czwartek, 8 maja 2014

Rozdział 169.

Tessa’s POV:

- Jak ci mija szkoła? Minęło trochę czasu, odkąd ostatnio rozmawiałyśmy – mówi moja matka, gdy wjeżdżamy do centrum handlowego. Moje kolano dosłownie mnie zabija i ostatnia rzecz, jaką chcę zrobić, to chodzenie po centrum z moją matką… Nie. Ostatnią rzeczą, jaka chcę zrobić, jest powrót do mieszkania i zobaczenie Harry’ego. Wiem, że muszę to zrobić, tylko nie jestem jeszcze na to gotowa.
- Jest w porządku. Właśnie zaczęłam nowy semestr – mówię jej. To trochę dziwne, prowadzenie z nią normalnej rozmowy, ale zdecydowanie lepsze niż kłótnia.
- To dobrze. Jak się mają sprawy z Harrym?
- Naprawdę chcesz o tym mówić? - odpowiadam pytaniem na pytanie.
- Nie, raczej nie. Lepiej kupmy ci jakieś nowe ubrania - matka udaje uśmiech i wchodzimy do centrum. Cała ta wycieczka to jakaś porażka; głowa mi pęka już wtedy, gdy moja matka przymierza ostatnie dziesięć sukienek w Saksie.
- Chodźmy jeszcze do Macy's i na tym skończymy - mówi, nie decydując się na żadną z przymierzanych wcześniej sukienek.
- Nie - rzucam pochopnie.
- Dlaczego nie? Kochasz Macy's.
- Nie, wcale nie - odpowiadam.Wszystko o czym mogę myśleć, to Harry i ja w Macy's.
- Dobrze... To może poczekasz na zewnątrz, gdy ja tam wejdę, ponieważ tak się składa, że wciąż lubię ten sklep – mówi matka, więc przytakuję. Tylko ona może kazać mi czekać na nią przed sklepem w tym samym dniu, w którym miałam wstrząs mózgu. Siadam na zewnątrz i czekam... Nie mogłam tam wejść, bo wciąż myślę o Harrym.
Moja matka musi mnie zawieźć do mieszkania, żebym zabrała swoje rzeczy, zanim Liam mnie odbierze. Nie chcę, żeby chłopak myślał, że go wykorzystuję, mimo że zatrzymam się u niego w domu. To nie jest odpowiedni moment na konfrontację z Harrym, powinien był poczekać z tą zdradą, aż odzyskam mój samochód.
Śmieję się z własnej głupoty i gapię się na małe rozdarcie w nowych jeansach, które kupiła mi matka; w końcu podarte i zakrwawione spodnie nie nadają się do spacerów po centrach handlowych. Bawi mnie to, że nowe spodnie nie są idealne i wyobrażam sobie reakcję mojej matki, gdy zobaczy rozdarcie. Może to przez leki przeciwbólowe, ale zaczynam chichotać.
- Tessa? - pyta żeński głos.
Kiedy spoglądam w górę, widzę Rebeccę stojącą przede mną z kubkiem ze Starbucksa w jednej ręce i torbą zakupów w drugiej.
- Cześć - staram się uśmiechnąć.
- Co się stało dziewczyno? - siada obok mnie.
- Miałam wypadek. Tylko wgniecenie błotnika – wyjaśniam. Mam nadzieje, że moja matka zaraz wróci.
- Wow, to całkowicie do bani.
- Tak myślę – nie mam pojęcia o czym z nią gadać.
- Nie mają zbyt wielu rzeczy, teraz już wiem, czemu tu nie kupujesz – mówi moja matka podchodząc do nas. - Muszę iść, dzwonił Mark z mojego biura i muszę wrócić. Jesteś gotowa? - pyta i wtedy zauważa Rebeccę.
- Witam, jestem matką Tessy.
- Rebecca, jestem jej przyjaciółką - uśmiecha się do mojej matki. Przyjaciółką? Nie.
- Och, myślisz, że mogłabyś ją podwieźć do domu? Naprawdę muszę wracać, a czekają mnie dwie godziny jazdy do domu – moja matka prosi dziewczynę.
- Nie, to... – zaczynam mówić.
- Jasne, w porządku – Rebecca się uśmiecha. Świetnie. Ten dzień nie mógłby być gorszy.
- Dziękuję ci bardzo! I Thereso, jeśli czegoś potrzebujesz, dzwoń do mnie albo wróć do domu - mówi, po czym przytula mnie i całuje w policzek. Jej zachowanie dzisiaj jest takie dziwne.
Po jej zniknięciu Rebecca uśmiecha się do mnie i proponuje łyka swojego frappuccino. Co? Nawet jej nie znam, a mam po niej pić?
- Naprawdę przepraszam, że cię o to poprosiła, mogłam zadzwonić po przyjaciela. Wciąż mogę, jeśli to psuje ci plany – mówię jej.
- Nie! To żaden problem! Nie przeszkadza mi to. Jestem pewna, że miałaś wystarczająco długi dzień – uśmiecha się.
- Nie masz pojęcia - odpowiadam i wstaję z ławki.
Zamierzam wziąć więcej tabletek przeciwbólowych, kiedy w końcu będę w mieszkaniu. Ale co wtedy? Pewnie będę musiała zadzwonić do Liama... Chyba, że poproszę Rebeccę o podwiezienie do domu, a później do Liama... To trochę dużo, sama nie wiem.
- Jestem pewna, że Zayn nie będzie miał nic przeciwko przystankowi czy dwóm – mówi, a mnie ściska w żołądku.
- Zayn jest z tobą? - dziwię się.
- Tak, właśnie jest w Zumiez.
- Och - staram się brzmieć, jakby ta informacja nie miała żadnego znaczenia. Dlaczego miałaby mieć? Sama nie wiem, nie chcę widzieć dziś nikogo, szczególnie osób, które przypominają mi o Harrym.
- Możemy się z nim teraz spotkać, jeśli jesteś już gotowa. Kulejesz – spogląda na mnie Rebecca.
- Tak, ale to nic takiego - powinnam zadzwonić po Liama.
Zayn, którego spotykamy w sklepie, jest ubrany w białą koszulkę bez rękawów, a jego skórzana kurtka przewiązana jest na biodrach. Jego czarne dżinsy są dość nisko, niżej niż Harry’ego, a  buty za kostkę są ledwo zawiązane. On i Rebecca wyglądają razem naprawdę dobrze. Dziewczyna jest niesamowicie piękna.
- Tessa? Co do cholery? – oczy Zayna powiększają się na mój widok.
- Miała wypadek – mówi Rebecca i otacza go ramieniem w talii.
- Wypadek? Wszystko z tobą w porządku? Jezu, spójrz na swoją twarz – mówi, mając na myśli moje rany.
- Dzięki – krzywię się, a on się uśmiecha.
- Przepraszam, trochę mnie to zdziwiło. Już wszystko z tobą okej, prawda? – pyta, słyszę troskę w jego głosie.
- Tak, jest dobrze.
- Powiedziałam jej mamie, że odwiozę ją do domu - dodaje Rebecca, przysuwając się do Zayna.
- Tak?
- Tak, moja matka tu była po wypadku, ale musiała wracać do pracy, a Rebecca tu była i matka po prostu ją poprosiła. Mogę zadzwonić po Liama, żeby po mnie przyjechał – kręcę.
- Gdzie jest Harry? – Zayn zadaje nieuniknione pytanie.
- On jest... Hmm... Właściwie… - jąkam się.
- Nieważne. To dobry pomysł – mówi. Jeśli ktokolwiek przywykł do Harry’ego i jego pokręconych związków, to jest to Zayn. On był jedynym, który powiedział, że powinniśmy poukładać to wszystko i miał rację.
Auto Rebecci jest ładne, ale brudne w środku. Kulę się na tylnym siedzeniu, kiedy czuję, że śmieci chrupią pod moimi stopami.
- Gdzie mieszkasz? - pyta Rebecca i kładzie rękę Zayna na swoim kolanie.
Gapię się w okno i jestem wdzięczna, że Zayn prowadzi ją do mojego mieszkania. Gdy dojeżdżamy, wychodzi z auta i otwiera mi drzwi.
- Co ty robisz? – pytam go.
- Odprowadzam cię, ledwo chodzisz i myślisz, że pozwolę ci samej wejść na górę? – pyta chłopak.
- Sama nie wiem, jeśli…
- Będzie dobrze – mówi, a ja mam nadzieję, że Harry’ego nie ma w domu.

Harry’s POV:

- Możesz już wyjść - mówię Liamowi i sięgam po piwo. On wyrywa mi je z ręki i idzie do kuchni.
- Kurwa, naprawdę zaczynasz przeginać – ostrzegam go.
- Jesteś strasznym kretynem i wiesz o tym! Wpadasz w coraz większe gówno, ona jest zraniona, a ciebie to nawet nie obchodzi! - krzyczy Liam.
- Kurwa, przestań na mnie krzyczeć! - szarpię się za włosy i prawie je wyrywam. - Obchodzi mnie to! Ale ona nie zamierza mi uwierzyć – dodaję.
- Obwiniasz ją za to? Powinieneś po prostu wrócić do domu albo lepiej – w ogóle nie wychodzić! – mówi chłopak.
- Ale tego nie zrobiłem, więc nie grajmy w tę grę 'co by było, gdyby'.
- Jak możesz być taki nieczuły? Ona tak cię kocha.
- Teraz tak – podnoszę butelkę wody i wolno przesuwam ją w dłoniach.
- Co to miało znaczyć? – Liam wygląda jakby chciał usiąść, ale nagle zmienił zdanie.
- Nic. Nie wiem co mam zrobić, z wyjątkiem przeprosin. Ona jest uparta jak cholera.
- Ty nawet jej nie przeprosiłeś, nawet nie próbowałeś z nią rozmawiać.
- Spróbuję, kiedy wróci do domu z matką - mówię.
- Ona nie wróci do domu, zostaje u nas – informuje mnie Liam.
Butelka wody trzeszczy i wypada z mojego uścisku.
- Co?!
- Tak, mówiłem przecież, że z tobą skończyła – chłopak rzuca mi w twarz. Boże, tak bardzo chcę mu teraz przywalić.
- Wiem, że skończyła, ale ona zostaje tutaj.
- Widzisz, właśnie to jest twój problem! Zawsze zakładasz, że Tessa zrobi to, co ty chcesz! – podnosi głos Liam. Mam już dość tych pieprzonych zarzutów.
- Ona nie potrzebuje… - klucze brzęczą, a drzwi otwierają się. Cholera, nareszcie.
Tessa. I Zayn.
Nie zauważam, kiedy wstaję i ruszam do drzwi.
- Co to, do kurwy, ma być? - krzyczę.
Tessa robi krok do tyłu i opiera się o ścianę.
- Harry, przestań! – odpowiada krzykiem.
- Nie! Chrzanię to! Wkurwia mnie, że jesteś w pobliżu zawsze, gdy wychodzi jakieś gówno! – uderzam rękami w pierś Zayna.
- Przestań! – Tessa znów krzyczy. Jej warga jest bardziej spuchnięta niż była wcześniej, a twarz ma całą pokrytą ranami, a to przypomina mi, że to wszystko moja wina.
- Proszę... – mówi dziewczyna i spogląda na Liama. - Co ty tu robisz? – pyta go.
- Ja... Ja przyszedłem, żeby z nim pogadać – kłamie chłopak.
- Przyszedł tu i próbował mi wpierdolić – mówię, a jej oczy prawie wychodzą z orbit.
- Co? – usta Tessy są szeroko otwarte.
- Powiem ci później – Liam mówi do niej.
Zayn dyszy i gapi się na Tessę. Jak ona mogła go tutaj przyprowadzić po tym wszystkim? Oczywiście, od razu do niego pobiegła!
- Dzięki za odprowadzenie mnie do domu, lepiej będzie jak już pójdziesz – Tessa zwraca się do Zayna.
- Jesteś pewna? – pyta ją chłopak.
- Spierdalaj, nie masz własnej dziewczyny i własnych problemów? – pytam gwałtownie, a na to brunetka z którejś imprezy wchodzi do apartamentu. Cholera. Dobra. Ale nawet, jeśli on jest ze swoją dziewczyną, wciąż nie chcę go w pobliżu Tessy. Wiem co do niej czuje, bez względu na tę laskę!
- Jeszcze raz dziękuję za odprowadzenie mnie – Tessa mówi do tej dwójki.
Rebecca wygląda na lekko zmartwioną, a Zayn na wkurzonego bardziej niż zwykle, kiedy opuszczają apartament, trzaskając drzwiami.
Nie mogę powstrzymać złości, gdy Tessa mija mnie marszcząc czoło.
- Zabiorę moje ubrania i zaraz będę gotowa – mówi do Liama i wchodzi do sypialni. Oczywiście idę za nią.
- Dlaczego poprosiłaś go o podwózkę? – rzucam.
- Nie poprosiłam go! Byłam na zakupach z matką i Rebecca też tam była, zaproponowała, że mnie odwiezie, bo moja matka musiała wracać. Ale to wcale nie twój interes – odpowiada Tessa.
- Oczywiście, że to mój interes! Pozwól, że zgadnę - szybko opowiedziałaś mu jak popieprzony jestem?! – ryczę na nią.
- Nie! Właściwie nic mu nie powiedziałam, ale jestem pewna, że on sam to wie.
- Pozwolisz mi to wyjaśnić, czy wyciągniesz własne wnioski – jak zawsze? – pytam ją.
- Wnioski są całkowicie prawdziwe! Ale śmiało, wyjaśniaj! – rzuca, próbując ściągnąć walizkę z najwyższej półki.
- Przesuń się – mówię. Podchodzę i ją dla niej zdejmuję. - Nie powinienem był wychodzić ostatniej nocy – mówię jej.
- Serio? – Tessa pyta sarkastycznie.
- Tak, serio. Nie powinienem był wyjść i nie powinienem był tyle pić, ale cię nie zdradziłem. Nie mógłbym. Tylko u niej nocowałem, to jest moje wyjaśnienie.
- Więc dlaczego skłamałeś?
- Sam nie wiem… Wiedziałem, że mi nie uwierzysz, jeśli ci powiem.
- Mogłeś chociaż spróbować. Trudno ci uwierzyć, skoro skłamałeś, Harry.
- Wiem, przepraszam, dobrze? – wyrzucam ręce w powietrze.
- Nie, nie jest dobrze! Zawsze to robisz! Oczekujesz, że wszystko ci wybaczę. Wciąż pamiętam co powiedziałeś o naszej przyszłości… Właściwie o naszej nieistniejącej przyszłości. A ty potem sobie wychodzisz i spędzasz noc w domu jakiejś dziewczyny i kłamiesz o tym.
- To nie jest taka wielka sprawa. Niczego z nią nie robiłem – bronię się, a ona układa rzeczy w walizce.
- Tak? A co, jeśli to ja byłabym zmęczona i została na noc u Zayna? Co byś zrobił? – pyta mnie i doprowadza tym do szału.
- Kurwa, zabiłbym go.
- Więc to nic wielkiego, kiedy ty to robisz, tylko kiedy ja? - Tessa drażni mnie bardziej, niż zazwyczaj. - Nic z tego nie ma znaczenia - doskonale wyjaśniłeś, że jestem tylko tymczasowo w twoim życiu - mówi.
Tessa wychodzi z pokoju i zmierza prosto do łazienki po jej kosmetyki. Ona naprawdę zamierza pojechać z Liamem do domu mojego ojca. To jakieś gówno. Ona jest dla mnie tymczasowa?! Jak mogła tak pomyśleć?! Pewnie przez te pojebane rzeczy, które powiedziałem jej zeszłej nocy.
- Wiesz, że nie pozwolę tak tego skończyć – mówię do niej, kiedy zapina walizkę.
- Cóż, odchodzę.
- Dlaczego? Przecież wiesz, że wrócisz! – złość przemawia przeze mnie.
- Dokładnie dlatego odchodzę... – jej głos drży, kiedy dziewczyna podnosi walizkę i wychodzi z pokoju bez oglądania się za siebie.
Dlaczego, do cholery, to powiedziałem?!
- Zajmę się tym – słyszę jak Liam do niej mówi, po czym otwierają się drzwi frontowe. Zanim zdążają się zatrzasnąć, opieram się o ścianę i zsuwam  na podłogę.

Tessa’s POV:

- On nawet nie próbował, Liam... – kiedy chłopak zamyka za mną drzwi auta, w końcu pozwalam sobie na płacz.
- On po prostu... Nie wiem, jaki jest jego problem. Robi jeden krok do przodu i dwa do tyłu – Liam kręci głową i odpala auto.
- Czuję się jakbym zostawiała go dwudziesty raz.
- To jest dwudziesty raz – uśmiecha się mój przyjaciel.
- Jestem kretynką, prawda?
- Nie, Tesso, nie jesteś.
- Więc dlaczego to nie działa? Nieważne, co zrobię, on zawsze walczy i jeszcze bardziej mnie odpycha. Jednego dnia pisze mi list... – przypominam sobie, że zapomniałam go zabrać. Oczywiście, że zapomniałam. Jeśli on go wyrzuci, załamię się. - A potem mówi mi, że jeśli nie spodoba mi się jego zdanie, on odejdzie – kończę.
- Nie robi tego zawsze? Nie oceniam, tylko pytam.
- Tak, on zawsze tak robi, ale to ostatnie to było jak jakiś przełom… Po Nat… Po wszystkim, co działo się w przerwie świątecznej - wyjaśniam bez ujawniania tego, co wiem o Natalie.
- I dzięki za nieocenianie mnie – dodaję.
- Nigdy cię nie oceniam - nie popieram tego związku, ale wiem jak bardzo go kochasz i nie chcę, żebyś czuła się przez to źle – mówi mi.
Czym sobie zasłużyłam, żeby mieć kogoś takiego jak Liam w moim życiu? Jest zawsze u mego boku, nie ocenia i naprawdę się o mnie troszczy. Nie mogę sobie wyobrazić jak poradziłabym sobie z tym bałaganem bez niego.
- Naprawdę próbowałeś go pobić? – pytam go.
- Tak… Nie wiem co we mnie wstąpiło, ale przez chwilę wydawał się być przestraszony – odpowiada Liam, na co oboje wybuchamy śmiechem.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •

286 komentarzy:

  1. ooo boze nowy rozdzial juz zaraz bede go czytac

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój Boże <3 świetny rozdział. Pozdrawiam. x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę Gosia :D zajebisty rozdział ^^ oby kolejny był jak najszybciej :3
      ~Wera xd

      Usuń
  4. nowyyy rozdział, jezu, przez parę dni sprawdzałam co minutę xd idę czytać * może pierwsza :))

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAAAAAAAAAAAAAA! Nowy rozdział! Kochana jesteś że dodajesz w czasie matur <3<3<3 DLA ANGIE DOBIJAMY DO 1000 KOMENTARZY!!!!!!! (wiem że nie jestem pierwsza ale pozdro dla Oli, Gosi, Zosi i bliźniaczek :-*)

    OdpowiedzUsuń
  6. nowyyy rozdział, jezu, przez parę dni sprawdzałam co minutę xd idę czytać * może pierwsza :))

    OdpowiedzUsuń
  7. WKONCU JEZUS MARIA PRAWIE UMARLAM OD CIAGLEGO WCHODZENIA TU

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku! Harry, ty zawsze musisz wszystko spieprzyć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, proszę NIE! Dlaczego, dlaczego znowu się rozstali...czytając po angielsku coś tam skumałam, ale nie wiedziałam dokładnie. Jeśli dobrze zrozumiałam dalsze rozdziały...ohohoh. ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak długo oczekiwany, ale oni i tak do sb pewnie wrócą. Zawsze to robią XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Jpdl... Zajebiste!! Co ten Hazza robi?! Niech ją przeprosi i już!!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie złozyłas jej zyczen no trudno :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju :c Tessa odchodzi ):
    Smutek xc

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale rozdział świetny (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaa neeexttt !!! Jezuuu !!!!! Prosze dodaj szybkoo !!! Boze to jest idealne !!! :)) :((

    OdpowiedzUsuń
  16. Woow. Super kocham Cię ! Pamiętajcie 1000 komentarzy! ;) Heh ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaaaaa!!!!!!! Wreszcie nowy rozdział Tessa na pewno wróci do Harrego ale kiedy?! Hahha i mam nadzieję że uda nam się pobić rekord 1000 kom. :3

    OdpowiedzUsuń
  18. jezu jezu świetny rozdział <3 Liam taki zły haha xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebisty rozdział ♥ ♥ czekam z niecierpliwością na następny rozdział :D / Madzia

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten ff jest najlepszy!jestescie genialne w tlumaczeniu!naprawde!zdolniachy z was.jestem ciekawa co bedzie dalej..tessa zawszs idzie do somu liama a harry robi awanture no ale coz jestem ciekawa bardzoo co bedzie dalej jak harry przeprosi tesse czy co w ogole sie stanie.ten ff jest tak wspanialy ze nie chcialabym zeby aie kiedokolwiek skonczyl.jak matury?;)) do uslyszenia xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. Jezu, kocham to !! czekam na następny :**
    Tessa jest nieźle wkurzona i w sumie to jej się nie dziwię, bo Harry też powinien ogarnąć dupę i z nią normalnie porozmawiać... Whatever... Czekam! ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Doczekałam się :3 <3 SPRÓBUJMY POBIĆ 1000 KOMENTARZY. PAMIĘTAJCIE !!! <33 Czekam nn :***

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezu biedna Tessa albo biedny Harry
    Kocham cię Angie dzięki ze tłumaczysz

    OdpowiedzUsuń
  24. Aww 1 69 rozdział! Cieszę się, ze cię mamy. Co ja bym bez cb zrobiła?
    1000 komentarzy ;3 Heh wierzę w cuda. Cuda się zdarzają. Kocham Cię <3. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezu, Theresa odchodzi ;-;
    Chyba mnie szlak jasny trafi jeśli oni przestaną być ze sobą kskfkskf
    Jeśli już nie przestali...
    Kocham perspektywę Harry'ego ♥
    Liaś taki kochany>>>>>>
    Chcę takiego dla siebie haha
    Ugh, Angie, kocham Cię całym moim serduszkiem ^^
    Pozdro xx
    Luv ya all :)
    Red♡

    OdpowiedzUsuń
  26. nienawidzę Harrego weee :(
    cały czas coś psuję i serio mam go już dość :c
    Biedna Tessa.

    OdpowiedzUsuń
  27. JA PIERDZIELE!!!!!!!! CO TO MA BYĆ DO CHOERY?! HARRY TY POPIEPSZONA CIOTO COŚ TY NAROBIŁ :'(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. poplakalam sie

    OdpowiedzUsuń
  29. O.M.G
    Harry !! znowu musiałeś wszystko zepsuć !?
    Dlaczego, dlaczego ?!
    To już faktycznie chyba jakiś 20 raz jak od niego odeszła, dlaczego ?!?!
    Mam ochotę w coś uderzyć, i dalej mam nadzieję, że ona do niego wróci bo się zdenerwuję i rzucę After w cholere -,-
    ( Nie no tak tylko mówię, nie mogłabym xd)
    A rozdział świetny, dziękuję, że dodałaś ^.^

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny. czekam na następny...
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Super !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nareszcie <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny jak zawsze <333

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem ciekawa jak dalszy ciąg się potoczy, wiem że masz maturę teraz ale jak najszybciej czekam na nowych kilka rozdziałów.<3 + Trzymam za ciebie kciuki,kochana wiem że ci się uda <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Och, Harry to totalny dupek.Dlaczego nie zatrzymał jej w mieszkaniu i wszystkiego porządnie nie wytłumaczył? Ugh..no ale Hessa jak to Hessa, i tak będzie wszystko dobrze :))) (no mam taką nadzieję ;d)
    czekam na następny roozdział xx ♡

    OdpowiedzUsuń
  36. O dzizas. Harry kretynie biegnij za tym autem

    OdpowiedzUsuń
  37. Wchodziłam po kilka razy dziennie i nareszcie jest <3 Boże jak ja to kocham...Czekam na nexta :* -Wera Z.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nareszcie nowy rozdział jest cudowny niech oni sie pogodza bo ja nie pubie jak Harry i Tess sa pokloceni oni do sb pasują i dziekuje bardzo ze tlumaczysz to opowiadanie bo nwm co bym bez niego zrobiła :*

    OdpowiedzUsuń
  39. ASDFGHJKLQWERTYUIOPZXCVBNM

    OdpowiedzUsuń
  40. Super czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny, jak zawsze :D Hahaha ale się ucieszyłam gdy zoabczyłam zamiast "Rozdział 168" "Rozdział 169" :D <3 Teraz nie mogę się doczekać 170 i 171, ponieważ przeczytałam troszkę po angielsku ale nie za dużo by mieć "niespodziankę" haha i te rozdziały są super więc mam nadzieje że pojawi się jak najszybciej :D Dziękuję, że tłumaczysz to dla nas <3

    OdpowiedzUsuń
  42. kocham kocham kocham i czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  43. AAAAAAAAAAAAAAAAAA POWIETRZA! Boże! Cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jej! jakie emocje! rozdział świetny! ;d

    OdpowiedzUsuń
  45. Super!!!!! Koacham cię Angie :-*

    OdpowiedzUsuń
  46. Więc Angie powinna miec tu 1000 podziękowań, kometarzy powinniśmy klekac na kolana i dziękować jej że w tak ważnym czasie dodaje rozdziały, a powinna sie uczyć do matury. Rozdział jak zawsze świetny myślałam, że będzie więcej wymiany zdań z Harry'm i Tess lub sytuacji z Liam'em ale taki tak jest świetny.
    @MegustaVas96

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialne! Fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  48. Haha mega! Chce już następny!

    OdpowiedzUsuń
  49. No nie!! :'( zamiast przerabiać tematy na prawko, stwierdziłam, że przeczytam a tu co?! Niech Harry zrobi coś romantycznego i znowu będą razem :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzięki za tłumaczenie kocham tą książkę ...aaaa!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ło Jezu. Brak mi słów.
    Po pierwsze: Angie, jesteś najlepsza! Bardzo chciałabym Cię poznać prywatnie <3
    Po drugie: Harry coś Ty zrobił? W ogóle nie umie przepraszać.
    Po trzecie: Tessa strasznie mnie wkurza. Rozumiem, że ma prawo mu nie wierzyć ale przecież Harry bardzo ją kocha i nie zdradził by jej! Ona jest strasznie uparta i ja na miejscu Harrego dawno bym ją rzuciła xdd miłość jest strasznie dziwna. Pozdrawiam. x

    OdpowiedzUsuń
  52. No nie no harry, czemu nie mowisz rzeczy o ktorych myslisz no :/

    OdpowiedzUsuń
  53. Płaczę :( muszą być razem!

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardziej się przejmuje tym ff niż własnym życiem XD

    OdpowiedzUsuń
  55. Angie kochamy Cię! <3

    OdpowiedzUsuń
  56. No to kiedy będzie seks na zgodę? XD

    OdpowiedzUsuń
  57. Dobijamy do 1000 komentarzy dla Angie!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ughhhh biedny Harry ! :/ Za bardzo to przeżywam ;c
    ILY <3 x

    OdpowiedzUsuń
  59. ohdfshgsdfhg *.* zajebisty ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. To dopiero mój pierwszy wpis chociaż w swoim życiu naczytałam się wiele blogów to jednak ten jest jednym z najlepszych. Bardzo dziękuję Ci za to że tłumaczysz.;D Cieszę się że w Polsce są tacy ludzie jak Ty,którzy nie myślą tylko o sobie ale także o innych^.^jeszcze raz bardzo Ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  61. ciesze się ze dodałaś ... w końcu

    OdpowiedzUsuń
  62. będe przechodzić kolejną paranoje aż do dodania następnego rozdziału:* super:*

    OdpowiedzUsuń
  63. 1000komentarzy no problem dla naszej Angie ktora jest najlepsza i tlumaczy najlepiej na swiecie cudowny rozdzial dziekuje Ci BarrrrrdZZOOO ♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  64. omg co za emocje, harry mógłby przystopować..

    OdpowiedzUsuń
  65. Omg drama time ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  66. Jejku jestes kochana Angie dziekujemy za tlumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  67. Jejkuuuu Hazzus ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  68. Najlepszy omg

    OdpowiedzUsuń
  69. Wow .. czekam na następny !!

    OdpowiedzUsuń
  70. Bijemy rekord komentarzy dla Angie pamietajcie a co do Aftera to niezastapiony

    OdpowiedzUsuń
  71. Kochamy aftera ale Angie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  72. -lepiej bedzie jak juz pojdziesz
    -jestes pewna?
    -no kurwa wypierdalaj....
    haha bezcenne <3 a kiedy sex na zgode? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... Genialne "Kiedy sec na zgodę?" 😆

      Usuń
  73. Awwwwwwww omg

    OdpowiedzUsuń
  74. Dziekuje za rozdzial omg

    OdpowiedzUsuń
  75. Musi być happy end Xd świetny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  76. mega mega mega <3 kocham

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudowny omfg czekma nn djfjsjd

    OdpowiedzUsuń
  78. Rany poryczałam sie !!!! Daj jutro nexta
    Plisss

    OdpowiedzUsuń
  79. Płakać mi się chce, to nie mogę się tak skończyć musi coś się stać żeby Tessa uwierzyła albo żeby Harry się zmienił. Oni bez siebie nie wytrzymają!!! Już czekam na kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja pierdole, prawie sie poryczałam... Biedna Tess :c

    OdpowiedzUsuń
  81. Rozdział jest genialny! :) xx @xxhemmings69

    OdpowiedzUsuń
  82. Genialny! :D
    Tessa i Harry naprawdę mnie już wkurzają.

    OdpowiedzUsuń
  83. Gshsjdhjsshv boski

    OdpowiedzUsuń
  84. Oj Harry Harry.. Coś ty narobił.. No nic.. czekam na nn... <3

    OdpowiedzUsuń
  85. Jejku płakałam jak głupia, no bo jejku, oni są dla siebie idealni ;ccc
    Ale i tak podoba mi się Zayn+Tessa hahaha

    OdpowiedzUsuń
  86. Heeeeej <3 Boże, cudowny 169 rozdział! XD
    Wybacz, że wcześniej nie za bardzo komentowałam tłumaczonych rozdziałów. ;c ale za to teraz się troche rozpisze :D *-* nie wiem czemu ale niecierpie tej dziewczyny Zayn'a. Doprowadza mnie do szału. Jak dla mnie udaje taką miłą. Ugh. I ciesze się, że wreszcie Tessa podjęła jakomś decyzje, a z Harry'ego to dupek :'( on powinien za nią pobiec... :c
    a teraz chciałam Ci podziękować za tłumaczenie tego zajebiste opowiadania jakim jest after :D <3 kocham go! Tak, bardzo bardzo! Moje życie nie miało by sensu, gdyby nie on. - Przesadziłam? - możliwe.
    Ale poprostu tak bardzo uwielbiam AFTER'a! Szaleje! Doprowadza mnie do płaczu i do szczęscia. Czasami rycze, a czasami śmieję się do ekranu jak idiotka xd dziękuję, dziękuję, dziękuję! <3
    mam nadzieje, że następny rozdział pojawi się jak najszybciej :) <3
    Kocham i pozdrawiam <3
    ~ Julia, Twoja wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Powietrza .... Cudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  88. JEJKU JEJKU JEJKU ILE EMOCJI! <3 Świetne, genialne i emejzing! Dzięuję za tłumaczenie.. i to jeszcze w czasie matur! o.O Bo to ty Angie tak? :) No nic jesli to ty to nie powinnaś tego robić! haha jestes najlepsza! <3
    /D,

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękny jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  90. Wspaniałe tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  91. Cudowne*_*. Dziękuję za to, że znalazłaś czas aby przetłumaczyć rozdział:). Czekam na następny:).Pozdrawiam Kamila ♡

    OdpowiedzUsuń
  92. Dhdidddjdh.
    Straszmie denerwuje mnie tessa !! PrExoez on nawet jej nie zzdradzil Przesadzaa!! Nie powinna sie wyprowadzac!! Harry teraz powinien miec wyjebane i zapomniec o niej Heheh Kocham Cie ! Dziekuje! I powiedzenia na mturze!! Xx

    OdpowiedzUsuń
  93. Oo matko non stop wchodzilam i sprawdzalam czy pojawil sie nowy rozdzial no i wkoncu jest :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Dzieki za rozdzial xx

    OdpowiedzUsuń
  95. Matko matko matko tak dlugo czekalam jejku. Harry dupek powinien walczyc o nia a nie dolewac oliwy do ognia. Tessa pomimo tego ze go wysluchala bardziej przezywala slowe ktore padly z ust harregi podczas wczesniejszej klotni o ich przyszlosc. To ja najabrdziej zabolalo wcale sie nie dziwie uslyszec to od chlopaka swojego zycia to musi byc potworne uczucie. Jestem w rozsypce emocjonalnej nie wien co ja mam teraz ze soba zrobic tak bardzo chce kolejny rozdzial. zshhfjxjshhhf. Btw Angie jak matura? mam nadzieje ze wspaniale kochanie x kocham cie i after zyciem x. @_swag_g

    OdpowiedzUsuń
  96. OMG!!!!! Już sama nie wiem co napisać... Brak mi słów... Uwielbiam to... Ale oni muszą do siebie wrócić... 😓😢😭 Szloch... Wrócą do siebie, jak zawsze 😓

    OdpowiedzUsuń
  97. Szczerze to troche mi żal Harrego chociaz wiem że strasznie zawinił mam nadzieje że pojedzie do domu ojca! Dziękuje za rozdział! xx

    OdpowiedzUsuń
  98. Zajebisty !! Ale muszą do Sb wrócić ^^ MUSZĄ !! ;*

    OdpowiedzUsuń
  99. Nie wiem czy się śmiać, że wreszcie przeczytałam nowy rozdział czy płakać, bo oboje są debilami! :D Proszę o następny!!! :***

    OdpowiedzUsuń
  100. TEssa boże walcz o swoje i nie skreślaj harego on się chyba poprawi !

    OdpowiedzUsuń
  101. Cudowny ! Już nie mogłam się doczekać tego rozdziału . Dlaczego oni muszą znowu się kłócić? Przecież to trudne nie jest ... Ale Harry to zrypał , nie dość , ze okłamał to jeszcze z tą dziewczyną Tess go zobaczyła . Ja pierdziele , jak to się potoczy dalej ? Oni muszą być razem . A Tessy matka .. jak ona mnie denerwuje . Uwielbiam jak matka Tessy , obraza Harry'ego, a Tessa go broni wtedy , to takie słodkie . Tak bardzo bym chciała , żeby im się ułożyło . Dziękuję , i to bardzo , a nawet strasznie Ci dziękuję , ze tłumaczysz . Czekam na następny
    . A. :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Czekam na kolejny! <3

    OdpowiedzUsuń
  103. Wkurzyłam się teraz na nich obojga.... Zamiast sobie wszystko wytłumaczyć zarzucają sobie wszystko co tylko może być i na dodatek bezpodstawnie -,-

    OdpowiedzUsuń
  104. O mó boże....😱😱😱😱😱😱

    OdpowiedzUsuń
  105. wiem ze moze jestem jakas dziwna ale ja tu bym chciala zeby Harry i Tessa sie rozstali? XD

    OdpowiedzUsuń
  106. Kurwa ! kurwa ! kurwa ! przy ostatnim rozdziale myslalam czy Harry może być bardziej idiota niz jest .. hymmm jednak moze boze on jesy pojebany xD Tessa dobrze zrobila chodz wiem ze do niego wroci bo to norma w ff xD ale jestem ciekawa co zrobi zeby zrocila omfgg *0* mam nadzieje ze nastepny za nie dlugo *-------* DIekujemy ze tlumaczysz <3 kocham

    OdpowiedzUsuń
  107. Boże ale to jest zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  108. Czemu u nich wszystko jest takie skomplikowane? Ew, Harry przegina, ale Tessa tez w sumie moglaby zachowac sie inaczej a nie naciskac na niego wtedy tak bardzo :/ Oni sa tak bardzo popieprzona para ale za to ich tak uwielbiam haha, czekam na nastepny x

    OdpowiedzUsuń
  109. Cieszę się że wreszcie dodałaś nowy rozdział ale jestem załamana postawą Harrego :'(

    OdpowiedzUsuń
  110. Jejku, zdecydowanie za szybko się ten rozdział skończył. Apetyt rośnie w miarę jedzenia i każde słowo powodowało, że mam ochotę na więcej.
    Powodzenia na maturze jutro. Będę trzymać kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  111. Boski *.* aż się popłakałam. Wiem, że Harry nie jest dobry w mówieniu ale mógłby chociaż spróbować to naprawić cokolwiek. Nie wiem zapewnić jakąś przyszłość, ale nie tylko w myślach to mówi ughhh
    Czekam z niecierpliwością na następny <3 x

    OdpowiedzUsuń
  112. Jejku, zdecydowanie za krótki rozdział. Apetyt rośnie w miarę jedzenia, owszem. Z każdym kolejnym słowem mialam ochotę na więcej i więcej.
    Powodzenia jutro na maturze. Będę trzymać kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  113. Harry i Tess muszą być razem! Pozdro dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Dobrze że Harry wszystko jej wyjaśnił ale Tess dobrze zrobiła że pojechała z Li powinna nie poddawać się i mieć na razie wyjebane na Hazze aby on udowodnił jak bardzo mu na niej zależy to jest moje zdanie. Rozdzial jest cudowny <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  115. Tegoroczna matyrzystka prosi o szybkiego nexta xx
    Mam nadzieje ze się zejdą i nie będą się już tak kłócić :c

    OdpowiedzUsuń
  116. Świetny! Powodzenia na maturze! x

    OdpowiedzUsuń
  117. No, kicia opowiadaj jak matura ci poszła? Nie spodziewałam się dzisiaj rozdziału, więc dziękuje że dodałaś
    <3

    OdpowiedzUsuń
  118. Jak Tessa będzie z Liamem to ide nie obrazę ale i tak wolę Harrego <3 Harry London Love

    OdpowiedzUsuń
  119. <3 Per-fect <3

    OdpowiedzUsuń
  120. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    Jest nowy rozdział *o*
    Powiem jedno...
    JA PITOLE ;__;
    Odeszła, ale mam nadzieję że wróci...
    Ciekawe co z Hazzą, i mam nadzieję że nie wywali listu....tego bym nie wybaczyła.. :/
    Ahh
    Jesteście świetne, tak szybko dodajecie <333
    Czekam z niecierpliwieniem na następny rozdział :)
    Kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  121. cudowne.. ale Haz, zrób coś szybko..

    OdpowiedzUsuń
  122. W 169 rozdziale nie powinni się kłócić tylko co innego robić <333

    OdpowiedzUsuń
  123. Ugh Harry aka dupek, cholernie gorący dupek! :c

    OdpowiedzUsuń
  124. O mój boże zajebisy <3
    Błagam dodaj szybko następny :*

    OdpowiedzUsuń
  125. Boże oni muszą być razem troche mnie to wkurxa, że tak w kółko Tess odchodzi i chce by byli już razem tak forever!
    Jeśli tłumaczki to maturzystki to powodzenia słońca xxx

    OdpowiedzUsuń
  126. Tak bardzo wam dziękuje, że tłumaczycie After i dajecie te rozdziały w miarę możliwości szybko.
    Na prawdę dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  127. Ugh dalej się nie pogodzili :( ale gorsze kłótnie już mieli więc chyba się pogodzą ;) a jakże by inaczej xd
    Czemu Tess reaguje tak na Zayn'a? O.O Zayn wiem że czuję coś do Tess a ona go bardzo lubi ale chyba tylko lubi...
    Harry idioto do kwiaciarni po róże i na biegnij po Tesse i na kolanach o wybaczenie błagaj! A Tess powinna wysłuchać jego usprawiedliwienia :)
    Liam jest taki słodki <3 chcę takiego chłopaka <3
    Mam nadzieję ze next będzie niedługo ;) x
    @patatajka_

    OdpowiedzUsuń
  128. Wow *.* Nie spodziewałam się dzisiaj ujrzeć kolejnego rozdziału, ale nie wiesz jak bardzo mnie to ucieszyło :))
    Jesteś najlepsza !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  129. po tym co przeczytałam czuję się....czuję się... taka pusta, kompletnie bez radości..... znowu jestem rozwalona na miliony malutkich kawałeczków....
    co jeśli już do siebie nie wrócą? co jeśli Tessa mu nie wybaczy? wiem że to będzie już po raz któryś ale.... co jeśli Harry nie będzie walczył? co jeśli to wszystko się skończy????
    nie chcę tego :( tak bardzo tego nie chcę..... ryczę....
    mam nadzieję że to wszytko...ta cała sytuacja z nocowaniem Harrego poza domem jakoś dobrze się skończy...
    no nic czekam na nexta... :(
    Mrs.Horan

    OdpowiedzUsuń
  130. Boże! Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  131. O Panienko Przenajświętsza XD
    Taki bezradny ten Harry...
    Ale dobrze ze Tessa się mu w końcu postawiła :)
    Mam nadzieje ze matury poszły Ci bardzo dobrze :)
    @patumblr

    OdpowiedzUsuń
  132. Wooow! Nie sądziłam, że Tessa naprawdę się wyprowadzi! Cudo. <333

    OdpowiedzUsuń
  133. Ouu..
    Harry jest głupi -.-

    OdpowiedzUsuń
  134. Harry ma o nią walczyc:(

    OdpowiedzUsuń
  135. No to się porobiło. Nie mogę doczekać się następnego.

    OdpowiedzUsuń
  136. Boże cudowny!!!!!!! Tak długo czekałam i dzisiaj wchodzę z myślą "i tak raczej nic nie ma" a tu taka miła niespodzianka. Czekam na perspektywę Harrego. Jestem bardzo ciekawa co w niej będzie.
    Czekam na next.
    Emilka <3

    OdpowiedzUsuń
  137. Super!! Jest nowy. Myślałam ze dopóki trwają matury to nie dodasz a tu proszę. Rozdział jest na maxa best besti taki bezradny Harry to poprostu nie wiem jak to opisać.
    Czekam na next.
    Emi <3

    OdpowiedzUsuń
  138. Wow cudo.
    Harry ma w końcu za swoje może wszystko przemyśli.

    OdpowiedzUsuń
  139. Omg. Kocham to. <3Harry jest taki glupii.. :/ Czemu nie probowal jej zatrzymac?! Tessa dobrze zrobila wyprowadzajac sie, ale mm nadzieje, ze sie w koncu pogodza i wroca do siebie po jakims czasie. Przeciez oni sa dla siebie stworzeni!! <3Nie moge doczekac sie nexta. :3

    OdpowiedzUsuń
  140. Boże co się dzieje! Rycze tu normalnie. Czekam z niecierpliwością na nexta hdhdhdhdhhdjd

    OdpowiedzUsuń
  141. Wrócą do siebie ...prawda??

    OdpowiedzUsuń
  142. OMFG! O się dzieje!!!

    OdpowiedzUsuń
  143. Harry Ty kutasie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  144. harry aka debil

    OdpowiedzUsuń
  145. Tessa się wyprowadziła jednak.. Szok ;o

    OdpowiedzUsuń
  146. Znowu się rozstają ... :/

    OdpowiedzUsuń
  147. Oj Harold, Harold. Ty tępa dzido ;_;

    OdpowiedzUsuń
  148. Harry jak zwykle wszystko spierdoli hahahah
    Swietny rozdzial. Czekam na nastepny z niecierpliwoscia.
    ~ @ilymypayne

    OdpowiedzUsuń
  149. OMG... to jest świetne... mam nadzieje że Tess wybaczy Harremu

    OdpowiedzUsuń
  150. Czekam na następny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  151. Cudowny rozdział
    Harry działa bardzo emocjonalnie a to nie dobrze. Wiem że postąpił źle ale chce żeby Tessa mu wybaczyla bo tworzą świetną parę
    Czekam na kolejny ♥

    OdpowiedzUsuń
  152. omg Harry taki bezradny, ciekawe co teraz wymyśli aby przeprosić Tess ...

    OdpowiedzUsuń
  153. Jestem po stronie Harry'ego chyba bardziej a Tessa mnie wkurwia już od dawna -,-

    OdpowiedzUsuń
  154. Rozdział idealny jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  155. Boże, jaki z Harry'ego jest idiota.....

    OdpowiedzUsuń
  156. Najlepiej by było gdyby Tessa była z Liam'em.

    OdpowiedzUsuń
  157. Wow jestem ciekawa co będzie dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  158. Harry przesadził . I teraz będzie wielkie drama time . Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  159. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 169 *________________________________________*
    LOOOOOOOOOOL PODJARA :D

    OdpowiedzUsuń