środa, 19 marca 2014

Rozdział 144.

Mój budzik dzwoni, a Harry zaczyna jęczeć na jego okropny dźwięk.
- Tess… - zawodzi, przewraca się na bok i przykrywa głowę poduszką.
Szybko wyłączam dzwoniące urządzenie i wychodzę z łóżka, by przygotować się na swój pierwszy dzień po przerwie. Po wyjściu spod prysznica owijam się ręcznikiem i idę do kuchni, by wstawić wodę na kawę. Trochę się denerwuję faktem, że mam spotkać się z Kimberly, nie wiem jaka będzie jej reakcja na to, że ja i Harry znów jesteśmy razem. Nie ma tendencji do oceniania, ale nie wiem, co ja bym zrobiła, gdyby to ona była w takiej relacji z Christianem. Kim nie zna wszystkich szczegółów, ale musi wiedzieć, że są dla mnie na tyle nieprzyjemne, że utrzymuję je w tajemnicy przed nią. Poza tym, nie cieszę się na spotkanie z Trevorem, bo chłopak jest naprawdę miły i dogadujemy się świetnie, ale mam przeczucie, że nie będzie zbytnio zachwycony faktem, że znów jestem zajęta. Szczerze mówiąc, zawsze byłam, od dnia, w którym Harry mnie poznał.
Z parującym kubkiem kawy podchodzę do dużego okna w salonie. Śnieg pada dużymi płatami; chciałabym, żeby już przestało. Nienawidzę jeździć do pracy w śniegu, bo niemalże całą drogę do Vance’a muszę pokonać autostradą.
- Dzień dobry – głos Harry’ego dobiega mnie z korytarza.
- Dzień dobry – uśmiecham się i upijam łyk kawy.
- Nie powinieneś spać? – pytam, gdy przeciera zaspane oczy.
- Nie powinnaś być ubrana? – pyta chłopak w odwecie.
Uśmiecham się i przechodzę obok niego do sypialni, by się ubrać, a Harry łapie ręcznik i ściąga go z mojego ciała, sprawiając, że piszczę i biegnę do pokoju. Słyszę jego kroki za mną, więc zamykam za sobą drzwi. Bóg jeden wie, co by się stało, gdybym wpuściła go do pokoju. Moja skóra płonie na samą myśl, ale nie mam na to czasu, muszę się szykować.
- Ładnie, bardzo dojrzale – Harry mówi przez drzwi.
- Nigdy nie twierdziłam, że jestem dojrzała – uśmiecham się i idę w kierunku szafy. Wybieram długą, czarną spódnicę i czerwoną bluzkę – to nie mój najlepszy zestaw, ale to pierwszy dzień po powrocie i w dodatku pada śnieg. Nakładam lekki makijaż przeglądając się w wielkim lustrze od garderoby, a po tym pozostaje mi już tylko wysuszyć włosy. Gdy otwieram drzwi, Harry’ego nie widać w pobliżu. Szybko i połowicznie suszę pasma, a potem upinam je w bezpieczny koczek.
- Harry? – łapię moją torebkę i telefon.
Brak odpowiedzi. Gdzie on jest? Moje serce zaczyna walić nerwowo, gdy przeszukuję mieszkanie w poszukiwaniu go. Drzwi frontowe otwierają się, a chłopak wchodzi do środka, cały pokryty śniegiem.
- Gdzie byłeś? Zaczęłam się denerwować.
- Czemu? – pyta.
- Nie wiem, myślałam, że coś ci się stało, czy coś? – brzmię idiotycznie.
- Byłem tylko na dole, żeby odpalić twój samochód – będzie zagrzany, gdy zejdziesz – wzrusza ramionami i ściąga przemoczone buty, zostawiając kupki błota na podłodze.
- Naprawdę? – nie potrafię ukryć zdziwienia w moim głosie.
- Taa…
- Kim jesteś? – śmieję się.
- Nie zaczynaj z tym, bo znów tam zejdę i poprzebijam ci opony – odpowiada Harry.
Wywracam oczami i śmieję się z jego bezsensownej groźby.
- Cóż, dziękuję – nienawidzę jeździć w śniegu, więc przynajmniej auto będę miała zagrzane – uśmiecham się.
- Ja… Mógłbym cię zawieźć? – jego wzrok napotyka moje oczy. Teraz to już naprawdę nie wiem kim jest. Był miły przez większość wczorajszego dnia, a teraz przygotowuje moje auto i proponuje, że mnie zawiezie, nie wspominając już nawet o tym, że poprzedniego wieczoru śmiał się tak bardzo, że aż jego oczy były wilgotne od łez. Szczerze mówiąc, bardzo mu to pasuje.
- Albo i nie – dodaje Harry, gdy nie dostaje ode mnie odpowiedzi.
- Byłoby super, gdybyś mógł – mówię, a on ponownie zakłada buty.

***
- Dobrze, że twoje auto to taki grat – inaczej ktoś mógłby je ukraść, gdy stoi tu odpalone – mówi Harry, wyjeżdżając z parkingu.
- To nie grat – bronię się, zerkając na małe pęknięcie w szybie od strony pasażera.
- Swoją drogą, myślałam, że może od przyszłego tygodnia, gdy zaczną się zajęcia, będziemy jeździć na kampus razem? Twoje wykłady zaczynają się mniej więcej o tej samej porze, co moje, więc to ma sens. A w te dni, gdy jeżdżę do Vance’a, będę po prostu brała swoje auto i będziemy spotykać się w domu? – sugeruję.
- Okej… - Harry wpatruje się w drogę przed nami.
- Co?
- Miałem nadzieję, że uprzedzisz mnie, jakie zajęcia wybierasz.
- Dlaczego? – pytam.
- Nie wiem… Może mógłbym wybrać jakieś, na których będziesz, zamiast powtórki z rozrywki: ty i Liam na tych samych wykładach.
- Miałeś już francuski i literaturę amerykańską, więc nie sądziłam, że możesz być zainteresowany religiami świata.
- Nie jestem – fuka Harry.
Wiem, że ta rozmowa do niczego nie prowadzi, więc cieszę się, gdy docieramy do wydawnictwa. Pogoda się uspokoiła, ale śnieg wciąż jest obecny. Harry podjeżdża możliwie blisko do wejścia, żebym nie musiała długo marznąć.
- Będę tu o czwartej, żeby cię odebrać – mówi Harry, na co kiwam głową, a potem pochylam się, by pocałować go na pożegnanie.
- Dziękuję, że mnie przywiozłeś – szepczę z ustami przy jego wargach, dotykając ich jeszcze raz.
- Mhmmm… - mamrocze chłopak, a ja się odsuwam.
Gdy wysiadam z auta, zauważam Trevora kilka metrów dalej; jego czarny płaszcz usiany jest płatkami śniegu. Skręca mnie w żołądku, gdy posyła mi ciepły uśmiech.
- Hej, dawno cię…
- Tess! – Harry woła mnie i zatrzaskuje drzwi auta, by podejść do mojego boku. Spojrzenie Trevora wędruje ode mnie do Harry’ego i z powrotem, po czym jego uśmiech gaśnie.
- Zapomniałaś czegoś… - mówi chłopak i podaje mi pióro. Co do diabła?!
- Pióro? – unoszę brew.
Harry kiwa głową i otacza mnie w talii ramionami, po czym gwałtownie przyciska swoje usta do moich. Gdybyśmy nie byli na parkingu i nie czułabym, że to jego chory sposób na oznakowanie swojego terytorium, uznałabym, że podoba mi się ten agresywny sposób, w jaki jego język rozdziela moje wargi. Odsuwam się, a na twarzy chłopaka dostrzegam zadowoloną minę. Wzdrygam się i pocieram dłońmi ramiona. Powinnam była ubrać grubszą kurtkę.
- Miło cię widzieć. Trenton, prawda? – drażni się Harry. Cholernie dobrze wiem, że zna jego imię, jest taki niegrzeczny.
- Uh, taa. Ciebie również miło widzieć – mamrocze Trevor i znika za automatycznymi drzwiami.
- Co to do cholery było? – krzywię się.
- Co? – Harry posyła mi swój firmowy uśmiech.
- Jesteś taką świnią… - jęczę.
- Trzymaj się od niego z daleka, Tess. Wiem, co mówię – nakazuje mi Harry, całując jednocześnie w czoło, by złagodzić efekt swoich ostrych słów. Wywracam oczami i idę do budynku, tupiąc nogami.
- Jak minęły ci święta? – pyta Kimberly, gdy sięgam po pączka i kawę. Pewnie nie powinnam pić drugiego kubka, ale Harry zirytował mnie swoim zachowaniem, którego nie powstydziłby się jaskiniowiec, a zapach ziaren kawy mnie uspokaja.
- Były…
Och, wiesz. Przyjęłam Harry’ego z powrotem, po czym odkryłam, że nagrał seks-taśmę z wieloma dziewczynami, jednej z nich zniszczył życie, a potem znów przyjęłam go z powrotem. Moja matka pojawiła się w mieszkaniu, zrobiła scenę, a teraz ze sobą nie rozmawiamy. Matka Harry’ego była w mieście, więc musieliśmy udawać, że jesteśmy razem, nawet jeśli wtedy nie byliśmy, a to w zasadzie doprowadziło do tego, że znów jesteśmy parą. No, i było miło, dopóki moja matka nie powiedziała jego matce o tym, że pozbawił mnie dziewictwa przez zakład. Och, a święta były cudowne, Harry pobił swojego ojca i rozwalił ręką gablotę z porcelaną. Taka tam codzienność.
- Były świetne. A jak twoje? – decyduję się odpowiedzieć w skrócie.
Kimberly rozwodzi się nad wspaniałymi świętami, które spędziła z Christianem i jego synem. Ten mały chłopiec rozpłakał się, widząc nowy rower, który 'Mikołaj' mój przyniósł, powiedział nawet do Kimberly 'mamusia Kim', co sprawiło, że zrobiło jej się ciepło na sercu, ale jednocześnie odczuła lekki dyskomfort.
- To dziwne, wiesz, myśleć o sobie jako o czyimś stróżu czy też czymkolwiek innym. Nie jestem po ślubie, nawet nie jestem zaręczona z Christianem, więc nie wiem tak naprawdę, kim jestem dla Smitha – mówi Kim.
- Myślę, że i Smith, i Christian są szczęściarzami, że cię mają, nieważne pod jaką nazwą – zapewniam ją.
- Jesteś rozsądna ponad swój wiek, panno Young – Kimberly uśmiecha się, a ja zerkam na zegarek i pędzę do swojego biura.
Poranek mija błyskawicznie; rękopis, który czytam, jest lekko nudny i czuję się koszmarnie myśląc w ten sposób, wiedząc, ile czasu było włożone w napisanie tego, ale po prostu nie widzę tego w druku. Jedyna 'zasada', jaką dał mi Vance, gdy zaczynałam pracę tutaj, brzmiała: 'jeśli w czasie czytania pierwszych stu stron myślisz o czymś innym – wyrzuć to'. Tym razem mogę myśleć o wszystkim poza tą książką, a jestem dopiero na siedemdziesiątej piątej stronie. Krzywię się, oznaczając okładkę dużą, czerwoną pieczątką i wrzucając książkę do pudła 'do wyrzucenia'.
Gdy nadchodzi czas lunchu, Kim nie ma w pobliżu jej biurka. Muszę zacząć przygotowywać sobie drugie śniadanie w domu, nie będę musiała wychodzić sama. Mogłabym oczywiście coś zamówić, ale wolę po prostu przejść się do knajpki obok i wybrać coś niewielkiego. Wybieram numer Harry’ego, jadąc windą, ale nie odbiera.
Zatrzymuje się ona na trzecim piętrze, a ja duszę w sobie krzyk, widząc, jak Trevor wchodzi do środka.
- Cześć – mówię cicho.
Nie wiem, dlaczego to jest takie niewygodne, przecież to nie tak, że spotykałam się z Trevorem czy coś. Byliśmy na jednej randce, dobrze się bawiliśmy i to tyle. Lubiłam jego towarzystwo, a on moje. To wszystko.
- Jak minęła twoja przerwa? – pyta, jego niebieskie oczy lśnią we fluorescencyjnym świetle.
- Dobrze. Twoja? – mam nadzieję, że nikt więcej o to nie zapyta.
- W porządku. Mieliśmy duże zamierzanie w schronisku pod miastem, nakarmiliśmy ponad trzysta osób – mówi dumnie chłopak.
- Łał, trzysta osób? To niesamowite – uśmiecham się. Napięcie między nami niemalże zniknęło.
- Było naprawdę świetnie, mam nadzieję, że w przyszłym roku będziemy mieli więcej zapasów i będziemy mogli nakarmić pięćset – Trevor jest taki miły.
- Wybierasz się na lunch? – pyta, gdy wysiadamy z windy.
- Taa, przejdę się do Firehouse, skoro nie przyjechałam sama – mówię, nie chcąc poruszać tematu mnie i Harry’ego.
- Możesz jechać ze mną, jeśli chcesz. Jadę do Panery, ale mogę podrzucić cię po drodze do Firehouse. Nie powinnaś iść piechotą w tej pogodzie – proponuje Trevor.
'Trzymaj się od niego z daleka, Tess. Wiem, co mówię' - Harry mnie ostrzegał… Cóż, nie ma go tutaj, a ja nie jestem dzieckiem – pójście na lunch z kolegą jest w porządku. Głównie dlatego tak mówię, bo Harry’ego tu nie ma. Gdyby był, nie mogę być pewna, że miałabym to samo zdanie.
- Panera jest w porządku – uśmiecham się i idziemy do samochodu.
Podgrzewane siedzenie w jego BMW ogrzewa mnie, zanim jeszcze zdążamy wyjechać z parkingu. Trevor i ja głównie milczymy, gdy zamawiamy nasz posiłek i siadamy przy małym stoliku w tyle.
- Myślę o przeniesieniu się do Seattle – mówi chłopak, gdy zanurzam sucharka w zupie z brokułów.
- Naprawdę? Kiedy? – pytam głośno, starają się przekrzyczeć głosy osób, które zdecydowały się na odwiedzenie Panera Bread.
- W marcu. Christian zaproponował mi tam pracę, awans na stanowisko kierownika do spraw finansów w nowej filii wydawnictwa. Poważnie rozważam jej przyjęcie.
- Gratulację, to świetne wiadomości – mówię i jestem w tym szczera.
- Dziękuję. Byłbym zachwycony, mogąc prowadzić cały dział finansowy, a jeszcze bardziej, mogąc przenieść się do Seattle – Trevor wyciera kąciki chusteczką. Dlaczego Harry nie może myśleć w ten sposób?

***
Gdy wracamy do wydawnictwa, śnieg zmienia się w lodowaty deszcz, więc nasza dwójka biegnie do budynku. Trzęsę się, gdy docieramy do windy, więc Trevor proponuje mi swoją marynarkę, ale szybko odmawiam.
- Wysiadam na twoim piętrze, muszę porozmawiać z Christianem – mówi chłopak, a ja kiwam głową.
- Więc, Ty i Harry znów się spotykacie? – pyta w końcu. Czekałam na to.
- Tak. Pracujemy nad naszymi problemami – przygryzam policzek.
- Och. Więc jesteś szczęśliwa? – spogląda na mnie.
- Tak.
- Cóż, cieszę się – przeczesuje swoje czarne włosy palcami. Chociaż wiem, że kłamie, to doceniam, że nie czyni tej sytuacji jeszcze bardziej niekomfortową.
Gdy wysiadamy z windy, dostrzegam dziwny wyraz twarzy Kim. Jestem zdziwiona tym, jak patrzy na mnie i Trevora, ale śledzę jej wzrok i dostrzegam Harry’ego, opierającego się o ścianę.


• jeśli przeczytałeś/aś - zostaw komentarz •


Notka od tłumaczki: Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz DZIĘKUJĘ! Nawet nie wyobrażacie sobie, jak bardzo skakałam z radości, gdy zobaczyłam, że jakieś 80% czytelników skomentowało poprzedni rozdział! 100 komentarzy na 900 czytelników a 700 na 900 - widać różnicę prawda? Jestem przeszczęśliwa, że tyle obserwatorów postanowiło wreszcie komentować i mam szczerą nadzieję, że tak zostanie przez następne rozdziały, bo jest to magiczne uczucie wiedzieć, że poświęcacie dla mnie te kilka sekund na skomentowanie rozdziału. Wiele osób pytało się we wpisach, czy czytam wszystkie wypowiedzi. Odpowiedź brzmi - tak! Od samego początku czytam je wszystkie dzięki temu, że je zatwierdzam. Nie raz nie mam szansy odpisywać na Wasze pytania, ponieważ ciężko mi znaleźć komentarz konkretnej osoby, gdy blogger mnie do niego nie sprowadza (nie wiem, czy tylko u mnie ostatnio tak się dzieje). Jeśli nie uzyskacie tutaj odpowiedzi, możecie zadawać pytania na moim asku: after_fanfiction lub na twitterze: @icurlycupcake :) JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE NA TYM BLOGU AKTYWNI POPRZEZ KOMENTARZE, BYŁABYM WDZIĘCZNA, GDYBY CHOCIAŻ W PRZYBLIŻONYM STOPNIU TAK ZOSTAŁO. BUZIAKI!

524 komentarze:

  1. nareszcie! :D Lece czytać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o boże daj szybko nexta, nie wytrzymam omg ja tu fangirluje o boshh Tessa, masz przechlapane ;oo
      Nieeeeeeee nie wytrzymam musisz szybko przetłumaczyć :D
      P.S Kocham cię tak mocno mocniutko <3

      Usuń
  2. wow, cudowny rozdział!
    Uwielbiam Tess i Harry'ego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww cudo! Uzależniłam się... ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhu! no to będzie jaaazda i Harry pewnie zacznie się pluć oo Trevora!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity*-*

    OdpowiedzUsuń
  6. super rozdział <3 z niecierpliwością czekam na kolejny :* dziękuję za to, że tłumaczysz <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaa Harry :D bedzie sie dzialo:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lecę czytać na pewno zajebisty! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Harry wkracza do akcji :):):)
    świetne tłumaczenie, podziwiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Harry znowu będzie zły? Nieciekawie to widzę. Z drugiej strony cieszę się, że widać w nim tę zmianę. Taki Hazza mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O boziu świetny nie mogłam się go doczekać
    Dziękuję, kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurwa. W takim momencie.... To jest nie fair.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne ;) Harry pewnie znowu zrobi jakąś awanture XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Upss coś czuje że bd niemila sytuacja z harrym :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te fanfiction ♥
    @shineninja

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebiste..ale czuje ze bedzie spina hazzy z tess i trentorem xd czy jakos tak hahahaa xd znaczy jak hazz go nazwal xd

    OdpowiedzUsuń
  17. mam do ciebie wielka prosbe moglabyc przetlumaczyn nn rozdzial do piatku wieczor ? bylabym ci bardzo wdzieczna XX /Alex ps. mozes odp ba to pytanie na tt:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeny, noooo! Jesteś świetna że tłumaczysz i będę Ci to pisać za każdym razem!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Uuu. kłótnia wisi w powietrzu. Dziękuje za kolejny rozdział i czekam na nexta. x

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle świetny rozdział! Jeszcze raaz dziękuję, że znajdujesz czas na tłumaczenie tego bloga dla nas <3 Życzę więcej wolnego czasu! x

    OdpowiedzUsuń
  21. Uuuu chyba będzie kłótnia... A ten Trevor to jest jakiś dziwny, wydaję mi się, ż e ma złe intencje w stosunku do Tess. świetny rozdział, dzięki, że to dla nas tłumaczysz <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Uhh.. Harry zazdrosny <3 i ciekawe co zrobi jak zobaczy ich razem , nie moge się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne jak zwykle. :) @SeeULaterBabexx

    OdpowiedzUsuń
  24. GENIALNY ROZDZIAŁ poprostu kocham @KATE__XX

    OdpowiedzUsuń
  25. Omg !!! Jakie świetne 😃😃😃 nie mogę sie doczekac następnego. Znając Harrego będzie zły xd. TO MY DZIEKUJEMY ANGIE !! jak patrze na stronę główną to widzę mnóstwo tych rozdziałów i nie wyobrażam sobie tyle pisać. Seerioo twoja praca, jest warta wszystkiego!! Kocham cię i życzę miłego tłumaczenia 💜💜💙💙💙💚💚💛💛💜💜❤❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne ;) tylko troche późna godzina ale nic nie szkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjny *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Uuh, w takim momencie zakończone. Lubię takiego zazdrosnego Harry'ego. Dziękuję za rozdział i czekam na następny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. hehehehe będzie się działo<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Zasłużyłaś! Wzięłaś na cycki niełatwe zadanie XD

    OdpowiedzUsuń
  31. No ta końcówka tess na chuja tam szłaś...
    nie chcę żadnej kłótni, nie ma mowy XD
    i tak wgl. dzięki wielkie za tłumaczenie ;))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Omg dkdhdjdkdjdjd bedzie sie działo w następnym rozdziale :o

    OdpowiedzUsuń
  33. uuuuł sraka !! będzie bura ! tylko Harry nie wkurzaj sie za bardzo ! A Ty Tessa jesteś ughfhfg dobra i tak Cie kocham ale boże !! nie mogę sie doczekać !
    kocham kocham Cię za to że to przetłumaczyłaś <33 cudny !

    OdpowiedzUsuń
  34. Harry zrobi awanturę mówię wam. Świetny rozdział dziękuję za tłumaczenie. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Cusowny rizdxial

    OdpowiedzUsuń
  36. OMG!!! Kocham cię! ♥♥ :**

    OdpowiedzUsuń
  37. mam nadzieję że pod tym tez będzie tyle komentarzy bo jest cudownie przetłumaczony.

    OdpowiedzUsuń
  38. O w dupe, to się Harry wkurzy ;o

    OdpowiedzUsuń
  39. O boże! Zawał,jak ja kocham takie zakończenia..teraz tylko myśleć co dalej! Love You:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyczuwam małą kłótnię... o.O

    OdpowiedzUsuń
  41. omg!jak zawsze genialne!!!i ta końcówka....no czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  42. już chcę następny rodział <33 wiem że ci zależy więc postanowiłam chociaż czesem skomentować :D
    kocham tw tłumaczenie i nic tego nie zmieni <33

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak zawsze cudowne. Cudowne tłumaczenie, naprawdę.
    Czekam na nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  44. Aaaa, będzie afera i to taka megaaaa. Juz sie nie mogę doczekać. Ale Harry taki slodziak, mam nadzieję, ze jego temperament nie da o sobie znać, bo Tessa go 'udusi'. Chce juz następny :**

    OdpowiedzUsuń
  45. O kurde uwielbiam! Uwielbiam to jak tlumaczony jest blog,tak wygodnie sie czyta poprzez kazdy myslnik itd<3 cudo,bardzo Ci wszyscy dziekujemy

    OdpowiedzUsuń
  46. Harry byl uroczy w tym rozdziale. To z samochodem albo propozycja podwozki. Akcja z recznikiem >>> Ahaha swietny plan. Jego zazdrosc jest slodka haha. Jak narazie. Bo gdy chcial dac Tessie pioro i specjalnie ja pocalowal aww adfghdjl. No a teraz gdy zobaczyl swoja dziewczyne razem z Trevorem to moze nie byc tak wesolo. Nie posluchala sie go, wiec wyczuwam ze sie wkurzy. A do czego ta jego zazdrosc doprowadzi to boje sie myslec. Na miejscu Trevora spadalabym do Seatle. Przy okazji to wydaje sie spoko ziomkiem. W swieta dokarmial biedych itd. Wiec ciekawe co krylo sie za slowami Harry'ego. Moze kierowala nim tylko ta zazdrosc, ale zobaczymy :D Nie moge sie doczekac kolejnego.

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny rozdział *_* Harry jest taki cudny ze afxdgsadzs *_____* jejku normalnie kocham to tłumaczenie i ciebie, bo to tłumaczysz <3
    @my_five_dreams

    OdpowiedzUsuń
  48. A my dziękujemy, że jesteś tutaj dla nas <33

    OdpowiedzUsuń
  49. Uvufycigighbhi ♥
    ~ OlciaXX

    OdpowiedzUsuń
  50. ciekawe czy harry i trevor się pobiją czy coś ;o bo to bardzo podobne do hazzy

    OdpowiedzUsuń
  51. O matko czujecie tą kłótnię ?

    OdpowiedzUsuń
  52. O fuck...Harry na koncu! Ale bedzie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudny ciekawe co będzie dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Czekam na następny! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Ta końcówka zabójcza...
    Ciekawe co sie wydarzy.

    OdpowiedzUsuń
  56. ojj, czuje, ze bedzie bicie :D ciekawa jestem, czy faktycznie Harry ma dobre przeczucia, ze z Trevorem jest cos nie tak. przekonamy sie wkrotce. dziekuje za tlumaczenie i przepraszam za brak polskich znakow :) xx.

    OdpowiedzUsuń
  57. W końcu się doczekalam hah świetny i kiedy kolejny, koniec akurat w takim momencie no trudno czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  58. wiem, że liczy się dla Ciebie każdy komenatrz, dlatego cały czas je
    piszę.niestety brakuje mi już weny, żeby wymyślić coś ciekawego, więc powiem tylko, że jestem Ci niesamowice wdzięczna za pracę, którą wkładasz w to tłumaczenie :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak zwykle genialny!

    OdpowiedzUsuń
  60. proszę proszę proszę, żeby nie było żadnej awantury!! maksymalnie polubiłam tego Harrego, który się stara - jest dominujący, ale to jest kolosalna i taka jakaś naturalna zmiana :)
    nie mogę się doczekać następnego rozdziału :)
    @nala292

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny rozdział jestem ciekawa reakcji Harrego :*

    OdpowiedzUsuń
  62. wowowowo.....Cos mi smierdzi ten koles, pewnie jej cos zrobi x Ale za chwile to Harry zrobi cos jemu xd Swietne tłumaczenie jak zawsze x

    OdpowiedzUsuń
  63. Genialny rozdział! *O* <3 Czekam na next : )

    OdpowiedzUsuń
  64. boski czekam na następny laski! :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawe cóż ten Harry tym razem wymyśli?!

    OdpowiedzUsuń
  66. jak zwykle kjsdfnsdjfkvsdbf ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  67. rozdzial cudo *.* nie moge doczekac sie nexta . wyczuwam klotnie :(

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetny rozdział :)

    Ciekawe jak Harry na to zareaguje xd

    OdpowiedzUsuń
  69. Ohoho, czyżby szykowała się nowa kłótnia Harry'ego i Tessy? :D

    Rozdział świetny, nie mogę doczekać się następnego :) Dziękuję <3

    @klaudiaaaax

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudo *.* kiedy następny już nie mogę sie doczekac !!!!!!! .xx xoxo

    OdpowiedzUsuń
  71. wspaniały, nie mogę się doczekać następnego ^^

    OdpowiedzUsuń
  72. Rozdział niesamowity *.* czekam z niecierpliwością na kolejny :**

    OdpowiedzUsuń
  73. ahh ten Harold:) zadzior:) super rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale swietny rozdzial, wow harry sie wkurzy, nie moge sie doczekac nastenegi, dzieki za tlumaczenie, jestes wspaniala x

    OdpowiedzUsuń
  75. Ciekawe co się stanie eudshfjjdsf :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Super rozdział, a końcówka najlepsza nie mogę się doczekać nn

    OdpowiedzUsuń
  77. Uuuu zły Hazza ^^

    OdpowiedzUsuń
  78. OMG *.* Rozdział boski już nie mogę się doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  79. Uuhuhu coś czuję że będzie się działo 😃 Genialny jak zawsze ❤

    OdpowiedzUsuń
  80. Mhm, czekałam na czerwoną czcionkę, a tu dupen bladen ;-;
    Ale...ROZDZIAŁ JEST SUUUPER NKDNKSNFKSNG *-*
    Awh, uwielbiam Kim :D
    Kurde, prawie się popłakałam w momencie kiedy ona powiedziała, że syn Christiana nazwał ją "mamusia Kim", ja kurde ryczę, tak?
    Nskrjsjtjdjg Harry, ty jaskiniowcu ;-;
    ...
    ...
    ...
    Straciłam kontrolę nad uczuciami, pozdro xx
    Kocham was :*
    Bye bye xx
    Red♡

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetny *.*
    Mam nadzieję że kolejny dodasz jak najszybciej ;)
    Jestem ciekawa co zrobi Harry... ;o
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  82. Harry chyba będzie zły... czyżby szykowały się kłopoty??
    A od rana taka sielanka ❤

    OdpowiedzUsuń
  83. Genialny, ale wyczuwam kolejną kłótnie :D

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie rozumiem, po co mamy komentowac, przeciez to nie jest twojego autorstwa tylko tlumaczenie, więc wyrazanie opinii nie powinno byc do ciebie. Nie pisze tego ze zlosliwoscia czy czym podonym, po prostu tego nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, tłumaczenie. to też jest nie lada zadanie, więc chciałabym w ramach tego usłyszeć kilka słów, nie ważne czy na temat mojej pracy, czy emocji podczas czytania, przemyśleń. czemu niby wyrażanie opinii nie powinno być do mnie skoro zajmuję się tłumaczeniem? wychodzi na jedno i to samo. to że nie ja wymyśliłam historię, nie znaczy, że nie wkładam pracy i czasu na tłumaczenie. dziwne masz stwierdzenie, naprawdę. w tym przypadku to ja Cię nie rozumiem.

      Usuń
    2. Czy ty anonimie zdajesz sobie sprawę z tego ile Angie musi poświęcać czasu na to tłumaczenie ??? Nie gadaj głupot tyle się ciesz , ze mamy Angie !!!!!

      Usuń
    3. Poprostu jest to dla niej coś w rodzaju motywacji... powinnaś/powinieneś zrozumieć, ale whatever

      Usuń
  85. Nie mogę się doczekać następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo się cieszę że zdecydowałaś się tłumaczyć after :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Buziaki rowniez :*

    OdpowiedzUsuń
  88. ŚWIETNY ROZDZIAŁ!
    rozawliło mnie to z tym piórem XD hah
    em co u jeszcze: kocham tego bloga, kocham ciebie za to że to tłumaczysz i kocham wszystko co jest związane z afterem <3

    OdpowiedzUsuń
  89. Uwielbiam to opowiadanie. Uwielbiam każdy kolejny rozdział i nie mogę doczekać się kolejnych!
    jestem ci wdzięczna za to, że je dla nas tłumaczysz <3
    Czekam na następny i na reakcję Stylesa :D

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetny jest ;**
    Kocham <333
    Dziękuje za tłumaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. No to teraz jestem ciekawa jak Harry zareaguje na Tessę z Trevorem :D Zapowiada się fajnie, bo ja bardzo lubię złego Harrego :P

    OdpowiedzUsuń
  92. Boże Boże Boże! Kocham! zawsze mam fangirl jak widzę, że dodałaś nowy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  93. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........ Masakra, Harry... OMG!! Ale to przeżywam..!! Ach.... Oby Harry mu walnął, oby mu walnął. Jakoś nie przepadam za Trevorem, jakoś wole Hazze...Ahhh , Dziekuje ci bardzo dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  94. Uu wkurwiony hazz :D

    OdpowiedzUsuń
  95. Znowu jakoś mało komentarzy :c Ludzie co się z wami dzieje? To tylko kilka sekund na skomentowanie a jaką radość przynosi Angelice! No już, ruchy!

    OdpowiedzUsuń
  96. Troszke nudne , ale Harry się pewnie wkurzył :/

    OdpowiedzUsuń
  97. Będzie się działo... Harry się wkurzy. :/Jej, uwielbiam go, ale jest taki zaborczy ugrh :/ @bumbumbumxx

    OdpowiedzUsuń
  98. Ah ten Harry.. to takie w jego stylu xd

    OdpowiedzUsuń
  99. Cudowne tłumaczenie !!!

    OdpowiedzUsuń
  100. Kochani co wy na to, zeby dobic do 1000 komentarzy? Zrobmy to dla Angie za wszystko co robi ;) swietny rozdzial i nie moge sie doczekac nastepnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omg, no nie żartuj! :D nawet nie ma tylu obserwatorów xd

      Usuń
    2. Oj tam oj tam..
      My damy rade !
      <333

      Usuń
  101. Jejku , proszę o kolejny juz jutro jak dasz rade PROSZEEEE

    OdpowiedzUsuń
  102. Uuuu zły Hazza ^^

    OdpowiedzUsuń
  103. Moj ukochany blog i nowy rozdział. Harry pobije Trevora to by było ciekawie. Nie wiem czemu ale lubię kiedy Harry i tessa się kłócą. Potem Harry ja Przeprasza a przy tym walczy o nią co dla mnie jest urocze

    OdpowiedzUsuń
  104. To jest tak boskie ! Jestem strasznie ciekawa jak Harry zareaguje , ale cos mi się wydaje , że nie będzie zadowolony z tej całej sytuacji ... Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  105. kolejny świetny rozdział ! :) czekam z wielką niecierpliwością na kolejny ! :*

    OdpowiedzUsuń
  106. Uuuu Harold się wścieknie... Super rozdział, czekam na następny. Dzięki, naprawdę doceniam to, że tłumaczysz after xoxo

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetny rozdział. ;D Ciekawe co Harry powie. :)

    OdpowiedzUsuń
  108. WSPANIAŁY <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  109. Rozdział jest świetny! :) xx @xxhemmings69

    OdpowiedzUsuń
  110. Dziękuję, strasznie fajnie tłumaczysz ♥ kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  111. Świetny rozdział ;***
    I że w takim momencie.. Wyczuwam sporąą kłótnie xDDD
    Każdy liczył na czcionke a tu co Tessa się nagle budzi lolz
    Ale i tak rozdział genialny hehz
    Dziękuje, że tłumaczycie i czekam na następny ;***
    Kocham <333

    OdpowiedzUsuń
  112. Harry zazdrosny! Słodko! Świetne tłumaczenie : )

    OdpowiedzUsuń
  113. O jejejje <3
    To jest takie cudowne !
    No po prostu ahwbjsbsjsbsjsjsbsjsb
    I Harry taki uroczy <3

    Ten Trevor mnie denerwuje. Niech zostawi Tesse w spokoju.
    Jesteś kochana że to dla nas tłumaczysz i że poświęcasz swój czas.
    Nie mogę się już doczekać co będzie dalej. Mam nadzieje że Harry niczego nie spieprzy.
    Ale się rozpisałam :D
    Hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  114. Cudowne <3 jak zawsze z niecierpliwością czekam na kolejny <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Genialny rozdział *.* jak zawsze zresztą hahahahaha
    + czytasz wszystkie komentarze "-" WOW haahahahaha tego jest tak duuuuużo hahahahaha ale nic :p KOCHAM CIĘ WIESZ ???



    OdpowiedzUsuń
  116. Ohhh... Uwielbiam zazdrosnego Harrego :D

    OdpowiedzUsuń
  117. omg dobrze, że Tessa nie wzięła tej marynarki, bo Harry by się wkurzył haha

    OdpowiedzUsuń
  118. Uuuu widzę, że szykuje się nowa kłótnia mam nadzieję, że nie za poważna. Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Uuuu, będzie się działo :D
    Wspominałam już, że kocham tego bloga?
    Nie?
    To mówię to teraz XD
    KOCHAM TEGO BLOGA I TŁUMACZKĘ <3

    Kia x

    OdpowiedzUsuń
  120. Cuudny *.* Dziekuje Ci vardzo za to tlumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  121. Świetne *.*
    Jeju oby się o to nie kłócili!
    @bemybabemaybe

    OdpowiedzUsuń
  122. O kur-de!!!! harry pod ścianą!! czyżby nowa. dramą???

    OdpowiedzUsuń
  123. Meega rozdzial! :))

    OdpowiedzUsuń
  124. Kurwa mac !! Harry tam jest !! Boze znoeu sie pokloca ! Ake tak szczerze to fajnie bo tesknie za tymi starymi Harry i Tess. Te inprezy. Akademik. Studia. Klotnie. I wg ! Kocham !!

    OdpowiedzUsuń
  125. Genialny ten rozdzial! =]

    OdpowiedzUsuń
  126. Wspaniały *-*

    OdpowiedzUsuń
  127. Kocham Cie! Czekam na next! :D

    OdpowiedzUsuń
  128. Wspaniały rozdział <3 nie będę pisala ,,next , next" bo wiem ze dodasz jak będziesz miała czas , tak więc będę czekać z niecierpliwieniem :) man nadzieje że Hazza nie zrobi jakiejś awantury o to wszystko i ze sie nie dowie,o wspólnym lunchu Tessy i Trevora !

    OdpowiedzUsuń
  129. Ojejku, tlumaczysz wspaniale!!! Moglabym Ci prawic komplementy w nieskonczonosc :) Co do fabuly, to Harry i Tessa zawsze maja jakies problemy. Ale to dobrze, bo jest ciekawie. Nie moge sie doczekac nexta! Jest szansa, ze pojawi sie w weekend? :))

    OdpowiedzUsuń
  130. Czekam na następny :) pozdro dla wszystkich :*

    OdpowiedzUsuń
  131. Strasznie kocham to opowiadanie, normalnie uzależniona jestem ostatnio pisze sobie referat i zamiast Teresa napisałam Tessa i zaczęłam się z siebie śmieć xDD
    Rozdział świetny, Harry się wkurzy ;p
    To dobrze, że tak dużo ludzi komentuje Jestem Dumna ;') xD
    Mam nadzieje, że dobijemy do 1000 komentarzy ;**
    Kocham i jeszcze raz dziękuję za tłumaczenie <333

    OdpowiedzUsuń
  132. dlaczego rozdział skończył się w takim momencie? chce dalej! jejdbsjdbdjd

    OdpowiedzUsuń
  133. Czytalam wiele ff ale do tego zawsze wroce i wracam.codziennie sorawdzam czy zostal dodang nowy rozdzial.autorka ma naprawde dar dk pisania a wy do tlumaczenia.do uslyszenia,jestescie swietne! Xxxz

    OdpowiedzUsuń
  134. Dawaj nastepny <3

    OdpowiedzUsuń
  135. Ojejku ciekawe co się stanie :( pewnie Harry będzie zły :(

    Dziękuję Wam za te tłumaczenie c:

    OdpowiedzUsuń
  136. Dlaczego przerwalas w takim momencie?! Chyba udusze!!! Nie zasne jak sie nie dowiem co sie teraz wydarzy pomiedzy ta dwojka ;) KOCHAM CIE ZA TO, ZE TLUMACZYSZ AFTER :*

    OdpowiedzUsuń
  137. Świetny!!!! Czekam z niecierpliwością na nn :*****

    OdpowiedzUsuń
  138. Styles wyczuwam klopoty ! <3
    Dziekuje za tlumaczenie Angie jestes wielka, te wszystkie komentarze sa dla Ciebie bo ci sie naleza. Kocham Cie ! :***
    Czekam na next ^^. / Juliaa.

    OdpowiedzUsuń
  139. uuu Harry jest w biurze, coś czuję że może być ciekawa sytuacja!

    OdpowiedzUsuń
  140. OMG! Co zrobi Tess?! A co jej powie Harry ?! Omg! Ech ciekawe czy się pokłócą.... Zobaczymy! Czekam na następny! <3
    PS. Tak patrzę w ostatnim rozdziale i takie "CO? 780 komentarzy?!" to bardzo dużo! Aż sama się zdziwiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  141. Zgadzam sie z Agata J masz swietny pomysl zeby dobic do 1000 kom moze nam sie uda :-) a co do rozdzialu to po prostu cudny jak zwykle zreszta :-)

    OdpowiedzUsuń
  142. ten blog jest jak narkotyk, jak się już zaczęło czytać nie można przestać :)
    mega ci dziękuje za tłumaczenie Kocham Cię <3
    ps. wyczuwam dramę xd

    OdpowiedzUsuń
  143. rozdział super :)
    cieszę się Harrym i Tessą i tyle :D
    Harry zazdrosny wowwowowow...
    Wgl, jakoś dziwnie się zachowuje.
    Jest taki zaborczy, ale to chyba dobrze c:
    super przetłumaczony <3
    kocham

    OdpowiedzUsuń
  144. Genialne *.*
    Harry na pewno nie będzie zachwycony, oby tylko nie było żadnej kłótni :)

    OdpowiedzUsuń
  145. Cudo! Ojj się będzie działo ^.^ zazdrosny Hazza ♥

    OdpowiedzUsuń
  146. Cuuudny rozdział ;)
    Jestem ciekawa jaka będzie reakcja Harry'ego. Pewnie sie wścieknie troche na Tess bo nie posłuchała sie go. w sumie to nawet nie musiała go słuchać bo nie jeste jego niewolnikiem xd. / @iharryxon

    OdpowiedzUsuń
  147. Najlepszy jak zawsze ! Dziękuję że tłumaczysz! <3

    OdpowiedzUsuń
  148. Świetny :D
    Robi się gorąco, nasz Harold chyba nie będzie zadowolony xD

    OdpowiedzUsuń
  149. Haha, jak się chce to się zrobi i 1000 :D
    Poza tym rozdział prze genialny :*
    Nie mogę się doczekać następnego :*


    A.

    OdpowiedzUsuń
  150. Jak ja czekam na neeeeeext xD Daj następny szybkoo *_* Jestem tak bardzo ciekawa reakcji Harry'ego..

    Dziękuję, że tłumaczysz <3

    OdpowiedzUsuń
  151. OMG CO HAZZ TERAZ ZROBI? PODEJRZEWAM ŻE NIE BĘDZIE CIEKAWIE...ALE ROZDZIAŁ ŚWIETNY, I HARRY TAKI SŁODKI AWWWWW <3 JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ NASTĘPNEGO ;D

    OdpowiedzUsuń
  152. Najpiękniejszy;) <33

    OdpowiedzUsuń
  153. Kocham to !!! Ale wkurza mnie ten Trevon na miejscu Tessy dała bym sobie z nim spokój ! Coś czuję że będzie lekka spina z Harrym : D

    OdpowiedzUsuń
  154. Harry troszke przesadza jak dla mnie:)
    Rozdzial fajny,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  155. Jak ja kocham to opowiadanie ;).Dziękuję za to że je tłumaczysz, jesteś niesamowita:).Pozdrawiam Kamila ♥

    OdpowiedzUsuń
  156. cudowny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  157. Jesteś serio serio kochana ! Boska ! Kocham cb ale ten blog też jest cudny !

    OdpowiedzUsuń
  158. Kocham Harrego zazdrosnika <3

    OdpowiedzUsuń
  159. Teraz postaram się komentować częściej :))
    rozdział fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  160. Proszę, przetłumacz jak najszybciej następny, bo czuję, że zaraz wybuchnę albo jeszcze gorzej :O Kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  161. Kocham to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  162. Uuuu będzie dym !! Harry się wścieknie :/

    OdpowiedzUsuń
  163. O jezu , ciekawe co się będzie działo kjhfjkhfw <3 Dziękuję Bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  164. Agata zawsze obecna.zwarta. Gotowa.

    OdpowiedzUsuń
  165. Ciekawe co zrobi Harry?! Może będzie spokojny, ale może tez zrobić awanturę:D

    OdpowiedzUsuń
  166. Jeny ! Nowy rozdział *.* Harry zazdrośnik xd będzie ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  167. Ouuu ktoś tu będzie miał limooo.....

    OdpowiedzUsuń
  168. najlepsza para na świecie. Kocham cie ze to tłumaczysz ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  169. ogólnie rzecz biorąc to czytelników jest więcej, bo dużo nie obserwuje bloga, nie ma konta :) xx

    OdpowiedzUsuń
  170. Zawsze komentuję rozdzialy odkąd jestem na bieżąco ♥ Czasem anonimowo, czasem z konta, ale komentuję :)
    Cudowny rozdział :*
    @RusherMuffin

    OdpowiedzUsuń