środa, 23 lipca 2014

Welcome for the third time!

Nadszedł czas, by oficjalnie zacząć trzecią część serii 'After'! Nadal nie mogę uwierzyć, że niemalże 200 rozdziałów jest za nami. Chciałabym podziękować tym, którzy nadal tu są, czytają, wspierają mnie całym sercem, piszą ze mną na twitterze, czy asku, i nieustannie komentują rozdziały. Oprócz tego chcę podziękować za niecałe 5,5 mln odsłon, ponad 31 tysięcy komentarzy i 1300 zalogowanych obserwatorów! Jeszcze raz dziękuję, ponieważ rekordy osiągnięte na tym blogu należą też do Was!

Jedyne co mi pozostaje do powiedzenia to to, że mam nadzieję, iż nadchodzące rozdziały przyniosą Wam jeszcze więcej emocji i nieoczekiwanych zwrotów akcji, niż w poprzednich dwóch częściach :)

Uwaga! 'After' zawiera sceny erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich. Czytając, robisz to na własną odpowiedzialność. Jeśli nie, możesz spokojnie ominąć oznaczone rozdziały.

114 komentarzy:

  1. Super ! czekam !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku naprawdę dziękuje za to że tłumaczysz to dla nas ;) Jesteś najlepsza ! Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku bardzo dziękuję ze tlumaczysz. Juz nie moge sie doczekac. Jestes.najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się już doczekać, powodzenia w tłumaczeniu! ♥ Dziękuje Ci za poświęcony czas. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak szybko to minęło, już 3 część... :'')
    czekamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wierzę że to już 200 rozdziałów za nami
    dziękuję za wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAAAAAAAAAAA!!! o matko jak się cieszę.. nie do wiary że to już... strasznie się cieszę...
    przestraszył mnie trochę ten zwiastun... więc Tessa jednak wyjedzie.. :(
    niesamowicie się cieszę ale też wiem że będzie tam dużo smutku nie???
    :( będą osobno... :(
    mam tylko nadzieję że ten związek się nie zakończy..
    aa no i oczywiście DZIĘKUJĘ CI BARDZO za to że tłumaczysz to ff... nie masz pojęcia ile ci zawdzięczam jesteś jedyna i niezastąpiona :*
    więc jeszcze raz DZIĘKUJĘ :* i pozdrawiam
    Mrs.Horan

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby nie to tłumaczenie to teraz pewnie bym umierała z nudów. Bardzo, bardzo, bardzo dziękuje Ci za tłumaczenie! Nie mogę się doczekać 3 części! Czekam :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super ^.^ czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas na część 3 :)
    Kocham to tłumaczenie . Bardzo się cieszę , że poświęcasz czas na tłumaczenie rozdziałów . Nie mogę się doczekać następnego rozdziału z 3 serii .

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieję że już niedługo wstawiaj 200 rozdział. Bardzo się cieszę że nam tłumaczysz , jesteś świetna <3 / Jula

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tylko nadzieję, że After skończy się Happy Endem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo sie ciesze z 3 częsci <3 i skoro tak ci zalezy to bede komentowac kazdy kolejny post, robie to dla cb <3 ! a co do zwiastunu to sdjksdsk <3 !

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie umiem się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogłabyś przetłumaczyć te napisy na zwiastunie? jestem kiepska z angielskiego

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG!!! Czekam z niecierpliwością <3

    OdpowiedzUsuń
  19. o matko, matko, matko ;o nie wierzę, że już trzecia część ;o nie mogę się doczekać tego wszystkiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że 3 część jest ostatnia, ale jestem pewna, że to najlepsze opowiadanie jakie kiedykolwiek czytałam, czytam i będę czytać ;) ~Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma być 4 podsumowująca :)

      Usuń
    2. After to tylko 3 części. Nie będzie 4. Za to autorka pragnie napisać coś z punktu widzenia Harry'ego. Dodatkową wersję.

      Usuń
  21. KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Hajsgaisw nie mogę się doczekać *-*
    // @zanetaaa1997

    OdpowiedzUsuń
  23. Może mi ktoś powiedzieć co to za nutka?
    Błagam....

    OdpowiedzUsuń
  24. Już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam i nie wieże że już 3cz jdjdnjdkxmdnjchdnhzjsjjkckknk

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziekuje za to, że mogę to czytać po Polsku, jesteś niesamowita. Do następnego :D
    @middleofmyworld

    OdpowiedzUsuń
  27. To my dziękujemy tobie! Bo bez ciebie w ogóle nie było by tłumaczenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Angie bardzo.chciałam Ci podziękować! Należą Ci się owacje na stojąco! Xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak ja się cieszę, że poświęcasz tyle czasu na tłumaczenie tych wszystkich rozdziałów dla nas. Już nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów ;3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja tez wam dziekuje bo gdyby nie wy to nie czytalabym tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału! Yey! Nie wierzę, jak to szybko minęło! Masakra. Dziękuję Ci za to , że nam to tłumaczysz. Gdyby nie ty nie znałabym tak zajebistej historii :) Wchodzę każdego dnia, kilka razy dziennie z nadzieją na kolejny. I ten stan kiedy wchodzisz i jest, bezcenne! Ten uśmiech! Bardzo dziękuję! We love U! Very much! ;D ♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Na wstępie napiszę, że moje życie bez After nie miałoby sensu. Zakochałam się w nim od pierwszego rozdziału, w ogóle jak mogłam go wcześniej nie czytać?!?! To jest coś nieziemskiego. Wzbudza we mnie emocje nie do opisania ( fangirluje go na maksa i zmuszam przyjaciółkę to przeczytania go) Gratuluję bardzo dobrej znajomości angielskiego :) ILY <3 P.S czekam niecierpliwie na nexta ~@agata_971012

    OdpowiedzUsuń
  33. jestes cudowan, wspaniala i moglabym ci slodzic przez caly dzien za to ze tlumaczysz to dla nas. Dziekuje ci z calego serca za prace i czas przeznaczony na to opowiadanie i z niecierpliwoscia czekam na kolejne przygody tessy i harry'ego. P.S. mam nadzieje ze Tessa sie ogarnie i nie wyjedzie:) kochamy Cie!

    OdpowiedzUsuń
  34. hjgfdyjhgfjyhdvfhqgwdfvwqgdv kocham cię, jestem tu z tobą i dziękuję, że tłumaczysz! Nie mogę się doczekać kontynuacji :) M xx

    OdpowiedzUsuń
  35. Jej *-*
    Już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeju to juz 3 czesc, pamietam jak zaczynalam czytac After i za jednym razem przeczytalam z 20 rozdzialow xd Dziekuje za tlumaczenie xx

    OdpowiedzUsuń
  37. Boziu już nie mogę sie doczekać!! Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  38. To opowiadanie dostarcza tyle emocji! Czekam na ciag dalszy i pozdrawiam ;) [docks-ff]

    OdpowiedzUsuń
  39. Oooo czeeekam na następne rozdziały, pozdro xx

    OdpowiedzUsuń
  40. jezu juz nie moge sie doczekac <3 to bedzie takie dhvnfduuvh <3

    OdpowiedzUsuń
  41. nie mogę się doczekać ! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestes swietna, osobiscie jestem Ci bardzo wdzieczna za tlumaczenie, pamietam jak zaczelam czytac After... Pzeczytalam wszystkie rozdzialy bez chwili wytchnienia. Naprawde, podziwiam Cie i robisz cos niezwyklego, powodzenia w dalszej pracy, kocham Cie i dziekuje z calego serca <3

      Usuń
  42. I to jest piękne w After, nigdy nie wiadomo co przyniesie ze sobą następny rozdział
    Kochana dziękuje ci za twój wysiłek który wkładasz w tłumaczenie i za to że uszczęśliwiasz dzięki temu naszą bandę wielbicieli After pamiętaj że cię kochamy i życzymy powodzenia przy 3 już części tego epickiego fanfica

    OdpowiedzUsuń
  43. kochana <3 dziękuję ! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Juz nie mogę sie doczekac:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Czekam na pierwszy rozdział części 3 :D <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Super oby jak najszybciej byl rozdziaal !! <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie moge się doczekać! Na pewno będzie swietna! Mam nadzieję że Tessa pojedzie z Harrym do Angli!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  48. kocham kocham KOCHAM NO <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ajejku jejku jejku ;-; ♥♥♥
    Zabieram się za czytanie 199 :D
    Kocham ♥ ;**

    OdpowiedzUsuń
  51. Czekamy :) kochane jesteście

    OdpowiedzUsuń
  52. Ojej to już 3 a ja pamiętam jak zaczęłam.czytać :')
    Oby była 4 część !
    O i nie umiem pisać jakiś świetnych komentarzy więc bede pisać tylko : Super <3 , Świetne *____* itd.

    OdpowiedzUsuń
  53. Jej przed nami 3 cześć 'After' . Masakra jak to szybko mija. Dopiero co znalazlam tego bloga i zaczynalam czytać a tu 3 cześć. Życzę chęci do tłumaczenia, jak najwięcej motywacji i oczywiście udanych wakacji ;3 Pozdrowki. / Lidka xx.

    OdpowiedzUsuń
  54. Juz 3 seria ; /// za niedlugo bd koniec ; // zleci szybciutko ile czesci ma wgl after /?

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie czekam z zniecierpliwieniem Będę starała się komentować zawsze! 4 LATA ONE DIRECTION <33333

    OdpowiedzUsuń
  56. Już nie moge się doczekać tych zwrotow akcji itp.
    I dziekuje ci kochana że to tłumaczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Strasznie dziękuje że tłumaczysz, i też nie mogę uwierzyć że juz 200 rozdziałów <3

    OdpowiedzUsuń
  58. A My dziękujemy Ci ze tlumaczysz! Kochamy Cię i nie możemy się doczekać! :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Jesteś niesamowita. Moglabyś tłumaczyć dla siebie, ale jednak ty postanawiają robić to dla nas. Nie wiele jest takich osób. Serdecznie ci dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  60. jejku kmdmmsdlkmdlf <3 ten zwiastun >>>>>>>>>>
    Kocham i dziękuje ci Angie za każdą poświęconą dla nas chwilę :) x

    OdpowiedzUsuń
  61. Z wielka niecierpliwością czekam Kochanie!
    Jesteś totalnie zajebista w tlumaczeniu!
    Dziękuje bardzo za dotychczasowy czas poświęcony na tak szybkiemu tlumaczeniu.. seryjko. Mocno to doceniamy! WSZYSCY! :)
    Jesteś tak bardzo bardzo bardzo zajebista Kociałke!
    #ilysm @Marthaa_Offical c: x

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow już 3 część :O
    Chciałam ci podziękować z całego serca za to że tłumaczysz after! ily <3
    @patatajka_

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja żyję After'em. Przyrównuje różne sytuacje z mojego życia do tych z życia Hessy. Kocham cie Angie i z całego serca ci dziękuję ze to tłumaczysz! Nie znam lepszego ff i nie znam lepszego tlumaczenia:') Czekamy na 3 czesc♡☆

    OdpowiedzUsuń
  64. swietny trailer, czekam na rozdzialy x

    OdpowiedzUsuń
  65. OMG! Jak to szybko zlecialo!

    OdpowiedzUsuń
  66. Czekam z niecirpliwoscia <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Mam nadzieje ze kazdy bedzie komentowal twoje rozdzialy :)
    Moglabys w odpowiedzi wyslac link do zwiastunun3 czesci? Nie wiem czemu ale nie chce mi sie otworzyc to z notki :(

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję Ci , że to dla Nas tłumaczysz. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy. Kocham <3 i czekam na 3 część . :)

    OdpowiedzUsuń
  69. czekam z niecierpliwością ;3

    OdpowiedzUsuń
  70. czekam z niecierpliwością ! dziękuję Ci że to tłumaczysz < 3

    OdpowiedzUsuń
  71. Dzięki za tłumaczenie i wow udało się !

    OdpowiedzUsuń
  72. Na prawde jestesmy ci wdzieczni za tlumaczenie, czy komentujemy czy nie, Ty zawsze mozesz miec pewnosc, ze jestesmy z Tobą oraz ze twoje tlumaczenie twoj poswiecony czas doceniamy!!:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Juz nie moge sie DOCZEKACC !!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. taak sie ciesze ze bedzie kolejny rozdział . juz sie nie moge doczekac :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Kochanie, jestem z tobą już długo xd i tylko czekam z utęsknieniem na kolejne rozdziały :* świetnie tłumaczysz, dziękuję ci za poświęcanie swojego czasu, po to by wywołać na mojej twarzy szeroki uśmiech, który się pojawia, gdy tylko widzę nowy rozdział :) nie mogę się doczekać 3!!! jestem tak podekscytowana i wgl,że o jej! xd już siuę niecierpliwię

    OdpowiedzUsuń
  76. czekam na ciąg dalszy
    jeju
    kocham to ff
    te tłumaczenie
    <3

    OdpowiedzUsuń
  77. Kochmy cie bardzo !!! ^^
    Jeszcze raz dzięki , że tłumaczysz <3

    OdpowiedzUsuń
  78. Boże, już nie mogę się doczekać 3 części. Już widać, że będzie się działo, nie będzie mi mało. :D Aby Tessa i Harry dali radę i byli razem, bo jak widać, Zayn zrobi wszystko, aby ta cudowna dwójka nie była razem. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Zayn'a ale niech sie odpierdoli od Tessy -,-

      Usuń
  79. O boże, świetne <3
    Od teraz gdy tylko będę mogła będę komentować ♥
    Dziękuję ci, że poświęcasz swój czas, na tłumaczenie.
    Gratuluję ci popularności i wgl wszystkiego!
    Niecierpliwie czekam na 200 rozdział!
    To mnie pochłonęło! ;)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  80. Aaaaaaaaaaaaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  81. Aaaa nie mogę uwierzyć, że to już koniec drugiej części! Zaczęłam czytać After, gdy było przetłumaczone jakieś 13 rozdziałów... Jejku ten czas tak szybko leci <3 Nie mogę doczekać się 3 części. Dziękuję, że tłumaczysz,
    Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  82. Dziękuje dziękuje dziękuje ! Kocham tego bloga i zawsze z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział <3`Kocham Cię za to co dla nas sobisz !

    OdpowiedzUsuń
  83. Jeju *.* podałabyś linka do pierwszej części? Bo nie mogę znaleźć,może po prostu jestem aż tak głupia no ale,proszę ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie części są na tym blogu i są posegregowane po prawej stronie na pasku :)

      Usuń
  84. Kocham kocham i kocham <3 ♥ ♡ dziękuje ci za poświęcenie twojego czasu na tłumaczenie tego cudownego fanfiction kocham i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  85. !!! 200 rozdziałów za nami.. :o Jak to szybko zleciało ... Teraz naprawdę moze dziać się naprawdę.. naprawdę dużo.. Tessa ma do powiedzeni Hazzie o przeprowadzce.. ciekawe co się z nimi wtedy stanie i jak on zareaguje.. ! Dziekuje.. całym serduszkiem dziekuję, że nam tłumaczysz ..! <3 Dziękuje! Jesteś najlepsza! :**

    OdpowiedzUsuń
  86. Kocham to nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  87. Czytam od 1 rozdziału i nie zawsze miałam czas lub po lydzku nie chciało mi się komentować za co bardzo przepraszam bo dopiero po tych 200 rozdziałach zrozumiałam ile nad tym pracujesz życze weny i kolejnych 200
    Ola ♡

    OdpowiedzUsuń
  88. Już nie mogę się doczekać!
    Doceniam fakt, że poświęcasz swój czas na to tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Kotoś może mi powiedzieć co to ca piosenka?

    OdpowiedzUsuń
  90. Zapowiada się genialnie, niestety ja muszę nadrobić braki w czytaniu bo totalnie nie mam czasu na nic, ale jednak znalazłam chwilę dla Aftera <3 Przy okazji, genialna piosenka do zwiastuna <3

    OdpowiedzUsuń
  91. am nadzeje ze 4 czesci to nie bedzie juz koniec

    OdpowiedzUsuń
  92. wielkie dzieki za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  93. Kocham to 💞💞💞💞

    OdpowiedzUsuń