaka widzę przebłysk bólu albo zazdrości. Podchodzę o krok bliżej.
- Nie. Wiesz co, w porządku, on cię kurwa może mieć. Nie wiem nawet, dlaczego tu przyjechałem. Powinienem był wiedzieć, że będziesz się zachowywać jak kompleta suka! – wrzeszczy Harry.
- Suka? Żartujesz sobie ze mnie? Przyjeżdżasz tu, wykorzystujesz mnie i jeszcze masz czelność mnie obrażać? – staram się kontrolować swój głos, zanim ktoś zadzwoni ze skargą na hałasy.
- Wykorzystałem cię? To ty wykorzystałaś mnie! Wiesz dobrze, że nie mogę ci odmówić i naciskałaś na mnie!
Wiem, że ma rację, ale w tej chwili jestem wkurzona i upokorzona swoim zachowaniem z poprzedniej nocy.
- Nie ważne, kto kogo wykorzystał, jedyne co się liczy to to, że teraz wychodzisz i nie zbliżasz się do mnie ponownie – mówię i włączam suszarkę, by zagłuszyć jego odpowiedź. W ułamku sekundy Harry podchodzi i wyrywa kabel urządzenia z kontaktu.
- Co do cholery jest z tobą nie tak?! – krzyczę i ponownie wsuwam wtyczkę. – Mogłeś to zepsuć!
Harry jest taki irytujący… Co ja sobie myślałam, dzwoniąc do niego?! Tego poranka zaczynam dostrzegać jego inną twarz. Był taki pełen skruchy, niemalże zmartwiony moją reakcją, ale teraz zachowuje się jak frajer. Tak jak zazwyczaj.
- Nie wyjdę stąd, dopóki ze mną o tym wszystkim nie porozmawiasz – fuka chłopak. Chcę włączyć suszarkę z powrotem, ale nie chcę płacić za nią, gdy Harry ją zniszczy.
- Już ci powiedziałam, nie mamy o czym rozmawiać. Zraniłeś mnie i nie mogę ci wybaczyć. Koniec pieśni – odpowiadam, ignorując ból w piersi. Staram się z tym walczyć, ale gdzieś w głębi kocham mieć go tutaj, przy sobie. Nawet jeśli się kłócimy i krzyczymy na siebie nawzajem - tak bardzo za nim tęskniłam.
- Nawet nie próbowałaś mi wybaczyć – mówi chłopak, a jego głos jest dużo łagodniejszy.
- Próbowałam. Próbowałam mentalnie przejść ponad tym, ale nie mogę. Nie mogę zaufać ci, że to nie jest dalsza część twojej gry, nie mogę uwierzyć, że mnie znów nie zranisz – odpowiadam i przygotowuję lokówkę.
- Muszę skończyć się przygotowywać – wzdycham i ponownie włączam suszarkę.
Harry znika z łazienki i mam nadzieję, że wyszedł już na dobre. Jakaś malutka część mnie, która ma nadzieję, że będzie siedział na łóżku, gdy wyjdę, jest idiotką. Nie jest racjonalną częścią mnie. Jest naiwną, śmieszną dziewczynką, która zakochała się w chłopaku, który jest daleki od tego, czego ona potrzebuje. Harry i ja – to się nie może udać, wiem to. Mam tylko nadzieję, że ona też to wie.
Kręcę i układam włosy, upewniając się, że zasłonią ślad zrobiony przez Harry’ego na mojej szyi, po czym wychodzę z łazienki, by się ubrać. Harry siedzi na łóżku. Wyciągam z torby czerwony stanik i majtki i wiem, że patrzy na mnie, gdy idę z powrotem do łazienki. Gdy wracam, ubrana tylko w nie, zapowietrza się i próbuje to zamaskować udawanym kaszlem. Czuję się, jakbym była przyciągana do niego jakimś niewidzialnym sznurem, ale zwalczam to uczucie i wyciągam z szafy białą sukienkę.
- O której wrócisz? – pyta Harry, gdy przeciągam sukienkę przez głowę. Czuję się przy nim dziwnie swobodnie, biorąc pod uwagę całą tą sytuację. Dlaczego to wszystko jest takie zagmatwane i pochłaniające? Dlaczego to musi być takie skomplikowane? A co najważniejsze, dlaczego nie mogę się z niego wyleczyć i ruszyć dalej?
- Nie wiem, naprawdę powinieneś iść – odpowiadam cicho.
- Potrzebujesz pomocy? – pyta, gdy siłuję się z zamkiem sukienki.
- Nie, w porządku. Dam radę – mówię z nadzieją, że mi się uda.
- Czekaj – mówi chłopak i wstaje, by do mnie podejść. Balansujemy na cieniutkiej granicy między miłością i nienawiścią, złością i spokojem. To dziwne i na pewno szkodliwe dla mnie.
Unoszę włosy, a Harry zapina moją sukienkę, trwa to dłużej, niż powinno. Czuję, jak puls mi przyspiesza i mentalnie karcę się za to, że pozwoliłam mu sobie pomóc.
- Jak mnie znalazłeś? – wypowiadam pytanie, gdy tylko pojawia się ono w mojej głowie.
- Zadzwoniłem do Vance’a, oczywiście – wzrusza ramionami, jakby nie śledził mnie z drugiego końca stanu.
- Dał ci numer mojego pokoju? – nie podoba mi się ten pomysł.
- Nie, recepcjonistka. Potrafię być bardzo przekonujący – jego usta wykrzywiają się w półuśmiechu. Nie dalej, jak kilka minut temu, wrzeszczeliśmy na siebie.
- Nie możemy tego robić… Wiesz, zachowywać się tak przyjaźnie – mówię, wsuwając stopy w czarne szpilki.
- Dlaczego? – pyta Harry, ubierając spodnie.
- Bo to nie jest dobre dla żadnego z nas, być w pobliżu tego drugiego.
- Wiesz, że to nie jest prawda.
- Jest.
- Nie jest.
- Możesz wyjść, proszę? – błagam.
- Nie masz tego na myśli, wiem, że nie. Pozwoliłaś mi zostać poprzedniej nocy – Harry jest już w pełni ubrany, sznuruje swoje conversy. Jeśli nie ma zamiaru wyjść, dlaczego ubiera buty? Pewnie dlatego, że wie, że zmuszę go do wyjścia.
- Byłam pijana.
- Wiedziałaś, co robisz, pozwalając mi zostać.
- Nie, nie wiedziałam – wzdycham i kontynuuję. – W ogóle nie wiedziałam co robię poprzedniej nocy, począwszy od całowania tamtego kolesia, do tego, że pozwoliłam ci zostać – mówię i natychmiast nakrywam usta dłonią. Nie powiedziałam tego na głos. Oczy Harry’ego rozszerzają się w zdziwieniu, a szczęka zaciska. Czyli jednak powiedziałam. Mój ból głowy się nasila i mam ochotę się spoliczkować.
- C-co? Co ty… Co ty właśnie powiedziałaś? – warczy.
- Nic… Ja…
- Pocałowałaś kogoś?! Kogo? – jego głos jest pełen napięcia, jakby chłopak właśnie przebiegł maraton.
- Kogoś w klubie – przyznaję.
- Mówisz poważnie? – Harry sapie. Kiwam głową na potwierdzenie.
- Co do… Do kurwy nędzy, co to ma być, Tessa? Całujesz jakiegoś gościa w pieprzonym klubie, a potem uprawiasz ze mną seks?! Kim ty jesteś?! – krzyczy i pociera dłońmi twarz. Jeśli znam go tak dobrze, jak mi się wydaje, szykuje się by coś zniszczyć.
- To się po prostu stało, a my nie jesteśmy nawet razem – próbuję się bronić, ale tylko pogarszam sprawę.
- Wow… Jesteś niewiarygodna. Moja Tessa nigdy by nie pocałowała cholernego nieznajomego w jakimś klubie! – warczy Harry.
- Nie ma żadnej twojej Tessy – mówię, a on potrząsa głową.
- Wiesz co? Masz rację. A tak dla twojej wiadomości, gdy ty całowałaś tamtego faceta, ja pieprzyłem się z Molly! – Harry wykrzykuje i wybiega z pokoju, zatrzaskując za sobą drzwi.



• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •


Notka od tłumaczki: W imieniu Angie, Kini i swoim chciałabym Wam życzyć udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku! Niech spełni Wasze marzenia, przyniesie Wam dużo radości, miłości, księcia w srebrnej zbroi (albo Harry'ego z After, jak kto woli), wielu wspaniałych ludzi, z którymi stworzycie piękne wspomnienia! ♥
Bawcie się dziś dobrze i nie zapomnijcie wrócić do After po Nowym Roku : )

190 komentarzy:

  1. wspaniały <3 pierwsza haha

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały <3 pierwsza hhahah

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem trzecia ;)
    Idę czytać ;)
    Szczęśliwego ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Boze niech oni sie wreszcie pogodzą bo płakać mi sie chce ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Płakać mi się chce :<<
    Oni muszą się pogodzić!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ON KŁAMIE.
    MUSI KŁAMAĆ.
    NIE PIEPRZYŁ SIĘ Z MOLY.
    MOLY TO SUKA.
    HARRY KTÓREGO ZNAM NIE ZROBIŁBY TEGO.
    ON KOCHA TESSĘ.
    KOCHA KURWA TESSĘ I NIE PIEPRZYŁ SIĘ Z TĄ PIZDĄ!


    + DZIĘKUJĘ I WZAJEMNIE ŻYCZĘ UDANEGO SYLWESTER <3 xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przecież, że kłamie. był punkt widzenia Harry'ego - w tamtym momencie naparzał się z Jacem.

      Usuń
    2. Przecież Harry sam przyznał, że kiedy jest zły mówi wszystko, żeby dopiec Tessie i wymyśla najgorsze bajki, żeby ją zranić:)
      A tak btw. (proszę, nie obrażajcie się za to, że zwrócę Wam uwagę!) nie mówi się przekonywujący tylko przekonujący albo przekonywający - obie formy są poprawne:)

      Usuń
  7. O, Boziu ;o
    Oni muszą być razem :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Nosz kurde ...Po co on to powiedział?! Niech oni się w końcu pogodzą .... Tessa pewnie teraz będzie ryczeć a on będzie żałował .... Ale rozdział fhcfbfjcfhcfhchb Dzięki ,ze tłumaczysz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja podczas czytania *leży*
    Ja po przeczytaniu końcówki: *siada* *patrzy w okno* *wzdycha* *szepcze: 'nie, nie przespał się, wiem to'* *dalej siedzi z łzami w oczach nie wiedząc czemu*
    To chyba zraniło mnie tak samo, jak Harry'ego, chodź wciąż go winię za tą okropną rzecz, co zrobił Tess.

    Angie, Kinia i Cat, ponownie wam dziękuję za tłumaczenie, które jak zawsze jest świetne. Podziwiam was za wkład w After.
    Angie, mam nadzieje, że sprawa z plagiatem zniknie na zawsze i ta dziewczyna się ogarnie, bo chyba nie zdaje sobie sprawy z tego, co robi.
    Podsumowując; Szczęśliwego nowego roku, dziewczyny. Aby w 2014 każde wasze marzenie, zachcianka się spełniło. Abyście dążyły do celu, i żeby każde postanowienie również się udało. I dziękuję wam za to, że tłumaczycie Aftera, bo to świetne ff, które naprawdę chcę czytać. Ah, dziś rok dobiega końca, ale After się nie kończy, na szczęście! Aby wam się nigdy nie odechciało go zostawiać! Wszystkiego co najlepsze w nowym 2014 roku, kochane.

    Julia.

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurwa! :o
    Końcówka.
    Przeeeeeeeeeeejebne :o

    OdpowiedzUsuń
  11. ahhahaa XD o mój Boże!
    ten rozdział jest niesamowity! czytałam go z wielkim uśmiechem :D uwielbiam to, że w jednej chwili prawie się zabijają, w drugiej spokojnie gadają, a w następnej znowu się kłócą. Już myślałam, że się pogodzą, a tu takie coś. Ups..
    Czekam na następny <3
    Szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny rozdział , cudowne życzenia . Dziękuję Wam za wszystko !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. adgsffdhfasdhjgak co za rozdział omg harry musiał dowalić takie coś na koniec ugh ale w sumie nic dziwnego, bo był taki zazdrosny o tessę. nie mogę się doczekać kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja PIERDOLE zajebisty ... taki koniec ...zaraz zgona zalicze i to doslownie bo zaraz wychodze na sylwka.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko, swietny rozdzial, chce juz nastepnyy <3 rowniez zycze Wam udanego sylwestra i Szczesliwego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  16. omg
    OMG
    O M G
    MATKO KOŃCÓWKA TO JEST KSDJHHJGHSDFJGFF
    no po prostu ten rozdział cały jest taki uisdhshsfg

    noo, a teraz chciałabym wam życzyć zdrówka, szczęścia, miłości, przyjaciół, spełnienia marzeń ii wszystkieeego co najlepsze na ten nowy rok 2014 ! <3
    i żebyście dalej tłumaczyły After.
    kochane jesteście, buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zwykle taka emocjonalna końcówka, oj Harry co że ty zrobił będziesz tego bardzo żałował :/
    czekam na dalszy rozwój sytuacji:)

    Wam jak i wszystkim czytelnikom życze pijanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże, Boże. Jak czytam ich kłótnie to mi serce pęka. Po cholere Harry powiedział że pieprzył się z tą suką... Agrr. Teraz Tess będzie załamana.. Jasna cholera noo.

    Czekam na kolejny xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko.. Harry idioto czemu to powiedziałeś??!! Przecież tym sposobem ona ci nigdy nie wybaczy.. Oni muszą być razem.. Muszą.. Nie wiem dlaczego, ale płaczę. Chcę z powrotem Hessę taką jak w cz.1 Aftera ;'(

    OdpowiedzUsuń
  20. łooooooooooo no i mnie zamurowało . inaczej wyobrażałam sobie ten rozdział , że dojdzie pomiędzy mini do jakiegoś porozumienia i chociaż bd dla siebie mili a tu takie disy. dziękuję za tłumaczenie i czekam na następne .

    OdpowiedzUsuń
  21. Tu akurat jestem po stronie Harry'ego,bo przecież Tessa dała mu to całe ultimatum a on nie chciał jej zostawiać,bo za bardzo ją kocha...ehhh

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne! Chce, zeby sie wkoncu pogodzili, bo oni sa stworzeni dla siebie! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. o kurwa....
    wzajemnie szczęśliwego! x

    OdpowiedzUsuń
  24. Tessa czemu to powiedziałaś ?! Harry czemu ją okłamałeś ? Proszę Niech oni się pogodzą ! Bo nie wytrzymam !!
    Rozdział jak zawsze cudny <3 *u*
    Czekam na nexta : ***

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny rozdział! Jestem ciekawa co teraz biedna Tessunia zrobi. Nie wiem dlaczego, ale ona powoli zaczyna mnie wkurzać. Już nie mogę się doczekać następnego:) Wam także życzę szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. proszę Cię dodaj jak najszybciej kolejny rozdział x

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziekuje za rozdzial!jest swietny a koncowka to pelny szoook!sama juz nie wiem!
    SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU!!!
    Dziekuje za to ze tlumacycie tak wspaniale,jestescie jedyne! Xx do uslyszenia

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowny rozdział, do after nigdy nie zapomnę wrócić <3 Szczęśliwego Nowego Roku!! xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Zajebisty rozdział. Nie mogę doczekać się następnego, oby był szybko. +Szczęśliwego :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurde! Jak mnie wkur**a Tessa! Tzn. lubię ją, ale mnie wkur**a. Niech mu wybaczy no Jezu xD XD Czy tylko mnie ściska? I jeszcze ta końcówka. xDD
    Wam też dziewczyny szczęśliwego nowego roku i pijanego sylwesta!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. ojeee zaskoczyło mnie to trochę, chociaż mniej więcej tego się spodziewałam ;o więc pozostaje mi tylko w niecierpliwości czekać na 115 i życzyć wam HAPPY NEW YEAR xx <3

    OdpowiedzUsuń
  33. ale na koniec dowalił z tą Molly, ale on ją okłamał :D
    już nie mogę się doczekać następnego rozdziału <3
    kocham was xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie ! nie mógł tego zrobić ! przecież za bardzo ją kocha!
    Wg Tessa powinna trochę odpuścić. Dać Harremu szansę
    Kocham After <3 Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału <3 :)

    Szczęśliwego nowego roku ! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. o kurwa mać co sie dziej!!! wow nie mogę uwierzyć jak akcja sie rozkeca z chęcią usiadłabym i przeczytała wszytsko od początku do końca 2 części! Szczęsliwego Nowego roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Raczej nie zapomnimy tu wrócić, ponieważ rozdział skończył sie w tak ekscytującym momencie. Dziękuję, ze tłumaczycie to dla nas, to naprawdę wiele dla nas znaczy. Wam również życzę wspaniałego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. WOW ale sie dzieje PROSZĘ DODAJCIE SZYBKO NASTĘPNY BO NIE WYTRZYMAM

    OdpowiedzUsuń
  38. Rozdział świetny, bardzo wam dziękuję, że tłumaczycie After ! <3
    Dzięki za życzenia, Wam życzę szczęśliwego roku i duużo czasu do tłumaczenia ! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  39. no kurwa !!!!!!!!!!!!!!!!!
    takie coś na zakończenie roku ???!!!!!!!!!!
    ejjjj nooooooooooooo !!!!!!!!!!
    wiem że się nie przespał ! tylko tak mówi ! to pewne
    nadal (mam nadzieję że nie naiwnie) wierzę że im się ułoży !!
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU <333
    LOVE YA !
    TUŚKA

    OdpowiedzUsuń
  40. WOW, Boże ja chcę żeby oni wrócili do siebie *-* Kurwa końcówka ... On serio ją kocha : ' )))

    OdpowiedzUsuń
  41. Chce aby byli razem pogodzeni . Tessa ponad wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  42. łooo to się podziało :D:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowne ,ale to niemożliwe ,żeby Harry przespał się z Moly!

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne & smutne, tylko tyle mogę powiedzieć o tym rozdziale

    OdpowiedzUsuń
  45. Kurwa. Teraz Harry przegiął to przecież jest pieprzone kłamstwo ja pierdole. Wkurwił mnie ten rozdział ja walę. Dobra trochę mnie poniosło mam nadzieję ze mi wybaczycie. Bardzo dziękuję za życzenia i wzajemnie Do zobaczenia w 2014 <33

    OdpowiedzUsuń
  46. ja pierdole co tutaj sie dzieje? ja nigdy ich nie ogarne xd nie moge sie doczekac nowej. Dziekuje za zyczenia i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Myślałam,że już sie pogodzą :(
    Dominika xx

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie . On tego nie zrobił :O
    On tylko powiedział to , by odegrać się na .
    Kłamca ;c

    OdpowiedzUsuń
  49. OMG!! Mam nadzieję, ze kłamiesz Harry...

    OdpowiedzUsuń
  50. ja pierdole co za zakończenie asdfghjk

    OdpowiedzUsuń
  51. omg :O
    @kasiamendaluk

    OdpowiedzUsuń
  52. Harry tu chuju ;c (sorreczka) czemu Molly... ktokolwiek tylko nie ona!! ;_;
    Ale i tak jego jest mi aktualnie bardziej szkoda niż Tessy.. jak ona sie zachowuje ;c ''moja Tessa by tego nie zrobiła'' ;/

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam nadzieje ze Harry powiedzial tak tylko dlatego zeby wkurzycTesse .. Prosze panie Boze !
    Jezu ja juz emocjonalnie nie wytrzymuje no mam dosc oni musza sie pogodzic ! Pliska no !

    OdpowiedzUsuń
  54. Tessa jest świrnięta jednym słowem ;/

    OdpowiedzUsuń
  55. przecież to wiadome, że on się nie przespał z Molly,tylko powiedział to żeby zranić Tesse. moim zdaniem ona trochę przegina. nawet nie wie jak baardzo rani Harrego;( dlaczego oni po prostu nie mogą się pogodzić?! zapomnieć! dać sb 2 szanse i żyć długo i szczęśliwie!!!!????dlaczego???? to straszne!!dajcie szybko nexta!!!boze uwielbiam tego bloga!!!
    ps.wszystkim czytelnikom no i oczywiście tłumaczkom życzę SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!
    olA.

    OdpowiedzUsuń
  56. Końcówkę musiałam przeczytać kilka razy.....to niemożliwe...Harry tego nie zrobił
    Moje serce...

    OdpowiedzUsuń
  57. Z każdym rozdziałem jestem nienasycona, i najchętniej przeczytałabym już wszystkie rozdziały.
    Wiem, że mogłabym czytać po angielsku, ale jednak wolę czytać to po Polsku.
    Jestem wam strasznie wdzięczna, że tłumaczycie to opowiadanie bo na prawdę jest niesamowite.

    Cóż, a co do Nowego, 2014 Roku, to życzę wam wszystkiego co najlepsze (bo nie jestem dobra w składaniu życzeń), mam nadzieję wasze życzenie o znalezieniu swojego Harry'ego z After się spełni, bo od początku tego opowiadania, jestem w nim po prostu zakochana ♥.
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego dziewczyny! Mam nadzieję, że sylwester się uda, a nowy rok będzie jeszcze lepszy od poprzedniego! :*

    OdpowiedzUsuń
  58. księcia albo Harrego z aftera xd Szczęśliwego dziewczny :D
    Co ty było harry jest nie możliwy :/

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeju :( okej poplakalam sie:( oni musza byc razem, nawet jesli harry to dupek uh :( a co do rozdzialu to nzhhshzggsgagwwsd moje emocje jxjshah dziekuje ze tlumaczycie jxhsh rowniez szczesliwego nowego roku kochane, i wiecej aftera!jshsh������

    OdpowiedzUsuń
  60. WoW masakra ! przecierz on kłamie :/ Cudny !!!
    Szczęsliwego nowego roku kochaane :***
    Kochamy was :** !!

    OdpowiedzUsuń
  61. Matko jaki koniec :-[

    OdpowiedzUsuń
  62. Czytam After po angielsku, ale za każdym razem nie mogę się doczekać jego tłumaczenia hahah. Ogólnie to lubię czytać komentarze pod nowymi rozdziałami, bo już wiem co się stanie dalej (sorej hahaah). Chce podziekowac autorkom tlumaczenie za ten rok i zyczyc, aby mialy do nas cierpliwosc. kckckc nic

    OdpowiedzUsuń
  63. OMG zal mi ich
    Szczęśliwego nowego roku
    Tomuś

    OdpowiedzUsuń
  64. O matko.
    Boże Harry !
    Następny będzie świetny.
    Z tą Molly xD

    OdpowiedzUsuń
  65. O fuck szkoda mi Harrego ale nie powinien klamac ze pieprzyl sie z Molly . Boziu czekam na nastepny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jejku płakałam się.. Na szczęście wiem że Harry kłamie ;) dziękuje za taki świetny prezent na zakończenie roku! Wszystkiego najlepszego w nowym roku dziewczyny xx /Dominika

    OdpowiedzUsuń
  67. Poryczałam się oczywiście na koniec. Pff.. Ta to było do przewidzenie. :c Dlaczego to się tak komplikuje. Mam wrażenie, że Harry za niedługo przestanie już się tak starać i wgl ;c

    OdpowiedzUsuń
  68. Jak zawsze B.O.S.K.I.
    BEDE Z BFF PRZEZ CALY SYLWESTER O TYM GADAC.
    BOOSKII !!

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja piernicze! <3
    Genialne!! A końcówka ?*O*
    Dodawaj szybko nexta ^^

    OdpowiedzUsuń
  70. Własnie. Straciłam. Przytomność. O.O
    Tessa, ojj Tessa, ty mała suczo :o
    Harry przesadził, ale nie dziwię sie ;x Masakra :D ^^ Czekam na nn :P

    OdpowiedzUsuń
  71. JPRDL !!! Co to ma być ?! Po co on to kurka powiedział . Tylko wszystko pogorszył ;<< Tracę nadzieję że on znów będą razem . No ale przecież oni muszą , myszą dać sobie kolejną szansę!! <33

    OdpowiedzUsuń
  72. Woow! Zarabiste:-)

    OdpowiedzUsuń
  73. cckHVdlfhv: CGknhnx,mbkvg'ogv'ouasvo'ucva' dziekuje ze to tlumaczycie i mam nadzieje ze sie pogodza, no w koncu musza, to dopiero 14 rozdz z drugiej czesci..

    OdpowiedzUsuń
  74. O wow. Nie mam slow na ten rozdzial.
    Wam tez zycze udanego sylwka. Nie pijcie za duzo :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Rozdział zajebisty *_* i oczywiście nie zapomnę zajrzeć po nowym roku. I dla Was Kochane życzę owocnej pracy nad ''After'' <3

    OdpowiedzUsuń
  76. Ej ! Oni muszą być razem <3

    OdpowiedzUsuń
  77. świetne! <3
    szalonego sylwestra dziewczyny ^^

    OdpowiedzUsuń
  78. Ale HECA !!! Ja wiedziałam że tak będzie po prostu to wiedziałam !!! Arrr, Tessa czasem przesadza ...

    OdpowiedzUsuń
  79. I po co on to powodzial?? Szczęśliwego nowego domu oczywiście!!
    Mam nadzieję ze po sylwestrem wrócić do nas ze zdwojoną siłą! Hah

    OdpowiedzUsuń
  80. Kurde... To jest takie wciągające. Ja chyba uzależniłam się od tego opowiadania. Rozdział jak zwykle świetnie przetłumaczony. Dziękuję, że poświęcacie dla nas swój czas <3

    OdpowiedzUsuń
  81. ŚWIETNY! Szkoda tylko że tak się skończyło ale Harry się wkurzył i dlatego powiedział że pieprzył się z Molly a to nie prawda.Dziękuje że tłumaczycie to opowiadanie i życze wam udanego Sylwestra :-)

    OdpowiedzUsuń
  82. Harry tak jej chłopie nie odzyskasz...

    Cóż życzę wam dużo szczęścia w roku 2014. Na pewno wrócę tu i jeszcze bardziej będę wyczekiwać kolejnego rozdziału :*

    OdpowiedzUsuń
  83. cholera mega bardzo chcę wam zaspoilerować to :((( ale tego nie zrobię :* <3

    OdpowiedzUsuń
  84. on ją okłamał , bo chciał żeby ją to tak zabolało jak jego to co ona powiedziała jemu.oni muszą sb tak komplikować życie haha tess zaczyna mnie wkurzać już trochę xd
    +dziękuje i nawzajem! udanego sylwestra! <3 x

    OdpowiedzUsuń
  85. o nie! no oni przesadzają! jedno warczy na drugie jakby byli w przedszkolu! a Harry no brawo popisałeś sie! chcesz aby do Cb wróciła? mała rada... kiedy jesteś na nią zły nie mów że pieprzysz się z Molly!
    Kurcze to było straszne widzieć jak sie kłócą... chcę następny, a by dowiedzieć sie kto w końcu bardziej ucierpi przez słowa Harrego; on czy ona

    OdpowiedzUsuń
  86. Wielkie WoooW. Nie spodziewalam sie, ze Hazz powie cos takiego... BŁAAAAGAM! Mozecie szybko pisac nexta? :3 @_MyLovelyNiall

    OdpowiedzUsuń
  87. O fuck !
    Dlaczego Harry Skłamał raniąc przy tym Tesse jeszcze bardziiej ;c
    Wzajemnie :* Życzę Wam Abyy Ten Rokk był jeszcze lepszy od tego :*
    Pozdrawiam :*
    Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  88. O moj boze, jqhshqjsjqks
    Gdyby nie te ich klotnie to nie byloby tak ciekawie, ale oni tak sie kochaja jeny hahsajs
    Szkoda, ze harry skłamał z tym pieprzeniem molly by zranic tessę
    Ale i tak go uwielbiam, boze
    Dzieki za tlumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  89. i szczęśliwego nowego roku xx

    OdpowiedzUsuń
  90. Ojojoj.. napiecie rośnie super rozdział ^^ czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Chciałabym wam bardzo podziękować za tłumaczenie. Spędziłam dwie ostatnie noce czytając After, a później chodziłam/chodzę jak nieżywa, ale zdecydowanie było warto. Strasznie się przyzwyczaiłam do Tessy jak i do Harry'ego (szczególnie jego) i tak gdy Harry cierpi to mi się od razu chce płakać, a moje serce rozpada się. Tak wiem to głupie ale tak ten Harry na mnie działa. Jeszcze raz chcę wam podziękować za tłumaczenie i za życzenia oraz życzyć wam także udanego sylwestra.

    Daria

    OdpowiedzUsuń
  92. O zesz kurwa ale końcówka omg o_O
    chciał ją zranić i to zrobił i na pewno każde z nich żałuję tych wszystkich kłamstw
    muszą się pogodzić

    OdpowiedzUsuń
  93. Ale z niego klamczuch !

    OdpowiedzUsuń
  94. o Jezu, jak to czytam to mi sie serduszko rozlatuje no :c
    pogódźcie sie do chuja pana..

    OdpowiedzUsuń
  95. nie harry tylko tak powiedział by ją wkurzyć
    nie spał z nią
    na 100 % nie
    błagam nie

    OdpowiedzUsuń
  96. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  97. Aaddkflsheysb *__* Harry coś ty narobił ... KOCHAM WASZ DZIEWCZYNY . Szczęśliwego nowego roku dla was i proszę DODAJCIE JAK NAJSZYBCIEJ KOLEJNY BO JA TU ZARAZ ZEJDE !!!! Kc <3

    OdpowiedzUsuń
  98. jaki chuj on jej to powiedział tak w twarz ;oo
    ale w sumie to ona się zmieniła więc.... no
    chcem już nexta ;333
    PIJANEGO SYLWKA <3
    MAŁEGO KACA 1 STYCZNIA
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2014 ROKU :D
    ~~Wikeej

    OdpowiedzUsuń
  99. Hazza się nie przespał z Molly. Tessa zaczyna mnie strasznie wkurzać. Rozdział świetny.

    OdpowiedzUsuń
  100. Awwwww...*-* O bosz genialny !!! Udanego sylwerstra. Czekam na nn ♡

    OdpowiedzUsuń
  101. Awwwwww... *-* Genialne !!! Udanego sylwerstra i szczesliwego Nowego Roku !!! Czekam na nn ♡

    OdpowiedzUsuń
  102. O Mój Boże...Końcówka najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  103. COOOOOO?
    Jestem w szoku :o

    OdpowiedzUsuń
  104. Zaje**sty rozdział!! czekam na next<33

    OdpowiedzUsuń
  105. Jeju czytam After od niedawna ale to jestem taka ....hym ..zauroczona ,zainteresowana i zachwycona . Poprostu cudo *-*

    OdpowiedzUsuń
  106. Prawie się płakałam
    Harry MUSI kłamać
    nie mógł się ruchać z tą suka (czyt.Molly)
    ja chcę żeby oni już do siebie wrócili
    +Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  107. O JPRDL :o
    NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ NASTĘPNEGO ROZDZIAŁU!
    KOŃCÓWKA ZAJEBISTA *.*
    MAM NADZIEJĘ ŻE ONI W KOŃCU RAZEM BĘDĄ <3 :***
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :*

    OdpowiedzUsuń
  108. ooo dziewczyno #zbieram #szczękę #z #podłogi!!! on kłamie prawda?? powiedz że to prawda.../weronika

    OdpowiedzUsuń
  109. kochaaaaaamm!!! Jestem pewna, że Harry kłamie, nie powinien tego mówić, ale i tak mi go szkoda :( Dziękuje, że to tłumaczycie <3
    ~Halfaheart

    OdpowiedzUsuń
  110. Boże. Niemogę doczekać się następnego rozdziału. ~U

    OdpowiedzUsuń
  111. O matkoooo hsjjsjsjs moi znajomi piją ile wlezie a ka preferuje czytanie after haah jdjjsjs nie mogę doczekać się następnego jsjsj

    OdpowiedzUsuń
  112. Dziękuje, jesteście wspaniałe. :*

    OdpowiedzUsuń
  113. lol lol lol to bylo dziwne xD on oszukal bez sensu teraz tessa juz wgl mu nie zaufa ;_; a i przepraszam ze nie twettowalam z hastagiem ale nie mialam zabardzo kiedy :(((( @1dbitches5

    OdpowiedzUsuń
  114. Lol jakie zakończenie
    czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  115. Jestem strasznie ciekawa co dalej! Z rozdziału na rozdział to jest coraz ciekawsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  116. Jprdl co się dzieje :o

    OdpowiedzUsuń
  117. no nie niw nie. .. to sie nie moze tak skonczyc :o
    on tego nie zrobil. wiem yo.
    wiem ze macie swoje prywatne zycie i sprawy ale prosze o jak najszybszy nadtepny rozdzial ;)

    OdpowiedzUsuń
  118. Jaka koncówka :o juejdhdhue <3 dziekuje ci <3

    OdpowiedzUsuń
  119. Ha! Bardzo dobrze jej powiedział. No ok nie pieprzył sie z Molly ale musial cos wymyslec xd. Dobrze jej tak xd. Czekam nn <3 @Rebel_kj

    OdpowiedzUsuń
  120. O kurna tego to się nie spodziewałam. Trochę szkoda mi tego, że jednak ta ich wspólna noc nie poprawiła ich "relacji", ale i tak rozdział świetny. A i jeszcze szczęśliwego nowego roku dziewczyny i dzięki wielkie za tłumaczenie. Kocham was :***

    OdpowiedzUsuń
  121. Ja pierdole :o i co teraz ... jeju niech oni się już pogodzą :( @thanskforlove69

    OdpowiedzUsuń
  122. Ile jeszcze będą się kłócić, chciałabym żeby byli razem szczęśliwi!
    A nie wieżę że harry przespał sie z Molly...
    Dziękujemy za tłumaczenie!
    Szczęśliwego nowego roku xx

    OdpowiedzUsuń
  123. Coooooooooooooooooo?
    Wiedziałam, że Tessa będzie zła i się pokłócą, ale czegoś takiego się nie spodziewałam o.O W pewnej chwili myślałam, ze do siebie już wrócą, a tu takie coś o.O

    OdpowiedzUsuń
  124. świetny... nie wiem wgl co mam o tym mysleć... niech oni sie juz pogodza, bo ie wytrzyam :c

    OdpowiedzUsuń
  125. Harry oczywiście musi wszystko spierdolic. Kiedyś za to zginie. Super

    OdpowiedzUsuń
  126. Cudowny !!! Brak mi słów żeby co kolwiek napisać :( czekam na ten rozdział gdzie Tessa i Harry się pogodzą i znów będą razem :)
    Xoxo @JustynaJanik3

    OdpowiedzUsuń
  127. Genialny !!!
    Mega !!! <3
    Czekam na next'a

    OdpowiedzUsuń
  128. No i Harry skłamał...
    Nie dziwię się bo przecież było widać jak bardzo jest zły.
    Ale dobrze zrobił.
    Ona powinna choć trochę poczuć też jego ból.
    Bo On ją Kocha i się stara a Ona go zlewa.
    Takie moje zdanie x
    @zaynismyangelx

    OdpowiedzUsuń
  129. Zajebisty, kurwa , i znowu muszę czekać, eh przerwałaś w takiej akcji. Na pewno Tessa będzie smutna , przez to co on jej powiedział : "Wiesz co , masz rację. Gdy ty całowałaś tamtego faceta, ja pieprzyłem się z Molly. " Chuj z niego. Ale i tak go kocham. Wgl to ja kocham twoje opowiadanie jest bajeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  130. Świetne!
    Ann ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  131. końcówka totalnie miażdży xx
    kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  132. JEZUU !!! :/ Genialny, ale chce zeby wreszcie byli razem !! :3

    OdpowiedzUsuń
  133. Ostro się dzieje wow jestem ciekawa co dalej

    OdpowiedzUsuń
  134. Jezu ....!!!!!!!!!! Jaka Tessa jest pojebana !!!! Czy ona kurwa nie rozumie że to wszystko nie jest tylko winą Harrego !!????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy ty rzuciła byś sie w ramiona swojego byłego, gdyby przelecial cie po pijaku -,-

      Usuń
    2. Ale to Tessa naciskała nie Harry. Harry właśnie nie chciał jej zranić ale zgodził się bo już nie wytrzymał. To akurat nie jest wina Harrego !

      Usuń
    3. Dokładnie !!! To jest wina Tessy , ponieważ on ją kocha a ona jest nieźle pierdolnięta i liczy na to że on spełni jej wszystkie zachcianki .

      Usuń
  135. OMGG *-* Cudny, dziękuję, że tłumaczycie! (Po raz 141765836857165817369)
    Co do życzeń: dziękuję i wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
  136. boże muszą się pogodzić to nie może tak być ;__;

    OdpowiedzUsuń
  137. Nie zniosę już tego dłużej! Tessa, otwórz oczy, dziewczyno! Niech Hazza znów będzie taki romantyczny... Rozumiem, wkurzył się, ale czy od razu musiał kłamać, że przespał się z Molly? Tessia też ma złamane serduszko... ;-;

    OdpowiedzUsuń
  138. Świetny rozdział :)
    Kocham tego bloga.
    Bardzo dobrze tłumaczycie i piszecie.
    Nie mogę się doczekać następnego i cieszę się, że rozdział pojawiają się często. Doceniam wasz wkład pracy :) Oby tak dalej! ♥

    ps: szczęśliwego nowego roku i kolejnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  139. PRZECIEŻ. JA. O. MAŁO. NIE. UMARŁAM. JAK. CZYTAŁAM. OSTATNIE. ZDANIE.
    Czemu Tessa wszystko zrzuca na Harry'ego? Choiciaż sobie zasłużył... no cóż, czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  140. wow uwielbiam to ! przeczytałam od początku w jeden dzień nie mogłam się oderwać bardzo wciągające
    Czekam na kolejny oby szybko ;))

    OdpowiedzUsuń
  141. Aaa! Jak ja kocham tego bloga! ;* Kurde się dzieje u nich... Tessa chyba tak łatwo nie wybaczy Harremu... szkoda. :) No ale, niech się teraz pomęczy chłopak, a co! Kiedy kolejy post? Czekam niecierpliwie. :*

    OdpowiedzUsuń
  142. Świetny rozdział (jak każdy ) . Jestem bardzo ck co dalej z nimi bd . Chcę , żeby już byli razem . P.S. Życzę weny i Szczęśliwego Nowego Roku ;**

    OdpowiedzUsuń
  143. Jak zawsze świetnie przetłumaczone xD, życzę wam szczęśliwego nowego roku i dalej chęci do pracy :* : D i czekam na nexta xD z niecierpliwością xD

    OdpowiedzUsuń
  144. Uwielbiam to tlumaczenie, szczęśliwego nowego roku wam również! :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Nie mogę sie doczekać kolejnego!!!

    OdpowiedzUsuń
  146. nienienienienineineineineineineieninienieneie!!!!!!!!!!
    niech oni będą razem! prosze... :c :'(
    boże, rycze, bo chce, żeby byli razem;
    dlaczego? dlaczego? DLACZEGO?
    do cholery dlaczego Tessa nie może mu wybaczyć.... Przecież go kocha! :"(
    czekam na next xxx

    OdpowiedzUsuń
  147. W 3 dni przeczytqłam wszystkie 114rozdziałow. Wciągnęło mnie te fanfic, tłumaaczycie też dobrze, więc jest znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  148. jak on mógł jej tak powiedzieć?!jestem na niego wściekła i tobie również życzę udanego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  149. O mamoooo. Nie wierze. Niech Tessa sie tak nie zachowuje. Niech wyzna Harremu co do niego czuje. A Harry niech nie kłamie. Oni muszą być razem.
    Spełnienia marzeń w tym roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  150. Omg drama ciag dalszy :D
    wam rowniez niesamowitego roku zycze,obyscie dalej umilaly nam czas Afterem :-)
    @middleofmyworld

    OdpowiedzUsuń
  151. Ughh, ta ich kłótnia mnie dobija >.< skoczę z okna jak nie będą razem ! Ale to chyba jest piękne w tym opowiadaniu - ta pasja, emocje, nienawiść zaraz zamieniona w namiętność i na odwrót . Kwintesencja. Piękne xx

    OdpowiedzUsuń
  152. najlepszy rozdział ever <3

    OdpowiedzUsuń
  153. Harry się wkurzył ...
    tylko dlaczego skłamał ..
    nienawidze jak się kłócą -,-

    OdpowiedzUsuń
  154. jesteście cudowne - tak jak te rozdziały!
    mam pytanie, co ile tak mniej więcej przetłumaczacie i wstawiacie rozdziały?
    bo przeczytałam wszystko w 2 dni i jakoś tak pusto:(

    OdpowiedzUsuń
  155. wez wyjdź to jest megaaaa <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  156. Przeczytałam wszystko w 2 dni .... KURWA DZIĘKUJE WAM ! Ta parą była taka idealna ... mam nadzieję że do sb wrócą? Moglybyscie mnie informować? @_My_Boo_Bear_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiadomienia zostały odwołane. w zakładce 'odpowiedzi i informacje' w punkcie 5 jest wyjaśnione dlaczego.

      Usuń
  157. hello ;-) tak się w ciagnelam że czytam oryginał już:-D wież dziewczyny spokojnie... poczekajcie jeszcze 13 notek a się zejdą ale po drodze będzie fajnie:-D a rozdział 132 to totalna drama:-D więcej nie napisze bo muszę się do szkoły szykowac;-)

    super tlumaczycie dziewczyny;-) szczesliwego nowego roku<3

    OdpowiedzUsuń
  158. UUUU widzę ze czara złości się przelała:)super rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  159. W święta postanowiłam przeczytać całe after od początku do tego rozdziału. W sumie nie dziwię się harry'emu: wspominał kiedyś że rani tesse by sobie ulżyć. I tak przeczytawszy to wszystko stwierdzam, że teraz to Tessa nie zasługuje ns Harry'ego. Mogłaby z nim porozmawiać, świat by się nie zawalił.

    OdpowiedzUsuń
  160. łohohoh. to sie podziało... mam nadzieje, że to co powiedział Harry na końcu nie było prawdą, tylko powiedział tak żeby wkurzyć Tess..

    OdpowiedzUsuń
  161. Super ! Uwielbiam to <3

    OdpowiedzUsuń
  162. Proszę was , dodajcie dziś nowy .


    Karmeen ;*

    OdpowiedzUsuń
  163. K-O-C-H-A-M <33333 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  164. Tessa suka, Harry przesadził ;///

    OdpowiedzUsuń
  165. Ej przecież się nie pieprzył z Molly, ja wszystko rozumiem, ale przecież Tess nie zrobiła tego specjalnie, wygląda na to że się pogubili oboje.. Ciekawe tylko czy beda razem, znaczy na pewno będą, ale pytanie, kiedy? :)

    OdpowiedzUsuń
  166. Mam nadzieję, że sobie wybaczą. Kocham to :) <33333

    OdpowiedzUsuń
  167. Bony po co kłamał, że pieprzył się z Molly. Mógł powiedzieć, że namet jej nie tkną, chociaż ona tego chciała. A teraz to zaboli Tess!
    Ale i tak nadal żyję nadzieją, że będą razem!

    A.

    OdpowiedzUsuń
  168. o nie czemu to w życiu tak jest osoby które sie kochają tak się ranią

    OdpowiedzUsuń
  169. Kocham to fanfiction. Tłumaczenie jest genialne i wydaje mi się że jestem jedyną osobą, która czyta je dopiero w 2016 :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  170. Tak. Harry to debil, ale kocha Tess. Ja to wiem. Nie pieprzył soe z tą suką-Molly... Wiem to... Tess wróć do Harry'ego ❤❤❤ przecież go KOCHASZ KURWA... KOCHASZ GO TESS OGARNIJ DUPE I WRÓĆ DO NIEGO❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń